jannis

Registered Users
  • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

    1.301
  • Μελος απο

  • Τελευταια επισκεψη

Συνεισφορα στο φορουμ

11 Neutral

Περισσότερα για την/τον jannis

  • Rank
    Δοκιμή
  1. Στο Βέλγιο τα περπατάνε. Βέβαια είναι φλάτ και έχει πεζοδρόμιο. Τα παιδιά μπορεί να είναι στο καρότσι, ποδήλατο ή πατίνι. Τα δικά μου από την πρώτη τάξη περπατάμε μαζί 1.5 χλμ κάθε μέρα για νπάμε και άλλο τόσο για να γυρίσουμε. Βρέξει χιονίσει. Έχει λίγη ανηφόρα στο πήγαινε μόνο. Μια συνήθεια είναι, για νέους και για παιδιά, όχι για γιαγιάδες. Βασικό βέβαια είναι να έχεις ασφάλεια.
  2. Οι Ευρωπαίοι τα 2 χλμ θα τα κάναν με τα πόδια και το καρότσι.
  3. kel στο πιο πάνω link λέει ότι η Αρχή έκραξε το υπουργείο γιατί δεν έκανε τίποτα από αυτά που έπρεπε και μετά το υπουργείο έβγαλε μια απόφαση που λέει ότι τα κάνει....Ενδιαφέρονέχει να διαβάσει κανεις την απόφαση της αρχής. Ειδικά εκεί που ζητά να μην συλλέγονται επιπλέον στοιχεία που δεν προβλέπονται από νομοθεσία. Το επάγγελμα του πατέρα (ναι μόνο του πατέρα) αναφέρεται ως στοιχείο εισόδου και όχι μητρώου ( η πλατφόρμα είνα μητρώο) και αυτό μόνο γιατί το 79 που βγήκε το ΠΔ ήταν στοιχείο ταυτότητας.Στην απόφαση λέει επίσης ποια έγγραφα μπορουν να χρησιμοποιηθούν για συλλογή στοιχείων και δεν περιλαμβάνουν ερωτηματολόγια προς τους γονείς.

  4. Διαφημίσεις


  5. Προσωπικά έχω σοβαρές αμφιβολιες για το αν το υπουργείο έχει πάρει άδεια και πραγματικά τηρεί τις προυποθέσεις τοης νομοθεσίας (Ν2472/1997). Ο δ/ντης μπορει να έχει υποχρέωση να συμπληρώσει την πλατφόρμα αλλά επίση υποχρέωση να δώσει πληροφορίες για τον λόγο που συλλέγονται τα δεδομένα, τι επεξεργασία θα γίνει και γιατί, και διάφορες άλλες πληροφορίες για την τήρηση του αρχείου. Αν το υπουργείο είχε άδεια θα φρόντιζε να βγάλει και ένα ενημερωτικό έντυπο προς στους γονεις που να εξηγά το τι και πως. Ακόμα και σε αυτήν την περίπτωση μπορεί κάποιος να αρνηθεί την επεξεργασία των δεδομένων του. Σιγουρα δεν υπάρχει κάτι που να τον υποχρεώνει να βοηθήσει στην συλλογή τους. Το ότι μαζεύονται για στατιστικές δεν σημαίνει ότι υποχρεούμαστε να συμμετεχουμε στις στατιστικές. Εγώ δεν θα το συμπλήρωνα. Αν επέμενε το σχολείο εγγράφως θα απαντούσα εγγράφως και θα ζητούσα πολλές πληροφορίες πρώτα, αν έχουν άδεια, τον λόγο που μαζεύουν το συγκεκριμένο δεδομένο, τι επεξεργασία γίνεται και από ποιον... και ότι άλλο προβλέπει ο νόμος ότι οφείλουν να σε πληροφορήσουν. Και αν μου απαντούσαν θα αποφάσιζα αν δέχομαι ή αν θα υποβάλω άντίρηση. Δεν είναι πρώτη φορά πάντως που Δημόσιος φορέας θεωρεί ότι είναι υπεράνω νόμου...
  6. Όλα προσωπικά δεδομένα είναι. Απλώς κάποια δικαιούται και υποχρεωτικά πρέπει να έχει το σχολείο. Αυτά είναι τα στοιχεία επικοινωνίας. Νομίζω έίναι αυτονόητοι οι λόγοι πρέπει να τα έχουν. Το επάγγελμα μπορεί να το ζητάνε για σκοπούς στατιστικής αλλά δεν εί αστε υποχρεωμένοι να συμμετέχουμε σε όποια στατιστική θέλει να συμμετέχει το σχολείο. Το επάγγελμά συνήθως το χρησιμοποιούνε για να κατατάξουν τα παιδιά οικονομικά, κοινωνικά ακόμη και μορφωτικά, η για να δουνε πόση "δύναμη" έχουν κάποιοι γονείς. Τα προσωπικά δεδομένα, ακόμα και το όνομα, τα δίνεις όταν χρειάζονται. Ε τοεπάγγελμα δεν χρειάζεται να το έχειτο σχολείο καταγεγραμένο. Αν μια δασκάλα θέλει να ξέρει 2 πράγματα για το περιβάλλον των παιδιών θα τα καταλάβει από μια κουβένταμε τους γονείς. Μπορείναμην είναι ευαίσθητο προσωπικό δεδομένο το επάγγελμα αλλά υπάρχουν πολλάαρνητικά γιατον τρόπο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί η συλλογή του. Στην τελική τίποτα δενσε υποχρεώνει να το δηλώσεις.
  7. Τα στοχεία επικοινωνίας θα πρέπει να τα έχει το σχολείο. Τώρα για το επάγγελμα φαντάζομαι ότι δεν μπορουν να σε υποχρεώσουν να το δηλώσεις. Μπορείς να το αφήσεις κενό και να επιστρέψεις την φόρμα, ή να γράψεις "προσωπικό δεδομένο"
  8. Θα σου πω την εμπειρία μου - χωρίς να έχω καμοιά ίδιαίτερη γνώση, απλά λίγο που το έψαξα για την κόρη μου. Για τις ελληνικές καμπύλες πρέπει είσαστε τουλάχιστον στο 10 %. Απότι εχω καταλάβει αν είσαι εντός καμπυλών (ακόμα και στο 5 %) και εντώς των ''γενετικά'' προβλεπόμενων με βάση ύψος μαμάς, μπαμπά δεν συζητάνε για χορήγηση. Βεβαία αυτό που ίσως αξίζει να δεις στην περίπτωση σου είναι η ταχύτητα ανάπτυξης, αν αυτό έχει μειωθεί και να τους ρωτήσεις για αυτό. Εμένα στην Ελλάδα δεν μου το υπολόγιζαν αυτό για την κόρη μου και μου λέγανε όλα καλά εντός καμπυλών. Μετά ανακάλυψα στα 8 της ότι μεταξύ 2.5 και 4.5 είχε πέσει πολύ η ταχύτητα ανάπτυξης... Η δική μου ήταν πάντα μεταξύ 5 -10 %. Και μου λέγανε εντάξει γιατί είναι μέσα στο στατιστικά προβλεπόμενο με βάση το ύψος μου και του μπαμπά της. Από αναλύσεις μας κάνανε μόνο την IGF και αυτή βγήκε εντάξει. Ζήτησα να της κάνουν τις καμπύλες της αυξητικής και μου είπαν δεν χρειάζεται. Στα 5 της ήταν 103 και στα 8 της είναι 121. Το προβλεπόμενο της τώρα είναι περίπου στο 1.55. Παρόλα αυτά η ταχύτητα ανάπτυξης είναι τώρα νορμαλ, και σταθερή. Αποφάσισα να μην το κυνηγήσω αν δεν δω να μειώνεται η ταχύτητα ανάπτυξης. Θα είναι κοντούλα ΟΚ αλλά δεν θα την βάλω σε διαδικασία αν θα είναι στα ''φυσιολογικά'' πλαίσια. Εσείς είστε ψηλοί ;
  9. Ιούλιο Βερν Εκδόσεις Μοντέρνοι Καιροί, Άλκη Ζέη Μεταίχμιο και κάποια της Π. Δέλτα πχ Τρλλαντώνης
  10. Και εμένα μου αρέσουν τα βιβλία της γλώσσας και το πιο σημαντικό είναι ότι αρέσουν πολύ και στα παιδιά μου. Η δασκάλα μας 1 &2 τα δούλεψε από μόνα τους με λίγες φωτοτυπίες και μια χαρά δουλειά έκανε. Φέτος η φωτοτυπία σε καθημερινή βάση αλλά ευτυχώς στην τάξη μόνο. 'Ομως για το βιβλία της Μυθολογίας και Μελέτης Περιβάλλοντος δεν μπορώ να εκφραστώ κόσμια...
  11. Εννόεις να σκότωσει το συγγραφικό του ταλέντο; Δέχομαι ότι η έκθεση είναι μάθημα στρατηγικής κλπ αλλά όχι δεν θα χαλιναγωγήσω την φαντασία του παιδιού. Αν ένα παιδί έχει ταλέντο να εκφράζει γραπτώς την φαντασία του θα το ενθαρύνω και ας μην πάρει άριστα στην έκθεση στην Α Γυμνασίου. Αυτό εφάρμοσε η δασκάλα των παιδιών μου και ο γιος μου βρέθηκε στην Γ να γράφει λιτές και μικρές και φασόν εκθεσούλες ενώ στο τέλος της Α και Β μας έγραφε απίθανες φανταστικές ιστορίες. Σίγουρα κάνει λιγότερα λάθη... Επίσης έχει σταματήσει να γράφει από μόνος του για ευχαρίστηση κάτι που είχε κάνει αρκετές φορές πέρσι. Και για να τον ενθαρύνω να καλιεργήσει το ταλέντο του θα πρέπει ουσιαστικά να ακυρώσω την δασκάλα. Αν ένα παιδί έχει ταλέντο σε κάτι (ότι και νάναι αυτό) πρέπει να του δώσεις ελευθερία να το αναπτύξει μόνο του, να μην του κόβεις τα φτερά. Συγνώμη αλλά το χείροτερο που μπορείς να κάνεις σε ένα παιδί είναι ''χαλιναγώγηση της φαντασίας''. 'Οχι μόνο για το γράψιμο, αλλά για όλα, η φαντασία είναι κινητήρια δύναμη. Την σκοτώνει ούτως ή άλλως το Δημοτίκο, ας μην το κάνουμε και αυτοσκοπό. Το ποια είναι τα ''σωστά πλαίσια'' αξίζει να το σκεφτούμε λίγο...
  12. Γνωρίζεις αν υπάρχουν διαφορδικές σχολές που να υποστηρίζουν διαφορετικά πράγματα για το πότε και αν πρεπει να μπει μασελακι; [ Ρωτάω γιατί η οδοντίατρος μας είπε ότι πρεπει να μπει στην κόρη μου για να ανοίξει την γνάθο. Ο ορθοδοντικός που την πήγαμε όταν ήταν 7 και 8 μηνών είπε είναι πάρα πολύ νωρίς, να την φέρεται σε ένα χρόνο το συντομότερο, είναι τζαμπα ταλαιπωρία απο τώρα. (Και καταλάβα ότι είτε δεν θα βάλει μασελάκι, είτε θα το βάλει ακριβώς πριν τα σιδεράκια πχ. 6 μήνες - δεν κατάλαβα καλά γιατί δεν είμουν στην εξέταση την είχε πάει ο μπαμπας μόνο) ]
  13. Θα προστατευα όσο μπορουσα το βρεφάκι μου απο wifi. Μπορει καποιος και με το κινητο να ελέξει το σήμα για να δει που ειναι καλύτερα να βάλει το βρεφικο κρεβατι. Και αν ο γειτονας εχει την συσκευη στο διπλανο τοιχο μπορεις να του ζητήσεις ευγενικά να το μετακινησει λίγο αν μπορεί. Για τα μονωτικά υλικά έχω τις επιφυλάξεις μου γιατί αν υπάρχει"εσσωτερική" ακτινοβολία αυτή μένει μέσα.
  14. Συμφωνώ με Εκάβη. Επίσης για τους νονους και όποιους άλλους συμπεριφέρονται άκομψα, δεν υπάρχει λόγος να χαλάσετε την σχέση σας. Το κόβεις εκείνη την ώρα με χιούμορ για να προστατέψεις το παιδί. (Λές χαμογελόντας: - Α σήμερα είναι μέρα /ώρα ξεκούρασης... Τα τεστ μόνο στο σχολείο γίνονται...Δεν λές Γιώργο καλύτερα στους νονούς για το τάδε.... (περιστατικό / εκδήλωση /άθλήμα / βιβλίο / καρτουν....Η εισηγείσαι να παίξετε ένα ομαδικό παιχνίδι - τύχης κατά προτίμηση όχι γνώσεων...) Όπως ακριβώς θα αποπροσανατόλιζες τα παιδιά. Αυτό εκείνη την ώρα. Αν σε άλλη ώρα σου αρχίσουν το μπίρι πιρι, έχεις 2 οδούς (κάνεις κανονική συζήτηση τους εξηγάς την άποψη σου και εξηγεις τι περιμένεις από αυτούς στα ίσια αν το σηκώνει ο οργανισμός τους και η φιλία σας, ή κουνάς το κεφάλι, λες μίλησα ήδη με ψυχολόγο και όλα είναι έντάξει -μου είπε να το αντιμετωπίσω ετσί....) Για τα λάθη που γίνονται σε διαγωνίσματα ή εργασίες (και όχι όταν μας ρωτά ο κάθε πικραμένος) βοηθά να εξηγήσεις στο παιδί σε άσχετη ώρα ότι τα λάθη δεν είναι απαραίτητα κακά γιατί μας βοηθάνε να μαθαίνουμε. Και αυτά που μαθαίνουμε μετά από τα λάθη μας δύσκολα τα ξεχνάμε. Μετά βάζεις μια διαδικασία που ακολουθεί το παιδί τακτικά χωρίς καμιά κριτική όταν κάνει λάθη είτε από μόνο του ή με την βοήθεια σου αν χρειάζεται. Αν είναι ορθογραφικό το γράφει 3 φορές, αν είναι γραμματική ή μαθηματικά τον ρωτάς αν κατάλαβε το λάθος, αν όχι του το εξηγάς πρώτα, μετά του βάζεις ένα παρόμοιο παράδειγμα. Όλα με φυσικό τρόπο - όπως κάνετε τα μαθήματα σας. Χωρίς σχόλια γιατί και πως. ('Εχω και εγώ τελιομανή γιο και αυτό δούλεψε, τα λάθη πλεον θεωρούνται ''φυσικό φαίνομενο'' )
  15. Πάρτο αλιώς. Δεν έχει σημασία τι ενδιαφέρει εσένα αλλά τι ενδιαφέρει εκείνον. Μην επαινείς όταν πάει καλά, ρώτα τον μόνο αν είναι ευχαριστημένος; αυτό οδηγεί στην εσωτερική επιβράβευση. Το ίδιο αν δεν πάει καλά ρώτα τον πως νιώθει, αν απογοητεύτηκε. Μην εξηγας απλά ρώτα ανοικτά και ακουγε. (Πχ. τι σε ανησυχει; Γιατί στεναχωρέθηκες; ) Μην του επισημαίνεις τα λάθη σου όταν αυτός κάνει λάθη για να τον παρηγορήσεις, αλλά σε άσχετες φάσεις δείξε του έμπρακτα περιπτώσεις που έκανες λάθος, η δεν πηγες καλά και δείξε του πως το αντιμετώπιζεις. Δεν καταλαμβαίνω τι εννοείς με το ''δεν νομίζω ότι είναι σωστό να τα περνάμε & τελείως ντούκου τα λάθη σαν να μην έγιναν ''. Αν έρθει σπιτι με καποια λάθη πχ σε ένα τεστ που δεν επρεπε να κανει και έκανε επειδή ήταν αγχωμένος, δεν θα βοηθήσει να πεις ''Γιατί το έκανες λάθος αφού το ήξερες;'' Αυτό θα τον αγχώσει περισσότερο. Αν ξέρεις ότι το ξέρει πες απλά ''Εγώ ξέρω ότι το ξέρεις''. Μην του λες ότι ''μεγαλοποιεί'' το πρόβλημα δεν θα τον βοηθήσει. Ακουσε τον απλά ήρεμα αν σου παραπονιέται για κατι. Λες κάπου ότι '' αυτό επέλεξα να τον μεγαλώνω με επιβράβευση, ενθάρρυνση & θετική παρότρυνση με πολλή συζήτηση.'' Αυτά πολλές φορές μπορούν να έχουν το αντίθετο ακριβώς αποτέλεσμα από ότι θέλεις. Πχ η επιβράβευση και η ενθάρρυνση του δίνουν να καταλάβει ότι έχεις προσδοκίες. Είναι καλύτερα να του πεις ''Φαντάζομαι είσαι χαρούμενος που πήγες καλά'' από το να πεις ''Είμαι χαρούμενη που πήγες καλά''. Επίσης δεν είμαι σίγουρη τι εννοείς με θετική παρότρυνση /πολλή συζήτηση, αλλά αν αυτά σημαίνουν να δίνεις συμβουλές και να εξηγάς πάλι μπορεί να έχουν αρνητικό αποτέλεσμα. Τα παιδιά χρειάζονται περισσότερο να τους ακούει κάποιος παρά να τους εξηγά.
  16. Δεν μιλάω για οργανωμένες δραστηριότητες. Στην Β' Δημοτικού έχετε πάνω από 1 ώρα διάβασμα καθημερινά; 'Ενα παιδί στην Β' Δημοτικού πρέπει να έχει χρόνο για να παίξει, να τρέξει, να πηδήξει, να χορέψει, να κάνει ποδήλατο - σε καθημερινή βάση. Για παιδιά με πολλή ενέργεια (συχνότερο ίσως στα αγόρια) αυτό επιβάλεται, είναι το φυσικό για την ηλικία τους. Είναι μια βιολογική και ψυχική ανάγκη που έχουν. Το τι από όλα αυτά μπορεί να γίνει εξαρτάται από το που μένετε, τον καιρό, την εποχή και την ώρα που εσύ πας σπίτι. Λύσεις υπάρχουν, φτάνει αυτό να είναι στις προτεραιότητες σου. Δοκίμασε το για 1 βδομάδα, άπλοποίησε δουλειές και μαγείρεμα. Δες αν κάνει διαφορά για τα παιδιά και για σένα. Αν σας βοηθά να περνάτε ωραία, ευχάριστα τον χρόνο μαζί αντί να έχεις εντάσεις μεταξυ τους και εσύ να κάνεις τον διαιτητή.