Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Recommended Posts

Σωστό και αυτό. Εξάλλου στην Ελλάδα ζούμε.:rolleyes: Τώρα αν κάνει καλά ή όχι ούτε εγώ είμαι ειδική για να το κρίνω....

Στη ζωή, το θέμα δεν είναι να κρατάς καλά χαρτιά, αλλά να παίζεις καλά ένα άσχημο φύλλο.

Robert Louis Stevenson

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 543
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Καλημέρα σε όλες τις μαμάδες των "ΠΡΩΤΑΚΙΩΝ" του 2009. Καιρό έχουμε να τα πούμε. Δόξα το Θεό πάμε πολύ καλά. Είμαι πολύ ευχαριστημένη από την κόρη μου, ελπίζω να είναι και η δασκάλα το ίδιο.

Λοιπόν, εμείς δεν έχουμε καμία ενημέρωση για το αν τα σχολεία κλείσουν νωρίτερα. Απεναντίας, μας έχει έρθει χαρτί από τον διευθυντή μας, ο οποίος μας καλεί τη Δευτέρα 21/12 να μιλήσουμε για τα θέματα του σχολείου (δε ξέρω τι εννοεί) και μετά να πάρουμε τους ελέγχους των παιδιών μας. Δε ξέρω αν τα πρωτάκια θα πάρουν έλεγχο αλλά πιστεύω ότι θα γίνει μια συζήτηση με τη δασκάλα. Από την πείρα σας γνωρίζετε αν η δασκάλα σας ενημερώνει για την πρόοδο του παιδιού μόνο ή και για τη γενική του συμπεριφορά στο σχολείο; Για να πω την αλήθεια θα ήθελα να τα ξέρω και τα δύο. Θέλω να ξέρω πως είναι η συμπεριφορά της στο σχολείο τώρα που συνήθισε και έχει εξοικειωθεί με τα παιδιά και τη δασκάλα.

Την Τρίτη 22/12 το απόγευμα θα κάνουν τη γιορτούλα τους όπου είμαστε κι εμείς οι γονείς καλεσμένοι και φαντάζομαι ότι την Τετάρτη θα είναι ανοιχτά κανονικά. Μόνο για το ολοήμερο δε ξέρω ακόμα αλλά θα ρωτήσω.

Στα μαθήματα έχουμε φτάσει στη γλώσσα στο "Ου" (έχουμε μείνει λίγο πίσω γιατί είχε κλείσει το σχολείο μας μια εβδομάδα λόγω γρίπης) και στα μαθηματικά μαθαίνουμε τα "ζευγαράκια" του 8. Η μικρή διαβάζει αρκετά καλά και μάλιστα επιχείρησε και διάβασε μόνη της ένα βιβλίο που πήρε από τη δανειστική βιβλιοθήκη του σχολείου. Η χαρά της απερίγραπτη! Και ήταν από τα παιδιά που δεν είχε μάθει τίποτα στο νηπιαγωγείο. Μπράβο στο κορίτσι μου!!!

.png.png
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλες τις μαμάδες των "ΠΡΩΤΑΚΙΩΝ" του 2009. Καιρό έχουμε να τα πούμε. Δόξα το Θεό πάμε πολύ καλά. Είμαι πολύ ευχαριστημένη από την κόρη μου, ελπίζω να είναι και η δασκάλα το ίδιο.

Λοιπόν, εμείς δεν έχουμε καμία ενημέρωση για το αν τα σχολεία κλείσουν νωρίτερα. Απεναντίας, μας έχει έρθει χαρτί από τον διευθυντή μας, ο οποίος μας καλεί τη Δευτέρα 21/12 να μιλήσουμε για τα θέματα του σχολείου (δε ξέρω τι εννοεί) και μετά να πάρουμε τους ελέγχους των παιδιών μας. Δε ξέρω αν τα πρωτάκια θα πάρουν έλεγχο αλλά πιστεύω ότι θα γίνει μια συζήτηση με τη δασκάλα. Από την πείρα σας γνωρίζετε αν η δασκάλα σας ενημερώνει για την πρόοδο του παιδιού μόνο ή και για τη γενική του συμπεριφορά στο σχολείο; Για να πω την αλήθεια θα ήθελα να τα ξέρω και τα δύο. Θέλω να ξέρω πως είναι η συμπεριφορά της στο σχολείο τώρα που συνήθισε και έχει εξοικειωθεί με τα παιδιά και τη δασκάλα.

Την Τρίτη 22/12 το απόγευμα θα κάνουν τη γιορτούλα τους όπου είμαστε κι εμείς οι γονείς καλεσμένοι και φαντάζομαι ότι την Τετάρτη θα είναι ανοιχτά κανονικά. Μόνο για το ολοήμερο δε ξέρω ακόμα αλλά θα ρωτήσω.

Στα μαθήματα έχουμε φτάσει στη γλώσσα στο "Ου" (έχουμε μείνει λίγο πίσω γιατί είχε κλείσει το σχολείο μας μια εβδομάδα λόγω γρίπης) και στα μαθηματικά μαθαίνουμε τα "ζευγαράκια" του 8. Η μικρή διαβάζει αρκετά καλά και μάλιστα επιχείρησε και διάβασε μόνη της ένα βιβλίο που πήρε από τη δανειστική βιβλιοθήκη του σχολείου. Η χαρά της απερίγραπτη! Και ήταν από τα παιδιά που δεν είχε μάθει τίποτα στο νηπιαγωγείο. Μπράβο στο κορίτσι μου!!!

Marvas γεια σου! Εμάς μας ενημέρωσε η δασκάλα όχι μόνο για την επίδοση του κάθε παιδιού στα μαθήματα αλλά και για την γενικότερη συμπεριφορά του.

Επίσης, εξ' όσων γνωρίζουμε , το σχολείο θα κλείσει την Τετάρτη 23/12. Γιορτή εμείς δεν θα κάνουμε καθώς μας είπαν ότι απαγόρεψε το Υπουργειο τις γιορτές φέτος λόγω της γρίπης, εντύπωση μου κάνει ότι στο δικό σας σχολείο θα κάνουν.

Στην γλώσσα εμείς είμαστε πιο πίσω απο εσάς χωρίς να έχουμε κλείσει καθόλου, είμαστε στο Υ και το Ζ, στα Μαθηματικά είμαστε στα διπλάσια και τα μισά (έχουμε προχωρήσει). Η κάθε δασκάλα έχει τον δικό της τρόπο εκμάθησης των παιδιών και άλλοι είναι πιο μπροστά, άλλοι πιο πίσω κ.ο.κ.

Μπράβο στο παιδάκι σου που διαβάζει εξωσχολικό βιβλιαράκι. Και εμείς προσπαθούμε να διαβάζουμε υπότιτλους σε ξένα σίριαλ , τις επιγραφές στα μαγαζιά και φυσικά παραμύθια.

Καλά Χριστούγεννα να έχουμε!

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλες τις μαμάδες των "ΠΡΩΤΑΚΙΩΝ" του 2009. Καιρό έχουμε να τα πούμε. Δόξα το Θεό πάμε πολύ καλά. Είμαι πολύ ευχαριστημένη από την κόρη μου, ελπίζω να είναι και η δασκάλα το ίδιο.

Λοιπόν, εμείς δεν έχουμε καμία ενημέρωση για το αν τα σχολεία κλείσουν νωρίτερα. Απεναντίας, μας έχει έρθει χαρτί από τον διευθυντή μας, ο οποίος μας καλεί τη Δευτέρα 21/12 να μιλήσουμε για τα θέματα του σχολείου (δε ξέρω τι εννοεί) και μετά να πάρουμε τους ελέγχους των παιδιών μας. Δε ξέρω αν τα πρωτάκια θα πάρουν έλεγχο αλλά πιστεύω ότι θα γίνει μια συζήτηση με τη δασκάλα. Από την πείρα σας γνωρίζετε αν η δασκάλα σας ενημερώνει για την πρόοδο του παιδιού μόνο ή και για τη γενική του συμπεριφορά στο σχολείο; Για να πω την αλήθεια θα ήθελα να τα ξέρω και τα δύο. Θέλω να ξέρω πως είναι η συμπεριφορά της στο σχολείο τώρα που συνήθισε και έχει εξοικειωθεί με τα παιδιά και τη δασκάλα.

Την Τρίτη 22/12 το απόγευμα θα κάνουν τη γιορτούλα τους όπου είμαστε κι εμείς οι γονείς καλεσμένοι και φαντάζομαι ότι την Τετάρτη θα είναι ανοιχτά κανονικά. Μόνο για το ολοήμερο δε ξέρω ακόμα αλλά θα ρωτήσω.

Στα μαθήματα έχουμε φτάσει στη γλώσσα στο "Ου" (έχουμε μείνει λίγο πίσω γιατί είχε κλείσει το σχολείο μας μια εβδομάδα λόγω γρίπης) και στα μαθηματικά μαθαίνουμε τα "ζευγαράκια" του 8. Η μικρή διαβάζει αρκετά καλά και μάλιστα επιχείρησε και διάβασε μόνη της ένα βιβλίο που πήρε από τη δανειστική βιβλιοθήκη του σχολείου. Η χαρά της απερίγραπτη! Και ήταν από τα παιδιά που δεν είχε μάθει τίποτα στο νηπιαγωγείο. Μπράβο στο κορίτσι μου!!!

Καλησπέρα και μπράβο στο κοριτσάκι σου που τα καταφέρνει τόσο καλά!

Το σχολείο δεν είναι ένας χώρος όπου τα παιδιά προσέρχονται για να μάθουν αποκλειστικά ανάγνωση και γραφή αλλά και ένας χώρος κοινωνικοποίησής τους. Επομένως, μας ενδιαφέρει ιδιαίτερα η συμπεριφορά του παιδιού τόσο μέσα στην τάξη αλλά και στην αυλή στο διάλειμμα. Πρέπει να γνωρίζουμε πώς το παιδί αλληλεπιδρά με το δάσκαλο/α και τους συμμαθητές του. Γιατί ένα παιδί που δεν μπορεί να ενταχθεί π.χ. στην ομάδα ή που χτυπάει τους συμμαθητές του διαρκώς χρήζει αρχικά ειδικής παρακολούθησης και στη συνέχεια ανάλογης παρέμβασης.

Επομένως, ειδικά σε μια τόσο μικρή τάξη, και η δασκάλα πρέπει να ενημερώνει τους γονείς για τη συμπεριφορά του μαθητή και οι γονείς να ενδιαφέρονται γι' αυτήν.

Όσο για την ύλη των μαθημάτων (πόσο έχουν "προχωρήσει" δηλαδή τα παιδάκια σας στο κάθε μάθημα) καλά κάνετε και τα λέτε οι μαμάδες μεταξύ σας και κάνετε και συγκρίσεις αλλά πρέπει να γνωρίζετε ότι ο κάθε δάσκαλος έχει τους ρυθμούς του που εξαρτώνται κατά κύριο λόγο από το δικό του "υλικό", δηλαδή τους μαθητές του. Αν σε μια τάξη για παράδειγμα υπάρχουν πολλά παιδάκια που δεν έχουν παρακολουθήσει πολλά μαθήματα στο νηπιαγωγείο (αν και τώρα είναι υποχρεωτικό) και δεν ξέρουν καλά καλά να πιάνουν το μολυβάκι τους ή αν έχει πολλά παιδάκια από άλλες χώρες που δε γνωρίζουν ακόμα καλά την ελληνική γλώσσα, τότε αναγκαστικά θα προχωρήσει λίγο πιο σιγά στην αρχή και θα επιταχύνει μετά. Οπότε το πού βρίσκεται κάθε δάσκαλος στην ύλη είναι λίγο σχετικό. Σας το αναφέρω για να μην αγχώνεστε για την ύλη.

5054526de0.png[/url]
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους.

Η κόρη μου θα πάει στην πρώτη Δημοτικού του χρόνου. Ως εκπαιδευτικός έχω το δικαίωμα (αν δεν κάνω λάθος) να γράψω το παιδί σε όποιο δημοτικό θέλω και οχι υποχρεωτικά σε αυτό της περιοχής μας. Και το ερώτημα μου είναι το εξής:

Με ποιά κριτήρια να επιλέξω; Για δημόσιο μιλάμε πάντα. Θα ήθελα απο τις δασκάλες που γράφουν εδώ να μου έλεγαν τι θα επέλεγαν για να γράψουν τα δικά τους παιδιά; Υπάρχουν στοιχεία που κάνουν ενα σχολείο να έχει καλό όνομα;;

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Καλημέρα. Χθες είχαμε ενημέρωση από τη δασκάλα για την πρόοδο των παιδιών μας. Είμαι πολύ χαρούμενη. Μου είπε πως όλα πάνε πολύ καλά και πως αυτό που λέει η δασκάλα στην κόρη μου είναι πως είναι πολύ μικρή ακόμα για να γίνει δικηγόρος.:lol::lol: Θα κάνουν γιορτή στις 23 με θεατρικό, ανταλλαγή δώρων και όποια μαμά θέλει να κάνει κάτι για να κεραστούν τα παιδιά.

74Qtp3.png2SeRp3.png
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους.

Η κόρη μου θα πάει στην πρώτη Δημοτικού του χρόνου. Ως εκπαιδευτικός έχω το δικαίωμα (αν δεν κάνω λάθος) να γράψω το παιδί σε όποιο δημοτικό θέλω και οχι υποχρεωτικά σε αυτό της περιοχής μας. Και το ερώτημα μου είναι το εξής:

Με ποιά κριτήρια να επιλέξω; Για δημόσιο μιλάμε πάντα. Θα ήθελα απο τις δασκάλες που γράφουν εδώ να μου έλεγαν τι θα επέλεγαν για να γράψουν τα δικά τους παιδιά; Υπάρχουν στοιχεία που κάνουν ενα σχολείο να έχει καλό όνομα;;

 

Νομίζω πως δεν ισχύει κάτι τέτοιο και πως πρέπει τα παιδιά των εκπαιδευτικών να φοιτούν στο σχολείο της περιοχής τους όπως όλα τα υπόλοιπα παιδιά. Τώρα...κάποιες φορές οι δάσκαλοι συνηθίζουν να παίρνουν στο σχολείο που οι ίδιοι εργάζονται και τα παιδιά τους (παράτυπα, σε συννενόηση με το διευθυντή γιατί αυτός είναι υπεύθυνος για τις εγγραφές).

Η γνώμη μου είναι τα παιδιά να φοιτούν στο σχολείο της περιοχής τους για να μπορούν να κοινωνικοποιούνται. Για μένα είναι πολύ πολύ σημαντικό να έχουν φίλους από το σχολείο με τους οποίους μπορούν να βρεθούν σε ένα σπίτι το απόγευμα για να παίξουν ή να συνεργαστούν σε κάτι. Σκέψου να πρέπει να το πας σε άλλη περιοχή να βρει τους φίλους του. Ανάγνωση και γραφή θα μάθουν όλα τα παιδιά αργά ή γρήγορα...φίλους όμως;;;

5054526de0.png[/url]
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και από εμένα. Εχθές το απόγευμα ενημερωθήκαμε και εμείς για την πρόοδο των παιδιών μας στο σχολείο. Η ενημέρωση που είχε κάθε γονιός για το παιδί του ήταν χωρισμένη σε τρεις ενότητες. 1. Γλώσσα, 2. Μαθηματικά & 3. Ανάγνωση. Στο τέλος δασκάλα μας ενημέρωσε για την κοινωνική τους συμπεριφορά μέσα στην τάξη.(πόσο μιλάνε, αν σηκώνονται από τις θέσεις τους, αν παρακολουθούν τη δασκάλα τους κ.λ.π.)

Γιορτή φέτος δε θα κάνουν! Όχι επειδή τους το απαγόρευσε το υπουργείο αλλά μετά από κοινή απόφαση με τη δασκάλα της άλλης πρώτης. Όταν ξεκίνησαν να δουλεύουν τη γιορτή και οι δύο τάξεις μαζί, μοιράζοντας ρόλους και κατασκευάζοντας σκηνικά, αποδεκατίστηκαν πάρα πολλά παιδάκια από τη γρίπη με αποτέλεσμα να κλείσει και το σχολείο. Οπότε αποφασίσανε να εγκαταλείψουν την προσπάθεια για τα Χριστούγεννα και να προσπαθήσουν να ετοιμάσουν κάτι για το τέλος της χρονιάς. Έτσι για να μείνει μια ανάμνηση από μια γιορτή στις μνήμες των παιδιών της Α δημοτικού.

Στη ζωή, το θέμα δεν είναι να κρατάς καλά χαρτιά, αλλά να παίζεις καλά ένα άσχημο φύλλο.

Robert Louis Stevenson

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα στις μανούλες των "πρωτακίων".

Τη Δευτέρα πήγαμε στο σχολείο για να μας ενημερώσει η δασκάλα για την πρόοδο των παιδιών μας. Όλα καλά για τη Μαρία μου, τα πάει περίφημα σε όλα και η συμπεριφορά της είναι πολύ καλή. Είμαι πολύ ευχαριστημένη από το κοριτσάκι μου. Ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι.

Εχθές το απόγευμα έγινε τελικά η Χριστουγεννιάτικη γιορτούλα της πρώτης δημοτικού (τρία τμήματα της πρώτης) με τους γονείς καλεσμένους. Ήταν υπέροχη. Μπράβο στα πρωτάκια! Σήμερα το πρωί θα την παρουσιάσουν ξανά στα υπόλοιπα παιδιά του σχολείου. Καλές γιορτές σε όλους και να' ναι καλά τα παιδάκια μας.

.png.png
Link to comment
Share on other sites

  • 3 εβδομάδες μετά...

κορίτσια γεια σας και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ σε εσας και κυρίως στα πρωτάκια παιδάκια μας! Η δική μου κορούλα είναι επίσης από τα μικρά παιδάκια της τάξης (20/12) και ενώ είναι καλή και έξυπνη δεν συγκεντώνεται εύκολα. Η δασκάλα μου λέει ότι είναι αφηρημένη. Λιγο καλύτερα από την αρχή της σχολικής χρονιάς αλλά εξακολουθει... Αναρωτιέμαι αν ο λόγος είναι ότι είναι μικρή ή απλά ως πρωτάκι είναι φυσικολογικό???

Το άλλο πρόβλημα είναι οτι εχει δασκάλα που δεν μιλαει πολύ (δεν ξερω πως να την χαρακτηρίσω επικοικώς!!!) και δεν ξερω τι γίνεται στο σχολείο.

Δώστε καμία συμβουλή και τι γενικώς πρεπει να ρωταω στην δασκάλα (που της τα βγαζεις με το τσιγκέλι...) για να καταλαβω αν γινεται δουλεια εκεί?

Ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • 2 εβδομάδες μετά...

Γεια σας και απο μένα....\και η δικη μου κόρη ειναι απο τα μικρα μεσα στη τάξη της

(24/11/2003) αλλα ευτυχως περα απο την αγωνια μου η δασκαλα μου ειπε οτι τα παει μια χαρα...

και λέω αγωνια γιατι στις 4/9/2009 γέννησα και 11/9 αρχισαν τα σχολεια οποτε ανησυχουσα πως θα της φαινοταν....προσαρμογη στο σπιτι με το μωρο κ προσαρμογη κ στο ολοημερο.

Μετα απο 10 μερες που ειχαν ανοιξει τα σχολεια μας καλεσε η δασκαλα για ενημερωση...κ μου ειπε οτι η δικια μου καθοταν πισω πισω, μυξοκλαιγε δεν μιλουσε κ ολο ελεγε θελει να παει σπιτι στο μωρο...της εξηγησα οτι ειχαμε νεογεννητο σπιτι κ ειπε οτι καταλαβε κ θα το φροντιζε...μια δυο φορες γκρινιαξε μεσα στην ταξη (επαιρνε η δασκαλα τηλ σπιτι κ μου ελεγε τι εκανε ολη μερα) και μετα το κοψε....λιγο πριν τα Χριστουγεννα που μας ξαναμαζεψε μου ειπε οτι πηρε μπρος κ οτι τα παει πολυ καλα....κ συμμετεχει κ απο, ολα..... ευτυχως τελειωνει τις ασκησεις κ τις φωτοτυπιες στο ολοημερο κ οταν γυρναει ξεκουραζεται κ αφου ελεγξω αν τα εχει σωστα,κανουμε λιγη επαναληψη κ αναγνωση μαζι....παντως μου ειπε οτι παει πολυ καλα κ να μην ανησυχω...

rys1t9hr77ne775b.png

 

 

2hLAp3.png

Link to comment
Share on other sites

είναι πολύ καλό που η δασκάλα συνεργαζεται μαζι σου (να σε παιρνει και τηλεφωνο!!! μπραβο). Εγω δυστυχώς δεν εχω τετεοια τύχη. Αυτο που φοβόμουν τοσο πολύ εγινε. Η δασκαλα μας είναι....αργή και δεν μιλαει και πολύ. Οταν ρωταω κατι απανταει μονολεκτικά και αν δεν ρωτησω απλά σε κοιτάει και χαμογελάει..... Δεν ξέρω τι να κανω,Σκεφτομαι να αλλαξω σχολείο στη δευτερα αν και έκανε καλές παρεες σε αυτο. Τι άλλο θα μπορούσα να κάνω?

Link to comment
Share on other sites

Το να αλλάξεις σχολείο στο παιδί, δε νομίζω ότι είναι πολύ καλό. Εσύ πως την βλέπεις την κόρη σου; Καταλαβαίνει τα μαθήματα; Κάνει πολλά λάθη; Τα γράμματά της διαβάζονται; Μπορεί να διαβάσει; Είναι χαρούμενη; Προσπάθησε να μιλήσεις και με κάποια άλλη μαμά και δες πως τα πάει το δικό της παιδί και τις σχέσεις της με τη δασκάλα. Ρώτα τον γυμναστή ή με τρόπο κάποιο άλλο παιδάκι πως είναι η κόρη σου. ;) Η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος για μένα προσωπικά θα ήταν η έσχατη λύση. Όσο για την δασκάλα, απλά βομβάρδισέ την με τις ερωτήσεις σου. Κάτι θα σου πει. Υπομονή...

74Qtp3.png2SeRp3.png
Link to comment
Share on other sites

η αλήθεια είναι η κότη μου παει καλά.Μιλώντας με άλλες μαμάδες καταλήγω στο ότι τα λάθη που κάνει και η αφηρημάδα που έχει είναι φυσιλογικό για παιδάκια 6 χρονών και τα άλλα παιδιά είναι καπως ετσι. Αλλά παρόλο αυτά πιστέυω αν είχε μια πιο δραστηρια δασκαλα θα αγαπουσε περισσοτερο το διαβασμα. Τελος παντων ας φγει η χρονια και βλεπουμε. Ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Απο αφηρημάδα άλλο τίποτα!!!!Κι εγώ μερικές φορές απορώ πως η δασκάλα μου λέει καλά λόγια.Την έπιασα κανα δυο φορές να έχει μισοτελειωμένες ασκήσεις και να μου λέει ότι δεν πρόλαβε γιατί χτύπησε το κουδούνι,αλλά την επόμενη η δασκάλα προχωρούσε παρακάτω οπότε ήταν ελάχιστα τα παιδάκια που δεν είχαν τέλειώσει την άσκηση.Ετσι κι εγώ τη βάζω να την κάνει στο σπίτι.Άλλοτε την αφήνω να κάνει την αντιγραφή μόνη της και εαν δεν πάω να της το θυμίσω μπορεί να κάθεται με το μολύβι στα χέρια και να ταξιδεύει για ώρες.Που να ερωτευτούμε κιόλας!!!!! Θα χ'ασουμε τελείως το μυαλό μας.

Γιαννούλα:P

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • 3 εβδομάδες μετά...
Στην συνάντηση που κάναμε τη Δευτέρα ρώτησα τη δασκάλα μας εαν πρέπει να παιδιά να γνωρίζουν ότι το ο,η το λέγονται ΑΡΘΡΑ και αυτό γιατί παρατήρησα ότι σε μια εκφώνηση δεν τα ανέφερα απλά ζητούσε να βάλουμε το σωστό άρθρο.Η απάντηση της ήταν πως τον πρώτο καιρό δεν δίνουμε βάση σε πολύπλοκους κανόνες και απλά αναφέρουμε ότι το αγόρι παίρνει ΅ο¨, το κορίτσι ¨η¨ και τα πράγματα και ζώα ¨το¨.Επίσης ότι είναι κορίτσι τελειώνει σε η του ήλιου και ότι έχει μπροστά ¨το¨ τελειώνει σε ι μπαστουνάκι.Απλά και κατανοητά γιατί ήδη είναι πολύ φορτωμένα για να μάθουν τα γράμματα.

καλησπέρα κ από εμένα, να ρωτήσω που μπορώ να βρώ αυτούς τους απλούς τρόπους να βοηθήσω λίγο το γιό μου στην ορθογραφία ;;;

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν τους τα πει η δασκάλα τους. καλύτερα να το αποφύγεις, γιατί πιθανότατα να μπερδευτεί το παιδί. Δεν τα έχετε κάνει στη γλώσσα; Εμείς κάνουμε τώρα τα ρήματα με ει

74Qtp3.png2SeRp3.png
Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα κ από εμένα, να ρωτήσω που μπορώ να βρώ αυτούς τους απλούς τρόπους να βοηθήσω λίγο το γιό μου στην ορθογραφία ;;;

 

Αυτά που μας είπε να προσέχουμε στην ορθογραφία είναι :

 

1. Όταν μια λεξούλα έχει μπροστά το ''το'' και τελαιώνει σε ''ι'' τότε βάζουμε το ''ι'' το μπαστουνάκι

2. 'οταν η λεξούλα έχει μπροστά το΄''η'' και τελειώνει σε ''ι'' τότε βάζουμε το ''η'' του ήλιου.

3. Η λεξούλα που παίρνει μπροστά το ''ο'' και τελειώνει σε ''ης'' βάζουμε το ''η'' του ήλιου

4.Όταν μια λεξούλα δείχνει τι κάνω ΕΓΩ τότε στο τέλος παίρνει ''ω''

5. Όταν μια λεξούλα δείχνει τι κάνει κάποιος άλλος π.χ η Δημήτρης ή Η Μαρία τότε στο τέλος παίρνει ''ει''

6. Όταν μια λεξούλα μας δείχνει τους πολλούς και τελειώνει σε ''ι'' τότε βάζουμε ''οι'' π.χ οι βάτραχοι

 

Αυτά προσπαθούμε να τα ακολουθούμε και ανάλογα με την ύλη προσθέτουμε και άλλους

Γιαννούλα:P

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα κ από εμένα, να ρωτήσω που μπορώ να βρώ αυτούς τους απλούς τρόπους να βοηθήσω λίγο το γιό μου στην ορθογραφία ;;;

 

Μην αγχώνεστε γιατί είναι πάρα πολλά για ορθογραφία για πρώτη χρονιά. Μάλλιασε η γλώσσα μου πέρισυ αλλά ο γιος μου που πάει φέτος Β' δημοτικού και τα κάνουν πιο συστηματικά και δίνουν περισσότερο βάρος στη γραμματική τώρα άρχισε να "ξεχωρίζει" καταλήξεις σε ρήματα, αρσενικά, θηλυκά, ουδέτερα και έχω δει μεγάλη βελτίωση στην ορθογραφία. Φέτος τον είχα παρατήσει από ορθογραφία αλλά η συνεχής τριβή με τη γλώσσα και η φωτογράφηση των λέξεων έφερε καλύτερα αποτελέσματα από επανάληψη των κανόνων.

Link to comment
Share on other sites

Βρε κοριτσια...ποιο ειναι το η του ηλιου;;;;;;;;;;

 

Εμεις κανουμε τωρα τα γκ και γγ και ειναι πολυ μπερδεμα για τα παιδακια.....θα τα μαθουν ομως σιγα σιγα!!!!!!:)

ΒΑΣΙΛΙΚΗ....ΛΑΤΡΕΙΑ ΜΟΥ!!!!!!29.11.03

ΛΙΟΝΤΑΡΑΚΙ ΜΟΥ...ΑΝΤΡΑΚΙ ΜΟΥ !!!!!!04.08.10

Link to comment
Share on other sites

Εμείς τώρα κάνουμε πότε βάζουμε τόνους στα "πως" "που"

 

Σήμερα πήγαν και την πρώτη τους εκδρομή με πουλμαν σε κοντινή περιοχή σε εργαστηρι πηλού και έφτιαξαν διαφορα πραγματάκια, η μικρή μου ξετρελάθηκε.

Link to comment
Share on other sites

Κι εμείς σήμερα κάναμε τον πρώτο μας περίπατο.Η κυρία μας ανακοίνωσε ότι θα πάνε στο κοινοτικό κατάστημα αλλά τελικά πήγαν δίπλα στην παιδική χαρά.Πάντως τα πιτσιρίκια ενθουσιάστηκαν και ήταν και εππλέον χαρούμενα που δεν είχαν διάβασμα για αύριο.

Γιαννούλα:P

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα κ από εμένα, να ρωτήσω που μπορώ να βρώ αυτούς τους απλούς τρόπους να βοηθήσω λίγο το γιό μου στην ορθογραφία ;;;

 

Για να μη μπερδέψεις το παιδάκι, πιστευω οτι πρέπει να συνεργαστεις με τη δασκάλα. Αν και νομίζω ότι δε πρέπει να αγχώνεσαι από τώρα. Εμας η δασκάλα τους βάζει να γράφουν σκέψεις (κάτι σαν μικρή έκθεση) και αυτό που την ενδιαφέρει τώρα (όπως μας είπε) δεν είναι τόσο η ορθογραφία. Εχουν αρκετό καιρό μπροστά τους να τη μάθουν ουσιαστικά και όχι φωτογραφικά.

Link to comment
Share on other sites

Την Παρασκευή είχαμε συνάντηση γονέων με την δασκάλα μας για την πρόοδο των παιδιών αλλά και τι θ'ακολουθήσει στην ύλη.Τα πράγματα δυσκολεύουν στο εξής.Μαθαίνουμε πλέον γραμματική,τα κείμενα μεγαλώνουν σε όγκο και διαφοροποιούνται σε ύφος, ξεκινάμε τις εκθεσούλες.Θα εμπλουτίσουμε την βιβλιοθήκη της τάξης με βιβλία για την πρώτη δημοτικού και θα πέρνει το κάθε παιδί ένα βιβλίο την εβδομάδα.Αφου το διαβάσει θα γράφει τι του άρεσε ή τις εντυπώσεις του και έπειτα θα το παρουσιάζουν στην τάξη.Έτσι πιστεύει η κυρία μας ότι θα βοηθηθούν και στο γραπτό και τον προφορικό λόγο.Όμως σταναχωρέθηκα πλύ όταν κατάλαβα πως επιμένουν τα προβλήματα συμπεριφοράς στην τάξη ειδικά απο τα αγόρια που είναι κάπως πιο δραστήρια να το πω ή άτακτα - δεν ξέρω.Εσείς έχετε προβλήματα συμπεριφοράς και πως τα χειρίζεται η δασκάλα σας?

Γιαννούλα:P

Link to comment
Share on other sites

Guest
Το θέμα αυτό είναι κλειστό για νέες απαντήσεις
×
×
  • Δημιουργία νέου...