Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Ελλειμματική προσοχή - υπερκινητικότητα ΔΕΠΥ ή ΔΕΠ (Attention Deficit Hyperactivity Disorder)


ΡΕΑ

Recommended Posts

2 ώρες πρίν, emmaki είπε:

Και πάλι, ο διευθυντής δεν έχει λόγο σε τίποτα! Κάπως έτσι έρχονται στα ΚΕΔΔΥ όλοι οι γονείς και ζητόυν ή απαιτούν παράλληλη!

Ο διευθυντής απλά ενημερώνει για τη δυσκολία του παιδιού, ενημερώνει για το ΚΕΔΔΥ και εκεί σταματά ο ρόλος του! Ούτε πιθανή διάγνωση κάνει, ούτε καθορίζει την πιθανή υποστήριξη. Τα ΚΕΔΔΥ έχουν το αρμόδιο προσωπικό για να ενημερώσουν τους γονείς για όλες τις δομές που υπαρχουν.

Πραγματικά είναι εντελώς λάθος να λέει ο διευθυντής "πάτε στα ΚΕΔΔΥ να σας δώσουν παράλληλη στήριξη"!

Αγαπητή νομίζω ότι γίνεσαι πυρ και μανία άδικα. Η διάγνωση υπήρχε ήδη και προφανώς η μητέρα δεν ήταν πλήρως ενημερωμένη για τις διαδικασίες, οπότε ο διευθυντής όφειλε να την ενημερώσει, ώστε να μην έχει το παιδί προβλήματα στην προσαρμογή.

2 ώρες πρίν, Niki81 είπε:

Περσι σε συζητηση που ειχα μ εκαποιον παιδοψυχολογο ...ελεγε ότι περασαμ ετην προηγουμενη δεκαετια..τη δεκαετια ΔΕΠΥ που τα μισα παιδια ξαφνικα εχουν ΔΕΠΥ.Τωρα εχουμε περασει στη δεκαετια του φασματος του αυτισμού...αυτό είναι της μοδας.Βιαζονται στην Ελλαδα να κολλησουν την ταμπελα λες και εκει είναι ολη η ουσια.

 

Μιλαω με φιλη μου στο εξωτερικο που το παιδι της είναι υπερκινητικο και δε συγκεντρώνεται αυκολα και μου λεει διαφορα κολπακια που κανει η δασκαλα για να τον βοηθαει.Εδω μονο η γνωματευση μας νοιαζει και να βαλουμε παραλληλη στηριξη να φυγει το βαρος από τη δασκαλα.

 

Οσο για τη μανουλα...θα πω κατι γιατι ξερω πως ολο αυτό την στεναχωρει.Οταν στα χερια σου εχεις μια γνωματευση για το παιδι σου...μια γνωματευση που λεει πως το παιδι σου διαφερει από τα  υπολοιπα γιατι κατι εχει δεν είναι καθολου ευκολο να το διαχειριστείς.Και δεν είναι και καθολου ευκολο να πρεπει να ενημερώνεις κάθε φορα σχολεια και δασκαλους.Ας ειμαστε λοιπον λιγο πιο προσεχτικοι στο πως μιλαμε γιατι οποιος είναι εξω από το χορο πολλα τραγουδια ξερει.Κι εγω εχω καποια διαγνωση για το γιο μου...πολύ πιο σοβαρη από ΔΕΠΥ.Παντα φροντιζω να ενημερωνω τη δασκαλα και να είμαι παντα stand by.Αλλα ως εκει.Το παιδι μου και το οποιο πρόβλημα υγειας εχουμε και αντιμετωπίζουμε δε θα το κανω βουκινο στο σχολειο..ουτε θα κατσω να ενημερωσω ολους τους δασκαλους για το τι συμβαινει.

 

Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις και σαφέστατα και δεν τις βάζουμε όλες σε ένα τσουβάλι.

 

Στην δική μας περίπτωση, η ΔΕΠΥ συνυπάρχει με διαγνωσμένες διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές και το παιδί κάνει λογοθεραπείες και εργοθεραπείες από πολύ μικρή ηλικία. Χωρίς την παράλληλη στήριξη στην Α' Δημοτικού, το παιδί θα ήταν εντελώς χαμένο, μιας και αδυνατούσε να συντονιστεί με το τμήμα του. Στο τέλος ήταν και ο καλύτερος μαθητής! 

 

Το υπερκινητικό παιδί με το παιδί που έχει ΔΕΠΥ απέχουν μακράν, και συνήθως οι εκπαιδευτικοί έχουν έμπειρο μάτι και μπορούν να το κρίνουν.

9maTp3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 183
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

7 ώρες πρίν, nat2308 είπε:

Αγαπητή νομίζω ότι γίνεσαι πυρ και μανία άδικα. Η διάγνωση υπήρχε ήδη και προφανώς η μητέρα δεν ήταν πλήρως ενημερωμένη για τις διαδικασίες, οπότε ο διευθυντής όφειλε να την ενημερώσει, ώστε να μην έχει το παιδί προβλήματα στην προσαρμογή.

 

 

 

Σιγά κα΄λε μην γίνομαι πυρ και μανία έτσι έυκολα!!!!!!!

 

Απλά μιλάμε για πράγματα που πρέεπι να ελίναι ξεκάθαρα, όχι μόνο στη συγκεκριμένη μανούλα, αλλά και σε όποιον άλλο τα διαβάσει αργότερα και μπορεί να του φανούν χρήσιμα. Μιας λοιπόν και είναι άμεσα το αντικέιμενο της εργασίας μου η παράλληλησ τήριξη (είμαι σε ΚΕΔΔΥ) θεωρώ ότι πρέπει να αναφερθούν όσο πιο ξεκάθαρα και πιο λεπτομερώς τόσο οι διαδικασίες όσο και οι αρμοδιότητες.

 

 (Και πάλι το "ο διευθυντής όφειλε να την ενημερώσει" διαφέρει ριζικά από το ο διευθυντής "να ζητήσει ο ίδιος παράλληλη στήριξη για το παιδί". Νομίζω είναι εμφανής η διαφορά στο 

νόημα των δύο προτάσεων που χρησιμοποιήθηκαν)

Link to comment
Share on other sites

13 ώρες πρίν, Niki81 είπε:

 

 

Παράθεση

 

Οσο για τη μανουλα...θα πω κατι γιατι ξερω πως ολο αυτό την στεναχωρει.Οταν στα χερια σου εχεις μια γνωματευση για το παιδι σου...μια γνωματευση που λεει πως το παιδι σου διαφερει από τα  υπολοιπα γιατι κατι εχει δεν είναι καθολου ευκολο να το διαχειριστείς.Και δεν είναι και καθολου ευκολο να πρεπει να ενημερώνεις κάθε φορα σχολεια και δασκαλους.Ας ειμαστε λοιπον λιγο πιο προσεχτικοι στο πως μιλαμε γιατι οποιος είναι εξω από το χορο πολλα τραγουδια ξερει.Κι εγω εχω καποια διαγνωση για το γιο μου...πολύ πιο σοβαρη από ΔΕΠΥ.Παντα φροντιζω να ενημερωνω τη δασκαλα και να είμαι παντα stand by.Αλλα ως εκει.Το παιδι μου και το οποιο πρόβλημα υγειας εχουμε και αντιμετωπίζουμε δε θα το κανω βουκινο στο σχολειο..ουτε θα κατσω να ενημερωσω ολους τους δασκαλους για το τι συμβαινει.

Σωστη!!!!!!!

Το χαμογελο σου

ολη η ζωη μου.....

Link to comment
Share on other sites

Τα πραγματα ειναι μπερδεμενα κ εγω πελαγωμενη

Η διαγνωση μας που ειναι απο το Αττικον κ ξερετε οι περισσοτερες απο ποια ειναι γραφει

ανωριμοτητα,διαταραχη της αρθρωσης κ διαταραχη ελλειματικης προσοχης,

ακομα δεν εχω βρει ακρη...ουτε το σχολειο ξερει τι του γινεται νομιζω!!!!!!

 

 

 

Το χαμογελο σου

ολη η ζωη μου.....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 εβδομάδες μετά...
On 27/9/2017 at 9:20 ΠΜ, Niki81 είπε:

Περσι σε συζητηση που ειχα μ εκαποιον παιδοψυχολογο ...ελεγε ότι περασαμ ετην προηγουμενη δεκαετια..τη δεκαετια ΔΕΠΥ που τα μισα παιδια ξαφνικα εχουν ΔΕΠΥ.Τωρα εχουμε περασει στη δεκαετια του φασματος του αυτισμού...αυτό είναι της μοδας.Βιαζονται στην Ελλαδα να κολλησουν την ταμπελα λες και εκει είναι ολη η ουσια.

 

Μιλαω με φιλη μου στο εξωτερικο που το παιδι της είναι υπερκινητικο και δε συγκεντρώνεται αυκολα και μου λεει διαφορα κολπακια που κανει η δασκαλα για να τον βοηθαει.Εδω μονο η γνωματευση μας νοιαζει και να βαλουμε παραλληλη στηριξη να φυγει το βαρος από τη δασκαλα.

 

Οσο για τη μανουλα...θα πω κατι γιατι ξερω πως ολο αυτό την στεναχωρει.Οταν στα χερια σου εχεις μια γνωματευση για το παιδι σου...μια γνωματευση που λεει πως το παιδι σου διαφερει από τα  υπολοιπα γιατι κατι εχει δεν είναι καθολου ευκολο να το διαχειριστείς.Και δεν είναι και καθολου ευκολο να πρεπει να ενημερώνεις κάθε φορα σχολεια και δασκαλους.Ας ειμαστε λοιπον λιγο πιο προσεχτικοι στο πως μιλαμε γιατι οποιος είναι εξω από το χορο πολλα τραγουδια ξερει.Κι εγω εχω καποια διαγνωση για το γιο μου...πολύ πιο σοβαρη από ΔΕΠΥ.Παντα φροντιζω να ενημερωνω τη δασκαλα και να είμαι παντα stand by.Αλλα ως εκει.Το παιδι μου και το οποιο πρόβλημα υγειας εχουμε και αντιμετωπίζουμε δε θα το κανω βουκινο στο σχολειο..ουτε θα κατσω να ενημερωσω ολους τους δασκαλους για το τι συμβαινει.

 

Δε φευγει κανενα βαρος απο τη δασκαλα!!!Οταν ενα παιδι εχει δεπυ δυστυχως δεν προχωραει ολη η ταξη!Σκεψου να σαι σε μια ταξη με 25 παιδια και καποια απο αυτα δεπυ!Που ειναι πανεξυπνα απλα η μη συγκεντρωση κ η εντονη υπερκινητικοτητα καλο θα ναι να βλεπεται απο μια πιο ειδικη παιδαγωγο σε παραλληλη!Δε στοχοποιειται το παιδι σου(σας λεμε οτι εχει δυσλεξια η δεπυ και νομιζεται οτι εχει κατι που πρεπει να μεινει μυστικο) η το βγαζει σαν βαρος η δασκαλα μεσα θα το χει με διπλα μια ειδικη παιδαγωγο να το συγκεντρωσει!Η δασκαλα καταλαβαινει τι εχει το παιδι τετοια θεματα ομως θελουν μια ειδικη παιδαγωγο κ σας το λεμε γιατι ενδιαφερομαστε και αγαπαμε τα παιδια σας και αυτα τα παιδια ειναι ιδιαιτερα εξυπνα!Απο την αλλη αν ειναι κατι πιο σοβαρο παιρνεις τη γνωματευση και μιλας εμπιστευτικα με τη δασκαλα εννοειται οτι πρεπει να μεινει κατι τετοιο μεταξυ σας αλλα αν χρειαστει παραλληλη υπαρχουν τροποι να μην στοχοποιειται μες την ταξη γιατι οταν χρειαζεται τμημα ενταξης η παραλληλη σημαινει οτι ειναι κατι που δεν ειναι μονο στις αρμοδιοτητες της δασκαλας χρειαζεται ειδικος και μεμονωμενη προσοχη!

Φιλικα..μια δασκαλα!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

On 27/9/2017 at 11:26 ΠΜ, nat2308 είπε:

Αγαπητή νομίζω ότι γίνεσαι πυρ και μανία άδικα. Η διάγνωση υπήρχε ήδη και προφανώς η μητέρα δεν ήταν πλήρως ενημερωμένη για τις διαδικασίες, οπότε ο διευθυντής όφειλε να την ενημερώσει, ώστε να μην έχει το παιδί προβλήματα στην προσαρμογή.

Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις και σαφέστατα και δεν τις βάζουμε όλες σε ένα τσουβάλι.

 

Στην δική μας περίπτωση, η ΔΕΠΥ συνυπάρχει με διαγνωσμένες διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές και το παιδί κάνει λογοθεραπείες και εργοθεραπείες από πολύ μικρή ηλικία. Χωρίς την παράλληλη στήριξη στην Α' Δημοτικού, το παιδί θα ήταν εντελώς χαμένο, μιας και αδυνατούσε να συντονιστεί με το τμήμα του. Στο τέλος ήταν και ο καλύτερος μαθητής! 

 

Το υπερκινητικό παιδί με το παιδί που έχει ΔΕΠΥ απέχουν μακράν, και συνήθως οι εκπαιδευτικοί έχουν έμπειρο μάτι και μπορούν να το κρίνουν.

Σωστη!

Link to comment
Share on other sites

On 9/28/2017 at 0:13 ΠΜ, mamana είπε:

Τα πραγματα ειναι μπερδεμενα κ εγω πελαγωμενη

Η διαγνωση μας που ειναι απο το Αττικον κ ξερετε οι περισσοτερες απο ποια ειναι γραφει

ανωριμοτητα,διαταραχη της αρθρωσης κ διαταραχη ελλειματικης προσοχης,

ακομα δεν εχω βρει ακρη...ουτε το σχολειο ξερει τι του γινεται νομιζω!!!!!!

 

 

 

 

Το σχολείο δεν θα κάνει απολύτως τίποτα, και δεν μπορεί και να κάνει, αν δεν υπάρξουν οδηγίες από το ΚΕΔΔΥ. Αν σαν γονείς πιστεύετε ότι κάποιο θέμα πρέπει να προσέξει το σχολείο για το παιδί, από το να τροποποιηθεί το εκπαιδετυικό κομμάτι ή να υπάρξει παράλληλη στήριξη, ως να υπάρξουν οδηγίες στη δασκάλα για το πώς να διαχειριστεί τη συμπεριφορά του στην τάξη, πρέπει να ζητήσετε ως γονείς έγγραφο από το ΚΕΔΔΥ. Η οποία διαδικασία, ανάλογα και με το ΚΕΔΔΥ στο οποίο υπάγεστε, να ξέρετε ότι καθυστερεί, από λίγους μήνες αν είναι κάτι σχετικά επειγον ως και 1-2 χρόνια, για πολύ ελαφρά προβλήματα. Δεν είναι ούτε αρμοδιότητα της δασκάλας ούτε του διευθυντή να κάνουν οτιδήποτε σε αυτή τη διαδικασία, πέραν του να σας ενημερώσουν για την ύπαρξη του ΚΕΔΔΥ και να περιμένουν να προχωρήσετε σαν γονείς τη διαδικασία, αν θέλετε. Αν δεν υποπτευόσασταν πρόβλημα, θα μπορύσε το σχολεο να σας προτείνει μία πρώτη εκτίμηση σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό ειδικής αγωγής του σχολείου (αν αυτή τη στιγμή υπάρχει) αλλά αφού ήδη το έχετε ψάξει, δεν υπάρχει λόγος.

Η δασκάλα δε θα τροποποιήσει τις απαιτήσεις της από το παιδί ως προς την πειθαρχία, τις υποχρεώσεις του κλπ μέχρι να  υπάρξει γνωμάτευση και σύσταση από το ΚΕΔΔΥ. Που είναι και λογικό, δεδομένου ότι δεν είναι στο γνωστικό πεδίου του κάθε εκπαιδευτικού να αξιολογεί ιατρικές γνωματεύσεις, ούτε να βγάζει διαγνώσεις.

Αν ο διευθυντής πάντως σας ζήτησε τις γνωματεύσεις, μάλλον θα ήθελε να γίνει μία προσπάθεια από τη δασκάλα να τις λάβει όσο μπορεί υπόψη της, έστω και χωρίς επίσημη διαδικασία, γιατί όπως είπαμε, τα ΚΕΔΔΥ αργούν. Στην περιοχή μου ξέρω ότι αν κάνετε αίτηση στην αρχή της χρονιάς και αν το θέμα κριθεί σοβαρό (είτε μαθησιακά είτε υπάρχει επιθετικότητα ή άλλο θέμα συμπεριφοράς) ξεκινά η διαδικασία κάπου πριν τα Χριστούγεννα. Αν χάσετε αυτό το παράθυρο, ή αν τους φανεί ότι το πρόβλημα είναι επουσιώδες, μπορεί να έχετε πρώτο ραντεβού μετά το Πάσχα, ή και του χρόνου. 

 

Link to comment
Share on other sites

13 ώρες πρίν, Krinoula είπε:

Δε φευγει κανενα βαρος απο τη δασκαλα!!!Οταν ενα παιδι εχει δεπυ δυστυχως δεν προχωραει ολη η ταξη!Σκεψου να σαι σε μια ταξη με 25 παιδια και καποια απο αυτα δεπυ!Που ειναι πανεξυπνα απλα η μη συγκεντρωση κ η εντονη υπερκινητικοτητα καλο θα ναι να βλεπεται απο μια πιο ειδικη παιδαγωγο σε παραλληλη!Δε στοχοποιειται το παιδι σου(σας λεμε οτι εχει δυσλεξια η δεπυ και νομιζεται οτι εχει κατι που πρεπει να μεινει μυστικο) η το βγαζει σαν βαρος η δασκαλα μεσα θα το χει με διπλα μια ειδικη παιδαγωγο να το συγκεντρωσει!Η δασκαλα καταλαβαινει τι εχει το παιδι τετοια θεματα ομως θελουν μια ειδικη παιδαγωγο κ σας το λεμε γιατι ενδιαφερομαστε και αγαπαμε τα παιδια σας και αυτα τα παιδια ειναι ιδιαιτερα εξυπνα!Απο την αλλη αν ειναι κατι πιο σοβαρο παιρνεις τη γνωματευση και μιλας εμπιστευτικα με τη δασκαλα εννοειται οτι πρεπει να μεινει κατι τετοιο μεταξυ σας αλλα αν χρειαστει παραλληλη υπαρχουν τροποι να μην στοχοποιειται μες την ταξη γιατι οταν χρειαζεται τμημα ενταξης η παραλληλη σημαινει οτι ειναι κατι που δεν ειναι μονο στις αρμοδιοτητες της δασκαλας χρειαζεται ειδικος και μεμονωμενη προσοχη!

Φιλικα..μια δασκαλα!

Συγγνώμη αλλά πως δεν στοχοποιείται το παιδί όταν λες ότι εξαιτίας ενός παιδιού με ΔΕΠΥ δεν προχωράει όλη η τάξη... Είναι δυνατόν;;; Αυτό λες και στους γονείς στην ενημέρωση; ότι δυστυχώς έχουμε παιδί με ΔΕΠΥ στην τάξη; Μόνο που το σκέφτεται κάποιος προφανώς και βλέπει το παιδί σαν βάρος. Μην κοροιδευόμαστε...

Δηλαδή παλιά που δεν υπήρχε η παράλληλη στήριξη, οι αντίστοιχες τάξεις δεν προχωρούσαν;;

Δεν έχω κάτι με την παράλληλη στήριξη. Έχω όμως με εκείνες τις δασκάλες οι οποίες πράγματι περιμένουν την παράλληλη στήριξη για να τους φύγει ένα βάρος.

Επίσης από τα λίγα που γνωρίζω, σε τέτοιου είδους διαταραχές κανένα παιδί δεν είναι ίδιο με το άλλο. Οπότε μην τα τσουβαλιάζουμε όλα. Όπως η δασκάλα θα αναγκαστεί να βρει τρόπο να λειτουργήσει η τάξη όταν μέσα στα 25 παιδιά υπάρχουν παιδιά ζωηρά ή που μιλάνε άσχημα ή που δεν είναι πειθαρχημένα κτλ, έτσι θα βρει τρόπο και για εκείνα που μπορεί να έχουν ΔΕΠΥ, ή δυσλεξία ή οτιδήποτε. Η παράλληλη στήριξη θα έπρεπε να είναι για το καλό του παιδιού και όχι για το καλό της δασκάλας.

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 1 λεπτό , erin0000 είπε:

Συγγνώμη αλλά πως δεν στοχοποιείται το παιδί όταν λες ότι εξαιτίας ενός παιδιού με ΔΕΠΥ δεν προχωράει όλη η τάξη... Είναι δυνατόν;;; Αυτό λες και στους γονείς στην ενημέρωση; ότι δυστυχώς έχουμε παιδί με ΔΕΠΥ στην τάξη; Μόνο που το σκέφτεται κάποιος προφανώς και βλέπει το παιδί σαν βάρος. Μην κοροιδευόμαστε...

Δηλαδή παλιά που δεν υπήρχε η παράλληλη στήριξη, οι αντίστοιχες τάξεις δεν προχωρούσαν;;

Δεν έχω κάτι με την παράλληλη στήριξη. Έχω όμως με εκείνες τις δασκάλες οι οποίες πράγματι περιμένουν την παράλληλη στήριξη για να τους φύγει ένα βάρος.

Επίσης από τα λίγα που γνωρίζω, σε τέτοιου είδους διαταραχές κανένα παιδί δεν είναι ίδιο με το άλλο. Οπότε μην τα τσουβαλιάζουμε όλα. Όπως η δασκάλα θα αναγκαστεί να βρει τρόπο να λειτουργήσει η τάξη όταν μέσα στα 25 παιδιά υπάρχουν παιδιά ζωηρά ή που μιλάνε άσχημα ή που δεν είναι πειθαρχημένα κτλ, έτσι θα βρει τρόπο και για εκείνα που μπορεί να έχουν ΔΕΠΥ, ή δυσλεξία ή οτιδήποτε. Η παράλληλη στήριξη θα έπρεπε να είναι για το καλό του παιδιού και όχι για το καλό της δασκάλας.

 

Ο ένας μου γιος έχει συμμαθητή με αρκετές δυσκολίες, και στο μαθησιακό και στο θέμα της συμπεριφοράς. Η τάξη είναι η μισή σε μέγεθος από το συνηθισμένο και μέχρι την Τρίτη υπήρχε και παράλληλη στήριξη, μετά το παιδί ωρίμασε κιόλας λόγω ηλικίας και μπορεί να παρακολουθήσει πιο εύκολα. Γενικά ευτυχώς δεν εχει στιγματιστεί στους συμμαθητές του, το έχουν αντιμετωπίσει αρκετά ώριμα και οι γονείς και τα παιδιά, χωρίς να το έχουν περιθωριοποιήση.

Παρόλα αυτά, γνωρίζω από την ίδια την διευθύντρια ότι όποτε γίνεται νέα ανάθεση δασκάλων υπάρχει σταθερα εκπαιδευτικός που αρνείται να πάρει αυτό το τμήμα γιατί δεν δέχεται να διδάξει "τέτοια παιδιά"!  Αυτό μάλιστα, αν είναι να μιλήσουμε για στοχοποίηση! Το να χρειάζεται παράλληλη στήριξη ένα παιδάκι που δυσκολεύεται να μην σηκώνεται κάθε 5 λεπτά ή να μην μικάει συνεχώς, δεν νομίζω ότι είναι στιγματισμός.

 

Τώρα για να λέμε πάντως την αλήθεια κάποια από τα παιδιά με ΔΕΠΥ, σε παλιότερες εποχές δε θα τα είχαν καν δεχτεί στο σχολείο και θα  είχαν πάρει οδηγίες να ενταχθούν σε σχολείο με παιδιά για ειδικές ανάγκες. Θυμάμαι δύο τέτοιες περιπτώσεις από τα σχολικά μου χρόνια και εκ των υστέρων σκέφτομαι ότι το πρόβλημα ήταν ότι δεν υπήρχε παράλληλη στήριξη και τα παιδιά ενοχλούσαν (μιλάμε και για τμήματα 30 και βάλε παιδιών) και όχι ότι ήταν "χαζα". Σήμερα κατι τέτοιο θα ήταν αδιανόητο, οπότε εχει υπάρξει μία σαφής πρόοδος τουλάχιστον.

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πρίν, erin0000 είπε:

Συγγνώμη αλλά πως δεν στοχοποιείται το παιδί όταν λες ότι εξαιτίας ενός παιδιού με ΔΕΠΥ δεν προχωράει όλη η τάξη... Είναι δυνατόν;;; Αυτό λες και στους γονείς στην ενημέρωση; ότι δυστυχώς έχουμε παιδί με ΔΕΠΥ στην τάξη; Μόνο που το σκέφτεται κάποιος προφανώς και βλέπει το παιδί σαν βάρος. Μην κοροιδευόμαστε...

Δηλαδή παλιά που δεν υπήρχε η παράλληλη στήριξη, οι αντίστοιχες τάξεις δεν προχωρούσαν;;

Δεν έχω κάτι με την παράλληλη στήριξη. Έχω όμως με εκείνες τις δασκάλες οι οποίες πράγματι περιμένουν την παράλληλη στήριξη για να τους φύγει ένα βάρος.

Επίσης από τα λίγα που γνωρίζω, σε τέτοιου είδους διαταραχές κανένα παιδί δεν είναι ίδιο με το άλλο. Οπότε μην τα τσουβαλιάζουμε όλα. Όπως η δασκάλα θα αναγκαστεί να βρει τρόπο να λειτουργήσει η τάξη όταν μέσα στα 25 παιδιά υπάρχουν παιδιά ζωηρά ή που μιλάνε άσχημα ή που δεν είναι πειθαρχημένα κτλ, έτσι θα βρει τρόπο και για εκείνα που μπορεί να έχουν ΔΕΠΥ, ή δυσλεξία ή οτιδήποτε. Η παράλληλη στήριξη θα έπρεπε να είναι για το καλό του παιδιού και όχι για το καλό της δασκάλας.

Κοπελα μου τι λες;;;αλλο λεω κ αλλο λες!και στην ενημερωση ποτε δε λεμε για ολα τα παιδια!!Παιρνουμε ενα γονιο ξεχωριστα!!!Μαθε να διαβαζεις πρωτα!!!Δεν ειπα δεν προχωραει η ταξη!!!Ειπα οτι αν εχεις 25 παιδια κ ενα παιδι μεσα που χρειαζεται παραλληλη στηριξη πρεπει να υπαρχει παραλληλη γιατι θελει εναν ανθρωπο διπλα ειδικο εκπαιδευτικο αλλιως πως θα γινει!!!Κ μη βαζεις λογια στο στομα μου που δεν εγραψα!!!Ακου τι ειπε για την ενημερωση!!!οτι λεμε μπροστα σε ολους τους γονεις τι εχει το παιδι!!!Ισα ισα που και στην παραλληλη προσπαθουμε να μην φαινεται να μην στοχοποιειται το παιδι εχουμε τον τροπο μας!Κανεις μεγαλος λαθος ενα παιδι με δυσλεξια θελει τμημα ενταξης ενα παιδι στο φασμα του αυτισμου παραλληλη κτλ!Μια δασκαλα ανιχνευει δεν ειναι υπευθυνη γι αυτα θελει καποιον πιο ειδικο!Ξερεις ποσα παιδια δεν προχωρησαν σε μορφωτικο επιπεδο γιατι δεν ειχα καποιον ειδικο η τελος παντων εναν ανθρωπο μονο για αυτα;!Κ μην μπερδευεις ενα ζωηρο κ απειθαρχο παιδι με ενα παιδι με καποια μαθησιακη δυσκολια!Καλο ειναι να δεχομαστε οταν η δασκαλα μας λεει οτι το παιδι μας εχει καποια δυσκολια κ να το ψαχνουμε για το καλο το κανει γιατι ενδιαφερεται για το παιδι μας!Δεν εισαι σε θεση να μιλας τοσο απολυτα γιατι η δασκαλα ειναι ενας ανθρωπος που σπουδασε 4 χρονια εχει εμπειρια και παιδαγωγικη καταρτιση κ ξερει περισσοτερα απο σενα!ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΖΩΗ ΔΥΣΚΟΛΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟ ΒΓΑΛΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ Κ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕΣ ΕΥΘΕΩΣ Κ ΔΕΝ ΣΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΩ !φιλικα..μια δασκαλα που αγαπαει τα παιδια!

2 ώρες πρίν, ΑΡΓΚ είπε:

 

Το σχολείο δεν θα κάνει απολύτως τίποτα, και δεν μπορεί και να κάνει, αν δεν υπάρξουν οδηγίες από το ΚΕΔΔΥ. Αν σαν γονείς πιστεύετε ότι κάποιο θέμα πρέπει να προσέξει το σχολείο για το παιδί, από το να τροποποιηθεί το εκπαιδετυικό κομμάτι ή να υπάρξει παράλληλη στήριξη, ως να υπάρξουν οδηγίες στη δασκάλα για το πώς να διαχειριστεί τη συμπεριφορά του στην τάξη, πρέπει να ζητήσετε ως γονείς έγγραφο από το ΚΕΔΔΥ. Η οποία διαδικασία, ανάλογα και με το ΚΕΔΔΥ στο οποίο υπάγεστε, να ξέρετε ότι καθυστερεί, από λίγους μήνες αν είναι κάτι σχετικά επειγον ως και 1-2 χρόνια, για πολύ ελαφρά προβλήματα. Δεν είναι ούτε αρμοδιότητα της δασκάλας ούτε του διευθυντή να κάνουν οτιδήποτε σε αυτή τη διαδικασία, πέραν του να σας ενημερώσουν για την ύπαρξη του ΚΕΔΔΥ και να περιμένουν να προχωρήσετε σαν γονείς τη διαδικασία, αν θέλετε. Αν δεν υποπτευόσασταν πρόβλημα, θα μπορύσε το σχολεο να σας προτείνει μία πρώτη εκτίμηση σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό ειδικής αγωγής του σχολείου (αν αυτή τη στιγμή υπάρχει) αλλά αφού ήδη το έχετε ψάξει, δεν υπάρχει λόγος.

Η δασκάλα δε θα τροποποιήσει τις απαιτήσεις της από το παιδί ως προς την πειθαρχία, τις υποχρεώσεις του κλπ μέχρι να  υπάρξει γνωμάτευση και σύσταση από το ΚΕΔΔΥ. Που είναι και λογικό, δεδομένου ότι δεν είναι στο γνωστικό πεδίου του κάθε εκπαιδευτικού να αξιολογεί ιατρικές γνωματεύσεις, ούτε να βγάζει διαγνώσεις.

Αν ο διευθυντής πάντως σας ζήτησε τις γνωματεύσεις, μάλλον θα ήθελε να γίνει μία προσπάθεια από τη δασκάλα να τις λάβει όσο μπορεί υπόψη της, έστω και χωρίς επίσημη διαδικασία, γιατί όπως είπαμε, τα ΚΕΔΔΥ αργούν. Στην περιοχή μου ξέρω ότι αν κάνετε αίτηση στην αρχή της χρονιάς και αν το θέμα κριθεί σοβαρό (είτε μαθησιακά είτε υπάρχει επιθετικότητα ή άλλο θέμα συμπεριφοράς) ξεκινά η διαδικασία κάπου πριν τα Χριστούγεννα. Αν χάσετε αυτό το παράθυρο, ή αν τους φανεί ότι το πρόβλημα είναι επουσιώδες, μπορεί να έχετε πρώτο ραντεβού μετά το Πάσχα, ή και του χρόνου. 

 

Σωστη πρεπει να υπαρχει εγγραφο ΚΕΔΥ για να μπορεσει κ η δασκαλα να τροποποιησει τις αρμοδιοτητες ως προς αυτο το παιδι εκτος αν υπαρχει καποιος στο σχολειο ειδικης αγωγης που θα συνεργαστει με τη δασκαλα!

14 ώρες πρίν, Krinoula είπε:

Σωστη!

Ειδες που το παιδι με βοηθεια ηταν κ οκαλυτερος μαθητης;;Κριμα δεν ηταν να μην ειχε βοηθεια κ να μην προχωρουσε!!!Τα παιδια με δεπυ ειναι πολυ εξυπνα!μπραβο σου ως μανα!

2 ώρες πρίν, erin0000 είπε:

Συγγνώμη αλλά πως δεν στοχοποιείται το παιδί όταν λες ότι εξαιτίας ενός παιδιού με ΔΕΠΥ δεν προχωράει όλη η τάξη... Είναι δυνατόν;;; Αυτό λες και στους γονείς στην ενημέρωση; ότι δυστυχώς έχουμε παιδί με ΔΕΠΥ στην τάξη; Μόνο που το σκέφτεται κάποιος προφανώς και βλέπει το παιδί σαν βάρος. Μην κοροιδευόμαστε...

Δηλαδή παλιά που δεν υπήρχε η παράλληλη στήριξη, οι αντίστοιχες τάξεις δεν προχωρούσαν;;

Δεν έχω κάτι με την παράλληλη στήριξη. Έχω όμως με εκείνες τις δασκάλες οι οποίες πράγματι περιμένουν την παράλληλη στήριξη για να τους φύγει ένα βάρος.

Επίσης από τα λίγα που γνωρίζω, σε τέτοιου είδους διαταραχές κανένα παιδί δεν είναι ίδιο με το άλλο. Οπότε μην τα τσουβαλιάζουμε όλα. Όπως η δασκάλα θα αναγκαστεί να βρει τρόπο να λειτουργήσει η τάξη όταν μέσα στα 25 παιδιά υπάρχουν παιδιά ζωηρά ή που μιλάνε άσχημα ή που δεν είναι πειθαρχημένα κτλ, έτσι θα βρει τρόπο και για εκείνα που μπορεί να έχουν ΔΕΠΥ, ή δυσλεξία ή οτιδήποτε. Η παράλληλη στήριξη θα έπρεπε να είναι για το καλό του παιδιού και όχι για το καλό της δασκάλας.

Α κ επισης το δεν προχωραει ολη η ταξη για σκεψου λιγο μια δασκαλα να ειναι συνεχεια πανω απο ενα παιδι που χρειαζεται μια παραπανω βοηθεια απο καποιον ΕΙΔΙΚΟ παιδαγωγο!!Η δασκαλα δουλευει παραλληλα με τον παιδαγωγο!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Krinoula δεν θέλω να έρθω σε προσωπική αντιπαράθεση. Το τι είπες ακριβώς, το έχω κάνει bold. Είπες "Οταν ενα παιδι εχει δεπυ δυστυχως δεν προχωραει ολη η ταξη!" Άρα αν η δασκάλα δεν εξασφαλίσει την παράλληλη στήριξη δεν θα προχωρήσει η τάξη της. Σε αυτό διαφωνώ κάθετα. 

 

Δεν σε κατηγόρησα για τίποτα. Μια ερώτηση έκανα και μου απάντησες πως όχι. Χαίρομαι λοιπόν.

Έκανα και άλλες ερωτήσεις, αλλά δεν τις θέτω μόνο σε εσένα. Τις θέτω προς γενικότερο προβληματισμό.

 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 16 λεπτά , erin0000 είπε:

Krinoula δεν θέλω να έρθω σε προσωπική αντιπαράθεση. Το τι είπες ακριβώς, το έχω κάνει bold. Είπες "Οταν ενα παιδι εχει δεπυ δυστυχως δεν προχωραει ολη η ταξη!" Άρα αν η δασκάλα δεν εξασφαλίσει την παράλληλη στήριξη δεν θα προχωρήσει η τάξη της. Σε αυτό διαφωνώ κάθετα. 

 

Δεν σε κατηγόρησα για τίποτα. Μια ερώτηση έκανα και μου απάντησες πως όχι. Χαίρομαι λοιπόν.

Έκανα και άλλες ερωτήσεις, αλλά δεν τις θέτω μόνο σε εσένα. Τις θέτω προς γενικότερο προβληματισμό.

 

Απλα σου εξηγω οτι δεν προχωραει γιατι θελει καποιον ειδικο απο πανω του και μια δασκαλα πρεπει να ναι εξισου σε ολα τα παιδια!Κ ειναι κακο κ για το παιδι γιατι αν δεν εχει απο πανω του καποιον ειδικο δεν προχωραει ουτε αυτο γιατι δεν μπορει να ακολουθησει τους ρυθμους κ ειναι κριμα γιατι μπορει να ναι ενα εξυπνο παιδι αλλα κ εν δυναμει απ τους καλυτερους μαθητες!Ουτε κ γω θελω να ερθουμε σε αντιπαραθεση κ σε νιωθω γιατι εισαι μανουλα!Κ γω θα οταν η κορη μου παει σχολειο παρολο που ειμαι δασκαλα σιγουρα θα μαι κοντα της κ σε επαγρυπνηση και το δεχομαι πως καμια φορα καποιοι αδιαφορουν κ τελειως.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά η τάξη προχωράει ή δεν προχωράει? διαβάζω το θέμα και έχω μπερδευτεί :shock:

Να χαίρεστε το παιδάκι σας, α μην το λέτε, εγώ τις συμπαθώ πολύ τις δασκάλες, πιστεύω ότι κάνουν ότι καλύτερο μπορούν και μάλιστα μερικές φορές και σε δύσκολες συνθήκες! 

"Λευτεριά στο zaxaroulini!!!"

Link to comment
Share on other sites

Στην πρώτη δημοτικού, που τα παιδάκια είναι έτσι κι αλλιώς λίγο "χαμένα", γιατί αλλάζει δραματικά η καθημερινότητά τους σε σύγκριση με το νηπιαγωγείο, ένα παιδάκι με την οποιαδήποτε διαταραχή ή μαθησιακή δυσκολία, θα δυσκολέψει και το έργο της δασκάλας αλλά και την υπόλοιπη τάξη στο να μπει στον απαιτούμενο ρυθμό, είναι αυτονόητο.

 

Το θέμα είναι ότι συχνά οι γονείς, είτε εθελοτυφλούν στο πιθανό πρόβλημα του παιδιού είτε δεν γνωρίζουν τις σχετικές διαδικασίες (βλέπε ΚΕΔΔΥ) και εκεί απαιτείται παρέμβαση της δασκάλας και του διευθυντή, στο να δώσουν κατευθυντήριες γραμμές στο τι είναι καλό για το παιδί.

 

Στην περίπτωση του βαφτιστηριού μου, υπήρξε από νωρίς διάγνωση και συστηματική παρέμβαση με λογοθεραπείες και εργοθεραπείες, φοίτιση σε ειδικό προνήπιο και νηπιαγωγείο και πάλι η παράλληλη στήριξη ήταν 1000% απαραίτητη στο παιδί. 

9maTp3.png

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, zaxaroulini είπε:

Τελικά η τάξη προχωράει ή δεν προχωράει? διαβάζω το θέμα και έχω μπερδευτεί :shock:

Να χαίρεστε το παιδάκι σας, α μην το λέτε, εγώ τις συμπαθώ πολύ τις δασκάλες, πιστεύω ότι κάνουν ότι καλύτερο μπορούν και μάλιστα μερικές φορές και σε δύσκολες συνθήκες! 

Σ ευχαριστουμε πολυ!!!!!!!

πρίν από 11 λεπτά , nat2308 είπε:

Στην πρώτη δημοτικού, που τα παιδάκια είναι έτσι κι αλλιώς λίγο "χαμένα", γιατί αλλάζει δραματικά η καθημερινότητά τους σε σύγκριση με το νηπιαγωγείο, ένα παιδάκι με την οποιαδήποτε διαταραχή ή μαθησιακή δυσκολία, θα δυσκολέψει και το έργο της δασκάλας αλλά και την υπόλοιπη τάξη στο να μπει στον απαιτούμενο ρυθμό, είναι αυτονόητο.

 

Το θέμα είναι ότι συχνά οι γονείς, είτε εθελοτυφλούν στο πιθανό πρόβλημα του παιδιού είτε δεν γνωρίζουν τις σχετικές διαδικασίες (βλέπε ΚΕΔΔΥ) και εκεί απαιτείται παρέμβαση της δασκάλας και του διευθυντή, στο να δώσουν κατευθυντήριες γραμμές στο τι είναι καλό για το παιδί.

 

Στην περίπτωση του βαφτιστηριού μου, υπήρξε από νωρίς διάγνωση και συστηματική παρέμβαση με λογοθεραπείες και εργοθεραπείες, φοίτιση σε ειδικό προνήπιο και νηπιαγωγείο και πάλι η παράλληλη στήριξη ήταν 1000% απαραίτητη στο παιδί. 

Αχ ποσο σ ευχαριστω με καλυψες με ολο το ποστ!!!Ειδικα με την πρωτη παραγραφο που αυτο ακριβως αυτο εννουυσα κ γω!!!!!Να σαι καλα!!!πραγματικα!!!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

1 ώρα πρίν, zaxaroulini είπε:

Τελικά η τάξη προχωράει ή δεν προχωράει? διαβάζω το θέμα και έχω μπερδευτεί :shock:

Να χαίρεστε το παιδάκι σας, α μην το λέτε, εγώ τις συμπαθώ πολύ τις δασκάλες, πιστεύω ότι κάνουν ότι καλύτερο μπορούν και μάλιστα μερικές φορές και σε δύσκολες συνθήκες! 

 

Δασκάλα δεν είμαι αλλά από όσο έχω δει από τους συμμαθητές των παιδιών μου, υπάρχουν και περιστατικά όπου μέχρι να υπάρξει η παράλληλη στήριξη, η δασκάλα θα μπει υποχρεωτικά στο δίλημμα να κάνει μάθημα στην τάξη, ή να βοηθήσει το παιδί που έχει ανάγκη. Γιατί μπορεί και τα δύο σε μία τάξη να μη γίνονται. Ο συμμαθητής του γιου στις πρώτες δύο τάξεις απλά δεν καθόταν σε καρέκλα. Προσπαθούσε από όσο μου έλεγε ο γιος μου για 5 λεπτά, μετά σηκωνόταν, έριχνε την καρέκλα καταλάθος κάτω, έτρεχε γύρω γύρω, ήθελε να βγει έξω, μιλούσε για άσχετα θέματα, και φυσικά και ο ίδιος δεν ήταν δυνατό να μη χάσει τελείως τη σειρά στο μάθημα. Οσο ικανή και έμπειρη και να είναι μία δασκάλα, τι να κάνει σε μία τέτοια κατάσταση; Η που θα καθήσει δίπλα από το παιδί και θα παρατήσει τα υπόλοιπα, ή που θα αφήσει το παιδάκι να κάνει τα δικά του, και πώς να προχωρήσει μετά εκείνο; Από όσο έχω καταλάβει, η δασκάλα της παράλληλης του εξηγούσε όσο χρειαζόταν, το ξαναγύριζε στο θρανίο, το βοηθούσε να συγκεντρωθεί και στην ανάγκη έβγαιναν και μαζί έξω για λίγα λεπτά να ξεδώσει. Πώς να τα κάνει αυτά μία δασκάλα με 25 μαθητές; Τώρα εχει μεγαλώσει το παιδάκι, έχουν κόψει και το τμήμα στα 13 παιδιά, έχουν συνηθίσει και οι συμμαθητές να μην αποσπάται η δική τους προσοχή, και γίνεται μάθημα και χωρίς παράλληλη στήριξη. Αλλά ειδικά όταν πρέπει να μάθει μία τάξη από πρωτάκια πώς λειτουργεί το σχολείο, τι να πρωτοκάνει μία δασκάλα πια;

Link to comment
Share on other sites

Με 25 παιδιά οι δάσκαλοι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα σοβαρό για κανένα παιδί εξατομικευμένα επί της ουσίας. Το μόνο που μπορεί να γίνει, εκεί όμως θέλει κατανόηση από όλους τους γονείς, είναι στην αρχή να προχωρά κανείς πολύ αργά ώστε να αφιερώνει χρόνο σε όποιον για διαφόρους λόγους δεν έχει προσαρμοστεί, ώστε μετά από κάποιον καιρό να έρθουν όλοι σε ένα κάποιο επίπεδο από το οποίο να είναι πιο εφικτό να προχωρά με γρηγορότερους ρυθμούς. Φυσικά οι σοβαρές περιπτώσεις θέλουν άλλη μεταχείριση, αν όμως επιτευχθεί μια ηρεμία στην πλειοψηφία της τάξης, θα βοηθηθούν και αυτά τα παιδιά, και σε βάθος χρόνου θα προχωρήσουν περισσότεροι. Είναι λάθος να θεωρούμε το σχολείο σαν αγώνα δρόμου όπου ο κάθε δάσκαλος πρέπει να βγάζει περισσότερη ύλη και να δίνει περισσότερες ασκήσεις για το σπίτι. Ένα λάθος που ξεκινούν πολλοί συνάδελφοί μου αλλά σιγοντάρουν και πολλοί γονείς. Το να μην περιμένεις τους μαθητές να προσαρμοστούν δεν ανεβάζει το επίπεδο της τάξης, ανεβάζει το επίπεδο των 5 που ούτως ή άλλως το έχουν, κρατάει στάσιμους τους 15 και καταστρέφει άλλους 5. Σε βάθος χρόνου αυτό είναι επιζήμιο για όλους γιατί φτάνεις πια στην 5η/6η δημοτικού με τα μισά παιδιά να έχουν σταματήσει σε επίπεδο 3ης και μερικά να είναι στα όρια του αναλφαβητισμού, με αποτέλεσμα να γίνεται φασαρία, αρκετοί να μην μπορούν να παρακολουθήσουν, και να γεμίζουμε ξαφνικά διαγνώσεις μαθησιακών δυσκολιών ευρέος φάσματος (όχι δλδ δυσλεξίες, δυσαριθμίες κλπ που είναι εμφανείς από πολύ νωρίτερα) και ενδεχομένως και ΔΕΠΥ, που αν υπήρχε όντως θα είχε γίνει αντιληπτό πολύ νωρίτερα.Αντί λοιπόν να αγχώνονται οι γονείς για την παρουσία τέτοιων παιδιών στην τάξη, ας το αξιοποιήσουν για να πιέσουν για μείωση των μαθητών στο τμήμα, κάτι που θα ωφελήσει πολύ τα παιδιά τους. Όσο για τους γονείς αυτών των παιδιών, οι διαδικασίες είναι συγκεκριμένες και δυστυχώς χρονοβόρες λόγω υποστελέχωσης των ΚΕΔΔΥ. Το μόνο θετικό είναι ότι η ειδική αγωγή καλύπτεται από το ΕΣΠΑ για το οποίο λεφτά υπάρχουν οπότε ενδέχεται να υπάρχει δάσκαλος ειδικής αγωγής και να λείπει δάσκαλος γενικής. ΄Ομως αυτά θέλουν κινητοποίηση και σωστή ενημέρωση και του σχολείου προς τους γονείς και των γονέων προς το σχολείο, και κυρίως αμοιβαία εμπιστοσύνη. Τα έχουν πει και παραπάνω αυτά. Απλώς να ξέρετε ότι σε τέτοιες περιπτώσεις η ενημέρωση γίνεται από τον διευθυντή σε όλον τον σύλλογο διδασκόντων (όχι με όλες τις λεπτομέρειες τις διάγνωσης βέβαια) γιατί πρέπει όλοι να ξέρουν τα παιδιά που έχουν προβλήματα υγείας ή αναπτυξιακά ή μαθησιακά για να μπορούν να τα αντιμετωπίσουν στις εφημερίες, τις εκδρομές κλπ. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Καλημερα σας κορίτσια... Θα ήθελα τη συμβουλή σας σε ένα λεπτό ζήτημα που αφορά το γιο μου ( 6 ετων).

Πρόσφατα η δασκάλα του εντόπισε πιθανότητα ΔΕΠΥ  και σύντομα θα τον  πάω σε προκαθορισμένο ραντεβού σε δημόσιο φορέα. 

Πώς θα τον προετοιμάσω για το ραντεβού; Εννοώ ψυχολογικά.... Δεν θέλω να τον στεναχωρήσω.... 

Σας ευχαριστώ πολύ!!!! 

Link to comment
Share on other sites

Θα πρότεινα 2 επιλογές ανάλογα με τις προϋποθέσεις όμως...

 

1) Αν και εσυ εκτός της δασκάλας έχεις κάποια έντονη υποψία  καλύτερα να κάνεις αυτό που ανέφερε η erin.

 

2) Αν δεν έχεις αυτή την εικόνα όμως ή δεν καταλαβαίνεις .... καθώς μια δασκάλα μπορεί να παραπλανηθεί απο μια συμπεριφορά και να οδηγήσει άσκοπα  σε δύσκολα μοναπάτια ενα παιδί , καλό είναι να του αναφέρεις τι είναι αυτό που ''εξετάζουν'' εκει σε όλα τα παιδάκια πχ αν είναι έτοιμα για το σχολείο , ώριμα , αν συνεργάζονται , καταλαβαίνουν  και όχι φυσικά τον λόγο ότι το είπε η δασκάλα για αυτόν ή ότι ίσως έχει κάτι κλπ. 

Αυτό δεν είναι προετοιμασία αλλα πραγματικά αν δεν έχει δεπυ αλλα έχει κίνητρο  θα  δώσει τον καλύτερο του εαυτό χωρις ανησυχία για το ''τι θα μου κάνουν''.Αν έχει δεπυ έτσι και αλλιώς θα φανεί. 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστή η τοποθέτηση σου. Υποψία δεν έχουμε από το σπίτι αλλά δεν μπορώ να παραβλέψω την γνώμη της εκπαιδευτικού μιας και μας αναφέρει ότι από αρχές Δεκέμβρη είναι πολύ ζωηρός και πρέπει να το ψάξουμε. Σε ευχαριστώ πολύ.  

Link to comment
Share on other sites

"Πιθανή" ΔΕΠΥ έχουν τα μισά αγόρια και αρκετά κορίτσια στις 2 πρώτες τάξεις του Δημοτικού. Αν σας έστειλαν σε ΚΕΔΔΥ τέτοια εποχή, θα σας καλέσουν του χρόνου το φθινόπωρο αν το θέμα παρουσιάστηκε ως επείγον, του παραχρόνου και βάλε αλλιώς, αν μιλάμε για Αττική. Αν πάτε με ραντεβού μόνοι σας για δική σας διερεύνηση, τότε καλό θα ήταν να έχετε καταλάβει ότι το κάνετε για δική σας απλά ηρεμία, δε θα πάρετε κάποιο χαρτί για το σχολείο. Προσωπικα, αν δεν ειχα ενδείξεις για καιρό και από διαφορετικές πηγές (ειδικότητες στο σχολείο, προπονητες/δασκαλοι εξωσχολικών δραστηριοτήτων) δε θα ασχολιόμουν καν. Τα παιδιά με έντονη ΔΕΠΥ, δεν τα "μπερδεύεις" εύκολα στη διάγνωση, δε θα το ειχατε ακούσιε απλά μια φορά. 

Link to comment
Share on other sites

ΑΡΓΚ  Σε ευχαριστώ πολύ.  Λογικό αυτό που λες...το έχω ξανακούσει αλλά θα πάω στο ραντεβού (δημόσιο νοσοκομείο) για να μου φύγει η ιδέα.... 

Link to comment
Share on other sites

11 ώρες πρίν, ΑΡΓΚ είπε:

"Πιθανή" ΔΕΠΥ έχουν τα μισά αγόρια και αρκετά κορίτσια στις 2 πρώτες τάξεις του Δημοτικού. Αν σας έστειλαν σε ΚΕΔΔΥ τέτοια εποχή, θα σας καλέσουν του χρόνου το φθινόπωρο αν το θέμα παρουσιάστηκε ως επείγον, του παραχρόνου και βάλε αλλιώς, αν μιλάμε για Αττική. Αν πάτε με ραντεβού μόνοι σας για δική σας διερεύνηση, τότε καλό θα ήταν να έχετε καταλάβει ότι το κάνετε για δική σας απλά ηρεμία, δε θα πάρετε κάποιο χαρτί για το σχολείο. Προσωπικα, αν δεν ειχα ενδείξεις για καιρό και από διαφορετικές πηγές (ειδικότητες στο σχολείο, προπονητες/δασκαλοι εξωσχολικών δραστηριοτήτων) δε θα ασχολιόμουν καν. Τα παιδιά με έντονη ΔΕΠΥ, δεν τα "μπερδεύεις" εύκολα στη διάγνωση, δε θα το ειχατε ακούσιε απλά μια φορά. 

Διαφωνω καθετα μαζι σου.. Προφανως για να το πει η δασκαλα καποιο λογο θα χει... Δυστυχώς αυτη η αρνηση των γονέων είναι ο λογος που υπάρχει μεγαλο θεμα στα σχολεια σημερα... Στην τελικη αν δεν υπάρχει πρόβλημα θα της το πουν απο το νοσοκομείο και ολα καλα.. Αν ομως οντως υπάρχει θεματακι και δεν το εντοπισει αμεσα,  κακο στο παιδι της θα κάνει.. 

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...