Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Recommended Posts

καλημερα πηρα σημερα τηλεφωνο στην

Παιδοψυχιατρική Κλινική Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών του Αγια Σοφια

Θηβών και Λιβαδειάς (Γουδί), 115 27 Αθήνα, τηλ 210 7798748 , 210-7757496

για να κλεισω ραντεβου για την Δαφνη

(μεχρι τωρα πηγαιναμε στο Αττικο) ο κυριος λοιπον που μιλησα (εχω κρατησει το ονομα του) μου ειπε οτι δεν εξυπηρετουν το ταμειο μου (ΙΚΑ) ουτε τον τομεα μου

Πετραλωνα ,Αθηνα,ισχυει αυτο με τους τομεις?

γνωριζει καποιος τι γινεται σε αυτην την κλινικη?

επισης μηπως γνωριζει καποιος και το παιδοψυχιατρικο του Τζανειου οπου εκει ειδα οτι μπορω να κλεισω ραντεβου και μεσω του 1535

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 638
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Σίγουρα πρέπει να διδάξουμε στα παιδιά μας για την διαφορετικότητα, και ότι πρέπει να σέβονται τα άλλα παιδάκια που διαφέρουν από το σύνολο, όμως δεν αρκεί αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα πρέπει να διδάξουμε στα παιδιά μας για την διαφορετικότητα, και ότι πρέπει να σέβονται τα άλλα παιδάκια που διαφέρουν από το σύνολο, όμως δεν αρκεί αυτό.
Ας γίνει αυτό που λες και σε 30 χρόνια από τώρα δεν θα έχουμε θέμα :D
Link to comment
Share on other sites

Ας γίνει αυτό που λες και σε 30 χρόνια από τώρα δεν θα έχουμε θέμα :D

 

Πάντως εγώ σε τάξη νηπιαγωγείου έιχα αυτιστικο παιδάκι χωρίς λόγο και με έντονα "προβήματα".΄

Σε μάθημα για τα άτομα με ειδικές ανάγκες, ρώτησα τα παιδιά αν γνωρίζουν κάποιον που να είναι με ειδικές ανάγκες και να είναι κοντά τους (πιο μπροστά είχε προηγηθεί μεγάλη συζήτηση για το ποιοί είναι άτομα με ειδικές ανάγκες, τι μπορούν να κάνουν κλπ).

Τα παιδιά τον Χ. δεν τον θεωρούσαν κάτι διαφορετικό! Ήταν απλά ο Χ. ο συμμαθητής τους!

Θεωρώ ότι έιχε γίνει πολλή καλή δουλιεά στο σχολέιο αλλά και στο σπότι των παιδιών αυτών (και δική μας δουλειά με τους γονείς). Και ακόμα και σήμερα (5 χρόνια μετά) ο Χ. δεν είναι ο δαχτυλοδεικτούμενος και ο διαφορετικός. Είναι ο συμμαθητής τους, που τον φροντίζουν, τον παίζουν, προσπαθούν να του μάθουν κοινωνικές δεξιότητες με τον τρόπο τους!

Και δεν επρόκειτο για κάποιο σχολείο σε καμιά πόλη με πολλά ερεθίσματα...'ένα σχολείο σε ένα απομακρυσμένο νησί του Αιγαίου ήταν....

 

Αποδεικνύεται ότι αν οι γονείς πρώτα είναι ανοιχτόμυαλοι (γιατί ένα παιδάκι νηπιαηκής ηλικίας ποτέ δεν εκφράζει ρατσιστικές συμπεριφορε΄ς αν δεν έχει ερεθίσματα από το σπίτι), και αν υπάρχει καλή θέληση σε όλους, τότε η διαφορετικότητα μπορεί να γίνει αποδεκτή

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Σίγουρα πρέπει να διδάξουμε στα παιδιά μας για την διαφορετικότητα, και ότι πρέπει να σέβονται τα άλλα παιδάκια που διαφέρουν από το σύνολο,

 

Αν ισχυε αυτο σιγουρα ο κοσμος μας θα ηταν καλυτερος.

Σε αντιθεση αυτο που βλεπω ειναι.... "βαρατε" τον διαφορετικο και μειωστε καποιον ωστε να νοιωσετε "ψηλοτεροι" :evil::evil: (και οταν το βλεπεις σε μικρα παιδια ειναι μεγαλη απογοητευση για το αυριο :?)

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites

Πάντως εγώ σε τάξη νηπιαγωγείου έιχα αυτιστικο παιδάκι χωρίς λόγο και με έντονα "προβήματα".΄

Σε μάθημα για τα άτομα με ειδικές ανάγκες, ρώτησα τα παιδιά αν γνωρίζουν κάποιον που να είναι με ειδικές ανάγκες και να είναι κοντά τους (πιο μπροστά είχε προηγηθεί μεγάλη συζήτηση για το ποιοί είναι άτομα με ειδικές ανάγκες, τι μπορούν να κάνουν κλπ).

Τα παιδιά τον Χ. δεν τον θεωρούσαν κάτι διαφορετικό! Ήταν απλά ο Χ. ο συμμαθητής τους!

Θεωρώ ότι έιχε γίνει πολλή καλή δουλιεά στο σχολέιο αλλά και στο σπότι των παιδιών αυτών (και δική μας δουλειά με τους γονείς). Και ακόμα και σήμερα (5 χρόνια μετά) ο Χ. δεν είναι ο δαχτυλοδεικτούμενος και ο διαφορετικός. Είναι ο συμμαθητής τους, που τον φροντίζουν, τον παίζουν, προσπαθούν να του μάθουν κοινωνικές δεξιότητες με τον τρόπο τους!

Και δεν επρόκειτο για κάποιο σχολείο σε καμιά πόλη με πολλά ερεθίσματα...'ένα σχολείο σε ένα απομακρυσμένο νησί του Αιγαίου ήταν....

 

Αποδεικνύεται ότι αν οι γονείς πρώτα είναι ανοιχτόμυαλοι (γιατί ένα παιδάκι νηπιαηκής ηλικίας ποτέ δεν εκφράζει ρατσιστικές συμπεριφορε΄ς αν δεν έχει ερεθίσματα από το σπίτι), και αν υπάρχει καλή θέληση σε όλους, τότε η διαφορετικότητα μπορεί να γίνει αποδεκτή

 

Εμεις παλι (και λυπαμαι που θα σε απογοητευσω) εχουμε ενα κοριτσακι στην ταξη που κανει 3η φορα την 1η Δημοτικου.

 

Καποιοι συμαθητες εβγαλαν μια "βρωμα" οτι η ταδε εχει ψειρες . Ερχεται ο γιος μου και μου λεει οτι η ταδε εχει ψειρες και δεν την κανω παρεα οπως και κανενας. :shock:

Γνωριζοντας τους γονεις του παιδιου ξερω οτι δεν παιζει κατι τετοιο (που και να επαιζε ενταξει ρε παιδια δεν ειναι και χολερα ολοι θα το ζησουμε) ενημερωνω τον δασκαλο για την αδικη μεταχειριση στο παιδι και ζηταω την παρεμβαση του ωστε να μην πληγωνεται το κοριτσακι (στην μανα του δεν τολμησα καν να το πω) .

Και τι κανει ο εφυης ...? λεει μεσα στην ταξη στα παιδια "Η ταδε δεν εχει ψειρες" :shock::shock: . Αυτο και μονο...:?. Και μου λεει "το τακτοποιησα" :twisted:

Ενημερωσα Νοεμβριο και ακομα ακουω για τις ψειρες της.:? (δεν θελω να φανταστω καν πως νοιωθει αυτο το παιδι) .

Και οι γονεις στο σπιτι??? Τι να λενε αραγε για να ενταξουν αυτο το παιδι στην σχολικη κοινοτητα?

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites

Εμεις παλι (και λυπαμαι που θα σε απογοητευσω) εχουμε ενα κοριτσακι στην ταξη που κανει 3η φορα την 1η Δημοτικου.

 

Καποιοι συμαθητες εβγαλαν μια "βρωμα" οτι η ταδε εχει ψειρες .ενημερωνω τον δασκαλο για την αδικη μεταχειριση στο παιδι και ζηταω την παρεμβαση του ωστε να μην πληγωνεται το κοριτσακι (στην μανα του δεν τολμησα καν να το πω) .

Και τι κανει ο εφυης ...? λεει μεσα στην ταξη στα παιδια "Η ταδε δεν εχει ψειρες" :shock::shock: . Αυτο και μονο...:?. Και μου λεει "το τακτοποιησα" :twisted:

 

LOL απιστευτο!!!!!!!!!!!!!!!!!!τρομερη τακτοποιηση

Link to comment
Share on other sites

Εμεις παλι (και λυπαμαι που θα σε απογοητευσω) εχουμε ενα κοριτσακι στην ταξη που κανει 3η φορα την 1η Δημοτικου.

 

Καποιοι συμαθητες εβγαλαν μια "βρωμα" οτι η ταδε εχει ψειρες . Ερχεται ο γιος μου και μου λεει οτι η ταδε εχει ψειρες και δεν την κανω παρεα οπως και κανενας. :shock:

Γνωριζοντας τους γονεις του παιδιου ξερω οτι δεν παιζει κατι τετοιο (που και να επαιζε ενταξει ρε παιδια δεν ειναι και χολερα ολοι θα το ζησουμε) ενημερωνω τον δασκαλο για την αδικη μεταχειριση στο παιδι και ζηταω την παρεμβαση του ωστε να μην πληγωνεται το κοριτσακι (στην μανα του δεν τολμησα καν να το πω) .

Και τι κανει ο εφυης ...? λεει μεσα στην ταξη στα παιδια "Η ταδε δεν εχει ψειρες" :shock::shock: . Αυτο και μονο...:?. Και μου λεει "το τακτοποιησα" :twisted:

Ενημερωσα Νοεμβριο και ακομα ακουω για τις ψειρες της.:? (δεν θελω να φανταστω καν πως νοιωθει αυτο το παιδι) .

Και οι γονεις στο σπιτι??? Τι να λενε αραγε για να ενταξουν αυτο το παιδι στην σχολικη κοινοτητα?

 

Απίστευτο. Για μένα σε αυτήν την περίπτωση φταίει ο δάσκαλος που έπρεπε να αφιερώσει μια σχολική ώρα ή και περισσότερες για να εξηγήσει στα παιδιά ότι το να είσαι διαφορετικός δεν είναι κακό. Να τους το διδάξει. Εκτός από το σπίτι που εμείς σαν γονείς δίνουμε τα παραδείγματα και το σχολείο είναι σαν μια μικρή κοινωνία οπότε και από εκεί μαθαίνουν πώς πρέπει να φέρονται.

Και δεν τα βάζω με τους δασκάλους, γιατί και εγώ είμαι παιδί δασκάλων και η αδερφή μου με το γαμπρό μου είναι δάσκαλοι.

s-age.pngs-age.png

 

 

Link to comment
Share on other sites

Απίστευτο. Για μένα σε αυτήν την περίπτωση φταίει ο δάσκαλος που έπρεπε να αφιερώσει μια σχολική ώρα ή και περισσότερες για να εξηγήσει στα παιδιά ότι το να είσαι διαφορετικός δεν είναι κακό. Να τους το διδάξει. Εκτός από το σπίτι που εμείς σαν γονείς δίνουμε τα παραδείγματα και το σχολείο είναι σαν μια μικρή κοινωνία οπότε και από εκεί μαθαίνουν πώς πρέπει να φέρονται.

Και δεν τα βάζω με τους δασκάλους, γιατί και εγώ είμαι παιδί δασκάλων και η αδερφή μου με το γαμπρό μου είναι δάσκαλοι.

 

Μα και φυσικά φταέι ο δάσκαλος.

Δεν υπάρχει αμφιβολία σε αυτό. Το χειρίστηκε τελείως λάθος!

Αλλά από την άλλη φταίνε οι γονέις. Η συμπεριφορά απέναντι στο διαφορετικό είναι κάτι που μαθαίνεται από το σπίτι πρώτα. Αν ένας γονιός από φόβο/άγνοια/βλακειά είπε στο παιδί του "μην την κάνεις παρέα, έχει ψείρες" (γαιτί μπορεί να φοβόταν ότι το "πρόβλημα" του παιδιού είναι κολλητικό ή γιατί μπορεί να φοβόταν τι θα πει ο κόσμος που το παιδί του κάνει παρέα με το "χαζό"), το παιδί το μετέφερε στους συμμαθητές του και αυτοί λόγω μιμητισμού το συνέχισαν....

Εκεί φαίνεται η ικανότητα ενός δασκάλου! Αρχικά οφείλει αν ενημερώσει όλους τους γονέις του τμήματος ότι υπάρχει ένα παιδί διαφορετικό. Είναι μέλος της τάξης και δεν θα ανεχτεί από κανέναν να του συμπετριφέρεται άσχημα.

Μετά ενημερώνει τα παιδιά της τάξης, σε κάποια φάση που το παιδί δεν είναι μέσα στην αίθουσα (είναι π.χ. στο τμήμα ένταξης). Τους μιλάει για τη διαφορετικότητα, τους λέει τι μπορεί να κάνει το συγκεκριμένο παιδί, τους λέει ποιά είναι τα διαφορετικά του στοιχεία...

Στη συνέχεια, μέσα στην τάξη προσπαθεί όσο το δυνατόν να το εντάξει. Του δίνει δουλειές να κάνει, δεν το έχει παρατημένο σε μια γωνιά, το βάζει σε ομάδες...

Και βασικά ΔΕΝ το ξεχωρίζει ο δάσκαλος μέσα στην τάξη!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Απίστευτο. Για μένα σε αυτήν την περίπτωση φταίει ο δάσκαλος που έπρεπε να αφιερώσει μια σχολική ώρα ή και περισσότερες για να εξηγήσει στα παιδιά ότι το να είσαι διαφορετικός δεν είναι κακό. Να τους το διδάξει. Εκτός από το σπίτι που εμείς σαν γονείς δίνουμε τα παραδείγματα και το σχολείο είναι σαν μια μικρή κοινωνία οπότε και από εκεί μαθαίνουν πώς πρέπει να φέρονται.

Και δεν τα βάζω με τους δασκάλους, γιατί και εγώ είμαι παιδί δασκάλων και η αδερφή μου με το γαμπρό μου είναι δάσκαλοι.

 

Δυστυχως η ταξη μας απο ομαδοποιηση πασχει. Και σημερα ακουσα και το εξης καλο απο μια δασκαλα "Η ταξη του ταδε δασκαλου εχει μαζεψει ολα τα παιδια με μαθησιακες , υπερκινητικα," (το σαβουρα το μαζεψε τελευταια στιγμη).

Να ανοιξει η γη να με καταπιει ημουνα και απορουσα αν εννοει και το δικο μου :?

 

Οταν ηδη εχουν μπει οι ταμπελες και εχουν καταταξει τα παιδια και εχουν βγαλει και διαγνωση.... τι να μεταδωσουν?

 

Πολυ καλοι ανθρωποι δεν λεω αλλα τελικα μερικα πραγματα αν δεν τα ζησεις δεν καταλαβαινεις ποσο ευκολα πληγωνει μια μικρη λεξη 'ή πραξη.

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως η ταξη μας απο ομαδοποιηση πασχει. Και σημερα ακουσα και το εξης καλο απο μια δασκαλα "Η ταξη του ταδε δασκαλου εχει μαζεψει ολα τα παιδια με μαθησιακες , υπερκινητικα," (το σαβουρα το μαζεψε τελευταια στιγμη).

Να ανοιξει η γη να με καταπιει ημουνα και απορουσα αν εννοει και το δικο μου :?

 

Οταν ηδη εχουν μπει οι ταμπελες και εχουν καταταξει τα παιδια και εχουν βγαλει και διαγνωση.... τι να μεταδωσουν?

 

Πολυ καλοι ανθρωποι δεν λεω αλλα τελικα μερικα πραγματα αν δεν τα ζησεις δεν καταλαβαινεις ποσο ευκολα πληγωνει μια μικρη λεξη 'ή πραξη.

 

Δεν σημαίνει ότι όποιος είναι δάσκαλος είναι και ευαισθητοποιημένος.

Δεν σημαίνει ότι όποιος είναι δάσκλαος ξέρει και πώς να αντιμετωπίσει ένα παιδί με ειδικές ανάγκες.

Είναι θέμα και της πολιτείας να προσφέρει προγράμματα επιμόρφωσης πάνω στην αντιμετώπιση και στην εκπαίδευση παιδιών με ειδικές ανάγκες, αλλά και θέμα του κάθε δασκάλου ξεχωριστά να παρακολουθήσει αυτά τα προγράμματα και να καθίσει να διαβάσει και μόνος του...

Στο ΚΕΔΔΥ που δουλεύω ευτυχώς έχω συνατήσει πολλούς δασκάλους που πραγματικά ενδιαφέρονται και ψάχνονται και ρωτάνε. Έχω συνατήσει όμως και δασκάλους που θεωρούν αυτά τα παιδιά "βάρος" και ψάχνουν τρόπους να τα ξεφορτωθούν "πασάροντας" τα σε άλλο δάσκαλο.

 

Και όταν μιλάω για δασκάλους εννοώ όλους όσους εμπλέκονται με την εκπαίδευση σε όλες τις βαθμίδες.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην νομιζω υστερει το συστημα στην βασικη εκπαιδευση των δασκαλων!

Στις περισσοτερες ευρωπαικες χωρες υπαρχει και πρακτικη εξασκηση. Γερμανια πχ για να σου δωσουν το πτυχιο πρεπει πρωτα να ασκησεις ενα ετος σε ενα σχολειο και επειτα δινεις και γραπτες και προφορικες εξετασεις και παραλληλα στο διαστημα αυτου του ετους εχεις εξετασεις και ελεγχο απο επιθεωρητες κτλ. Εκτος αυτου μεσα στα ετη φοιτητησης κανουν και πολλες πρακτικες ασκησεις σε σχολεια, με διαφορα projekts με παιδια απο μια ταξη κτλ.

 

Στην Ελλαδα μονο, παιρνουν ενα πτυχιο και τους αμολανε στα παιδια.

Με μαθησιακες δυσκολιες ή οχι, το παιδι ειναι παιδι και θελει καποιες αλφα γνωσεις ψυχολογιας και παιδαγωγικης για να το αντιμετωπισεις καθως και πολλες γνωσεις πρακτικης εμπειριας.

Δεν μπορεις να βγαινεις απτα αμφιθεατρα και να σε μπαζουν σε μια ταξη με παιδακια και να νομιζεις πως ειναι εξωγηινοι...

Ποσο μαλλον δυσκολιες συναντουν αυτοι οι δασκαλοι οταν καποιο παιδι εχει και μια καποια ιδιαιτεροτητα.

Οσο για την ενταξη....εξαρταται εκτος απτον δασκαλο ...πολυ και απτο σχολικο περιβαλλον. Απτους υπολοιπους γονεις....

Δεν ειναι κανενας γονιος, ουτε θα επρεπε να ειναι, υποχρεωμενος να δωσει διαγνωσεις και αναλυτικες περιγραφες για την διαφορετικοτητα του παιδιου του για να περιμενει το αυτονοητο, την ενταξη του παιδιου του στο σχολικο περιβαλλον.

 

Απτην αλλη για την συγκεκριμενη περιπτωση που αναφερατε..γιατι το παιδακι ειναι στην Α ταξη για τριτο ετος; Αποριας αξιο!

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην νομιζω υστερει το συστημα στην βασικη εκπαιδευση των δασκαλων!

Στις περισσοτερες ευρωπαικες χωρες υπαρχει και πρακτικη εξασκηση. Γερμανια πχ για να σου δωσουν το πτυχιο πρεπει πρωτα να ασκησεις ενα ετος σε ενα σχολειο και επειτα δινεις και γραπτες και προφορικες εξετασεις και παραλληλα στο διαστημα αυτου του ετους εχεις εξετασεις και ελεγχο απο επιθεωρητες κτλ. Εκτος αυτου μεσα στα ετη φοιτητησης κανουν και πολλες πρακτικες ασκησεις σε σχολεια, με διαφορα projekts με παιδια απο μια ταξη κτλ.

 

Στην Ελλαδα μονο, παιρνουν ενα πτυχιο και τους αμολανε στα παιδια.

Με μαθησιακες δυσκολιες ή οχι, το παιδι ειναι παιδι και θελει καποιες αλφα γνωσεις ψυχολογιας και παιδαγωγικης για να το αντιμετωπισεις καθως και πολλες γνωσεις πρακτικης εμπειριας.

Δεν μπορεις να βγαινεις απτα αμφιθεατρα και να σε μπαζουν σε μια ταξη με παιδακια και να νομιζεις πως ειναι εξωγηινοι...

Ποσο μαλλον δυσκολιες συναντουν αυτοι οι δασκαλοι οταν καποιο παιδι εχει και μια καποια ιδιαιτεροτητα.

Οσο για την ενταξη....εξαρταται εκτος απτον δασκαλο ...πολυ και απτο σχολικο περιβαλλον. Απτους υπολοιπους γονεις....

Δεν ειναι κανενας γονιος, ουτε θα επρεπε να ειναι, υποχρεωμενος να δωσει διαγνωσεις και αναλυτικες περιγραφες για την διαφορετικοτητα του παιδιου του για να περιμενει το αυτονοητο, την ενταξη του παιδιου του στο σχολικο περιβαλλον.

 

Απτην αλλη για την συγκεκριμενη περιπτωση που αναφερατε..γιατι το παιδακι ειναι στην Α ταξη για τριτο ετος; Αποριας αξιο!

 

Τους δασκάλους δεν τους "πετάνε" μετά το πτυχίο τους μέσα σε μια τάξη...

Κατά τη διάρκεια των σπουδών τους έχουν πρακτικές και διδασκαλίες σε πραγματικά σχολικά περιβάλλοντα.

Εγώ, ως νηπιαγωγός, άρχισα πρακτική από το πρώτο έτος, με παρατήρηση τάξης και διδασκαλίας, πέρασα σε δική μου διδασκαλία με εποπτεία από το πανεπιστήμιο (δηλαδή είχα επόπτρια μέσα στην τάξη που έκανα μάθημα) και τελικά στο 4ο έτος είχα 40 μέρες συνεχόμενες (1μιση μήνα) πρακτική μέσα σε τάξη νηπιαγωγείου.

Στο εξωτερικό, κατά τη διάρκεια των σπουδών κάνουν απλά θεωρίες, και γι'αυτό το λόγο μετά κάνουν πρακτικές όσοι θέλουν να διδάξουν. Εμάς είναι μέσα στο πτυχίο μας.

 

όσο για το τι πρέπει να πει ένας γονιός στο σχολέιο για τη διαφορετικότηατ του παιδιού του, επέτρεψε μου να θεωρώ ότι ο γονιός πρέπει όσο είναι δυνατόν να βοηθήσει το σχολέιο. Ο γονιός ξέρει καλύτερα από τον καθένα πώς προσεγγίζεται το παιδί του και τι συγκεκριμένες ανάγκες έχει (π.χ. μπορεί να μην θέλει να το αγγίζουν, μπορεί να μην θέλει να βλέπει τυρί γιατί μπορεί να έχει "θέμα" με αυτό κλπ). Ο δάσκαλος θα χάσει πολύτιμο χρόνο στην τάξη και στο σχολέιο προκειμένου να τα ανακαλύψει αυτά, ενώ αν ο γονιός δώσει λεπτομερή περιγραφή θα γίνει καλύτερη "δουλειά". Είναι απαραίτητη η συνεργασία σχολέιου και σπιτιού, αν θέλουμε να κάνουμε ό,τι καλύτερο για κάποιο παιδί που αντιμετωπίζει οποιοδήποτε πρόβλημα (όχι μόνο αυτισμό).

 

Και τέλςο γιατί ένα παιδί μπορεί να είναι για τρίτη χρονιά σε μία τάξη....Χωρίς να γωνρίζω τη συγκεκριμένη περίπτωση, θα πω ότι αν ένα παιδί δεν έχει κατακτήσει τις δεξιότητες και γνώσεις που απαιτο΄πυνται για την επόμενη τάξη, τότε δεν μπορεί να παρακολουθήσει την επόμενη τάξη. Αν π.χ. στην Α δημοτικού, ένα παιδί δεν έχει μάθει ανάγνωση, τότε δεν μπορεί, αντικειμενικά, να πάει στη Β, όπου η ανάγνωση θεωρείται δεδομένη. Θα τα βρει όχι απλά βουνό αλλά ακόμα περισσότερο και η απογοήτευση θα είναι πολύ μεγάλη. Και στόχος του δημοτικού δεν είναι να αποφοιτήσει ένα παιδί, αλλά να αποκομίσει γνώσεις.

Θα μου πεις αν δεν μπορεί γιατί δεν πάει σε ένα ειδικό σχολείο.... Αυτό είναι καθαρά θέμα του γονιού. Αν ο γονιός δεν θέλει το παιδί του να πάει σε ειδικό σχολέιο, τότε το παιδί δεν πάει. Είναι δικαίωμα του γονιού να εγγράψει το παιδί του σε όποιο σχολέιο επιθυμεί.

Link to comment
Share on other sites

Αλλο νηπιαγωγος αλλο δασκαλος αλλο καθηγητης. Εγω εγραψα σκεπτομενη κυριως τους καθηγητες. Που τελειωνουν πχ την σχολη της Χημειας και μπαινουν και διδασκουν. Οι δασκαλοι απτην αλλη...επειδη εχω μιλησει με φιλη μου δασκαλα, μου εχει πει πως δεν συγκρινεται η πρακτικη ασκηση που γινεται εδω πχ με τα προγραμματα στην Ελλαδα. Ειναι κυριως θεωρητικα τα μαθηματα και δεν υπαρχει ουσιαστικη πρακτικη εκπαιδευση. Για τους νηπιαγωγους δνε ξερω αλλα εδω νομιζω μιλαμε για δημοτικο.

 

Συμφωνω απολυτα πως χρειαζεται η συνεργασια σχολειου οικογενειας. Αλλα σαυτη την σχεση δεν ειναι απαραιτητη η παρουσια και η ενημερωση ολων των γονεων της ταξης.

Εδω σαυτο το τοπικ μιλαμε για τον αυτισμο. Συγκεκριμενα επειδη στο θεμα του αυτισμου στην Ελλαδα επικρατει ενα καποιο σκοτος περι του θεματος....αλλα και επειδη συνηθως δεν υπαρχει η απαραιτητη κατανοηση απτο περιβαλλον εχει σε ορισμενες περιπτωσεις αρνητικο αντιχτυπο η ενημερωση των μη αμεσα εμπλεκομενων με το παιδι.

Εμεις πχ εδω που ζουμε αν και εχουμε αριστη συνεργασια με το σχολειο και γνωριζουν τα παντα για το παιδι, και συζηταμε για τα παντα δεν ενημερωσαμε τους παντες δηλ τους γονεις των αλλων παιδιων. Το συζητησαμε και με την παιδοψυχολογο και με την ειδ. παιδαγ. στο σχολειο και με την δασκαλα του παιδιου και με τον ιδιο τον διευθυντη και μας ειπαν πως δεν χρειαζεται.

Νομιζω πως εξαρταταται απο παιδι σε παιδι, αν ειναι απαραιτητη η ενημερωση των παντων. Δεν μπορεις να γενικευεις και να λες ειναι απαραιτητη η πληρη αναφορα σε ολους, γιατι καθε αυτιστικο παιδι ειναι διαφορετικο και γιατι το καθε περιβαλλον ειναι διαφορετικο.

 

Και οσο για την τριτη ερωτηση...για το θεμα γιατι μενει ενα παιδι στην Α δημοτικου για συνεχομενη τριτη σχολικη χρονια...

Καταρχας...ειτε κανονικο σχολειο ειτε ειδικο....πρωτη φορα το ακουω αυτο!

Το χρεωνω καθαρα στον δασκαλο. Δηλ. ποσο ανικανος μπορει να ειναι καποιος να μην μπορει να μαθει σε ενα παιδακι την γραφη και την αναγνωση επι 3 χρονια;

Οσο χαμηλη νοημοσυνη και να εχει ενα παιδι, ακομη και εδω στα ειδικα σχολεια που πηγαινουν παιδια με πολυ χαμηλη νοημοσυνη υπαρχουν οι καταλληλες παιδαγωγικοι μεθοδοι για να μαθουν και αυτα τα παιδια τα βασικα για την ζωη τους.

Αν δεν θελουν οι γονεις...και δεν μπορει ο δασκαλος ειναι καλα να συνεργαστουν με καποιον ειδικο και να ενημερωθουν για το πως μπορουν να βοηθησουν το παιδι.

Σιγουρα θα απομονωθει το παιδι αν μενει επι 3 χρονια στην ιδια ταξη, και το πιο νορμαλ παιδι στον κοσμο να ειναι.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Συμφωνω απολυτα πως χρειαζεται η συνεργασια σχολειου οικογενειας. Αλλα σαυτη την σχεση δεν ειναι απαραιτητη η παρουσια και η ενημερωση ολων των γονεων της ταξης.

Εδω σαυτο το τοπικ μιλαμε για τον αυτισμο. Συγκεκριμενα επειδη στο θεμα του αυτισμου στην Ελλαδα επικρατει ενα καποιο σκοτος περι του θεματος....αλλα και επειδη συνηθως δεν υπαρχει η απαραιτητη κατανοηση απτο περιβαλλον εχει σε ορισμενες περιπτωσεις αρνητικο αντιχτυπο η ενημερωση των μη αμεσα εμπλεκομενων με το παιδι.

Εμεις πχ εδω που ζουμε αν και εχουμε αριστη συνεργασια με το σχολειο και γνωριζουν τα παντα για το παιδι, και συζηταμε για τα παντα δεν ενημερωσαμε τους παντες δηλ τους γονεις των αλλων παιδιων. Το συζητησαμε και με την παιδοψυχολογο και με την ειδ. παιδαγ. στο σχολειο και με την δασκαλα του παιδιου και με τον ιδιο τον διευθυντη και μας ειπαν πως δεν χρειαζεται.

Νομιζω πως εξαρταταται απο παιδι σε παιδι, αν ειναι απαραιτητη η ενημερωση των παντων. Δεν μπορεις να γενικευεις και να λες ειναι απαραιτητη η πληρη αναφορα σε ολους, γιατι καθε αυτιστικο παιδι ειναι διαφορετικο και γιατι το καθε περιβαλλον ειναι διαφορετικο.

 

 

Δευκρίνηση γιατί μάλλον παρερμηνευσες.

Δεν θα ενημερώσουν οι γονέις τους άλλους γονείς. Αυτό είναι σουλειά του σχολέιου. Σε συνάντηση γονέων θα ενημερώσει ο δάσκαλος ότι στην τάξη υπάρχει ένα παιδί με ειδικές ανάγκες και ότι δεν θα ανεχτεί καμία άσχημη συμπεριφορά σε βάρος του.

Αυτό και μόνο αυτό είναι υπεραρκετό. Δεν θα εκθέσει κανένας το προσωπικά δεδομένα του παιδιού, αλλά πρέπει και οι άλλοι οι γονείς να είναι ενημερωμένοι, ώστε αν έρθει π.χ. το παιδί τους μια μέρα στο σπίτι και τους πει ο τάδε τσιρίζει μέσα στην τάξη, να ξέρουν ότι ο τάδε είναι παιδί με ειδικές ανάγκες και να εξηγήσουν στο δικό τους ότι ο τάδε τσιρίζει γιατί είναι διαφορετικός από μας.

Εγώ ως εκπαιδευτικός το θεωρώ απαραίτητο και το έκανα κάθε χρόνο που ήμουν σε σχολέιο.

 

Και για το τελευταίο, ναι, για να μάθει γραφή, ανάγνωση, μαθηματικά ένα παιδί, αυτά δηλαδή που μαθαίνουν στην πρώτη τάξη κα να προχωρήσει στη δευτέρα, χρειάζεται να έχει κάποιες ικανότητες νοητικές. Αν έχεις ένα παιδί με βαριά νοητική στέρηση, δεν μπορεί να μάθει, όσες προσπάθειες και αν κάνει ο δάσκαλος, όση θέληση και αν έχει. Αυτό το παιδί, αν προχωρήσει στη δευτέρα θα είναι απλός "επισκέπτης" στην τάξη καθώς δεν θα μπορεί να παρακολουθήσει. Με την επαναφοίτηση στην πρώτη για 2 χρόνια, μπορεί κάτι έστω ελάχιστο να του μέινει, π.χ. να γράφει το όνομα του και να το αναγνωρίζει.

Τώρα, τι θα γίνει αυτό το παίδι; Θα μένει συνέχεια στην πρώτη; Για μένα, για να μείνει ένα παιδί 2 χρόνια στην πρώτη, σημαίνει ότι έχει σιβαρό πρόβλημα και δεν είναι (ίσως) για το γενικό σχολέιο, αλλά για ειδικό όπου μπορεί να μάθει και άλλες δεξιότητες. Αλλά πάντα εξαρτάται από το κάθε παιδί και ο τελικό λόγος είναι στο γονέα.

Πάντως, ενημερωτικά, κάθε μέρα στη δουλειά μου συναντώ γονείς που θέλουν τα παιδιά τους να είναι σε γενικό σχολείο, με την ελπίδα ότι κάτι θα τους μείνει ακόμα και αν δεν υπάρχει τμήμα ένταξης ή παράλληλη στήριξη. Όπως επίσης συναντώ και δασκάλους που αγαπάνε τη δουλειά τους, τα παιδιά και προσπαθούν να προσφ΄περουν το καλύτερο σε όλα τους δίνοντας την ψυχή τους στο μάθημα.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως, ενημερωτικά, κάθε μέρα στη δουλειά μου συναντώ γονείς που θέλουν τα παιδιά τους να είναι σε γενικό σχολείο, με την ελπίδα ότι κάτι θα τους μείνει ακόμα και αν δεν υπάρχει τμήμα ένταξης ή παράλληλη στήριξη. Όπως επίσης συναντώ και δασκάλους που αγαπάνε τη δουλειά τους, τα παιδιά και προσπαθούν να προσφ΄περουν το καλύτερο σε όλα τους δίνοντας την ψυχή τους στο μάθημα.

 

 

Το πρωτο μαλλον συμβαινει γιατι αποτι ξερω ακομη δεν λειτουργουν παντου σωστα τα τμηματα ενταξης, σε ορισμενα σχολεια δεν λειτουργουν καν. Μετα τα ειδικα σχολεια στην Ελλαδα παρα την καλη θεληση των εκπαιδευτικων που εργαζονται σε αυτα και το μερακι τους δεν εχει καν προοπτικες, αλλα ουτε και τις απαραιτητητες υποδομες.

Και το δευτερο...ευτυχως που υπαρχουν και αυτοι οι εκπαιδευτικοι, για παραδειγμα προς μιμηση στο συστημα γενικως

Link to comment
Share on other sites

Το πρωτο μαλλον συμβαινει γιατι αποτι ξερω ακομη δεν λειτουργουν παντου σωστα τα τμηματα ενταξης, σε ορισμενα σχολεια δεν λειτουργουν καν. Μετα τα ειδικα σχολεια στην Ελλαδα παρα την καλη θεληση των εκπαιδευτικων που εργαζονται σε αυτα και το μερακι τους δεν εχει καν προοπτικες, αλλα ουτε και τις απαραιτητητες υποδομες.

Και το δευτερο...ευτυχως που υπαρχουν και αυτοι οι εκπαιδευτικοι, για παραδειγμα προς μιμηση στο συστημα γενικως

 

Τι εννοείς προοπτικές από τα ειδικά σχολέια; Αν εννοείς συνέχιση εκπάιδευσης, φυσικά και υπάρχει!

Υπάρχουν ειδικά ΤΕΕ, ειδικά Γυνάσια, ειδικά Λύκεια, Ειδικά Επαγγελματικά Εκπαιδυετήρια...

Ειδικά τα τελευταία, προσφέρουν στα παιδιά επαγγελματικές δεξιότητες (κηπουρική, μαγειρική, αγγειοπλαστική κλπ) μαζί με "γραμματικές¨" γνώσεις και δεξιότητες αυτοεξυπηρέτησης και τους δίνουν απολυτήριο γυμνασίου.

Link to comment
Share on other sites

Ναι ασφαλως. Αλλα το απολυτηριο γυμνασιου δεν σε βοηθαει στην σκληρη ελληνικη κοινωνια του 2011, την στιγμη που και για καθαριστρια να θελεις να πας πρεπει να εχεις ενα απολυτηριο Λυκειου τουλαχιστον.

Η εκμαθηση των επαγγελματων αυτων ασφαλως και ειναι κατι πολυ ωραιο, ωστοσο θα προτιμησουν να προσλαβουν καποιον με απολυτηριο Λυκειου παρα καποιον απο ειδικο Επαγγελμ σχολειο.

Επισης η διαφορα του εδω με το εκει, ειναι πως παραλληλα προσφερουν στα παιδια και την ανεξαρτησια. Πχ ειδικες μοναδες κατοικιας που τα παιδια αυτοεξυπηρετουνται με στηριξη ψυχολογου κοινωνικου λειτουργου κτλ, καθως και οικονομικη στηριξη.

Στα ειδικα σχολεια εδω υπαρχουν ειδικες μοναδες εργοθεραπειες, λογοθεραπειας κτλ που ειναι ενταγμενα στο εβδομαδ. προγραμμα του σχολειου, εντος σχολειου! Και ασφαλως πληρως καλυμμενα απτην κοινωνικη ασφαλιση.

Παρολα αυτα εδω τεινει να φυγει το ειδικο σχολειο απτην καθημερινοτητα, παροτι λειτουργουν τοσο ιδανικα, γιατι εχει αποδειχθει πως η ενταξη αυτων των παιδιων σε κανονικα σχολεια ωφελει οχι μονο αυτα τα ιδια τα παιδια, αλλα και τα νορμαλ παιδια στο θεμα της κοινωνικης τους αναπτυξης.

Σε 10 χρονια λενε, αυτα τα σχολεια θα υπαρχουν μονο για τις πολυ σοβαρες περιπτωσεις.

Επισης κατι ακομη. Δεν ξερω βεβαια για Αθηνα κτλ. παντως στην επαρχια αποτι εχω ρωτησει και μαθει δεν υπαρχουν ειδικα σχολεια πχ για κωφαλαλους ειδικα σχολεια για νοητικη υστερηση ειδικα σχολεια για σωματικα αναπηρα παιδια κτλ...Αποτι ξερω κουτσοι στραβοι στον Αγ.Παντελεημονα...Πχ στην Μακεδονια. 2η μου ξαδερφη που εχει προβλημα με το παιδι της και δεν εχει την αναλογη και καταλληλη στηριξη απτο συστημα

 

Α και κατι ακομη. Εδω αν εχεις παιδι που εχει διαγνωσθει με καποια αναπηρια ειναι 100% σιγουρο πως θα βρει δουλεια. Γιατι υπαγονται σε ενα ειδικο ποσοστο που υποχρεωνεται το κρατος να τους βρουνε καταλληλη θεση για την ασκηση επαγγελματος, και ασφαλως αν υπαρχει αναγκη τους διασφαλιζουνε τα βιοποριστικα

Link to comment
Share on other sites

Ναι ασφαλως. Αλλα το απολυτηριο γυμνασιου δεν σε βοηθαει στην σκληρη ελληνικη κοινωνια του 2011, την στιγμη που και για καθαριστρια να θελεις να πας πρεπει να εχεις ενα απολυτηριο Λυκειου τουλαχιστον.

Η εκμαθηση των επαγγελματων αυτων ασφαλως και ειναι κατι πολυ ωραιο, ωστοσο θα προτιμησουν να προσλαβουν καποιον με απολυτηριο Λυκειου παρα καποιον απο ειδικο Επαγγελμ σχολειο.

Επισης η διαφορα του εδω με το εκει, ειναι πως παραλληλα προσφερουν στα παιδια και την ανεξαρτησια. Πχ ειδικες μοναδες κατοικιας που τα παιδια αυτοεξυπηρετουνται με στηριξη ψυχολογου κοινωνικου λειτουργου κτλ, καθως και οικονομικη στηριξη.

Στα ειδικα σχολεια εδω υπαρχουν ειδικες μοναδες εργοθεραπειες, λογοθεραπειας κτλ που ειναι ενταγμενα στο εβδομαδ. προγραμμα του σχολειου, εντος σχολειου! Και ασφαλως πληρως καλυμμενα απτην κοινωνικη ασφαλιση.

Παρολα αυτα εδω τεινει να φυγει το ειδικο σχολειο απτην καθημερινοτητα, παροτι λειτουργουν τοσο ιδανικα, γιατι εχει αποδειχθει πως η ενταξη αυτων των παιδιων σε κανονικα σχολεια ωφελει οχι μονο αυτα τα ιδια τα παιδια, αλλα και τα νορμαλ παιδια στο θεμα της κοινωνικης τους αναπτυξης.

Σε 10 χρονια λενε, αυτα τα σχολεια θα υπαρχουν μονο για τις πολυ σοβαρες περιπτωσεις.

Επισης κατι ακομη. Δεν ξερω βεβαια για Αθηνα κτλ. παντως στην επαρχια αποτι εχω ρωτησει και μαθει δεν υπαρχουν ειδικα σχολεια πχ για κωφαλαλους ειδικα σχολεια για νοητικη υστερηση ειδικα σχολεια για σωματικα αναπηρα παιδια κτλ...Αποτι ξερω κουτσοι στραβοι στον Αγ.Παντελεημονα...Πχ στην Μακεδονια. 2η μου ξαδερφη που εχει προβλημα με το παιδι της και δεν εχει την αναλογη και καταλληλη στηριξη απτο συστημα

 

Α και κατι ακομη. Εδω αν εχεις παιδι που εχει διαγνωσθει με καποια αναπηρια ειναι 100% σιγουρο πως θα βρει δουλεια. Γιατι υπαγονται σε ενα ειδικο ποσοστο που υποχρεωνεται το κρατος να τους βρουνε καταλληλη θεση για την ασκηση επαγγελματος, και ασφαλως αν υπαρχει αναγκη τους διασφαλιζουνε τα βιοποριστικα

 

Σε αυτό δεν έχεις άδικο. Αλλά αυτό είναι θέμα του κράτους. Πρέπει να δώσει επιδοτήσεις στους εργοδότες να προσλάβουν ΑΜΕΑ στη δουλειά τους. Στην Αγγλία π.χ. που έχω εμπειρία, με τέτοια επιδότηση, προσλαμβάνουν άτομα σε super markets για να βάζουν τα ψώνια στη σακούλα ή για να ελέγχουν αν οι τιμές που είναι αναρτημένες συμφωνούν με τις τιμές που είναι περασμένες στον υπολογιστή (δενξέρω πώς αλλιώς να το εξηγήσω). Μπορεί αυτές οι δουλειές να φαίνονται "χαζές" με την έννοια του απλού, αλλά είναι δουλειές που εξασφαλίζουν σε αυτά τα άτομα οικονομική ανεξαρτησία και ένταξη στο κοινωνικό σύνολο. Αυτό μπορεί να γίνει και εδώ, αν υπάρχει θέληση.

Όσο για τα εξειδικευμένα σχολέια, υπάρχουν ειδικά σχολέια τυφλών και κωφών, υπάρχουν ειδικά σχολέια αυτιστικών (ή τμήματα αυτισμού στα γενικά ειδικά σχολέια) και υπάρχουν και ειδικά σχολέια γενικά. Και δεν μιλάω για Αθήνα, αλλά για επαρχία. Αν πάλι δεν υπάρχει π.χ. σχολέιο κωφών και το παιδί έχει προβλήματα ακοής, υπάρχει η δυνατότητα για δωρεάν καθημερινή μεταφορά του στο κοντινότερο σχολέιο.

Πάντως και εδώ στα ειδικά δημοτικά πηγαίνουν τα "βαριά" περιστατικά και τα "μέτρια" πηγαίνουν στα γενικά σχολέια με τμήμα έντακξης ή παράλληλη στήριξη. Στη δευτεροβάθμια δεν συμβαίνει αυτό, καθώς στα ΕΕΕΚ για παράδειγμα υπάρχουν παιδιά με βαριά ΝΚ και με μέτρια ΝΚ (σε διαφορετικά τμήματα)

Link to comment
Share on other sites

Α και κατι ακομη. Εδω αν εχεις παιδι που εχει διαγνωσθει με καποια αναπηρια ειναι 100% σιγουρο πως θα βρει δουλεια. Γιατι υπαγονται σε ενα ειδικο ποσοστο που υποχρεωνεται το κρατος να τους βρουνε καταλληλη θεση για την ασκηση επαγγελματος, και ασφαλως αν υπαρχει αναγκη τους διασφαλιζουνε τα βιοποριστικα

 

Αυτό είναι θέμα κρατικής κοινωνικής πολιτικής.

Δεν είναι θέμα σχολέιου. Σαφώς και έτσι θα έπρεπε να είναι τα πράγματα και εδώ, και είναι θέμα που διεκδικούν οι σύλλογοι γονέων των παιδιών με ρισικές ανάγκες.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 εβδομάδες μετά...

θα ηθελα και εγω να μπω στην παρεα σας και να πω κατι που με εντυπωσιασε παρα πολυ προσφατα

στις 12 με 18 μαιου παρακολουθησα στο φεστιβαλ που παραγματοποιηθηκε στη Θεσ/σνικη(με θεμα τον αυτισμο αλλα και παθησεις οπως το σ.Down ) ενα ντοκιμαντερ (τους Νευροτυπικους) και διαπιστωσα οτι τελικα εμεις οι νευροτυπικοι, οπως μας ονομαζουν τα ατομα με αυτισμο ,δεν εχουμε ιδεα τι ειναι ο αυτισμος

εγω ειχα την αισθηση οτι τα ατομα με αυτισμο δεν μπορουν να επικοινωνησουν καθολου με τους γυρω,ενω στο ντοκιμαντερ δεν μπορουσα να διακρινω τα αυτιστικα ατομα απο τα μη αυτιστικα

δυστυχως δεν ειχα χρονο να παω να δω ολες τις ταινιες (μερικες απο τις οποιες ηταν ακομη και ενος λεπτου)

τι να πω ?

στην Ελλαδα τα ατομα αυτα(οπως και πολλοι αλλοι ) δεν ειναι καθολου ενταγμενα στο συνολο (μαλλον και εξαιτιας μας )ωστε να μπορουμε να επικοινωνησουμε μαζι τους και να καταλαβουμε πως σκεφτονται και τι ενδιαφεροντα εχουν

 

και εδω ειναι ολοι οι τιτλοι των ταινιων που προβληθηκαν

http://www.filmfestival.gr/default.aspx?lang=el-GR&loc=1&&page=607&newsid=1500

Link to comment
Share on other sites

  • 4 εβδομάδες μετά...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ,

 

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ. ΕΧΩ ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ 2 ΕΤΩΝ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΚΑΘΑΡΕΣ ΛΕΞΕΙΣ (ΜΙΛΑΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΛΛΑ ΜΩΡΟΥΔΙΣΤΙΚΑ), ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΔΕΝ ΕΚΤΕΛΕΙ ΕΝΤΟΛΕΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΕΚΕΙΝΕΙ. ΠΗΓΑ ΣΕ ΠΑΙΔΟΝΕΥΡΟΛΟΓΟ ΜΟΥ ΔΙΕΓΝΩΣΕ ΕΛΑΦΡΥ ΔΑΔ ΜΕ ΜΟΥ ΣΥΣΤΗΣΕ ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΕΣ. ΕΧΩ ΒΙΒΛΙΑΡΙΟ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΥ ΑΝΤΡΑ ΜΟΥ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΡΩΤΗΣΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΩ ΜΕΤΑ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ (ΤΟΥ 1ου ΜΗΝΑ). ΕΧΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΩ ΕΑΝ ΠΑΩ ΣΕ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΓΙΑ ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΕΣ. ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΕΝΤΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ? ΕΧΩ ΑΓΧΩΘΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΑΔ. ΕΠΙΣΗΣ ΣΚΕΦΟΤΑΜΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΣΤΕΙΛΩ ΣΕ ΠΑΙΔΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ, ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ.

 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ.

Link to comment
Share on other sites

BEBONITA, μόνο σε έναν γιατρό έχετε πάει;

Eίστε σίγουροι για τη διαγνωσή του;

 

Εγώ στη θέση σας θα πήγαινα και σε δεύτερο και σε τρίτο.

Δεν είναι σωστό να βγαίνουν "έτσι απλά" αυτές οι διαγνώσεις!!

 

Καταρχάς πρέπει να πάτε και σε αναπτυξιολόγο.

Απορώ που δεν σας το πρότεινε ο νευρολόγος.

 

Προσέξτε γιατί παίζονται πολλά συμφέροντα

μεταξύ γιατρών και κέντρων θεραπειών!!!

 

Σε αυτούς τους γιατρούς συμφέρει να σε βγάλουν "προβληματικό"!

Ψαξτε το λιγάκι!

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πολύ, για την ενημέρωση απο ότι έχω αρχίσει και το ψαχνω και εγώ τελικά παίζονται πολλά παιχνίδια. Μου είπαν καλύτερα να πάω σε δημόσιο νοσοκομείο σε αναπτυξιολογο στην κα Θωμαιδου συγκεκριμένα.

 

Αλλα απορώ πως βγάζουν τέτοιες διαγνώσεις για ένα παιδάκι που μόλις 15 λεπτά το είδαν και δεν το έχουν ξαναεξετάσει ποτέ και εννοείται ότι δεν μου είπαν για αναπτυξιολόγο, μόνη μου ψάχτηκα και μάλιστα η συγκεκριμένη επύνυμη παιδονευρολόγος μου βρήκε και γνωστό της να πάω.

 

Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον.

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...