Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Recommended Posts

καλημέρα, και σε μας ας το βάλω σε εισαγωγικά "τα φόρτωσε" με α, πα, πι, για ανάγνωση και αντιγραφή, μια σελίδα από μαθηματικά να μάθουν τα σχήματα πως λέγονται- και να τα αναγνωρίζουν- και μια φωτοτυπία στη γλωσσα με αρκετές ασκήσεις, 4-5 αν θυμάμαι καλά,το θέμα είναι πως την ωριτσα μας τη φάγαμε και αυτό γιατί το παιδί μου το μεγάλο είχε μνήμη και θέληση και έμαθε τα γραμματάκια από νηπιαγωγείο και το καλοκαίρι κουτσά στραβά είχε μάθει να συλλαβίζει, διαβάζει- επισημαίνω ότι δεν την προχωρούσα εγώ γιατί είμαι της άποψης ότι θα τα μάθουν όλα στην ώρα τους- απλά το λέω γιατί με την μικρότερη σίγουρα θα κάναμε και εμείς κανα τρίωρο να τα τελείωσουμε -η μνήμη της μικρής είναι νορμάλ, και μαθαίνει με αυτό που λέω έγώ νορμάλ ρυθμούς, οπότε να υποθέσω για όσους δεν ξεκίνησαν ακόμη ότι σήμερα αύριοθα πάτε και σεις στα α, πα,πι. όμως βρε μανούλες μην αγχωνόμαστε θα γίνουν όλα, κανένα παιδάκι δεν θα μείνει πίσω, απλά θέλει υπομονή και από μας και επιμονή- αυτό σημαίνει επαναλήψεις ούτως ή άλλως, απλά να προσπαθούμε να δίνουμε στα μικρά μας να καταλάβουν ότι δεν τρέχει τίποτα αν το ξέχασες κάτι, να τώρα θα το θύμηθούμε, και να τους τονώνουμε την αυτοπεποίθησή τους. Ελπίζω να βοήθησα λιγάκι, ψυχολογικά, αν εμείς αποκαρδιωθούμε, ε τι θα κανουν τα μωρά μας, δεν θα νιώσουν το ίδιο;;; ΕΠΙΜΟΝΉ & ΥΠΟΜΟΝΗ!

4 asteria..... ta paidia mou!

3-2003, 7-2004, 12-2009, 6-2011

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 543
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Οχι βεβαια..αν προσεξες στα λογια μου μεσα..και εγω κατα ειμαι...

Το θεμα δεν ειναι να τα τρεχει....αλλα να μαθαινουν..και σαφως οχι παπαγαλια...

Μιλησε της ...

Γιατι εχω προσωπικα οποια νηπιαγωγο ειχα μιλησει και οποια δασκαλα...μου ειχαν πει οτι αυτα ειναι δουλεια της πρωτης ...και δεν θεωρειται δεδομενο οτι τα παιδακια ξερουν να γραφουν και να διαβαζουν....

Εμεις αυριο θα μπουμε στο βιβλιο της γλωσσας και ξερω οτι θα κανουν μονο το α,πα,πι (μονο αυτα) θα τα εχουν αντιγραφη ορθογραφια και αναγνωση μονο αυτα τα 3 πραγματακια...οποτε σαφως και βλεπω μεγαλη διαφορα(και επειδη τηνξερω την δασκαλα μας πολυ καλα...καθως ειναι αυτη που ειχε η μεγαλη μου στην πρωτη και στην δευτερα..ξερω οτι ειναι ΦΟΒΕΡΗ δασκαλα...κανει πολυ δουλεια στην ταξη μεσα...και νιωθω πολυ τυχερη που εχει και τα διδυμα)

 

Παντως αλλη μια δασκαλα εχω ακουσει ετσι που ηταν...η οποια μπηκε στην ταξη μεσα και ασχοληθηκε μονο με τα παιδακια που ΗΔΗ ξεραν να διαβαζουν...τα παιδια στην ταξη ηταν 14 ολα κι ολα....και τον Νοεμβριο ειχε βγαλει ηδη το συμπερασμα οτι μεσα στην ταξη της υπηρχαν κακοι μαθητες ,τεμπεληδες μαθητες ,μετριοι μαθητες (αλλο ενα αρνητικο επιθετο ..που δεν το θυμαμαι) και καλοι μαθητες (αυτοι που ηδη ξεραν να διαβαζουν .)

 

Καλημέρα και ευχαριστώ για το ενδιαφέρον όλες τις μανούλες.

Αφροδίτη μου το κατάλαβα ότι συμφωνείς μαζί μου μάλλον εγώ ήμουν εκνευρισμένη και δεν το έγραψα σωστά. Συγνώμη.

Πήγα σήμερα και ρώτησα την δασκάλα του μικρού σχετικά με την ανάγνωση και μου είπε πως βλέπουν την σελίδα που έχει την εικόνα με την πάπια τους λέει πως κάνει η πάπια παπαπα πως κάνει το παπί πιπιπι και το μαθαίνουν έτσι.

Όσο για το όνομα, μου είπε πως κάποια παιδιά ήδη ξέρουν να το γράφουν και πως περιμένει μέχρι το τέλος της εβδομάδας να το μάθουν όλα. Αυτό είναι καλό αλλά πρώτον εγώ αγχώθηκα που το έχουν σήμερα ορθογραφία και δεύτερον και τι με νοιάζει που κάποια παιδάκια ήδη το ξέρουν. Οπότε αυτό που είπες για την δασκάλα που είχε ξεχωρίσει τους μαθητές σε κακούς, τεμπέληδες και καλούς, προβλέπω να το κάνει και η δικιά μας.

Τα παιδιά μου... η ζωή μου!!!!

Link to comment
Share on other sites

Αννούλα, μπορεί να έχεις 100% δίκιο, για τη δασκάλα, που εύχομαι βέβαια να έχεις άδικο γιατί θέλουμε ο εκπαιδευτικός που είναι πάνω απ' το παιδί μας να είναι δικαιος και ειδικά σε παιδιά της πρώτης δημοτικού, αλλά πριν κρίνεις ξαναμίλα μαζί της, προσπάθησε να δεις και πως σκέφτεται, τι σκέφτεται, όπως σου είπε δεν είχε προσδοκίες να μάθουν όλα το όνομα απ' τη μια μέρα στην άλλη αλλά έστω μέχρι το τέλος της βδομάδας, δεν τα λέω όλα αυτά επειδή εμείς π.χ. προχωράμε καλά, τονίζω ότι τα δυο μου παιδιά έχουν τεράστια διαφορά στους ρυθμούς που μαθάινουν, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι η μικρή είναι χαζή, αλλά ούτε και ότι φταίει η μεγάλη που μαθαίνει τόσο γρήγορα, εμείς γι αυτό καλούμαστε ως γονείς να παίξουμε και τον άχαρο ρόλο του '' οδηγού'', να τα καθοδηγ'ήσουμε σωστά πρέπει να τα μάθουμε ως το τέλος της χρονιάς να λειτουργούν αυτόνομα και να μελετάνε μόνα τους καθώς και να σκέφτονται, τα οποία για μένα είναι εξαιρετικά σημαντικά, όλα τ΄άλλα γίνονται.

4 asteria..... ta paidia mou!

3-2003, 7-2004, 12-2009, 6-2011

Link to comment
Share on other sites

Αχ βρε αννουλα τι να την εχεις αδικιση.....

αν ειναι οντως ετσι τα πραγματα οπως μας τα περιγραφης ειναι λιγακι περιεργη στο τροπο που ενεργει.............

τι σημασια εχει αν ενα παιδακι ξερει ειδη το ονομα του να το γραφει απο το νηπιαγωγειο και καποια οχι............

πρεπει η δασκαλα να δει τα παιδια σαν μια ομαδα η οποια ξεκιναει απο τον μηδεν στην ουσια και βαδιζει συμφωνα με την προοδο ολης της ταξης.....

τουλαχιστον ετσι εκανε η δικη μας περσυ και μεχρι τα Χριστουγεννα τα παιδια ειχαν φτασει ολα σε καλο και ιδιο επιπεδο και ετσι το μαθημα κυλουσε πιο καλα και κατανοητα απο οοοοοολααααααα τα παιδακια.

Σου μιλαω εκ πειρας.............εγω ζοριστικα αρκετα με την κορη μου και ζοριζομε και τωρα γιατι κακα τα ψεματα σε αυτες τις ηληκιες και ενας μηνας διαφορα που εχουν μεταξυ τους τα παιδια ειναι πολυ σημαντικος,(αλλιως στροφαρει το μυαλο τους να το πω κοινα) ποσο μαλλον οταν η κορη μου με τα περισσοτερα παιδια μεσα απο το τμημα εχει πανω απο 6 μηνες διαφορα ακομα και χρονο........

 

τελοσπαντων ας μην επαναλαμβανομαστε,προσπαθησε εσυ κοριτσακι μου οσο μπορεις να το δουλευεις στο σπιτι με ηρεμια και οχι αγχος γαι να αρχησει και το παιδι να αποκτα περισσοτερο ενδιαφερον και οχι αγχος.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Τελικά δεν τους έβαλε να γράψουν ορθογραφία άδικα αγχώθηκα κι εγώ και ο μικρός.

Το διάβασμα σήμερα μας φάνηκε ευκολότερο μακάρι να ήταν μόνο η πρώτη μέρα δύσκολη.

Τα παιδιά μου... η ζωή μου!!!!

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα είχαν μια φωτοτυπία να γράφουν με πά πί, παπί κ στο πρώτο τους τετράδιο το Α,α,Πι,πι,Πα,πα, περιττό να σας πώ οτι από τις 3:30 ΄τελείωσε πριν λίγο κ όταν ήρθε η ώρα να΄τα γράψει γιατί αυριο έχει ορθογραφία δεν ήξερε ουτε το πι, ούτε τίποτα, με την μικρή στο άλλο δωμάτιο να γκρινιάζει εδώ κ 2 ώρες του έβαλα κάτι φωνές, με άκουσε όλο το Αιγάλεω, δεν νομίζω να τα καταφέρω κ να έχω υπομονη στα πιο ύσκολα, νιώθω ότι δεν θα μάθει ποτέ να γραφεί τίποτα, έλεος

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας.Κι εμείς μόλις τώρα τελειώσαμε και σήμερα υποτίθεται ότι είχαμε λίγα.Να γράψουμε το Ε,ε,το Λά,λΑ το έλα και το Λέλα.2σελίδες δηλαδή στο τετράδιο πρώτης γραφής.Είναι πολύ πιο δύσκολα απ'ότι τα υπολόγιζα αλλά τώρα ξέρω ότι μόνο με υπομονή και όχι φωνές γίνεται δουλειά.Διαβάζουμε το μάθημα και κάνουμε διάλειμμα 5 λεπτών πριν ξεκινήσουμε το γράψιμο.Μετά απο κάθε ασκησούλα πάλι κάνουμε 5 λεπτά διάλειμμα.Τώρα επικεντρώνομαι στην συγκέντρωση και της είπα ότι θα της σβήνω τη λεξούλα εαν δεν τι γράφει όλη μαζί και σταματά συνέχεια.Βλέπω ότι πετυχαίνει που και που .ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.(Σε όλες μάλλον γιατί απ'ότι καταλαβαίνω οι μαμαδούλες τα τραβάμε όλα)

Γιαννούλα:P

Link to comment
Share on other sites

Για να σε καθησυχάσω λίγο θα σου πω πως κι εγώ το ίδιο νιώθω και απ΄ότι βλέπω και άλλες μανούλες τα ίδια περνάνε. Σήμερα δεν ήταν η μέρα σας αύριο θα είναι καλύτερα.

Εγώ εχθές ξυπνούσα μέσα στον ύπνο μου από το άγχος και τις τύψεις που είχα επειδή τον πίεσα πάρα πολύ, ευτυχώς σήμερα πήγαμε καλύτερα.

Τα παιδιά μου... η ζωή μου!!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

θα πω εδω τον πονο μου................η ΑΦΡΟΔΙΤΗ ξερει.............

 

καλα ρε παιδια ειναι δυνατον να προχωρανε σε τετοιο βαθμο τα μαθηματικα της Β ταξης...............

ελεος ποια..................τι νομιζουν οτι μεγαλωνουμε τους αινσταιν?

 

και μην νομιζετε και τα δικα μου τα νευρα πανω απο το κεφαλι ειναι......

να προσπαθω να δωσω να καταλαβει στην κορη μου πως πρεπει να σκεφτετε και να χω και τον μικρο στα ποδια μου να ζηταει τα δικα του.............

 

περισευει καθολου υπομονη απο καμια???????????????

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχεις κάποιον να απασχολήσει τον μικρό την ώρα που εσείς διαβάζετε; Ωχ τι μας περιμένει.....

 

εκεινη την ωρα στο σπιτι ειμαι μονη μου,υπαρχει η μαμα μου που με βοηθαει παρα πολυ αλλα δεν ειναι μια μερα να πω οτι θα τον παρει και θα διαβασουμε με την ησυχια μας.............

ειναι καθημερινο αυτο και δεν θελω να φευγει συνεχεια ο μικρος,δεν θελω να καταλαβει οτι των διωχνω για να ασχοληθω με την μεγαλη(καταλαβαινεις τι εννοω)

προσπαθω να βρισκω πραγματα που του αρεσουν εκεινη την ωρα αλλα θελει να ειμαι μαζι του και οπως μιλαω την κορη μου να μηλαω και αυτον.....

τελικα περσυ που ηταν πιο μικρος πιο ευκολα τον ξεγελουσα με κατι .........

 

που θα παει θα βρουμε τροπο γιατι αλλιως δεν μας βλεπω καλα........

Link to comment
Share on other sites

ΝΤΙΝΤΙ του μικρου υπαρχει κατι που να του αρεσει πολυ? Πχ καποιο παιχνιδι παζλ ή εστω ενα ντιβιντι?(εμενα αυτο το κομματι ηταν ευκολο καθως ηταν διδυμα..οποτε ειχαν παρεα να παιζουν ,ηταν πιο μεγαλες και ηξεραν οτι πρεπει να διαβασει η Ελενα...)

 

Για αυριο εμεις ειχαμε αναγνωση το Αα, πα, πι (στις πρωτες σελιδες) να το κανουν αντιγραφη (απο 10 φορες το καθενα) να το ξερουν αυριο ορθογραφια και μια φωτοτυπια με τα γεωμετρικα σχηματα να τα ενωσουν με βελακια ...

 

Ντιντι ανοιξε θεμα γενικο με τα διαβασματα του δημοτικου...και θα τα λεμε εκει..θα πιανει ολες τις ταξεις...

Link to comment
Share on other sites

ΝΤΙΝΤΙ του μικρου υπαρχει κατι που να του αρεσει πολυ? Πχ καποιο παιχνιδι παζλ ή εστω ενα ντιβιντι?(εμενα αυτο το κομματι ηταν ευκολο καθως ηταν διδυμα..οποτε ειχαν παρεα να παιζουν ,ηταν πιο μεγαλες και ηξεραν οτι πρεπει να διαβασει η Ελενα...)

 

Για αυριο εμεις ειχαμε αναγνωση το Αα, πα, πι (στις πρωτες σελιδες) να το κανουν αντιγραφη (απο 10 φορες το καθενα) να το ξερουν αυριο ορθογραφια και μια φωτοτυπια με τα γεωμετρικα σχηματα να τα ενωσουν με βελακια ...

 

Ντιντι ανοιξε θεμα γενικο με τα διαβασματα του δημοτικου...και θα τα λεμε εκει..θα πιανει ολες τις ταξεις...

 

του αρεσουν πολλα πραγματα το θεμα ειναι οτι δεν καθετε μονος του,θελει να ειναι μαζι μας στο δωματιο και οσο να ναι επηρεαζετε η μεγαλη και αποσπατε........

 

ποιο ειναι το θεμα ?

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Γενικα..οτι εχει να κανει με τα παιδακια στο δημοτικο (διαβασμα ,μαθηματα,δασκαλες.κτλ) και αποριες

 

το καταλαβα αυτο......ποιο ειναι το λινκ εννοουσα:lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Γειά και απο εμάς. Χθές ήταν αρκετά φορτωμένος με εργασίες για τα γεωμετρικά στερεά και τα υπόλοιπα γεωμετρικά σχήματα, καθώς και έξτρα φωτοτυπίες για το πί, πά & τά. Τον πήρε 2 ώρες να κάνει τις εργασίες του και όταν τελείωσε είχε τέτοια υπερένταση που τον πήρε 12 η ώρα να κοιμηθεί. Κουτούλαγε ο καημένος το πρωί.

Σήμερα το είδα το όλο θέμα αλλιώς. Τον άφησα να κοιμηθεί 2μιση ώρες, πήγαμε σε ένα πάρκο εδώ κοντά μαζί με τον αδελφό του και έπαιξε τουλάχιστον 1 ώρα και αφού έκανε μπάνιο και έφαγε κάτι ξεκίνησε τις αυριανές εργασίες. Ήταν πιο χαλαρός και αν και ψιλοβαριόταν τα έκανε τέλεια. Τον άφησα κάτσει παραπάνω απ'ότι συνήθως και υπόσχομαι να τον αφήνω να παίζει περισσότερο. Ο καημένος ξέσπασε χτές. ' Δεν θα το αντέξω άλλο αυτό, μας βάζει πάρα πολλά, κουράστηκα!' , άρχισε να μονολογεί χτές το απόγευμα.

Τελικά μήπως χάνουμε το νόημα; Πώς μπορούν τα καημένα να συνηθίσουν σε τέτοιους ρυθμούς τόσο απότομα;

Αγαπητές μου μαμάδες, ας κάνουμε γαϊδουρινή υπομονή χωρίς ξεσπάσματα και γκρίνιες. Θα πάνε όλα καλά. Είναι θέμα χρόνου. ΥΠΟΜΟΝΗ!!!!

Τα λέμε αύριο.

Link to comment
Share on other sites

Εμάς η Ζέτα χθες έφερε το πρόγραμμα των Μαθημάτων. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι τι είναι η Αισθ. Αγωγή (κάτι σε εικαστικά φαντάζομαι) και η Ευέλικτη Ζώνη. Μήπως ξέρει καμιά σας να με κατατοπίσει.

 

Σχετικά με τα μαθήματα, μία από τα ίδια και για σήμερα. Τίποτα για το σπίτι, ενώ στο σχολείο κάνανε την καμπύλη και το νούμερο 1. Περίμενα πως και πως να μπούμε σε μία σειρά από νωρίς γιατί έρχεται και η γέννα αλλά δεν μας βλέπω !!!!

20iyp2.png mI5Hp2.png
Link to comment
Share on other sites

Εμάς η Ζέτα χθες έφερε το πρόγραμμα των Μαθημάτων. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι τι είναι η Αισθ. Αγωγή (κάτι σε εικαστικά φαντάζομαι) και η Ευέλικτη Ζώνη. Μήπως ξέρει καμιά σας να με κατατοπίσει.

 

Σχετικά με τα μαθήματα, μία από τα ίδια και για σήμερα. Τίποτα για το σπίτι, ενώ στο σχολείο κάνανε την καμπύλη και το νούμερο 1. Περίμενα πως και πως να μπούμε σε μία σειρά από νωρίς γιατί έρχεται και η γέννα αλλά δεν μας βλέπω !!!!

 

Σε αυτη την ωρα η δασκαλα καθε μηνα διαλεγει ενα θεμα π.χ Ελια και δουλευει πανω σε αυτο.........

δηλαδη εμας περσυ μας ζητουσε να ψαξουν να βρουν πληροφοριες, για τη ελια οπως ειπα, απο το ιντερνετ ,απο διαφορα βιβλια ,αλλα και για τα παραγωγα της.Θυμαμαι εχαμε παει ελιες και τις δοκιμασανε ,λαδι κ.τ.λ.

Ειναι μια ωρα η οποια βεβαια αρεσε παρα πολυ στα παιδια......

Link to comment
Share on other sites

Πάντως μου εντύπωση γιατί οι συγκεκριμένες ώρες (της Ευέλικτης Ζώνης) είναι αρκετές 3 ή 4 την εβδομάδα και μάλιστα την Παρασκευή είανι οι δύο τελευταίες ώρες.

20iyp2.png mI5Hp2.png
Link to comment
Share on other sites

Πάντως μου εντύπωση γιατί οι συγκεκριμένες ώρες (της Ευέλικτης Ζώνης) είναι αρκετές 3 ή 4 την εβδομάδα και μάλιστα την Παρασκευή είανι οι δύο τελευταίες ώρες.

 

στην ευλεκττη ζωνη εχεις την ευκαιρια να καλυψεις και τα τυχον κενα που μπορει να εμφανιζουν καποια παιδακια σε μαθηματικα και γλωσσα ή να κανεις τις προβες σου για την αναλογη γιορτουλα που ετοιμαζει η ταξη .

Γι¨αυτο ειναι και τοσε οι ωρες.........

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα κορίτσια,

σας έτυχε κάποιο πρωί να ξυπνήσει το παιδάκι σας και να σας πει ότι δε θέλει να πάει στο σχολείο? Σήμερα το πρωί η δικιά η κόρη μου με κούφανε. Ενώ ξεκινήσαμε πολύ καλά, με ενθουσιασμό και όρεξη στο νέο μας σχολείο, ενώ μου λέει ότι περνάει καλά και ότι έκανε καινούριους φίλους, σήμερα το πρωί δήλωσε άρνηση. Μου είπε ότι δεν θέλει να πάει σχολείο:shock:. Δεν έδωσα διάσταση στο θέμα, και της είπα απλά ότι είναι νυσταγμένη αλλά είναι όντως αλήθεια αυτό ή υπάρχει κάτι άλλο από πίσω? Ήταν απλά μια κουβέντα της στιγμής ή το εννοούσε πραγματικά? Να σημειώσω δε ότι η ανησυχία μου είναι δικαιολογημένη διότι στο νηπιαγωγείο ζήσαμε δύσκολες καταστάσεις λόγω επιθετικότητας κάποιου παιδιού και το έργο της άρνησης το έχω ξαναδεί.:|

Στη ζωή, το θέμα δεν είναι να κρατάς καλά χαρτιά, αλλά να παίζεις καλά ένα άσχημο φύλλο.

Robert Louis Stevenson

Link to comment
Share on other sites

στην ευλεκττη ζωνη εχεις την ευκαιρια να καλυψεις και τα τυχον κενα που μπορει να εμφανιζουν καποια παιδακια σε μαθηματικα και γλωσσα ή να κανεις τις προβες σου για την αναλογη γιορτουλα που ετοιμαζει η ταξη .

Γι¨αυτο ειναι και τοσε οι ωρες.........

Νομίζω πως δεν είναι αυτος ο ρόλος της Ευέλικτης ζωνης και κακώς χρησιμοποιείται έτσι....Συμφωνα με το σχετικο διαταγμα "Θεωρείται αυτονόητο ότι ο χρόνος της ευέλικτης ζωνης δεν θα διατιθεται για την ολοκλήρωση κάποιου μαθήματος".

Σε πολλά σχολεια κανουν πχ. δραστηριότητες για το περιβάλλον, επιπλέον δραστηριότητες που σχετιζονται με μαθηματα (αλλά όχι μαθημα) - Ειναι 'Ευέλικτη ζωνη διαθεματικών και δημιουργικών δραστηριοτήτων" και αν υπάρχει στο προγραμμα σας και την χρησιμοποιουν σωστα οι δασκαλοι, ειστε μαλλον απο τους λιγους τυχερους...σε πολλά σχολεια, οπως έχω καταλαβει, χρησιμοποιουν τις ωρες αλλιώς....

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα κορίτσια,

σας έτυχε κάποιο πρωί να ξυπνήσει το παιδάκι σας και να σας πει ότι δε θέλει να πάει στο σχολείο? Σήμερα το πρωί η δικιά η κόρη μου με κούφανε. Ενώ ξεκινήσαμε πολύ καλά, με ενθουσιασμό και όρεξη στο νέο μας σχολείο, ενώ μου λέει ότι περνάει καλά και ότι έκανε καινούριους φίλους, σήμερα το πρωί δήλωσε άρνηση. Μου είπε ότι δεν θέλει να πάει σχολείο:shock:. Δεν έδωσα διάσταση στο θέμα, και της είπα απλά ότι είναι νυσταγμένη αλλά είναι όντως αλήθεια αυτό ή υπάρχει κάτι άλλο από πίσω? Ήταν απλά μια κουβέντα της στιγμής ή το εννοούσε πραγματικά? Να σημειώσω δε ότι η ανησυχία μου είναι δικαιολογημένη διότι στο νηπιαγωγείο ζήσαμε δύσκολες καταστάσεις λόγω επιθετικότητας κάποιου παιδιού και το έργο της άρνησης το έχω ξαναδεί.:|

H δικιά μου αρνείται να καθήσει στο ολοήμερο.Δεν θέλω να την πιέσω γιατί αυτή τη στιγμή γνωρίζει πως δεν πηγαίνω στη δουλέιά και είμαι σπίτι.Την κράτησα την πρώτη βδομάδα έτσι για να μπαίνουμε σιγά σιγά στο κλίμα του δημοτικού και την Δευτέρα που συμφωνήσαμε ότι θα πάμε να συναντήσουμε τη δασκάλα του ολοημέρου και θα μείνει μέχρι τις 15:45 έπεσε και έγδαρε τα γονατάκια της.Η δασκάλα την έφερε με κλάμματα στην είσοδο και φυσικά ούτε λόγος να μείνει στο σχολείο.Εμείς δεν πηγαίνουμε ολοήμερο γαιτί δεν πάει και η κολλητή μας φίλη.Μήπως και σε σας υπάρχει κάποιο παιδάκι που παραπονιέται ότι δεν μπορεί να ξυπνήσει και είναι κουρασμένο?Μήπως απλώς αντιγράφει την συμπεριφορά κάποιου παιδιού που κατάφερε να μείνει σπίτι επειδή είπε ότι νυστάζει?

Γιαννούλα:P

Link to comment
Share on other sites

Guest
Το θέμα αυτό είναι κλειστό για νέες απαντήσεις
×
×
  • Δημιουργία νέου...