Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Συζήτηση με τα παιδιά μας σχετική με το νηπιαγωγείο.


Recommended Posts

18 ώρες πρίν, Έσπερος είπε:

Νομθζω ότι έχω δείξει πώς δεν είμαι τύπος που εκθειάζει το παιδί του. απλώς ήθελα να βαλω τα πράγματα στη σωστή διάσταση. να ξέρει ποιες αδυναμίες έχουμε εντοπίσει εμείς κ τι προσδοκίες έχουμε. 

 

ειπε κανεις οτι πρεπει να απομακρυνθεις απο το παιδι;

οτι πρεπει να χαλαρωσεις λεμε

ολες τα λεμε καλοπροαιρετα,με βαση προσωπικες εμπειριες,κ πολλες φορες απο την πλευρα του παιδιου

σκεψου οτι η σωστη διασταση που λες εσυ,εκανε την δασκαλα να νομισει οτι εχει αναπτυξιακα προβληματα.κτ που σου εχουν πει κ εδω πολλες φορες

δ γινονται τοσες συμπτωσεις

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 1,3k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

1 hour ago, samsympan είπε:

Σωστά ειπώθηκε, αυτά τα ζητήματα θέλουν δουλειά μέσα στην χρονιά. Θέλουν στόχους, πλάνο, συνεργασία και αφοσίωση όλων των μελών, κλπ κλπ για να υπάρξει βελτίωση.

Εσείς σε αυτή τη φάση, της έναρξης, θα κοιτάξετε να θωρακίσετε το παιδί σας χωρίς να στιγματήσετε στα μάτια του κανέναν συμμαθητή-γονέα-εκπαιδευτικό (το τι άποψη έχετε εσείς και πως συζητάτε με τον σύζυγο πχ είναι άλλο θέμα).

- Εξηγήστε του ότι κάποια παιδιά δυσκολεύονται περισσότερο από άλλα, να ελέγξουν τα νεύρα τους. Δεν είναι ούτε ωραία αυτό, ούτε σωστό, αλλά συμβαίνει.

- Να μιλάει ΠΑΝΤΑ όταν βλέπει κάτι λάθος (στο άλλο παιδί, στη δασκάλα, σε εσάς).

- Να φύγει αμέσως εάν του επιτεθούν και να μην στεναχωρηθεί γιατί δεν έκανε κάτι λάθος αυτός. Θα ήταν προτιμότερο να αποφεύγει την συναναστροφή με το παιδί αυτό όταν υπάρχει ένταση. Θα μπορούσε όμως και να επιδιώξει και την παρέα μαζί του, όταν υπάρχει ηρεμία, ΕΑΝ το επιθυμεί Ο ΙΔΙΟΣ.

Και υπομονή και ψυχραιμία. Δεν σημαίνει επειδή θα του τα πείτε, θα τα εφαρμόσει και αμέσως. Μπορεί ακόμη να βγάλει κι ο ίδιος νευράκια στο σπίτι βλέποντας συμπεριφορές στο σχολείο. Σταδιακά θα ζυγίσει την κατάσταση και θα ισορροπήσει και θα μάθει να στέκεται δυναμικά μπροστά στο ξέσπασμα του άλλου.

 

Κι εσείς όταν συζητήσετε με την δασκάλα, μπορείτε να δείξετε ενδιαφέρον σχετικά με το θέμα. Να ρωτήσετε πως τα δουλεύει αυτά τα θέματα στην τάξη. Να ρωτήσετε εαν και πως θα μπορούσατε να συνεισφέρετε εσείς. Να κανονίσετε ραντεβού με τον/την ψυχολόγο του σχολείου (αλήθεια εφέτος ορίσανε σχολικό ψυχολόγο στα νηπιαγωγεία; δεν προλαβα να ρωτήσω, θα ρωτήσω σήμερα). Να κάνετε λόγο για δραστηριότητες ευαισθητοποίησης σχετικές (και η ίδια κανονικά θα πρέπει να γνωρίζει να σας πει).

 

Να προσθέσω επίσης ότι κάποια παιδάκια δεν μπορούν να βρουν τρόπο επικοινωνίας / προσέγγισης με τα άλλα παιδιά και το κάνουν μέσω επιθετικότητας. Δλδ "σε χτυπάω για να μου δώσεις σημασία" ή "σε χτυπάω γιατί παιζείς με το χ παιδάκι κ δεν παίζεις μαζί μου". Λάθος συμπεριφορά, εννοείται, κλπ, όμως συμβαίνει και συμβαίνει και σε μεγαλύτερες ηλικίες.  

Link to comment
Share on other sites

Εγώ αυτό που έκανα και κάνω ακόμα είναι να του τονίζω πως δεν επιτρέπεται ούτε να τον χτυπάνε ούτε όμως και να χτυπάει. Έχω δει πολλούς γονείς αγχωμένους με το να μην υποστούν τραμπουκισμό τα παιδιά τους στο σχολείο, και πολύ λιγότερους να είναι αγχωμένοι με το να μη γίνουν τα παιδιά τους εκείνοι που τραμπουκίζουν.

Ένα παιδί εκπαιδεύεται σιγά σιγά, πρέπει αρχικά να μάθει πως όταν δει κάτι που δεν είναι καλό πρέπει οπωσδήποτε να μιλήσει στη δασκάλα, και έπειτα στους γονείς του, το θέμα όμως είναι πως ένα παιδί στα 4 δεν ξεχωρίζει καλά καλά τι είναι σωστό και τι όχι, θα μάθει σταδιακά να υπερασπίζεται τον εαυτό του, θα μάθουν πως κάθε δράση έχει μία αντίδραση.

Εμένα είναι έξι και ακομα συζητάμε για το ποσο σημαντικό είναι να μη χτυπάει και να μη δέχεται να το χτυπούν.

Επίσης πρέπει να έχουμε στο νου μας πως πολλές φορές τα παιδιά μας μας λένε την ιστορία όπως την βλέπουν-θυμούνται - θέλουν, αφήνοντας σημαντικές πληροφορίες από έξω.

 

Link to comment
Share on other sites

@Έσπερος κι εγώ πιστεύω πως τα περισσότερα που λέγονται είναι με καλοπροαίρετη διάθεση. Σίγουρα ο γραπτός λόγος ακούγεται παραπάνω επικριτικός, δεν θα χτυπούσαν τοσο αν τα λέγαμε από κοντά πινοντας καφέ. 

 

Δεν πιστεύω πως ψάχνεις συνέχεια νέα "προβλήματα" για να αγχώνεσαι αλλά ότι στην νέα περιπέτεια μας ως γονείς μας απασχολούν πολλά παραπάνω πραγματα που δεν φανταζόμασταν πριν. Και δεν είναι παράλογο αυτό, γιατί όσο μεγαλώνουν τα παιδιά δημιουργούνται νέα άγχη, ερχόμαστε αντιμέτωποι με νέες καταστάσεις για πρώτη φορά. Υπερβολικό βρίσκω το άγχος σου, που ως αγχωδης κι εγώ γονιός (προ παιδιού δεν ήμουν έτσι) κατανοώ πως δεν βοηθά αλλά μας κατατρώει. Ο καθένας μεγαλώνει τα παιδιά του όπως νομίζει, δίνει βάση όπου πιστεύει, και αγχώνεται για ότι θεωρεί σημαντικό. 

 

Φυσικά και είναι δικαίωμα σου να λες όσες λεπτομέρειες και οσες αναλύσεις θες στο φόρουμ (φιλικά θα έλεγα πως δεν χρειάζεται αν με ρωτάς). Και φυσικά είναι δικαίωμα των μελών να σχολιάσουν ό,τι νομίζουν. Φτάνει μόνο να έχουμε την συναίσθηση πως μιλάμε σαν μια παρέα, χωρις να προσβάλλουμε τα συναισθήματα του άλλου και πως όσα λέμε αξιολογουνται από όλους! 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 εβδομάδες μετά...

Χτες πάνω στην κουβέντα ο μικρός μου είπε αυθόρμητα κάτι που κάνουν στην πρώτη ρουτίνα (με ημερομηνία, μέρα κλπ) και χάρηκα πολύ, γιατί γενθκα εξακολουθεί να μην λέει ή να λέει άκυρα. 

 

Έισης χάρηκα γιατί πήγε ΕΒΠ μια κοπέλα που ηυαν πέρσι στο δικό μας σχολείο, έτσι θα έχω… κατάσκοπο! 

 

Ακομα μου έφυγε ένα βάρος το πρωί γιατί ακουσα το δασκάλα να λέει σε μια μαμα για το παιδί της ότι δεν θέλει ούτε την τσάντα του να ανοίγει μόνος του. Δεν το ελεγε με έντονο ύφος, απλώς το ανέφερε στη συζήτηση. 
 

Για να γελάσετε κιόλας, πήρα ένα καινούργιο τάπερ, το sanitas fun που είχε αναφέρει μια κοπέλα. Κ για να είμαι σίγουρη ότι το ανοίγει, δεν είπα κουβέντα για το θέμα, απλώς το άφησα στο τραπέζι. κ όντως πήγε κ το δοκίμασε. Το παιδί εντωμεταξύ έχει ξεβιδώσει καπάκι ασφαλείας από χλωρίνη, γιατί εγω πιστεύω ότι θα κολλήσει στο τάπερ, δεν το γνωριζω… 

 

Εχω ένα θεματάκι όμως. Έχουμε οδηγία για τις μάσκες κ τα σακουλάκια κ τα έχουμε τακτοποιημένα με αυτοκόλλητο. Τόσες μέρες όμως, μάσκα αλλάζει τις μισές φορές. Όταν έχει αλλάξει μάσκα, δεν τη βάζει στο σακουλάκι για τις βρώμικες. ούτε αλλού στην τσάντα. Δεν έχω καταλάβει τι τομείς κάνει όμως, κ δν παίρνω απάντηση. Η μάσκα είναι ffp2, είχα πλάνο να τις αφήνω έξω για απολύμανση κ να τις φοράει ξανά 2-3 φορές ακόμα. Αλλά ας πούμε ότι αυτό το ξεγράφω. Σήμερα τον ρώτησα αν την πετάει κ μ είπε στο πάτωμα. Αυτό προφανώς πρέπει να καταλάβει ότι δεν είναι σωστό. Όμως δν ξέρω αν ισχύει. Ή αν την πετάει κάτω κ η δασκάλα λέει να τη ρίξουν στα σκουπίδια. ή οτιδήποτε άλλο. Του το λέω κάθε μέρα. Δεν ξέρω όμως αν έχει νόημα! 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

πρίν από 55 λεπτά , Έσπερος είπε:

Χτες πάνω στην κουβέντα ο μικρός μου είπε αυθόρμητα κάτι που κάνουν στην πρώτη ρουτίνα (με ημερομηνία, μέρα κλπ) και χάρηκα πολύ, γιατί γενθκα εξακολουθεί να μην λέει ή να λέει άκυρα. 

 

Έισης χάρηκα γιατί πήγε ΕΒΠ μια κοπέλα που ηυαν πέρσι στο δικό μας σχολείο, έτσι θα έχω… κατάσκοπο! 

 

Ακομα μου έφυγε ένα βάρος το πρωί γιατί ακουσα το δασκάλα να λέει σε μια μαμα για το παιδί της ότι δεν θέλει ούτε την τσάντα του να ανοίγει μόνος του. Δεν το ελεγε με έντονο ύφος, απλώς το ανέφερε στη συζήτηση. 
 

Για να γελάσετε κιόλας, πήρα ένα καινούργιο τάπερ, το sanitas fun που είχε αναφέρει μια κοπέλα. Κ για να είμαι σίγουρη ότι το ανοίγει, δεν είπα κουβέντα για το θέμα, απλώς το άφησα στο τραπέζι. κ όντως πήγε κ το δοκίμασε. Το παιδί εντωμεταξύ έχει ξεβιδώσει καπάκι ασφαλείας από χλωρίνη, γιατί εγω πιστεύω ότι θα κολλήσει στο τάπερ, δεν το γνωριζω… 

 

Εχω ένα θεματάκι όμως. Έχουμε οδηγία για τις μάσκες κ τα σακουλάκια κ τα έχουμε τακτοποιημένα με αυτοκόλλητο. Τόσες μέρες όμως, μάσκα αλλάζει τις μισές φορές. Όταν έχει αλλάξει μάσκα, δεν τη βάζει στο σακουλάκι για τις βρώμικες. ούτε αλλού στην τσάντα. Δεν έχω καταλάβει τι τομείς κάνει όμως, κ δν παίρνω απάντηση. Η μάσκα είναι ffp2, είχα πλάνο να τις αφήνω έξω για απολύμανση κ να τις φοράει ξανά 2-3 φορές ακόμα. Αλλά ας πούμε ότι αυτό το ξεγράφω. Σήμερα τον ρώτησα αν την πετάει κ μ είπε στο πάτωμα. Αυτό προφανώς πρέπει να καταλάβει ότι δεν είναι σωστό. Όμως δν ξέρω αν ισχύει. Ή αν την πετάει κάτω κ η δασκάλα λέει να τη ρίξουν στα σκουπίδια. ή οτιδήποτε άλλο. Του το λέω κάθε μέρα. Δεν ξέρω όμως αν έχει νόημα! 

Τελεια! 
για τη μασκα ας του πει η δασκαλα τι να κανει,μη σκας!

Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πρίν, irin είπε:

Τελεια! 
για τη μασκα ας του πει η δασκαλα τι να κανει,μη σκας!

Κοίτα, από τη μια δεν μ αρεεει αν την πετάει στο πάτωμα γιατί εμείς δεν έχουμε μάθει τετοια στο σπίτι μας. Δεν μπορεί η δασκάλα να κυνηγαει 25 παιδιά που κάνουν ο,τι τους κατέβει, σίγουρα τα περισσότερα τα βοηθάει να τη φορέσουν κιόλας. Πιθανότατα η καθαρίστρια θα τα μαζεύει αυτά κ είναι ντροπή, δεν είναι υπηρέτρια. Δεν γίνεται να κυνηγάω κι εγω τη μισή μέρα ξένα παιδιά να μην πετάνε σκουπίδια κάτω κ να το κάνει το δικό μου στο σχολείο. 

 

Αλλα κ πρακτικά μιλώντας, η αλήθεια είναι ότι θα με βόλευε να τη φέρνει πίσω. μάσκα φορεμένο δυο ώρες να πάει σκουπίδια, κρίμα είναι. παιδιά που τη χρησιμοποιούν λάθος ούτως ή άλλως ή δεν τους εφαρμόζει σωστά στο μικρό προσωπάκι, δεν περιμένουμε χειρουργική αντισηψια. Μήπως όμως είναι too much information για όλα όσα πρέπει να προσέχει κ θα ήταν καλύτερα να εστιάσω απλωσ στο να μην την παρατάει όπου βρει; 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πρίν, Έσπερος είπε:

Κοίτα, από τη μια δεν μ αρεεει αν την πετάει στο πάτωμα γιατί εμείς δεν έχουμε μάθει τετοια στο σπίτι μας. Δεν μπορεί η δασκάλα να κυνηγαει 25 παιδιά που κάνουν ο,τι τους κατέβει, σίγουρα τα περισσότερα τα βοηθάει να τη φορέσουν κιόλας. Πιθανότατα η καθαρίστρια θα τα μαζεύει αυτά κ είναι ντροπή, δεν είναι υπηρέτρια. Δεν γίνεται να κυνηγάω κι εγω τη μισή μέρα ξένα παιδιά να μην πετάνε σκουπίδια κάτω κ να το κάνει το δικό μου στο σχολείο. 

 

Αλλα κ πρακτικά μιλώντας, η αλήθεια είναι ότι θα με βόλευε να τη φέρνει πίσω. μάσκα φορεμένο δυο ώρες να πάει σκουπίδια, κρίμα είναι. παιδιά που τη χρησιμοποιούν λάθος ούτως ή άλλως ή δεν τους εφαρμόζει σωστά στο μικρό προσωπάκι, δεν περιμένουμε χειρουργική αντισηψια. Μήπως όμως είναι too much information για όλα όσα πρέπει να προσέχει κ θα ήταν καλύτερα να εστιάσω απλωσ στο να μην την παρατάει όπου βρει; 

 

Εγώ θα συνέχιζα να λέω ότι περιμένω τις μάσκες να τις γυρίζει πίσω, έτσι θα πετύχεις και τους 2 στόχους ταυτόχρονα. Θα επικεντρωνόμουν δηλαδή να τονίσω αυτό που πρέπει να κάνει (να τις φέρει πίσω) και όχι αυτό που δεν πρέπει να κάνει (να τις πετάει οπουδήποτε), γιατί στάνταρ αν καταλάβει ότι φρικάρεις με την πιθανότητα να πετάει κάτω τις μάσκες, είναι πολύ πιθανό να το συνεχίσει έτσι για την πλακα και για την προσοχή που λαμβάνει.

 

Ρώτησέ τον τί νομίζει ότι θα τον βοηθήσει να το θυμάται, πχ ένα ιδιαίτερο τσαντάκι αντί για σακουλάκι για τις βρώμικες. Τώρα εκπαιδεύεται το παιδί γενικά στην διαχείριση της μάσκας, μην βιάζεσαι να δεις αποτέλεσμα.

 

Εγώ καλώς ή κακώς από την ώρα που αντικατέστησα τις υφασμάτινες με ΚΝ95 ή απλές χειρουργικές, σταμάτησα το σακουλάκι για τις βρώμικες, δεν ζητάω να τις φέρνουν πίσω, μου φαίνεται και ολόκληρη διαδικασία να  κρατάω για 2 παιδιά τις ΚΝ95 για 2 μέρες, σε άλλη μεριά να κρατάω για άλλες 2 μέρες τις μάσκες της επόμενης μέρας, να θυμάμαι ποια μάσκα είναι ποιας μέρας ώστε να την ξαναπάρουν και όλο αυτό.......δεν μου βγαίνουν τα logistics με τίποτα :-D 

 

 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πρίν, Έσπερος είπε:

Κοίτα, από τη μια δεν μ αρεεει αν την πετάει στο πάτωμα γιατί εμείς δεν έχουμε μάθει τετοια στο σπίτι μας. Δεν μπορεί η δασκάλα να κυνηγαει 25 παιδιά που κάνουν ο,τι τους κατέβει, σίγουρα τα περισσότερα τα βοηθάει να τη φορέσουν κιόλας. Πιθανότατα η καθαρίστρια θα τα μαζεύει αυτά κ είναι ντροπή, δεν είναι υπηρέτρια. Δεν γίνεται να κυνηγάω κι εγω τη μισή μέρα ξένα παιδιά να μην πετάνε σκουπίδια κάτω κ να το κάνει το δικό μου στο σχολείο. 

 

Αλλα κ πρακτικά μιλώντας, η αλήθεια είναι ότι θα με βόλευε να τη φέρνει πίσω. μάσκα φορεμένο δυο ώρες να πάει σκουπίδια, κρίμα είναι. παιδιά που τη χρησιμοποιούν λάθος ούτως ή άλλως ή δεν τους εφαρμόζει σωστά στο μικρό προσωπάκι, δεν περιμένουμε χειρουργική αντισηψια. Μήπως όμως είναι too much information για όλα όσα πρέπει να προσέχει κ θα ήταν καλύτερα να εστιάσω απλωσ στο να μην την παρατάει όπου βρει; 

Mα ακριβως, κυνηγας λυκειοπαιδα, η νηπιαγωγος κυνηγαει 4χρονα. ο καθενας τη δουλεια του... 

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Έσπερος said:

Εχω ένα θεματάκι όμως. Έχουμε οδηγία για τις μάσκες κ τα σακουλάκια κ τα έχουμε τακτοποιημένα με αυτοκόλλητο. Τόσες μέρες όμως, μάσκα αλλάζει τις μισές φορές.άλλο. Του το λέω κάθε μέρα. Δεν ξέρω όμως αν έχει νόημα! 

Για να νιώσεις καλύτερα να σου πω πως ο γιος μου δύο χρόνια μεγαλύτερος από τον δικό σου μάσκα τις περισσότερες ημέρες δεν αλλάζει καθόλου, γυρνάει με την πρωινή, μέχρι και σημείωμα του έβαλα μέσα στην κασετίνα να την αλλάζει όμως δεν !!! Η τελευταία μου ελπίδα είναι το αυριανό ραντεβού στον πνευμονολόγο μήπως και μου δώσει λύση γιατί με βλέπω τον χειμώνα με νοσηλεία καθώς έχει ήδη αρχίσει να απορρυθμίζεται το άσθμα του.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

2 ώρες πρίν, kotsifikos είπε:

Για να νιώσεις καλύτερα να σου πω πως ο γιος μου δύο χρόνια μεγαλύτερος από τον δικό σου μάσκα τις περισσότερες ημέρες δεν αλλάζει καθόλου, γυρνάει με την πρωινή, μέχρι και σημείωμα του έβαλα μέσα στην κασετίνα να την αλλάζει όμως δεν !!! Η τελευταία μου ελπίδα είναι το αυριανό ραντεβού στον πνευμονολόγο μήπως και μου δώσει λύση γιατί με βλέπω τον χειμώνα με νοσηλεία καθώς έχει ήδη αρχίσει να απορρυθμίζεται το άσθμα του.

το να μην αλλάζει μου φαίνεται πιο ανεκτό. Το να την παρατάει εδώ κ εκεί δεν. μ αρέσει. αλλά θυμάμαι κι αυτά που έγραφες για την τσάντα του κ γιβαυτο αναρψτιεμαι αν είναι διαχειρισμα αυτά στην ηλικία τους. @Deena έχουμε χωριστό σακουλάκι με αυτονόητο χαρούμενη κ λυπημένη φατσούλα. Αλλά ίσως όπως λες αρκεί να λέω να τη φέρνει πίσω κι ας είναι χύμα. 

 

Ο άντρας μου έχει χειρουργικές κ τις πετάει. (εγω δλδ, στις τσέπες τις βρίσκω). Εγω έχω κν95 που εναλλάσσω κ ο μικρός, οπότε δν μ έχει φανεί μη διαχειρίσιμο προς το παρόν. 

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Έσπερος said:

το να μην αλλάζει μου φαίνεται πιο ανεκτό. Το να την παρατάει εδώ κ εκεί δεν. μ αρέσει. αλλά θυμάμαι κι αυτά που έγραφες για την τσάντα του κ γιβαυτο αναρψτιεμαι αν είναι διαχειρισμα αυτά στην ηλικία τους. @Deena έχουμε χωριστό σακουλάκι με αυτονόητο χαρούμενη κ λυπημένη φατσούλα. Αλλά ίσως όπως λες αρκεί να λέω να τη φέρνει πίσω κι ας είναι χύμα. 

 

Ο άντρας μου έχει χειρουργικές κ τις πετάει. (εγω δλδ, στις τσέπες τις βρίσκω). Εγω έχω κν95 που εναλλάσσω κ ο μικρός, οπότε δν μ έχει φανεί μη διαχειρίσιμο προς το παρόν. 

Εγώ θα ήθελα να την αλλάζει και ας την έβρισκα και στο φαγητοδοχείο μέσα, δε θα με ένοιαζε. Πραγματικά είναι δύσκολο σε αυτή την ηλικία να διαχειριστούν όλες αυτές τις πληροφορίες, θέλουν χρόνο και αυτά να προσαρμοστούν. Η δασκάλα του μου ειπε μετά τα Χριστούγεννα θα δούμε εξέλιξη!

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 26 λεπτά , Έσπερος είπε:

το να μην αλλάζει μου φαίνεται πιο ανεκτό. Το να την παρατάει εδώ κ εκεί δεν. μ αρέσει. αλλά θυμάμαι κι αυτά που έγραφες για την τσάντα του κ γιβαυτο αναρψτιεμαι αν είναι διαχειρισμα αυτά στην ηλικία τους. @Deena έχουμε χωριστό σακουλάκι με αυτονόητο χαρούμενη κ λυπημένη φατσούλα. Αλλά ίσως όπως λες αρκεί να λέω να τη φέρνει πίσω κι ας είναι χύμα. 

 

Ο άντρας μου έχει χειρουργικές κ τις πετάει. (εγω δλδ, στις τσέπες τις βρίσκω). Εγω έχω κν95 που εναλλάσσω κ ο μικρός, οπότε δν μ έχει φανεί μη διαχειρίσιμο προς το παρόν. 

Δύσκολη η διαχείριση σε αυτή την ηλικία, από τα δικά μου μόνο ο μεγάλος (9 ετών - Δ' Δημ.) χειρίζεται πλέον σχεδόν τέλεια το θέμα μάσκα, δηλαδή θα φύγει με 4 μάσκες και δεν θα γυρίσει με καμία γιατί αλλάζει μετά από κάθε διάλειμα και αυτό έγινε φέτος, εδώ και 2 εβδομάδες, ούτε καν από την έναρξη του σχολικού έτους.

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πρίν, kotsifikos είπε:

Εγώ θα ήθελα να την αλλάζει και ας την έβρισκα και στο φαγητοδοχείο μέσα, δε θα με ένοιαζε. Πραγματικά είναι δύσκολο σε αυτή την ηλικία να διαχειριστούν όλες αυτές τις πληροφορίες, θέλουν χρόνο και αυτά να προσαρμοστούν. Η δασκάλα του μου ειπε μετά τα Χριστούγεννα θα δούμε εξέλιξη!

Επειδή φεύγει 1 το μεσημέρι, δεν μου φαίνεται τόσο τραγικό να μην την αλλάξει καμία φορά. Σήμερα βέβαια την αλλαξε κ την έβαλε στο σακουλάκι σωστά. Αλλά κατουρηθηκε γιατί χαζολογούσε. Μην γίνουν κι όλα σωστά με τη μια!!! πάντως έχουν επιλεκτική διαχείριση πληροφοριών γιατί στο σπίτι μια χαρά θυμάται ας πούμε πώς βάζουμε πλυντήριο κ με κυνηγάει από πίσω μην τυχόν κ τον αφήσω να εμπλακεί στη διαδικασια κ μην ξεχάσω κάτι. 

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Έσπερος said:

Επειδή φεύγει 1 το μεσημέρι, δεν μου φαίνεται τόσο τραγικό να μην την αλλάξει καμία φορά. Σήμερα βέβαια την αλλαξε κ την έβαλε στο σακουλάκι σωστά. Αλλά κατουρηθηκε γιατί χαζολογούσε. Μην γίνουν κι όλα σωστά με τη μια!!! πάντως έχουν επιλεκτική διαχείριση πληροφοριών γιατί στο σπίτι μια χαρά θυμάται ας πούμε πώς βάζουμε πλυντήριο κ με κυνηγάει από πίσω μην τυχόν κ τον αφήσω να εμπλακεί στη διαδικασια κ μην ξεχάσω κάτι. 

Εγώ τον παίρνω από το κέντρο μελέτης στις 5, οπότε μιλάμε για 9 ώρες!

Τις πρώτες ημέρες του έδωσα πολλές πληροφορίες, να μαζέψει κασετίνα, αν μη ξεχνάει ζακέτα, να αλλάζει μάσκες, να μη χάσει το παγούρι...τίποτα από αυτά δεν θυμάται, μία μέρα μου είπε το καημένο σαστισμένο ''μου λες πολλά και δεν τα θυμάμαι'' οπότε αρκέστηκα στο να αλλάζει μάσκα...βέβαια ούτε αυτό το θυμάται, δεν θα σου πω για τις 3 ζακέτες που έχει ξεχάσει στο σχολείο, χθες μίλησα εγώ με τη δασκάλα μήπως και επιστρέψει κάποια σπίτι γιατί δεν παέι άλλο. θα δούμε.

 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

10 ώρες πρίν, Έσπερος είπε:

Επειδή φεύγει 1 το μεσημέρι, δεν μου φαίνεται τόσο τραγικό να μην την αλλάξει καμία φορά. Σήμερα βέβαια την αλλαξε κ την έβαλε στο σακουλάκι σωστά. Αλλά κατουρηθηκε γιατί χαζολογούσε. Μην γίνουν κι όλα σωστά με τη μια!!! πάντως έχουν επιλεκτική διαχείριση πληροφοριών γιατί στο σπίτι μια χαρά θυμάται ας πούμε πώς βάζουμε πλυντήριο κ με κυνηγάει από πίσω μην τυχόν κ τον αφήσω να εμπλακεί στη διαδικασια κ μην ξεχάσω κάτι. 

Δεν έχουν επιλεκτική.οταν τους δίνεις άλλες πληροφορίες τη στιγμή που εκτελούν κάτι άλλο ο εγκέφαλος δεν μπορεί να αφομοιωσει

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πρίν, μαγιοπουλας είπε:

Δεν έχουν επιλεκτική.οταν τους δίνεις άλλες πληροφορίες τη στιγμή που εκτελούν κάτι άλλο ο εγκέφαλος δεν μπορεί να αφομοιωσει

Απλώς πάντα τυχαίνει να θυμούνται αυτά που δεν χρειάζεται κι όχι αυτά που πρέπει; :-P

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πρίν, Έσπερος είπε:

Απλώς πάντα τυχαίνει να θυμούνται αυτά που δεν χρειάζεται κι όχι αυτά που πρέπει; :-P

Δεν λειτουργεί έτσι ο εγκέφαλος τους.πολλες φορές θυμούνται αυτά που πρέπει αν δεν τους το χεις κάνει κλισμα

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάντως μου το έχει πει ξεκάθαρα ''μου λες πολλά και δεν τα θυμάμαι όλα'', ισχύει όμως ότι πολλές πληροφορίες μαζί τα μπλοκάρουν, τουλάχιστον τα μικρότερα παιδιά. Χθες το πρωί του είπα πως αυτό που πρέπει να κάνει είναι να θυμάται να αλλάζει μάσκες, ήταν η δεύτερη φορά από όταν άνοιξαν τα σχολεία που ήρθε σπίτι και είχε αλλάξει μάσκες. Σήμερα του είπα πως πρέπει να κάνει το ίδιο, για να δούμε.

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πρίν, μαγιοπουλας είπε:

Δεν λειτουργεί έτσι ο εγκέφαλος τους.πολλες φορές θυμούνται αυτά που πρέπει αν δεν τους το χεις κάνει κλισμα

ουυε το χιούμορ δεν αφήνεις ασχολιαστο! 

 

Τελις πάντων. Μου κάνει εντύπωση γιατί στο σπίτι διάφορες «ρουτίνες» τις θυμάται, είτε τον αφορούν είτε όχι. Ίσως στονσχολειο η ποικιλία των ερεθισμάτων τα μπερδεύει. 

 

τώρα πάντως δυο τρεις μέρες σερί την έχει φέρει πίσω τη μάσκα. 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 46 λεπτά , Έσπερος είπε:

ουυε το χιούμορ δεν αφήνεις ασχολιαστο! 

 

Τελις πάντων. Μου κάνει εντύπωση γιατί στο σπίτι διάφορες «ρουτίνες» τις θυμάται, είτε τον αφορούν είτε όχι. Ίσως στονσχολειο η ποικιλία των ερεθισμάτων τα μπερδεύει. 

 

τώρα πάντως δυο τρεις μέρες σερί την έχει φέρει πίσω τη μάσκα. 

Μα δεν το εννοούσες?

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 15 λεπτά , μαγιοπουλας είπε:

Μα δεν το εννοούσες?

Μεταξυ σοβαρόυ και αστέιου. Αλλά θεωρώ ότι ο χιουμοριστικός τόνος ήταν σαφής.

Σοβαρά τώρα. Επειδη γνωρίζω τα δυνατά και αδυνατα σημεία του, θεωρούσα ότι ένα παιδί που παρακολουθεί κ εμπλέκεται σε δουλειές του σπιτιού, βοηθάει και μιμείται, και σίγουρα δεν έχει θέμα μνήμης και αφομοίωσης σε δραστηριότητς,  δεν θα έχει πρόβλημα να τηρήσει τέτοιες ρουτίνς, γι αυτό μου έκανε εντυπωση το συγκεκριμένο πράγμα. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Έσπερος είπε:

Μεταξυ σοβαρόυ και αστέιου. Αλλά θεωρώ ότι ο χιουμοριστικός τόνος ήταν σαφής.

Σοβαρά τώρα. Επειδη γνωρίζω τα δυνατά και αδυνατα σημεία του, θεωρούσα ότι ένα παιδί που παρακολουθεί κ εμπλέκεται σε δουλειές του σπιτιού, βοηθάει και μιμείται, και σίγουρα δεν έχει θέμα μνήμης και αφομοίωσης σε δραστηριότητς,  δεν θα έχει πρόβλημα να τηρήσει τέτοιες ρουτίνς, γι αυτό μου έκανε εντυπωση το συγκεκριμένο πράγμα. 

Μα αυτά πουωπεριγραφεις είναι χαρακτηριστικά όλων των παιδιών αυτής της ηλικίας.αυυο ομωςδεν αναιρεί αυτό που έγραψα.στα παιδιά αρέσει η ρουτίνα γιατί δίνει ααφαλεια

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, μαγιοπουλας είπε:

Μα αυτά πουωπεριγραφεις είναι χαρακτηριστικά όλων των παιδιών αυτής της ηλικίας.αυυο ομωςδεν αναιρεί αυτό που έγραψα.στα παιδιά αρέσει η ρουτίνα γιατί δίνει ααφαλεια

Βασικά δεν καταλαβαινόμαστε. Προφανώς αρέσει στα παιδιά η ρουτίνα. Το χρησιμοποιώ με την ευρεία έννοια όμως. Το παιδί μου γενικα ακολουθίες ενεργειών θυμάται σε πολλά πράγματα που γίνονται σπίτι. όχι ρουτίνες μόνο ύπνου, πλυσίματος κλπ. Γενικα. στις δουλειές του σπιτιου πχ πώς βάζουμε πλυντήριο κ τετοια. Οπότε δεν περίμενα να μην τηρεί δυο τρία βασικά πράγματα, μου έκανε εντύπωση. Ίσως όμως το χαώδες κλίμα του σχολείου τον αποσυντονίζει. 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 33 λεπτά , Έσπερος είπε:

Βασικά δεν καταλαβαινόμαστε. Προφανώς αρέσει στα παιδιά η ρουτίνα. Το χρησιμοποιώ με την ευρεία έννοια όμως. Το παιδί μου γενικα ακολουθίες ενεργειών θυμάται σε πολλά πράγματα που γίνονται σπίτι. όχι ρουτίνες μόνο ύπνου, πλυσίματος κλπ. Γενικα. στις δουλειές του σπιτιου πχ πώς βάζουμε πλυντήριο κ τετοια. Οπότε δεν περίμενα να μην τηρεί δυο τρία βασικά πράγματα, μου έκανε εντύπωση. Ίσως όμως το χαώδες κλίμα του σχολείου τον αποσυντονίζει. 

Γιατί χαώδης?εγώ θα το έλεγα περιβάλλον με πολλα ερεθίσματα που του τραβούν την προσοχή.εγω αποδίδω θετική χροιά σε όλα αυτά.

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...