Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Recommended Posts

εμας παντως κοριτσια ακομα δεν μπηκαν στο βιβλιο της γλωσσας

ακομα γραμμουλες και γραμματακια κανουμε

τα παει με πολυ αργο ρυθμο για να συνηθιζουν λεει σιγα σιγα

στα μαθηματικα εχουμε κανει τρια μαθηματα απο το βιβλιο

ποιος ξερει;ο καθενας εχει το δικο του συστημα

Και εμάς το ίδιο. Πιστεύω ότι έτσι είναι το σωστό και όχι να μπαίνουν με τα μούτρα στα βαθιά. Εν τω μεταξύ, για να τα βάλει κάθε πρωί μέσα στην τάξη η δασκάλα τους, τους κάνει τρενάκι, μπαίνει και αυτή μπροστά κάνοντας το ίδιο και τα παιδιά διασκεδάζουν και μπαίνουν με όρεξη στην τάξη τους. Είναι αυστηρή εκεί που πρέπει αλλά πολύ σωστή.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 543
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Επανήλθα :( Λοιπόν το μεσημέρι αφού κάναμε μια ωραιότατη σελίδα γεμάτα πα,πι,τα,α σε ένα πρόχειρο τετράδιο κ κάναμε κ τη φωτοτυπία επανάληψης του σχολείου ήμουν καπως πιο θετική. Τώρα το βράδυ πριν πάει για υπνο πάω του δείχνω τα πα,πι,τα,α να μου τα πει πριν παει για υπνο κ δεν θυμόταν ουτε ένα μου τα έλεγε άλλα αντί άλλων... Μου έρχεται να πέσω απ'το μπαλκόνι, πως είανι δυνατόν να τα ξεχνάει;;;; Ελεος, αυριο θα πάω στην δασκάλα,αν δεν μπορει να μαθει αυτα που τα κανει μια εβδομαδα τι θα γινει μετα;;;;

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα κοριτσια και καλο κουραγιο..Εμενα οι δικες μου δεν αντιμετωπισαν προβλημα γιατι το να συλλαβιζουν το εμαθαν στο νηπιαγωγειο...Μου κανει εντυπωση γιατι ειχα ρωτησει στα νηπια και μου ειχανε πει οτι απ το υπουργειο υπαρχει προγραμμα προαναγνωσης και προγραφης(ετσι ακριβως μου ειχανε πει)..

.png
Link to comment
Share on other sites

Εμ εξαρτάται και στην νηπιαγωγό που θα πέσεις!!! Εγώ δεν έμεινα ικανοποιημένη πάντως από το νηπιαγωγείο που τον έστελνα. Καλύτερα να μην σχολιάσω τίποτε άλλο το μόνο που σκέφτομαι μήπως ανά δύο χρόνια θα έπρεπε όλοι οι εκπαιδευτικοί να περνάνε και από κανένα ψυχολόγο να μην βγάζουν τα απωθημένα τους πάνω στις αθώες ψυχούλες των παιδιών μας.

Τα παιδιά μου... η ζωή μου!!!!

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ σκεφτόμουν μην φανώ υπερβολική!!! Την ίδια γνώμη έχω, στην ουσία τώρα μαθαίνει το παιδάκι να γράφει, σιγά-σιγά θα βελτιωθεί και ο γραφικός του χαρακτήρας. Κι εμένα δεν μου αρέσουν κάποια γράμματα που κάνει αλλά συνεχώς θα βελτιώνεται. Αν είναι κάποια δασκάλα μέσα ας πει την γνώμη της.

 

annoula δυστυχως πρεπει ελαχιστα κ οσο σε παιρνει να πιεζεις το παιδι για ευαναγνωστα γραμματα, διοτι δυστυχως τα ασχημα γραμματα δυσκολα μετα αλλαζουν. ΟΧΙ ομως κ καλλιγραφιες.Δε νομιζω η δασκαλα να το ειπε τοσο ασχημα μαλλον ομως το παιδι ενιωσε ασχημα κ αυτο εμεινε στον μικρο.Αν τωρα το ειπε με ασχημο τροπο τοτε τι να πω...

RSvcp2.png wNVQp2.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Επανήλθα :( Λοιπόν το μεσημέρι αφού κάναμε μια ωραιότατη σελίδα γεμάτα πα,πι,τα,α σε ένα πρόχειρο τετράδιο κ κάναμε κ τη φωτοτυπία επανάληψης του σχολείου ήμουν καπως πιο θετική. Τώρα το βράδυ πριν πάει για υπνο πάω του δείχνω τα πα,πι,τα,α να μου τα πει πριν παει για υπνο κ δεν θυμόταν ουτε ένα μου τα έλεγε άλλα αντί άλλων... Μου έρχεται να πέσω απ'το μπαλκόνι, πως είανι δυνατόν να τα ξεχνάει;;;; Ελεος, αυριο θα πάω στην δασκάλα,αν δεν μπορει να μαθει αυτα που τα κανει μια εβδομαδα τι θα γινει μετα;;;;

 

Μην αγχωνεσαι...Ειναι λογικο...Ειναι πολυ νωρις ακομα!Το παιδι σου δεν εχει μαθει να διαβαζει εχει μαθει να παπαγαλιζει...Βεβαια αυτο ζηταμε στην αρχη...Η παπαγαλια φερνει σιγα σιγα την αναγνωση.Πριν δωσω πανελληνιες το προηγουμενο βραδυ πριν κοιμηθω δε θυμομουν τιποτα απο την περιφημη ιστορια που ειχα μαθει τοσους μηνες...Τελικα εγραψα 17,5!!!!!!!!

Θελω να πω απο μια στιγμη δε βγαινουν συμπερασματα...Υπομονη κ πολλες πολλες επαναληψεις!

RSvcp2.png wNVQp2.png
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ΑΛΛΑ δεν γίνεται από την πρώτη μέρα διαβάσματος να πρέπει το παιδί και να μάθει το όνομα του και να γράφει και όμορφα. Όσο για την δασκάλα, αυτό ακριβώς είπε στον μικρό "ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΥΤΑ", θα μπορούσε να τον είχε απογοητεύσει με αυτά τα λόγια, πιστεύω πως τα παιδάκια πρέπει να τα ενθαρρύνουμε αν δεν της άρεσαν θα μπορούσε να του πεί να κάνει καλύτερα γράμματα.

Ευτυχώς με την βοήθεια μου και του άντρα μου βλέπω το παιδί μου μέρα με την μέρα να βελτιώνεται στο θέμα του διαβάσματος και να κάνει καλύτερα γράμματα, μάλιστα σύγκρινα τα γράμματα του με ένα παιδάκι β' δημοτικού και ήταν πολύ πιο όμορφα.

Σήμερα μας έβαλε στο τετράδιο των μαθηματικών να γράψουμε τον αριθμό 2 όμως το τετράδιο το πήρε η δασκάλα για να το ελέγξει και ...... δεν μας το έδωσε πίσω. Τα σχόλια δικά σας.

Τα παιδιά μου... η ζωή μου!!!!

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας κορίτσια!

Είμαι και 'γω μαμά "πρωτακίου", συγχρόνως δε και νεογέννητου. Και είμαι και δασκάλα, αλλά με αδεια ανατροφής για φέτος.

Μην ανησυχείτε για τα πρωτάκια σας... θα μάθουν να διαβάζουν και δεν θα το πιστεύτετε.

Δεν έχω βέβαια και τη φοβερή εμπειρία, μην νομίζετε, μια φορά έχω πάρει πρώτη!!! Αλλά οι δασκάλες που ξέρουν, έτσι λένε!

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ΑΛΛΑ δεν γίνεται από την πρώτη μέρα διαβάσματος να πρέπει το παιδί και να μάθει το όνομα του και να γράφει και όμορφα. Όσο για την δασκάλα, αυτό ακριβώς είπε στον μικρό "ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΥΤΑ", θα μπορούσε να τον είχε απογοητεύσει με αυτά τα λόγια, πιστεύω πως τα παιδάκια πρέπει να τα ενθαρρύνουμε αν δεν της άρεσαν θα μπορούσε να του πεί να κάνει καλύτερα γράμματα.

Ευτυχώς με την βοήθεια μου και του άντρα μου βλέπω το παιδί μου μέρα με την μέρα να βελτιώνεται στο θέμα του διαβάσματος και να κάνει καλύτερα γράμματα, μάλιστα σύγκρινα τα γράμματα του με ένα παιδάκι β' δημοτικού και ήταν πολύ πιο όμορφα.

Σήμερα μας έβαλε στο τετράδιο των μαθηματικών να γράψουμε τον αριθμό 2 όμως το τετράδιο το πήρε η δασκάλα για να το ελέγξει και ...... δεν μας το έδωσε πίσω. Τα σχόλια δικά σας.

 

Εχεις απολυτο δικιο!!Αν το ειπε ετσι, λαθος της!

Το τετραδιο μπορει να το κρατησε μεχρι την επομενη ασκηση ωστε να μην το κουβαλανε αδικα. Κι εγω δε δινω τα τετραδια στα παιδια γιατι η τσαντα τους ειναι ασηκωτη.Μονο οταν εχουν δουλεια για το σπιτι.Αν ομως θελει καποια μαμα να δει το τετραδιο της το δειχνω.

RSvcp2.png wNVQp2.png
Link to comment
Share on other sites

Katerina1981 μίλησα κ με την δασκάλα του παιδιού σήμερα κ μου είπε ακριβώς τα ίδια, να μην ανησυχώ ότι το παιδί δεν έχει κανένα πρόβλημα αλλά στο σπίτι χάνω την ψυχραιμία μου. Ημουν χρόνια καταπιεσμένη από τη φύση μου κ τον τελευταιο χρόνο που άλλαξα μυαλά δεν γλυτώνει άνθρωπος από το στόμα μου, δυστυχώς την μπάλα πήρε κ το παιδί κ αυτό ειναι που με στενοχωρεί πιο πολύ Θέλω να είμαι ήρεμη κ νιώθω φυτίλι αναμένο. Ξέρω όντως πως δεν μου φταίει σε τίποτα αλλά μου φαίνεται παράλληλα τόσο παράξενο να τα λέμε την μια στιγμή κ την άλλη να μην τα θυμάται

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Εχεις απολυτο δικιο!!Αν το ειπε ετσι, λαθος της!

Το τετραδιο μπορει να το κρατησε μεχρι την επομενη ασκηση ωστε να μην το κουβαλανε αδικα. Κι εγω δε δινω τα τετραδια στα παιδια γιατι η τσαντα τους ειναι ασηκωτη.Μονο οταν εχουν δουλεια για το σπιτι.Αν ομως θελει καποια μαμα να δει το τετραδιο της το δειχνω.

 

Δεν έχω πρόβλημα να κρατήσει το τετράδιο, το θέμα είναι ότι μας έβαλε να γράψουμε το 2 στο,,,, συγκεκριμένο τετράδιο το οποίο δεν μας έδωσε πίσω.

Τα παιδιά μου... η ζωή μου!!!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω πρόβλημα να κρατήσει το τετράδιο, το θέμα είναι ότι μας έβαλε να γράψουμε το 2 στο,,,, συγκεκριμένο τετράδιο το οποίο δεν μας έδωσε πίσω.

 

Iσως αυτο σημαινει οτι θεωρησε οτι αυτα που σας εδωσε ηταν αρκετα οποτε αφησε να σας δωσει το ''2'' αλλη μερα...για να μην πιεστουν πολυ

Link to comment
Share on other sites

annoula 79 μηπως το τετραδιο το ξεχασε το παιδι στο θρανιο;Εμενα συνεχεια κατι ξεχναει μια το φυλλαδιο,μια το τετραδιο,την κασετινα και καθε πρωι του λεω[μην ξεχασεις πριν φυγεις απο το σχολειο να δεις κατω απο το θρανιο μην ξεχασες τιποτα].

 

6/8/2000-25/6/2003-6/5/2007-11/1/2010

Link to comment
Share on other sites

Ξέρω όντως πως δεν μου φταίει σε τίποτα αλλά μου φαίνεται παράλληλα τόσο παράξενο να τα λέμε την μια στιγμή κ την άλλη να μην τα θυμάται

 

Για να καταλάβεις το παιδικό μυαλουδάκι καλύτερα, σκέψου ότι έρχεται ένας κινέζος και σου μαθαίνει κινέζικες εκφράσεις. Την ώρα που σου τις λέει μπορείς να τις επαναλάβεις μια χαρά. Τι θα θυμάσαι όμως από αυτές μετά από λίγη ώρα;:roll:

Το λάθος που κάνουμε εμείς οι ενήλικες είναι το ότι κρίνουμε τα μικρά τους μυαλουδάκια με την "υπεροχή" του δικού μας εξασκημένου μυαλού. Αυτά που θεωρούμε εμείς αυτονότητα μετά από δεκαετίες εξάσκησης (π.χ. ότι 1+1=2) για τα παιδιά μας αποτελούν κινέζικα και χρειάζεται πάρα πολύ προσπάθεια αλλά και εξάσκηση για να φτάσουν να τα εμπεδώσουν και να τα θυμούνται.

.....δε νομίζω τάκη....

Link to comment
Share on other sites

Για να καταλάβεις το παιδικό μυαλουδάκι καλύτερα, σκέψου ότι έρχεται ένας κινέζος και σου μαθαίνει κινέζικες εκφράσεις. Την ώρα που σου τις λέει μπορείς να τις επαναλάβεις μια χαρά. Τι θα θυμάσαι όμως από αυτές μετά από λίγη ώρα;:roll:

Το λάθος που κάνουμε εμείς οι ενήλικες είναι το ότι κρίνουμε τα μικρά τους μυαλουδάκια με την "υπεροχή" του δικού μας εξασκημένου μυαλού. Αυτά που θεωρούμε εμείς αυτονότητα μετά από δεκαετίες εξάσκησης (π.χ. ότι 1+1=2) για τα παιδιά μας αποτελούν κινέζικα και χρειάζεται πάρα πολύ προσπάθεια αλλά και εξάσκηση για να φτάσουν να τα εμπαιδώσουν και να τα θυμούνται.

 

Εχεις δίκιο σε αυτό marandik μου. Σήμερα είμαι πιο ήρεμη, πάλι όμως δεν βλέπω κανένα αποτέλεσμα. Δλδ έχουμε επανάληψη τα α,πα,πο,πι,τα,το,ο, παπί, τόπι, πίτα, ποτό, τάπα, πατάτα κ παρότι τα λέω συνέχεια κ τα επαναλαμβάνει μετά δεν τα λέει, ειλικρινά δεν ξέρω πότε πρέπει να ανησυχήσω κ γιατί καίει τοσο κάρβουνο το μυαλό του.

 

Η κυρία έγραψε στο τετράδιο του να τα διαβάσει 10 φορές αλλά τί να διαβάσει αφού δεν το θυμάται;

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

γειά σας μανούλες, δύσκολες στιγμές με τα πρωτάκια μας!

Υπομονή, συμφωνώ ότι χρειάζεται εξάσκηση και επανάληψη, εμάς πάλι μας φορτώνει με δυο φωτοτυπίες- μια γλώσσα, μια μαθηματικά- και μια σελίδα αντιγραφή κάθε μέρα, απλά δεν έχω να διαμαρτυρηθώ γιατί το ξαναπα ότι η μνήμη της μικρής μου είναι καλή, αλλά τρέμω με τα τόσα που τους βάζει, λέω αν πετύχουμε κι άλλη τέτοια δασκάλα του χρόνου, που θα πάει η μικρότερη πρώτη, αλοίμονό μας! Πρέπει προφανώς να κόψουμε μια δραστηριότητα για να χουμε το χρόνο να τα προλαβαίνουμε!

4 asteria..... ta paidia mou!

3-2003, 7-2004, 12-2009, 6-2011

Link to comment
Share on other sites

Εχεις δίκιο σε αυτό marandik μου. Σήμερα είμαι πιο ήρεμη, πάλι όμως δεν βλέπω κανένα αποτέλεσμα. Δλδ έχουμε επανάληψη τα α,πα,πο,πι,τα,το,ο, παπί, τόπι, πίτα, ποτό, τάπα, πατάτα κ παρότι τα λέω συνέχεια κ τα επαναλαμβάνει μετά δεν τα λέει, ειλικρινά δεν ξέρω πότε πρέπει να ανησυχήσω κ γιατί καίει τοσο κάρβουνο το μυαλό του.

 

Η κυρία έγραψε στο τετράδιο του να τα διαβάσει 10 φορές αλλά τί να διαβάσει αφού δεν το θυμάται;

Γειά...

Πρέπει να έχεις υπομονή. Η επανάληψη πρέπει να είναι καθημερινή. Μην αγχώνεσαι.

Προσπάθησε να επιβραβεύεις το παιδί...

1.Φτιάξε καρτελάκια με τις συλλαβές που έχουν μάθει.

2.Ζήτησε από το παιδί να βρίσκει με τα καρτελάκια τη συλλαβή που ακούει...

3. δείξε εσύ το καρτελάκι να σου λέει τη φωνούλα...

4.Δίνουμε πλαστελίνη να φτιάξει τη συλλαβή που ακούει...

5.. Ενώνουμε καρτελάκια και φτιάχνουμε λέξεις.

6.. Αναγνωρίζουμε τη συλλαβή μέσα σε ένα παραμύθι...

Επειδή έχω διδάξει πολλές φορές στην Α΄τάξη, επιμένω πάντα να φτιάχνω καρτελάκια γιατί βοηθάνε. Επίσης τα παιδιά το βλέπουν σαν παιχνίδι.

Μπορείς να τα φτιάξεις στον υπολογιστή, να τα εκτυπώνεις και να τα χρωματίζει η κόρη σου

 

Link to comment
Share on other sites

γειά σας μανούλες, δύσκολες στιγμές με τα πρωτάκια μας!

Υπομονή, συμφωνώ ότι χρειάζεται εξάσκηση και επανάληψη, εμάς πάλι μας φορτώνει με δυο φωτοτυπίες- μια γλώσσα, μια μαθηματικά- και μια σελίδα αντιγραφή κάθε μέρα, απλά δεν έχω να διαμαρτυρηθώ γιατί το ξαναπα ότι η μνήμη της μικρής μου είναι καλή, αλλά τρέμω με τα τόσα που τους βάζει, λέω αν πετύχουμε κι άλλη τέτοια δασκάλα του χρόνου, που θα πάει η μικρότερη πρώτη, αλοίμονό μας! Πρέπει προφανώς να κόψουμε μια δραστηριότητα για να χουμε το χρόνο να τα προλαβαίνουμε!

 

Δε νομίζω ότι τα φορτώνει...

Συγνώμη κιόλας...

Link to comment
Share on other sites

προφανώς δεν το καλοέγραψα και γω, απλά έστω και ασυνείδητα κάνεις μια σύγκριση πάντα και έκανα την σύγκριση με το άλλο τμήμα που έχουν μόνο την αντιγραφή, η αλήθεια είναι ότι δεν το πιστεύω και γω ότι μπορώ να κρίνω αντικειμενικά γιατί όπως ήδη είπα η μεγάλη συλλάβιζε ήδη απο το καλοκαίρι.

4 asteria..... ta paidia mou!

3-2003, 7-2004, 12-2009, 6-2011

Link to comment
Share on other sites

προφανώς δεν το καλοέγραψα και γω, απλά έστω και ασυνείδητα κάνεις μια σύγκριση πάντα και έκανα την σύγκριση με το άλλο τμήμα που έχουν μόνο την αντιγραφή, η αλήθεια είναι ότι δεν το πιστεύω και γω ότι μπορώ να κρίνω αντικειμενικά γιατί όπως ήδη είπα η μεγάλη συλλάβιζε ήδη απο το καλοκαίρι.

 

Πιστεύω ότι βοηθούν οι φωτοτυπίες τώρα στην αρχή. Δεν είναι πάντα καλύτερο το να έχουν λίγα στο σπίτι...

Το βλέπω και με το γιο μου που είναι στην Ε΄τάξη....

Link to comment
Share on other sites

Γειά...

Πρέπει να έχεις υπομονή. Η επανάληψη πρέπει να είναι καθημερινή. Μην αγχώνεσαι.

Προσπάθησε να επιβραβεύεις το παιδί...

1.Φτιάξε καρτελάκια με τις συλλαβές που έχουν μάθει.

2.Ζήτησε από το παιδί να βρίσκει με τα καρτελάκια τη συλλαβή που ακούει...

3. δείξε εσύ το καρτελάκι να σου λέει τη φωνούλα...

4.Δίνουμε πλαστελίνη να φτιάξει τη συλλαβή που ακούει...

5.. Ενώνουμε καρτελάκια και φτιάχνουμε λέξεις.

6.. Αναγνωρίζουμε τη συλλαβή μέσα σε ένα παραμύθι...

Επειδή έχω διδάξει πολλές φορές στην Α΄τάξη, επιμένω πάντα να φτιάχνω καρτελάκια γιατί βοηθάνε. Επίσης τα παιδιά το βλέπουν σαν παιχνίδι.

Μπορείς να τα φτιάξεις στον υπολογιστή, να τα εκτυπώνεις και να τα χρωματίζει η κόρη σου

 

-Καρτελάκια τους κανει η δασκάλα, του τα λεω μια φορα να τα πει, μια τα λεει, μια δεν τα θυμαται, λεει το πι σαν τα, το το σαν πα, αλλα αντι αλλων.

 

τον βαζω να τα ενωσει για να φτιαξει λεξεις, τα αναγνωρισει την μια στιγμη κ την aλλη οχι. Θελω να πεσω απ'το μπαλκονι, απόσα διαβαζω ειναι πιο πισω απ'ολους τους υπολοιπους, μηπως να τον πηγαινα για κανενα IQ ?????

Link to comment
Share on other sites

Εχεις δίκιο σε αυτό marandik μου. Σήμερα είμαι πιο ήρεμη, πάλι όμως δεν βλέπω κανένα αποτέλεσμα. Δλδ έχουμε επανάληψη τα α,πα,πο,πι,τα,το,ο, παπί, τόπι, πίτα, ποτό, τάπα, πατάτα κ παρότι τα λέω συνέχεια κ τα επαναλαμβάνει μετά δεν τα λέει, ειλικρινά δεν ξέρω πότε πρέπει να ανησυχήσω κ γιατί καίει τοσο κάρβουνο το μυαλό του.

 

Η κυρία έγραψε στο τετράδιο του να τα διαβάσει 10 φορές αλλά τί να διαβάσει αφού δεν το θυμάται;

 

επαναληψη;;;;;;;;;;;;;;;;;;

εμεις σημερα καναμε το α , πα, πι

μεχρι τωρα καναμε γραμμουλες, σχηματακια, και μερικα γραμματακια

μηπως προχωραει γρηγορα η δασκαλα σας και γιαυτο δυσκολευεται το παιδι;

Link to comment
Share on other sites

επαναληψη;;;;;;;;;;;;;;;;;;

εμεις σημερα καναμε το α , πα, πι

μεχρι τωρα καναμε γραμμουλες, σχηματακια, και μερικα γραμματακια

μηπως προχωραει γρηγορα η δασκαλα σας και γιαυτο δυσκολευεται το παιδι;

 

φαντάζομαι ότι μπορεί να συμβαίνει κ αυτό ,δεν έχω ιδεα τί μπορεί να κάνουν στην τάξη, υποτίθεται ότι αυριο θα ξέρει να διαβάζει παπί, πίτα, ποτό, τόπι, πατάτα, πίτα, τάπα

Link to comment
Share on other sites

Guest
Το θέμα αυτό είναι κλειστό για νέες απαντήσεις
×
×
  • Δημιουργία νέου...