Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

(ιδιωτικό σχολείο) αρνητική απάντηση στη συνάντηση γνωριμίας!


Recommended Posts

Μα φυσικά....αφού το κάθε παιδί στον κόσμο είναι ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ..ο κάθε άνθρωπος είναι μια ξεχωριστή οντότητα! :)

 

Όντως ... απλά τα περισσότερα σχολεία τείνουν να το ξεχνούν αυτό! Εγώ έχω την τύχη να είμαι σε ένα που δεν το ξεχνά :wink:

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 180
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

  • Maya

    Maya 22 δημοσιεύσεις

  • ΒΕΡΑ

    ΒΕΡΑ 20 δημοσιεύσεις

  • sofi@p

    sofi@p 14 δημοσιεύσεις

  • Aimee

    Aimee 14 δημοσιεύσεις

Ανεξάρτητα από την βασική ξένη γλώσσα πάλι, παρατηρώ ότι η edit admin κάνει ένα φιλτράρισμα στα άτακτα παιδιά -το οποίο όπως φαίνεται υπεραμύνονται οι γονείς -, ενώ, όπως λέει σε άλλο θέμα η jst, στο edit admin δεν έχουν τέτοια προβλήματα.

 

Συγνώμη που στο λέω ... αλλά λάθος παρατηρείς! Κανένα φιλτράρισμα δε γίνεται στα άταχτα παιδιά! Η δικιά μου ΕΙΝΑΙ ένα άτακτο παιδί πχ ... και τη χειρίζονται μια χαρά. Αυτό που γίνεται είναι ένα φιλτράρισμα στα παιδιά που θα δημιουργήσουν ή θα τους δημιουργηθεί μεγάλο πρόβλημα.

 

Και δεν ξέρω πώς να το πούμε πια ... η Σοφία, η bobonela κι εγώ που είμαστε στο σχολείο αυτό:

Έχεις 150θέσεις πχ στην Α δημοτικού ώστε να κάνεις 6 τμήματα των 25παιδιών ... γιατί ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ να πάρεις παραπάνω. Έχεις τη δυνατότητα να διαλέξεις γιατί είσαι ιδιωτικό. Τι κάνεις??? Σειρά προτεραιότητας? Κλήρωση? IQ? Χρώμα δέρματος? Εξετάσεις? Status γονιών? Ποιος δίνει τα παραπάνω? ΔΩΡΕΑ που κάνουν οι γονείς στο σχολείο !!!! ? Παιδιά που μπορεί να δημιουργήσουν πρόβλημα στην τάξη και στους συμμαθητές τους? Κάπως πρέπει να διαλέξεις ... αφού δε μπορείς να τα πάρεις όλα!!!!!!!!!!!!! Και σκεφτείτε λοιπόν μόνοι σας τι απ' όλα που έγραψα σας φαίνεται πιο normal!!!

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites

Maya και GeorginaT, δεν ξερω πως θα αντιδρουσε και το edit admin σε περιπtωση βιαιοπραγιας την ωρα της πρωτης γνωριμιας/αξιολογησης. Οι ερωτησεις που τους εκανα αφορουσαν στο level ενεργητικοτητας και στο χαρακτηρα του δικου μου παιδιου. Δε νομιζω οτι η edit admin θα εκοβε το απλα ζωηρο εαν δε μεσολαβουσε το συγκεκριμενο συμβαν. Και βεβαια με μια ενημερωση που μου εκαναν, δε μπορω να εχω πληρη εικονα της πολιτικης τους.

 

Jst δυο σκέψεις πάνω σε αυτό... η μια δεν ξέρω/δεν απαντώ καθώς κάθε σχολείο είναι διαφορετικό. Προσωπικα θέλω να πιστεύω ότι κανένα σχολείο δεν θα έκανε τα στραβά μάτια σε περίπτωση βιαιοπραγίας... απλά θα μπορούσε να υπάρχει διαφορετική αντιμετώπιση.

Επίσης εξαρτάται από την εμπειρία του αξιολογητή καθώς και το τι προηγήθηκε... άλλη εικόνα έχεις αν έχεις παρακολουθήσει όλη τη σκηνή και άλλη αν απλά είδες το αποτέλεσμα.

 

Η διαδικασία της αξιολόγησης δεν είναι κάτι το φοβερό για αυτό και αναρωτιέμαι τι θα ωθούσε ένα 5χρονο σε τέτοια αντίδραση. Στη οποία περίπτωση όπως είπαμε και πριν μια απλή ενημέρωση δεν φτάνει.... καθώς όλοι προσπαθούν να πουν τι καλό σχολείο που είναι...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

GeorginaT, κι εγώ το πιστεύω αυτό. Δηλαδή θεωρητικά τα συστήματα έχουν κάποια φιλοσοφία, στα ελληνικά σχολεία όμως έχουν προσαρμοστεί στις απαιτήσεις της αγοράς και οι διαφορές τους έχουν αμβλυνθεί πολύ.

 

Τώρα, το αν θα ήταν ευτυχισμένο το παιδί σε ένα συγκεκριμένο σχολείο και πάλι είναι μία παγίδα, πρώτον γιατί δεν ξέρεις τι δυναμική θα αναπτύξει ένα παιδί και δεύτερον γιατί ... τα λόγια είναι λόγια: κυκλοφορούν φήμες για 'απαιτητικά προγράμματα' που κατά τη γνώμη μου κινούνται απλά στο μέσο όρο. Εγώ από την εικόνα που έχω από πολλά σχολεία, δεν έχω διαπιστώσει 'απαιτητικό πρόγραμμα' σε σχολείο, στο δημοτικό, δηλαδή πρόγραμμα που να δυσκολεύει το μέσο παιδί.

 

(Ή μάλλον έχω ακούσει, αλλά είναι για ένα σχολείο, για το οποίο η μητέρα του παιδιού δήλωσε αφοπλιστικά ότι αισθάνεται ότι το παιδί της 'κουβαλάει πέτρες από την μία μεριά στην άλλη', δηλαδή ότι φορτώνεται άσκοπα, μόνο για να φαίνεται ότι υπάρχει πολλή δουλειά.)

 

Maya όταν έκανα τη έρευνα για τα σχολεία δεν είχα δει θεμελιώδεις διάφορες... Είτε μικρά είτε μεγάλα προσπαθούν να προσφέρουν πλήθος επιλογών αναφορικά με επιπλέον δραστηριότητες και ενασχολήσεις (ξένες γλώσσες, αθλήματα, μουσική, μπαλέτα κλπ)

 

Το το θεωρεί κάποιος "απαιτητικό" μπορεί για κάποιον άλλο να είναι μέτριο και έναν τρίτο χαλαρό... αυτό έχει σίγουρα να κάνει και με τις δυνατότητες του παιδιού...

 

Σίγουρα στα 5-6 χρόνια του παιδιού δεν μπορείς να προβλέψεις εύκολα τις κλίσεις του... αλλά μπορείς να δεις κάποια στοιχεία του χαρακτήρα τους... Όπως και να χει η επιλογή του σχολείου δεν αποτελεί ποτέ μια εύκολη απόφαση και πάντα μας κάνει να αναρωτιόμαστε στην αρχή...

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη που στο λέω ... αλλά λάθος παρατηρείς! Κανένα φιλτράρισμα δε γίνεται στα άταχτα παιδιά! Η δικιά μου ΕΙΝΑΙ ένα άτακτο παιδί πχ ... και τη χειρίζονται μια χαρά. Αυτό που γίνεται είναι ένα φιλτράρισμα στα παιδιά που θα δημιουργήσουν ή θα τους δημιουργηθεί μεγάλο πρόβλημα.

 

Το ξέρω ότι δεν πρόκειται να συμφωνήσουμε αλλά ποιος είναι οι ορισμός του "άτακτου παιδιού";

 

Ίσως ανοίγω τους ασκούς του Αιολου εδώ αλλά θα ήθελα να μάθω γιατί χαρακτηρίζεις τη μικρή σου ως άτακτη.

Link to comment
Share on other sites

Το ξέρω ότι δεν πρόκειται να συμφωνήσουμε αλλά ποιος είναι οι ορισμός του "άτακτου παιδιού";

 

Ίσως ανοίγω τους ασκούς του Αιολου εδώ αλλά θα ήθελα να μάθω γιατί χαρακτηρίζεις τη μικρή σου ως άτακτη.

 

 

Εγώ θα την χαρακτήριζα... Ζωντανή - ενεργητική - γεμάτη όρεξη να τα ζήσει όσα της προσφέρονται (ακομη κι αυτά που ίσως ανήκουν σε άλλους..:-P).

Δεν είναι άτακτο ένα παιδί που απλά ...είναι Ζωντανό και όχι κοιμισμένο δηλ. πίσω από ένα βιβλίο ή στο βρακί της μάνας του...

Αυτό είναι υγιές!

Link to comment
Share on other sites

Το ξέρω ότι δεν πρόκειται να συμφωνήσουμε αλλά ποιος είναι οι ορισμός του "άτακτου παιδιού";

 

Ίσως ανοίγω τους ασκούς του Αιολου εδώ αλλά θα ήθελα να μάθω γιατί χαρακτηρίζεις τη μικρή σου ως άτακτη.

 

Ευχαρίστως να σου πω αλλά θα είμαστε εκτός θέματος!

 

Θα σου πω εν συντομία τη διαφορά του παιδιού μου ως άτακτο με αυτό που φιλτράρει η edit admin. Η μικρή μου είναι πολύ ζωηρή και κινητική, γυρνάει πίσω της στο μάθημα, πολλές φορές δεν προσέχει, χαζεύει. Είναι πολύ πιο ζωηρή από το μέσο όρο της ηλικίας της υπό αυτή την έννοια ... και απ' ότι μου λένε και οι δασκάλες (είναι και μικρή). Η διαφορά όμως της μικρής μου με αυτό που φιλτράρει η edit admin είναι ότι η δικιά μου δε θα έβριζε ούτε θα χτύπαγε παιδί ή δασκάλα ...

 

Αρα αυτό που θέλω να πω είναι ότι δε φιλτράρει τα άταχτα παιδιά αλλά τα επιθετικά και τα άκρως κακότροπα

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites

bobonela και BEPA ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

 

BEΡΑ να υποθέσω ότι η κόρη σου ειναι από τα μικρά της τάξης;;;

Παιδιά δηλαδή που έχουν γενέθλια από Mαιο και μετά;;;

 

Παρόμοια συμπεριφορά έχει και ο δικός μου... χαζεύει... κάνει τα δικά του... βαριέται πολλές φορές :)

Ισως να ανοιξουμε αλλο θεμα για τα "μικρά της τάξης" για να μην είμαστε και εκτός θεμάτος εδώ...

 

Στην οποια περίπτωση δεν κρίνω τη διαδικασία επιλογής της edit admin και θεωρώ πως επιθετικά και κακοτροπα παιδιά θα τα απέρριπταν και άλλα σχολεία....

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

bobonela και BEPA ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

 

BEΡΑ να υποθέσω ότι η κόρη σου ειναι από τα μικρά της τάξης;;;

Παιδιά δηλαδή που έχουν γενέθλια από Mαιο και μετά;;;

 

 

Θα σε απογοητεύσω....:P Το Δεκέμβρη έχει γενέθλια ο δικός μου!!!!

 

Ολα πάντως είναι θέμα παιδιού κυρίως και όχι πότε γεννήθηκε. Ρώτα κι εμάς που είμαστε 6 σχολικά χρόνια σε αυτήν την κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Θα σε απογοητεύσω....:P Το Δεκέμβρη έχει γενέθλια ο δικός μου!!!!

 

Ολα πάντως είναι θέμα παιδιού κυρίως και όχι πότε γεννήθηκε. Ρώτα κι εμάς που είμαστε 6 σχολικά χρόνια σε αυτήν την κατάσταση.

 

bobonela, αν εχει γενέθλια Δεκέμβριο τότε εμπίπτει στην κατηγορία που είπα :)

O μήνας γέννησης εχει να κανει λίγο αφού με βασει το σύστημα εισαγωγής στο σχολείο παιδιά που έχουν γεννηθεί από Ιανουάριο ως Δεκέμβριο πάνε πρώτη δημοτικού...

Link to comment
Share on other sites

bobonela, αν εχει γενέθλια Δεκέμβριο τότε εμπίπτει στην κατηγορία που είπα :)

O μήνας γέννησης εχει να κανει λίγο αφού με βασει το σύστημα εισαγωγής στο σχολείο παιδιά που έχουν γεννηθεί από Ιανουάριο ως Δεκέμβριο πάνε πρώτη δημοτικού...

 

 

Ναι, εμπίπτει στην κατηγορία που είπες, απλά.... την μεγάλωσες πολύ:P

 

Αλλο να έχει γεννηθεί Μάιο και άλλο...Δεκέμβριο. Στα μικρά παιδιά παίζει ρόλο και ο ένας μήνας διαφορά!

Link to comment
Share on other sites

Ναι, εμπίπτει στην κατηγορία που είπες, απλά.... την μεγάλωσες πολύ:P

 

Αλλο να έχει γεννηθεί Μάιο και άλλο...Δεκέμβριο. Στα μικρά παιδιά παίζει ρόλο και ο ένας μήνας διαφορά!

 

Συμφωνούμε απόλυτα... ο δικος μου ειναι Νοεμβριο... οποτε σε καταλαβαινω και ειναι και αγορακι που εχει ενα επιπλεον βαθμό δυσκολίας :)

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Για να μην μείνει κάτι ασαφές: Κάθε σχολείο μπορεί να δέχεται παιδιά όπως θέλει- και επειδή κατάλαβα την ειρωνεία, ekavi_ , ναι υπάρχει και η κλήρωση και η σειρά προτεραιότητας.... Επίσης υπάρχει και το όποιος θέλει ο ιδιοκτήτης. Άλλωστε πλέον λόγω της κρίσης μόνο λίγα σχολεία 'επιλέγουν' παιδιά.

 

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι ο τρόπος που ένα σχολείο επιλέγει τα παιδιά και το πουλάει στους γονείς, δείχνει κάτι και για την φιλοσοφία του σχολείου και των γονιών. Ελπίζω να έγινα σαφής. Και το είπα στο πλαίσιο συζήτησης για τις διαφορές των σχολείων και το έφερα ως παράδειγμα γιατί αυτό συζητούσαμε και νομίζω ότι ΕΙΧΑΤΕ καταλήξει ότι ένα ιδιωτικό σχολείο, ειδικά αφού μπορεί να επιλέξει, επιτρέπεται να κάνει ό,τι θέλει, ώστε να εξασφαλίσει το καλύτερο επίπεδο μαθητών. Γιατί αρπαχτήκατε όταν σας το επανέλαβα εγώ?

Link to comment
Share on other sites

Όντως ... απλά τα περισσότερα σχολεία τείνουν να το ξεχνούν αυτό! Εγώ έχω την τύχη να είμαι σε ένα που δεν το ξεχνά :wink:

 

 

Βέρα δεν μπορεί να εννοείς αυτό που γράφεις.Θέλω να πιστεύω πως το έγραψες χωρίς να το σκεφτείς ιδίαίτερα..ίσως λίγο βιαστικά..Είναι τόσο αλαζωνικό να λες πως "είσαι τυχερή γιατί το παιδί σου φοιτά σε ένα σχολείο ,που το αντιμετωπίζουν ως ξεχωριστή οντότητα"!Τα άλλα σχολεία πανελλαδικώς τι κάνουν ΚΑΙ όπως λες τα "περισσότερα"....Και ΠΟΙΑ είναι αυτά???ΘΕΩΡΟΎΝ τα παιδιά μας, τα παιδιά του κόσμου "τσουβάλια" και όχι ξεχωριστές οντότητες;ΞΕΧΝΟΥΝ την Μοναδικότητα της κάθε ανθρώπινης υπάρξης; Κρίμα Βέρα, γιατί είμαστε γονείς και μεγαλώνουμε παιδιά.... :(

Link to comment
Share on other sites

Για να μην μείνει κάτι ασαφές: Κάθε σχολείο μπορεί να δέχεται παιδιά όπως θέλει- και επειδή κατάλαβα την ειρωνεία, ekavi_ , ναι υπάρχει και η κλήρωση και η σειρά προτεραιότητας.... Επίσης υπάρχει και το όποιος θέλει ο ιδιοκτήτης. Άλλωστε πλέον λόγω της κρίσης μόνο λίγα σχολεία 'επιλέγουν' παιδιά.

 

Δεν ειρωνεύτηκα τίποτα.

 

Τέθηκε το ερώτημα, ποιος τρόπος εισαγωγής μας φαίνεται πιο νορμάλ και απάντησα...

 

Αλλά στην τελική το ξέρω ότι τα κριτήρια μπορεί να είναι "όποιον θέλει ο ιδιοκτήτης"

Link to comment
Share on other sites

Πιστευω οτι το καλυτερο στη συγκεκριμενη περιπτωση θα ηταν να ενημερωνατε οι μαμαδες που πηγαινετε τα παιδια σας εκει τη διοικηση του σχολειου για τη συγκεκριμενη καταγγελια και αν επιθυμει να στειλει απαντηση. Δεν ειναι καλο ουτε να υπονοουμε πως το παιδακι της κοπελας ειχε καποιο αξεπεραστο μαθησιακο προβλημα λες κι ημασταν μπροστα, αλλα κι αυτο που γινεται τωρα, για μια καταγγελια μελους με 6 ποστς που δεν εχει μπει εδω κι ενα μηνα να υπερασπιστει τα λεγομενα του που θιγουν ενα ιστορικο σχολειο, να κοντευουμε να κυλιστουμε στις λασπες, ειναι ματαιο νομιζω.

Think Different
Link to comment
Share on other sites

Βέρα δεν μπορεί να εννοείς αυτό που γράφεις.Θέλω να πιστεύω πως το έγραψες χωρίς να το σκεφτείς ιδίαίτερα..ίσως λίγο βιαστικά..Είναι τόσο αλαζωνικό να λες πως "είσαι τυχερή γιατί το παιδί σου φοιτά σε ένα σχολείο ,που το αντιμετωπίζουν ως ξεχωριστή οντότητα"!Τα άλλα σχολεία πανελλαδικώς τι κάνουν ΚΑΙ όπως λες τα "περισσότερα"....Και ΠΟΙΑ είναι αυτά???ΘΕΩΡΟΎΝ τα παιδιά μας, τα παιδιά του κόσμου "τσουβάλια" και όχι ξεχωριστές οντότητες;ΞΕΧΝΟΥΝ την Μοναδικότητα της κάθε ανθρώπινης υπάρξης; Κρίμα Βέρα, γιατί είμαστε γονείς και μεγαλώνουμε παιδιά.... :(

 

Πραγματικά δεν ξέρω τι θεώρησες αλαζονικό ... ή τι δεν κατάλαβες. Η κάθε δασκάλα στην edit admin που κάνει μάθημα στο δικό μου παιδί μου λέει πράγματα για το παιδί που δείχνουν ότι το έχει προσέξει. Η δασκάλα χειρίζεται τη μικρή με βάση τα κουμπιά της και τις ιδιαιτερότητές της (δεν υπάρχει η εύκολη λύση του φωνή και έξω από την τάξη που ακούω αλλού). Η επαφή που έχω με όλους τους δασκάλους και η ανταπόκρισή τους είναι απίστευτη. Η διευθύντρια θυμάται το ΚΑΘΕ παιδί ξεχωριστά και έχει επαφή με το κάθε παιδί ξεχωριστά όταν τα παιδιά είναι εκατοντάδες! Τη βρήκα τις προάλλες και μου είπε κάτι για το παιδί που έδειχνε ότι ξέρει πολύ καλά ποιο είναι και τι κάνει. Όταν ζητάω κάτι από το σχολείο βρίσκω πάντα ανταπόκριση και ενδιαφέρον. Η μικρή δε νιώθει αδικία, δε νιώθει ότι η δασκάλα ξεχωρίζει κάποιο παιδί, αντίθετα η δασκάλα έχει κατορθώσει να υπάρχει ισορροπία στην τάξη και το κάθε παιδί να νιώθει ότι είναι κάτι ιδιαίτερο για τη δασκάλα κι όχι ο΄τι είναι ένα απ' όλα. Δεν ξέρω πώς αλλιώς να στο εξηγήσω...

 

Μιλώντας με φίλους που έχουν τα παιδιά τους σε άλλα σχολεία (κυρίως δημόσια) ακούω τα απίστευτα ... γι' αυτό το έγραψα αυτό.

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά δεν ξέρω τι θεώρησες αλαζονικό ... ή τι δεν κατάλαβες. Η κάθε δασκάλα στην edit admin που κάνει μάθημα στο δικό μου παιδί μου λέει πράγματα για το παιδί που δείχνουν ότι το έχει προσέξει. Η δασκάλα χειρίζεται τη μικρή με βάση τα κουμπιά της και τις ιδιαιτερότητές της (δεν υπάρχει η εύκολη λύση του φωνή και έξω από την τάξη που ακούω αλλού). Η επαφή που έχω με όλους τους δασκάλους και η ανταπόκρισή τους είναι απίστευτη. Η διευθύντρια θυμάται το ΚΑΘΕ παιδί ξεχωριστά και έχει επαφή με το κάθε παιδί ξεχωριστά όταν τα παιδιά είναι εκατοντάδες! Τη βρήκα τις προάλλες και μου είπε κάτι για το παιδί που έδειχνε ότι ξέρει πολύ καλά ποιο είναι και τι κάνει. Όταν ζητάω κάτι από το σχολείο βρίσκω πάντα ανταπόκριση και ενδιαφέρον. Η μικρή δε νιώθει αδικία, δε νιώθει ότι η δασκάλα ξεχωρίζει κάποιο παιδί, αντίθετα η δασκάλα έχει κατορθώσει να υπάρχει ισορροπία στην τάξη και το κάθε παιδί να νιώθει ότι είναι κάτι ιδιαίτερο για τη δασκάλα κι όχι ο΄τι είναι ένα απ' όλα. Δεν ξέρω πώς αλλιώς να στο εξηγήσω...

 

Μιλώντας με φίλους που έχουν τα παιδιά τους σε άλλα σχολεία (κυρίως δημόσια) ακούω τα απίστευτα ... γι' αυτό το έγραψα αυτό.

 

Καλημέρα Βέρα

έγραψες πως το παιδί σου στο σχολείο του το αντιμετωπίζουν ως ξεχωριστό.Κι εγώ σου απάντησα "πως φυσικά το αντιμετωπίζουν ως ξεχωριστό,γιατί όλοι οι άνθρωποι είναι ξεχωριστοί και μοναδικές προσωπικοτήτες και οντότητες"΄

Συμφώνησα λοιπόν μαζί σου...

Κι εσύ μου απάντησες :

Όντως ... απλά τα περισσότερα σχολεία τείνουν να το ξεχνούν αυτό! Εγώ έχω την τύχη να είμαι σε ένα που δεν το ξεχνά :wink:

Το παραπάνω λοιπον που έγραψες και στο τεκμηρίωσα το θεωρώ άστοχο και αλαζονικό...Όλα τα παιδιά είναι ξεχωριστά και τα αντιμετωπίζουν παντού ως ξεχωριστά παιδιά με τις ιδιαιτερότητες του, τα ελαττώματα και τα προτερήματά τους.Καλή σου μέρα

Link to comment
Share on other sites

 

Το παραπάνω λοιπον που έγραψες και στο τεκμηρίωσα το θεωρώ άστοχο και αλαζονικό...Όλα τα παιδιά είναι ξεχωριστά και τα αντιμετωπίζουν παντού ως ξεχωριστά παιδιά με τις ιδιαιτερότητες του, τα ελαττώματα και τα προτερήματά τους.Καλή σου μέρα

 

ουφ βρε κορίτσι .... δε συνεννοούμαστε εμείς οι δύο ... :D

 

Συμφωνώ ότι όλα τα παιδιά είναι ξεχωριστά ... απλά δε συμφωνώ ότι τα αντιμετωπίζουν ως ξεχωριστά με τις ιδιαιτερότητες, τα ελαττώματα και τα προτερήματά τους ΠΑΝΤΟΥ. :wink: Καλημέρα και σ' εσένα!

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites

Προφανως ένα δημόσιο σχολείο με μεγαλύτερο αριθμο παιδιων ανα τμημα και χωρίς το "άγχος" να παρουσιάσει στον γονέα "εργο" και "επιδόσεις" έχει σαφως λιγότερες πιθανότητες να εξατομικευσει και να αντιμετωπισει με ξεχωριστο τρόπο το κάθε παιδάκι. Γι αυτό άλλωστε και ο γονέας πληρώνει για να στειλει το παιδακι στο ιδιωτικο...δεν σημαίνει αυτό ότι κάθε ιδιωτικό είναι καλύτερο από κάθε δημόσιο σχολείο αλλά είναι πιθανό πολλα ιδιωτικα να είναι καλύτερα από πολλά δημόσια σχολεία...

Για να επιστρεψουμε στην edit admin...αν και δεν ζω στην Αθήνα πιστευω θα ήθελα το παιδακι μου να μην είχε συμμαθητες που κλωτσανε...και για να αντιστρέψω λιγο το ερωτημα...πάτε σε μια αξιολόγηση το βλασταρι σας...και εκεί το παιδακι ας υποθεσουμε εντελώς αναίτια τρώει μια γερη κλωτσια από "συνυποψηφιο" πρωτακι...μετα αν σας έλεγαν ότι το παιδι σας θα καθοταν στο ιδιο θρανίο με αυτό που το χτύπησε θα ενθουσιαζόσασταν/?? ή θα μπαινατε να διαμαρτυρηθείτε στο φόρουμ για την "υποτιθεμενη" αξιολογηση του σχολειου?? Και δεν θα υπηρχαν οι ικασίες ότι ήταν "παιδι εφοπλιστων" ή "πλουσιο" ή μήπως θα λέγατε "μπραβο στο σχολειο που δίνει την δυνατοτητα στο παιδακι μου να μαθει να αμυνεται"!!!!

Διοτι πριν λιγους μηνες γραφτηκαν εκατοντάδες μηνυματα για ένα παιδακι δημόσιου σχολειου που ετρωγε ξυλο από συμμαθητή...Θα μου πειτε μια κλωτσια έριξε...και που ξερουν στην edit admin ότι αυτό δεν είναι μονο η αρχη?? Επειδή η θεματοθετρια θεωρει ότι "δεν τρεχει και τίποτα"?? Αν ήταν το δικο της παιδι το δαρμενο θα έτρεχε???

Link to comment
Share on other sites

Προφανως ένα δημόσιο σχολείο με μεγαλύτερο αριθμο παιδιων ανα τμημα και χωρίς το "άγχος" να παρουσιάσει στον γονέα "εργο" και "επιδόσεις" έχει σαφως λιγότερες πιθανότητες να εξατομικευσει και να αντιμετωπισει με ξεχωριστο τρόπο το κάθε παιδάκι. Γι αυτό άλλωστε και ο γονέας πληρώνει για να στειλει το παιδακι στο ιδιωτικο...δεν σημαίνει αυτό ότι κάθε ιδιωτικό είναι καλύτερο από κάθε δημόσιο σχολείο αλλά είναι πιθανό πολλα ιδιωτικα να είναι καλύτερα από πολλά δημόσια σχολεία...

Για να επιστρεψουμε στην edit admin...αν και δεν ζω στην Αθήνα πιστευω θα ήθελα το παιδακι μου να μην είχε συμμαθητες που κλωτσανε...και για να αντιστρέψω λιγο το ερωτημα...πάτε σε μια αξιολόγηση το βλασταρι σας...και εκεί το παιδακι ας υποθεσουμε εντελώς αναίτια τρώει μια γερη κλωτσια από "συνυποψηφιο" πρωτακι...μετα αν σας έλεγαν ότι το παιδι σας θα καθοταν στο ιδιο θρανίο με αυτό που το χτύπησε θα ενθουσιαζόσασταν/?? ή θα μπαινατε να διαμαρτυρηθείτε στο φόρουμ για την "υποτιθεμενη" αξιολογηση του σχολειου?? Και δεν θα υπηρχαν οι ικασίες ότι ήταν "παιδι εφοπλιστων" ή "πλουσιο" ή μήπως θα λέγατε "μπραβο στο σχολειο που δίνει την δυνατοτητα στο παιδακι μου να μαθει να αμυνεται"!!!!

Διοτι πριν λιγους μηνες γραφτηκαν εκατοντάδες μηνυματα για ένα παιδακι δημόσιου σχολειου που ετρωγε ξυλο από συμμαθητή...Θα μου πειτε μια κλωτσια έριξε...και που ξερουν στην edit admin ότι αυτό δεν είναι μονο η αρχη?? Επειδή η θεματοθετρια θεωρει ότι "δεν τρεχει και τίποτα"?? Αν ήταν το δικο της παιδι το δαρμενο θα έτρεχε???

 

 

Argini εχεις δικιο. Οταν το παιδι μας κανει κατι που δεν επιτρεπεται παντα φταινε οι αλλοι. Πριν απο καμποσα μηνυματα ζητησα απο τη θεματοθετρια να πει αν ηθελε λεπτομερειες για το περιστατικο για να μην εικαζει ο καθενας ο,τι θελει, ομως απαντηση δεν πηρα...

Link to comment
Share on other sites

Guest
Το θέμα αυτό είναι κλειστό για νέες απαντήσεις
×
×
  • Δημιουργία νέου...