Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Πληροφορίες για ιδιωτικά σχολεία


korina.v

Recommended Posts

Πλάτωνας

 

Πρόγραμμα σχολείου 6840 (δίδακτρα και μεταφορά), 1000 το billigual (δλδ αγγλικά 12ώρες περίπου ενώ το απλό έχει 4), 260 επιβάρυνση μακρινών περιοχών, 100εκπαιδευτικό υλικό, 945γεύμα, 150σέρβις φαγητού, 260/ημέρα = 1300 στις 5ημέρες η μελέτη 2:30-4:15. Αν κάποια/ες μέρες δε θέλεις μελέτη αλλά θέλεις δραστηριότητα τότε φεύγει το 260 και μπαίνει το κόστος της δραστηριότητα. Τα κόστη των δραστηριοτήτων δεν τα ξέρω όμως.

 

Κωστέας

 

Πρόγραμμα σχολείου 7040 περίπου (με 7ώρες αγγλικά, μία μέρα να σχολάνε στις 4! και τη μελέτη ενσωματωμένη στο βασικό πρόγραμμα), 1000 περίπου η μεταφορά, 200περίπου/ημέρα το φαγητό και οι δραστηριότητες είναι extra (η 2η έχει έκπτωση 20% και η τρίτη 50%). Εκτός από το ωδείο που είναι πάρα πολύ ακριβό οι δραστηριότητες παίζουν γύρω στα 200-500ευρώ την ημέρα. Δηλαδή το μπαλέτο πχ που είναι 2 φορές είναι στα 592, η κολύμβηση στα 470 ο στίβος στα 475, το τέννις στα 470 κλπ

 

Ελπίζω να σας διαφώτισα. Ό,τι άλλο θέλετε στη διάθεσή σας.

 

Καλημέρα, να ρωτήσω κάτι: στον Πλάτωνα πχ η μελέτη είναι όντως 260 ευρώ την ημέρα, δηλαδή βγαίνει γύρω στα 5720 το μήνα, ή κάτι κατάλαβα λάθος;

 

Αντίστοιχα στον Κωστέα, το μπαλέτο κοστίζει 592 άνα τι; εβδομάδα, μήνα, χρόνο;

 

Μάλλον κάτι χάνω :oops:

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 2,6k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Posted Images

Καλημέρα, να ρωτήσω κάτι: στον Πλάτωνα πχ η μελέτη είναι όντως 260 ευρώ την ημέρα, δηλαδή βγαίνει γύρω στα 5720 το μήνα, ή κάτι κατάλαβα λάθος;

 

Αντίστοιχα στον Κωστέα, το μπαλέτο κοστίζει 592 άνα τι; εβδομάδα, μήνα, χρόνο;

 

Μάλλον κάτι χάνω :oops:

 

χα χα όχι καλέ!!!!! Αν ήταν 5720 το μήνα μπορούσες να νοικιάσεις δάσκαλο, ψυχολόγο και ειδικό παιδαγωγό στο παιδί σου να τους έχεις μόνιμα στο σπίτι (για να μη σου πω και ψυχαγωγό να το ξεκουράζει!). Όταν λένε ανά ημέρα εννοούν ότι αν επιλέξεις κάθε Τρίτη πχ να μένει για μελέτη θα πληρώνεις 260ευρώ το χρόνο ενώ αν επιλέξεις να διαβάζει κάθε μέρα στο σχολείο θα πληρώσεις 1300 το χρόνο.

Το μπαλέτο στον Κωστέα κοστίζει 592ευρώ το χρόνο για 2 φορές την εβδομάδα. Δηλαδή για να το εξηγήσω όπως το κατάλαβα εγώ: Αν επιλέξεις μπαλέτο και τέννις και το μπαλέτο είναι Τρίτη - Παρασκευή και το τέννις Δευτέρα - Πέμπτη τότε θα πληρώνεις 592 + 20% του 470 = 592 + 376 = 968 το χρόνο!!!

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites

Πλάτωνας

 

Πρόγραμμα σχολείου 6840 (δίδακτρα και μεταφορά), 1000 το billigual (δλδ αγγλικά 12ώρες περίπου ενώ το απλό έχει 4), 260 επιβάρυνση μακρινών περιοχών, 100εκπαιδευτικό υλικό, 945γεύμα, 150σέρβις φαγητού, 260/ημέρα = 1300 στις 5ημέρες η μελέτη 2:30-4:15. Αν κάποια/ες μέρες δε θέλεις μελέτη αλλά θέλεις δραστηριότητα τότε φεύγει το 260 και μπαίνει το κόστος της δραστηριότητα. Τα κόστη των δραστηριοτήτων δεν τα ξέρω όμως.

 

Κωστέας

 

Πρόγραμμα σχολείου 7040 περίπου (με 7ώρες αγγλικά, μία μέρα να σχολάνε στις 4! και τη μελέτη ενσωματωμένη στο βασικό πρόγραμμα), 1000 περίπου η μεταφορά, 200περίπου/ημέρα το φαγητό και οι δραστηριότητες είναι extra (η 2η έχει έκπτωση 20% και η τρίτη 50%). Εκτός από το ωδείο που είναι πάρα πολύ ακριβό οι δραστηριότητες παίζουν γύρω στα 200-500ευρώ την ημέρα. Δηλαδή το μπαλέτο πχ που είναι 2 φορές είναι στα 592, η κολύμβηση στα 470 ο στίβος στα 475, το τέννις στα 470 κλπ

 

Ελπίζω να σας διαφώτισα. Ό,τι άλλο θέλετε στη διάθεσή σας.

 

Δηλαδή, με έναν πρόχειρο υπολογισμό και τα δύο σχολείο, με πλήρες πρόγραμμα, μέχρι τις 4.00 το απόγευμα, με μελέτη και φαγητό και δραστηριότητες και μεταφορά, κοστίζουν περίπου 10.000 το χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

Πλάτωνας

 

Πρόγραμμα σχολείου 6840 (δίδακτρα και μεταφορά), 1000 το billigual (δλδ αγγλικά 12ώρες περίπου ενώ το απλό έχει 4), 260 επιβάρυνση μακρινών περιοχών, 100εκπαιδευτικό υλικό, 945γεύμα, 150σέρβις φαγητού, 260/ημέρα = 1300 στις 5ημέρες η μελέτη 2:30-4:15. Αν κάποια/ες μέρες δε θέλεις μελέτη αλλά θέλεις δραστηριότητα τότε φεύγει το 260 και μπαίνει το κόστος της δραστηριότητα. Τα κόστη των δραστηριοτήτων δεν τα ξέρω όμως.

 

Κωστέας

 

Πρόγραμμα σχολείου 7040 περίπου (με 7ώρες αγγλικά, μία μέρα να σχολάνε στις 4! και τη μελέτη ενσωματωμένη στο βασικό πρόγραμμα), 1000 περίπου η μεταφορά, 200περίπου/ημέρα το φαγητό και οι δραστηριότητες είναι extra (η 2η έχει έκπτωση 20% και η τρίτη 50%). Εκτός από το ωδείο που είναι πάρα πολύ ακριβό οι δραστηριότητες παίζουν γύρω στα 200-500ευρώ την ημέρα. Δηλαδή το μπαλέτο πχ που είναι 2 φορές είναι στα 592, η κολύμβηση στα 470 ο στίβος στα 475, το τέννις στα 470 κλπ

 

Ελπίζω να σας διαφώτισα. Ό,τι άλλο θέλετε στη διάθεσή σας.

 

Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες!

Ο Κωστέας απ'ότι καταλαβαίνω έχει κρατήσει σταθερές τις τιμές του σε σχέση με πέρυσι που είχα ρωτήσει.

Ο Πλάτωνας, έτσι όπως τα γράφει στο σαιτ του (και όπως τα κατάλαβα) έχει 5 ώρες μελέτη ενσωματωμένες στο βασικό πρόγραμμα (α' δημ) τις οποίες τις "μεταφέρει" στο δίγλωσσο πρόγραμμα ως αγγλικά και τις χρεώνει 1000ευρώ επιπλέον. Μου φαίνεται υπερβολικό το ποσό για τις ίδιες συνολικά ώρες ανά εβδομάδα (35). Δηλαδή όσα παιδάκια ακολουθούν το δίγλωσσο δεν θα έχουν καθόλου χρόνο για μελέτη και θα πρέπει να τη χρεωθούν επιπλέον και να κάθονται ως τις 4.15? (με ό,τι άλλα έξοδα αυτό συνεπάγεται)

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή, με έναν πρόχειρο υπολογισμό και τα δύο σχολείο, με πλήρες πρόγραμμα, μέχρι τις 4.00 το απόγευμα, με μελέτη και φαγητό και δραστηριότητες και μεταφορά, κοστίζουν περίπου 10.000 το χρόνο.

 

9000 χωρίς το φαγητό που δε με ενδιαφέρει και αν προπληρώσεις σου κόβουν άλλο ένα 10% οπότε πας στα 8000.

 

Πάντως και η Εράσμειος είναι 6780 + 2500 (φαγητό και μελέτη) = 9280. Έχει όμως και φαγητό. Επίσης η Εράσμειος τα έχει όλα μέσα στην τιμή αυτή. Δηλαδή δε σου ζητάνε extra για άλλα πράγματα. Ενώ στον Κωστέα είναι extra οι στολές, κάποιες σημειώσεις και οι εκδηλώσεις (και ποιος ξέρει τι άλλο). Στον Πλάτωνα είναι μόνο οι εκδηλώσεις (και ποιος ξέρει τι άλλο). Επίσης στον Κωστέα και στον Πλάτωνα πέφτουν τα δίδακτρα ενώ στην Εράσμειο δεν πέφτουν μου είπαν πια. Τέλος στον Κωστέα με αυτά τα λεφτά έχεις καθαρίσει και από μελέτη και από δραστηριότητες ... το πόσο καλά γίνονται τώρα δεν ξέρω.

 

Υπάρχει και ο Παναγιωτόπουλος που είναι 6839 + 790 (μελέτη). Έχει ακριβές δραστηριότητες κι αυτός αλλά μπορείς να μην τις επιλέξεις και να μείνεις στη μελέτη.

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

9000 χωρίς το φαγητό που δε με ενδιαφέρει

Δηλαδή μπορεί το παιδί να πάρει μαζί το δικό του φαγητό? Και αν ναι, μπορεί να χρησιμοποιεί την τραπεζαρία του σχολείου ή θα τρώει έξω. Θέλω να πω είναι πολλές οι ώρες για να μην τρώει κανονικό φαγητό.

Link to comment
Share on other sites

χα χα όχι καλέ!!!!! Αν ήταν 5720 το μήνα μπορούσες να νοικιάσεις δάσκαλο, ψυχολόγο και ειδικό παιδαγωγό στο παιδί σου να τους έχεις μόνιμα στο σπίτι (για να μη σου πω και ψυχαγωγό να το ξεκουράζει!). Όταν λένε ανά ημέρα εννοούν ότι αν επιλέξεις κάθε Τρίτη πχ να μένει για μελέτη θα πληρώνεις 260ευρώ το χρόνο ενώ αν επιλέξεις να διαβάζει κάθε μέρα στο σχολείο θα πληρώσεις 1300 το χρόνο.

Το μπαλέτο στον Κωστέα κοστίζει 592ευρώ το χρόνο για 2 φορές την εβδομάδα. Δηλαδή για να το εξηγήσω όπως το κατάλαβα εγώ: Αν επιλέξεις μπαλέτο και τέννις και το μπαλέτο είναι Τρίτη - Παρασκευή και το τέννις Δευτέρα - Πέμπτη τότε θα πληρώνεις 592 + 20% του 470 = 592 + 376 = 968 το χρόνο!!!

 

Oυφ .... ηρέμησα τώρα!!:lol::lol: Μα λέω κι εγώ, παίζουν τέτοιες τιμές;;; Ευχαριστώ για τη διευκρίνιση!

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή μπορεί το παιδί να πάρει μαζί το δικό του φαγητό? Και αν ναι, μπορεί να χρησιμοποιεί την τραπεζαρία του σχολείου ή θα τρώει έξω. Θέλω να πω είναι πολλές οι ώρες για να μην τρώει κανονικό φαγητό.

 

Ορισμένα σχολεία χρεώνουν σε αυτήν την περίπτωση έξοδα τραπεζαρίας (ζέσταμα και σέρβις). (όπως ανέφερε παραπάνω η ΒΕΡΑ 150ευρώ)

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες!

Ο Κωστέας απ'ότι καταλαβαίνω έχει κρατήσει σταθερές τις τιμές του σε σχέση με πέρυσι που είχα ρωτήσει.

Ο Πλάτωνας, έτσι όπως τα γράφει στο σαιτ του (και όπως τα κατάλαβα) έχει 5 ώρες μελέτη ενσωματωμένες στο βασικό πρόγραμμα (α' δημ) τις οποίες τις "μεταφέρει" στο δίγλωσσο πρόγραμμα ως αγγλικά και τις χρεώνει 1000ευρώ επιπλέον. Μου φαίνεται υπερβολικό το ποσό για τις ίδιες συνολικά ώρες ανά εβδομάδα (35). Δηλαδή όσα παιδάκια ακολουθούν το δίγλωσσο δεν θα έχουν καθόλου χρόνο για μελέτη και θα πρέπει να τη χρεωθούν επιπλέον και να κάθονται ως τις 4.15? (με ό,τι άλλα έξοδα αυτό συνεπάγεται)

 

Εγώ αυτό που κατάλαβα δεν είναι αυτό. Είναι ότι στο δίγλωσσο αντί να κάνει ο δάσκαλος τα ειδικά μαθήματα (δλδ γυμναστική, εικαστικά, πληροφορική, ευέλικτη ζώνη) και τη μελέτη, τα κάνει η δασκάλα των αγγλικών. Δεν είναι ότι δε γίνονται απλά τα κάνει αυτή των αγγλικών. Τώρα βέβαια πώς γίνεται να κάνει η δασκάλα των αγγλικών αυτά τα μαθήματα είναι άξιο απορίας. Επίσης δεν καταλαβαίνω πώς γίνεται και ενώ έχουν τη μελέτη ενσωματωμένη στο βασικό πρόγραμμα έχουν και επιλογή μελέτης!!! Στον Κωστέα που έχουν ενσωματωμένη τη μελέτη δεν έχουν καθόλου επιλογή μελέτης. Γενικώς ο Κωστέας έχει πολύ καλύτερο πρόγραμμα από τον Πλάτωνα αλλά πολύ χειρότερες εγκαταστάσεις (ο Πλάτωνας είναι υπερπαραγωγή στις εγκαταστάσεις). Στον Κωστέα μετά την τρίτη δημοτικού δεν κάνουν καθόλου μελέτη, ούτε στο βασικό πρόγραμμα. Όπως μου είπε η υπεύθυνη τα παιδιά έχουν μάθει να διαβάζουν και πρέπει να προετοιμαστούν και για το γυμνάσιο που θα έχουν διάβασμα (με το οποίο συμφωνώ σε γενικές γραμμές). Αλλά στις μεγαλύτερες τάξεις που αυξάνονται τα μαθήματα και μπαίνει και η 2η γλώσσα μου αρέσει που δεν έχουν μειώσει από τις δραστηριότητες αλλά έχουν βάλει άλλη μία μέρα στο βασικό πρόγραμμα που τα παιδιά σχολάνε 4. Άρα αμέσως αμέσως κάνεις και οικονομία. Εγώ θα το επέλεγα σίγουρα ... αλλά το ένστικτο μου με τραβάει πίσω δυστυχώς. Κάτι μου ξύνισε και φοβάμαι ότι αυτά που υπόσχονται δεν ισχύουν τελικά ή γίνονται με πασάλειμμα.

 

Τέλος κάτι ασήμαντο που δε μου άρεσε στον Κωστέα είναι η θέση του κυλικείου. Σε όλα τα σχολεία που επισκέφτηκα το κυλικείο ήταν διακριτικό. Στον Κωστέα ήταν στο κέντρο της αίθουσας που κάθονται τα πρωτάκια και τα δευτεράκια (και φαντάζομαι αντίστοιχα και στις μεγαλύτερες τάξεις), με τις τυρόπιτες πρώτη μούρη ... δλδ και να αγιάσει να θέλει το παιδί σου δε μπορεί. Σα να πρόβαλαν πολύ το κυλικείο ... τι να πω ... ίσως είμαι υπερβολική!

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites

Εγώ αυτό που κατάλαβα δεν είναι αυτό. Είναι ότι στο δίγλωσσο αντί να κάνει ο δάσκαλος τα ειδικά μαθήματα (δλδ γυμναστική, εικαστικά, πληροφορική, ευέλικτη ζώνη) και τη μελέτη, τα κάνει η δασκάλα των αγγλικών. Δεν είναι ότι δε γίνονται απλά τα κάνει αυτή των αγγλικών. Τώρα βέβαια πώς γίνεται να κάνει η δασκάλα των αγγλικών αυτά τα μαθήματα είναι άξιο απορίας. Επίσης δεν καταλαβαίνω πώς γίνεται και ενώ έχουν τη μελέτη ενσωματωμένη στο βασικό πρόγραμμα έχουν και επιλογή μελέτης!!! Στον Κωστέα που έχουν ενσωματωμένη τη μελέτη δεν έχουν καθόλου επιλογή μελέτης. Γενικώς ο Κωστέας έχει πολύ καλύτερο πρόγραμμα από τον Πλάτωνα αλλά πολύ χειρότερες εγκαταστάσεις (ο Πλάτωνας είναι υπερπαραγωγή στις εγκαταστάσεις). Στον Κωστέα μετά την τρίτη δημοτικού δεν κάνουν καθόλου μελέτη, ούτε στο βασικό πρόγραμμα. Όπως μου είπε η υπεύθυνη τα παιδιά έχουν μάθει να διαβάζουν και πρέπει να προετοιμαστούν και για το γυμνάσιο που θα έχουν διάβασμα (με το οποίο συμφωνώ σε γενικές γραμμές). Αλλά στις μεγαλύτερες τάξεις που αυξάνονται τα μαθήματα και μπαίνει και η 2η γλώσσα μου αρέσει που δεν έχουν μειώσει από τις δραστηριότητες αλλά έχουν βάλει άλλη μία μέρα στο βασικό πρόγραμμα που τα παιδιά σχολάνε 4. Άρα αμέσως αμέσως κάνεις και οικονομία. Εγώ θα το επέλεγα σίγουρα ... αλλά το ένστικτο μου με τραβάει πίσω δυστυχώς. Κάτι μου ξύνισε και φοβάμαι ότι αυτά που υπόσχονται δεν ισχύουν τελικά ή γίνονται με πασάλειμμα.

 

Τέλος κάτι ασήμαντο που δε μου άρεσε στον Κωστέα είναι η θέση του κυλικείου. Σε όλα τα σχολεία που επισκέφτηκα το κυλικείο ήταν διακριτικό. Στον Κωστέα ήταν στο κέντρο της αίθουσας που κάθονται τα πρωτάκια και τα δευτεράκια (και φαντάζομαι αντίστοιχα και στις μεγαλύτερες τάξεις), με τις τυρόπιτες πρώτη μούρη ... δλδ και να αγιάσει να θέλει το παιδί σου δε μπορεί. Σα να πρόβαλαν πολύ το κυλικείο ... τι να πω ... ίσως είμαι υπερβολική!

 

http://platon.gr/index.php/schedulespyp/

Αν συγκρίνεις τα 2 προγράμματα θα δεις ότι η διαφορά είναι στις 5 ώρες της μελέτης. Και για τα ειδικά μαθήματα συμφωνώ, είναι καλό που γίνονται στα αγγλικά. Οι επιπλέον 5 ώρες πως αξιοποιούνται? Δεν μπορεί πχ η μελέτη της Γλώσσας και των Μαθηματικών να γίνεται στα αγγλικά. Το δίγλωσσο μου φαίνεται ότι δεν μπορεί να είναι εφαρμόσιμο, τουλάχιστον για την α' δημοτικού και στη μορφή που το περιγράφουν.

Τις εγκαταστάσεις του Πλάτωνα δεν τις έχω δει. Είχα όμως επισκεφθεί πέρυσι τον Κωστέα για ενημέρωση για το νηπιαγωγείο και μπορώ να πω ότι συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Έτσι ακριβώς θα περιέγραφα και εγώ αυτά που είδα. Δε λέω ότι οι εγκαταστάσεις είναι το παν αλλά σου κάνουν την πρώτη εντύπωση. Με λίγα λόγια θα μπορούσαν να τις έχουν πολύ καλύτερα συντηρημένες/ανακαινισμένες.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Εγώ έχω να πω ότι καλά και άγια είναι τα προγράμματα των σχολείων αλλά αυτό που ΤΕΛΙΚΑ παίζει τον πιο ουσιαστικό ρόλο είναι οι ΔΑΣΚΑΛΟΙ! Και αν δεν ασχοληθείς σα σχολείο να βρεις και να πληρώσεις και να κρατήσεις ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΟΥΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΥΣ δασκάλους, κανένα πρόγραμμα δεν έχει ουσία...:!:

 

Αυτό που μου άρεσε στην Εράσμειο είναι που μου εξήγησαν πόση σημασία δίνουν στην εξειδίκευση και τα προσόντα των δασκάλων...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω να πω ότι καλά και άγια είναι τα προγράμματα των σχολείων αλλά αυτό που ΤΕΛΙΚΑ παίζει τον πιο ουσιαστικό ρόλο είναι οι ΔΑΣΚΑΛΟΙ! Και αν δεν ασχοληθείς σα σχολείο να βρεις και να πληρώσεις και να κρατήσεις ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΟΥΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΥΣ δασκάλους, κανένα πρόγραμμα δεν έχει ουσία...:!:

 

 

Έχεις πολύ μεγάλο δίκιο. Βέβαια και οι καλύτεροι δάσκαλοι πρέπει να ενταχθούν σε ένα σωστό πρόγραμμα. Δηλαδή, αν έχεις τους καλύτερους, τους πληρώνεις καλά, αλλά τους υποχρεώνεις να ακολουθούν ένα πολύ δεσμευτικό σύστημα, χωρίς να τους επιτρέπεις να δημιουργούν, να παίρνουν αποφάσεις, να αναπτύσσουν τις δεξιότητές τους, τότε χάνεται και το ταλέντο και η ικανότητα. Νομίζω ότι στο θέμα αυτό πετυχαίνουν τα σχολεία που καταφέρνουν να βρουν την ισορροπία ανάμεσα στην εξυπηρέτηση των στόχων του σχολείου και στην ανάπτυξη της προσωπικότητας κάθε δασκάλου. Εάν το σχολείο παραδέχεται ότι οι δάσκαλοι ΕΙΝΑΙ το σχολείο, και όχι ότι απλώς είναι το μέσο για να εξυπηρετήσει το σχολείο τους σκοπούς του, τότε είναι καλή ένδειξη.

 

Αρκεί να τους κατευθύνει, να τους συντονίζει και να τους παρέχει τα μέσα. Διαφορετικά εξαιρετικούς δασκάλους έχουν και τα δημόσια σχολεία.

Link to comment
Share on other sites

Αρκεί να τους κατευθύνει, να τους συντονίζει και να τους παρέχει τα μέσα. Διαφορετικά εξαιρετικούς δασκάλους έχουν και τα δημόσια σχολεία.

 

Έχεις δίκιο, οι καλύτεροι δάσκαλοι, θεωρητικά, βρίσκονται στα δημόσια σχολεία αφού έχουν διορισθεί μέσω διαγωνισμού ΑΣΕΠ. Η διαφορά όμως είναι ότι πάνε εκεί για να "κάθονται". Στα δημόσια υπάρχει μηδαμινός έλεγχος και όλα στηρίζονται στην καλή θέληση και στη διάθεση του εκάστοτε εκπαιδευτικού. Δυστυχώς...:(

Link to comment
Share on other sites

H πραγματικοτητα ομως ειναι οτι εναν κακο εκπαιδευτικο στον ιδιωτικο τομέα "τον ξερναει το συστημα" δηλαδη αν ειναι τεμπελης, αδιαφορος, ανεκπαιδευτος δεν μπορει να επιβιωσει σε αντιθεση με το δημοσιο τομεα που δυσκολευεται να απολυσει και τους επιορκους. Και πραγματικα δεν ισχυει απαραιτητα οτι οποιος εχει τις καταλληλες θεωρητικα γνωσεις και περασει ΑΣΕΠ ειναι και καλος παιδαγωγος. Απο την αλλη γνωριζω προσωπικα δεκαδες εκπαιδευτικους που ειναι χρονια στα φροντιστηρια με πολλες επιτυχιες στην πλατη τους εχουν περασει εκατονταδες παιδια στα πανεπιστημια και δεν εχουν μπορεσει να περασουν ΑΣΕΠ (στους μαθηματικους π.χ.νομιζω η αναλογια ειναι 1 προς 40). Οι αλλοι 39 ειναι ολοι σκαρτοι? Αυτο με τον ΑΣΕΠ ειναι λιγο υποκειμενικο δηλαδη δεν νομιζω οτι εκπαιδευτικοι που εχουν μεχρι και διδακτορικο (ναι υπαρχουν και τετοιοι) και δεν εχουν περασει ΑΣΕΠ ειναι αχρηστοι. Χωρις να αμφισβητω τους επιτυχοντες ειναι τοση η υπερπληθωρα εκπαιδευτικων που δεν ειναι δυνατον να διοριστουν ολοι. Τοσοι φροντιστες με επιτυχιες δεν νομιζω οτι ειναι ολοι ασχετοι επειδη ειναι χωρις ΑΣΕΠ.

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο, οι καλύτεροι δάσκαλοι, θεωρητικά, βρίσκονται στα δημόσια σχολεία αφού έχουν διορισθεί μέσω διαγωνισμού ΑΣΕΠ. Η διαφορά όμως είναι ότι πάνε εκεί για να "κάθονται". Στα δημόσια υπάρχει μηδαμινός έλεγχος και όλα στηρίζονται στην καλή θέληση και στη διάθεση του εκάστοτε εκπαιδευτικού. Δυστυχώς...:(

 

Το έχω αναφέρει σε κάποιο από τα προηγούμενα μηνύματά μου πως το ιδιωτικό σχολείο που πάει ο μικρός μου το έχω επιλέξει μετά από εξονυχιστικό έλεγχο των ιδιωτικών (αυτών που μπορώ να υποστηρίξω οικονομικά). Ένα από τα κριτήρια επιλογής ήταν παλιά συμμαθήτρια του άντρα μου στο σχολείο, η οποία δούλευε πολλά χρόνια ως εκπαιδευτικός στο σχολείο αυτό, η οποία μου μίλησε με τα καλύτερα λόγια για το πρόγραμμα του σχολείου, την οργάνωση και το συντονισμό (μεγάλο μέρος του οποίου οφείλεται στην προσωπικότητα και τις ικανότητες management του Διευθυντή του σχολείου) και η οποία έδωσε εξετάσεις στο ΑΣΕΠ και πέρασε σε Δημόσιο σχολείο. Αν τη ρωτήσεις γιατί το έκανε, θα σου πει πως το σχολείο αυτό είναι από τα καλύτερα για τα παιδιά, αλλά είναι πολύ εξοντωτικό για τον εκπαιδευτικό (σε ωράρια, ώρες εργασίες) συν η αβεβαιότητα του ιδιωτικού τομέα (πριν από 5 χρόνια κανείς δεν φανταζόταν ότι και οι εκπαιδευτικοί στα δημόσια σχολεία θα έμπαιναν σε διαθεσιμότητα).

Δηλαδή ο ίδιος εκπαιδευτικός στο ιδιωτικό σκιζόταν (υπήρχε ο έλεγχος σε κάθε της βήμα), ενώ στο δημόσιο μπήκε για να χαλαρώσει.....να το πω ευγενικά! Τελικά, δεν είναι θέμα χαρακτήρα του κάθε επαγγελματία, αλλά είναι η περιρρέουσα ατμόσφαιρα, το περιβάλλον εργασίας, αν δηλαδή είναι "σφιχτό" δουλεύουμε, ενώ αν είναι χαλαρό "αράζουμε"!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Δηλαδή ο ίδιος εκπαιδευτικός στο ιδιωτικό σκιζόταν (υπήρχε ο έλεγχος σε κάθε της βήμα), ενώ στο δημόσιο μπήκε για να χαλαρώσει.....να το πω ευγενικά! Τελικά, δεν είναι θέμα χαρακτήρα του κάθε επαγγελματία, αλλά είναι η περιρρέουσα ατμόσφαιρα, το περιβάλλον εργασίας, αν δηλαδή είναι "σφιχτό" δουλεύουμε, ενώ αν είναι χαλαρό "αράζουμε"!!!

 

ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ!!! Και αν τους ρωτήσεις δεν το αρνείται κανένας.:?

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο, οι καλύτεροι δάσκαλοι, θεωρητικά, βρίσκονται στα δημόσια σχολεία αφού έχουν διορισθεί μέσω διαγωνισμού ΑΣΕΠ. (

 

Εγώ πάντως δεν το εννοούσα θεωρητικά, το εννοούσα κυριολεκτικά, ούτε είπα ότι οι καλύτεροι δάσκαλοι είναι στα δημόσια σχολεία. Είπα ότι και τα δημόσια σχολεία έχουν εξαιρετικούς δασκάλους. Το διευκρινίζω επειδή αναφέρθηκες άμεσα σε μένα:wink:.

Επίσης πρέπει να θυμίσω ότι κανένας εργαζόμενος δεν γίνεται καλύτερος από το φόβο της απόλυσης. Αυτό δεν το λέω εγώ, είναι η βασική αρχή της διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού, και φυσικά ισχύει και για τους εκπαιδευτικούς και για όλους μας. Άλλα κάνουν τον εργαζόμενο να αποδίδει, που ΚΑΠΟΙΑ ιδιωτικά σχολεία τα παρέχουν και είναι βασικά αυτά που αναφέρει η Pashalitsa.

 

Και αν δεν ασχοληθείς σα σχολείο να βρεις και να πληρώσεις και να κρατήσεις ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΟΥΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΥΣ δασκάλους, κανένα πρόγραμμα δεν έχει ουσία...
Link to comment
Share on other sites

Επίσης πρέπει να θυμίσω ότι κανένας εργαζόμενος δεν γίνεται καλύτερος από το φόβο της απόλυσης.

 

Υπό το φόβο της απόλυσης αναγκάζεσαι να γίνει συνεπής προς τα καθήκοντά σου, να εργαστείς, διότι αξιολογείσαι, και οπωσδήποτε λειτουργείς ανταγωνιστικά, διότι ειδικά αυτά τα σχολεία δεν κρατούν "αραχτούς" εκπαιδευτικούς. Οπότε, ναι, υπό το φόβο της απόλυσης γίνεσαι, αν όχι καλύτερος, οπωσδήποτε πάντως αποτελεσματικός!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως δεν το εννοούσα θεωρητικά, το εννοούσα κυριολεκτικά, ούτε είπα ότι οι καλύτεροι δάσκαλοι είναι στα δημόσια σχολεία. Είπα ότι και τα δημόσια σχολεία έχουν εξαιρετικούς δασκάλους. Το διευκρινίζω επειδή αναφέρθηκες άμεσα σε μένα:wink:.

Επίσης πρέπει να θυμίσω ότι κανένας εργαζόμενος δεν γίνεται καλύτερος από το φόβο της απόλυσης. Αυτό δεν το λέω εγώ, είναι η βασική αρχή της διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού, και φυσικά ισχύει και για τους εκπαιδευτικούς και για όλους μας. Άλλα κάνουν τον εργαζόμενο να αποδίδει, που ΚΑΠΟΙΑ ιδιωτικά σχολεία τα παρέχουν και είναι βασικά αυτά που αναφέρει η Pashalitsa.

Maya μου καλη ποτε δεν ανεφερα οτι στον ιδιωτικο τομεα ολοι οι εκπαιδευτικοι ειναι καλοι ενω στο δημοσιο οχι. Και σε προηγουμενα post μου εχω πει οτι καλοι και κακοι εκπαιδευτικοι υπαρχουν παντου διαφορα ομως ειναι οτι στο δημοσιο δεν εχουν το υποστηρικτικο συστημα και τις δομες. Και αυτο που εννοουσα οταν ειπα οτι τους ξερναει το συστημα δεν ειναι οτι δουλευουν με το φοβο της απολυσης. Ειναι οτι αν θελεις να δουλεψεις κοιτωντας το ρολοι εχοντας ολα σου τα σαββατοκυριακα, χωρις συνεχη εκπαιδευση, παιρνοντας αδεια ακομα και με το βηχα, χωρις δουλεια στο σπιτι και με ενα μηνα διακοπες σαν ολο τον κοσμο δεν μπορεις να δουλεψεις σε ενα ιδιωτικο σχολειο. Αυτο εννοουσα οτι δηλαδη ο ιδιος ο εκπαιδευτικος δεν θα αντεξει και θα επιλεξει κατι αλλο.

Ας μιλησω τωρα προσωπικα γιατι επελεξα εγω να εργαστω σε ιδιωτικο σχολειο ενω ειμαι επιτυχουσα ΑΣΕΠ με μεταπτυχιακο στην ειδικη αγωγη και θα μπορουσα να διοριστω στο δημοσιο:

ΥΠΕΡ(με τη σειρα ακριβως που τα βαζω)

-το σχολειο που εργαζομαι ειναι κοντα στη φιλοσοφικη μου θεωρηση (οσο και αν φαινεται ασημαντο για καποιους για εμενα ειναι πρωτευον)

-δεν ηθελα να γυρισω ολη την Ελλαδα για να μονιμοποιηθω γιατι ηθελα να κανω οικογενεια (και μετα αρρωστησα δυστυχως)

-το σχολειο μου προσφερε τις υποδομες, το υλικο και μια πολυ καλη θεση ως υπευθυνη τμηματος(ο τομεας μου δεν ειναι αμιγως παιδαγωγικος)

-με βοηθησε να κανω ενα ακομη μεταπτυχιακο βοηθωντας με στο ωραριο

-μου εδωσε περισσοτερα χρηματα, μου πληρωνει βιβλια, υπολογιστη και σεμιναρια

-μου αφηνει επαγγελματικη ευελιξια (και για οσους νομιζουν οτι στα ιδιωτικα σχολεια υπαρχει περιορισμος και καταπιεση ειναι μυθος. Περισσοτερη καταπιεση ενιωσα στο δημοσιο που επρεπε να πηγαινω με το γραμμα του καθε τυπολατρη παρα στο ιδιωτικο που μπορουσα να εφαρμοσω καινοτομιες, νεες μεθοδολογιες και δημιουργικα προγραμματα)

-παντα υπηρχε καποιος για να με επιβραβευσει και να με ενθαρρυνει αν εκανα κατι καλο.

ΚΑΤΑ

-πολλες ωρες εργασιας (αλλα πολυ δημιουργικες)

-λιγες αδειες

-αρκετο άγχος για να μη μενω στατικη

 

 

 

Σταθμιζοντας τα υπερ και τα κατα ειπα οτι η πολλη δουλεια δεν με πειραζει αλλα οι ευκαιριες που μου δινονται εγειραν σαφεστατα την πλαστιγγα υπερ του ιδιωτικου.

Οπως ειδατε δεν ανεφερα πουθενα την επαγγελματικη ανασφαλεια. Δεν την ενιωσα ποτε και δεν τη νιωθω ουτε και τωρα. Ειμαι εξειδικευμενη και εχω προτασεις για συνεργασια ακομα και μεσα στην κριση. Επισης δεν θα ειχα προβλημα να εργαστω στο εξωτερικο επειδη εχω ξαναεργαστει, δεν εχω παιδια (δυστυχως) και ο συζυγος μπορει να ακολουθησει. Αρα για εμενα δεν τιθεται θεμα ασφαλειας. Συγνωμη που το εκανα πιο προσωπικο απλα ηθελα να εκφρασω και πως αισθανεται ενας ανθρωπος που επελεξε να εργαζεται στον ιδιωτικο τομεα επειδη συνηθως ακουω οτι αναγκαστικα εργαζομαστε καποιοι στο ιδιωτικο επειδη δεν τα καταφεραμε να μπουμε στο δημοσιο. Αυτο το θεωρω αδικο για νεους επιστημονες με σπουδες και συγγραφικο εργο που επειδη επελεξαν μια αλλη σταδιοδρομια αδικουνται.

Link to comment
Share on other sites

Είναι τόσο ξεχωριστό το έργο που επιτελεί ο δάσκαλος που μπορεί κανείς να διακρίνει αμέσως ποιος διδάσκει επειδή το επέλεξε και ποιος ... για άλλους λόγους. Οσοι έχουν αυτό το μεράκι, θεωρούν ότι ασκούν λειτούργημα και εργάζονται το ίδιο είτε στον δημόσιο είτε στον ιδιωτικό τομέα. Είναι οι ΔΑΣΚΑΛΟΙ που θυμόμαστε με αγάπη. Όσοι έγιναν εξ ανάγκης, στην καλύτερη των περιπτώσεων θα εξελιχθούν σε σωστούς επαγγελματίες. Εφόσον δηλαδή βρεθούν στο κατάλληλο περιβάλλον...

Υπάρχουν άριστοι δάσκαλοι που έφυγαν από τον ιδιωτικό τομέα όχι για να αράξουν στο δημόσιο αλλά για να έχουν την ελευθερία να κάνουν αυτά που πιστεύουν. Ειδικά, οι φιλόλογοι -σε ορισμένα σχολεία- έχουν περιορισμούς ως προς τα κείμενα και τους συγγραφείς που θα διδάξουν. Για να μην αναφερθώ στη φροντιστηριακή λογική με την οποία λειτουργούν δυστυχώς κάποια ιδιωτικά ή στην τυφλή προσήλωση στα απαιτούμενα για τις πανελλήνιες.

Link to comment
Share on other sites

Σας διαβάζω και απορώ πως επικράτησε η αντίληψη πως όποιος περάσει ΑΣΕΠ είναι αξιόλογος και ικανός!

Από πού και ως που;

Έχετε δώσει ΑΣΕΠ ή έτυχε να δείτε τις εξετάσεις;

 

Εγώ λόγω της θέσης μου ήμουνα σε επιτροπές ΑΣΕΠ και μάλιστα δύο φορές έβαλα και θέματα σε ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών (που δεν έχω και σχέση με τα παιδαγωγικά, αλλά έβαλα θέματα στο αντικείμενό μου).

 

Πιστεύετε ότι η ξερή γνώση και η εξέταση σε μορφή πολλαπλών επιλογών μπορούνε να αξιολογήσουνε τον οποιοδήποτε εκπαιδευτικό;

Ίσως σε άλλους τομείς του δημοσίου να μετράνε πολύ αυτές οι γνώσεις, αλλά όχι στην εκπαίδευση κατά τη γνώμη μου.

 

Δεν είμαι εναντίον του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ, πρέπει να υπάρχει ως ένα κριτήριο επιλογής, αλλά απ' εκεί και πέρα δεν αξιολογούμε ικανούς δασκάλους και καθηγητές με βάση την επιτυχία τους στον ΑΣΕΠ, αυτό κατά τη γνώμη μου δεν είναι καν μέσα στα κριτήρια αξιολόγησης.

“The only thing we have to fear is fear itself” Franklin D. Roosevelt

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω για τώρα, παλιότερα πάντως επιτρέπονταν αυτό. Tragic. Γιατί όμως κάποιος γονιός, που σκάει τα ωραία του λεφτάκια για να εξασφαλίσει καλές συνθήκες στο πρωτάκι, να το ανέχεται? Απορώ.

 

Παλιότερα, δηλαδή όταν μειώθηκαν σε 15 τα παιδιά ανά τάξη και όταν ξεκίνησε να λειτουργεί το ολοήμερο σχολείο, παρουσιάστηκε έλλειψη δασκάλων. Υπήρξε εποχή που όσοι τελείωναν την Παιδαγωγική τον Ιούνη, ορκίζονται δάσκαλοι τον Σεπτέμβρη. Θυμάστε που η βάση εισαγωγής στα παιδαγωγικά τμήματα είχε ξεπεράσει τη Νομική Θράκης;

 

Τότε, όσα ιδιωτικά σχολεία είχαν συνταξιοδοτήσεις, αναγκάστηκαν να απασχολήσουν συνταξιούχους δασκάλους, νηπιαγωγούς για τις μικρές τάξεις του δημοτικού, φιλολόγους και μαθηματικούς για τα μεγαλύτερα παιδιά. Ο τρόπος λειτουργίας της τάξης καθορίστηκε με υπουργική απόφαση.

 

Τώρα βέβαια η κατάσταση έχει ομαλοποιηθεί και κανονικά τέτοια φαινόμενα πρέπει να έχουν εκλείψει.

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι όσες ανέφεραν περί ταυτόχρονης παρουσίας δύο παιδαγωγών στην τάξη:

Αναφέρεστε στο Νήπιο ή στο Δημοτικό;

Κι αν αναφέρεστε στο Δημοτικό, οι δύο παιδαγωγοί συνυπάρχουν στην αίθουσα σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος;

Και έλεος, τι ειδικότητα έχει ο δεύτερος παιδαγωγός;

Link to comment
Share on other sites

Παλιότερα, δηλαδή όταν μειώθηκαν σε 15 τα παιδιά ανά τάξη και όταν ξεκίνησε να λειτουργεί το ολοήμερο σχολείο, παρουσιάστηκε έλλειψη δασκάλων. Υπήρξε εποχή που όσοι τελείωναν την Παιδαγωγική τον Ιούνη, ορκίζονται δάσκαλοι τον Σεπτέμβρη. Θυμάστε που η βάση εισαγωγής στα παιδαγωγικά τμήματα είχε ξεπεράσει τη Νομική Θράκης;

 

Τότε, όσα ιδιωτικά σχολεία είχαν συνταξιοδοτήσεις, αναγκάστηκαν να απασχολήσουν συνταξιούχους δασκάλους, νηπιαγωγούς για τις μικρές τάξεις του δημοτικού, φιλολόγους και μαθηματικούς για τα μεγαλύτερα παιδιά. Ο τρόπος λειτουργίας της τάξης καθορίστηκε με υπουργική απόφαση.

 

Τώρα βέβαια η κατάσταση έχει ομαλοποιηθεί και κανονικά τέτοια φαινόμενα πρέπει να έχουν εκλείψει.

 

εχεις απολυτα δικιο, ακριβως ετσι εχουν τα πραγματα

ομως γιατι ειναι τραγικο να εχει συμβει κατι τετοιο?

ενα καλος νηπιαγωγος γιατι να μην μπορει να κανει και την πρωτη δημτικου? τυπικα δεν ειναι σωστο αλλα ουσιαστικα μπορει να λειτουργησει

καποιοι νηπιαγωγοι, κι απο εδω μεσα κιολας, θα εκαναν καλυτερα την δευτερα δημοτικου απο πολλους με διδακτορικα στην πρωτοβαθμια εκαπαιδευση

 

εγω παντως δεν κολλαω ουτε στους τιτλους ουτε στα διδακτορικα, ουτε βιογραφικα κοιταω, παω περα απο αυτα, ο καλος δασκαλος θα φανει μονον στην πραξη κι εκει αν δεν ειναι στο υψος των περιστασεων θα αναλαβω δραση, αλλιως δεν μου λεει τιποτα ενα βιογραφικο,

 

φερνω ενα ακραιο παραδειγμα

αν το παιδι μου μαθαινε απο τον δασκαλο του και γυρνουσε σπιτι χαρουμενος και μου ελεγαν ξερεις η κυρια ειναι της γαλλικη φιλολογιας,,,δεν θα με πειραζε, θα κοιταγα την ουσια, θα αναρωτιομουν φυσικα γιατι αυτη κι οχι μια δασκαλα δασκαλα αλλα στην τελικη θα κοιταγα αν θα ηταν το παιδι μου ζημειωμενο,

 

πιστευω ομως οτι ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ τεοια πλεον και η κατασταση ειχει ομαλοποιηθει και τυπικα

 

τελος η εμπιστευεσαι η δεν εμπιστευεσαι ενα σχολειο ολη αυτη η εξ αρχης ελεγκτικη διαθεση εμενα λογω χαρακτηρα με ξενερωνει και αποδιοργανωνει

 

ειμαι κοντα στο παιδι μου στο σχολειο του στους δασκαλους του αλλα κι αυτο απαιτει μια διακριτικοτητα και μια σοφη αποσταση γαιτι αλλιως κανει κακο και στο παιδι και στον δασκαλο και στο εργο του και στα νευρα τα δικα μου

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...