Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Πληροφορίες για ιδιωτικά σχολεία


korina.v

Recommended Posts

Αχ ... έχω μπερδευτεί Τοοοοοοσο πολύ .... ποιος θα με ξεμπερδέψει? Πήγα σήμερα στον Παναγιωτόπουλο και μου άρεσε Παρα πολυ΄!!!!!

 

Μου έχουν αρέσει όλα τα σχολεία που έχω επισκεφτεί. Και όλα με κάνουν να σκέφτομαι ότι η Εράσμειος είναι καλό σχολείο αλλά ξερό. Βλέπω πόσα κάνουν σε άλλα σχολεία και στεναχωριέμαι .... Από την άλλη πιστεύω ότι τελικά στην Εράσμειο θα καταλήξω γιατί θα κολλήσω να πάω το 2ο παιδί αλλού.

 

Κι έχω ακόμα να πάω Πλάτωνα και Ζηρίδη. Και το φοβερό είναι ότι όσο μιλάω με κόσμο που έχει τα παιδιά του στα σχολεία όλα που έχω πάει (ακόμα και στην Εράσμειο με γονείς γυμνασίου) τόσο περισσότερο μπερδεύομαι γιατί όλοι είναι ΠΟΛΥ ενθουσιασμένοι με το σχολείο τους!

 

Και παίζει και στη μεγάλη για το γυμνάσιο το pierce και το μουσικό παλλήνης που δεν έχουν δημοτικό για να στείλω τη μικρή από τώρα. ΜΠΕΡΔΕΜΑ. Στο τέλος θα πάω απλά στο φτηνότερο να ησυχάσω!

 

Λοιπόν όποια πληροφορία υπάρχει για Δούκα, Παναγιωτόπουλο, Κωστέα, Πλάτωνα και Ζηρίδη είναι ευπρόσδεκτη.

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 2,6k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Posted Images

Και το φοβερό είναι ότι όσο μιλάω με κόσμο που έχει τα παιδιά του στα σχολεία όλα που έχω πάει (ακόμα και στην Εράσμειο με γονείς γυμνασίου) τόσο περισσότερο μπερδεύομαι γιατί όλοι είναι ΠΟΛΥ ενθουσιασμένοι με το σχολείο τους!

 

 

ΒΕΡΑ κι εγώ ψάχνω για γυμνάσιο σε άλλες περιοχές βέβαια. Απλά για να σε βοηθήσω: Τι ρωτάς ακριβώς? Δηλαδή πώς το αναλύεις το 'πολύ ενθουσιασμένοι'?

Εγώ πχ ρωτάει πώς ακριβώς διδάσκεται κάθε μάθημα, τι μεθόδους χρησιμοποιεί κάθε καθηγητής, κάθε πότε μπαίνουν διαγωνίσματα, τι έχουν τα παιδιά να διαβάσουν το απόγευμα (με συγκεκριμένα παραδείγματα), πώς διδάσκονται τα διαβαστά μαθήματα, έχουν εργασίες και αν ναι, έχουν ομαδικές ή ατομικές εργασίες, διαβάζουν από σημειώσεις, από βοηθητικά βιβλία, από σχεδιαγράμματα, δίνονται ξεχωριστές πηγές, πώς διδάσκονται τα 'δευτερεύοντα' μαθήματα κλπ. Με πολύ συγκεκριμένα παραδείγματα. Έμαθα δηλαδή ότι υπάρχουν μεγάλες διαφοροποιήσεις όσον αφορά τα 'διαβαστά' μαθήματα. Για παράδειγμα στην ιστορία, από τα τρια σχολεία που με ενδιαφέρουν, το ένα δίνει ερωτήσεις (αν είναι δυνατόν α' γυμνασίου να έχουν τα παιδιά να απαντήσουν σε 3-4 ερωτήσεις ιστορίας και οι απαντήσεις να είναι τύπου 'από εδώ μέχρι εκεί'), το άλλο θέλει αναπαραγωγή του μαθήματος του σχολικού βιβλίου και εργασίες ομαδικές, περίπου μία φορά το μήνα (ΟΚ ένας ανεκτός συνδυασμός) το άλλο χρησιμοποιεί πηγές, και εργασίες είτε ατομικές είτε ομαδικές (πολύ καλό αλλά θα το αντέξει το παιδί για όλα τα μαθήματα?).

 

Θέλω να πω ότι αν αρχίσεις να ρωτάς πολύ συγκεκριμένα πράγματα, θα .... ξεμπλοκάρεις κάπως.

Link to comment
Share on other sites

Αχ ... έχω μπερδευτεί Τοοοοοοσο πολύ .... ποιος θα με ξεμπερδέψει? Πήγα σήμερα στον Παναγιωτόπουλο και μου άρεσε Παρα πολυ΄!!!!!

 

Μου έχουν αρέσει όλα τα σχολεία που έχω επισκεφτεί. Και όλα με κάνουν να σκέφτομαι ότι η Εράσμειος είναι καλό σχολείο αλλά ξερό. Βλέπω πόσα κάνουν σε άλλα σχολεία και στεναχωριέμαι .... Από την άλλη πιστεύω ότι τελικά στην Εράσμειο θα καταλήξω γιατί θα κολλήσω να πάω το 2ο παιδί αλλού.

 

Κι έχω ακόμα να πάω Πλάτωνα και Ζηρίδη. Και το φοβερό είναι ότι όσο μιλάω με κόσμο που έχει τα παιδιά του στα σχολεία όλα που έχω πάει (ακόμα και στην Εράσμειο με γονείς γυμνασίου) τόσο περισσότερο μπερδεύομαι γιατί όλοι είναι ΠΟΛΥ ενθουσιασμένοι με το σχολείο τους!

 

Και παίζει και στη μεγάλη για το γυμνάσιο το pierce και το μουσικό παλλήνης που δεν έχουν δημοτικό για να στείλω τη μικρή από τώρα. ΜΠΕΡΔΕΜΑ. Στο τέλος θα πάω απλά στο φτηνότερο να ησυχάσω!

 

Λοιπόν όποια πληροφορία υπάρχει για Δούκα, Παναγιωτόπουλο, Κωστέα, Πλάτωνα και Ζηρίδη είναι ευπρόσδεκτη.

 

Κάτι άσχετο για τον Παναγιωτόπουλο (πηγή συνάδελφος που απέρριψε το σχολείο για αυτόν τον λόγο): Υπάρχει πολύ κοντά στο σχολείο πυλώνας της ΔΕΗ με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Δεν ξέρω αν ισχυέι αλλά είναι μία παράμετρος.

8HQvp2.png
Link to comment
Share on other sites

ΒΕΡΑ κι εγώ ψάχνω για γυμνάσιο σε άλλες περιοχές βέβαια. Απλά για να σε βοηθήσω: Τι ρωτάς ακριβώς? Δηλαδή πώς το αναλύεις το 'πολύ ενθουσιασμένοι'?

Εγώ πχ ρωτάει πώς ακριβώς διδάσκεται κάθε μάθημα, τι μεθόδους χρησιμοποιεί κάθε καθηγητής, κάθε πότε μπαίνουν διαγωνίσματα, τι έχουν τα παιδιά να διαβάσουν το απόγευμα (με συγκεκριμένα παραδείγματα), πώς διδάσκονται τα διαβαστά μαθήματα, έχουν εργασίες και αν ναι, έχουν ομαδικές ή ατομικές εργασίες, διαβάζουν από σημειώσεις, από βοηθητικά βιβλία, από σχεδιαγράμματα, δίνονται ξεχωριστές πηγές, πώς διδάσκονται τα 'δευτερεύοντα' μαθήματα κλπ. Με πολύ συγκεκριμένα παραδείγματα. Έμαθα δηλαδή ότι υπάρχουν μεγάλες διαφοροποιήσεις όσον αφορά τα 'διαβαστά' μαθήματα. Για παράδειγμα στην ιστορία, από τα τρια σχολεία που με ενδιαφέρουν, το ένα δίνει ερωτήσεις (αν είναι δυνατόν α' γυμνασίου να έχουν τα παιδιά να απαντήσουν σε 3-4 ερωτήσεις ιστορίας και οι απαντήσεις να είναι τύπου 'από εδώ μέχρι εκεί'), το άλλο θέλει αναπαραγωγή του μαθήματος του σχολικού βιβλίου και εργασίες ομαδικές, περίπου μία φορά το μήνα (ΟΚ ένας ανεκτός συνδυασμός) το άλλο χρησιμοποιεί πηγές, και εργασίες είτε ατομικές είτε ομαδικές (πολύ καλό αλλά θα το αντέξει το παιδί για όλα τα μαθήματα?).

 

Θέλω να πω ότι αν αρχίσεις να ρωτάς πολύ συγκεκριμένα πράγματα, θα .... ξεμπλοκάρεις κάπως.

 

 

ουφ ... φτου κι από την αρχή θα πρέπει να πάω για να κάνω αυτές τις ερωτήσεις. Γιατί δεν μπήκα σε τέτοιες λεπτομέριες γιατί τώρα η μεγάλη είναι ακόμα τετάρτη οπότε ρωτάω για το δημοτικό με προοπτική να πάρω και τη μεγάλη εκεί μετά. Στο δημοτικό όλα τέλεια δείχνουν ...

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites

Κάτι άσχετο για τον Παναγιωτόπουλο (πηγή συνάδελφος που απέρριψε το σχολείο για αυτόν τον λόγο): Υπάρχει πολύ κοντά στο σχολείο πυλώνας της ΔΕΗ με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Δεν ξέρω αν ισχυέι αλλά είναι μία παράμετρος.

 

Ναι υπάρχει .... πρέπει να ρωτήσω τον άντρα μου που έκανε διπλωματική στο πολυτεχνείο πάνω σε αυτό το θέμα πόσο επηρρεάζει. Το είχα ξεχάσει αυτό σαν παράμετρο.

 

Οι εγκαταστάσεις εντωμεταξύ δε λένε τίποτα. Αλλά η ουσία ειναι πολύ καλή.

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

ουφ ... φτου κι από την αρχή θα πρέπει να πάω για να κάνω αυτές τις ερωτήσεις. Γιατί δεν μπήκα σε τέτοιες λεπτομέριες γιατί τώρα η μεγάλη είναι ακόμα τετάρτη οπότε ρωτάω για το δημοτικό με προοπτική να πάρω και τη μεγάλη εκεί μετά.

 

Ναι, είναι νωρίς, φυσικά. Χαλάρωσε λοιπόν και περίμενε κανένα χρόνο ακόμα, μη σου και παραπάνω και συγκέντρωνε χαλαρά πληροφορίες για το γυμνάσιο. Εννοείται θα μπεις σε λεπτομέρειες. Αυτό που μπορεί να είναι πολύ καλό για σένα, για κάποιον άλλο γονιό μπορεί να είναι άχρηστο ή και κακό. Να δεις, αν κάνεις πιο συγκεκριμένες τις ερωτήσεις σου, θα καταλάβεις αμέσως πού κινείσαι.

 

Στο δημοτικό όλα τέλεια δείχνουν ...

Αν ενδιαφέρεσαι για δημοτικό έχω άλλο κατάλογο ερωτήσεων. Κι εγώ είχα αλλάξει σχολείο στην γ' δημοτικού :wink:

Link to comment
Share on other sites

ΒΕΡΑ όπως λεει και η Βερενίκη, μήπως το πιο συνετό είναι να τελειώσεις το δημοτικό στην Εράσμειο;

 

Εκτός και αν όλη αυτή η κατάσταση επηρεάζει πολύ την ψυχολογία του παιδιού σου.

 

Η μικρή πότε θα ξεκινήσει δημοτικό;

Link to comment
Share on other sites

Η μεγαλη θα τελειώσει το δημοτικο της Ερασμείου ... απλα επειδή η μικρή θα πάει πρωτη του χρονου λέω γιατί να τη βαλω στην ταλαιπωρία των γερμανικων και να την αλλαζω κι αυτή μεετα και να μην τη στειλω κατευθειαν σενα σχολειο που με καλυπτει και ενδεχομενως για τη μεγαλη στο γυμνάσιο? Η αλλη μου επιλογη ειναι να πάει κι αυτή ερασμειο και σε 2 χρονια να αποφασίσω για τη μεγαλη με ηρεμία

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites

Η μεγαλη θα τελειώσει το δημοτικο της Ερασμείου ... απλα επειδή η μικρή θα πάει πρωτη του χρονου λέω γιατί να τη βαλω στην ταλαιπωρία των γερμανικων και να την αλλαζω κι αυτή μεετα και να μην τη στειλω κατευθειαν σενα σχολειο που με καλυπτει και ενδεχομενως για τη μεγαλη στο γυμνάσιο? Η αλλη μου επιλογη ειναι να πάει κι αυτή ερασμειο και σε 2 χρονια να αποφασίσω για τη μεγαλη με ηρεμία

 

Εγώ υπερψηφίζω τη δεύτερη επιλογή σου, εκτός αν έχεις δει ένα σχολείο που σου αρέσει πολύ. Αλλά, όπως σου είπα, όχι στην γενική φιλοσοφία, αλλά στην πράξη, με πολύ συγκεκριμένα στοιχεία. Γενικά όλα τα σχολεία παρουσιάζουν το πρόγραμμά τους πολύ εντυπωσιακό, δες όμως και ρώτησε τι συμβαίνει στην πραγματικότητα. Τώρα που έχεις την εμπειρία των πρώτων τάξεων του δημοτικού, νομίζω ξέρεις τι μπορείς να ρωτήσεις σε ένα δημοτικό. Ή καλύτερα έναν γονιό που στέλνει το παιδί του εκεί.

 

Επίσης είναι σημαντικό τα παιδιά να έχουν την εμπειρία των γερμανικών στο δημοτικό. Είναι δύσκολη γλώσσα. Και να την σταματήσουν μετά ή να την πάνε χαλαρά, σίγουρα θα θέσουν πολύ σημαντικές βάσεις, μην το υποτιμάς.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Εγώ υπερψηφίζω τη δεύτερη επιλογή σου, εκτός αν έχεις δει ένα σχολείο που σου αρέσει πολύ. Αλλά, όπως σου είπα, όχι στην γενική φιλοσοφία, αλλά στην πράξη, με πολύ συγκεκριμένα στοιχεία. Γενικά όλα τα σχολεία παρουσιάζουν το πρόγραμμά τους πολύ εντυπωσιακό, δες όμως και ρώτησε τι συμβαίνει στην πραγματικότητα. Τώρα που έχεις την εμπειρία των πρώτων τάξεων του δημοτικού, νομίζω ξέρεις τι μπορείς να ρωτήσεις σε ένα δημοτικό. Ή καλύτερα έναν γονιό που στέλνει το παιδί του εκεί.

 

Επίσης είναι σημαντικό τα παιδιά να έχουν την εμπειρία των γερμανικών στο δημοτικό. Είναι δύσκολη γλώσσα. Και να την σταματήσουν μετά ή να την πάνε χαλαρά, σίγουρα θα θέσουν πολύ σημαντικές βάσεις, μην το υποτιμάς.

 

Συμφωνώ με αυτό που λες για τα γερμανικά αλλά η κούραση που καταβάλλουν για να αποκτήσουν αυτές τις βάσεις σε αυτή τη μικρή ηλικία είναι δυσανάλογη του οφέλους. Επίσης μένουν πίσω τα αγγλικά που είναι βασική γλώσσα. Δλδ παιδιά στην ηλικία της μεγάλης μου συνεννοούνται στα αγγλικά και έχουν και προφορά. Στην τελική τα αγγλικά θα χρειαστεί πιο πολύ στη ζωή της. Τα γερμανικά είναι απλά nice to have.

 

Το περίεργο είναι που χτες στον Παναγιωτόπουλο που πήγα αφού μου εκθίασε ο διευθυντής το επίπεδο των αγγλικών που κάνουν τα παιδιά εκεί, που κάνουν κάποια μαθήματα στα αγγλικά και που συνεργάζονται με το βρετανικό κλπ κλπ μου είπε ότι στην τρίτη δημοτικού τα παιδιά ξεκινάνε τα γερμανικά (ή τα γαλλικά) με 5 ώρες την εβδομάδα (1ώρα λιγότερο από την Εράσμειο)!!!!! Και ότι στην 6η δημοτικού παίρνουν το Α2!!! (όπως και στην Εράσμειο). Είναι δυνατόν να γίνεται αυτό??? Με έστειλε τελείως!

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με αυτό που λες για τα γερμανικά αλλά η κούραση που καταβάλλουν για να αποκτήσουν αυτές τις βάσεις σε αυτή τη μικρή ηλικία είναι δυσανάλογη του οφέλους. Επίσης μένουν πίσω τα αγγλικά που είναι βασική γλώσσα. Δλδ παιδιά στην ηλικία της μεγάλης μου συνεννοούνται στα αγγλικά και έχουν και προφορά. Στην τελική τα αγγλικά θα χρειαστεί πιο πολύ στη ζωή της. Τα γερμανικά είναι απλά nice to have.

 

Αν το βλέπεις έτσι, έχεις δίκιο. Σίγουρα σε ένα σχολείο που κατευθύνεται στα Γερμανικά, θα πρέπει να 'δουλέψετε' και λίγο εκτός σχολείου τα αγγλικά ή να δεχτείτε το γεγονός ότι θα μείνουν λίγο πίσω. Λογικό είναι, όσο καλά να και δουλεύεται η δεύτερη ξένη γλώσσα σε ένα σχολείο, η βασική γλώσσα ενισχύεται και με δραστηριότητες και με το γενικότερο περιβάλλον του σχολείου, οπότε κυριαρχεί.

 

Το περίεργο είναι που χτες στον Παναγιωτόπουλο που πήγα αφού μου εκθίασε ο διευθυντής το επίπεδο των αγγλικών που κάνουν τα παιδιά εκεί, που κάνουν κάποια μαθήματα στα αγγλικά και που συνεργάζονται με το βρετανικό κλπ κλπ μου είπε ότι στην τρίτη δημοτικού τα παιδιά ξεκινάνε τα γερμανικά (ή τα γαλλικά) με 5 ώρες την εβδομάδα (1ώρα λιγότερο από την Εράσμειο)!!!!! Και ότι στην 6η δημοτικού παίρνουν το Α2!!! (όπως και στην Εράσμειο). Είναι δυνατόν να γίνεται αυτό??? Με έστειλε τελείως!

 

Είναι πάρα πάρα πάρα πολύ οριακό, έως μη σοβαρό αυτό που σου είπε.

 

Βέβαια πρέπει να πάρεις πολύ συγκεκριμένες πληροφορίες από γονείς. Τέσσερα χρόνια για το Α2 σε οποιαδήποτε γλώσσα διδάσκεται σε φροντιστηριακό επίπεδο είναι εξαιρετικά λίγα. Εννοείται κάποια παιδιά θα το καταφέρουν, κάποια θα κάνουν ιδιαίτερο, κάποια όχι. Πρέπει να ρωτήσεις:

α) ποια βιβλία κάνουν

β) πόσα παιδιά είναι στο τμήμα (συνήθως τα τμήματα των ξένων γλωσσών είναι μικρότερα)

γ) τι άλλο κάνει το σχολείο για να ενισχύσει την γλώσσα (θεατρικά, εφημερίδα κλπ) και

στ) πόσα παιδιά δίνουν εξετάσεις, και πόσα παίρνουν το δίπλωμα.

 

Καλά θα ήταν να ξέρεις και πόσα παιδιά κάνουν ιδιαίτερο, αλλά αυτό δεν θα το μάθεις. Θα υπολογίσεις λοιπόν ότι, όταν η δεύτερη ξένη γλώσσα διδάσκεται με τόσο γρήγορο ρυθμό, ΟΛΑ τα παιδιά κάνουν τουλάχιστον μία ώρα υποστηρικτική ιδιαίτερο στο σπίτι.

 

Πάντως, αν αυτό είναι το 'κανονικό' τους πρόγραμμα και δεν έχουν πιο αργά τμήματα, πολλά παιδιά θα μείνουν πίσω και αυτό θα έχει επίδραση στην ποιότητα του μαθήματος.

Link to comment
Share on other sites

Η Εράσμειος είναι σχολείο με μεγαλύτερη έμφαση στα γερμανικά στο Δημοτικό. Στο Γυμνάσιο συνεχίζουν να δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στα γερμανικά σε σύγκριση με τα αγγλικά ή συμβαίνει το αντίθετο;

 

Πόσες ώρες τη βδομάδα κάνουν μάθημα στο Γυμνάσιο της Ερασμείου αγγλικά και γερμανικά;

 

Ένας επιμελής μαθητής τελειώνοντας Γυμνάσιο-Λύκειο στην Εράσμειο, χωρίς να κάνει ιδιαίτερα και φροντιστήριο, σε τι επίπεδο θα έχει φτάσει στις δύο γλώσσες; Δεν αναφέρομαι μόνον σε πτυχία, αλλά σε πραγματική γνώση-επάρκεια.

Link to comment
Share on other sites

Η Εράσμειος είναι σχολείο με μεγαλύτερη έμφαση στα γερμανικά στο Δημοτικό. Στο Γυμνάσιο συνεχίζουν να δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στα γερμανικά σε σύγκριση με τα αγγλικά ή συμβαίνει το αντίθετο;

 

εννοείται. Βέβαια και τα αγγλικά τα δουλεύουν ...

 

Πόσες ώρες τη βδομάδα κάνουν μάθημα στο Γυμνάσιο της Ερασμείου αγγλικά και γερμανικά;

 

αυτό δεν το γνωρίζω να σου πω... εσύ δεν τα ρώτησες? Μήπως να μας πει η bobonela πόσες ώρες κάνουν γιατί θα με ενδιέφερε κι εμένα.

 

Ένας επιμελής μαθητής τελειώνοντας Γυμνάσιο-Λύκειο στην Εράσμειο, χωρίς να κάνει ιδιαίτερα και φροντιστήριο, σε τι επίπεδο θα έχει φτάσει στις δύο γλώσσες; Δεν αναφέρομαι μόνον σε πτυχία, αλλά σε πραγματική γνώση-επάρκεια.

 

Κοίτα .... το πώς θα φτάσεις να μην κάνεις ιδιαίτερο όταν οι περισσότεροι κάνουν είναι μία πρόκληση. Δυστυχώς απ' όσο έχω καταλάβει σε όλα τα ιδιωτικά κάνουν και ιδιαίτερα στις γλώσσες. Τώρα να σου πω .... απ' όσα έχω ακούσει κι έχω καταλάβει ένας επιμελής μαθητής χωρίς στήριξη μπορεί να φτάσει στο Β2 στο λύκειο. Στα αγγλικά πραγματικά δεν ξέρω. Δε νομίζω ότι αρκεί το σχολείο για τα διπλώματα γιατί τα διπλώματα έχουν και προφορικό κομμάτι ... κι εκεί το σχολείο με τόσα παιδιά στο τμήμα πώς να το δουλέψει αυτό. Νομίζω θα αναγκαστείς να πάρεις κάποιον για τα προφορικά ή να τον βοηθάς εσύ αν μπορείς.

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα .... το πώς θα φτάσεις να μην κάνεις ιδιαίτερο όταν οι περισσότεροι κάνουν είναι μία πρόκληση.

 

Έτσι είναι, (σχεδόν) όλοι οι γονείς μπαίνουν σε αυτό το τρυπάκι. Εγώ το έχω σταθμίσει ότι είναι παντελώς λάθος και δεν πρόκειται να το κάνω. Το απόγευμα θέλω τα παιδιά να έχουν περισσότερο ποιοτικό χρόνο για δραστηριότητες, παιχνίδι, κοινωνικοποίηση και συνεπώς ισορροπία στη ζωή τους, παρά να επεκτείνω την επιβάρυνση του σχολείου με επιπλέον ώρες φροντιστηρίων και ιδιαιτέρων. Τα παιδιά τα στέλνουμε σε καλά σχολεία, εκεί παίρνουν γνώσεις και ερεθίσματα. Γνώσεις και γνωστικά ερεθίσματα μπορούν να πάρουν επιπλέον και με άλλους τρόπους πιο ευχάριστους από κάποιο φροντιστήριο, πχ για τις ξένες γλώσσες να δουν μια ταινία χωρίς υπότιτλους ή να ακούσουν μουσική και να προσπαθήσουν να γράψουν τους στίχους ή να πάμε κάποιες εκδρομές στο εξωτερικό και να τα παροτρύνουμε να μιλήσουν αναλόγως επιπέδου τους στην αεροσυνόδο, στο εστιατόριο, στο ξενοδοχείο, κλπ. Αν κάποιο παιδί δεν "τραβάει" όσο κι αν το ζορίσουμε με φροντιστήρια δεν πρόκειται να βελτιωθεί εντυπωσιακά, ας εστιάσει το χρόνο του σε ότι του αρέσει/έχει ταλέντο και το δρόμο στη ζωή του θα τον βρει. Τουλάχιστον εμένα αυτή είναι η φιλοσοφία μου.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Έτσι είναι, (σχεδόν) όλοι οι γονείς μπαίνουν σε αυτό το τρυπάκι. Εγώ το έχω σταθμίσει ότι είναι παντελώς λάθος και δεν πρόκειται να το κάνω. Το απόγευμα θέλω τα παιδιά να έχουν περισσότερο ποιοτικό χρόνο για δραστηριότητες, παιχνίδι, κοινωνικοποίηση και συνεπώς ισορροπία στη ζωή τους, παρά να επεκτείνω την επιβάρυνση του σχολείου με επιπλέον ώρες φροντιστηρίων και ιδιαιτέρων. Τα παιδιά τα στέλνουμε σε καλά σχολεία, εκεί παίρνουν γνώσεις και ερεθίσματα. Γνώσεις και γνωστικά ερεθίσματα μπορούν να πάρουν επιπλέον και με άλλους τρόπους πιο ευχάριστους από κάποιο φροντιστήριο, πχ για τις ξένες γλώσσες να δουν μια ταινία χωρίς υπότιτλους ή να ακούσουν μουσική και να προσπαθήσουν να γράψουν τους στίχους ή να πάμε κάποιες εκδρομές στο εξωτερικό και να τα παροτρύνουμε να μιλήσουν αναλόγως επιπέδου τους στην αεροσυνόδο, στο εστιατόριο, στο ξενοδοχείο, κλπ. Αν κάποιο παιδί δεν "τραβάει" όσο κι αν το ζορίσουμε με φροντιστήρια δεν πρόκειται να βελτιωθεί εντυπωσιακά, ας εστιάσει το χρόνο του σε ότι του αρέσει/έχει ταλέντο και το δρόμο στη ζωή του θα τον βρει. Τουλάχιστον εμένα αυτή είναι η φιλοσοφία μου.

 

Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ. Αυτή ακριβώς τη φιλοσοφία έχω κι εγώ ... αλλά όταν μπαίνεις στο χορό τα βλέπεις αλλιώς δυστυχώς. Αν θέλεις μπορούμε να το αναλύσουμε σε πμ να μη βγαίνουμε εκτός θέματος ...

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, είναι η πρώτη φορά που γράφω στο forum! Παρακολουθώ τη συζήτησή σας πολύ πολύ καιρό όμως και διαβάζω με μεγάλο ενδιαφέρον τις απόψεις που κατατίθενται εδώ κατά καιρούς και τις εμπειρίες σας καθώς αναζητώ σχολείο για την κόρη μου (νηπιαγωγείο τον Σεπτέμβριο). Συμμερίζομαι απολύτως τους προβληματισμούς της Βέρας καθώς και όσα υποστηρίζουν η Βερενίκη και η Unpluged .

Προσωπικά θεωρώ ότι η Εράσμειος είναι ένα οργανωμένο, σοβαρό σχολείο. Εμένα όμως μου φάνηκε … too stiff.

Επισκέφθηκα πρόσφατα τον Πλάτωνα στα Γλυκά Νερά. Εγκαταστάσεις παλιές. Ως φιλοσοφία το ΙΒ (pyp, myp, diploma) μου αρέσει. Μήπως όμως τα παραλένε; Είναι δυνατό να μην έχει καθόλου διάβασμα το παιδί έως γ' δημοτικού και μετά (από δ' έως στ') να αρκούν μόλις 30' μελέτης; Αυτό μου είπαν στον Πλάτωνα. Αν γίνεται τοοοσο καλή δουλειά στο σχολείο, τότε χίλια μπράβο. Κρατώ μικρό καλάθι όμως. Κι επειδή … τα λεφτά είναι πολλά Άρη (περί τα ?7200 το ελληνόφωνο τμήμα, με σχολικό) ψάχνω να ακούσω εμπειρίες, γνώμες από γονείς με παιδιά που φοιτούν εκεί – κυρίως παιδιά που είναι στις μεγαλύτερες τάξεις.

Έχω προγραμματίσει επίσκεψη και στο δημοτικό του ΙΜ Παναγιωτόπουλου. Για το συγκεκριμένο σχολείο όλο και κάτι έχω διαβάσει εδώ στο forum (φυσικά κάθε νέα συμβουλή / γνώμη είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτη). Για τον Πλάτωνα ωστόσο δεν έχω σχηματίσει ακόμη άποψη. Εάν πράγματι εφαρμόζουν τη φιλοσοφία IB σωστά (και όχι για τα μάτια του κόσμου), με ενδιαφέρει για το παιδί μου.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, είναι η πρώτη φορά που γράφω στο forum! Παρακολουθώ τη συζήτησή σας πολύ πολύ καιρό όμως και διαβάζω με μεγάλο ενδιαφέρον τις απόψεις που κατατίθενται εδώ κατά καιρούς και τις εμπειρίες σας καθώς αναζητώ σχολείο για την κόρη μου (νηπιαγωγείο τον Σεπτέμβριο). Συμμερίζομαι απολύτως τους προβληματισμούς της Βέρας καθώς και όσα υποστηρίζουν η Βερενίκη και η Unpluged .

Προσωπικά θεωρώ ότι η Εράσμειος είναι ένα οργανωμένο, σοβαρό σχολείο. Εμένα όμως μου φάνηκε β¦ too stiff.

Επισκέφθηκα πρόσφατα τον Πλάτωνα στα Γλυκά Νερά. Εγκαταστάσεις παλιές. Ως φιλοσοφία το ΙΒ (pyp, myp, diploma) μου αρέσει. Μήπως όμως τα παραλένε; Είναι δυνατό να μην έχει καθόλου διάβασμα το παιδί έως γ' δημοτικού και μετά (από δ' έως στ') να αρκούν μόλις 30' μελέτης; Αυτό μου είπαν στον Πλάτωνα. Αν γίνεται τοοοσο καλή δουλειά στο σχολείο, τότε χίλια μπράβο. Κρατώ μικρό καλάθι όμως. Κι επειδή β¦ τα λεφτά είναι πολλά Άρη (περί τα ?7200 το ελληνόφωνο τμήμα, με σχολικό) ψάχνω να ακούσω εμπειρίες, γνώμες από γονείς με παιδιά που φοιτούν εκεί β κυρίως παιδιά που είναι στις μεγαλύτερες τάξεις.

Έχω προγραμματίσει επίσκεψη και στο δημοτικό του ΙΜ Παναγιωτόπουλου. Για το συγκεκριμένο σχολείο όλο και κάτι έχω διαβάσει εδώ στο forum (φυσικά κάθε νέα συμβουλή / γνώμη είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτη). Για τον Πλάτωνα ωστόσο δεν έχω σχηματίσει ακόμη άποψη. Εάν πράγματι εφαρμόζουν τη φιλοσοφία IB σωστά (και όχι για τα μάτια του κόσμου), με ενδιαφέρει για το παιδί μου.

 

είναι πολύ δύσκολο να ψάχνεις σχολειο για το παιδί σου και να ακους γύρω γύρω. Το ξέρω ότι δε μπορείς να κάνεις αλλιώς γιατί θα πρέπει διαφορετικά να στηριχτείς σε αυτά που σου λένε μόνοαπό τοσχολείο. Απλά εγώ έχω απελπιστεί γιατί για όλα τα σχολεία που έχω επισκεφτεί έχω κάποιον που θα μου πει super αρνητικά. Έχω κλείσει να πάω στο Ζηρίδη γιατί κάποιος που έχει τα παιδιά του και δουλεύει εκεί μου είπε πολύ καλά λόγια και βρέθηκε τώρα κάποιος άλλος που κάνει μαθήματα μαθηματικών σε διάφορα παιδάκια να μου πει ότι είναι ό,τι χειρότερο και να μην πάμε ούτε με υποτροφία. Δλδ τώρα τι να κάνω ... δεν ξέρω. Ουφ.... πολύ μπέρδεμα. Όλα κάτι έχουν. Στον Παναγιωτόπουλο ας πούμε μου έχουν πει ότι δεν υπάρχει καλό κλίμα στους καθηγητες καιι είναι απλήρωτοι και φεύγουν κλπ κλπ.Επίσης οι εγκαταστάσεις είναι λίγο καταθληπτικές ... δλδ τη μεγάλη πώς θα την πάρω από Εράσμειο σε παναγιωτόπουλο ... που το μόνο που έχει είναι ένα προαύλιο και 1 θέατρο/τραπεζαρία. Ούτε κλειστό γυμναστήριο. Κάτι αίθουσες για καράτε και μπαλέτο που δεν είδα καν. Και οι τάξεις πολύ μικρές .... Και αν είχα ακούσει όλο καλά θα το σκεφτόμουν παρά τις εγκαταστάσεις.... αλλά είναι και αυτά που άκουσα ...

Για τον Κωστέα πάλι ακούω για μη ευχαριστημένους εκπαιδευτικούς και είναι και ακριβό πολύ.

 

Ο Δούκας είναι καλή περιπτωση αλλά άκουσα ότι κάνουν ιδιαίτερα και στα αγγλικά ακόμα από 2α δημοτικού τα περισσότερα, συν ότι είναι πολύ ακριβό στην πορεία του, δλδ ξεκινάει normal και αυξάνεται κάθε χρόνο300-500ευρώ. Οι εγκαταστάσεις είναι επίσης παλιές ...

 

Για τον Πλάτωνα πάλι έχω ακούσει διφορούμενα. Ο ίδιος που μου είπε για το Ζηρίδη μου είπε και για τον Πλάτωνα. Ένας που έχει τα παιδιά του είναι πολύ ευχαριστημένος.

 

Για γυμνάσιο το pierce είναι καλό αλλά πανάκριβο. Πού να πάω με 2 παιδιά εκεί?

Τι να κάνω οεο?Μου φαινεται θα μείνω εράσμειο να ησυχάσω. Τουλάχιστον τα στοιχειώδη είναι καλά. Αλλά μου έχουν πει από πολλέςπλευρές ότι είναι θεωρητικό σχολείο κυρίως.... :(

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites

είναι πολύ δύσκολο να ψάχνεις σχολειο για το παιδί σου και να ακους γύρω γύρω. Το ξέρω ότι δε μπορείς να κάνεις αλλιώς γιατί θα πρέπει διαφορετικά να στηριχτείς σε αυτά που σου λένε μόνοαπό τοσχολείο. Απλά εγώ έχω απελπιστεί γιατί για όλα τα σχολεία που έχω επισκεφτεί έχω κάποιον που θα μου πει super αρνητικά. Έχω κλείσει να πάω στο Ζηρίδη γιατί κάποιος που έχει τα παιδιά του και δουλεύει εκεί μου είπε πολύ καλά λόγια και βρέθηκε τώρα κάποιος άλλος που κάνει μαθήματα μαθηματικών σε διάφορα παιδάκια να μου πει ότι είναι ό,τι χειρότερο και να μην πάμε ούτε με υποτροφία. Δλδ τώρα τι να κάνω ... δεν ξέρω. Ουφ.... πολύ μπέρδεμα. Όλα κάτι έχουν. Στον Παναγιωτόπουλο ας πούμε μου έχουν πει ότι δεν υπάρχει καλό κλίμα στους καθηγητες καιι είναι απλήρωτοι και φεύγουν κλπ κλπ.Επίσης οι εγκαταστάσεις είναι λίγο καταθληπτικές ... δλδ τη μεγάλη πώς θα την πάρω από Εράσμειο σε παναγιωτόπουλο ... που το μόνο που έχει είναι ένα προαύλιο και 1 θέατρο/τραπεζαρία. Ούτε κλειστό γυμναστήριο. Κάτι αίθουσες για καράτε και μπαλέτο που δεν είδα καν. Και οι τάξεις πολύ μικρές .... Και αν είχα ακούσει όλο καλά θα το σκεφτόμουν παρά τις εγκαταστάσεις.... αλλά είναι και αυτά που άκουσα ...

Για τον Κωστέα πάλι ακούω για μη ευχαριστημένους εκπαιδευτικούς και είναι και ακριβό πολύ.

 

Ο Δούκας είναι καλή περιπτωση αλλά άκουσα ότι κάνουν ιδιαίτερα και στα αγγλικά ακόμα από 2α δημοτικού τα περισσότερα, συν ότι είναι πολύ ακριβό στην πορεία του, δλδ ξεκινάει normal και αυξάνεται κάθε χρόνο300-500ευρώ. Οι εγκαταστάσεις είναι επίσης παλιές ...

 

Για τον Πλάτωνα πάλι έχω ακούσει διφορούμενα. Ο ίδιος που μου είπε για το Ζηρίδη μου είπε και για τον Πλάτωνα. Ένας που έχει τα παιδιά του είναι πολύ ευχαριστημένος.

 

Για γυμνάσιο το pierce είναι καλό αλλά πανάκριβο. Πού να πάω με 2 παιδιά εκεί?

Τι να κάνω οεο?Μου φαινεται θα μείνω εράσμειο να ησυχάσω. Τουλάχιστον τα στοιχειώδη είναι καλά. Αλλά μου έχουν πει από πολλέςπλευρές ότι είναι θεωρητικό σχολείο κυρίως.... :(

 

Βέρα,

η Εράσμειος θεωρώ ότι είναι ένα πολύ καλό σχολείο που θα προσφέρει καλές βάσεις στα παιδιά σου. Γνωρίζω γονείς - την κρίση των οποίων εμπιστεύομαι - οι οποίοι είναι ευχαριστημένοι. Μικροπαράπονα θα έχουμε όλοι μας, με όλα τα σχολεία. Το θέμα είναι τι πιστεύει ο κάθε γονιός ότι ταιριάζει στο παιδί του.

 

Και για να δώσω ένα μικρό παράδειγμα :

Η παιδίατρός μας πηγαίνει τα παιδιά της σε 2 διαφορετικά ιδιωτικά εκπαιδευτήρια. Αρχικά μου είχε φανεί πολύ περίεργο. Μου εξήγησε, ωστόσο, ότι έχει επιλέξει δύο διαφορετικής φιλοσοφίας σχολεία που ταιριάζουν στις προσωπικότητες των παιδιών της. Η μεγάλη θέλει ένα εξωστρεφές περιβάλλον, με πλούσια ερεθίσματα όπου την βλέπει να ανθίζει! Ο μικρός (που είναι καλός μαθητής, αλλά ζωηρός) χρειάζεται ένα πιο δομημένο περιβάλλον, με οργάνωση και συνέπεια για γερές βάσεις και δεν ενδιαφέρεται καθόλου για κοινωνικές δράσεις, ρητορικούς αγώνες, πολιτιστικά κλπ . Άσε που στο ένα σχολείο το παιδί έχει και υποτροφία. Δεν το βγάζεις εύκολα, παραγνωρίζοντας έκπτωση 50%!

 

Προσωπικά δεν θα επιλέξω Εράσμειο για τη μικρή. Όχι γιατί θεωρώ ότι δεν είναι καλό σχολείο. Ίσα ίσα που νομίζω ότι κάνει καλή δουλειά. Δεν θα το επιλέξω (αν και πέρασα …ξυστά) διότι θέλω να δοκιμάσω ένα πιο φιλελεύθερο μοντέλο εκπαίδευσης. Δεν ξέρω πώς θα μου βγει. Ελπίζω να μην το μετανιώσω και χρειαστεί να αλλάξω το παιδί αργότερα – με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τις παρέες της, την προσαρμογή της κλπ αλλά και για την τσέπη μας (μην το ξεχνάμε). Και με φοβίζει ότι πιθανώς δεν θα μπορέσω να το καταλάβω στις πρώτες τάξεις του δημοτικού.

 

«Ζαχαρώνω» όμως το μοντέλο IB. Πιστεύω ότι της ταιριάζει. Εννοώ ότι «κουμπώνει» στον χαρακτήρα της . Δεν έχω όμως ένα ιδιαιτέρως ατίθασο παιδί. Αν είχα να σκεφτώ και θέματα πειθαρχίας, ίσως να μην ήταν επιλογή μου.

 

Παρακαλώ,

Εάν κάποιος γονιός στέλνει το παιδί του σε ΙΒ σχολείο – ιδιαιτέρως εάν είναι στην Εʼ τάξη και πάνω - ας μας πει δυο λόγια!

 

Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω: πόσες ώρες μαθηματικά και 1η ξένη γλώσσα κάνουν τα παιδιά σας στο δημοτικό;

Στον Πλάτωνα μας είπαν 4 ώρες μαθηματικά την εβδομάδα για την Αʼ δημοτικού (ενώ το πρόγραμμα του υπουργείου αν δεν κάνω λάθος ορίζει 5 ώρες, σωστά;) καθώς και 4 ώρες Αγγλικά που είναι η βασική γλώσσα του σχολείου.

 

Η ενημέρωση ήταν ομαδική, διήρκεσε πολύ και υπήρχαν τόσα θέματα να καλυφθούν που δεν πρόλαβα να διατυπώσω όλες τις απορίες μου. Θέλω να καταλαγιάσουν μέσα μου οι πρώτες εντυπώσεις, να σκεφτώ ξανά και να επισκεφθώ πάλι (κατά μόνας αυτή τη φορά) το σχολείο με συγκεκριμένα ερωτήματα.

 

Βερενίκη,

κάποια συμβουλή ως προς τις ερωτήσεις που πρέπει να κάνω για το δημοτικό; Θυμάμαι καλά ότι είχες γράψει κάποια στιγμή πώς έχεις μια τέτοια λίστα. Θα μπορoύσες να μου την στείλεις; Αν δεν κάνω λάθος, έχεις παιδί στις μεγαλύτερες τάξεις του Δημοτικού. Ως πιο έμπειρη μαμά, ποια σημεία να προσέξω συγκεκριμένες μέθοδοι κλπ ώστε να σχηματίσω άποψη για το εκπαιδευτικό έργο του σχολείου;

 

Δίγλωσσο

Τέλος, λέμε ότι εάν προχωρήσουμε με την επιλογή Πλάτωνα, δεν αντέχουμε οικονομικά να την γράψουμε στο δίγλωσσο (επιπλέον ?1100 ευρώ). Ρώτησα το σχολείο εάν το βασικό πρόγραμμά τους καλύπτει τις ανάγκες ενός μέσου παιδιού σε διπλώματα κλπ (καθώς δεν θα ήθελα να κάνει φροντιστήρια) και πήρα θετική απάντηση.

Μπορώ να ρωτήσω κάτι πιο συγκεκριμένο επʼαυτού την επόμενη φορά που θα πάω; Ιδέα δεν έχω ποιο δίπλωμα αναμένεται να πάρει ένα παιδί και πότε!

Link to comment
Share on other sites

Βέρα,

η Εράσμειος θεωρώ ότι είναι ένα πολύ καλό σχολείο που θα προσφέρει καλές βάσεις στα παιδιά σου. Γνωρίζω γονείς - την κρίση των οποίων εμπιστεύομαι - οι οποίοι είναι ευχαριστημένοι. Μικροπαράπονα θα έχουμε όλοι μας, με όλα τα σχολεία. Το θέμα είναι τι πιστεύει ο κάθε γονιός ότι ταιριάζει στο παιδί του.

 

Και για να δώσω ένα μικρό παράδειγμα :

Η παιδίατρός μας πηγαίνει τα παιδιά της σε 2 διαφορετικά ιδιωτικά εκπαιδευτήρια. Αρχικά μου είχε φανεί πολύ περίεργο. Μου εξήγησε, ωστόσο, ότι έχει επιλέξει δύο διαφορετικής φιλοσοφίας σχολεία που ταιριάζουν στις προσωπικότητες των παιδιών της. Η μεγάλη θέλει ένα εξωστρεφές περιβάλλον, με πλούσια ερεθίσματα όπου την βλέπει να ανθίζει! Ο μικρός (που είναι καλός μαθητής, αλλά ζωηρός) χρειάζεται ένα πιο δομημένο περιβάλλον, με οργάνωση και συνέπεια για γερές βάσεις και δεν ενδιαφέρεται καθόλου για κοινωνικές δράσεις, ρητορικούς αγώνες, πολιτιστικά κλπ . Άσε που στο ένα σχολείο το παιδί έχει και υποτροφία. Δεν το βγάζεις εύκολα, παραγνωρίζοντας έκπτωση 50%!

 

Προσωπικά δεν θα επιλέξω Εράσμειο για τη μικρή. Όχι γιατί θεωρώ ότι δεν είναι καλό σχολείο. Ίσα ίσα που νομίζω ότι κάνει καλή δουλειά. Δεν θα το επιλέξω (αν και πέρασα …ξυστά) διότι θέλω να δοκιμάσω ένα πιο φιλελεύθερο μοντέλο εκπαίδευσης. Δεν ξέρω πώς θα μου βγει. Ελπίζω να μην το μετανιώσω και χρειαστεί να αλλάξω το παιδί αργότερα – με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τις παρέες της, την προσαρμογή της κλπ αλλά και για την τσέπη μας (μην το ξεχνάμε). Και με φοβίζει ότι πιθανώς δεν θα μπορέσω να το καταλάβω στις πρώτες τάξεις του δημοτικού.

 

«Ζαχαρώνω» όμως το μοντέλο IB. Πιστεύω ότι της ταιριάζει. Εννοώ ότι «κουμπώνει» στον χαρακτήρα της . Δεν έχω όμως ένα ιδιαιτέρως ατίθασο παιδί. Αν είχα να σκεφτώ και θέματα πειθαρχίας, ίσως να μην ήταν επιλογή μου.

 

Παρακαλώ,

Εάν κάποιος γονιός στέλνει το παιδί του σε ΙΒ σχολείο – ιδιαιτέρως εάν είναι στην Εʼ τάξη και πάνω - ας μας πει δυο λόγια!

 

Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω: πόσες ώρες μαθηματικά και 1η ξένη γλώσσα κάνουν τα παιδιά σας στο δημοτικό;

Στον Πλάτωνα μας είπαν 4 ώρες μαθηματικά την εβδομάδα για την Αʼ δημοτικού (ενώ το πρόγραμμα του υπουργείου αν δεν κάνω λάθος ορίζει 5 ώρες, σωστά;) καθώς και 4 ώρες Αγγλικά που είναι η βασική γλώσσα του σχολείου.

 

Η ενημέρωση ήταν ομαδική, διήρκεσε πολύ και υπήρχαν τόσα θέματα να καλυφθούν που δεν πρόλαβα να διατυπώσω όλες τις απορίες μου. Θέλω να καταλαγιάσουν μέσα μου οι πρώτες εντυπώσεις, να σκεφτώ ξανά και να επισκεφθώ πάλι (κατά μόνας αυτή τη φορά) το σχολείο με συγκεκριμένα ερωτήματα.

 

Βερενίκη,

κάποια συμβουλή ως προς τις ερωτήσεις που πρέπει να κάνω για το δημοτικό; Θυμάμαι καλά ότι είχες γράψει κάποια στιγμή πώς έχεις μια τέτοια λίστα. Θα μπορoύσες να μου την στείλεις; Αν δεν κάνω λάθος, έχεις παιδί στις μεγαλύτερες τάξεις του Δημοτικού. Ως πιο έμπειρη μαμά, ποια σημεία να προσέξω συγκεκριμένες μέθοδοι κλπ ώστε να σχηματίσω άποψη για το εκπαιδευτικό έργο του σχολείου;

 

Δίγλωσσο

Τέλος, λέμε ότι εάν προχωρήσουμε με την επιλογή Πλάτωνα, δεν αντέχουμε οικονομικά να την γράψουμε στο δίγλωσσο (επιπλέον ?1100 ευρώ). Ρώτησα το σχολείο εάν το βασικό πρόγραμμά τους καλύπτει τις ανάγκες ενός μέσου παιδιού σε διπλώματα κλπ (καθώς δεν θα ήθελα να κάνει φροντιστήρια) και πήρα θετική απάντηση.

Μπορώ να ρωτήσω κάτι πιο συγκεκριμένο επʼαυτού την επόμενη φορά που θα πάω; Ιδέα δεν έχω ποιο δίπλωμα αναμένεται να πάρει ένα παιδί και πότε!

 

Επειδη ρωτας για τον Πλατωνα θα σου πω οτι περυσι ηρθε στο δικο μας σχολειο παιδακι απο εκει. Η μαμα του λεει οτι στα Αγγλικα γινοταν καλη δουλεια αλλα δεν ηταν καθολου ευχαριστημενη απο τα Ελληνικα ουτε απο την Οργανωση του σχολειου. Επισης το εβρισκε πολυ χαλαρο στις συμπεριφορες των παιδιων με αποτελεσμα να επικρατει χαος.

Link to comment
Share on other sites

Πλάτωνα

 

Ο πλάτωνας ήταν η αιτία που ανακάλυψα το φορουμ....:-P

Από τότε που έψαχνα λοιπον σχολείο (που δεν έβρισκα κανέναν) έως τώρα έχω συναντήσει αρκετούς γονείς που πάνε τα παιδιά στον Πλάτωνα.

Το εντυπωσιακό είναι ότι όλοι είναι ικανοποιημένοι και τα παιδιά σε γενικές γραμμές χαρούμενα. Παράπονα δεν ακούς!

Όμως από την άλλη οι απαιτήσεις τους είναι εντελώς διαφορετικές απο τις δικές μου!

Έτσι, αν και μεγάλη υποστηρίκτρια του ΙΒ θα περιοριστώ να πω γιατί τότε δεν το επέλεξα.

Το κίνητρο μου φυσικά ήταν το ΙΒ και το δίγλωσσο έτσι με τον Διευθυντή του Δημοτικού κυρίως συζήτησα αυτό το θέμα, επίμονα.Δεν ήταν αισιόδοξα τα πράγματα εως το τέλος...ως προς την ουσία μιλάμε. Όπως μας εξήγησε, οι περισσότεροι που πάνε στο σχολείο τους ΔΕΝ ενδιαφέρονται τόσο για το ΙΒ diploma καθώς ή δεν θα έχουν την οικονομική ευχέρεια για την συνέχιση των σπουδών τους στο εξωτερικό ή δεν θέλουν στα Αγγλικά τα μαθήματα ή σε τόσους λίγους μαθητές ανα βαθμίδα που έχουν πιθανόν και να μην είχαν τα τυπικά προσόντα να επιτύχουν την βαθμολογία γιαυτό και τα τότε όχι καλά αποτελέσματα.

Σκεφτήκαμε έτσι, ότι παρά την πιστοποίηση ΙΒ και στις 3 βαθμίδες ότι ίσως να μην γίνετε αυτό που θέλουμε αφου οι μαθητές δεν θα έχουν κοινούς στόχους. Σε συνδυασμό με τις εγκαταστάσεις που είναι πλήρες αλλα απαξιωμένες (εργαστήρια , αιθουσα μουσικής κλπ) το αφήσαμε καθώς θα μπορούσαμε οικονομικά να πάμε σε κάποια άλλο .

 

ΚΩΣΤΕΑ ΓΕΙΤΟΝΑ

 

Πλεονεκτήματα ότι έχει ΙΒ αλλα κυρίως οτι το υποστηρίζει εως το τέλος.Δηλαδή φροντίζει τους μαθητές του για να έχουν επιτυχία σε καλά πανεπιστήμια , με τα βιογραφικά τους κλπ.Μεγάλο πράγμα αυτό.Γίνετε επαγγελματική δουλειά.

Χαλαρό σχολείο , άνετο.

 

Μειονεκτήματα

Η χαλαρότητα του.Παρά είναι χαλαρό ...τόσο που χάνετε ένα παιδάκι πιο μαζεμένο(οι ανιψιές μου...).Είναι το άλλο άκρο.Γενικά είναι ένα μπάχαλο , όποιος θέλει μπαίνει , ότι θέλει κάνει.Πολλές και διαφορετικές προσωπικότητες, Ελληνικών προδιαγραφών όμως.Κουραστικές.

Επίσης κακή φύλαξη και προβληματικες αυλές κυρίως στο γυμνάσιο (οχι απο ομορφιά αλλά απο φύλαξη και έλεγχο).

Τώρα για το ΙΒ σε επίπεδο δημοτικού ...αυτές τις μέρες θα σας καλέσουν λογικά σε κάποια project τάξης να δείτε παρουσίαση. Ψιλό απογοήτευση .Ουτε τα ίδια τα παιδιά δεν κατανοούν τι κάνουν.

Παρόλα αυτά αν είχα την δύναμη να αγνοήσω την διαδρομή θα το επέλεγα ως ΙΒ σχολείο για να φτάσει και στην πηγή το παιδί.

 

Ελπίζω να έχουν αλλάξει τα πράγματα 8 χρόνια μετά για τον ΠΛΑΤΩΝΑ καθώς είναι ένα ήσυχο , οικογενειακό σχολείο,Συμπαθέστατο.

Link to comment
Share on other sites

Επειδη ρωτας για τον Πλατωνα θα σου πω οτι περυσι ηρθε στο δικο μας σχολειο παιδακι απο εκει. Η μαμα του λεει οτι στα Αγγλικα γινοταν καλη δουλεια αλλα δεν ηταν καθολου ευχαριστημενη απο τα Ελληνικα ουτε απο την Οργανωση του σχολειου. Επισης το εβρισκε πολυ χαλαρο στις συμπεριφορες των παιδιων με αποτελεσμα να επικρατει χαος.

 

sofi@p,

Είστε γ' δημοτικού Εράσμειο, σωστά;

Μήπως η μαμά που πήρε μεταγραφή από Πλάτωνα σε εσάς είπε κάτι πιο συγκεκριμένο; Πώς ήταν δηλαδή οι συμπεριφορές των παιδιών και δημιουργούσαν χάος;

Φώναζαν έβριζαν, χτυπούσαν, ήταν επιθετικά, ήταν αγενή προς τους καθηγητές ή μεταξύ τους, δεν είχαν σεβασμό, τί;

Π.χ. εμένα μου έχει κάνει εντύπωση ότι σε όλα τα Video που είδα στο youtube με παρελάσεις (εντός σχολείου) το θέαμα είναι για κλάματα. Ολίγον μπάχαλο από κάθε άποψη (βηματισμός, ντύσιμο κλπ). Αλλά είπα ΟΚ δεν δίνουν σημασία σε αυτό. Δεν υποχρεώνουν τα παιδιά να αγοράσουν στολή. Δύσκολες οι εποχές γαρ, πάμε παρακάτω.

Μήπως θυμάσαι (ή μήπως μπορείς να ρωτήσεις εφόσον είστε συμμαθητές) τί είδους συμπεριφορές την ενόχλησαν; Ποιά προβλήματα οργάνωσης;

Ευχαριστωωω!

Link to comment
Share on other sites

Πλάτωνα

 

Ο πλάτωνας ήταν η αιτία που ανακάλυψα το φορουμ....:-P

Από τότε που έψαχνα λοιπον σχολείο (που δεν έβρισκα κανέναν) έως τώρα έχω συναντήσει αρκετούς γονείς που πάνε τα παιδιά στον Πλάτωνα.

Το εντυπωσιακό είναι ότι όλοι είναι ικανοποιημένοι και τα παιδιά σε γενικές γραμμές χαρούμενα. Παράπονα δεν ακούς!

Όμως από την άλλη οι απαιτήσεις τους είναι εντελώς διαφορετικές απο τις δικές μου!

Έτσι, αν και μεγάλη υποστηρίκτρια του ΙΒ θα περιοριστώ να πω γιατί τότε δεν το επέλεξα.

Το κίνητρο μου φυσικά ήταν το ΙΒ και το δίγλωσσο έτσι με τον Διευθυντή του Δημοτικού κυρίως συζήτησα αυτό το θέμα, επίμονα.Δεν ήταν αισιόδοξα τα πράγματα εως το τέλος...ως προς την ουσία μιλάμε. Όπως μας εξήγησε, οι περισσότεροι που πάνε στο σχολείο τους ΔΕΝ ενδιαφέρονται τόσο για το ΙΒ diploma καθώς ή δεν θα έχουν την οικονομική ευχέρεια για την συνέχιση των σπουδών τους στο εξωτερικό ή δεν θέλουν στα Αγγλικά τα μαθήματα ή σε τόσους λίγους μαθητές ανα βαθμίδα που έχουν πιθανόν και να μην είχαν τα τυπικά προσόντα να επιτύχουν την βαθμολογία γιαυτό και τα τότε όχι καλά αποτελέσματα.

Σκεφτήκαμε έτσι, ότι παρά την πιστοποίηση ΙΒ και στις 3 βαθμίδες ότι ίσως να μην γίνετε αυτό που θέλουμε αφου οι μαθητές δεν θα έχουν κοινούς στόχους. Σε συνδυασμό με τις εγκαταστάσεις που είναι πλήρες αλλα απαξιωμένες (εργαστήρια , αιθουσα μουσικής κλπ) το αφήσαμε καθώς θα μπορούσαμε οικονομικά να πάμε σε κάποια άλλο .

 

ΚΩΣΤΕΑ ΓΕΙΤΟΝΑ

 

Πλεονεκτήματα ότι έχει ΙΒ αλλα κυρίως οτι το υποστηρίζει εως το τέλος.Δηλαδή φροντίζει τους μαθητές του για να έχουν επιτυχία σε καλά πανεπιστήμια , με τα βιογραφικά τους κλπ.Μεγάλο πράγμα αυτό.Γίνετε επαγγελματική δουλειά.

Χαλαρό σχολείο , άνετο.

 

Μειονεκτήματα

Η χαλαρότητα του.Παρά είναι χαλαρό ...τόσο που χάνετε ένα παιδάκι πιο μαζεμένο(οι ανιψιές μου...).Είναι το άλλο άκρο.Γενικά είναι ένα μπάχαλο , όποιος θέλει μπαίνει , ότι θέλει κάνει.Πολλές και διαφορετικές προσωπικότητες, Ελληνικών προδιαγραφών όμως.Κουραστικές.

Επίσης κακή φύλαξη και προβληματικες αυλές κυρίως στο γυμνάσιο (οχι απο ομορφιά αλλά απο φύλαξη και έλεγχο).

Τώρα για το ΙΒ σε επίπεδο δημοτικού ...αυτές τις μέρες θα σας καλέσουν λογικά σε κάποια project τάξης να δείτε παρουσίαση. Ψιλό απογοήτευση .Ουτε τα ίδια τα παιδιά δεν κατανοούν τι κάνουν.

Παρόλα αυτά αν είχα την δύναμη να αγνοήσω την διαδρομή θα το επέλεγα ως ΙΒ σχολείο για να φτάσει και στην πηγή το παιδί.

 

Ελπίζω να έχουν αλλάξει τα πράγματα 8 χρόνια μετά για τον ΠΛΑΤΩΝΑ καθώς είναι ένα ήσυχο , οικογενειακό σχολείο,Συμπαθέστατο.

 

ΙΒ πολύ καλό στη 2α και 3η Λυκείου έχει κι ο Δούκας. Και πολλά από τα βιωματικά στο δημοτικό και γυμνάσιο τα έχει χωρίς να έχει IB να τον περιορίζει και σε άλλα.

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites

Βέρα,

η Εράσμειος θεωρώ ότι είναι ένα πολύ καλό σχολείο που θα προσφέρει καλές βάσεις στα παιδιά σου. Γνωρίζω γονείς - την κρίση των οποίων εμπιστεύομαι - οι οποίοι είναι ευχαριστημένοι. Μικροπαράπονα θα έχουμε όλοι μας, με όλα τα σχολεία. Το θέμα είναι τι πιστεύει ο κάθε γονιός ότι ταιριάζει στο παιδί του.

 

 

Ναι κι εγώ απ' όσο βλέπω όλοι οι γονείς λένε ότι είναι ευχαριστημένοι και όταν το ψάξει λίγο παραπάνω αναρωτιέσαι για ποιο λόγο ακριβώς είναι ευχαριστημένοι.

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...