Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Recommended Posts

Δεν χρειάζεται καμία ιδιαίτερη εκπαίδευση για να χρησιμοποιηθούν οι διαδραστικοί πίνακες. Είναι πολύ απλοί στην χρήση τους και το μόνο που χρειάζεται είναι μια επίδειξη από τον προμηθευτή. Στην πράξη, μοιάζουν με μια μεγάλη οθόνη υπολογιστή που μπορείς όμως και να γράψεις, ζωγραφίσεις κλπ πάνω σε αυτόν και να αποθηκευτούν στον υπολογιστή. Εννοείτε βέβαια πως χρειάζεται να ξέρει ο δάσκαλος πως να χρησιμοποιεί έναν υπολογιστή, απλή χρήση μόνο αρκεί. Αυτό που το κάνει δύσκολο να έχουν όλα τα σχολεία τέτοιους πίνακες είναι το κόστος. Ο πίνακας από μόνος του μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο ως πίνακας!!! Διαδραστικό τον κάνει η συνεργασία του με ένα υπολογιστή και έναν προτζεκτορα. Δεν είμαι σίγουρη για το νούμερο αλλά πρέπει να είναι κοντά στις 3.000 ευρώ όλο το πακέτο. Δεν νομίζω οτι είναι κοντά η μέρα που όλες οι τάξεις θα έχουν τέτοιους πίνακες. Δυστυχώς!

url=http://ronin.gr/node/24] kenny.gif[/url]

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 543
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Πήρα τηλ. και ρώτησα. Μου είπαν ότι σε δημοτικά συνήθως δίνουν 64' ή 77΄ίντσες και κάνει με έκπτωση περίπου 1100 και 1300 αντίστοιχα +13% Φ.Π.Α. Αν αγοραστούν πολλοί πίνακες γίνεται και καλύτερη έκπτωση. Χρειάζεται όμως Υ/Η και προτζέκτορας. Να κάνουμε χορό, bajar, λαχειοφόρο αγορά, δήμαρχο, κάτι. Μάλλον θα βρω τον μπελά μου ε;:|

74Qtp3.png2SeRp3.png
Link to comment
Share on other sites

Στο δικό μας σχολείο έχει σκοπό να αγοράσει ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων ένα τέτοιο πίνακα, απ΄οτι μας είπαν στην πρώτη συνάντηση. Βέβαια δεν θα γίνεται μάθημα μόνο με αυτόν τον πίνακα, αλλά ας κάνουμε την αρχή και σιγά σιγά ισως εξοπλίσουμε όλες τις τάξεις.

url=http://ronin.gr/node/24] kenny.gif[/url]

Link to comment
Share on other sites

Πού είσαστε βρέ μαμάδες; Πού χαθήκατε όλες; Απο εμάς όλα καλά. Γράφει πιό γρήγορα απο πρίν, δεν έχουμε γκρίνιες για να διαβάσει και γενικώς έχουμε μπεί σε σειρά. Συνεχίσαμε δεύτερη χρονιά κολυμβητήριο και 1 φορά την εβδομάδα Αγγλικά, Pre-Junior. Τα δικά σας αστεράκια τί κάνουν;

Θέλω επίσης να σας ρωτήσω για το πώς κάνετε επανάληψη τα Σαββατοκύριακα. Έχετε βρεί κάποιο έξτρα υλικό ή τις φωτοτυπίες που δίνουν στο σχολείο; Το βιβλίο που έχει εκδόσει το ΣΚΑΙ το έχει αγοράσει καμιά σας; Αξίζει να το χρησιμοποιήσω;

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Πού είσαστε βρέ μαμάδες; Πού χαθήκατε όλες; Απο εμάς όλα καλά. Γράφει πιό γρήγορα απο πρίν, δεν έχουμε γκρίνιες για να διαβάσει και γενικώς έχουμε μπεί σε σειρά. Συνεχίσαμε δεύτερη χρονιά κολυμβητήριο και 1 φορά την εβδομάδα Αγγλικά, Pre-Junior. Τα δικά σας αστεράκια τί κάνουν;

Θέλω επίσης να σας ρωτήσω για το πώς κάνετε επανάληψη τα Σαββατοκύριακα. Έχετε βρεί κάποιο έξτρα υλικό ή τις φωτοτυπίες που δίνουν στο σχολείο; Το βιβλίο που έχει εκδόσει το ΣΚΑΙ το έχει αγοράσει καμιά σας; Αξίζει να το χρησιμοποιήσω;

Έλεος πια....

όχι και έξτρα φωτοτυπίες...

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα πρωτακιομαμάδες!! Από εμάς όλα καλά. Δε δυσκολεύεται και γράψαμε και το πρώτο επαναληπτικό μας. Έκανε μικρά λαθάκια απροσεξίας. Είναι χαρούμενη και πολύ κοινωνική. Της αρέσει πολύ και το ολοήμερο και παίζει πολύ. Κορίτσια με λίγα λόγια μου είπε πως δε της αρέσει το σπίτι :(. Είναι η μικρή που δεν την αφήνει να παίζει και μεις λέει είμαστε πολύ συχνά εκνευρισμένοι.(αν έχεις μια εντελώς απείθαρχη μικρή 2,5 χρονών πως να μην εκνευρίζεσαι :evil:).

74Qtp3.png2SeRp3.png
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα κι απο εμενα..Κι εμεις παμε πολυ καλα και δεν εχουμε ακομα φορτο εργασιας.Τα παιδια ειναι χαρουμενα ,και δε ζοριζονται καθολου.Μου κανει εντυπωση που σε αλλα σχολεια ξεκινησαν τοσο δυναμικα με πολλες φωτοτυπιες και επαναληπτικα..και να φανταστειτε οτι οταν τις εγραψα στο συγκεκριμενο σχολειο ολοι μου ελεγαν οτι ειναι το πιο ανταγωνιστικο και πιεστικο σχολειο της Θεσσαλονικης.Τελικα ολα καλα .Εμεις πηγαινουμε 2 φορες την εβδομαδα μπαλετο και 2 φορες τεννις και προς το παρον εχουμε και πολυυυυυ χρονο για παιχνιδι και βολτες.

.png
Link to comment
Share on other sites

Καλά σας μέρα και από εμάς!

Για την ώρα τα πηγαίνουμε πολύ καλά (έτσι νομίζω) και μέρα με τη μέρα βελτιωνόμαστε στο γράψιμο και την ανάγνωση. Ευτυχώς που έχει όρεξη η μικρή και δε με δυσκολεύει καθόλου. Απεναντίας, χαίρομαι να γυρίζω στο σπίτι από τη δουλειά και να κάνουμε (να κάνει μάλλον) τα μαθήματά της. Ακόμη δε ξεκινήσαμε κάτι εξωσχολικό. Ήθελα πρώτα να μπει σε ένα πρόγραμμα με το σχολείο και να συνηθίσει και το ολοήμερο. Τώρα που βλέπω ότι τα καταφέρνει καλά σκέφτομαι να ξεκινήσουμε τον άλλο μήνα μπαλέτο δυο φορές την εβδομάδα. Για κάτι άλλο δε νομίζω ότι είναι απαραίτο προς το παρόν. Βέβαια μου έχει ζητήσει να πάει ζωγραφική αλλά δεν το έχω ψάξει ακόμη με τις ώρες μαθημάτων. Θα δούμε.

Όσον αφορά την επανάληψη του σαββατοκύριακου τη βάζω να κάνει ανάγνωση όσα έχουν κάνει μέχρι τώρα, ορθογραφία κάποιες λεξούλες και ίσως κάποια φωτοτυπία εκτός σχολείου εφόσον μου το ζητήσει (για την ώρα μου ζητάει). 'Εχει όρεξη το παιδί και ελπίζω έτσι να συνεχίσει. Πολύ την χαίρομαι. Κι εμείς βέβαια έχουμε το "πρόβλημα" με την μικρή της αδελφούλα (3,5 χρονών) που την ενοχλεί συνέχεια και δεν ασχολείται με τίποτα. Τι κάνετε με τα μικρότερα αδελφάκια;

.png.png
Link to comment
Share on other sites

Kαλημέρα και από εμάς. Εμείς σύμφωνα με τη μέθοδο διδασκαλίας, όπως έχω ξαναγράψει, δε κάνουμε τίποτα στο σπίτι απλά διαβάζουμε βιβλία. Τυπώνω κάποιες ασκησούλες από το grafoulis.gr και αν έχει όρεξη κάνουμε καμιά σελιδούλα (δε θέλω να τον πιέσω γιατί αντιδρά). Προχτές κάναμε μία που είχε εικόνες και από κάτω γράφαμε τις λέξεις, μιά χαρά, μάλιστα τις τόνιζε και σωστά, και μετά μία άλλη μαθηματικών. Προχτές λοιπόν που είχε τις καλές του και τον ρώτησα τι κάνει στο σχολείο μου απάντησε ότι αυτά που κάνουν τα ξέρει ήδη (η μαμά μου συνταξιούχος εκπαιδευτικός έχει κάνει δουλειά στον μικρό). Τη Δευτέρα έχουμε συνάντηση με τη δασκάλα και θα μάθουμε νεότερα. Βέβαια όλοι οι γονείς της τάξης αγωνιούμε αν πετύχει το σύστημα του δε διαβάζω τίποτα στο σπίτι. Ολοι εκτός από αυτούς που είχαν ξαναζήσει το σύστημα με τα πρώτα τους παιδάκια προηγούμενες χρονιές και προσπαθούν να μας ησυχάσουν. Ολα αυτά θα τα ξανασυζητήσουμε με τη δασκάλα και θα δούμε.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

καλημέρα κι από μένα..κι εμείς μια χαρά τα πάμε, αν και η δικιά έχει αρχίσει λίγο να βαριέται τις αντιγραφές..με τα φυλλάδια δεν έχουμε πρόβλημα..γράφει μόνη κι εγώ ελέγχω τα γράμματά της ή τα τυχόν λαθάκια της.Το ΣΚ δεν κάνουμε κάτι παραπάνω παρά ό,τι τους βάζει η κυρία της-που πιστέψτε με-φτάνουν και περισσεύουν..πάντως όλο το ΣΚ χόρτασε παιχνίδι έξω στη γειτονιά μας..

κατά τα άλλα πάμε δυο φορές τη βδομάδα πάμε κολυμβητήριο και δύο φορές την εβδομάδα ρυθμική..

όλα καλά λοιπόν, να είναι καλά τα πρωτάκια μας!

 Λατρεύω τα παιδάκια μου!!

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και από εμένα.

 

Εμάς δεν έχουν σχεδόν τίποτα για το σπίτι. Αν έχουν μία φωτοτυπία την κάνει στο ολοήμερο. Απλά το απόγευμα αφού παίξει έχουμε έναν ασπροπίνακα και μου γράφει τι έχουν μάθει μέχρι σήμερα και ας πούμε κάνουμε έτσι επανάληψη την ορθογραφία. Βέβαια εμάς είναι ακόμα στο τ, οπότε δεν υπάρχει ακόμα φόρτος εργασίας.

 

Το βιβλίο του ΣΚΑΙ το έχουμε πάρει πριν την έναρξη του σχολείου. Η Ζέτα μόλις το είδε στην τηλεόραση το ζήτησε και μάλιστα ήθελε να το αρχίσει πολύ πριν αρχίσει το σχολείο. Της είπα ότι θα μαθαίνει πρώτα αυτά που πρέπει απο την δασκάλα και μετά θα το χρησιμοποιούμε για επανάληψη. Επειδή δεν έχουμε προχωρήσει ακόμα πολύ στο σχολείο βάλαμε το ΣΚ που μας πέρασε το CD και έπαιξε κάποια από τα παιχνίδια που είχαν σχέση με αυτά τα λίγα που έχει μάθει μέχρι στιγμής και το παιχνίδι της κρεμάλας αφού γνωρίζει τα γράμματα και από τους ήχους της κάθε λέξης τα μαντεύει.

 

Και εγώ περίμενα ν' αρχίσει πρώτα το σχολείο και μετά να δω τι θαγίνει με τις άλλες ασχολίες. Δυστυχώς στην περιοχή μας δεν έχει αγγλικά για την α' δημοτικού και έτσι θα συνεχίσει το μπαλέτο για τρίτη χρονιά ενώ θα το ψάξω λίγο και για το θεατρικό παιχνίδι.

20iyp2.png mI5Hp2.png
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι δεν μπορώ να πω το ίδιο, τα πάει καλά με την αντιγραφή, τις φωτοτυπίες αλλά όσες επαναλήψεις κ να κάνουμε δεν τα θυμάται, άλλο γραφει αλλο διαβάζει αυτός, ειμαι απελπισμένη, δεν ξέρω που να χτυπήσω το κεφάλι μου

Link to comment
Share on other sites

Αντί για επανάληψη μπορείτε να δοκιμάσετε διάφορα παιχνίδια, έτσι που ούτε θα καταλβαίνει πως κάνετε μάθημα και θα τα θυμάται και πιο εύκολα.

Εγώ στην τάξη μου κάνω τα εξής (εννοείται ότι γίνονται με όλες τις συλλαβές, γράμματα και λέξεις-για παράδειγμα σας λέω με το "πα"):

1)Κολλάω στον πίνακα την εικόνα μιας πάπιας (εσείς κολλήστε τη σε ένα λευκό φύλλο ή ακόμα καλύτερα βάλτε ένα λούτρινο παπί) και γράφω σε φούσκα "πα πα" όλοι μαζί λέμε πως κάνει η παπια "πα πα". Δείχνω πολλές φορές πως γράφουμε το "πα" με τη σωστή φορά. Μετά τα παιδιά γράφουν γύρω από την πάπια "πα πα" λέγοντας τη φωνούλα καθώς γράφουν ταυτόχρονα για να συνδέσουν ότι αυτό που γράφουν φωνάζει όπως και η πάπια.

2)Ζωγραφίζω σε ένα μεγάλο χαρτόνι ένα σακί και το βαφτίζω ανάλογα με τη φωνούλα που μαθαίνουμε "π.χ. Το σακί του πα". Μετά τα παιδιά λένε διάφορες λεξούλες που αρχίζουν από "πα" και τις γράφω μέσα στο σακί τονίζοντας τα"πα" με κόκκινο μαραδόρο. Στόχος μας είναι να γεμίσει το σακί. Το βλέπουν τόσες φορές με κοκκινο και το ακούνε μέσα σε λέξεις που τα ίδια λένε=το μαθαίνουν ευκλότερα και αναπτύσσουν και το λεξιλόγιο τους. (στο σπίτι το παιδί λέει μόνο του λέξεις που ξέρει και το βοηθάτε κι εσείς με κανένα σχόλιο του τύπου "πως το λένε αυτό που βάζουμε και πίνουμε νερό:ποτήρι" και το σακί μπορεί να είναι πιο μικρό)

3)γράφω σε χαρτόνι διάφορες λέξεις που έχουν μέσα "πα" και δίνω στα παιδιά χαρτονάκια που γράφουν πάνω "πα". Τα παιδιά ψάχνουν να βρουν ποια λεξούλα έχει "πα" και να κολλήσουν τα χαρτονάκια επάνω του.

4)Σε μια κόλλα Α4 γράφω διάφορες φωνούλες πα, τα λα, μα, πο το λο ,μο, πι κλπ. μπερδεμένες. Ζητάω να κυκλώσουν τα "πα" με κόκκινο μαρκαδόρο. όποιος βρει τα πιο πολλά κερδίζει αυτοκόλλητο!

5) Δίνω πλαστελίνη και αρχικά τα παιδιά φτιάχνουν το "πα" στο θρανίο. Μετά ο ένας αναλαμβάνει να γράψει το "πα" στο μέτωπο(!) του διπλανού του (με πλαστελίνη). όση ώρα ο ένας γράφει ο άλλος λέει τη φωνούλα "πα" δυνατά. Πέφτει πολύ γέλιο και τα μικρά απομνημονεύουν καλύτερα γιατί ακούνε, βλεπουν, γράφουν ταυτόχρονα. (Στο σπίτι αφήστε το παιδί να γράψει στο δικό σας μέτωπο).

6) Σε μισή κόλλα Α4 τους ζητάω να αντιγράψουν το "πα" με μαρκαδόρους και να ζωγραφίσουν από κάτω κάτι που να αρχίζει από "πα".

7)όταν μαθαίνουμε μια λέξη π.χ. "πιπίλα" τη γράφουμε σε ένα χαρτονάκι. Μετά τα παιδιά την κόβουν στις συλλαβές της "πα τα τα". Ζαλίζουμε(ανακατεύουμε) τα χαρτονάκια και μετά προσπαθούμε να τα βάλουμε στη σειρά για να λέει πάλι "πιπίλα". Κόβουμε μετά ένα-ένα γραμματάκι και κάνουμε το ίδιο.

:cool: Με καρτελέκια που έχουν πάνω τους φωνούλες που έχουμε μάθει (πα, πι, πο, τα, το κλπ.) προσπαθούμε να ενώσουμε και να φτιάξουμε λεξούλες. Ένας πόντος για κάθε σωστή λεξούλα, με κάθε πόντο παίρνουμε ένα φιλί, στους 3 παίρνουμε αυτοκόλλητο.....

Γενικά υπάρχουν άπειρες δραστηριότητες για την πρώτη ανάγνωση και γραφή και ο γενικός κανόνας είναι ένας: να είναι σαν παιχνίδι για να μαθαίνει το παιδί ευχάριστα. Είναι καλύτερα τη νέα φωνούλα, γραμματάκι, λέξη να τη βλέπουν με διάφορες μορφές εικόνα, κιμωλία, μολύβι, μαρκαδόρος, πλαστελίνη και να τη συνδέουν με κάτι που είδη ξέρουν π.χ. "η πάπια φωνάζει πα πα"¨. Βάλτε φαντασία και αυτοσχεδιάστε μαζί με τα παιδιά σας. Και πάνω απ' όλα υπομονήηηηηηηηηη!

Ελπίζω να μη σας κούρασα με το μεγάλο post. Πολλές επιτυχίες στα πρωτάκια σας!!!!

tt1d1f6b
Link to comment
Share on other sites

Κι εμείς έχουμε μια μικρή αδερφούλα 3,5 χρονών και ορίστε κάποια¨"κολπάκια"που κάνω για να μπορούμε να διαβάζουμε πιο εύκολα

1.Κάνουμε τακτά διαλλείματα ανα περίπου 20 λεπτά και παίζουνε μαζί.Ο κανόνας είναι ότι όσο η Μαρία διαβάζει η μικρή θα πρέπει να μην φωνάζει γιατί αλλιώς "κόβεται" το διάλλειμα

2.Κάνω μια ζωγραφιά και βάζω την μικρή να την χρωματίσει

3.Εαν είναι ώρα κολατσιού την αφήνω με γιαουρτάκι ή τοστάκι να φάει μόνη της στην κουζίνα

4.Εαν τη δω κάπως κουρασμένη τη βάζω το dvd που θα διαλέξει και συνήθως την πέρνει ο 'υπνος

 

Ελπίζω να βοήθησα κάπως.Δεκτές οποιεσδήπτε άλλες προτάσεις

Γιαννούλα:P

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Efiando πολυ ωραιες ιδεες !!!!!! Μπραβο !!!! :)

Η κορη μου βαριεται την αντιγραφη....τα φυλλαδια που τους δινει η δασκαλα τα κανουν μαζι στο σχολειο....κ απο εξωσχολικες δραστηριοτητες την πηγαινω απο περυσι σε Θεατρικο Εργαστηριο .

Σημερα την εβαλα να κανει αναγνωση στη γλωσσα απο την αρχη τις 4 σελιδες που εχουν κανει....κ αυτη συνεχισε να διαβαζει κ το επομενο μαθημα!!!!

...κ μου αφησε κ ενα σημειωμα ¨μαμα καθαρο μητοχαλασετε εφχαριστο¨......!!!!!!!!ΣΟΚ!!!!!!!!Το παιδι μου αρχισε να γραφει κ να διαβαζει!!!!!!!....βεβαια κ εγω κ η μανουλα μου το καλοκαιρι καναμε δουλεια(μας ζητουσε να γραφει κ να μετραει) .

...αλλα.... η δασκαλα μας λεει οτι ειναι ζωηρη(ουπς!!!)

ΒΑΣΙΛΙΚΗ....ΛΑΤΡΕΙΑ ΜΟΥ!!!!!!29.11.03

ΛΙΟΝΤΑΡΑΚΙ ΜΟΥ...ΑΝΤΡΑΚΙ ΜΟΥ !!!!!!04.08.10

Link to comment
Share on other sites

καλημέρα, και μεις καλά τα πάμε, ευτυχώς!

οι φωτοτυπίες αυξάνονται βέβαια, σταθερά, αλλά σιγά-σιγά και τα μικρά παρατηρώ ότι συνηθίζουν σε αυτούς τους ρυθμούς... Αναρωτιέμαι, εμείς χθες είχαμε έτοιμη την αντιγραφή από το ολοήμερο και στο σπίτι κάναμε τέσσερις σελίδες φωτοτυπίες σε μια ώρα, θα πρεπε να κάνω και διάλλειμα στο 30 λεπτο ας πούμε- ;;;- την είδα κάποια στιγμή ανήσυχη και έτοιμη να σηκωθεί για παιχνίδι, απλά γρήγορα συγκεντρώθηκε ''για να τελειώνει'' όπως είπαμε χαρακτηριστικά, προκειμένου να προλάβει να δει λίγο τηλεόραση που ήθελε και μετά το μπαλέτο της. όμως μήπως το διάλλειμα τελικά τα βοηθά να ξεκουράζονται στο ενδιάμεσο;;; δεν ξέρω, για πείτε.....

4 asteria..... ta paidia mou!

3-2003, 7-2004, 12-2009, 6-2011

Link to comment
Share on other sites

...αλλα.... η δασκαλα μας λεει οτι ειναι ζωηρη(ουπς!!!)

 

Eιναι λογικό να είναι ζωηρή γιατί αυτά που κάνουν εκεί τα βαριέται επειδή τα ξέρει. Θα στρώσει, άσε τη δασκάλα να λέει!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι δεν μπορώ να πω το ίδιο, τα πάει καλά με την αντιγραφή, τις φωτοτυπίες αλλά όσες επαναλήψεις κ να κάνουμε δεν τα θυμάται, άλλο γραφει αλλο διαβάζει αυτός, ειμαι απελπισμένη, δεν ξέρω που να χτυπήσω το κεφάλι μου

 

Συγνώμη, αλλά σε βρίσκω πολύ αγχωμένη και πιστευω ότι αυτό το μεταφέρεις στο παιδί και αντιδρά με αυτόν τον τρόπο. Εκτός από τον τρόπο που σου προτεινα την άλλη φορά μήπως να δοκιμάσεις να το διαβάσει κάποιος άλλος; μπαμπάς; γιαγιά ίσως;. Επίσης καλό είναι και αυτό που πρότεινε η efiando. Χαλάρωσε λίγο και όλα θα πάνε καλύτερα!

Link to comment
Share on other sites

καλημέρα, και μεις καλά τα πάμε, ευτυχώς!

οι φωτοτυπίες αυξάνονται βέβαια, σταθερά, αλλά σιγά-σιγά και τα μικρά παρατηρώ ότι συνηθίζουν σε αυτούς τους ρυθμούς... Αναρωτιέμαι, εμείς χθες είχαμε έτοιμη την αντιγραφή από το ολοήμερο και στο σπίτι κάναμε τέσσερις σελίδες φωτοτυπίες σε μια ώρα, θα πρεπε να κάνω και διάλλειμα στο 30 λεπτο ας πούμε- ;;;- την είδα κάποια στιγμή ανήσυχη και έτοιμη να σηκωθεί για παιχνίδι, απλά γρήγορα συγκεντρώθηκε ''για να τελειώνει'' όπως είπαμε χαρακτηριστικά, προκειμένου να προλάβει να δει λίγο τηλεόραση που ήθελε και μετά το μπαλέτο της. όμως μήπως το διάλλειμα τελικά τα βοηθά να ξεκουράζονται στο ενδιάμεσο;;; δεν ξέρω, για πείτε.....

 

ένα διάλειμμα θα ήταν καλό αλλά αν βλέπεις ότι αντέχει καλύτερα λέω-όπως το είπες-να τελειώνετε.εξάλλου μετά θα έβλεπε τηλεόραση, οπότε θα έκανε κάτι που της αρέσει..κι εμένα η δική μου καμιά φορά μου ζητάει διάλειμμα αλλά βλέπω ότι αυτό ...αργεί να τελειώσει και δυσκολεύεται να ξαναστρωθεί. εγώ πάντως αν τη βλέπω να αντιδρά και βαριέται να τα κάνει όλα μαζί(φωτοτυπίες +αντιγραφή) της λέω να κάνει τις φωτοτυπίες π.χ. το μεσημέρι και το απόγευμα κάνει την αντιγραφή, όταν π.χ. επιστρέφει από τις δραστηριότητές της...

 Λατρεύω τα παιδάκια μου!!

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη, αλλά σε βρίσκω πολύ αγχωμένη και πιστευω ότι αυτό το μεταφέρεις στο παιδί και αντιδρά με αυτόν τον τρόπο. Εκτός από τον τρόπο που σου προτεινα την άλλη φορά μήπως να δοκιμάσεις να το διαβάσει κάποιος άλλος; μπαμπάς; γιαγιά ίσως;. Επίσης καλό είναι και αυτό που πρότεινε η efiando. Χαλάρωσε λίγο και όλα θα πάνε καλύτερα!

 

ποσο δίκιο έχεις... εχθες τον διάβασε η μητερα μου κ καναμε μονο μαζι την ορθογραφία, ήμουν πολύ ήρεμη κ δεν έκανε κανενα λαθος κ δεν το πιστευα

Link to comment
Share on other sites

ποσο δίκιο έχεις... εχθες τον διάβασε η μητερα μου κ καναμε μονο μαζι την ορθογραφία, ήμουν πολύ ήρεμη κ δεν έκανε κανενα λαθος κ δεν το πιστευα

 

Μπράβο σας! Συνεχίστε κάπως έτσι και να δεις που όλα θα πάνε καλά.

Link to comment
Share on other sites

Γλυκια μου Γλυκα τι κανεις;;;;;:P....οταν λετε φωτοτυπιες εννοειτε αυτα που εχουν π.χ. να αντιστοιχισουν λεξεις με αντικειμενα...να κυκλωσουν διαφορες εικονες κτλ;;;...γιατι εμας στο σχολειο τα κανουνε.....

 

tao 4 φωτοτυπιες:shock:;;;;;;;πολλες δεν ειναι ρε κοριτσια ή η δικια μας παει αργα;;;;εμεις συνηθως εχουμε 1 ή 2 σελιδες αντιγραφη(στο προχειρο ή στο πρωτης γραφης) κ αναγνωση το μαθημα της ημερας(εννοειται πως διαβαζει κ τα προηγουμενα)

 

Παρασκευη μου κ εγω αυτο νομιζω....σκεφτομαι να μιλησω στη δασκαλα κ να της πω πως εχουν τα πραγματα μηπως κ την απασχολησει με κατι αλλο extra.....απλα επειδη ειναι καπως η κυρια δεν ξερω τι θα ακουσουν τα αυτακια μου......:cool::confused::cool:

 

...κ οταν λετε ορθογραφια εννοειτε να λετε τη λεξη προφορικα στο παιδι κ να τη γραφει χωρις να τη βλεπει πουθενα;;; ακομα δεν καναμε τπτ τετοιο..............:mrgreen:

ΒΑΣΙΛΙΚΗ....ΛΑΤΡΕΙΑ ΜΟΥ!!!!!!29.11.03

ΛΙΟΝΤΑΡΑΚΙ ΜΟΥ...ΑΝΤΡΑΚΙ ΜΟΥ !!!!!!04.08.10

Link to comment
Share on other sites

kalimera, ναι, είχαν τόσες όχι μόνο αντιστόιχιση και με φωνούλες για λέξεις και με γραμματάκια, και στα μαθηματικά πρόσθεση, αφαίρεση - χωρίς τα σύμβολα + -, εννοείται- αλλά για ΣΚ μόνο μια φωτοτυπία και επανάληψη όσα κάνανε στη γλώσσα.

4 asteria..... ta paidia mou!

3-2003, 7-2004, 12-2009, 6-2011

Link to comment
Share on other sites

Γλυκια μου Γλυκα τι κανεις;;;;;:P....οταν λετε φωτοτυπιες εννοειτε αυτα που εχουν π.χ. να αντιστοιχισουν λεξεις με αντικειμενα...να κυκλωσουν διαφορες εικονες κτλ;;;...γιατι εμας στο σχολειο τα κανουνε.....

 

tao 4 φωτοτυπιες:shock:;;;;;;;πολλες δεν ειναι ρε κοριτσια ή η δικια μας παει αργα;;;;εμεις συνηθως εχουμε 1 ή 2 σελιδες αντιγραφη(στο προχειρο ή στο πρωτης γραφης) κ αναγνωση το μαθημα της ημερας(εννοειται πως διαβαζει κ τα προηγουμενα)

 

Παρασκευη μου κ εγω αυτο νομιζω....σκεφτομαι να μιλησω στη δασκαλα κ να της πω πως εχουν τα πραγματα μηπως κ την απασχολησει με κατι αλλο extra.....απλα επειδη ειναι καπως η κυρια δεν ξερω τι θα ακουσουν τα αυτακια μου......:cool::confused::cool:

 

...κ οταν λετε ορθογραφια εννοειτε να λετε τη λεξη προφορικα στο παιδι κ να τη γραφει χωρις να τη βλεπει πουθενα;;; ακομα δεν καναμε τπτ τετοιο..............:mrgreen:

 

 

γεια σου nikijo μου!όλα καλά;ναι οι φωτοτυπίες είναι και σαν το στυλ που λες και σαν αυτές που λέει η tao, πάντως κάθε μέρα έχουμε η φωτοτυπία γλώσσα, μία μαθηματικά(μπρος πίσω και οι δυο) και αντιγραφή μία σελίδα...ναι και ορθογραφία αυτό ακριβώς που λες..

Υ.Γ. αν έχεις κανένα ευχάριστο(ξέρεις εσύ τι λέω) ειδοποίησε και προς τα εδώ.Φιλιά!!!

 Λατρεύω τα παιδάκια μου!!

Link to comment
Share on other sites

Guest
Το θέμα αυτό είναι κλειστό για νέες απαντήσεις
×
×
  • Δημιουργία νέου...