Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

(ιδιωτικό σχολείο) αρνητική απάντηση στη συνάντηση γνωριμίας!


Recommended Posts

Έμενα πάλι γιατί θα με προβλημάτιζε λιγότερο ένα παιδι που έριξε μια κλωτσιά και περισσότερο ένα παιδί που θεωρεί ότι ειναι τόσο ξεχωριστό που πρέπει να του φέρονται ως σε ένα βασιλόπουλο; Η γνώμη μου ειναι ότι τα παιδιά μου στο σχολείο ειναι μέρος του συνόλου και στο σύνολο υπάρχουν και αυτά που μας αρέσουν και αυτά που δε μας αρέσουν

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 180
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

  • Maya

    Maya 22 δημοσιεύσεις

  • ΒΕΡΑ

    ΒΕΡΑ 20 δημοσιεύσεις

  • sofi@p

    sofi@p 14 δημοσιεύσεις

  • Aimee

    Aimee 14 δημοσιεύσεις

Έμενα πάλι γιατί θα με προβλημάτιζε λιγότερο ένα παιδι που έριξε μια κλωτσιά και περισσότερο ένα παιδί που θεωρεί ότι ειναι τόσο ξεχωριστό που πρέπει να του φέρονται ως σε ένα βασιλόπουλο; Η γνώμη μου ειναι ότι τα παιδιά μου στο σχολείο ειναι μέρος του συνόλου και στο σύνολο υπάρχουν και αυτά που μας αρέσουν και αυτά που δε μας αρέσουν

 

Δηλ αν το δικό σου παιδί φάει ξύλο από έναν συμμαθητή τι θα του πεις?? ότι υπάρχουν και αυτά που δεν μας αρεσουν στο συνολο?? Και να μην διαμαρτύρεται διοτι δεν είναι "βασιλοπουλο"???

Eκτός αν με την θεωρηση αυτή απορρίπτεις συνολικα το θεσμό των ιδιωτικών σχολειων που είναι μια κατανοητη και σεβαστη άποψη πολλων γονεων...

Η θεματοθετρια ωστοσο ήθελε το ιδιωτικο σχολειο...και αναφερει δικαιολογιες του τυπου "δεν έκανε ποδηλατο το απόγευμα" για να δικαιολογησει το παιδι της αλλα δεν αναφερει πουθενα ότι πχ εφταιγε και το άλλο παιδακι ...αρα η κλωτσια προφανως ηταν αναιτια..

Η θεματο θετρια "έπεσε από τα συννεφα" όταν έλαβε το τηλεφώνημα από το σχολειο...άρα ή δεν είχε ρωτησει το παιδακι πως περασε στο σχολειο ή το παιδακι ΔΕν το θεωρησε σημαντικο ότι ειχε κλωτσησει ένα άλλο παιδακι για να το αναφερει ή το παιδακι το είπε αλλα η θεματοθετρια το βρηκε "χαριτωμενο"...

Αν θελουμε τα παιδια μας να μην νιωθουν πριγκηπόπουλα πρέπει να ειμαστε αυστηροι οι ιδιοι μαζι τους και να μην τρεχουμε να δικαιολογήσουμε τα πάντα από το βλασταρι μας...εγω αντι να αναρωτιέμαι γιατι η edit admin μου απέρριψε το παιδι θα αναρρωτιομουν γιατι το παιδι μου κλωτησε ένα άλλο παιδακι και θα ασχολουμουν με το παιδι μου...όχι με το "θαψιμο" του σχολειου...

Link to comment
Share on other sites

Και "αν","αν","αν"....πολύ ανάλυση για το τίποτα...στην τελική παιδιά νηπιαγωγείου είναι ή α'δημοτικού μικρή η διαφορά, μπορεί να κλοτσήσει το ένα το άλλο και να μην το παρουμε και είδηση.Τόσο τρομερό πια.Δηλαδή δεν έχει τύχει ποτέ σε καμιά σας το παιδάκι της σε ένα πάρτυ,σε μια επίσκεψη, σε μια παιδική χαρά εκεί που επαιζε΄να έριξε μια κλοτσιά είτε κατα λάθος ,είτε γιατί μπορεί να του είπε κάτι κάποιος άλλος...Ήμαρτον..και για να προλάβω τους κακοπροαίρετους,ενοείται πως δεν επικροτώ την κλοτσιά και θα μιλήσω στο παιδί μου,πως δεν πρέπει και θα το συζητήσω και θα "μαλλιάσει η γλώσσα μου", αλλά ρε κορίτσια"Πάσσαρη" στο τέλος θα το βγάλατε το παιδακι.....γιατί...γιατί...γιατί....εντάξει πάει,δεν ανήκει στους μαθητές του συγκεκριμένου σχολείου...πάμε για άλλα....χαλαρώστε,υπάρχουν πολυ πιο σημαντικά ζητήματα, ακόμα και εδώ μέσα στο parents...αλλά αν παρατηρήσει κανείς την συμμετοχή στα διάφορα θέματα που αναρτώνται...στα σημαντικά "κοφεύουμε"...Καλό απόγευμα

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΤ' αρχήν δε μιλάω εκ μέρους της θεματοθετριας αλλα ως ΜΑΜΑ που με απασχολεί ποιο άλλο παιδί θα ειναι στην τάξη του παιδιού μου. Και δε μίλησα για ξύλο. Απλώς καυτηριάζω τη στάση των γονιών που θεωρούν ότι το παιδί τους ειναι τοοοοοσο ξεχωριστό και φυσικά το σχολείο οφείλει να το αντιμετωπίζει ως τέτοιο. Και συμφωνω μαζί σου στο ότι ότι εμείς κολακευουμε τα βλαστάρια μας και των άλλων έχουν κάποιο πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Και "αν","αν","αν"....πολύ ανάλυση για το τίποτα...στην τελική παιδιά νηπιαγωγείου είναι ή α'δημοτικού μικρή η διαφορά, μπορεί να κλοτσήσει το ένα το άλλο και να μην το παρουμε και είδηση.Τόσο τρομερό πια.Δηλαδή δεν έχει τύχει ποτέ σε καμιά σας το παιδάκι της σε ένα πάρτυ,σε μια επίσκεψη, σε μια παιδική χαρά εκεί που επαιζε΄να έριξε μια κλοτσιά είτε κατα λάθος ,είτε γιατί μπορεί να του είπε κάτι κάποιος άλλος...Ήμαρτον..και για να προλάβω τους κακοπροαίρετους,ενοείται πως δεν επικροτώ την κλοτσιά και θα μιλήσω στο παιδί μου,πως δεν πρέπει και θα το συζητήσω και θα "μαλλιάσει η γλώσσα μου", αλλά ρε κορίτσια"Πάσσαρη" στο τέλος θα το βγάλατε το παιδακι.....γιατί...γιατί...γιατί....εντάξει πάει,δεν ανήκει στους μαθητές του συγκεκριμένου σχολείου...πάμε για άλλα....χαλαρώστε,υπάρχουν πολυ πιο σημαντικά ζητήματα, ακόμα και εδώ μέσα στο parents...αλλά αν παρατηρήσει κανείς την συμμετοχή στα διάφορα θέματα που αναρτώνται...στα σημαντικά "κοφεύουμε"...Καλό απόγευμα

Συμφωνώ μαζί σου!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

ΚΑΤ' αρχήν δε μιλάω εκ μέρους της θεματοθετριας αλλα ως ΜΑΜΑ που με απασχολεί ποιο άλλο παιδί θα ειναι στην τάξη του παιδιού μου. Και δε μίλησα για ξύλο. Απλώς καυτηριάζω τη στάση των γονιών που θεωρούν ότι το παιδί τους ειναι τοοοοοσο ξεχωριστό και φυσικά το σχολείο οφείλει να το αντιμετωπίζει ως τέτοιο. Και συμφωνω μαζί σου στο ότι ότι εμείς κολακευουμε τα βλαστάρια μας και των άλλων έχουν κάποιο πρόβλημα.

 

Αστο το "ξεχωριστό" το "επιασα" κι εγώ και η απάντηση είναι πως στα δημόσια τους λένε κάποιοι γνωστοί τους πως οι δάσκαλοι δεν τα αντιμετωπίζουν ως ξεχωριστά, αλλά τα "τσουβαλιάζουν όλα σε ένα σακί" και πάνε...Μόνο που αν συνέβαινε αυτό θα είχαν βουήξει οι τηλεοράσεις και τα δελτία ειδήσεων...γιατί τα κακώς κείμενα για ένα δημόσιο φορέα θα βγουν πολύ πιο εύκολα,απ'οτι στο ιδωτικό (και αυτό συμβαίνει ευρύτερα -από δημόσιο σχολείο,δημόσια υπηρεσία,δημόσιο νοσοκομείο) που εκεί θα "κουκουλωθούν" για να μην χασουν την πελατεία τους και την φήμη τους....

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά θέλω να φέρονται στο παιδί μου και σε μένα, όπως φέρομαι κι εγώ στους άλλους. Με ευγένεια και σεβασμό. Κι αυτό δεν το περιμένω μόνο από το σχολείο αλλά και από τις δημόσιες υπηρεσίες, το φούρνο, το γιατρό κλπ. Δε νομίζω να μίλησε κανείς για βασιλόπουλα. Αλλά όχι να θεωρούμε και φυσιολογική την κλωτσιά στο δημοτικό...

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά θέλω να φέρονται στο παιδί μου και σε μένα, όπως φέρομαι κι εγώ στους άλλους. Με ευγένεια και σεβασμό. Κι αυτό δεν το περιμένω μόνο από το σχολείο αλλά και από τις δημόσιες υπηρεσίες, το φούρνο, το γιατρό κλπ. Δε νομίζω να μίλησε κανείς για βασιλόπουλα. Αλλά όχι να θεωρούμε και φυσιολογική την κλωτσιά στο δημοτικό...

 

 

Θα συμφωνήσω απόλυτα και αυτό γράφω:lol:.Μόνο που αυτό που γράφεις δεν έχει καμιά σχέση με όλα αυτά που έχουν γραφεί :)

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω απόλυτα και αυτό γράφω:lol:.Μόνο που αυτό που γράφεις δεν έχει καμιά σχέση με όλα αυτά που έχουν γραφεί :)

Και βέβαια έχει. Είναι τί αρχές δίνει κανείς στο παιδί του. Να δέρνει τους άλλους ή να σέβεται. Και τι αρχές ψάχνει (αν έχει τη δυνατοτητα να επιλέξει) στο σχολείο. Δυστυχώς στο δημόσιο είναι θέμα τύχης.

Link to comment
Share on other sites

Και βέβαια έχει. Είναι τί αρχές δίνει κανείς στο παιδί του. Να δέρνει τους άλλους ή να σέβεται. Και τι αρχές ψάχνει (αν έχει τη δυνατοτητα να επιλέξει) στο σχολείο. Δυστυχώς στο δημόσιο είναι θέμα τύχης.

 

 

Εντάξει λοιπόν...παραιτούμαι να συνδιαλεγώ :lol: το πήγες αλλού, εντελώς αλλού....αφού λοιπόν στα ιδιωτικά έχουν όλοι αρχές και Παιδεία...ούτε κλωτσιά(που είναι το πιο light) για 6χρονα παιδάκια..φαντάζομαι μεγαλώνοντας οι τάξεις θα είναι του κατηχητικού...δεν πειράζει sofi@p ....ενω στο δημόσιο που είναι όλα θέμα τύχης όπως είπες να πηγαίνουν οι απαιδευτοι και οι χωρίς αρχές...

 

Συνεχίστε,συνεχίστε αυτές τις ωραίες,δημοκρατικότατες απόψεις.Και ένα συγνώμη και στη θεματοθέτρια που το θέμα πήγε "αλλού ντ'αλλού" και "τραβήχθηκε" από τα μαλλιά...:roll:

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

.Μόνο που αν συνέβαινε αυτό θα είχαν βουήξει οι τηλεοράσεις και τα δελτία ειδήσεων...γιατί τα κακώς κείμενα για ένα δημόσιο φορέα θα βγουν πολύ πιο εύκολα,απ'οτι στο ιδωτικό ....

 

 

Μα βγαίνουν στις τηλεοράσεις αυτά που είναι όμως τρανταχτά γεγονότα π.χ. ο δάσκαλος που παρενοχλούσε τα παιδιά, η δασκάλα που έσπασε τα πλευρά του μικρού μαθητού (τα θυμάστε κατά διαστήματα.....).

Αυτά βγαίνουν που στην τελική τραβάνε το ενδιαφέρον της κοινής γνώμης. Σίγουρα δεν θα βγει στα κανάλια η περίπτωση που η δασκάλα δεν φέρεται και τόσο καλά στο Γιαννάκη και ο Γιαννάκης έχει αποκτήσει ψυχολογικό πρόβλημα με το σχολείο ούτε η δασκάλα που δεν κάνει καλά τη δουλειά της και τα παιδιά έχουν μείνει πίσω, ούτε η περίπτωση που τα παιδιά πλακώνονται μέσα στις τάξεις (μπουλινγκ). Κάποια τρανταχτά μπορεί να βγουν, όχι όμως όλα. Είναι χιλιάδες. Καθημερινά.

Αυτά προσπαθούν να αποφύγουν κάποιοι γονείς που πληρώνουν για μια πιο αξιοπρεπή εκπαίδευση.

Στα φόρουμς ωστόσο διαβάζετε συχνά τα χάλια που επικρατούν και την αδιαφορία των δασκάλων/διευθυντών. Θα έχετε σίγουρα παρακολουθήσει το πρόβλημα της Latina από τη Θεσ/κη που εδώ και δύο χρόνια το παιδί της έχει φάει το ξύλο της αρκούδας και δεν έχει βγει στα κανάλια. Αυτό κι αν θα 'πρεπε να βγει να το δημοσιοποιήσει!

Βλέπετε ότι υπάρχουν χιλιάδες περιστατικά που δεν βγαίνουν.

Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν συμβαίνει τίποτα και όλα βαίνουν καλώς, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων.....:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει λοιπόν...παραιτούμαι να συνδιαλεγώ :lol: το πήγες αλλού, εντελώς αλλού....αφού λοιπόν στα ιδιωτικά έχουν όλοι αρχές και Παιδεία...ούτε κλωτσιά(που είναι το πιο light) για 6χρονα παιδάκια..φαντάζομαι μεγαλώνοντας οι τάξεις θα είναι του κατηχητικού...δεν πειράζει sofi@p ....ενω στο δημόσιο που είναι όλα θέμα τύχης όπως είπες να πηγαίνουν οι απαιδευτοι και οι χωρίς αρχές...

 

Συνεχίστε,συνεχίστε αυτές τις ωραίες,δημοκρατικότατες απόψεις.Και ένα συγνώμη και στη θεματοθέτρια που το θέμα πήγε "αλλού ντ'αλλού" και "τραβήχθηκε" από τα μαλλιά...:roll:

Δεν μίλησα για όλα τα ιδιωτικά. Μίλησα για την edit admin που γνωρίζω προσωπικα. Όσο για το δημόσιο είπα ότι είναι θέμα τύχης. Έχω φίλους και συγγενείς που τη μια χρόνια είναι ευχαριστημένοι από το δάσκαλο και την επόμενη χρόνια είναι απογοητευμένοι από τον άλλον δάσκαλο. Προσωπικά, ένας από τους λόγους που επέλεξα ιδιωτικό ήταν τα πράγματα που άκουσα από γονείς και τη διευθύντρια του δημοσίου σχολείου που ανήκουμε.

Link to comment
Share on other sites

Ήθελα να πω ότι πρώτον δε μου φαίνεται εξωφρενικό ένα παιδί να κλωτσήσει ούτε αυτό να μην αρέσει. Πιστεύω όμως ότι σε ένα σχολείο το σημαντικό δεν είναι να απορριφθεί αυτό το παιδί αλλά να μου αρέσει ο τρόπος που θα αντιμετωπίσουν ένα τέτοιο περιστατικό (είτε είμαι η μαμά του παιδιού που κλώτσησε είτε η μαμά του παιδιού που το κλώτσησαν). Δεν πιστεύω ότι ένα σχολείο μου εγγυάται την εύρυθμη λειτουργία του είτε ιδιωτικό είτε δημόσιο επειδή θα πάρει τα "ήσυχα παιδάκια". Μου φαίνεται όχι ελιτίστικο αλλά ουτοπικό. Και δεν έχω κανένα πρόβλημα με τα ιδιωτικά, αντιθέτως...

Link to comment
Share on other sites

Δηλ αν το δικό σου παιδί φάει ξύλο από έναν συμμαθητή τι θα του πεις?? ότι υπάρχουν και αυτά που δεν μας αρεσουν στο συνολο?? Και να μην διαμαρτύρεται διοτι δεν είναι "βασιλοπουλο"???

Eκτός αν με την θεωρηση αυτή απορρίπτεις συνολικα το θεσμό των ιδιωτικών σχολειων που είναι μια κατανοητη και σεβαστη άποψη πολλων γονεων...

Η θεματοθετρια ωστοσο ήθελε το ιδιωτικο σχολειο...και αναφερει δικαιολογιες του τυπου "δεν έκανε ποδηλατο το απόγευμα" για να δικαιολογησει το παιδι της αλλα δεν αναφερει πουθενα ότι πχ εφταιγε και το άλλο παιδακι ...αρα η κλωτσια προφανως ηταν αναιτια..

Η θεματο θετρια "έπεσε από τα συννεφα" όταν έλαβε το τηλεφώνημα από το σχολειο...άρα ή δεν είχε ρωτησει το παιδακι πως περασε στο σχολειο ή το παιδακι ΔΕν το θεωρησε σημαντικο ότι ειχε κλωτσησει ένα άλλο παιδακι για να το αναφερει ή το παιδακι το είπε αλλα η θεματοθετρια το βρηκε "χαριτωμενο"...

Αν θελουμε τα παιδια μας να μην νιωθουν πριγκηπόπουλα πρέπει να ειμαστε αυστηροι οι ιδιοι μαζι τους και να μην τρεχουμε να δικαιολογήσουμε τα πάντα από το βλασταρι μας...εγω αντι να αναρωτιέμαι γιατι η Ερασμειος μου απέρριψε το παιδι θα αναρρωτιομουν γιατι το παιδι μου κλωτησε ένα άλλο παιδακι και θα ασχολουμουν με το παιδι μου...όχι με το "θαψιμο" του σχολειου...

 

argini, συμφωνώ απόλυτα και με αυτό και με το προηγούμενο μήνυμά σου.

Θυμήθηκα δε, με αφορμή αυτή την κουβέντα μια γελοιογραφία που είδα ανηρτημένη πριν από λίγο καιρό σε πίνακα ανακοινώσεων γνωστού ιδιωτικού σχολείου: Μαμά, μπαμπάς και παιδί που κοιτάνε τον έλεγχο του παιδιού μπροστά στο δάσκαλο. Στη μία εικόνα υπάρχει η λεζάντα Μάϊος 1980 και οι γονείς φωνάζουν στο παιδί: "Τι βαθμοί είναι αυτοί;;;" στη δεύτερη εικόνα η λεζάντα είναι Μάϊος 2010 και οι γονείς φωνάζουν στον δάσκαλο: "Τι βαθμοί είναι αυτοί;;;" Κάπως έτσι καταντήσαμε. και για το γεγονός ότι το παιδί μας είναι κακομαθημένο θεωρούμε ότι δεν φταίμε εμείς που δεν του διδάξαμε αγωγή και ήθος αλλά το σχολείο που δεν ανέχεται την παράταιρη συμπεριφορά του...

Link to comment
Share on other sites

Στη μία εικόνα υπάρχει η λεζάντα Μάϊος 1980 και οι γονείς φωνάζουν στο παιδί: "Τι βαθμοί είναι αυτοί;;;" στη δεύτερη εικόνα η λεζάντα είναι Μάϊος 2010 και οι γονείς φωνάζουν στον δάσκαλο: "Τι βαθμοί είναι αυτοί;;;" Κάπως έτσι καταντήσαμε. και για το γεγονός ότι το παιδί μας είναι κακομαθημένο θεωρούμε ότι δεν φταίμε εμείς που δεν του διδάξαμε αγωγή και ήθος αλλά το σχολείο που δεν ανέχεται την παράταιρη συμπεριφορά του...

 

Πάρα πολύ σωστό και έτσι ακριβώς είναι... Μας ενοχλεί ο δάσκαλος αν μαλώσει το παιδί μας, μας ενοχλεί το άλλο παιδάκι -γιατί δεν είναι οριοθετημένο- ενώ το δικό μας είναι μια χαρά: δε χτυπάει, είναι ευγενέστατο, γλυκύτατο και φυσικά δεν κουβαλάει καθόλου στο σχολείο τη νοοτροπία του "εγώ είμαι και κανείς άλλος"...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Στη μία εικόνα υπάρχει η λεζάντα Μάϊος 1980 και οι γονείς φωνάζουν στο παιδί: "Τι βαθμοί είναι αυτοί;;;" στη δεύτερη εικόνα η λεζάντα είναι Μάϊος 2010 και οι γονείς φωνάζουν στον δάσκαλο: "Τι βαθμοί είναι αυτοί;;;" Κάπως έτσι καταντήσαμε. και για το γεγονός ότι το παιδί μας είναι κακομαθημένο θεωρούμε ότι δεν φταίμε εμείς που δεν του διδάξαμε αγωγή και ήθος αλλά το σχολείο που δεν ανέχεται την παράταιρη συμπεριφορά του...

 

Πάρα πολύ σωστό και έτσι ακριβώς είναι... Μας ενοχλεί ο δάσκαλος αν μαλώσει το παιδί μας, μας ενοχλεί το άλλο παιδάκι -γιατί δεν είναι οριοθετημένο- ενώ το δικό μας είναι μια χαρά: δε χτυπάει, είναι ευγενέστατο, γλυκύτατο και φυσικά δεν κουβαλάει καθόλου στο σχολείο τη νοοτροπία του "εγώ είμαι και κανείς άλλος"...

 

Μιας και είδε κάποιος και αυτή τη διάσταση, θέλω να προσθέσω ότι το σχολείο που δουλεύει με το επιθετικό παιδί, δεν σημαίνει ότι το ΄ανεχεται ΄. Σημαίνει Α) ότι δουλεύει με την οικογένεια του, β) δουλεύει με το ίδιο το παιδί, Γ) δουλεύει με τα αλλά παιδιά, ώστε να λειτουργεί θετικά η ομάδα τόσο για το παιδί όσο και για τα παιδιά που αισθάνονται αμήχανα με τέτοιες συμπεριφορές. Αυτό ενδυναμώνει τις αντιστάσεις των παιδιών γενικά σε φαινόμενα βίας. Είναι άλλο να μιλάμε θεωρητικά και άλλο να μιλάμε για το Γιαννάκη.

 

Επίσης φροντίζει, αν υπάρχουν 2-3 τέτοια παιδιά, να τα μοιράζει, ώστε σταδιακά να απορροφηθούν και να ενταχθούν.

 

Αυτά δεν είναι απαραίτητο να ενδιαφέρουν όλους τους γονείς. Ας μην ακυρώνουμε όμως αυτή την εκπαιδευτική προσέγγιση.....

Link to comment
Share on other sites

Μιας και είδε κάποιος και αυτή τη διάσταση, θέλω να προσθέσω ότι το σχολείο που δουλεύει με το επιθετικό παιδί, δεν σημαίνει ότι το ΄ανεχεται ΄. Σημαίνει Α) ότι δουλεύει με την οικογένεια του, β) δουλεύει με το ίδιο το παιδί, Γ) δουλεύει με τα αλλά παιδιά, ώστε να λειτουργεί θετικά η ομάδα τόσο για το παιδί όσο και για τα παιδιά που αισθάνονται αμήχανα με τέτοιες συμπεριφορές. Αυτό ενδυναμώνει τις αντιστάσεις των παιδιών γενικά σε φαινόμενα βίας. Είναι άλλο να μιλάμε θεωρητικά και άλλο να μιλάμε για το Γιαννάκη.

 

Επίσης φροντίζει, αν υπάρχουν 2-3 τέτοια παιδιά, να τα μοιράζει, ώστε σταδιακά να απορροφηθούν και να ενταχθούν.

 

Αυτά δεν είναι απαραίτητο να ενδιαφέρουν όλους τους γονείς. Ας μην ακυρώνουμε όμως αυτή την εκπαιδευτική προσέγγιση.....

 

Συμφωνώ Maya!

Και νομίζω ότι τα περισσότερα καλά σχολεία (στα οποία συγκαταλέγω την edit admin ) εφαρμόζουν αυτήν την πρακτική.

Όπως βέβαια λες, η πρώτη προϋπόθεση για την εξομάλυνση αντικανονικών συμπεριφορών είναι η συνεργασία του σχολείου με την οικογένεια. Τι γίνεται λοιπόν αν το σχολείο θεωρήσει ότι οι γονείς του "επιθετικού" παιδιού αρνούνται να αναγνωρίσουν το πρόβλημα; Αν από την αντίδραση του γονέα, όταν τον ενημερώνουν, "ψυλλιάζονται" ότι η συνεργασία θα είναι δύσκολη; Δέχονται το παιδί ούτως ή άλλως και ευελπιστούν ότι με τα βήματα (2) και (3) και με μπόλικη καλή τύχη θα τα καταφέρουν κάποια στιγμή;

Επίσης, όπως και εσύ αναγνωρίζεις, υπάρχει "πλαφόν" στον αριθμό των παιδιών με επιθετική συμπεριφορά...

 

 

*Γενικά μιλώντας, νομίζω ότι είναι εντελώς διαφορετική περίπτωση τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες σε σχέση με τα "επιθετικά" παιδιά.

Link to comment
Share on other sites

Διάλεξα προσεκτικά τις λέξεις μου. Γι αυτό έγραψα ότι το σχολείο ΄δουλεύει ΄με όλα αυτά. τιποτα δεν είναι σίγουρο και ένα σοβαρό σχολείο δεν "ψυλλιάζεται". Δεν θα επεκταθώ γιατί πιστεύω σε κάθε παιδί, στην αλληλεπίδραση του με μια οργανωμένη ομάδα που μαθαίνει να δέχεται την διαφορετικότητα και στο ρόλο του σωστού εκπαιδευτικού.

Αν το θεωρείς "τύχη", τότε δεν συμφωνείς. Λες κάτι άλλο, εντελώς σεβαστό βέβαια.;)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι έγραψα αυθορμήτως. Για αυτό έγραψα ψυλλιάζεται, εντός εισαγωγικών.

Θα έπρεπε να πω "κρίνει" ή "θεωρεί" ευλόγως ότι δεν θα είναι συνεργάσιμοι οι γονείς.

 

Αυτό που σκεφτόμουν αποτυπώνεται από ένα δάσκαλο (που δεν ξέρω αν είναι σωστός εκπαιδευτικός ή όχι...) εδώ: http://www.ipaideia.gr/ti-tha-ithelan-na-poun-oi-daskaloi-stous-goneis-1.htm

 

 

"

Εμπιστευτείτε μας. Κάποιες φορές όταν λέω στους γονείς ότι το παιδί τους έχει πρόβλημα συμπεριφοράς, νιώθω σαν να βλέπω να σηκώνονται οι τρίχες στις πλάτες τους. Είναι έτοιμοι να μαλώσουν και να υπερασπιστούν το παιδί τους, και αυτό είναι πολύ κουραστικό. Κάτι που μ' ενοχλεί ιδιαιτέρως είναι όταν αναφέρω σε μία μητέρα κάτι που έκανε ο γιος της, και γυρίζει, τον κοιτάζει και ρωτάει, "Είναι αλήθεια;" Λοιπόν, φυσικά είναι αλήθεια. Μόλις σας το είπα. Και παρακαλώ μην ρωτήσετε αν ένας συμμαθητής του μπορεί να επιβεβαιώσει ό, τι συνέβη ή εάν ένας άλλος δάσκαλος ήταν παρών στο συμβάν. Έτσι εξευτελίζετε τον δάσκαλο και αποδυναμώνετε την σχέση μεταξύ δασκάλου και γονέα."

 

 

Προφανώς δεν συμβαίνει σε όλους τους γονείς. Συμβαίνει όμως.

Τι θα έπρεπε να κάνει ένα "σοβαρό" σχολείο τότε;

Και πώς το συσχετίζεις με το πλαφόν των 2-3 επιθετικών παιδιών ανά έτος;

 

Πράγματι έχω άλλη άποψη για τη διαφορετικότητα. Δεν μπορώ να αντιληφθώ ότι η έννοια αυτή συμπεριλαμβάνει και την επιθετική συμπεριφορά. Ούτε να αποδεχθώ κάποιο δικαίωμα στη διαφορετικότητα.

Ως "διαφορετικοί αλλά ίσοι" αντιλαμβάνομαι άλλα πράγματα. Μεταξύ των οποίων η προαναφερθείσα ισότιμη μεταχείριση παιδιών που προέρχονται από διαφορετικό οικονομικό ή κοινωνικό περιβάλλον. Και επειδή το παιδί μου φοιτεί σε σχολείο ΜΗ κερδοσκοπικού χαρακτήρα, που οι ιδιοκτήτες δεν βγάζουν κέρδος ΟΎΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ το χρόνο (και αυτό αποδεικνύεται από τους δημοσιευμένους ισολογισμούς), βλέπω καθημερινά την ίση μεταχείριση όλων μας (γονέων και παιδιών).

 

Επίσης, όση εμπιστοσύνη κι αν έχω στο σχολείο, νομίζω ότι αν οι γονείς δεν πέτυχαν να μεταδώσουν στο παιδί τους κάποιους κανόνες συμπεριφοράς και αν αμφισβητούν την κρίση του σχολείου και δεν συνεργάζονται για την οριοθέτηση του παιδιού τους, ακόμα και οι "σωστοί εκπαιδευτικοί" ενδέχεται να αποτύχουν.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω με το δάσκαλο, που έχει τα παιδιά όλη μέρα και τα ξέρει.

 

Εμείς διαφωνούμε.

1. Δεν μίλησα εγώ για πλαφόν. Είπα ότι ένα οργανωμένο σχολείο μοιράζει τα παιδιά αυτά στα τμήματα του. Δηλαδή, προσθέτω, δεν αφήνει να γίνονται πύρινες.

2. Φυσικά και είναι διαφορετικότητα.

 

Δεν πειράζει που διαφωνούμε.

Link to comment
Share on other sites

Αστο το "ξεχωριστό" το "επιασα" κι εγώ και η απάντηση είναι πως στα δημόσια τους λένε κάποιοι γνωστοί τους πως οι δάσκαλοι δεν τα αντιμετωπίζουν ως ξεχωριστά, αλλά τα "τσουβαλιάζουν όλα σε ένα σακί" και πάνε...Μόνο που αν συνέβαινε αυτό θα είχαν βουήξει οι τηλεοράσεις και τα δελτία ειδήσεων...γιατί τα κακώς κείμενα για ένα δημόσιο φορέα θα βγουν πολύ πιο εύκολα,απ'οτι στο ιδωτικό (και αυτό συμβαίνει ευρύτερα -από δημόσιο σχολείο,δημόσια υπηρεσία,δημόσιο νοσοκομείο) που εκεί θα "κουκουλωθούν" για να μην χασουν την πελατεία τους και την φήμη τους....

 

Τα κακώς κείμενα για τους δημόσιους φορείς μια χαρά βγαίνουν ... και για τα δημόσια νοσοκομειά και για τα δημόσια σχολεία και για πολλές δημόσιες επιχειρήσεις ... αλλά δε βλέπω να γίνεται τίποτα.

 

Επίσης, μάλλον για τα ιδιωτικά σχολεία και μάλιστα τα καλά ισχύει το "όσα δε φτάνει η αλεπού τα λέει κρεμαστάρια". Εξήγησα πολύ καλά τι εννοώ λέγοντας αυτά που είπα για το σχολείο αυτό που πάμε. Ήμουν πολύ συγκεκριμένη στο τι κάνει το σχολείο που μου αρέσει. Τώρα όποιος θέλει να πιαστεί από λέξεις για να κατηγορήσει ένα συγκεκριμένο σχολείο που απλά δε συμπαθεί ... ε τότε τι να πω ... :-D

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites

Μα βγαίνουν στις τηλεοράσεις αυτά που είναι όμως τρανταχτά γεγονότα π.χ. ο δάσκαλος που παρενοχλούσε τα παιδιά, η δασκάλα που έσπασε τα πλευρά του μικρού μαθητού (τα θυμάστε κατά διαστήματα.....).

Αυτά βγαίνουν που στην τελική τραβάνε το ενδιαφέρον της κοινής γνώμης. Σίγουρα δεν θα βγει στα κανάλια η περίπτωση που η δασκάλα δεν φέρεται και τόσο καλά στο Γιαννάκη και ο Γιαννάκης έχει αποκτήσει ψυχολογικό πρόβλημα με το σχολείο ούτε η δασκάλα που δεν κάνει καλά τη δουλειά της και τα παιδιά έχουν μείνει πίσω, ούτε η περίπτωση που τα παιδιά πλακώνονται μέσα στις τάξεις (μπουλινγκ). Κάποια τρανταχτά μπορεί να βγουν, όχι όμως όλα. Είναι χιλιάδες. Καθημερινά.

Αυτά προσπαθούν να αποφύγουν κάποιοι γονείς που πληρώνουν για μια πιο αξιοπρεπή εκπαίδευση.

Στα φόρουμς ωστόσο διαβάζετε συχνά τα χάλια που επικρατούν και την αδιαφορία των δασκάλων/διευθυντών. Θα έχετε σίγουρα παρακολουθήσει το πρόβλημα της Latina από τη Θεσ/κη που εδώ και δύο χρόνια το παιδί της έχει φάει το ξύλο της αρκούδας και δεν έχει βγει στα κανάλια. Αυτό κι αν θα 'πρεπε να βγει να το δημοσιοποιήσει!

Βλέπετε ότι υπάρχουν χιλιάδες περιστατικά που δεν βγαίνουν.

Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν συμβαίνει τίποτα και όλα βαίνουν καλώς, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων.....:rolleyes:

 

 

Συμφωνώ απόλυτα!

 

Εγώ έχω μια ξαδέρφη στη Θεσσαλονίκη που φέτος έχουν τρελλό πρόβλημα με τη δασκάλα του παιδιού (Β δημοτικού). Μου έλεγε καταστάσεις απίστευτες. Τους διδάσκει λάθος πράγματα, τους τα μαθαίνει λάθος. Τους φωνάζει ... είναι ψυχικά ασταθής. Και είναι σχεδόν κάθε μέρα οι γονείς έξω από το σχολείο και στη διεύθυνση πρωτοβάθμιας και κάνουν παράπονα. Το παιδί έχει μισήσει το σχολείο από εκεί που ήθελε να πηγαίνει, δε θέλει να κάνει τίποτα. Αυτό βγήκε στις ειδήσεις??

 

Τώρα κοίτα ... δεν είναι και κανόνας αυτό εννοείται. Υπάρχουν και πολύ αξιόλογα δημόσια αλλά υπάρχουν και άλλα που όχι μόνο δε θεωρούν το παιδί ξεχωριστό αλλά κάνουν και πολύ χειρότερα.

 

Οπότε ναι .... νιώθω από τις τυχερές που μπορώ και στέλνω το παιδί σε αυτό το σχολείο ... κι ελπίζω να συνεχίσω να μπορώ...:cool:

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites

......

 

Επίσης, μάλλον για τα ιδιωτικά σχολεία και μάλιστα τα καλά ισχύει το "όσα δε φτάνει η αλεπού τα λέει κρεμαστάρια". Εξήγησα πολύ καλά τι εννοώ λέγοντας αυτά που είπα για το σχολείο αυτό που πάμε. Ήμουν πολύ συγκεκριμένη στο τι κάνει το σχολείο που μου αρέσει. Τώρα όποιος θέλει να πιαστεί από λέξεις για να κατηγορήσει ένα συγκεκριμένο σχολείο που απλά δε συμπαθεί ... ε τότε τι να πω ... :-D

 

Βέρα μου, ξαναγίνεσαι προσβλητική και δεν υπάρχει λόγος. Είναι αυτή έκφραση που θα την χρησιμοποιούσες σε μία συζήτηση με μαμάδες για την εκπαίδευση? Ή νομίζεις ότι επειδή δεν μας βλέπεις κατάματα, μπορείς να γράφεις ό,τι θέλεις?

Anyway, δεν κατηγορούμε κανένα σχολείο από όσο έχω καταλάβει. Συζητάμε για ένα θέμα που μας αγγίζει (πώς δέχονται μαθητές τα σχολεία) και λέμε τη γνώμη μας με βάση την εμπειρία μας. Αν θέλετε βέβαια να μείνετε μόνες σας και να εκθειάζετε τα σχολεία σας, εγώ τουλάχιστον δεν θα σας το χαλάσω....

 

Αν όμως σε ενδιαφέρει η γνώμη μίας άλλης μητέρας, και μόνο τότε, διάβασε το εξής:

Δεν 'πιάνομαι' από τις λέξεις.

Άλλο 'δουλεύω' με την οικογένεια (προϋποθέτει υποδομή, συναντήσεις, συζητήσεις, στήριξη του παιδιού, συνεχή επικοινωνία που κρατάει χρόνο), που είπα εγώ, και άλλο 'ψυλλιάζομαι', έστω 'κρίνω', 'θεωρώ' από μία συνάντηση ότι δεν θα συνεργαστώ καλά με κάποιον και τον αποφεύγω, το οποίο είπε η Aimee. Είναι δύο διαφορετικές διαδικασίες, η μία μέσα στο σχολείο, η άλλη έξω. Αυτό είπα και η Aimee, στην οποία απευθύνθηκα, νομίζω το κατάλαβε. Το να διαφωνούμε για το τι είναι προτιμότερο είναι απολύτως θεμιτό. Επίσης εγώ αναφέρομαι σε μία τακτική που ακολουθούν πολλά σχολεία, δεν αναφέρομαι ούτε φωτογραφίζω ένα μόνο.

Link to comment
Share on other sites

[...] Δεν μίλησα εγώ για πλαφόν. Είπα ότι ένα οργανωμένο σχολείο μοιράζει τα παιδιά αυτά στα τμήματα του. [..].

 

Επίσης φροντίζει, αν υπάρχουν 2-3 τέτοια παιδιά, να τα μοιράζει, ώστε σταδιακά να απορροφηθούν και να ενταχθούν. [..].

 

Επομένως;

Μπορεί ένα σχολείο να αποδεχθεί έναν τέτοιο αριθμό επιθετικών παιδιών+μη συνεργάσιμων παιδιών, ώστε εν τέλει να δημιουργηθεί πυρήνας, όπως λες, 3 επιθετικών παιδιών σε κάθε τμήμα;

 

 

Εδώ δεν κολλάει και αυτό που είχαμε συζητήσει σε κάποιο άλλο θέμα ("το μέγεθος της τάξης";;; ) ότι υπάρχουν κάποια "όρια" στις δύσκολες διαφορετικές περιπτώσεις παιδιών που καλείται να χειριστεί ο δάσκαλος, ώστε να είναι εφικτή η προσαρμογή τους και τελικά η καλή λειτουργία του συνόλου της τάξης;

Ακόμα και αν είναι 18 τα παιδιά σε ένα τμήμα... Είναι διαχειρίσιμο το τμήμα που περιλαμβάνει 3 επιθετικά παιδιά+5 παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες (ήπιες ή σοβαρότερες)+2 παιδιά με άλλες δυσκολίες (νοητικές / ψυχολογικές)+8 παιδιά "φυσιολογικά";;;

 

Το ρωτώ αυτό διότι -λόγω της ανεπαρκούς λειτουργίας της ειδικής αγωγής στην Ελλάδα- οι απελπισμένοι γονείς αυτών των παιδιών συχνά στρέφονται στα ιδιωτικά σχολεία. Και υπάρχουν ιδιωτικά σχολεία που αποδέχονται αυτά τα παιδιά. Δεν μπορούν όμως να το κάνουν σε απεριόριστο αριθμό.

Link to comment
Share on other sites

Βέρα μου, ξαναγίνεσαι προσβλητική και δεν υπάρχει λόγος. Είναι αυτή έκφραση που θα την χρησιμοποιούσες σε μία συζήτηση με μαμάδες για την εκπαίδευση? Ή νομίζεις ότι επειδή δεν μας βλέπεις κατάματα, μπορείς να γράφεις ό,τι θέλεις?

Anyway, δεν κατηγορούμε κανένα σχολείο από όσο έχω καταλάβει. Συζητάμε για ένα θέμα που μας αγγίζει (πώς δέχονται μαθητές τα σχολεία) και λέμε τη γνώμη μας με βάση την εμπειρία μας. Αν θέλετε βέβαια να μείνετε μόνες σας και να εκθειάζετε τα σχολεία σας, εγώ τουλάχιστον δεν θα σας το χαλάσω....

 

Αν όμως σε ενδιαφέρει η γνώμη μίας άλλης μητέρας, και μόνο τότε, διάβασε το εξής:

Δεν 'πιάνομαι' από τις λέξεις.

Άλλο 'δουλεύω' με την οικογένεια (προϋποθέτει υποδομή, συναντήσεις, συζητήσεις, στήριξη του παιδιού, συνεχή επικοινωνία που κρατάει χρόνο), που είπα εγώ, και άλλο 'ψυλλιάζομαι', έστω 'κρίνω', 'θεωρώ' από μία συνάντηση ότι δεν θα συνεργαστώ καλά με κάποιον και τον αποφεύγω, το οποίο είπε η Aimee. Είναι δύο διαφορετικές διαδικασίες, η μία μέσα στο σχολείο, η άλλη έξω. Αυτό είπα και η Aimee, στην οποία απευθύνθηκα, νομίζω το κατάλαβε. Το να διαφωνούμε για το τι είναι προτιμότερο είναι απολύτως θεμιτό. Επίσης εγώ αναφέρομαι σε μία τακτική που ακολουθούν πολλά σχολεία, δεν αναφέρομαι ούτε φωτογραφίζω ένα μόνο.

 

Καταρχάς γιατί ξανα-γίνομαι προσβλητική? Σε ποιο σημείο ξανα - έγινα προσβλητική? Αυτό που έκανες bold δεν πήγαινε σ' εσένα, πήγαινε σε συγκεκριμένο χρήστη που κάνει συνεχώς επίθεση για το συγκεκριμένο σχολείο, όπου μας βρει, και για οποιοδήποτε λόγο. Οπότε προφανώς και μόνο σε κάτι τέτοιο μπορεί να πάει το μυαλό μου. Το ίδιο ισχύει και για το 'πιάνομαι από τις λέξεις'. Και φυσικά εγώ είμαι από τις λίγες - μην πω η μόνη εδώ μέσα που δε νομίζω ότι μπορώ να γράφω ότι θέλω επειδή δε σας κοιτάω κατάματα και επειδή υπάρχει ανωνυμία γιατί είμαι από τις λίγες στο forum που γράφω με το πραγματικό μου όνομα και συνεπώς καθόλου ανώνυμα! (αντίθετα με άλλους που ούτε το σχολείο που πάει το παιδί τους δεν αναφέρουν if you know what i mean).

 

Δεν είμαστε εδώ και εκθειάζουμε το σχολείο μας χωρίς να ακούμε τους άλλους. Απλά έγινε ένα παράπονο - κατηγορία και επειδή γνωρίζουμε το σχολείο γράψαμε τι συμβαίνει πραγματικά. Δηλαδή τι έπρεπε να κάνουμε? Να αφήσουμε να το θάβουν χωρίς να πούμε τη γνώμη μας? Εγώ προσωπικά δεν έχω κανένα όφελος αν πω καλά για το σχολειο. Τόσο μάλλον που θα ήταν καλύτερα να μη μαζεύεται τόσος κόσμος που να θέλει το συγκεκριμένο σχολείο γιατί και αυξήσεις γίνονται με αυτόν τον τρόπο (όπως και έγιναν κάποιες φέτος) και περισσότερα παιδιά μαζεύονται!

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites

Guest
Το θέμα αυτό είναι κλειστό για νέες απαντήσεις
×
×
  • Δημιουργία νέου...