Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Τμήμα Ενταξης μαθητών με Μαθησιακές Δυσκολίες σε Δημόσιο Σχ.


Recommended Posts

Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σας.:)

 

Η αλλαγή σχολείου είναι σαφώς μια λύση αλλά προς το παρόν ούτε να ακούσει το παιδί δεν θέλει για κάτι τέτοιο.

Η μετέρα του το πρότεινε αυτό αλλά είναι ανένδοτος, μάλιστα πιστεύει οτι αν άλλαζε σχολείο σημαίνει οτι δεν είναι άξιος να συνεχίσει το σχολείο και οτι έχει κάποιο πρόβλημα. Εμείς δεν θέλουμε να πιστεύει κάτι τέτοιο.

Ο αναπτυξιολόγος του δημόσιου νοσοκομείου είπε στην μητέρα οτι το παιδί πρέπει να παρακολουθείται από ειδικό για 2 χρόνια τουλάχιστον και μία φορά το εξάμηνο να πηγαίνει στο νοσοκομείο.

Δεν ξέρω τι συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις και αν τελικά θεραπεύονται αλλά σε συνάρτηση με το ψυχολογικό τραύμα του παιδιού (εξαιτίας του ξαφνικού θάνατου του πατέρα του ) έκριναν απαραίτητο την 2χρονη παρακολούθηση και έδωσαν σίγουρο αποτέλεσμα οτι τα πράγματα θα καλυτερέψουν αρκετά.

Και επειδή το κόστος είναι μεγάλο για μια χήρα μητέρα 2 παιδιών ήθελα να ήξερα αν πέρα από κάποιες λογοθεραπείες το κράτος μεριμνά κάτι παραπάνω για ιδιαίτερες περιπτώσεις όπως π,χ μονογονεικές οικογένειες με πολύ χαμηλό εισόδημα.

Αλλά από οτι κατάλαβα μάλλον δεν υπάρχει κάτι ανάλογο.

 

 

Kοίτα, τ'ώρα λες άλλο πράγμα.

Άλλο να σας μίλησαν για ψυχολογική υποστήριξη και άλλο για υποστήριξη σε δυσλεκτικό που σε 2 χρόνια θα έχει γίνει καλά!

Άλλο επίσης, να είπαν οτι το παιδί παρουσιάζει μαθησιακά προβλήματα που ίσως να οφείλονται στην απώλια του πατέρα (ψυχολογικοί λόγοι) και άρα με σωστή αντιμετώπιση/υποστήριξη θα ξεπεραστούν και άλλο να είπαν ότι το παιδί έχει δυσλεξία που όμως θα την ξεπεράσει!

Αν είπαν όντως ότι σε 2 χρόνια (ή σε 3 δεν έχει σημασία το χρονικό διάστημα) θα ξεπεραστεί, θα συμβούλευα να πάτε το παιδί και αλλού! Η δυσλεξία δεν είναι κάποια "πάθηση" που ξεπερνιέται. Είναι μία κατάσταση, που διαρκεί για όλη μας τη ζωή, και με τη βοήθεια ενός ειδικού παιδαγωγού, το παιδί μαθαίνει "κόλπα" για να μπορέσει να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις του σχολείου.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Μα ο αναπτυξιολόγος δεν είπε οτι η δυσλεξία θα εξαφανιστεί.

Ούτε είπε κάτι ανάλογο για την διάσπαση προσοχής.

Υποστήριξε οτι η κατάσταση θα βελτιωθεί αν παρακολουθείται το παιδί για 2 χρόνια τολάχιστον και μια φορά το εξάμηνο πηγαίνει στο νοσοκομείο.

Προφανώς πιστεύει οτι αν το παιδί δεχτεί την κατάλληλη ψυχολογική υποστήριξη τα πράγματα να γίνουν καλύτερα με τις μαθησιακές του δυσκολίες.

Δεν έδωσε ελπίδες εξαφάνισης του προβλήματος αλλά βελτίωσης του.

Είναι μάλλον αυτό που γράφεις στην τελευταία σου πρόταση.

Θα πρέπει να μάθει να ζει με αυτήν και για να γίνει αυτό χρειάζεται ειδική υποστήριξη.

Αυτά μόνο γνωρίζω,δεν ξέρω περισσότερα από αυτά που μου είπε η μητέρα.

Σε ευχαριστώ για την βοήθεια σου.

Δώσ' μου τα χέρια σου να κρατήσω τη ζωή μου.Τάσος Λειβαδίτης.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

παρακολουθησα με προσοχη τισ αποψεις σας. Ημουν και γω παιδι με μαθησιακες δυσκολιες και τελειωσα δημοσιο σχολειο. Απο το σχολικο περιβαλλον δεν πηρα ποτε καποια βοηθεια, τα παιδια με μαθησιακες δυσκολιες πρεπει να δουλευουν και να προσπαθουν διπλα .Αν και τα πραγματα εχουν αλλαξει πολυ,και ολο και περισσοτεροι εκπαιδευτικοι ειναι ενημερωμενοι σχετικα με τετοιου ειδους προβληματα δεν πιστευω οτι ειναι διατεθημενοι να βοηθησουν ουσιαστικα ενα παιδι με μαθησιακες δυσκολιες ,αφηνοντας το υπολοιπα πισω.

δυστυχως το βαρος πεφτει στο παιδι και την οικογενεια.

Δουλεια ,δουλεια ,δουλεια λοιπον.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΔΙΑΒΑΣΑ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ. Ο ΑΝΗΨΙΟΣ ΜΟΥ ΠΑΕΙ Α' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟΝ ΓΡΑΠΤΟ ΛΟΓΟ ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΔΥΣΛΕΞΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΣΕ ΚΕΝΤΡΟ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΟΥ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΑΞΗ ΑΦΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΜΩΝΩΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ.

ΕΜΕΙΣ ΠΗΓΑΜΕ ΣΤΟΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΓΙΑ ΔΥΣΛΕΞΙΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΚΔΔΥ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΕΝΤΑΞΟΥΜΕ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ.

ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΑΞΗ Η ΟΧΙ.

Link to comment
Share on other sites

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΔΙΑΒΑΣΑ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ. Ο ΑΝΗΨΙΟΣ ΜΟΥ ΠΑΕΙ Α' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟΝ ΓΡΑΠΤΟ ΛΟΓΟ ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΔΥΣΛΕΞΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΣΕ ΚΕΝΤΡΟ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΟΥ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΑΞΗ ΑΦΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΜΩΝΩΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ.

ΕΜΕΙΣ ΠΗΓΑΜΕ ΣΤΟΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΓΙΑ ΔΥΣΛΕΞΙΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΚΔΔΥ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΕΝΤΑΞΟΥΜΕ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ.

ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΑΞΗ Η ΟΧΙ.

τι προβληματα εχει στο γραπτο λογο το παιδι; και γιατι η δασκαλα δεν το στελνει στο τμημα ενταξης; εχω παρομοιο προβλημα και η δασκαλα με παροτρυνε να παει το παιδι στο ΤΕ. για να αφησει μαθητη στην ιδια ταξη πρεπει να ειναι πολυ "βαρια" η περιπτωση και παντα με συναινεση των γονεων. στο ΚΕΔΔΥ σημερα καναμε αιτηση και θα μας παρουν τηλ. μετα απο ενα χρονο!!! μπες dyslexia-goneis.gr και θα βρεις απαντησεις. και στην τελικη ας τον αλλαξουν ταξη, να παει στην αλλη πρωτη. φυσικα και δεν του δινει σημασια. χαζη ειναι να παιδευεται με ενα μαθητη που δεν τα "παιρνει";

lRR9p3.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΔΙΑΒΑΣΑ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ. Ο ΑΝΗΨΙΟΣ ΜΟΥ ΠΑΕΙ Α' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟΝ ΓΡΑΠΤΟ ΛΟΓΟ ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΔΥΣΛΕΞΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΣΕ ΚΕΝΤΡΟ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΟΥ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΑΞΗ ΑΦΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΜΩΝΩΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ.

ΕΜΕΙΣ ΠΗΓΑΜΕ ΣΤΟΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΓΙΑ ΔΥΣΛΕΞΙΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΚΔΔΥ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΕΝΤΑΞΟΥΜΕ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ.

ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΑΞΗ Η ΟΧΙ.

 

 

1. Για δυσλεξία δεν κάνουμε διάγνμωση ΠΟΤΕ πριν από τα μέσα της Β Δημοτικού. Η πρώτη είναι τάξη που το παιδί μαθαίνει ανάγνωση και γραφή, μαθαίνει το μηχανισμό τους και επειδή όλα τα παιδιά δεν έχουν την ίδια ωριμότητα, δεν κατακτούν αυτό το μηχανισμό την ίδια χρονική περίοδο. Δίνουμε, λοιπόν, στο παιδί την ευκαιρία, το χρόνο να τα κατακτήσουν.

2. Αν τώρα ένα παιδί παρουσιάζει πρόβλημα, δεν το αφήνουμε στην τύχη του. Αφού περάσει από ΚΕΔΔΥ και προσδιοριστεί το είδος των μαθησιακών δυσκολιών που έχει (π.χ. δεν μπορεί να γράψει ή έχει προβλήματα στην ανάγνωση), και αφού προσδιοριστεί και το νοητικό του δυναμικό (π.χ. μπορεί να υπάρχει μια οριακή νοημοσύνη που εμποδίζει το παιδί να προχωρήσει), συντάσσεται το Εξατομικευμένο Εκπαιδευτικό Προγραμμα (ΕΕΠ) που έχει στόχους για το συγκεκριμένο παιδί και τρόπους για να επιτευχθούν αυτοί οι στόχοι (δραστηριότητες). Με αυτά τα δύο, και αν το ΚΕΔΔΥ ως παρέμβαση προτείνει το τμήμα ένταξης, το παιδί γράφεται στο ΤΕ. Αν δεν υπάρχει στο σχολέιο του έχει τη δυνατότητα να κάνει μεταγραφή στο κοντινότερο σχολέιο που έχει ΤΕ. ΤΕ σημαίνει μια αίθουσα, με ειδικό παιδαγωγό, όπου το παιδί πηγαίνει για κάποιες ώρες την ημέρα (όχι όλη τη μέρα), είτε μόνο του, είτε με παιδιά που αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα, και δουλεύει πάνω στα δικά του προβλήματα και δυσκολίες.

3. Επανάληψη τάξης προτείνουμε αν τα γνστικά ελλείματα που παρουσιάζει το παιδί είναι τέτοια που δεν θα του επιτρέψουν να παρακολουθήσει την επόμενη τάξη. Και επιεδή η Α δημοτικού είναι πολύ βασική τάξη, γιατί εκεί μπάινουν οι βάσεις για τη μετέπειτα εκπαίδευση (εκέι μαθαίνει να γράφει, να διαβάζει, μαθαίνει μαθηματικά κλπ), αν η δασκάλα κρίνει ότι η επανάληψη τάξης θα βοηθήσει, καλό είναι να γίνει. Αλλιώς το παιδί πολύ πιθανόν θα βρεθεί μπροστά σε ένα βουνό στη Β δημοτικού και το πιο πιθανό είναι να τα παρατήσει γιατί δεν θα μπορεί να τα βγάλει πε΄ρα. Άρα μετά το πρόβλημα και το μαθησιακό έλλειμα θα είναι ακόμα μεγαλύτερο...

Link to comment
Share on other sites

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΔΙΑΒΑΣΑ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ. Ο ΑΝΗΨΙΟΣ ΜΟΥ ΠΑΕΙ Α' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟΝ ΓΡΑΠΤΟ ΛΟΓΟ ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΔΥΣΛΕΞΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΣΕ ΚΕΝΤΡΟ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΟΥ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΑΞΗ ΑΦΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΜΩΝΩΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ.

ΕΜΕΙΣ ΠΗΓΑΜΕ ΣΤΟΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΓΙΑ ΔΥΣΛΕΞΙΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΚΔΔΥ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΕΝΤΑΞΟΥΜΕ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ.

ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΑΞΗ Η ΟΧΙ.

Θα σου πω την δικη μας περιπτωση.....

Ο γιος μου εχει διαγνωστει με μαθησιακες δυσκολιες λογω διγλωσσιας (αλλοι το δεχονται αλλοι οχι). Τελειωσε αρκετα καλα την α δημοτικου παροτι μεσα στην χρονια ειχαμε αρκετα προβληματα. Πηγαινε ετσι και αλλιως λογοθεραπεια και εκανε για ενα πολυ μικρο χρονικο διαστημα εργοθεραπεια (λογω οτι δουλευει και τα δυο χερια).

Αρχες δευτερας δημοτικου ειχε ξεχασει ακομη και την αλφαβητα!!! (το καλοκαρι δεν ειχε ανοιξει βιβλιο). Πεφτοντας σε μια ασχετη (?) αναπτυξιολογο, ειπε οτι το παιδι εχει αυτισμο και οτι ΔΕΝ επρεπε να παει στην δευτερεα δημοτικου και εκοβε το κεφαλι της οτι αυτο το παιδι δεν θα παει τριτη δημοτικου και οτι θα πρεπει να παρουμε χαρτι απο το ΚΕΔΥ. Το εψαξα πολυ το θεμα, με το κεντρο που ειδη πηγαινε το παιδι, με παιδονευρολογο και την ομαδα του και πολλου αλλους. Συνολικα το παιδι το ειδαν 8 ειδικοι!!!!

Απο τα τελη Οκτωβρη κανουμε με ειδικη παιδαγωγο και το παιδι εχει θεαματικη βελτιωση. Οχι μονο διαβαζει αρκετα καλα, αλλα τα παντα τα κανει τελειως μονος του!!!! Μαλιστα η δασκαλα στο σχολειο ειπε οτι ειναι απο τα λιγα παιδια που πηγαινει παντα διαβασμενο!!!

Εμας θα μας ξαναδουν του χρονου (εννοω ο παιδονευρολογος και η ομαδα του οι οποιοι ενεκριναν την ειδικη παιδαγωγο).

Ψαξτο πολυ !!!

Επισης δικος μου (εννοω γνωστος μου ) εργοθεραπευτης, μου ειπε οτι ειναι κατα στο να επαναλαβει ενα παιδι την ταξη για πολλους λογους. Προτιμαει να δουλευουν τα παιδια με τους γονεις και με καποιον ειδικο (και δεν το λεει για τα χρηματα :wink: ).

Επισης να σημειωσω οτι επειδη η "καλη " μας αναπτυξιολογος, εκανε ολη την κουβεντα μπροστα στο παιδι, το παιδι μου εκλαιγε και ελεγε "μανουλα μου δεν θελω να μου αλλαξεις σχολειο γιατι θα χασω τους φιλους μου!!!". Επισης με ρωταγε εαν ειναι χαζο!!!

Αλλαγη σχολειου προτεινε αν το παιδι το αφηναμε στην ιδια ταξη.

Link to comment
Share on other sites

Επισης στο δικο μας σχολειο δεν πηραν τον γιο μου στο τμημα ενταξης. Ειχαν σοβαροτερες περιπτωσεις!!! :wink:

 

 

και ποιός κα με ποιά κρτίρια κρίνει αν μία περίπτωση είναι σοβαρή και άλλη όχι;;;;;

Ποιός μπορεί να πει ότι ένα παιδί με καθυστέρηση π.χ. είναι πιο σοβαρή περίπτωση από ένα παιδί με δυσλεξία; Και τα 2 χρήσουν βοήθειας, και τα 2 δικαιούνται παρέμβαση για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις του σχολέιου....

Κατά την γνώμη μου απαράδεκτο! Αν υπήρχαν πολλά παιδιά για ΤΕ έπρεπε ο διευθυντής να ζητήσει και να απαιτήσει δεύτερο ειδικό παιδαγωγό!

 

Αλλά δυστυχώς αυτή είναι η ειδική αγωγή στη χ'ωρα μας.... Πρόχειρα πράγματα και πολλές φορές, δομές που υπάρχουν απλά για να λέμε ότι υπάρχουν......

Link to comment
Share on other sites

και ποιός κα με ποιά κρτίρια κρίνει αν μία περίπτωση είναι σοβαρή και άλλη όχι;;;;;

Ποιός μπορεί να πει ότι ένα παιδί με καθυστέρηση π.χ. είναι πιο σοβαρή περίπτωση από ένα παιδί με δυσλεξία; Και τα 2 χρήσουν βοήθειας, και τα 2 δικαιούνται παρέμβαση για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις του σχολέιου....

Κατά την γνώμη μου απαράδεκτο! Αν υπήρχαν πολλά παιδιά για ΤΕ έπρεπε ο διευθυντής να ζητήσει και να απαιτήσει δεύτερο ειδικό παιδαγωγό!

 

Αλλά δυστυχώς αυτή είναι η ειδική αγωγή στη χ'ωρα μας.... Πρόχειρα πράγματα και πολλές φορές, δομές που υπάρχουν απλά για να λέμε ότι υπάρχουν......

Ξερεις ποσα χρονια παλευει το σχολειο για να εχει τμημα ενταξης? αστα να πανε!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Θα σου πω την δικη μας περιπτωση.....

Ο γιος μου εχει διαγνωστει με μαθησιακες δυσκολιες λογω διγλωσσιας (αλλοι το δεχονται αλλοι οχι). Τελειωσε αρκετα καλα την α δημοτικου παροτι μεσα στην χρονια ειχαμε αρκετα προβληματα. Πηγαινε ετσι και αλλιως λογοθεραπεια και εκανε για ενα πολυ μικρο χρονικο διαστημα εργοθεραπεια (λογω οτι δουλευει και τα δυο χερια).

Αρχες δευτερας δημοτικου ειχε ξεχασει ακομη και την αλφαβητα!!! (το καλοκαρι δεν ειχε ανοιξει βιβλιο). Πεφτοντας σε μια ασχετη (?) αναπτυξιολογο, ειπε οτι το παιδι εχει αυτισμο και οτι ΔΕΝ επρεπε να παει στην δευτερεα δημοτικου και εκοβε το κεφαλι της οτι αυτο το παιδι δεν θα παει τριτη δημοτικου και οτι θα πρεπει να παρουμε χαρτι απο το ΚΕΔΥ. Το εψαξα πολυ το θεμα, με το κεντρο που ειδη πηγαινε το παιδι, με παιδονευρολογο και την ομαδα του και πολλου αλλους. Συνολικα το παιδι το ειδαν 8 ειδικοι!!!!

Απο τα τελη Οκτωβρη κανουμε με ειδικη παιδαγωγο και το παιδι εχει θεαματικη βελτιωση. Οχι μονο διαβαζει αρκετα καλα, αλλα τα παντα τα κανει τελειως μονος του!!!! Μαλιστα η δασκαλα στο σχολειο ειπε οτι ειναι απο τα λιγα παιδια που πηγαινει παντα διαβασμενο!!!

Εμας θα μας ξαναδουν του χρονου (εννοω ο παιδονευρολογος και η ομαδα του οι οποιοι ενεκριναν την ειδικη παιδαγωγο).

Ψαξτο πολυ !!!

Επισης δικος μου (εννοω γνωστος μου ) εργοθεραπευτης, μου ειπε οτι ειναι κατα στο να επαναλαβει ενα παιδι την ταξη για πολλους λογους. Προτιμαει να δουλευουν τα παιδια με τους γονεις και με καποιον ειδικο (και δεν το λεει για τα χρηματα :wink: ).

Επισης να σημειωσω οτι επειδη η "καλη " μας αναπτυξιολογος, εκανε ολη την κουβεντα μπροστα στο παιδι, το παιδι μου εκλαιγε και ελεγε "μανουλα μου δεν θελω να μου αλλαξεις σχολειο γιατι θα χασω τους φιλους μου!!!". Επισης με ρωταγε εαν ειναι χαζο!!!

Αλλαγη σχολειου προτεινε αν το παιδι το αφηναμε στην ιδια ταξη.

 

Σοκαριστηκα που η αναπτυξιολογος μιλησε μπροστα στο παιδι... :shock::shock::shock:

Link to comment
Share on other sites

Το λαθος ηταν και δικο μου. Δεν περιμενα να μου πει κατι ασχημο... απο την στιγμη που δεν ειπε η ιδια να βγει εξω το παιδι με καποια προφαση (αλλωστε υπηρχε σαλονακι με διαφορα πραγματακια) δεν μου πηγε το μυαλο οτι ηθελε να μου πει κατι τοσο ασχημο.

Ευτυχως εχουμε καταφερει και εχουμε τονωσει την αυτοπεποιθηση του παιδιου.

Link to comment
Share on other sites

και ποιός κα με ποιά κρτίρια κρίνει αν μία περίπτωση είναι σοβαρή και άλλη όχι;;;;;

Ποιός μπορεί να πει ότι ένα παιδί με καθυστέρηση π.χ. είναι πιο σοβαρή περίπτωση από ένα παιδί με δυσλεξία; Και τα 2 χρήσουν βοήθειας, και τα 2 δικαιούνται παρέμβαση για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις του σχολέιου....

 

Πολυ σωστα! Μπορει ενας εκπαιδευτικος χωρις καν εμπειρια και γνωσεις επι του θεματος να κρινει κατι τετοιο; Ασφαλως και οχι.

Αλλα πιστευω παιζουν ρολο και οι γονεις. Μερικοι δεν δεχονται πως το παιδι ΤΟΥΣ εχει προβλημα και βολευονται με την αρνηση να γινει δεκτο το παιδι τους σε ενα τετοιο τμημα. Αμφισβητουν ετσι το ιδιο τους το παιδι και τις αναγκες που ΠΡΟΦΑΝΩΣ εχει.

 

Κατά την γνώμη μου απαράδεκτο! Αν υπήρχαν πολλά παιδιά για ΤΕ έπρεπε ο διευθυντής να ζητήσει και να απαιτήσει δεύτερο ειδικό παιδαγωγό!

Αλλά δυστυχώς αυτή είναι η ειδική αγωγή στη χ'ωρα μας.... Πρόχειρα πράγματα και πολλές φορές, δομές που υπάρχουν απλά για να λέμε ότι υπάρχουν......

 

Δυστυχως! Η δεν υπαρχουν οι δομές ή και αν υπαρχει κατι δεν εχει την απαραιτητη φροντιδα απτο κρατος. Αλλα μην νομιζεις και η κοινωνια συνδραμει σαυτο.

Εχεις δει εσυ καμια παρεα γονιων να ξεσηκωνεται να παιρνει τους δρομους για να δημιουργηθουν περισσοτερα τμηματα ενταξης μαθητων ή και ειδικα σχολεια για παιδια με ιδιαιτεροτητες;

Ολοι λενε ντροπη....αποκαλουν ασχημες καποιες ιδιαιτεροτητες, κανουν επιδεικτικα τον σταυρο τους που δεν επεσε η ξινιλα πανω τους και λυπουνται τα παιδακια που τους φαινεται το προβλημα(χωρις να υπαρχει καν λογος οικτου). Σε οσα παιδακια δεν τους φαινεται....το κρυβουν και το λιγο το καμουφλαρουν και λενε ειμαστε μια χαρα.

Και ετσι σκεπαζεται το προβλημα και διαιωνιζεται.

Θελει ριζικη αλλαγη αντιληψης της κοινωνιας οχι απλα να ληφθουν καποια μετρα

Link to comment
Share on other sites

Πολυ σωστα! Μπορει ενας εκπαιδευτικος χωρις καν εμπειρια και γνωσεις επι του θεματος να κρινει κατι τετοιο; Ασφαλως και οχι.

Αλλα πιστευω παιζουν ρολο και οι γονεις. Μερικοι δεν δεχονται πως το παιδι ΤΟΥΣ εχει προβλημα και βολευονται με την αρνηση να γινει δεκτο το παιδι τους σε ενα τετοιο τμημα. Αμφισβητουν ετσι το ιδιο τους το παιδι και τις αναγκες που ΠΡΟΦΑΝΩΣ εχει.

 

 

 

Δυστυχως! Η δεν υπαρχουν οι δομές ή και αν υπαρχει κατι δεν εχει την απαραιτητη φροντιδα απτο κρατος. Αλλα μην νομιζεις και η κοινωνια συνδραμει σαυτο.

Εχεις δει εσυ καμια παρεα γονιων να ξεσηκωνεται να παιρνει τους δρομους για να δημιουργηθουν περισσοτερα τμηματα ενταξης μαθητων ή και ειδικα σχολεια για παιδια με ιδιαιτεροτητες;

Ολοι λενε ντροπη....αποκαλουν ασχημες καποιες ιδιαιτεροτητες, κανουν επιδεικτικα τον σταυρο τους που δεν επεσε η ξινιλα πανω τους και λυπουνται τα παιδακια που τους φαινεται το προβλημα(χωρις να υπαρχει καν λογος οικτου). Σε οσα παιδακια δεν τους φαινεται....το κρυβουν και το λιγο το καμουφλαρουν και λενε ειμαστε μια χαρα.

Και ετσι σκεπαζεται το προβλημα και διαιωνιζεται.

Θελει ριζικη αλλαγη αντιληψης της κοινωνιας οχι απλα να ληφθουν καποια μετρα

 

 

Πίστεψε με, όλα αυτά που λες τα ξέρω από πρώτο χέρι. Η δουλειά μου είναι νηπιαγωγός σε ΚΕΔΔΥ

Link to comment
Share on other sites

Πολυ σωστα! Μπορει ενας εκπαιδευτικος χωρις καν εμπειρια και γνωσεις επι του θεματος να κρινει κατι τετοιο; Ασφαλως και οχι.

 

 

 

Κανένας εκπαιδευτικός, ούτε και κανένας άλλος μπορεί να κρίνει ποιά περίπτωση είναι πιο σοβαρή από κάποια άλλη, οσες γνώσεις και να έχει.

Μπορεί εγώ να θεωρώ πιο σοβαρες΄τις μαθησιακές δυσκολίες και τη δυσλεξία, γιατί αν έρθουν στο ΤΕ θα αποκομίζουν πολλά και ίσως συμβαδίσουν με την υπόλοιποι τάξη.

Ο άλλος αυνάδελφος μπορεί να θεωρεί πιο σοβαρές περιπτώσεις τις νοητικές καθυστερήσεις, γιατί οι ελαφριές μπορούν να βοηθηθούν πολύ, οι μέτριες να αποκτήσουν βασικές σχολικές δεξιότητες (π.χ. να μπορούν να διαβάσουν ένα κείμενο, να κάνουν πράξεις μαθηματικών κλπ) και οι βαριές γιατί είναι δύσκολο να έχει η δασκάλα της γενικής τάξης τέτοια περιστατικά.

Άλλος μπορεί να θεωρεί πιο σοβαρές περιπτώσεις τους αυτισμούς, γιατί θέλουν διαφορετική προσέγγιση.

Άλλος μπορεί να θεωρεί σοβαρές τα συναισθηματικά προβλήματα, γιατί ο ψυχολογικός παράγοντας είναι πολύ σημαντικός στη ζωή του παιδιού...

 

Με αυτά θέλω να πω ότι όλα τα περιστατικά είναι σοβαρά και υπάρχουν επιχειρήματα για όλα. Ποιός, λοιπόν, θα κρίνει, ακόμα και έχοντας γνώσεις, ποιό είναι πιο σοβαρό από το άλλο; Ποιός θα αναλάβει την ευθύνη να πει ότι το Α παιδί δεν θα πάει στο ΤΕ και θα μείνει στη γενική τάξη, γιατί έχει π.χ. μαθησιακές δυσκολίες ενώ θα πάει το Β γιατί έχει νοητική καθυστέρηση; Και γιατί το Β να θεωρήσουμε ότι θα βοηθηθεί περισσότερο από το Α;

 

Αυτό που διεκδικούμε ως εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής, αυτό για το οποίο φωνάζουμε ΄πολλά χρόνια, είναι να υπάρξει μια σοβαρή προσέγγιση της Ειδικής Αγωγής από το υπουργείο. Να υπάρξουν δομές ειδικής αγωγής σε όλα τα σχολέια έτσι ώστε να καλύπτονται όλα τα παιδιά. Να υπάρξει εξειδικευμένο προσωπικό, που θα επιμορφώνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα με σεμινάρια (γιατί κακά τα ψέματα αυτά που μθαίνεις σήμερα, αύριο ξεπερνιούνται) σε όλα τα σχολέια και να επανδρωθούν τα ΚΕΔΔΥ με προσωπικό ώστε να γίνονται γρήγορα οι διαγνώσεις και να μην χάνεται πολύτιμός χρόνος για τα παιδιά!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Πολυ σωστα! Μπορει ενας εκπαιδευτικος χωρις καν εμπειρια και γνωσεις επι του θεματος να κρινει κατι τετοιο; Ασφαλως και οχι.

Αλλα πιστευω παιζουν ρολο και οι γονεις. Μερικοι δεν δεχονται πως το παιδι ΤΟΥΣ εχει προβλημα και βολευονται με την αρνηση να γινει δεκτο το παιδι τους σε ενα τετοιο τμημα. Αμφισβητουν ετσι το ιδιο τους το παιδι και τις αναγκες που ΠΡΟΦΑΝΩΣ εχει.

 

 

 

 

Kαταρχην στην δικη μου περιπτωση δεν εκρινε η εκπαιδευτικος αν θα μπει στο τμημα ενταξης αλλα η ιδια η ειδικος που ειναι στο τμημα ενταξης.

Κατα δευτερον προσωπικα δεν αρνουμαι τιποτα και δεν εχω παρωπιδες για το παιδι μου.

Το παιδι μου ηδη οπως ειπα κανει με ειδικη παιδαγωγο σε ιδιωτικο κεντρο. Τωρα γιατι δεν απαιτησα να μπει στο τμημα ενταξης? Απο την στιγμη που υπαρχουν σοβαροτερες περιπτωσεις και οι θεσεις ειναι περιορισμενες μπορουσα να κανω κατι? Ηδη το παιδι μου το εχει αναλαβει ειδικος. Εαν δεν το εστελνα εξω σαφως θα το κοιτουσα διαφορετικα. Χαρτια λογοθεραπειας ειχα παει απο την στιγμη που τον γραψαμε στην πρωτη δημοτικου. Τα ειχε ζητησει η διευθυντρια σε οσα παιδακια ειχαν καποια γνωματευση για να πιεσει την κατασταση και να γινει το τμημα ενταξης στο σχολειο μας.

Επισης η διευθυντρια ειναι ενημερη για την κατασταση του γιου μου και για το οτι δεν εχει μπει στο συγκεκριμενο τμημα.

Αυτα!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 χρόνια μετά...
  • 2 χρόνια μετά...
On ‎16‎/‎6‎/‎2010 at 12:13 ΠΜ, aspaa60 είπε:

εμεις εχουμε ενα θεμα με το ανηψιο μου και ειναι το εξης: το παιδι εχει μια καθυστερηση στον λογο του , δεν μπορει να περιγραψει σαν τα αλλα παιδια της ηλικιας του , τα παιει παραπολυ καλα με την αριθμητικη , εχει ελλειψη φαντασιας. περασε απο τα ΚΔΑΥ και μαλλον θα ξαναπει στα νηπια .Πηγε δημοσιο νηπιαγωγειο και ειναι τωρα να παει πρωτη κανονικα .Αλλα ειπαν οι ειδικοι καλυτερα να ξαναπαει νηπια να κερδιισει χρονο .Αν γινει αυτο θα τον παρουν απο το δημοσιο και θα τον παν σε εναν ιδιωτικο που εχουν ηδη επικεξει.κανει απο τα 3 του λογοθεραπεια , εκανε ενα διαστημα και εργοθεραπεια .Τωρα ειπαν στους γονεις τους για εκπαιδευτικο ειδικης αγωγης.Δεν θελουν ομως να τον παν σε σχολειο ειδικης αγωγης γιατι απο οτι ξερουν εκει εχει παιδια με πιο σοβαρα προβληματα και φοβουνται μηπως αντι να τον βοηθησουν κανουν το αντιθετο .Η ερωτηση μου ειναι αν υπαρχουν εκπαιδευτικοι ειδικης αγωγης περαν του ειδικου σχολειου .Οποιος γνωριζει κατι ας με διαφωτισει παρακαλω :-) να σημειωσω οτι το παιδι ειναι στην Θεσσαλονικη

Η ανάρτηση αυτή είναι 8 χρονων περίπου. Θα ήθελα να ξέρω ποια είναι η τωρινή εικόνα του παιδιού γιατί η ανάρτηση μου θυμίζει την δική μας περίπτωση. Ισως η κα aspaa60 να τύχει να το διαβάσει

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, 

πέρασαν 8 χρόνια ε; Υorgos35 είδα την ανάρτηση. Το παιδί φέτος  τελείωσε την Α Γυμνασίου. Συνέχισε δημόσιο δημοτικό σχολείο. Δεν διαφέρει πολύ από τα άλλα παιδιά της ηλικίας του εκτός του ότι ....πως να το πω; .....δεν πιάνει το υπονοούμενο από το κυριολεκτικό , ή ότι σε συνθήκες που φανερώνουν πίεση είναι κάπως «αλλόκοτος» ο τρόπος που το διαχειρίζεται. Σαν μαθητής είναι πολύ καλός.Δεν έχει κανένα πρόβλημα με ότι αφορά το γνωστικό κομμάτι. Στην έκφραση του χρειάζεται παραπάνω δουλειά.Όλα αυτά τα χρόνια συνέχισε τις λογοθεραπείες. 

sppJp2.png

 

73j1p2.png

Link to comment
Share on other sites

12 ώρες πρίν, aspaa60 είπε:

Καλησπέρα, 

πέρασαν 8 χρόνια ε; Υorgos35 είδα την ανάρτηση. Το παιδί φέτος  τελείωσε την Α Γυμνασίου. Συνέχισε δημόσιο δημοτικό σχολείο. Δεν διαφέρει πολύ από τα άλλα παιδιά της ηλικίας του εκτός του ότι ....πως να το πω; .....δεν πιάνει το υπονοούμενο από το κυριολεκτικό , ή ότι σε συνθήκες που φανερώνουν πίεση είναι κάπως «αλλόκοτος» ο τρόπος που το διαχειρίζεται. Σαν μαθητής είναι πολύ καλός.Δεν έχει κανένα πρόβλημα με ότι αφορά το γνωστικό κομμάτι. Στην έκφραση του χρειάζεται παραπάνω δουλειά.Όλα αυτά τα χρόνια συνέχισε τις λογοθεραπείες. 

Σας ευχαριστώ πολύ aspaa60. Με ανακουφιση διάβασα την απάντηση σας και χάρηκα πάρα πολύ. Είναι πολύ καλό να μαθαίνουμε εμείς οι γονείς την εξέλιξη των παιδιών που είχαν παρόμοια θεματάκια σε αυτές τις ηλικίες. Μια ερώτηση πάλι: το παιδί επανέλαβε καθολου το νηπιαγωγείο ή συνέχισε κανονικά; Σε ολες τις ταξεις του δημοτικού είχε παράλληλη στηριξη;  

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...