Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Συζήτηση με τα παιδιά μας σχετική με το νηπιαγωγείο.


Recommended Posts

πρίν από 26 λεπτά , Έσπερος είπε:

Αντίληψης θέμα σίγουρα δεν υπάρχει. Η παιδίατρος τον θεωρεί κ αισθητά άνω του μέσου όρου ως προς το πόσο γρήγορα μαθαίνει κ αφομοιώνει. Δλδ δεν είναι ότι μου είπε κάτι κ αναρωτήθηκα αν το παιδί δεν αντιλαμβάνεται @λουκουμαδάκι. Κ λίγο που εξήγησα στη δασκάλα ότι μαθαίνει εύκολα κ ξέρει αριθμούς αλφαβητα κλπ, η αλήθεια είναι ότι κάπως μαγκώθηκε. Ούτε μου κάνει εντύπωση να μην θέλει στα 3,5-4 να κάνει «φύλλο εργασίας». τα τσαλακώνει λέει. ενταξει γελάω. δλδ φύλλο εργασίας το παιδί που είναι 4 παρα κάτι μαζί με το παιδί που είναι 6; όπως λέει κ η @Deena, προφανώς 25 παιδιά με μια δασκάλα κ εύρος ηλικιών 2 ετών, είναι τρελό. Άλλο να ήταν μικρά γκρουπ ή δασκάλα με πολλές βοηθούς. Πραγματικά δεν με νοιάζει το αν δείχνει «καλός μαθητής». Είμαι πολύ επικριτική απέναντι στο εκπαιδευτικό σύστημα για να με απασχολούν αυτά. Όμως αν ακούω ότι γενικα δεν μπορεί να ακολουθήσει κ δύσκολα ασχολείται με κάτι (χωρίς υπόνοια διάσπασης ή υπερκινητικότητας), είναι σαν να ακούω για άλλο παιδί. Γι αυτό προβληματίζομαι. βαριέται; νιώθει μειονεκτικά; περναει καλά; 

Έγραψες ότι σου είπε η δασκάλα ότι δεν καταλαβαίνει τι κάνουν. Εγώ εκεί απαντώ. Το θέμα αντίληψης εσύ το βάζεις,δεν το έγραψα εγώ. Εγώ έγραψα να το σπρώξουν να ανθίσει δίνοντας του πρωτοβουλίες και μια παραπάνω προσοχή γιατί περιμένουμε να έχει μία άλφα απόδοση στο κατάλληλο περιβάλλον και αν δεν την έχει δεν είναι βρέφος φταίει το περιβάλλον. 

Κράτα το

Κράτα το

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 1,3k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

πρίν από 13 λεπτά , Έσπερος είπε:

ok να ξαναπώ δεν θεωρώ το παιδί μαθηματική ιδιοφυΐα αλλά τέλος πάντων ένα παιδί που μαθαίνει να διαβάζει τετραψήφιους αριθμούς σίγουρα δεν έχει πρόβλημα αντίληψης. αν το παιδί γυρίζει σπίτι ευχαριστημένο που έπαιξε με την πλαστελίνη κι έκανε μια μπάλα, γιατί μέχρι εκεί μπορεί, και η δασκάλα μου λέει ότι με την πλαστελίνη ήταν σαν να μην ξεεει τι είναι, πρέπει να αναρωτηθώ. θα έπρεπε να φτιάχνει τον Ερμή του Πραξιτέλη οπότε λέω οκ δεν πειρεζει ας μην βγάλουμε γλύπτη στην οικογένεια; ή μήπως το παιδί έβλεπε άλλα παιδάκια να κάνουν κάτι καλύτερο κ στενοχωρήθηκε; ή απλα μου είπε ότι έκανε μπάλα για να με ξεφορτωθεί κ δεν έκανε τίποτα; αυτά με απασχολούν. η πλαστελίνη είναι ενα παράδειγμα. είναι κι άλλα προφανώς. 

πριν απο μία εβδομάδα αγχωνόσουν για το αν θα ανοίξει το τάπερ, αν θα κατουρηθεί, βασικά όχι "αν", ήσουν σίγουρη ότι θα κατουρηθεί και θα κλαίει περιμένοντας να πας να τον πάρεις κλπ. Τώρα που είδες ότι αυτά δεν έγιναν, αγχώνεσαι για άλλα θέματα. Η αλήθεια είναι ότι ακούγονται πιο νορμάλ αυτά, από τα προηγούμενα. Όμως και πάλι...δεν χρειάζεται! και σε μία εβδομάδα θα δεις ότι θα έχει ξεπεραστεί και αυτό!

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά πάντως από την μικρή μου εμπειρία στο νηπιαγωγείο ως εκπαιδευτικός και από αυτό που ζω ως μητέρα νηπίου, από αυτή την μίξη προνηπίων νηπίων και με μια σωστά καταρτισμένη επιστήμονα νηπιαγωγό που αντιλαμβάνεται την φιλοσοφία, την δυναμική και το πλαίσιο των μεικτών τάξεων, μόνο θετικά μπορώ να σκεφτώ. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, λουκουμαδάκι είπε:

Συμπέρασμα όχι αλλά έτσι όπως τα έγραψε θα ήθελα να το σπρώξει το θέμα η δασκάλα πχ να τον ρωτάει πιο συχνά; Να είναι λίγο περισσότερο από πάνω του; Να του δίνει εντολές άτυπου βοηθού; Δεν ξέρω και πως λειτουργούν τα νηπιαγωγεία,  γνωρίζοντας ότι κάποια παιδάκια είναι τα μικρότερα και ειδικά όταν δεν είχαν επαφή με το σχολείο λίγο στην αρχή να θέλουν ένα σπρώξιμο παραπάνω όχι για να αλλάξουν χαρακτήρα όχι για να γίνουν με το ζόρι κοινωνικά η να κάνουν πράγματα που δεν θέλουν αλλά για να νιώσουν πιο άνετα πιο ομαδικά πιο ελεύθερα να εκφράσουν και να διεκδικήσουν τον χαρακτήρα τους μέσα στην ομάδα. Για αυτό και με το 'δεν καταλαβαίνει' θα ζητούσα διευκρίνιση άμεσα και δεν θα άφηνα να περάσει καιρός. Θα ήθελα να του δείξουν τα βήματα παρά να τα ανακαλύψει μόνο του σε αυτή τη φάση της προσαρμογής προσθέτωντας του ίσως ένα άγχος παραπάνω. 

κι ο άντρας μου αυτό λέει. Ότι μας το είπε έτσι «έχει πολλές δυσκολίες» σαν να παρέπεμπε στο ότι είναι δικό μας θέμα ή να περιμένουμε αν είναι θέμα χρόνου ή αν θελουμε να το ψάξουμε. Ήθελε δλδ να ακούσει κάτι σε επίπεδο προθέσεων τουλάχιστον, γιατί προφανώς για τα 25 παιδιά δεν έχουμε απαιτήσεις. βέβαια δεν ήταν προετοιμασμένη να μιλήσουμε. εγω επέμεινα γιατί προχτές φεύγοντας ρώτησα αν πάμε καλά κ με κοίταξε συγκαταβατικά του στιλ «έχει πολλές δυσκολίες» σαν να εννοούσε ότι είναι κάτι που γνωρίζουμε. γι αυτό διευκρίνισα αν ήταν θέμα κοινωνικότητας ή κανόνων ή κάτι άλλο κ έπεσα από τα σύννεφα. 

 

γραφαμε ταυτόχρονα με το άλλο σου μήνυμα. νομίζω απαντάω κ στα δυο. 

πρίν από 8 λεπτά , samsympan είπε:

Προσωπικά πάντως από την μικρή μου εμπειρία στο νηπιαγωγείο ως εκπαιδευτικός και από αυτό που ζω ως μητέρα νηπίου, από αυτή την μίξη προνηπίων νηπίων και μια σωστά καταρτισμένη επιστήμονα νηπιαγωγό που αντιλαμβάνεται την φιλοσοφία, την δυναμική και το πλαίσιο των μεικτών τάξεων, μόνο θετικά μπορώ να σκεφτώ. 

σαν θεωρια φαντάζομαι έχει ένα υπόβαθρο. Απλώς μιλάμε για την πράξη. κι η συμπερίληψη έχει υπόβαθρο αλλά στην Ελλάδα είναι το να πετάς όλα τα παιδιά στην ίδια τάξη κ να βάζεις κόφτη στις παράλληλες στηρίξεις ανά σχολείο. τα 25 παιδιά στο σχολείο μας δεν χωράνε πού να καθίσουν. 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 29 λεπτά , irin είπε:

Εντάξει, αυτό δεν το ξέρουμε! Μπορεί το παιδάκι να είναι όντως πολύ μπροστά, αφού το λέει και η παιδίατρος και από όσα έχει πει η @Έσπερος και όντως να τα ξέρει με διαφορετικό τρόπο από αυτόν που έχουμε συνηθίσει να τα ξέρει ένα τετράχρονο

Οκ.υπαρχουν κ τα παιδιά που είναι ιδιοφυΐας αλλά πολύ είναι σπάνιο.αλμο έξυπνο κ άλλο μοναδική περίπτωση ίσως κ να είναι βέβαια.δεν ρο ξερω.αλλα δεν είναι καθόλου σύνηθες να κατανοούν αυτές τις έννοιες σε αυτή την ηλικία.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

πρίν από 20 λεπτά , samsympan είπε:

Προσωπικά πάντως από την μικρή μου εμπειρία στο νηπιαγωγείο ως εκπαιδευτικός και από αυτό που ζω ως μητέρα νηπίου, από αυτή την μίξη προνηπίων νηπίων και με μια σωστά καταρτισμένη επιστήμονα νηπιαγωγό που αντιλαμβάνεται την φιλοσοφία, την δυναμική και το πλαίσιο των μεικτών τάξεων, μόνο θετικά μπορώ να σκεφτώ. 

 

Ποια είναι αυτά? Ότι τα μεγάλα "τραβάνε" τα μικρότερα? Ότι αναπτύσσεται καλύτερα το αίσθημα της "ευθύνης" των μεγαλύτερων προς τα μικρότερα?

 

Τα θετικά αυτά θα μπορούσαν να επιτευχθούν μέσω διαφόρων δράσεων ανάμιξης των ηλικιακών ομάδων, όπως κατεξοχήν γίνεται στα ιδιωτικά νηπιαγωγεία ή στα μοντεσσοριανά που έχουν τελείως διαφορετική φιλοσοφία, δεν καθίζουν 25 παιδιά σε ένα τραπέζι δίνοντάς τους πλαστελίνες και περιμένοντας από όλα να συμμετέχουν με την ίδια άνεση.

 

 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 16 λεπτά , Έσπερος είπε:

κι ο άντρας μου αυτό λέει. Ότι μας το είπε έτσι «έχει πολλές δυσκολίες» σαν να παρέπεμπε στο ότι είναι δικό μας θέμα ή να περιμένουμε αν είναι θέμα χρόνου ή αν θελουμε να το ψάξουμε. Ήθελε δλδ να ακούσει κάτι σε επίπεδο προθέσεων τουλάχιστον, γιατί προφανώς για τα 25 παιδιά δεν έχουμε απαιτήσεις. βέβαια δεν ήταν προετοιμασμένη να μιλήσουμε. εγω επέμεινα γιατί προχτές φεύγοντας ρώτησα αν πάμε καλά κ με κοίταξε συγκαταβατικά του στιλ «έχει πολλές δυσκολίες» σαν να εννοούσε ότι είναι κάτι που γνωρίζουμε. γι αυτό διευκρίνισα αν ήταν θέμα κοινωνικότητας ή κανόνων ή κάτι άλλο κ έπεσα από τα σύννεφα. 

 

γραφαμε ταυτόχρονα με το άλλο σου μήνυμα. νομίζω απαντάω κ στα δυο. 

σαν θεωρια φαντάζομαι έχει ένα υπόβαθρο. Απλώς μιλάμε για την πράξη. κι η συμπερίληψη έχει υπόβαθρο αλλά στην Ελλάδα είναι το να πετάς όλα τα παιδιά στην ίδια τάξη κ να βάζεις κόφτη στις παράλληλες στηρίξεις ανά σχολείο. τα 25 παιδιά στο σχολείο μας δεν χωράνε πού να καθίσουν. 

Είναι ακόμη νωρίς για συμπεράσματα εκτός κ αν είναι κάτι που βγάζει μάτι.πρεπει να μιλήσετε σε κανένα δεκαήμερο πιστεύω διεξοδικά κ να σου μιλήσει με συγκεκριμένα παραδείγματα για να μην γινονται παρερμηνειες.

Λογ  έλλειψης συναναστροφων ομως μέχρι τώρα ίσως να υπάρχουν θεματακια δεν ξέρω περίμενε λίγο κ μιλήστε 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 40 λεπτά , Έσπερος είπε:

@Deenaβαριέται; νιώθει μειονεκτικά; περναει καλά; 

Μπορει κ να περναει καλα αλλα κ να βαριεται καποιες στιγμες. Δ ειναι πια κ τοσο τραγικο να βαρεθει. Το να νιωσει μειονεκτικα σε κτ πλεον κ αυτο μεσα στο προγραμμα θα ειναι.μπορει να μην θελησει να ζωγραφιζει οταν δει οτι ο φιλος του μενει μεσα στις γραμμεςη οτιδηποτε. Γι αυτο ειναι σημαντικο να λεμε να προσπαθει κ οσο μπορει. Δ πειραζει αν δ ειναι σαν της κυριας οι χειροτεχνιες

Δ νομιζω απο το σχολειο να εχουν διαφορετικη αντιμετωπιση σε αυτα

πρίν από 19 λεπτά , Έσπερος είπε:

κι ο άντρας μου αυτό λέει. Ότι μας το είπε έτσι «έχει πολλές δυσκολίες» σαν να παρέπεμπε στο ότι είναι δικό μας θέμα ή να περιμένουμε αν είναι θέμα χρόνου ή αν θελουμε να το ψάξουμε. Ήθελε δλδ να ακούσει κάτι σε επίπεδο προθέσεων τουλάχιστον, γιατί προφανώς για τα 25 παιδιά δεν έχουμε απαιτήσεις. βέβαια δεν ήταν προετοιμασμένη να μιλήσουμε. εγω επέμεινα γιατί προχτές φεύγοντας ρώτησα αν πάμε καλά κ με κοίταξε συγκαταβατικά του στιλ «έχει πολλές δυσκολίες» σαν να εννοούσε ότι είναι κάτι που γνωρίζουμε. γι αυτό διευκρίνισα αν ήταν θέμα κοινωνικότητας ή κανόνων ή κάτι άλλο κ έπεσα από τα σύννεφα. 

Σας ειπε επι λεξη η δασκαλα εχει πολλες δυσκολιες; 

Η ειναι δικες σου ερμηνειες με βαση το "συγκαταβατικο" βλεμμα; 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 9 λεπτά , Έσπερος είπε:

κι ο άντρας μου αυτό λέει. Ότι μας το είπε έτσι «έχει πολλές δυσκολίες» σαν να παρέπεμπε στο ότι είναι δικό μας θέμα ή να περιμένουμε αν είναι θέμα χρόνου ή αν θελουμε να το ψάξουμε. Ήθελε δλδ να ακούσει κάτι σε επίπεδο προθέσεων τουλάχιστον, γιατί προφανώς για τα 25 παιδιά δεν έχουμε απαιτήσεις. βέβαια δεν ήταν προετοιμασμένη να μιλήσουμε. εγω επέμεινα γιατί προχτές φεύγοντας ρώτησα αν πάμε καλά κ με κοίταξε συγκαταβατικά του στιλ «έχει πολλές δυσκολίες» σαν να εννοούσε ότι είναι κάτι που γνωρίζουμε. γι αυτό διευκρίνισα αν ήταν θέμα κοινωνικότητας ή κανόνων ή κάτι άλλο κ έπεσα από τα σύννεφα. 

 

γραφαμε ταυτόχρονα με το άλλο σου μήνυμα. νομίζω απαντάω κ στα δυο. 

Έσπερος όταν ρωτάς σίγουρα θα ακούσεις απαντήσεις που θα σε ξαφνιάσουν, ειδικά όταν είναι τόσο νωρίς. Βέβαια κατανοώ και την ανάγκη σου να ρωτήσεις για την προσαρμογή όπως ένιωθα κι εγώ την ανάγκη πέρυσι αλλά και φέτος έκανα μια ερώτηση, δεν κρατηθηκα!

 

 

 

Επειδή έχω ζήσει τα πολύ δύσκολα της προσαρμογής αυτά που περιγράφεις μου φαίνονται φυσιολογικά για ένα παιδί που ξεκίνησε πριν λίγες μέρες το σχολείο. Ακόμα δεν έχει βρει τα πατήματα του, ξαφνικά βρέθηκε με πολλά παιδιά που μπορεί και να τα παρατηρεί ήρεμος και να μην δίνει πολύ προσοχή στις δραστηριότητες. Σίγουρα δεν είναι το παιδί που κλαίει και δεν συμμετέχει ή κάνει υπομονή να περάσει η μέρα, θα έχει βρει ενδιαφέροντα.

 

Επίσης πχ το ότι έκανε τσουλήθρα (εν τω μεταξύ εκπλήσσομαι ευχαριστα που υπάρχει σε δημόσιο σχολείο) μπορεί να σημαίνει πως έκανε μια φορά και μετά κοίταζε τα παιδιά. Ο παρατατικός και ο αόριστος είναι μπερδεμένες έννοιες ακόμα.

 

Εγώ θα έλεγα να πιστέψεις τα λεγόμενα του παιδιού σου, πως περνά καλά, μπορείς να του προτείνεις πχ να σου κάνει μια όμορφη ζωγραφιά για το σπίτι, να παίξει πέτρα-μολυβι-ψαλιδι-χαρτί με τα παιδάκια αν θέλουν στο διάλειμμα κτλ.  Αλλά και πάλι βλέπω πως περνάει πολύ όμορφα. 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 18 λεπτά , μαγιοπουλας είπε:

Οκ.υπαρχουν κ τα παιδιά που είναι ιδιοφυΐας αλλά πολύ είναι σπάνιο.αλμο έξυπνο κ άλλο μοναδική περίπτωση ίσως κ να είναι βέβαια.δεν ρο ξερω.αλλα δεν είναι καθόλου σύνηθες να κατανοούν αυτές τις έννοιες σε αυτή την ηλικία.

βρε συ δεν έχω πει ότι κατανοεί την έννοια. το σύμβολο διαβάζει. ξεκίνησε με τη δεκάδα κι έφτασε στη χιλιάδα. δεν το λέω για να πω ότι το παθδι είναι genius. εξηγω απλώς ότι αφομοιώνει εύκολα, έχει περιέργεια κ μαθαίνει κ συνδυάζει μόνος του κι επεκτείνει τη γνώση. 

πρίν από 15 λεπτά , vicky86 είπε:

Σας ειπε επι λεξη η δασκαλα εχει πολλες δυσκολιες; 

Η ειναι δικες σου ερμηνειες με βαση το "συγκαταβατικο" βλεμμα; 

ναι το είπε. κ τις δυο μέρες. έχει δυσκολίες κ δεν μπορεί να ακολουθεί την ομάδα. όχι δεν θέλει, δεν μπορεί. 

πρίν από 9 λεπτά , Mama_Anesti_ είπε:

Επίσης πχ το ότι έκανε τσουλήθρα (εν τω μεταξύ εκπλήσσομαι ευχαριστα που υπάρχει σε δημόσιο σχολείο) μπορεί να σημαίνει πως έκανε μια φορά και μετά κοίταζε τα παιδιά. Ο παρατατικός και ο αόριστος είναι μπερδεμένες έννοιες ακόμα.

καλά μη φαντάζεσαι, πλαστική σαν αυτές που έχουν κ τα σπίτια στην αυλή. τον έχω ρωτήσει αν κάνει κ μιυ είπε ναι. μπορεί να το είπε για να με ξεφορτωθεί ή όπως λες να ήταν μια φορά κ γι αυτό να εξεπλαγη η δασκάλα. 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

7 minutes ago, Έσπερος said:

 

ναι το είπε. κ τις δυο μέρες. έχει δυσκολίες κ δεν μπορεί να ακολουθεί την ομάδα. όχι δεν θέλει, δεν μπορεί. 

μα είναι ένα παιδί που δεν είχε κοινωνικό κύκλο, δεν έχει έρθει σε επαφή με παιδιά (πχ κάποια δραστηριότητα, παιχνίδι στην παιδική χαρά με 20 παιδιά κτλ) πως θα μάθει να ακολουθεί την ομάδα από την ημέρα στην άλλη?  Νομίζω πως η δασκάλα σας δεν καθόλου σωστά κριτήρια.

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 13 λεπτά , Έσπερος είπε:

 

ναι το είπε. κ τις δυο μέρες. έχει δυσκολίες κ δεν μπορεί να ακολουθεί την ομάδα. όχι δεν θέλει, δεν μπορεί. 

 

Δ μπορω να καταλαβω τι εννοει η δασκαλα

Κ νομιζω ειναι λιγο προωρο το συμπερασμα της

Ετσι που το λες κ εγω θα ηθελα να μαθω αμεσα τι εννοει, αλλα δ ξερω αν υπαρχει λογος για συζητηση τοσο συντομα

Θα ηθελα να μαθω ποιες ειναι αυτες οι δυσκολιες. Πχ πιστευει η δασκαλα οτι υπαρχει προβλημα αντιληψης; 

Κ πως ξεχωριζει οτι δ ακολουθει επειδη δ μπορει; κ αυτο θελει επεξηγηση. Το να ακολουθει την ομαδα δ ειναι κ ο απολυτος στοχος

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 17 λεπτά , kotsifikos είπε:

μα είναι ένα παιδί που δεν είχε κοινωνικό κύκλο, δεν έχει έρθει σε επαφή με παιδιά (πχ κάποια δραστηριότητα, παιχνίδι στην παιδική χαρά με 20 παιδιά κτλ) πως θα μάθει να ακολουθεί την ομάδα από την ημέρα στην άλλη?  Νομίζω πως η δασκάλα σας δεν καθόλου σωστά κριτήρια.

Ίσως η δασκάλα επειδή είδε ότι έχουμε μια αγωνία, θεώρησε ότι υπάρχει κάποιο γενικό ζήτημα. γιατί επέμενε πολύ ότι δείχνει σαν να μην καταλαβαίνει τι κάνουν. όχι ότι εκείνη την ώρα ενοχλεί ή θέλει να κάνει κατι άλλο. Ότι δεν καταλαβαίνει τι κάνουν. Ότι δεν μπορεί να κάνει αυτά που κάνουν τα άλλα παιδιά.  Κι αν με τα 25 παιδιά έχει βγάλει τόσα συμπεράσματα, θα πρέπει να της έχει κάνει εντύπωση κάτι παρα πολύ. σίγουρα παίζει ρόλο που σε αγνώστους είναι πολύ λακωνικός. Είναι πιθανό δλδ να θεωρεί ότι υπάρχει κ φτωχό λεξιλόγιο. μπορεί ώς ένα σημείο τα συμπεράσματα να είναι βεβιασμένα που δν είναι παράλογο, κι εγω το χω κάνει συχνά. Αλλά αναρωτιέμαι αν από πίσω υπάρχει κ κάτι άλλο κ το παιδί νιώθει άβολα. 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 8 λεπτά , Έσπερος είπε:

Ίσως η δασκάλα επειδή είδε ότι έχουμε μια αγωνία, θεώρησε ότι υπάρχει κάποιο γενικό ζήτημα. γιατί επέμενε πολύ ότι δείχνει σαν να μην καταλαβαίνει τι κάνουν. όχι ότι εκείνη την ώρα ενοχλεί ή θέλει να κάνει κατι άλλο. Ότι δεν καταλαβαίνει τι κάνουν. Ότι δεν μπορεί να κάνει αυτά που κάνουν τα άλλα παιδιά.  Κι αν με τα 25 παιδιά έχει βγάλει τόσα συμπεράσματα, θα πρέπει να της έχει κάνει εντύπωση κάτι παρα πολύ. σίγουρα παίζει ρόλο που σε αγνώστους είναι πολύ λακωνικός. Είναι πιθανό δλδ να θεωρεί ότι υπάρχει κ φτωχό λεξιλόγιο. μπορεί ώς ένα σημείο τα συμπεράσματα να είναι βεβιασμένα που δν είναι παράλογο, κι εγω το χω κάνει συχνά. Αλλά αναρωτιέμαι αν από πίσω υπάρχει κ κάτι άλλο κ το παιδί νιώθει άβολα. 

ρε συ, δηλαδή αν το παιδί είναι ντροπαλό; σημαίνει ότι δεν ξέρει να μιλάει;; αποκλείεται να μην της έχει τύχει ποτέ ντροπαλό παιδί.

 Μήπως της παραείπες πράγματα και έδειξες τις ανησυχίες σου στην αρχή και πίστεψε ότι το παιδί έχει πρόβλημα; γιατί η αλήθεια είναι ότι, αυτά που μας έλεγες εδώ ήταν "το παιδί θα έχει σίγουρα πρόβλημα". οπότε, αν είναι αυτό, εσύ χαντακώνεις το παιδί σου

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Έσπερος said:

Ίσως η δασκάλα επειδή είδε ότι έχουμε μια αγωνία, θεώρησε ότι υπάρχει κάποιο γενικό ζήτημα. γιατί επέμενε πολύ ότι δείχνει σαν να μην καταλαβαίνει τι κάνουν. όχι ότι εκείνη την ώρα ενοχλεί ή θέλει να κάνει κατι άλλο. Ότι δεν καταλαβαίνει τι κάνουν. Ότι δεν μπορεί να κάνει αυτά που κάνουν τα άλλα παιδιά.  Κι αν με τα 25 παιδιά έχει βγάλει τόσα συμπεράσματα, θα πρέπει να της έχει κάνει εντύπωση κάτι παρα πολύ. σίγουρα παίζει ρόλο που σε αγνώστους είναι πολύ λακωνικός. Είναι πιθανό δλδ να θεωρεί ότι υπάρχει κ φτωχό λεξιλόγιο. μπορεί ώς ένα σημείο τα συμπεράσματα να είναι βεβιασμένα που δν είναι παράλογο, κι εγω το χω κάνει συχνά. Αλλά αναρωτιέμαι αν από πίσω υπάρχει κ κάτι άλλο κ το παιδί νιώθει άβολα. 

Εσύ της έχει επισημάνει πως είναι ένα παιδί το οποίο δεν έχει βρεθεί ποτέ σε ομάδα? Εγώ επιμένω πως δεν το κάνει γιατί δεν ξέρει τον τρόπο, ακόμα και αν το καταλαβαίνει δεν ξέρει το πως, δεν έχει ''social skills ''. Επιμένω, δώσε χρόνο.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

πρίν από 10 λεπτά , Έσπερος είπε:

Ίσως η δασκάλα επειδή είδε ότι έχουμε μια αγωνία, θεώρησε ότι υπάρχει κάποιο γενικό ζήτημα. γιατί επέμενε πολύ ότι δείχνει σαν να μην καταλαβαίνει τι κάνουν. όχι ότι εκείνη την ώρα ενοχλεί ή θέλει να κάνει κατι άλλο. Ότι δεν καταλαβαίνει τι κάνουν. Ότι δεν μπορεί να κάνει αυτά που κάνουν τα άλλα παιδιά.  Κι αν με τα 25 παιδιά έχει βγάλει τόσα συμπεράσματα, θα πρέπει να της έχει κάνει εντύπωση κάτι παρα πολύ. σίγουρα παίζει ρόλο που σε αγνώστους είναι πολύ λακωνικός. Είναι πιθανό δλδ να θεωρεί ότι υπάρχει κ φτωχό λεξιλόγιο. μπορεί ώς ένα σημείο τα συμπεράσματα να είναι βεβιασμένα που δν είναι παράλογο, κι εγω το χω κάνει συχνά. Αλλά αναρωτιέμαι αν από πίσω υπάρχει κ κάτι άλλο κ το παιδί νιώθει άβολα. 

 

πρίν από 10 λεπτά , Έσπερος είπε:

δείχνει σαν να μην καταλαβαίνει τι κάνουν.

Δηλαδή υπονόησε πως υπάρχει ζήτημα με την αντίληψη? Μήπως η υπερβολική σας ανησυχία την οδήγησε σε αυτό το συμπέρασμα ώστε να σας παροτρύνει να το ψάξετε παραπάνω? Είναι πολύ νωρίς όμως για τέτοιες εκτιμήσεις! 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 6 λεπτά , kotsifikos είπε:

Εσύ της έχει επισημάνει πως είναι ένα παιδί το οποίο δεν έχει βρεθεί ποτέ σε ομάδα? Εγώ επιμένω πως δεν το κάνει γιατί δεν ξέρει τον τρόπο, ακόμα και αν το καταλαβαίνει δεν ξέρει το πως, δεν έχει ''social skills ''. Επιμένω, δώσε χρόνο.

Ναι της το είπα αυτό. Μετά μου ελεγε ότι μπορεί να θέλει χρόνο και ότι αν είναι απλώς θέμα ελλιπούς κοινωνικποίησης λύνεται (το οποίο μάλλον σημαίνει ότι αρχικά είχε σκεφτεί ότι υπάρχουν κάλλα προβλήματα). Αυτό που κατάλαβα πάντως όπως τα έλεγε, δεν ήταν ότι δεν ακολουθεί την ομάδα γιατί δεν έχει μάθει να λειτουργεί ομαδικά (αυτονόητο και δεν το θεωρώ ανησυχητικό για τώρα), αλλά ότι δεν μπορεί να συμβαδίσει με αυτά που μπορούν να κάνουν τα άλλα παιδια. 

 

 

πρίν από 7 λεπτά , Mama_Anesti_ είπε:

 

Δηλαδή υπονόησε πως υπάρχει ζήτημα με την αντίληψη? Μήπως η υπερβολική σας ανησυχία την οδήγησε σε αυτό το συμπέρασμα ώστε να σας παροτρύνει να το ψάξετε παραπάνω? Είναι πολύ νωρίς όμως για τέτοιες εκτιμήσεις! 

κλείνοντας μου είπε ότι είναι πολύ νωρίς για να πει ότι εχει δει κάτι ανησυχητικό. αλλά γενικά όταν της έλεγα ότι στο σπίτι έχει διάφορες δραστηριότητες κ ότι έχει έρθει σε επαφή με υλικά κ εργαλεία (χρώματα, πινέλα, ψαλίδια, πλαστελίνες κλπ, άσχετο το τι του αρέσει κ τι χειρίζεται καλά), φαινόταν σαν να ξαφνιάζεται. 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 8 λεπτά , Έσπερος είπε:

Αυτό που κατάλαβα πάντως όπως τα έλεγε, δεν ήταν ότι δεν ακολουθεί την ομάδα γιατί δεν έχει μάθει να λειτουργεί ομαδικά (αυτονόητο και δεν το θεωρώ ανησυχητικό για τώρα), αλλά ότι δεν μπορεί να συμβαδίσει με αυτά που μπορούν να κάνουν τα άλλα παιδια. 

 

 

Αυτη ηταν απολυτως δικη σου ερμηνεια που μονιμως σκεφτεσαι να συγκρινεις αν μπορει να κανει οτι κανουν τα αλλα παιδια

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 44 λεπτά , Deena είπε:

 

Ποια είναι αυτά? Ότι τα μεγάλα "τραβάνε" τα μικρότερα? Ότι αναπτύσσεται καλύτερα το αίσθημα της "ευθύνης" των μεγαλύτερων προς τα μικρότερα?

 

Τα θετικά αυτά θα μπορούσαν να επιτευχθούν μέσω διαφόρων δράσεων ανάμιξης των ηλικιακών ομάδων, όπως κατεξοχήν γίνεται στα ιδιωτικά νηπιαγωγεία ή στα μοντεσσοριανά που έχουν τελείως διαφορετική φιλοσοφία, δεν καθίζουν 25 παιδιά σε ένα τραπέζι δίνοντάς τους πλαστελίνες και περιμένοντας από όλα να συμμετέχουν με την ίδια άνεση.

 

 

αυτά είναι πολύ ωραία για νηπιαγωγεία που είναι όντως βιωματικά, όπως θα έρπεπε να είναι και η α και η β δημοτικού ώς ένα βαθμό. όταν αναμέεται ότι τα παιδιά του νηπίου θα έχουν μάθει να δουλεύουνσ το τραπεζάκι με ασκήσεις προγραφής και γενικά θεωρείται ότι έχουν δουλευτεί καλα αν ειναι πολύ εξοικειωμένα με σχεδόν ύλη α δημοτικού, με την ίδια δασκάλα και στην ίδια αίθουσα που είναι και παιδάκια που τώρα μαθαίνουν να κρατάνε σωστά το μολύβι, δεν βλέπω κανένα όφελος. αυτά θέλουν άλλο σχεδιασμό δραστηριοτήτων εξαρχής και αλλη φιλοσοφία όλου του συστήματος με ομαλότερη μετάβαση κ από τη μια βαθμίδα στην άλλη. 

 

πρίν από 8 λεπτά , irin είπε:

Αυτη ηταν απολυτως δικη σου ερμηνεια που μονιμως σκεφτεσαι να συγκρινεις αν μπορει να κανει οτι κανουν τα αλλα παιδια

δλδ το δεν μπορεί να ακολουθήσει τα άλλα παιδιά, πώς αλλιώς μπορεί να ερμηνευτεί;

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 9 λεπτά , Έσπερος είπε:

ότι δεν μπορεί να συμβαδίσει με αυτά που μπορούν να κάνουν τα άλλα παιδια

Δηλαδή δεν συμβαδίζει γιατί δεν αντιλαμβάνεται τι κάνουν ή γιατί δεν έχει κατακτήσει δεξιότητες? 

 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 8 λεπτά , Mama_Anesti_ είπε:

Δηλαδή δεν συμβαδίζει γιατί δεν αντιλαμβάνεται τι κάνουν ή γιατί δεν έχει κατακτήσει δεξιότητες? 

 

κοίτα, δεν μου είπε ας πούμε ότι δεν κρατάει σωστά το μολύβι (που τον είδα χτες να το κρατάει σωστά αυθόρμητα ενώ μέχρι πρόσφτα έπρεπε να του το θυμίσουμε) ή ότι ζωγραφίζει έξω από τις γραμμές. Αυτά είναι συγκεκριμένες δεξιότητες, που ξέρω ότι δεν τις έχει κατακτησει, καλώς ή κακώς. Ετσι όπως μου το είπε ήταν σαν να λέει ότι δεν καταλαβαινε τι έπρεπε να κάνουν. που κι αυτό είναι σχετικό βέβαια. το φύλλο εργασίας πχ που το τσαλάκωσε. στο σπίτι του δίνουμε χαρτιά για ζωγραφική, με την κοπέλα καμιά φορά έκανε κ κάποιες δραστηριότητες αλλά όχι σε φάση να επιμένει (πχ να βρει αντικείμενα σε σύνολο ή διαφορές σε εικόνα), αλλά γενικά η φαση είναι ότι το χαρτί το κάνουμε ό,τι θέλουμε, έστω κ απλό τσαλάκωμα πριν πάει ανακύκλωση. πολύ φυσικό να του φανεί το ίδιο στο σχολείο, ότι αν δεν τον συγκεινεί για να ζωγραφίσει εκέινη την ώρα, θα το τσαλακώσει απλά. αλλά δεν ξέρω τι είχε το φύλλο εργασίας αυτό κ τι έπρεπε νακάνουν που θεωρούσε εκέινη ότι έπρεπε να καταλάβει ή να τον συγκινήσει. 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 7 λεπτά , Έσπερος είπε:

κοίτα, δεν μου είπε ας πούμε ότι δεν κρατάει σωστά το μολύβι (που τον είδα χτες να το κρατάει σωστά αυθόρμητα ενώ μέχρι πρόσφτα έπρεπε να του το θυμίσουμε) ή ότι ζωγραφίζει έξω από τις γραμμές. Αυτά είναι συγκεκριμένες δεξιότητες, που ξέρω ότι δεν τις έχει κατακτησει, καλώς ή κακώς. Ετσι όπως μου το είπε ήταν σαν να λέει ότι δεν καταλαβαινε τι έπρεπε να κάνουν. που κι αυτό είναι σχετικό βέβαια. το φύλλο εργασίας πχ που το τσαλάκωσε. στο σπίτι του δίνουμε χαρτιά για ζωγραφική, με την κοπέλα καμιά φορά έκανε κ κάποιες δραστηριότητες αλλά όχι σε φάση να επιμένει (πχ να βρει αντικείμενα σε σύνολο ή διαφορές σε εικόνα), αλλά γενικά η φαση είναι ότι το χαρτί το κάνουμε ό,τι θέλουμε, έστω κ απλό τσαλάκωμα πριν πάει ανακύκλωση. πολύ φυσικό να του φανεί το ίδιο στο σχολείο, ότι αν δεν τον συγκεινεί για να ζωγραφίσει εκέινη την ώρα, θα το τσαλακώσει απλά. αλλά δεν ξέρω τι είχε το φύλλο εργασίας αυτό κ τι έπρεπε νακάνουν που θεωρούσε εκέινη ότι έπρεπε να καταλάβει ή να τον συγκινήσει. 

Ε δε γίνεται να φανταζόμαστε.σαμ εκπαιδεθτικος πρέπει να κάνεις κ στοχευμενες ερωτήσεις.να δεις τι γίνεται.

πρίν από 7 λεπτά , Mama_Anesti_ είπε:

Τώρα ή το παιδί έχει κάποιο ζήτημα που γίνεται γρήγορα αντιληπτό από τρίτους ή @Έσπερος ζαλισες την δασκάλα με τις αναλύσεις επι των αναλύσεων  στις απαντήσεις της και βρήκαν αυτά τα διφορούμενα  συμπεράσματα! 

 

Γι αυτο λέω ότι ίσως είναι καλη ιδέα ο αναπτυξιολογος.να λυθούν πι απορίες κ για το παιδί κ γνωστικά για την εσπερος

πρίν από 50 λεπτά , Έσπερος είπε:

βρε συ δεν έχω πει ότι κατανοεί την έννοια. το σύμβολο διαβάζει. ξεκίνησε με τη δεκάδα κι έφτασε στη χιλιάδα. δεν το λέω για να πω ότι το παθδι είναι genius. εξηγω απλώς ότι αφομοιώνει εύκολα, έχει περιέργεια κ μαθαίνει κ συνδυάζει μόνος του κι επεκτείνει τη γνώση. 

ναι το είπε. κ τις δυο μέρες. έχει δυσκολίες κ δεν μπορεί να ακολουθεί την ομάδα. όχι δεν θέλει, δεν μπορεί. 

καλά μη φαντάζεσαι, πλαστική σαν αυτές που έχουν κ τα σπίτια στην αυλή. τον έχω ρωτήσει αν κάνει κ μιυ είπε ναι. μπορεί να το είπε για να με ξεφορτωθεί ή όπως λες να ήταν μια φορά κ γι αυτό να εξεπλαγη η δασκάλα. 

Αθτο με τις χιλιάδες το κάνουν στη σχολή ζαφρανα στη Θεσσαλονίκη μετά από πολλή εκπαίδευση.κ γιατί να τα ξέρει αυτά?που του χρησιμεύουν?δεξιότητες ζωής θελειβρο παιδί 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 9 λεπτά , Mama_Anesti_ είπε:

Τώρα ή το παιδί έχει κάποιο ζήτημα που γίνεται γρήγορα αντιληπτό από τρίτους ή @Έσπερος "ζαλισες" την δασκάλα με τις αναλύσεις επι των αναλύσεων  στις απαντήσεις της και βρήκαν αυτά τα διφορούμενα  συμπεράσματα! 

 

 

πρίν από 8 λεπτά , μαγιοπουλας είπε:

Ε δε γίνεται να φανταζόμαστε.σαμ εκπαιδεθτικος πρέπει να κάνεις κ στοχευμενες ερωτήσεις.να δεις τι γίνεται.

Δεν πρόλαβα να αναλύσω και πολλά. Σίγουρα έδειχνα ανήσχυη και προετοιμασμένη να ακουσω κάτι στραβό, απλώς όχι αυτά που μου είπε. Μετά ένιωσα ότι βρισκόμουν σε άμυνα κι έπρεπε να εξηγήσω κάποια πράγματα. Μου βγήκε κάπως ένας απολογητικός τόνος, να προσπαθώ να εξηγώ ότι το πιαδί δεν ήταν παρατημένο, ότι έχει μάθει να κάνει δραστηριόητες κ να ασχολείται με πολλά. να εξηγω οτι χειρίζεται σωστά μέρη του λόγου, επιρρήματα, τον χρόνο κ τον τόπο, αντίθετα  κλπ, ότι έχει αίσθηση χιούμορ, κάνει λογοπαίγνια κ τέτοια, γιατί μάλλον είχε την εντύπωση ότι δεν μπροεί να φτιάξει προτάσεις. 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 10 λεπτά , Έσπερος είπε:

τσαλακώσει απλά. αλλά δεν ξέρω τι είχε το φύλλο εργασίας αυτό κ τι έπρεπε νακάνουν που θεωρούσε εκέινη ότι έπρεπε να καταλάβει ή να τον συγκινήσει. 

Κοίταξε, σε ένα φύλλο εργασίας ούτε κι ο δικός μου που είναι έναν χρόνο μεγαλυτερος θα καταλάβει τι χρειάζεται να κάνει αν δεν του το εξηγήσεις. 

 

Τα φύλλα εργασιών χρειάζονται υπομονή και παράλληλα εξήγηση και καθοδηγήση ειδικά αν στο παιδί δεν είναι γνώριμη η διαδικασία. 

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...