Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Ελλειμματική προσοχή - υπερκινητικότητα ΔΕΠΥ ή ΔΕΠ (Attention Deficit Hyperactivity Disorder)


ΡΕΑ

Recommended Posts

Γεια σου Aelia... αρκετά ενδιαφέρον το θέμα σου...

 

Οι δικες μου σκέψεις επί του θέματος... συνήθως σε μικρά παιδιά έχεις ενδείξεις αλλά θα πρέπει ο γονιός να επαγρυπνά για να το καταλάβει καθώς συνήθως βρίσκουμε δικαιολογίες για τα πάντα...

Στη σχολική ηλικία μπορεί τα σημάδια να είναι πιο εντονα αλλά και παλι χρειάζεται κάποιος ειδικός για να εξακριβώσει τι συμβαίνει....Για μένα κυρίως θέλει προσοχή καθώς το θεμα της ΔΕΠΥ έχει φορεθεί πολύ και πολλές φορές τείνουν να "διαγνώσουν" τα παιδιά απλά και μόνο για να έχουν πελάτες μετά... Εχω παράδειγμα στον στενό μου οικογενειακο κύκλο και το λεω αυτό....

 

Στην περίπτωση της φίλης σου εφόσον ξέρει τι συμβαίνει μπορεί να το αντιμετωπίσει... σε αυτά τα παιδιά πολυ καλή ιδέα είναι αντί για καρέκλα να κάθονται σε μία μπάλα για pilates... αλλά δεν είναι κάτι το ανυπερβλητο...

 

Μεταξυ μας αν αυτές οι διαγνώσεις γίνονταν στη δική μας γενιά.... οι περισσότεροι θα το είχαμε... αλλά αυτή είναι άλλη συζήτηση :)

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 183
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Γεια σου Aelia... αρκετά ενδιαφέρον το θέμα σου...

 

Οι δικες μου σκέψεις επί του θέματος... συνήθως σε μικρά παιδιά έχεις ενδείξεις αλλά θα πρέπει ο γονιός να επαγρυπνά για να το καταλάβει καθώς συνήθως βρίσκουμε δικαιολογίες για τα πάντα...

Στη σχολική ηλικία μπορεί τα σημάδια να είναι πιο εντονα αλλά και παλι χρειάζεται κάποιος ειδικός για να εξακριβώσει τι συμβαίνει....Για μένα κυρίως θέλει προσοχή καθώς το θεμα της ΔΕΠΥ έχει φορεθεί πολύ και πολλές φορές τείνουν να "διαγνώσουν" τα παιδιά απλά και μόνο για να έχουν πελάτες μετά... Εχω παράδειγμα στον στενό μου οικογενειακο κύκλο και το λεω αυτό....

 

Στην περίπτωση της φίλης σου εφόσον ξέρει τι συμβαίνει μπορεί να το αντιμετωπίσει... σε αυτά τα παιδιά πολυ καλή ιδέα είναι αντί για καρέκλα να κάθονται σε μία μπάλα για pilates... αλλά δεν είναι κάτι το ανυπερβλητο...

 

Μεταξυ μας αν αυτές οι διαγνώσεις γίνονταν στη δική μας γενιά.... οι περισσότεροι θα το είχαμε... αλλά αυτή είναι άλλη συζήτηση :)

 

 

Όπως προείπα όταν αντιμετωπίζεται,δεν υπαρχει προβλημα.Αν όμως δεν προληφθεί ,το παιδί σαν έφηβος θα έχει άρνηση μελέτης κ.α.Το έθεσα γιατί οι Ελληνες έχουμε δυτυχώς ως νοοτροπία να "κουκουλώνουμε" θέματα ουσίας.Και θα κλείσω (συνεχίζοντας κάποια άλλη στιγμή) με ένα παράδειγμα.Η κατάθλιψη σαν ασθένεια πάντα υπήρχε, αλλά εδώ και 20 χρόνια έχει επίσημα ονοματισθεί και της δίνουμε την αρμόζουσα προσοχή.Εννοείται πως ο κάθε γονιός δε θα ήθελε να το έχει το παιδί του ,αλλά είναι κάτι πολύ σύνηθες.Το άτακτο παιδί,το παιδί που χρονοτριβεί να διεκπεραιώσει τις υποχρεώσεις του, το παιδί που αποσπάται εύκολα η προσοχή του,το παιδί που κοινώς δεν βάζει "τον ποπό" του κάτω κ.α καλό είναι να μας προβληματίζουν.Και αν ο δάσκαλος μας "κρούσει" το καμπανάκι καποια στιγμή...ας μην τα βάλουμε μαζί του.Ας εστιάσουμε πρώτα εμείς στο βλαστάρι μας και στη συνεχεια σε συνεργασία μαζί του να το συζητήσουμε.Και ανάλογα θα μας κατευθύνει.Καλό σου απόγευμα :)

 

*****

ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ

ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

ΔΕΠΥ

 

Πληροφορίες για εκπαιδευτικούς

 

Δύο παιδιά παρουσιάζουν τον εαυτό τους μέσα από τους γονείς και τους δασκάλους τους

 

Ο άτακτος Φίλιππος

Φίλιππε σταμάτησε να κουνιέσαι σαν σκουλήκι

Το τραπέζι δεν είναι για να στριφογυρίζεις

Λέει ο πατέρας με ύφος αυστηρό.

Η μητέρα συνοφρυώνεται και δεν μιλάει

Ο Φίλιππος δεν παίρνει από λόγια

Κάνει αυτό που θέλει, ότι και να γίνει

Κουνιέται, στριφογυρίζει, κάθεται, σηκώνεται, κάνει φασαρία

Φίλιππε δεν μπορώ να ανεχθώ τόση αταξία!

 

Η αφηρημένη Ιωάννα

 

Η Ιωάννα συνέχεια ονειροπολεί, είναι αλλού

Η δασκάλα της βάζει τις φωνές

Ιωάννα, πρόσεξε αμέσως τώρα

Συγκεντρώσου στην εργασία σου

Χθες ήξερες την ορθογραφία σου, σήμερα κάνεις τόσα λάθη

Η προσοχή σου φεύγει πίσω από κάθε θόρυβο

Έχασες τα τετράδια με τη δουλειά στο σπίτι

Τα βιβλία σου είναι άνω κάτω

Ιωάννα δεν πάει άλλο!

 

 

Τι είναι η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ)

Η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ), είναι από τις πιο μελετημένες και τεκμηριωμένες παιδοψυχιατρικές διαταραχές παγκοσμίως. Η επιβάρυνση που προκύπτει από τη σοβαρή συμπτωματολογία της επηρεάζει σε σημαντικό βαθμό την καθημερινή ζωή των παιδιών και των οικογένειών τους, παρεμβαίνει στη σχολική επίδοση και προσαρμογή των παιδιών και προκαλεί σοβαρή δυσλειτουργία στο γνωστικό, συναισθηματικό και κοινωνικό τομέα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 χρόνο μετά...

Απο τα μέσα της περασμένης χρονιάς, μας έχει μπει η υποψία ότι ο μικρός μας γιος (τώρα 2α δημοτικου) έχει κάποιας μορφής υπερκινητικότητα. Επειδή είναι ένα αρκετά "χαρισματικό" παιδί από πλευράς ακαδημαϊκών επιδόσεων, βλέπω ότι είναι αρκετά δύσκολο να προχωρήσει μία αξιολόγηση στα πλαίσια του Δημόσιου σχολείου, καθώς δεν παίρνει προτεραιότητα και έχω βασικά εισπράξει ένα "τι το ψάχνεται τώρα, δε βλέπεται τι προβλήματα έχουν άλλα παιδια". Από την άλλη, είναι ένα παιδί που συνεχώς καταλήγει τιμωρημένο σε ό,τι μάθημα εντός ή εκτός σχολείου κάνει, γιατί μετά από λίγη ώρα καταλήγει να κινείται συνεχώς, να κάνει τον κλόουν κλπ. Δάσκαλος μουσικής που τον έχει μαθητή σε ωδείο μας συνέστησε να γίνει αξιολόγηση, γιατί πιστεύει ότι υπάρχει μία "ήπια" μορφή ΔΕΠΥ, το οποίο μου φαίνεται και εμένα πολύ πιθανό. Ειναι συγκεντρωμένος σε ένα προς ένα διδασκαλία, αποδιαργανώνεται σε περιβάλλον με πολλά παιδιά και ερεθίσματα.

Γνωρίζει κανείς πώς μπορεί να κινηθεί κανείς εκτός σχολείου και ΚΕΔΥ; Ποια ειδικότητα ιατρική, τμήμα νοσοκομείου κλπ ασχολείται με το θέμα για να προχωρήσουμε ιδιωτικά, περισσότερο για να ξέρουμε οι ίδιοι αν χρειάζονται κάποιες τεχνικες βοήθειας στο σπίτι;

Link to comment
Share on other sites

Ετσι και αλλιως η Διαγνωση για δεπυ γινεται απο πσιδοψυχιατρο που συνηθως δεν υπαρχει στα κεδδυ (αν και υοαρχουν οργανικα και λειτουργικα κενα).

Οποτε γινεται απο το κεδδυ παρσπομπη σε παιδοψυχιατρο.

Μπορεις, λοιπον, να πας κατευθειαν σε εναν παιδοψυχιατρο δημοσιου νοσοκομειου ή σε ενα ιαττοπαιδαγωγικο καντρο για πιο ολοκληρωμενη αξιολογηςη, και να γινει η αξιολογηση

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • 1 month later...

 

 

 

 

ΜΥ ΜΟΤΤΟ

 

…ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΕΙΜΜΑΤΙΚΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΣΥΜΠΤΩΜΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ….

ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΥΝΤΕΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥ ΠΑΡΕΜΒΑΤΙΚΗΣ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ.

 

 

 

 

ΕΙΔΙΚΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ-ΔΑΣΚΑΛΟΣ

2/ΕΤΕΣ MASTER K.C.LONDON

COMPUTER, ΔΥΣΛΕΞΙΑ, ΑΥΤΙΣΜΟΣ,

ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ

DOTTORE IN PEDAGOGIA

SPECIALE TRIESTE ΙTALIA

ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΑΠΘ

ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΕΣΤ ΑΘΗΝΑ

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΓΟΝΕΩΝ

ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑ. ΤΗΛ. 6998743718

sokratishlias@outlook.com.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Καλησπερα μαμαδες,μηπως καποια ξερει τι γινεται με την διασπαση προσοχης μεσα στην ταξη??? ο μικρος μου παει α' δημοτικου κ προχτες ειχαμε την πρωτη συγκεντρωση με την δασκαλα κ μου ειπε οτι διασπαται η προσοχη του,εννοειται οτι το ξερω κ κανουμε κ εργο κ λογο αλλα μου εκανε εντυπωση οτι την αλλη μερα με πηρε ο διευθυντης κ μου ειπε οτι θελει το χαρτι της διαγνωσης που εχω κ μια εκθεση απο το κεντρο που παμε,αυτα δεν ειναι ομως προσωπικα δεδομενα??? ετσι θα τα δωσω στο σχολειο???

Στο σχολειο υπαρχει κ τμημα ενταξης κ εκπαιδευτικος που απ'οτι καταλαβα χωρις να το αναφερει ειναι της παραλληλης στηριξης...μπορουν να προτεινουν κατι τετοιο??? κ αν ναι...μας στελνουν στο κεδδυ???

Δεν ειναι νωρις για ολα αυτα??? δεν θα επρεπε να του δωσουν καποιο χρονο για να προσαρμοστει???

 

Το χαμογελο σου

ολη η ζωη μου.....

Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πρίν, mamana είπε:

Καλησπερα μαμαδες,μηπως καποια ξερει τι γινεται με την διασπαση προσοχης μεσα στην ταξη??? ο μικρος μου παει α' δημοτικου κ προχτες ειχαμε την πρωτη συγκεντρωση με την δασκαλα κ μου ειπε οτι διασπαται η προσοχη του,εννοειται οτι το ξερω κ κανουμε κ εργο κ λογο αλλα μου εκανε εντυπωση οτι την αλλη μερα με πηρε ο διευθυντης κ μου ειπε οτι θελει το χαρτι της διαγνωσης που εχω κ μια εκθεση απο το κεντρο που παμε,αυτα δεν ειναι ομως προσωπικα δεδομενα??? ετσι θα τα δωσω στο σχολειο???

Στο σχολειο υπαρχει κ τμημα ενταξης κ εκπαιδευτικος που απ'οτι καταλαβα χωρις να το αναφερει ειναι της παραλληλης στηριξης...μπορουν να προτεινουν κατι τετοιο??? κ αν ναι...μας στελνουν στο κεδδυ???

Δεν ειναι νωρις για ολα αυτα??? δεν θα επρεπε να του δωσουν καποιο χρονο για να προσαρμοστει???

 

 

Με το χαρτί της διάγνωσης, συνήθως περνάς από το ΚΕΔΔΥ, δίνονται οδηγίες προς τους εκπαιδευτικούς και επίσης το παιδί μπαίνει (αν χρειάζεται ) στο τμήμα παράλληλης στήριξης. Γενικά αν το παιδί έχει ΔΕΠΥ ή κάποια μαθησιακή δυσκολία, αυτό είναι κάτι που συνήθως επιδιώκεις, όχι ντροπή!

Αν δεν υπάρχει καμία διάγνωση, το παιδί κανονικά αντιμετωπίζεται απλά ως "άτακτο" και πέφτεις στην ικανότητα και διάθεση του δασκάλου να το αντιμετωπίσει. Που μπορεί να κυμαίνεται από το ο δάσκαλος να ξέρει τι κάνει και να βοηθήσει ως ένα παιδί συνεχώς τιμωρημένο και έναν δάσκαλο να ωρύεται.

Link to comment
Share on other sites

Επίσης εφόσον υπάρχει διάγνωση παίζει και ένα ρόλο στην κατανομή σε τμήματα, δηλαδή είναι πιο σωστό να μοιραστούν τα παιδιά  (όπως και όσα δεν έχουν μητρική γλώσσα την ελληνική) στα τμήματα (ή και να μειωθεί ο αριθμός παιδιών σε ένα τμήμα - αυτό έχει γίνει στο σχολείο μας), παρά να βρεθεί ένα τμήμα με 25 παιδια εκ των οποίων 2 με ΔΕΠΥ και 2 με asperger π.χ. και το άλλο τμήμα με 23  "τυπικά" παιδιά.

Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πρίν, mamana είπε:

Καλησπερα μαμαδες,μηπως καποια ξερει τι γινεται με την διασπαση προσοχης μεσα στην ταξη??? ο μικρος μου παει α' δημοτικου κ προχτες ειχαμε την πρωτη συγκεντρωση με την δασκαλα κ μου ειπε οτι διασπαται η προσοχη του,εννοειται οτι το ξερω κ κανουμε κ εργο κ λογο αλλα μου εκανε εντυπωση οτι την αλλη μερα με πηρε ο διευθυντης κ μου ειπε οτι θελει το χαρτι της διαγνωσης που εχω κ μια εκθεση απο το κεντρο που παμε,αυτα δεν ειναι ομως προσωπικα δεδομενα??? ετσι θα τα δωσω στο σχολειο???

Στο σχολειο υπαρχει κ τμημα ενταξης κ εκπαιδευτικος που απ'οτι καταλαβα χωρις να το αναφερει ειναι της παραλληλης στηριξης...μπορουν να προτεινουν κατι τετοιο??? κ αν ναι...μας στελνουν στο κεδδυ???

Δεν ειναι νωρις για ολα αυτα??? δεν θα επρεπε να του δωσουν καποιο χρονο για να προσαρμοστει???

 

 

Λυπαμαι πολυ που εχετε τοςο λάθος οπτική του θέματος.

Προφανώς αντιληφθήκατε και προβληματιστήκατε και οι ίδιοι με τις συμπεριφορές του παιδιού σας και οσο χρόνο κι αν του δώσατε να προσαρμοστεί προφανώς δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες σας γι αυτο και πήγατε σε ιδιωτικό κέντρο. Μην απαξιώνετε μια έμπειρη ματια που εχει η δασκαλα, δυο ωρες ειναι αρκετές και όχι μια εβδομαδα για να αντιληφθεί ο εκπαιδευτικός με τι εχει να κανει.

Ο δημόσιος φορέας το κεδδυ ειναι ο μόνος αρμόδιος να γνωματεύσει τι εχει το παιδί και τι χρειαζεται να γίνει για να βοηθηθεί.

 Τα ιδιωτικά κέντρα  έχουν ίδια οφέλη.

 Η γνωμάτευση του παιδιού δεν ειναι προσωπικό δεδομένο για τον εκπαιδευτικό, αλλα απόκρυψη ως προς την πραγματικότητα. Απο κεί και πέρα το σχολείο οφείλει να προστατεύσει το παιδί σας απέναντι στους υπόλοιπους γονείς και παιδια και να περασει οτι καταθέσετε στο εμπιστευτικό πρωτόκολλο.

 Τα εχετε μπερδέψει άλλο ειναι η ένταξη και άλλο η παράλληλη στήριξη θα πρεπει να σας τα εξηγήσουν.

 Και όχι δεν ειναι νωρίς για ολα αυτα, όλο αυτο λέγεται πρώιμη παρέμβαση και οσο πιο νωρίς γίνει το καλύτερα για όλους τους εμπλεκόμενους.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Μαλλον παρεξηγησατε οσα εγραψα,ειμαστε διπλα στο παιδι μας,το αποδεχομαστε κ το στηριζουμε,θα πρεπει να ξερετε οτι η διαγνωση δινεται μονο απο δημοσιο φορεα,τον παρακολουθει η κυρια Αντωνοπουλου,σε κεντρο κανουμε εργο κ λογο

Ρωτησα για λεπτομερεις γιατι δεν ηξερα.

ΑΡΓΚ ευχαριστω πολυ για την απαντηση,με κατατοπισες.

Καντι δυστυχως καταλαβες λαθος,πηγαμε σε κεντρο οπως ολοι οι γονεις για να κανουμε αυτα που μας προτεινε η κυρια Αντωνοπουλου,

-εννοειται δεν απαξιωσα την δασκαλα αλλα απλα ρωτησα τι γινεται σε αυτες τις περιπτωσεις

-που ειδες εσυ οτι το βλεπουμε λαθος????

- ξερω τι ειναι το τμημα ενταξης κ τι ειναι η παραλληλη στηριξη

Με ενημερωσες σχετικα με τη πρωιμη παρεμβαση,οτι δεν ειναι προσωπικο δεδομενο η γνωματευση κ το τι πρεπει να κανει το σχολειο....αυτο ηθελα...

Λυπαμαι για την γνωμη σου!!!!!!!!

Το χαμογελο σου

ολη η ζωη μου.....

Link to comment
Share on other sites

Εξαιρετικές και οι δυο τοποθετήσεις της Αργκ θα διορθώσω μόνο για να γίνει κατανοητό στο τμήμα ένταξης εντάσσονται 5-6 παιδακια και η δασκαλα τα παίρνει 1-1 ή και ολα μαζι και τα δουλεύει , επίσης μπαίνει και η ίδια στην τάξη όταν χρειαζεται. Παράλληλη στήριξη σημαίνει ένας εκπαιδευτικός προς ένα παιδί και κάθεται συνεχώς δίπλα του, προκειται για δύσκολες περιπτώσεις.

5 ώρες πρίν, mamana είπε:

Μαλλον παρεξηγησατε οσα εγραψα,ειμαστε διπλα στο παιδι μας,το αποδεχομαστε κ το στηριζουμε,θα πρεπει να ξερετε οτι η διαγνωση δινεται μονο απο δημοσιο φορεα,τον παρακολουθει η κυρια Αντωνοπουλου,σε κεντρο κανουμε εργο κ λογο

Ρωτησα για λεπτομερεις γιατι δεν ηξερα.

ΑΡΓΚ ευχαριστω πολυ για την απαντηση,με κατατοπισες.

Καντι δυστυχως καταλαβες λαθος,πηγαμε σε κεντρο οπως ολοι οι γονεις για να κανουμε αυτα που μας προτεινε η κυρια Αντωνοπουλου,

-εννοειται δεν απαξιωσα την δασκαλα αλλα απλα ρωτησα τι γινεται σε αυτες τις περιπτωσεις

-που ειδες εσυ οτι το βλεπουμε λαθος????

- ξερω τι ειναι το τμημα ενταξης κ τι ειναι η παραλληλη στηριξη

Με ενημερωσες σχετικα με τη πρωιμη παρεμβαση,οτι δεν ειναι προσωπικο δεδομενο η γνωματευση κ το τι πρεπει να κανει το σχολειο....αυτο ηθελα...

Λυπαμαι για την γνωμη σου!!!!!!!!

 

Εγω στο πρώτο σκέλος όντως παρεξήγησα γιατι δεν μας είπες οτι εχετε διάγνωση απο αναπτυξιολογο, επομενως θεώρησα οτι με δική σας πρωτοβουλία πήγατε σε κάποιο κέντρο.

 Και να σου απαντήσω τι βλέπετε λάθος, αποκρυψατε απο το σχολείο μια διάγνωση απο αναπτυξιολογο? Γιατι? Ο πιο απλοϊκός νους θα υποθέσει εκ του πονηρού. Εκτος κι αν φοβηθήκατε μην στιγματιστεί το παιδί πριν καν ξεκινήσει η χρόνια. Εκεί λοιπόν ειναι που δεν εμπιστεύεσαι τον δάσκαλο που περνάει το 1/3 της μέρας του με το παιδί σου.

 Η Αργκ παραπανω σου εξήγησε πολυ όμορφα πως γινεται ο διαχωρισμός τμημάτων. Επιπλεον μειώνεται και ο αριθμός των παιδιων όταν υπάρχουν διαγνωσμενα να παιδια στην τάξη.

 

θα ηθελα να μου πεις για ποιο λόγο λυπάσαι για την γνώμη μου γιατι δεν το κατάλαβα.

Link to comment
Share on other sites

Το σχολειο αγαπητη Καντι ειναι ενημερο για εργο,λογο κ διαγνωση αναπτυξιολογου,η δασκαλα μας  δεν ειχε ενημερωθει!!!!!!!!!!!

Το χαμογελο σου

ολη η ζωη μου.....

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 58 λεπτά , mamana είπε:

Το σχολειο αγαπητη Καντι ειναι ενημερο για εργο,λογο κ διαγνωση αναπτυξιολογου,η δασκαλα μας  δεν ειχε ενημερωθει!!!!!!!!!!!

 

Α πολυ ωραία τότε εσεις ήσασταν καθ ολα σωστοί.

Ο διευθυντής ηταν ο παρατυπος, α)δεν σας ζήτησε την γνωμάτευση κατα την εγγραφή σας στο σχολείο και β)στον σύλλογο διδασκόντων για την κατανομή τμημάτων δεν ενημέρωσε τους εκπαιδευτικούς για τις εκπαιδευτικές ανάγκες που έχουν τα παιδια της Α τάξης, ως όφειλε και για τα δυο.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή τα έχουμε περάσει με το βαφτιστήρι μου, από τη στιγμή που ενημερώθηκε ο διευθυντής, έπρεπε:

α) να ενημερώσει τον αρμόδιο εκπαιδευτικό

β) να ζητήσει ο ίδιος παράλληλη στήριξη για το παιδί

9maTp3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Αφού ο διευθυντής είναι ενήμερος γιατί σε ενοχλεί που ζήτησε την γνωμάτευση;

Επίσης όταν σας είπε η δασκάλα ότι διασπάται η προσοχή του την ενημέρωσες για τη διάγνωση που έχετε και ότι κάνετε έργο και λόγο;

Link to comment
Share on other sites

21 ώρες πρίν, nat2308 είπε:

Επειδή τα έχουμε περάσει με το βαφτιστήρι μου, από τη στιγμή που ενημερώθηκε ο διευθυντής, έπρεπε:

α) να ενημερώσει τον αρμόδιο εκπαιδευτικό

β) να ζητήσει ο ίδιος παράλληλη στήριξη για το παιδί

Ως προς το πρώτο σκέλος συμφωνω απόλυτα. Είναι ευθύνη του διευθυντή  να ενημερώνει τους εκπαιδευτικούς για ό,τι μπορεί να αφορά κάποιο παιδί.

 

Ως προς το δεύτερο, είναι τελείως λάθος. Την παράλληλη στήριξη δεν τη ζητά το σχολείο, αλλά την εισηγείται το ΚΕΔΔΥ, αφού αξιολογήσει το παιδί και κρίνει ότι θα το βοηθήσει η παράλληλη στήριξη. Μάλιστα το ΚΕΔΔΥ είναι το ΜΟΝΟ αρμόδιο όργανο για να εισηγείται παράλληλες. Στη συνέχεια, αν οι γονείς δεχτούν την εισήγηση του ΚΕΔΔΥ, οι γονείς κάνουν μια αίτηση στο σχολείο και ο διευθυντής διαβιβάζει στην πρωτοβάθμια και μετά από εκεί πάνε στο υπουργείο την αίτηση, την γνωμάτευση του ΚΕΔΔΥ και μια βεβαίωση φοίτησης. Το υπουργείο εγκρίνει την παράλληλη (αυτό είναι το πολύ εύκολο) και μετά στέλνει πιστώσεις, προσλαμβάνει δηλαδή εκπαιδευτικούς. Οι πιστώσεις ποτέ δεν είναι αρκετές και έτσι η πρωτοβάθμια σε συνεργασία με το ΚΕΔΔΥ προσπαθεί να "καλύψει" όσο το δυνατόν περισσότερα παιδιά. Αυτό σημαίνει ότι κάποια παιδιά μοιράζονται τον εκπαιδυετικό και κάποια μένουν "ακάλυπτα" και περιμένουν τις επόμενες προσλήψεις.

Υπάρχει και η άλλη επιλογή. Να προσλάβει ο γονιός άτομο,που θα το πληρώνει ο ίδιος, για την παράλληλη στήριξη του παιδιού του. Εκεί χρειάζεται απλά μια αίτηση στο σχολείο (ο Χ θα είναι ειδικός βοηθός στο παιδί μου) η οποία συνοδεύεται από το βιογραφικό και το ποινικό μητρώο του ατόμου. Μετά συνεδριάζει ο σύλλογος γονέων και (συνήθως) αποφασίζει ότι θα δεχτεί το άτομο αυτό ως ειδικό βοηθό (ιδιωτική παράλληλη στήριξη).

Link to comment
Share on other sites

Για το αν θεωρούνται προσωπικά δεδομένα, ίσως θα πρέπει να ρωτήσεις στην αντίστοιχη Αρχή προσωπικών δεδομένων. Από εκεί και πέρα, μπορείς να ενημερώσεις εάν θέλεις και η ιδια το σχολείο για τη γνωμάτευση  που έχετε, στα πλαίσια καλής συνεργασίας και διευκρινίζοντας ότι υποχρεούνται να τηρήσουν το απόρρητο.

Για την περίοδο προσαρμογής, από όσο ξέρω δεν αφήνουν κανένα περιθώριο γιατί έχουν συγκεκριμένες προθεσμίες προκειμένου να ζητήσει ο γονιός παράλληλη στήριξη. Να ξέρεις ότι ο γονιός ζητάει την παράλληλη στήριξη εφόσον θέλει και όχι το σχολείο, ούτε ο δάσκαλος.

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πρίν, emmaki είπε:

Ως προς το πρώτο σκέλος συμφωνω απόλυτα. Είναι ευθύνη του διευθυντή  να ενημερώνει τους εκπαιδευτικούς για ό,τι μπορεί να αφορά κάποιο παιδί.

 

Ως προς το δεύτερο, είναι τελείως λάθος. Την παράλληλη στήριξη δεν τη ζητά το σχολείο, αλλά την εισηγείται το ΚΕΔΔΥ, αφού αξιολογήσει το παιδί και κρίνει ότι θα το βοηθήσει η παράλληλη στήριξη. Μάλιστα το ΚΕΔΔΥ είναι το ΜΟΝΟ αρμόδιο όργανο για να εισηγείται παράλληλες. Στη συνέχεια, αν οι γονείς δεχτούν την εισήγηση του ΚΕΔΔΥ, οι γονείς κάνουν μια αίτηση στο σχολείο και ο διευθυντής διαβιβάζει στην πρωτοβάθμια και μετά από εκεί πάνε στο υπουργείο την αίτηση, την γνωμάτευση του ΚΕΔΔΥ και μια βεβαίωση φοίτησης. Το υπουργείο εγκρίνει την παράλληλη (αυτό είναι το πολύ εύκολο) και μετά στέλνει πιστώσεις, προσλαμβάνει δηλαδή εκπαιδευτικούς. Οι πιστώσεις ποτέ δεν είναι αρκετές και έτσι η πρωτοβάθμια σε συνεργασία με το ΚΕΔΔΥ προσπαθεί να "καλύψει" όσο το δυνατόν περισσότερα παιδιά. Αυτό σημαίνει ότι κάποια παιδιά μοιράζονται τον εκπαιδυετικό και κάποια μένουν "ακάλυπτα" και περιμένουν τις επόμενες προσλήψεις.

Υπάρχει και η άλλη επιλογή. Να προσλάβει ο γονιός άτομο,που θα το πληρώνει ο ίδιος, για την παράλληλη στήριξη του παιδιού του. Εκεί χρειάζεται απλά μια αίτηση στο σχολείο (ο Χ θα είναι ειδικός βοηθός στο παιδί μου) η οποία συνοδεύεται από το βιογραφικό και το ποινικό μητρώο του ατόμου. Μετά συνεδριάζει ο σύλλογος γονέων και (συνήθως) αποφασίζει ότι θα δεχτεί το άτομο αυτό ως ειδικό βοηθό (ιδιωτική παράλληλη στήριξη).

Στο ΚΕΔΔΥ πρέπει να απευθυνθούν οι γονείς για να υπάρξει η σχετική εισήγηση.

 

Το θέμα είναι ότι στην προκειμένη περίπτωση, μάλλον οι γονείς είχαν παντελή άγνοια, οπότε θα έπρεπε ο διευθυντής να τους ενημερώσει για το θέμα της παράλληλης, αυτό εννοούσα με το να τη ζητήσει.

 

Ακόμα και γνωμάτευση από τα ΚΕΔΔΥ να υπήρχε, πάλι ο διευθυντής είναι αρμόδιος για να κάνει το σχετικό έγγραφο προς τη δευτεροβάθμια, για όλα τα παιδιά που χρειάζονται παράλληλη στήριξη, και να λάβει έναν αριθμό πρωτοκόλλου για όλα.

9maTp3.png

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή τώρα , ενα παιδί Α δημοτικού , που μόλις ξεκίνησε ουσιαστικά , είναι 26/9/2017 σήμερα.... και δεχόμαστε όλοι  : δασκάλες , διευθυντές , γονείς , κεδδυ , φίλοι του φορουν εδω μια κατασταση ΔΕΠΥ ????? Και δίνουμε συμβουλές για στήριξη ?

 

Το ότι κάνει το παιδί λογοθεραπεία ή εργοθεραπεία τι σχέση έχει με διάγνωση δεπυ? 

Μια διάγνωση πραγματικής υπαρξης θέματος απαιτεί τουλάχιστον 6 μηνη παρακολούθηση συστηματικά απο σοβαρό καταλληλο ειδικό  και η υπαρξη όντως συμπτωμάτων '' δεπυ'' δεν έχουν να κάνουν πάντα με κάποια συγκεκριμένη τυποποιημένη ''διάγνωση ''. Πχ και αν βαριέται αφόρητα την δασκάλα.... είναι αποδεκτός λόγος πραγματικός για να είναι αφηρημένο ένα παιδί.Δεν θέλει λοιπόν εκεί  παράλληλη στήριξη αλλά άλλου είδος υποστήριξη.  

 

Εχει γεμίσει η ''αγορά'' με μη ικανούς συμβούλους , ψυχολόγους , θεραπευτές, απο σχολές ότι να ναι και ταλαιπωρούν παιδιά και γονείς με τρίχες με το πρώτο ''ΒΟΟ'' της κάθε δασακάλας που δεν θέλει πονοκέφαλο. Αν θέλετε λύση στο παιδί σας , να βρείτε δηλαδή την   αντιμετώπιση την σωστή σε πιθανά συμπτώματα ...κάντε γνωστική - συμπεριφορική ψυχοθεραπεία μετά όμως απο σύσταση του κατάλληλου πάντα γιατρού και μόνο.

 

Αρα

ή mamana το έχεις ήδη ψάξει και γνωρίζεις για κάποιο θέμα του παιδιού που δεν έχει να κάνει με εργο-λογο και είναι κάτι έντονο αρα καλό είναι να το συζητήσεις ή θα πρέπει να το ψάξεις λίγο πρίν δεχτείς κάποια πράγματα μέσα σε 15 μέρες γιατι πράγματι είναι πολύ νωρίς. 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 5 λεπτά , ferby είπε:

Δηλαδή τώρα , ενα παιδί Α δημοτικού , που μόλις ξεκίνησε ουσιαστικά , είναι 26/9/2017 σήμερα.... και δεχόμαστε όλοι  : δασκάλες , διευθυντές , γονείς , κεδδυ , φίλοι του φορουν εδω μια κατασταση ΔΕΠΥ ????? Και δίνουμε συμβουλές για στήριξη ?

 

Το ότι κάνει το παιδί λογοθεραπεία ή εργοθεραπεία τι σχέση έχει με διάγνωση δεπυ? 

Μια διάγνωση πραγματικής υπαρξης θέματος απαιτεί τουλάχιστον 6 μηνη παρακολούθηση συστηματικά απο σοβαρό καταλληλο ειδικό  και η υπαρξη όντως συμπτωμάτων '' δεπυ'' δεν έχουν να κάνουν πάντα με κάποια συγκεκριμένη τυποποιημένη ''διάγνωση ''. Πχ και αν βαριέται αφόρητα την δασκάλα.... είναι αποδεκτός λόγος πραγματικός για να είναι αφηρημένο ένα παιδί.Δεν θέλει λοιπόν εκεί  παράλληλη στήριξη αλλά άλλου είδος υποστήριξη.  

 

Εχει γεμίσει η ''αγορά'' με μη ικανούς συμβούλους , ψυχολόγους , θεραπευτές, απο σχολές ότι να ναι και ταλαιπωρούν παιδιά και γονείς με τρίχες με το πρώτο ''ΒΟΟ'' της κάθε δασακάλας που δεν θέλει πονοκέφαλο. Αν θέλετε λύση στο παιδί σας , να βρείτε δηλαδή την   αντιμετώπιση την σωστή σε πιθανά συμπτώματα ...κάντε γνωστική - συμπεριφορική ψυχοθεραπεία μετά όμως απο σύσταση του κατάλληλου πάντα γιατρού και μόνο.

 

Αρα

ή mamana το έχεις ήδη ψάξει και γνωρίζεις για κάποιο θέμα του παιδιού που δεν έχει να κάνει με εργο-λογο και είναι κάτι έντονο αρα καλό είναι να το συζητήσεις ή θα πρέπει να το ψάξεις λίγο πρίν δεχτείς κάποια πράγματα μέσα σε 15 μέρες γιατι πράγματι είναι πολύ νωρίς. 

 

Εχω πέσει σε πραγματικά φρικτή δασκάλα με ακραία αντιπαιδαγωγικές μεθόδους (κοντέψαμε να φτάσουμε σε μήνυση) και όντως το παιδί μου και αφάνταστα τη βαριόταν, και ζωηρός ήταν. Ακόμη κι αυτή για ΔΕΠΥ δε μίλησε πάντως. Δε νομίζω ότι είναι "ταμπέλα" που στην κολλάνε για να σε ξεφορτωθούν και από την άλλη τα λίγα παιδιά που ξέρω με διεγνωσμένη ΔΕΠΥ, την καταλαβαίνεις (την τυπική περίπτωση) και σε λίγες ώρες αν έχεις ξαναδεί παιδιά αυτής της ηλικίας.

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 51 λεπτά , ferby είπε:

Δηλαδή τώρα , ενα παιδί Α δημοτικού , που μόλις ξεκίνησε ουσιαστικά , είναι 26/9/2017 σήμερα.... και δεχόμαστε όλοι  : δασκάλες , διευθυντές , γονείς , κεδδυ , φίλοι του φορουν εδω μια κατασταση ΔΕΠΥ ????? Και δίνουμε συμβουλές για στήριξη ?

 

Το ότι κάνει το παιδί λογοθεραπεία ή εργοθεραπεία τι σχέση έχει με διάγνωση δεπυ? 

Μια διάγνωση πραγματικής υπαρξης θέματος απαιτεί τουλάχιστον 6 μηνη παρακολούθηση συστηματικά απο σοβαρό καταλληλο ειδικό  και η υπαρξη όντως συμπτωμάτων '' δεπυ'' δεν έχουν να κάνουν πάντα με κάποια συγκεκριμένη τυποποιημένη ''διάγνωση ''. Πχ και αν βαριέται αφόρητα την δασκάλα.... είναι αποδεκτός λόγος πραγματικός για να είναι αφηρημένο ένα παιδί.Δεν θέλει λοιπόν εκεί  παράλληλη στήριξη αλλά άλλου είδος υποστήριξη.  

 

Εχει γεμίσει η ''αγορά'' με μη ικανούς συμβούλους , ψυχολόγους , θεραπευτές, απο σχολές ότι να ναι και ταλαιπωρούν παιδιά και γονείς με τρίχες με το πρώτο ''ΒΟΟ'' της κάθε δασακάλας που δεν θέλει πονοκέφαλο. Αν θέλετε λύση στο παιδί σας , να βρείτε δηλαδή την   αντιμετώπιση την σωστή σε πιθανά συμπτώματα ...κάντε γνωστική - συμπεριφορική ψυχοθεραπεία μετά όμως απο σύσταση του κατάλληλου πάντα γιατρού και μόνο.

 

Αρα

ή mamana το έχεις ήδη ψάξει και γνωρίζεις για κάποιο θέμα του παιδιού που δεν έχει να κάνει με εργο-λογο και είναι κάτι έντονο αρα καλό είναι να το συζητήσεις ή θα πρέπει να το ψάξεις λίγο πρίν δεχτείς κάποια πράγματα μέσα σε 15 μέρες γιατι πράγματι είναι πολύ νωρίς. 

Η θεματοθέτρια αναφέρει ότι το γνώριζε ήδη το θέμα, πριν της πουν για την παράλληλη στήριξη. Και εννοείται ότι στην περίπτωση ΔΕΠΥ, η παράλληλη θα έπρεπε να υπάρχει από την πρώτη μέρα, για να βοηθήσει το παιδί να εξοικειωθεί τόσο με το άτομο που θα το αναλάμβανε όσο και με το σχολικό περιβάλλον. 

9maTp3.png

Link to comment
Share on other sites

11 ώρες πρίν, ΜΑΡΙΤΑ είπε:

Αφού ο διευθυντής είναι ενήμερος γιατί σε ενοχλεί που ζήτησε την γνωμάτευση;

Επίσης όταν σας είπε η δασκάλα ότι διασπάται η προσοχή του την ενημέρωσες για τη διάγνωση που έχετε και ότι κάνετε έργο και λόγο;

 

11 ώρες πρίν, ΜΑΡΙΤΑ είπε:

Αφού ο διευθυντής είναι ενήμερος γιατί σε ενοχλεί που ζήτησε την γνωμάτευση;

Επίσης όταν σας είπε η δασκάλα ότι διασπάται η προσοχή του την ενημέρωσες για τη διάγνωση που έχετε και ότι κάνετε έργο και λόγο;

Πριν μου πει η δασκαλα για τη διασπαση την ρωτησα αν ειναι ενημερωμενη οτι κανουμε εργο κ λογο κ δεν ηταν οποτε την ενημερωσα εγω για την αναπτυξιολογο κ την γνωματευση!!!

Επεξεργάστηκαν by mamana

Το χαμογελο σου

ολη η ζωη μου.....

Link to comment
Share on other sites

18 ώρες πρίν, nat2308 είπε:

 

 

Το θέμα είναι ότι στην προκειμένη περίπτωση, μάλλον οι γονείς είχαν παντελή άγνοια, οπότε θα έπρεπε ο διευθυντής να τους ενημερώσει για το θέμα της παράλληλης, αυτό εννοούσα με το να τη ζητήσει.

 

 

Και πάλι, ο διευθυντής δεν έχει λόγο σε τίποτα! Κάπως έτσι έρχονται στα ΚΕΔΔΥ όλοι οι γονείς και ζητόυν ή απαιτούν παράλληλη!

Ο διευθυντής απλά ενημερώνει για τη δυσκολία του παιδιού, ενημερώνει για το ΚΕΔΔΥ και εκεί σταματά ο ρόλος του! Ούτε πιθανή διάγνωση κάνει, ούτε καθορίζει την πιθανή υποστήριξη. Τα ΚΕΔΔΥ έχουν το αρμόδιο προσωπικό για να ενημερώσουν τους γονείς για όλες τις δομές που υπαρχουν.

Πραγματικά είναι εντελώς λάθος να λέει ο διευθυντής "πάτε στα ΚΕΔΔΥ να σας δώσουν παράλληλη στήριξη"!

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, ferby said:

Δηλαδή τώρα , ενα παιδί Α δημοτικού , που μόλις ξεκίνησε ουσιαστικά , είναι 26/9/2017 σήμερα.... και δεχόμαστε όλοι  : δασκάλες , διευθυντές , γονείς , κεδδυ , φίλοι του φορουν εδω μια κατασταση ΔΕΠΥ ????? Και δίνουμε συμβουλές για στήριξη ?

 

Το ότι κάνει το παιδί λογοθεραπεία ή εργοθεραπεία τι σχέση έχει με διάγνωση δεπυ? 

Μια διάγνωση πραγματικής υπαρξης θέματος απαιτεί τουλάχιστον 6 μηνη παρακολούθηση συστηματικά απο σοβαρό καταλληλο ειδικό  και η υπαρξη όντως συμπτωμάτων '' δεπυ'' δεν έχουν να κάνουν πάντα με κάποια συγκεκριμένη τυποποιημένη ''διάγνωση ''. Πχ και αν βαριέται αφόρητα την δασκάλα.... είναι αποδεκτός λόγος πραγματικός για να είναι αφηρημένο ένα παιδί.Δεν θέλει λοιπόν εκεί  παράλληλη στήριξη αλλά άλλου είδος υποστήριξη.  

 

Εχει γεμίσει η ''αγορά'' με μη ικανούς συμβούλους , ψυχολόγους , θεραπευτές, απο σχολές ότι να ναι και ταλαιπωρούν παιδιά και γονείς με τρίχες με το πρώτο ''ΒΟΟ'' της κάθε δασακάλας που δεν θέλει πονοκέφαλο. Αν θέλετε λύση στο παιδί σας , να βρείτε δηλαδή την   αντιμετώπιση την σωστή σε πιθανά συμπτώματα ...κάντε γνωστική - συμπεριφορική ψυχοθεραπεία μετά όμως απο σύσταση του κατάλληλου πάντα γιατρού και μόνο.

 

Αρα

ή mamana το έχεις ήδη ψάξει και γνωρίζεις για κάποιο θέμα του παιδιού που δεν έχει να κάνει με εργο-λογο και είναι κάτι έντονο αρα καλό είναι να το συζητήσεις ή θα πρέπει να το ψάξεις λίγο πρίν δεχτείς κάποια πράγματα μέσα σε 15 μέρες γιατι πράγματι είναι πολύ νωρίς. 

Περσι σε συζητηση που ειχα μ εκαποιον παιδοψυχολογο ...ελεγε ότι περασαμ ετην προηγουμενη δεκαετια..τη δεκαετια ΔΕΠΥ που τα μισα παιδια ξαφνικα εχουν ΔΕΠΥ.Τωρα εχουμε περασει στη δεκαετια του φασματος του αυτισμού...αυτό είναι της μοδας.Βιαζονται στην Ελλαδα να κολλησουν την ταμπελα λες και εκει είναι ολη η ουσια.

 

Μιλαω με φιλη μου στο εξωτερικο που το παιδι της είναι υπερκινητικο και δε συγκεντρώνεται αυκολα και μου λεει διαφορα κολπακια που κανει η δασκαλα για να τον βοηθαει.Εδω μονο η γνωματευση μας νοιαζει και να βαλουμε παραλληλη στηριξη να φυγει το βαρος από τη δασκαλα.

 

Οσο για τη μανουλα...θα πω κατι γιατι ξερω πως ολο αυτό την στεναχωρει.Οταν στα χερια σου εχεις μια γνωματευση για το παιδι σου...μια γνωματευση που λεει πως το παιδι σου διαφερει από τα  υπολοιπα γιατι κατι εχει δεν είναι καθολου ευκολο να το διαχειριστείς.Και δεν είναι και καθολου ευκολο να πρεπει να ενημερώνεις κάθε φορα σχολεια και δασκαλους.Ας ειμαστε λοιπον λιγο πιο προσεχτικοι στο πως μιλαμε γιατι οποιος είναι εξω από το χορο πολλα τραγουδια ξερει.Κι εγω εχω καποια διαγνωση για το γιο μου...πολύ πιο σοβαρη από ΔΕΠΥ.Παντα φροντιζω να ενημερωνω τη δασκαλα και να είμαι παντα stand by.Αλλα ως εκει.Το παιδι μου και το οποιο πρόβλημα υγειας εχουμε και αντιμετωπίζουμε δε θα το κανω βουκινο στο σχολειο..ουτε θα κατσω να ενημερωσω ολους τους δασκαλους για το τι συμβαινει.

 

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...