Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Αγγλικά :ιδιαίτερα ή φροντιστήριο;


Recommended Posts

Έχω ένα κορίτσι που θα πάει έκτη δημοτικού. Κάνει αγγλικά σε φροντιστήριο αλλά σκεφτομουν , επειδή το προγραμμα της είναι λίγο πιεσμένο, να την σταματήσω και να ξεκινήσει ιδιαίτερα σπίτι. Έχω διαβασει αρκετά υπέρ και κατά και για το ένα και για το άλλο και έχω μπερδευτεί. 

Εσείς από την εμπειρία σας σαν μαμάδες ή καθηγήτριες, τι προτιμάτε από τα δυο; 

Αν υπάρχει κάποια μητέρα που έχει και τα δυο στο παιδί της θα με βοηθούσε πολύ! 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Απο την εμπειρια τη μαθητική μου εχω καταληξει οτι προχώρησα καλυτερα και γρηγορότερα οταν αφησα τα γκρουπάκια και εκανα ιδιαιτερα, στη δευτερη κ τριτη γλωσσα που εμαθα, γιατι αγγλικα πηγα φροντιστηριο. Γαλλικά ξεκινησα φροντιστηριο αλλα στη Β Γυμνασιου αρχθσα ιδιαιτερο και η προοδος ηταν γρηγορότερη. Γερμανικα που ημουν φοιτήτρια, το ιδιο. εκει βεβαια επαιξε ρολο κ η ωριμότητα. Βασισμένη σε αυτο εχω καταληξει οτι το παιδι μου (ουτε 2 δεν ειναι ακομα, εχουμε μελλον), δεν θα παει φροντιστηριο καθολου για καμια γλωσσα. κατευθειαν ιδιαιτερο. 

 

Εννοειται οτι απο μονο του δεν ειναι καλυτερο το ενα ή το αλλο γιατι προφανως εξαρταται απο τον καθηγητη. Σ ενα καλα οργανωμένο φροντιστηριο υπαρχει μεθοδος, έλεγχος, δεν κανει του κεφαλιού του ο καθενας. Στο ιδιαιτερο πρεπει να εχεις συστασεις για να ξερεις οτι αξιζει ο καθηγητης. 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα!

Η κόρη μου πήγαινε φροντιστήριο μέχρι την Ε class. ¨Οταν ήταν να ξεκινήσουμε για Lower οι ώρες ήταν πάρα πολλές και το κόστος αρκετά υψηλό. Η κόρη μου επαναστάτησε με το βαρύ πρόγραμμα κι έτσι έψαξα και την περίπτωση των ιδιαίτερων. Τελικά κατέληξα σε μία εξαιρετική καθηγήτρια που έκανε ιδιαίτερα σπίτι της, σε μία ομάδα 3 παιδιών. Το αποτέλεσμα ήταν να πάρει το Lower, αλλά και το Proficiency στην συνέχεια, με τα μισά χρήματα από ότι θα έδινα στο φροντιστήριο και σε λιγότερο χρόνο. Οπότε η δική μου εμπειρία λέει πως, με μία καλή επιλογή καθηγητή  το ιδιαίτερο είναι προτιμότερο γιατί προσαρμόζεται ακριβώς πάνω στις ανάγκες του παιδιού.

Ελπίζω να βοήθησα.

  

 

BdmAp3.png

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ πολύ και τις δυο σας. Μέχρι στιγμής είμαστε ευχαριστημένοι με το φροντιστήριο αλλά αυτό με τις ώρες είναι τρομερό. Και όσο μεγαλώνουν οι τάξεις θα γίνεται δυσκολότερο. 

Γκρουπακι των 3 ε; Δυστυχώς εμάς η επιλογή είναι ή τμήμα 8 παιδιών ή μόνη της. Σκέφτομαι μήπως βαρεθεί μόνη της αλλά από την άλλη φέτος βαριόταν στη τάξη της γιατί είχε αγόρια που μιλαγανε συνέχεια λέει και χαλάγανε το μάθημα. 

Έχω συστάσεις για τη καθηγήτρια από άλλες μητέρες, είχε φροντιστήριο για 20 χρόνια, έχει εμπειρία δηλαδή.

Πως το είπες στο φροντιστήριο αν επιτρέπεται; Ντρέπομαι λίγο, δε ξέρω πως να τους το πω, έχουμε πολύ καλή σχέση 

Link to comment
Share on other sites

Just now, connie08 είπε:

Σας ευχαριστώ πολύ και τις δυο σας. Μέχρι στιγμής είμαστε ευχαριστημένοι με το φροντιστήριο αλλά αυτό με τις ώρες είναι τρομερό. Και όσο μεγαλώνουν οι τάξεις θα γίνεται δυσκολότερο. 

Γκρουπακι των 3 ε; Δυστυχώς εμάς η επιλογή είναι ή τμήμα 8 παιδιών ή μόνη της. Σκέφτομαι μήπως βαρεθεί μόνη της αλλά από την άλλη φέτος βαριόταν στη τάξη της γιατί είχε αγόρια που μιλαγανε συνέχεια λέει και χαλάγανε το μάθημα. 

Έχω συστάσεις για τη καθηγήτρια από άλλες μητέρες, είχε φροντιστήριο για 20 χρόνια, έχει εμπειρία δηλαδή.

Πως το είπες στο φροντιστήριο αν επιτρέπεται; Ντρέπομαι λίγο, δε ξέρω πως να τους το πω, έχουμε πολύ καλή σχέση 

Δεν το είπα...απλά δεν την έγραψα ξανά τον Σεπτέμβρη. Βέβαια με πήραν τηλέφωνο να με ρωτήσουν γιατί δεν πήγαμε και τους απάντησα αυτό ακριβώς που συνέβαινε...ότι το παιδί μου πιεζόταν πολύ και βρήκα άλλο τρόπο να κάνει μάθημα με λιγότερο άγχος. Τους κακοφάνηκε αλλά ξυδάκι... το παιδί μου είχε μεγαλύτερη αξία από το να μην τους ...κακοκαρδίσω!

 

BdmAp3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Κι εμένα μου φαίνεται χάσιμο χρόνου όλο αυτό με τις ώρες. να ετοιμαστεί, να παει, να κανει διαλειμμα, να χαζολογούν ενδεχομενως, να γυρισει να ξεκουραστει κλπ κλπ, περα απο το οτι ενα τμημα ακολουθει τον ρυθμο ενος μέσου όρου. ειτε γρηγορότερα θελει να παει ενα παιδι, ειτε πιο αργα για τους δικους του λογους, στο φροντιστηριο χανει. και υπαρχει κ δυσκολια συντονισμού με αλλες ενδεχομενως δραστηριοτητες. 

 

Εκτος απο το ιδιαιτερο εγω ειμαι υπερ και των εντατικών μαθηματων. οχι να τρελάνεις ενα παιδακι με μαθηματα non stop, αλλα αν υπαρχει καλη συνεννοηση, να γινεται μαθημα και σε μηνες που τα φροντιστηρια συνηθως κλεινουν πχ Σεπτέμβριο, ή να δινονται περισσοτερες ασκησεις σε περιόδους οπου στα σχολεια υπαρχει μια χαλαρότητα οπως ειναι οι πρωτες 2-3 εβδομαδες, γιατι οχι κ εναν καλοκαιρινό μηνα κατι εντατικό, και αντιστοιχα να υπαρχει μια ελάφρυνση του φόρτου οταν το παιδι εχει στο σχολείο αυξημένες απαιτησεις, οπως τα διαγωνισματα ή οι εξετασεις του γυμνασιου. Δηλαδη να ειναι το προγραμμα ακριβως στα μετρα του παιδιου, οχι απλα ο ρυθμός που εχει συνηθισει ο καθηγητης. 

Μπορεις απλα να πεις οτι θελεις κατι εξατομικευμένο για το παιδι, κι οτι δεν εχεις καποιο προβλημα με το φροντιστηριο, απλως βρηκες κατι που του ταιριαζει καλυτερα, του αφηνει χρονο για καποια αλλη δεαστηριοτητα κλπ. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Έσπερος είπε:

Κι εμένα μου φαίνεται χάσιμο χρόνου όλο αυτό με τις ώρες. να ετοιμαστεί, να παει, να κανει διαλειμμα, να χαζολογούν ενδεχομενως, να γυρισει να ξεκουραστει κλπ κλπ, περα απο το οτι ενα τμημα ακολουθει τον ρυθμο ενος μέσου όρου. ειτε γρηγορότερα θελει να παει ενα παιδι, ειτε πιο αργα για τους δικους του λογους, στο φροντιστηριο χανει. και υπαρχει κ δυσκολια συντονισμού με αλλες ενδεχομενως δραστηριοτητες. 

 

Εκτος απο το ιδιαιτερο εγω ειμαι υπερ και των εντατικών μαθηματων. οχι να τρελάνεις ενα παιδακι με μάγμα τα non stop, αλλα αν υπαρχει καλη συνεννοηση, να γινεται μαθημα και σε μηνες που τα φροντιστηρια συνηθως κλεινουν πχ Σεπτέμβριο, ή να δινονται περισσοτερες ασκησεις σε περιόδους οπου στα σχολεια υπαρχει μια χαλαρότητα οπως ειναι οι πρωτες 2-3 εβδομαδες, γιατι οχι κ εναν καλοκαιρινό μηνα κατι εντατικό, και αντιστοιχα να υπαρχει μια ελάφρυνση του φόρτου οταν το παιδι εχει στο σχολείο αυξημένες απαιτησεις, οπως τα διαγωνισματα ή οι εξετασεις του γυμνασιου. Δηλαδη να ειναι το προγραμμα ακριβως στα μετρα του παιδιου, οχι απλα ο ρυθμός που εχει συνηθισει ο καθηγητης. 

Έτσι ακριβώς λειτουργούσε η καθηγήτρια της κόρης μου. Ξεκινούσε μάθημα 1 εβδομάδα πριν ανοίξουν τα σχολεία, σταματούσε μία εβδομάδα τα Χριστούγεννα και ξεκινούσε μάθημα την εβδομάδα μετά την Μεγάλη Εβδομάδα το Πάσχα. Το καλοκαίρι μόλις έκλειναν τα σχολεία, αύξανε τις ώρες διδασκαλίας για 2 εβδομάδες μέχρι το τέλος Ιουνίου δηλαδή. 

 

BdmAp3.png

Link to comment
Share on other sites

Κορίτσια ειστε ακριβώς μέσα στο μυαλό μου, τα ίδια θέλω και εγώ. Προτιμώ να κάνει μέχρι τέλος Ιουνίου μάθημα και να είναι λίγο πιο χαλαρή μέσα στο χειμώνα που έχει διάβασμα σχολείου και αθλητικές δραστηριότητες. Η καθηγήτρια που βρήκα το κάνει αυτό, αν θέλω να αρχίσω 1/9 μπορώ μου είπε... επίσης μου έβαλε χρονοδιάγραμμα ότι τον Μάιο θα περάσουμε στην επόμενο τάξη (εκτός απροόπτου). Οικονομικά δε ξέρω αν θα είναι πιο οικονομικά αλλά και μόνο το χρόνο που θα γλυτωνει το παιδί είναι αρκετό. 

Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια! Με βοηθάτε πολύ!

Just now, Αγγελική2 είπε:

Δεν το είπα...απλά δεν την έγραψα ξανά τον Σεπτέμβρη. Βέβαια με πήραν τηλέφωνο να με ρωτήσουν γιατί δεν πήγαμε και τους απάντησα αυτό ακριβώς που συνέβαινε...ότι το παιδί μου πιεζόταν πολύ και βρήκα άλλο τρόπο να κάνει μάθημα με λιγότερο άγχος. Τους κακοφάνηκε αλλά ξυδάκι... το παιδί μου είχε μεγαλύτερη αξία από το να μην τους ...κακοκαρδίσω!

Δε μπορώ να το κάνω δυστυχώς... είναι μικρό το μέρος εδώ, γνωριζόμαστε όποτε θα μιλήσω ειλικρινά ότι δεν βγαίνει το προγραμμα μας. 

Η μικρή δεν είχε πρόβλημα με την αλλαγή έτσι; Με την καινουρια δασκαλα; 

Επισης πως τσεκάρεις την καθηγήτρια στο σπίτι χωρίς να εισβάλεις στο έργο της;

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά θεωρώ ότι το φροντιστήριο έχει νόημα μόνο σε παιδί που ήδη ξέρει τη γλώσσα καλά, και είναι και αρκετά μεγάλο, για να κάνει π.χ. στην εφηβεία τις τελευταίες τάξεις πριν το τελευταίο δίπλωμα. Σε μικρότερα παιδιά, και για ουσιαστική έκμαθηση της γλώσσας, το θεωρώ απλά πεταμένο χρόνο. Η δουλειά που γίνεται με μία καλή καθηγήτρια στο σπίτι σε μία ώρα, είναι ό,τι κάνει το φροντιστήριο σε πάνω από εβδομάδα.

Link to comment
Share on other sites

12 ώρες πρίν, connie08 είπε:

 

Η μικρή δεν είχε πρόβλημα με την αλλαγή έτσι; Με την καινουρια δασκαλα; 

Επισης πως τσεκάρεις την καθηγήτρια στο σπίτι χωρίς να εισβάλεις στο έργο της;

Η κόρη μου ήταν που μου το ζήτησε γιατί στο φροντιστήριο πιεζόταν πολύ. Την δασκάλα την ήξερε μέσω του ξαδερφού της, ο οποίος έκανε ήδη μαθήματα μαζί της και της είχε μιλήσει για τον τρόπο διδασκαλίας κλπ. Στην συνέχεια επειδή και η ίδια ήταν σε ηλικία να κρίνει, 14 χρονών, μου έλεγε τα καλύτερα. Βέβαια είχαμε ενημέρωση μία φορά τον μήνα για την πρόοδο των παιδιών και στο τέλος το αποτελέσμα μας έδειξε ότι είχαμε κάνει σωστή επιλογή καθώς πήρε και τα δύο διπλώματα σε λιγότερο χρόνο από ότι θα σπαταλούσε στο φροντιστήριο.  

Καλημέρα δεν είπα!

Επεξεργάστηκαν by Αγγελική2

 

BdmAp3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

On 30/8/2019 at 12:12 ΠΜ, ΑΡΓΚ είπε:

Προσωπικά θεωρώ ότι το φροντιστήριο έχει νόημα μόνο σε παιδί που ήδη ξέρει τη γλώσσα καλά, και είναι και αρκετά μεγάλο, για να κάνει π.χ. στην εφηβεία τις τελευταίες τάξεις πριν το τελευταίο δίπλωμα. Σε μικρότερα παιδιά, και για ουσιαστική έκμαθηση της γλώσσας, το θεωρώ απλά πεταμένο χρόνο. Η δουλειά που γίνεται με μία καλή καθηγήτρια στο σπίτι σε μία ώρα, είναι ό,τι κάνει το φροντιστήριο σε πάνω από εβδομάδα.

 

Να σου πω την αλήθεια δεν μετάνιωσα καθόλου που την πήγα φροντιστήριο. Της άρεσε πολύ και η τάξη της και να κάνει μάθημα με τα άλλα παιδάκια. Ίσα ίσα τώρα που μεγάλωσε, νιώθει χάσιμο χρόνου να είναι με τα άλλα παιδιά που σταματάνε την ροή του μαθήματος λέγοντας άσχετα πράγματα.

Θα μου πεις χρειάζονται και αυτά, δε μπορεί ένα παιδί να κάνει 2 ώρες μόνο μάθημα χωρίς μια βλακειούλα για αποφόρτιση. Πάντως το ίδιο το παιδί κουράστηκε με αυτό οπότε νομίζω πως πρέπει να το ακούσω και να το σεβαστώ.

Η απόφαση βασικά πάρθηκε, θα ξεκινήσει ιδιαίτερο και βλέπουμε.

Αλήθεια, εσύ και στα τρία παιδιά σου έκανες ιδιαίτερο από την αρχή; 

 

On 30/8/2019 at 11:20 ΠΜ, Αγγελική2 είπε:

Η κόρη μου ήταν που μου το ζήτησε γιατί στο φροντιστήριο πιεζόταν πολύ. Την δασκάλα την ήξερε μέσω του ξαδερφού της, ο οποίος έκανε ήδη μαθήματα μαζί της και της είχε μιλήσει για τον τρόπο διδασκαλίας κλπ. Στην συνέχεια επειδή και η ίδια ήταν σε ηλικία να κρίνει, 14 χρονών, μου έλεγε τα καλύτερα. Βέβαια είχαμε ενημέρωση μία φορά τον μήνα για την πρόοδο των παιδιών και στο τέλος το αποτελέσμα μας έδειξε ότι είχαμε κάνει σωστή επιλογή καθώς πήρε και τα δύο διπλώματα σε λιγότερο χρόνο από ότι θα σπαταλούσε στο φροντιστήριο.  

Καλημέρα δεν είπα!

Κατάλαβα! Οπότε ήταν πολύ εύκολη η μετάβαση σας. Βέβαια εσάς δεν ήταν ιδιαίτερο με ένα παιδί (που αυτό λίγο με αγχώνει μήπως βαριέται τελείως μόνη της) αλλά είχε άλλα 2 άτομα για ''παρέα'' ας πούμε.

Το βασικό είναι ότι άκουσες το παιδί σου και σου βγήκε σε καλό! Ελπίζω να γίνει το ίδιο και με εμάς!

Link to comment
Share on other sites

Just now, connie08 είπε:

α μου πεις χρειάζονται και αυτά, δε μπορεί ένα παιδί να κάνει 2 ώρες μόνο μάθημα χωρίς μια βλακειούλα για αποφόρτιση.

Το δίωρο στο ιδιαίτερο ίσως είναι μιάμιση ώρα σερί. αν δλδ υπολογίσεις  ότι στο φροντιστήριο έχει διάλειμμα συνηθως, πάλι η ώρα είναι 45λεπτη και πολλοι το κρατούν αυτο κ στο ιδιαιτερο απλως γινεται σερι κ ισως κατσουν κ λιγο παραπανω. 

 

Αποφόρτιση κ στο ιδιαίτερο μια χαρά γινεται. Τα γλωσσικά μαθήματα έχουν συζήτηση ούτως ή άλλως, και γίνεται εύκολα κάποια παρέμβαση προς ένα θέμα που ενδιαφέρει το παιδί. σε γκρουπάκι προφανώς οι παρεκβάσεις δεν είναι ανεξέλεγκτες γιατι αν αρχισει ο καθενας να αναφερει κατι ασχετο, παει η ωρα. στο ιδιαιτερο ομως μπορεις να το επιτρέψεις αυτο κ αν θελει ο καθηγητης γυρναει την κουβεντα στην ξενη γλωσσα οποτε αυτο που το παιδι νομιζει οτι μιλανε αντι να κανοτν μαθημα, γίνεται προφορική εξάσκηση. 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πρίν, connie08 είπε:

 

Να σου πω την αλήθεια δεν μετάνιωσα καθόλου που την πήγα φροντιστήριο. Της άρεσε πολύ και η τάξη της και να κάνει μάθημα με τα άλλα παιδάκια. Ίσα ίσα τώρα που μεγάλωσε, νιώθει χάσιμο χρόνου να είναι με τα άλλα παιδιά που σταματάνε την ροή του μαθήματος λέγοντας άσχετα πράγματα.

Θα μου πεις χρειάζονται και αυτά, δε μπορεί ένα παιδί να κάνει 2 ώρες μόνο μάθημα χωρίς μια βλακειούλα για αποφόρτιση. Πάντως το ίδιο το παιδί κουράστηκε με αυτό οπότε νομίζω πως πρέπει να το ακούσω και να το σεβαστώ.

Η απόφαση βασικά πάρθηκε, θα ξεκινήσει ιδιαίτερο και βλέπουμε.

Αλήθεια, εσύ και στα τρία παιδιά σου έκανες ιδιαίτερο από την αρχή; 

Είμαι σίγουρη ότι το φροντιστήριο είναι απείρως διασκεδαστικότερο συνήθως. Αλλά πολύ λιγότερο αποδοτικό. Δηλαδή 2 δίωρα τη βδομάδα, δεν κάνεις ούτε για Proficiency σε ιδιαίτερα, ένα παιδάκι Δημοτικού άντε να κάνει το πολύ 2 σαρανταπεντάλεπτα. Και επειδή σε μία ξένη γλώσσα, για να έχει το παιδί άνεση στην ομιλία πρέπει να μάθει να σκέφτεται στη γλώσσα (που είναι και το χαρακτηριστικό μίας καλής δασκάλας, ότι δεν υπάρχουν ελληνικά στο μάθημα) σε μικρές τάξεις το μάθημα είναι σε μεγάλο βαθμό κουβέντα, εικονογραφημένα βιβλία, επιτραπέζια, χειροτεχνία κλπ για να μάθει να μιλά, οπότε αποφόρτιση είναι από μόνο του το περισσότερο μάθημα. Έχω ακούσει και δασκάλες σε ιδιαίτερα να ξεκινάνε σε στυλ φροντιστήριο με βιβλία ασκήσεων στο εξάχρονο, αλλά το θεωρώ απλά τρόπο να μισήσει το παιδί τη γλώσσα, δεν είναι δυνατό να κάθεσαι τετ-α-τετ με μία δασκάλα να κοιτάς μια ώρα σελίδες με ασκήσεις.

Εμείς ξεκινήσαμε από τα 4, με ιδιαίτερο- παιχνίδι. 

Link to comment
Share on other sites

Έχω μια απορία. Γιατί οι γονείς έχουμε τέτοια "τρέλα" με τα αγγλικά; Μήπως γιατί θεωρούμε σχεδόν δεδομένο ότι τα παιδιά μας δεν θα παραμείνουν στην Ελλάδα; Ξεκίνησα Αγγλικά στην Δ΄ Δημοτικού (δεκαετία 80). Όλοι οι συμμαθητές μου είχαν ξεκινήσει από την Γ΄. Στενοχώρια εγώ. Τεσπα, ήμουν η καλύτερη στην τάξη μου. Την πέμπτη κανονική δεν την έκανα, η καθηγήτρια είπε ότι δεν χρειαζόταν. Πήρα Lower με Α΄ στην Α΄ Λυκείου. Πάλι η μόνη στην τάξη. Μετά, αν θυμάστε οι πιο παλιοί, δεν συνεχίζαμε συνήθως για Proficiency, τουλάχιστον στην επαρχία. Όταν πέρασα στο Πανεπιστήμιο, στο 3ο έτος πήρα και το Proficiency με 7 μήνες μάθημα περίπου! Έκτοτε, η σχέση μου με τα Αγγλικά είναι πολύ καλή, και λόγω μεταπτυχιακού που διάβαζα και μετέφραζα αγγλική βιβλιογραφία. Ποιος ο λόγος να πιέζουμε κι άλλο τα παιδιά; 

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς τώρα πλέον είναι πολύ δύσκολο Α λυκείου να δώσεις για lower γιατί ξεκινάνε τα φροντιστήρια για το σχολείο. 

Και εγώ Τετάρτη δημοτικού ξεκίνησα αλλά έκανα δυο καλοκαιρινά για να μπορέσω να δώσω γ γυμνασίου για Lower και β λυκείου για proficiency. Στην Αθήνα μια χαρα διαδεδομένο ήταν το proficiency και πολύ πιο δύσκολο από ο,τι είναι τώρα. Θυμάμαι η τάξη μας είχε πολλά παιδιά και τις δυο χρονιές. 

Ο δικός μου στόχος είναι να τελειώσει το παιδί το Lower γ γυμνασίου και μετά να ασχοληθεί με το σχολείο της πιο εντατικά. Το proficiency δε με νοιάζει καθολου, μπορεί να το πάρει πιο μετά αν θέλει (γνώμη μου βέβαια δεν είναι απαραίτητο. Για να σπουδάσεις έξω είναι άχρηστο και έτσι όπως τα δίνουν τώρα σοριδον τα πτυχία έχουν χάσει και την αξία τους). 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

8 ώρες πρίν, connie08 είπε:

Δυστυχώς τώρα πλέον είναι πολύ δύσκολο Α λυκείου να δώσεις για lower γιατί ξεκινάνε τα φροντιστήρια για το σχολείο. 

Και εγώ Τετάρτη δημοτικού ξεκίνησα αλλά έκανα δυο καλοκαιρινά για να μπορέσω να δώσω γ γυμνασίου για Lower και β λυκείου για proficiency. Στην Αθήνα μια χαρα διαδεδομένο ήταν το proficiency και πολύ πιο δύσκολο από ο,τι είναι τώρα. Θυμάμαι η τάξη μας είχε πολλά παιδιά και τις δυο χρονιές. 

Ο δικός μου στόχος είναι να τελειώσει το παιδί το Lower γ γυμνασίου και μετά να ασχοληθεί με το σχολείο της πιο εντατικά. Το proficiency δε με νοιάζει καθολου, μπορεί να το πάρει πιο μετά αν θέλει (γνώμη μου βέβαια δεν είναι απαραίτητο. Για να σπουδάσεις έξω είναι άχρηστο και έτσι όπως τα δίνουν τώρα σοριδον τα πτυχία έχουν χάσει και την αξία τους). 

Χμμ, η κόρη μου είναι Α Λυκείου. Σχεδόν όλες οι φίλες της έχουν τελειώσει με το lower στη Β ή Γ γυμνασίου, νομίζω 1-2 παιδιά μόνο από την τάξη δεν το έχουν πάρει ακόμη. Για να σπουδάσεις έξω, αν είναι πρόσφατο (5 σεζόν νομίζω) και αν είναι από συγκεκριμένα πανεπιστήμια, είναι αποδεικτικό γλώσσας. Σαν επίπεδο γλώσσας, ανεξάρτητα από πτυχίο, αν βρεθείς σε περιβάλλον πολυεθνικής, με το επίπεδο lower συνήθως δεν τα βγάζεις πέρα, αλλά εξαρτάται σαφώς από το επάγγελμα. 

Link to comment
Share on other sites

9 ώρες πρίν, popi76 είπε:

Έχω μια απορία. Γιατί οι γονείς έχουμε τέτοια "τρέλα" με τα αγγλικά; Μήπως γιατί θεωρούμε σχεδόν δεδομένο ότι τα παιδιά μας δεν θα παραμείνουν στην Ελλάδα; Ξεκίνησα Αγγλικά στην Δ΄ Δημοτικού (δεκαετία 80). Όλοι οι συμμαθητές μου είχαν ξεκινήσει από την Γ΄. Στενοχώρια εγώ. Τεσπα, ήμουν η καλύτερη στην τάξη μου. Την πέμπτη κανονική δεν την έκανα, η καθηγήτρια είπε ότι δεν χρειαζόταν. Πήρα Lower με Α΄ στην Α΄ Λυκείου. Πάλι η μόνη στην τάξη. Μετά, αν θυμάστε οι πιο παλιοί, δεν συνεχίζαμε συνήθως για Proficiency, τουλάχιστον στην επαρχία. Όταν πέρασα στο Πανεπιστήμιο, στο 3ο έτος πήρα και το Proficiency με 7 μήνες μάθημα περίπου! Έκτοτε, η σχέση μου με τα Αγγλικά είναι πολύ καλή, και λόγω μεταπτυχιακού που διάβαζα και μετέφραζα αγγλική βιβλιογραφία. Ποιος ο λόγος να πιέζουμε κι άλλο τα παιδιά; 

 

Κοίτα, χωρίς μία ξένη γλώσσα, με τα Ελληνικά δεν πας μακριά. Περιορίζει τις προοπτικές σου πολύ. Ότι μπορείς να μάθεις αργότερα σαφώς και μπορείς. Εγώ δε θα έλεγα ότι έχω τρέλα, αλλά επειδή είμαι σε εταιρείες 20 χρόνια τώρα που όλη μέρα αγγλικά μιλάω, το κατά πόσο σκέφτεσαι στα αγγλικά ή πετάς "ελληνικούρες" και η προφορά ακούγεται, και επειδή αν δεν έχεις τρελό ταλέντο στις γλώσσες αυτό δεν το πετυχαίνεις σε μεγάλη ηλικία, ήθελα τα παιδιά να μάθουν από μικρά. Βέβαια χωρίς native speaker να σου κάνει μάθημα επίσης δεν γίνεται, οπότε πήγε όλο το πακέτο προς τα εκεί σε εμάς και δεν ήταν και πίεση. Σαφώς δε θα τα είχα στείλει ώρες σε φροντιστήρια με στόχο πτυχίο και μόνο. Ειδικά για πτυχία και διπλώματα, σαφώς και δεν θα πάθει κάτι το παιδί αν τα κυνηγήσει όταν και αν τα χρειαστεί. Είναι και θέμα παιδιού πάντως, άλλα τρελαίνονται για ξένες γλώσσες και επιδιώκουν μόνα τους και δεύτερη και τρίτη, άλλα δε θέλουν με τίποτα. 

Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομαι ξέρετε ότι τα πτυχία lower ή proficiency ειναι απλά μια φάμπρικα είσπραξης εξέταστρων χωρίς καμμία αξια ...

Δεν χρειάζονται σε τίποτα και σε κανένα στάδιο (ούτε στις σπουδές που απαιτούνται άλλες πιστοποιήσεις γλωσσομάθειας) αλλά ούτε και στην αγορά εργασίας.

8HQvp2.png
Link to comment
Share on other sites

Just now, vvassoula said:

Φαντάζομαι ξέρετε ότι τα πτυχία lower ή proficiency ειναι απλά μια φάμπρικα είσπραξης εξέταστρων χωρίς καμμία αξια ...

Δεν χρειάζονται σε τίποτα και σε κανένα στάδιο (ούτε στις σπουδές που απαιτούνται άλλες πιστοποιήσεις γλωσσομάθειας) αλλά ούτε και στην αγορά εργασίας.

Από το στόμα μου το πήρες! Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί το μαθαίνω αγγλικά σημαίνει αυτομάτως ποιο πτυχίο θα πάρω και σε ποια ηλικία. Το ότι έχω πάρει το lower δεν σημαίνει ότι ξέρω καλά αγγλικά. 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ ως εργοδότης έχω διαπιστώσει ότι παιδιά που πήραν το "proficiency " σε πιο μικρή ηλικία ( πχ 14 ) , την εξάσκησαν την γλώσσα και μετά ( σειρές, ενδιαφέροντα κλπ) και τελικά έχουν ένα πραγματικά καλό επίπεδο αγγλικών. Αντιθέτως έχω παραδείγματα παιδιών ( φοιτητών κλπ ) που δεν μπόρεσα να τους κρατήσω γιατί το επίπεδο των αγγλικών τους ήταν επιεικώς απαράδεκτο και δεν είχαν χρόνο να κάνουν άμεσα μαθήματα στη γλώσσα. 

Χωρίς αγγλικά δεν επιβιώνεις στην αγορά εργασίας, δεν είναι θέμα πτυχίου, είναι θέμα γλωσσικής επάρκειας. 

Όσο πιο μικρός είσαι , τόσο καλύτερα μαθαίνεις μία γλώσσα ως προς την προφορά και ως προς την "σκέψη", όσο πιο μεγάλος είσαι, τόσο καλύτερα για να τελειοποιήσεις λεξιλόγιο. 

 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πιστεύω ότι είναι αυτό είναι θέμα τύχης... Δηλαδή ποια γλώσσα θα τύχει να βρεθεί στο δρόμο σου. Πήρα το Proficiency στα 16 και τα αγγλικά δεν τα εξάσκησα ποτέ, μόνο διαβάζοντας βιβλιογραφία στο πανεπιστήμιο, και πάλι με έλλειψη λεξιλογίου. Για προφορικό λόγο ούτε λόγος, με ρωτάνε οι τουρίστες κ κολλάω, δεν μου'ρχονται οι λέξεις! Αντίθετα στα γαλλικά έχω μόνο β2 από το γυμνάσιο κι όμως τα γαλλικά μου είναι πολύ ανώτερα από τα αγγλικά μου επειδή απλά έτυχε να πάω σε κάποιες πρακτικές ασκήσεις και summer schools ως φοιτήτρια μαζί με Γάλλους φοιτητές και στη συνέχεια erasmus στη Γαλλία και επειδή υπάρχει πολλή γαλλική βιβλιογραφία στον τομέα μου. Έτσι τα προφορικά μου στα γαλλικά πάνε πολύ πιο "ροδάνι" κι ας έχω χαμηλότερο πτυχίο κι ας τα πήρα και τα δύο σε μικρή ηλικία.

Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πρίν, vvassoula είπε:

Φαντάζομαι ξέρετε ότι τα πτυχία lower ή proficiency ειναι απλά μια φάμπρικα είσπραξης εξέταστρων χωρίς καμμία αξια ...

Δεν χρειάζονται σε τίποτα και σε κανένα στάδιο (ούτε στις σπουδές που απαιτούνται άλλες πιστοποιήσεις γλωσσομάθειας) αλλά ούτε και στην αγορά εργασίας.

Εξαρτάται το επάγγελμα και την καριέρα. Σε πολυεθνικές εταιρείες και σε διαγωνισμό του Δημοσίου μου ζητήθηκε το C2 στα Αγγλικά.

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πρίν, Chrysoum είπε:

Από το στόμα μου το πήρες! Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί το μαθαίνω αγγλικά σημαίνει αυτομάτως ποιο πτυχίο θα πάρω και σε ποια ηλικία. Το ότι έχω πάρει το lower δεν σημαίνει ότι ξέρω καλά αγγλικά. 

Αυτό είναι 100% σίγουρο.

Link to comment
Share on other sites

On 9/11/2019 at 12:02 AM, ΑΡΓΚ said:

Εξαρτάται το επάγγελμα και την καριέρα. Σε πολυεθνικές εταιρείες και σε διαγωνισμό του Δημοσίου μου ζητήθηκε το C2 στα Αγγλικά.

 

Πρεπει να αποδειξεις την επάρκεια στην γλώσσα, σαφώς.

Αν έχεις σπουδάσει στην Αγγλία (ή έχεις κάνει εκεί μεταπρυχιακό), θα σου ζητήσουν proficiency?

 

8HQvp2.png
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα..κοίτα έχω παιδιά αλλά είναι πολύ μικρά αλλά θα σου πω για εμένα ξεκίνησα τώρα με δασκάλα στο σπίτι και είναι ότι καλύτερο....Γιατί έχει και έχω την απόλυτη συγκέντρωση η μια στην άλλη και ασχολείστε μόνο μαζί και έχω καταφέρει σε ένα μήνα είδη να μάθω τα βασικά π.χ να κληνω ρηματα. Να κάνω προτάσεις μόνη μ μεταφραση ...της πτώσεις και όλα αυτά τα σχετικά...Και τώρα μαθαίνω να κάνω μεγαλύτερη μεταφραση δλδ τα κείμενα γίνονται όλα και μεγαλύτερα και πολλές καινούριες λέξεις.....με αποτέλεσμα να την διαλέξω να κάνει στις ανηψειες μου ιδιαίτερα....

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...