Belfaccino

Registered Users
  • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

    450
  • Μελος απο

  • Τελευταια επισκεψη

Συνεισφορα στο φορουμ

1 Neutral

Περισσότερα για την/τον Belfaccino

  • Rank
    Νέος Χρήστης

Πρόσφατοι επισκέπτες του προφίλ

Το πεδίο των 'πρόσφατων επισκεπτών' είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες ή επισκέπτες.

  1. Καλημέρα, Συμπάσχω. Τα ίδια περίπου τράβηξα κι εγώ όταν πήγε ο γιος μου Α' Δημοτικού πριν 4 χρόνια. Μαζί με έναν άλλο γονιό, είχαμε γίνει κουραστικοί με το θέμα ασφάλειας, επειδή άφηναν τις καγκελόπορτες ανοικτές. Πράγματι, το σχολείο έκανε φιλότιμες προσπάθειες και φρόντιζαν να κλειδώνουν τις καγκελόπορτες κατά τις σχολικές ώρες... αλλά εμένα με ειδοποιήσε γονιός που μάζεψε το παιδί μου γιατί, για κάποιο λόγο, ακολούθησε έναν συμμαθητή του κατά το σχόλασμα του πρωινού ωραρίου, ενώ έπρεπε να συνεχίσει το ολοήμερο και κλειδώθηκε απέξω. Το θέμα είναι ότι κανείς στο σχολείο δεν πήρε χαμπάρι ότι το παιδί έλειπε από την τάξη κι εγώ ειδοποιήθηκα από το γονιό 2 ώρες από την ώρα που κλειδώθηκε απέξω, επειδή ήμουν σε επαγγελματική συνάντηση. Αν και υπάρχουν εγκύκλιοι και νόμοι κτλ, αυτό που σίγουρα μπορείς να κάνεις είναι αυτό που ήδη έκανες. Να μιλάς με το παιδί σου και να του εξηγείς τον κίνδυνο. Το ίδιο και με τις σχολικές εκδρομές. Να του εξηγείς ότι δεν πρέπει να φεύγει από την ομάδα για κανένα λόγο. Αν δεις ότι συνεχίζεται η χαλαρή αντιμετώπιση στο θέμα της ασφάλειας, όμως, καλά θα κάνεις να απευθυνθείς γραπτώς στη διεύθυνση κι αν δεν δεις φως, να απευθυνθείς γραπτώς στην πρωτοβάθμια για να ξεκινήσει διερεύνηση.
  2. Καταρχήν, να σχολιάσω πάνω στο μήνυμα της Kousta που μόλις είδα. Είχα ανοίξει αυτό το θέμα όταν ο γιος μου ήταν στην Α' δημοτικού. Στην Α' δημοτικού είχα ανοικτό μυαλό και εμπιστοσύνη στους εκπαιδευτικούς γιατί θεωρούσα ότι η δουλειά τους είναι ένα λειτούργημα και ότι για να είναι σε αυτή τη θέση, αυτοί οι άνθρωποι προσφέρουν σπουδαίο έργο. Τώρα πια είναι στην Δ' δημοτικού και έχω πια διαπιστώσει δυστυχώς ότι όντως, υπάρχει και ο "κερατάς" που αναφέρει η Kousta και πρέπει να "ενοχολούμε" τον εκπαιδευτικό με ερωτήσεις και να δίνουμε το παρόν (όταν είναι από τους κερατάδες). Διαπίστωσα επίσης και την αδράνεια και απάθεια των γονιών... ωχ αδερδφέ κι εσύ τώρα πας να μας ανακατέψεις.... τέλος πάντων. Τα ματια μας 400! Σοφία Δ., μη σε προβληματίζει το "λεύκωμα". Ήταν αυτοσχεδιασμός της συγκεκριμένης δασκάλας της Α' Δημοτικού. Δε σημαίνει ότι ντε και καλά θα έχετε κι εσείς. Πάντως κακό δεν έκανε... απλά ο συνδυασμός των 4 φυλλαδίων και της αντιγραφής (5 φορές) καθημερινά μαζί με το λεύκωμα είχε λειτουργήσει καταστροφικά.
  3. ma
    Διαφημίσεις

  4. Belfaccino

    Ψείρες!

    Συμπτωματικά, προχθές κάτα την επίσκεψή μας στον παιδίατρο, άκουσα συζήτηση για τις ψείρες και ο παιδίατρος συνέστησε στους γονείς να αποφύγουν τη χρήση των λοσιόν που κυκλοφορούν στα φαρμακεία, διότι περιέχουν βλαβερές ουσίες. Κι εκείνος συνέστησε το ξύδι και χρήση της τσατσάρας.
  5. Έμαθα σήμερα ότι η διεύθυνση μπλόκαρε την πρόσβαση στο ίντερνετ, εξαιτίας του ότι δεν υπάρχει τρόπος να ελεγχθεί η πρόσβαση των παιδιών σε ακατάλληλες ιστοσελίδες.
  6. Εκτός του ότι η μητέρα αυτή έπραξε πολύ λάθος, είμαι πεποισμένη ότι τώρα στιγμάτισε ακόμη περισσότερο την κόρη της στα μάτια των συμμαθητών της. Επίσης, αμαυρίζει και την προσπάθεια των γονιών εκείνων που τηρούν μια πιο λογική στάση να αντιμετωπίσουν κάποια προβλήματα και έτσι μας βάζουν όλους στο ίδιο καζάνι. Αν είχα το παιδί μου στην τάξη της, θα της είχα εκφράσει την γνώμη μου γι αυτό που έκανε. Αμφιβάλλω, όμως, αν έχει τολμήσει κάποιος γονιός να ασχοληθεί με αυτό. Σίγουρα, απλά θα κουτσομπολεύουν πίσω από την πλάτη της. Στο συγκεκριμένο σχολείο, είχα απευθυνθεί στη διεύθυνση και στο σύλλογο γονέων αρκετά για το θέμα της ασφαλείας. Όχι μόνο πώς μπήκε στην τάξη, πώς πέρασε στην αυλή; Ποιος της άνοιξε; Ή μήπως βρήκε τις καγκελόπορτες ανοικτές; Είχα δει, όμως, μια προσπάθεια να φροντίζουν για την ασφάλεια του σχολείου. Μήπως η μητέρα αυτή μπήκε πριν κτυπήσει το κουδούνι και παρέμεινε μέσα στο σχολείο, καραδοκώντας έξω από την τάξη και απλά δεν την πήρανε έγκαιρα χαμπάρι γιατί ήταν όλοι στην προσευχή; Μετά από αυτό, δε θα έπρεπε να αποσταλεί επιστολή προς όλους τους γονείς ενημερώνοντάς τους ότι για την ασφάλεια των παιδιών τους, απαγορεύεται η παραμονή χωρίς άδεια οποιουδήποτε που δεν ανήκει στο προσωπικό του σχολείου; Υπάρχει κι άλλο θέμα στο σχολείο αυτό. Στο μάθημα της πληροφορικής, σε παιδιά Δ' δημοτικού, με ποιο σκεπτικό ο "δάσκαλος" της πληροφορικής βάζει τα 9χρονα να παρακολουθούν τη Βραζιλιάνικη σαπουνόπερα "Πάτυ" στο youtube, αντί να κάνουν κάποιο μάθημα σχετικό με την πληροφορική; Και πώς συνεχίζουν να μπαίνουν τα παιδιά αυτά στο ίντερνετ μέσα στο σχολείο ψάχνοντας κάποια ιστοσελίδα με τρομακτικές εικόνες και φαντάσματα (κάτι σχετικά με τη Μόργκαν), παρόλο που έχει ενημερωθεί η διεύθυνση για το θέμα αυτό από κάποιους γονείς; Πού πρέπει, δηλαδή, να φτάσει το θέμα αυτό; Στα άκρα πάλι;
  7. Ακριβώς, katerinak. έτσι όπως τα λες είναι. Παντού υπάρχουν φάκελοι. Είναι δυνατόν ένας οργανισμός να μην διατηρεί αρχείο; Θα ήταν ανησυχητικό αν δεν το έκανε αυτό. Απλά προφανώς χρησιμοποιήθηκε ο όρος "φακέλωμα" από κάποιους σε μια προσπάθεια να εκφοβίσουν (ανεπιτυχώς) τον Αντώνη ότι δήθεν μαυρίζει ο φάκελος του παιδιού, επειδή τόλμησε να διαμαρτυρηθεί. Αυτά συνήθως λέγονται από άτομα εκτός διδακτικού προσωπικού (βάσει της προσωπικής μου εμπειρίας από το συγκεκριμένο σχολείο όπου πήγαινε κάποτε το δικό μου παιδί). Εμένα μου είχε μεταφέρει, με εντολή της προέδρου του συλλόγου γονέων, ένας γονιός ότι το παιδί μου θα υποφέρει αντίποινα από τους δασκάλους, διότι έκανα θέμα που έχασαν 2 παιδιά σε μια επίσκεψη στην εκκλησία και δεν είχαν ενημερώσει τους γονείς τους. Φυσικά και δεν πίστεψα ότι οι δάσκαλοι θα έκαναν κάτι τέτοιο. Απλά μιλάμε για σχολείο με πολύ κακή αντιμετώπιση προς τους γονείς και λογικό είναι κάποιοι γονείς να δυσανασχετούν και άλλοι να προτιμούν τη σιωπή από φόβο μην "μαυρίσει" ο φάκελος του παιδιού ή μην έχει "αντίποινα"... αν είναι δυνατόν δηλαδή.
  8. Το να σε εκφοβίσουν με το δήθεν φακέλωμα του παιδιού σου είναι κλασσικη πολιτικοποιημένη συμπεριφορά, την οποία καλά κάνεις και γράφεις στα παλιά σου τα παπούτσια. Ούτως ή άλλως υπάρχει φάκελος και ούτως ή άλλως, όλοι οι πολίτες είναι φακελωμένοι. Αντίστοιχο φάκελο θα έχει και η "κυρία αυτή". So what! Η ουσία είναι αλλού. Οι παράνομες μετεγγραφές που αναφέρεις (κλασσική περίπτωση πανελλαδικώς με πρωταγωνιστές τους εκπαιδευτικούς), η καθυστέρηση στην εφαρμογή του ωραρίου που δεσμεύτηκε η διεύθυνση να ακολουθήσει, η αδυναμία έγκαιρης αντιμετώπισης προβλημάτων, που οδηγεί στο να φτάνει ο κόμπος στο χτένι και σε ακραίες ενέργειες για να επιλυθούν. Δεν είναι το μοναδικό δημόσιο δημοτικό με τέτοια θέματα, αλλα πραγματικά, από συζητήσεις με εκπαιδευτικούς και γονείς που έχω κάνει κατά καιρούς από σχολεία άλλων περιοχών, διαπιστώνω ότι δεν είναι από τα σχολεία που λειτουργούν σωστά.
  9. Επιτέλους, ανάσανε ο γιος σου. Εύχομαι να είναι έτσι και οι υπόλοιπες σχολικές του χρονιές.
  10. Σε συνέχεια του προηγούμενου νήματος που ανήρτησα σχετικά με το σνιφάρισμα της κόλλας και της βενζίνης από παιδιά, ενημερώθηκα ότι κυκλοφορεί και η μόδα να έχουν 8χρονα παιδιά λογαριασμό στο facebook και στο msn. Η δικαιολογία που δίνεται είναι ότι θέλουν τα παιδιά να διατηρούν επαφή κατά τους καλοκαιρινούς μήνες που κλείνουν τα σχολεία. Όμως, διαπιστώθηκαν κάποια κρούσματα στο σχολείο όπου πηγαίνουν οι μαθητές στα οποία διδάσκω Αγγλικά κατ'οίκον. Υπάρχουν γονείς που είναι ενημερωμένοι γύρω από το διαδίκτυο και επιβλέπουν και ελέγχουν την πρόσβαση των παιδιών τους στο διαδίκτυο. Υπάρχουν γονείς που δεν γνωρίζουν τη χρήση του διαδικτύου, αλλά και πάλι επιβλέπουν την πρόσβαση των παιδιών τους σε αυτό. Αλλά, δυστυχώς, υπάρχουν και οι γονείς που, είτε γνωρίζουν, είτε δεν γνωρίζουν, δεν ελέγχουν καθόλου την πρόσβαση των παιδιών τους στο διαδίκτυο με αποτέλεσμα να εκτίθενται τα παιδιά αυτά σε ακατάλληλες ιστοσελίδες για την ηλικία τους, το περιεχόμενο των οποίων δεν είναι σε θέση να διαχειριστούν. Στη δική μας περίπτωση, συγκεκριμένα, κάποιο παιδί, 8 ετών, που μάλλον δεν ελέγχεται αρκετά από τους γονείς του όταν χρησιμοποιεί το διαδίκτυο, όχι μόνο έχει σελίδα στο facebook, όχι μόνο συνομιλεί με αγνώστους στο msn chat, αλλά μπαίνει σε ακατάλληλα σάιτ με πτώματα και παραμορφωμένα σώματα. Το παιδί αυτό, σε κάποια επίσκεψη φίλων του στο σπίτι του, τους έδειξε αυτές τις εικόνες με αποτέλεσμα να έχουμε ένα παιδί που μια βδομάδα τώρα δεν μπορεί να κλείσει μάτι, ένα κοριτσάκι που κλαίει γοερά σε άσχετη στιγμή, επειδή έρχονται οι εικόνες αυτές στο μυαλό του κι ένα άλλο να έχει αποκτήσει ένα καινούριο ενδιαφέρον για μακράβια θεάματα. Είναι όλα 8 ετών. Το βρίσκετε υγιές αυτό; Παρόλαυτά, ζητούν όλα να ανοίξουν κι αυτά λογαριασμό στο facebook και στο msn για να μην υστερούν σε τίποτα από τα άλλα παιδιά που λένε ότι έχουν, ή που πράγματι έχουν τέτοιον λογαριασμό. Τι να πω; Η δική μας εποχή έχει κινδύνους που απαιτούν μεγαλύτερη επίβλεψη και έλεγχο. Όπως είπα και στο άλλο νήμα, πρέπει να είμαστε πάντα ένα βήμα μπροστά από τα παιδιά μας και να τα εκπαιδεύουμε και να τα ενημερώνουμε για τη σωστή χρήση της τεχνολογίας κι άλλων πραγμάτων που η ανεπίβλεπτη χρήση τους μπορεί να τα βλάψει. Δεν μπορούμε να τα προστατεύουμε συνέχεια, αλλά μπορούμε να τα καθοδηγούμε.
  11. Σήμερα η ομάδα μαθητών Δ' δημοτικού στην οποία διδάσκω Αγγλικά (ιδιαίτερα), μου ανέφερε μια μόδα που κυκλοφορεί στο σχολείο τους, προφανώς εδώ και πολύ καιρό, του να μυρίζουν την κόλλα UHU που έχουν στη σχολική του τσάντα, στικ και υγρή κόλλα. Το θεωρούν ως κάτι που έχει πλάκα και δεν έχουν καμία ιδέα για το πού μπορεί να οδηγήσει αυτή η φαινομενικά αθώα συνήθεια (ή έχουν ακούσει για τις "ευχάριστες" παρενέργειες, αλλά δεν μπορούν να συνειδητοποιήσουν τον κίνδυνο). Αν και λέγεται ότι η κόλλα τύπου UHU στικ δεν περιέχει διαλύτες, άρα δεν φέρνει τα αποτελέσματα που έχει το σνιφάρισμα μιας επαγγελματικής κόλλας, γεγονός παραμένει ότι η πράξη αυτή εκδηλώνει την αθώα τάση των παιδιών να πειραματίζονται. Μόνο που, στην περίπτωση αυτή, πρόκειται για πειραματισμό με ουσίες. Από το UHU, κάποιο πιο τολμηρό παιδί ίσως βρει κόλλα ανάμεσα στα εργαλεία του πατέρα του και δοκιμάσει να το σνιφάρει. Η επίδραση της εισπνοής μιας κόλλας είναι άμεση στο νευρολογικό σύστημα του ανθρώπου. Είναι, επίσης, εθιστική και οδηγεί σε τραγικά αποτελέσματα αν δεν κοπεί η συνήθεια. Μιλώντας με τους γονείς, διαπίστωσα ότι κάποιοι δεν είχαν ιδέα γι αυτό το θέμα. Γι' αυτό ανοίγω ένα νήμα εδώ. Έχω βρει ένα άρθρο σχετικά με αυτό, προς ενημέρωσή μας. http://www.psychiatry24x7.gr/bgdisplay.jhtml?itemname=substance_inhalants Κι εδώ για τη βενζίνη: http://www.troktikaras.com/2010/08/blog-post_17.html Ας έχουμε το νου μας κι ας εκπαιδεύσουμε τα παιδιά μας όσο είναι νωρίς. Πρέπει να είμαστε πάντα ένα βήμα μπροστά.
  12. Συμφωνώ με τις υπόλοιπες, να μη διακόψεις τα μαθήματα στο φροντιστήριο, διότι κανείς δεν εγγυάται ότι θα καλύψουν την ύλη στο σχολείο και βασικά, ότι θα μάθει τη γλώσσα, που είναι και ο σόχος. Έχω μαθητή Ε' δημοτικού φέτος που δεν έκανε ποτέ μαθήματα Αγγλικών εκτός σχολείου. Ξεκίνησε Αγγλικά στην Γ' δημοτικού. Τελειώνοντας την Δ' τάξη, πρόλαβαν να καλύψουν μόνο τη μισή ύλη. Φέτος στην Ε' δημοτικού, έχουν άλλο βιβλίο σε πιο προχωρημένο επίπεδο και χωρίς να έχουν καλύψει την ύλη του βιβλίου της προηγούμενης χρονιάς (δηλαδή, χωρίς να έχουν φτάσει μαθησιακά στο επίπεδο του νέου βιβλίου), συνεχίζουν από την καινούρια ύλη. Τι μάθημα θα γίνει και τι αποτέλεσμα θα έχει και βασικά τι θα τραβήξουν τα παιδιά που έχουν κενά, ούτε να το σκέφτομαι δεν θέλω. Μακροπρόθεσμα, λοιπόν, συμφέρει το παιδί να μη διακόψει τη συνέχεια της μαθησής του στο φροντιστήριο.
  13. Belfaccino

    Βιβλια ΟΕΔΒ

    Λυπάμαι που είδα αργά το μήνυμα αυτό. Μπορείς να κατεβάσεις δωρεάν τα βιβλία αυτά από το http://pi-schools.sch.gr/dimotiko/ Τουλάχιστον, για την επόμενη φορά, αν θες να γλυτώσεις έξοδα. Μπορείς να τυπώνεις τα βιβλία τμηματικά, καθώς προχωράτε στα μαθήματα. Καταφεύγω σε αυτό όταν ο γιος μου έχει ξεχάσει κάποιο βιβλίο στο σχολείο και έχει εργασία στο σπίτι. Μας έχει βολέψει πολύ. Φυσικά, άλλη αίσθηση έχει το βιβλίο και άλλη μια ασπρόμαυρη ή έγχρωμη εκτύπωση, αλλά τουλάχιστον να ξέρεις ότι έχεις και αυτή την επιλογή.
  14. Τζίνι, σας ευχαριστώ κι εγώ θερμά. Είμαστε άνθρωποι και μέσα από το διάλογο γίνεται αποσαφήνιση διότι ο γραπτός λόγος εύκολα παρερμηνεύεται όταν δεν έχουμε τον άλλον μπροστά μας. Μου άρεσαν, λοιπόν, οι προτάσεις σας. Απλοί και εύστοχοι. Δυστυχώς, η 2η αποτελεί ντροπή της πλειοψηφίας των γονιών, διότι από την εμπειρία μου και σε αυτό το συγκεκριμένο σχολείο που το γνωρίζω από 1ο χέρι, δεν αντιδρούν οι γονείς... Φοβούνται τα φαρμακερά λόγια της διευθύντριας που έχει τον τρόπο της να σε μειώνει και να συγχύζει και προτιμούν να απέχουν και να κάνουν τα στραβά μάτια. Το λέω γιατί είχα παρόμοια εμπειρία με άλλη δασκάλα του ίδιου σχολείου που ευτυχώς πια συνταξιοδοτήθηκε και οι γονείς δεν ήθελαν καμία συμμετοχή. Και να φανταστείς, ο γιος μου δεν ήταν ο άμεσος αποδέκτης της ειρωνείας και των βλαστήμιων της δασκάλας, αλλά τον δυσαρεστούσε πολύ αυτό το αρνητικό κλίμα τρόμου κάθε μέρα μέσα στην τάξη. Οι όποιες προσπάθειές μου να μιλήσω με τη δασκάλα, στη συνέχεια με τη διευθύντρια και τέλος με το τρέχον σύλλογο γονέων ήταν άκαρπες. Όλοι ήθελαν να απέχουν. Η δασκάλα απολογήθηκε ότι «ξεφεύγει» και «ξεσπάει» διότι τα παιδιά της τάξης δεν είχαν αγωγή από το σπίτι τους και μου πρότεινε να μαζέψω… ποιος… εγώ τους γονείς και "να τους πω πώς να μεγαλώσουν τα παιδιά τους με σωστή αγωγή"… (ενώ εκείνη προφανώς νόμιζε ότι είχε αγωγή από το σπίτι της για να συμπεριφέρεται έτσι). Η διευθύντρια (στην οποία αναφέρεται και ο amangos) μου απάντησε με ένα «απαπά… δεν υπάρχει περίπτωση να μιλήσω εγώ στην κυρία τάδε για τη συμπεριφορά της… θα 'χαλαστεί' η ψυχούλα μου» με ακριβώς αυτά τα λόγια... και οι γονείς μου είπαν «αστηνα μωρέ… να περάσει και αυτή η χρονιά…» αυτό είναι το επίπεδό μας συλλογικά. Πάντως, γενικά μιλώντας σε αυτό το θέμα, πιστεύω ότι ο amangos δεν θα δράσει έτσι ακριβώς όπως περιγράφει αν τύχει άλλη δασκάλα του χρόνου. Είμαι σίγουρη ότι θα την ενημερώσει και ο ίδιος και θα ανοίξει συζήτηση. Δεν είναι και τρελός, έτσι amangos; Είμαι σίγουρη, επίσης, και ότι οι συνάδελφοί της γνωρίζουν την ποιότητα του χαρακτήρα της συγκεκριμένης γυναίκας και θα δεχτούν τουλάχιστον να ακούσουν την άποψη του γονιού. Από κει και πέρα, φυσικά θα υπάρξει στενότατη παρακολούθηση των γεγονότων πια.