Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Κοινωνικές αντιλήψεις


anemoni1989

Recommended Posts

Just now, samsympan είπε:

Τώρα, και για να χρησιμοποιήσω μια δική σου έκφραση, "επειδή είσαι έξυπνος άνθρωπος" σίγουρα δεν έχεις χάσει κάτι...

 

Mιλάω σοβαρά, έχουμε δει πολλές φορές προσαγωγές, συλλήψεις και καταδίκες. Υποστηρίζει κανείς, εκτός πολύ ακραίων χώρων, ότι δεν είναι έγκλημα οι μολοτοφ;

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 266
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Just now, Έσπερος είπε:

Φυσικά διώκεται. Συνήθως φυτρώνουν μολότοφ σε σακίδια ανυποψίαστων φοιτητών, κ αυτοί που τις πετάνε βρίσκουν καταφύγιο δίπλα στις κλούβες, παρέα με αυτούς που υποτίθεται συλλαμβάνουν όποιον κάνει επεισόδια. 

Και εδώ λοιπόν άλλο ένα παράδειγμα προκατάληψης. Και παραπάνω διατυπώθηκε από @Sentir...natureza. Εντάξει κανείς μας δεν γλιτώνει από την προκατάληψη... ούτε εγώ φυσικά.

Link to comment
Share on other sites

Just now, samsympan είπε:

Και εδώ λοιπόν άλλο ένα παράδειγμα προκατάληψης. Και παραπάνω διατυπώθηκε από @Sentir...natureza. Εντάξει κανείς μας δεν γλιτώνει από την προκατάληψη... ούτε εγώ φυσικά.

Δεν είναι προκατάληψη, υπάρχει φωτογραφικό υλικό. Φυσικά υπάρχουν κ αυτοί που τα θεωρούν επαναστατική πράξη αλλά υπαρχουν κ τεκμήρια για το ποιος αλλοσ προκαλεί επεισόδια βγαίνοντας πίσω από τις τάξεις της αστυνομίας. Και είναι φυσικά αυτονόητο το ποιον συμφέρει οι πορείες κ οι μεγάλες συγκεντρώσεις να αμαυρώνονται από επεισόδια κ να φοβάται ο σοβαρός κόσμος να πάει. 

Link to comment
Share on other sites

@Έσπερος παραπάνω έγραψα πως διάφοροι κρατικοί μηχανισμοί (βασικά όλοι) χρησιμοποιούνται παντοιοτρόπως. Οπότε ναι, το να διατυπώνει κανείς την μία όψη και όχι την άλλη, είναι (το λιγότερο) προκατάληψη.

Link to comment
Share on other sites

Just now, samsympan είπε:

@Έσπερος παραπάνω έγραψα πως διάφοροι κρατικοί μηχανισμοί (βασικά όλοι) χρησιμοποιούνται παντοιοτρόπως. Οπότε ναι, το να διατυπώνει κανείς την όψη και όχι την άλλη, είναι (το λιγότερο) προκατάληψη.

Δεν αρνήθηκα πουθενά ότι ο αντιεξουσιαστικός χώρος ευθύνεται για βανδαλισμούς κ άλλες παράνομες πράξεις. Απλώς επεσήμανα και μια άλλη οπτική. Εξάλλου έχουν συλληφθεί κ φυλακιστεί πολλά άτομα αυτού του χώρου, δεν νομίζω ότι έχει περάσει από κάπου η εικόνα ότι αν εντάσσεσαι σε τέτοιες «ομάδες» είσαι στο απυρόβλητο. 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, Έσπερος είπε:

Φυσικά διώκεται. Συνήθως φυτρώνουν μολότοφ σε σακίδια ανυποψίαστων φοιτητών, κ αυτοί που τις πετάνε βρίσκουν καταφύγιο δίπλα στις κλούβες, παρέα με αυτούς που υποτίθεται συλλαμβάνουν όποιον κάνει επεισόδια. 

 

Κι έλεγα να το γράψω, να μην το γράψω;

 

Just now, samsympan είπε:

Και εδώ λοιπόν άλλο ένα παράδειγμα προκατάληψης. Και παραπάνω διατυπώθηκε από @Sentir...natureza. Εντάξει κανείς μας δεν γλιτώνει από την προκατάληψη... ούτε εγώ φυσικά.

 

Το να λες ότι τα επεισόδια τα κάνουν αντιεξουσιαστές δεν είναι προκαταληψη, αλλά το να λες ότι τα κάνουν άτομα για να χαλάσουν τις πορείες είναι προκαταληψη; 

Link to comment
Share on other sites

22 ώρες πρίν, samsympan είπε:

Επίσης ανά περιπτώσεις,

είναι γνωστή η ανοχή των αρχών σε μέλη αντιεξουσιαστικών χώρων. Ουκ ολίγες φορές δεν έχουν επιβάλει ποινές κακουργηματικού χαρακτήρα (δεν ξέρω καν την νομική υπόσταση έτσι το έγραψα για ομοιομορφία αυτό) κάνοντας τα στραβά μάτια μπροστά στην λεγόμενη ανομία μικρής κλίμακας, πχ ρήψη μολότοφ-αντικειμένων που μπορεί να προκαλέσουν σωματική βλάβη ή/και θάνατο, κατάληψη και βανδαλισμοί δημόσιων κτηρίων, φθορές ιδιωτικής περιουσίας, απαγόρευση διεξαγωγής μαθημάτος/εξέτασης σε πανεπιστημιακούς χώρους, κλπ. Αν κοιτάξει κανείς γύρω του μπορεί εύκολα να καταλάβει ότι κρατικοί μηχανισμοί μπορεί να χρησιμοποιηθούν και χρησιμοποιούνται με διαφόρους τρόπους.

Ας κανουν και λιγη ανοχη, μονο καταδικες κανουν! Να μου το ελεγες αυτο για τους φασιστες της ΧΑ να το καταλαβω, ειναι γνωστη η ανοχη απο τους κρατικους μηχανισμους εδω και δεκαετιες (αν δεν επαιρνε τοση εκταση η δολοφονια του Φυσσα ακομη ελευθεροι θα ηταν) αλλα το αντιθετο θα ελεγα οτι γινεται μοναχα οταν υπαρχει καποιο συμφερον/κερδος των αστυνομικων αρχων, πχ κρινοντας οτι δεν υπαρχει σοβαρος λογος να επεμβουν γιατι υπαρξουν διπλασιες αντιδρασεις. Θα ελεγα οτι αν μπορουσαν θα εβαζαν ολους τους αναρχικους μεσα ακομη κι αν αυτο σημαινε οτι ολοι οι υπολοιποι (βιαστες κλπ) θα ηταν εξω. Μπορει να ακουγεται υπερβολικο αλλα μετα απο τοσα χρονια πραγματικα πιστευω οτι ειναι απο τους μεγαλυτερους εχθρους των αρχων. Οσον αφορα την ανομια, περαν του οτι δεν με καθοριζει γενικοτερα ο νομος στη ζωη μου, μπορω να δεχθω οτι οταν αντιστεκεσαι στο κρατος σαφως και θα λειτουργησεις αναποφευκτα παρανομα. Δεν λεω οτι συμμεριζομαι τον τροπο που αντιστεκονται οι αντιεξουσιαστες ουτε οτι συμφωνω με την βια σε αλλους ανθρωπους (ας γνωριζουμε οτι γενικως στην φιλοσοφια τους δεν επιτιθενται σωματικα σε ατομα εκτος της εξουσιας) αλλα δεν μπορω να περιγραψω την σταση του νομου απεναντι τους διπολικη, ειναι ξεκαθαρα στην πλειοψηφια της υπερβολικα επικριτικη ακομη θα ελεγα και αρρωστημενα εκδικητικη.

 

 
Link to comment
Share on other sites

Τους τελευταιους 2 μηνες, απο οταν ανοιξαν τα σχολεια, γινεται διακινηση στο σχολειο των παιδιων μου, απο οσο φαινεται μονο χασις. Ο κοσμος το εχει τουμπανο, μερα μεσημερι. Εχουν γινει ουτε ξερω ποσες κλησεις στην αστυνομια, και αντιδραση καμια. Δεν κρυβονται καν οι νεαροι για τους οποιους μιλαω, δεν ειναι οτι δυσκολευεται κανεις να τους βρει, ο δε ενας ειναι γειτονοπουλο, τον ξερουν ολοι. Το βραδυ γινεται στεκι ενας συγκεκριμενος χωρος στη γειτονια, με ποτα, μουσικη στη διαπασων, τσιγαριλικια κλπ. Και τωρα εν μεσω κορονοϊου και απαγορευσεις συγκεντρωσεων. Απειρα τηλεφωνα, αστυνομια οσο ειδατε εσεις ειδαμε κι εμεις. 

Καποια στιγμη εγινε μια εκδηλωση αντιεξουσιαστων σε κοντινη πλατεια. Δεν εχω ιδεα ποιος θα ηταν ο σκοπος της δρασης και τι θα εκαναν αν τους ειχαν αφησει, μπορει και κατι ποινικα κολασιμο, δεν τους ξερω και δεν εχω κανεναν λογο να τους αντιπαθησω αλλα ουτε και να τους συμπαθησω. Ε, εκει ηρθε η αστυνομια αμεσως, και εγιναν προσαγωγες αμεσα, πριν να προλαβουν καν να κανουν οτιδηποτε, αν σκοπευαν να κανουν κατι. 

Οποτε θα ελεγα οτι η αστυνομια μαλλον εχει πολυ καλα ανακλαστικα σε τετοιες περιπτωσεις, δυσαναλογα καλα σε σχεση με αλλα.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Sentir...natureza said:

Ας κανουν και λιγη ανοχη, μονο καταδικες κανουν!

Καμία ανοχή στη βία, από όποια πλευρά και αν γίνεται!

 

Just now, Sentir...natureza said:

Οσον αφορα την ανομια, περαν του οτι δεν με καθοριζει γενικοτερα ο νομος στη ζωη μου, μπορω να δεχθω οτι οταν αντιστεκεσαι στο κρατος σαφως και θα λειτουργησεις αναποφευκτα παρανομα. Δεν λεω οτι συμμεριζομαι τον τροπο που αντιστεκονται οι αντιεξουσιαστες ουτε οτι συμφωνω με την βια σε αλλους ανθρωπους (ας γνωριζουμε οτι γενικως στην φιλοσοφια τους δεν επιτιθενται σωματικα σε ατομα εκτος της εξουσιας)

Το να μην υπακούμε στους νόμους, δεν είναι μαγκιά, ούτε άποψη. Αν δεν υπάρχουν νόμοι και αν δεν υπακούμε σε αυτούς, είμαστε ζούγκλα, όχι χώρα.

 

Just now, Sentir...natureza said:

αν δεν επαιρνε τοση εκταση η δολοφονια του Φυσσα ακομη ελευθεροι θα ηταν

Συμφωνώ. Και διερωτώμαι. Τα ονόματα των θυμάτων της Marfin τα γνωρίζει κανείς απ'έξω? Γιατί μόνο για τους σύγχρονους "ήρωες" ακούμε χρόνια τώρα, τον Φύσσα, τον Γρηγορόπουλο, τον Ζακ. Που τους σκότωσαν "φασίστες", "όργανα της εξουσίας", "νοικοκυραίοι". Φυσικά , να σαπίσουν στη φυλακή η δολοφόνοι τους, και όλοι οι δολοφόνοι αθώων ανθρώπων. Για τους 3 της Marfin όμως? όχι μόνο δεν γίνεται ντόρος, αλλά σε βρίζουν και αν τους αναφέρεις. Φαίνεται το να είσαι φιλήσυχος, νομοταγής πολίτης δεν είναι πιασάρικο. Δεν ενδιαφέρεται ο κόσμος γι'αυτούς. Άλλωστε , όπως αναφέρθηκε σε προηγούμενο ποστ, φταίνε και εκείνοι κάπου , που αψήφισαν την απεργία και πήγαν στις δουλειές τους, υπο τον φόβο απόλυσης του "κακού" κεφαλαίου. Περισσότερος λαικισμός απο αυτόν , πεθαίνεις.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Yovanna είπε:

Το να μην υπακούμε στους νόμους, δεν είναι μαγκιά, ούτε άποψη. Αν δεν υπάρχουν νόμοι και αν δεν υπακούμε σε αυτούς, είμαστε ζούγκλα, όχι χώρα.

Και το μνημόνιο νόμιμο είναι αλλα η πλειοψηφία του λαού δεν συμφωνεί. 

Just now, ΑΡΓΚ είπε:

Τους τελευταιους 2 μηνες, απο οταν ανοιξαν τα σχολεια, γινεται διακινηση στο σχολειο των παιδιων μου, απο οσο φαινεται μονο χασις. Ο κοσμος το εχει τουμπανο, μερα μεσημερι. Εχουν γινει ουτε ξερω ποσες κλησεις στην αστυνομια, και αντιδραση καμια. Δεν κρυβονται καν οι νεαροι για τους οποιους μιλαω, δεν ειναι οτι δυσκολευεται κανεις να τους βρει, ο δε ενας ειναι γειτονοπουλο, τον ξερουν ολοι. Το βραδυ γινεται στεκι ενας συγκεκριμενος χωρος στη γειτονια, με ποτα, μουσικη στη διαπασων, τσιγαριλικια κλπ. Και τωρα εν μεσω κορονοϊου και απαγορευσεις συγκεντρωσεων. Απειρα τηλεφωνα, αστυνομια οσο ειδατε εσεις ειδαμε κι εμεις. 

Καποια στιγμη εγινε μια εκδηλωση αντιεξουσιαστων σε κοντινη πλατεια. Δεν εχω ιδεα ποιος θα ηταν ο σκοπος της δρασης και τι θα εκαναν αν τους ειχαν αφησει, μπορει και κατι ποινικα κολασιμο, δεν τους ξερω και δεν εχω κανεναν λογο να τους αντιπαθησω αλλα ουτε και να τους συμπαθησω. Ε, εκει ηρθε η αστυνομια αμεσως, και εγιναν προσαγωγες αμεσα, πριν να προλαβουν καν να κανουν οτιδηποτε, αν σκοπευαν να κανουν κατι. 

Οποτε θα ελεγα οτι η αστυνομια μαλλον εχει πολυ καλα ανακλαστικα σε τετοιες περιπτωσεις, δυσαναλογα καλα σε σχεση με αλλα.

Αν ενδιαφεροντουσαν για τη διακίνηση ναρκωτικών θα είχαν πιάσει όλους αυτούς που διακινουν την πρέζα και σκοτώνουν πόσο κοσμο αλλά δυστυχώς υπάρχει μεγάλη διαφθορά της αστυνομίας σε αυτόν τον τομεα. Επιπλέον χρειαζονται οι "μικροπωλητές" για να κινούνται τα γρανάζια του ποινικού συστηματος και να μπαίνουν χρήματα στο κράτος. 

 
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, Sentir...natureza said:

Και το μνημόνιο νόμιμο είναι αλλα η πλειοψηφία του λαού δεν συμφωνεί. 

Έτερον εκάτερον. Δεν αντιλαμβάνομαι το επιχείρημα. αν ο λαός δεν συμφωνεί με κάποιο νόμο, μπορεί να μην υπακούει? Ή μήπως μπορεί να βγαίνει να βάζει φωτιές στις περιουσίες των ανθρώπων οι οποίοι προσπάθησαν για κάτι στη ζωή τους? Ή μήπως η εκάστοτε κυβέρνηση πρέπει να βγαίνει να μαε ρωτάει για κάθε νόμο που θεσπίζει?

Link to comment
Share on other sites

Just now, Yovanna είπε:

Ή μήπως η εκάστοτε κυβέρνηση πρέπει να βγαίνει να μαε ρωτάει για κάθε νόμο που θεσπίζει?

Αυτό δεν είναι η δημοκρατία :shock:; Θυμάμαι και τότε που δεν μας ρώτησαν με τα νομοσχέδια πόση καταστολή υπήρξε στις διαδηλώσεις. 

 
Link to comment
Share on other sites

Just now, Sentir...natureza said:

Αυτό δεν είναι η δημοκρατία :shock:; Θυμάμαι και τότε που δεν μας ρώτησαν με τα νομοσχέδια πόση καταστολή υπήρξε στις διαδηλώσεις. 

Όχι βέβαια. Δημοκρατία είναι το ότι εκλέγουμε εμείς οι ίδιοι εκείνους που θεωρούμε ότι θα εξυπηρετήσουν καλύτερα τα συμφέροντα μας. Όχι ότι θα γίνεται φηφοφορία ή δημοψήφισμα για κάθε απόφαση που παίρνει η κυβέρνηση. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Yovanna είπε:

Όχι βέβαια. Δημοκρατία είναι το ότι εκλέγουμε εμείς οι ίδιοι εκείνους που θεωρούμε ότι θα εξυπηρετήσουν καλύτερα τα συμφέροντα μας. Όχι ότι θα γίνεται φηφοφορία ή δημοψήφισμα για κάθε απόφαση που παίρνει η κυβέρνηση. 

Καλα ας μην μιλησω για τις εκλογες. Αν θελουμε να εχουμε ουσιαστικη επιρροη στον νομο και συσχετιση με τα κοινα πρεπει να γινεται σε μικροτερες ομαδες, τοπικα, σε καθε γειτονια, πολη, περιφερεια ωσπου να φτασει στα υψηλοτερα μερη. Δεν ψηφιζουμε και λεμε "Ενταξει εγω το εκανα το καθηκον μου, σας εμπιστευομαι να ψηφισετε ο,τι θελετε". Αλλα ακομη κι ετσι, εχει αποδειχθει πολλακις οτι ακομη κι αν ο λαος διαφωνει με καποιο νομο που ψηφιζεται απο τους εκλεγμενους του ποσως τους ενδιαφερει. Αλλα βγαινουμε εκτος θεματος και ειναι μεγαλη η συζητηση...

 
Link to comment
Share on other sites

Just now, Sentir...natureza είπε:

Θα ελεγα οτι αν μπορουσαν θα εβαζαν ολους τους αναρχικους μεσα ακομη κι αν αυτο σημαινε οτι ολοι οι υπολοιποι (βιαστες κλπ) θα ηταν εξω. Μπορει να ακουγεται υπερβολικο αλλα μετα απο τοσα χρονια πραγματικα πιστευω οτι ειναι απο τους μεγαλυτερους εχθρους των αρχων. 

Συμφωνώ γενικα σε όλα, απλώς δεν είμαι σίγουρη ότι οι αναρχικοί και οι αντεξουσιαστές τρομάζουν τόσο πολύ το σύστημα. Δεν είναι δα και η Φράξια Κόκκινος Στρατος. Θα έλεγα ότι οι αντιεξουσιαστές είναι άθελα τους ο καλύτερος σύμμαχος του κράτους, που μπορεί να κερδίζει ψήφους επενδύοντας στον φόβο, κατασκευάζοντας και συντηρώντας την ιδέα ενός εχθρού που επι της ουσίας δεν απειλεί κανέναν πολίτη, ενω ταυτόχρονα υπάρχει πλήρης αδράνεια για διαρρήξεις, κλοπές, ναρκωτικά κα. Και όπως ξαναείπα, είναι και πολύ χρησιμο να υπάρχουν επεισόδια στις πορείες, και για να μην κατεβαίνει πολύς κόσμος, και για να φαίνεται ότι αντιδρουν οι μειοψηφίες, και για να καταλήξει ο κόσμος να ζητά περιορισμό των διαδηλώσεων. 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, chocolate_eater said:

Ο λόγος που δεν ακούγονται τα ονόματα είναι διότι, καλώς ή κακώς, ήταν α) πάνω από ένας και β) απλοί καθημερινοί άνθρωποι της διπλανής πόρτας

Γιατί οι υπόλοιποι τι ήταν? Ήταν πιο σημαντικοί από τους άλλους? Αυτό λέω, ότι δεν είναι πιασάρικο να είσαι νομοταγής πολίτης.

 

Just now, chocolate_eater said:

Αν θεωρείς με αυτό που είπα για την απεργία οτι κατηγορώ έναν εργαζόμενο που πήγε στη δουλειά του για οποιονδήποτε λόγο, δεν έχεις πέσει καθόλου μέσα, δυστυχώς κι ελπίζω απλώς να παρεξήγησες αυτό που είπα...

Όχι , δεν εννοώ ότι τους θεωρείς υπεύθυνους που πήγαν στην εργασία τους ( αν και είμαι σίγουρος ότι c'est le cas για πολλούς), ανέφερες όμως οτι πήγαν υπο το φόβο της απόλυσης, άρα ευθύνονται και τα αφεντικά.

 

Just now, chocolate_eater said:

Όσο για τους φασίστες, νοικοκυραίους και τα όργανα της εξουσίας, καλό είναι να μην τους βάζεις σε εισαγωγικά, διότι αυτό ακριβώς ήταν. Για τους πρώτους, μπορείς να ανατρέξεις στις δηλώσεις και τις δημοσιεύσεις τους τα τελευταία 40 χρόνια. Για το δεύτερο, προφανώς και ήταν νοικοκυραίος....άνθρωπος της αγοράς, επιχειρηματίας, οικογενειάρχης της διπλανής πόρτα. Οι δε τρίτοι ήταν αστυνομικοί, όργανα της εξουσίας εκ θέσεως και στολής

Τους έβαλα σε εισαγωγικά γιατί έτσι τους αποκαλεί ο κόσμος. Φυσικά και είναι φασιστές οι πρώτοι, τι λέμε τώρα. Όσο για τους "νοικοκυραίους", έχει γίνει η βρισιά των εντιεξουσιαστών για οποιονδήποτε άνθρωπο προσπάθησε και δημιούργησε κάτι στη ζωή του, και η έκφραση μου προκαλεί τουλάχιστον αηδία.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Έσπερος είπε:

Συμφωνώ γενικα σε όλα, απλώς δεν είμαι σίγουρη ότι οι αναρχικοί και οι αντεξουσιαστές τρομάζουν τόσο πολύ το σύστημα.

Με τοση καταστολη της συγκεκριμενης πολιτικης θεσης ειμαι πεπεισμενη οτι φοβουνται. Δεν θελουν να υπαρχει καν σαν ιδεα οτι μπορει να ζησει καποιος χωρις την εξουσια (την συγκεκριμενη εξουσια), μια πιθανη αυξηση των ατομων που ακολουθουν την συγκεκριμενη σταση θα σημαινε γενικευμενη πτωση του καπιταλιστικου συστηματος και ολου του συγχρονου παραλογισμου που απλα ζουμε για να δουλευουμε, χωρις καποια ουσιαστικη εξελιξη της ανθρωπινης δυναμικης. Κατι τετοιο απλα θα εριχνε σαν τραπουλοχαρτα ολη τους την υπαρξη, αυτος ειναι ενας καλος λογος να τρομαζουν :). Γι'αυτο και προσπαθουν με καθε μεσο να σιωπασουν ολες τις φωνες, να δημιουργησουν προπαγανδα και εχθρους εναντιον τους για να βοηθησουν στον μη πολλαπλασιασμο τους. 

 
Link to comment
Share on other sites

Just now, Yovanna said:

Όχι βέβαια. Δημοκρατία είναι το ότι εκλέγουμε εμείς οι ίδιοι εκείνους που θεωρούμε ότι θα εξυπηρετήσουν καλύτερα τα συμφέροντα μας. Όχι ότι θα γίνεται φηφοφορία ή δημοψήφισμα για κάθε απόφαση που παίρνει η κυβέρνηση. 

 

Επειδή αυτό έχει επικρατήσει στην Ελλάδα, δεν σημαίνει οτι είναι και η κατάλληλη έκφανση της δημοκρατίας. Αυτό που εσύ θεωρείς εξωπραγματικό, σε άλλες χώρες είναι καθημερινότητα. Η κυβέρνηση θα μπορούσε να θέσει το νομοθετικό έργο σε πιο αμεσοδημοκρατικές διαδικασίες, αν ήθελε, ή έστω να αφήσει τις κοινοβουλευτικές διαδικασίες να γίνονται όπως πρέπει. Αυτή τη στιγμή οι νόμοι εισηγούνται και περνάνε από έναν υπουργό της κυβέρνησης και έπειτα ψηφίζονται από 155 γλάστρες που δεν πατάνε καν στις περιφέρειές τους. Αλήθεια, πόσες φορές τον τελευταίο χρόνο έχεις στείλει e-mail στο βουλευτή της περιοχής σου και, αν υποθέσουμε οτι δεν ανήκεις σε κάποια κομματική Τ.Ο., πόσες από αυτές σου απάντησε; 

 

Ο έλεγχος του νομοθετικού έργου είναι καθημερινός, δεν είναι μια φορά στα 4 χρόνια....γι'αυτό δημοσιεύονται τα πάντα, γι'αυτό υπάρχουν οι κοινοβουλευτικές ερωτήσεις, γι'αυτό υπάρχει η διαβούλευση στο opengov.gr σε όλα σχεδόν τα νομοσχέδια. Αυτό που λείπει είναι το attitude και η πραγματική βούληση των πολιτικών να ελέγχονται και των πολιτών να ελέγχουν.

 

Συνεπώς, μαζί σου με τα χίλια για το rule of law, αλλά υπάρχουν διαδικασίες και τρόποι μέσα στη δημοκρατία με την οποία ελέγχονται και αλλάζουν και οι νόμοι και τα συστήματα. Ένας από αυτούς είναι οι κοινωνικοί φορείς στο δρόμο.

Just now, Yovanna said:

Γιατί οι υπόλοιποι τι ήταν? Ήταν πιο σημαντικοί από τους άλλους? Αυτό λέω, ότι δεν είναι πιασάρικο να είσαι νομοταγής πολίτης.

 

Όχι , δεν εννοώ ότι τους θεωρείς υπεύθυνους που πήγαν στην εργασία τους ( αν και είμαι σίγουρος ότι c'est le cas για πολλούς), ανέφερες όμως οτι πήγαν υπο το φόβο της απόλυσης, άρα ευθύνονται και τα αφεντικά.

 

Τους έβαλα σε εισαγωγικά γιατί έτσι τους αποκαλεί ο κόσμος. Φυσικά και είναι φασιστές οι πρώτοι, τι λέμε τώρα. Όσο για τους "νοικοκυραίους", έχει γίνει η βρισιά των εντιεξουσιαστών για οποιονδήποτε άνθρωπο προσπάθησε και δημιούργησε κάτι στη ζωή του, και η έκφραση μου προκαλεί τουλάχιστον αηδία.

 

Δεν ήταν πιο σημαντικοί, ήταν πιο προβεβλημένοι. Αντιλαμβάνεσαι νομίζω τη διαφορά και τον κοινωνικό αντίκτυπο του θανάτου ενός καλλιτέχνη, ενός ακτιβιστή κλπ., σε σχέση με έναν απλό καθημερινό άνθρωπο. Η αντικειμενική αξία της ζωής είναι ίδια. Αλλά μερικοί θα πάνε στο νεκροταφείο του χωριού με ένα κηδειόχαρτο, άλλοι θα πάνε στο Α' Αθηνών και θα γίνουν πρωτοσέλιδο.

 

Το οτι ευθύνονται τα αφεντικά ναι, το εννοώ και έτσι είναι. Άλλωστε γι'αυτό καταδικάστηκαν κιόλας και η τράπεζα πλήρωσε αποζημιώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Yovanna είπε:

Όσο για τους "νοικοκυραίους", έχει γίνει η βρισιά των εντιεξουσιαστών για οποιονδήποτε άνθρωπο προσπάθησε και δημιούργησε κάτι στη ζωή του, και η έκφραση μου προκαλεί τουλάχιστον αηδία.

Κανεις λαθος, δεν ειναι αυτη η ερμηνεια, το χρησιμοποιουν υποβαθμιστικα σε αυτον που εχει δωσει ολη του ζωη να δημιουργησει μια πλασματικα ευτυχισμενη ζωη ενω στην ουσια δεν τον ενδιαφερει καθολου τιποτα απο τα υπολοιπα που συμβαινουν γυρω του (πχ κοινωνικα προβληματα). Με απλα λογια: τον ενδιαφερει μονο η βολεψη του (εστω επιβιωση) χωρις να εμπλεκεται ουσιαστικα στο να αλλαξει κατι.

 
Link to comment
Share on other sites

Και μια λογοτεχνική παρουσίαση του νοικοκυραίους:

 

Έντιμε άνθρωπε κυρ-Παντελή
έχεις κατάστημα κάπου στη γη
πουλάς εμπόρευμα,
βγάζεις λεφτά
πολλά λεφτά,
πολλά λεφτά

Τις Κυριακές πρωί στην εκκλησιά
σταυροκοπιέσαι στην Παναγιά
Έντιμε άνθρωπε κυρ-Παντελή
έχεις και σύζυγο, κόρη, παιδί
μοντέρνα έπιπλα, έγχρωμη tv,
τρως τροφή πνευματική.

Μακριά από κόμματα μην βρεις μπελά,
“Πατρίς, θρησκεία και φαμελιά”
Έντιμε άνθρωπε κυρ-Παντελή
τι κι αν πεθαίνουνε πάνω στη γη
χιλιάδες άνθρωποι, χωρίς ψωμί,
μαύροι, λευκοί ή κίτρινοι.
Ο γιός σου μοναχά να ‘ναι καλά
ν’ αφήσεις τ’ όνομα και τον παρά.

Έντιμε άνθρωπε κυρ-Παντελή
σκεύρωσες, σάπισες στο μαγαζί
τη νιότη ξόδεψες και την ορμή
για τη δραχμή, για το πετσί
δίπλα σου τ’ όνειρο, η ζωή και το φως
μα εσύ στο κουφάρι σου κλεισμένος εντός.

Ξέρεις πως δώσανε κυρ-Παντελή
άλλοι τα νιάτα τους και τη ζωή
να γίνει τ’ όνειρο φέτα ψωμί
να φας και ‘ συ κυρ-Παντελή;

Κι εσύ τι έδωσες κυρ-Παντελή;
Πες μας τι έκανες σ’ αυτή τη γη;
Πες μας τι άφησες κληρονομιά
που να εμπνέει τη νέα γενιά;

Έντιμε άνθρωπε κυρ-Παντελή
έντρομε, άβουλε συ φασουλή
βρώμισες τ’ όνειρο και την ψυχή
άδειο πετσί χωρίς πνοή.

Έντιμοι άνθρωποι, νέα γενιά
θάψτε τους έντιμους μες στα σκατά
κι αυτούς που φτιάξανε τον Παντελή
σκουλήκι άχρηστο σ’ αυτή τη γη.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά εγώ από όταν αναφερθηκαν "τα μνημόνια" και τα περί ουσίας της δημοκρατίας, συγγνώμη δεν την πολυπαρακολουθώ την κουβέντα...

Αλλά 

Just now, chocolate_eater είπε:

Δεν ήταν πιο σημαντικοί, ήταν πιο προβεβλημένοι. Αντιλαμβάνεσαι νομίζω τη διαφορά και τον κοινωνικό αντίκτυπο του θανάτου ενός καλλιτέχνη, ενός ακτιβιστή κλπ., σε σχέση με έναν απλό καθημερινό άνθρωπο.

πραγματικά τώρα αυτό δεν ακούγεται καθόλου μα καθόλου σωστό, αλλά ούτε και ισχύει. 

 

Και μετά και το άνοθεν post λέω να πηγαίνω σιγά σιγά...

Link to comment
Share on other sites

Just now, Sentir...natureza said:

Κανεις λαθος, δεν ειναι αυτη η ερμηνεια, το χρησιμοποιουν υποβαθμιστικα σε αυτον που εχει δωσει ολη του ζωη να δημιουργησει μια πλασματικα ευτυχισμενη ζωη ενω στην ουσια δεν τον ενδιαφερει καθολου τιποτα απο τα υπολοιπα που συμβαινουν γυρω του (πχ κοινωνικα προβληματα). Με απλα λογια: τον ενδιαφερει μονο η βολεψη του (εστω επιβιωση) χωρις να εμπλεκεται ουσιαστικα στο να αλλαξει κατι.

 

Εγώ για να είμαι ειλικρινής δεν ξέρω αν μπορώ να κατηγορήσω την επιλογή ενός τέτοιου ανθρώπου. Το πρόβλημα με τον κοσμηματοπώλη, ωστόσω, έγκειται στο οτι σκότωσε ή βιαιοπράγησε για να προστατέυσει την ιδιωτική του φούσκα. Θεωρώντας, ενδεχομένως, αυτό που πολλοί άλλοι "νοικοκυραίοι" πιστεύουν ή λένε με μισόλογα, οτι βασικά δικαιούσαι να τραυματίσεις, δείρεις ή και να σκοτώσεις αυτόν που θα μπει να κλέψει το σπίτι ή το μαγαζί σου.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Sentir...natureza said:

Κανεις λαθος, δεν ειναι αυτη η ερμηνεια, το χρησιμοποιουν υποβαθμιστικα σε αυτον που εχει δωσει ολη του ζωη να δημιουργησει μια πλασματικα ευτυχισμενη ζωη ενω στην ουσια δεν τον ενδιαφερει καθολου τιποτα απο τα υπολοιπα που συμβαινουν γυρω του (πχ κοινωνικα προβληματα). Με απλα λογια: τον ενδιαφερει μονο η βολεψη του (εστω επιβιωση) χωρις να εμπλεκεται ουσιαστικα στο να αλλαξει κατι.

Το χρησιμοποιούν υποβαθμιστικά για όλους όσους έχουν δημιουργήσει κάτι στη ζωή τους, έχουν κάτι να χάσουν και δεν συμμερίζονται τα "πιστεύω" τους. Είναι όλοι αυτοί οι "φίλοι" που διέγραψα από τα social , σχεδόν όλοι τους ο ορισμός του "χαμένου κορμιού", που έχουν φτάσει 40 και ζουν με τα λεφτά της μαμάς και του μπαμπά ( για δημιουργία οικογένειας ούτε λόγος, αυτά είναι για τους συμβατικούς) και όλη τους η έννοια είναι που θα πιούν μπύρα το βράδυ. Επίσης το αν κάποιος είναι πλασματικά ευτυχισμένος ή όχι, δεν είναι κανείς σε θέση να το κρίνει.

Link to comment
Share on other sites

Just now, samsympan said:

Παιδιά εγώ από όταν αναφερθηκαν "τα μνημόνια" και τα περί ουσίας της δημοκρατίας, συγγνώμη δεν την πολυπαρακολουθώ την κουβέντα...

Αλλά 

πραγματικά τώρα αυτό δεν ακούγεται καθόλου μα καθόλου σωστό, αλλά ούτε και ισχύει. 

 

Τι εννοείς δεν ισχύει; Το ίδιο θα κλάψουν τη Βασίλισσα Ελισσάβετ τα κανάλια και το ίδιο την κυρα Μαρία από τη Νέα Ιωνία; Δεν είναι ωραίο όπως ακούγεται, αλλά η αλήθεια είναι οτι, ενώ κάθε ζωή έχει την ίδια αξία, εντέλει κάθε προσωπικότητα έχει διαφορετικό impact γύρω της όταν ζει και όταν πεθαίνει. Μη μπερδεύεσαι θεωρώντας οτι θεωρώ "λιγότερο σοβαρή" τη δολοφονία ενός Χ ανθρώπου, σε σχέση με ενός Υ.

 

 

Just now, Yovanna said:

. Επίσης το αν κάποιος είναι πλασματικά ευτυχισμένος ή όχι, δεν είναι κανείς σε θέση να το κρίνει.

 

Ούτε κι εσύ βέβαια είσαι σε θέση να κρίνεις το με ποιανού λεφτά έχει επιλέξει να ζει κάποιος, τι θα τον απασχολεί τα βράδια, ή αν θα κάνει οικογένεια. Αλλά το κάνεις. :P  Συμφωνώ μαζί σου, αλλά ας μην αυτοαναιρούμαστε κιόλας μέσα σε μία μόνο πρόταση....

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...