rike

Registered Users
  • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

    233
  • Μελος απο

  • Τελευταια επισκεψη

Συνεισφορα στο φορουμ

0 Neutral

Περισσότερα για την/τον rike

  • Rank
    Νέος Χρήστης

Πρόσφατοι επισκέπτες του προφίλ

Το πεδίο των 'πρόσφατων επισκεπτών' είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες ή επισκέπτες.

  1. Καλημέρα σε όλους, Θέλω να ρωτήσω εάν υπάρχουν σχολές στην Αθήνα κατά προτίμηση βόρεια προάστια που δίνουν υποτροφίες σε παιδάκι 9 ετών που σε εξετάσεις RAD GRADE 1 πήρε 95/100.
  2. Και τα δικά μας δευτεράκια ξεκίνησαν κανονικά. Έχουν κάνει όσα αναφέρεις και επιπλέον τις πτώσεις σε κλίση ουσιαστικου (ξέραν απο πέρασι να κλίνουν και φέτος γράφουν και τις πτώσεις κανονικά). Γράψανε ήδη μια εκθεσούλα και πολλές προτάσεις δουλεύουν αρκετά στον γραπτό λόγο με προτάσεις και στα μαθηματικά το πάτημα στη δεκάδα σε πρόσθεση και αφαίρεση μέχρι το 100.

  3. Διαφημίσεις


  4. Τα 72 μου ακούγονται μια χαρά αφού και τα 80 στη σχολή Ματέυ μου φάνηκαν νορμαλ... μετά τα 1.200 για λιγότερο από 10 μήνες που άκουσα σε γνωστή σχολή στο Μαρούσι! Αλήθεια στην Μοριάνοβα αν ξέρει κάποιος ας μας πει πόσο έχουν το μήνα. Θα προσπαθήσω να ρωτήσω κι εκεί από περιέργεια.... παρόλο που μου πέφτει πιο μακρυά.
  5. Για εμάς τις άσχετες.... Πώς πάνε οι σπουδές στο μπαλέτο (τάξεις) ανάλογα και με τις ηλικίες. Έστω ένα παιδάκι ξεκινάει από την ηλικία των 6-7 ετών... πως προχωράει από εκεί και πέρα; Προφανώς παίζει ρόλο και το ταλέντο κάθε παιδιού κλπ αλλά μιλάμε για μια κλασική περίπτωση... (ετσι για να ενημερωνόμαστε...)
  6. Η κόρη μου θα γίνει το Νοέμβριο 7 και έχει κάνει 2 χρόνια χορό σε άλλο γυμναστήριο και θέλει τώρα να ξεκινήσει μπαλέτο. Αυτό που έκανε ήταν κάτι σαν ρυθμική μοντέρνο... που κάνουν σε μικρές ηλικίες και παράσταση στο τέλος με λίγα στοιχεία από μπαλέτο. Στη Ματέυ, μου είπαν ότι θα μπει στην τάξη pre-... ή στη grade A ανάλογα πως θα τη δούνε.... και τα δίδακτρα 80euro το μήνα σε αντίθεση με άλλη σχολή που έχει προταθεί και εδώ μέσα που μου είπαν 1.200 το χρόνο σε 3 δόσεις. Κατά τη γνώμη μου εξωφρενικό... για ένα μικρό παιδάκι που θέλει να δοκιμάσει κάτι.... για αρχή και μπορεί να μη θέλει αργότερα να συνεχίσει ή μπορεί να μην του αρέσει!
  7. ΟΚ Ευχαριστώ. Μάλλον εκεί θα τη γράψω αν κρίνω από την απόσταση που με βολεύει και την τιμή που είναι λογική γιατί άκουσα και παράλογα (κατά τη γνώμη) μου δίδακτρα σε άλλη σχολή στο Μαρούσι! Πως λέγεται η φίλη σου για να ρωτήσω και το τμήμα...
  8. Θα ήθελα τη γνώμη σας για τη Σχολή Ματέϋ στο Μαρούσι για παιδάκι 7 ετών που θέλει να κάνει μπαλέτο.
  9. Πήγαιναμε πολλά χρόνια εκεί με την παλιά ιδιοκτήτρια. Μετά αλλάξαμε σταθμό για διάφορους λόγους.... ένας από αυτούς οι χώροι του σταθμού και ο βασικότερος ότι έφυγε κάποια πολύ καλή δασκάλα. Δεν ξέρω πως εξελίχθηκε το πράγμα. Πόσα ζητάνε για δίδακτρα το μήνα;
  10. Στο Μαρούσι ποιές σχολές προτείνετε για μπαλέτο; Ποια είναι η maximum ηλικία για να αρχίσει ένα παιδί μπαλέτο; Επειδή ήδη κάνει μοντέρνο χορό 2 χρόνια (τώρα είναι 6,5 ετών) και έχει γίνει πολύ καλή δουλειά. Θα ήθελε να συνεχίσει και τα δυό, είναι ενθουσιασμένη με το χορό και οι δασκάλες μου προτείνουν να γραφτεί μπαλέτο οπωσδήποτε..... αλλά δε θα προλαβαίνουμε και τα δύο, δεν ξέρω πιο θα ήταν καλύτερο να κάνει άλλη μια χρονιά μοντέρνο χορό και να πάει μπαλέτο στα 8 ή να ξεκινήσει μπαλέτο στα 7;
  11. Η κόρη μου 6,5 ετών πάει μοντέρνο χορό εδώ και 2 χρόνια σε γυμναστήριο που λειτουργεί τμήμα για παιδιά από 4 ετών. Είναι μια εισαγωγή στο χορό και στη ρυθμική κίνηση, ασκήσεις μοντέρνα μουσική χορογραφίες και παραστάσεις στο τέλος της χρονιάς. Το χαίρεται και της αρέσει πάρα πολύ. Οι δασκάλες της μου λένε να τη γράψω μπαλέτο σε σχολή χορού γιατί φαίνεται να έχει δυνατότητες αλλά προβληματίζομαι για την κατάλληλη ηλικία, ώστε να μην αρχίσει σε τμήμα με μικρότερα παιδάκια ούτε να πάνε χαμένα όσα έχει κάνει ως τώρα.... αλλά και να μην τη ζορίσει κάτι που τώρα τη διασκεδάζει και την ευχαριστεί. Εμένα με ενδιαφέρει να γυμνάζεται και να κάνει μια δραστηριότητα που περνάει καλά και δεν την καταπιέζει. Από μικρή βέβαια μου ζητούσε χορό και έτσι καταλείξαμε εκεί και είναι κάτι που το αγαπάει και της αρέσει. Προβληματίζομαι λοιπόν να συνεχίσει εκεί με μοντέρνο χορό (στα μεγαλύτερα τμήματα τα παιδάκια κάνουν πιο δύσκολες χορογραφίες και παραστάσεις στο τέλος που είναι και η μεγάλη τους χαρά) ή να στη γράψω σε σχολή χορού; Μέχρι ποια ηλικία έχω περιθώριο να τη γράψω μπαλέτο ώστε να μπει σε ένα τμήμα που να είναι με την ηλικία της; Νομίζω ότι και στις σχολές μπαλέτου ξεκινάνε από βασικά πράγματα και τα μικρά παιδάκια δεν κάνουν κάτι φοβερό. Από ποια ηλικία αρχίζει αυτό που λέμε.. κλασικός χορός - μπαλέτο; Αν την αφήσω ακόμα ένα χρόνο στο μοντέρνο χορό και πάει μπαλέτο 8 είναι οκ; ή θα είναι ήδη αργά;
  12. Σκέφτομαι για κάποια κυρία να παίρνει τα παιδιά (5 και 7 ετών) από το σχολείο κατά τις 2 και να κρατάει μέχρι τις 4:30 με 5:00. Στο σπίτι θα τους βάζει να φάνε.. και προς το παρόν δε θα ζητήσω κάτι άλλο πχ δουλειές κλπ. Μόνο φύλαξη. Τα παιδιά μόνα τους θα ανοίγουν να διαβάσουν ή θα παίζουν κλπ. Με 6euro την ώρα βγαίνουν κάπου 360euro το μήνα. Το θέμα είναι θα βρω κάποια που να θέλει να το κάνει αυτό για τόσα λεφτά; Δεν είχα ποτέ ως τώρα γυναίκα είχα βολευτεί με παιδικούς σταθμούς από όταν ήταν μωρά και ολοήμερο φέτος. Πόσο περίπου λέτε... είναι λογικό ποσό να προτείνω; Προφανώς δεν έχω σκοπό να δίνω πολλά για αυτό και μέχρι τώρα επέλεγα ολοήμερο, αλλά είναι βαρύ για τα παιδιά και θέλω να εξετάσω και την εναλλακτική! Επιπλέον θα τη χρειάζομαι για γιορτές που είναι κλειστά τα σχολεία και καλοκαίρι (τότε προφανώς για όλη την ημέρα θα είναι άλλη συμφωνία...)
  13. Τα παιδιά χρειάζονται βοήθεια γιατί οι απαιτήσεις έχουν αυξηθεί και αυτά που ζητούνται από τους δασκάλους - σύστημα είναι εκ των πραγμάτων πολλές φορές δουλειά για γονείς και όχι για παιδιά (πρώτης δημοτικού ας πούμε). Όταν από παιδί ζητάνε πχ παροιμίες για τους μήνες μάλλον θα πρέπει να ασχοληθεί με τους γονείς του. Όταν του δίνουν να λύσει σταυρόλεξο (με γνωστές λέξεις) αλλά χωρίς καλά καλά να ξέρει να διαβάσει, κάποιος θα πρέπει να το βοηθήσει στην εκφώνηση και πολλά άλλα. Ειδικά στην πρώτη όσο έχω δει μέχρι τώρα μπορεί το παιδί να κάνει κάποια πράγματα μόνο του, πχ αντιγραφή, και κάποια φυλλάδια αλλά για να μπει σε μια σειρά να καταλάβει πως πρέπει να διαβάζει με τι σύστημα θα μάθει ορθογραφία και πως να διαχειρίζεται το χρόνο του, σίγουρα θα χρειαστεί βοήθεια συμπαράσταση, καθοδήγηση. Κάποιες φορές το γονιό δίπλα.. για να μη χαζεύει και να κρατάει το ρυθμό του διαβάσματος γιατί ο χρόνος κυλάει... κάποιες φορές για να του διαβάσει μια εκφώνηση, και κάποιες άλλες για να εξηγήσει πράγματα που δεν έχει καταλάβει στο σχολείο... ή ακόμα να επινοήσει κάποια τρικ που θα βοηθήσουν το δικό του παιδί, να θυμάται πχ πιο εύκολα την ορθογραφία ή τα μαθηματικά. Γενικά το σύστημα... απαιτεί από τους γονείς να είναι κοντά και να παρακαλοθούν ώστε να επέμβουν όπου χρειάζονται.. γιατί τα παιδιά μόνα τους θα χάσουν τη μπάλα. Κι αν μείνουν πίσω μια δυο τρεις φορές η ύλη προχωράει τόσο γρήγορα.. που μάλλον μετά το έχουν χάσει το παιχνίδι. Και βέβαια δεν είναι ανάκγη να είσαι πάντα δίπλα... αλλά όσο να 'ναι θα έχεις το νου σου θα είσαι εκεί γύρω θα δώσεις οδηγίες θα φύγεις και θα επιστρέψεις σε 10 λεπτά.. να δεις πως προχωράει αν κόλλησε κάπου κλπ. Γιατί όπως είπα και πριν ο χρόνος προχωράει αν δεν υπάρχει ρυθμός στο διάβασμα και το παιδί χαζεύει και αντί για 1 ώρα δεν έχει βοήθεια και κάνει 3, τελικά κουράζεται και νομίζει ότι διαβάζει όλη μερά. Όλα βέβαια και ανάλογα με το παιδί. Εγώ προσπαθώ να καθοδηγώ να φεύγω και να επιστρέφω αλλά όλο αυτό να γίνεται για συγκεκριμένη ώρα με συγκεκριμένο ρυθμό χωρίς ενδιάμεσο χάζεμα ώστε να μένει μετά χρόνος και για άλλα πράγματα. Σιγά σιγά αποτραβιέμαι όλο και περισσότερο μέχρι να καταλάβει ότι το συμφέρον είνα να διαχειρίζεται το χρόνο της, και άρα μετά να είμαι μόνο για τη βοήθεια που μου ζητάει. Αυτά είναι η δική μου άποψη από ότι έχω δει μέχρι τώρα στην πρώτη και με τη δακάλα που έχουμε..(που βάζει αρκετή δουλειά για το σπίτι). Αλλά ότι και να ήταν ειδικά στην πρώτη χρειάζεται να μπει σε κάποιο δρόμο.
  14. Γεννησα κι εγώ πρόωρα... και ΝΑΙ είναι ανυπόμονη όσο δεν πάει! Την πρώτη μου κόρη την γέννησα φυσιολογικά εύκολα τελειόμηνη. Στη δεύτερη εγκυμοσύνη πήγαιναν όλα καλά χωρίς κανένα πρόβλημα ή περίεργο ιστορικό αλλά.... γέννησα ΞΑΦΝΙΚΑ στην 32η εβδομάδα +3 ημέρες με ολική αποκόληση πλακούνται και τρομερή αιμοραγία όταν ήμουν στη δουλειά μου. Έπαθα αιμοραγία ενώ ήμουν στη δουλειά! Με πήγαν φυσικά στο μαιευτήριο που ΕΥΤΥΧΩΣ ήταν κοντά σε απόσταση 10 λεπτών και γλίτωσα κι εγώ και το μωρό με επείγουσα καισαρική γιατί έχανα συνεχώς αίμα. 1 παρα 10 ήμουν στη δουλειά και 1 και 20 είχα γεννήση χάρη στην ετοιμότητα του μαιευτηρία και του γιατρού μου που ΤΥΧΑΙΑ ήταν εκεί! Γεννήθηκε 1.900 πήρε 4 ημέρες οξυγόνο γιατί τα μωρά από αποκόληση παθαίνουν ασφυξία και πολύ μεγάλο σοκ και έμεινα 10 ημέρες θερμοκιτίδα και 18 ημέρες συνολικά στο μαιευτήριο. Την πρώτη μέρα επειδή είχα χάσει πολύ αίμα και είχα κάνει καισαρική δε με άφησαν να τη δω.. τη δεύτερη μέρα το πρωί δεν κρατιόμουν. Μόλις την είδα ξέσπασα σε κλάματα ... λίγισα... ένιωθα ότι εγώ έφταιγα που δε μπορούσα να την κρατήσω και ταλαιπωρείται έτσι. Εκείνη την ώρα ευτυχώς βρέθηκε μια νοσοκόμα και με άφησε να βάλω το χέρι μου να την ακουμπήσω! Η μικρή άρχισε να κλαίει σαν με παράπονο με όση δύναμη είχε... και ένιωσα ότι με κατάλαβε. Την άλλη μέρα έτυχε να βρω μια γνωστή γνωστού κοπέλα που δουλεύε στα πρόωρα και μου εξήγησε τα πάντα. Τι με περιμένει τι μπορει να συμβεί από το χειρότερο μέχρι το καλύτερο και τι θα μπορούσα να δω για να είμαι προετοιμασμένη. Ότι μπορεί να την ταίζουν από τη μύτη και όλα αυτά τα οποία ούτε καν είχα φανταστεί πριν μπω μέσα από την πόρτα της ΜΕΝ! Είναι φοβερό είναι ένα άλλος κόσμος που αν δεν τον έχεις ζήσει δεν μπορείς να καταλάβεις ΤΙΠΟΤΑ. Με προετοίμασε για τα χειρότερα... αλλά το καλύτερο που μου είπε ενώ είχα λιγύσει.. ήταν ότι ΠΡΕΠΕΙ ΕΣΥ να είσαι ΔΥΝΑΤΗ για να τη βοηθήσεις.. και εκεί άλλαξα εντελώς ψυχολογία. Τη δεύτερη μέρα πήγα δυνατή και αισιόδοξη... Κάθε μέρα παρόλο που κάποιες νοσοκόμες δεν αφήναν, έβαζα το χέρι και τη χάϊδευα... και ένιωθα ότι με καταλαβαίνει και τώρα ηρεμούσε δεν έκλαιγε. Ένιωθα ότι το απολάμβανε. Άρχισε να τρώει γάλα την 4η μέρα. Στην αρχή είχε μόνο ορό και οξυγόνο. Η μικρή στην αρχή τρεφόταν από τη μύτη με σωλινάκι. Έχανε βάρος. Έπρεπει να σταθεροποιηθεί στο βάρος και κυρίως στην αναπνοή για να βγει από τη θερμοκιτίδα. Σχεδόν μισούσα τους γιατρούς που την ταλαιπωρούσαν με σωλινάκια και σύριγγες και σου λέγανε κάθε μέρα τα ίδια πράγματα για καλή μας τύχη σταθερά και όχι χειρότερα. Κρεμόμασταν από τα χείλη τους και στο σπίτι ερμηνεύαμε κάθε λέξη γιατί είπε αυτό και τι εννοούσε με εκείνο. Κάποια μέρα θυμάμαι που γύρισα σπίτι και ξέσπασα.. και νόμιζα ότι δε θα αντέξω άλλο, αλλά συνήλθα και πήγα πάλι με αισιοδοξία. Δεν ήθελα να νιώσει ότι κλαίω. Είχαμε αρχίσει να χαρακτηρίζουμε τους γιατρούς αυτός είναι αισιόδοξος και τα λέει καλά, ο άλλος βαρίεται, ή άλλη είναι σκέτη απογοήτευση... κλπ ανάλογα ποιός μας ενημέρωνε κάθε φορά. Εντομεταξύ νοίκιασα θήλαστρο και έβγαζα γάλα κάθε 2 ώρες με ξυπνητήρι μέρα νύχτα και πήγαινα το γάλα στο ψυγείο. Ήμουν αισιόδοξη και ΣΙΓΟΥΡΗ ότι θα τα καταφέρει και το μόνο που με ένοιαζε ήταν πότε θα την πάρω σπίτι. Τελικά την 10η μέρα μετακινήθηκε σε κρεβατάκι στη ΜΕΝ εκτός θερμοκιτίδας και εκεί όταν την πήρα για πρώτη φορά κανονικά αγκαλιά ξέσπασα σε κλάματα. Ήταν η καλύτερη στιγμή μου ανάμεσα σε εκείνες της ημέρες. Μετά πήγαινα κάθε 3 ώρες να την ταϊζω εγώ με το μπουκάλι και πλέον το όνειρο μου ήταν πότε θα ξεφορτωθώ το μπουκάλι να θηλάσω αλλά δε με άφηναν γιατί λέει ήταν αδύναμη. Τελικά την πήρα σπίτι 2 κιλά και αμέσως τη θήλασα και τα κατάφερε. Με είχαν αγχώσει όμως ότι δε θα παίρνει καλό βάρος με το θηλασμό γιατί έχει πιο πολύ κόπο από το μπουκάλι και έτσι τη θήλαζα για 1-2 λεπτά για να μαθαίνει το στήθος, και μετά το έβγαζα και της έδινα μπουκάλι. Έπρεπει να την ξυπνάω κάθε 2 ώρες για να φάει γιατί δεν ξυπνούσε μόνη της δεν είχε τη δύναμη.. και έκανε περίπου μισή ώρα να φάει. Έτσι έμενα 1,5 ώρα για να αποστηρώσω θύλαστρο να ξαναβγάλω γάλα να έχω έτοιμο κλπ. Αυτό συνέχισε μέχρι να φτάσει περίπου 2,400 όπου άρχισε να κουνιέται μόνη της.. για να ξυπνήσει που σήμαινει ότι αντιλαμβάνεται ότι πρέπει να φάει. Εκεί έκοψα τελείως και το μπουκάλι ξεφορτώθηκα το θήλαστρο και την αποστείρωση που μου έδινε στα νεύρα και έτσι θήλασα 11 μήνες μέχρι που γύρισα στη δουλειά. Τη ζύγιζα πριν και μετά το φαγητό για να ξέρω πόσο περίπου τρώει γιατί όλοι οι παιδίατροι δε φαίνεται να ενθαρύναν το θηλασμό που δεν έχεις εικόντα πόσο τρώει το μωρό και κρατούσα ημερολόγιο με βάρος τις φορές που τρώει κλπ. Ήθλελα να κάνω ΌΤΙ καλύτερο.. αφού της στέρησα 2 μήνες στην κοιλιά. Ταυτόχρονα είχα και την άλλη μου κόρη 2 ετών πάνα δίπλα για να μη ζηλεύει. Τώρα σε ένα μήνα περίπου το προωράκι μας γίνεται 4 και είναι μια χαρά! Το μόνο που ίσως έχει να κάνει με την προωρότητα είναι ότι φόρεσε γυαλάκια πριν ένα χρόνο γιατί έχει υπερμετρωπία και στα δύο ματάκια. Επειδή ήταν η δεύτερη δε βλέπω να είχε καθυστέρηση σε κάτι σε σχέση με την πρώτη. Στα φυσιολογικά πλαίσια μίλησε 2 ετών ενώ η πρώτη 18 μηνών με προτάσεις κλπ και περπάτησε 14 μηνών (ημερολογιακή ηλικία) ενώ η πρώτη 12 μηνών. Το πρώτο δοντάκι εμφανίστηκε 19 μηνών αλλά και η μεγάλη μου είχε αργήσει πολύ (14 ρων μηνών). Φυσιολογικές αποκλείσεις δηλαδή μεταξύ των δύο παιδιών. Σε ύψος βάρος ακολουθεί ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια καμπύλη που ακολουθεί και η μεγάλη... στα minimum. Όλα λοιπόν μια χαρά εκτός από την πρώτη λαχτάρα που μας έκανε. Η ανυπομονισία τη χαρακτηρίζει!
  15. Όταν λέμε άγνωστη ορθογραφία εννοούμε ορθογραφία που δεν την είχαν στο σπίτι για την επόμενη μέρα. Παρόλα αυτά στην πρώτη δημοτικού είναι λέξεις που έχουν ήδη μάθει ή λέξεις που παράγονται από τα γράμματα που έχουν ήδη μάθει χωρίς να έχει μέσα τα Ι Η Υ. Παρόλα αυτά ενώ τους έχει πει τον κανόνα με τα ρήματα σα ΙΖΩ και ΩΝΩ και τα ρήματα που τελειώνουν σε ΕΙ (όπως το έχω έχεις έχει) έχει αρχίσει να τους βάζει άγνωστη ορθογραφία και σε αυτό το επίπεδο. πχ το ρήμα ΠΟΤΙΖΩ χωρίς να το έχουν μάθει σαν ορθογραφία κλπ. Μου κάνει εντύπωση όμως θετική ότι η κόρη μου ανταποκρίνεται και γράφει σωστά σε ότι έχει σχέση με κανόνες που σημαίνει ότι μπορεί να μάθει πράγματα και κανόνες.. άρα λέω γιατί όχι...? Τα λάθη που ίσως κάνει έχουν σχέση με τα Ι μέσα στη λέξη. Όπου έχουν μάθει κανόνα πχ όλα τα θηλυκά με Η η τα ουδέτερα με Ι δεν της ξεφεύγουν με τίποτα. πχ τους έβαλε ανάμεσα στην πρόταση τη λέξει ΤΡΟΜΑΖΕΙ και την έγραψε σωστά με ει χωρίς να το έχουν σαν ορθογραφία, απλά και μόνο από τον κανόνα για το ρήμα που της είχα εξηγήσει εγώ και προφανώς και η δασκάλα. Δεν το θεωρώ κακό αφού τελικά όλοι σαν βαθμό θα πάρουν παραλαγές του Α πχ Α με τόνο ή Α με ερωτηματικό. Προφανώς η δασκάλα θέλει να δει το επίπεδο της τάξης και αναλόγως προχωράει.