Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Σημαία


Recommended Posts

21 ώρες πρίν, vtgian είπε:

Επίσης, με κριτήριο μόνο την απόδοση ο σημαιοφόρος θα μπορούσε ταυτόχρονα να είναι και πολύ κακός χαρακτήρας, αγενής, ειρωνικός, μη συμμετοχικός. Το να σηκώσει ένα εθνικό σύμβολο ένας τέτοιος χαρακτήρας το θεωρείτε σεβασμό προς την ιστορία; Τι μας ενδιαφέρει περισσότερο, οι τύποι ή η ουσία; το παιδί που είναι πραγματικά παράδειγμα χαρακτήρα σε σχέση με την τάξη αλλά και με τους συμμαθητές του αλλά όχι άριστο, θα προσβάλει τη σημαία αν την κληρωθεί, ενώ το κακότροπο άριστο όχι; (δεν υποστηρίζω ότι η κλήρωση λύνει το θέμα, καθώς και πάλι μπορεί να μη σημαίνει τίποτα στα χέρια αυτού που θα κληρωθεί. Αλλά ούτε η αριστεία στα μαθήματα ως μοναδικό κριτήριο δίνει στο σύμβολο με τον σεβασμό που του οφείλεται νομίζω. Εφόσον μας ενδιαφέρει πραγματικά το νόημα πίσω από το σύμβολο. Το κίνητρο για την αριστεία είναι η αγάπη για την μάθηση και την προσωπική εξέλιξη, όχι ένα σύμβολο.

 

Εγώ το ξεκαθάρισα από το πρώτο μου ποστ ότι σε καμία περίπτωση δεν παίζουν ρόλο μόνο τα μαθήματα. Γιατί ένα από τα παιδιά που ενόχλησαν το γιο μου είναι επίσης άριστο, αλλά εξαιρετικά ανταγωνιστικό και αυτό που λέμε very poor loser. Κι επειδή ξέρω τους γονείς του, ευθύνονται εκείνοι 110%.

 

21 ώρες πρίν, zaxaroulini είπε:

 

Δεν μιλάμε για δικαιώματα, αυτό δεν μπορεί να γίνει κατανοητό, πως να το γράψω καλέ να το καταλάβετε? :)

μιλάμε για μία τιμή και μία επιβράβευση στον καλύτερο, για αυτό μιλάμε! Και για πολλά άλλα που κρύβονται από πίσω αλλά θα ξεφύγουμε από το θέμα!

Απλώς ο καλύτερος, ο άριστος ενοχλεί, αυτό λέμε!

 

Ενοχλεί δε λες τίποτα. 

21 ώρες πρίν, Έσπερος είπε:

Προς θεού, δεν είπα ότι κάνετε λάθος να προβληματίζεστε φια τη συμπεριφορά απέναντι στο παιδί σας, αυτό είναι ένα πολύ σοβαρό θέμα. Είναι από τα θέματα για τα οποία θα έπρεπε να ενημερωθούν οι δάσκαλοι και να κάνουν μια συζήτηση στα παιδιά για το τι σημαίνει ανταγωνισμός, άμιλλα, ήθος και ποιο είναι το νόημα του να κρατάς το σύμβολο της χώρας σου και τι ευθύνες φέρνει, όπως και για το τη σημασία του να είναι κανείς άριστος στο ήθος. Κανονικά βέβαια αυτά θα έπρεπε να λέγονται πριν και όχι μετά το οποιοδήποτε συμβάν. 

 

Την παρένθεση που έκανα, η οποία θεωρήθηκε και ενοχλητική και περιττή οπότε ζητώ συγγνώμη, την έκανα γιατί ούτως ή άλλως η κουβέντα είχε πάει και σε άλλα θέματα πέραν του συγκεκριμένου περιστατικού.

 

Δεν ήταν ούτε ενοχλητική, ούτε περιττή η παρένθεσή σου κι επιπλέον είχες δίκιο σε ό,τι είπες. Απλά δεν είναι στο χέρι των γονιών να αλλάξουμε τίποτα, δυστυχώς. 

 

20 ώρες πρίν, Αννα 35 είπε:

Προφανώς και όλοι οι γονείς επιθυμούμενα βλέπουμε τα παιδιά μας να διακρίνονται και να επιτυγχάνουν τόσο ακαδημαϊκά, όσο και σε λοιπές δραστηριότητες. Καθήκον μας, ωστόσο δεν είναι μόνο το να συγχαίρουμε και να συγκινούμαστε, αλλά και να τα βοηθούμε να διαχειρίζονται αποτυχίες και να τα παροτρύνουμε μέσα από αυτές να γίνονται καλύτερα. Θέλει μεγάλο μεγαλείο ψυχής να χαίρεσαι με την επιτυχία του άλλου και νομίζω, ότι η βοήθεια στην κατάκτηση αυτής της ικανότητας είναι ένα από τα μεγαλύτερα δώρα που μπορούμε να κάνουμε στα παιδιά μας, τόσο οι γονείς, όσο και οι εκπαιδευτικοί.

 

Το έθεσες υπέροχα, Άννα. Προσωπικά, είμαι πολύ πιο περήφανη όταν ακούω τους δασκάλους να μου μιλούν για την καλή διαγωγή των παιδιών μου, παρά για τις επιδόσεις τους στα μαθήματα. Και σαφώς, η τύχη να κληρωθούν είναι απλά...τύχη, δε θα καμαρώσω γι' αυτήν. 

16 ώρες πρίν, ΑΡΓΚ είπε:

 

Εγώ δεν κατάλαβα κάτι τέτοιο. Αυτό που εγώ διάβασα ήταν ότι έγινε μία κλήρωση. Ενα από τα παιδιά που έτυχε να είναι και καλος μαθητής (δηλαδή ένα από αρκετά παιδάκια) έγινε σημαιοφόρος για 2 παρελάσεις. Ενα άλλο παιδάκι του ζήτησε να κρατήσει και αυτό τη σημαία.

Αντί οι γονείς (και του σημαιοφόρου και των άλλων μαθητών) να δουν πώς θα διδάξουν τα παιδιά να διαχειρίζονται τέτοιες καταστάσεις μεταξύ τους και να τα βοηθήσουν να γίνουν λίγο πιο υπέυθυνα και ώριμα (π.χ να τα παροτρύνουν να συζητήσουν μεταξύ τους και με το δάσκαλο) το όλο σκηνικό πήρε διαστάσεις κουτσομπολιού, που αν μη τι άλλο και τη σημαία και την παρέλαση προσβάλουν.

Αν έπρεπε κάτι να με ανησυχήσει αν ήμουν εμπλεκόμενος γονιός σε αυτη τη διαδικασία, θα ήταν γιατί να υπάρχει ένα "κύμα" διαμαρτυριών "εναντίον" του παιδιού μου και μάλιστα από απλούς παρατηρητές. Η απάντηση γιατί "όλοι ζηλεύουν" σίγουρα δεν είναι η σωστή. Επίσης θα με ανησυχούσε προσωπικά αν το παιδί μου τελειώνοντας το Δημοτικό πια δεν είχε την ωριμότητα να διαχειριστεί μία τέτοια κατάσταση, με οποιοδήποτε τρόπο επέλεγε το ίδιο.

 

 

 

Δεν είπα πουθενά ότι το παιδί μου έδειξε ανωριμότητα να διαχειριστεί την κατάσταση. Στην πρώτη κρούση της αναπληρώτριας, που του κακοφάνηκε πολύ, λόγω του τρόπου της, της είπε ότι θα το σκεφτεί. Ρώτησε τη δασκάλα τι ισχύει και η δασκάλα του απάντησε ότι δεν είναι υποχρεωμένος να τη δώσει στη 2η παρέλαση, αλλά αν θέλει, μπορεί. Όμως, στις πρόβες η αναπληρώτρια έβγαλε τη συμπεριφορά που έχω αναφέρει, οπότε της το ξέκοψε ορθά κοφτά ότι έχασε την ευκαιρία της. Μάλιστα, στην τελευταία πρόβα την άκουσε και ο γυμναστής και την κατσάδιασε. Το άλλο παιδί, το αριστούχο, που τον ενόχλησε μία φορά, απλά το αγνόησε και δεν τον ξαναενόχλησε.

 

Οι πιέσεις ήταν περισσότερο προς τα μένα, από 3 μαμάδες συγκεκριμένα, για να τον πείσω να τη δώσει. Εγώ είπα την άποψή μου (κακώς, γιατί έδωσα τροφή στα κουτσομπολιά, έπρεπε απλά να απαντήσω ότι είναι δικό του θέμα και δε σκοπεύω να ανακατευτώ) κι ελπίζω να μην με ξαναπλησιάσει καμία άλλη για το ίδιο θέμα.

 

Όσο για τον λόγο που τις κάνει να φέρονται έτσι, αν δεν είναι η ζήλια, τότε τι είναι; Και δε μιλάμε για "κύμα διαμαρτυριών" (έχεις μια τάση να υπερβάλλεις στις εκφράσεις σου), μιλάμε για 2 παιδιά και 3 μαμάδες από μια ταξη των 25. Ήδη στο πρώτο μου ποστ είπα πως τον χειροκρότησε και τον συνεχάρη όλη η τάξη και οι δάσκαλοι επίσης κι ότι η μαμά της αναπληρώτριας, με την οποία συναντιόμαστε καθημερινά έξω από το σχολείο, δεν έχει ανακατευτεί καθόλου, είναι όπως πάντα.  

 

@xarouli το "έθιμο" όταν ο σημαιοφόρος παραχωρεί στη 2η παρέλαση τη σημαία στον αναπληρωτή, είναι να βαδίζει δίπλα του ως παραστάτης, πράγμα εντελώς παράτυπο, φυσικά.

 

 

Επεξεργάστηκαν by Lisbet
  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 237
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

5 hours ago, ΑΡΓΚ said:

 

Eξαρτάται πώς ορίζεται η καλή συμπεριφορά. Εχω συναντήσει μαθητές εξυπνότατους (και δικούς μου και των παιδιών μου) που επειδή ήταν "άτακτοι" αυτό κατεβαζε τους βαθμούς του από πολλούς καθηγητές, μιας και απλά δεν τους συμπαθούσαν. Συχνά αυτό που το σχολείο επιβραβεύει είναι η ήσυχη και μελετηρή μετριότητα και ο παπαγαλισμος. Οχι πάντα, αλλά συμβαίνουν και αυτά. Πολλοί καθηγητές και δάσκαλοι ένα παιδί εξυπνότερο από τους ίδιους ή με κριτική σκέψη δεν εχουν ιδεά πως να το χειριστούν, οπότε απλά το τιμωρούν.

 

Πάντως αυτό που λες με τα μικρά παιδάκια και τον ενθουσιασμό, συμφωνώ μεν, αλλά από την άλλη είναι κρίμα σιγά σιγά να τον σκοτώνει το σύστημα ακόμα και σε θέματα της αγάπης για την πατρίδα τους. Ειναι μεγάλη κουβέντα το πώς λύνεται μεν, αλλά από τα 6-7 και μετά οι περισσότερες εκδηλώσεις για τις εθνικές γιορτές για τα περισσότερα παιδιά ειναι απλά βαρετή αγγαρεία. Καμιά φορά βρίσκεται και ένας φωτισμένος δάσκαλος να τους βαλει να κάνουν κάτι δημιουργικό και να συμμετάσχουν όλοι, και εκεί είναι πραγματικά εντυπωσιακή η αλλαγή. Πέρσι στο σχολείο της κόρης μου ανέβασαν ένα έργο το οποίο προετοίμαζαν μήνες, και είναι η πρωτη φορά που είδα 13χρονα να δείχνουν ενθουσιασμό σα σύνολο για εθνική γιορτή, αντί απλά να παρελαύνουν βαριεστημένα. Να επισημάνω ότι και παλιά και τώρα, αν δεν υπήρχε η απειλή των απουσιών, μπορεί στα γυμνάσια και λύκεια ούτε οι παραστάτες να μην πήγαιναν.

 

 

 

 

Ακομα κι αν κατεβει ο βαθμος ενός καλου μαθητη γιατι είναι ατακτος αυτό θα γινει για μια μοναδα αντε 2.Τωρα αν εσυ γνωρίζεις περιπτώσεις μαθητων που αξιζαν για 19 και επαιρναν12 λογω συμπεριφορας τι να σου πω.Αν παλι είναι να πιασουμε την εξαιρεση της εξαιρεσης δεν εχει νοημα.Ο εξυπνος μαθητης είναι σε θεση να κατανοησει που κανει λαθη και αν κανει στις περισσοτερες περιπτώσεις το κανει εχοντας επιγνωση των συνεπειων.Σκεψου εξαλλου ότι δε θελουν ολοι οι καλοι μαθητες τη σημαια.Κι εγω ημουν μια από αυτους.παροτι αριστη..αρνηθηκα και το απουσιολογιο πολλακις και το να είμαι στη σημαια.

 

Τωρα ως προς τον ενθουσιασμο..ξερεις δε συνηθίζω σαν ανθρωπος να ριχνω παντα τις ευθύνες στο κακο συστημα και την παλιοκοινωνια.Ο ενθουσιασμος χανεται ετσι κιαλλιως καθως τα παιδια μεγαλωνουν.Το 6χρονο θα ξετρελλαθει να παρελασει με το μπαλονι η τη σημαιουλα.Αν πιασεις όμως τα 15χρονα και τους πεις να παρελασουν κρατώντας σημαιακια μαλλον θα βαλουν τα γελια.Απο την άλλη για μενα μεγαλη ευθυνη εχουν και οι γονεις.ξερεις ποσους γνωστους μου εχω που δεν πατανε ποτε στις σχολικες γιορτες γιατι βαριούνται.οι περισσοτεροι εξ αυτων θα αφησουν και τα παιδια τους να μη πανε στη γιορτη...η στην εκκλησια οποτε πανε με το σχολειο...η στην παρελαση.Ολες αυτές οι εκδηλώσεις γινονται για τα παιδια και τους γονεις.Αρα οι γονεις πρωτοι απ ολους δε θα επρεπε να επιτρεπουν στα παιδια να λειπουν από ολες αυτές τις εκδηλώσεις.Οταν αναλάβουμε ως γονεις τις δικες μας ευθύνες ας περασουμε μετα να δουμε και που μας φταιει το συστημα.Το ότι αν δεν υπηρχε η απειλη απουσιων δε θα παταγαν ουτε οι παραστατες είναι δικο σου αυθαιρετο συμπερασμα.Το ότι εσυ ως μαθητρια προφανως δε θα παταγες αν δε σε απειλουσαν με απουσιες δε σημαινει ότι ολοι οι μαθητες θα εκαναν το ιδιοι.

Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πρίν, Lisbet είπε:

 

Δεν είπα πουθενά ότι το παιδί μου έδειξε ανωριμότητα να διαχειριστεί την κατάσταση. Στην πρώτη κρούση της αναπληρώτριας, που του κακοφάνηκε πολύ, λόγω του τρόπου της, της είπε ότι θα το σκεφτεί. Ρώτησε τη δασκάλα τι ισχύει και η δασκάλα του απάντησε ότι δεν είναι υποχρεωμένος να τη δώσει στη 2η παρέλαση, αλλά αν θέλει, μπορεί. Όμως, στις πρόβες η αναπληρώτρια έβγαλε τη συμπεριφορά που έχω αναφέρει, οπότε της το ξέκοψε ορθά κοφτά ότι έχασε την ευκαιρία της. Μάλιστα, στην τελευταία πρόβα την άκουσε και ο γυμναστής και την κατσάδιασε. Το άλλο παιδί, το αριστούχο, που τον ενόχλησε μία φορά, απλά το αγνόησε και δεν τον ξαναενόχλησε.

 

Οι πιέσεις ήταν περισσότερο προς τα μένα, από 3 μαμάδες συγκεκριμένα, για να τον πείσω να τη δώσει. Εγώ είπα την άποψή μου (κακώς, γιατί έδωσα τροφή στα κουτσομπολιά, έπρεπε απλά να απαντήσω ότι είναι δικό του θέμα και δε σκοπεύω να ανακατευτώ) κι ελπίζω να μην με ξαναπλησιάσει καμία άλλη για το ίδιο θέμα.

 

Όσο για τον λόγο που τις κάνει να φέρονται έτσι, αν δεν είναι η ζήλια, τότε τι είναι; Και δε μιλάμε για "κύμα διαμαρτυριών" (έχεις μια τάση να υπερβάλλεις στις εκφράσεις σου), μιλάμε για 2 παιδιά και 3 μαμάδες από μια ταξη των 25. Ήδη στο πρώτο μου ποστ είπα πως τον χειροκρότησε και τον συνεχάρη όλη η τάξη και οι δάσκαλοι επίσης κι ότι η μαμά της αναπληρώτριας, με την οποία συναντιόμαστε καθημερινά έξω από το σχολείο, δεν έχει ανακατευτεί καθόλου, είναι όπως πάντα.  

 

 

 

Mπράβο λοιπόν στο παιδί που το χειρίστηκε μόνο του :) Από εκεί και περα, το να έρχονται 3 άσχετοι γονείς να μιλησουν για το θέμα, μπορεί να σημαίνει ότι το συγκεκριμένο κοριτσάκι είναι πολύ δημοφιλές, ότι ο σημαιοφόρος είναι σχετικά "αντιπαθής" (αυτό είναι το μόνο που θα προσπαθούσα να εξακριβώσω) ή και πολύ απλά ότι οι συγκεκριμένες μαμάδες είναι αργόσχολες και βρήκαν κάτι να περάσουν την ώρα. Ουτε σχέση με ζηλια είναι δυνατό να έχει (γιατί δηλαδή να ζηλεύουν αφού πάλι δε θα πάρει το παιδί τους τη σημαία;) ουτε με αριστεία, αφού από πουθενά δεν προκύπτει κάτι τέτοιο, μία κλήρωση έγινε, τοπαιδί έτυχε να είναι καλός μαθητής, όπως έτυχε π.χ. να είναι μελαχροινός ή κοντός.

Θα απαντούσα κάτι του τυπου "εγώ δεν ανακατεύομαι, τέτοια θέματα τα χειρίζεται το σχολείο" και θα κράταγα το θετικό ότι το παιδί μου το αντιμετώπισε μόνο του.

 

 

Link to comment
Share on other sites

On 13/10/2017 at 9:01 ΜΜ, ΑΡΓΚ είπε:

Αν και οι περισσότερες χώρες δεν εχουν μαθητικές παρελάσεις, αυτή είναι παρέλαση από τη Νορβηγία:

Related image

 

Related image

 

Δε ξέρω για εσάς, αλλά εμένα αυτή η εικόνα των μικρών παιδιών που παρελαύνουν όλα με μία σημαία, μου άρεσε πάρα πολύ. Οπως και η χαρά και η περηφάνια στα πρόσωπά τους, που εδώ νομίζω τόσο μαζικά δεν την έχω δει ποτέ.

Στο θέμα των μαθητικών επιδόσεων, σε παγκόσμιο επίπεδο οι μικροί Νορβηγοί κατατάσσονται στη θέσε 22 στην κατανόηση κειμένου και στην 30η στα μαθηματικά, όταν τα Ελληνόπουλα αντίστοιχα στην 40η στην κατανόηση κειμένου και δεν εμφανίζονται καν στο top-40 παγκοσμίως στα μαθηαμτικά. Αρα ό,τι και αν είναι αυτό που μας λείπει στην παιδεία, δεν έχει να κάνει σίγουρα με το ποιος θα κρατά τη σημαία ως κινητρο.

Και ομως εαν ενα κομμα στην Ελλαδα προωθουσε τετοια ιδεα, θα το κατηγορουσαμε ως φασιστικο  που θελει ι να   προαγει εθνικιστικες ιδεες ξεκινωντας την πλυση εγκεφαλου  ακομα και απο το νηπιαγωγειο η την πρωτη ταξη του Δημοτικου. Στις ηλικιες που  τα παιδια δεν εχουν  συναισθηση και επιγνωση της παρελασης και της ιστοριας μας.

Αλλα οταν το κανει ενας αλλο κρατος (ειδικα οταν πορκειται για πλουσιο και οικονμικα ανεξαρτητο),  αποτελει για εμας  παραδειγμα προς μιμηση και παντα ανωτερο απο αυτο που κανουμε..  

 

Αγαπητη ΑΡΓΚ  η συσχετιση που κανεις με τις παρελασεις και την κριτικη   ικανοτητα των Ελληνοπουλων ειναι τελειως αστοχη. 

Τα Ελληνοπουλα  ειχαν παραδοση στα Μαθηματικα και στην κατανοηση κειμενου τα πιο παλια χρονια, οταν  ολα λειτουργουσαν  πολυ πιο αυστηρα ακομα και οι παρελασεις-  μιας και το θεμα μας ειναι η σημαια. Απο τοτε που σαν λαος χασαμε τις   αξιες μας και τα ιδανικα μας, επηρεαστηκαν εμμεσα  και  τα παιδα μας. Ειναι αποτελεσμα της δικης μας κακης διαπαδαγωγησης και κυριως στασης ζωης. 

Η ελλειψη αξιολογησης και η ισοπεδωση δεν δινουν κινητρα σε κανεναν ανθρωπο, ποσο μαλλον στα μικρα παιδα που ειναι στην φυση τους ενθουσιωδη και ζουν μεσα στο μυθικο τους ωραιο κοσμο γεματο  δραση, ανταγωνισμο και ιδανικα. 

Επεξεργάστηκαν by ΛΕΜΟΝΙΑ2
  • Μου αρέσει 3
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

On 10/14/2017 at 7:34 PM, ΑΡΓΚ said:

 

 

Mπράβο λοιπόν στο παιδί που το χειρίστηκε μόνο του :) Από εκεί και περα, το να έρχονται 3 άσχετοι γονείς να μιλησουν για το θέμα, μπορεί να σημαίνει ότι το συγκεκριμένο κοριτσάκι είναι πολύ δημοφιλές, ότι ο σημαιοφόρος είναι σχετικά "αντιπαθής" (αυτό είναι το μόνο που θα προσπαθούσα να εξακριβώσω) ή και πολύ απλά ότι οι συγκεκριμένες μαμάδες είναι αργόσχολες και βρήκαν κάτι να περάσουν την ώρα. Ουτε σχέση με ζηλια είναι δυνατό να έχει (γιατί δηλαδή να ζηλεύουν αφού πάλι δε θα πάρει το παιδί τους τη σημαία;) ουτε με αριστεία, αφού από πουθενά δεν προκύπτει κάτι τέτοιο, μία κλήρωση έγινε, τοπαιδί έτυχε να είναι καλός μαθητής, όπως έτυχε π.χ. να είναι μελαχροινός ή κοντός.

Θα απαντούσα κάτι του τυπου "εγώ δεν ανακατεύομαι, τέτοια θέματα τα χειρίζεται το σχολείο" και θα κράταγα το θετικό ότι το παιδί μου το αντιμετώπισε μόνο του.

 

 

 

Αχ βρε κοπέλα μου διαβάζεις ή σχολιάζεις έτσι? :) τι αυθαίρετα συμπεράσματα είναι αυτά? δημοφιλές το κορίτσι των μετρίων επιδόσεων με την κακή διαγωγή, τις προσβολές, τις κακίες και τις ειρωνίες? και αντιπαθής ένας άριστος μαθητής που αμέσως τον συνεχάρησαν όλοι οι δάσκαλοι και οι συμμαθητές?

για τις αργόσχολες μαμάδες θα συμφωνήσω :)

  • Μου αρέσει 1

"Λευτεριά στο zaxaroulini!!!"

Link to comment
Share on other sites

18 ώρες πρίν, ΛΕΜΟΝΙΑ2 είπε:

Και ομως εαν ενα κομμα στην Ελλαδα προωθουσε τετοια ιδεα, θα το κατηγορουσαμε ως φασιστικο  που θελει ι να   προαγει εθνικιστικες ιδεες ξεκινωντας την πλυση εγκεφαλου  ακομα και απο το νηπιαγωγειο η την πρωτη ταξη του Δημοτικου. Στις ηλικιες που  τα παιδια δεν εχουν  συναισθηση και επιγνωση της παρελασης και της ιστοριας μας.

Αλλα οταν το κανει ενας αλλο κρατος (ειδικα οταν πορκειται για πλουσιο και οικονμικα ανεξαρτητο),  αποτελει για εμας  παραδειγμα προς μιμηση και παντα ανωτερο απο αυτο που κανουμε..  

 

Αγαπητη ΑΡΓΚ  η συσχετιση που κανεις με τις παρελασεις και την κριτικη   ικανοτητα των Ελληνοπουλων ειναι τελειως αστοχη. 

Τα Ελληνοπουλα  ειχαν παραδοση στα Μαθηματικα και στην κατανοηση κειμενου τα πιο παλια χρονια, οταν  ολα λειτουργουσαν  πολυ πιο αυστηρα ακομα και οι παρελασεις-  μιας και το θεμα μας ειναι η σημαια. Απο τοτε που σαν λαος χασαμε τις   αξιες μας και τα ιδανικα μας, επηρεαστηκαν εμμεσα  και  τα παιδα μας. Ειναι αποτελεσμα της δικης μας κακης διαπαδαγωγησης και κυριως στασης ζωης. 

Η ελλειψη αξιολογησης και η ισοπεδωση δεν δινουν κινητρα σε κανεναν ανθρωπο, ποσο μαλλον στα μικρα παιδα που ειναι στην φυση τους ενθουσιωδη και ζουν μεσα στο μυθικο τους ωραιο κοσμο γεματο  δραση, ανταγωνισμο και ιδανικα. 

 

Εν μερει λέμε το ίδιο: το "κίνητρο" της σημαιας (ή οτιδήποτε άλλο παρόμοιο) δεν λειτουργεί και ασφαλώς δεν αρκεί για να αντιμετωπίσει τα προβλήματα της παιδείας.

Δεν είπα επίσης πουθενά ότι είναι καλή η έλλειψη αυστηρότητας. Αντιθέτως, το ότι ο καθένας κάνει στο σχολείο ό,τι του κατέβει σε πολλές τάξεις, ή ο τρόπος που συχνά παρεμβαίνουν πια οι γονείς (φυσικά και δεν αναφέρομαι στη θεματοθέτρια, ίσα ίσα) μου φαίνεται τραγελαφικό πλέον.

Από εκεί και πέρα αυτό με το "φασισμό" που λες, δεν ξέρω πραγματικά. Νομίζω ότι αν γινόταν κάτι πιο δημιουργικό, και γονείς και παιδιά θα το αγκάλιαζαν. Λίγο πιο "γιορτή".

15 ώρες πρίν, zaxaroulini είπε:

 

Αχ βρε κοπέλα μου διαβάζεις ή σχολιάζεις έτσι? :) τι αυθαίρετα συμπεράσματα είναι αυτά? δημοφιλές το κορίτσι των μετρίων επιδόσεων με την κακή διαγωγή, τις προσβολές, τις κακίες και τις ειρωνίες? και αντιπαθής ένας άριστος μαθητής που αμέσως τον συνεχάρησαν όλοι οι δάσκαλοι και οι συμμαθητές?

για τις αργόσχολες μαμάδες θα συμφωνήσω :)

 

Ειπα θα το διερευνούσα, δεν είπα ότι το ξέρω! Αν άσχετοι γονείς έρχονται να παρέμβουν υπέρ του παιδιού Α έναντι του Β, υπάρχει και η πιθανότηα για κάποιο λόγο το Α να είναι συμπαθέστατο (τι σχέση έχει ο βαθμός;) που καλά κάνει, ή το Β να μην είναι συμπαθές και αν ήμουν η μαμα του Β θα ήθελα να ξέρω γιατί. 

Η απλά όπως είπα, κάποιοι γονείς είναι πραγματικά απίστευτα αργόσχολοι, που είναι και το πιο πιθανό!

Link to comment
Share on other sites

Αργκ ο  αριστος μαθητης συνηθως γινεται στοχος των μαθητων με χαμηλες επιδοσεις και ακομα περισσοτερο  των αργοσχολων μαναδων.

Οι μητερες πρεπει να απεχουμε οσο το δυνατον περισσοτερο απο αυτες τις διαδικασιες γιατι παντα κρινουμε με γνωμονα το συμφερον του παιδου μας,  η κριση μας δεν ειναι αντικειμενικη και οποιαδηποτε παρεμβαση μας μονο προβληματα δημιουργει. Επισης  δεν μπορω να καταλαβω που θα οφελουσε η διερευνηση απο τις μητερες για το ποσο συμπαθης-δημοφιλης ειναι ενας μαθητης. 

 

Σχετικα με την πρωτη παραγραφο δεν ισχυριστηκε καποιος οτι το κινητρο της σημαιας αρκει για να λυσει τα προβληματα της παιδειας. 

Η σημαια ειναι ιερο εθνικο συμβολο και πολυ σωστα   ειχε καθιερωθει στις παρελασεις να την κραταει  ο πιο αξιος, ικανος  μαθητης. Σιγουρα ηταν μεγαλη τιμη για τον σημειοφορο και γιατι οχι και  ανταμοιβη  για την προσπαθεια του. 

 

 

 

 

Επεξεργάστηκαν by ΛΕΜΟΝΙΑ2
  • Μου αρέσει 4
Link to comment
Share on other sites

πρίν από 11 λεπτά , ΛΕΜΟΝΙΑ2 είπε:

Αργκ ο  αριστος μαθητης συνηθως γινεται στοχος των μαθητων με χαμηλες επιδοσεις και ακομα περισσοτερο  των αργοσχολων μαναδων τους.

Οι μητερες πρεπει να απεχουμε οσο το δυνατον περισσοτερο απο αυτες τις διαδικασιες γιατι παντα κρινουμε με γνωμονα το συμφερον του παιδου μας και η κριση μας δεν ειναι αντικειμενικη. Επισης  δεν μπορω να καταλαβω που θα οφελουσε η διερευνηση απο τις μητερες για το ποσο συμπαθης ειναι ενας μαθητης. 

 

Καμιά φορά κάτι μπορεί να συμβαίνει στο σχολείο και να μην το αντιλαμβανόμαστε. Κάποιος να πειράζει το παιδί μας, ή να είναι πολύ κλειστό ή κάποιους να πειράζει εκείνο, ή να υπάρχουν παιδιάστικες κόντρς που παίρνουν διαστάσεις κλπ. Το να το συζητάμε και να βλέπουμε αν μπορούμε κάπου να βοηθήσουμε ή κάτι να διδάξουμε, ποτέ δεν κάνει κακό για εμένα.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά θεωρώ λίγο απίθανο να έχει φτάσει το παιδί στην 6η δημοτικού και να υπάρχουν έντονα προβλήματα, που, μία μητέρα συνειδητοποιημένη και που ασχολείται με τα παιδιά της, δε θα το έχει καταλάβει και θα το αντιληφθεί από παρατηρήσεις τρίτων πάνω σε άσχετο θέμα. 

 

Πρόβλημα δημοφιλίας (δεν ξέρω αν λέγεται έτσι) δεν έχει ο γιος μου...μάλιστα ήταν 4ος σε ψήφους στις "σχολικές εκλογές" της τάξης του. Φίλους έχει, παρέα (και εκτός σχολείου) έχει, στα διαλείμματα παίζει με όλους, bullying δεν έχει δεχτεί, ένα κανονικό φυσιολογικό παιδί στη συμπεριφορά του, γενικά. Δεν είναι ο τύπος του αρχηγού, αλλά ούτε και το κλωτσοσκούφι κανενός. Δε μου έχει αναφέρει ο ίδιος, ούτε καμια δασκάλα τόσα χρόνια κάποιο πρόβλημα σε αυτήν την κατεύθυνση. Ίσως από τη στενοχώρια και την έκπληξή μου υπερέβαλα κι εγώ κάπως...γιατί, άμα το καλοσκεφτείς, το θέμα στο σχολείο ήταν μόνο ένα παιδί, η αναπληρώτρια και μία κουβέντα μεμονωμένη που του είπε μία φορά ένας άλλος συμμαθητής του, ακριβώς μετά την κλήρωση. 

 

Το άλλο κοριτσάκι σίγουρα δεν ιδιαίτερα δημοφιλές, ανάμεσα στις συμμαθήτριές της τουλάχιστον, γιατί παίζει συνέχεια με τα αγόρια και στους δασκάλους σίγουρα όχι, γιατί έχει μια γλώσσα μεγαλύτερη από το μπόι της. 

 

Οπότε, ως προς τις μαμάδες, για μένα τουλάχιστον, δε βγαίνει άλλο συμπέρασμα, παρά αυτό της ζήλιας. Είμαι βέβαιη πως αν είχαν κληρωθεί 3 σημαιοφόροι για τις 3 παρελάσεις, δε θα είχα ακούσει κουβέντα από καμία, αλλά αυτό το 2 φορές σημαιοφόρος στα καπάκια, φαίνεται πως βγάζει μάτι. Μακάρι να αλλάξει η εγκύκλιος και να μην υπάρχουν τέτοια θέματα στους επόμενους.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

7 minutes ago, Lisbet said:

Προσωπικά θεωρώ λίγο απίθανο να έχει φτάσει το παιδί στην 6η δημοτικού και να υπάρχουν έντονα προβλήματα, που, μία μητέρα συνειδητοποιημένη και που ασχολείται με τα παιδιά της, δε θα το έχει καταλάβει και θα το αντιληφθεί από παρατηρήσεις τρίτων πάνω σε άσχετο θέμα. 

 

Πρόβλημα δημοφιλίας (δεν ξέρω αν λέγεται έτσι) δεν έχει ο γιος μου...μάλιστα ήταν 4ος σε ψήφους στις "σχολικές εκλογές" της τάξης του. Φίλους έχει, παρέα (και εκτός σχολείου) έχει, στα διαλείμματα παίζει με όλους, bullying δεν έχει δεχτεί, ένα κανονικό φυσιολογικό παιδί στη συμπεριφορά του, γενικά. Δεν είναι ο τύπος του αρχηγού, αλλά ούτε και το κλωτσοσκούφι κανενός. Δε μου έχει αναφέρει ο ίδιος, ούτε καμια δασκάλα τόσα χρόνια κάποιο πρόβλημα σε αυτήν την κατεύθυνση. Ίσως από τη στενοχώρια και την έκπληξή μου υπερέβαλα κι εγώ κάπως...γιατί, άμα το καλοσκεφτείς, το θέμα στο σχολείο ήταν μόνο ένα παιδί, η αναπληρώτρια και μία κουβέντα μεμονωμένη που του είπε μία φορά ένας άλλος συμμαθητής του, ακριβώς μετά την κλήρωση. 

 

Το άλλο κοριτσάκι σίγουρα δεν ιδιαίτερα δημοφιλές, ανάμεσα στις συμμαθήτριές της τουλάχιστον, γιατί παίζει συνέχεια με τα αγόρια και στους δασκάλους σίγουρα όχι, γιατί έχει μια γλώσσα μεγαλύτερη από το μπόι της. 

 

Οπότε, ως προς τις μαμάδες, για μένα τουλάχιστον, δε βγαίνει άλλο συμπέρασμα, παρά αυτό της ζήλιας. Είμαι βέβαιη πως αν είχαν κληρωθεί 3 σημαιοφόροι για τις 3 παρελάσεις, δε θα είχα ακούσει κουβέντα από καμία, αλλά αυτό το 2 φορές σημαιοφόρος στα καπάκια, φαίνεται πως βγάζει μάτι. Μακάρι να αλλάξει η εγκύκλιος και να μην υπάρχουν τέτοια θέματα στους επόμενους.

Μεγαλωσα σε επαρχια.Καθε φορα που καναμε προβες για την παρελαση...μιλαω για γυμνασιο,λυκειο....μαζευονταν καμια τριανταρια εξυπνοι...που φυσικα στο σχολειο ηταν ντουβάρια...αλλα στη μαγκια ηταν πρωτοι...μαζευονταν σε ένα σημειο και κορόιδευαν τα παιδια της σημαιας κάθε φορα που περναγαν από μπροστα τους.Φωναζαν..."βλαμμενα,φυτουκλες"...και αλλα τετοια ωραια.Ειμαι σιγουρη πως αυτό ιοι ιδιοι αν τους πιασεις και τους μιλησεις τωρα θα είναι υπερμαχοι της αποψης ότι η αριστεια είναι ρετσινια.και βεβαια του ότι η σημαια πρεπει να δινεται με κληρο.Γιατι καποιοι ανθρωποι ετσι είναι ρε παιδι μου...δεν εχουν μαθει να χαιρονται με τη χαρα σου.κοιτανε πως θα τη μειωσουν.

  • Μου αρέσει 4
Link to comment
Share on other sites

Και μάλλον είναι περισσότεροι από ό,τι νόμιζα, εγώ τουλάχιστον, @Niki81 αλλά φαίνεται πως ήταν μια υπενθύμιση του "μην κρίνετε εξ ιδίων τα αλλότρια", αλλά από την ανάποδη. Δλδ επειδή εμείς θα χαιρόμασταν και θα κάναμε με τα ίδια συναισθήματα παρέλαση σε όποια θέση μας τύχαινε, νόμιζα πως όλοι θα το έβλεπαν με τον ίδιο τρόπο...γιατί στο κάτω κάτω αν διαφωνείς με τη διαδικασία, δε συμμετέχεις εξ αρχής.

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

πρίν από 47 λεπτά , Niki81 είπε:

Μεγαλωσα σε επαρχια.Καθε φορα που καναμε προβες για την παρελαση...μιλαω για γυμνασιο,λυκειο....μαζευονταν καμια τριανταρια εξυπνοι...που φυσικα στο σχολειο ηταν ντουβάρια...αλλα στη μαγκια ηταν πρωτοι...μαζευονταν σε ένα σημειο και κορόιδευαν τα παιδια της σημαιας κάθε φορα που περναγαν από μπροστα τους.Φωναζαν..."βλαμμενα,φυτουκλες"...και αλλα τετοια ωραια.Ειμαι σιγουρη πως αυτό ιοι ιδιοι αν τους πιασεις και τους μιλησεις τωρα θα είναι υπερμαχοι της αποψης ότι η αριστεια είναι ρετσινια.και βεβαια του ότι η σημαια πρεπει να δινεται με κληρο.Γιατι καποιοι ανθρωποι ετσι είναι ρε παιδι μου...δεν εχουν μαθει να χαιρονται με τη χαρα σου.κοιτανε πως θα τη μειωσουν.

 

Η συντριπτική πλειοψηφία των κακών μαθητών που θυμάμαι έγιναν μάλλον συντηριτικοί πολιτικά μεγαλώνοντας, όποτε δεν νομίζω ότι στέκει αυτό.

 

  • Μου αρέσει 3
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ΑΡΓΚ said:

 

Η συντριπτική πλειοψηφία των κακών μαθητών που θυμάμαι έγιναν μάλλον συντηριτικοί πολιτικά μεγαλώνοντας, όποτε δεν νομίζω ότι στέκει αυτό.

 

Αποψη μου και αποψη σου.

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πρίν, ΑΡΓΚ είπε:

 

Η συντριπτική πλειοψηφία των κακών μαθητών που θυμάμαι έγιναν μάλλον συντηριτικοί πολιτικά μεγαλώνοντας, όποτε δεν νομίζω ότι στέκει αυτό.

 

Η  αποδοχη της  αξιολογησης και η αναγνωριση των προσοντων των αλλων δεν  εχει να κανει με τις πολιτικες πεποιθησεις,  αλλα με την   ανατροφη και την παιδεια του καθενος. 

 

Η  καταργηση της αξιοκρατιας  δεν σημαινει προεδευτισμο,οπως και οτιδηποτε καινουριο το ιδιο. 

Επεξεργάστηκαν by ΛΕΜΟΝΙΑ2
  • Μου αρέσει 3
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

πρίν από 30 λεπτά , ΛΕΜΟΝΙΑ2 είπε:

Η  αποδοχη της  αξιολογησης και η αναγνωριση των προσοντων των αλλων δεν  εχει να κανει με τις πολιτικες πεποιθησεις,  αλλα με την   ανατροφη και την παιδεια του καθενος. 

 

Η  καταργηση της αξιοκρατιας  δεν σημαινει προεδευτισμο,οπως και οτιδηποτε καινουριο το ιδιο. 

 

H σύνδεση των εννοιών έθνος-σημαία-αριστεία έχει όμως μία καθαρά πολιτική χροιά όπως και να το κάνουμε

 

Link to comment
Share on other sites

Έτσι όπως τα λέτε βρε παιδιά άριστοι μαθήτες που βαριούνται τις παρελάσεις και δεν ενδιαφέρονται να σηκώσουν σημαία, αποκλείεται να υπάρχουν. Επίσης αποκλείεται άριστος μαθητής να είναι κακός χαρακτήρας.  Το να συνδέουμε τους βαθμούς με τη σημαία και να αδιαφορούμε για την ποιότητα του χαρακτήρα, είναι σωστό και θεμιτό, τόσα χρόνια γίνεται, γιατί να το αλλάξουμε. Το να αποσυνδέσουμε τους βαθμούς από τη συμβολικότητα του σηκώματος της σημαίας, είναι κατάργηση της αριστείας.  

 

Τι να πω... δεν τη πιάνω τη λογική σας. Φαίνεται μόνο στο δικό μου σχολείο ο απουσιολόγος (και σημαιοφόρος) ήταν ένα μ@..νο. Και είχαμε μέτριους μαθητές εξαιρετικούς χαρακτήρες που μάλιστα πρόκοψαν και έγιναν σεβαστά μέλη της κοινωνίας. Μάλλον και εγώ υποφέρω από κάποια πάθηση που ήθελα να είμαι άριστη αλλά δεν με ένοιαζαν οι παρελάσεις.

 

@Lisbet κατά πως φαίνεται όντως τους έκατσε κάπως στο λαιμό να σηκώσει και στις δύο γιορτές σημαία το ίδιο άτομο. Όπως έγραψες και εσύ, μακάρι να υπήρχε η ευελιξία κάθε γιορτή να έχει τον δικό της σημαιοφόρο. Μη δίνεις σημασία σε ένα περιστατικό, πόσο μάλλον αφού ο γιος σου δεν επηρεάζεται από αυτά.

 

 

Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πρίν, ΑΡΓΚ είπε:

 

Η συντριπτική πλειοψηφία των κακών μαθητών που θυμάμαι έγιναν μάλλον συντηριτικοί πολιτικά μεγαλώνοντας, όποτε δεν νομίζω ότι στέκει αυτό.

 

Ακόμα κι αν κάποιος δεχτεί το στατιστικό στοιχείο που παραθέτεις, δε νομίζω ότι αντιλαμβανόμαστε όλοι τον πολιτικό συντηρητισμό με τον ίδιο τρόπο.

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, vtgian said:

Έτσι όπως τα λέτε βρε παιδιά άριστοι μαθήτες που βαριούνται τις παρελάσεις και δεν ενδιαφέρονται να σηκώσουν σημαία, αποκλείεται να υπάρχουν. Επίσης αποκλείεται άριστος μαθητής να είναι κακός χαρακτήρας.  Το να συνδέουμε τους βαθμούς με τη σημαία και να αδιαφορούμε για την ποιότητα του χαρακτήρα, είναι σωστό και θεμιτό, τόσα χρόνια γίνεται, γιατί να το αλλάξουμε. Το να αποσυνδέσουμε τους βαθμούς από τη συμβολικότητα του σηκώματος της σημαίας, είναι κατάργηση της αριστείας.  

 

Τι να πω... δεν τη πιάνω τη λογική σας. Φαίνεται μόνο στο δικό μου σχολείο ο απουσιολόγος (και σημαιοφόρος) ήταν ένα μ@..νο. Και είχαμε μέτριους μαθητές εξαιρετικούς χαρακτήρες που μάλιστα πρόκοψαν και έγιναν σεβαστά μέλη της κοινωνίας. Μάλλον και εγώ υποφέρω από κάποια πάθηση που ήθελα να είμαι άριστη αλλά δεν με ένοιαζαν οι παρελάσεις.

 

@Lisbet κατά πως φαίνεται όντως τους έκατσε κάπως στο λαιμό να σηκώσει και στις δύο γιορτές σημαία το ίδιο άτομο. Όπως έγραψες και εσύ, μακάρι να υπήρχε η ευελιξία κάθε γιορτή να έχει τον δικό της σημαιοφόρο. Μη δίνεις σημασία σε ένα περιστατικό, πόσο μάλλον αφού ο γιος σου δεν επηρεάζεται από αυτά.

 

 

Προφανως η καθεμια μιλαει με βαση τη δικη της εμπειρια.Προσωπικα όχι δεν εχω γνωριζει καλο μαθητη με κακη συμπεριφορά.Επισης εξαρτάται και τι εννοει ο καθενας κακη συμπεριφορά.Εγω εννοω παιδι να μη σεβεται ,να κοροιδευει ,να βριζει συμμαθητες του.Εχω γνωρισει μαθητες πχ που παροτι ηταν καλοι ηταν ταυτόχρονα και ειρωνες ή ψωνισμένοι.Οκ προφανως κι αυτό δεν είναι ότι καλυτερο αλλα δε το λεω εγω αυτό κακη συμπεριφορά.

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 19 λεπτά , Niki81 είπε:

Προφανως η καθεμια μιλαει με βαση τη δικη της εμπειρια.Προσωπικα όχι δεν εχω γνωριζει καλο μαθητη με κακη συμπεριφορά.Επισης εξαρτάται και τι εννοει ο καθενας κακη συμπεριφορά.Εγω εννοω παιδι να μη σεβεται ,να κοροιδευει ,να βριζει συμμαθητες του.Εχω γνωρισει μαθητες πχ που παροτι ηταν καλοι ηταν ταυτόχρονα και ειρωνες ή ψωνισμένοι.Οκ προφανως κι αυτό δεν είναι ότι καλυτερο αλλα δε το λεω εγω αυτό κακη συμπεριφορά.

 

Εννοείται ότι ο καθένας μιλάει βάσει εμπειριών του. Απλά ας μη θεωρεί την πραγματικότητά του την μοναδική. 

 

Τι σημαίνει πραγματικά σηκώνω τη σημαία μιας χώρας; Καταλαβαίνει πραγματικά ο μαθητής δημοτικού τι αξία έχει; Δεν ευτελίζεται το σύμβολο αν δίνεται ως απλό τρόπαιο στον καλό μαθητή αγνοώντας την ποιότητα του χαρακτήρα του;

 

Ο είρωνας και ο ψωνισμένος είναι άνθρωπος που υποτιμά τις αξίες και τον χαρακτήρα των συνανθρώπων του. Το να ειρωνεύεσαι κάποιον λόγω βαθμών ή επιδόσεων είναι δείγμα ασέβειας. Σαφώς και είναι κακή τέτοια συμπεριφορά. Ο συμμαθητής μου ήταν τέτοιος χαρακτήρας. Αρνούνταν να συνομιλήσει με "μέτριους" μαθητές ή άτομα εκτός της παρέας του, συμπεριφέρονταν λες και μας έκανε χάρη που ήταν στην τάξη. Ούτε έδερνε, ούτε έβριζε και φυσικά εντός μαθήματος ούτε που μιλούσε. Σε χαλαρό πλαίσιο μαθήματος όμως έδειχνε το πρόσωπό του. Και φυσικά δεν ήταν δημοφιλής. Στα μάτια άλλων παιδιών που ενδιαφέρονταν για τις παρελάσεις, ήταν μεγάλη αδικία.

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πρίν, poulxeria είπε:

Ακόμα κι αν κάποιος δεχτεί το στατιστικό στοιχείο που παραθέτεις, δε νομίζω ότι αντιλαμβανόμαστε όλοι τον πολιτικό συντηριτισμό με τον ίδιο τρόπο.

 

Noμίζω πως υπάρχουν κάποια στοιχεία που δεν είναι αμφισβητούμενα. Χωρίς πάντα να είναι και κακός ο συντηριτισμός, μην παρεξηγηθώ.

 

Link to comment
Share on other sites

Η συνεκτίμηση του ήθους κανονικά προβλέπεται από τη νομοθεσία μαζί με τις επιδόσεις (τώρα πια μόνο στη δευτεροβάθμια). Σκεφτείτε όμως τι πρακτικά προβλήματα θα δημιουργούσε η απόφαση των καθηγητών να αποκλείσουν κάποιον αριστούχο λόγω ήθους. Και πώς ορίζεται το ήθος; Στο σχολείο έχω συναντήσει πολλούς μαθητές ευγενέστατους που είναι όμως εγωιστές και αυτό φαίνεται όχι προς εμάς, που δείχνουν το ευγενικό πρόσωπο, αλλά στις σχέσεις με τους συμμαθητές. Όπως επίσης και παιδιά άτακτα, φασαριόζικα, έως και αγενή, που είναι ψυχούλες. Και φυσικά αυτά δεν έχουν σχέση με τους βαθμούς. Άντε όμως να τολμήσουν εξπαιδευτικοί να πάρουν τέτοιες αποφάσεις, με την υστερία των γονέων να καραδοκεί.

 

Άραγε σε καμια δεν πέρασε από το μυαλό ότι η κλήρωση σημαιοφόρου στο δημοτικό κσθιερώθηκε απλώς και μόνο για να περιορίσει τέτοια προβλήματα, που τα εντείνουν οι επιθυμίες των γονέων και όχι των παιδιών; Ειλικρινά δηλαδη η ανύπαρκτη αξιοκρατία στην Ελλάδα κινδυνεύει από το να κρατήσει τη σημαία ένας μη άριστος μαθητής 11 και 12 ετών; Αλήθεια ξέρετε τι βάρος προσθέτουν στα παιδιά αυτά τα "αξιώματα" σε αυτές τις μικρές ηλικίες; Δεν μιλάμε για το ποιος θα πει τον όρκο στην σποφοίτηση του πανεπιστημίου που μπορεί κάποιος να το διαχειριστεί, μιλάμε για παιδάκια! 

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, Έσπερος said:

 

Άραγε σε καμια δεν πέρασε από το μυαλό ότι η κλήρωση σημαιοφόρου στο δημοτικό κσθιερώθηκε απλώς και μόνο για να περιορίσει τέτοια προβλήματα, που τα εντείνουν οι επιθυμίες των γονέων και όχι των παιδιών; Ειλικρινά δηλαδη η ανύπαρκτη αξιοκρατία στην Ελλάδα κινδυνεύει από το να κρατήσει τη σημαία ένας μη άριστος μαθητής 11 και 12 ετών; Αλήθεια ξέρετε τι βάρος προσθέτουν στα παιδιά αυτά τα "αξιώματα" σε αυτές τις μικρές ηλικίες; Δεν μιλάμε για το ποιος θα πει τον όρκο στην σποφοίτηση του πανεπιστημίου που μπορεί κάποιος να το διαχειριστεί, μιλάμε για παιδάκια! 

Με ποιο τροπο ακριβως η κληρωση περιοριζει αυτά τα προβλήματα?Να λεγαμε όπως λες κι εσυ ότι αλλαζουμε και πλεον η σημαια θα δινεται στο μαθητη με τον πιο καλο χαρακτηρα να το συζητήσουμε.Που φανταζεσσαι βεβαια και τοτε το τι θα γινοταν.Αντε πες εσυ στις μαμαδες ότι επιλεχτηκε το ταδε παιδι γιατι εχει πιο καλο χαρακτηρα από το δικο τους κι εκει να δεις σκηνικα.Οποτε πρεπει να υπαρχει καποιο μετρησιμο μέγεθος το οποιο είναι ο βαθμος των μαθητων.Θα μπορουσαν αν θελεις οι εκπαιδευτικοι να είναι αυτοι οι οποιοι στο βαθμο τους θα συνυπολογιζουν και το ηθος και το χαρακτηρα του μαθητη.Εχουμε υπαρξει ολοι νομιζω σε σχολεια για χρονια και ως μαθητες και ως γονεις.Εσενα δλδ ως μαθητρια σε αγχωνε το αν θα καταφερεις η όχι να κρατησεις τη σημαια?

 

Ως προς την αξιοκρατια που λες..ναι σημερα θα είναι το ποιος θα κρατησει τη σημαια...αυριο θα είναι το ποιος θα αναλαβει μι α εργασιακη θεση Προσωπικα πλεον περιμενω να τα δω όλα.

  • Μου αρέσει 3
Link to comment
Share on other sites

πρίν από 20 λεπτά , Niki81 είπε:

Ως προς την αξιοκρατια που λες..ναι σημερα θα είναι το ποιος θα κρατησει τη σημαια...αυριο θα είναι το ποιος θα αναλαβει μι α εργασιακη θεση Προσωπικα πλεον περιμενω να τα δω όλα.

 

Στο Δημόσιο; Να πω την αλήθεια, μπορεί και να ήταν και καλύτερα από τους διάφορους μετακλητούς συγγενείς και ψηφοφόρους :) Στατιστικά, κάποιοι θα είναι και ικανοί αν είναι με κλήρωση

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω με τη vtgian,κ εγω εχω δει αριστους μαθητες που δ ηταν ουτε δημοφιλεις ουτε κ τα καλυτερα παιδια.επισης σε κτ βαθμους δ ελεγε διαγωγη;τοσο μεγαλη ειμαι;δ εχει πια;επρεπε να εχεις κ κει το καλυτερο για να παρεις σημαια

Ειμαι επισης στην περιπτωση που ημουν καλη μαθητρια,εχω κρατησει σημαια,εχω αρνηθει κ ημουν παραστατρια,εχω αρνηθει κ συμμετειχα τελευταια σειρα λογω υψους στην παρελαση,δ συμμετειχα καθολου αλλη χρονια,εχω παρει απουσιολογιο,το εχω αρνηθει,εχω παρει αριστειο,κ προσωπικα τπτ απο ολα αυτα δ με εκανε να διαβαζω περισσοτερο

Αντιστοιχα αλλες φορες συμμετειχα στη γιορτη,αλλες δ ηθελα καν να παω

Γενικα συμφωνω οτι για μενα δ ειναι απαραιτητο ο καλυτερος μαθητης να παιρνει τη σημαια,καλυτερα θα ηταν εφοσον ειναι 3οι γιορτες να υπαρχουν τρεις σημαιοφοροι

Link to comment
Share on other sites

Guest
Το θέμα αυτό είναι κλειστό για νέες απαντήσεις
×
×
  • Δημιουργία νέου...