Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Συζήτηση με τα παιδιά μας σχετική με το νηπιαγωγείο.


Recommended Posts


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 1,3k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

αχ μακάρι να δω κι εγω μια πρόοδο. όταν ήταν με την κοπέλα έβλεπα τι έκαναν, καταλάβαινα ποιο παιχνίδι είχε μετακινηθεί, αν είχαν αλλάξει θέση τα βιβλία, έβλεπα ζωγραφιές κ κατασκευές, αναγνώριζα πραγνατα που δν είχε ακούσει από εμάς, τώρα αυτό που είμαι στα τυφλά με αγχώνει πολύ! 

Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πρίν, Super.mum είπε:

Πρέπει να δει το σπίτι μου για να καταλάβει τι θα πει ζούγκλα χαχα .. το έχουν διαλύσει και που είμαστε ακόμα 

Πάντως επειδή και εγώ θυμάμαι εμένα σαν μαθήτρια δεν θυμάμαι να επικρατούσε ποτέ σε καμία αίθουσα τέτοιο χάος .. και έχω αλλάξει σχολεία .. ήμουν και σε ιδιωτικό και σε δημόσιο κάποια στιγμή .. σίγουρα από το ιδιωτικό στο δημόσιο μου φάνηκε η διαφορά αλλά όχι ότι ήταν και ζούγκλα 

Δεν ξερω τι ακριβώς εννοεί όταν λέει ζουγκλα.εσπερος μπορείς να αναφέρεις συγκεκριμένα παραδείγματα?εννοώ να περιγράψεις συμπεριφορές.

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 13 λεπτά , μαγιοπουλας είπε:

Δεν ξερω τι ακριβώς εννοεί όταν λέει ζουγκλα.εσπερος μπορείς να αναφέρεις συγκεκριμένα παραδείγματα?εννοώ να περιγράψεις συμπεριφορές.

μα δεν έχω συγκεκριμένα παραδείγματα παιδιών νηπιαγωγείου. δεν έχω πάει σε τάξη τέτοιας ηλικίας. απλώς φαντάζομαι φασαρία, η δασκάλα να λέει κάτι κ τα μισά να είναι αλλού, σπρωξίματα, τετοια. 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 30 λεπτά , Έσπερος είπε:

μα δεν έχω συγκεκριμένα παραδείγματα παιδιών νηπιαγωγείου. δεν έχω πάει σε τάξη τέτοιας ηλικίας. απλώς φαντάζομαι φασαρία, η δασκάλα να λέει κάτι κ τα μισά να είναι αλλού, σπρωξίματα, τετοια. 

Άρα μιλάς αυθαίρετα.κολλας ταμπέλες.κ δεν το λέω κακοπροαιρετα.κ τι σημαίνει ει φασαρία?γέλια κλάματα διε εξεις?στην αληθινή  ζωή ειναι αυτά.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

πρίν από 10 λεπτά , μαγιοπουλας είπε:

Άρα μιλάς αυθαίρετα.κολλας ταμπέλες.κ δεν το λέω κακοπροαιρετα.κ τι σημαίνει ει φασαρία?γέλια κλάματα διε εξεις?στην αληθινή  ζωή ειναι αυτά.

ναι αληθινή ζωή είναι. απλώς ειναο διαφορετική από το σπίτι. αυτό εξηγω. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Έσπερος είπε:

ναι αληθινή ζωή είναι. απλώς ειναο διαφορετική από το σπίτι. αυτό εξηγω. 

Και; μονο αυτο ειναι το σωστο; η καλυτερα να το ζησει κ αυτο γτ οπως κ να το κανουμε αυτο που εννοεις εσυ σπιτι δ θα το βρει πουθενα;Οποτε καλυτερα να προετοιμαστει;

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Έσπερος είπε:

ναι αληθινή ζωή είναι. απλώς ειναο διαφορετική από το σπίτι. αυτό εξηγω. 

Άτοπη η σύγκριση.υπαρχει μια μαύρη τρύπα στο μυαλό σου.δεν ξέρω πως αλλιώς να το πω.δεν έχεις αναζητήσει ποτέ να βρεις τι περιμενεις από δεξιότητες κ συμπεριφορά σε αυτή την ηλικία?πρέπει πραγματικά να το κάνετε.μου κάνει τρομερή εντύπωση ο τρόπος σκέψης σου δεδομένου ότι είσαι κ Το χώρο.δεν είσαι άσχετη.

Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πρίν, vicky86 είπε:

Και; μονο αυτο ειναι το σωστο; η καλυτερα να το ζησει κ αυτο γτ οπως κ να το κανουμε αυτο που εννοεις εσυ σπιτι δ θα το βρει πουθενα;Οποτε καλυτερα να προετοιμαστει;

 

6 ώρες πρίν, μαγιοπουλας είπε:

Άτοπη η σύγκριση.υπαρχει μια μαύρη τρύπα στο μυαλό σου.δεν ξέρω πως αλλιώς να το πω.δεν έχεις αναζητήσει ποτέ να βρεις τι περιμενεις από δεξιότητες κ συμπεριφορά σε αυτή την ηλικία?πρέπει πραγματικά να το κάνετε.μου κάνει τρομερή εντύπωση ο τρόπος σκέψης σου δεδομένου ότι είσαι κ Το χώρο.δεν είσαι άσχετη.

Ρε κορίτσια γιατί λέμε τα ίδια κ τα ιδθα; είπα κάτι απλό, μου κάνει εντύπωση να μην ακολουθεί δυο τρεις απλές οδηγίες, γιατί αυτό ξέρω ότι μπορεί να το κάνει. το ότι παίζει μόνος του δεν μου κάνει εντύπωση γιατί ξέρω ότι δεν πλησιάζει εύκολα άλλα παιδάκια. οπότε εστιάζω σ αυτά που ξέρει. κ αναρψτιεμαι γιατί πρέπει να εξηγήσω πόσες φορές να φέρνει πίσω τη μάσκα. κ το ερμηνεύω ότι μάλλον αποσυντονίζεται από τη φασαρία ενώ στο σπίτι δεν έχει τέτοιο πρόβλημα. γιατί το αναλύουμε ακόμα; τα πολλά παιδιά στο σχολείο είναι χαβαλές κ απώλεια διδακτικού χρόνου. μόνο κ μόνο να τακτοποιηθούν πχ στην παρεούλα, το μπες-βγες, η ώρα που θέλει να ησυχάσουν όλα, είναι υποβάθμιση της εκπαίδευσης. Δεν είπα ότο θα ήταν καλύτερα στο σπίτι, χρειάζεται παρέα κ επαφή με διαφορετικές κοινωνικές δομές, δεν το αμφισβητώ. Ελπίζω απλώς να μπορέσει να μάθει όσα έμαθε δυο χρόνια με την νταντά. τουλάχιστον η μίμηση να διευκολύνει να κάνει κ πράγματα που εμείς δείχναμε κ δεν τον είχαν συγκινήσει ακόμα. 

4 ώρες πρίν, vicky86 είπε:

αληθεια,ερωτηματολογιο σας εδωσαν απο το νηπιαγωγειο;να γραψετε για το παιδι σας;

ναι, μας έδωσαν κάτι. το κάνουν όλοι; ωραία κίνηση μου φάνηκε. 

6 ώρες πρίν, μαγιοπουλας είπε:

Άτοπη η σύγκριση.υπαρχει μια μαύρη τρύπα στο μυαλό σου.δεν ξέρω πως αλλιώς να το πω.δεν έχεις αναζητήσει ποτέ να βρεις τι περιμενεις από δεξιότητες κ συμπεριφορά σε αυτή την ηλικία?πρέπει πραγματικά να το κάνετε.μου κάνει τρομερή εντύπωση ο τρόπος σκέψης σου δεδομένου ότι είσαι κ Το χώρο.δεν είσαι άσχετη.

Από τη στιγμή που το σχολείο λέει ότι περιμένει από τα παιδιά αυτοεξυπηρετηση σε όλα, προφανώς κ θα περιμενω να τα κάνει. κι εσυ εξάλλου που το πας σε μοντεσορθανο ξέρεις ποσα πράγματα μπορούν να κάνουν. δεν περιμενω να λύνει εξισώσεις, να βάζει μια μάσκα σε ένα σακουλάκι αντί να την παρατάει στο σχολείο θέλω. δεν νομίζω ότι είναι υπερβολή κ σίγουρα δεν είναι κάτι που δεν μπορεί να κάνει. 

6 ώρες πρίν, μαγιοπουλας είπε:

Άτοπη η σύγκριση.υπαρχει μια μαύρη τρύπα στο μυαλό σου.δεν ξέρω πως αλλιώς να το πω.δεν έχεις αναζητήσει ποτέ να βρεις τι περιμενεις από δεξιότητες κ συμπεριφορά σε αυτή την ηλικία?πρέπει πραγματικά να το κάνετε.μου κάνει τρομερή εντύπωση ο τρόπος σκέψης σου δεδομένου ότι είσαι κ Το χώρο.δεν είσαι άσχετη.

τα ορόσημα κάθε ηλικίας τα διαβάζω συστηματικά εξ αρχής. αν έχω απορία ρωτάω την παιδίατρο. κ όσο μπορώ συζητάω με άλλους γονείς για να μάθω τι κάνουν τα παιδιά τους για να ξέρω αν πρέπει να μάθουμε κάτι άλλο. δεν νομίζω ότι πο γονείς κάνουν κάτι περισσότερο. θα έλεγα μάλλον ότι ασχολούμαι υπερβολικά με το να συγκρίνω. 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

1 hour ago, Έσπερος είπε:

 

Ρε κορίτσια γιατί λέμε τα ίδια κ τα ιδθα; είπα κάτι απλό, μου κάνει εντύπωση να μην ακολουθεί δυο τρεις απλές οδηγίες, γιατί αυτό ξέρω ότι μπορεί να το κάνει. το ότι παίζει μόνος του δεν μου κάνει εντύπωση γιατί ξέρω ότι δεν πλησιάζει εύκολα άλλα παιδάκια. οπότε εστιάζω σ αυτά που ξέρει. κ αναρψτιεμαι γιατί πρέπει να εξηγήσω πόσες φορές να φέρνει πίσω τη μάσκα. κ το ερμηνεύω ότι μάλλον αποσυντονίζεται από τη φασαρία ενώ στο σπίτι δεν έχει τέτοιο πρόβλημα. γιατί το αναλύουμε ακόμα; τα πολλά παιδιά στο σχολείο είναι χαβαλές κ απώλεια διδακτικού χρόνου. μόνο κ μόνο να τακτοποιηθούν πχ στην παρεούλα, το μπες-βγες, η ώρα που θέλει να ησυχάσουν όλα, είναι υποβάθμιση της εκπαίδευσης.

Δεν ειναι υποβαθμιση της εκπαιδευσης. Θα ελεγα οτι ειναι στα πλαισια της εκπαιδευσης! Τα εχουν υπολογισει γιατι ολοι ξερουν οτι θα χαθει χρονος κλπ. 
συμφωνω οτι με λιγοτερα παιδια θα ηταν καλυτερα αλλα δεν θα ηταν και η μερα με τη νυχτα αν αντι για 25 ηταν 18!

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 29 λεπτά , irin είπε:

Δεν ειναι υποβαθμιση της εκπαιδευσης. Θα ελεγα οτι ειναι στα πλαισια της εκπαιδευσης! Τα εχουν υπολογισει γιατι ολοι ξερουν οτι θα χαθει χρονος κλπ. 
συμφωνω οτι με λιγοτερα παιδια θα ηταν καλυτερα αλλα δεν θα ηταν και η μερα με τη νυχτα αν αντι για 25 ηταν 18!

Πίστεψε με διαφορα υπάρχει σε μια τάξη αν είναι 22 αντί για 25. 18 είναι κολέγιο. το λέω εκ πείρας, ξέρω κάτι παραπάνω. Ούτε είναι στα πλαίσια της εκπαίδευσης. απλώς έχουμε μάθει να το θεωρούμε αναγκαίο κακό. ο γονιός δεν έχει μέτρο σύγκρισης. αν βλέπει το παιδί του ευχαριστημένο κ να προοδεύει, ικανοποιείται. εμείς ξέρουμε τι θα γινόταν παραπάνω ή καλύτερα.  

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 17 λεπτά , Έσπερος είπε:

Πίστεψε με διαφορα υπάρχει σε μια τάξη αν είναι 22 αντί για 25. 18 είναι κολέγιο. το λέω εκ πείρας, ξέρω κάτι παραπάνω. Ούτε είναι στα πλαίσια της εκπαίδευσης. απλώς έχουμε μάθει να το θεωρούμε αναγκαίο κακό. ο γονιός δεν έχει μέτρο σύγκρισης. αν βλέπει το παιδί του ευχαριστημένο κ να προοδεύει, ικανοποιείται. εμείς ξέρουμε τι θα γινόταν παραπάνω ή καλύτερα.  

Μα σιγουρα θα γινοταν καλυτερα. Απλα λεω οτι στα νηπια αν θεωρεις οτι υπαρχει χασιμο χρονου και βαβουρα οταν τρωνε 25 παιδια,λεω οτι θα ηταν παρομοια βαβουρα και με τα 22

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 57 λεπτά , irin είπε:

Μα σιγουρα θα γινοταν καλυτερα. Απλα λεω οτι στα νηπια αν θεωρεις οτι υπαρχει χασιμο χρονου και βαβουρα οταν τρωνε 25 παιδια,λεω οτι θα ηταν παρομοια βαβουρα και με τα 22

μην πιανόμαστε από ένα παράδειγμα. σκεψου άλλο. κάνουν μια εργασθα. οτιδήποτε. τα νήπια έχουν μια εμπειρία κ κάποιες δεξιότητες, θα την κάνουν γενικα κ θα θέλουν κ κάτι παραπάνω. τα προνήπια κ όσα νήπια έχουν πιο αργό ρυθμό, θα θέλουν περισσότερες οδηγίες, βοήθεια κλπ. Η δασκάλα πρέπει να ισορροπήσει στο να μην κρατάει στάσιμα τα μεγάλα κ να μην αφήνει τα μικρά απλώς να μουντζουρώνουν. Αλλιώς θα γίνει αυτό στα 18 παιδιά, αλλιώς στα 20, αλλιώς στα 22, αλλιώς στα 25. Σ αυτές τις ηλικίες δεν είναι αμελητέα αυτά τα θέματα. κ δεν είναι και τάξεις που το παιδί θα διαβάσει στο σπίτι με ησυχία κ θα καταλάβει κάτι καλύτερα κάνοντας μια άσκηση παραπάνω. 

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πρίν, Έσπερος είπε:

 

Ρε κορίτσια γιατί λέμε τα ίδια κ τα ιδθα; είπα κάτι απλό, μου κάνει εντύπωση να μην ακολουθεί δυο τρεις απλές οδηγίες, γιατί αυτό ξέρω ότι μπορεί να το κάνει. το ότι παίζει μόνος του δεν μου κάνει εντύπωση γιατί ξέρω ότι δεν πλησιάζει εύκολα άλλα παιδάκια. οπότε εστιάζω σ αυτά που ξέρει. κ αναρψτιεμαι γιατί πρέπει να εξηγήσω πόσες φορές να φέρνει πίσω τη μάσκα. κ το ερμηνεύω ότι μάλλον αποσυντονίζεται από τη φασαρία ενώ στο σπίτι δεν έχει τέτοιο πρόβλημα. γιατί το αναλύουμε ακόμα; τα πολλά παιδιά στο σχολείο είναι χαβαλές κ απώλεια διδακτικού χρόνου. μόνο κ μόνο να τακτοποιηθούν πχ στην παρεούλα, το μπες-βγες, η ώρα που θέλει να ησυχάσουν όλα, είναι υποβάθμιση της εκπαίδευσης. Δεν είπα ότο θα ήταν καλύτερα στο σπίτι, χρειάζεται παρέα κ επαφή με διαφορετικές κοινωνικές δομές, δεν το αμφισβητώ. Ελπίζω απλώς να μπορέσει να μάθει όσα έμαθε δυο χρόνια με την νταντά. τουλάχιστον η μίμηση να διευκολύνει να κάνει κ πράγματα που εμείς δείχναμε κ δεν τον είχαν συγκινήσει ακόμα. 

ναι, μας έδωσαν κάτι. το κάνουν όλοι; ωραία κίνηση μου φάνηκε. 

Από τη στιγμή που το σχολείο λέει ότι περιμένει από τα παιδιά αυτοεξυπηρετηση σε όλα, προφανώς κ θα περιμενω να τα κάνει. κι εσυ εξάλλου που το πας σε μοντεσορθανο ξέρεις ποσα πράγματα μπορούν να κάνουν. δεν περιμενω να λύνει εξισώσεις, να βάζει μια μάσκα σε ένα σακουλάκι αντί να την παρατάει στο σχολείο θέλω. δεν νομίζω ότι είναι υπερβολή κ σίγουρα δεν είναι κάτι που δεν μπορεί να κάνει. 

τα ορόσημα κάθε ηλικίας τα διαβάζω συστηματικά εξ αρχής. αν έχω απορία ρωτάω την παιδίατρο. κ όσο μπορώ συζητάω με άλλους γονείς για να μάθω τι κάνουν τα παιδιά τους για να ξέρω αν πρέπει να μάθουμε κάτι άλλο. δεν νομίζω ότι πο γονείς κάνουν κάτι περισσότερο. θα έλεγα μάλλον ότι ασχολούμαι υπερβολικά με το να συγκρίνω. 

Νομίζω ότι όλη η κουβέντα πάει στον βρόντο.Δεν έχει νόημα.Ολα αρχίζουν κ τελειώνουν σε σένα με τον τρόπο που σκέφτεσαι .

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

4 ώρες πρίν, Έσπερος είπε:

 

Ρε κορίτσια γιατί λέμε τα ίδια κ τα ιδθα; είπα κάτι απλό, μου κάνει εντύπωση να μην ακολουθεί δυο τρεις απλές οδηγίες, γιατί αυτό ξέρω ότι μπορεί να το κάνει. το ότι παίζει μόνος του δεν μου κάνει εντύπωση γιατί ξέρω ότι δεν πλησιάζει εύκολα άλλα παιδάκια. οπότε εστιάζω σ αυτά που ξέρει. κ αναρψτιεμαι γιατί πρέπει να εξηγήσω πόσες φορές να φέρνει πίσω τη μάσκα. κ το ερμηνεύω ότι μάλλον αποσυντονίζεται από τη φασαρία ενώ στο σπίτι δεν έχει τέτοιο πρόβλημα. γιατί το αναλύουμε ακόμα; τα πολλά παιδιά στο σχολείο είναι χαβαλές κ απώλεια διδακτικού χρόνου. μόνο κ μόνο να τακτοποιηθούν πχ στην παρεούλα, το μπες-βγες, η ώρα που θέλει να ησυχάσουν όλα, είναι υποβάθμιση της εκπαίδευσης. Δεν είπα ότο θα ήταν καλύτερα στο σπίτι, χρειάζεται παρέα κ επαφή με διαφορετικές κοινωνικές δομές, δεν το αμφισβητώ. Ελπίζω απλώς να μπορέσει να μάθει όσα έμαθε δυο χρόνια με την νταντά. τουλάχιστον η μίμηση να διευκολύνει να κάνει κ πράγματα που εμείς δείχναμε κ δεν τον είχαν συγκινήσει ακόμα. 

ναι, μας έδωσαν κάτι. το κάνουν όλοι; ωραία κίνηση μου φάνηκε. 

Από τη στιγμή που το σχολείο λέει ότι περιμένει από τα παιδιά αυτοεξυπηρετηση σε όλα, προφανώς κ θα περιμενω να τα κάνει. κι εσυ εξάλλου που το πας σε μοντεσορθανο ξέρεις ποσα πράγματα μπορούν να κάνουν. δεν περιμενω να λύνει εξισώσεις, να βάζει μια μάσκα σε ένα σακουλάκι αντί να την παρατάει στο σχολείο θέλω. δεν νομίζω ότι είναι υπερβολή κ σίγουρα δεν είναι κάτι που δεν μπορεί να κάνει. 

τα ορόσημα κάθε ηλικίας τα διαβάζω συστηματικά εξ αρχής. αν έχω απορία ρωτάω την παιδίατρο. κ όσο μπορώ συζητάω με άλλους γονείς για να μάθω τι κάνουν τα παιδιά τους για να ξέρω αν πρέπει να μάθουμε κάτι άλλο. δεν νομίζω ότι πο γονείς κάνουν κάτι περισσότερο. θα έλεγα μάλλον ότι ασχολούμαι υπερβολικά με το να συγκρίνω. 

αληθεια;δ καταλαβαινεις γτ συνεχιζουμε;γτ δ γινεται ρε εσπερος να γραφεις στην ενοτητα του νηπιαγωγειου για χαβαλε κ χασιμο διδακτικης ωρας

γτ αυτα που λες σαν υποβαθμιση της εκπαιδευσης δ ειναι η ουσια

μετα οκ το πηγες κ στις ασκησουλες που οκ,εκει επηρεαζει περισσοτερο.αλλα κ παλι πρεπει να εχουμε στον νου οτι μιλαμε για προνηπια κ νηπια

διαφορετικες κοινωνικες δομες.τι ακριβως εννοεις;το οτι το παιδι βγαινει κ ζει μια καθημερινοτητα που εχουν ολα τα υπολοιπα παιδια;

ναι δ βγαζουμε ακρη,πρεπει να σταματησουμε αυτην την συζητηση

 

3 ώρες πρίν, Έσπερος είπε:

Πίστεψε με διαφορα υπάρχει σε μια τάξη αν είναι 22 αντί για 25. 18 είναι κολέγιο. το λέω εκ πείρας, ξέρω κάτι παραπάνω. Ούτε είναι στα πλαίσια της εκπαίδευσης. απλώς έχουμε μάθει να το θεωρούμε αναγκαίο κακό. ο γονιός δεν έχει μέτρο σύγκρισης. αν βλέπει το παιδί του ευχαριστημένο κ να προοδεύει, ικανοποιείται. εμείς ξέρουμε τι θα γινόταν παραπάνω ή καλύτερα.  

επισης σε αυτο το θεμα η εμπειρια σου ειναι οπως ολων

σαν μαθητρια καποτε κ σαν μαμα τωρα

δ μπορεις να συγκτινεις νηπιαγωγειο με γυμνασιο

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 16 λεπτά , vicky86 είπε:

αληθεια;δ καταλαβαινεις γτ συνεχιζουμε;γτ δ γινεται ρε εσπερος να γραφεις στην ενοτητα του νηπιαγωγειου για χαβαλε κ χασιμο διδακτικης ωρας

γτ αυτα που λες σαν υποβαθμιση της εκπαιδευσης δ ειναι η ουσια

μετα οκ το πηγες κ στις ασκησουλες που οκ,εκει επηρεαζει περισσοτερο.αλλα κ παλι πρεπει να εχουμε στον νου οτι μιλαμε για προνηπια κ νηπια

διαφορετικες κοινωνικες δομες.τι ακριβως εννοεις;το οτι το παιδι βγαινει κ ζει μια καθημερινοτητα που εχουν ολα τα υπολοιπα παιδια;

ναι δ βγαζουμε ακρη,πρεπει να σταματησουμε αυτην την συζητηση

 

επισης σε αυτο το θεμα η εμπειρια σου ειναι οπως ολων

σαν μαθητρια καποτε κ σαν μαμα τωρα

δ μπορεις να συγκτινεις νηπιαγωγειο με γυμνασιο

Θα έλεγα ότι η παρουσία της μαμάς της Έσπερος είναι διάχυτη παντού. Ελπίζω το παιδί να μην υπακούει κ σε άλλες έντολες γιατί στην Έσπερος δεν έκανε καθόλου καλό που άκουγε τη μαμα της .:grin:

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πρίν, Έσπερος είπε:

μην πιανόμαστε από ένα παράδειγμα. σκεψου άλλο. κάνουν μια εργασθα. οτιδήποτε. τα νήπια έχουν μια εμπειρία κ κάποιες δεξιότητες, θα την κάνουν γενικα κ θα θέλουν κ κάτι παραπάνω. τα προνήπια κ όσα νήπια έχουν πιο αργό ρυθμό, θα θέλουν περισσότερες οδηγίες, βοήθεια κλπ. Η δασκάλα πρέπει να ισορροπήσει στο να μην κρατάει στάσιμα τα μεγάλα κ να μην αφήνει τα μικρά απλώς να μουντζουρώνουν. Αλλιώς θα γίνει αυτό στα 18 παιδιά, αλλιώς στα 20, αλλιώς στα 22, αλλιώς στα 25. Σ αυτές τις ηλικίες δεν είναι αμελητέα αυτά τα θέματα. κ δεν είναι και τάξεις που το παιδί θα διαβάσει στο σπίτι με ησυχία κ θα καταλάβει κάτι καλύτερα κάνοντας μια άσκηση παραπάνω. 

οσο γι αυτο για μενα παιζει ρολο κ πως μιλας γι αυτο γτ καμια φορα φαινεται κ ο τροπος που το αντιμετωπιζεις

πχ περυσι σχολιασε αρκετες φορες η δασκαλα μας οτι τα προνηπιακα που ειχε ηταν σε πολυ καλο επιπεδο

κ βαλε οτι δ ειναι απλα να δειξει γραμματα στα νηπια κ να μουτζουρωσουν τα προνηπια.θα υπαρχουν παιδια που ουτε καν καθονται.εμεις εχουμε κ παιδια με παραλληλη

κ ομως απο οτι ειδα στην τηλεκπαιδευση ολα τα περσινα νηπιακια μια χαρα ετοιμα πηγαν στο δημοτικο.κ προσωπικα εμεινα πολυ ευχαριστημενη κ για το προνηπιακι που ειχα εγω

επισης,κ εσυ το εγραψες πριν,μην ξεχναμε οτι αυτα ειναι υλη δημοτικου,θα τα κανουν τοτε.οποτε δ πειραζει που μενουν κ λιγο πισω

η κορη μου ηταν 16-17μαθητες.ενα σχολειο που εκανε φοβερη δουλεια

θεωρω ομως κ στου γιου γινεται καλη δουλεια,κ ας ειναι περισσοτερα παιδια

κ ομως νηοιαγωγος απο το σχολειο του σχολιασε οτι στα 25παιδια γινεται απλα φυλαξη.κ πιστευω οτι ειναι δασκαλα που ενδιαφερεται.κ εμενα η εμπειρια μου μου εδειξε οτι δ ειναι ετσι.μπορεις να κανεις δουλεια.δ ξερω στο τμημα της πως ηταν,απλα δ μου αρεσε σαν σχολιο

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Έσπερος said:

δεν το αμφισβητώ. Ελπίζω απλώς να μπορέσει να μάθει όσα έμαθε δυο χρόνια με την νταντά

Τί το τρομερό έμαθε πια με αυτή τη νταντά? Και αν είναι τόσο φοβερή και έχει προχωρήσει το παιδί τόσο πολύ, γιατί είχες τόσο άγχος για το αν θα τα καταφέρει στο προνήπιο? Στα δάχτυλα θα τα έπαιζε όλα. Αντίθετα, εσύ αγχωνόσουν για τουαλέτα, τάπερ, φαγητό, εάν θα ακολουθεί, εάν θα είναι ολομόναχος.. Αγχώθηκες επίσης γιατί άκουσες από τη δασκάλα ότι δεν αντιλαμβάνεται /συμμετέχει σε ότι κάνουν.. Οπότε είτε ήξερες ότι θα είναι όλα κομπλέ , εφόσον έχει γίνει τόσο καλή δουλεία με τη νταντά και άδικα καθόμασταν και γράφαμε εδώ ή αν όντως το παιδί δυσκολεύεται σε όλα αυτά, θα έπρεπε να λες πάλι καλά που ξεκίνησε σχολείο, όσα παιδιά και να είναι στην τάξη, για να κοινωνικοποιηθεί το παιδί και να ανθίσει. Έχω μπερδευτεί πάρα πολύ ομολογώ. 

Link to comment
Share on other sites

18 ώρες πρίν, Έσπερος είπε:

Δεν είανι ααπαραίτητο ότι δεν μπορούν, μπορεί απλώς να έχουν μάθει να τους τα δίνουν έτοιμα κι υπάρχουν κ γονείς ή μάλλον ιδίως παππούδες που επειδή δεν θε΄λουν λερωμα και ακαταστασία, δεν αφήνουν τα παιδιά να κάνουν πολλά πράγματα. τελος πάντων όμως μην κολλάμε σε λεπτομέρειες. Δεν μπορω να φανταστώ ότι όταν λένε πως είνια ώρα φαγητύ τα παιδάκια κάνουν σειρά κ παι΄ρνουν υπομονετικά τα τσαντάκια τους ήρεμα κ πολιτισμένα κ πάνε κ κάθονται στα τραπεζάκια χωρίς να γίνουν διάφορα απρόοπτα. μια αναστάτωση σίγουρα θα υπάρχει. 

Εμείς δεν κολλάμε σε λεπτομέρειες , εσυ κολλάς που πάλι αναφέρθηκες στο τάπερ 

Link to comment
Share on other sites

13 ώρες πρίν, vicky86 είπε:

αληθεια,ερωτηματολογιο σας εδωσαν απο το νηπιαγωγειο;να γραψετε για το παιδι σας;

Όχι! Δινουν σε όλα τα σχολεία? Σχετικό με τι είναι? 

 

Συγνώμη θέλω να ρωτήσω η ύλη της α δημοτικού ποια είναι? Να μάθουν τα γράμματα και τις φωνές? Γιατί λέτε πως είναι η ίδια ύλη με το νηπιαγωγείο?

Στην πρώτη δεν θα ασχοληθούν ένα βήμα παραπέρα με αυτά που έμαθαν στο νηπιαγωγείο? Αν πχ έμαθαν τα γράμματα να τα γράφουν όπως και ότι να ναι, στην πρώτη δεν πρέπει να τα μάθουν μέσα στις γραμμές του τετραδίου? Αυτό είναι επανάληψη? Δεν διαβάζουν συλλαβές? 

 

 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 43 λεπτά , Mama_Anesti_ είπε:

Όχι! Δινουν σε όλα τα σχολεία? Σχετικό με τι είναι? 

 

Συγνώμη θέλω να ρωτήσω η ύλη της α δημοτικού ποια είναι? Να μάθουν τα γράμματα και τις φωνές? Γιατί λέτε πως είναι η ίδια ύλη με το νηπιαγωγείο?

Στην πρώτη δεν θα ασχοληθούν ένα βήμα παραπέρα με αυτά που έμαθαν στο νηπιαγωγείο? Αν πχ έμαθαν τα γράμματα να τα γράφουν όπως και ότι να ναι, στην πρώτη δεν πρέπει να τα μάθουν μέσα στις γραμμές του τετραδίου? Αυτό είναι επανάληψη? Δεν διαβάζουν συλλαβές? 

 

 

Δ ξερω αν δινουν σε ολα. Γι αυτο ρωτησα

Εμας εδωσαν ολες τις χρονιες κ στα δυο παιδια

Εχει καποιες ερωτησεις οπως αν υπαρχουν προβληματα υγειας, αλλεργιες, χειρουργεια

Κ μετα να πουμε καποια πραγματα για την οικογενεια, αδερφια, αν εμπλεκεται καποιος αλλος στο μεγαλωμα, πως περναμε τον χρονο μαζι, με τι του αρεσει να παιζει, να περιγραψουμε τον χαρακτηρα, αν φοβαται κτ, ποιον θαυμαζει, τα ταλεντα του κλπ. Κ οτιδηποτε αλλο που μπορει να το εχει επηρεασει

Η υλη της α δημοτικου ξεκιναει με προγραφη. Καμπυλες,μπαστουνακια, γραμμες. Κ ολη την αλφαβητα. Αντιστοιχα στα μαθηματικα ξεκινανε σαν να μην ξερουν ουτε ως το 10,μοτιβα κλπ

Οποτε ακομη κ αν ενα παιδακι δ τα "μαθει" στο νηπιαγωγειο, θα τα μαθει στο δημοτικο. Δ ειναι υποχρεωτικο ενα παιδακι τελειωνοντας το νηπιαγωγειο να ξερει να γραφει το ονομα του πχ. Ναι, τα περισσοτερα το ξερουν κ απο προνηπια, αλλα πραγματικα δ ειναι υποχρεωτικο. Δ ειναι στην απαιτουμενη υλη του νηπιου

Απλα στο δημοτικο πλεον ειναι μαθημα, δ ειναι πια μεσω παιχνιδιου

Ειχε συμμαθητρια η κορη μου που ναι μεν εγραφε το ονομα αλλα πολυ δυσαναγνωστα. Μεχρι τελος της χρονιας το παιδι ηταν στο ιδιο επιπεδο με τα αλλα. Ασε που εχουμε κ αρκετους μουσουλμανους που ουτε καν μιλανε καλα ελληνικα. Βλεπεις εξελιξη μεχρι τελος της α

Στο τελος της χρονιας τουλ οσα παιδια ακουσα διαβαζαν, κ εγραφαν. Γραμματικη κανανε πληθυντικο, καταληξεις, συλλαβισμο, μεχρι κ ρηματα στο χθες κ το αυριο

Μαθηματικα προσθεσεις, αφαιρεσεις, αριθμους ως το 99,μεχρι εισαγωγη στον πολλαπλασιασμο

 

Link to comment
Share on other sites

Ούτε κ εμάς μας έδωσαν ερωτηματολόγιο. Τι ερωτήσεις έχουν? 

 

@Mama_Anesti_ στην αρχή της α δημοτικού μαθαίνουν να γράφουν σε γραμμές, πόσο κενό να αφήσουν και μερα με τη μερα μαθαίνουν καινούργια γράμματα κ συλλαβές. Μέχρι τα Χριστούγεννα μαθαίνουν να διαβάζουν κανονικά απ' ότι ξέρω. Σίγουρα κάνουν κάτι επιπλέον από τα νήπια. Άσε που στα νήπια δεν κάνουν όλες οι νηπιαγωγοί τα ίδια. Στο δικό μας πχ απ' ότι ξέρω μαθαίνει κάποια γραμματακια αλλά περισσότερο δίνει φωτοτυπία και το ζωγραφίζουν ή μπορεί να γράψει μια λεξουλα κ να ζητήσει να την αντιγράψουν. Ως εκεί όχι κάτι επιπλέον. Οπότε στην πρώτη η δασκάλα αναγκαστικά θα ξεκινήσει από τα πιο απλά γιατί δεν τα ξέρουν όλα τα παιδάκια

Link to comment
Share on other sites

Η συζήτηση έχει αρχίσει να γίνεται πολύ στενάχωρη για μένα γιατί δεν έχω ενοχλήσει ή προσβάλει κάποιον ούτε έχω σχολιάσει επιλογές άλλων γονέων. Δέχομαι ότι τη φοίτηση του παιδιού στο σχολείο τη βλέπω πιο πολύ σαν εκπαιδευτικός και όχι σαν γονιός. Σ αυτό έχετε δίκιο. Η αλήθεια είναι ότι πιο πολύ με νοιάζει αν θα διευκολύνω τη δουλειά της δασκάλας παρα αν το παιδί μου έχει κάποιο θέμα που επειδή δεν έχει αντίκτυπο σε άλλους περναει απαρατήρητο. Το ξέρω ότι είναι λάθος, αλλά δεν μπορώ να σκεφτώ αλλιώς. Ευτυχώς ο σύζυγος δεν πρόκειται να δείξει καμία συναδελφική κατανόηση αν υποψιαστεί ότι κάτι ενοχλεί το παιδί οπότε θα υπάρχει ισορροπία. Το σχολείο έκανε κάποιους χειρισμούς σε ένα διαδικαστικό θέμα αγνοώντας την παιδαγωγική διάσταση κάπως άγαρμπους κι έχω ξενερωσει μαζί τους κι εγω, αλλά φαίνεται ότι σύντομα θα αλλάξουμε τμήμα κ δασκάλα κ θα είναι κάπως λιγότερα παιδιά κι ελπίζω να μου φύγουν κάποιες ανησυχίες. 

 

9 ώρες πρίν, vicky86 είπε:

κ ομως νηοιαγωγος απο το σχολειο του σχολιασε οτι στα 25παιδια γινεται απλα φυλαξη.κ πιστευω οτι ειναι δασκαλα που ενδιαφερεται.κ εμενα η εμπειρια μου μου εδειξε οτι δ ειναι ετσι.μπορεις να κανεις δουλεια.δ ξερω στο τμημα της πως ηταν,απλα δ μου αρεσε σαν σχολιο

Σίγουρα είναι σχόλιο που ακούγεται ασχημα. Όμως αν όπως λες η δασκάλα ενδιαφέρεται, μπορεί να το συγκρίνει με άλλες συνθήκες κ να της φαίνεται ασχημο. Έισης, δυστυχώς όταν δεν υπάρχει σχεδιασμός, ώρες ώρες νιώθουμε ότι πραγματικά αυτό που ενδιαφέρει είναι η φύλαξη πρωτίστως. κ η δήθεν αναβάθμιση της προσχολικής, που έγινε όπως έγινε, μάλλον τη φύλαξη είχε σαν βασικό πλάνο παρα την εκπαίδευση. Μπορεί να το είπε γι αυτό. 

 

9 ώρες πρίν, Yovanna είπε:

Τί το τρομερό έμαθε πια με αυτή τη νταντά? Και αν είναι τόσο φοβερή και έχει προχωρήσει το παιδί τόσο πολύ, γιατί είχες τόσο άγχος για το αν θα τα καταφέρει στο προνήπιο? Στα δάχτυλα θα τα έπαιζε όλα. Αντίθετα, εσύ αγχωνόσουν για τουαλέτα, τάπερ, φαγητό, εάν θα ακολουθεί, εάν θα είναι ολομόναχος.. Αγχώθηκες επίσης γιατί άκουσες από τη δασκάλα ότι δεν αντιλαμβάνεται /συμμετέχει σε ότι κάνουν.. Οπότε είτε ήξερες ότι θα είναι όλα κομπλέ , εφόσον έχει γίνει τόσο καλή δουλεία με τη νταντά και άδικα καθόμασταν και γράφαμε εδώ ή αν όντως το παιδί δυσκολεύεται σε όλα αυτά, θα έπρεπε να λες πάλι καλά που ξεκίνησε σχολείο, όσα παιδιά και να είναι στην τάξη, για να κοινωνικοποιηθεί το παιδί και να ανθίσει. Έχω μπερδευτεί πάρα πολύ ομολογώ. 

Σε καθαρα γνωστικό επίπεδο αναφέρομαι. Έβλεπα ποσα πράγματα θυμόταν από βιβλία, τραγούδια, παιχνίδια κ τετοια. Και σε αυτοεξυπηρετηση βέβαια, πχ εκείνη πρώτη τον έβαλε στο τραπέζι για φαγητό κ όχι στο καρεκλάκι, του έμαθε να στύβει χυμό, κ με την τουαλέτα βοήθησε πολύ κ ασχολήθηκε περισσότερο κ με το ντύσιμο που εγω έχω πει ότι βαριόμουν να χρονοτριβώ. Δεν εχει σχέση αυτό με το ενδεχόμενο να βρεθεί στο σχολείο μόνος κ να νιώσει ανασφάλεια να κάνει πράγματα μόνος του όπως το τάπερ που έχουμε κοροϊδέψει όσο δεν πάει άλλο. Όταν γύριζα σπίτι πέρσι κ πρόπερσι, έβλεπα τι είχαν κάνει. Έβλεπα ποιο παιχνίδι ή βιβλίο είχε αλλάξει θέση, αν είχαν χτίσει κάτι, τις ζωγραφιές, αν είχαν κάνει μια χειροτεχνία, κάποια φυλλάδια που έφερνε, όταν διαβάζαμε βιβλία τον άκουγα να λέει πράγματα που δέν του  έχουμε πει εμείς, καταλάβαινα ότι γινόταν δουλειά. Τώρα είμαι στα τυφλά κ με αγχώνει αυτό κ το μόνο feedback ήταν ότι κοιτούσε την πλαστελίνη σαν να μην ξέρει τι είναι, που προφανώς δεν στέκει. Έχω που έχω την έγνοια αν κοινωνικοποιείται καθολου, που φαίνεται πώς όχι ακόμα, με τρώει κ το το δουλειά γίνεται με τόσα παιδιά, γιατί ξέροντας κ πώς λειτουργεί το σύστημα κ πολλοί εκπαιδευτικοί, φοβάμαι πώς η δουλειά γίνεται με τα μεγάλα παιδιά που μπορούν να κάνουν πράγματα κ τα άλλα απλώς υπάρχουν κ αν δεν ενοχλούν δεν ασχολείται κανεις. 

 

5 ώρες πρίν, Mama_Anesti_ είπε:

Όχι! Δινουν σε όλα τα σχολεία? Σχετικό με τι είναι? 

 

Συγνώμη θέλω να ρωτήσω η ύλη της α δημοτικού ποια είναι? Να μάθουν τα γράμματα και τις φωνές? Γιατί λέτε πως είναι η ίδια ύλη με το νηπιαγωγείο?

Στην πρώτη δεν θα ασχοληθούν ένα βήμα παραπέρα με αυτά που έμαθαν στο νηπιαγωγείο? Αν πχ έμαθαν τα γράμματα να τα γράφουν όπως και ότι να ναι, στην πρώτη δεν πρέπει να τα μάθουν μέσα στις γραμμές του τετραδίου? Αυτό είναι επανάληψη? Δεν διαβάζουν συλλαβές? 

 

 

Γενικέ το νηπιαγωγειο έχει τη φιλοσοφία της διαθεματικότητας. κανονικά όλα τα προγράμματα σπουδών την έχουν, αλλά στα χαρτιά, γιατί στην πράξη τα παιδιά πρέπει να εξετάζονται στεγανά κ αυστηρά απλώς στην ύλη κι έτσι η διαθεματικότητα γίνεται ντεκόρ. Το νηπιαγωγειο είναι η μόνη τάξη που μοορεις να κανεις θαύματα με ωραίες εργασίες. έχω δει πχ προτζεκτ με την ελιά, που απ αυτό τα παιδιά μάθαιναν κ το γράμμα ε κ για το δέντρο κ για το λάδι κ πόσα άλλα, δεν τα θυμάμαι πια, ο φάκελος ενος παιδιού φίλων ήταν. Υπάρχει κ η πιο «σχολική» προσέγγιση με την κλασική φωτοτυπία κ τις πιο τυποποιημένες ασκήσεις. κ πολλοί γονείς θέλουν αυτήν την πιο σχολική προσέγγιση γιατί θεωρούν ότι γίνεται καλή δουλειά όταν το παιδί έχει προχωρήσει στο θέμα αυτό κ όχι όταν κάνει πρωτότυπες εργασίες. Όμως πέρα από καποοα εξοικείωση με αναγνώριση γραμμάτων κ προγραφή, δεν είναι προαπαιτούμενο κάτι παραπάνω και σιγουρ αυτό δεν πρέπει να γίνεται με τη λογική να πάρουμε μια φωτοτυπία κ να κάνουμε τυποποιημένα πράγματα. Η φωτοτυπία φυσικά είναι πολύ ευκολότερη λύση που δίνει κ την εντύπωση ότι γίνεται φοβερή δουλειά γιατί τα παιδιά μαθαίνουν κάτι προχωρημένο, έξω για να στήσεις προτζεκτ που να είναι κ ωραίο κ δημιουργικο κ να έχει κ πολλούς διδακτικούς στόχους, ο κόπος είναι πολλαπλάσιος, δυστυχώς όμως δν θα εκτιμηθεί από όλους. Κι επειδή ξέρω ότι το δημοτικό έχει φορτωθεί ύλη που κάνουμε κ στο γυμνάσιο κ πάλι δν καταλαβαίνουν όλοι, θεωρώ ότι υοαρχουν υπερβολικές απαιτήσεις σε σχέση με διαθέσιμο χρόνο κ μέγεθος τάξεων κ άλλων παραγόντων. Έτσι χάνεται η μόνη ευκαιρία των παιδιών να μάθουν μέσα από το παιχνίδι κ την ενεργητική εμπλοκή, που δυστυχώς ατόφια υπάρχει μόνο στο νηπιαγωγειο. 

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...