Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Recommended Posts


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 543
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Βρε κοριτσια τι σκεψεις ειναι αυτες;;;;;;;;;Καλα θα ειμαστε και θα ειμαστε ολες μετα απο 20 χρονια εδω για να συζηταμε το πως θα οργανωσουμε το γαμο των παιδιων μας........

.png
Link to comment
Share on other sites

Βρε κοριτσια τι σκεψεις ειναι αυτες;;;;;;;;;Καλα θα ειμαστε και θα ειμαστε ολες μετα απο 20 χρονια εδω για να συζηταμε το πως θα οργανωσουμε το γαμο των παιδιων μας........

 

Το φαντάζεστε; μετά από 20 χρ. να μιλάμε για την κλιμακτήριο, την εμμηνόπαυση, τις μασέλες και το γάμο των παιδιών μας. Μετά θα αρχίσουμε να γράφουμε για τα εγγόνια μας που σίγουρα εμείς θα τα μεγαλώνουμε. Αχ! μακάρι να μαστε ΟΛΕΣ μας καλά (και ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΑς) και να τα λέμε μέχρι τότε!

Link to comment
Share on other sites

Kιεγω κοριτσια δυστυχως εχω αυτες τις σκεψεις

Τρεμω στην ιδεα μην παθω κατι και μεινουν τα παιδια μου

χωρις μανουλα.Τον ιδιο φοβο εχω και για τον αντρα μου

Θελω να ειμαστε καλα να καμαρωνουμε τα βλασταρια μας,

να μας εχουν διπλα τους οποτε μας χρειαζονται.Δεν θελω

τα παιδια μου να βιωσουν τετοιες καταστασεις που θα επισκιασουν

την ευτυχισμενη και ανεμελη ζωή τους.

Ας ελπισουμε ότι ολα θα πανε καλα και για τα δικα μου, αλλα και για τα

παιδακια ολου του κοσμου.

Link to comment
Share on other sites

Ευτυχώς που υπάρχετε και εσείς και μοιραζόμαστε τις σκέψεις μας. Σήμερα το πρωί σκεφτόμουν το ίδιο πράγμα. Ήταν και μελαγχολικός ο καιρός και με έπιασε ένα σφίξιμο ξαφνικά μήπως μου συμβεί κάτι και δεν μπορέσω να χαρώ τα παιδιά μου και τον άντρα μου. Διήρκεσε λίγα λεπτά γιατί δεν ήθελα καν να το σκεφτώ. Θεωρώ πως είναι φυσιολογικό να έχουμε και τέτοιες σκέψεις. Ανθρωποι είμαστε με αισθήματα και φοβίες. Αυτή είναι η

ομορφιά του να ζείς.

Παρεπιπτόντως, έχουμε ανακαλύψει ένα κολπάκι με το γιό μου για να θυμάται καλύτερα τις αναλύσεις των αριθμών. Ξεκινάμε απο το 0 και .. μας κάνουν ...,και μετά απλώς προχωράμε ένα, ένα νούμερο. Παρατήρησε ότι η απέναντι πλευρά προχωρούσε αντίστροφα.

π.χ

0 και 3 μας κάνουν 3

1 και 2 μας κάνουν 3

2 και 1 μας κάνουν 3

3 και 0 μας κάνουν 3

 

Η μία η στήλη ανεβαίνει και η άλλη κατεβαίνει. Προς το παρόν δεν βάζουν αλλά θα μάθουν το + και το =. Πρώτα πρέπει να το καταλάβουν εμπράκτως με κάποια αντικείμενα και έπειτα να συνειδητοποιήσουν την ανάλυση και όχι παπαγαλία. Οι επόμενες αναλύσεις θα τους φανούν πιο εύκολες.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Καλημέρα κορίτσια,

το σιαμιαμιδάκι του 2006 μάλλον είναι το άλλο σου παιδάκι, τώρα μιλάμε για τα σιαμαμιδάκια του 2003! (χωρίς παρεξήγηση, μία συγκινημένη μαμά δικαιούται να κάνει λάθη!)

Έχεις δίκιο Παρασκευή 13, το 2006 είναι γεννημένη η μικρή μου και μπερδεύτηκα!

Παρεπιπτόντως, έχουμε ανακαλύψει ένα κολπάκι με το γιό μου για να θυμάται καλύτερα τις αναλύσεις των αριθμών. .... Παρατήρησε ότι η απέναντι πλευρά προχωρούσε αντίστροφα.

π.χ

0 και 3 μας κάνουν 3

1 και 2 μας κάνουν 3

2 και 1 μας κάνουν 3

3 και 0 μας κάνουν 3

 

Η μία η στήλη ανεβαίνει και η άλλη κατεβαίνει.

Αυτό το κολπάκι το παρατηρήσαμε κι εμείς. Μόνο που βοηθάει μόνο όταν γράφει τα ζευγαράκια στο χαρτί και όχι όταν προσπαθεί να τα θυμηθεί από έξω.:?

Στη ζωή, το θέμα δεν είναι να κρατάς καλά χαρτιά, αλλά να παίζεις καλά ένα άσχημο φύλλο.

Robert Louis Stevenson

Link to comment
Share on other sites

Παρεπιπτόντως, έχουμε ανακαλύψει ένα κολπάκι με το γιό μου για να θυμάται καλύτερα τις αναλύσεις των αριθμών. Ξεκινάμε απο το 0 και .. μας κάνουν ...,και μετά απλώς προχωράμε ένα, ένα νούμερο. Παρατήρησε ότι η απέναντι πλευρά προχωρούσε αντίστροφα.

π.χ

0 και 3 μας κάνουν 3

1 και 2 μας κάνουν 3

2 και 1 μας κάνουν 3

3 και 0 μας κάνουν 3

 

Η μία η στήλη ανεβαίνει και η άλλη κατεβαίνει. Προς το παρόν δεν βάζουν αλλά θα μάθουν το + και το =. Πρώτα πρέπει να το καταλάβουν εμπράκτως με κάποια αντικείμενα και έπειτα να συνειδητοποιήσουν την ανάλυση και όχι παπαγαλία. Οι επόμενες αναλύσεις θα τους φανούν πιο εύκολες.

 

Για να χρησιμοποιήσει αυτό το μνημονικό κανόνα θα πρέπει όμως να γράφει κατεβατά κάθε φορά. Το σημαντικό είναι να τα μάθει μηχανικά απ' έξω, όπως τα ξέρουμε κι εμείς οι ενήλικες: "1+2" κατευθείαν το μυαλό του να πηγαίνει στο 3. "2+3" κατευθείαν στο 5. Άσχετα με την κατανόηση της πρόσθεσης, αυτά τα ζευγαράκια τα μαθαίνουμε παπαγαλία.;)

.....δε νομίζω τάκη....

Link to comment
Share on other sites

Κορίτσια, αυτό που ανέφερα ήταν το πρώτο βήμα. Αφού συνειδητοποιήσει τους συνδυασμούς με παιχνιδάκια και αντικείμενα, θα γίνει συχνή επανάληψη ανακατωμένα. Ως αποτέλεσμα θα τα μάθουν μηχανικά όπως αναφέρατε. Θέλει υπομονή! Έχουμε φτάσει στο σχολείο μας στην ανάλυση του 8 και τα έχουμε όλα επανάληψη. Θα τα κάνει το Σαββατοκύριακο.

Πιστεύω πως θέλουν τον χρόνο τους και δεν χρειάζεται να ανησυχούμε αν μπερδεύονται. Δεν θυμάμαι τον ευατό μου να μαθαίνει τέτοια πράγματα στην Α' Δημοτικού.

Θεωρώ τα παιδιά μας μικρές ιδιοφυίες.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θυμάμαι τον ευατό μου να μαθαίνει τέτοια πράγματα στην Α' Δημοτικού.

Θεωρώ τα παιδιά μας μικρές ιδιοφυίες.

 

και εγώ το ίδιο! μου φαίνονται αυτά που κάνουν τόσο ανακατωμένα, τόσο περίεργα. δε καταλαβαίνω, μ΄αυτά που κάνουν θα μάθουν να σκέφτονται πιο ... μαθηματικά να πω; σφαιρικά να πω; ας μας πει καμιά εκπαιδευτικός τι νόημα έχει αυτός ο διαφορετικός τρόπος διδασκαλίας σε σχέση με τον παλιότερο τον δικό μας (μιλάω για εποχή Μίμη και Λόλας);

Link to comment
Share on other sites

Εμείς τα ζευγαράκια τα μάθαμε γρήγορα με τους μαρκαδόρους μας.Παράδειγμα το 5:κρατούσα τους μαρκαδόρους και έβαζα κάτω 1 και ρωτούσα πόσους θα βάλω στην άλλη πλευρά για να έχω σύνολο 5, μετά έπερνα πάλι τους μαρκαδόρους και έβαζα κάτω 2 και πάλι ερώτηση κ.ο.κ.Ευτυχώς το κατάλαβε γρήγορα και έκανε μόνη της το 8.Μην τα μαθαίνουν παπαγαλία.Σκοπός μας είναι τα παιδάκια μας να σκέφτονται και να μετράνε.Σιγά σιγά με την εξάσκηση μου απαντά όλο και πιο γρήγορα.

Γιαννούλα:P

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Θα ήθελα να σας ρωτήσω για τον τρόπο που βοηθάτε τα παιδιά στην ανάγνωση.Πόσες φορές διαβάζετε την κάθε προτασούλα και δίνετε βάρος στον τόνο?

Μου είπε η δασκάλα ότι η κόρη μου ακόμη συλλαβίζει και το απόγευμα την είχα 3 ώρες το μικρό για να μάθει νεράκι 4 προτασούλες.Στο τέλος όμως μέσα μου διχάστηκα και πιστεύω ότι υπερέβαλα και πως είναι δύσκολο και επώδυνο να διαβάζει μ'αυτό το ρυθμό απο τόσο νωρίς.Κάποια παιδάκια στην τάξη μας διαβάζουν χωρίς κανένα πρόβλημα και ιδιαίτερη προσπάθεια.Τί να κάνω να συνεχίσω την πίεση και να δώσω τόσο βάρος ή να είμαι λίγο πιο χαλαρή?

Γιαννούλα:P

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να σας ρωτήσω για τον τρόπο που βοηθάτε τα παιδιά στην ανάγνωση.Πόσες φορές διαβάζετε την κάθε προτασούλα και δίνετε βάρος στον τόνο?

Μου είπε η δασκάλα ότι η κόρη μου ακόμη συλλαβίζει και το απόγευμα την είχα 3 ώρες το μικρό για να μάθει νεράκι 4 προτασούλες.Στο τέλος όμως μέσα μου διχάστηκα και πιστεύω ότι υπερέβαλα και πως είναι δύσκολο και επώδυνο να διαβάζει μ'αυτό το ρυθμό απο τόσο νωρίς.Κάποια παιδάκια στην τάξη μας διαβάζουν χωρίς κανένα πρόβλημα και ιδιαίτερη προσπάθεια.Τί να κάνω να συνεχίσω την πίεση και να δώσω τόσο βάρος ή να είμαι λίγο πιο χαλαρή?

 

Συγνωμη, μεσα Οκτωβριου εχουμε, εννοειται θα συλλαβιζει! Τα παιδακια που διαβαζουν καλα, συνηθως εχουν μαθει απ'εξω το κειμενακι μετα απο τοσες φορες που το διαβασαν στο σπιτι. Εγω προτιμουσα να το διαβαζουν σιγα σιγα, αλλα να καταλαβαινουν τις συλλαβες και τα γραμματα που διαβαζουν, παρα να το ξερουν παπαγαλια. Αν θελει περισσοτερη εξασκηση στην αναγνωση, καλυτερα να της δειχνεις εσυ ανακατεμενα τις λεξουλες του κειμενου και να τη ρωτας τι γραφει εδω, τι γραφει εκει κλπ, ή να της γραφεις αλλες λεξουλες ή δικες σου προτασεις με τα γραμματα που εχουν μαθει ηδη και να τη βαζεις να τα διαβαζει. Σιγα σιγα θα διαβαζει ολο και γρηγοροτερα.

Οσο για τις προσθεσεις και τις αφαιρεσεις, εγω δεν πιστευω οτι εχει νοημα να τις μαθουν παπαγαλια, αλλα παλι μεσα απο την εξασκηση να βρισκουν το αποτελεσμα ολο και πιο γρηγορα. Σιγουρα το να βρισκουν το αποτελεσμα αμεσως θα τα βοηθησει αργοτερα, αλλα αυτο γινεται μετα απο πολλες επαναληψεις και εξασκηση.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητά μέλη γειά σας,

 

θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για την ανακοίνωση της διαχείρισης που αφορά βλάβη του φόρουμ και μεταφορά των καφέ σε νέο ιστοχώρο, που θα τελεί υπο την διεύθυνση της ιδιοκτήτριας της ΕΕΕΓ και του parents.gr Μαρία Στυλιανάκη, και θα αρχίσει να λειτουργεί μέσα στις επόμενες ημέρες.

 

http://parents.org.gr/forum/showthre...49#post1341549

ευχαριστούμε.

Βοηθήστε στη διατήρηση της λειτουργικότητας του forum κάνοντας χρήση της αναζήτησης & αναφοράς.  Αν παρατηρήσετε κάποια δημοσίευση που θεωρείτε περίεργη επιθετική ή ενάντια στους κανόνες κάντε αναφορά δημοσίευσης  Οδηγίες για το πως γίνεται η αναφορά δείτε εδώ   Ευχαριστούμε

Ακολουθήστε μας και στο Instagram:

follow_insta.png.f136a60ab3d6a108659752cf6fcc0a5a.pngfollow_cafe.jpg.0bc77dbbb8cab70c6c8919c95cac08b8.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Πολύ χαλαρή αυτή η εβδομάδα.Λίγο οι δοκιμαστικές παρελάσεις λίγο ότι την Τρίτη είμασταν κλειστά λόγω εκλογών των εκπαιδευτικών, πάει η εβδομάδα.Και η επόμενη ακόμα πιο χαλαρή.Την Δευτέρα η κυρία μας θα λείπει, Τρίτη έχουμε τη γιορτή για την 28Η Οκτωβρίου, Τετάρτη παρέλαση, πάει και αυτή η εβδομάδα.

Μίλησα με την κυρία μας και είπε τα καλύτερα για την κορούλα μου και πήρα τα πάνω μου.Χαλάλει οι πονοκέφαλοι και το άγχος .Μου είπε ότι είμαστε σε πολύ καλό δρόμο,πηγαίνει πάντα διαβασμένη,είναι κοινωνική και δεν δημιουργεί προβλήματα.Ουφ ανάσανα λιγάκι.Τουλάχιστον ξέρω ότι η μέθοδος που ακολουθώ είναι η σωστή και αποτελεσματική.Σαν να βρίσκουμε το δρόμο μας σιγά σιγά.

Γιαννούλα:P

Link to comment
Share on other sites

κιεμενα σημερα ηρθε η κορουλα μου απο το σχολειο πολυ χαρουμενη γιατι η δασκαλα τους ειπε οτι την αλλη εβδομαδα θα πανε εκδρομη , το περιμενει πως και πως

οσον αφορα τα μαθηματα ευτυχως παμε πολυ καλα αν και εμενα μου φαινεται οτι τα βαζουν πολλες εργασιες και εχουν πολλες απαιτησεις απο πολυ μικρα παιδακια

τελοσπαντω θελω να πιστευω οτι αυτοι ξερουν κατι παραπανω, τους εμπιστευομαι και ακολουθουμε την γραμμη τους

 

Την Πέμπτη έκαναν και την πρώτη τους εκδρομούλα.Πήγανε τα τμήματα της πρώτης και της δευτέρας στην παραλία για να μαζέψουν τα σκουπιδάκια.Οι εκπαιδευτικοί φυσικά είχαν προνοήσει για όλα τα απαραίτητα - γάντια,σακούλες κτλ.Αφού καθάρισαν την παραλία έπαιξαν στην άμμο και γύρισαν στο σχολείο.Πολύ χαρούμενα ήταν τα μικρούλια μας.

Γιαννούλα:P

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Συγνωμη αλλα 3 ωρες διαβασμα για ενα παιδακι 6 χρονων ειναι παρα πολυ!!!Ειμαι εκπαιδευτικος και νομιζω οπως αλλωστε λενε και τα αναλυτικα προγραμματα οτι μιση ωρα αντε το πολυ μια ειναι αρκετη!!Ολη η δουλεια πρεπει να γινεται στο σχολειο και οχι στο σπιτι.Οι περισσοτεροι γονεις εχουν την ταση να ζητουν εργασιες για το σπιτι θαρρεις και μ αυτες θα σωθουν τα παιδια τους!!!Τα παιδια σ αυτη την ηλικια χρειαζονται το παιχνιδι!!Μονο μεσα απο αυτο μπορουν να μαθουν πραγματικα!!!Κουραγιο σ ολες τις μανουλες!!

θα σαι παντα μεσα στην καρδια μας...

Link to comment
Share on other sites

Ολη η δουλεια πρεπει να γινεται στο σχολειο και οχι στο σπιτι.Οι περισσοτεροι γονεις εχουν την ταση να ζητουν εργασιες για το σπιτι θαρρεις και μ αυτες θα σωθουν τα παιδια τους!!!Τα παιδια σ αυτη την ηλικια χρειαζονται το παιχνιδι!!Μονο μεσα απο αυτο μπορουν να μαθουν πραγματικα!!!Κουραγιο σ ολες τις μανουλες!!

 

Aυτά ακριβώς μας λέει και η δασκάλα μας! Να σε ρωτήσω όμως κάτι; Ο.Κ. να μη βάζουμε τα παιδιά να διαβάζουν αλλά δε θα πρεπε να κάνουν κάτι έστω για να στρώσει ο γραφικός τους χαρακτήρας, καμιά αντιγραφούλα π.χ.;

Link to comment
Share on other sites

Μπραβο στη δασκαλα σας!!Μια πολυ πολυ μικρη αντιγραφουλα και λιγη αναγνωση δεν βλαπτει!!Να μην υπερβαινει ομως την μιση ωρα,γι αυτη την ηλικια ειναι αρκετη!Τα παιδια γραφουν στο σχολειο και ο γραφικος τους χαρακτηρας σιγουρα θα στρωσει!!Κατι που θα βοηθουσε σ αυτο ειναι τα τετραχαρακα τετραδια που πολλοι εκπαιδευτικοι χρησιμοποιουν ειδικα στην Α ταξη.Υπομονη και οχι πολλη πιεση,φερνει παντα αντιθετα αποτελεσματα.Τα παιδια πρεπει να αγαπησουν το σχολειο και οχι να το μισησουν!!

θα σαι παντα μεσα στην καρδια μας...

Link to comment
Share on other sites

Κοριτσια καλησπερα κι απο εμας.Εμεις πηγαινουμε σενα απο τα πιο πιεστικα(ετσι μας ελεγαν)ιδ. σχολεια της Θεσσαλονικης.Κι ομως διαβαζουμε το πολυ μιση ωρα την ημερα και δεν εχουμε προς το παρον κουραστει καθολου.Εχουμε αντιγραφουλα και την ιδια λεξη ορθογραφια για την αλλη ημερα..Η αναγνωση βγαινει μονη της χωρις να ζοριστουμε γιατι τη δουλευουν πολυ στο σχολειο.Εχουν δωσει και δικα τους βιβλια τα οποια δουλευουν και αυτα στο σχολειο.Και μια ερωτηση:τι ειναι τα τετραχαρακα τετραδια;;;;;

.png
Link to comment
Share on other sites

Τα τετραχαρακα τετραδια δεν ειναι οπως τα συνηθισμενα αλλα εχουν 4 γραμμες ,κενο και μετα παλι 4 γραμμες.....και ουτω καθεξης.Βοηθανε το παιδι να γραφει γραμματα ισου μεγεθους οπως και να ξεχωριζουν κεφαλαια με μικρα.Πολλες φορες τα παιδια γραφουν και δεν μπορεις να καταλαβεις ποια ειναι κεφαλαια και ποια μικρα.Ολα εχουν το ιδιο μεγεθος!!

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Ετσι ειναι τα τετραδια αυτα,ειμαι σιγουρη οτι οι πιο πολλες θα τα εχετε δει!!

Φιλια!!

θα σαι παντα μεσα στην καρδια μας...

Link to comment
Share on other sites

Ήδη έχουμε τετραχάρακο τετράδιο, μας το ζητήσανε από την αρχή του χρόνου στο σχολείο και το βρήκα στο 5ο βιβλιοπωλείο που πήγα. Πολύ δυσευρετο βρε παιδί μου!

Φλορα, σ΄ευχαριστώ για τις απαντήσεις σου. Το παιδί στο εντελώς χαλαρό στυλ τον βάζω και γράφει διάφορα. Χτες έγραψε γράμμα στον Αη Βασίλη (από τώρα! ) μόνος του και όταν ήθελε βοήθεια με ρώταγε. Άλλη μέρα έγραψε μόνος του πάλι μια λίστα με ένα κατεβατό παιδάκια που θέλει να καλέσει στο πάρτυ του. Καλά τα πάει δεν έχω παράπονο αλλά τα παρατάει ευκολα, αυτό θέλω να του δουλέψω λίγο.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα κι από μένα. Χθες είχαμε συγκέντρωση με τη δασκάλα. Μας είπε ότι δίνει μεγάλη βαρύτητα στη συμπεριφορά των παιδιών. Προτιμά έναν μέτριο μαθητή και καλό παιδί παρά έναν άριστο μαθητή με κακή συμπεριφορά. Μας εξήγησε πως θα προχωρήσουμε από εδώ και πέρα και τι να προσέχουμε. Η κόρη μου πάντως είναι γενικά χαρούμενη. :P

74Qtp3.png2SeRp3.png
Link to comment
Share on other sites

Guest
Το θέμα αυτό είναι κλειστό για νέες απαντήσεις
×
×
  • Δημιουργία νέου...