Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

(ιδιωτικό σχολείο) αρνητική απάντηση στη συνάντηση γνωριμίας!


Recommended Posts

O νόμος της προσφοράς και τη ζήτησης ισχύει παντου ...ένα σχολείο που δέχεται περισσότερες αιτήσεις από τις θεσεις που διαθετει δεν είναι αναγκασμένο με κάποιο τρόπο να "επιλέξει" ποια παιδάκι τελικα θα δεχτει?? Σημαίνει αυτό ότι "απορρίπτει" στον κάλαθο των αχρηστων κάποια παιδάκια?? Ένα ιδιωτικο σχολείο είναι επιχείρηση. Εχει κανόνες λειτουργίας. Αν διαφημίζει ότι πχ εχει 25 μαθητες σε κάθε τμήμα δεν μπορει ξαφνικα να εμφανιζει 33 επειδή θα δυσαρεστηθουν οι γονεις κάποιων παιδιων που δεν θα επιλεγουν. Εάν το κάνει θα δυσαρεστησει το συνολο των γονέων. Μεθαυριο θα βλέπαμε το αντιστοιχο post με τίτλο "μας υποσχεθηκαν μικρά τμηματα και τελικα δεν ισχύει"... Οποτε όποιος δεν θέλει να υπάρχει καμμία πιθανότητα να "απορριφθεί" το παιδακι του ή θέλει ένα σχολειο που θα δεχτει το 100% των μαθητων που θα απευθυνθουν σε αυτό τότε πρέπει να χτυπήσει την πόρτα ενός δημόσιου σχολειου. Τα ιδιωτικα σχολεία που είναι εδραιωμένα και φημισμένα εκ προοιμίου καλλιεργούνε "ελιτισμο"... και κακα τα ψέμματα πολλοι γόνεις ακριβως γι αυτό τα επιλέγουνε...Υπάρχει μια παροιμία..."τα καλα του Γιάννη τα θέλω, τον Γιάννη δεν θέλω"...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 180
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

  • Maya

    Maya 22 δημοσιεύσεις

  • ΒΕΡΑ

    ΒΕΡΑ 20 δημοσιεύσεις

  • sofi@p

    sofi@p 14 δημοσιεύσεις

  • Aimee

    Aimee 14 δημοσιεύσεις

Εγώ πάλι που έχω ένα παιδί ευαίσθητο που είναι τύπος και υπογραμμός σύμφωνα με τη δασκάλα του νηπιαγωγείου που πηγαίνει σε καλό ιδιωτικό, και συγχύζεται από τη φασαρία που κάνουν τα αγόρια ή όταν θα τη σπρώξει κάποια συμμαθήτρια, δεν θα θιγόμουν εάν το σχολείο έκανε δεκτό ένα παιδί που εκ προοιμίου γνώριζε ότι μπορεί να βιαιοπραγήσει; Γιατί πρέπει να βλέπουμε και την άλλη μεριά, όχι μόνο του γονιού που απορρίπτεται το παιδί του αλλά και του γονιού που στην εισαγωγική συνέντευξη το παιδί του έφαγε την κλωτσιά. Εάν ήμουν αυτός ο γονιός σίγουρα δεν θα ήθελα το σχολείο να κάνει δεκτό αυτό το παιδί. Σε καμία περίπτωση δεν στιγματίζει το παιδί περαιτέρω, αλλά είναι ένα δείγμα, και για μένα το πιο σημαντικό δεν είναι το αν θα βγάλουμε όλοι επιστήμονες αλλά καλούς ανθρώπους που θα σέβονται και θα αγαπούν την κοινωνία στην οποία ζουν και τους συνανθρώπους τους. Και νομίζω ότι για να γίνει αυτό, η κριτική θα πρέπει να ξεκινάει πρώτα από όλα από το τι θα μπορούσαμε να κάνουμε καλύτερα ως γονείς και από τα παιδιά μας.

 

Συγγνωμη τωρα, αλλα το παιδι σας δεν ανεχεται τις φωνες των συμμαθητων κι αντι να δουλεψετε στην "ανοσοποιηση" του στα κοινωνικα ερεθισματα που στην πραξη δεν θα ειναι παντα συμβατα με το χαρακτηρα του, θα απαιτουσατε να μη γινει δεκτο το παιδακι που ξεφυγε; Κι αν το ειχαν ηδη δεκτει, τι; Θα απαιτουσατε να αποβληθει; Ας χωρισουμε τα σχολεια σε τυπων και υπογραμμων και δυσκολων μαθητων τοτε. Κι εμενα μια μερα γυρισε με δαγκωνια στο μαγουλο απο συμμαθητη του και την επομενη μερα επαιζαν αγαπημενα ξανα γιατι δεν του εδωσα θαρρος να τον περιθωριοποιησει.

Think Different
Link to comment
Share on other sites

O νόμος της προσφοράς και τη ζήτησης ισχύει παντου ...ένα σχολείο που δέχεται περισσότερες αιτήσεις από τις θεσεις που διαθετει δεν είναι αναγκασμένο με κάποιο τρόπο να "επιλέξει" ποια παιδάκι τελικα θα δεχτει?? Σημαίνει αυτό ότι "απορρίπτει" στον κάλαθο των αχρηστων κάποια παιδάκια?? Ένα ιδιωτικο σχολείο είναι επιχείρηση. Εχει κανόνες λειτουργίας. Αν διαφημίζει ότι πχ εχει 25 μαθητες σε κάθε τμήμα δεν μπορει ξαφνικα να εμφανιζει 33 επειδή θα δυσαρεστηθουν οι γονεις κάποιων παιδιων που δεν θα επιλεγουν. Εάν το κάνει θα δυσαρεστησει το συνολο των γονέων. Μεθαυριο θα βλέπαμε το αντιστοιχο post με τίτλο "μας υποσχεθηκαν μικρά τμηματα και τελικα δεν ισχύει"... Οποτε όποιος δεν θέλει να υπάρχει καμμία πιθανότητα να "απορριφθεί" το παιδακι του ή θέλει ένα σχολειο που θα δεχτει το 100% των μαθητων που θα απευθυνθουν σε αυτό τότε πρέπει να χτυπήσει την πόρτα ενός δημόσιου σχολειου. Τα ιδιωτικα σχολεία που είναι εδραιωμένα και φημισμένα εκ προοιμίου καλλιεργούνε "ελιτισμο"... και κακα τα ψέμματα πολλοι γόνεις ακριβως γι αυτό τα επιλέγουνε...Υπάρχει μια παροιμία..."τα καλα του Γιάννη τα θέλω, τον Γιάννη δεν θέλω"...

 

Δηλαδη η διακασια αυτη interview ειναι ανταγωνιστικη και υπαρχουν γονεις που το δεχονται; Κι αν κατσουν ολα ησυχα τι θα γινει; Θα κοψουν τα πιο κοντουλικα;

Think Different
Link to comment
Share on other sites

O νόμος της προσφοράς και τη ζήτησης ισχύει παντου ...ένα σχολείο που δέχεται περισσότερες αιτήσεις από τις θεσεις που διαθετει δεν είναι αναγκασμένο με κάποιο τρόπο να "επιλέξει" ποια παιδάκι τελικα θα δεχτει?? ... Τα ιδιωτικα σχολεία που είναι εδραιωμένα και φημισμένα εκ προοιμίου καλλιεργούνε "ελιτισμο"... και κακα τα ψέμματα πολλοι γόνεις ακριβως γι αυτό τα επιλέγουνε...Υπάρχει μια παροιμία..."τα καλα του Γιάννη τα θέλω, τον Γιάννη δεν θέλω"...

 

Φυσικά και θα επιλέξει και δεν διαφωνεί κανείς. Εγώ απλά λέω ότι τα κριτήρια της επιλογής λένε πολλά για τη δυναμική του σχολείου, τις απόψεις των γονιών που προσελκύει και γενικά για την νοοτροπία που καλλιεργεί στα παιδιά. Χωρίς να κρίνω αν είναι σωστά ή λάθος.

Με ένα σχολείο που αποφεύγει τις 'δύσκολες' περιπτώσεις μαθητών, και από την άλλη κάνει projects και συμμετέχει σε δράσεις για τη διαφορετικότητα, εγώ για παράδειγμα ως γονέας δεν θα ασχολούμουν καθόλου.

Άλλοι γονείς αρέσκονται να θεωρούν ότι το παιδί τους εντάσσεται σε μία ομάδα εκλεκτών στην α' δημοτικού.

 

Όσο για τον 'ελιτισμό', είναι άλλο να αισθάνεσαι σπουδαίος επειδή κατάφερες να μπεις σε ένα φημισμένο ιδιωτικό δημοτικού (γελοιότητα) και άλλο να αισθάνεσαι σημαντικός, επειδή καταφέρνεις να είναι καλός μαθητής σε ένα ανταγωνιστικό σχολείο (απόλυτα δικαιολογημένος). Το ότι υπάρχουν γονείς που τα επιλέγουν γι αυτό, με βρίσκει απολύτως σύμφωνη.

Link to comment
Share on other sites

Συγγνωμη τωρα, αλλα το παιδι σας δεν ανεχεται τις φωνες των συμμαθητων κι αντι να δουλεψετε στην "ανοσοποιηση" του στα κοινωνικα ερεθισματα που στην πραξη δεν θα ειναι παντα συμβατα με το χαρακτηρα του, θα απαιτουσατε να μη γινει δεκτο το παιδακι που ξεφυγε; Κι αν το ειχαν ηδη δεκτει, τι; Θα απαιτουσατε να αποβληθει; Ας χωρισουμε τα σχολεια σε τυπων και υπογραμμων και δυσκολων μαθητων τοτε. Κι εμενα μια μερα γυρισε με δαγκωνια στο μαγουλο απο συμμαθητη του και την επομενη μερα επαιζαν αγαπημενα ξανα γιατι δεν του εδωσα θαρρος να το περιθωριοποιησει.

 

Πολύ σωστά...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Δηλαδη η διακασια αυτη interview ειναι ανταγωνιστικη και υπαρχουν γονεις που το δεχονται; Κι αν κατσουν ολα ησυχα τι θα γινει; Θα κοψουν τα πιο κοντουλικα;

 

Να σου πω? Μήπως διαβάζεις τις σκέψεις μου?:lol::lol::lol:

 

 

Σοβαρά τώρα, επειδή δεν έχω μεγάλη εμπειρία. Η διαδικασία αυτή γίνεται για να δει το σχολείο ΑΝ θα πάει κάποιο παιδί ή ΑΦΟΥ το έχει πάρει, για να διαπιστώσει αν μπορεί να ενταχθεί σωστά σε μία τάξη α' δημοτικού? Δηλαδή όταν πήγατε το παιδί για αξιολόγηση, δεν σας είχαν πει ότι το έχουν ήδη δεχτεί?

Link to comment
Share on other sites

Να σου πω? Μήπως διαβάζεις τις σκέψεις μου?:lol::lol::lol:

 

 

Σοβαρά τώρα, επειδή δεν έχω μεγάλη εμπειρία. Η διαδικασία αυτή γίνεται για να δει το σχολείο ΑΝ θα πάει κάποιο παιδί ή ΑΦΟΥ το έχει πάρει, για να διαπιστώσει αν μπορεί να ενταχθεί σωστά σε μία τάξη α' δημοτικού? Δηλαδή όταν πήγατε το παιδί για αξιολόγηση, δεν σας είχαν πει ότι το έχουν ήδη δεχτεί?

 

Υποθετω πως η αξιολογηση αποσκοπει στο να φιλτραριστουν περιπτωσεις μαθητων με εντονες μαθησιακες δυσκολιες στα ορια του μη φυσιολογικου, των οποιων οι γονεις απλα δεν θελουν να το παραδεχτουν. Μια αυθορμητη κλωτσια ειναι αιτιο προβληματισμου, αλλα για ενα σοβαρο και εμπειρο παιδαγωγο θα επρεπε να θεωρειται piece of cake, εφοσον το παιδι κατα τ'αλλα εχει καλη αντιληπτικη ικανοτητα

Think Different
Link to comment
Share on other sites

Υποθετω πως η αξιολογηση αποσκοπει στο να φιλτραριστουν περιπτωσεις μαθητων με εντονες μαθησιακες δυσκολιες στα ορια του μη φυσιολογικου, των οποιων οι γονεις απλα δεν θελουν να το παραδεχτουν. Μια αυθορμητη κλωτσια ειναι αιτιο προβληματισμου, αλλα για ενα σοβαρο και εμπειρο παιδαγωγο θα επρεπε να θεωρειται piece of cake, εφοσον το παιδι κατα τ'αλλα εχει καλη αντιληπτικη ικανοτητα

 

Συμφωνώ απολύτως..

 

Είτε δείχνει αδυναμία, είτε είναι προσχηματικό και το σχολείο δεν θέλει το παιδί για άλλους λόγους...που όμως δεν μπορεί να πει. Διατηρώ τις επιφυλάξεις μου, γιατί ποτέ δεν θα μάθουμε τη 'θέση' του σχολείου στην περίπτωση που έχουμε εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς και οι γονείς που στέλνουν το παιδί προς αξιολόγηση γνωρίζουν ότι ΔΕΝ έχει γίνει ΗΔΗ δεκτό το παιδάκι τους. Αρα το υποβάλλουν εν γνωσει τους σε μια ανταγνωνιστικη διαδικασία.

Γιατι το κανουν αυτό? Διοτι προφανως τα λεγόμενα "καλά" σχολεία που στην πόρτα τους "στηνονται" ουρές από γονεις με 6χρονα "υποψηφια πρωτακια δεν διαφημίζουν ότι είναι σύγχρονα "θηριοδαμαστηρια" που μπορουν να μετατρεψουν κάθε πρωτακι από "μπουφο" σε "αστερι" αλλα προτασσουν ότι εχουν ένα υψηλο εκπαιδευτικο πρόγραμμα που με δεδομένο και το υψηλό επίπεδο των παιδιων που φοιτουν μπορεί να πολλαπλασιάσει τις δυνατότητες ενός παιδιου που τουλάχιστον διαθετει ένα μεσο επιπεδο ευφυίας και δεν το χαρακτηρίζει απλώς η απουσια κάποιας βαριάς μαθησιακής δυσκολίας.

Διοτι ας είμαστε ειλικρινείς αν καποιος ήθελε το παιδακι του να κάθεται δίπλα στον "συμμαθητή-δυσκολη περιοτωση" θα πηγαινε στο διπλανο δημοσιο δημοτικο και δεν θα ακριβοπλήρωνε το ιδιωτικο. Το πρόβλημα προκύπτει όταν το "υποψηφιο πρωτακι" δεν περασει την "κρίση"...όπως προέκυψε και στην θεματοθετρια...το γιατι είναι δουλεια του σχολείου...για μενα όταν θετεις το παιδι σου σε αξιολόγηση τότε να εισαι ετοιμος να δεχτεις και την απόρριψη...αν ιδεολογικα διαφωνεις με την διαδικασια τότε μην στελνεις το παιδακι σουσε "αξιολογήσεις"...!!

Προσωπικα δεν θε υπέβαλα σε αξιολόγηση το 6χρονο παιδι μου. Για το γυμνασιο και εφόσον το έκρινα ωριμο θα το άφηνα ή και θα το πρόετρεπα να δωσει εξετασεις για ένα ιδιωτικο σχολείο που θα θεωρουσα ότι εχει ξεχωριστο και αξιολογο εκπαιδευτικο πρόγραμμα.

Και τελικα αν οι θεσει είναι Χ και τα υποψηφιο παιδακια είναι Χ+20 αν το σχολείο δεν δικαιούται να διαλεξει τα πιο "συνεργάσιμα" τοτε τι να κανει ? Κλήρωση??? Παλι κάποια παιδακια θα αδικηθουν...εμενα δεν θα μου αρεσε ένα σχολειο ιδιωτικο να κανει κληρωση...

Ας μαθουμε λοιπον να δεχομαστε και ότι τα παιδακια μας καπου θα "αποτυχουν"...και αυτό κερδος είναι...Και για μας και για τα παιδακια...

Link to comment
Share on other sites

Ρε κορίτσια νομίζετε οτι η αξιολόγηση του συγκεκριμένου σχολείου είναι κάτι το δύσκολο ή ανεφικτο; Μιλάμε για 1 ώρα στην παιδική χαρά και 1 ώρα παιχνίδι σε αίθουσα με παζλ, ζωγραφική και επιτραπέζια. Πόσο δύσκολο ή επώδυνο είναι αυτό για ένα 6χρονο;;;; Ο γιος μου, τελειώνοντας, μου είπε ότι πέρασε τέλεια και δεν ήθελε να φύγει. Τώρα αν κάποιος διαφωνεί με τη διαδικασία αξιολόγησης γενικά, υπάρχει και το δημόσιο.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Δηλαδη θελετε να μου πειτε πως εαν την κλωτσια την εριχνε ενα εγγονακι καποιας εφοπλιστικης οικογενειας, θα ειχε απορριφθει; Τελος παντων, η κοπελα παραπανω ειπε τη λεξη κλειδι: "ιδεολογικα". Ολα απο κει ξεκινουν κι ολα εκει καταληγουν στις μερες μας.

Think Different
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη η διακασια αυτη interview ειναι ανταγωνιστικη και υπαρχουν γονεις που το δεχονται; Κι αν κατσουν ολα ησυχα τι θα γινει; Θα κοψουν τα πιο κοντουλικα;

 

χα χα χα ... καλό!

 

Πάντως τα κοντούλικα δεν τα κόβουν σίγουρα. Εμένα αν ήταν έτσι δε θα περνούσε ούτε απότ ην πόρτα.

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites

Υποθετω πως η αξιολογηση αποσκοπει στο να φιλτραριστουν περιπτωσεις μαθητων με εντονες μαθησιακες δυσκολιες στα ορια του μη φυσιολογικου, των οποιων οι γονεις απλα δεν θελουν να το παραδεχτουν. Μια αυθορμητη κλωτσια ειναι αιτιο προβληματισμου, αλλα για ενα σοβαρο και εμπειρο παιδαγωγο θα επρεπε να θεωρειται piece of cake, εφοσον το παιδι κατα τ'αλλα εχει καλη αντιληπτικη ικανοτητα

 

Παιδιά το σχολείο ΔΕΝ είναι ελιτίστικο αυτό! Δεν ξέρουμε τι έγινε .... έχουμε την άποψη μόνο της μαμάς η οποία δεν ήταν καν μέσα. Κάτι θα είδαν δε μπορεί!

 

Το ότι το σχολείο έχει κάποια κριτήρια για να δεχτεί ένα παιδί δεν καταλαβαίνω πραγματικά γιατί είναι κακό. Γιατί πρέπει να προσπαθήσουν για το ένα παιδί εις βάρος των άλλων 25 μέσα στην τάξη???? Δεν είναι ότι δε μπορούν ... απλά δε βρίσκουν το λόγο μάλλον. Είναι τόσο απλό ...

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites

Το ότι περνάνε τα παιδιά από "αξιολόγηση" (τα 6χρονα) και κόβονται λόγω συμπεριφοράς (και λόγω άλλων κριτηρίων που δεν θα λένε ανοιχτά ποια είναι), αυτό και μόνο κάνει ένα σχολείο ελιτίστικο. Μην κοροιδευόμαστε.

Τώρα, κάποιος που δεν τον ενοχλεί η αξιολόγηση ώς έννοια, θα πρέπει να είναι έτοιμος και για αρνητική απάντηση χωρίς όμως να το πάρει βαρέως...

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη θελετε να μου πειτε πως εαν την κλωτσια την εριχνε ενα εγγονακι καποιας εφοπλιστικης οικογενειας, θα ειχε απορριφθει; Τελος παντων, η κοπελα παραπανω ειπε τη λεξη κλειδι: "ιδεολογικα". Ολα απο κει ξεκινουν κι ολα εκει καταληγουν στις μερες μας.

 

:D:D:D:D:D εκεί μπορεί να έδειχναν ανοχή.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Κοιτάχτε .... όλα τα ιδιωτικά σχολεία είναι και επιχειρήσεις. Αλλιώς θα ήταν τσάμπα ... ή τα χρήματα θα πήγαιναν σε φιλανθρωπικές οργανώσεις ή στο κράτος. Με γνώση αυτό τα επιλέγεις. Ζυγίζεις τα υπερ και τα κατά. Με αυτή τη λογική όλα τα σχολεία αυτά μπορείς να τα πεις ελιτίστικα. ΟΛΑ!!!!!! Από τη στιγμή που δέχονται μόνο παιδιά που έχουν λεφτά για να πάνε είναι ελιτίστικα. Αυτό όμως δεν τα κάνει απάνθρωπα. Το συγκεκριμένο σχολείο παρά το μέγεθός του είναι πολύ φιλικό και πλησιάζει τον κάθε μαθητή ξεχωριστά. Εγώ προσωπικά δεν έχω διαπιστώσει καμία ιδιαίτερη συμπεριφορά σε παιδιά από οικογένειες πιο 'καλές' ....

 

Τώρα αν κάποιος δε δέχεται κάποια πράγματα στα σχολείο δεν το επιλέγει. Αλλά όχι .... η θεματοθέτρια δέχτηκε να περάσει από αξιολόγηση το παιδί της όντας σίγουρη ότι θα γίνει δεκτό. Το ότι με αυτή τη διαδικασία μπορεί να απέρριπταν κάποιο άλλο παιδί δε μας νοιάζει (όσο δεν είναι το ΔΙΚΟ ΜΑΣ παιδί). Μας βολεύει κιόλας! Όταν όμως έγινε στο δικό μας παιδί ... το σχολείο είναι άδικο και κακό! Ε όχι! Δεν είναι!

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites

χα χα χα ... καλό!

 

Πάντως τα κοντούλικα δεν τα κόβουν σίγουρα. Εμένα αν ήταν έτσι δε θα περνούσε ούτε απότ ην πόρτα.

 

αγαπαμε κοντουλικα, ειναι πιο κιουτ οταν λενε βαρυγδουπα λογακια <3

εχετε δικιο πως εχουμε υπεραναλυσει ενα σκηνικο στο οποιο δεν ημασταν μπροστα

Think Different
Link to comment
Share on other sites

Σαφώς κι αν ήταν γόνος εφοπλιστή δεν θα το έκοβαν...μην γελιόμαστε!Όμως αν ήταν γόνος εφοπλιστικής οικογένειας δεν θα πήγαινε σε ένα σχολείο με 28 παιδιά ανα τάξη.Υπάρχουν σχολεία άλλης κατηγορίας για αυτούς...Τώρα όσον αφορά την περιβόητη κλοτσιά..μόνο ως καλό οιωνό να το εκλαβει η μανούλα...ΌΛΑ για καποιο λόγο γίνονται.Υπαρχουν πολύ σοβαρότερα θέματα για να αναλύσει κανείς...Καλό μήνα μανούλες :)

Link to comment
Share on other sites

 

Συμφωνώ απολύτως! Η θεματοθέτρια δεν προβληματιστηκε για την κλωτσια που έριξε το παιδάκι της αλλά για την απόρριψη. Κάποια παιδάκια αναγκαστικα θα αποκλείονταν. Αν δεν το αντέχουμε ως σκέψη ότι θα αποκλειστεί το δικό μας παιδί τότε δεν το πάμε για αξιολόγηση...

Link to comment
Share on other sites

Πάντα πολλή φασαρία γύρω από την "edit admin". Συνήθως τέτοια σχόλια ξεσηκώνουν τα πολύ "καλά" και τα πολύ "κακά".

Αν και δεν φοιτούν τα παιδιά μου στην edit admin, από τις πληροφορίες που μου έχουν μεταφέρει τα ανιψάκια μου και οι γονείς τους, αποκλείω τα "πολύ κακά".

Άρα, δια της ατόπου απαγωγής, η edit admin ανήκει στα "πολύ καλά" σχολεία.

 

Υπάρχει μια διάθεση να αποδίδεται σε ό,τι αφορά το εν λόγω σχολείο μια αρνητική χροιά.

 

Θυμάμαι παλιότερα μέλος να δηλώνει ότι τα ανιψάκια του πέρασαν την αξιολόγηση στην edit admin και ότι η αξιολόγηση είναι προσχηματική: όλα -έλεγε- την περνάνε και μετά τηλεφωνούν στους γονείς και κάνουν διθυραμβικά σχόλια για το πόοοοοσο καλό είναι το παιδί τους και πόοοοση μεγάλη χαρά για το σχολείο που θα το έχει μαθητή. :lol:

 

Δεν ισχύει το παραπάνω; :roll:

 

Αν ένα σχολείο παίρνει όλους τους μαθητές, τότε έχει πρόβλημα να "γεμίσει" τις τάξεις του. :roll:

Αν δεν παίρνει όλους τους μαθητές, τότε είναι "ελιτίστικο". :roll:

Αν πάρει παιδιά που κλωτσάνε ("επιθετικά"; ), τότε θα τα πήρε επειδή οι γονείς τους είναι εφοπλιστές. :roll:

Αν δεν πάρει παιδιά που κλωτσάνε, τότε δεν τα πήρε επειδή οι γονείς τους δεν είναι εφοπλιστές. :roll:

 

Πραγματικά έχω ζαλιστεί.

 

 

Η μαμά που ξεκίνησε το θέμα είπε με αρκετή δόση αντικειμενικότητας:

 

"Βέβαια, εκείνη την ημέρα όντως είχε ένα σχετικό αρνητισμό (ή μια άσχημη διάθεση, αυτό δεν σημαίνει ότι χαρακτηριίζεται από αυτή) ο οποίος όμως μπορεί να πηγάζει από διάφορες παράγοντες και δεν είναι το κύριο χαρακτηριστικό του: ίσως γιατί αργοπορήσαμε να φθάσουμε και δεν έπαιξε στην παιδική χαρά πολύ όπως τα άλλα παιδάκια, ίσως γιατί του χαλάσαμε το πρόγραμμα και δεν ήθελε να βρίσκεται εκεί αλλά να κάνει ποδήλατο όπως συνηθίζει, ίσως γιατί αυτά που τον έβαλαν να κάνει του φάνηκαν απλά κι εύκολα, κ.λπ.".

 

Δικαιολογεί ένα από τα παραπάνω "ίσως" το να ρίξει ένα εξάχρονο κλοτσιά σε ένα άγνωστο παιδάκι;

Τα παραπάνω "ίσως" έχουν την ίδια βαρύτητα με την αναστάτωση που μπορεί να περνά ένα παιδί γιατί μπορεί να βιώνει διαζύγιο / ασθένεια γονιών ή παππούδων / θάνατο αγαπημένου κατοικίδιου;;; Αυτές είναι περιπτώσεις που οι εκπαιδευτικοί δείχνουν ανοχή και κατανόηση, ακόμα και αν τα παιδιά είναι 12 χρονών.

 

Στην ηλικία των 6 όμως, για εμένα τουλάχιστον, πρέπει να θεωρείται δεδομένο ότι ένα παιδί ξέρει να διαχειρίζεται τα συναισθήματά του και να εκτονώνει με διαφορετικό τρόπο τα νεύρα του.

Σε αντίθετη περίπτωση, φαντάζομαι ως εξής τις πρώτες 3 εβδομάδες στην Α Τάξη:

Στις 12/9, έχει τα νεύρα της η Μαρία, γιατί δεν χόρτασε τον ύπνο, και τσιμπάει την Χριστίνα.

Στις 13/9, έχει τα νεύρα της η Κατερίνα, γιατί ο μπαμπάς άκουγε στο αυτοκίνητο τις ειδήσεις και δεν της έβαλε το αγαπημένο της CD. Έτσι, τραβάει τα μαλλιά της Ειρήνης.

Στις 14/9, έχει τα νεύρα του ο Θωμάς, γιατί η μαμά δεν τον άφησε να δει τον ποδοσφαιρικό αγώνα. Κλοτσάει τον Παύλο.

Στις 15/9, ο Παύλος ανταποδίδει στον Θωμά.

Στις 16/9, η Χριστίνα τσακώνεται με τη μαμά της γιατί δεν την άφησε να φορέσει το ροζ καλό της φορεματάκι. Ανταποδίδει στη Μαρία...

 

κλπ. κλπ. κλπ.

Αν ανοίξει ένας κύκλος βίας, άντε να κλείσει...

Φυσικά και θα κλείσει με τις πρωτοβουλίες του σχολείου αλλά, ναι, τα παιδιά θα έχουν χάσει πολύυυυ χρόνο.

 

 

Μέσα σε όλα αυτά, φαίνεται σαν να μην λαμβάνει κανείς υπόψιν του το πιο εύλογο πράγμα που κάνει ένας δάσκαλος όταν ο μαθητής του εμφανίζει άσχημη συμπεριφορά:

ΠΑΝΤΑ οι εκπαιδευτικοί ρωτούν το παιδί "γιατί". Πάντα προσπαθούν να συζητήσουν μαζί του.

Μήπως λοιπόν στην περίπτωση που συζητιέται, η "ταμπέλα" μπήκε όχι τόσο από την κλωτσιά αλλά από τη συζήτηση που έγινε μετά (ή από την άρνηση συζήτησης / άρνηση μεταμέλειας κλπ.);

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω μια απορία. Αν τη μέρα της αξιολόγησης ένα παιδάκι είναι "παναγίτσα" και αφού αρχίσει να φοιτά εκδηλώνει άσχημη συμπεριφορά για οποιονδήποτε λόγο (προσποιούταν την πρώτη μέρα ή συνέβη κάτι στη ζωή του ή την καθημερινότητά του ή οτιδήποτε), θα το διώξουν;

 

Ή νομίζετε ότι όσα παιδιά φοιτούν σε ένα σχολείο (το οποιοδήποτε) και έχουν αξιολογηθεί πριν γίνουν δεκτά δεν πρόκειται ποτέ να δημιουργήσουν το όποιο θέμα; και όλα θα βαίνουν ήρεμα, πολιτισμένα και με επίπεδο;:P

Link to comment
Share on other sites

Το ότι περνάνε τα παιδιά από "αξιολόγηση" (τα 6χρονα) και κόβονται λόγω συμπεριφοράς (και λόγω άλλων κριτηρίων που δεν θα λένε ανοιχτά ποια είναι), αυτό και μόνο κάνει ένα σχολείο ελιτίστικο. Μην κοροιδευόμαστε.

Τώρα, κάποιος που δεν τον ενοχλεί η αξιολόγηση ώς έννοια, θα πρέπει να είναι έτοιμος και για αρνητική απάντηση χωρίς όμως να το πάρει βαρέως...

 

 

Εκάβη, το ιδιωτικό σχολείο είναι εξ ορισμού "ελιτίστικο".

Εξαρτάται βέβαια από το αν ο "ελιτισμός" θεωρείται κάτι απολύτως αρνητικό ή αν αναγνωρίζεις και κάποια θετικά.

 

Με απόλυτη ειλικρίνεια, αν κάποιος γονιός δεν είχε συγκεκριμένες απαιτήσεις για το εκπαιδευτικό και μορφωτικό πλαίσιο, δεν θα πλήρωνε ιδιωτικό σχολείο.

Τυχαίνει να ξέρω αρκετούς γονείς που, μην έχοντας άλλη επιλογή από το δημόσιο σχολείο, ψάχνουν ποια είναι τα καλά δημόσια και είναι διατεθειμένοι μέχρι και να αλλάξουν γειτονιά για να το πετύχουν.

 

Θεωρώ δεδομένο ότι όλοι αναζητούμε το καλύτερο για τα παιδιά μας αλλά, προφανώς, έχουμε διαφορετικές απόψεις για το ποιο είναι το "καλύτερο".

 

Σε προσωπικό επίπεδο, στο ιδιωτικό σχολείο που φοιτούσα, στο τμήμα μου είχαμε 2 περιπτώσεις παιδιών με ειδικές ανάγκες, καθώς και άλλες 2 ιδιαίτερες περιπτώσεις. Κανένα όμως παιδί επιθετικό.

 

Θεωρώ ορθό να υπάρχει κριτήριο συμπεριφοράς. (Φυσικά, αν ένα παιδί είναι αναστατωμένο από σημαντικές αλλαγές που συμβαίνουν στη ζωή του, αποτελεί ευθύνη των γονέων να ενημερώσουν σχετικά).

 

Νομίζω ότι, στη διαδικασία αξιολόγησης, κανένα σοβαρό σχολείο δεν βάζει τους μαθητές να γράψουν ή να διαβάσουν κάτι. Κάτι τέτοιο θα ήταν εντελώς γελοίο και θα κατέληγε στην απόρριψη ... όλων των αγοριών. :-P

Link to comment
Share on other sites

Εκάβη, το ιδιωτικό σχολείο είναι εξ ορισμού "ελιτίστικο".

 

Θεωρώ ορθό να υπάρχει κριτήριο συμπεριφοράς. (Φυσικά, αν ένα παιδί είναι αναστατωμένο από σημαντικές αλλαγές που συμβαίνουν στη ζωή του, αποτελεί ευθύνη των γονέων να ενημερώσουν σχετικά).

 

 

Συμφωνώ ότι είναι εξ΄ορισμού ελιτίστικο (το ιδιωτικό γενικά). Γι΄αυτό έγραψα να μην κοροιδευόμαστε. Αλλά φαντάζομαι θα υπάρχουν διαβαθμίσεις μεταξύ των ιδιωτικών...

 

Όσο για το κριτήριο της συμπεριφοράς, αν παρουσιαστεί άσχημη συμπεριφορά στη μέση της χρονιάς, τι ακριβώς γίνεται; το διώχνουν το παιδί; Είναι σε θέση να το αντιμετωπίσουν;

ή αν παρουσιαστούν χαμηλές επιδόσεις;

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω μια απορία. Αν τη μέρα της αξιολόγησης ένα παιδάκι είναι "παναγίτσα" και αφού αρχίσει να φοιτά εκδηλώνει άσχημη συμπεριφορά για οποιονδήποτε λόγο (προσποιούταν την πρώτη μέρα ή συνέβη κάτι στη ζωή του ή την καθημερινότητά του ή οτιδήποτε), θα το διώξουν;

 

Ή νομίζετε ότι όσα παιδιά φοιτούν σε ένα σχολείο (το οποιοδήποτε) και έχουν αξιολογηθεί πριν γίνουν δεκτά δεν πρόκειται ποτέ να δημιουργήσουν το όποιο θέμα; και όλα θα βαίνουν ήρεμα, πολιτισμένα και με επίπεδο;:P

 

Όσοι κάνουν τις αξιολογήσεις, βλέπουν τόσα πολλά παιδιά κάθε χρόνο, που "κόβει" το μάτι τους.

Προφανώς, βέβαια, καμιά διαδικασία δεν είναι αλάνθαστη.

 

Τα παιδιά πράγματι αλλάζουν.

Αν συμβεί κάτι στη ζωή τους, το σχολείο θα πρέπει να συμπαρασταθεί μέχρι τέλους και να βοηθήσει. Και όταν λέω σχολείο, εννοώ: διεύθυνση, δάσκαλοι, συμμαθητές, γονείς συμμαθητών.

Αν όμως το παιδί "ξεγέλασε" κατά την ημέρα της αξιολόγησης και έχει παγιωμένη αρνητική και επιθετική συμπεριφορά, θα πρέπει να βοηθήσουν κυρίως οι γονείς και να γίνουν θετικά βήματα του παιδιού. Διαφορετικά, η πορεία είναι προδιαγεγραμμένη.

 

Στο δικό μας σχολείο (και σε άλλα ιδιωτικά, φαντάζομαι), συμβαίνουν 1-2 περιπτώσεις σχεδόν κάθε χρόνο. Σχεδόν πάντα, δεν έχουν ξεγελαστεί οι δάσκαλοι-αξιολογητές, απλά το παιδί έχει αδερφάκι στο ίδιο σχολείο κλπ. κλπ.

Για αυτό λέω ότι στις "δύσκολες" περιπτώσεις, είναι αυξημένη η ευθύνη του γονιού. Αν ο γονιός σφυρίζει αδιάφορα ή αν αρνείται να παραδεχθεί ότι υπάρχει πρόβλημα με το παιδί του ή αν θεωρεί φυσιολογικό για αυτήν την ηλικία να "παίζουν λίγο πόλεμο" τα παιδιά, τότε ο γονιός ευθύνεται που το παιδί του γίνεται "ξένο σώμα", όχι το σχολείο.

Αν αντιθέτως, ο γονιός ακολουθήσει τις συμβουλές του εκπαιδευτικού προσωπικού, του ψυχολόγου κλπ., τότε πράγματι όλα θα προχωρήσουν έτσι όπως είπες: ήρεμα, πολιτισμένα και με επίπεδο.

 

Άλλωστε, ΟΛΑ ξεκινούν από την καλή συνεργασία σχολείου-γονιού.

Αν ο γονιός δυσπιστεί ή μέμφεται το σχολείο, νομοτελειακά θα οδηγηθεί στην αποχώρηση.

Link to comment
Share on other sites

Άρα μήπως τελικά αξιολογείται ο γονιός και όχι το παιδί; Ίσως δηλαδή σκανάρουν πιο πολύ αν ο γονιός θα δημιουργήσει προβλήματα; Αυτό το έχω νιώσει και σε δημόσιο σχολείο. Ένιωθα ότι πέρναγα εγώ εξετάσεις από τις ερωτήσεις που γίνονταν και από τις φόρμες που συμπλήρωνα...

Link to comment
Share on other sites

Guest
Το θέμα αυτό είναι κλειστό για νέες απαντήσεις
×
×
  • Δημιουργία νέου...