Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Σε ποιό σχολείο να πάει? (Δημόσιο -Ιδιωτικό)


Recommended Posts

και ειλικρινα μεγαλοπνοες δηλωσεις οπως "και να μην ειχα να φαω θα εκανα στα παιδια μου ιδιαιτερα" λυπαμαι αλλα ειναι ατυχεις... υπαρχουν οικογενειες (ευτυχως ελπιζω οχι η δικη σου) που εχουν προβληματα,και,πιστεψε με,τα ιδιαιτερα και καθε λογης παρομοια ερωτηματα απλα δεν υφιστανται...ας μην ξεχναμε που και που να βλέπουμε γυρω μας...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 566
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Σίγουρα πολλοί γονείς επιλέγουν τον ιδιωτικό τομέα για την εκπαίδευση του παιδιού τους για διάφορους λόγους .

Μου κάνει εντύπωση όμως, ότι φαίνεται να μην ευρέως γνωστό αυτό που επισημάνθηκε πιο πάνω. Στα ιδιωτικά δημοτικά σχολεία λόγω έλλειψης δασκάλων, αυτοί που κυρίως διδασκουν είναι νηπιαγωγοί (για α και β τάξη), συνταξιούχοι δάσκαλοι, τελειόφοιτοι παιδαγωγικών τμημάτων και καθηγητές άλλων ειδικοτήτων.Μια πρόσφατη εγκύκλιος δίνει τη δυνατότητα να εργάζονται νόμιμα κάποιες από αυτές τις κατηγορίες. Οι υπόλοιποι δουλεύουν με σύμβαση διοικητικού προσωπικού.

Σε γνωστό και μεγάλο ιδιωτικό σχολείο στο οποίο εργάστηκα για 4 χρόνια η πλειοψηφία των διδασκόντων δεν είχαν ούτε την εμπειρία, αλλά ούτε και το βασικό πτυχίο για αυτή τη δουλειά. Αναγκαστικά ακολουθούσαμε τις κατευθύνσεις της ιδιοκτήτριας: α) μεγάλος όγκος ύλης και εργασίας για το σπίτι και β) καλές δημόσιες σχέσεις (αυτό μπορεί και να σήμαινε "χαλαρή" ενημέρωση των γονιών).

Κάποια παιδιά ανταποκρινόντουσαν σ΄αυτό το σύστημα. Τα περισσότερα όμως ήταν ήδη "καμένα" από την Γ΄τάξη...

 

vesta δεν ξέρω τι γίνεται εκ των έσω αλλά πιστεύω πως μία από τις υποχρεώσεις του γονεά όταν θέλει τελικά να στείλει το παιδί του σε ιδιωτικό, είναι να "ελέγξει" τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα των καθηγητών του. Στα μεγάλα ιδιωτικά θα δεις αναρτημένα τα προφίλ τους στον ιστότοπο του σχολείου και αναλόγως επιλέγεις.

Ο έλεγχος είναι διαρκής και στις μηνιαίες συναντήσεις του σχολείου με τους γονείς όλα τίθενται επί τάπητος. :wink: Σε πιο δημόσιο μπορείς να το κάνεις αυτό? όταν πιάσουν εδώ έναν παιδόφιλο φερ ΄ειπείν, στο δημόσιο του κάνουν απλώς δυσμενή μετάθεση (λες και άλλού δεν έχει παιδιά). Στο ιδιωτικό θα συνέβαινε ποτέ αυτό?

Link to comment
Share on other sites

Είμαι της άποψης πως το χειρότερο δημόσιο είναι καλύτερο του ιδιωτικού.Τώρα για τα Πανεπιστήμια είναι άλλο θέμα....

 

Θα προτιμούσα τα παιδιά μου να πάνε δημόσιο βγάζοντας ένα μέσο όρο 15 και να τα στείλω έξω για Πανεπιστήμιο και να τα "χώσω" για 4-5 χρόνια παρά να πληρώσω 3 διαμερίσματα στα ιδιωτικά για 12 χρόνια, και να πάνε στο Πανεπιστήμιο εδώ με ένα πτυχίο χωρίς αντίκρισμα. Για να μην πω για το κόστος των σπουδών στην επαρχία....αν προσθέσεις και αυτή την πιθανότητα μιλάμε για 4 διαμερίσματα. Δεν τους τα αγοράζω να παίρνουν τα ενοίκια και να κάθονται? να γίνουν και υδραυλικοί ή ηλεκτρολόγοι να μην ξέρουν τι βγάζουν?

Νομίζω πως συμφέρει καλύτερα :D

Επίσης έχω ακούσει-δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει-οτι στα ιδιωτικά δίνουν τα θέματα των διαγωνισματων από πιο πρίν για να μην χάνουν το πρεστίζ τους.

 

Βίκυ δεν ξέρω αν είναι δόκιμη η σύγκριση ενός σχολείου στην γκράβα φερ ειπείν, όπου φοίτησα εγώ (ευτυχώς είμαι από αυτές που επιβίωσαν κυριολεκτικά από την καθημερινή τύπου Μπρονξ βία) με ένα ιδιωτικό όπως η Ελληνογερμανική αγωγή ας πούμε ( http://www.ea.gr/ea/) . Πες μου που είναι συγκρίσιμα τα δύο σχολεία ας πούμε τα οποία τυχάια επέλεξα.

 

Τα υπόλοιπα που αναφέρεις είναι θέμα άτομικής φιλοσοφίας. Αν νιώθεις έτσι, τότε καλά κάνεις που επιλέγεις το δημόσιο. :wink:

 

Εμένα που το παιδί μου όμως έχει διαβήτη τύπου Ι, τί θα έκανα? θα τα άφηνα στο δημόσιο που δεν υπάρχει κανείς να τα περιθάλψει σε περίπτωση υπογλυκαιμίας? 'Η εμένα, που πήγαινα σε αυτό το φρικτό σχολείο που καθημερινά διακυβευόταν η ζωή μας? για να μην πω για τους αργόσχολους και βαριεστημένους καθηγητές που έστειλαν τα μισά παιδιά με την άγνοια και την αδιαφορία ους να δουλεύψουν σε βουλκανιζατέρ, βενζινάδικα κλπ, χωρίς ποτέ να έχουν κοιτάξει τις κλίσεις και τις δεξιότητες αυτών των παιδιών που καταδίκασαν?

Δεν ξέρω, αυτοί είναι οι προβληματισμοί μου , ελπίζω να μην θίγω κανέναν.

Link to comment
Share on other sites

Και να φαω να μην ειχα ξενες γλωσσες θα τους εκανα ιδιαιτερα. Στα φροντιστηρια απλα χανουν πολυτιμα χρονια απο τη ζωη και το χρονο τους. :wink:

 

Aυτό ειπώθηκε εκ του ασφαλους..... σίγουρα δεν εχεις (ευτηχώς) πρόβλημα επιβίωσης και για αυτό είσαι σίγουρη για τα ιδιαίτερα...

Link to comment
Share on other sites

Πάντα παίζει ρόλο ο δάσκαλος και που θα πέσεις.

Πιστεύω ότι καλοί και κακοί δάσκαλοι υπάρχουν και στα ιδιωτικά και στα δημόσια. Κανείς δε σου βάζει τα μαθήματα στο μυαλό. Ένας καλός μαθητής δεν έχει να φοβηθεί τίποτα σε ένα δημόσιο και δε χρειάζεται απαραίτητα ιδιωτικό σχολείο για να μάθει.

Εξωσχολικές δραστηριότητα πολλές γίνονται μέσα αλλά ίσως να είναι και ημίμετρα σε σχέση με ένα καλό φροντηστρήριο ή μια καλή σχολή χορού ή ένα καλό ωδείο έξω.

Δεν είναι τυχαίο ότι τελικά και σε μεγάλες τάξεις όλοι πληρώνουν και τα εξωσχολικά.

Επίσης οι επιτυχίες των ιδιωτικών δεν ξέρω αν οφείλονται στα ίδια ή στο ότι αυτοί που στέλνουν τα παιδιά τους έχουν να πληρώσουν και τους καλύτερους καθηγητές για ιδιαίτερα.

 

Λοιπόν αν είχα οικονομική άνεση θα επέλεγα ιδιωτικό αλλά αν πλήρωνα τόσα λεφτά που ζητάνε θα πλήρωνα για να έχει πολύ καλύτερες εγκαταστάσεις από ένα δημόσιο, αίθουσες γυμναστικής χορού, μουσικής θέατρο, καθαριότητα κανούρια κτίρια ανέσεις μεγάλη αυλή, και επίπεδο καλό για συναναστροφές.

 

Επίσης θα ήθελα ένα ιδιωτικό που να ακούει τους γονείς και τις ανάγκες τους και όχι να έχει το "ύφος" που είδα στα περισσότερα ΑΥΤΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ! (πχ το σχολικό περνάει 2 δρόμους παραπέρα από το σπίτι γιατί κάνει στανταρ δρομολόγιο, κλπ λκπ)

 

Αν τους δίνεις τόσα λεφτά πρέπει να σου παρέχουν και αντίστοιχες υπηρεσίες.

 

Φθηνό ιδιωτικό που να έχει τα παραπάνω δε βρήκα.

 

 

Αν ένα παιδί θέλει να μάθει μαθαίνει και στο δημόσιο με κατάλληλη καθοδήγηση και παρακολούθηση και από τους γονείς.

Στο δημόσιο που πάμε έχουμε ενημέρωση σήμερα για το ολοήμερο και την Παρσκευή από τη δασκάλα. Πάμε το πρωι τα παιδιά και έχουμε την ευκαιρία να μιλήσουμε κάθε μέρα αν θέλουμε με τη δασκάλα τους πριν μπούνε μέσα... μέχρι τώρα είμαστε τυχεροί και δεν έχω παράπονο. Ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

-δεν απεργουν!

Ενώ οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί μπορούν απλά να βρίζουν;

 

-γινεται πιο μεθοδικη δουλεια και προετοιμαζονται καλυτερα για το γυμνασιο-λυκειο(αρχαια ξεκινουν απο το δημοτικο)

Δηλαδή αυτός είναι ο σκοπός του σχολείου, να προετοιμάζει για το επόμενο στάδια; Και το επιτυχημένο ιδιωτικό Λύκειο είναι αυτό που προετοιμάζει καλά για τις εξετάσεις του Πανεπιστημίου;

-κανουν ξενες γλωσσες

-κανουν περισσοτερες επιμορφωτικες δραστηριοτητες

Με τα λεφτά που θα εξοικονομείς μπορείς να κάνεις δικό σου πρόγραμμα εξωσχολικών δραστηριοτήτων.

-νιωθω περισσοτερη ασφαλεια

Σε σχέση με τί;

 

Δεν είμαι κατά του ιδιωτικού αλλά μάλλον για άλλους λόγους θα επέλεγα ένα ιδωτικό σχολείο και όχι γι'αυτούς που αναφέρεις.

 

Χωρίς να θέλω να (ξανα) πάρω θέση επί της ουσίας, τί εμπαθής διαχωρισμός είναι αυτός? Οι του δημοσίου κάνουν απεργείες, οι του δημοτικού βρίζουν?

2. Δεν είναι κακό η μεθοδική δουλειά να οδηγεί και στην εισαγωγή σε ένα πανεπιστήμιο. Αυτή είναι η ζωή! Τώρα αν αυτό γίνεται με ευχάριστο τρόπο, σε ένα ευχάριστο περιβάλλον και με τρόπο που να σέβεται το παιδί και τους γονείς, ακόμα καλύτερα.

3. Το δικό μας πρόγραμμα εξωσχολικών δραστηριοτήτων. Ο εφιάλτης των μαθητικών μου χρόνων. Δύο η ώρα σχολάγαμε, μετά, ανάλογα με την ημέρα είχα πιάνο, αγγλικά, γαλλικά, μετά πήγαινα μπάσκετ και μετά διάβασμα για το σχολείο (όλα αυτά παράλληλα με τα αδέρφια μου) και μία μαμά, επάγγελμα οικιακά σου λέει, που δεν έκανε τίποτα άλλο, από το να είναι μέσα σε ένα αυτοκίνητο και να μας τρέχει από εδώ κι από κει. Εχαριστώ δεν θα πάρω!!!!!!!!!!

4. Σε τί μπορεί να νοιώθει ασφάλεια την εποχή μας ένας γονιός που έχει το παιδί του σε ένα σχολείο, όπου α. δεν μπαίνει κανένας χωρίς να ελεγχθεί η ταυτότητά του και ο λόγος που είναι εκεί, β. που το παιδί παραδίδεται σε συγκεκριμένα πρόσωπα στο τέλος της ημέρας, γ. που είναι βέβαιος ότι δεν θα το αφήσουν να φύγει νωρίτερα γιατί η δασκάλα της τελευταίας ώρας αρρώστησε, δ. που οι κούνιες και τα παιχνίδια της αυλής θα πληρούν τις προδιαγραφές και ο γονιός θα μπορεί να το ελέγχξει αυτό (ναι, γιατί τα πληρώνει) κλπ. κλπ. κλπ.???? Αν αυτοί δεν είναι μερικοί λόγοι να αισθάνεται κανείς ασφάλεια, τί να πω?

Link to comment
Share on other sites

4. Σε τί μπορεί να νοιώθει ασφάλεια την εποχή μας ένας γονιός που έχει το παιδί του σε ένα σχολείο, όπου α. δεν μπαίνει κανένας χωρίς να ελεγχθεί η ταυτότητά του και ο λόγος που είναι εκεί, β. που το παιδί παραδίδεται σε συγκεκριμένα πρόσωπα στο τέλος της ημέρας, γ. που είναι βέβαιος ότι δεν θα το αφήσουν να φύγει νωρίτερα γιατί η δασκάλα της τελευταίας ώρας αρρώστησε, δ. που οι κούνιες και τα παιχνίδια της αυλής θα πληρούν τις προδιαγραφές και ο γονιός θα μπορεί να το ελέγχξει αυτό (ναι, γιατί τα πληρώνει) κλπ. κλπ. κλπ.???? Αν αυτοί δεν είναι μερικοί λόγοι να αισθάνεται κανείς ασφάλεια, τί να πω?

 

Επειδή πολλοί γονείς είναι σε δίλημμα να πω ότι και στα δημόσια σχολεία (σε δύο που έχω προσωπική πείρα) δεν ελέγχεται η ταυτότητα όποιου μπαίνει το πρωί στο σχολειο με το παιδί του αλλά τα παιδιά τουλάχιστον μέχρι και γ΄δημοτικου τα παραδίδουν οι ίδιες οι δασκάλες στους γονεις.

Όταν ένα παιδί (Αναφέρομαι πάντα μέχρι γ΄δημοτικου - γιατί μέχρι εκεί γνωρίζω τι γίνεται) αρρωστήσει δεν το αφήνουν να φυγει έτσι μόνο του αλλά μας ειδοποιουν από το σχολείο να πάμε να το πάρουμε. Και όταν αρρωστήσει μία δασκάλα και δεν το γνωρίζουμε από τη προηγουμενη τα παιδιά πάνε κανονικά στο σχολείο (όσοι γονείς δεν μπορούν να τα πάρουν πίσω διοτι εργαζονται) και μπαίνουν στο άλλο τμήμα της τάξης τους...Προς Θεού δηλαδή και οι εκπαιδευτικοί του δημοσίου καταλαβαίνουν ότι έχουν να κάνουν με παιδιά και με εργαζομενους γονείς ...

Link to comment
Share on other sites

4. Σε τί μπορεί να νοιώθει ασφάλεια την εποχή μας ένας γονιός που έχει το παιδί του σε ένα σχολείο, όπου α. δεν μπαίνει κανένας χωρίς να ελεγχθεί η ταυτότητά του και ο λόγος που είναι εκεί, β. που το παιδί παραδίδεται σε συγκεκριμένα πρόσωπα στο τέλος της ημέρας, γ. που είναι βέβαιος ότι δεν θα το αφήσουν να φύγει νωρίτερα γιατί η δασκάλα της τελευταίας ώρας αρρώστησε, δ. που οι κούνιες και τα παιχνίδια της αυλής θα πληρούν τις προδιαγραφές και ο γονιός θα μπορεί να το ελέγχξει αυτό (ναι, γιατί τα πληρώνει) κλπ. κλπ. κλπ.???? Αν αυτοί δεν είναι μερικοί λόγοι να αισθάνεται κανείς ασφάλεια, τί να πω?

 

Επειδή πολλοί γονείς είναι σε δίλημμα να πω ότι και στα δημόσια σχολεία (σε δύο που έχω προσωπική πείρα) δεν ελέγχεται η ταυτότητα όποιου μπαίνει το πρωί στο σχολειο με το παιδί του αλλά τα παιδιά τουλάχιστον μέχρι και γ΄δημοτικου τα παραδίδουν οι ίδιες οι δασκάλες στους γονεις.

Όταν ένα παιδί (Αναφέρομαι πάντα μέχρι γ΄δημοτικου - γιατί μέχρι εκεί γνωρίζω τι γίνεται) αρρωστήσει δεν το αφήνουν να φυγει έτσι μόνο του αλλά μας ειδοποιουν από το σχολείο να πάμε να το πάρουμε. Και όταν αρρωστήσει μία δασκάλα και δεν το γνωρίζουμε από τη προηγουμενη τα παιδιά πάνε κανονικά στο σχολείο (όσοι γονείς δεν μπορούν να τα πάρουν πίσω διοτι εργαζονται) και μπαίνουν στο άλλο τμήμα της τάξης τους...Προς Θεού δηλαδή και οι εκπαιδευτικοί του δημοσίου καταλαβαίνουν ότι έχουν να κάνουν με παιδιά και με εργαζομενους γονείς ...

 

Επίσης με το που τελειώνει η πρωινή προσευχή η πόρτα κλειδώνει και για να μπέι ο οποιοσδήποτε ( ακόμη και γονιός) σε ώρα μαθήματος θα εξηγήσει στον επιστάτη τι θέλει και που ακριβώς θα πάει...και ο επιστάττης θα περιμένει να τον δεί να φέυγει.Δεν έιναι ξέφραγα αμπέλια τα δημόσια σχολεία (τουλάχιστον όχι όλα) και επειδή υπάρχει μάλλον μια παρεξήγηση και στα δημόσια έχουνε δικαιώματα και λόγο οι γονείς,μόνο που επειδή δεν πληρώνουνε κάθε μήνα αφήνουνε να ασχοληθεί κανένας άλλος...Και στα δημόσια σχολεία υπάρχουνε εκπληκτικοί δάσκαλοι.Δεν πάει η αφρόκρεμα του τεμπέλη και αδιάφορου.

ΜΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ

Ρατσιστής δεν γεννιέσαι … γίνεσαι

Link to comment
Share on other sites

Εμάς πάλι στο σχολείο που πάει ο ανηψιός μου δεν γίνεται έτσι. Η νύφη μου δεν δουλεύει και το παιδί της έχει έρθει πολλές φορές πιο νωρίς στο σπίτι, χωρίς να το ξέρει, έχω πάει εγώ να το παραλάβω και κάνεις δεν μου είπε τίποτα. Και από όσο γνωρίζω δεν υπάρχει καμία υποχρέωση στο δημόσιο σχολείο να παραδίδουν τα παιδιά σε κάποιον. Μετά τη λήξη των μαθημάτων το παιδί μπορεί να φύγει μόνο του. Και αν κάποιες φιλότιμες δασκάλες κάνουν αυτά που λές, το κάνουν από 'την καλή τους την καρδιά', όχι από υποχρέωση. Άλλωστε εγώ δεν είμαι κατά του δημοσίου σχολείου, απλά απάντησα στο ερώτημα περί ασφάλειας που τέθηκε.

Φυσικά υπάρχουν πολύ καλά δημόσια σχολεία, αλλά εμάς μας ενδιαφέρει το δημόσιο της γειτονιάς μας. Και πολύ καλοί δάσκαλοι υπάρχουν και φυσικά δεν πάει εκεί η αφρόκρεμα του τεμπέλη και του αδιάφορου. Μην βάζετε στο στόμα μου λόγια που δεν τα έχω πει. Εγώ απάντησα πολύ συγκεκριμένα σε 2-3 πράγματα που είπε η ursa Major.

Link to comment
Share on other sites

Και αν κάποιες φιλότιμες δασκάλες κάνουν αυτά που λές, το κάνουν από 'την καλή τους την καρδιά', όχι από υποχρέωση.

 

Δεν τίθεται θέμα "καλής καρδιάς", εδώ τίθεται θέμα διεύθυνσης του (δημόσιου) σχολείου. Το πώς/πότε/ποιος θα παραλαμβάνει το παιδί που φεύγει είναι θέματα που καθορίζονται από τον/την διευθυντή/ντρια του σχολείου.

Αν κάποιο σχολείο είναι "ξέφραγο αμπέλι", τότε εκεί πρέπει να κινητοποιηθούν άμεσα οι γονείς μέσω του συλλόγου τους και να ρυθμιστούν αυτά τα θέματα.

Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Θέλετε να πείτε ότι στην τετάρτη και στην πέμπτη δημοτικού, στα δημόσια σχολεία, τα παιδιά παραδίδονται σε συγκεκριμένους ανθρώπους όταν σχολάνε? Σε ποια χώρα?

Link to comment
Share on other sites

Θέλετε να πείτε ότι στην τετάρτη και στην πέμπτη δημοτικού, στα δημόσια σχολεία, τα παιδιά παραδίδονται σε συγκεκριμένους ανθρώπους όταν σχολάνε? Σε ποια χώρα?

 

Στο ολοήμερο που πάει ο γιός μου (α' δημοτικού), η δασκάλα που ανοίγει την πόρτα, ρωτάει το κάθε παιδί, το καθε ένα ξεχωριστά, πού ειναι η μαμά/ο μπαμπάς κλπ (δλδ να δείξει το κάθε παιδί ποιός το περιμένει) και τότε το κάθε ένα βγαίνει έξω και πάει στους δικούς του.

Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people.

Link to comment
Share on other sites

Θέλετε να πείτε ότι στην τετάρτη και στην πέμπτη δημοτικού, στα δημόσια σχολεία, τα παιδιά παραδίδονται σε συγκεκριμένους ανθρώπους όταν σχολάνε? Σε ποια χώρα?

 

Μιλάμε για της τάξεις που πάνε τα παιδιά μας (μέχρι τρίτη δηλ.) Όμως, όταν πάει το παιδί μου Τετάρτη-έκτη..θα το περιμένω πάλι στην έξοδο.Απο την τάξη μέχρι εκεί μάλλον δεν κινδυνέυει :wink: Φαντάζεσαι παιδί της έκτης να δεί τη μάνα του έξω απο την τάξη? Δε θα έιναι και το καλύτερό του.

Στο ιδιωτικό απο την άλλη ποιός θα το πάρει?

Στο λεωφορείο που θα μπεί κινδυνέυει λιγότερο?

Δεν έιναι όμως επίθεση και σε καμία περίπτωση δεν έιναι κάτι προσωπικό. :D

ΜΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ

Ρατσιστής δεν γεννιέσαι … γίνεσαι

Link to comment
Share on other sites

Θέλετε να πείτε ότι στην τετάρτη και στην πέμπτη δημοτικού, στα δημόσια σχολεία, τα παιδιά παραδίδονται σε συγκεκριμένους ανθρώπους όταν σχολάνε? Σε ποια χώρα?
ε οχι! μη σου πω οτι πολλα ειναι αυτα που γυριζουν και μονα τους.
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ ότι είναι θέμα διεύθυνσης.

 

Στο δικό μας δημόσιο σήμερα το πρωϊ δεν αφήναν κανέναν γονιό να περνάει μέσα. Ήταν η διευθύντρια στην πόρτα και μας είπε πέρασε η βδομάδα προσαρμογής, τα παιδιά τα αφήνουμε στην πόρτα γιατί δε θέλω να βρίσκονται γονείς μέσα γιατι μπορεί να μπει και κανένας άσχετος.

Μου φάνηκε πολύ λογικό και να πω την αλήθεια το πρωϊ που την πήγαινα έμενα μέχρι την προσευχή που κλειδώνει η πόρτα, για αυτό το λόγο γιατί έβλεπα πολλούς ενήλικες στην αυλή.

Σας πληροφορώ ότι μερικοί γονείς δυσαρεστήθηκαν και το χαρακτήρισαν ΑΥΣΤΗΡΟ να μην μπορούν να πάνε τα παιδιά μέχρι την τάξη.

Εμένα μια χαρά μου φάνηκε.

 

Το μεσημέρι η δασκάλα παραδίδει στον γονιό και θα πρέπει να έχουν ενημερωθεί με χαρτί και υπογραφή για να πάρει το παιδί κάποιος άλλος. Μιλάω για την πρώτη δημοτικού.

 

Εάν λείπει κάποια δασκάλα τα παιδιά απασχολούνται ή με τη διευθύντρια ή στο άλλο τμήμα. Έτσι μας είπαν.

Επίσης αν ο γονιός δεν είναι έξω μας είπαν ότι παραμένουν με την κυρία που καθαρίζει και τη δασκάλα του ολοήμερου. Εξάλλου όλοι έχουμε συμβουλέψει το παιδί οτι ΠΟΤΕ ΔΕ ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ Η ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΞΕΝΟ και αν δε δούμε τη μαμά ή το μπαμπά περιμένουμε μέσα.

 

Οι δασκάλες φροντίζουν κυρίως για τις μικρές τάξεις στις μεγαλύτερες τα παιδιά και οι γονείς έχουν μπει στο νόημα, και οι ίδιοι οι γονείς τους επιτρέπουν να γυρίζουν μόνα στο σπίτι.

 

Εξάλλου πόσα σχολικά δεν αφήνουν το παιδί ένα δρόμο πιο πέρα από το σπίτι του?

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Ευχαριστώ την pam και την gravias για ευνόητους λόγους ....

Ειλικρινά κρατιέμαι με το ζόρι να μην πάρω μέρος σε αυτή τη συζήτηση ... γιατί πραγματικά γράφονται σημεία και τέρατα από μερικούς ... αλλά στην κατάσταση που είμαι δεν θέλω να συχγιστώ ....

Ξέρετε δεν είναι όλοι οι δάσκαλοι των δημοσίων σχολείων οι άχρηστοι και ανεύθυνοι που περιγράφετε ... μπορεί να μην έχουν αναρτημένο το προφίλ τους στην ιστοσελίδα του σχολείου που ανήκουν ... αλλά κυκλοφορούμε και εκεί μέσα ξέρετε άνθρωποι με μεταπτυχιάκα και διδακτορικά .... σε μεγαλύτερο ποσοστό από τα "καλά" ιδιωτικά, σας το υπογράφω! Και πάνω από όλα άνθρωποι που νοιάζονται και αγαπούν τους μαθητές τους σαν δικά τους παιδιά και ας παίρνουν μισθούς πείνας ... Έλεος δηλαδή!!!!

Συγγνώμη για το ύφος μου αλλά έχω αγανακτήσει τόσα χρόνια να ακούω αυτά και άλλα χειρότερα και να προσπαθώ να αποδείξω πως δεν είμαι ελέφαντας!!!

1aLup3.png

 

BtUIp3.png

Link to comment
Share on other sites

Ας τοποθετηθώ και εγώ, με μία μικρή εμπειρία τόσο σαν παιδί εκπαιδευτικών (σε δημόσιο και για 2 χρόνια διευθυντής σε ιδιωτικό) όσο και σαν Φυσικός που δίδαξε για 3 χρόνια σε φροντιστήρια και ιδιαίτερα.

 

Ξεκινάω κάνοντας απόλυτα ξεκάθαρη την θέση μου: Είμαι θέση και στάση υπέρ του Δημόσιου σχολείου και κατά του ιδιωτικού για τους εξής βασικούς λόγους:

1. Αν εξαιρέσεις τις "φίρμες" των ιδιωτικών στις οποίες πληρώνεις τις διασυνδέσεις που προσφέρουν στα παιδιά σου για επαγγελματική καριέρα μετά, για όλα τα άλλα δεν θεωρώ ότι οι υπηρεσίες που προσφέρουν είναι ανάλογες του κόστους.

 

2. Το σχολείο δεν θεωρώ ότι είναι προπαρασκευή για το Πανεπιστήμιο ούτε για καριέρα. Αυτό θα αλλάξει σύντομα και στην χώρα μας όταν οι εξετάσεις θα γίνονται από τα Πανεπιστήμια και όχι από τα Λύκεια. Ακόμη και έτσι όμως, όλα είναι θέμα εκπαιδευτικών και είμαι σε θέση να ξέρω και από την εμπειρία του πατέρα μου σαν διευθυντή ιδιωτικού, ότι η διαδικασία πρόσληψης εκπαιδευτικών στον ιδιωτικό (όχι για τις "φίρμες") δεν είναι τέτοια που να εξασφαλίζει την αφρόκρεμα των εκπαιδευτικών. Ούτε πληρώνουν τόσα που να το κάνουν. Έτσι λοιπόν όσο τύχη είναι να πέσεις σε καλό εκπαιδευτικό στο Δημόσιο, άλλο τόσο είναι και στο ιδιωτικό.

 

3. Από την στιγμή που εξαρτώνται από τα λεφτά των γονιών, δεν θα φέρουν ποτέ αντίρρηση σε ότι θέλει ο πελάτης (δηλαδή ο γονιός) και πιστέψτε με ότι υπάρχουν τέτοια "ψώνια" που δεν τους ενδιαφέρει ούτε αν θα μάθει το παιδί τους γράμματα ούτε αν θα γίνει άνθρωπος, αλλά μόνο να την πουν σε όλους τους άλλους μέσω του παιδιού. Άρα καμία ατέλεια δεν θα υποδειχθεί κλπ κλπ.

 

4. Θέλω πολύ το παιδί μου να έχει φίλους από το σχολείο τους οποίους να μπορεί να τους βλέπει και μετά το σχολείο και θα είναι από την γειτονιά.

 

Αυτοί είναι κάποιοι από τους λόγους και πιο βασικοί. Στο θέμα της ασφάλειας που αναφέρθηκε: Τα παιδιά στο δημοτικό, τα περιμένουν οι γονείς στην πόρτα του σχολείου και επομένως δεν μπαίνει θέμα να τα απαγάγει κανείς. Πέμπτη και Έκτη δημοτικού που αναφέρθηκε, προσωπικά μπορεί και να τα αφήνω να πηγαινοέρχονται μόνα τους μια και το σχολείο είναι κοντά και θα έχουν μάθει, όπως κάνουν και τώρα, να προσέχουν. Αλήθεια τα σχολικά των ιδιωτικών έχουν όλα ζώνες ασφαλείας;

 

Όσον αφορά μουσική, ξένες γλώσσες κλπ, με τα χρήματα αυτά και λιγότερα μπορώ να βρω έξω πιθανόν καλύτερα, μια και θα είναι η κύρια ασχολία τους και όχι δευτερεύουσα όπως στα ιδιωτικά σχολεία.

 

Τέλος για το θέμα ότι έχεις λόγο για την επίδοση του εκπαιδευτικού στο ιδιωτικό και όχι στο δημόσιο, συμφωνώ μεν αλλά όχι στην ουσία του. Τι εννοώ: Αν υπάρχει πρόβλημα με την συμπεριφορά του δασκάλου, γιατί εκεί είναι η ουσία, τότε το λύνεις αμέσως και στο δημόσιο σχολείο. Αν έχεις πρόβλημα με την ικανότητα διδασκαλίας τότε θέλει λίγο ανάλυση παραπάνω:

 

Τι εφόδια έχεις για να κρίνεις αν ένας δάσκαλος κάνει καλά την δουλειά του ή όχι; Έχεις τελειώσει Παιδαγωγική Ακαδημία ή αντίστοιχα Φιλοσοφική, Μαθηματικό, Φυσικό κλπ; Έχεις διδάξει και ξέρεις πως είναι να χειρίζεσαι 20 παιδιά; Αν ναι τότε μπορείς και συ να βοηθήσεις το παιδί σου. Είναι σαν να έρθει ο εκπαιδευτικός και βλέποντας την συμπεριφορά του παιδιού να ασκεί κριτική σε σένα σαν γονιό. Μπορεί να το κάνει; Όχι και αν το κάνει θα του απαντήσεις ότι να κοιτάει να κάνει εκείνος την δουλειά του καλά και είναι δικό σου θέμα πως μεγαλώνεις το παιδί.

 

Αν δεν έχεις τίποτε από τα παραπάνω, κατά την γνώμη δεν μπορείς να κρίνεις την εκπαιδευτική του επάρκεια παρά μόνο σαν παιδαγωγό, και για το οποίο όπως είπα μπορείς να απευθυνθείς στον ίδιο τον δάσκαλο, στον διευθυντή, στον σχολικό σύμβουλο.

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα υπαρχουν καλα δημοσια σχολεια και κακα ιδιωτικα,στηγν γειτονια μου εχει δυστηχως κακο δημοσιο σχολειο για πολλους λογους.Δεν θα ξεχασω ποσο αθλια ηταν οι μερες του δημοτικου.Ετσι την στειλαμε παλι στη γειτονια αλλα σε ιδιωτικο,σε αυτο που πηγε και ο πατερας μου και εγω νηπιαγωγειο και ακομη θυμαμαι τη δασκαλα μου και το ποσο τελεια ηταν.Η Μελινα τωρα εχει την κορη της δικης μου δασκαλας.Ειναι τσεκαρισμενο,πολυ καλο σχολειο,οικογενειακο και πολυ οικονομικο.Αν εμενα βορεια προαστεια δεν ξερω αν θα την εστελνα σε ιδιωτικο.Και να πω οτι μονο δημοτικο θα παει σε ιδιωτικο αυτη και ο γιος μου,μετα θα πανε σε δημοσιο.Ηθελα να εχει καλες βασεις.

Link to comment
Share on other sites

Μπορείτε να πάρετε μέρος και στην ψηφοφορία

 

http://parents.org.gr/forum/viewtopic.php?t=1396

 

χαίρομαι αφάνταστα όταν βλέπω ότι τα προβλήματα της παιδείας που παίρνουν

τα παιδιά μας ή θα πάρουν έχουν ήδη λυθεί και το μόνο πρόβλημα που υπάρχει

είναι σε ποιό σχολείο θα πάνε κι όχι τι θα διδαχθούνε :wink:

Το δικαίωμά σας να ομιλείτε,δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά

Link to comment
Share on other sites

Τελικά δεν ξέρω τί άλλος λόγος υπάρχει για να επιλέξει κανείς ιδιωτικό σχολείο, εκτός απ’την καλή μόρφωση, τουλάχιστον σε βάσεις που ο κάθε γονιός θεωρεί σημαντικές. Προσωπικά φοβάμαι τα δημόσια σχολεία, στοιβαγμένα παιδιά σε ακατάλληλες αίθουσες, σε περιορισμένους χώρους, σε ανεπαρκείς εγκαταστάσεις, φοβάμαι τα ιδιωτικά σχολεία με «φιλοσοφία» που ολισθαίνουν σε ακαδημαϊσμό και επικίνδυνες ιδεολογικές αποκλίσεις, όπως φοβάμαι και τα πειραματικά σχολεία που πειραματίζονται σε ανθρώπους.

 

Δεν θα επέλεγα ένα ιδιωτικό σχολείο επειδή είναι δίπλα στο σπίτι μου, επειδή κρατάει το παιδί μετά ως αργά και με βολεύει στη δουλειά.

 

Δεν θα επέλεγα ιδιωτικό σχολείο γιατι προσφέρει καλύτερες εξωσχολικές δραστηριότητες και επιπλέον μαθήματα. Ετσι κι αλλιώς το κάθε παιδί είναι ξεχωριστή προσωπικότητα και το καλύτερο σχολείο προσαρμόζεται στη μετριότητα. Αν ένα παιδί έχει ταλέντο στο πιάνο, κακά τα ψέμματα, θα κάνει ιδιαίτερα μαθήματα, ακόμα κι άν το ιδιωτικό σχολείο παρέχει μουσική παιδεία.

 

Δεν θα επέλεγα ιδιωτικό σχολείο γιατι οι εκπαιδευτικοί του απεργούν λιγώτερο. Είναι δικαίωμα του εργαζομένου ν’απεργήσει και θα σταθώ δίπλα του άν έχει δίκαια αιτήματα.

 

Δεν θα επέλεγα ιδιωτικό σχολείο για να μου δίνουν κάθε μέρα κατάλογο με τα κατορθώματα που έκανε το βλαστάρι μου. Θα ήθελα να μπορώ να βρω προσωπικά το δάσκαλο και να ρωτήσω κάτι που με ενδιαφέρει για την πρόοδο του παιδιού.

 

Δεν θα επέλεγα ιδιωτικό σχολείο για να μπει το παιδί μου πιο εύκολα σε Πανεπιστήμιο. Δεν έχω καμμία φιλοδοξία να δω τα παιδιά μου γιατρούς, δικηγόρους, μηχανικούς, επιστήμονες. Ας κάνουν ό,τι θέλουν. Αλλά θα με πειράξει πολύ άν δεν γνωρίζουν ποιός ήταν ο εφευρέτης της ατμομηχανής, τα αριστουργήματα που έγραψε ο Βιζυηνός ή ποιός ήταν ο Κομφούκιος.

Να γίνουν οδηγοί απορριματοφόρου, όπου οι απαιτήσεις τυπικών προσόντων εκπαίδευσης είναι χαμηλές, μάλιστα να γίνουν, αλλά να έχουν πολιτισμό και μόρφωση.

Link to comment
Share on other sites

Απαντώντας γενικά, να πω πως ο λόγος που επιλέγει ΣΗΜΕΡΑ κάποιος γονιός να στείλει το παιδί του σε ιδιωτικό (μπορεί να) είναι τελείως άσχετος με το θέμα "παιδεία".

 

Εγώ προσωπικά επιλέγω ιδιωτικό για να εμπνευστεί το παιδί μου στο σχολείο, να το αγαπήσει και να το αγκαλιάσει και όχι για να μάθει Κονφούκιο και Βυζιηνό. ΚΑι αυτά ναι, αλλά δευτερευόντως.

Επίσης, αντίθετα με τις προλαλήσαντες (gavrias, gerkon κλπ), επειδή είμαι εργαζόμενη πολλές ώρες μητέρα όπως πολλές άλλες μητέρες, δεν έχω την δυνατότητα να είμαι εκεί όταν τα παιδιά μου σχολάνε αλλά ούτε και όταν πηγαίνουν το πρωϊ. Η λύση για μένα είναι το σχολικό. Αυτό παρέχεται μονο σε ιδιωτικό. Και ναι όλα έχουν προδιαγραφές ασφαλείας. Γίνεται συνεχώς έλεγχος για αυτό.

 

Επίσης απαντώνας στην olga, έχω να πω το εξής: την φήμη τους οι δημόσιοι εκπαιδευτικοί, οι ίδιοι την δημιουργουν και την θρέφουν. Οπως οι δημόσιοι υπάλληλοι, οι ταξιτζήδες κλπ. Ας μην αναζητάμε την ευθύνη στους άλλους, όλοι μας τελειώσαμε σχολείο και μάθαμε τι θα πει δημόσιος δάσκαλος. Θυμίζω ως εκ περισσού, τα κατορθώματα της εκπαιδευτικής κοινότητας στο θέμα της Αμαρύνθου...τελικά το κορίτσι κατέληξε σε ιδιωτικό.

 

Τέλος, γενικά μιλώντας, αντιτίθεμαι εξ ορισμού στην έννοια του φροντιστηρίου είτε αγγλικών είτε ελληνικών. Αυτήν την δουλειά που κάνουν εκεί, θα έπρεπε να την κάνουν στα δημόσια - κατα τα άλλα- σχολεία. Εγώ όταν φωνάζω τον μπογιατζή να μου βάψει δεν περιμένω να του δώσω ένα χεράκι για να τελειώσει. Έτσι και με την παιδεία. Είναι δουλειά του εκπαιδευτικού να μορφώσει τα παιδιά ώστε το βράδυ στο σπίτι τους να τα χαίρονται οι γονείς τους. Οχι να κατακερματίζεται ο χρόνος τους στα φροντιστήρια, έχουν δεν έχουν οι γονείς τους οικονομική έπιφάνεια...

Link to comment
Share on other sites

Τι εφόδια έχεις για να κρίνεις αν ένας δάσκαλος κάνει καλά την δουλειά του ή όχι; Έχεις τελειώσει Παιδαγωγική Ακαδημία ή αντίστοιχα Φιλοσοφική, Μαθηματικό, Φυσικό κλπ; Έχεις διδάξει και ξέρεις πως είναι να χειρίζεσαι 20 παιδιά; Αν ναι τότε μπορείς και συ να βοηθήσεις το παιδί σου. Είναι σαν να έρθει ο εκπαιδευτικός και βλέποντας την συμπεριφορά του παιδιού να ασκεί κριτική σε σένα σαν γονιό. Μπορεί να το κάνει; Όχι και αν το κάνει θα του απαντήσεις ότι να κοιτάει να κάνει εκείνος την δουλειά του καλά και είναι δικό σου θέμα πως μεγαλώνεις το παιδί.

 

Αν δεν έχεις τίποτε από τα παραπάνω, κατά την γνώμη δεν μπορείς να κρίνεις την εκπαιδευτική του επάρκεια παρά μόνο σαν παιδαγωγό, και για το οποίο όπως είπα μπορείς να απευθυνθείς στον ίδιο τον δάσκαλο, στον διευθυντή, στον σχολικό σύμβουλο.

 

Ενώ συμφωνω σχεδόν απόλυτα σε όλα όσα είπες, gerkon, εδω έχω ένα θέμα...

Ναι, συμφωνω ότι δεν είναι ο γονιός ο κατάλληλος να κρίνει την παιδαγωγική επάρκεια του εκπαιδευτικού.

Θα΄θελα όμως να ξέρω ότι υπάρχει καποιος που το κάνει! Και δυστυχως, απόσο ξέρω, δεν υπάρχει κανείς! Αξιολογείται ποτε κανενας εκπαιδευτικός για τη δουλεια του, τις γνωσεις του, την παιδαγωγική του επάρκεια? Απο ποιον? Και αν δεν πληροι καποιες προϋποθέσεις, γινεται τιποτα? Απλα συνεχιζει να διδασκει και να παιρνει παιδια στο λαιμο του...

 

Αν, πχ, μια δασκάλα αδυνατεί να πειθαρχησει 15 παιδια Α δημοτικου (κατα δική της ομολογία), γινεται κατι? Ριχνουμε την ευθυνη στα ατιθασα πιτσιρίκια και η δασκάλα συνεχιζει τη δουλεια της όπως νομιζει ΄τι ξερει, θεμα για την παιδαγωγική της επάρκεια δεν υπαρχει - κατα το σχολειο....

 

Κι ας μην μεινω στην πειθαρχια... Ολοι μας δεν έχουμε παραδειγματα απο τη μαθητική μας ζωη, κακων δασκάλων/καθηγητων? Και δεν εννοω αυστηρων αλλα δασκαλων που σταθηκαν ανικανοι να μας μεταδωσουν οποιαδηποτε γνωση, που ήταν αδιάφοροι, κλπ κλπ.... Πολλοι απο αυτους δεν συνεχιζουν να 'διδασκουν' γιατι δεν κρινονται απο κανεναν?

Link to comment
Share on other sites

Επίσης απαντώνας στην olga, έχω να πω το εξής: την φήμη τους οι δημόσιοι εκπαιδευτικοί, οι ίδιοι την δημιουργουν και την θρέφουν. Οπως οι δημόσιοι υπάλληλοι, οι ταξιτζήδες κλπ. Ας μην αναζητάμε την ευθύνη στους άλλους, όλοι μας τελειώσαμε σχολείο και μάθαμε τι θα πει δημόσιος δάσκαλος.

 

ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΜΑΘΩ!!!

 

Είναι δουλειά του εκπαιδευτικού να μορφώσει τα παιδιά ώστε το βράδυ στο σπίτι τους να τα χαίρονται οι γονείς τους.
:shock::shock:

 

Αν συγκρίνεις τη "δουλειά" που κάνω εγώ στο παιδί σου, με τη δουλειά που κάνει ο μπογιατζής στο σπίτι σου, τότε πραγματικά λυπάμαι!!!

 

Και η "δουλειά" η δικιά σου γλυκιά μου με το παιδί σου πια ακριβώς είναι;;;

 

 

:shock::shock::shock:

1aLup3.png

 

BtUIp3.png

Link to comment
Share on other sites

Η λύση για μένα είναι το σχολικό. Αυτό παρέχεται μονο σε ιδιωτικό. Και ναι όλα έχουν προδιαγραφές ασφαλείας. Γίνεται συνεχώς έλεγχος για αυτό.

Μπορείς κανείς να μισθώνει τηλεφωνούμενο ταξί να πηγαινοφέρνει το παιδί σχολείο. Ερχεται φθηνότερα απο ιδιωτικό σχολείο, το κάνει μια γνωστή μου και μάλιστα έχει ένα μπούστερ καθισματάκι σε βεραμάν που ταιριάζει μούρλια με το κίτρινο του ταξί.

Link to comment
Share on other sites

Τι εφόδια έχεις για να κρίνεις αν ένας δάσκαλος κάνει καλά την δουλειά του ή όχι; Έχεις τελειώσει Παιδαγωγική Ακαδημία ή αντίστοιχα Φιλοσοφική, Μαθηματικό, Φυσικό κλπ; Έχεις διδάξει και ξέρεις πως είναι να χειρίζεσαι 20 παιδιά; Αν ναι τότε μπορείς και συ να βοηθήσεις το παιδί σου. Είναι σαν να έρθει ο εκπαιδευτικός και βλέποντας την συμπεριφορά του παιδιού να ασκεί κριτική σε σένα σαν γονιό. Μπορεί να το κάνει; Όχι και αν το κάνει θα του απαντήσεις ότι να κοιτάει να κάνει εκείνος την δουλειά του καλά και είναι δικό σου θέμα πως μεγαλώνεις το παιδί.

 

Αν δεν έχεις τίποτε από τα παραπάνω, κατά την γνώμη δεν μπορείς να κρίνεις την εκπαιδευτική του επάρκεια παρά μόνο σαν παιδαγωγό, και για το οποίο όπως είπα μπορείς να απευθυνθείς στον ίδιο τον δάσκαλο, στον διευθυντή, στον σχολικό σύμβουλο.

 

Ενώ συμφωνω σχεδόν απόλυτα σε όλα όσα είπες, gerkon, εδω έχω ένα θέμα...

Ναι, συμφωνω ότι δεν είναι ο γονιός ο κατάλληλος να κρίνει την παιδαγωγική επάρκεια του εκπαιδευτικού.

Θα΄θελα όμως να ξέρω ότι υπάρχει καποιος που το κάνει! Και δυστυχως, απόσο ξέρω, δεν υπάρχει κανείς! Αξιολογείται ποτε κανενας εκπαιδευτικός για τη δουλεια του, τις γνωσεις του, την παιδαγωγική του επάρκεια? Απο ποιον? Και αν δεν πληροι καποιες προϋποθέσεις, γινεται τιποτα? Απλα συνεχιζει να διδασκει και να παιρνει παιδια στο λαιμο του...

 

Αν, πχ, μια δασκάλα αδυνατεί να πειθαρχησει 15 παιδια Α δημοτικου (κατα δική της ομολογία), γινεται κατι? Ριχνουμε την ευθυνη στα ατιθασα πιτσιρίκια και η δασκάλα συνεχιζει τη δουλεια της όπως νομιζει ΄τι ξερει, θεμα για την παιδαγωγική της επάρκεια δεν υπαρχει - κατα το σχολειο....

 

Κι ας μην μεινω στην πειθαρχια... Ολοι μας δεν έχουμε παραδειγματα απο τη μαθητική μας ζωη, κακων δασκάλων/καθηγητων? Και δεν εννοω αυστηρων αλλα δασκαλων που σταθηκαν ανικανοι να μας μεταδωσουν οποιαδηποτε γνωση, που ήταν αδιάφοροι, κλπ κλπ.... Πολλοι απο αυτους δεν συνεχιζουν να 'διδασκουν' γιατι δεν κρινονται απο κανεναν?

 

Προσωπικά θεωρώ ότι έχουμε τρόπο ελέγχου, αρκεί να κουνηθούμε και το κάνουμε. Μπορούμε να απευθυνθούμε στον Διευθυντή, μπορούμε να πάμε στον Σχολικό Σύμβουλο, μπορούμε να πάμε στο Υπουργείο, μπορούμε να συμμετάσχουμε στους Συλλόγους Γονέων, να γίνουμε ενεργοί πολίτες.

 

Το θέμα παιδεία είναι εξαιρετικά σημαντικό και πιστεύω πραγματικά ότι ακόμη και τα στραβά της δημόσιας παιδείας δεν πρόκειται ποτέ να τα λύσουμε αν πούμε ότι επειδή συμβαίνουν θα στραφώ στην ιδιωτική. Και έστω ότι μία δασκάλα σε ιδιωτικό αδυνατεί να επιβάλλει πειθαρχία. Θα την απολύσει και θα φέρει άλλη. Και ρωτάω εγώ: Στο δημόσιο σχολείο θέλουμε να έχουμε λόγο για την επιλογή του εκπαιδευτικού. Στο ιδιωτικό έχουμε; Ποιος την προσλαμβάνει; Ο ιδιοκτήτης. Ξέρει να το κάνει όμως; Δεν ξέρω.

 

Γενικά πιστεύω ότι το δημόσιο κομμάτι είναι πολύ καλύτερο σε τομείς παιδείας και υγείας από τον ιδιωτικό, παρόλα τα προβλήματα του (και πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις). Για παράδειγμα παρόλο που γεννήσαμε και τα δύο παιδιά μας στο Λητώ (ιδιωτικό) με έναν εξαίρετο γιατρό, σχεδόν όλα τα δύσκολα περιστατικά τα στέλνουν σε δημόσιο. Ή ακόμη στα Πανεπιστήμια: Τελείωσα το Φυσικό στο Πανεπιστήμιο Κρήτης ένα δημόσιο Πανεπιστήμιο το οποίο ήταν εφάμιλλο ή καλύτερο από πολλά Ευρωπαικά. Και τελείωσα Δημόσιο σχολείο το 3ο Λύκειο Ζωγράφου, όπου όλοι μα όλοι οι καθηγητές ακόμη και οι μη τόσο άρτια εκπαιδευμένοι, έδειχναν απίστευτο ενδιαφέρον για τα παιδιά. Πιο πρόσφατα; τόσο στο νήπιο όσο και πρώτη αλλά και τώρα δευτέρα δημοτικού, οι δασκάλες της κόρης μου είναι φοβερές, και είναι σε δημόσιο σχολείο. Ή είμαι πάρα πολύ τυχερός ή δεν είναι τόσο χάλια η δημόσια εκπαίδευση.

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...