Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Συζήτηση με τα παιδιά μας σχετική με το νηπιαγωγείο.


Recommended Posts

πρίν από 12 λεπτά , μαγιοπουλας είπε:

Γιατί χαώδης?εγώ θα το έλεγα περιβάλλον με πολλα ερεθίσματα που του τραβούν την προσοχή.εγω αποδίδω θετική χροιά σε όλα αυτά.

Εγω που το ζω από μέσα, με τις συνθήκες των πολλών παιδιών στοιβαγμένων σε μικρές αίθουσες, το βρίσκω χαώδες. αλλά έστω κι έτσι. Τα πολλά ερεθίσματα ταυτόχρονα μάλλον από συντονίζουν. στο σπίτι υπάρχει ηρεμία κ μπορεί να συγκεντρωθεί κ να παρατηρήσει τι κάνουμε κ να αφομοιώσει. 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 1,3k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

πρίν από 32 λεπτά , Έσπερος είπε:

Εγω που το ζω από μέσα, με τις συνθήκες των πολλών παιδιών στοιβαγμένων σε μικρές αίθουσες, το βρίσκω χαώδες. αλλά έστω κι έτσι. Τα πολλά ερεθίσματα ταυτόχρονα μάλλον από συντονίζουν. στο σπίτι υπάρχει ηρεμία κ μπορεί να συγκεντρωθεί κ να παρατηρήσει τι κάνουμε κ να αφομοιώσει. 

Αυτό θα συνέβαινε στην περίπτωση των πολλών παιχνιδιών.το σχολείο ειναιβοργανωμενο περιβαλλον

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 21 λεπτά , μαγιοπουλας είπε:

Αυτό θα συνέβαινε στην περίπτωση των πολλών παιχνιδιών.το σχολείο ειναιβοργανωμενο περιβαλλον

Μη συγκρίνεις με ιδιωτικό μοντεσοριανό. Οι σχολικές τάξεις είναι κάθε άλλο παρά οργανωμένα περιβάλλοντα. 25 παιδιά με μία δασκάλα σε μια μικρή αίθουσα δεν είανι οργανωμενο περιβάλλον. είναι ζούγκλα.

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 38 λεπτά , Έσπερος είπε:

Μη συγκρίνεις με ιδιωτικό μοντεσοριανό. Οι σχολικές τάξεις είναι κάθε άλλο παρά οργανωμένα περιβάλλοντα. 25 παιδιά με μία δασκάλα σε μια μικρή αίθουσα δεν είανι οργανωμενο περιβάλλον. είναι ζούγκλα.

δλδ εχεις μπει κ το εχεις δει;η το φανταζεσαι με τις εμπειριες σου στο γυμνασιο;

εισαι πολυ κακη διαφημιση για το δημοσιο συστημα εκπαιδευσης:confused::???::wacko::rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, vicky86 είπε:

δλδ εχεις μπει κ το εχεις δει;η το φανταζεσαι με τις εμπειριες σου στο γυμνασιο;

εισαι πολυ κακη διαφημιση για το δημοσιο συστημα εκπαιδευσης:confused::???::wacko::rolleyes:

Όχι δεν έχω μπει. Αλλά επειδή είναι κοντά μας όταν ήταν μωρό περνούσαμε κάθε μέρα κ ακούγαμε τα παράθυρα. και μπορώ να φανταστώ. μόνο κ μόνο σε σειρά να μπουν, για να κάτσουν, για να πάνε να πλύνουν χέρια, να τακτοποιηθούν για φαγητό, να μαζέψουν…. 

 

το περιβάλλον μάθησης δεν είναι ιδανικό. δεν μπορούμε να το κρύβουμε. εξάλλου γι αυτό ζητάμε κ λιγότερα παιδιά στις τάξεις. και φασαρία σκόπιμα να μην κάνουν, λίγο ένας να πεταχτεί, ένας να τρίξει την καρέκλα, άλλος να παίξει με το καπάκι του στιλό, άλλος να σπάσει ένα μπουκάλι, πάντα υπάρχει μια βαβούρα. 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

1 ώρα πρίν, Έσπερος είπε:

Μη συγκρίνεις με ιδιωτικό μοντεσοριανό. Οι σχολικές τάξεις είναι κάθε άλλο παρά οργανωμένα περιβάλλοντα. 25 παιδιά με μία δασκάλα σε μια μικρή αίθουσα δεν είανι οργανωμενο περιβάλλον. είναι ζούγκλα.

Έχει να κάνει πολύ με τη δασκαλα νομίζω.γιστι το λες αυτό?τι είδες?

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πρίν, Έσπερος είπε:

Μη συγκρίνεις με ιδιωτικό μοντεσοριανό. Οι σχολικές τάξεις είναι κάθε άλλο παρά οργανωμένα περιβάλλοντα. 25 παιδιά με μία δασκάλα σε μια μικρή αίθουσα δεν είανι οργανωμενο περιβάλλον. είναι ζούγκλα.

Καθηγήτρια τα γράφει αυτά ;  Πολύ μας καθησύχασες :p

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 32 λεπτά , Έσπερος είπε:

Όχι δεν έχω μπει. Αλλά επειδή είναι κοντά μας όταν ήταν μωρό περνούσαμε κάθε μέρα κ ακούγαμε τα παράθυρα. και μπορώ να φανταστώ. μόνο κ μόνο σε σειρά να μπουν, για να κάτσουν, για να πάνε να πλύνουν χέρια, να τακτοποιηθούν για φαγητό, να μαζέψουν…. 

 

το περιβάλλον μάθησης δεν είναι ιδανικό. δεν μπορούμε να το κρύβουμε. εξάλλου γι αυτό ζητάμε κ λιγότερα παιδιά στις τάξεις. και φασαρία σκόπιμα να μην κάνουν, λίγο ένας να πεταχτεί, ένας να τρίξει την καρέκλα, άλλος να παίξει με το καπάκι του στιλό, άλλος να σπάσει ένα μπουκάλι, πάντα υπάρχει μια βαβούρα. 

Αυτό υπάρχει κ στο μοντεσσοριανο.τι νομίζεις?άλλο dna έχουν αυτά τα παιδιά?

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 25 λεπτά , μαγιοπουλας είπε:

Έχει να κάνει πολύ με τη δασκαλα νομίζω.γιστι το λες αυτό?τι είδες?

δεν είδα κάτι. απλώς φαντάζομαι. κ απόλυτα ησυχα κ συνεργάσιμα να είναι, προφανώς δεν έχει σχέση με την ηρεμία τιυ σπιτιου (με ένα παιδί προφανώς). 

πρίν από 9 λεπτά , μαγιοπουλας είπε:

Αυτό υπάρχει κ στο μοντεσσοριανο.τι νομίζεις?άλλο dna έχουν αυτά τα παιδιά?

όχι αλλά σίγουρα δεν κάνουν μάθημα σε αίθουσες λυόμενες. όλα μετράνε. 

πρίν από 17 λεπτά , Super.mum είπε:

Καθηγήτρια τα γράφει αυτά ;  Πολύ μας καθησύχασες :p

ε να μην λέμε την αλήθεια; είναι πάγιο αίτημα η μείωση των μαθητών ανά τμήμα. 25 παιδιά με μια παιδαγωγό δεν είναι κάτι φυσιολογικό. 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 13 λεπτά , Έσπερος είπε:

δεν είδα κάτι. απλώς φαντάζομαι. κ απόλυτα ησυχα κ συνεργάσιμα να είναι, προφανώς δεν έχει σχέση με την ηρεμία τιυ σπιτιου (με ένα παιδί προφανώς). 

όχι αλλά σίγουρα δεν κάνουν μάθημα σε αίθουσες λυόμενες. όλα μετράνε. 

ε να μην λέμε την αλήθεια; είναι πάγιο αίτημα η μείωση των μαθητών ανά τμήμα. 25 παιδιά με μια παιδαγωγό δεν είναι κάτι φυσιολογικό. 

Εγώ θεωρώ ότι τα παιδιά στο νηπιαγωγείο δεν εχουν την ίδια συμπεριφορά όπως θα είχανε στο σπίτι. Και είναι φυσιολογικό γιατί στο σπίτι έχουν περισσότερη ελευθερία ενώ εκεί πρέπει να ακολουθούν κάποιους κανόνες. Όποτε θεωρώ αν όχι όλα τότε τα περισσότερα θα συνεργάζονται και θα εκτελούν εντολές και θα ακούν την δασκάλα και δεν θα είναι τόσο χαοτικά τα πράγματα στην αίθουσα  

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

πρίν από 13 λεπτά , Έσπερος είπε:

δεν είδα κάτι. απλώς φαντάζομαι. κ απόλυτα ησυχα κ συνεργάσιμα να είναι, προφανώς δεν έχει σχέση με την ηρεμία τιυ σπιτιου (με ένα παιδί προφανώς). 

όχι αλλά σίγουρα δεν κάνουν μάθημα σε αίθουσες λυόμενες. όλα μετράνε. 

ε να μην λέμε την αλήθεια; είναι πάγιο αίτημα η μείωση των μαθητών ανά τμήμα. 25 παιδιά με μια παιδαγωγό δεν είναι κάτι φυσιολογικό. 

Παρουσιαζεις την ηρεμια του σπιτιου με ενα παιδι,δηλαδη την απολυτη ησυχια,ως το ιδανικο. Ιδανικο για τι πραγμα;; Για να γραψεις βιβλιο ναι. Για να ζεις μονιμα;;;

το βρισκεις λογικο να ειναι ολα ησυχα,φλατ κλπ; Να μην υπαρχουν φωνες χαρουμενες ή θυμωμενες,πιο εντονα παιχνιδια κλπ;

πραγματικα τις τελευταιες μερες εχεις παρουσιασει ως ιδανικο το απολυτως ηρεμο περιβαλλον του σπιτιου,του σχολειου το βγαζεις εντελως φαουλ, και ιδανικο και το οτι δεν ειχατε συναναστροφες γιατι αποφυγατε πειρασμους. Νιωθω δηλαδη οτι για σενα οι κοινωνικες συναναστροφες ειναι μεγαλη συμφορα

πρίν από 8 λεπτά , Super.mum είπε:

Εγώ θεωρώ ότι τα παιδιά στο νηπιαγωγείο δεν εχουν την ίδια συμπεριφορά όπως θα είχανε στο σπίτι. Και είναι φυσιολογικό γιατί στο σπίτι έχουν περισσότερη ελευθερία ενώ εκεί πρέπει να ακολουθούν κάποιους κανόνες. Όποτε θεωρώ αν όχι όλα τότε τα περισσότερα θα συνεργάζονται και θα εκτελούν εντολές και θα ακούν την δασκάλα και δεν θα είναι τόσο χαοτικά τα πράγματα στην αίθουσα  

Σιγουρα ειναι ετσι. Και το εχω δει και ολοι το λενε

 

 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 14 λεπτά , irin είπε:

Παρουσιαζεις την ηρεμια του σπιτιου με ενα παιδι,δηλαδη την απολυτη ησυχια,ως το ιδανικο. Ιδανικο για τι πραγμα;; Για να γραψεις βιβλιο ναι. Για να ζεις μονιμα;;;

το βρισκεις λογικο να ειναι ολα ησυχα,φλατ κλπ; Να μην υπαρχουν φωνες χαρουμενες ή θυμωμενες,πιο εντονα παιχνιδια κλπ;

Δεν κάνει απόλυτη ησυχία ένα παιδί. και θα φωνάξει κ θα τραγουδήσει κ θα πεισμώσει κ θα πετάξει πράγματα κ όλα τα φυσιολογικά. αλλά είναι ένα κ οι συνθήκες για να μάθει να ασχολείται με πραγνατα κ να συγκεντρώνεται είναι ιδανικές. Δεν μπορούμε να το αρνηθούμε αυτό. δεν σημαίνει ότι είναι κακό το άλλο. απλώς τα πολλά ερεθίσματα κουράζουν. λογικό δεν είναι; κι εμάς δεν μας κουράζουν; 

πρίν από 16 λεπτά , Super.mum είπε:

Εγώ θεωρώ ότι τα παιδιά στο νηπιαγωγείο δεν εχουν την ίδια συμπεριφορά όπως θα είχανε στο σπίτι. Και είναι φυσιολογικό γιατί στο σπίτι έχουν περισσότερη ελευθερία ενώ εκεί πρέπει να ακολουθούν κάποιους κανόνες. Όποτε θεωρώ αν όχι όλα τότε τα περισσότερα θα συνεργάζονται και θα εκτελούν εντολές και θα ακούν την δασκάλα και δεν θα είναι τόσο χαοτικά τα πράγματα στην αίθουσα  

ενταξει αυτό το έχω ακούσει. δεν είναι όμως στρατιωτάκια ούτε έχουν όλα την ιδθα ιδιοσυγκρασία. σίγουρα υπάρχει φασαρία. κ όταν είναι πολλά προκύπτουν πολλά ζητήματα κ η δασκάλα αποσπάται εδώ κι εκεί. 

πρίν από 22 λεπτά , irin είπε:

και ιδανικο και το οτι δεν ειχατε συναναστροφες γιατι αποφυγατε πειρασμους. Νιωθω δηλαδη οτι για σενα οι κοινωνικες συναναστροφες ειναι μεγαλη συμφορα

αμάν αυτή η φράση πώς έχει παρερμηνευτεί. είπα απλα ότι για εμάς δεν ήταν αυτονόητο κ νομοτελειακό ότι το παιδί θα γνωρίσει τα γλυκά κ τα ανθυγιεινά γιατί οι συνθήκες ευνοούσαν να μην τα γνωρίσει. τίποτα παραπάνω. έχουμε μια χαρά κοινωνική ζωή αλλά όχι με παιδιά αυτής τξς ηλικίας. 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 15 λεπτά , Έσπερος είπε:

Δεν κάνει απόλυτη ησυχία ένα παιδί. και θα φωνάξει κ θα τραγουδήσει κ θα πεισμώσει κ θα πετάξει πράγματα κ όλα τα φυσιολογικά. αλλά είναι ένα κ οι συνθήκες για να μάθει να ασχολείται με πραγνατα κ να συγκεντρώνεται είναι ιδανικές. Δεν μπορούμε να το αρνηθούμε αυτό. δεν σημαίνει ότι είναι κακό το άλλο. απλώς τα πολλά ερεθίσματα κουράζουν. λογικό δεν είναι; κι εμάς δεν μας κουράζουν; 

 

Ακομα κι ετσι να ειναι,ο σκοπος ειναι να μαθει κανεις να συγκεντρωνεται και σε αντιξοες συνθηκες. Και εδω που τα λεμε, στο προνηπιο δε λυνουν και εξισωσεις για να χρειαζεται απολυτη συγκεντρωση. 
εχεις σκεφτει την κατ’οικον εκπαιδευση;

εφοσον κατηγορεις τοσο πολυ το εκπαιδευτικο μας συστημα, τη φασαρια στα σχολεια,τις κακες επιρροες κλπ

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 28 λεπτά , irin είπε:

Ακομα κι ετσι να ειναι,ο σκοπος ειναι να μαθει κανεις να συγκεντρωνεται και σε αντιξοες συνθηκες. Και εδω που τα λεμε, στο προνηπιο δε λυνουν και εξισωσεις για να χρειαζεται απολυτη συγκεντρωση. 
εχεις σκεφτει την κατ’οικον εκπαιδευση;

εφοσον κατηγορεις τοσο πολυ το εκπαιδευτικο μας συστημα, τη φασαρια στα σχολεια,τις κακες επιρροες κλπ

όχι καλε και κατ οίκον. τι φταίει το παιδάκι; το εκπαιδευτικό σύστημα θα μπορούσε να είναι καλύτερο. κ το σχολείο πιο ευχάριστο για όλους. χαίρομαι να βλέπω ότι οι γονείς είναι γενικα ικανοποιημένοι από το πώς περνούν τα παιδιά στο σχολείο, πραγματικά χαίρομαι. απλώς αν το βλέπεις από μέσα, που εχεις κάποια πράγματα στο μυαλό σου να κανεις κ δεν βγαίνουν για πολλούς λόγους, εχεις κ μια άλλη οπτική. Εγω μάλλον μπαίνω κ στη θέση της νηπιαγωγού παραπάνω απ όσο πρέπει. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Έσπερος είπε:

δεν είδα κάτι. απλώς φαντάζομαι. κ απόλυτα ησυχα κ συνεργάσιμα να είναι, προφανώς δεν έχει σχέση με την ηρεμία τιυ σπιτιου (με ένα παιδί προφανώς). 

όχι αλλά σίγουρα δεν κάνουν μάθημα σε αίθουσες λυόμενες. όλα μετράνε. 

ε να μην λέμε την αλήθεια; είναι πάγιο αίτημα η μείωση των μαθητών ανά τμήμα. 25 παιδιά με μια παιδαγωγό δεν είναι κάτι φυσιολογικό. 

Η αλήθεια εοναιβοτι θα χρειαζόταν κ άλλη νηπιαγωγος

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

πρίν από 9 λεπτά , μαγιοπουλας είπε:

Η αλήθεια εοναιβοτι θα χρειαζόταν κ άλλη νηπιαγωγος

Κάτι κινείται για σπάσιμο τμήματος. όταν γίνουν προσλήψεις, ενδεχομένως, για να λειτουργήσει κ η πρωινή ζώνη του ολοήμερου. αλλά θα γίνουν κ μετεγγραφές παιδιών, δλδ δεν θα βρεθούμε με 15 παιδιά, αλλά τουλαχιστον δεν θα είναι 25. είναι μια πρόοδος. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Έσπερος είπε:

δεν είδα κάτι. απλώς φαντάζομαι. κ απόλυτα ησυχα κ συνεργάσιμα να είναι, προφανώς δεν έχει σχέση με την ηρεμία τιυ σπιτιου (με ένα παιδί προφανώς). 

όχι αλλά σίγουρα δεν κάνουν μάθημα σε αίθουσες λυόμενες. όλα μετράνε. 

ε να μην λέμε την αλήθεια; είναι πάγιο αίτημα η μείωση των μαθητών ανά τμήμα. 25 παιδιά με μια παιδαγωγό δεν είναι κάτι φυσιολογικό. 

Τι να σου πω, εξαρταται κ απο το ποσο ηρεμο ειναι ενα σπιτι

Αλλα δ ηξερα οτι ειναι αυτος ο στοχος-_-

Αρα με βαση οσα πιστευεις το σχολειο του γιου μου, στο τμημα 1,2,3που ειναι στο βασικο κτιριο ειναι καλυτερα, απο τα 4,5,6που ειναι λυομενα

Ουφ.. Ηρεμησα, ειμαστε στο 3:confused:

Φυσικα κ οι συνθηκες θα μπορουσαν να ειναι καλυτερες. Εννοειται σε καμια βαθμιδα δ θα επρεπε να υπαρχουν 25μαθητες σε ενα τμημα. Το ελαχιστο ειναι να μην υπαρχουν λυομενα. Και.. Και... Και... 

Ολοι οι γονεις με παιδια σχολικης ηλικιας τα ξερουν αυτα

Αλλα σημασια εχει κ τι λες γι αυτα

Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πρίν, vicky86 είπε:

Τι να σου πω, εξαρταται κ απο το ποσο ηρεμο ειναι ενα σπιτι

Αλλα δ ηξερα οτι ειναι αυτος ο στοχος-_-

Αρα με βαση οσα πιστευεις το σχολειο του γιου μου, στο τμημα 1,2,3που ειναι στο βασικο κτιριο ειναι καλυτερα, απο τα 4,5,6που ειναι λυομενα

Ουφ.. Ηρεμησα, ειμαστε στο 3:confused:

Φυσικα κ οι συνθηκες θα μπορουσαν να ειναι καλυτερες. Εννοειται σε καμια βαθμιδα δ θα επρεπε να υπαρχουν 25μαθητες σε ενα τμημα. Το ελαχιστο ειναι να μην υπαρχουν λυομενα. Και.. Και... Και... 

Ολοι οι γονεις με παιδια σχολικης ηλικιας τα ξερουν αυτα

Αλλα σημασια εχει κ τι λες γι αυτα

Ενταξει δεν σημαίνει απαραίτητα ότι στο λυόμενο κάνει κακή δουλειά η δασκάλα ενώ στην ευρύχωρη αίθουσα με τον διαδραστικό γίνεται τέλειο μάθημα. Αλλά ο μικρός χώρος είναι πάντα επιβαρυντικός. Τέλος πάντων δεν καταλαβαίνω γιατί πάντα ξεφεύγουμε όταν λέω κάτι. Όπως κ να χει δεν είναι το ίδιο ήρεμο και οργανωμένο το περιβάλλον του σπιτιου κ του σχολείου. Στο σπίτι η οικογένεια έχει επιλέξει τα παιχνίδια, έχει φροντίσει τη διαρρύθμιση, τα παιδιά είναι 2,3,4 το πολύ, υπάρχει άμεση δυνατότητα άμεσης παρέμβασης για οτιδήποτε. Στην τάξη είναι 20-25 παιδιά με διαφορετικές ανάγκες, διαφορετικές αντιδράσεις, κι ένας άνθρωπος να πρέπει να τα συντονίσει ενώ ταυτόχρονα έχει να κάνει κ τη δουλειά του. 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως θα συμφωνήσω με την @Έσπερος, στα σχολεία επικρατεί μία ζούγκλα, και δυστυχώς όταν μιλάμε για δημόσια εκπαίδευση το  ''ζούγκλα'' είναι ο κανόνας,δεν θυμάστε πως ήμασταν εμείς όταν πηγαίναμε σχολείο? Επειδή έχω και φίλους εκπαιδευτικούς πραγματικά το πιστεύω πως είναι η κατάσταση δύσκολη, και είμαι υπερ των τμημάτων με λιγότερα παιδιά , όπως όμως είμαι και υπερ της αξιολόγησης τους (αυτοί οι άνθρωποι ασχολούνται με τα παιδιά μας προφανώς και πρέπει να αξιολογούνται). Εμείς είμαστε τυχεροί και το παιδί μας βρέθηκε σε ένα δημόσιο σχολείο με εξαιρετικούς δασκάλους και φοβερή διευθύντρια, αλλά όπως λέω ήταν ''τύχη'' , γιατί από όσα ακούω για το τι συμβαίνει στα δημόσια σχολεία έχω χάσει τα λόγια μου.

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πρίν, Έσπερος είπε:

Ενταξει δεν σημαίνει απαραίτητα ότι στο λυόμενο κάνει κακή δουλειά η δασκάλα ενώ στην ευρύχωρη αίθουσα με τον διαδραστικό γίνεται τέλειο μάθημα. Αλλά ο μικρός χώρος είναι πάντα επιβαρυντικός. Τέλος πάντων δεν καταλαβαίνω γιατί πάντα ξεφεύγουμε όταν λέω κάτι. Όπως κ να χει δεν είναι το ίδιο ήρεμο και οργανωμένο το περιβάλλον του σπιτιου κ του σχολείου. Στο σπίτι η οικογένεια έχει επιλέξει τα παιχνίδια, έχει φροντίσει τη διαρρύθμιση, τα παιδιά είναι 2,3,4 το πολύ, υπάρχει άμεση δυνατότητα άμεσης παρέμβασης για οτιδήποτε. Στην τάξη είναι 20-25 παιδιά με διαφορετικές ανάγκες, διαφορετικές αντιδράσεις, κι ένας άνθρωπος να πρέπει να τα συντονίσει ενώ ταυτόχρονα έχει να κάνει κ τη δουλειά του. 

ναι,δ ειναι περιεργο που παρεξηγειται παντα ο τροπος που γραφεις...;

οχι ενα σχολειο δ ειναι το ιδιο ηρεμο κ οργανωμενο οσο ενα σπιτι.ειναι τελειως διαφορετικες συνθηκες

κ στο σχολειο καποιος εχει επιλεξει τα παιχνιδια,το προγραμμα σπουδων

αν δ ειναι 2,3,4τα παιδια,τοτε ναι ειναι ζουγκλα κ το σπιτι;η οκ εκει φανταζομαστε οτι πιθανον μενουν σε βιλες εχουν ντανταδες κ αρα αλλες συνθηκες;

γι αυτο ξεφευγει το θεμα με καποια που γραφεις

κανεις δ αμφισβητει οτι πρεπει να υπαρχουν καλυτερες συνθηκες.λιγοτεροι μαθητες,περισσοτερο προσωπικο,καλυτερα κτιρια.γτ δ ειναι μονο το θεμα του μεγεθους της ταξης

 

δ συμφωνω @kotsifikos.κ θυμαμαι κ οταν ημουν εγω μαθητρια.θυμαμαι προβληματα.σε αλλα θα εστιαζα σαν μαθητρια σε αλλα σαν μαμα.ζουγκλα ομως δ μου ταιριαζει σαν χαρακτηρισμος

μπορει κ εμεις απλα να ειμασταν τυχεροι.απο κτιρια δ παμε καλα,αλλα απο ανθρωπινο δυναμικο ναι.κ πιστευω ειναι το πιο σημαντικο

οκ δ τα ξερω απο μεσα σαν δασκαλα,αλλα παιδια που πανε σχολειο εχω,εκπαιδευτικους γνωριζω.δ ειναι ολα χαλια κ παντου

δ ειναι καλο να γενικευουμε

κ φυσικα δ ειπα οτι ειναι ολα τελεια.εννοειται πως υπαρχουν αλλαγες που πρεπει να γινουν

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, vicky86 said:

δ συμφωνω @kotsifikos.κ θυμαμαι κ οταν ημουν εγω μαθητρια.θυμαμαι προβληματα.σε αλλα θα εστιαζα σαν μαθητρια σε αλλα σαν μαμα.ζουγκλα ομως δ μου ταιριαζει σαν χαρακτηρισμος

μπορει κ εμεις απλα να ειμασταν τυχεροι.απο κτιρια δ παμε καλα,αλλα απο ανθρωπινο δυναμικο ναι.κ πιστευω ειναι το πιο σημαντικο

οκ δ τα ξερω απο μεσα σαν δασκαλα,αλλα παιδια που πανε σχολειο εχω,εκπαιδευτικους γνωριζω.δ ειναι ολα χαλια κ παντου

δ ειναι καλο να γενικευουμε

κ φυσικα δ ειπα οτι ειναι ολα τελεια.εννοειται πως υπαρχουν αλλαγες που πρεπει να γινουν

Πρέπει να είναι από τις λίγες φορές που διαφωνούμε ! χαχαχαχαχα

Συμφωνώ ότι δεν πρέπει να τα γενικεύουμε όλα, όμως από αυτά που βλέπω εκεί καταλήγω, μακάρι να κάνω λάθος, αυτό θα ήθελα και εγώ.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ βρίσκομαι κάπου στη μέση. Σαν μαμά βλέπω πολλές ελλείψεις, ότι μπορεί να υπάρχουν πολλά παιδιά στην τάξη, μειωμένο προσωπικό, μη καλές εγκαταστάσεις κλπ αλλά σαν παιδί δεν θυμάμαι τπτ να με ξινιζει. Ιδιαίτερα στο νηπιαγωγείο, όσο το θυμάμαι πλέον δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο αλλά με τα μάτια του παιδιού δεν έβλεπα κάτι κακό. Τα παιδάκια να παίξουν θέλουν με άλλα παιδιά, να ζωγραφίσουν, να περάσουν ωραία κ αν δεν έχουν κ την καλύτερη αυλή δεν θα το προσέξουν!

 

Πχ η δικιά μου μπορεί να δει στο youtube βιντεάκια με παιδάκια που έχουν βίλα και λέει ουαου τι ωραίο σπίτι αλλά μετά λέει ότι το δικό μας είναι καλύτερο. Στα μάτια της το οικείο σπίτι με τα παιχνίδια, που μένουμε σε ενοίκιο, οπότε ακόμα δεν το έχω διαμορφώσει όπως θέλω να φτιάξω όταν θα κάνουμε το δικό μας σπίτι, της φαίνεται καλύτερο. 

 

Κ στο σχολεία το ότι είναι πολλά παιδάκια, είναι μείον για την δασκάλα κ το να κάνει σωστά το μάθημα, αλλά τα παιδάκια έχουν περισσότερους φίλους να παίξουν. Κ αν επικρατεί χάος με φωνές πάλι δεν τους ενοχλεί γιατί είναι οι φωνές τους που παίζουν, που γελάνε, που μπορεί κ να κλαίει κανένα, αλλά όλα καλά..

Link to comment
Share on other sites

Ένα παιδάκι στο νηπιαγωγειο ίσως δεν επηρεάζεται από τον αριθμό των μαθητών γιατί θα του φαίνεται πλακα κλπ, σίγουρα όμως τα πιο ντροπαλά παιδιά θα έχουν δυσκολία πχ να πάρουν σειρά σε κάποιο παιχνίδι, ή θα τα «καπελώνουν» κάποια πιο δυναμικά, τα παιδιά με μια υπερκινητικότητα ή διεγνωσμενες δυσκολίες δεν θα έχουν τη φροντίδα που χρειάζεται κ αυτό τελικά γυρνάει εις βάρος της τάξης κλπ. Φυσικά δουλειά θα γίνει, ο εκπαιδευτικός θα κοιτάξει να κάνει όσο περισσότερα μπορούσε από αυτά που στοχεύει, τα παιδιά θα παρουσιάσουν πρόοδο, απλώς δεν θα είναι το ίδιο αποτέλεσμα με αυτό που θα υπήρχε αν ήταν έστω κ 3 παιδιά λιγότερα, ή αν υπήρχε από τη αρχή παράλληλη στήριξη κλπ. κ όσο μεγαλώνουν οι τάξεις, αυτό το χάσμα φαίνεται. Σε πολύ ζωηρά τμήματα, ζωηρά εκτός ελέγχου, τα παιδιά που θέλουν να παρακολουθήσουν μάθημα υποφέρουν. 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πρίν, Έσπερος είπε:

Ένα παιδάκι στο νηπιαγωγειο ίσως δεν επηρεάζεται από τον αριθμό των μαθητών γιατί θα του φαίνεται πλακα κλπ, σίγουρα όμως τα πιο ντροπαλά παιδιά θα έχουν δυσκολία πχ να πάρουν σειρά σε κάποιο παιχνίδι, ή θα τα «καπελώνουν» κάποια πιο δυναμικά, τα παιδιά με μια υπερκινητικότητα ή διεγνωσμενες δυσκολίες δεν θα έχουν τη φροντίδα που χρειάζεται κ αυτό τελικά γυρνάει εις βάρος της τάξης κλπ. Φυσικά δουλειά θα γίνει, ο εκπαιδευτικός θα κοιτάξει να κάνει όσο περισσότερα μπορούσε από αυτά που στοχεύει, τα παιδιά θα παρουσιάσουν πρόοδο, απλώς δεν θα είναι το ίδιο αποτέλεσμα με αυτό που θα υπήρχε αν ήταν έστω κ 3 παιδιά λιγότερα, ή αν υπήρχε από τη αρχή παράλληλη στήριξη κλπ. κ όσο μεγαλώνουν οι τάξεις, αυτό το χάσμα φαίνεται. Σε πολύ ζωηρά τμήματα, ζωηρά εκτός ελέγχου, τα παιδιά που θέλουν να παρακολουθήσουν μάθημα υποφέρουν. 

αυτα που αναφερεις για τα ντροπαλα παιδια εγω θεωρω οτι μακροπροθεσμα κ με δουλεια θα τους βγει σε καλο

οταν φυσικα υπαρχει αναγκη για παραλληλη,δ το συζηταμε.ειναι απαραιτητη

κανεις δ αμφισβητει οτι ειναι καλυτερα τα μικροτερα τμηματα

προοδος ομως υπαρχει κ αυτο ειναι σημαντικο

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...