mama

Registered Users
  • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

    532
  • Μελος απο

  • Τελευταια επισκεψη

Συνεισφορα στο φορουμ

0 Neutral

Περισσότερα για την/τον mama

  • Rank
    Νέος Χρήστης

Converted

  • Περιοχή
    Αθήνα
  • Επάγγελμα
    Ιδ. Υπάλληλος
  1. Το ότι υπάρχει πρόβλημα και στις ωρες των ειδικοτητων (οπου βεβαια γενικά τα παιδια είναι πιο "χαλαρά" και ζωηρά) δείχνει ισως οτι υπάρχει θέμα με την τάξη αλλά δεν απαλάσσει τη δασκάλα από τη δική της ευθύνη. Αλήθεια, θα έλεγε ποτέ αυτο που είπε σε εσένα, και στον Σχολικό Συμβουλο; Δεν νομιζω.... Θα μπορουσατε ίσως οι γονείς να πατε στον διευθυντη και να ρωτησετε πιο συγκεκριμένα ποιό είναι το πλάνο του, τι σκοπεύει να κάνει; Απο τη στιγμη που υπάρχει προβλημα, ειναι προφανές οτι ο τρόπος με τον οποιο δουλευει η δασκάλα μεσα στην τάξη δεν λειτουργει. Άρα κάτι πρεπει να αλλάξει. Έχουν σκεφτει οτιδηποτε Πχ. συνέπειες στους ταραξιες/επιβραβευσεις/να αλλάξουν θεσεις κάποια παιδια/κλπ κλπ; Εχει προτεινει κατι ο Συμβουλος; Εχει μπει και ο Συμβουλος στην τάξη σε ωρα μαθηματος; Εχουν κατσει στο ίδιο τραπεζι ολοι οι εκπαιδευτικοι που μπαινουν στο τμημα για να μιλησουν για κάθε παιδι ξεχωριστα και για εκεινες τις παρεουλες που δημιουργουν την αναστάτωση; Το να κάνεις μια συνάντηση και να πετάξεις το μπαλάκι στους γονεις (οι οποίοι σαφως και πρέπει να συνεργαστουν αλλά δεν αρκεί αυτο) δεν είναι η λύση..
  2. Σε σχέση με τον Συμβουλο, δεν ξέρω εάν μπορουν να τον καλέσουν γονείς και οχι ο διευθυντης, ίσως ο Συλλογος Γονέων του σχολειου σας να έχει απάντηση. Για να μην παρεξηγηθώμ τους αναπληρωτές κλπ δεν τους υποτιμώ, η ποιοτητα της δουλειάς που θα κανει ο δάσκαλος δεν έχει να κανει με τη σχέση εργασίας του. Απλά συνηθως αλλάζουν σχολεία κάθε χρόνο ανάλογα με τις ανάγκες οπότε ειναι πιο πιθανο να εχουν τα παιδια για ενα μονο χρονο... Όσο για το σχόλιο της δασκαλας για το ζωηρο παιδι που τελειωνει τις εργασίες - είμαστε σοβαροι; Δεν ξέρει τι να πει σε ένα παιδι Γ δημοτικου που εχει τελειωσει την εργασια του και δεν κάθεται ήσυχο;

  3. Διαφημίσεις


  4. Ως μητέρα ενός παιδιού που βρέθηκε σε "δυσκολο" τμήμα στο δημοτικό, η εμπειρία σου μου θυμιζει πολλά και δυστυχώς όχι καλά... Αυτό που εισέπραξα εγώ από το σχολείο είναί ότι από τη στιγμη που θα χαθεί η μπάλα με ένα τμημα (στη δική μας περιπτωση επροκειτο για ενα τμημα 17 παιδιων μόνο!!) από τις πρωτες τάξεις, οι δάσκαλοι, το σχολειο κλπ εχουν ετοιμη τη δικαιολογία: Το τμημα είναι δυσκολο, κάθε χρονιά το αφήνουν για τον "νεο", τον αναπληρωτή, αυτον που θα έρθει με απόσπαση και δεν γνωριζει τι τον περιμένει (εμεις είχαμε κάθε χρονο και άλλο δάσκαλο, κανεις ποτέ δεν πηρε το τμημα 2η χρονια...). Αυτο βέβαια - το ότι ήταν το ανεπιθύμητο τμημα του σχολειου - το αντιλαμβάνονταν και τα ίδια τα παιδιά. Σε εμάς τότε, η λύση ηρθε στην ΣΤ πια, όταν ο δάσκαλος σε συνεργασια με τον διευθυντη και με σχολική συμβουλο που ηρθε για πρωτη φορά μεσα σε τοσα χρονια άλλαξαν τμημα σε ενα απο τα παιδια. Το συγκεκριμενο, άριστη μαθητρια αλλά ζωηρη, δημιουργουσε θεματα μονο οταν ηταν μαζι με συγκεκριμενους συμμαθητες. Μόλις "Εσπασε' η ομαδα, ολα πήγαν καλά μεχρι το τέλος της χρονιας. Προφανως δεν λέω ότι αυτη είναι η λύση και για εσας, κάθε τμημα έχει τα δικά του θέματα. Αλλα αν η δασκάλα δεν μπορει να διαχειριστεί μια δυσκολη τάξη παρόλο που ειναι και αυτο μερος της εκπαίδευσης που έχει πάρει και της δουλειάς της, ας καλέσει Σχολικό Συμβουλο. Το έχει κάνει το σχολείο σας? Ο συμβουλος τι είπε? Εδωσε κάποιες κατευθυνσεις? Πρότεινε κάτι?
  5. (Α, και το commonsensemedia, τον Καλοσαυρο τον κατατασσει στα 8+ )
  6. Όπως και αν είναι χαρακτηρισμένη η κάθε ταινια/παράσταση κλπ, νομιζω δεν διαφωνεί κανεις ότι καλό είναι να κάνει και ο γονιός ένα "ψάξιμο", να διαβάσει κάποια σχόλια σε ένα Site, να ρωτησει στο φορουμ, να δεί το τρέιλερ..ειδικά όταν πρόκειται για τόσο μικρά παιδάκια και όταν έχει κανείς πολυ συγκεκριμένες απόψεις για το τί επιτρέπει ή οχι να δει το παιδι του. Γιατί οπως και να το κάνουμε κάθε πράγμα έχει την ωρα του - και αυτη δεν είναι ίδια για κάθε παιδι... Ενα σάιτ που με έχει βοηθήσει αρκετά γιατί σε αυτο θα βρεις απόψεις και γονιών και παιδιων και αρκετά αναλυτικες πληροφορίες ειναι το http://www.commonsensemedia.org Κάποιες φορές το έχω βρει υπερβολικό, αλλά θεωρώ οτι είναι ένας καλος μπούσουλας. Δεν είναι ευαγγέλιο - εντάξει, μπορει να χαρακτηρίζει την ταινια καταλληλη απο 14 και να αφησω να τη δει το 12χρονο πχ... αν κρινω με βαση αυτα που θα διαβασω οτι το παιδι μου μπορει να το δει. Αλλά δεν θα το αφησω να δει κατι που ειναι για 18χρονα.... Και, επειδη καταλαβαίνω πως οι περισσότερες έχετε μικρότερα παιδια από τα δικά μου (12 & 14), καλό είναι να είστε προετοιμασμένες σε λιγα χρόνια θα χρειάζεται να δινετε μάχη και με το παιδι σας για να μην βλέπει κάτι που εσεις θεωρείτε οτι δεν είναι της ηλικίας του - και εκεί δεν θα είναι οπως με τη συμφορουμιτισσα που η διαφωνία επηρεάζει μόνο εσας και τη διάθεση σας Εκει είναι δυσκολα τα πράγματα.. Το παιδι θα πάει στο σπιτι του φιλου του να παιξει κι εκεινος θα έχει έχει πχ το Grand Theft Auto γιατι απλά το εδιναν δωρεαν με το PS3 και ο γονιός δεν ασχολήθηκε να τσεκαρει το PEGI rating (αλήθεια, έχετε προσέξει πόσα παιδακια του δημοτικου στο public διαλέγουν παιχνιδια χαρακτηρισμένα ως 16 και ανω?) - και θα γυρίσει σπίτι και θα ζητάει να αγοράσει το San Andreas αντι για το FIFA, θα θέλει να δει Μπρουσκο γιατι αυτο βλέπουν και οι υπολοιποι συμμαθητές, θα ζητησει να εχει Facebook απο τα 10 γιατι εχουν κι άλλοι... Αυτές ειναι πιο δυσκολες μάχες...
  7. Επίσης ένας τρόπος για να ελέγχουμε τις χρεώσεις στις πιστωτικές μας ειναι οι ειδοποιήσεις/alerts που έρχονται στο κινητο ή στο mail ειτε μετα απο κάθε κίνηση ειτε μετα απο κινήσεις που συνολικά ξεπερνούν ενα πόσο ανα μέρα. Υπαρχει μια μικρή χρέωση, διαφορετική σε κάθε τράπεζα, αλλα αυτο σε συνδιαςμο με παρακολουθηση των κινήσεων απο web banking μπορεί να μας προστατεύσει και να μας χτυπήσει καμπανάκι αν κατι δεν παει καλα με την κάρτα...
  8. Μα, και οι πιστωτικές ζητούν pin! Και νομίζω πως εχουν ολες πια, άλλωστε η ασφαλεια των συναλλαγών στις κάρτες με chip βασίζεται πια στο pin και οχι στην υπογραφή. Ακομα και στις κάρτες ανεπαφων συναλλαγών, υπαρχει όριο ποσού -νομίζω 25 ευρώ - μέχρι το οποιο μπορείς να κανεις συναλλαγή χωρις pin
  9. @moon child, Θα σταθω μόνο στο "χυμα" του σχολείου που περιγράφεις: Το σχολείο δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να είναι ξεκλείδωτο. Κανονικά οι πόρτες σε όλη τη διάρκεια του ολοήμερου είναι κλειδωμένες και ανοίγουν μόνο για την αποχώρηση των παιδιών στις 3 (αν θυμάμαι καλά) και στις 4:10. Επίσης, στη διάρκεια της διδακτικής ώρας τα παιδιά κανονικά βρίσκονται μέσα στην τάξη, δεν μπορεί κάποια να είναι μέσα και άλλα να περιφέρονται στην αυλη & τους διαδρομους - αυτα τα παιδια ποιος τα επιβλέπει?
  10. Έλα τωρα, miss sunshine... Τα λινκς που παράθεση δεν ειναι δα και κάποια σοβαρή μελέτη... Το ενα ειναι αποψη ενός αρθρογράφου και το αλλο απλή παράθεση μιας επιστολής εκπαιδευτικού άρα - για μένα τουλαχιστον - δεν εχουν περισσότερη βαρύτητα απο τις απόψεις που ανταλλάσουμε εδω, γιατι εχω μάθει τόσα χρονια που χρησιμοποιω το Ίντερνετ να ξεχωρίζω τις μελέτες απο οι τις απόψεις. Το ίδιο portal πάντως εχει φιλοξενήσει και αλλες απόψεις για εκπαιδευτικά θεματα, διαφορετικές απο τις παραπάνω..
  11. Δεν έχω παρακολουθήσει ποιες αλλαγές σκέφτονται να εφαρμόσουν στο δημοτικο - κι ο λόγος ειναι οτι η μέχρι τωρα εμπειρία μου δείχνει οτι όλα γίνονται πρόχειρα, συντεχνειακα, μικροπολιτικά. Για παράδειγμα: σε ενα δημοτικο ΕΑΕΠ, το πρωινό προγραμμα περιλαμβάνει Αγγλικά απο μικρές τάξεις, πληροφορική επίσης κλπ.. Άρα το λογικό θα ηταν το ολοήμερο να επικεντρώνεται στη μελέτη των μαθημάτων της επόμενης μέρας για ολες τις τάξεις. Αυτο που συμβαίνει ειναι οτι προβλέπεται 1 δάσκαλος, μελέτη για τα μικρα τμήματα κατα προτεραιότητα και ολες οι υπόλοιπες ώρες συμπληρώνονται με Γυμναστική, πληροφορική, Θεατρική αγωγή, τα παιδια και οι γονείς γκρινιάζουν και παρακαλούν τις ειδικότητες να τους αφήνουν να μην παρακολουθούν αλλά να μελετούν τα μαθήματα τους. Γιατι εφαρμόζεται αυτο το παράλογο τι στιγμή που ειναι προφανές τι θα ηταν το καλύτερο για τα παιδια? Αν εχει τύχει να παρακολουθήσετε τι γράφεται σε sites σαν το esos, το pde κλπ θα δείτε οτι οι ειδικότητες "σφάζονται" σε συζητήσεις για το ποια ειναι πιο απαραίτητη στο σχολειο - και βέβαια το ίδιο γινεται και αργότερα ( τελευταία κόντρα ηταν αυτη μεταξύ χημικών/πληροφορικών με αφορμή ποιο απο τα μαθήματα τους θα παραμείνει πανελλαδικώς εξεταζόμενο για το καλο των παιδιων βεβαίως!!!) Κατηγορούν λοιπον οι εκπαιδευτικοι τον κάθε υπουργό οτι προχωρά σε αλλαγές με οικονομικά κριτήρια μόνο ( και πιθανότατα εχουν δίκιο) αλλά εμενα προσωπικά δεν με πείθουν οτι νοιάζονται για τα παιδια και οχι για την εξασφάλιση της θεσούλας τους. Ας πει, ας πούμε, αυριο το υπουργειο οτι καταργεί πλήρως τις ειδικότητες απο τα ολοήμερα των εαεπ και αφήνει μόνο δασκάλους για μελέτη - θα δείτε για ποτε θα ξεσηκωθούν ολοι... Σε σχέση τωρα με το τι ισχύει σε αλλες χώρες - καλο θα ηταν οι δικοί μας εκπαιδευτικοι να βλέπουν όλο το "πακέτο" και οχι μόνο τις οικονομικές απολαβές. Λέμε σε φίλους οτι εδω κλείνουν το σχολειο για να ψηφίσουν οι δάσκαλοι, και βάζουν τα γέλια - στην Αγγλία αυτο ειναι αδιανόητο. Λέμε οτι την παραμονή των εθνικών γιορτών γίνονται 2 ώρες γιορτη και τα παιδια φεύγουν, και δεν μας πιστεύουν - στην Κύπρο, 27 Οκτωβρίου κανουν γιορτη και μετά μάθημα και σχολανε κανονικά, οπως οποιαδήποτε άλλη μέρα...
  12. Α, ο Λοβερδος ασχολειται με σοβαρά θέματα τωρα!!!΄ http://www.esos.gr/comment/19384#comment-19384
  13. Επίσης, καλό θα είναι να πάρεις και Ευρωπαϊκή Κάρτα Ασφάλισης από το ασφαλιστικό σου ταμείο ώστε ΑΝ κάτι προκύψει στη διάρκεια του ταξιδιού, να έχεις ιατρική κάλυψη..
  14. Μα αυτη είναι η γραμματική που ειχαμε εμεις... Τα παιδια δεν έχουν Τριανταφυλλιδη τωρα.
  15. Μπορεί να διαφωνώ με το ύφος και περισσότερα posts της Miss Sunshine, αλλά ... ρίξτε και μια ματια στη Γραμματική του Τριανταφυλλιδη σελ 156 http://www.greek-language.gr/greekLang/files/document/modern_greek/grammatiki.triantafyllidi.pdf
  16. Χμ...έδωσα Πανελλαδικές όταν υπήρχαν ακόμα οι Ακαδημιες και μάλιστα σε όλες τις δέσμες, οπότε δεν έχω απλά ακούσει τι γινόταν, μάλλον ξέρω ... :-)