Yorgos35

Registered Users
  • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

    89
  • Μελος απο

  • Τελευταια επισκεψη

  • Days Won

    2

Yorgos35 last won the day on Σεπτέμβριος 9

Yorgos35 had the most liked content!

Συνεισφορα στο φορουμ

20 Neutral

Converted

  • Περιοχή
    Αθηνα
  • Χόμπι και Ελεύθερος χρόνος
    Ορειβασια
  • Επάγγελμα
    Ηλεκτρολόγος

Πρόσφατοι επισκέπτες του προφίλ

1.317 εμφανίσεις προφίλ
  1. Σε ευχαριστώ πολύ Ζωή και μπράβο σας. Πάντα τετοια νέα να έχετε και να εκπλήσετε τους ειδήμονες αναπτυξιολογους. Απο ότι ξερω του χρόνου η δική μας αναπτυξιολόγος βγαινει στην συνταξη κι εμεις απλά την επισκεπτομαστε για τις γνωματευσεις της ωστε να αποζημιωνόμαστε απο τον ΕΟΠΠΥ. Με ευχαριστεί πολύ ό,τι το παιδί σας ειναι άριστος μαθητής και ότι όλα αυτά που σας έχουν πει και προτείνει κατά καιρούς οι ειδικοί έχουν διαψευσθει από το καμάρι σας!!! Καλή συνέχεια επίσης!!!
  2. Λίγο προτού τελειώσει ο Αύγουστος θα ήθελα να πώ ότι τελειώσαμε την Α' Δημοτικού χωρίς πρόβλημα με παράλληλη στήριξη βέβαια και συνεχίζουμε στην Β' Δημοτικού. Η διάσημη αναπτυξιολόγος μας ζητησε να δεί τα γραπτά του από το σχολείο που της άρεσαν. Επίσης τον βρηκε πολύ βελτιωμένο (η ίδια που μας έλεγε ότι δεν θα μπορέσει να φοιτήσει στην Α' Δημοτικού). Το παιδί δεν έχει μαθησιακές δυσκολίες και μάλιστα το γνωστικό του αντικείμενο στα μαθηματικά είναι μεγαλύτερων τάξεων Η Α' Δημοτικού είναι μία δύσκολη τάξη γιατί τα παιδια ακολουθούν ένα πρόγραμμα με πολλά μαθήματα, πρέπει να προσέχουν στην διδασκαλία και υπάρχουν οι εργασίες για το σπίτι. Τελικά η απόφαση μας να προχωρησουμε στην Α' Δημοτικού ήταν σωστή γιατι το παιδί συνέχισε να ωριμάζει ασχετα με το εάν θα πηγαινε πάλι στο νηπιαγωγείο ή θα προχωρούσε στην Α' Δημοτικου. Το παιδί είναι ευτυχισμένο και περιμένει πως και πως να ανοιξει πάλι το σχολείο για την Β' Δημοτικού. Δεν ξέρω πως θα το έπαιρνε εάν έμενε να ξαναφοιτησει στο νηπιαγωγείο. Θα ήθελα να ευχαριστησω και την δασκάλα του για την συμπαράσταση και κατανόηση που μας έδειξε εξαρχής. Οχι σαν την ιδιοκτητρια του ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου που με τον τρόπο της μας έδιωχνε από το σχολείο της μόλις τελειώσαμε το νηπιαγωγείο. Και σαφώς στο δημόσιο της γειτονιάς μας με 13 παιδάκια στην τάξη έγινε καλύτερη δουλειά και μέ όλες τις ειδικοτητες των εκπαιδευτικών που προβλέπονται και χωρίς ελλειψεις
  3. Στα εκπαιδευτήρια Μάνεση πηγαίναμε στα νήπια, αλλά δε ξέρω γιατί μας είπανε να μας παίρνει το σχολικό λεωφορείο στις 6,30 το πρωί (πολύ βάρβαρο δε νομίζετε;). Αναγκάστηκα και τον πήγαινα εγώ γιατι με το αμάξι μιλάμε για μόλις 20 λεπτά. Δηλαδή το παιδί τι θα έκανε μέσα στο σχολικό λεωφορείο κοντά στις 2 ώρες. Θυμάμαι κάποιες φορές που τύχαινα το σχολικό μπροστά μου κι έβλεπα τα μεγάλα παιδιά στη πίσω γαλαρία να παίζουν χαρτιά ή κάτι παρεμφερές. Στην επιστροφή πάλι κάνανε 1,30 ώρα δηλαδή από τις 2 που σχολάγανε έφτανε σπίτι στις 3,30 (πολύ κακό για ένα παιδάκι τόσες ώρες μέσα στο σχολικό). Στα νήπια υπάρχουν δυο τμήματα των 15 ατόμων και μία νηπιαγωγός στο καθένα. Στη Α Δημοτικού υπάρχουν δύο δασκάλες για τα δυο τμήματα αλλά δε συνεχίσαμε εκεί. Φροντίσετε να μάθετε πόσα παιδάκια είναι σε κάθε τάξη (νομίζω ότι είναι πάνω από 20 αν και η αίθουσα χωράει περισσότερα). Ευτυχώς εκεί που πηγαίνουμε φέτος είναι μια δασκάλα για 14 παιδάκια και πολύ πιο κοντά μας. Δυστυχώς δεν έχω να σας πω κάτι παραπάνω για το Δημοτικό αλλά να ελέγξετε τις αναλογίες. Πολλά σχολεία έχουν πχ 25 παιδιά σε μία τάξη αλλά με δύο δασκάλες στο ίδιο τμήμα το οποίο κατά τη γνωμη μου δεν είναι σωστό γιατί απλά η δευτερη δασκάλα έχει μόνο υποστηρικτικό ρόλο στην ταξη.

  4. Διαφημίσεις


  5. Yorgos35

    ΚΕΔΔΥ

    @Emmaki επειδή δουλεύεις σε ΚΕΔΔΥ θα ήθελα να ρωτήσω το εξής: Στο φάκελο του παιδιού υπάρχει η έκθεση του ιδιωτικού νηπιαγωγείου και της παράλληλης στήριξης που πηγαίναμε πέρυσι. Το ιδιωτικό νηπιαγωγείο μας είπε ότι την έκθεση την είχε στείλει υπηρεσιακά στο ΚΕΔΔΥ και δεν μπορέσαμε να την δουμε (μας την απέκρυψαν). Στο ΚΕΔΔΥ μας ειπαν ότι δεν μπορούν να μας την δείξουν παρά μόνο ότι είχε πολύ κακή αξιολόγηση και παραυτα στους αξιολογητές του ΚΕΔΔΥ δεν φάνηκε ότι αυτό ισχύει (κοινώς η εικόνα του παιδιού στο ΚΕΔΔΥ ήταν μέρα με τη νύκτα που εγραφε η εκθεση του νηπιαγωγειου). Είναι νόμιμο να μην μπορεί το ΚΕΔΔΥ να μας δειξει την έκθεση του νηπιαγωγείου; Πιστεύουμε ότι το νηπιαγωγείο θέλησε να μας 'ξεφορτωθεί' και γιαυτό έγραψε μια κακή έκθεση. Κι επειδη δεν συνεχιζουμε εκει φέτος, δεν θελουμε να παρακαλάμε να μας την δειξουν. Το ίδιο απαραδεκτη βέβαια ηταν και η παράλληλη στηριξη (ο θεός να την κάνει) που την πληρωναμε εμείς και δεν μας έδωσε την εκθεση της! Εν ολίγοις, μπορεί το ΚΕΔΔΥ να αρνηθεί προσβαση στον φακελο του παιδιου στους ιδιους τους γονείς;
  6. Yorgos35

    ΚΕΔΔΥ

    @Kanti εμείς που περάσαμε ΚΕΔΔΥ μας δωσανε να υπογραψουμε τρια αντιγραφα. Το ένα μένει στο ΚΕΔΔΥ, το άλλο το κρατήσαμε εμείς και το τρίτο πήγε υπηρεσιακά στο σχολείο.
  7. Στο θέμα της επαναφοίτησης στο νηπιαγωγείο θα ήθελα να αναφέρω ότι διαψεύσαμε την διάσημη αναπτυξιολόγο που έλεγε ότι το παιδί δεν θα μπορέσει να φοιτήσει στην Α΄ δημοτικού και την ιδιοκτήτρια του ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου/νηπιαγωγείου που κωλυσιεργούσε την εγγραφή μας στην Α δημοτικού λέγοντας ότι θα περιμένει την γνωμάτευση του ΚΕΔΔΥ. Τελικά μας είδε το ΚΕΔΔΥ και αποφάνθηκε ότι το παιδί θα συνεχίσει στην Α΄ Δημοτικού σε κανονικό σχολείο με παράλληλη στήριξη. Φυσικά ούτε έθεσε θέμα επαναφοίτησης. Και πραγματικά το προσωπικό του ΚΕΔΔΥ τον βρήκε πιο ώριμο και πολύ συνεργάσιμο (μέρα με νύχτα η διαφορά από ότι μας είπανε). Τελικά συνεχίζουμε σε δημόσιο σχολείο με παράλληλη στήριξη που κάνει σωστά την δουλειά της.
  8. Ναι έτσι γίνεται, οι τιμες κυμαίνονται απο 25-45 την συνεδρία. Εχουμε δωσει και 55 σε καποιο κεντρο! Και στην πράξη γίνονται μεχρι 8 συνεδρίες το μηνα. Οποτε ειστε οκ που χονδρικα παίρνετε ολα τα λεφτα πισω. Φανταστείτε να δίνατε 55 οπως εμεις!
  9. Σε συνέχεια της ανάρτησης στο θέμα της επαναφοίτησης θα έλεγα ότι η αντιμετώπιση μας από το ιδιωτικό εκπαιδευτήριο όπου πήγαμε για ένα χρόνο νηπιαγωγείο ήταν απλά ανεκτική. Σε συνδυασμό με την ακατάλληλη παράλληλη στήριξη που πληρώναμε από την τσέπη μας, θεωρώ ότι το παιδί δεν κέρδισε τίποτα γιατί φυσικά το σχολείο δεν ασχολήθηκε μαζί του και η ανεπαρκής παράλληλη τον απασχολούσε με τέτοιο τρόπο ώστε να μην ενοχλεί την τάξη. Βασικά τον απομάκρυνε από την τάξη σύμφωνα με τις εντολές της διεύθυνσης και του έδινε φύλλα εργασιών να ασχολείται. Όπως είχα γράψει θα θέλαμε να συνεχίσουμε στο συγκεκριμένο σχολείο στην Α δημοτικού αλλά η διεύθυνση του επέμενε να έχουμε τη νέα αξιολόγηση από το ΚΕΔΔΥ όπου υπάγεται το σχολείο αυτό ωστε να δει εάν θα μας γράψει στην Α Δημοτικού ή θα επαναλάβει το νηπιαγωγείο. Εμείς είχαμε κάνει έγκαιρα αίτηση στο ΚΕΔΔΥ που υπάγεται το ιδιωτικό σχολείο και μέχρι πρόσφατα δεν μας είχαν καλέσει οπότε αναγκαστήκαμε να γραφούμε στο δημόσιο σχολείο της γειτονιάς μας στη Α δημοτικού χρησιμοποιώντας την περυσινή αξιολόγηση του ΚΕΔΔΥ για το νηπιαγωγείο για να μην μείνουμε μετέωροι (αφού το ιδιωτικό ήθελε τη νέα αξιολόγηση του ΚΕΔΔΥ). Η περυσινή αξιολόγηση έγραφε παράλληλη στήριξη σε κανονικό σχολείο και ήταν ο μπούσουλας του διευθυντή του δημοσίου για να μας γράψει στην Α' Δημοτικού. Επίσης η διεύθυνση του δημόσιου σχολείου δε δέχθηκε το παιδί να είναι και στο τμήμα ένταξης γιατί κάτι τέτοιο δεν ανέφερε η περυσινή έκθεση. Είμαστε σε αναμονή από το ΚΕΔΔΥ όπου υπάγεται το δημόσιο σχολείο για να μας καλέσει άμεσα για τα τυπικά. Δεν πιστεύω να μας ζητήσουν να γυρίσουμε στο νηπιαγωγείο αφού έχουμε γραφτεί στην Α' Δημοτικου. Εχουμε αλλάξει παράλληλη στήριξη η οποία είναι πιο έμπειρη και η αρχική εντύπωση είναι θετική. Σα πρώτη εικόνα το παιδί είναι στο δημόσιο μαζί με άλλα 13 παιδάκια ενώ στο ιδιωτικό θα ήταν με 25 παιδάκια με 2 δασκάλες μέσα. Η δασκάλα της Α τάξης είναι ώριμη κι αρκετά έμπειρη στα θέματα των παιδιών με δυσκολίες και αρκετά φιλική. Από τις εργασίες που βαζουν στο παιδι βλεπω ότι ήδη τα ξέρει (δηλαδή ξέρει να γραφει και να διαβαζει γραμματα, ξερει αριθμητικήες πράξεις και τα σχήματα) Ένα άλλο σημείο που θέλω να θίξω είναι ότι στο ιδιωτικό μας υποχρέωναν να παραλαμβάνουν το παιδί με το σχολικό στις 6,40 πμ ενώ το επέστρεφαν στις 3,30 μμ δηλαδή κάπου 1,30-2,0 ώρες το παιδί μέσα στο λεωφορείο στο δρόμο. Αυτό το θεωρώ πολύ κακό για την ψυχολογία του παιδιού. Τουλάχιστον φέτος θα είναι 5 λεπτά από το σπίτι. Για να ολοκληρώσω μου φαίνεται ότι αντί να ξοδεύει κανείς χρήματα σε ιδιωτικό σχολείο καλύτερα να τα δίνει στην ιδιωτική παράλληλη στήριξη. Κλείνοντας μια κυρία από το κέντρο θεραπειών που πάμε μου είπε ότι αντιμετώπισε κι αυτή θέμα με την κόρη της που την έστελνε σε ιδιωτικό νηπιαγωγείο (με 23 παιδάκια και 2 δασκάλες παρακαλώ) που ακολουθεί το γερμανικό σύστημα. Αυτή έδινε με όλα τα έξτρα 8400 ευρώ και της είπανε ότι η κόρη της δεν παρακολουθεί, δεν είναι συγκεντρωμένη και δεν θα μπορέσει να συνεχίσει στην Α δημοτικού στο ίδιο σχολείο (έλεος). Φυσικά η κυρία αυτή δε θα συνεχίσει φέτος στο συγκεκριμένο σχολείο (πάλι καλά που δεν της είπαν για επαναφοίτηση) Θέλω να πιστεύω ότι η χρονια θα κυλησει ομαλά γιατί βλεπω ότι το παιδί συμπεριφέρεται και πιο ώριμα
  10. Στους παιδικους σταθμους μπορει να σας μεταφερουν διαφορετικη κατασταση απο την πραγματικη και να μην ασχολουνται με το παιδι απλα κανουν φυλαξη. Σωστα κανετε λογοθεραπειες και να μην περιμενετε οτι η εξελιξη θα ειναι απο τη μια μερα στην αλλη. Σε εμας που ειμαστε 6,5 ειναι αργη αλλα σταθερη. Και σε εμας ελεγε μερικες λεξεις εκει γυρω στα 3 ενω τωρα χρησιμοποιει προτασεις αν κι εχει θεματα στην αρθρωση στο προσωπο. Βεβαια καθε παιδι ειναι διαφορετικο και δεν ισχυουν γενικευσεις. Θα προτεινα εαν τα οικονομικα σας επιτρεπουν να βαλετε παραλληλη στηριξη τοσο τωρα οσο και μετα στο σχολειο. Αυτη θα προστατευει το παιδι απο τυχον bullying και θα σας μεταφερει ακριβως τι γινεται. Βεβαια μπορει να πρεπει να δουεψετ το παιδι στο θεμα της κοινωνικοποιησης πιο πολυ (εστω και στο κεντρο που πηγαινετε)
  11. Κα Ποπη76 κι εμεις πηγαιναμε σε ενα κεντρο για λογοθεραπεια και ταυτοχρονα σε αλλο κεντρο για εργοθεραπεια με το ιδιο σκεπτικό που ειχατε κι εσεις. Εν τελει πηγαμε καποιο διαστημα αλλα τελικα κουραστηκα κι εγω απο τα πηγαινε ελα σε διαφορετικα κεντρα και σε διαφορετικες ημερες. Τελικα στο κεντρο που καναμε εργοθεραπεια η εμπειρη εφυγε (ειναι συχνο φαινομενο) και διακοψαμε
  12. καλημέρα σας Κα Πόπη76 ψαχνετε κι εσεις φετος οπως εμεις περυσι και ημασταν σα χαμενοι. Πιστευω ότι θα πρεπει να βρειτε ενα κεντρο κοντα σας αλλα ο ιδιοκτητης να ειναι με πτυχιο λογοπεδικου (οχι ψυχολογος με μεταπτυχιακα η εργοθεραπευτης κλπ κλπ). Εαν δεν κανει ο ιδιος θα πρεπει να εχει καλει εποπτεια και να κατευθυνει τους θεραπευτες. Επισης να μπορειτε να μπαινετε κι εσεις μεσα καποιες φορες και το παιδι να κανει δυαδικο μαθημα για την αναπτυξη κοινωνικων δεξιοτητητων. Εκει που πηγαινουμε παιρνουν το παιδι και κανουν επισκεψη σε αλλη θεραπευτρια για 10 λεπτα για τον σκοπο αυτο. Πηγαιναμε σε κεντρο που βασικα καναν κουμαντο ψυχολογοι και κανανε του παιδιου πραγματα που τα κανουνε σε ηλικια 2 χρονων γιατι πιστευαν οτι με την μουσικη και το παιχνιδι θα τον ξεκλειδωναν αλλα δυστυχως το παιδι δεν κερδισε τιποτα και φυγαμε. Σε σχεση με τα κεντρα που λετε Για το 1ο κεντρο καταλαβαίνω περί ποιου προκειται γιατί ημασταν κι εμείς εκεί μεχρι περυσι την Ανοιξη και φύγαμε. Ο λόγος που φυγαμε ηταν ότι οι θεραπευτριες δεν ηταν εμπειρες (μόλις ειχαν παρει πτυχίο) , αλλαζαν συχνά πυκνα και μας αφηναν στην μεση της χρονιας και δεν υπηρχε καλή εποπτεία Για το 3ο κέντρο ο υπεύθυνος σαν εργοθεραπευτης θα προτεινε τα της ειδικότητας του μόνο. Οπως ξαναέγραψα σε προηγουμενη ανάρτηση η λογοθεραπεια ειναι απαραιτητη έστω κι αν γινεται με διαφορετικό τροπο (πχ παιχνιδι). Για το 4ο κεντρο θα ελεγα ότι οι θεραπειες ειναι στο ιδιο μοτιβο πανω κατω με αλλα, δηλαδη 2 λογο+2εργο Για το 5ο κεντρο μαλλον θα εχει πολυ πελατεια και λιγους θεραπευτες οι οποιοι φευγουν συχνα πυκνα γιαυτο κοιταξε να σας βαλει 1+1 ωρες. Δυστυχως πανω κατω τα κεντρα ειναι επιχειρησεις κι εχουν ξεφυτρωσει παρα πολλα. Λογου χαρη, στην Κυπαρισσια που καναμε διακοπες (η οποια εχει πληθυσμο 5000 κατοικων) ειδα 2 τετοια κεντρα στην πλατεια κι ενα μικρο κεντρο σε ενα δρομο παραμεσα (πιστευω οτι η Κυπαρισσια εχει λιγοτερα φροντιστηρια απο κεντρα ειδικης αγωγης) Βασικα εαν πατε καπου και δειτε οτι δεν γινεται δουλεια φυγετε εστω κι αν αυτες οι αλλαγες κουραζουν το παιδι. Ο χρονος τρεχει.
  13. θα προτεινα λογοπεδικο ΤΕΙ με σχετικη εμπειρια μερικών χρόνων κι όχι τελειοφοιτες που ειναι η πρωτη τους δουλεια. Επισης επικεφαλής του κεντρου να ειναι λογοπεδικος με αρκετη εμπειρια ωστε να κατευθυνει σωστα εαν σας κανει λογοπεδικος με λιγη εμπειρια. Δυστυχως συχνα πυκνα ο καθε αλεξιπτωτιστης στο χωρο ανοιγει ενα κεντρο ειδικης αγωγης και στελεχωνει το κεντρο με θεραπευτες χωρις εμπειρια οι οποιοι φευγουν μετα απο καιρο.
  14. Καλημερα σας κα Popi76 Καλυτερα να προτιμησετε ένα κοντινο κεντρο που να είναι αξιολογο. Κι εμεις πηγαιναμε σε ένα μακρινο κεντρο και κουραζομασταν τοσο εμεις όσο και το παιδι. Εχουμε αλλαξει 5 κεντρα σε διαστημα 3,5 χρονων για διαφορους λογους και καταληξαμε σε ενα κεντρο κοντα στην Κατεχακη (10 λεπτα με το αμαξι) οπου κανουμε 3 συνεδρειες λογο και 2 συνεδρειες εργο. Πιστευω ότι πρεπει να κανετε οπωσδηποτε λογο (πολλές φορές δεν είναι λογοθεραπεια αλλα συνδυαζεται με παιχνιδι, με μουσικη ή με άλλη δραστηριοτητα). Θα ελεγα ότι τουλαχιστον 2 λογο και 2 εργο είναι απαραιτητα ( η 3 λογο και 1 εργο). Κοιταξτε να βρειτε ένα κοντινο κεντρο με εμπειρους θεραπευτες πανω από όλα. Και θα προτεινα επειδή εχω τυχει να κανουν λογοθεραπεια ατομα οπως ψυχολογοι, ειδικοι παιδαγωγοι ή νηπιαγωγοι να προτιμησετε ακεραια λογοπεδικους (από τα ΤΕΙ) με πτυχιο (υπάρχει διαφορα).
  15. Popi76, σε ότι αφορά την κολύμβηση το ΟΑΚΑ δεν χρησιμοποιεί χλώριο στην πισίνα αλλά όζον. Ρώτησε τους συλλόγους εκεί. Εμείς πηγαιναμε τα Σαββατα.
  16. Εγώ πιστευω ότι θα πρέπει να δεις εάν το παιδί σου κάθεται και συνεργάζεται με τον/την λογοπεδικο στο νεο κεντρο. Εχει πολύ μεγάλη σημασία αυτό για την μετεπειτα πορεία. Εμεις ειχαμε δει μια εργοθεραπευτρια που την πηραμε μετα για παράλληλη στηριξη αλλα ο μικρός δεν συνεργάστηκε μαζι της ουτε την πρωτη φορά ουτε στο σχολειο (απλα τον προσεχε). Εχει μεγαλη σημασια να δεις πως προσεγγιζουν το παιδι κι αν αυτο καθεται μαζι τους. Σε αλλο περιστατικό ο μικρος δεν καθησε ουτε στιγμη με καποιον κυριο που ειχαμε παει για αξιολογηση αλλα σε αλλη περιπτωση ο μικρος καθοταν σαν υπάκουο σκυλάκι με μια αλλη κυρια. Δες λιγο πανω παλαιοτερη αναρτηση μου για τα κριτηρια επιλογης θεραπευτων και κεντρου. Κοιτα βασικα να ειστε κοντα στο κεντρο που θα πατε για να μην χανετε χρονο σε μετακινησεις!