Recommended Posts

    Καλημέρα σας, ερώτημα εκ μέρους φίλης μου, βασικά απευθύνομαι σε εκπαιδευτικούς, @Έσπερος  ή όποια άλλη φίλη έχει εμπειρία είτε ως εκπαιδευτικός είτε ως γονιός.  

    Τι γίνεται στα Δημόσια Γυμνάσια σε περίπτωση παιδιού με ΔΕΠΥ ? 

    Αυτή τη στιγμή το παιδάκι είναι στην Ε' Δημοτικού σε ιδιωτικό σχολείο (σε ολιγομελές τμήμα) αλλά δεν θα συνεχίσει ιδιωτικά στο Γυμνάσιο. 

    Το παιδί έχει γνωμάτευση, εάν ήταν σε Δημόσιο Σχολείο θα ήταν σε τμήμα ένταξης (της είπαν ότι δεν δικαιούται παράλληλη στήριξη, για το Δημοτικό πάντα μιλάμε).

     

    Τι προβλέψεις υπάρχουν, εάν υπάρχουν ? Και εκτός από αυτά (τις τυπικές προβλέψεις), πρακτικά τι γίνεται ? 

     

    Δεν έχω καθόλου εικόνα για το συγκεκριμένο θέμα και η μητέρα έχει αγχωθεί, θεωρεί ότι το παιδί θα "χαθεί" μέσα σε τμήμα 25 παιδιών και δεν θα μπορέσει να παρακολουθήσει. 

     

    Σας ευχαριστώ.

     

     

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Διαφημίσεις

    Just now, annoulen είπε:

    Καλημέρα σας, ερώτημα εκ μέρους φίλης μου, βασικά απευθύνομαι σε εκπαιδευτικούς, @Έσπερος  ή όποια άλλη φίλη έχει εμπειρία είτε ως εκπαιδευτικός είτε ως γονιός.  

    Τι γίνεται στα Δημόσια Γυμνάσια σε περίπτωση παιδιού με ΔΕΠΥ ? 

    Αυτή τη στιγμή το παιδάκι είναι στην Ε' Δημοτικού σε ιδιωτικό σχολείο (σε ολιγομελές τμήμα) αλλά δεν θα συνεχίσει ιδιωτικά στο Γυμνάσιο. 

    Το παιδί έχει γνωμάτευση, εάν ήταν σε Δημόσιο Σχολείο θα ήταν σε τμήμα ένταξης (της είπαν ότι δεν δικαιούται παράλληλη στήριξη, για το Δημοτικό πάντα μιλάμε).

     

    Τι προβλέψεις υπάρχουν, εάν υπάρχουν ? Και εκτός από αυτά (τις τυπικές προβλέψεις), πρακτικά τι γίνεται ? 

     

    Δεν έχω καθόλου εικόνα για το συγκεκριμένο θέμα και η μητέρα έχει αγχωθεί, θεωρεί ότι το παιδί θα "χαθεί" μέσα σε τμήμα 25 παιδιών και δεν θα μπορέσει να παρακολουθήσει. 

     

    Σας ευχαριστώ.

     

     

     

    Συμμαθητής του γιου μου με ΔΕΠΥ, δεν έχει κάποιο θέμα στο Γυμνάσιο. Επειδή στην περίπτωσή του δεν μπορεί να γράψει (αποσπάται η προσοχή του και δεν ολοκληρώνει το γραπτό από όσο έχω καταλάβει), εξετάζεται προφορικά. Δεν είναι καλός μαθητής, αλλά δε νομίζω ότι ευθύνεται η ΔΕΠΥ γι αυτό, υπάρχει και κάποιο άλλο πρόβλημα διαταραχής ανάπτυξης, και σίγουρα δεν είναι πάντως σε κατάσταση να κινδυνεύει να μείνει στην ίδια τάξη. Το παιδί είχε παράλληλη στήριξη στις μικρές τάξεις του Δημοτικού, είχε συζητηθεί και μεταφορά σε ειδικό σχολείο στην Α Δημοτικού, αλλά τα πήγε καλύτερα από όσο περίμεναν. Στις μεγάλες τάξεις του Δημοτικού ήταν σε τμήμα ένταξης.

    Φίλη της κόρης μου, πλέον στο Λύκειο, επίσης με ΔΕΠΥ, έχει μεν διάγνωση για απαλλαγή από κάποιες δραστηριότητες/εργασίες αλλά έχει επιλέξει να προσπαθεί παρόλα αυτά, και υπάρχει κατανόηση από όσο ξέρω.

     

    • Μου αρέσει 2

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Just now, annoulen είπε:

    Καλημέρα σας, ερώτημα εκ μέρους φίλης μου, βασικά απευθύνομαι σε εκπαιδευτικούς, @Έσπερος  ή όποια άλλη φίλη έχει εμπειρία είτε ως εκπαιδευτικός είτε ως γονιός.  

    Τι γίνεται στα Δημόσια Γυμνάσια σε περίπτωση παιδιού με ΔΕΠΥ ? 

    Αυτή τη στιγμή το παιδάκι είναι στην Ε' Δημοτικού σε ιδιωτικό σχολείο (σε ολιγομελές τμήμα) αλλά δεν θα συνεχίσει ιδιωτικά στο Γυμνάσιο. 

    Το παιδί έχει γνωμάτευση, εάν ήταν σε Δημόσιο Σχολείο θα ήταν σε τμήμα ένταξης (της είπαν ότι δεν δικαιούται παράλληλη στήριξη, για το Δημοτικό πάντα μιλάμε).

     

    Τι προβλέψεις υπάρχουν, εάν υπάρχουν ? Και εκτός από αυτά (τις τυπικές προβλέψεις), πρακτικά τι γίνεται ? 

     

    Δεν έχω καθόλου εικόνα για το συγκεκριμένο θέμα και η μητέρα έχει αγχωθεί, θεωρεί ότι το παιδί θα "χαθεί" μέσα σε τμήμα 25 παιδιών και δεν θα μπορέσει να παρακολουθήσει. 

     

    Σας ευχαριστώ.

     

     

    Η νομοθεσία ορίζει να επιλέγει το παιδί εάν θέλει να εξεταστεί προφορικά ή γραπτά. Οι εκπαιδευτικοί θα είναι ενήμεροι, και θα πρέπει να προσαρμόσουν τη διδασκαλία τους στις ανάγκες του παιδιού. Εάν υπάρχει ανάγκη για παράλληλη στήριξη, θα εισηγηθεί ο σύλλογος και ο διευθυντής και θα έρθει. 

    Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να μιλήσει η μητέρα με το διευθυντή πριν αρχίσει η φοίτηση ώστε να γίνει το καλύτερο για το παιδί.

    Επεξεργάστηκαν by jellyfishch
    • Μου αρέσει 2

    2t7wp3.png
     

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Just now, jellyfishch είπε:

    Η νομοθεσία ορίζει να επιλέγει το παιδί εάν θέλει να εξεταστεί προφορικά ή γραπτά. Οι εκπαιδευτικοί θα είναι ενήμεροι, και θα πρέπει να προσαρμόσουν τη διδασκαλία τους στις ανάγκες του παιδιού. Εάν υπάρχει ανάγκη για παράλληλη στήριξη, θα εισηγηθεί ο σύλλογος και ο διευθυντής και θα έρθει. 

    Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να μιλήσει η μητέρα με το διευθυντή πριν αρχίσει η φοίτηση ώστε να γίνει το καλύτερο για το παιδί.

    Στη ΔΕΠΥ δεν προβλεπεται προφορικη εξεταση.....

     

    Προφορικη εξεταση προβλεπεται σε ειδικες μαθησιακες δυακολιες (δυσλεξια, δυσγραφια, δυσαναγνωσια, δυσαριθμησια) και στις διαταραχες αυτιστικου φασματος.

     

    Το αν θα δοθει παραλληλη στηριξη ειναι αποκλειστικα θεμα του οικειοθ ΚΕΣΥ (εμεις στη δεπυ δινουμε). Αν ο γονιος διαφωνει με την εισηγηση του κεσυ μπορει μα προσφυγει στην δευτεροβαθμια επιτροπη της οποιας η αποφαση ειναι οριστικη (οχι δεσμευτικη).

    Επισης, ο γονιος εχει τη δυνατοτητα να προσλαβει ιδιωτη για την παραλληλη στηριξη του παιδιου του.

     

    Παραλληλη στηριξη δεν εισηγειται ουτε προτεινει ο συλλογος διδασκοντων ή ο διευθυντης ενος σχολειου. Ειναι αποκλειστικη αρμοδιοτητα του κεσυ, και η πιαθνη εισηγηση γινεται μετα απο αξιολογηση του παιδιου

    Επεξεργάστηκαν by emmaki
    • Μου αρέσει 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Εκτός από την προφορική εξέταση, που τα τελευταία χρόνια είναι πιο αυστηροί και την γράφουν  μόνο για τις δυσ- , οι γνωματευσεις αναφέρουν εναλλακτικούς ή καλύτερα συμπληρωματικούς τρόπους εξέτασης πχ κατάτμηση ερωτήσεων, επιπλέον χρόνο κλπ, πράγματα που δεν εφαρμόζονται πολύεύκολα στην τάξη σε ένα διαγώνισμα, αλλά είναι σαν ατυπη οδηγία επιείκειας (που επαφίεται βέβαια στην προσωπική ερμηνεία του καθενός για την επιείκεια). Αν φοιτά στο τμήμα ένταξης τα πράγματα είναι καλύτερα, γιατί για κάποιες ώρες θα είναι σε ολιγομελές τμήμα. Αν υπάρχει και καλή συνεννόηση, μπορεί τουλάχιστον τα διαγωνίσματα άτυπα να τα κάνει με τον καθηγητή της ένταξης. Αυτό κανονικά δεν επιτρέπεται και πολλοί (είτε γενικής είτε ειδικής) το αρνούνται. Αν το σχολειο επίσης έχει μια ευελιξία, μπορεί άτυπα να βοηθήσει το παιδί στις εξετάσεις πχ με το να του δώσει κ άποιες επιπρόσθετες διευκρινίσεις ο καθηγητής, στα πλαίσια πάντα του τι προτείνεται στη γνωμάτευση. 

     

    Συχνά τα παιδιά με ΔΕΠΥ βελτιώνονται όσο μεγαλώνουν. Αλλά βέβαια σε 25αρι τμήμα, δεν είναι εύκολο πάντα ο καθηγητής να είναι κοντά του για να το καθοδηγεί ώστε να μην αφαιρείται. Ειδικά οι καθηγητές που κάνουν τα μονόωρα (φυσική, χημεία, βιολογία, που μπορεί να τα κάνει διαφορετικός καθηγητής), καλά καλά δεν προλαβαίνουν να  μάθουν όλα τα παιδιά, πόσο μάλλον να προβλέπουν και για τις ατομικές τους ανάγκες. 

     

    Δυστυχώς το σχολείο πέρα από κατανόηση και επιείκεια, δεν μπορεί να προσφέρει και πολλά, ειδικά αν δεν υπάρχει τμήμα ένταξης. 

    Μια συμβουλή δική μου είναι, πέρα από τις όποιες διευκολύνσεις / παροχές, το παιδί να μην επαναπαυθεί και θεωρήσει ότι το χαρτί αυτό είναι συγχωροχάρτι για να μην προσπαθεί. 

    • Μου αρέσει 3

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Διαφημίσεις

    Just now, Έσπερος είπε:

    Εκτός από την προφορική εξέταση, που τα τελευταία χρόνια είναι πιο αυστηροί και την γράφουν  μόνο για τις δυσ- , οι γνωματευσεις αναφέρουν εναλλακτικούς ή καλύτερα συμπληρωματικούς τρόπους εξέτασης πχ κατάτμηση ερωτήσεων, επιπλέον χρόνο κλπ, πράγματα που δεν εφαρμόζονται πολύεύκολα στην τάξη σε ένα διαγώνισμα, αλλά είναι σαν ατυπη οδηγία επιείκειας (που επαφίεται βέβαια στην προσωπική ερμηνεία του καθενός για την επιείκεια). Αν φοιτά στο τμήμα ένταξης τα πράγματα είναι καλύτερα, γιατί για κάποιες ώρες θα είναι σε ολιγομελές τμήμα. Αν υπάρχει και καλή συνεννόηση, μπορεί τουλάχιστον τα διαγωνίσματα άτυπα να τα κάνει με τον καθηγητή της ένταξης. Αυτό κανονικά δεν επιτρέπεται και πολλοί (είτε γενικής είτε ειδικής) το αρνούνται. Αν το σχολειο επίσης έχει μια ευελιξία, μπορεί άτυπα να βοηθήσει το παιδί στις εξετάσεις πχ με το να του δώσει κ άποιες επιπρόσθετες διευκρινίσεις ο καθηγητής, στα πλαίσια πάντα του τι προτείνεται στη γνωμάτευση. 

     

    Συχνά τα παιδιά με ΔΕΠΥ βελτιώνονται όσο μεγαλώνουν. Αλλά βέβαια σε 25αρι τμήμα, δεν είναι εύκολο πάντα ο καθηγητής να είναι κοντά του για να το καθοδηγεί ώστε να μην αφαιρείται. Ειδικά οι καθηγητές που κάνουν τα μονόωρα (φυσική, χημεία, βιολογία, που μπορεί να τα κάνει διαφορετικός καθηγητής), καλά καλά δεν προλαβαίνουν να  μάθουν όλα τα παιδιά, πόσο μάλλον να προβλέπουν και για τις ατομικές τους ανάγκες. 

     

    Δυστυχώς το σχολείο πέρα από κατανόηση και επιείκεια, δεν μπορεί να προσφέρει και πολλά, ειδικά αν δεν υπάρχει τμήμα ένταξης. 

    Μια συμβουλή δική μου είναι, πέρα από τις όποιες διευκολύνσεις / παροχές, το παιδί να μην επαναπαυθεί και θεωρήσει ότι το χαρτί αυτό είναι συγχωροχάρτι για να μην προσπαθεί. 

    Επισης για να μπει το παιδι σε τμημε ενταξης χειαζεται γνωματευση απο κεσυ (ή με συμφωνη γνωμη του συντονιστη ειδικης αγωγης και εκκρεμη αιτηση σε κεσυ). Ακομα και αν στην παρουσα σριγμη υπαρχει, η επαναξιολογηση ειναι τποχρεωτικη πριν την αλλαγη βαθμιδας, αλλιως δεν ισχυει η γνωματευση.

    Επισης, δεν εγιναν τα πραγματα τωρα πιο αυστηρα αναφορικα με την προφορικη εξεταση..... Ο νομος του 2008 οριζει μονο σε δυς- και ΔΑΦ προφορικα.....

    Τα υπολοιπα ειναι με διακριτικη επιείκεια για την οποια δεν υπαρχει ορισμος.... το καθε σχολειο και ο καθε διδασκων οπως την ερμηνευει

    Επεξεργάστηκαν by emmaki
    • Μου αρέσει 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Just now, Έσπερος είπε:

    .......ειδικά αν δεν υπάρχει τμήμα ένταξης. 

     

     

    Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις, καταλαβαίνω ότι σε κάποια γυμνάσια υπάρχουν τμήματα ένταξης και σε κάποια όχι, σωστά ?

     

    Είναι από πριν καθορισμένα ποια γυμνάσια θα έχουν τμήμα ένταξης ? Ή είναι αναλόγως τον αριθμό των γνωματεύσεων ? 

    Δλδ έχει νόημα η φίλη μου να ψάξει στην περιοχή της του χρόνου ποια γυμνάσια έχουν τμήμα ένταξης? ή αυτό αλλάζει ετησίως ? 

     

    Το παιδί είναι με γνωμάτευση από το ΚΕΣΥ, αλλά καταλαβαίνω ότι για το γυμνάσιο θα χρειαστεί και άλλη. 

     

    Και στο τμήμα ένταξης τι γίνεται ακριβώς ? Δλδ υπάρχει καθηγητής ειδικής αγωγής ? για τα βασικά μαθήματα ας πούμε ? 

     

    Πχ στο Δημοτικό που πάνε τα παιδιά μου, έχουμε τμήμα ένταξης, το οποίο ξεκινάει με το που έρχεται ο δάσκαλος/δασκάλα ειδικής αγωγής. Και έχει παιδάκια με γνωμάτευση απ΄όλες τις ταξεις.

     

    Συγγνώμη για τον καταιγισμό ερωτήσεων :shock:....  

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Just now, annoulen είπε:

     

    Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις, καταλαβαίνω ότι σε κάποια γυμνάσια υπάρχουν τμήματα ένταξης και σε κάποια όχι, σωστά ?

     

    Είναι από πριν καθορισμένα ποια γυμνάσια θα έχουν τμήμα ένταξης ? Ή είναι αναλόγως τον αριθμό των γνωματεύσεων ? 

    Δλδ έχει νόημα η φίλη μου να ψάξει στην περιοχή της του χρόνου ποια γυμνάσια έχουν τμήμα ένταξης? ή αυτό αλλάζει ετησίως ? 

     

    Το παιδί είναι με γνωμάτευση από το ΚΕΣΥ, αλλά καταλαβαίνω ότι για το γυμνάσιο θα χρειαστεί και άλλη. 

     

    Και στο τμήμα ένταξης τι γίνεται ακριβώς ? Δλδ υπάρχει καθηγητής ειδικής αγωγής ? για τα βασικά μαθήματα ας πούμε ? 

     

    Πχ στο Δημοτικό που πάνε τα παιδιά μου, έχουμε τμήμα ένταξης, το οποίο ξεκινάει με το που έρχεται ο δάσκαλος/δασκάλα ειδικής αγωγής. Και έχει παιδάκια με γνωμάτευση απ΄όλες τις ταξεις.

     

    Συγγνώμη για τον καταιγισμό ερωτήσεων :shock:....  

    Ο,τι γινεται στο δημοτικο, το ιδιο γινεται και στο γυμνασιο. Υπαρχουν εκπαιδευτικο ειδικης αγωγης και κανουν παρεμβαση στο παιδι.

     

    Δεν υπαρχει ΤΕ σε ολατα σχολεια. Τα ΤΕ ειναι ιδευμενα απο το υπουργειο και συνηθως δεν αλλαζουν. Τωρα, αν ενα σχολειο μια χρονια δεν εχει καθολου παιδια με γνωματευση, πολυ πιθανο ειναι να μη λειτουργησει το ΤΕ. Απο την αλλη, μπορει να μην υπαρχουν παιδια το Σεπτεμβρη, αλλα να προκυψουν στη διαρκεια της χρονιας απο μετεγγραφες και νεες γνωματευσεις.... Ειναι κατι που δεν μπορει να το προβλεψει κανεις.

    Τελος, τα ΤΕ ειναι πιθανο να μη λειτουργησουν αμεσα με την εναρξη των σχολειων αν δεν γινουν προσληψεις, καθως συνηθως λειτορυγουν με αναπληρωτες.

     

    Το ποτε πρεπει να γινει επαναξιολογηση του παιδιου το λεει (ή πρεπει να το λεει) η γνωματευση. Παντως ο νομος λεε υποχρεωτικα στην αλλαγη βαθμιδας. Πιθανοτατα θα χρειαστει και νεα γνωματευση απο παιδοψυχιατρο που να πιστοποιει τη ΔΕΠΥ γιατι στο κεσυ δεν μπορει να γινει διαγνωση της καθως ειναι ιατρικο αντικειμενο

    • Μου αρέσει 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Επίσης το ότι έχει ιδρυθεί σε ένα σχολείο ΤΕ, δεν σημαίνει ότι θα λειτουργήσει, πρέπει να έρθει εκπαιδευτικός. 

     

    Στα Γυμνάσια έρχεται συνήθως φιλόλογος και μαθηματικός (σπανιότερα φυσικός). Ο μαθηματικός συχνά βοηθάει και στα φυσικοχημικά μαθήματα.

    Το πώς θα λειτουργήσει, είναι θέμα οργάνωσης, αριθμού μαθητών και τμημάτων. 

    Πέρσι πχ η καθηγήτρια έπαιρνε ανα τμήμα τα παιδιά μ ία ώρα σε κάθε μάθημα εξεταζόμενο (τότε όμως δεν εξετάζονταν όλα τα φιλολογικά). Άλλη χρονιά, έπαιρνε όλα τα παιδιά μαζί κάποιες ώρες που είχαν φιλολογικά, αλλά σε πιο χαλαρό στιλ, δηλαδή μπορεί τη μία φορά να είχε τα 5 παιδιά, την άλλη να έιχε τα 3 γιατί δεν ήθελαν να χάσουν το μάθημα πυ έκαναν (δεν συνέπιπταν οι φιλολογικές όλων των τμημάτων). Έχει τύχει σε πολύ σοβαρές περιπτώσεις ο καθηητής να παίρνει το παι΄δι από όλες τις ώρες του μαθήματος, αν και συν΄ήθως τις μισές το παίρνει κ τις μισές το αφήνει με τον καθηγητή. Δεν υπάρχει  κάποια συγκεκριμένη πρακτική. 

    • Μου αρέσει 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    πρίν από 20 λεπτά , Έσπερος είπε:

    @Έσπερος και @emmaki

     σας ευχαριστώ θερμά, με υπερκαλύψατε, άμεσα και αποτελεσματικά (βασικά μπήκε το πλαίσιο κατά λαθος σε προηγούμενη παράθεση και δεν ξέρω πως να το βγάλω)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Διαφημίσεις

    8 ώρες πρίν, emmaki είπε:

    Στη ΔΕΠΥ δεν προβλεπεται προφορικη εξεταση.....

     

    Προφορικη εξεταση προβλεπεται σε ειδικες μαθησιακες δυακολιες (δυσλεξια, δυσγραφια, δυσαναγνωσια, δυσαριθμησια) και στις διαταραχες αυτιστικου φασματος.

     

    Το αν θα δοθει παραλληλη στηριξη ειναι αποκλειστικα θεμα του οικειοθ ΚΕΣΥ (εμεις στη δεπυ δινουμε). Αν ο γονιος διαφωνει με την εισηγηση του κεσυ μπορει μα προσφυγει στην δευτεροβαθμια επιτροπη της οποιας η αποφαση ειναι οριστικη (οχι δεσμευτικη).

    Επισης, ο γονιος εχει τη δυνατοτητα να προσλαβει ιδιωτη για την παραλληλη στηριξη του παιδιου του.

     

    Παραλληλη στηριξη δεν εισηγειται ουτε προτεινει ο συλλογος διδασκοντων ή ο διευθυντης ενος σχολειου. Ειναι αποκλειστικη αρμοδιοτητα του κεσυ, και η πιαθνη εισηγηση γινεται μετα απο αξιολογηση του παιδιου

    Χμ οκ λάθος, είχα την εντύπωση ότι επιλέγεται, γιατί αυτό διδάχτηκα στο σεμινάριο και το μεταπτυχιακό. Η αλήθεια είναι ότι δεν τα γνωρίζω πολύ καλά τα διαδικαστικά. 

    Πάντως αυτό που αναφέρθηκε ισχύει, μου έχει τύχει πολλές φορές να προσαρμόσω διδασκαλία και εξέταση άτυπα, και μετά από συζήτηση με τον γονέα και τον διευθυντή. 

    Επεξεργάστηκαν by jellyfishch
    • Μου αρέσει 1

    2t7wp3.png
     

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    11 ώρες πρίν, jellyfishch είπε:

    Χμ οκ λάθος, είχα την εντύπωση ότι επιλέγεται, γιατί αυτό διδάχτηκα στο σεμινάριο και το μεταπτυχιακό. Η αλήθεια είναι ότι δεν τα γνωρίζω πολύ καλά τα διαδικαστικά. 

    Πάντως αυτό που αναφέρθηκε ισχύει, μου έχει τύχει πολλές φορές να προσαρμόσω διδασκαλία και εξέταση άτυπα, και μετά από συζήτηση με τον γονέα και τον διευθυντή. 

    Ενδοσχολικα μπορει να γινει ο,τι αποφασισει το σχολειο και ο καθηγητης. Οταν ομως φτανουμε στο «επισημο» επιπεδο, που ειναι οι εξετασεις, εκει πρεπει να γινει αυτο που οριζει ο νομος.

    Οι γονεις πρεπει να ειναι ενημεροι για να ξερουν και τι δικαιουται το παιδι, αλλα και τι δεν δικαιουται.

     

    Τελος, να πω οτι στις εξετασεις πιστοποιητικων ξενων γλωσσων δεν ισχυουν απαραιτητα οσα ισχυουν στο σχολειο σε σχεση με τις μαθησιακες δυσκολιες. Καθε φορεας οριζει τι ισχυει. Π.χ. νομιζω (διορθωστε με αν κανω λαθος) η Ελληνο-Αμερικανικη ενωση (δινει το Michigan) για τις ειδικες μαθησιακες δυσκολιες (τα δυς-) προβλεπει μιση ωρα παραπανω στην εξεταση και οχι μονο προφορικα οπως ισχυει στα σχολεια.

    • Μου αρέσει 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

    Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

    Δημιουργήστε νέα εγγραφή

    Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

    Δημιουργήστε νέα εγγραφή

    Σύνδεση

    Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

    • Σύνδεση/Εγγραφή

      Για να μπορέσετε να απαντήσετε σε ερωτήματα ή να ρωτήσετε τα μέλη κάποιο νέο ερώτημα είναι απαραίτητο να εγγραφείτε! Είναι εύκολο & δωρεάν! 

    • Similar Content

      • Από Stam,
        Καλημέρα σε όλες,
        θα ήθελα να σας περιγράψω εν συντόμως την τελευταία εμπειρία που είχα από την επίσκεψη μου στη γυναικολόγο μου. Πήγα λοιπόν για να κάνω το ετήσιο pap test, αλλά εστάθει αδύνατο διότι μόλις μου έβαλε αυτό το πλαστικό εργαλείο μιας χρήσης για να ανοίξει ο κόλπος και δεν θυμάμαι τώρα πως ακριβώς λέγεται, άρχισα να αιμορραγώ...... Μου εξήγησε λοιπόν ότι έχω τραχηλίτιδα, ότι θα έπρεπε να αντιμετωπιστεί με κάποια φαρμακευτική αγωγή και μετά από ένα εύλογο χρονικό διάστημα θα ξαναπήγαινα για να κάνουμε το pap test. Η απορία μου ήταν μεγάλη διότι δεν είχα κανένα σύμπτωμα μέχρι εκείνη τη στιγμή, ούτε αίμα, ούτε υγρά ούτε τίποτα, τίποτα, τίποτα....... Μου εξήγησε λοιπόν ότι η τραχηλίτιδα αυτή δεν έχει προκληθεί πιθανώς από κάποιο μικρόβιο, ΑΛΛΑ από τους 2 φυσιολογικούς τοκετούς που είχα. Ότι ο τράχηλος δηλαδή έχει ήδη ανοίξει 2 φορές και το επάνω μέρος του είναι πιο έξω από το κάτω και αυτό δημιουργεί το αίμα..... ή κάτι τέτοιο. Έφυγα λοιπόν αρκετά προβληματισμένη περιμένοντας να περάσει ο καιρός για να κάνω επιτέλους το πολυπόθητο pap test .... το οποίο και έκανα!!! Επειδή όμως δεν είχα καλυφθεί από την απάντηση της - αν και τη θεωρώ κορυφαία επιστήμονα αλλά και άνθρωπο - αποφάσισα να κάνω και μια καλλιέργεια κολπικού εκκρίματος. Τα αποτελέσματα ήταν τα εξής: καλλιέργεια κολπικού εκκρίματος - αρνητική με ευρήματα φυσιολογικής χλωρίδας και papa test: κατηγορία I, II με αλλοιώσεις τραχηλίτιδας. Η απάντηση της γυναικολόγου μου ήταν ότι το test είναι πολύ καλό και ότι δεν χρειάζεται να κάνω καμία άλλη θεραπεία, ούτε με φάρμακα, ούτε με καυτηριάσεις. Οι καυτηριάσεις γινόντουσαν παλιά, ενώ τώρα εάν δεν πρόκειται για κάποιο μικρόβιο ή κάποιον ιό (κονδυλωμάτων κ.λ.π.) σε γυναίκες που έχουν γεννήσει με φυσιολογικό τοκετό, το αφήνουμε έτσι γιατί είναι ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ
        Αυτό που θέλω να σας ρωτήσω είναι εάν είχατε κι εσείς παρόμοια εμπειρία ή αν έχετε ξανακούσει κάτι σχετικό, γιατί δεν έχω καλυφθεί με την απάντηση της γιατρού μου αν και επαναλαμβάνω ότι την έχω τσεκάρει αρκετές φορές και μέχρι στιγμής ήταν πάντα σωστή σε οποιαδήποτε συμβουλή μου έδωσε..........
      • Από xanthippi,
        Καλημέρα κορίτσια,
         
        κάναμε τον υπέρηχο Β' επιπέδου στις 22/2 και μας είπαν για ενδεχόμενο "συγγενή καταρράκτη". Τα χάσαμε όπως καταλαβαίνετε! Ουσιαστικά βλέπουν υπερηχογένεια στα ματάκια του μωρού και το εξηγούν έτσι. Βέβαια λόγω του ότι ο μικρός έχει λίγο πιο μικρά μάτια από τον μέσο όρο (αλλά μέσα στα φυσιολογικά όρια) κάναμε διάφορες εξετάσεις (μαγνητική εμβρύου και αμνιο όπου περιμένουμε τα αποτελέσματα) για να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο συνδρόμων. Όλες οι υπόλοιπες μετρήσεις είναι εξαιρετικές όπως και η ανάπτυξη του παιδιού. Όπως καταλαβαίνετε ήταν μια εβδομάδα πάρα πολύ δύσκολη για εμάς και ελπίζουμε για το καλύτερο!
        Αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι αν υπάρχει κάποια μανούλα ή μελλοντική μανούλα που να έχει αντιμετωπίσει αυτή την κατάσταση.
        Μας είπαν ότι ναι μεν είναι κάτι σπάνιο και γίνεται τυχαία... αλλά δεν είναι και το πιο σπάνιο... τι να πω;
        Περιμένω κορίτσια τη βοήθειά σας..
        Σας ευχαριστώ προκαταβολικά!
      • Από cristin,
        Καλησπέρα κι από μένα! Είμαι η Χριστίνα νέα στο site,και θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποια κοπέλα που να έχει κάνει περίδεση τραχήλου..εγώ την έκανα πριν δύο εβδομάδες και τελευταία αισθάνομαι σαν βάρος,σαν πίεση,σαν ενόχληση τέλος πάντων. ..δεν είναι συνεχόμενη μπορεί να κρατήσει για λίγη ώρα,να μου περάσει και μετά πάλι τα ίδια.Είμαι τώρα στην 16η εβδομάδα λέτε να είναι το μωρό και να μην έχει σχέση με την περίδεση;Ευχαριστώ εκ των προτέρων!Ελπίζω να βρεθεί καποια να μου απαντήσει!
      • Από ΡΕΑ,
        Αντιμετωπίζοντας κάποια προβλήματα με το γιο μου, ιδίως στο σχολείο, απευθυνθήκαμε σε ένα κέντρο για μαθησιακές δυσκολίες (ιδιωτικό) και μας είπαν ότι ο γιος μου έχει διάσπαση προσοχής και παρορμητικότητα.Μας είπαν ότι ο μικρός πρέπει να κάνει εργοθεραπείες. Επειδή θέλουμε μια δεύτερη γνώμη αφενός και από δημόσιο φορέα αφετέρου (για να μπορούμε να καλύψουμε κάποια έξοδα μέσω του ασφαλιστικού μας φορέα) μήπως ξέρει κανείς που πρέπει να απευθυνθούμε (στη Θεσσαλονίκη); Σε νοσοκομείο; που; Ξέρει κανείς κάποιον καλό εργοθεραπευτή να μου συστήσει, πάντα στη Θεσσαλονίκη;
      • Από barbielemonia,
        στην 19 εβδομαδα ανακαλυψαμε οτι εχω υποθυρεοειδισμο και συγκεκριμενα TSH 9 απο τοτε εχω ξεκινησει θεραπεια και τωρα ειμαι 27 εβδομαδα και ειναι ρυθμισμενος ο θυρεοειδης,απλα φοβαμαι μηπως συνεβη κατι στο εμβρυο πριν.αν καποιος-α γνωριζει ας μου πει!ευχαριστω
      • Από ROARY,
        Έχει τύχει σε κανένα; Είχα την κόρη μου 1 μήνα στο Παίδων με πολύ βαριά συμπτώματα. Τώρα έχει μείνει πρόβλημα στα νεφρά και είμαστε με θεραπεία. Πολλές παρενέργειες έχει από την κορτιζόνη όμως ανησυχώ για τα νεφρά. Σας έχει τύχει;;;
      • Από mimika,
        Το μικρο μου γεννηθηκε με υδροκηλη στον αριστερο ορχη (υγρο μαζεμενο) και ο παιδοχειρουργος που τον κοιταξε στο μαιευτηριο μας ειπε οτι συνηθως το απορροφα ο οργανισμος μεχρι το πρωτο εξαμηνο αλλιως θελει ενα μικρο χειρουργιο για να διορθωθει.
         
        Η παιδιατρος μας παρεπεμψε σε καποιον για να το δει και καλο ειναι να το κανουμε τωρα που κλεινουμε τους εξι μηνες.
        Θα κλεισω ραντεβου την Δευτερα αλλα με εχει φαει το αγχος τι θα γινει κι αν το κανουμε αν θα νοσηλευτει, πως γινεται κλπ.
         
        Ξερει καμια σας να μου πει?