Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Σε ποιό σχολείο να πάει? (Δημόσιο -Ιδιωτικό)


Recommended Posts

 

Συγνώμη για το ύφος μου, αλλά είναι απίστευτη και αδιανόητη αυτή η άποψη. Σχεδόν όλοι οι δολοφόνοι είναι καλά παιδιά και λατρεμένα. Αυτό δεν σημαίνει ότι θέλω ένας τέτοιος να κάνει μάθημα στα παιδιά μου, και προφανώς δείχνει ότι ο έλεγχος στα ιδιωτικά δεν είναι και πολύ καλύτερος από τα δημόσια. Δηλαδή εγώ αν σκοτώσω την γυναίκα μου (προσοχή gavrias εσένα λέω) επειδή μπορεί να είμαι λατρεμένος ιππότης θα είναι ΟΚ να είναι είμαι με τα παιδιά μου επειδή ήταν της στιγμής;

Δηλαδη τι θα ηθελες να γινει;να περναει απο κοσκινο οποιος προκειτε να εχει επαφη με τα παιδια;μην το φτανεις στα ακρα,το παραδειγμα σου ειναι πολυ τραβηγμενο.Απο την αλλη μπορει και ναι.Αλλο η σχεση η δικη σου με τη γυναικα σου και αλλο η σχεση σου με τα παιδια σου.Για ποιο ελεγχο μιλας;μηπως να τους περνανε και απο τεστ αξιολογησης προσωπικοτητας και ψυχικης λειτουργιας; :roll:

 

Έπρεπε να τους περνάνε Αθηνά μου ναι!Και όχι μια φορά για την πρόσληψη ,χρόνο παραχχρόνο .Δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείται αυτό προσβλητικό και για ποιόν?

Όπως ο σερβιτόρος κάθε χρόνο ΄κάνει εξετάσεις για να μπορεί να θεωργηθεί επαρκής και να δουλέψει θα έπρεπε να κάνει και ο εκπαιδευτικός.Ξέρεις το ότι ο gerkon είναι εκπαιδευτικός δε συμαίνει και αυτόματη ασηλία σε εξετάσεις και επάρκεια. :)

ΜΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ

Ρατσιστής δεν γεννιέσαι … γίνεσαι

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 566
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Ναι φυσικά και θα έπρεπε να περνάει από κόσκινο ο εκπαιδευτικός σε όλα τα επίπεδα. Να ελέγχετε πρώτα από όλα ψυχολογικά, στην συνέχεια να ελέγχεται αν ο ίδιος ο εκπαιδευτικός γνωρίζει την ψυχολογία των παιδιών και στην συνέχεια το γνωστικό αντικείμενο. Το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ότι τουλάχιστον για καθηγητές δεν υπάρχει εξειδίκευση σε όσους πρόκειται να διδάξουν. Για παράδειγμα τελειώνοντας το Φυσικό, έκανα μόνο μερικά μαθήματα επιλογής σχετικά με την ψυχολογία των παιδιών, και ένα επίσης επιλογής περί διδακτικής αλλά τίποτε άλλο. Κανονικά θα έπρεπε αν επέλεγα την διδασκαλία να έχω 1 επιπλέον έτος όπου να κάνω μόνο αυτό. Το ίδιο ισχύει και για τους φιλολόγους, όπου διορίζονται όσο έχουν τελειώσει Φιλοσοφική (και καλά να έχεις τελειώσει Παιδαδαγωγικό-Ψυχολογικό, αλλά το ΄ίδιο είναι και αν έχεις τελειώσει Ιστορικό κλπ), Φιλολογία κλπ. Αυτή η διαδικασία θα έπρεπε να είναι σε ετήσια βάση.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Έπρεπε να τους περνάνε Αθηνά μου ναι!Και όχι μια φορά για την πρόσληψη ,χρόνο παραχχρόνο .Δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείται αυτό προσβλητικό και για ποιόν?

Όπως ο σερβιτόρος κάθε χρόνο ΄κάνει εξετάσεις για να μπορεί να θεωργηθεί επαρκής και να δουλέψει θα έπρεπε να κάνει και ο εκπαιδευτικός.Ξέρεις το ότι ο gerkon είναι εκπαιδευτικός δε συμαίνει και αυτόματη ασηλία σε εξετάσεις και επάρκεια. :)

 

Κανενας σερβιτορος δεν κανει εξετασεις καθε χρονο σε πληροφορω.Απο πανω μας μενει μια δασκαλα η οποια ειναι και νεα και μητερα.Ειναι απο αυτες που -θα εχετε δει-πετανε τα σουπιδια απο το μπαλκονι τους στοχευοντας τον καδο;;ναι για τετοιο ανθρωπο μιλαω και με αλλα τοσα κουσουρια...τι να μιλησειλοιπον αυτη η γυναικα για καθαριοτητα ή ανακυκλωση στα παιδακια;μαλλον θα το κανει κιολας φανταζομαι.Απο την αλλη σκεφτομαι μπορει στη δουλεια της να ειναι αστερι,σαν ανθρωπος ομως ειναι για τα μπαζα.

Link to comment
Share on other sites

Η οικογένεια της νεκρής ισχυρίζεται (χτες σε Τατιάνα, ΑΝΤ1 δελτίο των 9, Καλημέρα Ελλάδα σήμερα, espresso σήμερα) πως δεν είχε κανένα ψυχολογικο πρόβλημα και δεν ακολουθούσε καμία αγωγή. Ισως σκόπιμα γίνεται χρήση ψυχολογικών προβλημάτων (όπως επικαλείται άμυνα και ο ίδιος) για να δικαστεί σε άλλη βάση...

Link to comment
Share on other sites

Athena πάντως για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, όλοι όσοι ασχολούνται με παιδιά θα πρέπει να είναι ψυχικά υγιείς. Αυτό είναι αυτονόητο. Οχι μονο να κατέχουν παιδοψυχολογία (που ούτε και αυτό το κάνουν) αλλά να τίθενται και οι ίδιοι υπό την εποπτεία ειδικού, και για την δική τους ισορροπία καθώς κάνουν ένα ψυχοφθόρο επάγγελμα, αλλά και για την προστασία των παιδιών. Εδώ το κράτος μας παρουσιάζεται ανεπαρκές.

 

Επαναλαμβάνω, στην Αμερική αυτό είναι υποχρεωτικό. Ο σχολικός ψυχολόγος παρακολουθεί ασφυκτικά έκαστο παιδί αλλα και έκαστο λειτουργό. Και πάλι βέβαια γίνονται και εκεί διάφορα. Φαντάσου εδώ λοιπόν που δεν υπάρχει καν θεσμικό πλαισιο.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Καλε θα τρελλαθουμε??? :shock::!:

Καποιος που εχει ψυχολογικα προβληματα και παιρνει θεραπεια...δεν πρεπει το επαγγελμα του να εχει να κανει με κοσμο ..και κυριως με παιδια....

Οπως ετυχε και θολωσε (αφου δεν ακολουθουσε την αγωγη του) με την γυναικα του ...θα μπορουσε να γινει και μ ενα παιδι...που εκανε λαθος ..ή που του αντιμιλησε

Ελεος....ειπαμε θετικα αρνητικα υπαρχουν παντου...αλλα οχι και να κανουμε τα αρνητικα θετικα..επειδη θεωρουμε οτι ιδιωτικο και ξερο ψωμι :shock:

 

 

εντελώς...

Link to comment
Share on other sites

 

Συγνώμη για το ύφος μου, αλλά είναι απίστευτη και αδιανόητη αυτή η άποψη. Σχεδόν όλοι οι δολοφόνοι είναι καλά παιδιά και λατρεμένα. Αυτό δεν σημαίνει ότι θέλω ένας τέτοιος να κάνει μάθημα στα παιδιά μου, και προφανώς δείχνει ότι ο έλεγχος στα ιδιωτικά δεν είναι και πολύ καλύτερος από τα δημόσια. Δηλαδή εγώ αν σκοτώσω την γυναίκα μου (προσοχή gavrias εσένα λέω) επειδή μπορεί να είμαι λατρεμένος ιππότης θα είναι ΟΚ να είναι είμαι με τα παιδιά μου επειδή ήταν της στιγμής;

Δηλαδη τι θα ηθελες να γινει;να περναει απο κοσκινο οποιος προκειτε να εχει επαφη με τα παιδια;μην το φτανεις στα ακρα,το παραδειγμα σου ειναι πολυ τραβηγμενο.Απο την αλλη μπορει και ναι.Αλλο η σχεση η δικη σου με τη γυναικα σου και αλλο η σχεση σου με τα παιδια σου.Για ποιο ελεγχο μιλας;μηπως να τους περνανε και απο τεστ αξιολογησης προσωπικοτητας και ψυχικης λειτουργιας; :roll:

 

Βρε Αθηνά έλεος δηλαδή.... μιλάμε για έναν ΔΟΛΟΦΟΝΟ τώρα....

Τι θα μας έλεγες τώρα αν αυτός δίδασκε στο δημοτικό σχολείο της γειτονιάς σου?

Βρε καταλαβαινω τι λετε...ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΑΝΕ ΑΥΤΟ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ;;;;;;;Ας βρουνε τοτε αυτον που τον παρακολουθουσε,αυτος δεν εχει ευθυνη;κανονικα αν συντρεχουν σοβαροι λογοι δεν θα επρεπε να τους παιρνουν την αδεια ασκησεως επαγγελματος;
Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω ότι ΌΛΟΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΊ καθώς ΚΑΙ ΌΛΟΙ όσοι έχουν να κάνουν με παιδια να ελέγχονται ΣΥΧΝΑ. Μέχρι στιγμής δεν γίνεται τίποτα και πουθένα ούτε στο δημόσιο ούτε στο ιδιωτικό.

 

Και φυσικά η προσωπική ζωή κάποιου επηρεάζει την επαγγελματική του ζωή. Είναι σπάνιο να συμβαίνει το αντίθετο.

 

Τι να θυμηθώ ότι τελείωνες ένα ΤΕΙ και μετά μπορούσες να διοριστείς σε τεχνικά λύκεια ως καθηγητής? Περνούσες μόνο 6 μήνες ΣΕΛΕΤΕ. Μπορεί και να συμβαίνει ακόμη δεν ξέρω.

 

Τι να θυμηθώ, ότι στη σχολή με έκοψε καθηγητής στη σχολή λόγω των πολιτικών μου πεποιθήσεων για να με τιμωρίσει.

 

Τι να θυμηθώ, ότι απολύθηκε καθηγήτρια μου στο ιδιωτικό γιατί δεν άρεσε σε γονέα (και χορηγό του ιδιωτικού).

 

Και να πω ότι ναρκωτικά που διάβασα κάπου παραπάνω δεν ειναι μόνο προνόμιο των δημοσίων σχολείων αλλά και των ιδιωτικών.

 

Θα πω ότι το ιδιωτικό βοηθά τα παιδιά για τις δημόσιες σχέσεις αργότερα.

 

Είναι θέμα παιδιού που θα δέσει καλύτερα, (φυσικά και οικονομικής κατάστασης σπιτιού) όλα τα υπόλοιπα είναι η οικογένεια για να προλάβει όλα τα προβλήματα που έχετε αναφέρει.

 

Να μοιραστώ δε και άλλη σκέψη, υπάρχουν γονείς που τα παιδιά τους έχουν προβλήματα και δεν τα λένε πουθένα (εννοώ ψυχολογικής φύσεως και μη θεραπεύσιμα) το χειρότερο είναι ότι τα πανττρεύουν χωρίς να λένε και μετά φτάνουμε στα εγκλήματα ?

 

Από εμάς ξεκινάει το κακό, πάνω στην ανάγκη για την προστασία των παιδιών μας κάνουμε λάθη και δυστυχώς κάποιο το πληρώνουν ακριβά.

 

Πρέπει να είμαστε σε μόνιμο alert για ότι πολυτιμότερο έχουμε στο κόσμο τα παιδιά μας, αυτή και είναι η περιουσία μας και η κληρονομικά που αφήνουμε.

 

Σας χαιρετώ!

Σας λατρεύω, είμαι τόσο τυχερή, σε ευχαριστώ Θεέ Μου!

 

cHmop2.png

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι θέμα παιδού, είναι προτίστως θέμα σχολειου να κάνει το παιδί να αγαπήσει τα γράμματα, να του δείξει το μέλλον και να του μάθει την προκοπή.

.

 

Ναι πιστεύω οτι είναι θέμα σχολείου αλλά πρώτα από όλα είναι θέμα οικογένειας!

Αν το παιδί δεν προετοιμαστεί κατάλληλα για να δεχθεί το σχολείο(μελέτη εξωσχολικών βιβλίων από τη προσχολική ακόμα ηλικία) και αν η οικογένεια δε βοηθήσει το παιδί κατά τη διάρκεια της φοίτησης με όποιο τρόπο απαιτήται τότε το σχολείο δεν μπορεί να κάνει τίποτα.

 

Εγώ προσωπικά επιλέγω ιδιωτικό για να εμπνευστεί το παιδί μου στο σχολείο, να το αγαπήσει και να το αγκαλιάσει...

 

Δηλαδή εσύ πιστεύεις οτι μόνο αν ένα παιδί φοιτήσει σε ιδιωτικό σχολείο μπορεί να αγαπήσει το σχολείο και οτι αυτό που θα φοιτήσει στο δημόσιο ούτε καν θα το αγγίξει?

Αυτό είναι άτοπο κι αν θέλεις πολύ ευχαρίστως να ακούσω το γιατί πιστεύεις κάτι τέτοιο με αποτέλεσμα να αποκλείεις ανθρώπους που μέσα από τα δημοσια σχολεία έγιναν επιστήμονες καθηγητές, γιατροί κ.α.Η πιστεύεις οτι η προαναφερθείσα κατηγορία ανθρώπων επειδή δεν αγάπησαν το σχολείο σπούδασαν και διέπρεψαν στη κοινωνία?

 

 

.ναι, αγαπάς το σχολείο περισσότερο όταν δεν βλεπεις τους συμμαθητές σου να πέρνουν πρέζα

 

Τα ναρκωτικά δεν έχουν όρια και λυπάμαι που το λέω αυτό!

Μακάρι να ξέραμε οτι βρίσκονται μόνο εδώ ή μόνο εκεί έτσι ώστε να μπορούσαμε να τα αποφεύγαμε.

Η χρήση ναρκωτικών ουσιών είναι κοινό περιστατικό και εμείς οι γονείς πρέπει να είμαστε άγρυπνοι στα σημάδια αυτού και όχι να πιστεύουμε σε ουτοπικές καταστάσεις.

Αν πιστεύεις οτι τα ναρκωτικά δεν βρίσκονται σε ιδιωτικά σχολεία κάνεις λάθος.Βρίσκονται και εκεί γιατί βρίσκονται παντού!

Όσες έρευνες και αν έχουν γίνει μιλάνε για ναρκωτικά σε σχολεία και όχι για ναρκωτικά σε δημόσια σχολεία.

 

οσο αντικειμενική βαθμολογία έχει ένα ιδιωτικό σχολείο, άλλη τόση έχει και ένα δημόσιο με τους αχαρακτήριστους καθηγητές που αρέσκονται να κόβουν παιδιά ή με αυτούς που δεν αναλογίζονται ότι η βαθμολογία σε μαθήματα δευτερης επιλογής μπορούν να επηρεάζουν ολόκληρη οικογένεια κάποτε...

 

Έγραψα την λέξη "αντικειμενική" και όχι αντικειμενική δηλαδή εντός εισαγωγικών για να συμπερελάβω και τα μεμωνομένα περιστατικά όπως του καθηγητή κάποτε που "έκοβε" παιδιά στο σχολείο σου.Ναι υπάρχει κι αυτό και το ξέρω πολύ καλά άλλωστε κι εγώ σε δημόσιο σχολείο φοίτησα αλλά το θέμα είναι οτι στα ιδιωτικά καλώς η κακώς θα πάρουν βαθμολογία τέτοια ώστε να μπορέσουν να περάσουν την τάξη γιατί για σκέψου έναν γονιό που δίνει χιλιάδες ευρώ την χρονιά σε κάποιο ιδιωτικό και στο τέλος το παιδί του μείνει στην ίδια τάξη?Τι θα κάνεις αυτός ο γονιός?Δεν θα άλλαζε το παιδί του σχολείο με αποτέλεσμα να χάσει πελάτη το πρώτο?

 

Θέλω να πω πως το εύκολο κομμάτι της υπόθεσης είναι να βάζουμε ταμπέλες σε αυτά για τα οποία είμαστε προκατειλλημένοι αντί να τα προσεγγίσουμε με μια πιο αντικειμενική ματια. Τα πράγματα εξάλλου έχουν δύο όψεις.

 

Τώρα το θέτεις σωστά.Πάντα υπάρχουν μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα σε όλα. Δεν μπορούμε να είμαστε απόλυτοι χάνοντας την ουσία του θέματος!

Δώσ' μου τα χέρια σου να κρατήσω τη ζωή μου.Τάσος Λειβαδίτης.

Link to comment
Share on other sites

πιστεύεις οτι μόνο αν ένα παιδί φοιτήσει σε ιδιωτικό σχολείο μπορεί να αγαπήσει το σχολείο και οτι αυτό που θα φοιτήσει στο δημόσιο ούτε καν θα το αγγίξει?

Αυτό είναι άτοπο κι αν θέλεις πολύ ευχαρίστως να ακούσω το γιατί πιστεύεις κάτι τέτοιο με αποτέλεσμα να αποκλείεις ανθρώπους που μέσα από τα δημοσια σχολεία έγιναν επιστήμονες καθηγητές, γιατροί κ.α.Η πιστεύεις οτι η προαναφερθείσα κατηγορία ανθρώπων επειδή δεν αγάπησαν το σχολείο σπούδασαν και διέπρεψαν στη κοινωνία?

 

Πάντως, ο γιος μου που πηγαίνει σε δημόσιο δημοτικό το λατρεύει. Υπάρχουν στιγμές, βέβαια, που λέει ότι το ιδιωτικό νηπιαγωγείο που πήγαινε είναι "τέλειο", αλλά δε θέλει να αλλάξει σχολείο με τίποτα. 7 χρονών παιδάκι, μου είπε ότι "δεν πειράζει που το κτίριο δεν είναι καλό και δεν έχει παιχνίδια, εμένα μου αρέσει και δεν το αλλάζω". Κι εγώ που έχω ζήσει στο εξωτερικό καλύτερη παιδεία και συνθήκες τι να του πω? Αφού η οικονομική μας κατάσταση δεν σηκώνει φοίτηση σε ιδιωτικό, το μόνο που μου μένει είναι να παρακολουθώ διακριτικά τις εργασίες που κάνει και να φροντίζω με διακριτικό τρόπο να καταλαβαίνει τις ασκήσεις.

 

Και παρεπιπτόντως, όλοι φίλοι μου φοίτησαν σε δημόσια και μπήκαν σε πανεπιστήμια και έχουν σταθερές δουλειές. Αντιθέτως, στην εργασία μου, υπάρχουν πολλά άτομα από ιδιωτικά (όπου τα ναρκωτικά πηγαινο-ερχόντουσαν στις τουαλέτες γιατί είχαν καλό χαρτζηλίκι τα παιδιά, απ'ό,τι οι ίδιοι μου είπαν) που δεν έχουν μπει στο πανεπιστήμιο.

Αλλά, σε τελική ανάλυση, δεν πιστεύω ότι και το πανεπιστήμιο είναι κριτήριο για να κρίνει κανείς το επίπεδο ενός ανθρώπου. Το θέμα είναι να είναι κάποιος καλλιεργημένος. Και η καλλιέργεια είναι μέρος της παιδείας.

Και αμφιβάλλω να δίνεται η καλλιέργεια ως πάραδειγμα προς μίμηση μόνο στα ιδιωτικά. Ισα-ισα, ο "νεοπλουτισμός" έχει δείξει πολλές φορές αντίθετα αποτελέσματα.

Και πάλι, δεν μπορούμε να είμαστε απόλυτοι σε τίποτα.

Ολοι καταθέτουμε τις εμπειρίες μας και τις γνώμες μας. Το τι είναι καλό ουσιαστικά και πραγματικά, το ξέρει ο καθένας προσωπικά από τον εαυτό του και από το πώς χειρίζεται τις καταστάσεις στη ζωή του, πώς συμπεριφέρεται και πώς ζει.

Σίγουρα τα ιδιωτικά προσφέρουν περισσότερο εξοπλισμό και ευκαιρίες εκμάθησης από ό,τι μπορεί να διαθέσει το δημόσιο (αφού το κράτος δε λέει να επενδύσει στη δημόσια παιδεία).

Αλλά και τα καλύτερα εφόδια να δώσεις σ'ένα παιδί, αν δεν πάρει τη σωστή καθοδήγηση είτε από το σπίτι είτε από κάποιον εκπαιδευτικό που να τον εμπνέει, δεν μπορεί να τα εκτιμήσει τα εφόδια, ούτε να τα αξιοποιήσει.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Συμφωνώ και με τις δύο προλαλήσαντες (kiknaki, belfacino) και να προσθέσω μόνο ότι όντως η οικογένεια έχει τον πρώτο λόγο (αυτή εξάλλου θα κάνει και την επιλογή στο είδος του σχολείου) καθώς και το ότι για μένα όπως και για την belfacino, το πανεπιστήμιο και η επιστημονική δόξα είναι το λιγότερο που με απασχολεί, τα ενδιάμεσα χρόνια είναι το ζητούμενο.

 

Τώρα ως προς τα ναρκωτικά...τι να πω, ξαναλέω ότι είναι άλλη η εικόνα του παιδιού που θνήσκει σε ένα σχολείο και άλλο το "δοκιμάζω για χαβαλέ". Εχω ζησει την πρώτη περίπτωση και δεν θα ήθελα να αποτελέσει εικόνα και για τα παιδιά μου.

 

Τέλος δεν είμαι πλέον σίγουρη αν είναι οι νεόπολουτοι γονείς σήμερα που επιζητούν να έχουν τα παιδιά τους σε ιδιωτικά σχολεία όσο είναι η ανάγκη που προκύπτει σε μερικούς γονείς από τα ζητήματα που τέθησαν παραπάνω από όλα τα μέλη. Εξ ου και η υπερπληθώρα μαθητών στα ιδιωτικά που συζητήθηκε προσφάτως στην τηλεόραση.

Link to comment
Share on other sites

Τέλος δεν είμαι πλέον σίγουρη αν είναι οι νεόπολουτοι γονείς σήμερα που επιζητούν να έχουν τα παιδιά τους σε ιδιωτικά σχολεία όσο είναι η ανάγκη που προκύπτει σε μερικούς γονείς από τα ζητήματα που τέθησαν παραπάνω από όλα τα μέλη. Εξ ου και η υπερπληθώρα μαθητών στα ιδιωτικά που συζητήθηκε προσφάτως στην τηλεόραση.

 

Τελικά συμφωνώ μαζί σου. Η αναφορά μου στον "νεοπλουτισμό" στο θέμα επιλογής ιδιωτικού σχολείου ήταν μάλλον πολύ γενικευμένη και άστοχη σε αυτή την περίπτωση, καθώς πολλοί γονείς έχουμε εξετάσει το θέμα να στείλουμε τα παιδιά μας σε ιδιωτικό λόγω ανάγκης και όχι λόγω "νεοπλουτιστικής" τάσης.

Link to comment
Share on other sites

Διαβασα ολη τη συζητηση και αν και δεν ξερω καθολου απο ιδιωτικα καθως πηγα σε δημοσιο θελω μονο κατι να πω για το θεμα των κτιριων οπου ειδα να αναφερετε, οτι τα ιδιωτικα υπερεχουν σε σχεση με τα δημοσια αυτό δεν ισχυει παντα.Πχ στον Δημο Ευοσμου λογω (και) τις ραγδαιας αυξησης του μαθητικου πληθυσμου,δεν υπαρχουν πια διπλοβαρδιες φυσικα και χτιζονται νεα σχολεια με γυμναστηρια και ευρυχωρες αιθουσες με καινουργιο εξοπλισμο.Εννοειται πως σε ενα παλιο σχολειο η πολυχρησια και οι χιλιαδες μαθητες που εχουν περασει απο εκει εχουν καταστρεψει πολλα πραγματα...Αλλα ευτυχως οπου υπαρχει η χωροταξικη δυνατοτητα, θεμελιωνονται νεα και περισσοτερο συγχρονα (σε σχεση με τη γενια μου του λυωμενου) σχολεια...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 εβδομάδες μετά...

Το παρακάτω μου το έστειλαν με μαίλ δεν ξέρω που φιλοξενήθηκε αλλά το βρήκα πολύ ενδιαφέρον:

 

 

 

Το σχολείο της χαμένης νιότης...

Kαλημέρα Σχολείο - Καλημέρα Θλίψη

 

Γράφει ο Αλέξανδρος Πιστοφίδης

 

Άνοιξαν τα σχολεία. Για κάποιους ένα ευχάριστο και μοναδικό γεγονός, για τους περισσότερους θλιβερό.

 

Σε μια μακρινή χώρα, στη Φινλανδία, που εδώ και μια δεκαετία οι μαθητές της βγαίνουν πρώτοι σε όλες τις διεθνείς αξιολογήσεις του ΟΟΣΑ(οι δικοί μας τελευταίοι), γιορτάζουν τις μέρες αυτές. Γιορτάζουν, γιατί μετά από δύο μήνες διακοπών βρέθηκαν ξανά με τους συμμαθητές και δασκάλους φίλους τους, στη μικρή κοινότητα του σχολείου τους. Στη Φινλανδία, στα πολυθέσια και ολοήμερα σχολεία θα βρεις παιδιά από 8 μηνών μέχρι 16 ετών. Όταν εργάζονται και οι δύο γονείς μπορούν να αφήσουν το 8 μηνών και άνω παιδί τους στο σχολείο μαζί με τα μεγαλύτερα αδερφάκια του. Στη μικρή κοινότητα του σχολείου θα βρεις παιδιά με ειδικές ανάγκες, αφού, σκοπίμως, δεν υπάρχουν ειδικά ιδρυματικά-σχολεία. Θα βρεις βρέφη, να μαθαίνουν από μικρά να συνυπάρχουν με μεγάλους και αναπήρους, όπως στην κοινωνία των μεγάλων, καλλιεργώντας το αίσθημα της ευθύνης και της αλληλεγγύης των μεγάλων παιδιών προς τα μικρότερα και προς τα διαφορετικά.

 

Στη Φινλανδία γιορτάζουν, γιατί θα βρεθούν πάλι σε σχολεία με σύγχρονα εργαστήρια και αμφιθέατρα, με κλειστά γυμναστήρια και πισίνες, με ειδικές αίθουσες χαλάρωσης και σάουνας, με εστιατόρια με το δωρεάν φαγητό και το σημαντικότερο, γιατί θα μάθουν και θα δημιουργήσουν γνώση με τους δασκάλους φίλους τους, παίζοντας, συζητώντας και μελετώντας διάφορα βιβλία και όχι ένα υποχρεωτικό σε κάθε μάθημα, όπως στην Ελλάδα. (Οι δάσκαλοί μας, ακόμη και να θέλουν να πάρουν πρωτοβουλίες δημιουργικής μάθησης δεν μπορούν. Είναι υποχρεωμένοι να δουλέψουν με συγκεκριμένα βιβλία με έναν στόχο: «να βγει όπως-όπως η ύλη», αποστηθισμένη βεβαίως).

 

Τα παιδιά στη Φινλανδία, στις πρώτες έξι τάξεις, κάνουν συχνά τεστ, όχι όμως για να βαθμολογηθούν (να τιμωρηθούν όπως τα ελληνόπουλα)αλλά για να διαπιστωθούν οι αδυναμίες τους ώστε να τους παρασχεθεί εξατομικευμένη ενισχυτική διδασκαλία. Η φιλοσοφία τους είναι, «η βαθμολογία αποθαρρύνει και ωθεί ακόμη περισσότερο στην άρνηση μάθησης τον κακό μαθητή, ενώ επιβραβεύει τον καλό μαθητή, που έτσι κι αλλιώς δεν χρειάζεται την επιβράβευση».

Τα παιδιά στη Φινλανδία μπορούν ήδη από τις πρώτες τάξεις, να επιλέξουν ακόμη και το ημερήσιο πρόγραμμά τους. Ένα παιδί της δευτέρας δημοτικού, μπορεί μια ημέρα να επισκεφτεί κάποιο μάθημα της τρίτης ή ακόμη και της πρώτης, αν νομίζει πως αυτό χρειάζεται περισσότερο. Τα παιδιά στη Φινλανδία αλλά και σε πολλές άλλες χώρες, που το εκπαιδευτικό τους σύστημα είναι ανάμεσα σε εκείνο των πρώτων πέντε στον κόσμο, όπως στην Ιαπωνία, Κορέα και Καναδά, όταν έχουν τεστ στα μαθηματικά, φυσική, χημεία, ακόμη και στη γλώσσα τους, επιτρέπεται να έχουν μαζί τους βοήθημα (βιβλίο με τους μαθηματικούς, φυσικούς, χημικούς τύπους και λεξικό γλώσσας). Οι παιδαγωγοί τους δεν έχουν κανένα λόγο να απαιτήσουν από τα παιδιά να μάθουν απ έξω πράγματα, που μετά από μερικές εβδομάδες δε θα θυμούνται. Αυτό που τους ενδιαφέρει είναι να μάθουν τα παιδιά τους να σκέπτονται λογικά, με κριτική αναλυτική σκέψη, κατανοώντας περίπλοκα νοήματα και αλληλοσυσχετισμούς. Με λίγα λόγια, τους ενδιαφέρει να αγαπήσουν τα παιδιά τη μάθηση και το βιβλίο για να συνεχίσουν να μαθαίνουν μόνα τους. Με το ζόρι δε μαθαίνει κανείς. Με το ζόρι μπορείς μόνο να αποστηθίσεις ξένη γνώση, για λίγο καιρό.

 

Όταν το απόγευμα, μετά την ενισχυτική διδασκαλία, οι Φιλανδοί μαθητές πάνε στο σπίτι, αφήνουν τη σάκα με τα βιβλία στο σχολείο. Όλη η υπόλοιπη ημέρα τους ανήκει. Χαίρονται την παιδικότητά τους. Τεστ για το σπίτι απαγορεύονται. Η λέξη φροντιστήριο δεν υπάρχει ούτε στο λεξικό τους. Είναι πρώτα στην Ευρώπη στην ανάγνωση εξωσχολικών βιβλίων και τελευταία σε τηλεθέαση. Τα ελληνόπουλα τρέχουν από φροντιστήριο σε φροντιστήριο σαν κουρδιστά πορτοκάλια. Το μόνο που τους μένει μετά, είναι να καθίσουν εξαντλημένα μπροστά στην τηλεόραση μέχρι να τους πάρει ο ύπνος. Σε καμιά άλλη χώρα του κόσμου δε βλέπεις παιδιά με τσάντες να κυκλοφορούν μέχρι τα μεσάνυχτα τρέχοντας σαν τον Βέγγο να προλάβουν το επόμενο μάθημα αποστήθισης, προς μεγάλη ικανοποίηση των φροντιστηρίων.

Είναι δυνατόν αυτά τα τραύματα της χαμένης παιδικότητας να μην έχουν βαθιές και μακροχρόνιες ψυχικές συνέπειες; Τα περισσότερα ελληνόπουλα πάνε άκεφα σε άθλια δημόσια σχολεία, που μοιάζουν σαν γκαράζ αυτοκινήτων. Θα συναντήσουν δασκάλους, στην πλειονότητά τους σκυθρωπούς και δίχως όρεξη, που από τότε που τελείωσαν τις σπουδές τους δεν έχουν ανοίξει βιβλίο. Θα συναντήσουν δασκάλους, για τους οποίους η λέξη εξατομικευμένη προσέγγιση μαθητή με ιδιαίτερα προβλήματα, υπάρχει μόνο στα λεξικά. Θα πρέπει να αποστηθίσουν κακογραμμένα βιβλία πάνω στα οποία θα εξεταστούν. Όποιος έχει την καλύτερη μνήμη ή τις καλύτερες τεχνικές αποστήθισης, όχι απαραίτητα και το καλύτερο μυαλό, θα επιβραβευθεί. Οι κακοί μαθητές θα τιμωρηθούν και θα σπρωχθούν στη μαθησιακή άρνηση. Η μαθητική διαρροή στη χώρα μας, σε κάποιες περιοχές ξεπερνά το 30% , ενώ στη Φινλανδία είναι σχεδόν ανύπαρκτη. Η απάντηση της υπουργού παιδείας τους είναι: «είμαστε μια μικρή χώρα και δεν έχουμε την πολυτέλεια να χάσουμε ούτε έναν μαθητή».

 

Γιατί αλήθεια συμβαίνουν όλα αυτά τα τραγικά, στο σημαντικότερο τομέα μιας χώρας όπως είναι η παιδεία, από την οποία εξαρτώνται όλα τα άλλα; Γιατί βασανίζουμε δίχως λόγο ότι πολυτιμότερο έχουμε, τα παιδιά μας; Γιατί, ενώ πληρώνουμε τα περισσότερα λεφτά στον κόσμο για την παιδεία (στην παραπαιδεία των φροντιστηρίων), έχουμε μια τόσο άθλια δημόσια παιδεία; Την απάντηση μας την έδωσε πριν λίγες ημέρες ο κος Βουλγαράκης: «υπάρχουν βουλευτές που τα δίδακτρα που πληρώνουν για τα παιδιά τους στα ιδιωτικά σχολεία είναι περισσότερα από τα εισοδήματα που δηλώνουν στο πόθεν έσχες»!!! Κυβερνώντες και εξουσιάζοντες, που στέλνουν τα παιδιά τους σε πανάκριβα ιδιωτικά σχολεία, δεν έχουν κανένα λόγο να δώσουν λεφτά στη δημόσια παιδεία, όπως δεν έχουν κανένα λόγο να δώσουν λεφτά για τη δημόσια υγεία αφού αν χρειαστεί, οι ίδιοι και τα παιδιά τους θα πάνε στο Memorial. Αυτή είναι η μοναδική εξήγηση και καμία άλλη για τα άθλια δημόσια σχολεία μας. Όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες προς βλάκες!

 

Στη Φινλανδία, ο γιος του πρωθυπουργού, του προέδρου της ΝΟΚΙΑ, του θυρωρού της πολυκατοικίας και του χασάπη της γειτονιάς πάνε στο ίδιο δημόσιο σχολείο. Γι αυτό και έχουν κάθε λόγο να δίνουν τα διπλάσια ακριβώς λεφτά από εμάς, γύρω στο 7% του ΑΕΠ, για την παιδεία τους. «Βάση της εκπαίδευσής μας είναι η ισότητα όλων στο σχολείο», λέει η υπουργός τους. Οι Φιλανδοί αγαπούν την πατρίδα τους, όχι ακροδεξιά και θεωρητικά σαν μια αφηρημένη ιδέα, αλλά σαν ζωντανό οργανισμό. Γι αυτούς πατρίδα είναι πάνω απ' όλα ο λαός τους, οι άνθρωποί τους, τα παιδιά τους.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Οι Φιλανδοί αγαπούν την πατρίδα τους, όχι ακροδεξιά και θεωρητικά σαν μια αφηρημένη ιδέα, αλλά σαν ζωντανό οργανισμό. Γι αυτούς πατρίδα είναι πάνω απ' όλα ο λαός τους, οι άνθρωποί τους, τα παιδιά τους.

Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people.

Link to comment
Share on other sites

Maryp επειδή δεν το έχω γράψει εγώ αλλά είναι στο άρθρο και δεν είναι σωστό για τον συγγραφέα του, θερμή παράκληση να το βάλεις χωρίς quote!

 

Ευχαριστώ!! :D

Link to comment
Share on other sites

ok τώρα?

Πάντως θυμάμαι ότι από τότε που πήγαινα εγώ Λύκειο, ήταν μοντέλο η Φινλανδία για το εκπαιδευτικό της σύστημα. Και από τότε ήταν "πάτος" η Ελλάδα για τον ιδιο λόγο... :cry: Τόσα χρόνια μετά (δεν σας λέω πόσα :wink: ) και δεν έχει αλλάξει απολύτως τίποτα!

Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people.

Link to comment
Share on other sites

Μήπως λέω μήπως να το στείλει κάποιος στο Yπουργείο Παιδείας.....??

Αλλά και αν το δουν μήπως θα αλλάξει κάτι? Θα ευαισθητοποιηθούν?

της Φινλανδίας? :D

Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people.

Link to comment
Share on other sites

Μήπως λέω μήπως να το στείλει κάποιος στο Yπουργείο Παιδείας.....??

Αλλά και αν το δουν μήπως θα αλλάξει κάτι? Θα ευαισθητοποιηθούν?

της Φινλανδίας? :D

 

χε χε χε χε

Link to comment
Share on other sites

Ερχομαι να προσθεσω κατι που ειπε χθες ο Υπουργος Παιδειας και πραγματικα με αφησε αφωνη.... Ανφερομενος στις καταστροφες σχολικων κτιριων κατα τη διαρκεια των καταληψεων...ειπε το ΚΟΡΥΦΑΙΟ..."Καλα δεν καταλαβαινουν οτι με αυτο τον τροπο καταστρεφουν τα σχολεια που φτιαχτηκαν για τα ΦΤΩΧΟΠΑΙΔΑ?" :shock::shock::shock:

 

Ναι κυριες και κυριοι....αυτα τα αθλια σχολεια με τους ανυπαρκτους χωρους υποδομης με την απουσια θερμανσης και ασφαλειας...αυτα τα γκαραζ που λεγονται σχολεια οι Κυριοι κυριοι υπουργοι μας τα φτιαξανε για τα ΦΤΩΧΟΠΑΙΔΑ. Τα υπολοιπα ελληνοπουλα (η ελιτ βεβαιως βεβαιως) πανε σε κανονικα σχολεια αφου ο μπαμπας τους ο Υπουργος εχει τα φραγκα να πληρωνει πανακριβα σχολεία και δεν ειναι φυσικα φτωχοπαιδα... :evil:

Link to comment
Share on other sites

Το είπε???? Μπράβο του τουλάχιστον που το παραδέχτηκε! Στη χώρα μας ο δημόσιος ΄τομέας λειτουργεί μόνο για τους φτωχούς! Σε όλους τους τομείς, στην υγεία, στην παιδεία, στην μετακίνηση κλπ. Όποιος έχει κάτι παραπάνω, πάει στον ιδιωτικό τομέα! Μου είχε περάσει από το μυαλό, αλλά αφού το παραδέχεται και ο Υπουργός..........

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ξαναπες το.... Προσφατα επαθε εμφραγμα κοντινος συγγενης. ΕΥΤΥΧΩΣ ο ανθρωπακος ειχε τα φραγκα και πηγε κατευθειαν σε μεγαλο ιδιωτικο νοσοκομειο... Ηταν θεμα λεπτων η ζωη του... Αν πηγαινε σε δημοσιο νοσοκομειο...θα ειχε αφησει την τελευταια του πνοη στους βρωμερους διαδρομους του νοσοκομειου περιμενοντας στην ουρα... :evil:

 

Καποτε ο Παπανδρεου ο συγχωρεμενος ειχε προτεινει να κλεισουν με νομο του κρατους ολα τα ιδιωτικα σχολεια... Αν γινοταν αυτο τοτε να εβλεπες για ποτε θα γινοταν κουκλια ολα τα δημοσια και για ποτε θα εμπαινε ταξη στο ατελειωτο μπαχαλο τους... Γιατι δεν θα ανεχοταν ο καθε υπουργος να πηγαινει σε αυτα τα αθλια σχολεια το καμάρι του...

 

Τωρα τι τους νοιαζει? Γιατι να βελτιωσουν τη δημοσια παιδεια? Μηπως τους αφορα?

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...