Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Η καθημερινή μελέτη των παιδιών


sofanita

Recommended Posts

Τα παιδιά γυρίζουν από το σχολείο και συχνά και ξεκινά η ταλαιπωρία του διαβάσματος για την επόμενη μέρα. Για κάποια παιδιά είναι μια απλή διαδικασία που την ολοκληρώνουν μόνα τους και μερικές φορές με τη βοήθεια ενός ενήλικα. Για άλλα παιδιά είναι πιο δύσκολο είτε γιατί αντιμετωπίζουν μια μαθησιακή δυσκολία, είτε γιατί ο δάσκαλος βάζει πολλές ασκήσεις ή για άλλους λόγους.

 

 

Σκηνές με την μαμά να κυνηγά το παιδί σε όλο το σπίτι για να διαβάσει, να βάζει τιμωρίες ή ακόμα και να δίνει σφαλιάρες για να κάνει το παιδί να διαβάσει, να διαβάζουν ως αργά το βράδυ που ένα μικρό παιδί θα έπρεπε να κοιμάται και άλλες παρόμοιες συμβαίνουν καθημερινά σε πολλά σπίτια. Τέτοιες καταστάσεις είναι εξουθενωτικές και για το παιδί και για τους γονείς.

 

 

Δουλεύοντας αρκετά χρόνια πλέον με παιδιά έχω παρατηρήσει ότι οι γονείς, συνήθως η μητέρα, επιβαρύνονται με το καθημερινό διάβασμα του παιδιού. Η καθημερινή μελέτη γίνεται μια εντελώς καταναγκαστική και βαρετή διαδικασία με στόχο να πάει το παιδί "διαβασμένο" στο σχολείο. Γίνεται μεγάλος αγώνας να προλάβουν να κάνουν όλες τις ασκήσεις. Συχνά, αν δεν υπάρχει αρκετός χρόνος ή διάθεση, το παιδί απλά αντιγράφει τις ασκήσεις από ένα βοήθημα προκειμένου να μην πάει κενά τα τετράδια στο σχολείο.

 

 

Έτσι όμως μαθαίνει τίποτα το παιδί; Διευρύνει τις γνώσεις του; Η' απλά μαθαίνει να παπαγαλίζει και να αντιγράφει;

 

Σκοπός του σχολείου και όλης της διαδικασίας εκπαίδευσης είναι το παιδί να μάθει, να ανακαλύψει, να βιώσει και να διευρύνει τις γνώσεις του. Σκοπός δεν είναι να παρουσιάσει απλά την εικόνα του διαβασμένου παιδιού για να πάρει καλύτερο βαθμό, αλλά η ουσιαστική μάθηση.

 

childreading.jpg

Τι πρέπει να κάνετε

Καταρχήν φροντίστε να έχετε συγκεκριμένο πρόγραμμα διαβάσματος, δηλαδή ώρα και μέρος. Το δωμάτιο που διαβάζει το παιδί να είναι τακτοποιημένο και να μην έχει πολλά αντικείμενα πάνω και γύρω από το γραφείο. Αν πρόκειται για παιδί με διάσπαση προσοχής τότε ο κανόνας θέλει όσο πιο άδειο το γραφείο τόσο το καλύτερο για τη συγκέντρωση του παιδιού. Επίσης καλός φωτισμός αλλά και ησυχία είναι απαραίτητα.

 

 

Αφήστε το παιδί να ξεκινήσει την μελέτη μόνο του λέγοντας του ότι μπορεί να σας ρωτήσει οποιαδήποτε απορία όποτε θέλει. Βοηθήστε το μόνο όταν χρειάζεται και μην συνηθίζετε να κάθεστε μαζί του στο διάβασμα, γιατί κάποια στιγμή θα κουραστείτε. Το παιδί πρέπει να μάθει να οργανώνει το διάβασμα του μόνο του και να μην στηρίζεται πάνω στο γονιό. Συχνά βλέπω οι γονείς να ανοίγουν την τσάντα, να ψάχνουν τις ασκήσεις και να τις τοποθετούν έτοιμες για συμπλήρωση πάνω στο γραφείο. Αυτό είναι εντελώς λάθος! Δεν πάτε εσείς σχολείο, αλλά το παιδί! Ο μαθητής είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει τι έχει να κάνει στο σπίτι, να βλέπει το πρόγραμμα της επόμενης μέρας και να κάνει τις ασκήσεις του. Θα παρεμβαίνετε μόνο όταν σας πρέπει!

 

 

Αν το παιδί δεν καταλαβαίνει μια άσκηση ακόμα κι αν του την εξηγήσετε ή πολλές φορές ούτε καν οι γονείς δεν μπορούν να τη λύσουν- συχνό φαινόμενο στα μαθηματικά της ε' δημοτικού!- τότε να μην γίνεται αντιγραφή από κάποιο βοήθημα. Αφήστε το παιδί να πάει κενή την άσκηση και να ενημερώσει το δάσκαλο ότι δεν απάντησε γιατί πολύ απλά δεν το κατάλαβε! Τότε ο δάσκαλος θα πρέπει να δείξει βήμα βήμα τη λύση στην τάξη. Δεν κερδίζετε τίποτα με την αντιγραφή, αντιθέτως δείχνετε στο παιδί μια λάθος αντίληψη και πρακτική.

 

 

Προσπαθήστε να κάνετε την ώρα της καθημερινής μελέτης μια ευχάριστη ώρα. Δώστε πρακτικά παραδείγματα στο παιδί όπου και όταν αυτό είναι εφικτό. π.χ στη φυσική, κάντε κάποιο πείραμα.

 

 

Κάντε συμφωνία με το παιδί ότι μόλις τελειώσει το διάβασμα θα παίξετε ή θα κάνετε κάτι διασκεδαστικό μαζί. π.χ. μια βόλτα, μια χειροτεχνία κ.λ.π Αυτό θα ωθήσει το παιδί να στρωθεί στο διάβασμα πιο γρήγορα ώστε να έχει χρόνο μετά για παιχνίδι. Αυτό που υπόσχεστε όμως στο παιδί θα πρέπει να το τηρείτε!

 

 

Μην κάνετε το παιδί σας υπερβολικά ανταγωνιστικό και μην το μαθαίνετε να κυνηγάει το βαθμό...αλλά να κυνηγά τη γνώση! Κατά τη γνώμη μου οι βαθμοί είναι ως ένα σημείο υποκειμενικοί και δεν αντικατοπτρίζουν πάντα την πραγματικότητα.

 

 

Προπαντώς μην ξεσπάτε στο παιδί τα νεύρα και την κούραση από τη δουλειά σας, αλλά να είστε δίπλα του με υπομονή και ηρεμία.

 

 

Το πιο σημαντικό είναι οι μαθητές να μαθαίνουν, να αγαπούν την μάθηση και να είναι ευτυχισμένοι! Όταν ένα παιδί δεν καταλαβαίνει κάτι, ας μην το λύνει, όταν είναι πολύ κουρασμένο ή άρρωστο ας μην διαβάζει όλα τα μαθήματα αλλά όσα μπορεί! Ας μην γίνετε η καθημερινότητα μια βαρετή και κουραστική ρουτίνα, αλλά ας αφήνουμε τα παιδιά να παίζουν!

 

 

Αν χρειάζεστε περισσότερη βοήθεια σε θέματα διαβάσματος μπορώ να σας βοηθήσω πιο συγκεκριμένα γράφοντας σχόλιο εδώ ή επικοινωνώντας στο e-mail μου στο blog

http://paidagwgos.blogspot.com/

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


εξαιρετικο κειμενο ...νομιζω πως εχω κανει καποια λαθακια στην μελετη της κορης μου...:(:(Η αληθεια ειναι πως της ανοιγω εγω την τσαντα και τις βαζω στην σειρα τα βιβλια και τα τετραδια...και ακομα της λεω απο που να αρχισει...βεβαια αν κανω οπως σωστα τα λεει το κειμενο τοτε...μπορει και να κανουμε να διαβασουμε 200 ωρες:rolleyes::rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  nasg είπε:
εξαιρετικο κειμενο ...νομιζω πως εχω κανει καποια λαθακια στην μελετη της κορης μου...:(:(Η αληθεια ειναι πως της ανοιγω εγω την τσαντα και τις βαζω στην σειρα τα βιβλια και τα τετραδια...και ακομα της λεω απο που να αρχισει...βεβαια αν κανω οπως σωστα τα λεει το κειμενο τοτε...μπορει και να κανουμε να διαβασουμε 200 ωρες:rolleyes::rolleyes:

 

Όλα είναι θέμα συνήθειας...και για να κοπεί μια συνήθεια απαιτείται χρόνος και υπομονή. Κατά τη γνώμη μου, είναι λάθος οι γονείς να οργανώνουν το διάβασμα του παιδιού ή να φτιάχνουν την τσάντα του για την επόμενη μέρα. Μέσα στο πλαίσιο "μαθητής" είναι να μάθει το παιδί να οργανώνει το χρόνο και τις δραστηριότητες. Και ξέρω πολύ καλά ότι συχνά οι γονείς κάνουν αυτό που κανονικά έπρεπε να κάνουν τα παιδιά λόγω χρόνου. Όμως με λίγη προσπάθεια το παιδί θα μάθει και θα διαβάζει μόνο του. Πρέπει να το πάρετε απόφαση όμως και να επιμείνετε!!:wink:

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  mamavasia είπε:
Αχχχ του χρόνου μπαίνω στο χορό....ελπίζω να καταφέρω να πραγματοποιήσω όλα τα παραπάνω!!!

 

 

Είμαι σίγουρη πως θα τα καταφέρεις! Τα πρωτάκια χρειάζονται κάποια περισσότερη βοήθεια στην αρχή, εξαρτάται πάντα και από το παιδί. Μην κάθεστε από πάνω, αλλά διακριτικά από δίπλα, για να μην πω παραδίπλα καλύτερα!!! :-)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 χρόνο μετά...

Η κόρη μου είναι Β Δημοτικού. Δεν μπορούμε να συνεργαστούμε καθόλου στην καθημερινή μελέτη. Μου δήλωσε ξεκάθαρα ότι δεν θέλει να διαβάζει μαζί μου. Ετσι λοιπόν για να μην έχουμε προστριβές την έγραψα σε ένα κέντρο μελέτης και μαζί κάνουμε μόνο μια μικρή επανάληψη.

Δυστυχώς όταν έρχεται η ώρα να κάνουμε μαζί επανάληψη ή να διαβάσουμε μαζί, όταν δεν έχει πάει στο κέντρο μελέτης, γίνεται ένας κακός χαμός!

Δεν ξέρω πια πως να το διαχειριστώ. Η κατάσταση γίνεται όλο και χειρότερη. Μια επάληψη 15 λεπτών το μέγιστο, μπορεί να καθόμαστε μια ώρα μέχρι να καθίσει στο γραφείο. Το χειρότερο όμως είναι ότι δεν με σέβεται καθόλου, μου μιλάει πολύ άσχημα και τελευταία με βρίζει με άσχημες λέξεις. Εχω κάνει πολύ μεγάλη υπομονή προσπαθώ να της μιλήσω με ηρεμία κάποιες φορές το καταφέρνω άλλες φορές δεν με ακούει καθόλου.

Στο σχολείο βέβαια είναι ένα άλλο παιδί! Μόνο με μένα βγάζει τόσο κακό εαυτό!

Αν μπορείτε να με βοηθήσετε...

Η να μου πείτε που να απευθυνθώ, σε κάποιον ειδικό κατά προτίμηση στα νότια προάστια.

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

  dinap είπε:
Η κόρη μου είναι Β Δημοτικού. Δεν μπορούμε να συνεργαστούμε καθόλου στην καθημερινή μελέτη. Μου δήλωσε ξεκάθαρα ότι δεν θέλει να διαβάζει μαζί μου. Ετσι λοιπόν για να μην έχουμε προστριβές την έγραψα σε ένα κέντρο μελέτης και μαζί κάνουμε μόνο μια μικρή επανάληψη.

Δυστυχώς όταν έρχεται η ώρα να κάνουμε μαζί επανάληψη ή να διαβάσουμε μαζί, όταν δεν έχει πάει στο κέντρο μελέτης, γίνεται ένας κακός χαμός!

Δεν ξέρω πια πως να το διαχειριστώ. Η κατάσταση γίνεται όλο και χειρότερη. Μια επάληψη 15 λεπτών το μέγιστο, μπορεί να καθόμαστε μια ώρα μέχρι να καθίσει στο γραφείο. Το χειρότερο όμως είναι ότι δεν με σέβεται καθόλου, μου μιλάει πολύ άσχημα και τελευταία με βρίζει με άσχημες λέξεις. Εχω κάνει πολύ μεγάλη υπομονή προσπαθώ να της μιλήσω με ηρεμία κάποιες φορές το καταφέρνω άλλες φορές δεν με ακούει καθόλου.

Στο σχολείο βέβαια είναι ένα άλλο παιδί! Μόνο με μένα βγάζει τόσο κακό εαυτό!

Αν μπορείτε να με βοηθήσετε...

Η να μου πείτε που να απευθυνθώ, σε κάποιον ειδικό κατά προτίμηση στα νότια προάστια.

Ευχαριστώ

 

 

Αν δεν διαβάσετε μαζί τι θα γίνει; Πως τα πάει;

 

Εμένα ο γιος μου στην Α' μου είπε ότι διαβάζει την ορθογραφία στην φύλαξη και να μην τον ελέγχω.

Του είπα ΟΚ, φτάνει να μην κάνεις λάθη. Από τότε φέρνει σχεδον πάντα Αριστα.

Την αντιγραφή απλώς την ελέγχω και τους λέω αν δω κάποιο λάθος.

Ανάγνωση τους ζήτησα να μου το διαβάζουν 1 φορά.

Αυτά για την πρώτη. Δεν ξέρω τι απαιτήσεις έχει η Β' και τι εννοείς με ''επανάληψη''.

Σιγουρα το θέμα σεβασμού είναι σημαντικό. Αλλά το να θέλει να είναι ανεξάρτητη δεν είναι κακό - μαλλον καλό το βλέπω.

 

Αν της κάνεις μια συμφωνία? Να της πεις, εντάξει δέχομαι ότι είσαι υπεύθυνη, δεν θα σου λέω τίποτα, αλλά εσύ θα κάνεις τα μαθήματα σου και στο τέλος θα έρχεσαι να μου τα δείχνεις και αν σκοντάψεις κάπου θα με ρωτάς?

 

(Εγώ από την Γ' Δημοτικού ''απαγόρεψα'' στους γονείς μου να με ελεγχουν... Η μαμα μου πήγε στο σχολείο και η δασκάλα της είπε, αφήστε την μόνη της είναι πολύ καλή, αν δω κάποιο πρόβλημα θα σας πω)

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Ο γιος μου πάει Γ Δημοτικού, είναι πολύ καλός σε όλα τα μαθήματα και γενικά πολύ φιλότιμος. Αλλά το διάβασμα στο σπίτι είναι κάποιες μέρες πολύ δύσκολο. Πέρυσι ήταν πιο εύκολα τα μαθήματα και λιγότερες οι ώρες που απαιτούνταν για το διάβασμα, οπότε είχαμε ελάχιστα προβλήματα, αλλά φέτος έχει δυσκολέψει το θέμα.

Δλδ, κάποιες μέρες γυρνάω από τη δουλειά και έχει κάνει σχεδόν όλα του τα μαθήματα με ελάχιστα λάθη και μαζί κάνουμε μόνο ότι δεν έχει καταλάβει ή τον επανέλεγχο. Αλλά υπάρχουν και οι άλλες μέρες που ενώ μου λέει ότι τα έχει τελειώσει όλα, στον επανέλεγχο ανακαλύπτω ότι δεν έχει κάνει σχεδόν τίποτα. Ή θα έχει κάνει πολύ άσχημα γράμματα, ή θα έχει κάνει πολλά λάθη ή δεν θα μπορεί να σταυρώσει λέξη από τα θεωρικά μαθήματα και σε αυτές τις περιπτώσεις δεν έχουμε αρκετό χρόνο για να τα ολοκληρώσουμε όλα μέχρι να έρθει η ώρα του ύπνου, γιατί και εγώ και ο άντρας μου επιστρέφουμε μετά τις 6 το απόγευμα στο σπίτι.

Καταλαβαίνω ότι αυτό συμβαίνει γιατί βαριέται να διαβάσει και να συγκεντρωθεί αν χρειάζεται να καταβάλει μεγαλύτερη προσπάθεια τις ώρες που είναι μόνος με τη γιαγιά στο σπίτι και προτιμάει να παίζει και να βλέπει τηλεόραση, αλλά για να μην με στεναχωρήσει κάνει και τα μαθήματά του όπως-όπως.

Όταν το συζητάω μαζί του, μου λέει τα κλασικά ότι αφού και έτσι καλά τα καταφέρνω γιατί να προσπαθήσω περισσότερο, αλλά μετά από τα πολλά, μου λέει ότι προτιμάει να διαβάζει μεν μόνος του, αλλά να είμαι και εγώ στο σπίτι, γιατί έτσι νιώθει μεγαλύτερη ασφάλεια και συγκεντρώνεται καλύτερα.

Φέτος τον αφήνω στο ολοήμερο και κάνει κάποιες από τις ασκήσεις του εκεί, αλλά λίγες φορές είναι διαβασμένος σωστά μέχρι πριν γυρίσω εγώ από τη δουλειά.

Είναι παιδί που έχει δυνατότητες και φοβάμαι ότι, είτε αν τον πιέσω να διαβάζει όπως πρέπει και όχι όπως θέλει αυτός, είτε αν σταματήσω να τον ελέγχο και να τον κατευθύνω στο διάβασμά του, ίσως χάσει το ενδιαφέρον του και τον καλό του ρυθμό και μείνει πιο πίσω, μην αξιοποιώντας τις δυνατότητές του.

Αυτό που κάνω μέχρι στιγμή είναι να του λέω ότι όποτε ελέγχω το διάβασμά του και δεν τα έχει κάνει σωστά, απλά θα του το λέω και αν θέλει ας τα ξανακάνει μόνος του σε όσο χρόνο έχει αλλά εγώ δεν θα τον ξαναελέγχω, αλλά εκείνος με παρακαλάει ότι θα ξαναπροσπαθήσει να τα κάνει σωστά από την αρχή και δεν θα ξαναγίνει και να μην τον αφήσω να πάει αδιάβαστος ή με λάθη. Αλλά μετά από 2-3 μέρες, μου το ξανακάνει.

Επίσης, έχω παρατηρήσει ότι τις μέρες ή τα ΣΚ που έχουμε βρεθεί πολλές ώρες με τους φίλους του και ας έχει διαβάσει σωστά, την επόμενη μέρα στο σχολείο η απόδοσή του είναι μέτρια.

Είναι δυνατόν να ξεσηκώνεται τόσο και να χάνει το μυαλό του εξαιτίας της παρέας του?? Να σημειώσω ότι είναι πολύ καλύτερος μαθητής από τους φίλους του και μόνο ένας φίλος του είναι επίσης καλός, αλλά αυτός δεν συμμετέχει και πολύ στην παρέα τους.

Δεν θέλω να του μειώσω την κοινωνικοποίηση σε αυτή την ηλικία, αλλά αν του κάνει κακό και δεν είναι ώριμος να την ελέγξει ίσως θα έπρεπε να σκεφτώ πως να το χειριστώ και αυτό??

Κάθε γνώμη σας θα με βοηθήσει, γιατί και ο άντρας μου, ρίχνει όλο το φταίξιμο σε εμένα (αφού αυτός ασχολείται ελάχιστα). Πότε λέει ότι είμαι υπερβολική με το διάβασμα και δεν πειράζει αν μια μέρα δεν διαβάσει σωστά, και άλλοτε ότι δεν έχω την υπομονή να του τα εξηγώ όσες φορές πρέπει και να του δίνω όσο χρόνο θέλει για το διάβασμά του..δλδ ότι να'ναι!!

Ετσι αισθάνομαι ότι όλα είναι λάθος δικό μου και ότι δεν τα καταφέρνω να δείξω στο παιδί μου τον τρόπο να διαβάσει όπως του ταιριάζει για να μάθει περισσότερα και να καταφέρει το καλύτερο που μπορεί.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Μηπως τις Κυριακές κοιμαται πιο αργα από τις υπόλοιπες καθημερινες και νυσταζει τη Δευτερα το πρωι? Λογικά ειναι καλο να κοιμουνται κατα τις εννιαμιση, αντε δεκα το αργοτερο να εχουν ηδη αποκοιμηθει, αν ξυπνησαν αργα την Κυριακη το πρωι.

 

Δεν πιστευω οτι πρεπει να μειωσει τις κοινωνικες επαφες με τους φιλους του, μαλλον περισοοτερο αρνητικα θα τον επηρεαζε αυτο.

 

Εχω καποιες προτασεις που ισως "δουλεψουν" και σε σας:

 

1. Την ορθογραφια να την ξαναγραφει Κυριακη απογευμα

 

2. Ερωτησεις στα βασικα στην ιστορια (5-6 ερωτησεις το πολυ) Κυριακη απογευμα

 

3. Για τις καθημερινες μηπως να δοκιμαζατε το προγραμμα να ειναι γραμμενο και να σημειωνει με οκ διπλα απο καθε ενα που τελειωνει, ωστε να οργανωθει το διαβασμα του οσο λειπεις

 

4. Αναλογα με το ποσα λαθη κανει και ποσο καταφερνει να τελειωνει εντος της προθεσμιας που εχετε συναποφασισει, να του βαζεις σε καποιον πινακα αυτοκολλητο τυπου GREAT, SUPER, MEDIUM, VERY GOOD, κλπ και στο τελος της εβδομαδας να υπαρχει ή οχι ανταμοιβη, τυπου βολτα, φιλοι, θεατρο, σινεμα, dvd, ενα καινουριο στυλο, ενα μικρο φτηνο δωρακι 1-2 ευρω, κλπ αναλογο παντα της συνολικης εβδομαδιαιας του αποδοσης και επιμελειας

 

5. 2 προσυμφωνημενα διαλειμματα 10 ή 15 λεπτων ή ενα μεγαλυτερο των 25 λεπτων : πχ μολις τελειωσει γλωσσα και μαθηματικα, ή αν ξεκινατε απο ιστορια, μολις τελειωσει ιστορια και κατι μικρο ακομη

 

6. Να θεσεις προθεσμια, πχ μπορω να σε βοηθησω μεχρι τις εφταμιση. Μετα θα ασχοληθω με τις δουλειες μου. Αλλιως θα πας μισοδιαβασμενος στο σχολειο. Και να τον ειδοποιεις στη μιση ωρα, στο τετατρτο και στο πενταλεπτο πριν τελειωσει οχρονος διαθεσιμοτητας σου, και φυσικα να ΤΟ ΤΗΡΕΙΣ. Αν ξεφυγει την πρωτη μερα γιατι δεν το συνειδητοπιησε οτι το εννοεις, του το ξαναεξηγεις, το παιζεις λιγο δυσκολη στο να κανεις εξαιρεση, και του διαθετεις αλλα λιγα λεπτα, αφου του ξεκαθαριζεις οτι ειναι πρωτη και τελευταια φορα που γινεται η εξαιρεση χωρις ιδιαιτερο λογο.

 

Εμεις εφαρμοζουμε αυτα απο την δευτερα δημοτικου τα οποια δεχτηκε χαλαρα και ηρεμα και μαλιστα καποια του αρεσαν και αμεσως υπηρξε βελτιωση!!!Καλη τυχη και καλο κουραγιο

Link to comment
Share on other sites

  mamvas είπε:
Μηπως τις Κυριακές κοιμαται πιο αργα από τις υπόλοιπες καθημερινες και νυσταζει τη Δευτερα το πρωι? Λογικά ειναι καλο να κοιμουνται κατα τις εννιαμιση, αντε δεκα το αργοτερο να εχουν ηδη αποκοιμηθει, αν ξυπνησαν αργα την Κυριακη το πρωι.

 

Δεν πιστευω οτι πρεπει να μειωσει τις κοινωνικες επαφες με τους φιλους του, μαλλον περισοοτερο αρνητικα θα τον επηρεαζε αυτο.

 

Εχω καποιες προτασεις που ισως "δουλεψουν" και σε σας:

 

1. Την ορθογραφια να την ξαναγραφει Κυριακη απογευμα

 

2. Ερωτησεις στα βασικα στην ιστορια (5-6 ερωτησεις το πολυ) Κυριακη απογευμα

 

3. Για τις καθημερινες μηπως να δοκιμαζατε το προγραμμα να ειναι γραμμενο και να σημειωνει με οκ διπλα απο καθε ενα που τελειωνει, ωστε να οργανωθει το διαβασμα του οσο λειπεις

 

4. Αναλογα με το ποσα λαθη κανει και ποσο καταφερνει να τελειωνει εντος της προθεσμιας που εχετε συναποφασισει, να του βαζεις σε καποιον πινακα αυτοκολλητο τυπου GREAT, SUPER, MEDIUM, VERY GOOD, κλπ και στο τελος της εβδομαδας να υπαρχει ή οχι ανταμοιβη, τυπου βολτα, φιλοι, θεατρο, σινεμα, dvd, ενα καινουριο στυλο, ενα μικρο φτηνο δωρακι 1-2 ευρω, κλπ αναλογο παντα της συνολικης εβδομαδιαιας του αποδοσης και επιμελειας

 

5. 2 προσυμφωνημενα διαλειμματα 10 ή 15 λεπτων ή ενα μεγαλυτερο των 25 λεπτων : πχ μολις τελειωσει γλωσσα και μαθηματικα, ή αν ξεκινατε απο ιστορια, μολις τελειωσει ιστορια και κατι μικρο ακομη

 

6. Να θεσεις προθεσμια, πχ μπορω να σε βοηθησω μεχρι τις εφταμιση. Μετα θα ασχοληθω με τις δουλειες μου. Αλλιως θα πας μισοδιαβασμενος στο σχολειο. Και να τον ειδοποιεις στη μιση ωρα, στο τετατρτο και στο πενταλεπτο πριν τελειωσει οχρονος διαθεσιμοτητας σου, και φυσικα να ΤΟ ΤΗΡΕΙΣ. Αν ξεφυγει την πρωτη μερα γιατι δεν το συνειδητοπιησε οτι το εννοεις, του το ξαναεξηγεις, το παιζεις λιγο δυσκολη στο να κανεις εξαιρεση, και του διαθετεις αλλα λιγα λεπτα, αφου του ξεκαθαριζεις οτι ειναι πρωτη και τελευταια φορα που γινεται η εξαιρεση χωρις ιδιαιτερο λογο.

 

Εμεις εφαρμοζουμε αυτα απο την δευτερα δημοτικου τα οποια δεχτηκε χαλαρα και ηρεμα και μαλιστα καποια του αρεσαν και αμεσως υπηρξε βελτιωση!!!Καλη τυχη και καλο κουραγιο

 

Σε ευχαριστώ για την απάντησή σου. Βλέπω ότι έχουμε πολλά κοινά στον τρόπο που σκεφτόμαστε και αντιμετωπίζουμε την μελέτη των παιδιών μας και γι αυτό η γνώμη σου με βοηθάει ιδιαίτερα να χαλαρώσω και να το δω πιο αντικειμενικά.

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...