Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

ΔΕΠΥ και Γυμνάσιο


annoulen

Recommended Posts

Καλημέρα σας, ερώτημα εκ μέρους φίλης μου, βασικά απευθύνομαι σε εκπαιδευτικούς, @Έσπερος  ή όποια άλλη φίλη έχει εμπειρία είτε ως εκπαιδευτικός είτε ως γονιός.  

Τι γίνεται στα Δημόσια Γυμνάσια σε περίπτωση παιδιού με ΔΕΠΥ ? 

Αυτή τη στιγμή το παιδάκι είναι στην Ε' Δημοτικού σε ιδιωτικό σχολείο (σε ολιγομελές τμήμα) αλλά δεν θα συνεχίσει ιδιωτικά στο Γυμνάσιο. 

Το παιδί έχει γνωμάτευση, εάν ήταν σε Δημόσιο Σχολείο θα ήταν σε τμήμα ένταξης (της είπαν ότι δεν δικαιούται παράλληλη στήριξη, για το Δημοτικό πάντα μιλάμε).

 

Τι προβλέψεις υπάρχουν, εάν υπάρχουν ? Και εκτός από αυτά (τις τυπικές προβλέψεις), πρακτικά τι γίνεται ? 

 

Δεν έχω καθόλου εικόνα για το συγκεκριμένο θέμα και η μητέρα έχει αγχωθεί, θεωρεί ότι το παιδί θα "χαθεί" μέσα σε τμήμα 25 παιδιών και δεν θα μπορέσει να παρακολουθήσει. 

 

Σας ευχαριστώ.

 

 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Just now, annoulen είπε:

Καλημέρα σας, ερώτημα εκ μέρους φίλης μου, βασικά απευθύνομαι σε εκπαιδευτικούς, @Έσπερος  ή όποια άλλη φίλη έχει εμπειρία είτε ως εκπαιδευτικός είτε ως γονιός.  

Τι γίνεται στα Δημόσια Γυμνάσια σε περίπτωση παιδιού με ΔΕΠΥ ? 

Αυτή τη στιγμή το παιδάκι είναι στην Ε' Δημοτικού σε ιδιωτικό σχολείο (σε ολιγομελές τμήμα) αλλά δεν θα συνεχίσει ιδιωτικά στο Γυμνάσιο. 

Το παιδί έχει γνωμάτευση, εάν ήταν σε Δημόσιο Σχολείο θα ήταν σε τμήμα ένταξης (της είπαν ότι δεν δικαιούται παράλληλη στήριξη, για το Δημοτικό πάντα μιλάμε).

 

Τι προβλέψεις υπάρχουν, εάν υπάρχουν ? Και εκτός από αυτά (τις τυπικές προβλέψεις), πρακτικά τι γίνεται ? 

 

Δεν έχω καθόλου εικόνα για το συγκεκριμένο θέμα και η μητέρα έχει αγχωθεί, θεωρεί ότι το παιδί θα "χαθεί" μέσα σε τμήμα 25 παιδιών και δεν θα μπορέσει να παρακολουθήσει. 

 

Σας ευχαριστώ.

 

 

 

Συμμαθητής του γιου μου με ΔΕΠΥ, δεν έχει κάποιο θέμα στο Γυμνάσιο. Επειδή στην περίπτωσή του δεν μπορεί να γράψει (αποσπάται η προσοχή του και δεν ολοκληρώνει το γραπτό από όσο έχω καταλάβει), εξετάζεται προφορικά. Δεν είναι καλός μαθητής, αλλά δε νομίζω ότι ευθύνεται η ΔΕΠΥ γι αυτό, υπάρχει και κάποιο άλλο πρόβλημα διαταραχής ανάπτυξης, και σίγουρα δεν είναι πάντως σε κατάσταση να κινδυνεύει να μείνει στην ίδια τάξη. Το παιδί είχε παράλληλη στήριξη στις μικρές τάξεις του Δημοτικού, είχε συζητηθεί και μεταφορά σε ειδικό σχολείο στην Α Δημοτικού, αλλά τα πήγε καλύτερα από όσο περίμεναν. Στις μεγάλες τάξεις του Δημοτικού ήταν σε τμήμα ένταξης.

Φίλη της κόρης μου, πλέον στο Λύκειο, επίσης με ΔΕΠΥ, έχει μεν διάγνωση για απαλλαγή από κάποιες δραστηριότητες/εργασίες αλλά έχει επιλέξει να προσπαθεί παρόλα αυτά, και υπάρχει κατανόηση από όσο ξέρω.

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, annoulen είπε:

Καλημέρα σας, ερώτημα εκ μέρους φίλης μου, βασικά απευθύνομαι σε εκπαιδευτικούς, @Έσπερος  ή όποια άλλη φίλη έχει εμπειρία είτε ως εκπαιδευτικός είτε ως γονιός.  

Τι γίνεται στα Δημόσια Γυμνάσια σε περίπτωση παιδιού με ΔΕΠΥ ? 

Αυτή τη στιγμή το παιδάκι είναι στην Ε' Δημοτικού σε ιδιωτικό σχολείο (σε ολιγομελές τμήμα) αλλά δεν θα συνεχίσει ιδιωτικά στο Γυμνάσιο. 

Το παιδί έχει γνωμάτευση, εάν ήταν σε Δημόσιο Σχολείο θα ήταν σε τμήμα ένταξης (της είπαν ότι δεν δικαιούται παράλληλη στήριξη, για το Δημοτικό πάντα μιλάμε).

 

Τι προβλέψεις υπάρχουν, εάν υπάρχουν ? Και εκτός από αυτά (τις τυπικές προβλέψεις), πρακτικά τι γίνεται ? 

 

Δεν έχω καθόλου εικόνα για το συγκεκριμένο θέμα και η μητέρα έχει αγχωθεί, θεωρεί ότι το παιδί θα "χαθεί" μέσα σε τμήμα 25 παιδιών και δεν θα μπορέσει να παρακολουθήσει. 

 

Σας ευχαριστώ.

 

 

Η νομοθεσία ορίζει να επιλέγει το παιδί εάν θέλει να εξεταστεί προφορικά ή γραπτά. Οι εκπαιδευτικοί θα είναι ενήμεροι, και θα πρέπει να προσαρμόσουν τη διδασκαλία τους στις ανάγκες του παιδιού. Εάν υπάρχει ανάγκη για παράλληλη στήριξη, θα εισηγηθεί ο σύλλογος και ο διευθυντής και θα έρθει. 

Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να μιλήσει η μητέρα με το διευθυντή πριν αρχίσει η φοίτηση ώστε να γίνει το καλύτερο για το παιδί.

Επεξεργάστηκαν by jellyfishch
2t7wp3.png
 
Link to comment
Share on other sites

Just now, jellyfishch είπε:

Η νομοθεσία ορίζει να επιλέγει το παιδί εάν θέλει να εξεταστεί προφορικά ή γραπτά. Οι εκπαιδευτικοί θα είναι ενήμεροι, και θα πρέπει να προσαρμόσουν τη διδασκαλία τους στις ανάγκες του παιδιού. Εάν υπάρχει ανάγκη για παράλληλη στήριξη, θα εισηγηθεί ο σύλλογος και ο διευθυντής και θα έρθει. 

Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να μιλήσει η μητέρα με το διευθυντή πριν αρχίσει η φοίτηση ώστε να γίνει το καλύτερο για το παιδί.

Στη ΔΕΠΥ δεν προβλεπεται προφορικη εξεταση.....

 

Προφορικη εξεταση προβλεπεται σε ειδικες μαθησιακες δυακολιες (δυσλεξια, δυσγραφια, δυσαναγνωσια, δυσαριθμησια) και στις διαταραχες αυτιστικου φασματος.

 

Το αν θα δοθει παραλληλη στηριξη ειναι αποκλειστικα θεμα του οικειοθ ΚΕΣΥ (εμεις στη δεπυ δινουμε). Αν ο γονιος διαφωνει με την εισηγηση του κεσυ μπορει μα προσφυγει στην δευτεροβαθμια επιτροπη της οποιας η αποφαση ειναι οριστικη (οχι δεσμευτικη).

Επισης, ο γονιος εχει τη δυνατοτητα να προσλαβει ιδιωτη για την παραλληλη στηριξη του παιδιου του.

 

Παραλληλη στηριξη δεν εισηγειται ουτε προτεινει ο συλλογος διδασκοντων ή ο διευθυντης ενος σχολειου. Ειναι αποκλειστικη αρμοδιοτητα του κεσυ, και η πιαθνη εισηγηση γινεται μετα απο αξιολογηση του παιδιου

Επεξεργάστηκαν by emmaki
Link to comment
Share on other sites

Εκτός από την προφορική εξέταση, που τα τελευταία χρόνια είναι πιο αυστηροί και την γράφουν  μόνο για τις δυσ- , οι γνωματευσεις αναφέρουν εναλλακτικούς ή καλύτερα συμπληρωματικούς τρόπους εξέτασης πχ κατάτμηση ερωτήσεων, επιπλέον χρόνο κλπ, πράγματα που δεν εφαρμόζονται πολύεύκολα στην τάξη σε ένα διαγώνισμα, αλλά είναι σαν ατυπη οδηγία επιείκειας (που επαφίεται βέβαια στην προσωπική ερμηνεία του καθενός για την επιείκεια). Αν φοιτά στο τμήμα ένταξης τα πράγματα είναι καλύτερα, γιατί για κάποιες ώρες θα είναι σε ολιγομελές τμήμα. Αν υπάρχει και καλή συνεννόηση, μπορεί τουλάχιστον τα διαγωνίσματα άτυπα να τα κάνει με τον καθηγητή της ένταξης. Αυτό κανονικά δεν επιτρέπεται και πολλοί (είτε γενικής είτε ειδικής) το αρνούνται. Αν το σχολειο επίσης έχει μια ευελιξία, μπορεί άτυπα να βοηθήσει το παιδί στις εξετάσεις πχ με το να του δώσει κ άποιες επιπρόσθετες διευκρινίσεις ο καθηγητής, στα πλαίσια πάντα του τι προτείνεται στη γνωμάτευση. 

 

Συχνά τα παιδιά με ΔΕΠΥ βελτιώνονται όσο μεγαλώνουν. Αλλά βέβαια σε 25αρι τμήμα, δεν είναι εύκολο πάντα ο καθηγητής να είναι κοντά του για να το καθοδηγεί ώστε να μην αφαιρείται. Ειδικά οι καθηγητές που κάνουν τα μονόωρα (φυσική, χημεία, βιολογία, που μπορεί να τα κάνει διαφορετικός καθηγητής), καλά καλά δεν προλαβαίνουν να  μάθουν όλα τα παιδιά, πόσο μάλλον να προβλέπουν και για τις ατομικές τους ανάγκες. 

 

Δυστυχώς το σχολείο πέρα από κατανόηση και επιείκεια, δεν μπορεί να προσφέρει και πολλά, ειδικά αν δεν υπάρχει τμήμα ένταξης. 

Μια συμβουλή δική μου είναι, πέρα από τις όποιες διευκολύνσεις / παροχές, το παιδί να μην επαναπαυθεί και θεωρήσει ότι το χαρτί αυτό είναι συγχωροχάρτι για να μην προσπαθεί. 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, Έσπερος είπε:

Εκτός από την προφορική εξέταση, που τα τελευταία χρόνια είναι πιο αυστηροί και την γράφουν  μόνο για τις δυσ- , οι γνωματευσεις αναφέρουν εναλλακτικούς ή καλύτερα συμπληρωματικούς τρόπους εξέτασης πχ κατάτμηση ερωτήσεων, επιπλέον χρόνο κλπ, πράγματα που δεν εφαρμόζονται πολύεύκολα στην τάξη σε ένα διαγώνισμα, αλλά είναι σαν ατυπη οδηγία επιείκειας (που επαφίεται βέβαια στην προσωπική ερμηνεία του καθενός για την επιείκεια). Αν φοιτά στο τμήμα ένταξης τα πράγματα είναι καλύτερα, γιατί για κάποιες ώρες θα είναι σε ολιγομελές τμήμα. Αν υπάρχει και καλή συνεννόηση, μπορεί τουλάχιστον τα διαγωνίσματα άτυπα να τα κάνει με τον καθηγητή της ένταξης. Αυτό κανονικά δεν επιτρέπεται και πολλοί (είτε γενικής είτε ειδικής) το αρνούνται. Αν το σχολειο επίσης έχει μια ευελιξία, μπορεί άτυπα να βοηθήσει το παιδί στις εξετάσεις πχ με το να του δώσει κ άποιες επιπρόσθετες διευκρινίσεις ο καθηγητής, στα πλαίσια πάντα του τι προτείνεται στη γνωμάτευση. 

 

Συχνά τα παιδιά με ΔΕΠΥ βελτιώνονται όσο μεγαλώνουν. Αλλά βέβαια σε 25αρι τμήμα, δεν είναι εύκολο πάντα ο καθηγητής να είναι κοντά του για να το καθοδηγεί ώστε να μην αφαιρείται. Ειδικά οι καθηγητές που κάνουν τα μονόωρα (φυσική, χημεία, βιολογία, που μπορεί να τα κάνει διαφορετικός καθηγητής), καλά καλά δεν προλαβαίνουν να  μάθουν όλα τα παιδιά, πόσο μάλλον να προβλέπουν και για τις ατομικές τους ανάγκες. 

 

Δυστυχώς το σχολείο πέρα από κατανόηση και επιείκεια, δεν μπορεί να προσφέρει και πολλά, ειδικά αν δεν υπάρχει τμήμα ένταξης. 

Μια συμβουλή δική μου είναι, πέρα από τις όποιες διευκολύνσεις / παροχές, το παιδί να μην επαναπαυθεί και θεωρήσει ότι το χαρτί αυτό είναι συγχωροχάρτι για να μην προσπαθεί. 

Επισης για να μπει το παιδι σε τμημε ενταξης χειαζεται γνωματευση απο κεσυ (ή με συμφωνη γνωμη του συντονιστη ειδικης αγωγης και εκκρεμη αιτηση σε κεσυ). Ακομα και αν στην παρουσα σριγμη υπαρχει, η επαναξιολογηση ειναι τποχρεωτικη πριν την αλλαγη βαθμιδας, αλλιως δεν ισχυει η γνωματευση.

Επισης, δεν εγιναν τα πραγματα τωρα πιο αυστηρα αναφορικα με την προφορικη εξεταση..... Ο νομος του 2008 οριζει μονο σε δυς- και ΔΑΦ προφορικα.....

Τα υπολοιπα ειναι με διακριτικη επιείκεια για την οποια δεν υπαρχει ορισμος.... το καθε σχολειο και ο καθε διδασκων οπως την ερμηνευει

Επεξεργάστηκαν by emmaki
Link to comment
Share on other sites

Just now, Έσπερος είπε:

.......ειδικά αν δεν υπάρχει τμήμα ένταξης. 

 

 

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις, καταλαβαίνω ότι σε κάποια γυμνάσια υπάρχουν τμήματα ένταξης και σε κάποια όχι, σωστά ?

 

Είναι από πριν καθορισμένα ποια γυμνάσια θα έχουν τμήμα ένταξης ? Ή είναι αναλόγως τον αριθμό των γνωματεύσεων ? 

Δλδ έχει νόημα η φίλη μου να ψάξει στην περιοχή της του χρόνου ποια γυμνάσια έχουν τμήμα ένταξης? ή αυτό αλλάζει ετησίως ? 

 

Το παιδί είναι με γνωμάτευση από το ΚΕΣΥ, αλλά καταλαβαίνω ότι για το γυμνάσιο θα χρειαστεί και άλλη. 

 

Και στο τμήμα ένταξης τι γίνεται ακριβώς ? Δλδ υπάρχει καθηγητής ειδικής αγωγής ? για τα βασικά μαθήματα ας πούμε ? 

 

Πχ στο Δημοτικό που πάνε τα παιδιά μου, έχουμε τμήμα ένταξης, το οποίο ξεκινάει με το που έρχεται ο δάσκαλος/δασκάλα ειδικής αγωγής. Και έχει παιδάκια με γνωμάτευση απ΄όλες τις ταξεις.

 

Συγγνώμη για τον καταιγισμό ερωτήσεων :shock:....  

Link to comment
Share on other sites

Just now, annoulen είπε:

 

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις, καταλαβαίνω ότι σε κάποια γυμνάσια υπάρχουν τμήματα ένταξης και σε κάποια όχι, σωστά ?

 

Είναι από πριν καθορισμένα ποια γυμνάσια θα έχουν τμήμα ένταξης ? Ή είναι αναλόγως τον αριθμό των γνωματεύσεων ? 

Δλδ έχει νόημα η φίλη μου να ψάξει στην περιοχή της του χρόνου ποια γυμνάσια έχουν τμήμα ένταξης? ή αυτό αλλάζει ετησίως ? 

 

Το παιδί είναι με γνωμάτευση από το ΚΕΣΥ, αλλά καταλαβαίνω ότι για το γυμνάσιο θα χρειαστεί και άλλη. 

 

Και στο τμήμα ένταξης τι γίνεται ακριβώς ? Δλδ υπάρχει καθηγητής ειδικής αγωγής ? για τα βασικά μαθήματα ας πούμε ? 

 

Πχ στο Δημοτικό που πάνε τα παιδιά μου, έχουμε τμήμα ένταξης, το οποίο ξεκινάει με το που έρχεται ο δάσκαλος/δασκάλα ειδικής αγωγής. Και έχει παιδάκια με γνωμάτευση απ΄όλες τις ταξεις.

 

Συγγνώμη για τον καταιγισμό ερωτήσεων :shock:....  

Ο,τι γινεται στο δημοτικο, το ιδιο γινεται και στο γυμνασιο. Υπαρχουν εκπαιδευτικο ειδικης αγωγης και κανουν παρεμβαση στο παιδι.

 

Δεν υπαρχει ΤΕ σε ολατα σχολεια. Τα ΤΕ ειναι ιδευμενα απο το υπουργειο και συνηθως δεν αλλαζουν. Τωρα, αν ενα σχολειο μια χρονια δεν εχει καθολου παιδια με γνωματευση, πολυ πιθανο ειναι να μη λειτουργησει το ΤΕ. Απο την αλλη, μπορει να μην υπαρχουν παιδια το Σεπτεμβρη, αλλα να προκυψουν στη διαρκεια της χρονιας απο μετεγγραφες και νεες γνωματευσεις.... Ειναι κατι που δεν μπορει να το προβλεψει κανεις.

Τελος, τα ΤΕ ειναι πιθανο να μη λειτουργησουν αμεσα με την εναρξη των σχολειων αν δεν γινουν προσληψεις, καθως συνηθως λειτορυγουν με αναπληρωτες.

 

Το ποτε πρεπει να γινει επαναξιολογηση του παιδιου το λεει (ή πρεπει να το λεει) η γνωματευση. Παντως ο νομος λεε υποχρεωτικα στην αλλαγη βαθμιδας. Πιθανοτατα θα χρειαστει και νεα γνωματευση απο παιδοψυχιατρο που να πιστοποιει τη ΔΕΠΥ γιατι στο κεσυ δεν μπορει να γινει διαγνωση της καθως ειναι ιατρικο αντικειμενο

Link to comment
Share on other sites

Επίσης το ότι έχει ιδρυθεί σε ένα σχολείο ΤΕ, δεν σημαίνει ότι θα λειτουργήσει, πρέπει να έρθει εκπαιδευτικός. 

 

Στα Γυμνάσια έρχεται συνήθως φιλόλογος και μαθηματικός (σπανιότερα φυσικός). Ο μαθηματικός συχνά βοηθάει και στα φυσικοχημικά μαθήματα.

Το πώς θα λειτουργήσει, είναι θέμα οργάνωσης, αριθμού μαθητών και τμημάτων. 

Πέρσι πχ η καθηγήτρια έπαιρνε ανα τμήμα τα παιδιά μ ία ώρα σε κάθε μάθημα εξεταζόμενο (τότε όμως δεν εξετάζονταν όλα τα φιλολογικά). Άλλη χρονιά, έπαιρνε όλα τα παιδιά μαζί κάποιες ώρες που είχαν φιλολογικά, αλλά σε πιο χαλαρό στιλ, δηλαδή μπορεί τη μία φορά να είχε τα 5 παιδιά, την άλλη να έιχε τα 3 γιατί δεν ήθελαν να χάσουν το μάθημα πυ έκαναν (δεν συνέπιπταν οι φιλολογικές όλων των τμημάτων). Έχει τύχει σε πολύ σοβαρές περιπτώσεις ο καθηητής να παίρνει το παι΄δι από όλες τις ώρες του μαθήματος, αν και συν΄ήθως τις μισές το παίρνει κ τις μισές το αφήνει με τον καθηγητή. Δεν υπάρχει  κάποια συγκεκριμένη πρακτική. 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 20 λεπτά , Έσπερος είπε:

@Έσπερος και @emmaki

 σας ευχαριστώ θερμά, με υπερκαλύψατε, άμεσα και αποτελεσματικά (βασικά μπήκε το πλαίσιο κατά λαθος σε προηγούμενη παράθεση και δεν ξέρω πως να το βγάλω)

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

8 ώρες πρίν, emmaki είπε:

Στη ΔΕΠΥ δεν προβλεπεται προφορικη εξεταση.....

 

Προφορικη εξεταση προβλεπεται σε ειδικες μαθησιακες δυακολιες (δυσλεξια, δυσγραφια, δυσαναγνωσια, δυσαριθμησια) και στις διαταραχες αυτιστικου φασματος.

 

Το αν θα δοθει παραλληλη στηριξη ειναι αποκλειστικα θεμα του οικειοθ ΚΕΣΥ (εμεις στη δεπυ δινουμε). Αν ο γονιος διαφωνει με την εισηγηση του κεσυ μπορει μα προσφυγει στην δευτεροβαθμια επιτροπη της οποιας η αποφαση ειναι οριστικη (οχι δεσμευτικη).

Επισης, ο γονιος εχει τη δυνατοτητα να προσλαβει ιδιωτη για την παραλληλη στηριξη του παιδιου του.

 

Παραλληλη στηριξη δεν εισηγειται ουτε προτεινει ο συλλογος διδασκοντων ή ο διευθυντης ενος σχολειου. Ειναι αποκλειστικη αρμοδιοτητα του κεσυ, και η πιαθνη εισηγηση γινεται μετα απο αξιολογηση του παιδιου

Χμ οκ λάθος, είχα την εντύπωση ότι επιλέγεται, γιατί αυτό διδάχτηκα στο σεμινάριο και το μεταπτυχιακό. Η αλήθεια είναι ότι δεν τα γνωρίζω πολύ καλά τα διαδικαστικά. 

Πάντως αυτό που αναφέρθηκε ισχύει, μου έχει τύχει πολλές φορές να προσαρμόσω διδασκαλία και εξέταση άτυπα, και μετά από συζήτηση με τον γονέα και τον διευθυντή. 

Επεξεργάστηκαν by jellyfishch
2t7wp3.png
 
Link to comment
Share on other sites

11 ώρες πρίν, jellyfishch είπε:

Χμ οκ λάθος, είχα την εντύπωση ότι επιλέγεται, γιατί αυτό διδάχτηκα στο σεμινάριο και το μεταπτυχιακό. Η αλήθεια είναι ότι δεν τα γνωρίζω πολύ καλά τα διαδικαστικά. 

Πάντως αυτό που αναφέρθηκε ισχύει, μου έχει τύχει πολλές φορές να προσαρμόσω διδασκαλία και εξέταση άτυπα, και μετά από συζήτηση με τον γονέα και τον διευθυντή. 

Ενδοσχολικα μπορει να γινει ο,τι αποφασισει το σχολειο και ο καθηγητης. Οταν ομως φτανουμε στο «επισημο» επιπεδο, που ειναι οι εξετασεις, εκει πρεπει να γινει αυτο που οριζει ο νομος.

Οι γονεις πρεπει να ειναι ενημεροι για να ξερουν και τι δικαιουται το παιδι, αλλα και τι δεν δικαιουται.

 

Τελος, να πω οτι στις εξετασεις πιστοποιητικων ξενων γλωσσων δεν ισχυουν απαραιτητα οσα ισχυουν στο σχολειο σε σχεση με τις μαθησιακες δυσκολιες. Καθε φορεας οριζει τι ισχυει. Π.χ. νομιζω (διορθωστε με αν κανω λαθος) η Ελληνο-Αμερικανικη ενωση (δινει το Michigan) για τις ειδικες μαθησιακες δυσκολιες (τα δυς-) προβλεπει μιση ωρα παραπανω στην εξεταση και οχι μονο προφορικα οπως ισχυει στα σχολεια.

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...