Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

(ιδιωτικό σχολείο) αρνητική απάντηση στη συνάντηση γνωριμίας!


Recommended Posts


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 180
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

  • Maya

    Maya 22 δημοσιεύσεις

  • ΒΕΡΑ

    ΒΕΡΑ 20 δημοσιεύσεις

  • sofi@p

    sofi@p 14 δημοσιεύσεις

  • Aimee

    Aimee 14 δημοσιεύσεις

Και το δικό μας σχολείο έχει λίστα αναμονής αλλά έχει άλλη φιλοσοφία.

 

...

 

Στο δικό μας ιδιωτικό (στην εγγραφή για νηπιαγωγείο όμως) δεν είχαν κανένα κριτήριο αξιολόγησης του παιδιού, ούτε ζήτησαν προσωπική συνέντευξη ... ...

 

Βασούλα, αφού υπήρχε λίστα αναμονής, πώς έγινε η επιλογή των μαθητών;

Γιατί αν δεν υπάρχει κριτήριο αξιολόγησης του παιδιού, η εμπειρία δείχνει ότι "παίζει" αξιολόγηση των γονιών. Εκτός, αν ισχύει ο κανόνας της χρονικής προτεραιότητας: όποιος προλάβει να δώσει νωρίτερα την προκαταβολή.

Link to comment
Share on other sites

Mariamou, φαντάζομαι ότι ο εκπρόσωπος της edit admin δεν θα χαρακτήρισε το παιδί "επιθετικό" και "αρνητικό". Επειδή έχουν χρόνια εμπειρίας, υποθέτω ότι είπε κάτι του στυλ ότι "εκδήλωσε επιθετική συμπεριφορά και αρνητικότητα". Κάτι που στοιχειοθετείται από το ότι κλώτσησε ένα παιδί: είναι αντικειμενικό γεγονός.

 

Το ότι το παιδί δεν χαρακτηρίζεται από τέτοιες συμπεριφορές προφανώς το ξέρει μόνο ο γονιός και ο δάσκαλος του.

Ωστόσο, εκπαιδευτικοί και ψυχολόγοι που βλέπουν επί τόσα χρόνια 150+ παιδιά ετησίως, διαθέτουν μια ικανότητα "screening". Φυσικά δεν είναι αλάθητοι. Είναι πιθανόν να έπεσαν έξω στο δικό σου παιδί, αλλά γενικά η διαδικασία να είναι ορθή.

 

Διαφωνώ κορίτσια για το ότι όλα τα παιδιά κλωτσάνε. Όχι, δεν ισχύει στα έξι. Όταν τα παιδιά ετοιμάζονται για το Δημοτικά, πρέπει να διαθέτουν μια ελάχιστη συναισθηματική ωριμότητα, ώστε να διαχειρίζονται την οργή, τον εκνευρισμό και τη λύπη τους. Κανονικά, αυτή είναι η δουλειά του νηπιαγωγείου. Στο δημοτικό σχολείο, υποτίθεται ότι έχουμε ήδη λύσει το θέμα της σωματικής βίας, ώστε να επικεντρωθούμε στο συναισθηματικό κομμάτι (βλ. ενσυναίσθηση) και, φυσικά, στο μαθησιακό.

Θεωρώ γελοίο να υποχρεώνεται η δασκάλα της Α Δημοτικού να θυμίζει στα παιδιά ότι "δεν κλωτσάμε, δεν βαράμε, δεν δαγκώνουμε".

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Το κάθε ιδιωτικό σχολείο έχει τα δικά του κριτήρια επιλογής μαθητών. Το αν συμφωνούμε ή όχι με αυτά δεν το κατατάσσει αυτομάτως σε κάποια κατηγορία. Όπως εμείς οι γονείς έχουμε τα δικά μας κριτήρια αξιολόγησης των ιδιωτικών σχολείων και με βάση αυτά επιλέγουμε το σχολείο που θα φοιτήσει το παιδί μας, έτσι και τα σχολεία έχουν τα δικά τους κριτήρια επιλογής μαθητών. Σε κάποιες περιπτώσεις, ιδίως σε σχολεία που έχουν μεγάλη λίστα αναμονής, υπάρχει εκ προοιμίου η δυνατότητα να επιλέξουν παιδιά. Προφανώς στην edit admin, όπου εκδηλώνουν ενδιαφέρον κάθε χρόνο πάρα πολλοί γονείς, θέλουν να διευκολύνουν το έργο των εκπαιδευτικών τους επιλέγοντας παιδιά με τα λιγότερα (ή και χωρίς) προβλήματα συμπεριφοράς. Τώρα, αν μπορούν να το διακρίνουν αυτό σε μία συνάντηση, δεν το γνωρίζω, εικάζω όμως πως, μετά από τόσα χρόνια έχουν αναπτύξει μηχανισμούς. Εξάλλου, το να εκφράσει τη δυσαρέσκειά του κλωτσώντας ένα 6χρονο (δεν είναι 2-3 ετών) παιδί ένα άλλο παιδί, ενώ βρίσκεται σε μη οικείο περιβάλλον, όπως και να δεις, δεν είναι κάτι αποδεκτό. Και ανεξάρτητα από το αν το χαρακτήρισαν "επιθετικό", θα έπρεπε το γεγονός από μόνο του να σε προβληματίσει και να σε βάλει σε μια διαδικασία να επανεκτιμήσεις την οριοθέτηση του παιδιού, ακόμη κι αν εντέλει το δέχονταν το παιδί στο σχολείο.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα υπάρχουν, αλλά οι γονείς τους έχουν υψηλό εισόδημα ή κοινωνικό κύρος που μπορεί να λειτουργήσει αντισταθμιστικά....

 

Και αν το παιδί που θα δεχθεί την κλωτσιά έχει γονείς που έχουν υψηλότερο εισόδημα και κοινωνικό κύρος;

Δεν βγάζει πουθενά αυτή η "λογική".

 

 

Στα περισσότερα ιδιωτικά σχολεία, στην αρχή της φοίτησης, οι γονείς υπογράφουμε ότι αποδεχόμαστε τον Κανονισμό του Σχολείου. Εκεί αναφέρονται οι κανόνες του σχολείου (ντύσιμο, ώρες προσέλευσης, παιχνίδια στο σχολείο, εξεζητημένα σχολικά αξεσουάρ) και ρυθμίζονται και τα θέματα συμπεριφοράς παιδιών και γονέων.

Γενικώς, ξεκινάμε με την αρχή "ο δάσκαλος έχει δίκιο". Πολύ δύσκολα ο γονιός θα αμφισβητήσει την κρίση του δασκάλου για το παιδί του. ΄Ετσι, και ο δάσκαλος ευκολότερα λέει τις παρατηρήσεις του στο παιδί.

 

Το δικό μας σχολείο δεν είναι η edit admin. Και τα τελευταία 2 χρόνια δεν διαθέτει πια λίστες αναμονής. Συνεχίζεται όμως η αξιολόγηση των παιδιών. Ακόμα και γονείς που τα παιδάκια τους έχουν φοιτήσει στο Νηπιαγωγείο της Σχολής ενδέχεται να ακούσουν ότι "το παιδί τους δεν διαθέτει τη συναισθηματική ωριμότητα για να φοιτήσει στην Α Δημοτικού ακόμη".

Η διαφορά έγκειται στο πώς ο γονιός θα θεωρήσει μία τέτοια αναφορά: ως στίγμα ή ως ειλικρίνεια.

Και βέβαια στο πώς το Σχολείο έχει καλλιεργήσει (τουλάχιστον στους γονείς με τους οποίους είχε επαφή) τη νοοτροπία ότι πραγματικά δεν έχει καμιά σημασία το αν το παιδί θα πάει στην Α Δημοτικού στα 6 του ή στα 7 του. Σε πολλές προηγμένες χώρες του κόσμου, τα παιδιά ξεκινάνε στα 8 τους χρόνια την εκπαίδευση. Είναι άδικο και λανθασμένο να προσδοκούμε την ίδια ωρίμανση από όλα τα παιδιά. Είναι άδικο και ατελέσφορο να τα πιέσουμε προς αυτήν την κατεύθυνση. Το σημαντικό είναι να πάνε Α Δημοτικού τότε που είναι πραγματικά έτοιμα, για να ανταπεξέλθουν στις (ουκ ολίγες) απαιτήσεις, ώστε τα σχολικά τους χρόνια να είναι στη συνέχεια όσο το δυνατόν ανέφελα.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς όπως το είπες Mariamou.

Και πέφτουν έξω και κάνουν λάθος και χάνουν'' ευκαιρίες''.

Και φυσικά δεν πιστεύω, ότι, δεν δέχτηκαν το παιδί σου για διασφάλιση του κύρους, του ύφους, της ποιότητας του σχολείου.Μην τρελαθούμε κιόλας.Και παιδιά πολύ ζωηρά έχουν και με μαθησιακές δυσκολίες έχουν, κλπ κλπ.

Εαν όμως έχουν συμπληρωθεί οι θέσεις ή δεν υπάρχουν αρκετά παιδιά να φτιάξουν και νέο τμήμα ,κάποια επιλογή θα γίνει με Χ κριτήρια. Όποια θέλουν εκείνοι, γιατί έτσι θέλουν στο φινάλε και... τι να κάνουμε, έτσι είναι η ζωή.

 

Δεν αισθάνομαι ότι έχασες .... ψάξε για άλλο σχολείο.

 

Και να θυμάσαι οτι εμείς βάζουμε τα παιδιά μας σε αυτήν την διαδικασία (για να τους προσφέρουμε το καλύτερο στη συνέχεια...) και ξέρουμε ότι μπορεί και να συμβεί και αυτό... για πολλούς και διαφορετικούς λόγους.

Σε καταλαβαίνω, γιατι είσαι μανούλα και είναι το παιδί σου αλλά πολύ σημασία έδωσες δεν έχασες και το καλύτερο σχολείο της Ελλάδας.Υπάρχουν ίδια και πολύ καλύτερα θα πω!!

 

Δεν πιστεύω να λες στο παιδί τίποτα για αυτές τις σαχλαμάρες?????

Link to comment
Share on other sites

Βασούλα, αφού υπήρχε λίστα αναμονής, πώς έγινε η επιλογή των μαθητών;

Γιατί αν δεν υπάρχει κριτήριο αξιολόγησης του παιδιού, η εμπειρία δείχνει ότι "παίζει" αξιολόγηση των γονιών. Εκτός, αν ισχύει ο κανόνας της χρονικής προτεραιότητας: όποιος προλάβει να δώσει νωρίτερα την προκαταβολή.

 

 

Ναι Aimee, ισχύει ο κανόνας της χρονικής προτεραιότητας. Αλλά μιλάμε για έναι πολύ μικρότερο σχολείο από την edit admin όπου οι ελεύθερες θέσεις για Α΄δημοτικού είναι ελάχιστες (καλύπτονται από τα 2 τμήματα νηπιαγωγείου κατά 90%)/

8HQvp2.png
Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ που πέρυσι έλεγα ότι η αξιολόγηση γίνεται για τα ματιά του κόσμου και ότι αποκλείεται να κόβουν κάποιον... Τελικά κάποιοι κόβονται. Και δε νομίζω να συμπληρώθηκαν οι θέσεις των 7 τμημάτων της Α δημοτικού από τον Απρίλη... Αν πάλι συμπληρώθηκαν, μπράβο στο σχολείο!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Μπορεί και να συμπληρώθηκαν. Υπάρχουν τα αδελφάκια που έχουν προτεραιότητα, κι εξάλλου οι συνεντεύξεις ξεκινάνε από το Γενάρη. Επίσης είναι ένα σχολείο με λογικές τιμές και καλό όνομα. Γιατί να μην τα γεμίζει τα τμήματά του;

Link to comment
Share on other sites

Και το δικό μας σχολείο έχει λίστα αναμονής αλλά έχει άλλη φιλοσοφία.

 

Είμαι κατά αυτής της διαδικασίας διότι μόνο σκοπό έχει να φιλτράρει τα παιδιά με κριτήρια όχι εκπαιδευτικά αλλά διευκόλυνσης του σχολείου (να αποφύγει τις "δύσκολες" περιπτώσεις).

 

Όλα τα ιδιωτικά σχολεία, εκτός από σχολεία είναι και επιχειρήσεις. Λογικό το βλέπω να προτιμούν να αποφύγουν τις "δύσκολες" περιπτώσεις. Και εγώ να ήμουν αυτό θα προτιμούσα.

 

Παρεπιπτόντως, ένα σχολείο είναι λογικό να ελέγχει όχι μόνο τα καθαρά μαθησιακά θέματα, αλλά και τα θεματα συμπεριφοράς. Στην πραγματικότητα στην πρώτη δημοτικού αυτό κυρίως ελέγχεις. Συναισθηματική και κοινωνική ωριμότητα. Το γνωστικό κομμάτι λίγο πολύ όλα τα παιδάκια μπορούν να το καλύψουν.

Link to comment
Share on other sites

Mariab, ένα σχολείο όπως το περιγράφεις (δλδ πωσ βάζει σαν προτεραιότητα την επιχείρηση, φιλτράροντας την συμπεριφορά των παιδιών και αποκλείοντας την "δυσκολία") για την δική μου φιλοσοφία είναι απορριπτέο.

 

Δεν σου θυμίζει λίγο "αρία" φυλή όλο αυτό (γερμανικής κλίσης το σχολείο, τυχαίο δεν νομίζω !!!!)

8HQvp2.png
Link to comment
Share on other sites

Mariab, ένα σχολείο όπως το περιγράφεις (δλδ πωσ βάζει σαν προτεραιότητα την επιχείρηση, φιλτράροντας την συμπεριφορά των παιδιών και αποκλείοντας την "δυσκολία") για την δική μου φιλοσοφία είναι απορριπτέο.

 

Δεν σου θυμίζει λίγο "αρία" φυλή όλο αυτό (γερμανικής κλίσης το σχολείο, τυχαίο δεν νομίζω !!!!)

 

Καλημέρα!

Νομίζω δεν έχεις δίκιο και κρίνεις λίγο άδικα το σχολείο. Ένα ιδιωτικό σχολείο έχει κάποια στάνταρ, κάποιες αρχές. Και αυτό το κάνει όχι από σνομπισμό ή λόγω αρίας φυλής κλπ κλπ αλλά γιατί οι υπόλοιποι γονείς που πληρώνουν το σχολείο αυτό το πληρώνουν ΚΑΙ γιατί έχει κάποιο επίπεδο. Δεν είναι κακό αυτό. Το ίδιο συμβαίνει και στα πανεπιστήμια στην Αμερική και στην Αγγλία. ΑΝάλογα με το επίπεδό τους αξιολογούν τους φοιτητές τους. Εγώ είχα στείλει πολλές αιτήσεις στα πανεπιστήμια της Αγγλίας για το μεταπτυχιακό μου .... δεν είχα γραφτεί απλά (επειδή θα πλήρωνα!).

 

Σε πολλά σχολεία κάνουν αξιολόγηση. Κάπως πρέπει να επιλέξεις τους μαθητές σου όταν έχεις πολλές αιτήσεις. Στη γερμανική σχολή και στο κολλέγιο (αν δεν κάνω λάθος) δίνουν εξετάσεις. Και σε άλλα σχολεία περνάνε τα παιδιά από συνέντευξη. Δηλαδή θεωρείτε ότι είναι καλύτερο να τα παίρνουν βάσει λίστας αναμονής. Όποιος δλδ έχει βάλει πρώτος το όνομά του?

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites

Mariamou ... δε θεωρώ ότι έχεις δίκιο που τα βάζεις με το σχολείο. Εντάξει μπορεί το παιδάκι σου να είχε μία άσχημη μέρα και να φέρθηκε έτσι αλλά και το σχολείο έκρινε ότι αν αυτό το παιδί στις 'δύσκολές' του μέρες φέρεται έτσι δεν το θέλουν. Το να κλοτσήσει κάποιο παιδί δεν είναι κάτι που δικαιολογείται ακόμα και για μία φορά αν έγινε ... και νομίζω ότι θα έπρεπε να σε προβληματίσει κι όχι να σε νευριάσει. Μπορεί να σκέφτηκαν τις αντιδράσεις που θα έχουν από άλλους γονείς αν το κάνει ξανά τις πρώτες μέρες της χρονιάς.

Δες το κι αλλιώς, μπορεί το παιδί όντως να το πήρε στραβά το σχολείο. Θα ήθελες να στείλεις το παιδί σε ένα σχολείο που δεν του αρέσει? Έστω και από ένστικτο?

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Μπορεί και να συμπληρώθηκαν. Υπάρχουν τα αδελφάκια που έχουν προτεραιότητα, κι εξάλλου οι συνεντεύξεις ξεκινάνε από το Γενάρη. Επίσης είναι ένα σχολείο με λογικές τιμές και καλό όνομα. Γιατί να μην τα γεμίζει τα τμήματά του;

 

Εμένα απλά ο προβληματισμός μου είναι: Περνάνε από αξιολόγηση και τα αδερφάκια ή αυτά τα παίρνουν χωρίς αξιολόγηση???

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα!

 

Σε πολλά σχολεία κάνουν αξιολόγηση. Κάπως πρέπει να επιλέξεις τους μαθητές σου όταν έχεις πολλές αιτήσεις. Στη γερμανική σχολή και στο κολλέγιο (αν δεν κάνω λάθος) δίνουν εξετάσεις. Και σε άλλα σχολεία περνάνε τα παιδιά από συνέντευξη. Δηλαδή θεωρείτε ότι είναι καλύτερο να τα παίρνουν βάσει λίστας αναμονής. Όποιος δλδ έχει βάλει πρώτος το όνομά του?

 

Στο Κολλέγιο τα παιδιά στην α' δημοτικού μπαίνουν με κλήρωση κατά 80%, τα αποτελέσματα της οποίας είναι απολύτως δεσμευτικά για το σχολείο. Στη τρίωρη εκτίμηση διαπιστώνεται αν το παιδί μπορεί να λειτουργήσει στην ομάδα, αν διαπιστωθεί ότι το παιδί είναι σε 'κακή μέρα' του δίνουν μία δεύτερη ευκαιρία και σε οριακές περιπτώσεις (περίπου 2-3 παιδιά το χρόνο) ανακοινώνουν εγγράφως στους γονείς ότι το παιδί δεν ταιριάζει στο σχολείο αυτό, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν είναι έτοιμο για α' δημοτικού.

 

Από την ίδια αξιολόγηση περνάνε και τα αδερφάκια, εννοείται.

Οι εξετάσεις στην α' δημοτικού απαγορεύονται.

Εξετάσεις εισαγωγής κάνουν τα περισσότερα ιδιωτικά γυμνάσια...

 

Κατά την γνώμη μου, το καλό όνομα του κάθε σχολείου διασφαλίζεται από το πώς θα διαχειριστεί τα παιδιά παιδιά που έχει όχι από το ποια παιδιά θα πάρει.

Link to comment
Share on other sites

Στο Κολλέγιο τα παιδιά στην α' δημοτικού μπαίνουν με κλήρωση κατά 80%, τα αποτελέσματα της οποίας είναι απολύτως δεσμευτικά για το σχολείο. Στη τρίωρη εκτίμηση διαπιστώνεται αν το παιδί μπορεί να λειτουργήσει στην ομάδα, αν διαπιστωθεί ότι το παιδί είναι σε 'κακή μέρα' του δίνουν μία δεύτερη ευκαιρία και σε οριακές περιπτώσεις (περίπου 2-3 παιδιά το χρόνο) ανακοινώνουν εγγράφως στους γονείς ότι το παιδί δεν ταιριάζει στο σχολείο αυτό, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν είναι έτοιμο για α' δημοτικού.

 

Από την ίδια αξιολόγηση περνάνε και τα αδερφάκια, εννοείται.

Οι εξετάσεις στην α' δημοτικού απαγορεύονται.

Εξετάσεις εισαγωγής κάνουν τα περισσότερα ιδιωτικά γυμνάσια...

 

Εντάξει στην α δημοτικού οι εξετάσεις απαγορεύονται αλλά ένα είδος αξιολόγησης υπάρχει στα περισσότερα σχολεία. Ακόμα και στο κολλέγιο έτσι όπως το περιγράφεις ... μια αξιολόγηση την κάνουν. Τώρα αν θεωρείται από κάποιους το 80% να μπαίνει με κλήρωση καλύτερη διαδικασία ... τι να πω.

 

Το δεύτερη ευκαιρία δεν είναι κακό. Απλά από την άλλη και ένα σχολείο σαν την edit admin που έκανε 7 τμήματα των 27παιδιών πέρσυ (και φέτος νομίζω δε θέλει να πάει πάλι στα 7 τμήματα) ίσως δε νιώθει την ανάγκη να το κάνει αυτό ... και δικαίωμά του στην τελική. Σου λέει: ας πάω στα σίγουρα καλύτερα αφού μπορώ.:wink:

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαίνω τον όρο "αγάπη", "αγαπήσουν"... Τα βρίσκω πολύ βαριά συναισθήματα για σχολείο. Είναι δυνατόν να θέλω η κάθε δασκάλα του παιδιού μου να "ΤΟ αγαπάει" ? Και γιατί δηλαδή να θεωρούμε ότι το συγκεκριμένο παιδάκι πρέπει να πάει σε κάποιο σχολείο που να "το αγαπάνε"; Σχολείο ψάχνουμε όχι ανάδοχη οικογένεια.

.....

Μη συγχέουμε όμως την εκπαιδευτική διαδικασία με την "αγάπη".

 

ΟΚ, τώρα το είδα.

Καταρχάς όλοι δουλεύουμε για τα λεφτά.

Όμως, πρέπει να αγαπάμε τη δουλειά μας για να την κάνουμε καλά, ειδικά όταν η δουλειά μας περιλαμβάνει ανθρώπους και δη παιδιά.

Το παιδί σε ένα σχολικό περιβάλλον πρέπει να αισθάνεται αποδοχή και ασφάλεια για να αναπτυχθεί. Αυτό εγώ, ως γονιός, το ονομάζω επαγγελματισμό, τα παιδιά μου όμως το βιώνουν ως αγάπη.

Από την άλλη, οι περισσότεροι έχουμε την εμπειρία από δασκάλους που αγαπάνε τη δουλειά του ως 'αυτοπραγμάτωση' -εξ ου και το βιογραφικό τους είναι άπαιχτο- αλλά δεν πολυσυμπαθούν τα παιδιά, ή μία συγκεκριμένη κατηγορία παιδιών. Αυτός ο δάσκαλος δεν λειτουργεί καλά σε μία τάξη.

 

Αυτό θέλω να πω και το ξέρω εκ των προτέρων ότι συμφωνείς.....:lol:

 

Για το ότι δεν πρέπει να συγχέουμε την εκπαιδευτική διαδικασία με την 'αγάπη', διαφωνώ κάθετα...

Link to comment
Share on other sites

Τώρα αν θεωρείται από κάποιους το 80% να μπαίνει με κλήρωση καλύτερη διαδικασία ... τι να πω.

 

Δεν υπάρχει καλύτερο ή χειρότερο σε αυτά τα πράγματα. Το κάθε σχολείο μπορεί να καθορίζει το σύστημα που θα δέχεται μαθητές.

 

 

Εννοείται, δεν είμαι κατά της διαδικασίας αξιολόγησης, ακόμα και για να γνωρίσει το σχολείο τα πρωτάκια και να φτιάξει λειτουργικά και ισορροπημένα τμήματα. Εγώ αντέδρασα λόγω της προχειρότητας της διαδικασίας, τουλάχιστον όπως περιγράφηκε, η οποία με ενοχλεί σε όλους τους τομείς της ζωής μου, όχι μόνο σε αυτό το θέμα...:lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Εμένα απλά ο προβληματισμός μου είναι: Περνάνε από αξιολόγηση και τα αδερφάκια ή αυτά τα παίρνουν χωρίς αξιολόγηση???

ναι. και τα αδερφάκια περνάνε αξιολόγηση στο συγκεκριμένο σχολείο.

Link to comment
Share on other sites

Mariab, ένα σχολείο όπως το περιγράφεις (δλδ πωσ βάζει σαν προτεραιότητα την επιχείρηση, φιλτράροντας την συμπεριφορά των παιδιών και αποκλείοντας την "δυσκολία") για την δική μου φιλοσοφία είναι απορριπτέο.

 

Δεν σου θυμίζει λίγο "αρία" φυλή όλο αυτό (γερμανικής κλίσης το σχολείο, τυχαίο δεν νομίζω !!!!)

 

Να πω την αλήθεια δεν μου θυμίζει άρεια φυλή. Κοινή λογική μου θυμίζει. Όλοι προτιμάμε να περιβαλόμαστε από ανθρώπους ευγενικούς και καλοαναθρεμένους. Εγώ σίγουρα θέλω το παιδί μου να έχει συμμαθητές που δεν περιμένουν από το σχολείο να τους διδάξει βασικούς κανόνες συμπεριφοράς. Και για τον εαυτό μου, στη δουλειά μου το ίδιο ακριβώς θέλω. Την μαθησιακή δυσκολία την δέχομαι και είναι μία άλλη συζήτηση. Την κακή συμπεριφορά γιατί να την δεχτώ όμως όταν μπορώ να το αποφύγω;

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι που έχω ένα παιδί ευαίσθητο που είναι τύπος και υπογραμμός σύμφωνα με τη δασκάλα του νηπιαγωγείου που πηγαίνει σε καλό ιδιωτικό, και συγχύζεται από τη φασαρία που κάνουν τα αγόρια ή όταν θα τη σπρώξει κάποια συμμαθήτρια, δεν θα θιγόμουν εάν το σχολείο έκανε δεκτό ένα παιδί που εκ προοιμίου γνώριζε ότι μπορεί να βιαιοπραγήσει; Γιατί πρέπει να βλέπουμε και την άλλη μεριά, όχι μόνο του γονιού που απορρίπτεται το παιδί του αλλά και του γονιού που στην εισαγωγική συνέντευξη το παιδί του έφαγε την κλωτσιά. Εάν ήμουν αυτός ο γονιός σίγουρα δεν θα ήθελα το σχολείο να κάνει δεκτό αυτό το παιδί. Σε καμία περίπτωση δεν στιγματίζει το παιδί περαιτέρω, αλλά είναι ένα δείγμα, και για μένα το πιο σημαντικό δεν είναι το αν θα βγάλουμε όλοι επιστήμονες αλλά καλούς ανθρώπους που θα σέβονται και θα αγαπούν την κοινωνία στην οποία ζουν και τους συνανθρώπους τους. Και νομίζω ότι για να γίνει αυτό, η κριτική θα πρέπει να ξεκινάει πρώτα από όλα από το τι θα μπορούσαμε να κάνουμε καλύτερα ως γονείς και από τα παιδιά μας.

Link to comment
Share on other sites

Guest
Το θέμα αυτό είναι κλειστό για νέες απαντήσεις
×
×
  • Δημιουργία νέου...