Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Πληροφορίες για ιδιωτικά σχολεία


Recommended Posts

Επισκέφθηκα πρόσφατα το παραπάνω σχολείο και ήθελα να γράψω την άποψή μου και πληροφορίες για όποια μανούλα ενδιαφέρεται.

Το προνήπιο και το νήπιο βρίσκονται σε έναν ολοκαίνουριο χώρο που έχει δημιουργηθεί ειδικά για τα παιδάκια αυτής της ηλικίας. Οι τάξεις είναι μεγάλες, καθαρές και φωτεινές. Στο προνήπιο υπάρχουν περίπου 17 παιδάκια/τάξη και στο νήπιο έως 25. Υπάρχουν ξεχωριστές τουαλέτες για αγοράκια- κοριτσάκια και βοηθός που βρίσκεται πάντα στο χώρο. Δεν παρέχεται φαγητό, τα παιδάκια φέρνουν δεκατιανό και μεσημεριανό από το σπίτι τους. Το ωράριο είναι 8.45-14.10μμ. Υπάρχει όμως πρωινή και μεσημεριανή απασχόληση (7.30-8.45 και 14.10-15.30) για όποιον δεν εξυπηρετείται, χωρίς επιπλέον οικονομική επιβάρυνση (όμως αυτές τις ώρες δεν υπάρχει σχολικό). Εκτός του βασικού προγράμματος, κάνουν επιπλέον μουσική 2ώρες/εβδ, αγγλικά 2ώρες/εβδ, ρυθμική 1ώρα/εβδ, γυμναστική 1ώρα/εβδ, ελληνική παράδοση 1ώρα/εβδ, και θεατρική αγωγή 1ώρα/εβδ. Γενικά μου έμεινε μια πολύ καλή εντύπωση (η οποία βέβαια επηρεάστηκε πολύ από τις καινούριες εγκαταστάσεις) και σίγουρα θα έστελνα εκεί το παιδί μου.

Στην συνέχεια ξεναγήθηκα στο χώρο του δημοτικού, στο ακριβώς διπλανό κτίριο (επικοινωνούν με το νήπιο με εσωτερική πόρτα), και εκεί απογοητεύτηκα τελείως. Σίγουρα το Αρσάκειο είναι από τα παλαιότερα σχολεία, αλλά θα μπορούσαν να είχαν ανακαινίσει κάπως τους χώρους. Δε λέω ότι οι εγκαταστάσεις είναι το παν, αλλά σου κάνουν μια πρώτη εντύπωση, θετική ή αρνητική. Και για ένα τέτοιο σχολείο με ιστορία, θα περίμενα περισσότερα. Οι τάξεις είναι όμως όλες εξοπλισμένες με διαδραστικούς πίνακες. Υπάρχουν 25-30 παιδάκια/τάξη. Οι αίθουσες παρότι παλιές, είναι μεγάλες και φωτεινές. Μου έδωσαν την αίσθηση ότι ασχολούνται ιδιαίτερα και κάνουν καλή δουλειά στο εκπαιδευτικό κομμάτι και πιστεύω ότι θα τους εμπιστευόμουν σε αυτόν τον τομέα. Το ωράριο είναι 8.10-14.10 και περιλαμβάνει κάποια έξτρα μαθήματα όπως θεατρική αγωγή, ελληνική παράδοση κλπ. Δεύτερη ξένη γλώσσα διδάσκεται από την Γ' Δημ. 2ώρες/εβδ. Για το δημοτικό υπάρχουν και απογευματινές δραστηριότητες/ όμιλοι με επιπλέον επιβάρυνση και τα αντίστοιχα κόμιστρα. (Το δίδακτρα αναφέρονται στον ιστότοπο του Αρσακείου αναλυτικά για όποιον ενδιαφέρεται).

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 2,6k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Posted Images

Ευχαριστω για την ενημερωση. Νομιζουμε πιστευω ολοι οι γονεις τι επιπεδο ειναι το Lower τουλαχιστον. Αλλα δεν καταλαβαινω που θες να καταληξεις με αυτην την ενημερωση. Ξερεις πολλα παιδια να το εχουν παρει μεσα σε 5 χρονια?

 

Δεν το είπα προσβλητικά σε καμιά περίπτωση! Και δεν το είπα για τα αγγλικά, αλλά για τα γερμανικά. Απλά μου έκανε εντύπωση πως ένα γερμανόφωνο σχολείο που κάνει γερμανικά κάθε μέρα και έχει ως δεύτερη γλώσσα τα αγγλικά, οι μαθητές του έχουν το ίδιο επίπεδο και στις 2 γλώσσες ταυτόχρονα. Λογικά, θα περίμενα με τόσες ώρες γερμανικά να έχουν το προβάδισμα στα γερμανικά και να έχουν προχωρήσει στα γερμανικά περισσότερο από το Β2, εφόσον με πολύ λιγότερες ώρες αγγλικά έφτασαν στο ίδιο επίπεδο Β2. Δεν ξέρω αν έγινα αντιληπτή τώρα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν το είπα προσβλητικά σε καμιά περίπτωση! Και δεν το είπα για τα αγγλικά, αλλά για τα γερμανικά. Απλά μου έκανε εντύπωση πως ένα γερμανόφωνο σχολείο που κάνει γερμανικά κάθε μέρα και έχει ως δεύτερη γλώσσα τα αγγλικά, οι μαθητές του έχουν το ίδιο επίπεδο και στις 2 γλώσσες ταυτόχρονα. Λογικά, θα περίμενα με τόσες ώρες γερμανικά να έχουν το προβάδισμα στα γερμανικά και να έχουν προχωρήσει στα γερμανικά περισσότερο από το Β2, εφόσον με πολύ λιγότερες ώρες αγγλικά έφτασαν στο ίδιο επίπεδο Β2. Δεν ξέρω αν έγινα αντιληπτή τώρα.

 

Πληροφοριακά να αναφέρω ως γνώστης των γερμανόφωνων προγραμμάτων ότι ένα παιδί που κάνει από την α΄δημ. γερμανικά συστηματικά δεν μπορεί να συγκριθεί με ένα παιδί που κάνει από την Ε΄δημ. ή την ΣΤ΄δημ. και κάποια στιγμή στο γυμνάσιο (έχοντας βέβαια φορτσάρει) φτάνει σε επίπεδο Β2. Δηλαδή το πρώτο παιδί τα έχει εμπεδώσει καλά, χωρίς άγχος και έχει εμβαθύνει στη γλώσσα με τραγούδια, ιστορίες του πολιτισμού της χώρας αυτής, δραστηριότητες άλλου είδους στη γλώσσα αυτή κλπ. Το δεύτερο παιδί εστιάζει στη γραμματική και το λεξιλόγιο προκειμένου μέσα σε λίγα χρόνια να φτάσει σε ένα καλό επίπεδο γνωστικό όμως, όχι μαθησιακό. Το πρώτο παιδί ουσιαστικά έχει κατακτήσει τη γλώσσα.

Σχετικά με τα διπλώματα, ενημερώνω ότι από ηλικιακής απόψεως δεν μπορεί ένα παιδί να πάρει το Β2 πριν την Γ΄γυμνασίου, ακόμη και αν είναι από γονείς γερμανούς. Είναι θέμα εμπειριών και γνώσεων που γενικά θα πρέπει να έχει ένα παιδί και θα το βοηθήσουν στην γραπτή και προφορική έκφραση. Το κέρδος λοιπόν με τα σχολεία αυτά (τα γερμανόφωνα στην προκειμένη περίπτωση), είναι η σωστή και ολοκληρωμένη γνώση της γλώσσας, αβίαστα και χωρίς πίεση, εκμάθησή της δηλ. ως μητρική γλώσσα και μετά στο γυμνάσιο, όπως προβλέπεται και ηλικιακά, η λήψη των πτυχίων με 100% επιτυχία φυσικά. Δεν γίνεται δηλ. προσπάθεια να πάρουν τα παιδιά πτυχία Β1 & Β2 στο δημοτικό:confused: Αυτό όποιος το πει θα ήταν το λιγότερο ανόητος και εκτός εκπαιδευτικής πραγματικότητας. Τα πτυχία είναι στην ώρα τους. Οι γνώσεις διαφέρουν.

Link to comment
Share on other sites

Δεν το είπα προσβλητικά σε καμιά περίπτωση! Και δεν το είπα για τα αγγλικά, αλλά για τα γερμανικά. Απλά μου έκανε εντύπωση πως ένα γερμανόφωνο σχολείο που κάνει γερμανικά κάθε μέρα και έχει ως δεύτερη γλώσσα τα αγγλικά, οι μαθητές του έχουν το ίδιο επίπεδο και στις 2 γλώσσες ταυτόχρονα. Λογικά, θα περίμενα με τόσες ώρες γερμανικά να έχουν το προβάδισμα στα γερμανικά και να έχουν προχωρήσει στα γερμανικά περισσότερο από το Β2, εφόσον με πολύ λιγότερες ώρες αγγλικά έφτασαν στο ίδιο επίπεδο Β2. Δεν ξέρω αν έγινα αντιληπτή τώρα.

 

Απορία εξέφρασα ως προς αυτό και μόνο αυτό. Δεν υπαινίχθηκα κάτι ούτε αναφορικά με το σχολείο που στέλνει το παιδί της η zabineb ούτε αναφορικά με κάποιο άλλο σχολείο. Επίσης, εννοείται bobonela πως αλλιώς μαθαίνει ένα παιδί που πάει από το νήπιο σ' ένα γερμανόφωνο (αγγλόφωνο, γαλλόφωνο ή άλλο) σχολείο από το παιδί που ξεκινά ξαφνικά στην Δ' ή Ε' τάξη. Συμφωνώ με όσα γράφεις.

Link to comment
Share on other sites

Απορία εξέφρασα ως προς αυτό και μόνο αυτό. Δεν υπαινίχθηκα κάτι ούτε αναφορικά με το σχολείο που στέλνει το παιδί της η zabineb ούτε αναφορικά με κάποιο άλλο σχολείο. Επίσης, εννοείται bobonela πως αλλιώς μαθαίνει ένα παιδί που πάει από το νήπιο σ' ένα γερμανόφωνο (αγγλόφωνο, γαλλόφωνο ή άλλο) σχολείο από το παιδί που ξεκινά ξαφνικά στην Δ' ή Ε' τάξη. Συμφωνώ με όσα γράφεις.

 

Μπορεί να εκλήφθηκε ως κρυφός υπαινιγμός... αλλά γενικά όσον αφορά το συγκεκριμένο σχολείο που μπορώ να έχω ίδια άποψη, τα αγγλικά γίνονται πολύ καλά από τη Γ΄δημ. για 3 ωρες αρχικά την εβδομάδα και αργότερα χωρίζονται σε τμήματα ανάλογα με το επίπεδο. Βάλε και το ότι βομβαρδιζόμαστε καθημερινά από αγγλικά, τα παιδιά έχουν μεγαλύτερη εξοικίωση με αυτή τη γλώσσα. Οπότε (πιθανόν με λίγη βοήθεια κατά το δίπλωμα) γιατί να μην καταφέρει το lower στη Β΄ή Γ΄γυμνασίου? Είναι φυσικό. Το πρόβλημα είναι τα γερμανικά που είναι γλώσσα που δεν ακούγεται πολύ έως καθόλου και εκεί είναι το όφελος του γερμανόφωνου σχολείου. Στα φροντιστήρια με 2 ώρες την εβδομάδα και εστιασμός μόνο σε γραμματικές... δεν μαθαίνονται τα άτιμα....

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

 

Βάλε και το ότι βομβαρδιζόμαστε καθημερινά από αγγλικά, τα παιδιά έχουν μεγαλύτερη εξοικίωση με αυτή τη γλώσσα. Οπότε (πιθανόν με λίγη βοήθεια κατά το δίπλωμα) γιατί να μην καταφέρει το lower στη Β΄ή Γ΄γυμνασίου? Είναι φυσικό. Το πρόβλημα είναι τα γερμανικά που είναι γλώσσα που δεν ακούγεται πολύ έως καθόλου και εκεί είναι το όφελος του γερμανόφωνου σχολείου.

 

 

Ναι, αυτό ακούγεται λογικό!

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, αλλά να μην είμαστε και υπερβολικοί. Εγώ που πήγα στα 22 στη Γερμανία, είδα παιδιά που είχαν μάθει Γερμανικά στα φροντιστήρια, στο κατάλληλο επίπεδο βέβαια, και μιλούσαν την γλώσσα τέλεια, δεν σου λέω για μετά από 6 μήνες στη Γερμανία, τότε μιλούσαμε άνετα όλοι και εργαζόμασταν με τη γλώσσα. Εδώ έρχονταν Έλληνες στο Goethe, και έκαναν εντατικά γλώσσα και σε ένα χρόνο μπορούσαν να παρακολουθήσουν πανεπιστήμιο. Δεν σου λέω, αυτοί είχαν μεγάλη διαφορά με τα παιδιά που έκαναν από μικρά (αν και ξέρω ότι κάποιοι που έμεινα, εργάζονται εκεί και μάλιστα ως δικηγόροι), αλλά το εάν έχεις ξεκινήσει στην α ή στην δ δημοτικού, νομίζω ότι έχεις αρκετό χρόνο να μάθεις μία γλώσσα. Εννοείται ότι σε ένα 'γερμανικό' περιβάλλον εντός γερμανόφωνου σχολείου είναι πιο εύκολο, αλλά δεν νομίζω ότι θα χάσει και το τρένο της γλώσσας το παιδάκι που κάνει από δ' δημοτικού, εννοείται συστηματικά και σοβαρά, αν έχει σκοπό να τη χρησιμοποιήσει τη γλώσσα για σπουδές ή κάτι άλλο.

 

κατά τα άλλα συμφωνώ ότι για τα διπλώματα χρειάζεται και ωριμότητα και ότι μπορεί να πάρει κανείς το δίπλωμα σε δύο χρόνια αλλά δεν θα έχει μάθει το ίδιο με κάποιον που μαθαίνει συστηματικά και αργά το ίδιο αντικείμενο.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω να παρατηρήσω και κάτι άλλο ... Πώς γίνεται ο γονιός να αποφασίσει από το νήπιο ή την πρώτη δημοτικού τι γλώσσα θα θέλει να μάθει το παιδί του, σε ποια θα έχει έφεση και ποια θα του χρησιμεύσει περισσότερο κατά πάσα πιθανότητα? Τα αγγλικά ξέρεις σίγουρα ότι πρέπει να τα μάθει, είναι βασική γλώσσα ... αλλά γιατί να πάω ένα παιδί σε γερμανόφωνο σχολείο από την 1η δημοτικού όταν αυτού μπορεί να του πηγαίνουν πιο πολύ τα γαλλικά πχ?

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites

E, καλά, κάποιες αποφάσεις πρέπει να πάρουν και οι γονείς για τα παιδιά τους. Τι να κάνουμε, να περιμένουμε να αποφασίσει που θα σπουδάσει για να αρχίσει να μαθαίνει τη γλώσσα?

Ξεκινάμε με αγγλικά και μία άλλη και επιλέγουμε συνήθως ανάμεσα σε γαλλικά και γερμανικά, εκτός αν έχουμε κάποιο λόγο να επιλέξουμε κάποια άλλη. Τα γερμανόφωνα σχολεία είναι ελληνικά σχολεία με έμφαση στα γερμανικά, ετοιμάζουν τα παιδιά για πανελλήνιες και τα περισσότερα είναι καλά σχολεία.

Αν το παιδί θέλει να σπουδάσει στο εξωτερικό είτε για προπτυχιακά είτε για μεταπτυχιακά, μία χαρά χώρα είναι η γερμανία. ίσα ίσα, του το κάνεις πιο εύκολο.

 

Απλά εγώ θεωρώ ότι δεν τίθεται θέμα έφεσης σε κάποια γλώσσα. Αν μάθει το παιδί μία γλώσσα σωστά και με τρόπο αντίστοιχο στην ηλικία του, ΚΑΙ θα του αρέσει ΚΑΙ θα τη μάθει καλά.

Link to comment
Share on other sites

E, καλά, κάποιες αποφάσεις πρέπει να πάρουν και οι γονείς για τα παιδιά τους. Τι να κάνουμε, να περιμένουμε να αποφασίσει που θα σπουδάσει για να αρχίσει να μαθαίνει τη γλώσσα?

Ξεκινάμε με αγγλικά και μία άλλη και επιλέγουμε συνήθως ανάμεσα σε γαλλικά και γερμανικά, εκτός αν έχουμε κάποιο λόγο να επιλέξουμε κάποια άλλη. Τα γερμανόφωνα σχολεία είναι ελληνικά σχολεία με έμφαση στα γερμανικά, ετοιμάζουν τα παιδιά για πανελλήνιες και τα περισσότερα είναι καλά σχολεία.

Αν το παιδί θέλει να σπουδάσει στο εξωτερικό είτε για προπτυχιακά είτε για μεταπτυχιακά, μία χαρά χώρα είναι η γερμανία. ίσα ίσα, του το κάνεις πιο εύκολο.

 

Απλά εγώ θεωρώ ότι δεν τίθεται θέμα έφεσης σε κάποια γλώσσα. Αν μάθει το παιδί μία γλώσσα σωστά και με τρόπο αντίστοιχο στην ηλικία του, ΚΑΙ θα του αρέσει ΚΑΙ θα τη μάθει καλά.

 

Εγώ διαφωνώ ... αλλά δε νομίζω ότι έχει σημασία και βγαίνουμε εκτός θέματος.

 

Από 1η δημοτικού να αποφασίσεις εσύ ως γονιός ποια γλώσσα θα κάνει το παιδί σου κάθε μέρα για πολλές ώρες για το υπόλοιπο της σχολικής του ζωής???

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Εγώ διαφωνώ ... αλλά δε νομίζω ότι έχει σημασία και βγαίνουμε εκτός θέματος.

 

Από 1η δημοτικού να αποφασίσεις εσύ ως γονιός ποια γλώσσα θα κάνει το παιδί σου κάθε μέρα για πολλές ώρες για το υπόλοιπο της σχολικής του ζωής???

 

 

Ολες οι οικογένειες καθοδηγούν τα παιδιά τους σύμφωνα με τις ιδέες τους, τα πιστεύω τους, τις αντιλήψεις τους και τα επαγγέλματα που ασκούν οι ίδιοι συνήθως. Κάθε παιδί έχει ως παράδειγμα (ειδικά όταν είναι μικρό) τους γονείς του. Αυτοί φέρουν την ευθύνη της καθοδήγησης. Στα πλαίσια αυτά εντάσσεται και η σχολική εκπαίδευση. Οφείλουν να φροντίζουν για αυτό που θεωρούν οι ίδιοι ως πιο χρήσιμο για το παιδί τους. Και σπάνια ένα παιδί θα βγει στα 15 του να διαφωνήσει και να πει ότι.... δεν μου άρεσαν τα γαλλικά που με βάλατε τόσα χρόνια και έκανα... ήθελα γερμανικά! γιατί μου πάνε περισσότερο. Σπάνια συμβαίνει αυτό και αν συμβεί θα είναι απόροια άλλων παραγόντων (μεγάλη πίεση στα μαθήματα, απουσία φυσική ή πνευματική της γονεϊκής φροντίδας). Θέλω να πω ότι στη σημερινή κοινωνία καλώς ή κακώς επικρατούν 3-4 γλώσσες. Οι γονείς αποφασίζουν σύμφωνα με τις δικές τους αντιλήψεις ποιες από αυτές θα μάθει το παιδί καλύτερα και με ποιο τρόπο (φροντιστήριο, ξενόγλωσσο σχολείο). Δεν είναι βεβαρυμένο το πρόγραμμα ενός παιδιού σε ξενόφωνο σχολείο περισσότερο από το πρόγραμμα παιδιών του δημοσίου. Το αντίθετο. Εκεί η δουλειά γίνεται όλη στο σχολείο και δεν πασάρεται στους γονείς και τα φροντιστήρια, όπως συχνά βλέπουμε να γίνεται σε δημόσια. Τα παιδιά δηλ. γυρίζουν σπίτι και έχουν ελάχιστα πράγματα. Τα υπόλοιπα όμως έχουν να υποστουν έξτρα εκπαίδευση από δασκάλες που πιθανόν θα έχουν, ξενόγλωσσα κλπ. Το λέω για να μη θεωρηθεί ότι επιβαρύνεται περισσότερο ένα παιδί σε ένα τέτοιο σχολείο.

Αρα, οι γονείς που έχουν ίσως και ένα επάγγελμα σχετικό ή έχουν σπουδάσει έξω, επιλέγουν την αντίστοιχη εκπαίδευση (ξενόγλωσση) για το παιδί τους. Δεν γίνεται αλλιώς. Δεν μπορείς να περιμένεις το παιδί να ενηλικιωθεί για να αποφασίσει ποια γλώσσα θα μάθει πέρα από τα αγγλικά. Το έχει χάσει το τρένο τότε.... και ιδίως τις μέρες μας που από δω και πέρα μόνο η μεγάλη εξειδίκευση και οι ξένες γλώσσες θα δίνουν προβάδισμα σε κάποια παιδιά. Τα υπόλοιπα ... θα τα φάει το μαύρο σκοτάδι όπως και όλους τους έλληνες.

Link to comment
Share on other sites

μόνο η μεγάλη εξειδίκευση και οι ξένες γλώσσες θα δίνουν προβάδισμα σε κάποια παιδιά. Τα υπόλοιπα ... θα τα φάει το μαύρο σκοτάδι όπως και όλους τους έλληνες.

 

Συμφωνώ σε όλα ..... τα άλλα που γράφεις.

Αυτό το βρίσκω λάθος. Η ξένες γλώσσες δεν είναι αυτοσκοπός, είναι εργαλείο. Μπορεί ένας άριστος μαθητής από δημόσιο σχολείο, που δεν ξέρει καλά αγγλικά να μην πάει ποτέ σε ένα top αμερικανικό πανεπιστήμιο να σπουδάσει, στα 18, αλλά μπορεί να το μεθοδεύσει και να πάει για μεταπτυχιακά και σίγουρα έχει άπειρες άλλες επιλογές στη ζωή του, θα μπορεί να φτάσει όσο ψηλά θέλει και να αποκτήσει μεγάλη εξειδίκευση σε κάτι, αν θέλει. Πιστεύεις αλήθεια ότι τα άλλα παιδιά θα τα φάει το μαύρο σκοτάδι, επειδή δεν διδάσκονται γερμανικά από τα 6 τους?:lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ σε όλα ..... τα άλλα που γράφεις.

Αυτό το βρίσκω λάθος. Η ξένες γλώσσες δεν είναι αυτοσκοπός, είναι εργαλείο. Μπορεί ένας άριστος μαθητής από δημόσιο σχολείο, που δεν ξέρει καλά αγγλικά να μην πάει ποτέ σε ένα top αμερικανικό πανεπιστήμιο να σπουδάσει, στα 18, αλλά μπορεί να το μεθοδεύσει και να πάει για μεταπτυχιακά και σίγουρα έχει άπειρες άλλες επιλογές στη ζωή του, θα μπορεί να φτάσει όσο ψηλά θέλει και να αποκτήσει μεγάλη εξειδίκευση σε κάτι, αν θέλει. Πιστεύεις αλήθεια ότι τα άλλα παιδιά θα τα φάει το μαύρο σκοτάδι, επειδή δεν διδάσκονται γερμανικά από τα 6 τους?:lol::lol:

 

Οχι καλέ... δεν θα τα φάει το μαύρο σκοτάδι γιατί δεν έκαναν εγκαίρως τα γαλλικά ή γερμανικά. Αλλά επειδή τώρα πια δεν υπάρχουν οι οικονομικοί πόροι σε όλες τις οικογένειες για αρκετά εφόδια, όποια και αν είναι αυτά. Δεν εννοώ μόνο τις ξένες γλώσσες. Αλλά και την πολύ καλή ελληνική παιδεία. Δεν είμαι της άποψης του να φύγει ένα παιδί από τα 18 έξω, εκτός αν είναι αναγκη. Σε κάθε περίπτωση πάντως πρέπει να γνωρίζει άπταιστα ελληνικά, γραπτά και προφορικά. Αλλωστε είναι μία γλώσσα (τα ελληνικά) που τα συναντάς στα περισσότερα ιατρικά και μηχανολογικά συγγράμματα! Δεν είναι και αφρικανικά:-P Αυτό εννοώ ότι στο μέλλον τα παιδιά της γενιάς αυτής που δεν έχουν προλάβει όπως παλιότερα να πάρουν μεταπτυχιακά και να μάθουν 3 γλώσσες, θα έχουν πρόβλημα μεγάλου ανταγωνισμού και θα πρέπει να έχουν υψηλό επίπεδο εξειδίκευσης για να προχωρήσουν. Τώρα πια η τάση θα είναι ... επιστροφή στην ελληνική γη, τη φύση κλπ. Αυτό μπορεί να είναι καλό, απλά δεν εκφράζει όλους μας. Οπότε θα πρέπει να υπάρχουν οι πόροι να προχωρήσει ένα παιδί που αξίζει. Φυσικά και υπάρχουν παιδιά στα δημόσια που είναι πανέξυπνα, το θέμα είναι αν έχουν τη δυνατότητα οι οικογένειές τους να τα βοηθήσουν. Γιατί παλιότερα, λίγο πολύ όλοι είχαν αυτή τη δυνατότητα. Τώρα τίθεται θέμα επιβίωσης για πολλούς. Οπότε τι θα κοιτάξουν... τα φροντιστήρια και τις γλώσσες ή να φάνε...? Αυτό θέλω να πω. Πολλά παιδιά που αξίζουν, θα ατυχήσουν, χωρίς να φταίνε.

Link to comment
Share on other sites

Οχι καλέ... δεν θα τα φάει το μαύρο σκοτάδι γιατί δεν έκαναν εγκαίρως τα γαλλικά ή γερμανικά. Αλλά επειδή τώρα πια δεν υπάρχουν οι οικονομικοί πόροι σε όλες τις οικογένειες για αρκετά εφόδια, όποια και αν είναι αυτά. Δεν εννοώ μόνο τις ξένες γλώσσες. Αλλά και την πολύ καλή ελληνική παιδεία. Δεν είμαι της άποψης του να φύγει ένα παιδί από τα 18 έξω, εκτός αν είναι αναγκη. Σε κάθε περίπτωση πάντως πρέπει να γνωρίζει άπταιστα ελληνικά, γραπτά και προφορικά. Αλλωστε είναι μία γλώσσα (τα ελληνικά) που τα συναντάς στα περισσότερα ιατρικά και μηχανολογικά συγγράμματα! Δεν είναι και αφρικανικά:-P Αυτό εννοώ ότι στο μέλλον τα παιδιά της γενιάς αυτής που δεν έχουν προλάβει όπως παλιότερα να πάρουν μεταπτυχιακά και να μάθουν 3 γλώσσες, θα έχουν πρόβλημα μεγάλου ανταγωνισμού και θα πρέπει να έχουν υψηλό επίπεδο εξειδίκευσης για να προχωρήσουν. Τώρα πια η τάση θα είναι ... επιστροφή στην ελληνική γη, τη φύση κλπ. Αυτό μπορεί να είναι καλό, απλά δεν εκφράζει όλους μας. Οπότε θα πρέπει να υπάρχουν οι πόροι να προχωρήσει ένα παιδί που αξίζει. Φυσικά και υπάρχουν παιδιά στα δημόσια που είναι πανέξυπνα, το θέμα είναι αν έχουν τη δυνατότητα οι οικογένειές τους να τα βοηθήσουν. Γιατί παλιότερα, λίγο πολύ όλοι είχαν αυτή τη δυνατότητα. Τώρα τίθεται θέμα επιβίωσης για πολλούς. Οπότε τι θα κοιτάξουν... τα φροντιστήρια και τις γλώσσες ή να φάνε...? Αυτό θέλω να πω. Πολλά παιδιά που αξίζουν, θα ατυχήσουν, χωρίς να φταίνε.

 

Καλημέρα,

 

Από ότι κατάλαβα το παιδί σου πηγαίνει σε Γερμανικό σχολείο. Αγγλικά κάνεις και στο σπίτι ιδιαίτερο ή αρκείσαι σε αυτά του σχολείου. Εάν ναι σε ποια ηλικία ξεκινήσατε? Έχεις σκοπό να κάνεις και τρίτη ξένη γλώσσα?

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

 

Από ότι κατάλαβα το παιδί σου πηγαίνει σε Γερμανικό σχολείο. Αγγλικά κάνεις και στο σπίτι ιδιαίτερο ή αρκείσαι σε αυτά του σχολείου. Εάν ναι σε ποια ηλικία ξεκινήσατε? Έχεις σκοπό να κάνεις και τρίτη ξένη γλώσσα?

 

Καλημέρα και σε σένα lenia09,

είσαι νέα στο forum?

Ναι το παιδί μου πάει σε ελληνογερμανικό σχολείο. Σχετικά με τα αγγλικά που με ρωτάς, κάνουμε 1,5 ώρα την εβδομάδα ιδιαίτερο από την Α΄δημ. Είναι πολύ πιο προχωρημένο από την υπόλοιπη τάξη και θα δώσει ένα χρόνο νωρίτερα lower. Δεν είναι το θέμα βέβαια το πτυχίο, αλλώστε όπως έχω πει και πιο πάνω, απαιτείται συγκεκριμένη ηλικία με ένα χρόνο πάνω κάτω. Το θέμα είναι ότι τώρα που είναι ακόμη σφουγγάρι το μυαλό του, μαθαίνει αβίαστα και πολύ ξεκούραστα και πολύ πιο ολοκληρωμένα (γιατί έχει πολύ χρόνο μπροστά του) μία γλώσσα, για την οποία άλλοι θα τρέχουν στο γυμνάσιο να προλάβουν... μαζί με όλες τις υπόλοιπες υποχρεώσεις τους. Αυτό είναι το κέρδος να κάνεις λίγο ιδιαίτερο από νωρίς.

Οσο για 3η ξένη γλώσσα θα κάνει όταν μπει στο παν/μιο, γαλλικά. Σε κάθε περίπτωση αυτές οι 3 ξένες γλώσσες (αγγλικά, γερμανικά, γαλλικά) είναι χρήσιμες για κάθε τύπου σπουδές. Τις συναντάς σε όλα τα εγχειρίδια.

 

Εσύ έχεις παιδάκι μικρό ?

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Εγώ πάλι διαφωνώ με την εμμονή των γονέων στις μέρες μας να μάθουνε τα παιδιά τόσες πολλές ξένες γλώσσες, απλά και μόνο από άσχημη προσωπική εμπειρία.

 

Ξεκίνησα αγγλικά από πολύ μικρή (αρχικά με τον μπαμπά μου που είναι καθηγητής αγγλικών και μετά σε αμερικάνικο απογευματινό σχολείο) και παράλληλα μάθαινα γαλλικά και ιταλικά τα οποία συνέχισα μέχρι και το πανεπιστήμιο, στο πρώτο πτύχιο.

 

Ήθελα να κάνω ζωγραφική και ποτέ δεν υπήρχε χρόνος, στο λύκειο αναγκάστηκα να παρατήσω το μπαλέτο και πάλι γιατί δεν υπήρχε χρόνος, ο μπαμπάς μου ούτε να ακούσει για κάποια άλλη εναλλακτική.

 

Τελικά τι κατάλαβα, οι άλλες ξένες γλώσσες εκτός αγγλικών απλά αναγράφονται στο βιογραφικό μου, ανάθεμα αν θυμάμαι και τίποτα πέρα από το να είμαι σε θέση να καταλάβω το βασικό νόημα αυτών που διαβάζω ή ακούω.

Ακόμα και με συγκατοίκους γάλλους και ιταλούς στην Αγγλία στα αγγλικά μιλούσαμε.

 

Τα αγγλικά μου χρησιμεύσανε γιατί σπούδασα στην Αγγλία, αν σπούδαζα στη Γαλλία τότε φυσικά θα έλεγα το ίδιο και για τα γαλλικά.

 

Αλλά αν εμείς οι γονείς κατευθύνουμε τα παιδιά μας προς κάτι συγκεκριμένο, πχ σπουδές στην Ελλάδα ή στην Αγγλία/Αμερική/Γερμανία κτλ πιστεύω ότι είναι κρίμα να τα πιέζουμε τόσο πολύ στην εκμάθηση άλλων ξένων γλωσσών ενώ υπάρχουνε τόσες άλλες δραστηριότητες που θα μπορούσανε να κάνουνε που ναι μεν ίσως να μην εμπλουτίσουνε το βιογραφικό τους αλλά θα τα καλλιεργήσουνε σαν άτομα ή, ακόμη, και αν απλά τους παρέχουνε χαλάρωση και ευχαρίστηση.

“The only thing we have to fear is fear itself” Franklin D. Roosevelt

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι διαφωνώ με την εμμονή των γονέων στις μέρες μας να μάθουνε τα παιδιά τόσες πολλές ξένες γλώσσες, απλά και μόνο από άσχημη προσωπική εμπειρία.

 

Ξεκίνησα αγγλικά από πολύ μικρή (αρχικά με τον μπαμπά μου που είναι καθηγητής αγγλικών και μετά σε αμερικάνικο απογευματινό σχολείο) και παράλληλα μάθαινα γαλλικά και ιταλικά τα οποία συνέχισα μέχρι και το πανεπιστήμιο, στο πρώτο πτύχιο.

 

Ήθελα να κάνω ζωγραφική και ποτέ δεν υπήρχε χρόνος, στο λύκειο αναγκάστηκα να παρατήσω το μπαλέτο και πάλι γιατί δεν υπήρχε χρόνος, ο μπαμπάς μου ούτε να ακούσει για κάποια άλλη εναλλακτική.

 

Τελικά τι κατάλαβα, οι άλλες ξένες γλώσσες εκτός αγγλικών απλά αναγράφονται στο βιογραφικό μου, ανάθεμα αν θυμάμαι και τίποτα πέρα από το να είμαι σε θέση να καταλάβω το βασικό νόημα αυτών που διαβάζω ή ακούω.

Ακόμα και με συγκατοίκους γάλλους και ιταλούς στην Αγγλία στα αγγλικά μιλούσαμε.

 

Τα αγγλικά μου χρησιμεύσανε γιατί σπούδασα στην Αγγλία, αν σπούδαζα στη Γαλλία τότε φυσικά θα έλεγα το ίδιο και για τα γαλλικά.

 

Αλλά αν εμείς οι γονείς κατευθύνουμε τα παιδιά μας προς κάτι συγκεκριμένο, πχ σπουδές στην Ελλάδα ή στην Αγγλία/Αμερική/Γερμανία κτλ πιστεύω ότι είναι κρίμα να τα πιέζουμε τόσο πολύ στην εκμάθηση άλλων ξένων γλωσσών ενώ υπάρχουνε τόσες άλλες δραστηριότητες που θα μπορούσανε να κάνουνε που ναι μεν ίσως να μην εμπλουτίσουνε το βιογραφικό τους αλλά θα τα καλλιεργήσουνε σαν άτομα ή, ακόμη, και αν απλά τους παρέχουνε χαλάρωση και ευχαρίστηση.

 

 

Φυσικά και δεν πρέπει να πιέζουμε τα παιδιά.... γενικότερα. Δε φτάνει που δεν έχουν αλάνες όπως παλιά να ξεδώσουν, τα έχουμε επιφορτίσει και τόσα άλλα. Αυτό ακριβώς προσπαθώ να κάνω κι εγώ. Να μην κουράζω το παιδί. Γιαυτό το στέλνω σε ένα σχολείο που καλύπτει τέλεια τα ελληνικά (χωρίς να επιβαρύνει τους γονείς να κάνουν τη δουλειά στο σπίτι αντί για το σχολείο), καλύπτει μία δύσκολη ξένη γλώσσα που τη μαθαίνουν σαν μητρική, χωρίς κούραση, καλύπτει τα αγγλικά σε ικανοποιητικό βαθμό. Σχετικά με τα αγγλικά, δε νομίζω ότι κουράζεται που κάνει και μία ώρα κάθε Σάββατο κάτι... σιγά πια. Κάθε μέρα δεν έχει τίποτα! Μόνο μπάσκετ, κολύμπι, καράτε. Αυτός τα θέλει και τα ζητάει. Ο,τι του αρέσει. Αρα δεν νιώθει επιβαρυμένος σε τίποτα. Και κάθε βράδυ παίζει με τα παιχνίδια του γιατί πρέπει να μείνουν και λίγο μόνα με τον εαυτό τους. Και να διαβάσουν και κανένα λογοτεχνικό της ηλικίας τους. Ολα αυτά απαρτίζουν ένα πλήρες πρόγραμμα, χωρίς πίεση, με καλά αποτελέσματα. Εχω συγκρίνει παιδιά του δημοσίου που αναγκάζονται το απόγευμα να κάνουν όλες τις γλώσσες που δεν μαθαίνονται φυσικά το πρωί, αναγκάζονται να φέρνουν δασκάλες ελληνικών μετά από κάποια τάξη γιατί δυσκολεύουν τα πράγματα και το σχολείο είναι ανεπαρκές... κάνουν και κάποιο άθλημα.... έχουν σαλτάρει! Ποιος είναι πιο ξεκούραστος τελικά? Είναι θέμα επιλογών και προγραμματισμού. Οι απαιτήσεις μελλοντικά θα είναι τεράστιες.

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα κι εγώ επέλεξα ιδιωτικό γιατί σε μεγάλο βαθμό δεν θα ήθελα να φορτωθεί το παιδί μου με χίλια-δυο απογευματινά όπως είχα εγώ στο δημόσιο σχολείο.

Θα μάθει και τα ελληνικά του και τα αγγλικά του χωρίς φροντιστήρια, και αν και είναι μικρός ακόμη βλέπω ότι κάνει και άλλα που κάποια παιδάκια της ίδιας ηλικίας κάνουνε απογευματινά, πχ μουσικοκινητική και πληροφορική.

 

Απλά δεν θα εμμείνω στις ξένες γλώσσες, ακόμη και αν δεν θέλει να επιλέξει και δεύτερη ξένη γλώσσα στην Γ' δημοτικού (νομίζω είναι προαιρετικό, δεν θυμάμαι και καλά) γιατί πιστεύω ότι δεν είναι πια και τόσο σημαντική, νοουμένου ότι είτε στην Ελλάδα θα σπουδάσει (αν πάνε στραβά τα οικονομικά μας!) ή στην Αγγλία/Αμερική.

 

Μπορεί και να κάνω λάθος, όπως είπα είχα άσχημη εμπειρία, θεωρώ ότι χαράμισα τόσα χρόνια να μάθω ξένες γλώσσες που δεν θυμάμαι καν τώρα ενώ θα μπορούσα να καλλιεργήσω κάποιο άλλο ενδιαφέρον που είχα, πχ στις καλές τέχνες.

“The only thing we have to fear is fear itself” Franklin D. Roosevelt

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα κι εγώ επέλεξα ιδιωτικό γιατί σε μεγάλο βαθμό δεν θα ήθελα να φορτωθεί το παιδί μου με χίλια-δυο απογευματινά όπως είχα εγώ στο δημόσιο σχολείο.

Θα μάθει και τα ελληνικά του και τα αγγλικά του χωρίς φροντιστήρια, και αν και είναι μικρός ακόμη βλέπω ότι κάνει και άλλα που κάποια παιδάκια της ίδιας ηλικίας κάνουνε απογευματινά, πχ μουσικοκινητική και πληροφορική.

 

Απλά δεν θα εμμείνω στις ξένες γλώσσες, ακόμη και αν δεν θέλει να επιλέξει και δεύτερη ξένη γλώσσα στην Γ' δημοτικού (νομίζω είναι προαιρετικό, δεν θυμάμαι και καλά) γιατί πιστεύω ότι δεν είναι πια και τόσο σημαντική, νοουμένου ότι είτε στην Ελλάδα θα σπουδάσει (αν πάνε στραβά τα οικονομικά μας!) ή στην Αγγλία/Αμερική.

 

Μπορεί και να κάνω λάθος, όπως είπα είχα άσχημη εμπειρία, θεωρώ ότι χαράμισα τόσα χρόνια να μάθω ξένες γλώσσες που δεν θυμάμαι καν τώρα ενώ θα μπορούσα να καλλιεργήσω κάποιο άλλο ενδιαφέρον που είχα, πχ στις καλές τέχνες.

 

Η 2η ξένη γλωσσα είναι υποχρεωτική στη Γ΄δημ. σύμφωνα με το πρόγραμμα του Υ.Π. Απλά αν ακολουθείς μόνο το σχολείο και δεν την κυνηγάς και στο σπίτι, δεν θα κουραστεί, θα το θεωρεί απλά ως ένα μάθημα. Μπορεί να μη δώσει καν για δίπλωμα (αν δίνουν με το σχολείο κάποια στιγμή).

Κι εγώ έκανα 3 γλώσσες μικρή και η αλήθεια είναι ότι δεν μου χρειάστηκαν και σε μεγάλο βαθμό έχουν ξεχαστεί. Ομως άλλο τότε άλλο τώρα. Μιλάμε για μία άλλη εποχή! Οπότε δεν μπορούμε να δώσουμε κατεύθυνση στα παιδιά μας να μην προχωρήσουν όπως πρέπει, λαμβανομένου υπόψη του μεγάλου ανταγωνισμού και της εξειδίκευσης που θα έχουν να αντιμετωπίσουν.

Link to comment
Share on other sites

Η 2η ξένη γλωσσα είναι υποχρεωτική στη Γ΄δημ. σύμφωνα με το πρόγραμμα του Υ.Π. Απλά αν ακολουθείς μόνο το σχολείο και δεν την κυνηγάς και στο σπίτι, δεν θα κουραστεί, θα το θεωρεί απλά ως ένα μάθημα. Μπορεί να μη δώσει καν για δίπλωμα (αν δίνουν με το σχολείο κάποια στιγμή).

 

Μόλις κοίταξα τον εσωτερικό κανονισμό του σχολείου μας, αναφέρει ότι είναι υποχρεωτική σύμφωνα με το Υπουργείο από την Ε' τάξη, αλλά προτρέπει το σχολείο μας ν' αρχίσουνε τα παιδιά από τη Γ' τάξη.

Απλά ελπίζω ότι με το ιδιωτικό θα αποφύγω τα απογευματινά φροντιστήρια!

“The only thing we have to fear is fear itself” Franklin D. Roosevelt

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή στα δημόσια αρχίζουνε και αγγλικά και κάποια άλλη ξένη γλώσσα από το δημοτικό;

Είχα την εντύπωση ότι μόνο αγγλικά κάνουνε στο δημοτικό, αυτό τουλάχιστον νομίζω ότι ίσχυε τον καιρό μου...

“The only thing we have to fear is fear itself” Franklin D. Roosevelt

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή στα δημόσια αρχίζουνε και αγγλικά και κάποια άλλη ξένη γλώσσα από το δημοτικό;

Είχα την εντύπωση ότι μόνο αγγλικά κάνουνε στο δημοτικό, αυτό τουλάχιστον νομίζω ότι ίσχυε τον καιρό μου...

 

Ναι φυσικά! Είναι υποχρεωτικό. Παλιά δεν ήταν ούτε καν στο γυμνάσιο η 2η γλώσσα υποχρεωτική. Το θέμα είναι ότι μέχρι πέρυσι τα περισσότερα παιδιά (του δημοσίου) συνέχιζαν λίγο τις γνώσεις της 2ης γλωσσας με κανένα φροντιστήριο γειτονιάς.... τώρα αυτό δεν γίνεται πλέον. Το λένε όλοι οι γονείς. Αδυνατούν να χρηματοδοτήσουν 2η ξένη γλώσσα. Μένουν με τα κουτσοαγγλικά που κάνουν και στην καλύτερη κάνουν και φροντιστήριο έξω.

Η υποχρεωτικότητα είναι δεδομένη. Οι γνώσεις όμως όχι!

Link to comment
Share on other sites

Το τι εφόδια θα επιλέξει ένας γονιός να δώσει στα παιδιά του, στο δημοτικό, έχει να κάνει με το πώς οραματίζεται τη ζωή τους, σίγουρα με βάση τις εμπειρίες του. Από το γυμνάσιο και μετά τα παιδιά θα κάνουν και τις δικές τους επιλογές. Για παράδειγμα εγώ ως μαθήτρια προτιμούσα τα γαλλικά και τα έκανα με περισσότερη ευχαρίστηση σε σχέση με τα αγγλικά, γι αυτό προχώρησα και περισσότερο. Θέλω να πω ότι σιγά σιγά αρχίζουν να παίρνουν και τα παιδιά τις αποφάσεις τους. Μία ξένη γλώσσα δεν είμαι μόνο εργαλείο για να σπουδάσουμε, είναι και μόρφωση. Ανοίγει νέους κόσμους, σε φέρνει κοντά με έναν άλλο πολιτισμό κλπ κλπ. Εγώ προσωπικά νομίζω ότι ειδικά τα Ελληνάκια, που είναι και λίγο απομονωμένα, επειδή είναι δύσκολο και ακριβό να ταξιδέψουν (φανταστείτε ότι οι περισσότεροι νέοι στην ευρώπη μπορούν από το χωριό τους, με ένα απλό εισιτήριο τρένου να κάνουν το γύρο της ευρώπης), πρέπει να ξέρουν ξένες γλώσσες. Για παράδειγμα σήμερα με τη κρίση, ξέρετε πόσο χρήσιμο είναι να διαβάζει κανείς γερμανικό τύπο:wink:;-):wink:;-)?

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και σε σένα lenia09,

είσαι νέα στο forum?

Ναι το παιδί μου πάει σε ελληνογερμανικό σχολείο. Σχετικά με τα αγγλικά που με ρωτάς, κάνουμε 1,5 ώρα την εβδομάδα ιδιαίτερο από την Α΄δημ. Είναι πολύ πιο προχωρημένο από την υπόλοιπη τάξη και θα δώσει ένα χρόνο νωρίτερα lower. Δεν είναι το θέμα βέβαια το πτυχίο, αλλώστε όπως έχω πει και πιο πάνω, απαιτείται συγκεκριμένη ηλικία με ένα χρόνο πάνω κάτω. Το θέμα είναι ότι τώρα που είναι ακόμη σφουγγάρι το μυαλό του, μαθαίνει αβίαστα και πολύ ξεκούραστα και πολύ πιο ολοκληρωμένα (γιατί έχει πολύ χρόνο μπροστά του) μία γλώσσα, για την οποία άλλοι θα τρέχουν στο γυμνάσιο να προλάβουν... μαζί με όλες τις υπόλοιπες υποχρεώσεις τους. Αυτό είναι το κέρδος να κάνεις λίγο ιδιαίτερο από νωρίς.

Οσο για 3η ξένη γλώσσα θα κάνει όταν μπει στο παν/μιο, γαλλικά. Σε κάθε περίπτωση αυτές οι 3 ξένες γλώσσες (αγγλικά, γερμανικά, γαλλικά) είναι χρήσιμες για κάθε τύπου σπουδές. Τις συναντάς σε όλα τα εγχειρίδια.

 

Εσύ έχεις παιδάκι μικρό ?

 

Ναι, έχω ένα πιτσιρίκι τεσσάρων. Κάνει γλώσσα στον παιδικό και ακριβώς επειδή είναι σφουγγάρι σκέφτομαι από την Α' Δημοτικού να τον ξεκινήσω χαλαρά Αγγλικά. Να μην περιμένω να πάει Τρίτη να ξεκινήσει στο σχολείο. Σε τι βάση κάνετε το μάθημα. Παιχνίδι ή έχει και βιβλίο στην Α' Δημοτικού. Εσείς σε ποια τάξη είστε?

Link to comment
Share on other sites

Ναι, έχω ένα πιτσιρίκι τεσσάρων. Κάνει γλώσσα στον παιδικό και ακριβώς επειδή είναι σφουγγάρι σκέφτομαι από την Α' Δημοτικού να τον ξεκινήσω χαλαρά Αγγλικά. Να μην περιμένω να πάει Τρίτη να ξεκινήσει στο σχολείο. Σε τι βάση κάνετε το μάθημα. Παιχνίδι ή έχει και βιβλίο στην Α' Δημοτικού. Εσείς σε ποια τάξη είστε?

 

Κι εμένα ξεκινησε στον παιδικό χαλαρά ως παιχνίδι, μέχρι και το νήπιο. Εκεί είχε μάθει αρκετά και είχε κάνει αρκετά παιχνίδια. Στην Α΄δημ. ξεκινήσαμε κανονικά σειρά βιβλίων, πολύ ευχάριστη και χαρούμενη (pre junior) με πολλές χειροτεχνίες, παραμύθια, υπέροχες εικόνες κλπ. Μετά μπήκαμε γρήγορα στην Α junior όπου πάλι τα βιβλία ήταν υπέροχα και ενδιαφέροντα με φοβερούς ήρωες της Disney. Το ότι ακολούθησε σειρά κανονική τον βοήθησε να έχει τις γνώσεις σε μία σειρά, χωρίς να το καταλάβει και να τα μαθαίνει οργανωμένα και με σειρά ένα ένα. Είμαι αντίθετη σε ιδιαίτερα που γίνονται κατ'οίκον για να μάθει το παιδί να μιλάει.... τι να λέει??? αν δεν υπάρχει μία σειρά βιβλίων και πάνω στο μάθημα να αναπτύσσει τις σκέψεις του στα αγγλικά, πώς αλλιώς θα γίνει? Τώρα πάει Δ'δημ. και τελείωσε την Α κανονική και μπαίνουμε στη Β κανονική. Το καλό με το ιδιαίτερο είναι αυτό. Οτι ακολουθεί τις ανάγκες και τους ρυθμούς του παιδιού και εστιάζει στο παιδί και μόνο, οπότε δεν μένουν κενά.

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...