Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Σημαία


Recommended Posts

πρίν από 22 λεπτά , zaxaroulini είπε:

 

Respect! :)

 

@zaxaroulini συγγνώμη αλλά με όλη μου την αγάπη, δεδομένου ότι έχεις δηλώσει ότι έχεις την πολυτέλεια να εισπράττεις εισοδήματα και να μην εργάζεσαι, εν καιρώ κρίσης και με δεδομένη την ανεργία που έχει υποχρεωσει ένα τεράστειο ποσοστό πολύ ταλαντούχων και σκληρά εργαζομενων συμπολιτών μας να ξενιτευτούν, το σχόλιο είναι ατυχές.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 237
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

4 minutes ago, vtgian said:

 

Αυτό καταλαβαίνεις από δύο ανθρώπους που ζουν και εργάζονται σε αυτή τη χώρα;

Έχεις επίγνωση της ιδιωτικής αγοράς εργασίας και των κανόνων της; Ξέρεις ότι στους περισσότερους δήμους αν δεν έχεις γνωστό δεν μπορείς να κάνεις καν δίμηνη σύμβαση για κλάδο ΥΕ; 

Από τη μία μας τη λες ότι κάνουμε τα στραβά μάτια στην ανικανότητα των δασκάλων, από την άλλη όταν λέμε ότι το αναγνωρίζουμε, μας λες ότι βλέπουμε παντού ανάξιους. Κοίτα να δεις που ζούμε στη γη της επαγγελίας, που αυτός που παίρνει με άριστα το πτυχίο του βρίσκει όλες τις πόρτες ανοιχτές, που υπάρχει αξιοκρατία σε όλους τους τομείς και δε το ξέραμε! 

 

Προσωπικά είμαι απολύτως ευχαριστημένη από την επαγγελματική μου πορεία, σε καιρό κρίσης όχι μόνο δεν έψαχνα για δουλειά αλλά είχα και πρόοδο, αναγνωρίζω ότι είμαι προνομιούχα σε σχέση με το τι γίνεται στην υπόλοιπη αγορά και πραγματικά πιστεύω ότι υπάρχουν ευκαιρίες να επιτύχει κανείς σε αυτή τη χώρα με τα σημερινά δεδομένα. Αυτό δε σημαίνει ότι θα κάνω τα στραβά μάτια να τα ρίχνω όλα σε μια κυβέρνηση, ούτε επειδή είμαι εγώ καλά να λέω ότι έτσι είναι για όλους. Οι αυτοκτονίες έχουν αυξηθεί, το ποσοστά των οικογενειών στο όριο της φτώχιας έχει αυξηθεί, η ανεργία έχει αυξηθεί αλλά όοοοχι, εμείς είμαστε που βλέπουμε παντού μόνο τα άσχημα. 

Υπαρχουν λοιπιν και καλα και κακα.Υπαρχουν ανθρωποι που πετυχαν και αλλοι που δεν πετυχαν.Υπαρχουν καλοι μαθητες με καλο χαρακτηρα και καλοι μαθητες νμε κακο χαρακτηρα.Υπαρχουν μαθητες που παιρνουν καλους βαθμούς γιατι τους αξιζουν υπαρχουν και αλλοι που τους παιρνουν αχαριστικα.Υπαρχουν καθηγητες που βαθμολογουν με σωστα κριτιρια και αλλοι που κοιτανε πως θα μοιρασουν καλους βαθμούς στους αγαπημενους τους μαθητες.Για ποιο λογο λοιπον αναφερετε παντα τα ασχημα?

Link to comment
Share on other sites

Ζούμε σε μια χώρα την 7η χρονιά των μνημονίων, υπάρχει γύρω μας ανεργία, βλέπουμε κόσμο να τρώει σε συσσίτια και να ψωνίζει σε κοινωνικά παντοπωλεία, βλέπουμε ότι το σχολείο του παιδιού μας δεν έχει δασκάλους, βλέπουμε ότι οι μορφωμένοι νέοι (να τους πω άριςτους;) της χώρας φεύγουν μαζικά στο εξωτερικό. Και πιστεύετε ότι όποιος τα επισημαίνει αυτά κάνει λάθος παρέες ή έχει προσωπικά απωθημένα ή είναι μηδενιστής και του λετε ότι το πρόβλημα είναι δικό του κι αν δεν του αρέςει εδώ, να αλλάξει χώρα. Τι να σχολιάσω; Και κατά τ' άλλα σε διπλανή συζήτηση αναρωτιόμαστε πώς δεν θα μεγαλώσουν σε γυάλα τα παιδιά μας...

  • Μου αρέσει 3
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω ποιο είναι αυτό το "πάντα", αν εννοείς στο παρόν θέμα, απλά τονίσαμε ότι υπάρχουν και άλλες πτυχές όχι και τόσο ευχάριστες. Αν εννοείς γενικά στο φόρουμ δε θα συμφωνήσω, υπάρχουν πολλά θέματα στα οποία έχω καταθέσει τις θετικές μου εμπειρίες και μάλιστα σε ζητήματα όπου κυριαρχεί η αρνητική γνώμη (πχ δημόσια μαιευτήρια). Αντικειμενικά ζούμε σε μια δύσκολη εποχή, αν όχι για εμάς προσωπικά, σίγουρα για πολλούς πολλούς συμπολίτες μας. Εγώ μια χαρά περνάω, έχω το σπίτι μου, την άνεσή μου, νιώθω εξασφαλισμένη, δε δυσκολεύομαι κάπου. Το γεγονός ότι επιλέγω να σχολιάσω τα αρνητικά σε ένα θέμα, δε σημαίνει ότι δεν αναγνωρίζω τα θετικά σε πολλά άλλα.

Link to comment
Share on other sites

Δε μιλαω ουτε για την κατασταση τις χωρας ουτε για τα προσωπικα βιωματα καθενος.Μιλαω για τους ανθρώπους γυρω σας.Σε ολο το θεμα μιλατε γι ακαλους μαθητες που παιρνουν βαθμούς χαριστικα,που είναι κ@λ@παιδα...για γονεις που κινηγανε σωνει και ντε βαθμούς...που εχουμε τετοια νοοτροπια που κανενας δεν αξιζει να είναι αριστος.

 

Και αν κατι βρωμάει και δημιουργει προβλήματα και θα επρεπε να καταργηθεί εινα ιτο δημοσιουπαλληλικι...αλλα όχι βεβαια.Εκει δεν αγγιζουμε.Ο σημαιοφόρος του δημοτικου είναι το πρόβλημα μας.

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Niki81, χωρίς καμία διάθεση αντιπαράθεσης, σκέψου λίγο μήπως κι εσύ ξέρεις ανθρώπους που παρόλο που ήταν άριστοι δεν βρίσκουν δουλειά; το ταμείο ανεργίας είναι γεμάτο από νέους με μεταπτυχιακά και διδακτορικά. Από την παρέα μου και τους συμφοιτητές της γενιάς μου (28-30 ετών) δεν δουλεύει κανένας, μα ΚΑΝΕΝΑΣ όμως, παρόλο που όλοι έχουμε μεταπτυχιακό (κάποιοι έχουν ή κάνουν και διδακτορικό) επειδή απλά δεν υπάρχουν θέσεις στον τομέα μας (αρχαιολογία). Μόνο ιδιαίτερα μαθήματα κάνουν. Και αυτό γίνεται κατά κόρον στους αποφοίτους θεωρητικών επιστημών. (Για τις θετικές επιστήμες δεν μιλώ γιατί έχω την εντύπωση ότι είναι διαφορετικά τα πράγματα). Από "θεωρητικούς" οι μόνοι που βλέπω να έχουν δουλειά είναι όσοι σπούδασαν ξένες φιλολογίες και όλο και σε κάποιο φροντιστήριο δουλεύουν (πιθανότατα για ψίχουλα). Ακόμα κι αν πάμε σε άσχετες δουλειές (μιας που ποτέ δεν είχα πρόβλημα να κάνω κάτι άσχετο από αυτό που σπούδασα γιατί τις σπουδές θεωρώ ότι τις κάνεις κυρίως για τις γνώσεις που θα πάρεις) είναι απίθανο να πάρουν κάποιον που έχει μεταπτυχιακό σε έναν πανάσχετο κλάδο (τι να τον κάνουν κάποιον με μεταπτυχιακό σε αρχαιολογία;; και μιας που θεωρούνται και πανάχρηστες οι θεωρητικές επιστήμες παγκοσμίως δυστυχώς πλέον) επειδή οι εργοδότες θεωρούν ότι θα έπρεπε να αμείβουν περισσότερο αυτούς που έχουν προσόντα! (τουλάχιστον εκεί αναγνωρίζεται το ότι έχεις τα προσόντα, αλλά σε αποκλείει κιόλας) Επομένως, φτάνεις σε σημείο να λες καλύτερα να μην τα είχα ή να είχα επενδύσει να σπουδάσω κάτι άλλο πχ αισθητικός που έχει πέραση ή να είχα μάθει ταξί, πάντως από το πανεπιστήμιο και το να είσαι καλός μαθητής δεν παίρνεις τίποτα άλλο πέρα από τη γνώση (που προφανώς αξίζει και σε κάνει καλύτερο άνθρωπο, αλλά πρέπει και κάτι να φας!) Τι να το κάνουμε αν στο γυμνάσιο παίρναμε αριστεία ή ήμασταν απουσιολόγοι ή ακόμα κι αν τελειώσαμε το πανεπιστήμιο από τους πρώτους; Μόνο για τη χαρά των γνώσεων που πήραμε άξιζε που ήμασταν καλοί και μόνο για τη χαρά της γνώσης πρέπει να διαβάζει το παιδί, για κανένα άλλο "κίνητρο"! Προφανώς δεν ήταν κακό που αναγνώριζαν ότι ήμασταν καλοί και μας τιμούσαν, αλλά μετά το σχολείο και τις σπουδές αυτό εξαφανίζεται, και ακόμα κι αν έχεις δουλειά, δεν είναι σίγουρο ότι και εκεί θα αναγνωριστεί κάπως αν είσαι καλός ή δεν κάνεις τίποτα και απλώς θα χαίρεσαι που κατάφερες να βρεις μια δουλειά ενώ άλλοι δεν έχουν, για να μην είσαι αχάριστος. Επομένως η επιβράβευση υπάρχει μόνο στο σχολείο τελικά...

  • Μου αρέσει 4
Link to comment
Share on other sites

πρίν από 8 λεπτά , little lamb είπε:

Niki81, χωρίς καμία διάθεση αντιπαράθεσης, σκέψου λίγο μήπως κι εσύ ξέρεις ανθρώπους που παρόλο που ήταν άριστοι δεν βρίσκουν δουλειά; το ταμείο ανεργίας είναι γεμάτο από νέους με μεταπτυχιακά και διδακτορικά. Από την παρέα μου και τους συμφοιτητές της γενιάς μου (28-30 ετών) δεν δουλεύει κανένας, μα ΚΑΝΕΝΑΣ όμως, παρόλο που όλοι έχουμε μεταπτυχιακό (κάποιοι έχουν ή κάνουν και διδακτορικό) επειδή απλά δεν υπάρχουν θέσεις στον τομέα μας (αρχαιολογία). Μόνο ιδιαίτερα μαθήματα κάνουν. Και αυτό γίνεται κατά κόρον στους αποφοίτους θεωρητικών επιστημών. (Για τις θετικές επιστήμες δεν μιλώ γιατί έχω την εντύπωση ότι είναι διαφορετικά τα πράγματα). Από "θεωρητικούς" οι μόνοι που βλέπω να έχουν δουλειά είναι όσοι σπούδασαν ξένες φιλολογίες και όλο και σε κάποιο φροντιστήριο δουλεύουν (πιθανότατα για ψίχουλα). Ακόμα κι αν πάμε σε άσχετες δουλειές (μιας που ποτέ δεν είχα πρόβλημα να κάνω κάτι άσχετο από αυτό που σπούδασα γιατί τις σπουδές θεωρώ ότι τις κάνεις κυρίως για τις γνώσεις που θα πάρεις) είναι απίθανο να πάρουν κάποιον που έχει μεταπτυχιακό σε έναν πανάσχετο κλάδο (τι να τον κάνουν κάποιον με μεταπτυχιακό σε αρχαιολογία;; και μιας που θεωρούνται και πανάχρηστες οι θεωρητικές επιστήμες παγκοσμίως δυστυχώς πλέον) επειδή οι εργοδότες θεωρούν ότι θα έπρεπε να αμείβουν περισσότερο αυτούς που έχουν προσόντα! (τουλάχιστον εκεί αναγνωρίζεται το ότι έχεις τα προσόντα, αλλά σε αποκλείει κιόλας) Επομένως, φτάνεις σε σημείο να λες καλύτερα να μην τα είχα ή να είχα επενδύσει να σπουδάσω κάτι άλλο πχ αισθητικός που έχει πέραση ή να είχα μάθει ταξί, πάντως από το πανεπιστήμιο και το να είσαι καλός μαθητής δεν παίρνεις τίποτα άλλο πέρα από τη γνώση (που προφανώς αξίζει και σε κάνει καλύτερο άνθρωπο, αλλά πρέπει και κάτι να φας!) Τι να το κάνουμε αν στο γυμνάσιο παίρναμε αριστεία ή ήμασταν απουσιολόγοι ή ακόμα κι αν τελειώσαμε το πανεπιστήμιο από τους πρώτους; Μόνο για τη χαρά των γνώσεων που πήραμε άξιζε που ήμασταν καλοί και μόνο για τη χαρά της γνώσης πρέπει να διαβάζει το παιδί, για κανένα άλλο "κίνητρο"! Προφανώς δεν ήταν κακό που αναγνώριζαν ότι ήμασταν καλοί και μας τιμούσαν, αλλά μετά το σχολείο και τις σπουδές αυτό εξαφανίζεται, και ακόμα κι αν έχεις δουλειά, δεν είναι σίγουρο ότι και εκεί θα αναγνωριστεί κάπως αν είσαι καλός ή δεν κάνεις τίποτα και απλώς θα χαίρεσαι που κατάφερες να βρεις μια δουλειά ενώ άλλοι δεν έχουν, για να μην είσαι αχάριστος. Επομένως η επιβράβευση υπάρχει μόνο στο σχολείο τελικά...

 

Δεν είμαι βέβαιη ότι αντιλαμβάνομαι το σκεπτικό σου. Πού θέλεις να καταλήξεις; Για όλους αυτούς τους λόγους που αναφέρεις, πρέπει να πάψει να υπάρχει επιβράβευση, ακόμα στα σχολεία;

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς αυτό, μετά υπάρχει το δημοσιοϋπαλληλίκι που λες, και όλοι κοιτάνε απλώς να βρουν μια θεσούλα χωρίς να τους ενδιαφέρει μετά να είναι καλοί ή να εξελιχθούν, γιατί αλλιώς θεωρούνται και αχάριστοι που ενώ είχαν δουλειά ήθελαν και κάτι καλύτερο ή μία αναγνώριση. Αυτό έρχεται σε αντίφαση με το να προσπαθούμε στο σχολείο να εξελισσόμαστε και να επιβραβευόμαστε για τον κόπο μας, γιατί μετά πιθανότατα να μην ξαναεπιβραβευθούμε. Τόσος κόσμος λέει ότι ενώ μπορεί να δίνει όλο του το είναι στη δουλειά, δεν του αναγνωρίζεται γιατί έχει "περίεργο" προϊστάμενο!  Δεν είναι όλα ρόδινα δυστυχώς, μακάρι να ήταν... Στο σχολείο αναγνωρίζεται, και καλά κάνει, δεν λέμε να πάψει να αναγνωρίζεται, αλλά δεν σημαίνει και ότι επειδή αναγνωρίστηκε στο σχολείο, κερδίζεις κάτι στην υπόλοιπη ζωή σου. Μόνο από τη γνώση που παίρνεις κερδίζεις! Και ναι, σίγουρα μπορεί να υπάρχουν και άνθρωποι που όλα τους πήγαν μια χαρά, κυρίως στις προηγούμενες γενιές. Στους τωρινούς 30ρηδες σίγουρα όχι, ανάλογα βέβαια και με το πόση ζήτηση έχει ο κλάδος του καθενός, πχ κάποιος που σπούδασε οικονομικά ίσως έχει περισσότερες πιθανότητες να βρει κάτι.

Το "ακριβώς αυτό" πήγαινε στο δημοσιοϋπαλληλίκι, όχι στο να σταματήσει η επιβράβευση, μην παρεξηγηθώ, απλά το έγραφα ήδη! :D

 

Επεξεργάστηκαν by little lamb
Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, little lamb said:

Niki81, χωρίς καμία διάθεση αντιπαράθεσης, σκέψου λίγο μήπως κι εσύ ξέρεις ανθρώπους που παρόλο που ήταν άριστοι δεν βρίσκουν δουλειά; το ταμείο ανεργίας είναι γεμάτο από νέους με μεταπτυχιακά και διδακτορικά. Από την παρέα μου και τους συμφοιτητές της γενιάς μου (28-30 ετών) δεν δουλεύει κανένας, μα ΚΑΝΕΝΑΣ όμως, παρόλο που όλοι έχουμε μεταπτυχιακό (κάποιοι έχουν ή κάνουν και διδακτορικό) επειδή απλά δεν υπάρχουν θέσεις στον τομέα μας (αρχαιολογία). Μόνο ιδιαίτερα μαθήματα κάνουν. Και αυτό γίνεται κατά κόρον στους αποφοίτους θεωρητικών επιστημών. (Για τις θετικές επιστήμες δεν μιλώ γιατί έχω την εντύπωση ότι είναι διαφορετικά τα πράγματα). Από "θεωρητικούς" οι μόνοι που βλέπω να έχουν δουλειά είναι όσοι σπούδασαν ξένες φιλολογίες και όλο και σε κάποιο φροντιστήριο δουλεύουν (πιθανότατα για ψίχουλα). Ακόμα κι αν πάμε σε άσχετες δουλειές (μιας που ποτέ δεν είχα πρόβλημα να κάνω κάτι άσχετο από αυτό που σπούδασα γιατί τις σπουδές θεωρώ ότι τις κάνεις κυρίως για τις γνώσεις που θα πάρεις) είναι απίθανο να πάρουν κάποιον που έχει μεταπτυχιακό σε έναν πανάσχετο κλάδο (τι να τον κάνουν κάποιον με μεταπτυχιακό σε αρχαιολογία;; και μιας που θεωρούνται και πανάχρηστες οι θεωρητικές επιστήμες παγκοσμίως δυστυχώς πλέον) επειδή οι εργοδότες θεωρούν ότι θα έπρεπε να αμείβουν περισσότερο αυτούς που έχουν προσόντα! (τουλάχιστον εκεί αναγνωρίζεται το ότι έχεις τα προσόντα, αλλά σε αποκλείει κιόλας) Επομένως, φτάνεις σε σημείο να λες καλύτερα να μην τα είχα ή να είχα επενδύσει να σπουδάσω κάτι άλλο πχ αισθητικός που έχει πέραση ή να είχα μάθει ταξί, πάντως από το πανεπιστήμιο και το να είσαι καλός μαθητής δεν παίρνεις τίποτα άλλο πέρα από τη γνώση (που προφανώς αξίζει και σε κάνει καλύτερο άνθρωπο, αλλά πρέπει και κάτι να φας!) Τι να το κάνουμε αν στο γυμνάσιο παίρναμε αριστεία ή ήμασταν απουσιολόγοι ή ακόμα κι αν τελειώσαμε το πανεπιστήμιο από τους πρώτους; Μόνο για τη χαρά των γνώσεων που πήραμε άξιζε που ήμασταν καλοί και μόνο για τη χαρά της γνώσης πρέπει να διαβάζει το παιδί, για κανένα άλλο "κίνητρο"! Προφανώς δεν ήταν κακό που αναγνώριζαν ότι ήμασταν καλοί και μας τιμούσαν, αλλά μετά το σχολείο και τις σπουδές αυτό εξαφανίζεται, και ακόμα κι αν έχεις δουλειά, δεν είναι σίγουρο ότι και εκεί θα αναγνωριστεί κάπως αν είσαι καλός ή δεν κάνεις τίποτα και απλώς θα χαίρεσαι που κατάφερες να βρεις μια δουλειά ενώ άλλοι δεν έχουν, για να μην είσαι αχάριστος. Επομένως η επιβράβευση υπάρχει μόνο στο σχολείο τελικά...

Αυτά που λες είναι όλα σωστα αλλα δεν εχουν καμια σχεση με το θεμα που συζητάμε.Ο λογος που συμβαινουν όλα αυτά που περιγραφεις...και που εχεις και χιλια δικια σε οσα λες...ο λογος είναι η κατασταση την οποια ζουμε.Δεν εχουν να κανουν με την αριστεια.Αυτη τη στιγμη κι εγω ανεργη είμαι και ψαχνω.δε μου φταιει το ότι σα μαθητρια ηνμουν η δεν ημουν αριστη.πριν ολη αυτή την κατασταση που εργαζομουν σε ιδιωτικο τομεα...ηταν πασιφανης η διαφορα αναμεσα σε ατομα μορφωμένα και ατομα που απλα χωθηκαν σε μια θεση γιατι καποιος τους εβαλε εκει χωρις να εχουν όμως τις αντιστοιχες γνωσεις.Κατα κανονα...ενας ανθρωπος που στη ζωη του ηταν διαβαστερος και καλος μαθητης συνεχιζει και διαβαζει και ως εργαζόμενος.γιατι ετσι εχει μαθει.Σε αντιθεση ενας μαθητης που δε γουσταρε ποτε το διάβασμα αλλα ειχε την τυχη ν αβρει μια δουλεια θα βολευετει.καμια διαθεση να διαβασει,να παρακολουθησει ένα σεμιναριο,να παει εν αβημα παρακατω.Εμενα η δικη μου εμπειρια αυτό εδειξε.Το ότι υπαρχουν και εξαιρέσεις φυσικα και υπαρχουν...αλλα μην παρουσιάζουμε την εξαιρεση ως τον κανονα.

  • Μου αρέσει 2
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Άξιος και ικανός υπάλληλος δεν έχει να κάνει απαραίτητα με τη μόρφωση θα πω εγώ συμπληρωματικά.

  • Μου αρέσει 1

TmO0p3.png Ο τρόπος που μιλάμε στα παιδιά μας, γίνεται η εσωτερική τους φωνή.

Link to comment
Share on other sites

Niki81, γι'αυτό είπα ότι δεν ήταν κακό που μας βράβευαν, αλλά ότι δεν είναι και τόσο σημαντικό τελικά στην υπόλοιπη ζωή μας. Δηλαδή όχι να σταματήσουν να βραβεύουν στα σχολεία (προσωπικά δεν με ενδιαφέρει αν θα είναι με σημαία ή με άλλο τρόπο) αλλά κάπως να υπήρχε αναγνώριση και μετά, όχι μόνο εκεί. Το ξέρω ότι δεν ήταν ακριβώς εντός θέματος, αλλά μιας και η συζήτηση είχε επεκταθεί, τα έγραψα ως τροφή για σκέψη επειδή συζητούσατε και το αν υπάρχει αξιοκρατία ή όχι, αν οι κοπέλες βλέπουν ανθρώπους μόνο αποτυχημένους ή αν υπάρχουν και άλλοι που πέτυχαν κλπ. Γι'αυτό μίλησα για τη δικιά μου γενιά, των γύρω στα 30, που μάλλον δεν υπάρχουν καθόλου άνθρωποι που "πέτυχαν" στα επαγγελματικά, ασχέτως των σχολικών επιδόσεων.

Επεξεργάστηκαν by little lamb
Link to comment
Share on other sites

πρίν από 13 λεπτά , little lamb είπε:

Niki81, γι'αυτό είπα ότι δεν ήταν κακό που μας βράβευαν, αλλά ότι δεν είναι και τόσο σημαντικό τελικά στην υπόλοιπη ζωή μας. Δηλαδή όχι να σταματήσουν να βραβεύουν στα σχολεία (προσωπικά δεν με ενδιαφέρει αν θα είναι με σημαία ή με άλλο τρόπο) αλλά κάπως να υπήρχε αναγνώριση και μετά, όχι μόνο εκεί. Το ξέρω ότι δεν ήταν ακριβώς εντός θέματος, αλλά μιας και η συζήτηση είχε επεκταθεί, τα έγραψα ως τροφή για σκέψη επειδή συζητούσατε και το αν υπάρχει αξιοκρατία ή όχι, αν οι κοπέλες βλέπουν ανθρώπους μόνο αποτυχημένους ή αν υπάρχουν και άλλοι που πέτυχαν κλπ. Γι'αυτό μίλησα για τη δικιά μου γενιά, των γύρω στα 30, που μάλλον δεν υπάρχουν καθόλου άνθρωποι που "πέτυχαν" στα επαγγελματικά, ασχέτως των σχολικών επιδόσεων.

 

Αν και φεύγουμε τελείως από το θέμα, το πρόβλημα είναι ένας συνδυασμός παντελούς έλλειψης επαγγελματικού προσανατολισμού από το σχολείο και το κράτος (π.χ. κάθε χωριό και τμήμα ΑΕΙ/ΤΕΙ χωρίς καμία λογική στο τι πτυχιούχοι όντως χρειάζονται) αλλά και από τους γονείς, που σπρώχνουν το παιδί να γίνει φοιτητής σε μία σχολή με κριτήριο το πού θα μπορέσει να περάσει με βάση τις επιδόσεις του στο σχολείο και όχι οτι το έχει ψάξει και επιλέξει με κριτήτια ενήλικια (επαγγελματικά, από πλευράς ενδιαφέροντος, έστω γενικής καλλιέργειας).

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

2 hours ago, ΑΡΓΚ said:

 

@zaxaroulini συγγνώμη αλλά με όλη μου την αγάπη, δεδομένου ότι έχεις δηλώσει ότι έχεις την πολυτέλεια να εισπράττεις εισοδήματα και να μην εργάζεσαι, εν καιρώ κρίσης και με δεδομένη την ανεργία που έχει υποχρεωσει ένα τεράστειο ποσοστό πολύ ταλαντούχων και σκληρά εργαζομενων συμπολιτών μας να ξενιτευτούν, το σχόλιο είναι ατυχές.

 

Τι τα θες κοπέλα μου, σήμερα εισπράττω αύριο είμαι στο δρόμο, δύσκολες οι εποχές!

btw το μπινελίκι όλο που έχει πέσει στο θέμα για τους μαθητές να υποθέσω ότι είναι εύστοχα σχόλια! :)

Επεξεργάστηκαν by zaxaroulini

"Λευτεριά στο zaxaroulini!!!"

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, marakiz said:

Σίγουρα. Αλλά και σίγουρα δεν αποτελεί την εξαίρεση στον κανόνα.

Μα δεν ειπα για το αν είναι αξιος η όχι ο άλλος.Και ο υπάλληλος που εχει βολευτει πχ σε μια θεση μια χαρα καλα μπορει να την κανει τη δουλεια του...αλλα ως εκει.Δε θα προσπαθησει για το κατι παραπανω αν το κατι παραπανω απαιτει διάβασμα.Δε σου κρυβω ότι επειδή στο δικο μου επαγγελμα απαιτείται πολύ διαβασμα λογω αντικειμενου(ΙΤ) μιας και βγαινουν καινουρια πραγματα κάθε τρεις καιλιγο προφανως μιλαω εμπειρικα.σε καποιο άλλο τομεα δεν ξερω τι συμβαινει.Σε ένα επαγγελμα που καποιος προχωραει χωρις διάβασμα..πχ με την εργατικοτητα του...προφανως εκει δεν ισχυει αυτό που λεω.

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 52 λεπτά , Niki81 είπε:

Δε μιλαω ουτε για την κατασταση τις χωρας ουτε για τα προσωπικα βιωματα καθενος.Μιλαω για τους ανθρώπους γυρω σας.Σε ολο το θεμα μιλατε γι ακαλους μαθητες που παιρνουν βαθμούς χαριστικα,που είναι κ@λ@παιδα...για γονεις που κινηγανε σωνει και ντε βαθμούς...που εχουμε τετοια νοοτροπια που κανενας δεν αξιζει να είναι αριστος.

 

Και αν κατι βρωμάει και δημιουργει προβλήματα και θα επρεπε να καταργηθεί εινα ιτο δημοσιουπαλληλικι...αλλα όχι βεβαια.Εκει δεν αγγιζουμε.Ο σημαιοφόρος του δημοτικου είναι το πρόβλημα μας.

 

Οι άνθρωποι γύρω μας λοιπόν. Θέλεις να σου αναλύσω τον κύκλο μου; Έχει από όλα. Από μακροχρόνια άνεργους οικογενειάρχες που ψάχνουν για το μεροκάματο, μέχρι άεργες νοικοκυρές που εκμεταλλεύονται το ΕΣΠΑ για να στέλνουν τα παιδιά στον παιδικό και να πίνουν καφέ. Από επιστήμονες που τρέχουν από συνέδριο σε συνέδριο, επιχειρηματίες που προσπαθούν να τα βγάλουν πέρα με την υπερμετρη φορολόγηση, φίλους που δεν έχουν να πληρώσουν το φροντιστήριο των παιδιών τους, φίλους που δουλεύουν full time, φίλους που διακρίνονται σε ερευνητικά κέντρα, φίλους που γύρισαν Ελλάδα γιατί δεν άντεχαν το εξωτερικό, φίλους που έφυγαν αλλά δεν μπορούν να γυρίσουν, φίλους που παλεύουν με εξαρτήσεις, φίλους που είναι δημόσιοι υπάλληλοι και μάχονται για αξιολόγηση εντός ενός τελείως εχθρικού περιβάλλοντος, από όλα. Έχω τόσο θετικά παραδείγματα όσο και αρνητικά. Σου εξήγησα γιατί σε αυτό το συγκεκριμένο thread εκφράσαμε και άλλες εικόνες πέρα από τις θετικές. Δεν είπα ποτέ ότι αυτή είναι η απόλυτη πραγματικότητα ούτε ότι δεν αξίζει να είσαι άριστος. Είπα ότι ζούμε σε μια χώρα που δε δίνει εύκολα ευκαιρίες, πράγμα που είναι γεγονός. Δεν υπονόησα, ούτε υποστήριξα ότι αυτο αποτελεί λόγο να μην κάνουμε τίποτα.

 

Δεν ξέρω για ποιους μιλάς ότι δεν αγγίζουν το δημοσιουπαλληλικι, σίγουρα δεν είμαι εγώ αυτή, ούτε ο κύκλος μου. Αντιθέτως υποστηρίζω θερμά ότι πρέπει να υπάρχει. ειδικά στους εκπαιδευτικούς. αυστηρότατη αξιολόγηση, ετήσια έκθεση αξιολόγησης της ψυχικής τους υγείας, πολλαπλά τεστ μέτρησης της ποιότητας του έργου τους και της αποδοτικότητάς τους και ότι όποιος κρίνεται ακατάλληλος να απομακρύνεται με ταχύτατες διαδικασίες. 

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πρίν, Niki81 είπε:

Κοριτσια...σε οποιον δεν αρεσει αυτή η χωρα...τα μπογαλάκια του και σε άλλη παραλια.

 

Παντου αδικημένους βλέπετε...παντου ρουσφέτια βλέπετε...παντου αναξιους βλέπετε.Ελεος.Υπαρχουν χιλιαδες ανθρωποι που προσπαθησαν,σπουδασαν,πετυχαν.Αν εσεις παντου αποτυχημένους βλέπετε και παντου αδικιες ζειτε τοτε να ελέγξετε με τι ανθρώπους συναναστρέφεστε.

Τι μας λες ρε κοπελιά; Δε φτάνει που μένουμε σε μια χώρα που τους εργαζομενους τους ξεζουμιζει, δουλεύουμε πληρώνουμε φόρους, κινουμε την αγορα, γεννάμε παιδιά μες  στην υπογεννητικότητα κ το μαύρο χάλι, θα τα ακούσουμε κ από πάνω επειδή σχολιάζουμε τα κακώς κείμενα; Εδώ συζητάμε όλοι για το brain drain κ εσύ θες να διώξεις κ τους υπόλοιπους. Ωραία νοοτροπία...

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, ΑΡΓΚ said:

 

Διαφωνώ και γι αυτό και είμαι ακόμη εδώ :) Σε όποιον δεν αρέσει αυτή η χώρα, προσπαθεί όσο μπορεί, έστω σε επίπεδο καθημερινων μικρών πραγματων, να αλλάξει ο,τι μπορεί.

Γι αυτό είμαι κι εγω εδώ.Για να αλλαξεις κατι πρεπει αρχικα ν αμπορεσεις να δεις τι καλο εχει απομεινει μπα και το προχωρήσεις λιγο παρακατω.Γιατι μονη σου εσυ και μονη μου εγω δε θα μπορέσουμε να αλλαξουμε τπτ.Για να μπορέσουμε όμως να δουλεψουμε μαζι θα πρεπει εγω να μπορεσω να αναγνωρισω την αξια σου κι εσυ ν ααναγνωρισεις την αξια μου.Αν εγω θεωρω ότι ολοι γυρω μου είναι προβληματικοι και βολεμένοι και ολοι πηραν τη δουλεια χωρις να την αξιζουν  κλπ τπτ δε θα μπορεσω ν ααλλαξω.Το μεγαλυτερο πρόβλημα μας αυτή τη στιγμη σα χωρα είναι η διχονοια που εχει πεσει μεταξυ μας.Που δεν κοιταμε πως θα γινουμε εμεις καλυτεροι αλλα πως θα γινουν χειρότεροι οι αλλοι.Ειμαι μαμα με παιδι στο σχολειο.καθε μερα συναντω γονεις στα σχολεια.Προσωπικα θα σου πω ότι εγω εδώ που είμαι και με τα ατομα που συναναστρέφομαι και καλους δασκαλους βλεπω γυρω μου που προσπαθουν με ότι μεσα εχουν.Και γονεις που αγωνιουν για τα παιδια τους και γι ατο μελλον τους και για το παρον τους δλδ.και γενικα βλεπω και καλα παιδια.Ουτε βλεπω μαθητες κ@λ@παιδα..ουτε γονεις που το πρόβλημα τους είναι το 19 και το 20 των παιδιων τους.δε λεω πως δεν υπαρχουν και αυτά..σιγουρα υπαρχουν.Πιστευω όμως ότι υπαρχουν σε ένα μικροτερο βαθμο από την εποχη πχ που πηγαίναμε εμεις σχολειο.Γι αυτό το να καθομαι να διαβαζω σε ολες τις σελιδες γι ακαλους μαθητες κ@λ@παιδα και για βαθμοθηριες θεωρω ότι υπερβαλλουμε.Οταν ζουμε με τοσα προβλήματα...όταν τα σχολεια εχουν τοσα προβλήματα και η κυβερνηση αποφασισε να ασχοληθεί με το ποιος θα είναι ο σημαιοφόρος και αν θα κανουμε η όχι προσευχη...και ακομ ακαι γι αυτό αντι ν ακατσει να προτινει κατι σοβαρο...προτινε την κληρωση...συγγνωμη αλλα αρνουμαι να τους πω και μπραβο η να το θεωρησω θετικο βημα στη βελτιωση του εκπαιδευτικου συστηματος.

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

 Να πω ότι δε σχολιάζω πολύ γιατί με καλύπτει η @Niki81, περιορίζομαι στα like, μια που θεωρώ ότι το αρχικό ερώτημά μου έχει καλυφθεί και δεν υπάρχει λόγος να επανέλθουμε. 

 

Παρεμπιπτόντως να αναφέρω ότι η πρώτη παρέλαση έγινε κι όλα πήγαν πολύ καλά, με χαμόγελα και χωρίς γκρίνιες. :)

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

Νίκη θα συμφωνήσω με την τελευταία πρόταση ότι η κλήρωση δεν αποτελεί  ουσιώδη αλλαγή στο εκπαιδευτικό σύστημα, αλλά θα προσθέσω ότι και η προηγούμενη μέθοδος ήταν άκρως προβληματική. Έχετε κολλήσει σε μια παπαριά που είπε ο υπουργός ότι η αριστεία είναι ρετσινιά και ξεχνάτε ότι τα προηγούμενα χρόνια η μετριότητα και η κακή βαθμολόγηση ήταν ρετσινιά αλλά κανένας δεν αντιδρούσε σε αυτό. Είχαν αναγάγει το άριστα με την καλή διαγωγή και οτιδήποτε υπεδεέστερο ήταν άμεσα συνυφασμένο με την τεμπελιά, την αδιαφορία, την κακή συμπεριφορά. Ξεχνάτε μου φαίνεται ότι μέχρι πριν λίγα χρόνια ο ταραξίας, ο κοινός bullis μπορούσε κάλλιστα να είναι ένα παιδί με διάσπαση προσοχής και μαθησιακές δυσκολίες αλλά την ταυτότητα και τον στιγματισμό του ταραξία ξέραμε να την δίνουμε, τον λόγο που συμπεριφερότανε έτσι σχεδόν κανένας δεν ασχολήθηκε να τον μάθει ούτε καν προβληματίστηκε και όμως αν αυτός ήταν μέτριος ή κακός μαθητής το άξιζε, ενώ ο καλός μαθητής που μπορεί να ήταν και ψωνάρα, υπερόπτης και εγωίσταρος κανένας δεν ενοχλούνταν αλλά η σημαία, σημαία!

 

  • Μου αρέσει 2
Link to comment
Share on other sites

58 minutes ago, krakenaki said:

Νίκη θα συμφωνήσω με την τελευταία πρόταση ότι η κλήρωση δεν αποτελεί  ουσιώδη αλλαγή στο εκπαιδευτικό σύστημα, αλλά θα προσθέσω ότι και η προηγούμενη μέθοδος ήταν άκρως προβληματική. Έχετε κολλήσει σε μια παπαριά που είπε ο υπουργός ότι η αριστεία είναι ρετσινιά και ξεχνάτε ότι τα προηγούμενα χρόνια η μετριότητα και η κακή βαθμολόγηση ήταν ρετσινιά αλλά κανένας δεν αντιδρούσε σε αυτό. Είχαν αναγάγει το άριστα με την καλή διαγωγή και οτιδήποτε υπεδεέστερο ήταν άμεσα συνυφασμένο με την τεμπελιά, την αδιαφορία, την κακή συμπεριφορά. Ξεχνάτε μου φαίνεται ότι μέχρι πριν λίγα χρόνια ο ταραξίας, ο κοινός bullis μπορούσε κάλλιστα να είναι ένα παιδί με διάσπαση προσοχής και μαθησιακές δυσκολίες αλλά την ταυτότητα και τον στιγματισμό του ταραξία ξέραμε να την δίνουμε, τον λόγο που συμπεριφερότανε έτσι σχεδόν κανένας δεν ασχολήθηκε να τον μάθει ούτε καν προβληματίστηκε και όμως αν αυτός ήταν μέτριος ή κακός μαθητής το άξιζε, ενώ ο καλός μαθητής που μπορεί να ήταν και ψωνάρα, υπερόπτης και εγωίσταρος κανένας δεν ενοχλούνταν αλλά η σημαία, σημαία!

 

........

Επεξεργάστηκαν by Niki81
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Lisbet said:

 Να πω ότι δε σχολιάζω πολύ γιατί με καλύπτει η @Niki81, περιορίζομαι στα like, μια που θεωρώ ότι το αρχικό ερώτημά μου έχει καλυφθεί και δεν υπάρχει λόγος να επανέλθουμε. 

 

Παρεμπιπτόντως να αναφέρω ότι η πρώτη παρέλαση έγινε κι όλα πήγαν πολύ καλά, με χαμόγελα και χωρίς γκρίνιες. :)

 

Μπράβο βρε κοπέλα μου!! να είναι πάντα άξιο το παιδάκι σου! για την παρέλαση ήμουν σίγουρη ότι θα πήγαινε πολύ καλά, το θάψιμο θα έχει πέσει πίσω από την πλάτη σου :)

  • Μου αρέσει 1

"Λευτεριά στο zaxaroulini!!!"

Link to comment
Share on other sites

Guest
Το θέμα αυτό είναι κλειστό για νέες απαντήσεις
×
×
  • Δημιουργία νέου...