Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Λεπτή κινητικότητα και μετάβαση στην Αʼδημοτικού


Recommended Posts

…συνεχίζω,sorry για τη διακοπή.

Η νηπιαγωγός μας την προηγούμενη χρονιά κάλεσε στο σχολείο αναπτυξιολόγο ή παιδοψυχολόγο ώστε να αξιολογήσει ένα παιδάκι. Άρα κάλλιστα θα μπορούσε να το ξανακάνει.

Πιστεύει και εκείνη ότι δεν πρέπει να πιεστεί το παιδί…εδώ είναι που με μπέρδεψε ( να μην πιεστεί με εργασίες αλλά πως θα σπάσει το χεράκι του ? )

Ήθελα επίσης να ρωτήσω επειδή κάπου αναφέρθηκε…υπάρχει περίπτωση να έχει κάτι από άποψη ανατομίας το χεράκι του και να μην το έχω καταλάβει ?

Το παιδί κάποια σημάδια παρουσίαζε αλλά δεν τα έδινα σημασία πιστεύοντας ότι θέλει το χρόνο του π.χ. ντύσιμο, παπούτσια..

Ναι με το ψαλίδι έχει σοβαρό θέμα, το έβλεπα αλλά δεν γνώριζα ότι για την ηλικία του έπρεπε να μπορεί έστω στοιχειωδώς να το κατέχει. Επίσης οι ζωγραφιές του όντως δεν είναι καλές αλλά και πάλι δε γνωρίζω πόσο καλά πρέπει να ζωγραφίζει ένα παιδί 5,5 ετών.

Στο σχολείο οι μόνες φωτοτυπίες που κάνουν είναι το βιβλίο των αριθμών, που έχει διάφορα παιχνιδάκια ανάλογα με τον αριθμό που δουλεύουν κάθε φορά και μια φωτοτυπία που παίρνουν κάθε Παρασκευή μαζί με ένα βιβλίο από τη δανειστική βιβλιοθήκη όπου γράφουν το ονοματεπώνυμο τους, τον τίτλο του βιβλίου και ζωγραφίζουν ότι τους κάνει εντύπωση από αυτό που διαβάσαμε.

rQGhp3.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 50
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Αν το παιδί μπορούσε να διαλέξει τι να κάνει, θα διάλεγε κάτι που βοηθάει την λεπτή κινητικότητα?

 

όχι με τίποτα, το παιδί θα διάλεγε να ασχοληθεί με μαθηματικές πράξεις, με ποδήλατο και ποδόσφαιρο.

Οκ αλλά το θέμα μου είναι ( γνωρίζω αρκετούς γονείς με λίγο μεγαλύτερα παιδάκια ) ότι οι απαιτήσεις στην α'δημοτικού είναι αρκετά μεγάλες, όπως λέει η emmaki πολλά πράγματα τα θεωρούν δεδομένα οι δασκάλες και το παιδί είναι παιδί, θέλει να παίξει, να πάει στο χόμπυ του που είναι το ποδόσφαιρο. Αν δυσκολέυεται δεν θα απαιτείται πολύ περισσότερος χρόνος για διάβασμα ?

rQGhp3.png
Link to comment
Share on other sites

Ο οδηγός δεν γράφει συγκεκριμένες δραστηριότητες. Αναφέρει βασικούς στόχυς που τίθενται στο νηπιαγωγείο.

Γνωρίζοντας, όμως, τι κάνουν τα παιδιά στην Α Δημοτικού, και χωρίς να είναι αυτός ο ρόλος του νηπιαγωγείου (αλλά αναγκαστικά γίνεται ΚΑΙ αυτός), οφείλουμε ως νηπιαγωγοί να προετοιμάσουμε τα παιδιά για την Α Δημοτικού. Εκέι από την πρώτη μέρα, υπάρχει η απαίτηση να πιάνουν μολύβι και να γράφουν. Πρέπει, λοιπόν, στο νηπιαγωγείο να έχει κατακτήσει μια σταθερή τριποδική λαβή.

 

Aν δεις τις ευθειες γραμμες του Βασιλη την 1η μερα στο Δημοτικο και τις τωρινες θα παθεις πλακα.

Καμια σχεση.

Ο δασκαλος του ηταν ξεκαθαρος σε αυτο . "Μεχρι τα Χριστουγεννα θα δεις αλλαγη στα γραμματα του"

Κανεις δεν περιμενει με το καλημερα σας στην 1η Δημοτικου να πιασει το παιδι και να γραφει.

Αρχικα κανουν ασκησεις προγραφης (κυματακια, ευθειες, μισοφεγγαρα , αγκυλες κλπ) και μετα μπαινουν στα γραμματα. Ξεκινανε με χοντρους μαρκαδορους και καταληγουν σε λεπτους οποτε ... μαθαινουνε σιγα σιγα.

Αυτα τα λεω σαν μαμα παιδιου 1ης Δημοτικου και βαση των απαιτησεων που ειδα εγω. Κανεις μα κανεις δεν περιμενε να εχει κατακτησει τριποδικη λαβη .

Οσον αφορα τις ζωγραφιες σε κουτακια μεσα (νομιζω οτι αναφερθηκε). Ο δασκαλος ηταν ξεκαθαρος "Τα αγορακια την ψιλοβαριουνται την ζωγραφικη και απλα δεν δινουν ιδιαιτερη σημασια. Την κανουν με το στυλ αντε να τελειωνει να ησυχασουμε"

 

Τωρα για το ψαλιδι , γι αυτο νομιζω υπαρχει το μαθημα των εικαστικων. Για να κατακτησουν αυτες τις δεξιοτητες.

 

Εγω παντως αυτα εζησα στο παιδι μου φετος.

 

Δεν υπάρχουν συγκεκριμένα πράγματα στο νηπαιγωγείο. Υπάρχουν βασικές δεξιότητες που πρέπει να κατακτηθούν. Από εκεί και πέρα, ό,τι περισσότερο κάτακτήσουν καλό είναι (π.χ. πολλά παιδιά κατακτούν τη διαίρεση, ή διαβάζουν, ή χειρίζονται πολύ καλά τόσο τα κεφαλαία όσο και τα πεζά κλπ κλπ)

διαιρεση στο νηπιο?:shock::shock:

Εδω και στο Δημοτικο στο τελος την κανουν απλα και μονο ετσι σαν ιδεα (οχι να την κατακτησουν κι ολας :shock:)

 

 

Απλά καλό είναι, από τη στιγμή που βλέπουμε ότι μπροστά μας έχουμε ένα παιδάκι που δεν φαίνεται να έχει κάποια άλλη νοητική ή γνωστική δυσκολία αλλά μια δυσκολία σε κάποιον τομέα (π.χ. λεπτή κινητικότητα), να δώσουμε στο παιδί περισσότερες ευκαιρίες (από ό,τι συνήθως) αν ασχοληθεί με πράγματα που εξασκούν αυτό τον τομέα. Με τον ίδιο τρόπο που στο δημοτικό π.χ. η μαμά κάθεται μαζί με το παιδί και διαβάζουν και δεν το αφήνει σε ό,τι "πιάσει" στο σχολείο, έτσι να παίζει η μαμά με το παιδί κάνοντας δραστηριότητες που εξασκούν κάποιον τομέα (λε΄ξη κλειδί το "πάιζει").

 

Κατανοητο και σιγουρα μια μαμα θα νοιωθει καλα να ξερει πως αν η παιδαγωγος παρατηρησει κατι θα της το πει ωστε να ειναι ενημερη εγκαιρως και η μητερα.

Απλα πολλες φορες δεν ειναι το τι θα πεις αλλα πως θα το πεις. :wink:

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites

Aν δεις τις ευθειες γραμμες του Βασιλη την 1η μερα στο Δημοτικο και τις τωρινες θα παθεις πλακα.

Καμια σχεση.

Ο δασκαλος του ηταν ξεκαθαρος σε αυτο . "Μεχρι τα Χριστουγεννα θα δεις αλλαγη στα γραμματα του"

Κανεις δεν περιμενει με το καλημερα σας στην 1η Δημοτικου να πιασει το παιδι και να γραφει.

Αρχικα κανουν ασκησεις προγραφης (κυματακια, ευθειες, μισοφεγγαρα , αγκυλες κλπ) και μετα μπαινουν στα γραμματα. Ξεκινανε με χοντρους μαρκαδορους και καταληγουν σε λεπτους οποτε ... μαθαινουνε σιγα σιγα.

Αυτα τα λεω σαν μαμα παιδιου 1ης Δημοτικου και βαση των απαιτησεων που ειδα εγω. Κανεις μα κανεις δεν περιμενε να εχει κατακτησει τριποδικη λαβη .

 

Ειλικρινά εκπλήσσομαι, γιατί τόσα χρόνια συνεργάζομαι με δασκάλους δημοτικού για να ξερουμε τι να κάνουμε στα παιδιά (όσο ήμουν στο νηπιαγωγείο) και να ξέρω τι κ'άνουν προκειμένου να τα αξιολογήσω (τώρα που είμαι στο ΚΕΔΔΥ). Οι "προγραφικές" ασκήσει (που πλέον δεν υπάρχει ως όρος, αλλά μιλάμε πλέον για γραφή) είναι κομμάτι του νηπιαγωγείου. Τώρα, γιατί ο δικός σας δάσκαλος (και άλλοι προφανώς) τα εντάσσει στο πρόγραμμα του δημοτικού δεν μπορώ να γνωρίζω. Την τριποδική λαβή, για μένα εννοείται ότι το παιδί πρέπει να την κατακτήσει στο νηπιαγωγείο, με την έννοι ότι δεν μπορεί να πάει στην πρώτη και να κρατά το μολύβι παλμικά ή να μην το πιάνει σταθερά και να αφήνει ένα απαλό ίχνος στο χαρτί. Πρέπει να το πιάνει με 3 δάχτυλα (αυτό είναι τριποδική λαβή) και να ασκεί πίεση ώστε να μπορεί να το χρησιμοποιήσει.

 

Οσον αφορα τις ζωγραφιες σε κουτακια μεσα (νομιζω οτι αναφερθηκε). Ο δασκαλος ηταν ξεκαθαρος "Τα αγορακια την ψιλοβαριουνται την ζωγραφικη και απλα δεν δινουν ιδιαιτερη σημασια. Την κανουν με το στυλ αντε να τελειωνει να ησυχασουμε"

 

Τωρα για το ψαλιδι , γι αυτο νομιζω υπαρχει το μαθημα των εικαστικων. Για να κατακτησουν αυτες τις δεξιοτητες.

Το ψαλίδι δεν είναι μόνο το εργαλέιο που κόβουμε και δημιουργούμε στα εικαστικα. Η χρήση του ψαλιδιού έχει και άλλες "λειτουργίες". Συντονισμός χεριού-ματιού, ενδυνάμωση μυών κλπ.

Εγω παντως αυτα εζησα στο παιδι μου φετος.

 

 

διαιρεση στο νηπιο?:shock::shock:

Εδω και στο Δημοτικο στο τελος την κανουν απλα και μονο ετσι σαν ιδεα (οχι να την κατακτησουν κι ολας :shock:)

Είπα ότι κάθε χρόνο 2-3 παιδιά από τα 25 κατακτούν τη διαίρεση (όχι με τον όρο "διαίρεση" φυσικά, αλλά ως "μοίρασμα"). Και είναι η πραγματικότητα. Η μεγάλη πλειοψηφία δεν το κάνει και όυτε και φυσικά απαιτούμε να το κάνει. Όταν όμως βλέπεις ότι έχεις ένα παιδί που "τραβάει", ναι θα το βάλεις να κάνει και εξάσκηση στη διαίρεση. (Και πάντα μιλάω για την πρώτη δεκάδα, όχι για μεγαλύτερους αριθμούς)

 

 

 

Κατανοητο και σιγουρα μια μαμα θα νοιωθει καλα να ξερει πως αν η παιδαγωγος παρατηρησει κατι θα της το πει ωστε να ειναι ενημερη εγκαιρως και η μητερα.

Απλα πολλες φορες δεν ειναι το τι θα πεις αλλα πως θα το πεις. :wink:

 

Κλείνοντας, ΝΑΙ στο νηπιαγωγείο δεν υπάρχει 'υλη που πρέπει να βγεί (με την έννοια του βιβλίου). Ναι είναι τα πράγματα πιο "ρευστά".

Αλλά αν θέλουμε να βοηθήσουμε το παιδί για την πρώτη, τότε κάποια πράγματα πρέπει να τα κάνουμε. Όπως και πρέπει να ενημερώνουμε τους γονείς για ό,τι παρατηρούμε.

Σίγουρα υπάρχουν και συνέδελφοι που δεν τα κάνουν αυτά. Σίγουρα υπάρχουν συνάελφοι που τα παιδιά του τμήματος τους στο τέλος της χρονιάς δεν μπορούν να γράψουν ούτε το όνομα τους. Σίγουρα υπάρχουν συνάελφοι που δεν ενημερώνουν τους γονείς, για να "μην μπλέξουν" ίσως, και μετά στο δημοτικό οι γονείς παθαίνουν την πλακα τους. Κακοί υπάρχουν παντού.

Εγώ είμαι της άποψης ότι θα πω στους γονείς ό,τι βλέπω. Θα του δείξω και εργασίες του παιδιού. Θα του εξηγήσω. Θα καθήσουμε να μιλήσουμε. Από εκεί και πέρα, ο γονιός θα πράξει όπως θεωρεί πιο σωστό.

Τόσα χρόνια που δουλεύω, αυτό κάνω και λειτουργεί καλά τις περισσότερες φορές, γιατί υπάρχουν και γονείς που δεν δέχονται να ακούσουν τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να διευκρηνήσω ότι δεν με ενδιαφέρει καθόλου αν κάνει άσχημα γράμματα.Δεν με απασχολεί κάτι τέτοιο..

Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι αν υπάρχει τρόπος να κάνω τη ζωή του παιδιού πιο εύκολη να τον χρησιμοποιήσω...

elenik μου στο δημοτικό που θα πάει ο Θεοφ. ισχύει αυτό που είπε η emmaki. Θεωρούν δεδομένα τα πράγματα που προαναφέραμε.

rQGhp3.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

διαιρεση στο νηπιο?:shock::shock:

Εδω και στο Δημοτικο στο τελος την κανουν απλα και μονο ετσι σαν ιδεα (οχι να την κατακτησουν κι ολας :shock:)

 

 

 

 

-)

 

διαιρεση με την εννοια του μοιρασματος κ οχι με τον τροπο του δημοτικου με αριθμους.να αντιληφθουν οτι ενα συνολο μπορει να μοιραστει ισοτιμα σε καποια υποσυνολα (για να διευκοληνουν πρακτικα το παιχνιδι τους πχ.χωρις την ορολογια βεβαια!

Link to comment
Share on other sites

Dalia, Κι εμας μας ειχε πει τα ιδια η δασκάλα στο προ-προνήπιο για τον γιο μου πέρυσι τέτοιο καιρό. μας ειπε οτι ειναι πολύ νωρίς για να κρίνει αλλά επειδή το παιδί ήταν πολύ ανεπτυγμένο σε σχέση με τα άλλα παιδάκια της ηλικίας του, της φαινόταν περίεργο που δεν μπορούσε να κάνει ένα παζλ με ευκολια δεν μπορούσε να ζωγραφίσει σε πλαίσια,να γεμισει μια ζωγραφια κτλ κτλ και τα υπόλοιπα που λες: ολο ζήταγε να τον ντύσουμε, δεν ήθελε να κάνει ποδήλατο.Τελικά τον πήγαμε σε εργοθεραπεία, μέχρι τη μέση της χρονιάς γιατί δεν χρειάστηκε άλλο. Αυτη τη στιγμή κάνει ποδήλατο, ζωγραφίζει καταπληκτικά, δυσκολεύεται στο κόψιμο αλλά κόβει και κάνει παζλ με 100 κομμάτια. Του χρονου θα παει νήπιο. Η λεπτή κινητικότητα ειναι κάτι που διορθώνεται πολύ εύκολα. Η εργοθεραυπέτρια μας ειπε για τα περισσότερα παιδάκια θέλει το πολύ ενα χρόνο...Φυσικά ο γιος μου ήταν και μικρότερος και ισως του πηρε και περισσοτερο..μην αγχώνεσαι

Link to comment
Share on other sites

Dalia, Κι εμας μας ειχε πει τα ιδια η δασκάλα στο προ-προνήπιο για τον γιο μου πέρυσι τέτοιο καιρό. μας ειπε οτι ειναι πολύ νωρίς για να κρίνει αλλά επειδή το παιδί ήταν πολύ ανεπτυγμένο σε σχέση με τα άλλα παιδάκια της ηλικίας του, της φαινόταν περίεργο που δεν μπορούσε να κάνει ένα παζλ με ευκολια δεν μπορούσε να ζωγραφίσει σε πλαίσια,να γεμισει μια ζωγραφια κτλ κτλ και τα υπόλοιπα που λες: ολο ζήταγε να τον ντύσουμε, δεν ήθελε να κάνει ποδήλατο.Τελικά τον πήγαμε σε εργοθεραπεία, μέχρι τη μέση της χρονιάς γιατί δεν χρειάστηκε άλλο. Αυτη τη στιγμή κάνει ποδήλατο, ζωγραφίζει καταπληκτικά, δυσκολεύεται στο κόψιμο αλλά κόβει και κάνει παζλ με 100 κομμάτια. Του χρονου θα παει νήπιο. Η λεπτή κινητικότητα ειναι κάτι που διορθώνεται πολύ εύκολα. Η εργοθεραυπέτρια μας ειπε για τα περισσότερα παιδάκια θέλει το πολύ ενα χρόνο...Φυσικά ο γιος μου ήταν και μικρότερος και ισως του πηρε και περισσοτερο..μην αγχώνεσαι

 

 

Υπάρχει μια σημαντική διαφορά: Η ηλικία!

Άλλο να μην μπορεί να τα κάνει αυτά ένα προ-προνήπιο (3 χρονών), άλλο να μην μπορεί ένα νήπιο που ετοιμάζεται για πρώτη (5μιση χρονών) και τελέιως άλλο να μην μπορεί να τα κάνει μεγαλύτερο παιδί (εκέι πάμε σε άλλα πράγματα, άλλες πιθανές διαγνώσεις).

Link to comment
Share on other sites

Dalia, Κι εμας μας ειχε πει τα ιδια η δασκάλα στο προ-προνήπιο για τον γιο μου πέρυσι τέτοιο καιρό. μας ειπε οτι ειναι πολύ νωρίς για να κρίνει αλλά επειδή το παιδί ήταν πολύ ανεπτυγμένο σε σχέση με τα άλλα παιδάκια της ηλικίας του, της φαινόταν περίεργο που δεν μπορούσε να κάνει ένα παζλ με ευκολια δεν μπορούσε να ζωγραφίσει σε πλαίσια,να γεμισει μια ζωγραφια κτλ κτλ και τα υπόλοιπα που λες: ολο ζήταγε να τον ντύσουμε, δεν ήθελε να κάνει ποδήλατο.Τελικά τον πήγαμε σε εργοθεραπεία, μέχρι τη μέση της χρονιάς γιατί δεν χρειάστηκε άλλο. Αυτη τη στιγμή κάνει ποδήλατο, ζωγραφίζει καταπληκτικά, δυσκολεύεται στο κόψιμο αλλά κόβει και κάνει παζλ με 100 κομμάτια. Του χρονου θα παει νήπιο. Η λεπτή κινητικότητα ειναι κάτι που διορθώνεται πολύ εύκολα. Η εργοθεραυπέτρια μας ειπε για τα περισσότερα παιδάκια θέλει το πολύ ενα χρόνο...Φυσικά ο γιος μου ήταν και μικρότερος και ισως του πηρε και περισσοτερο..μην αγχώνεσαι

αν τον πήγες εργοθεραπεία στο προ προ νηπιο, είναι πολύ πιθανό να μην οφείλεται στην εργοθεραπεία η πρόοδος που είδες στο 6μηνο και να ήταν η πρόοδος που θα έκανε ούτως ή αλλως σαν τρίχρονο. Στην αρχη της χρονιάς στο προ προνήπιο δηλ. 3+ να ζητάνε να ζωγραφίζει το παιδί σε πλαίσια είναι υπερβολικό νομίζω. Πολλά παιδιά δεν έχουν μεχρι τότε πιάσει καλά καλά μαρκαδόρους ή και πιασαν δεν καθόντουσαν να ασχοληθούν

Link to comment
Share on other sites

αν τον πήγες εργοθεραπεία στο προ προ νηπιο, είναι πολύ πιθανό να μην οφείλεται στην εργοθεραπεία η πρόοδος που είδες στο 6μηνο και να ήταν η πρόοδος που θα έκανε ούτως ή αλλως σαν τρίχρονο.

 

vassiliki μου συμφωνώ...η πρόοδος στην ηλικία των 3 στα 4 είναι θεαματική.

rQGhp3.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

κοριτσια μάλλον σας μπέρδεψα επειδή ο μικρός μου ειναι γεννημενος τον ιανουάριο.μας τα ειπε η παιδαγωγός στο τέλος του προ-προνηπίου πέρυσι μετα το πάσχα δηλαδή οταν ήταν σχεδόν 4,5 και τον πηγαμε από Σεπτέμβριο στην εργοθεραπεια, δηλαδή 4,5 και κάτι μέχρι 5 χρονών και 2 μηνών (αρχές μαρτίου).

Οντως φυσικά πρέπει να επηρέασε και αυτό που λέτε οτι σε αυτό το εξάμηνο ήδη θα μεγάλωνε..Αλλά στα 4,5 να βλέπεις παιδάκι να δυσκολεύεται σε ενα απλο παζλ σίγουρα κατι εδειχνε ή να μην μπορει να ανεβει καθολου σε ποδηλατο και να γυρισει το ποδαράκι του. Και σκεφτείτε οτι σε ολο αυτό παιζει μεγάλο ρολο και η ψυχολογια του παιδιου.Δηλαδή βλέποντας οτι δεν μπορούσε ενω τα αλλα παιδάκια μπορούσαν αυτος δεν το προσπαθούσε καθόλου .με την εργοθεραπεια εκανε αυτό το αλμα...

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα κοριτσια! Διαβασα και τις ανησυχιες σας και τις "διαφωνιες" σας και απλα θα ηθελα να καταθεσω την αποψη μου απο τη μικρη μου πειρα δουλευοντας με παιδια...στην εργοθεραπευτικη παρεμβαση, δεν δουλευουμε πανω στο προβλημα! Δηλαδη, μιας και μιλαμε για ψαλιδι ποτε δεν πιεζουμε ενα παιδι που δυσκολευεται στο ψαλιδι, να κοβει ολη την ωρα για να κανει..προπονηση. Δουλευουμε "περιφεριακα" οπως λεω στους γονεις. Ενισχυουμε δηλαδη την λεπτη του κινητικοτητα με αλλες ασχολιες και δραστηριοτητες (παντα με μορφη παιχνιδιου) μεχρι να κατακτησουμε την επιθυμητη λειτουργια και ικανοτητα! Πρωτα βεβαια, εχουμε αξιολογησει αν το παιδι δεν παρουσιαζει κινητικη/νευρολογικη δυσκολια. Δεν ξερω πως αλλιως να σας το εκφρασω...Και εννοειται -οπως κι αλλου εχουμε ξαναπει- οτι καθε παιδακι εχει τον προσωπικο του χρονο κατακτησης των πραγματων!

4usdp3.png
Link to comment
Share on other sites

κοριτσια μάλλον σας μπέρδεψα επειδή ο μικρός μου ειναι γεννημενος τον ιανουάριο.μας τα ειπε η παιδαγωγός στο τέλος του προ-προνηπίου πέρυσι μετα το πάσχα δηλαδή οταν ήταν σχεδόν 4,5 και τον πηγαμε από Σεπτέμβριο στην εργοθεραπεια, δηλαδή 4,5 και κάτι μέχρι 5 χρονών και 2 μηνών (αρχές μαρτίου).

Οντως φυσικά πρέπει να επηρέασε και αυτό που λέτε οτι σε αυτό το εξάμηνο ήδη θα μεγάλωνε..Αλλά στα 4,5 να βλέπεις παιδάκι να δυσκολεύεται σε ενα απλο παζλ σίγουρα κατι εδειχνε ή να μην μπορει να ανεβει καθολου σε ποδηλατο και να γυρισει το ποδαράκι του. Και σκεφτείτε οτι σε ολο αυτό παιζει μεγάλο ρολο και η ψυχολογια του παιδιου.Δηλαδή βλέποντας οτι δεν μπορούσε ενω τα αλλα παιδάκια μπορούσαν αυτος δεν το προσπαθούσε καθόλου .με την εργοθεραπεια εκανε αυτό το αλμα...

 

Ναι πραγματικά νόμισα ότι μιλούσες για παιδί 1 -1.5 χρόνια μικρότερο!

Link to comment
Share on other sites

elenik μου στο δημοτικό που θα πάει ο Θεοφ. ισχύει αυτό που είπε η emmaki. Θεωρούν δεδομένα τα πράγματα που προαναφέραμε.

Στο δικο μας παντως οπως καταλαβες οχι.

Ισα ισα ο δασκαλος με κραζει που αγχωνομαι (μπορει σε καποια θεματα ο δασκαλος μας να ειναι αστα να πανε αλλα γι αυτα με ξεαγχωνει θα ελεγα)

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites

Τα νέα μου...

Σήμερα το πρωί μίλησε με μια ευγενέστατη κοπέλα στο Ιατροπαιδαγωγικό κέντρο που ανήκουμε ( μέσω ΙΚΑ ) και ύστερα από πολλές ερωτήσεις μου είπε ότι καλό θα ήταν να γίνει μια αξιολόγηση στο παιδί...

Σε ένα μήνα θα ενημερωθώ τηλεφωνικά για την ημερομηνία του ραντεβού.

rQGhp3.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Τα νέα μου...

Σήμερα το πρωί μίλησε με μια ευγενέστατη κοπέλα στο Ιατροπαιδαγωγικό κέντρο που ανήκουμε ( μέσω ΙΚΑ ) και ύστερα από πολλές ερωτήσεις μου είπε ότι καλό θα ήταν να γίνει μια αξιολόγηση στο παιδί...

Σε ένα μήνα θα ενημερωθώ τηλεφωνικά για την ημερομηνία του ραντεβού.

 

μου κανει θετικη εντυπωση οτι τα θετικα ατομα συναντανε στη ζωη τους θετικους ανθρωπους!

Link to comment
Share on other sites

μου κανει θετικη εντυπωση οτι τα θετικα ατομα συναντανε στη ζωη τους θετικους ανθρωπους!

:-)

sorry διόρθωση, θα ενημερωθώ ταχυδρομικά και όχι τηλεφωνικά για την ημερομηνία.

rQGhp3.png
Link to comment
Share on other sites

Τα νέα μου...

Σήμερα το πρωί μίλησε με μια ευγενέστατη κοπέλα στο Ιατροπαιδαγωγικό κέντρο που ανήκουμε ( μέσω ΙΚΑ ) και ύστερα από πολλές ερωτήσεις μου είπε ότι καλό θα ήταν να γίνει μια αξιολόγηση στο παιδί...

Σε ένα μήνα θα ενημερωθώ τηλεφωνικά για την ημερομηνία του ραντεβού.

 

Αυτο είναι μια πολλή καλή εξέλιξη!!!!

Καλό καλοκαίρι να έχετε από εδώ και πέρα!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Τελικά το ραντεβού που είχαμε για αξιολόγηση στις 28/9 μας το αλλάξανε και έγινε για την Παρασκευή 16/9.

Η ερώτηση μου είναι πώς να του πω που θα πάμε και γιατί δεν θα πάω σήμερα σχολείο, χωρίς να τον πληγώσω και να τον κάνω να αισθανθεί μειονεκτικά

rQGhp3.png
Link to comment
Share on other sites

Τελικά το ραντεβού που είχαμε για αξιολόγηση στις 28/9 μας το αλλάξανε και έγινε για την Παρασκευή 16/9.

Η ερώτηση μου είναι πώς να του πω που θα πάμε και γιατί δεν θα πάω σήμερα σχολείο, χωρίς να τον πληγώσω και να τον κάνω να αισθανθεί μειονεκτικά

 

Θα μπορούσες να του πεις ότι όπως πήγατε σε καρδιολόγο, οδοντίατρο και οφθαλμίατρο και σας έδωσαν βεβαιώσεις για το σχολείο, έτσι τώρα χρειάζεται να πάτε και εκεί, αλλά δυστυχώς αυτός ο γιατρός δουλεύει μόνο πρωί και έτσι θα πρέπει να μην πάει σχολείο αυτή τη μέρα. Ελπίζω ότι δεν θα έχει πρόβλημα.. Καλά αποτελέσματα!

Link to comment
Share on other sites

Τελικά το ραντεβού που είχαμε για αξιολόγηση στις 28/9 μας το αλλάξανε και έγινε για την Παρασκευή 16/9.

Η ερώτηση μου είναι πώς να του πω που θα πάμε και γιατί δεν θα πάω σήμερα σχολείο, χωρίς να τον πληγώσω και να τον κάνω να αισθανθεί μειονεκτικά

 

 

Θα του πεις την αλήθεια!

Ότι πάτε κάπου, που θα δούνε το παιδί και θα σας πούνε μερικούς τρόπους για να μπορέσει π.χ. να κάνει καλύτερα γράμματα ή να πιάνει πιο εύκολα το ψαλίδι (ή όποιο "πρόβλημα" έχει).

Σε καμία περίπτωση δεν θα πεις ότι πάτε σε γιατρό, γιατί ο γιατρός είναι συνδεδεμένος με κάτι κακό στο μυαλό των περισσότέρωνμ παιδιών, με το εμβόλιο, με την αρρώστεια κλπ

Θα του πεις ότι εκεί που πάτε δεν είναι γιατροί και δεν έχουν ενέσεις και εργαλεία, αλλά παιχνίδια και θα παίξουν μαζί του.

Βασικά, θα τονίσεις 1) ότι δεν πρόκειται να πονέσει, 2) ότι οι άνθρωποι εκεί είναι καλοί, 3) ότι θα γυρίσεις να τον πάρεις και δεν θα τον αφήσεις εκεί (για επιβεβαίωση δώσε του τον αριθμό οτυ κινητού σου να σε πάρει αυτός όταν τελειώσουν ή δείξε του πού θα τον περιμένεις μέσα στο κτήριο, αν θα μείνεις εκεί) και 4) ότι δεν έχει κάποιο πρόβλημα, αλλά θα θέλετε να δείτε πώς θα γίνει κάτι (το "πρόβλημα" που λέγαμε) πιο εύκολα...

Link to comment
Share on other sites

Κορίτσια ευχαριστώ!!

Πραγματικά ηρέμησα διότι με είχε αγχώσει αυτό...

 

emmaki εγώ δεν θα είμαι παρούσα όταν "εξετάζουν" το παιδί ?

 

Εγώ το αποφεύγω να έχω τους γονείς παρόντες....

Το παιδί συμπεριφέρεται αλλιώς όταν είναι η μαμά παρούσα και αλλιώς όταν είναι μόνο του. Επίσης, πολύ δύσκολα μπορείς να κάνεις τη μαμά να μην συμμετέχει, π.χ. να μην λέει "κάνε αγάπη μου αυτό που λέει η κυρία, αφού μπορείς"....

Κάποιες φορές, όμως, που είχα παιδάκι πολύ αγχωμένο που θεωρούσε ότι δεν μπορεί χωρίς τη μαμά, την άφησα μέσα, αλλά με τον όρο ότι δεν θα παρέμβει σε τίποτα, δεν θα ανοίξει το στόμα της!

Συνήθως, οι γονείς (στο ΚΕΔΔΥ ππου είμαι εγώ) περιμένουν σε ένα σαλονάκι που έχουμε όπου τα γραφεία μος "βλέπουν" (έχουν εσωτερικά παράθυρα προς το σαλονάκι) και άρα τα παιδιά μπορούν να δουν ότι ο γονιός δεν έφυγε ή, αν το παιδί δεν έχει πρόβλημα να μείνει μόνο του, πάνε για έναν καφέ και τους παίρνουμε τηλέφωνο όταν τελειώσουμε.

Link to comment
Share on other sites

emmaki πόση ώρα περίπου διαρκεί η διαδικασία ??

δεν θα κάνουν και σε εμένα κάποιες ερωτήσεις ??

τι άλλο πιστεύεις πρέπει να σκεφτώ σχετικά με το παιδί και πρέπει να αναφέρω ? πχ νυχτερινή ενούρηση ( ακόμη δυστυχώς ) αρκετές νύχτες??

rQGhp3.png
Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...