naina

Registered Users
  • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

    990
  • Μελος απο

  • Τελευταια επισκεψη

Συνεισφορα στο φορουμ

0 Neutral

Περισσότερα για την/τον naina

  • Rank
    Νέος Χρήστης

Πρόσφατοι επισκέπτες του προφίλ

Το πεδίο των 'πρόσφατων επισκεπτών' είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες ή επισκέπτες.

  1. ΒΕΡΑ απο τη στιγμη που δεν σου ταιριαζει ενα κλασσικο σχολριο για τους λογους που ανελυσες, γιατι δεν κοιτας και το PIERCE? Θεωρητικα παντα χωρις να εχω προσωπικη αποψη, δινουν τρομερα ερεθισματα στα παιδια και η τιμη δεν ειναι σαν του Κολλεγιου. Το αμερικανικο συστημα ειναι νομιζω στην κατευθυνση που σε ενδιαφερει
  2. Κατά τη γνώμη μου όλα παίζουν ρόλο, και το περιβάλλον του σχολείου (και των οικογενειών) και όλα. Αλλά ένα σχολείο δεν το απορρίπτουμε γιατί όλα τα παιδιά είναι σνομπ, αυτό ακόμα και στατιστικά δεν συμβαίνει. Κι ένα παιδί μπορεί να παρασυρθεί από το ένα και μοναδικό παιδί. Επίσης μπορεί να στρεσάρεται για τους βαθμούς και στο τυχαίο δημόσιο σχολείο. Αυτό που θα σκεφτόμουν εγώ θα ήταν τι έχει ανάγκη το παιδί: να διαχειριστεί τη διαφορετικότητα; του λείπει η ποικιλία των ερεθισμάτων; μπορεί να λειτουργήσει καλύτερα σε μικρά σχήματα; επίσης, ποιο εκπαιδευτικό συστημα του ταιριάζει; το ελληνικό; το γερμανικό; το αμερικάνικο; έχω καταλάβει σαν γονιός τις διαφορές για να αποφασίσω; πίσω από κάθε όνομα σχολείου κρύβεται και μια φιλοσοφία κι αυτή θα μας οδηγήσει. Κι αυτό το τονίζω γιατί οι διαφορές είναι τεράστιες!!!

  3. Διαφημίσεις


  4. Δεν είχα σκοπό να πάρω θέση για το συγκεκριμένο θέμα, αλλά ήμαρτον πια με την τιμωρητική διάθεση ορισμένων απέναντι στους γονείς που επιλέγουν ιδιωτικό σχολείο. Αυτές πια οι κατσίκες του γείτονα έχουν πια βαρεθεί να τις ψοφάνε κάθε λίγο και λιγάκι. Δηλαδή αν κανένας δεν πήγαινε το παιδί του σε ιδιωτικό, θα ήταν καλύτερη η Παιδεία και η κοινωνία μας; γιατί τα βάζετε με εκείνους που τις 5 δραχμές που έχουν τις επενδύουν στην Παιδεία των παιδιών τους; αν τις έτρωγαν σουβλάκια θα τους τα φορολογούσατε διπλά κι αυτά δηλαδή ή τότε δεν θα πείραζε; Η Παιδεία δεν είναι είδος πολυτελείας, τα σχολεία αυτά ανάγκες καλύπτουν και μόρφωση παρέχουν. Δηλαδή γιατί αυτοί οι γονείς πρέπει να "πληρώσουν" για την επιλογή αυτή (κατά τον υπουργό); Θα πρέπει να "μετανιώσουν" δηλαδή επειδή απέρριψαν το δημόσιο σχολείο και το επίπεδό του; Ή μήπως δεν πειράζει να δίνουν μαύρα λεφτά σε ιδιαίτερα αρκεί να πάρουν απολυτήριο δημόσιου σχολείου; Αυτά τα πράγματα είναι ανήκουστα. Αν ήταν να μπει ένας έξτρα φόρος στο ιδιωτικό σχολείο με τις συνέπειες που αυτό θα έχει (γιατί θα έχει), θα μπορούσε να γίνει με λιγότερο μένος λες και κι αυτοί οι γονείς είναι μίασμα και τοξικοί. Να δούμε αν τελικά θα αισθανθούν καλύτερα κάποιοι όταν θα ψοφίσουν όλες οι κατσίκες. Αργά ή γρήγορα θα γίνει κι αυτό.
  5. Νομίζω ότι κατά τα Χριστούγεννα θα φανεί αν το παιδί κουράζεται ή όχι. Αν είχε φανεί από τώρα η κατάσταση θα γινόταν τραγική αργότερα μέσα στη χρονιά. Τα παιδιά πρέπει να κάνουν κάτι που κατά κάποιο τρόπο επιβάλλεται (όπως η ξένη γλώσσα) αλλά και μια δραστηριότητα που έχουν διαλέξει τα ίδια για να υπάρχει ποικιλία. Κι εμείς κάθε απόγευμα κάπου πάμε, έχω ξεκαθαρίσει όμως ότι κάνουμε τις δραστηριότητες που θέλει το παιδί μόνο αν αποδείξει ότι μπορεί να τα καταφέρνει με τις απαιτήσεις του σχολείου και δεν μας παίρνει η νύχτα διαβάζοντας. Όσο τα πράγματα είναι υπό έλεγχο δεν υπάρχει λόγος άγχους. Εξάλλου, είναι σαφώς καλύτερα το παιδί να κάνει μια δραστηριότητα από να την βγάζει στην τηλεόραση και το τάμπλετ. Εγώ πάντως, και χωρίς να ξέρω τις αντοχές του παιδιού, δεν κρίνω υπερβολικό το πρόγραμμα με τη ρυθμικη και τα αγγλικά.
  6. Είναι διαφορετικό ο δάσκαλος να επισημαίνει τα λάθη και να ζητάει να διορθωθούν και είναι άλλο να λέει απλά διορθώστε. Κάποια παιδιά στο απλά διορθώστε μπορούν να καταλάβουν το λάθος και οκ να μάθουν από αυτό, αμφιβάλω όμως αν αυτό είναι εφικτό από τα αδύναμα παιδιά ή τα παιδιά που δεν έχουν υποστήριξη από το σπίτι λόγω ωραρίου των γονιών ή άλλων θεμάτων. Δεν πρέπει αυτά τα παιδιά να αφήνονται στην τύχη τους. Ο δάσκαλος είναι εκεί όχι μόνο για να διδάσκει το καινούργιο αλλά και για να φροντίζει ότι όλα τα παιδιά διατηρούν το ρυθμό και βελτιώνονται στα σημεία που το έχουν ανάγκη.
  7. Καθε παιδι ειναι διαφορετικο και ειναι σαφως σημαντικο να αφουγκραζομαστε και το ιδιο το παιδι. Νομιζω ομως οτι σ΄αυτη την περιπτωση το αγχος του εχει να κανει απλως με το αγνωστο και συμβαινει σε πολλα παιδια. Ενα ιδιωτικο σχολειο που δινει σημασια στην προσαρμογη και γεμιζει τα παιδια με ερεθισματα μπορει τελικα να την κερδισει σε σχεση με το εναλλακτικο που εχει στο μυαλο της. Εγω αρχικα θα δηλωνα οτι πολλες φιλες της θα πανε σε αλλα σχολεια και μετα θα συζητουσα το θεμα με το ιδιωτικο σχολειο. Εφοσον αυτη ειναι η επιλογη μου θα τους εδινα την ευκαιρια να μου αποδειξουν την αξια τους. Επισης σα μαμα με μεγαλυτερο παιδι μπορω να σου πω οτι οι φιλιες του νηπιαγωγειου δεν ειναι αναγκαστικα και φιλιες στην Α Δημοτικου. Τα παιδια αλλαζουν σ΄αυτες τις ηλικιες ταχυτατα. Η Α Δημοτικου ειναι σκαλοπατι ετσι κι αλλιως οποτε δοκιμασε αυτο που πιστευεις εσυ κι αν δεν δουλεψει το δημοσιο παλι εκει θα ειναι. Εφοσον επελεξες ιδιωτικο για τους δικους σου λογους μην κανεις εκπτωση σ΄αυτο που πιστευεις για ενα λογο εντελως θεωρητικο. Τιποτα δεν σου διασφαλιζει οτι θα βαδιζει σε κοκκινο χαλι η μικρη εκει.
  8. Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι υπάρχει ιδιωτικό σχολείο στις μέρες μας που δεν κάνει συστάσεις ή δεν έχει dress code. Αυτό θα σήμαινε ότι δεν υπάρχει κανένας έλεγχος και κανένα όριο.Ε, όχι και να πληρώνουμε για τέτοιο service!
  9. Προσωπικά, θα πήγαινα σ'αυτή την ηλικία στη μικρή τάξη. Τα παιδιά ελέγχονται καλύτερα όταν είναι λιγότερα κι αυτό στο νηπιαγωγείο το βλέπω σημαντικότερο από άλλα επιχειρήματα, δεδομένου ότι δεν θα κάνουν ομαδικές εργασίες και project! Η δασκάλα θα μπορέσει να τα βοηθήσει περισσότερο να προσαρμοστούν, δεν βλέπω τίποτα το αρνητικό στη μικρή τάξη του νηπιαγωγείου.
  10. Η ερωτηση ειναι γενικη και αφοτα την φιλοσοφια του καθε συστηματος και πως υλοποιειται. Ρωτω ορμωμενη απο τα οσα εγραψε αλλη κοπελα για τα project γιατι εχω την αισθηση οτι ολα πια τα ιδιωτικα σ΄αυτη τη χωρα κανουν project και αναπτυσσουν τις κλισεις των παιδιων. Στην πραξη που ειναι η διαφορα τελικα;
  11. Εδώ θα διαφωνήσω. Δεν μπορούμε να μιλάμε για εκπαιδευτικό περιεχόμενο και διαθεματικές εργασίες και υψηλού επιπέδου παιδεία, αν δεν λειτουργεί το αυτονόητο, ότι όλοι μέσα στο σχολείο όλα τα παιδιά είναι ίσα. Δεν έχω ακούσει ποτέ κάτι τέτοιο να καταστρατηγείται στην edit admin και δεν θεωρώ ότι το περιστατικό από το οποίο ξεκίνησε η συζήτηση υπονοεί κάτι τέτοιο. Αν ήταν έτσι μάλλον θα έψαχναν πελάτες με το τουφέκι...
  12. Επειδή τείνουμε να γράφουμε λίγο πολύ τα ίδια στο τι ψάχνουμε και το τι βρίσκουμε στα σχολεία από τα οποία είμαστε ευχαριστημένοι, ειλικρινά θέλω να βρει ένας άνθρωπος να μου αναλύσει με πρακτικό και σαφή τρόπο ποια είναι η διαφορά μεταξύ του ελληνογερμανικού συστήματος (ή αυτού του τύπου σχολείου τελοσπάντων στο οποίο εντάσσεται η edit admin) και του ελληνοαμερικάνικου. Όπως διαβάζω εδώ είναι ένα και το αυτό, ενώ παράλληλα σε άλλο thread είναι η μέρα και η νύχτα... http://parents.org.gr/forum/showthread.php?p=2747321#post2747321 Δεν είναι απαραίτητα το ένα καλύτερο από το άλλο, υπάρχουν καλά και κακά και στις δύο περιπτώσεις. Γι'αυτό και είμαστε όλοι διάσπαρτοι σε διαφορετικά σχολεία και έτσι κι αλλιώς μιλάμε για σχολεία υψηλού επιπέδου σε κάθε περίπτωση! Την ερώτηση την κάνω με καλή διάθεση και στα πλαίσια μια εποικοδομητικής συζήτησης εκπαιδευτικού περιεχομένου. Συγγνώμη αν ξεφεύγω από το θέμα, αλλά προσπαθώ να καταλάβω και να διαχωρίσω τις δύο σχολές σκέψεις για να δω ποια μου ταιριάζει περισσότερο τελικά.
  13. Καλα, πιστευεις πραγματικα οτι υπαρχει σχολειο που εχει μονο φρονιμα παιδια; Το οτι ολα τα παιδια εχουν ενεργεια στα 6 δεν ειναι δεδομενο;
  14. Δεν έχει να κάνει με το ωράριο (προφανώς!) αλλά με τους καλούς τρόπους! Δεν 'φορτώνουμε' τα παιδιά μας στους άλλους, και αν μας καλέσουν πρέπει να ανταποδώσουμε το κάλεσμα. Επίσης, το 'δεν μπορώ ποτε' αλλά και το 'δεν μπορώ αλλά ΔΕΝ προσπαθώ να βρω μια λύση για να εχει το παιδί μου παρέες' δεν είναι και η καλύτερη συμπεριφορα. Στο κάτω κάτω κι εγώ μπορεί να δουλεύω και να μην μπορώ να ανταπεξέλθω στις κοινωνικές επιθυμίες του παιδιού μου, αλλά κάνω μια συζήτηση με τη μαμά του άλλου παιδιού, δεν αφήνω το παιδί μου να λύσει το θέμα του μόνο του κρεμασμενο στο μπαλκονι να παρακαλαει!
  15. Αν σε κάνει να αισθανθείς καλύτερα, μπορείς κι εσύ να γράψεις κάποιες λέξεις σε κάρτες κατά ομάδες (πχ. με μπλε μαρκαδόρο όλες οι λέξεις που έχουν να κάνουν με το καλοκαίρι, με κόκκινο, εκείνες για τα αθλήματα κλπ) και μετά να τραβάει το παιδί μια κάρτα και ό,τι χρώμα πετυχαίνει να διαλέγει 5 λέξεις από την αντίστοιχη στοίβα και να γράφει 2-3 γραμμές. Οι 2-3 γραμμές θα γίνουν 5-6 και 8-9 και σε πολυ λίγο θα μπορεί να γράψει ένα συμπαθητικό κείμενο. Το να γράφει λίγες γραμμές είναι σημαντικό γιατί εκεί ελέγχεις και κατά πόσο έχει εμπεδώσει και την ορθογραφία που έχει κάνει (τα ρήματα με ω, κλπ) και διορθώνετε μαζί τις αστοχίες. Ο στόχος τελικά είναι να φτάσει να γράφει αυθόρμητα τα ρήματα πάντα με ω κάποια στιγμή χωρίς να πρέπει να το σκέφτεται πριν... σιγά σιγά όμως γιατί κάθε παιδί έχει το ρυθμό του. Και γενικά είναι πιο εύκολο αν γίνεται με μορφή παιχνιδιού (υπάρχουν και παιχνίδια στο εμπόριο που επίσης βοηθάνε). Το βιβλίο της γλώσσας μετά από εκείπου είστε έχει λίγα γραμματικά φαινόμενα, απλά τα κείμενα μεγαλώνουν για να εξασκούνται τα παιδιά στην ανάγνωση, κάτι που μπορείτε να κάνετε κι εσείς ανεξάρτητα. Για τα μαθηματικά δεν μπορώ να πω γιατί το βιβλίο των μαθηματικών δεν έρχεται στο σπίτι. Πάντως αν έχετε κάνει πάτημα στη δεκάδα, ή είστε κοντά στο να το κάνετε, κι εκεί εντάξει είστε.
  16. Μπορεί και να συμπληρώθηκαν. Υπάρχουν τα αδελφάκια που έχουν προτεραιότητα, κι εξάλλου οι συνεντεύξεις ξεκινάνε από το Γενάρη. Επίσης είναι ένα σχολείο με λογικές τιμές και καλό όνομα. Γιατί να μην τα γεμίζει τα τμήματά του;