Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Σε ποιό σχολείο να πάει? (Δημόσιο -Ιδιωτικό)


Recommended Posts

Εγώ προσωπικά επιλέγω ιδιωτικό για να εμπνευστεί το παιδί μου στο σχολείο, να το αγαπήσει και να το αγκαλιάσει και όχι για να μάθει Κονφούκιο και Βυζιηνό. ΚΑι αυτά ναι, αλλά δευτερευόντως.

 

Καλά είναι περιβόλι αυτό το μήνυμα, δεν ξέρω απο πού ν'αρχίσω.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 566
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Εγώ προσωπικά επιλέγω ιδιωτικό για να εμπνευστεί το παιδί μου στο σχολείο, να το αγαπήσει και να το αγκαλιάσει και όχι για να μάθει Κονφούκιο και Βυζιηνό. ΚΑι αυτά ναι, αλλά δευτερευόντως.

 

Καλά είναι περιβόλι αυτό το μήνυμα, δεν ξέρω απο πού ν'αρχίσω.

 

άστο να πάει το παλιάμπελο :lol::lol::lol:

Το δικαίωμά σας να ομιλείτε,δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά

Link to comment
Share on other sites

 

Και η "δουλειά" η δικιά σου γλυκιά μου με το παιδί σου πια ακριβώς είναι;;;[/b]

:shock::shock::shock:

 

καταρχήν, δεν είμαι "γλυκιά σου" και να λείπουν οι χαρακτηρισμοι παρακαλώ.

 

Για να κάνω εγώ την "δουλειά μου" σαν γονέας θα έπρεπε να μου αφήνουν χρόνο για αυτό οι δημόσιοι λειτουργοί. :?

Link to comment
Share on other sites

Η λύση για μένα είναι το σχολικό. Αυτό παρέχεται μονο σε ιδιωτικό. Και ναι όλα έχουν προδιαγραφές ασφαλείας. Γίνεται συνεχώς έλεγχος για αυτό.

Μπορείς κανείς να μισθώνει τηλεφωνούμενο ταξί να πηγαινοφέρνει το παιδί σχολείο. Ερχεται φθηνότερα απο ιδιωτικό σχολείο, το κάνει μια γνωστή μου και μάλιστα έχει ένα μπούστερ καθισματάκι σε βεραμάν που ταιριάζει μούρλια με το κίτρινο του ταξί.

 

 

φοβερή λύση, μπράβο στην γνωστή σου που λύνει έτσι το πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ προσωπικά επιλέγω ιδιωτικό για να εμπνευστεί το παιδί μου στο σχολείο, να το αγαπήσει και να το αγκαλιάσει και όχι για να μάθει Κονφούκιο και Βυζιηνό. ΚΑι αυτά ναι, αλλά δευτερευόντως.

 

Καλά είναι περιβόλι αυτό το μήνυμα, δεν ξέρω απο πού ν'αρχίσω.

 

 

για να σε βοηθήσω και να μεγαλώσω το περιβόλι, ξαναδιάβασε το μηνυμά μου στην σελίδα 3.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Προσωπικά θεωρώ ότι έχουμε τρόπο ελέγχου, αρκεί να κουνηθούμε και το κάνουμε. Μπορούμε να απευθυνθούμε στον Διευθυντή, μπορούμε να πάμε στον Σχολικό Σύμβουλο, μπορούμε να πάμε στο Υπουργείο, μπορούμε να συμμετάσχουμε στους Συλλόγους Γονέων, να γίνουμε ενεργοί πολίτες.

 

Το θέμα παιδεία είναι εξαιρετικά σημαντικό και πιστεύω πραγματικά ότι ακόμη και τα στραβά της δημόσιας παιδείας δεν πρόκειται ποτέ να τα λύσουμε αν πούμε ότι επειδή συμβαίνουν θα στραφώ στην ιδιωτική. Και έστω ότι μία δασκάλα σε ιδιωτικό αδυνατεί να επιβάλλει πειθαρχία. Θα την απολύσει και θα φέρει άλλη. Και ρωτάω εγώ: Στο δημόσιο σχολείο θέλουμε να έχουμε λόγο για την επιλογή του εκπαιδευτικού. Στο ιδιωτικό έχουμε; Ποιος την προσλαμβάνει; Ο ιδιοκτήτης. Ξέρει να το κάνει όμως; Δεν ξέρω.

 

Συμφωνω ότι τροπους ελέγχου έχουμε - αλλά όχι στο βαθμο που θα έπρεπε...Συμφωνω ότι όχι απλώς μπορουμε αλλά ΠΡΕΠΕΙ να συμμετεχουμε - απλως καποιες φορές βλέπω ότι το σύστημα δεν δουλευει καλά. Γιατι όταν η δασκαλα της Α δημοτικου φτανει στο σχολειο μονιμως αργοπορημενη, αφου εχει χτυπησει το κουδουνι, και η απαντηση της (εξαιρετικής, κατα τα άλλα) Διευθυντριας ειναι "κι εσεις τι προβλημα έχετε" - τοτε εγω αισθανομαι οτι ναι, ισως το συστημα μου δινει τροπους να κινηθω και να ελεγξω αλλά ταυτοχρονα το ιδιο τους ακυρωνει...

 

Α, και να ξεκαθαρισω ότι φυσικά και δεν θα΄θελα να εχω λογο στην επιλογη του εκπαιδευτικου, αυτο είναι δουλεια άλλων. Αλλά θα'θελα να αισθανομαι τη σιγουρια ότι υπάρχουν οι μηχανισμοι και οτι φορείς που ελέγχουν και αξιολογούν αυτους στους οποιους εμπιστευομαι τα παιδια μου. Και αυτο - απόσο ξέρω - δεν γινεται, δυστυχώς.

Link to comment
Share on other sites

mama συμφωνώ απόλυτα με τα λόγια σου.

Και να προσθέσω ότι κατά την γνώμη μου ο έλεγχος του δημόσιου εκπαιδευτικού είναι εν πολλοίς θεωρητικός και δύσκολος να εφαρμοστεί και εξηγούμαι: στο σχολείο που πήγαινα πιάστηκε παιδόφιλος (βλ. μήνυμά μου σελ. 3). Ζητήθηκε παύση του εν λόγω εκπαιδευτικού και δίωξή του από τους προσβληθέντες γονείς (ήταν 3 τα παιδιά που κατήγειλαν παρενόχληση). Τελικά ο εκπαιδευτικός μετακινήθηκε στον Εβρο (λες και εκεί δεν ζουν παιδιά).

και άλλα τόσα πολλά κρούσματα μαζεμένα (λυκειάρχης με σχέσεις με την χούντα, καθηγητές - φαντάσματα κλπ).

Link to comment
Share on other sites

mama συμφωνώ απόλυτα με τα λόγια σου.

Και να προσθέσω ότι κατά την γνώμη μου ο έλεγχος του δημόσιου εκπαιδευτικού είναι εν πολλοίς θεωρητικός και δύσκολος να εφαρμοστεί και εξηγούμαι: στο σχολείο που πήγαινα πιάστηκε παιδόφιλος (βλ. μήνυμά μου σελ. 3). Ζητήθηκε παύση του εν λόγω εκπαιδευτικού και δίωξή του από τους προσβληθέντες γονείς (ήταν 3 τα παιδιά που κατήγειλαν παρενόχληση). Τελικά ο εκπαιδευτικός μετακινήθηκε στον Εβρο (λες και εκεί δεν ζουν παιδιά).

και άλλα τόσα πολλά κρούσματα μαζεμένα (λυκειάρχης με σχέσεις με την χούντα, καθηγητές - φαντάσματα κλπ).

 

Δεν γνωρίζω το περιστατικό του παιδόφιλου καθηγητή που λες, και αν πήρε μετάθεση για θέση σε τάξη, ενώ αποδείχθηκαν οι κατηγορίες και δεν πήγε φυλακή είναι έγκλημα ναι. Όμως το λυκειάρχης με σχέση με την χούντα δεν το κατάλαβα παρότι αριστερός. Δηλαδή στην ιδιωτική εκπαίδευση δεν υπάρχουν "χουντικοί" και είναι προνόμιο της δημόσιας; Ούτε τι εννοείς λέγοντας καθηγητές - φαντάσματα. Δεν νομίζω ότι χωράνε αφορισμοί.

Link to comment
Share on other sites

 

Προσωπικά θεωρώ ότι έχουμε τρόπο ελέγχου, αρκεί να κουνηθούμε και το κάνουμε. Μπορούμε να απευθυνθούμε στον Διευθυντή, μπορούμε να πάμε στον Σχολικό Σύμβουλο, μπορούμε να πάμε στο Υπουργείο, μπορούμε να συμμετάσχουμε στους Συλλόγους Γονέων, να γίνουμε ενεργοί πολίτες.

 

Ακριβώς αυτό! Εγώ ας πούμε δε στάθηκα τυχερή πέρυσι στην αλλαγή του δημόσιου δημοτικου σχολείου που στέλνω τη κορη μου και έγιναν κάποια πράγματα που με έβγαλαν έξω από τα ρούχα μου στη κυριολεξία...

Δεν έμεινα όμως απλά έξω από τα ρούχα μου, μιλησα πρώτα με το Διευθυντή (ο οποίος τελικά το έλυσε το θέμα), ενημέρωσα το Σύλλογο γονέων και κηδεμονων και τέλος μίλησα με τη δασκάλα με την οποια ναι μάλωσα...και όμως της μίλησα έντονα και μου μίλησε φυσικά και κεινη....

εκεινο το μεσημέρι κοινώς "σκοτώθηκα" με τη δασκάλα του παιδιου μου.

Περνούσαν οι ημέρες όμως και είδα κατανοηση από αυτή τη δασκάλα που ήρθα σε σύγκρουση, δεν έβαλε το παιδί μου στο ματι ίσα ισα το αντίθετο..

και όσο περνούσε ο καιρός δεν έβλεπα απλά μία δασκάλα, έβλεπα μια μάνα που αγκάλιαζε το παιδί μου και το προστάτευε...και δεν είναι υπερβολή....

 

Εγώ έχω ξαναδηλώσει ότι θα πήγαινα το παιδί μου σε ιδιωτικό μονο και μόνο για το ωράριο - δεν είχα σκεφτει τη λύση της Ursa, η οποία πολυ μου άρεσε-. Κατά τα άλλα βλέπω από φίλους τι γίνεται και στα ιδιωτικά...

Η ακατάλληλη δασκάλα στο ιδιωτικό δεν αλλάζεται μέσα στη σχολική χρονιά.....ίσως μονο στο τέλος της σχολικής χρονιάς....αλλά άραγε και αυτή η δασκάλα δεν θα διδάξει πάλι σε άλλο ιδιωτικο?

Link to comment
Share on other sites

Όπως σε όλα τα θέματα έτσι και στη σύγκριση ιδιωτικό - δημόσιο υπάρχουν θετικά και αρνητικά.

Όπως είπα και σε προηγούμενο μήνυμα εάν είχα την οικονομική άνεση θα επέλεγα ιδιωτικό για τις εγκαταστάσεις και το επίπεδο στις συναναστρόφές των παιδιών μου (χωρίς το δεύτερο απαραιτήτως να είμαι σίγουρη ότι είναι καλύτερο), άρα θα επέλεγα ιδιωτικό ΚΥΡΙΩΣ για τις εγκαταστάσεις ανέσεις χώρους κλπ.

Για τη μόρφωση πιστεύω ότι είναι θέμα δασκάλας και υπάρχουν παντού όπως σε όλα τα επαγγέλματα καλοί και κακοί σε ιδιωτικά και δημόσια.

 

Επειδή όμως βλέπω ένθερμους υποστηρικτές του ενός κα του άλλου σχολείου και διαβάσω πολλά και διάφορα και μερικούς μερικούς να ΚΡΙΝΟΥΝ τους δασκάλους τα δημόσια κλπ κλπ.. Ήθελα να πω ότι καλύτερα είναι να κρίνουμε πρώτα τους εαυτούς μας. Πόσο σεβόμαστε τους κανόνες του δημόσιου σχολείου, και ποιός πρώτος τα μηδενίζει όταν εμείς οι ίδιοι θέλουμε να κάνουμε ότι μας βολεύει.... ?

 

Ότι και να λέμε για τα σχολεία η βάση ξεκινάει από την οικογένεια. Αν είμαστε κοντά στα παιδιά μας και κατ' επέκταση σε σχολείο δάσκαλο η καθηγητή.... τότε εμείς οι ίδιοι κάνουμε καλύτερη την παιδεία τα σχολεία και έχουμε απαιτήσεις από τον δάσκαλο το διευθυντή το σχολείο.

Μην τα περιμένουμε λοιπόν όλα έτοιμα στο χέρι.

 

Είναι πολλοί αυτοί που νομίζουν ότι επειδή επιλέγουν ένα καλό ιδιωτικό η δουλειά και η ώρες που πρέπει να αφιερώσουν στα παιδιά τους θα είναι λιγότερες.

 

 

Χθες ήμουν στην ενημέρωση του σχολείου (δημόσιο) για το ολοήμερο. Η διευθύντρια ενημέρωνε ότι εγγραφόμαστε στο ολοήμερο.. εάν θέλουμε αλλά πρέπει να καταλάβουμε ότι είναι ολοήμερο ΣΧΟΛΕΙΟ στο οποίο τα παιδιά κάνουν μάθημα δραστηριότητες κλπ κλπ... και έχουν συγκεκριμένο πρόγραμμα και ή θα φεύγουν 4:15 ή πριν το ολοήμερο και ΟΧΙ ενδιάμεσα.

 

Επίσης... ενημέρωνε ότι ή είσαι γραμμένος στο ολοήμερο και πας κάθε μέρα ή όχι δεν πας μόνο όταν βολεύει το γονιό επειδή εν έχει φύλαξη. Είναι ΣΧΟΛΕΙΟ δεν είναι μπες βγες όπως σε βολεύει.

 

Εάν ένα παιδί που είναι γραμμένο στο ολοήμερο λείπει πάνω από εβδομάδα ενώ έρχεται στο κανονικό σχολείο θα πρέπει να ενημερώονται κλπ κλπ.

 

Σας πληροφωρώ ότι οι ίδιοι οι γονείς που ΘΕΛΟΥΝ το ολοήμερο τα θεώρησαν όλα αυτά αυστηρά, γιατί άλλος ήθελε να πάρει το παιδί του μια μέρα κανονικά και μια όχι, αλλός ήθελα να το πάρει στις 3 άλλος 3:30, άλλος ήθελε να το αφήνει μια βδομάδα και μια όχι.. κλπ κλπ. Καθένας ότι τον βολεύει καθένας το μακρύ και το κοντό του!

 

Φωνάζουμε λοιπόν για τα δημόσια σχολεία εμείς οι ίδιοι όμως... δε σεβόμαστε τους κανόνες τους. Τι να κάνουν και οι δάσκαλοι... αν έχουν να κάνουν με γονείς που δεν εμφανίζονται σε συναντήσεις, γονείς που απαιτούν να παραβούν τους κανόνες του σχολείου, γονείς που δεν είναι κοντά στα παιδιά τους.

Κακά τα ψέματα η παιδεία προέρχεται ΠΡΩΤΑ από την οικογένεια και μετά από το σχολείο και για το καλό αποτέλεσμα χρειάζεται συνδυασμός και των δύο και συνεργασία οικογένειας και σχολείου.

 

Φοβάμαι ότι οι περισσότεροι ΚΡΙΝΟΥΝ τα δημόσια σχολεία και επιλέγουν ιδιωτικά χωρίς καν να τα έχουν επισκεφτεί να συζητήσουν με ένα διευθυντή για τη λειτουργία τους να ασχοληθούν με τη βελτίωσή τους... Τα κρίνουν επιλέγοντα ιδιωτικό μόνο και μόνο από την παραφιλολογία που υπάρχει.. από γονείς που λένε διάφορα χωρίς να κάνουν μια επίσκεψη στο σχολείο της γειτονιάς τους και να έχουν δική τους γνώμη.

Προφανώς δεν είναι όλα ίδια σε όλες τις περιοχές κλπ.. δώστε τους όμως την ευκαιρία πριν τα κρίνεται.

 

Λυπάμαι που διαβάζω τόσο ακρέες προσεγγίσεις και κρίσεις για σχολεία και δασκάλους αντί να προσπαθούμε πρώτα να κρίνουμε τον εαυτό μας.

 

Έψαξα ιδιωτικά και δημόσια.. και κατέληξα στο δημόσιο. Δε μου φάνηκε καθόλου άσχημο (ημουν τυχερή? δεν ξέρω). Αντίθετα τα ιδιωτικά για τα λετά που ζητούσαν μου φάνηκαν πολύ λίγα! Περίμενα κάτι παραπάνω. Θεωρώ ότι είναι υπερτιμημένα.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Φωνάζουμε λοιπόν για τα δημόσια σχολεία εμείς οι ίδιοι όμως... δε σεβόμαστε τους κανόνες τους. Τι να κάνουν και οι δάσκαλοι... αν έχουν να κάνουν με γονείς που δεν εμφανίζονται σε συναντήσεις, γονείς που απαιτούν να παραβούν τους κανόνες του σχολείου, γονείς που δεν είναι κοντά στα παιδιά τους.

Το ότι υπάρχουν γονείς που δεν σεβονται τους κανόνες του σχολείου, δεν δινει κανενα δικαίωμα στο σχολείο να μην τηρεί κι εκεινο τους δικους του κανονες! Το ένα δεν δικαιολογεί το άλλο, δεν χωραει λογικη συμωηφισμου εδω... Με αυτη τη λογικη, θα μπορουσα κι εγω να πω ΄γιατι να τηρησω τον κανονα να πηγαινω το παιδι μου στην ωρα του, τη στιγμη που η ιδια η δασκαλα του αργει?'

Υπαρχουν σιγουρα γονεις που ειναι απαραδεκτοι, οπως πολυ σωστα λες, rike. Αυτο όμως δεν σημαινει οτι το σχολειο ειναι υπερανω κριτικής!

Link to comment
Share on other sites

βλέπω ένθερμους υποστηρικτές του ενός κα του άλλου σχολείου και διαβάσω πολλά και διάφορα και μερικούς μερικούς να ΚΡΙΝΟΥΝ τους δασκάλους τα δημόσια κλπ κλπ.. Ήθελα να πω ότι καλύτερα είναι να κρίνουμε πρώτα τους εαυτούς μας. Πόσο σεβόμαστε τους κανόνες του δημόσιου σχολείου, και ποιός πρώτος τα μηδενίζει όταν εμείς οι ίδιοι θέλουμε να κάνουμε ότι μας βολεύει.... ?

 

αν rike υπαινίσσεσαι κάτι για μένα-δεν το ξέρω-, θα σου πω πως ναι, ασφαλώς και θα κρίνω τους δημόσιους λειτουργούς και θα τους ελέγξω και θα τους επιπλήξω όπως θα έκανες και εσύ ίσως αναλόγως με την περίπτωση. Η κρίση που τονίζεις, είναι καθήκον μου ως γονιού ενώ τα υπόλοιπα που αναφέρεις περί σεβασμού και αυτοκριτικής τα προσπερνώ διότι δεν με αφορούν.

 

 

Είναι πολλοί αυτοί που νομίζουν ότι επειδή επιλέγουν ένα καλό ιδιωτικό η δουλειά και η ώρες που πρέπει να αφιερώσουν στα παιδιά τους θα είναι λιγότερες
.

 

Αυτό και αν είναι παραπλανητικός αφορισμός.

από τους γονείς που εγώ συνανασρέφομαι και στέλνουν το παιδί τους σε ιδιωτικά (Αρσάκειο, Ελληνογερμανική, Λεόντειο, Ελληνογαλλική κλπ) , παρατηρώ ακριβώς το αντίθετο. Η ποιότητα και ο χρόνος που αφιερώνουν στο παιδί τους είναι μεγαλύτερος και καλύτερος γιατί τα παιδιά είναι προετοιμασμένα ηδη από το σχολείο τους για την επόμενη μέρα και οι γονείς (αυτοί τουλάχιστον που θέλουν να ασχολούνται με τα παιδιά τους) έχουν περισσότερο χρόνο να περάσουν μαζί τους με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Οπως προανέφερα, ο χρόνος των παιδιών δεν κατακερματίζεται με δραστηριότητες από εδώ και από εκεί, αλλά όλα αυτά εντάσσονται στο σχολικό τους πρόγραμμα. Οταν πλέον πάνε σπίτι, τα παιδιά τα χαίρονται οι γονείς τους.

 

 

Το πρόβλημα δεν έγκειται στο κατά πόσο κάνει την αυτοκριτική του ο κάθε γονέας κατά την επιλογή ενός σχολείου αλλά κατά πόσο η ίδια η εκπαίδευση έχει μηχανισμούς ελέγχου και αξιολόγησης των λειτουργών του και κατά πόσο αυτοί αποδίδουν, όπως ακριβώς γίνεται στις δυτικοευρωπαικές χώρες.

Στην δική μου δημόσια σχολική πορεία δεν είδα αυτό ποτέ να συμβαίνει, εύχομαι να άλλαξαν οι καιροι και όλα τώρα να δουλεύουν ρολόι, αλλά πιστεύω πως σε ένα ιδιωτικό σχολείο τύπου Αρσακείου για παράδειγμα, ο έλεγχος και η αξιολόγηση δεν γίνεται μόνο στα παιδιά και στους γονείς τους αλλά και τους ίδιους τους λειτουργούς του καθημερινά. Δεν έχω αντίστοιχη πείρα στην ιδιωτική παιδεία, πιστεύω όμως πως ένα σχολειο που σέβεται το όνομά του οφείλει να διατηρεί τέτοιους μηχανισμούς.

 

 

Θεωρώ ότι είναι υπερτιμημένα

 

αυτό πάντως είναι γεγονός.

Link to comment
Share on other sites

Όμως το λυκειάρχης με σχέση με την χούντα δεν το κατάλαβα παρότι αριστερός. Δηλαδή στην ιδιωτική εκπαίδευση δεν υπάρχουν "χουντικοί" και είναι προνόμιο της δημόσιας; Ούτε τι εννοείς λέγοντας καθηγητές - φαντάσματα. Δεν νομίζω ότι χωράνε αφορισμοί.

 

παντως gerkon το να περιφέρει ο λυκειάρχης με καμάρι το μενταγιον με την πουλάδα και τα κλειδιά με την φωτο του Παπαδόπουλου, δεν νομίζω να το συναντούσες στο Αρσάκειο ή στην Λεόντειο φερ ειπείν. Οχι γιατί εκεί δεν υπάρχουν αναλογης φιλοσοφίας καθηγητές αλλά γιατί υπό τον φόβο της κατακραυγής των γονιών, δεν τολμουν να φανερωθούν. Θέμα λογικής είναι.

Σημειώνω ότι το παραπάνω δεν είναι αφορισμός όπως είπες. Εϊναι πραγματικό γεγονός που συνέβει στην δική μου μαθητική πορεία.

Link to comment
Share on other sites

Όμως το λυκειάρχης με σχέση με την χούντα δεν το κατάλαβα παρότι αριστερός. Δηλαδή στην ιδιωτική εκπαίδευση δεν υπάρχουν "χουντικοί" και είναι προνόμιο της δημόσιας; Ούτε τι εννοείς λέγοντας καθηγητές - φαντάσματα. Δεν νομίζω ότι χωράνε αφορισμοί.

 

παντως gerkon το να περιφέρει ο λυκειάρχης με καμάρι το μενταγιον με την πουλάδα και τα κλειδιά με την φωτο του Παπαδόπουλου, δεν νομίζω να το συναντούσες στο Αρσάκειο ή στην Λεόντειο φερ ειπείν. Οχι γιατί εκεί δεν υπάρχουν αναλογης φιλοσοφίας καθηγητές αλλά γιατί υπό τον φόβο της κατακραυγής των γονιών, δεν τολμουν να φανερωθούν. Θέμα λογικής είναι.

Σημειώνω ότι το παραπάνω δεν είναι αφορισμός όπως είπες. Εϊναι πραγματικό γεγονός που συνέβει στην δική μου μαθητική πορεία.

 

Ωραία και από την δική μου εμπειρία σε ιδιωτικό σχολείο είναι το ότι βάζουμε σε όλους 20 για μα είναι ευχαριστημένοι οι γονείς (δήλωση του διευθυντή). Αν πω "λυκειάρχης με δηλώσεις βάλτε σε όλους 20 για να είναι ευχαριστημένοι οι γονείς" δεν είναι τσουβάλιασμα; Επιπλέον στην δική μου γενιά (τελείωσα το 85) στο Αρσάκειο και στην Λεόντιο κλπ, τις χρονιές της μεταπολίτευσης ήταν πολύ "χούντα".

Link to comment
Share on other sites

Είναι τσουβάλιασμα όντως, αλλά δεν νομίζω ότι έχεις καταλάβει το νόημα αυτών που λέω ή απλώς θέλεις να το υποτιμάς. Καλά κάνεις, δεν είσαι υποχρεωμένος να το δεχτείς.

 

Για τα άλλα περί αρσακείου, χούντας ή και γκράβας από πλευράς μου, η διαφορά βρίσκεται στα εισαγωγικά.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Δεν υποτιμώ τίποτε και καταλαβαίνω πολύ καλά ότι προσπαθώντας να στηρίξεις την γνώμη σου υπέρ των ιδιωτικών σχολείων, περνάς σε τσουβάλιασμα "όλοι οι διευθυντές των δημόσιων σχολείων είναι χουντικοί" γιατί έτσι εμφανίζεται. Αν δεν ισχύει ούτε για σένα αυτή η άποψη τότε δεν έχει και λόγο αναφοράς.

Link to comment
Share on other sites

Δεν υποτιμώ τίποτε και καταλαβαίνω πολύ καλά ότι προσπαθώντας να στηρίξεις την γνώμη σου υπέρ των ιδιωτικών σχολείων, περνάς σε τσουβάλιασμα "όλοι οι διευθυντές των δημόσιων σχολείων είναι χουντικοί" γιατί έτσι εμφανίζεται. Αν δεν ισχύει ούτε για σένα αυτή η άποψη τότε δεν έχει και λόγο αναφοράς.

 

αν εξισώνεις ό,τι έγραψα με φράσεις που εσύ προσέθεσες τότε μόνο σκοπιμότητα και κακότητα βρίσκω στα γραφόμενά σου gerkon για αυτό δεν θα ασχοληθώ πλέον μαζί σου.

Link to comment
Share on other sites

Δεν υποτιμώ τίποτε και καταλαβαίνω πολύ καλά ότι προσπαθώντας να στηρίξεις την γνώμη σου υπέρ των ιδιωτικών σχολείων, περνάς σε τσουβάλιασμα "όλοι οι διευθυντές των δημόσιων σχολείων είναι χουντικοί" γιατί έτσι εμφανίζεται. Αν δεν ισχύει ούτε για σένα αυτή η άποψη τότε δεν έχει και λόγο αναφοράς.

 

αν εξισώνεις ό,τι έγραψα με φράσεις που εσύ προσέθεσες τότε μόνο σκοπιμότητα και κακότητα βρίσκω στα γραφόμενά σου gerkon για αυτό δεν θα ασχοληθώ πλέον μαζί σου.

 

Δεν κατάλαβα ότι τόση ώρα ασχολήθηκες μαζί μου. Τα περί κακότητας τα επιστρέφω όπως είναι, μια και εσύ έδειξες εμπάθεια όχι εγώ. Αν δεν σου αρέσει η εικόνα που αφήνουν τα γραφόμενα σου, τότε πρόσεξε την. Αν όχι, τότε να μην σε ενοχλούν οι απόψεις μου. Όπως διατηρείς το δικαίωμα να κρίνεις, το ίδιο ισχύει και για μένα και όλους.

Link to comment
Share on other sites

Δεν υποτιμώ τίποτε και καταλαβαίνω πολύ καλά ότι προσπαθώντας να στηρίξεις την γνώμη σου υπέρ των ιδιωτικών σχολείων, περνάς σε τσουβάλιασμα "όλοι οι διευθυντές των δημόσιων σχολείων είναι χουντικοί" γιατί έτσι εμφανίζεται. Αν δεν ισχύει ούτε για σένα αυτή η άποψη τότε δεν έχει και λόγο αναφοράς.

 

αν εξισώνεις ό,τι έγραψα με φράσεις που εσύ προσέθεσες τότε μόνο σκοπιμότητα και κακότητα βρίσκω στα γραφόμενά σου gerkon για αυτό δεν θα ασχοληθώ πλέον μαζί σου.

 

Δεν κατάλαβα ότι τόση ώρα ασχολήθηκες μαζί μου. Τα περί κακότητας τα επιστρέφω όπως είναι, μια και εσύ έδειξες εμπάθεια όχι εγώ. Αν δεν σου αρέσει η εικόνα που αφήνουν τα γραφόμενα σου, τότε πρόσεξε την. Αν όχι, τότε να μην σε ενοχλούν οι απόψεις μου. Όπως διατηρείς το δικαίωμα να κρίνεις, το ίδιο ισχύει και για μένα και όλους.

 

έιναι άλλο το τι γράφω εγώ και άλλο το τι καταλαβαίνεις εσύ. Εκανες γενίκευση ενός παραδείγματος που ανέφερα παραπάνω γιατί έτσι σε βόλευε ή γιατί έτσι εσύ κατάλαβες. Μόνο σκοπιμότητα κρυβει αυτό (για να μην πω τίποτα άλλο που δεν είναι του δικού μου επιπέδου).

 

Και φυσικά δεν με ενοχλουν οι απόψεις των άλλων γιατί δεν γράφω για να πείσω. Καταθέτω όμως την γνώμη μου όπως ζητήθηκε από τον συντάξαντα για να γίνει συζήτηση. Αν όμως έμπαινες στον κοπο να διαβάσεις αυτήν την ενότητα από την αρχή (συμπεριλαμβανομένων και των δικών μου μηνυμάτων για να δεις ποιος είναι υπέρ του ιδιωτικού), δεν θα ήσουν τόσο off topic καθόσον ο τίτλος είναι "λογοι για να πάει ένα παιδί σε ιδιωτικό", αλλά και τόσο γραφικά αγενής.

 

Αυτά και σε παρακαλώ να μην ανταλλάξουμε άλλα προσωπικά μηνύματα σε αυτό το πολύ ενδιαφέρον κατά τα άλλα τόπικ.

Link to comment
Share on other sites

Όμως το λυκειάρχης με σχέση με την χούντα δεν το κατάλαβα παρότι αριστερός. Δηλαδή στην ιδιωτική εκπαίδευση δεν υπάρχουν "χουντικοί" και είναι προνόμιο της δημόσιας; Ούτε τι εννοείς λέγοντας καθηγητές - φαντάσματα. Δεν νομίζω ότι χωράνε αφορισμοί.

 

παντως gerkon το να περιφέρει ο λυκειάρχης με καμάρι το μενταγιον με την πουλάδα και τα κλειδιά με την φωτο του Παπαδόπουλου, δεν νομίζω να το συναντούσες στο Αρσάκειο ή στην Λεόντειο φερ ειπείν. Οχι γιατί εκεί δεν υπάρχουν αναλογης φιλοσοφίας καθηγητές αλλά γιατί υπό τον φόβο της κατακραυγής των γονιών, δεν τολμουν να φανερωθούν. Θέμα λογικής είναι.

Σημειώνω ότι το παραπάνω δεν είναι αφορισμός όπως είπες. Εϊναι πραγματικό γεγονός που συνέβει στην δική μου μαθητική πορεία.

και στη δικη μου.
Link to comment
Share on other sites

Και φυσικά δεν με ενοχλουν οι απόψεις των άλλων γιατί δεν γράφω για να πείσω. Καταθέτω όμως την γνώμη μου όπως ζητήθηκε από τον συντάξαντα για να γίνει συζήτηση. Αν όμως έμπαινες στον κοπο να διαβάσεις αυτήν την ενότητα από την αρχή (συμπεριλαμβανομένων και των δικών μου μηνυμάτων για να δεις ποιος είναι υπέρ του ιδιωτικού), δεν θα ήσουν τόσο off topic καθόσον ο τίτλος είναι "λογοι για να πάει ένα παιδί σε ιδιωτικό", αλλά και τόσο γραφικά αγενής.

 

Ναι ετσι ειναι,για ποιο λογο αυτη η αντιπαραθεση βρε παιδια;το θεμα ειναι να αναφερουν οι μανουλες που στελνουν τα παιδια τους στο ιδιωτικο τους λογους που τις οδηγησαν.
Link to comment
Share on other sites

Εμείς είχαμε ένα δάσκαλο που τραγουδούσε μόνιμα την Ιτιά τη λουλουδιασμένη και κατά καιρούς αναφωνούσε ΠΑΤΡΙΣ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ. Αλλά μας έμαθε και καλά γράμματα.

 

Δεν ξέρω τί θα προτιμούσα σήμερα, έναν κομμουνιστή μέτριο δάσκαλο ή ένα χουντόμουτρο αστεράτο εκπαιδευτικό.

Θέλω να πω, υπάρχει και η οικογένεια που καθορίζει τις επιλογές του παιδιού, αλίμονο να ήταν μόνο το σχολείο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν υποτιμώ τίποτε και καταλαβαίνω πολύ καλά ότι προσπαθώντας να στηρίξεις την γνώμη σου υπέρ των ιδιωτικών σχολείων, περνάς σε τσουβάλιασμα "όλοι οι διευθυντές των δημόσιων σχολείων είναι χουντικοί" γιατί έτσι εμφανίζεται. Αν δεν ισχύει ούτε για σένα αυτή η άποψη τότε δεν έχει και λόγο αναφοράς.

 

αν εξισώνεις ό,τι έγραψα με φράσεις που εσύ προσέθεσες τότε μόνο σκοπιμότητα και κακότητα βρίσκω στα γραφόμενά σου gerkon για αυτό δεν θα ασχοληθώ πλέον μαζί σου.

 

Δεν κατάλαβα ότι τόση ώρα ασχολήθηκες μαζί μου. Τα περί κακότητας τα επιστρέφω όπως είναι, μια και εσύ έδειξες εμπάθεια όχι εγώ. Αν δεν σου αρέσει η εικόνα που αφήνουν τα γραφόμενα σου, τότε πρόσεξε την. Αν όχι, τότε να μην σε ενοχλούν οι απόψεις μου. Όπως διατηρείς το δικαίωμα να κρίνεις, το ίδιο ισχύει και για μένα και όλους.

 

έιναι άλλο το τι γράφω εγώ και άλλο το τι καταλαβαίνεις εσύ. Εκανες γενίκευση ενός παραδείγματος που ανέφερα παραπάνω γιατί έτσι σε βόλευε ή γιατί έτσι εσύ κατάλαβες. Μόνο σκοπιμότητα κρυβει αυτό (για να μην πω τίποτα άλλο που δεν είναι του δικού μου επιπέδου).

 

Και φυσικά δεν με ενοχλουν οι απόψεις των άλλων γιατί δεν γράφω για να πείσω. Καταθέτω όμως την γνώμη μου όπως ζητήθηκε από τον συντάξαντα για να γίνει συζήτηση. Αν όμως έμπαινες στον κοπο να διαβάσεις αυτήν την ενότητα από την αρχή (συμπεριλαμβανομένων και των δικών μου μηνυμάτων για να δεις ποιος είναι υπέρ του ιδιωτικού), δεν θα ήσουν τόσο off topic καθόσον ο τίτλος είναι "λογοι για να πάει ένα παιδί σε ιδιωτικό", αλλά και τόσο γραφικά αγενής.

 

Αυτά και σε παρακαλώ να μην ανταλλάξουμε άλλα προσωπικά μηνύματα σε αυτό το πολύ ενδιαφέρον κατά τα άλλα τόπικ.

 

Αν δεν ήθελες να ανταλλάξουμε προσωπικά μηνύματα θα απέφευγες τους χαρακτηρισμούς περί γραφικά αγενούς, αλλά φαίνεται ότι αυτά περιλαμβάνονται στο επίπεδο σου.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ είχα έναν καθηγητή φυσικής στο (ιδιωτικό) γυμνάσιο, που αργότερα όταν έφυγα εγώ απο 'κει (για το δημόσιο) τον πιάσανε με μαθήτριες σε γκαρσονιέρα...

 

Αμα αρχίσουμε να αραδιάζουμε.... δεν θα 'χει τελειωμό!

 

Το θέμα είναι: τώρα τι γίνεται! θα είμαστε παθητικοί θεατές και θα περιμένουμε με ευχολόγια ή/και αναθεματισμούς να αλλάξει κάτι??? Εγώ τουλάχιστον, όχι....

Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people.

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζω το θέμα... χωρίς καν να κοιτάω ποιός γράφει τι.. έτσι δεν προσπάθησα να απαντήσω ή να αφήσω υπονούμενα για κανέναν.

Απλά από το σύνολο που γράφτηκε... και την κριτική που ασκήθηκε για δημόσια σχολεία δασκάλους κλπ... διατυπώνω τη γνώμη μου. Με λύπη διαπιστώνω ότι έχει ξεφύγει... το θέμα.

 

Για δασκάλους χαλαρούς αστείους άσχετους αυστηρούς έχω να διηγηθώ και από δημόσιο και από ιδιωτικά σχολεία πολλά μιας και πήγα και στα δύο. Ο άνδρας μου που πήγε όλα του τα χρόνια σε συγκεκριμένο ιδιωτικό που αναφέρθηκε παραπάνω μου έχει διηγηθεί τρομερά πράγματα για καθηγητές που βαριόταν να κάνουν μάθημα και κρατούσαν δυνάμεις για ιδαίτερα, για το ιδαίτερο σοκιν χιούμορ τους, το πόσο ανεπαρκείς ήταν με αποτέλεσμα να χρειάζονται και ιδιαίτερα. Τα ίδια υπάρχουν και στα μεν και στα δε. Μπορεί να ελέγχονται πιο πολύ οι δάσκαλοι στα ιδιωτικά αλλά μην ξεχνάμε ότι και αυτά τα σχολεία πέρα από το όνομα που "πουλάνε" είναι επιχειρήσεις. Πάνω από όλα μετράει το κέρδος.

Δε χρειάζεται καμία αντιπαράθεση ούτε είναι όλα άσπρο μαύρο. Βάζεις κάτω μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα και αποφασίζεις σαν γονιός. Ούτε όλοι οι γονείς είναι απαραίτητο να έχουμε ίδια γνώμη και να ζητάμε τα ίδια πράγματα από ένα σχολείο.

 

 

Θέλω να πω, υπάρχει και η οικογένεια που καθορίζει τις επιλογές του παιδιού, αλίμονο να ήταν μόνο το σχολείο.

 

Από όσα έχουν γραφτεί αυτό κρατάω κυρίως (και είπα και πιο πάνω).

Σχολείο επιλέγεις και στην τελική αν δε σου αρέσει αλλάζεις κιόλας. Οικογένεια όμως όχι!

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...