Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Πληροφορίες για ιδιωτικά σχολεία


Recommended Posts

το κοριτσακι μας θα παει του χρονου προνηπιο και επειδη θελουμε να μαθει γερμανικα νωρις, θελουμε καποιο "γερμανικο σχολειο".

στην athener schule στα βριλησσια μολις φαγαμε πορτα, αν και εχουμε κανει αιτηση ηδη 10 μηνες για του χρονου, οποτε οι επιλογες μας ειναι η γερμανικη σχολη (που δεν μας ενθουσιαζει το γεγονος οτι στο δημοτικο κανουν ελληνικα σαν ξενη γλωσσα) και η σχολη Μαντα Παπαδατου, στην κατω κηφισια.

Πηγαμε προχτες και η διευθυντρια μας εκανε πολυ καλη εντυπωση, ειχα διαβασει οτι ειναι αυστηρη κτλ, αλλα μου φανηκε οπως πρεπει. Κτιριακα πολυ μετρια, σαν το athener schule βεβαια, αλλα με μικροτερη αυλη, μικροτερες ταξεις και η αιθουσα του προνηπιου-νηπιου μου φανηκε λιγο μικροσκοπικη. Θα μου πειτε, στους τοιχους θα κολλησεις? εχω παρα πολυ καλες συστασεις και το σκεφτομαστε σοβαρα, μηπως καποια κοπελα πηγαινε εκει το παιδακι της απο το προνηπιο-νηπιο να μου πει τι γινεται, γιατι οι συστασεις που εχω (αριστες)ειναι απο το δημοτικο!ευχαριστω πολυ!

 

 

 

Καλημέρα Δέσποινα,

 

Έχω και εγώ ένα μικρό μαγκάκι (εξού και το ψευδόνυμο στο parents). Θα πάει του χρόνου στο προνήπιο. Φάγαμε και εμείς πόρτα στο Athener Schule. Γερμανική σχολή από το δημοτικό το αποκλείουμε για τους ίδιους λόγους. Πήγαμε στη Μαντά για επίσκεψη και οι εντυπώσεις μας ακριβώς ίδιες με τις δικιές σου. Εσείς τι αποφασίσατε?

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 2,6k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Posted Images

Επανέρχομαι στο θέμα των ιδιωτικών σχολείων αφού είμαι πολύ προβληματισμένη με την πορεία της κόρης μου στο σχολείο που πάει τώρα και δυστυχώς δεν έχω άλλα καλά σχολεία κοντά μου πλην των ελληνογερμανικών τώρα...

 

Τελικά αποδεικνύεται ότι όσο καλό πρόγραμμα και αν έχει ένα σχολείο, όταν οι εκπαιδευτικοί δεν είναι προσεχτικά επιλεγμένοι και δεν γίνεται δουλειά σε βάθος και με ουσία, δεν υπάρχει πραγματικό αποτέλεσμα...

 

Αν φύγω τελικά από το σχολείο μας, θα πρέπει να επιλέξω ανάμεσα στην Εράσμειο και την Ελληνογερμανική Αγωγή και το πρώτο σχολείο με έχει πείσει περισσότερο για το ολόπλευρο και πλήρες πρόγραμμά του ενώ το δεύτερο με έχει πείσει ότι έχει άρτια καταρτισμένους εκπαιδευτικούς και ότι κάνει δουλειά σε βάθος... Άντε πάλι μπέρδεμα, πάνω που είπα ότι ξεμπέρδεψα πριν από δυο χρόνια...

 

Μέχρι το τέλος του μήνα θα πρέπει να πάρω οριστική απόφαση...

 

Με διαβεβαιώνουν μαμάδες που έχουν μεγαλύτερα παιδιά στου Κωστέα Γείτονα ότι στο δημοτικό δεν υπάρχει η ελαφρότητα του νηπιαγωγείου, εγώ όμως πώς να πάρω το ρίσκο να εμπιστευτώ ένα σχολείο για την επόμενη βαθμίδα όταν δεν είμαι ευχαριστημένη από νήπιο και προνήπιο:?:

 

Αν καμιά μαμά έχει πληροφορίες για την Ελληνογερμανική Αγωγή κυρίως, καθώς για την Εράσμειο με έχει πληροφορήσει πλήρως η bobonela παλιότερα, [την οποία και ευχαριστώ πολύ για τον κόπο της] θα το εκτιμούσα να έχω μερικές «εσωτερικές» πληροφορίες...

 

Καλημέρα,

θα ήθελα και εγώ να ρωτήσω γιατί δεν είσαι ευχαριστημένη από τον Κωστέα-Γείτονα. Έχω πάει ήδη μια φορά και έχω μιλήσει με την υπεύθυνη και μου είχε κάνει πολύ καλή εντύπωση. Σκέφτομαι κι εγώ να πάω εκεί το γιο μου από το νήπιο ή από την α' δημοτικού. Θα ήθελα πολύ να μάθω πληροφορίες από κάποιον που πηγαίνει ήδη σε αυτό το σχολείο.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Βρε μαμάδες ήθελα να ρωτήσω πώς μπορείτε και κρίνεται αν το νήπιο ή το προνήπιο είναι καλό από εκπαιδευτικής απόψεως? Εντάξει οι εγκαταστάσεις και οι δραστηριότητες ... αλλά το εκπαιδευτικό??? Εγώ πχ δεν ξέρω αν είμαι ευχαριστημένη από το νήπιο που πάμε. Εντάξει οι εργασίες είναι καλές, οι εγκαταστάσεις καλές αλλά το παιδί δε μου λέει κάτι (το παιδί μου δε λέει τίποτα σχετικά με το πώς περνάει στο σχολείο) ... και οι δασκάλες δε με έχουν πείσει ότι την έχουν εμπνεύσει ή ότι την έχουν πλησιάσει όσο θα έπρεπε...

 

Έχεις κάποιο γνωστό σου που να ασχολείται με την εκπαίδευση;

Γιατί ούτε κι εμένα ο γιος μου μου λέει τίποτα για το σχολείο (νήπιο τώρα) αλλά οι γονείς μου είναι συνταξιούχοι εκπαιδευτικοί και με τον τρόπο τους και τις κατάλληλες ερωτήσεις καταφέρνουνε να αποσπούνε τις πληροφορίες που θέλουμε από τον μικρό ώστε να αξιολογήσουμε τη δουλειά που κάνουνε στο σχολείο.

Και μέχρι τώρα όλα ήτανε πολύ θετικά στην Ελληνοαγγλική.

 

Έπειτα και ο μικρός είναι πολύ ευχαριστημένος, δεν εκφράζεται μεν αλλά όπως είπε και μια άλλη κοπέλα είναι κάτι που το αναγνωρίζεις χωρίς να έχει εκφραστεί ποτέ λεκτικά.

 

Να αναφέρω ότι επειδή κι εγώ είχα ένα άγχος για το γεγονός ότι η δασκάλα των αγγλικών του δεν είναι native speaker και δεν θέλω με τίποτα το παιδί μου να μιλάει ελληνιστί αγγλικά πήγα και την τέσταρα μόνη μου!

Σε μια συνάντηση με τους δασκάλους (προσωπικές είναι οι συναντήσεις) της είπα ότι έζησα πολλά χρόνια Αγγλία και η ίδια μου πρότεινε να μιλήσουμε στα αγγλικά τότε και έμεινα έκπληκτη για το πόσο καλά μιλούσε τα αγγλικά χωρίς ίχνος ελληνικής προφοράς, εγώ λίγα χρόνια έχει που είμαι εδώ και πέφτω συχνά στην παγίδα του να λέω πχ "πάρεντς" αντί "πέρεντς" :lol:

Αυτό μου έδειξε ότι επιλέγουνε σωστά τους δασκάλους τους.

 

Οπότε δέστε αν μπορείτε από κοντά τους δασκάλους από πριν ώστε να πάρετε μια ιδέα για τι άνθρωποι και εκπαιδευτικοί είναι.

“The only thing we have to fear is fear itself” Franklin D. Roosevelt

Link to comment
Share on other sites

Μια διευκρίνηση. Η Ελληνοαγγλική αγωγή στο Μαρούσι έχει μόνο νηπιαγωγείο και δημοτικό απ'ότι κατάλαβα από το site. Η Παιδαγωγική Πρωτοπορία είναι το ίδιο ή διαφορετικό σχολείο?

Link to comment
Share on other sites

Στην Παιδαγωγική Πρωτοπορία τα παιδιά συνεχίζουνε σε γυμνάσιο και λύκειο, αν κατάλαβα καλά η ΠΠ υπάρχει σε συνεργασία με την Ελληνοαγγλική και Μοντεσσοριανά σχολεία.

“The only thing we have to fear is fear itself” Franklin D. Roosevelt

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

@ pashalitsa

 

Έχω φίλες μου που εργάζονται στην Ελληνογερμανική:

 

1. Η μελέτη είναι κανονική (και όχι παρκάρισμα) και το παιδί έρχεται διαβασμένο.

2. Για να πάει 1η δημοτικού (χωρίς να έχει πάει εκεί προνήπιο και νηπιαγωγείο) κάνουν ένα summer camp γερμανικών για ένα μήνα πριν την έναρξη. Όταν το άκουσα ψιλοφρίκαρα αλλά με διαβεβαίωσε ότι τα παιδάκια περνάνε πολύ ωραία και μετά εντάσσονται χωρίς κανένα προβλημα.

 

Για την Εράσμειο, νομίζω ότι εξαρτάται από το παιδί. Για παράδειγμα παιδιά που ακολουθούν πιο εύκολα εντολές, δεν είναι αντιρρησίες, όυτε έχουν καλλιτεχνικές ανησυχίες είναι μια χαρά.

 

Η Ελληνοαγγλική είναι πολυ καλό σχολείο που τα σχολικά της όμως δεν καλύπτουν περιοχές σε μεγάλη ακτίνα. Για παράδειγμα εμείς μου μένουμε Πατήσια έπρεπε να φεύγει το παιδί στις 07:00 για να αρχίζει προνήπιο στις 08:30.

8HQvp2.png
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

θα ήθελα και εγώ να ρωτήσω γιατί δεν είσαι ευχαριστημένη από τον Κωστέα-Γείτονα. Έχω πάει ήδη μια φορά και έχω μιλήσει με την υπεύθυνη και μου είχε κάνει πολύ καλή εντύπωση. Σκέφτομαι κι εγώ να πάω εκεί το γιο μου από το νήπιο ή από την α' δημοτικού. Θα ήθελα πολύ να μάθω πληροφορίες από κάποιον που πηγαίνει ήδη σε αυτό το σχολείο.

Ευχαριστώ.

 

Να σε ρωτήσω με ποια μίλησες αν θες να μου πεις;

 

Λοιπόν ακούστε τώρα γιατί πραγματικά έχω καταλάβει ότι ο καθένας αξιολογεί ένα σχολείο ανάλογα με τις επιδιώξεις που έχει από αυτό. Το ίδιο σχολείο που για μένα μπορεί να είναι ανεπαρκές, μπορεί κάλλιστα να είναι υπερεπαρκές για έναν άλλο γονιό και πολύ καλά θα κάνει.

 

 

Λοιπόν, το συγκεκριμένο σχολείο είναι καταρχήν σε ένα καταπληκτικό φυσικό περιβάλλον. Τρέχει ένα πολύ καλό εκπαιδευτικό πρόγραμμα, πολύ καλά εμπλουτισμένο με έξτρα πράγματα σε σχέση με ένα δημόσιο σχολείο.

 

Δίνει μεγάλο περιθώριο έκφρασης σε παιδιά που έχουν καλλιτεχνικές ανησυχίες, καθότι η τέχνη παίζει γενικά ένα σημαντικό ρόλο στο πρόγραμμα του ΙΒ. Επίσης δίνει σημασία και στη φυσική αγωγή όπου στο νηπιακό τμήμα υπάρχει μια πραγματικά πολύ αξιόλογη εκπαιδευτικός, που κάνει απίστευτη δουλειά στα παιδιά, με συγκεκριμένους στόχους ανάπτυξης κινητικών δεξιοτήτων κλπ.

 

Είμαι επίσης απόλυτα ευχαριστημένη από τα μαθήματα μπαλέτου-χορού που παρακολουθεί η κόρη μου, η δασκάλες κάνουν αξιόλογη δουλειά πραγματικά.

 

Διαθέτει τμήματα ειδικής αγωγής για παιδιά που αντιμετωπίζουν κάποιου είδους μαθησιακές δυσκολίες και σίγουρα το «ανάλαφρο» πρόγραμμά του θα βοηθάει πολύ αυτά τα παιδιά να ενταχθούν.

 

Εξυπηρετεί πολλές περιχές με καλά δομημένα δρομολόγια σχολικών που σε εξυπηρετούν στην πόρτα σου.

 

Άρα ποιο είναι το πρόβλημά μου;:shock:

 

Δεν είμαι ευχαριστημένη από τους μαθησιακούς στόχους του σχολείου, τους οποίους δεν βρίσκω ούτε υψηλούς, ούτε καν πολύ συγκεκριμένους, διαφωνώ σε κάποια θέματα του τρόπου διδακτικής, [θα γίνω πιο συγκεκριμένη πιο κάτω], βλέπω μια τάση αντικατάστασης παλιών και έμπειρων εκπαιδευτικών με νέους που ΔΕΝ είναι καθόλου των ίδιων δυνατοτήτων και δυναμικής και τέλος τα αγγλικά δεν προχωρούν με το ρυθμό που περίμενα, για να μην πω ότι δεν βλέπω καμια εξέλιξη.

 

Ας ξεκινήσω από το τέλος. Στο προνήπιο άκουσα ότι ο στόχος της χρονιάς στα αγγλικά [5 ώρες τη βδομάδα στο υποχρεωτικό πρόγραμμα] ήταν η πρώτη επαφή των παιδιών με τη γλώσσα σαν ήχο, προφορά, άκουσμα κλπ χωρίς στόχο να μάθουν [προφορικά εννοείται πάντα] κάποιο λεξιλόγιο κλπ. Είπα ΟΚ. Φέτος, δεύτερη χρονιά, ακούω από τη δασκάλα ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ. Δηλαδή στόχος συγκεκριμένος δεν υπάρχει, πχ να μάθει προφορικά να επικοινωνεί το παιδί με φρασούλες κλπ Το άφησα το παιδί εντελώς στα χέρια τους μέχρι τις αρχές Νοέμβρη όπου και διαπίστωσα ότι η πρόοδος είναι μηδενική ΠΛΗΝ του γεγονότος ότι η μικρή έχει πάρει μια καλή προφορά στα αγγλικά και αυτό το διαπίστωσα όταν ξεκίνησα μαζί της βιβλίο κανονικά pre-junior καθότι αποφάσισα να πάρω την κατάσταση στα χέρια μου πλέον. Πιο πολύ το έκανα γιατί ανησύχησα μήπως το δικό μου παιδί δεν ανταποκρίνεται και δεν είναι θέμα σχολείου. Όμως όχι, το παιδί ανταποκρίνεται και μαθαίνει μια χαρά, έμαθε ήδη να λέει πχ. «μου αρέσει αυτό, έχω αυτό» και έχουμε χτίσει ένα μικρό λεξιλόγιο και βλέπω ότι άρχισε μόνη της σε άσχετες με το μάθημα στιγμές να το χρησιμοποιεί. Το παιδί ενεργοποιήθηκε άρα... Παίρνω ένα βιβλιαράκι χωρίς λόγια φυσικά που έχουν στο σχολείο, τη ρωτάω για να δω αν ξέρει οποιαδήποτε λέξη να χρησιμοποιήσει από αυτά που δείχνουν οι εικόνες, τίποτα. Μιλάμε ούτε για σκέτες λέξεις...

 

Πάμε στα Ελληνικά. Δεν καταλαβαίνω πως είναι δυνατόν να πρεσβεύει το σχολείο ότι δεν πρέπει να νήπια να γράφουν -το σέβομαι- αλλά από την άλλη τα βάζουν από το προνήπιο να γράφουν σε αντιγραφή από καρτέλα το όνομά τους στις εργασίες τους, χωρίς να έχουν προηγηθεί προγραφικές ασκήσεις, τίποτα. Θεωρώ ότι γίνεται μόνο για εντυπωσιασμό και ότι είναι λάθος. Τους εξέθεσα τους προβληματισμούς μου [στη διευθύντρια], μου απάντησαν ότι αυτή η δουλειά [ορθή φορά γραφής κλπ] θα γίνει στην α δημοτικού. Και ας πούμε ότι θα ήμουν ΟΚ αν δεν έβλεπα το παιδί μου να κάνει γράμματα όπως να είναι, με ότι φορά να είναι και γενικώς χάλια... Κάποια στιγμή που την είδα, εξαιτίας προφανώς της τυχαίας-λάθος φοράς, να τα κάνει και με καθρεφτική γραφή τρελάθηκα... Έτσι μπήκα στη διαδικασία να της δείξω με σωστό βιβλίο προγραφικές ασκήσεις και να μπω σε γραφή με ορθή φορά για να ανακαλύψω ότι το παιδί ΗΔΗ δυσκολεύεται να αλλάξει τη φορά των γραμμάτων, που να περιμένω του χρόνου δηλαδή... Όταν είπα τα σχετικά στη δασκάλα μου είπε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα και ότι τα γράμματα μπορεί να τα κάνει όπως να είναι αρκεί να βγαίνει σωστό το γράμμα...:shock:

 

Τέλος πάντων, πως να το πω, περίμενα κάτι πιο συστηματικό και υψηλότερων στόχων... Μα θα μου πεις από το νήπιο; Ναι βεβαίως, η συστηματικότητα και το επίπεδο του σχολείου φαίνεται από την αρχή... Στο επίπεδο που είναι τώρα τα παιδιά απορώ πώς θα αντιμετωπίσουν τα βιβλία του δημοσίου του χρόνου...:?

 

Μίλησα και με άλλες μαμάδες, πολλές τις είδα προβληματισμένες ειδικά στα αγγλικά αλλά έχουν εμπιστοσύνη ότι θα τα ταχτοποιήσει κάπως το σχολείο και δε σκέφτονται αλλάγή εξαιτίας των ακριβότερων οικονομικών άλλων σχολείων.

 

Κάτι ακόμα που με έχει ενοχλήσει είναι που βλέπω τις δασκάλες να διστάζουν να συνετίσουν τα παιδιά σε θέματα συμπεριφοράς, για μένα είναι προφανές ότι φοβούνται, με αποτέλεσμα, πως να το πω, η έννοια της πειθαρχίας είναι κάπως άγνωστη εκεί μέσα...

 

Βεβαίως άλλες μαμάδες είναι ευχαριστημένες που δε συνετίζουν τα αγγελούδια τους για κανένα λόγο, απλά εγώ δεν ταιριάζω σε αυτό το κλίμα, βλέπω το παιδί να μου φέρνει συμπεριφορές στο σπίτι που δε μου αρέσουν...

 

Αυτά είναι όσα μπορώ να πω σε γενικές γραμμές εδώ, και αν έπρεπε να τα συνοψίσω σε μια φράση θα έλεγα ότι αυτό το σχολείο μου μοιάζει να ενδιαφέρεται περισσότερο για το «φαίνεσθαι» παρά για το «είναι» και όποια θέλει περισσότερα με πμ.

Link to comment
Share on other sites

Να σε ρωτήσω με ποια μίλησες αν θες να μου πεις;

 

Λοιπόν ακούστε τώρα γιατί πραγματικά έχω καταλάβει ότι ο καθένας αξιολογεί ένα σχολείο ανάλογα με τις επιδιώξεις που έχει από αυτό. Το ίδιο σχολείο που για μένα μπορεί να είναι ανεπαρκές, μπορεί κάλλιστα να είναι υπερεπαρκές για έναν άλλο γονιό και πολύ καλά θα κάνει.

 

 

Λοιπόν, το συγκεκριμένο σχολείο είναι καταρχήν σε ένα καταπληκτικό φυσικό περιβάλλον. Τρέχει ένα πολύ καλό εκπαιδευτικό πρόγραμμα, πολύ καλά εμπλουτισμένο με έξτρα πράγματα σε σχέση με ένα δημόσιο σχολείο.

 

Δίνει μεγάλο περιθώριο έκφρασης σε παιδιά που έχουν καλλιτεχνικές ανησυχίες, καθότι η τέχνη παίζει γενικά ένα σημαντικό ρόλο στο πρόγραμμα του ΙΒ. Επίσης δίνει σημασία και στη φυσική αγωγή όπου στο νηπιακό τμήμα υπάρχει μια πραγματικά πολύ αξιόλογη εκπαιδευτικός, που κάνει απίστευτη δουλειά στα παιδιά, με συγκεκριμένους στόχους ανάπτυξης κινητικών δεξιοτήτων κλπ.

 

Είμαι επίσης απόλυτα ευχαριστημένη από τα μαθήματα μπαλέτου-χορού που παρακολουθεί η κόρη μου, η δασκάλες κάνουν αξιόλογη δουλειά πραγματικά.

 

Διαθέτει τμήματα ειδικής αγωγής για παιδιά που αντιμετωπίζουν κάποιου είδους μαθησιακές δυσκολίες και σίγουρα το «ανάλαφρο» πρόγραμμά του θα βοηθάει πολύ αυτά τα παιδιά να ενταχθούν.

 

Εξυπηρετεί πολλές περιχές με καλά δομημένα δρομολόγια σχολικών που σε εξυπηρετούν στην πόρτα σου.

 

Άρα ποιο είναι το πρόβλημά μου;:shock:

 

Δεν είμαι ευχαριστημένη από τους μαθησιακούς στόχους του σχολείου, τους οποίους δεν βρίσκω ούτε υψηλούς, ούτε καν πολύ συγκεκριμένους, διαφωνώ σε κάποια θέματα του τρόπου διδακτικής, [θα γίνω πιο συγκεκριμένη πιο κάτω], βλέπω μια τάση αντικατάστασης παλιών και έμπειρων εκπαιδευτικών με νέους που ΔΕΝ είναι καθόλου των ίδιων δυνατοτήτων και δυναμικής και τέλος τα αγγλικά δεν προχωρούν με το ρυθμό που περίμενα, για να μην πω ότι δεν βλέπω καμια εξέλιξη.

 

Ας ξεκινήσω από το τέλος. Στο προνήπιο άκουσα ότι ο στόχος της χρονιάς στα αγγλικά [5 ώρες τη βδομάδα στο υποχρεωτικό πρόγραμμα] ήταν η πρώτη επαφή των παιδιών με τη γλώσσα σαν ήχο, προφορά, άκουσμα κλπ χωρίς στόχο να μάθουν [προφορικά εννοείται πάντα] κάποιο λεξιλόγιο κλπ. Είπα ΟΚ. Φέτος, δεύτερη χρονιά, ακούω από τη δασκάλα ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ. Δηλαδή στόχος συγκεκριμένος δεν υπάρχει, πχ να μάθει προφορικά να επικοινωνεί το παιδί με φρασούλες κλπ Το άφησα το παιδί εντελώς στα χέρια τους μέχρι τις αρχές Νοέμβρη όπου και διαπίστωσα ότι η πρόοδος είναι μηδενική ΠΛΗΝ του γεγονότος ότι η μικρή έχει πάρει μια καλή προφορά στα αγγλικά και αυτό το διαπίστωσα όταν ξεκίνησα μαζί της βιβλίο κανονικά pre-junior καθότι αποφάσισα να πάρω την κατάσταση στα χέρια μου πλέον. Πιο πολύ το έκανα γιατί ανησύχησα μήπως το δικό μου παιδί δεν ανταποκρίνεται και δεν είναι θέμα σχολείου. Όμως όχι, το παιδί ανταποκρίνεται και μαθαίνει μια χαρά, έμαθε ήδη να λέει πχ. «μου αρέσει αυτό, έχω αυτό» και έχουμε χτίσει ένα μικρό λεξιλόγιο και βλέπω ότι άρχισε μόνη της σε άσχετες με το μάθημα στιγμές να το χρησιμοποιεί. Το παιδί ενεργοποιήθηκε άρα... Παίρνω ένα βιβλιαράκι χωρίς λόγια φυσικά που έχουν στο σχολείο, τη ρωτάω για να δω αν ξέρει οποιαδήποτε λέξη να χρησιμοποιήσει από αυτά που δείχνουν οι εικόνες, τίποτα. Μιλάμε ούτε για σκέτες λέξεις...

 

Πάμε στα Ελληνικά. Δεν καταλαβαίνω πως είναι δυνατόν να πρεσβεύει το σχολείο ότι δεν πρέπει να νήπια να γράφουν -το σέβομαι- αλλά από την άλλη τα βάζουν από το προνήπιο να γράφουν σε αντιγραφή από καρτέλα το όνομά τους στις εργασίες τους, χωρίς να έχουν προηγηθεί προγραφικές ασκήσεις, τίποτα. Θεωρώ ότι γίνεται μόνο για εντυπωσιασμό και ότι είναι λάθος. Τους εξέθεσα τους προβληματισμούς μου [στη διευθύντρια], μου απάντησαν ότι αυτή η δουλειά [ορθή φορά γραφής κλπ] θα γίνει στην α δημοτικού. Και ας πούμε ότι θα ήμουν ΟΚ αν δεν έβλεπα το παιδί μου να κάνει γράμματα όπως να είναι, με ότι φορά να είναι και γενικώς χάλια... Κάποια στιγμή που την είδα, εξαιτίας προφανώς της τυχαίας-λάθος φοράς, να τα κάνει και με καθρεφτική γραφή τρελάθηκα... Έτσι μπήκα στη διαδικασία να της δείξω με σωστό βιβλίο προγραφικές ασκήσεις και να μπω σε γραφή με ορθή φορά για να ανακαλύψω ότι το παιδί ΗΔΗ δυσκολεύεται να αλλάξει τη φορά των γραμμάτων, που να περιμένω του χρόνου δηλαδή... Όταν είπα τα σχετικά στη δασκάλα μου είπε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα και ότι τα γράμματα μπορεί να τα κάνει όπως να είναι αρκεί να βγαίνει σωστό το γράμμα...:shock:

 

Τέλος πάντων, πως να το πω, περίμενα κάτι πιο συστηματικό και υψηλότερων στόχων... Μα θα μου πεις από το νήπιο; Ναι βεβαίως, η συστηματικότητα και το επίπεδο του σχολείου φαίνεται από την αρχή... Στο επίπεδο που είναι τώρα τα παιδιά απορώ πώς θα αντιμετωπίσουν τα βιβλία του δημοσίου του χρόνου...:?

 

Μίλησα και με άλλες μαμάδες, πολλές τις είδα προβληματισμένες ειδικά στα αγγλικά αλλά έχουν εμπιστοσύνη ότι θα τα ταχτοποιήσει κάπως το σχολείο και δε σκέφτονται αλλάγή εξαιτίας των ακριβότερων οικονομικών άλλων σχολείων.

 

Κάτι ακόμα που με έχει ενοχλήσει είναι που βλέπω τις δασκάλες να διστάζουν να συνετίσουν τα παιδιά σε θέματα συμπεριφοράς, για μένα είναι προφανές ότι φοβούνται, με αποτέλεσμα, πως να το πω, η έννοια της πειθαρχίας είναι κάπως άγνωστη εκεί μέσα...

 

Βεβαίως άλλες μαμάδες είναι ευχαριστημένες που δε συνετίζουν τα αγγελούδια τους για κανένα λόγο, απλά εγώ δεν ταιριάζω σε αυτό το κλίμα, βλέπω το παιδί να μου φέρνει συμπεριφορές στο σπίτι που δε μου αρέσουν...

 

Αυτά είναι όσα μπορώ να πω σε γενικές γραμμές εδώ, και αν έπρεπε να τα συνοψίσω σε μια φράση θα έλεγα ότι αυτό το σχολείο μου μοιάζει να ενδιαφέρεται περισσότερο για το «φαίνεσθαι» παρά για το «είναι» και όποια θέλει περισσότερα με πμ.

 

Λοιπόν αυτό θα πει ανάλυση του προβλήματος! Και μόνο μια εκπαιδευτικός (εξαιρετικά καλή βεβαίως) μπορεί να την κάνει!

Εγώ pashalitsa θεωρώ πως η μικρή σου είναι τυχερή γιατί σε όποιο εκπαιδευτικό περιβάλλον βρεθεί θα τα πάει μια χαρά γιατί η μαμά της έχει και τα τυπικά και τα ουσιαστικά προσόντα για να τη βοηθήσει να απογειωθεί! Αυτό βεβαίως δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να έχουμε απαιτήσεις από το σχολείο, άλλωστε αυτός είναι και ο λόγος που επιλέγουμε αυστηρά ένα ιδιωτικό, διαφορετικά το στέλναμε και στο δημόσιο της γειτονιάς, θα κάναμε το σταυρό μας και θα λέγαμε "Ο θεός βοηθός"!

Εγώ θα εστίαζα όχι τόσο στα αγγλικά όσο στο θέμα της συμπεριφοράς!

Θεωρώ απαράδεκτο να μην μπορούν οι εκπαιδευτικοί να βάλουν τα όρια σε προνήπια/νήπια από φόβο μη χάσουν τη δουλειά τους (προφανώς ευθύνεται η Διεύθυνση γι' αυτό), κάτι που ως γνωστόν είναι απολύτως απαραίτητο ειδικά σ' αυτές τις μικρές ηλικίες!

Αν μπορούσαν και οι ίδιοι οι ταλαίπωροι γονείς να φανταστούν τί τους περιμένει αργότερα αν δεν μπουν τα όρια σήμερα! Εμείς κοιμόμασταν τον ύπνο του δικαίου από την ηλικία των 27 μηνών του παιδιού μέχρι και τα νήπια, η Διευθύντρια μας τα παρουσίαζε όλα τέλεια με το παιδί στο σχολείο κι εγώ αναρωτιόμουν πώς είναι δυνατόν στο σπίτι να έχει εντελώς διαφορετική συμπεριφορά! Δυστυχώς, η αλήθεια ήταν πολύ διαφορετική και έμελλε να τη μάθω άσχημα! Οι εκπαιδευτικοί δεν έβαζαν όρια στα παιδιά, δεν προσπαθούσαν να συνετίσουν τα μικρά παιδιά και όταν η κατάσταση ξέφευγε τα τρομοκρατούσαν (θα σε στείλω στη Διευθύντρια, τα πήγαιναν εκεί κι εκείνη τους έλεγε, αν συνεχιστεί θα φωνάξω την αστυνομία!!!:shock::shock:)

κι άλλες φορές έπεφταν χαστούκια!!!

ΦΥΣΙΚΑ τα αρνήθηκαν ΟΛΑ, έβγαλαν ονειροπαρμένα τα παιδιά που τα εξιστορούσαν και μάλιστα η μαμά του ενός που είναι και παιδοψυχολόγος μου είπε πως πρέπει να φύγουμε άμεσα! Δυστυχώς τα μικρά παιδιά δεν θεωρούνται αξιόπιστοι μάρτυρες από το δικαστήριο, πάντως στη Διεύθυνση κι εγώ και ο άντρας μου επιμείναμε και τους τρέλανα στις ερωτήσεις (εκπαιδευτικό και Διευθύντρια), κάτι σαν την Κωνσταντοπούλου στον Παπακωνσταντίνου!

Κι όμως αυτό το σχολείο χαίρει της απολύτου εκτίμησης πολλών γονέων, πολλοί γονείς εδώ το υποστηρίζουν (κάτι που έκανα κι εγώ πριν μάθω τί πραγματικά συμβαίνει εκεί) και έχει εξαιρετική φήμη!

Φέτος στην Α' Δημοτικού στο άλλο σχολείο που πάμε, το οποίο έχει ακριβώς αντίθετη θέση και δίνει ΤΕΡΑΣΤΙΑ σημασία στα θέματα συμπεριφοράς (ο Διευθυντής του/ιδιοκτήτης είναι ένας εξαιρετικός άνθρωπος) με τη συνεργασία της δασκάλας, της ψυχολόγου (είναι σε καθημερινή 8ωρη βάση στο σχολείο και παρακολουθεί όλα τα παιδιά) και τη δική μας, φτάσαμε τώρα 5 μήνες μετά να μπαίνει το παιδί στη διαδικασία να αντιλαμβάνεται το θέμα της πειθαρχίας, να συνεργάζεται σωστά με τη δασκάλα και τα παιδιά και να επιδεικνύει σωστή συμπεριφορά! Και το εκπαιδευτικό έργο, απ' ότι μπορώ να κρίνω, με ικανοποιεί, προς το παρόν τουλάχιστον, απολύτως! Είδωμεν βεβαίως και ποτέ δεν εφησυχάζω!

Συνοψίζοντας, θεωρώ πως το εκπαιδευτικό έργο είναι η μια πλευρά, αλλά η συμπεριφορά του παιδιού είναι η άλλη και για μένα βεβαίως παίζουν ρόλο και τα δύο, αλλά στην ηλικία των 6,5 ετών δίνω μια κάποια προτεραιότητα στη συμπεριφορά.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι όλα τα καλά σχολεία δίνουν σημασία στη συμπεριφορά. Εμάς πρώτα μας μιλάνε για τη συμπεριφορά των παιδιών και μετά για το γνωστικό. Και δεν έχουν πρόβλημα να τα 'χώσουν' στους γονείς κανονικά, όχι βέβαια να τους μεταθέσουν το πρόβλημα αλλά να τους ζητήσουν μεγάλη συνέπεια από το σπίτι. Κι εμένα pashalitsa, αυτό μου έκανε εντύπωση από όλα αυτά που μας είπες + τις αλλαγές στους δασκάλους. Γενικά το ΙΒ απαιτεί πολύ ειδικευμένο προσωπικό. Υποτίθεται τους εκπαιδεύουν, επενδύουν πάνω τους για να 'εισπράξουν' μετά σε ποιότητα. Αν αλλάζουν κάθε λίγο και λιγάκι.... σαν 'χτυπημένο' από την κρίση το βλέπω το σχολείο. Επίσης ξέρω ότι το PYP είναι δίγλωσσο. Το δίγλωσσο πρόγραμμα δεν μπορεί να είναι 5 ώρες αγγλικά. Τι σόι PYP είναι αυτό? Και στο δημοτικό έτσι θα πήγαινε? Εμένα κάνει 9 ώρες την εβδομάδα αγγλικά και δεν είναι ΙΒ. Στον Πλάτωνα που έχει IB στο Δημοτικό, κάνουν τα μισά μαθήματα στα αγγλικά, μου έχει πει μία φίλη μου. Αυτό δεν σημαίνει ότι το παιδί θα ανταποκρίνονταν αμέσως, αλλά εσύ θα καταλάβαινες τη δουλειά.

Τέλος πάντων, σου εύχομαι καλή επιτυχία....και μπράβο που αναθεωρείς, αυτό είναι ιδιότητα των έξυπνων ανθρώπων...

Link to comment
Share on other sites

Να θίξω ξανά το θέμα για τα ιδιωτικά σχολεία της Δυτικής Αττικής ?Αυγουλέα , Νέα Παιδεία ή Παιδαγωγική ? Πλέον φαντάζομαι ότι όλοι ψαχνουμε το καλύτερο και στην καλύτερη τιμή ....εχετε απόψεις για την φετινη εκπαίδευση τους , τις τιμές τους και τις ώρες ξενων γλωσσων από το νηπιαγωγείο ή δημοτικό. Δέχομαι και pm....είχα μία αποψη αλλά φοβάμαι τώρα με την κρίση και τις περικοπές μηπως στιβάζουν τα παιδιά σε μία τάξη

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Να σε ρωτήσω με ποια μίλησες αν θες να μου πεις;

 

Λοιπόν ακούστε τώρα γιατί πραγματικά έχω καταλάβει ότι ο καθένας αξιολογεί ένα σχολείο ανάλογα με τις επιδιώξεις που έχει από αυτό. Το ίδιο σχολείο που για μένα μπορεί να είναι ανεπαρκές, μπορεί κάλλιστα να είναι υπερεπαρκές για έναν άλλο γονιό και πολύ καλά θα κάνει.

 

 

Λοιπόν, το συγκεκριμένο σχολείο είναι καταρχήν σε ένα καταπληκτικό φυσικό περιβάλλον. Τρέχει ένα πολύ καλό εκπαιδευτικό πρόγραμμα, πολύ καλά εμπλουτισμένο με έξτρα πράγματα σε σχέση με ένα δημόσιο σχολείο.

 

Δίνει μεγάλο περιθώριο έκφρασης σε παιδιά που έχουν καλλιτεχνικές ανησυχίες, καθότι η τέχνη παίζει γενικά ένα σημαντικό ρόλο στο πρόγραμμα του ΙΒ. Επίσης δίνει σημασία και στη φυσική αγωγή όπου στο νηπιακό τμήμα υπάρχει μια πραγματικά πολύ αξιόλογη εκπαιδευτικός, που κάνει απίστευτη δουλειά στα παιδιά, με συγκεκριμένους στόχους ανάπτυξης κινητικών δεξιοτήτων κλπ.

 

Είμαι επίσης απόλυτα ευχαριστημένη από τα μαθήματα μπαλέτου-χορού που παρακολουθεί η κόρη μου, η δασκάλες κάνουν αξιόλογη δουλειά πραγματικά.

 

Διαθέτει τμήματα ειδικής αγωγής για παιδιά που αντιμετωπίζουν κάποιου είδους μαθησιακές δυσκολίες και σίγουρα το «ανάλαφρο» πρόγραμμά του θα βοηθάει πολύ αυτά τα παιδιά να ενταχθούν.

 

Εξυπηρετεί πολλές περιχές με καλά δομημένα δρομολόγια σχολικών που σε εξυπηρετούν στην πόρτα σου.

 

Άρα ποιο είναι το πρόβλημά μου;:shock:

 

Δεν είμαι ευχαριστημένη από τους μαθησιακούς στόχους του σχολείου, τους οποίους δεν βρίσκω ούτε υψηλούς, ούτε καν πολύ συγκεκριμένους, διαφωνώ σε κάποια θέματα του τρόπου διδακτικής, [θα γίνω πιο συγκεκριμένη πιο κάτω], βλέπω μια τάση αντικατάστασης παλιών και έμπειρων εκπαιδευτικών με νέους που ΔΕΝ είναι καθόλου των ίδιων δυνατοτήτων και δυναμικής και τέλος τα αγγλικά δεν προχωρούν με το ρυθμό που περίμενα, για να μην πω ότι δεν βλέπω καμια εξέλιξη.

 

Ας ξεκινήσω από το τέλος. Στο προνήπιο άκουσα ότι ο στόχος της χρονιάς στα αγγλικά [5 ώρες τη βδομάδα στο υποχρεωτικό πρόγραμμα] ήταν η πρώτη επαφή των παιδιών με τη γλώσσα σαν ήχο, προφορά, άκουσμα κλπ χωρίς στόχο να μάθουν [προφορικά εννοείται πάντα] κάποιο λεξιλόγιο κλπ. Είπα ΟΚ. Φέτος, δεύτερη χρονιά, ακούω από τη δασκάλα ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ. Δηλαδή στόχος συγκεκριμένος δεν υπάρχει, πχ να μάθει προφορικά να επικοινωνεί το παιδί με φρασούλες κλπ Το άφησα το παιδί εντελώς στα χέρια τους μέχρι τις αρχές Νοέμβρη όπου και διαπίστωσα ότι η πρόοδος είναι μηδενική ΠΛΗΝ του γεγονότος ότι η μικρή έχει πάρει μια καλή προφορά στα αγγλικά και αυτό το διαπίστωσα όταν ξεκίνησα μαζί της βιβλίο κανονικά pre-junior καθότι αποφάσισα να πάρω την κατάσταση στα χέρια μου πλέον. Πιο πολύ το έκανα γιατί ανησύχησα μήπως το δικό μου παιδί δεν ανταποκρίνεται και δεν είναι θέμα σχολείου. Όμως όχι, το παιδί ανταποκρίνεται και μαθαίνει μια χαρά, έμαθε ήδη να λέει πχ. «μου αρέσει αυτό, έχω αυτό» και έχουμε χτίσει ένα μικρό λεξιλόγιο και βλέπω ότι άρχισε μόνη της σε άσχετες με το μάθημα στιγμές να το χρησιμοποιεί. Το παιδί ενεργοποιήθηκε άρα... Παίρνω ένα βιβλιαράκι χωρίς λόγια φυσικά που έχουν στο σχολείο, τη ρωτάω για να δω αν ξέρει οποιαδήποτε λέξη να χρησιμοποιήσει από αυτά που δείχνουν οι εικόνες, τίποτα. Μιλάμε ούτε για σκέτες λέξεις...

 

Πάμε στα Ελληνικά. Δεν καταλαβαίνω πως είναι δυνατόν να πρεσβεύει το σχολείο ότι δεν πρέπει να νήπια να γράφουν -το σέβομαι- αλλά από την άλλη τα βάζουν από το προνήπιο να γράφουν σε αντιγραφή από καρτέλα το όνομά τους στις εργασίες τους, χωρίς να έχουν προηγηθεί προγραφικές ασκήσεις, τίποτα. Θεωρώ ότι γίνεται μόνο για εντυπωσιασμό και ότι είναι λάθος. Τους εξέθεσα τους προβληματισμούς μου [στη διευθύντρια], μου απάντησαν ότι αυτή η δουλειά [ορθή φορά γραφής κλπ] θα γίνει στην α δημοτικού. Και ας πούμε ότι θα ήμουν ΟΚ αν δεν έβλεπα το παιδί μου να κάνει γράμματα όπως να είναι, με ότι φορά να είναι και γενικώς χάλια... Κάποια στιγμή που την είδα, εξαιτίας προφανώς της τυχαίας-λάθος φοράς, να τα κάνει και με καθρεφτική γραφή τρελάθηκα... Έτσι μπήκα στη διαδικασία να της δείξω με σωστό βιβλίο προγραφικές ασκήσεις και να μπω σε γραφή με ορθή φορά για να ανακαλύψω ότι το παιδί ΗΔΗ δυσκολεύεται να αλλάξει τη φορά των γραμμάτων, που να περιμένω του χρόνου δηλαδή... Όταν είπα τα σχετικά στη δασκάλα μου είπε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα και ότι τα γράμματα μπορεί να τα κάνει όπως να είναι αρκεί να βγαίνει σωστό το γράμμα...:shock:

 

Τέλος πάντων, πως να το πω, περίμενα κάτι πιο συστηματικό και υψηλότερων στόχων... Μα θα μου πεις από το νήπιο; Ναι βεβαίως, η συστηματικότητα και το επίπεδο του σχολείου φαίνεται από την αρχή... Στο επίπεδο που είναι τώρα τα παιδιά απορώ πώς θα αντιμετωπίσουν τα βιβλία του δημοσίου του χρόνου...:?

 

Μίλησα και με άλλες μαμάδες, πολλές τις είδα προβληματισμένες ειδικά στα αγγλικά αλλά έχουν εμπιστοσύνη ότι θα τα ταχτοποιήσει κάπως το σχολείο και δε σκέφτονται αλλάγή εξαιτίας των ακριβότερων οικονομικών άλλων σχολείων.

 

Κάτι ακόμα που με έχει ενοχλήσει είναι που βλέπω τις δασκάλες να διστάζουν να συνετίσουν τα παιδιά σε θέματα συμπεριφοράς, για μένα είναι προφανές ότι φοβούνται, με αποτέλεσμα, πως να το πω, η έννοια της πειθαρχίας είναι κάπως άγνωστη εκεί μέσα...

 

Βεβαίως άλλες μαμάδες είναι ευχαριστημένες που δε συνετίζουν τα αγγελούδια τους για κανένα λόγο, απλά εγώ δεν ταιριάζω σε αυτό το κλίμα, βλέπω το παιδί να μου φέρνει συμπεριφορές στο σπίτι που δε μου αρέσουν...

 

Αυτά είναι όσα μπορώ να πω σε γενικές γραμμές εδώ, και αν έπρεπε να τα συνοψίσω σε μια φράση θα έλεγα ότι αυτό το σχολείο μου μοιάζει να ενδιαφέρεται περισσότερο για το «φαίνεσθαι» παρά για το «είναι» και όποια θέλει περισσότερα με πμ.

 

Καλημέρα,

ομολογώ ότι αυτά που αναφέρεις για το μάθημα των αγγλικών και για το θέμα της γραφής είναι αρκετά σοβαροί λόγοι για να σκεφτεί κάποιος να αλλάξει σχολείο. Ειδικά όταν πρόκειται για ιδιωτικό σχολείο με καλή φήμη. Είμαι σίγουρη ότι όλα τα παιδάκια που φοιτούν εκεί θα μάθουν να γράφουν και να μιλάνε αγγλικά κάποια στιγμή. Αλλά δεν είναι ανάγκη αυτό να γίνεται με λάθος τρόπο, άγχος ή πίεση από τους γονείς.

Σε ευχαριστώ πάντως που μοιράστηκες την εμπειρία σου μαζί μας. Σίγουρα όλα θα ληφθούν υπόψην, θετικά και αρνητικά, πριν πάρουμε οποιεσδήποτε αποφάσεις.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι όλα τα καλά σχολεία δίνουν σημασία στη συμπεριφορά. Εμάς πρώτα μας μιλάνε για τη συμπεριφορά των παιδιών και μετά για το γνωστικό. Και δεν έχουν πρόβλημα να τα 'χώσουν' στους γονείς κανονικά, όχι βέβαια να τους μεταθέσουν το πρόβλημα αλλά να τους ζητήσουν μεγάλη συνέπεια από το σπίτι. Κι εμένα pashalitsa, αυτό μου έκανε εντύπωση από όλα αυτά που μας είπες + τις αλλαγές στους δασκάλους. Γενικά το ΙΒ απαιτεί πολύ ειδικευμένο προσωπικό. Υποτίθεται τους εκπαιδεύουν, επενδύουν πάνω τους για να 'εισπράξουν' μετά σε ποιότητα. Αν αλλάζουν κάθε λίγο και λιγάκι.... σαν 'χτυπημένο' από την κρίση το βλέπω το σχολείο. Επίσης ξέρω ότι το PYP είναι δίγλωσσο. Το δίγλωσσο πρόγραμμα δεν μπορεί να είναι 5 ώρες αγγλικά. Τι σόι PYP είναι αυτό? Και στο δημοτικό έτσι θα πήγαινε? Εμένα κάνει 9 ώρες την εβδομάδα αγγλικά και δεν είναι ΙΒ. Στον Πλάτωνα που έχει IB στο Δημοτικό, κάνουν τα μισά μαθήματα στα αγγλικά, μου έχει πει μία φίλη μου. Αυτό δεν σημαίνει ότι το παιδί θα ανταποκρίνονταν αμέσως, αλλά εσύ θα καταλάβαινες τη δουλειά.

Τέλος πάντων, σου εύχομαι καλή επιτυχία....και μπράβο που αναθεωρείς, αυτό είναι ιδιότητα των έξυπνων ανθρώπων...

 

 

Όχι, τα αγγλικά είναι 7 ώρες τη βδομάδα στο δημοτικό. Να ρωτήσω αν η φίλη σου είναι ευχαριστημένη από τον Πλάτωνα; Ακούω εντελώς αντίθετες απόψεις γι΄αυτό το σχολείο...

Link to comment
Share on other sites

Η φίλη μου το πήγαινε σε ένα δημόσιο σχολείο και είδε ότι το συγκεκριμένο παιδί μπορούσε να προχωρήσει και περισσότερο. Της έλεγαν και οι δάσκαλοι να το πάει ιδιωτικό. Οπότε το πήρε και το πήγε στην τετάρτη δημοτικού εκεί. Το παιδί ακόμα δυσκολεύεται να ανταγωνιστεί αλλά είναι στο μέσο όρο της τάξης και γενικά τα καταφέρνει καλά. Μου είπε ότι είναι οργανωμένο σχολείο, τα μαθήματα γίνονται εναλλακτικά στα αγγλικά και στα ελληνικά, και μάλιστα μου λέει ότι υπάρχει τέτοιος συντονισμός που αρχίζει ένα κεφάλαιο στα αγγλικά και την επόμενη ώρα συνεχίζουν στα αγγλικά. Επίσης γίνεται καλή δουλειά στα γερμανικά. Αυτά τα ολίγα ξέρω.

Link to comment
Share on other sites

Να σας πω κι εγώ την εμπειρία μου. Πήγα στην Ερασμειο. Εγκαταστάσεις ουάου, όλα προσεγμένα απλά αυτή που μου μίλησε είχε πολύ έπαρση και δε μου άρεσε. Αυτός που μας ξενάγησε ήταν πολύ καλός. Γενικά όμως δε με έπεισε και πολύ. Δε μου άρεσε που πρέπει το παιδί μου να το δουν και να κρίνουν αν μπορεί να παρακολουθήσει το σχολειο τους και επίσης δε μου άρεσε που δεν επιδέχεται κανένα παζάρι. Αυτά για την Εράσμειο.

 

Μετά πήγα στην Ιόνιο στη Φιλοθέη. Αυτό με έπεισε ότι γίνεται καλή δουλειά ('εχω και καλές συστάσεις), ήταν πιο δεκτικοί στο παζάρι αλλά τόσα λεφτά για εγκαταστάσεις δημοσίου?? Δηλαδή όταν είδα το προαύλιο της πρώτης δημοτικού και της δευτέρας με έπιασε λίγο η ψυχή μου.

 

Μέχρι στιγμής πάντως το σχολείο που αντέχουν τα οικονομικά μου είναι η σύγχρονη παιδεία ... αλλά εκεί έχω ακούσει και πολλά άσχημα και καλά από μία κοπέλα.

 

Ουφ ... δύσκολη απόφαση. Με βλέπω να επιλέγω το σημόσιο της γειτονιάς για το οποίο έχω ακούσει πολύ καλά ...

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites

Να σας πω κι εγώ την εμπειρία μου. Πήγα στην Ερασμειο. Εγκαταστάσεις ουάου, όλα προσεγμένα απλά αυτή που μου μίλησε είχε πολύ έπαρση και δε μου άρεσε. Αυτός που μας ξενάγησε ήταν πολύ καλός. Γενικά όμως δε με έπεισε και πολύ. Δε μου άρεσε που πρέπει το παιδί μου να το δουν και να κρίνουν αν μπορεί να παρακολουθήσει το σχολειο τους και επίσης δε μου άρεσε που δεν επιδέχεται κανένα παζάρι. Αυτά για την Εράσμειο.

 

Μετά πήγα στην Ιόνιο στη Φιλοθέη. Αυτό με έπεισε ότι γίνεται καλή δουλειά ('εχω και καλές συστάσεις), ήταν πιο δεκτικοί στο παζάρι αλλά τόσα λεφτά για εγκαταστάσεις δημοσίου?? Δηλαδή όταν είδα το προαύλιο της πρώτης δημοτικού και της δευτέρας με έπιασε λίγο η ψυχή μου.

 

Μέχρι στιγμής πάντως το σχολείο που αντέχουν τα οικονομικά μου είναι η σύγχρονη παιδεία ... αλλά εκεί έχω ακούσει και πολλά άσχημα και καλά από μία κοπέλα.

 

Ουφ ... δύσκολη απόφαση. Με βλέπω να επιλέγω το σημόσιο της γειτονιάς για το οποίο έχω ακούσει πολύ καλά ...

 

η ιονιος ειναι κοντα στις ουρσουλίνες.

 

στη συγχρονη παιδέια ειναι προσιτα τα δίδακτρα

 

age.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Βερα

Απο την εμπειρια μου μονο και με καθε επιφυλαξη για την ορθοτητα της γνωμης μου να αναφερω οτι επειδη και η δικη μου "κριθηκε" στο προνηπιο για την εισαγωγη της δεν ηταν κατι φοβερο.το παιδι δεν καταλαβαινει τιποτα και το κανουν για να αποκλεισουν παιδια με μεγαλες κινητικες και διανοητικες δυσκολιες και δυσκολες συμπεριφορες. Για να προλαβω τα σχολια σας, δεν κρινω την ορθοτητα αυτης της επιλογης απλα αναφερω οτι δεν ειναι κατι τρομερο για τα παιδια, το κανουν με μορφη παιχνιδιου. Η δικια μου οντας πρωτη φορα σε σχολικο περιβαλλον φρικαρε εντελως και δεν ηθελε καν να μπει στην ταξη...με πολυ υπομονη οι δασκαλες την περιμεναν και μιλουσαν μαζι της μιαμιση ωρα...μετα δεν ηθελε να φυγει. Οχι στην ερασμειο, σε αλλο ιδιωτικο.

Link to comment
Share on other sites

Κι εμένα πέρασε από ένα τεστ, όχι γνώσεων αλλά δεξιοτήτων. Μάλιστα οι 'παρατηρήσεις' που μας έκανε η ψυχολόγος βγήκαν πέρα για πέρα αληθινές κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Επίσης το παιδί κατάλαβε ότι πηγαίνει σχολείο και ότι πρέπει να είναι σοβαρός και προσεκτικός. Δεν το βρίσκω κακό να θέλει το σχολείο να 'γνωρίζει' τους μαθητές τους εγκαίρως και αυτοί να ενημερώνονται για το τι περιμένει το σχολείο από αυτούς. Σοβαρότητα μου κάνει. Επίσης και το να μην δέχεται παζάρι στα δίδακτρα, πάλι σοβαρότητα μου κάνει. Τι, δηλαδή, όποιος κλαφτεί περισσότερο πληρώνει λιγότερα???? Υποτίθεται τα δίδακτρα είναι υπολογισμένα σύμφωνα με τις ανάγκες του σχολείου. Αν θέλει το σχολείο, ας κάνει μείωση σε όλους τους γονείς ή ας δώσεις υποτροφίες.

Link to comment
Share on other sites

Και στα δυο ελληνογερμανικά σχολεία έχουν ζητήσει να δουν το παιδί. Δηλαδή σου κλείνουν δεύτερο ξεχωριστό ραντεβού για το παιδί. Σου το λένε ευθέως το γιατί, αν ρωτήσεις. Δε θέλουν να πάρουν παιδιά που θεωρούν ότι για κάποιο λόγο δε θα αντέξουν στο πρόγραμμά τους. Δεν ξέρω αν είναι σωστό ή όχι αυτό, πάντως σίγουρα είναι ειλικρινές. Όταν το πρωτοάκουσα πριν από δυο χρόνια μου είχε κακοφανεί, ειδικά με τον τρόπο που μου το είπαν στην Εράσμειο όπου είχαν λιγάκι το στυλ του «εμείς θα σας επιλέξουμε πρώτα και μετά εσείς». Παρόλα αυτά τώρα δε με πειράζει πια και έχω τους λόγους μου μετά τα όσα έχω δει...

 

Όσο για τις τιμές, μια απορία έχω... Αυτή η Ελληνογερμανική Αγωγή έχει καταλάβει σε τί καιρούς ζούμε;;; 8200 για το βασικό πρόγραμμα με σχολικό;;; Μέσα σε τόση κρίση και έχει κατεβάσει τα δίδακτρά της κατά το αστρονομικό ποσό των...200 ευρώ;;; Έλεος δηλαδή!!!! 6750 μου είπε η Εράσμειος με σχολικό [δε θυμάμαι πόσο ήταν πρόπερσυ που ρώτησα, πάντως έχει μειώσει σίγουρα τα δίδακτρα]. Βέβαια δε μιλάμε για το ίδιο πρόγραμμα...

Link to comment
Share on other sites

Βέβαια δε μιλάμε για το ίδιο πρόγραμμα...

 

Αυτό είναι το ζήτημα. Πρέπει να συγκρίνουμε πάντα όμοια πράγματα. Δεν έχω ψάξει τα παραπάνω σχολεία, αλλά έχω παρατηρήσει ότι κάποια σχολεία κάνουν ένα ενισχυμένο πρόγραμμα 'πακέτο', το οποίο ακολουθούν όλα τα παιδιά και κάποια άλλο δίνουν και οικονομικότερες δυνατότητες, πιο ... φτωχιές όμως. Για να συγκρίνεις δηλαδή πρέπει να δεις πόσο κοστολογεί η Εράσμιος τις ίδιες παροχές με την ΕΑ. Και πάλι τίθεται και ποιοτικό ζήτημα. Επίσης η γνώμη μου είναι ότι εάν ένα σχολείο έχει κακοπληρωμένους εκπαιδευτικούς, άδικα πληρώνουμε δίδακτρα.

Την περασμένη δεκαετία πολλά σχολεία έκαναν 'ανοίγματα' οπότε δεν μπορούν να επιβιώσουν με χαμηλότερα δίδακτρα. Και πάλι εγώ είμαι αντίθετη με το 'παζάρι'.

Link to comment
Share on other sites

Μετά πήγα στην Ιόνιο στη Φιλοθέη. Αυτό με έπεισε ότι γίνεται καλή δουλειά ('εχω και καλές συστάσεις), ήταν πιο δεκτικοί στο παζάρι αλλά τόσα λεφτά για εγκαταστάσεις δημοσίου?? Δηλαδή όταν είδα το προαύλιο της πρώτης δημοτικού και της δευτέρας με έπιασε λίγο η ψυχή μου.

 

Τόσο χάλια;

Ένα γειτονόπουλό μας πήγαινε στην Ιόνιο για αρκετά χρόνια και φέτος είδα ότι το σταματήσανε και τρώγομαι να μάθω το γιατί... οικονομικό πρόβλημα δεν φαίνεται να έχουνε είναι και μοναχοπαίδι.

 

Για μένα σημαντικό κριτήριο πάντως ήτανε και η απόσταση από το σπίτι μας.

Έχω ένα κόλλημα, δεν θέλω το παιδί να ταλαιπωρείται στους δρόμους καθημερινά.

Διαβάζω για παιδιά που φεύγουνε πριν τις 7 από το σπίτι τους και φρικάρω!

Το σχολικό έρχεται στις 8.15 από το σπίτι μας (από τα τελευταία παιδάκια) και μου τον φέρνουνε στις 2.05!

 

Επειδή όταν έψαχνα για σχολείο δεν έμεινα ικανοποιημένη από τα ιδιωτικά εδώ στην περιοχή (απέκλεισα τα μη-αγγλόφωνα) και στην Ελληνοαγγλική ήμασταν σε λίστα αναμονής με πολλούς από πάνω μας αποφάσισα με βαριά καρδιά να τον πάω στο δημόσιο κοντά μας, σκέφτηκα παρά να ταλαιπωρείται στους δρόμους ας δώσουμε και μια ευκαιρία στο δημόσιο (τρισάθλιο όμως είναι, αυτό του Αγ. Θωμά κοντά στο Golden Hall).

Ευτυχώς φανήκαμε τυχεροί!

“The only thing we have to fear is fear itself” Franklin D. Roosevelt

Link to comment
Share on other sites

Rosie έχουμε ακριβώς την ίδια άποψη για την επιλογή σχολείου λόγω απόστασης :D. Σε μένα μπορώ να πω το γεγονός ότι πάει στο σχολείο με τα πόδια ήταν ίσως το βασικότερο κριτήριο, αν ήταν μακριά μάλλον δεν θα το επιλέγαμε.

Θα συμφωνήσω επίσης με την Maya για τα παζάρια. Τα παζάρια μάλλον δείχνουν έλλειψη σοβαρότητας , ή έχεις μια κοινή πολιτική που έχει προκύχει από μια ορθολογική κοστολόγηση των υπηρεσιών σου ή είσαι ερασιτέχνης και όποιος κλαίγεται/γκρινιάζει κτλ πετυχαίνει καλύτερη τιμή.

Η ΕΑ έχει ακριβώς την φήμη του εξαιρετικά ακριβού σχολείου πολύ περισσότερο κάτω από τις παρούσες συνθήκες. Θεωρώ ότι αυτό δεν έχει τόσο να κάνει με την ποιότητα των υπηρεσίών τους όσο με το "ανοιγμα" και τις επενδύσεις σε νέες εγκατάστασεις (που προσπαθούν απεγνωσμένα να αποπληρώσουν:wink:) όσο και με την αφελή προσπάθεια του ιδιοκτήτη να "πλασάρει" το σχολείο του στην κλίμακα του Κολλεγίου:cool:.

Για την Ιόνιο το μόνο που ξέρω είναι ότι είναι ένα μέτριο ιδιωτικό με εξαιρετικά "χαλαρό" περιβάλλον και ότι δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στα καλλιτεχνικά. Ξέρω περιπτώσεις από "αυστηρά" ιδιωτικά (Μωραίτη και Ελληνογερμανική) που πήγαν Ιόνιο γιατί το παιδί δεν μπορούσε να ανταπεξέλθει στο πρόγραμμα του σχολείου.

Link to comment
Share on other sites

Το μόνο σχόλιο που έχω να κάνω αφορά το πρόγραμμα της γραφής στο νηπιαγωγείο. Ναι δε διδάσκουμε φορά, ναι τα βάζουμε να αντιγράφουν το όνομά τους ίσως και κάποιες λέξεις αν ταιριάζει με το επίπεδο στο οποίο βρίσκονται, αλλά και να "γράφουν" με τον δικό τους τρόπο. Υπάρχει ολόκληρο πρόγραμμα ολιστικής προσέγγισης στη γραφή που προχωράει βήμα βήμα και ανάλογα με την ετοιμότητα (συναισθηματική, κινητική κλπ) του παιδιού. Μπείτε στο παιδαγωγικό ινστιτούτο υπάρχει αναρτημένο.

FLcUp3.png0BQfp3.png
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα Δέσποινα,

 

Έχω και εγώ ένα μικρό μαγκάκι (εξού και το ψευδόνυμο στο parents). Θα πάει του χρόνου στο προνήπιο. Φάγαμε και εμείς πόρτα στο Athener Schule. Γερμανική σχολή από το δημοτικό το αποκλείουμε για τους ίδιους λόγους. Πήγαμε στη Μαντά για επίσκεψη και οι εντυπώσεις μας ακριβώς ίδιες με τις δικιές σου. Εσείς τι αποφασίσατε?

 

μαγκακι λες να ειμαστε συμμαθητες του χρονου? εμεις τη γραψαμε, πηρε και δυο γνωστες φιλων που ειχαν τα παιδια τους εκει και μου ειπαν τα καλυτερα. επειδη αλλη εναλλακτικη για"γερμανικο " σχολειο δεν ειχαμε, το πηραμε αποφαση και ο ΘΕος μαζι μας!(νομιζω ομως οτι καλα καναμε!). αν θες στειλε μου πμ το τηλ σου ή να σου στειλω εγω το δικο μου να στα πω αναλυτικα(αυτα που μου ειπανα

Link to comment
Share on other sites

η ιονιος ειναι κοντα στις ουρσουλίνες.

 

στη συγχρονη παιδέια ειναι προσιτα τα δίδακτρα

 

Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί ενώ είναι κοντά τα 2 σχολείο μου είπαν στις ουρσουλίνες ότι θα κάνει το παιδί γύρω στα 50λεπτά ενώ στην Ιόνιο 20-30το πολύ. Εγώ λέω για την Ιόνιο στη Φιλοθέη όχι στο Μαρούσι.

 

Κι εγώ υπολογίζω την απόσταση. Δε θέλω να είναι πάνω από 40-45λεπτά στους δρόμους. Αλλά δυστυχώς δε βρίσκω τίποτα που να μου κάνει.

 

Όσον αφορά τα τεστ εγώ το θεωρώ discrimination να διώχνεις παιδιά που δε θα αντέξουν... Χαίρω πολύ ... αν επιλέξεις το καλό επίπεδο μόνο τι θα κάνεις εσύ??

 

Το παζάρι ... εντάξει συμφωνώ μαζί σας αλλά νομίζω ότι έχουν ξεφύγει τα ιδιωτικά στα δίδακτρα ... δλδ αν έχεις 2 παιδιά δε μπορείς να ανταπεξέλθεις με τίποτα! Οπότε για τα δικά μου δεδομένα προτιμώ ένα σχολείο που θα μου κόψει λίγο και δεν το θεωρώ έλλειψη σοβαρότητας (θεωρώ ότι έχουν το περιθώριο να το κάνουν μειώνοντας το κέρδος τους λίγο).

 

Ουφ ... δε θα βρω ιδιωτικό τελικά τη βλέπω τη δουλειά. Και το χειρότερο είναι ότι δε μπορώ να τη στείλω και στο δημόσιο γιατί εγώ γυρνάω στην καλύτερη 4:00 στο σπίτι και έχω και τη μικρή και ο άντρας μου αργεί πολύ και πότε θα τη βοηθάω στο διάβασμα? Πότε θα την πηγαίνω σε καμιά δραστηριότητα? Τι θα το κάνω το άλλο παιδί? Δηλαδή θα γίνω λάστιχο και μάλλον θα αποτρελλαθώ κιόλας!

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites

μαγκακι λες να ειμαστε συμμαθητες του χρονου? εμεις τη γραψαμε, πηρε και δυο γνωστες φιλων που ειχαν τα παιδια τους εκει και μου ειπαν τα καλυτερα. επειδη αλλη εναλλακτικη για"γερμανικο " σχολειο δεν ειχαμε, το πηραμε αποφαση και ο ΘΕος μαζι μας!(νομιζω ομως οτι καλα καναμε!). αν θες στειλε μου πμ το τηλ σου ή να σου στειλω εγω το δικο μου να στα πω αναλυτικα(αυτα που μου ειπανα

 

του Μαντά πού είναι? Είναι κοντά στα Ιλίσσια ή θα είναι πολύ ώρα η μικρή στο σχολικό?

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...