Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Σημαία


Recommended Posts

13 minutes ago, Lenia16 said:

Άρα που είναι το πρβλ να γίνεται κλήρωση για τη σημαία εφόσον τα ίδια τα παιδιά έχουν ήδη, όπως λες, αποσυνδέσει την αριστεία από τη διάκριση; 

Πώς ακριβώς απαξιώθηκαν οι καλοί μαθητές; 

 

Τοσα χρονια που τη σημαια επαιρνε ενας καλος μαθητης εχει δημιουργηθεί καποιο πρόβλημα/Για ποιο λογο αποφασιστηκε ξαφνικα να αλλαξει?προφανως γιατι η κυβερνηση εχει θεμα με την αριστεια γενικα και με το να ξεχωριζουν οι ανθρωποι.

 

Ξαναδιαβασε το ολο θεμα από την αρχη και θα δεις που απαξιωθηκαν οι καλοι μαθητες.

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 237
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

2 ώρες πρίν, erin0000 είπε:

Αυτό που προσπαθώ να πω είναι πως δίνουμε μεγαλύτερη σημασία στο θέμα αυτό από ό,τι πρέπει. (μιλάω και για το θέμα της σημαίας και για το θέμα της "αριστείας" και εξήγησα πριν τι εννοώ). Από εκεί και πέρα ο καθένας έχει την άποψή του. Εφόσον το παιδάκι της Lisbet κληρώθηκε και θέλει να την κρατήσει, δεν θα απολογηθεί σε κανέναν. 

 

 

Άποψη σου. Αλλά δεν μιλάω μόνο για την προώθηση της κριτικής ικανότητας. Μιλάω και για τον τρόπο που επεξηγούνται πχ τα μαθηματικά... Εδώ υπάρχουν ασκήσεις που είναι γραμμένες λάθος ή που δεν είναι κατανοητό το τι θέλει η άσκηση...

Επιπλέον, όπως θα ξέρεις η βαθμολογία ξεκινάει από την Πέμπτη Δημοτικού. Στην Τρίτη και στην Τετάρτη οι βαθμοί είναι του τύπου Α,Β,Γ,Δ (ω ναι, υπάρχει και δασκάλα που βάζει Δ σε 8χρονα).

 

Πιάνεις πονεμένο θέμα... Τα μισά από όσα γράφουν τα βιβλία των μαθηματικών και φυσικής είναι από κακογραμμένα ως λάθος, αλλά έτσι κι αλλιώς 9 στους 10 δασκαλους (εκτίμηση διευθυντριας σχολείου και αρκετών μαθηματικών που το έχουμε συζητήσει) δεν είναι σε θέση έτσι κι αλλιώς να διδάξουν το αντικείμενο. 

Link to comment
Share on other sites

Τελικά δεν μου απαντήσατε, δικαιούται να σηκώσει την σημαία ο οποιοσδήποτε, αρκεί να είναι άριστος μαθητής; Είμαστε οκ με αυτό;

 

Φυσικά και πριν,με το προηγούμενο σύστημα υπήρχε εξίσου πρόβλημα. Επειδή δεν ακούγονταν και επειδή αφορμή ψάχνει πλέον ο τύπος για να γιγαντώσει ένα θέμα; Υπήρχε πρόβλημα γιατί παιδιά που ήταν άριστα, ή και καλύτερα, τελικά δεν έπαιρναν τη σημαία λόγω υποκειμενικής βαθμολόγησής τους. Το έγραψα και πριν. Στην τάξη μας σημαιοφόρος βγήκε η "αγαπημένη" της δασκάλας, τελείως άδικα. Ίσως αυτός ήταν και ο λόγος που δεν ξαναασχολήθηκα με παρελάσεις, ένιωθα ότι έτσι και αλλιώς, όποιον θέλουν θα βγάλουν. Υπήρχαν παιδιά που θα ήθελαν και άξιζαν να συμμετέχουν στην διαδικασία αλλά αποκλείονταν με μοναδικό κριτήριο την όχι "άριστη" βαθμολογία τους, βαθμολογία που οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί λένε ότι τελικά είναι υποκειμενική. 

 

Σοβαρά τώρα, επειδή το λέτε και το ξαναλέτε, πραγματικά πιστεύετε ότι υπονομεύεται η αριστεία, ότι θα σταματήσουν τα παιδιά να έχουν κίνητρο να είναι καλοί μαθητές επειδή δίνεται με κλήρωση η σημαία; Είναι επιχείρημα αυτό; 

 

Ποιος απαξίωσε μωρέ τους καλούς μαθητές; Με παρέλαση μόνο δείχνει ο καλός μαθητής την αξία του; Έπαινοι δεν υπάρχουν να ξεχωρίσει; Διαγωνισμοί δεν υπάρχουν; Επειδή ρε @Niki81 στο σχολείο σου οι κακοί μαθητές κορόιδευαν τους καλούς, πρέπει να ισχύει το ίδιο για όλους; Ντε και καλά δηλαδή να πούμε ότι όλοι οι καλοί μαθητές είναι και καλά παιδιά; Ε δεν είναι όλοι, τι να κάνουμε; Στη τελική για παιδιά δημοτικού μιλάμε, είναι αστείο δηλαδή! 

 

 

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πρίν, Niki81 είπε:

Προσωπικα με αυτά που διαβαζω εδώ μεσα πρωτη φορα βλεπω τοση απαξιωση στους καλους μαθητες από μαμαδες.Δε το περιμενα.Καλοι μαθητες που είναι κ@λ@παιδα..που εχουν καλο βαθμο αλλα είναι χαριστικο...και όχι δεν ξερουν ιστορια...και είναι αδικια γιατι οι καλοι τους βαθμοι οφειλωνται στους μορφωμένους γονεις τους.και μετα απορω εγω γιατι όταν καναμε παρελαση μαζεύοντας κλικα οι πιο κακοι μαθητες και κορόιδευαν τη παιδια της σημαιας.Αν αυτά λενε οι μαμαδες...πως να μην κοροϊδεύουν τα παιδια.

 

Κι εγώ πρώτη φορά συναντάω τέτοιες απόψεις. Και μάλιστα από άτομα που διατείνονται ότι υπήρξαν σημαιοφόροι, απουσιολόγοι, με μεταπτυχιακά, διδακτορικά και δεν ξέρω τι άλλο διάβασα μέχρι τώρα. Έχω πάθει την πλάκα μου. 

 

2 ώρες πρίν, erin0000 είπε:

Το ότι οι βαθμοί δεν είναι πάντα αντιπροσωπευτικοί με ευθύνη του δασκάλου είναι ένα κομμάτι της παθογένειας. Ένα άλλο κομμάτι είναι ο τρόπος που γίνονται τα μαθήματα, το εκπαιδευτικό σύστημα γενικότερα πάσχει. Μέσα σε ένα τέτοιο κλίμα το θεωρώ λίγο γελοίο να μιλάμε για "αριστεία" σε παιδιά δημοτικού κιόλας. Ας οργανώσουμε πρώτα το σύστημα, ας αποκτήσουν  καλύτερες συνθήκες εργασίας οι δάσκαλοι, ας αποκτήσουν καλύτερο περιβάλλον οι μαθητές, ας επιλεγούν οι ικανοί εκπαιδευτικοί οι οποίοι και θα ελέγχονται-αξιολογούνται και μέσα σε τέτοιες συνθήκες ας μιλήσουμε και για αριστεία μαθητών δημοτικού...  αυτή τη στιγμή είναι άτοπο... Και αντί να ξεσηκωθούμε και να απαιτήσουμε αυτά που ανέφερα, καθόμαστε να συζητάμε πως θα προκύψει ο σημαιοφόρος στην παρέλαση... 

 

Για ξεσηκώσου εσύ λίγο πρώτη και απαίτησε, να δώσεις το παράδειγμα και σε μας. Σοβαρά το λέω, δεν ειρωνεύομαι. Πώς θα το κάνεις; Σε ποιον θα απευθυνθείς; Τι ανταπόκριση πιστεύεις πως θα έχεις;

 

1 hour ago, Lenia16 είπε:

Άρα που είναι το πρβλ να γίνεται κλήρωση για τη σημαία εφόσον τα ίδια τα παιδιά έχουν ήδη, όπως λες, αποσυνδέσει την αριστεία από τη διάκριση; 

 

Δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει το ένα με το άλλο. Είπα ότι οι μαθητές πλέον δεν κυνηγάνε τη σημαία και τα αριστεία, για λόγους πρεστίζ, όπως στα χρόνια μας. Ότι πολύ μεγαλύτερο πρεστίζ έχει ο μαθητής που θα βάλει τα περισσότερα γκολ για την ομάδα του. Αυτό δεν αναιρεί την άποψή μου ότι η σημαία πρέπει να δίνεται στους άριστους. Γεγονός που όλα τα παιδιά κατανοούσαν και αποδέχονταν, όσο ίσχυε, στη συντριπτική τους πλειοψηφία.  

 

ΥΓ κι αυτό περί άριστων μαθητών-κακών χαρακτήρων, στο δημοτικό, πολύ απλά, δεν υπάρχει. Σταματήστε να το χρησιμοποιείτε σαν επιχείρημα, είναι εντελώς άκυρο. Ανεφερα κι εγώ πιο πριν αριστούχους-τσογλ@ν@κι@, αλλά είχα παρασυρθεί από τη συζήτηση και είχα στο μυαλό μου λυκειόπαιδα. Καμία σχέση δλδ με τη συζήτηση εδώ. Πόσο πια ειρωνας και υπερόπτης να είναι το 11χρονο; 

 

Αντιθέτως, για τον σημαιοφόρο-μπούλη, που ντροπιάζει ολόκληρο το σχολείο και καταστρέφει τη διάθεση όλων των υπολοίπων μαθητών της παρέλασης, ως αποτέλεσμα της κλήρωσης,την οποία υπερασπίζεστε τόσο πολύ, έχει κάποια κάτι να μου απαντήσει;

Επεξεργάστηκαν by Lisbet
Link to comment
Share on other sites

πρίν από 3 λεπτά , Lisbet είπε:

 

Αυτό δεν αναιρεί την άποψή μου ότι η σημαία πρέπει να δίνεται στον άριστο. Γεγονός που όλα τα παιδιά κατανοούσαν και αποδέχονταν, όσο ίσχυε, στη συντριπτική τους πλειοψηφία.  

 

Πόσο σίγουρη είσαι για το ότι κατανοούσαν; Για την αποδοχή, δεν είχαν και επιλογή (όπως και με τόσα άλλα στο σχολείο), αν το λέει ο κανονισμός δεν έχουν περιθώριο αλλάγης. Τι πιστεύετε ότι θα γινόταν αν ο δάσκαλος έκανε μάθημα σχετικά με την αξία και τη σημασία της σημαίας και στο τέλος ζητούσε από τα ίδια τα παιδιά να διαλέξουν με τι κριτήρια πρέπει να δίνεται η σημαία σε μία παρέλαση; Πόσο σίγουροι είστε ότι θα έβαζαν τον βαθμό ως κριτήριο; Εγώ προσωπικά καθόλου.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

@vtgian δε θα λάβεις άλλες απαντήσεις από εμένα. Λυπάμαι, αλλά έριξες πολύ το επίπεδο της συνομιλίας μας, με όσα γράψατε παραπάνω εσύ κι η  @Έσπερος.

Παράθεση

Αυτό που καταλαβαίνω στην τελική είναι ότι η κλήρωση μας ενοχλεί γιατί μειώνει τις πιθανότητες να πάρει το δικό μας άριστο παιδί τη σημαία και ότι το σύμβολο έρχεται δεύτερο. Δεν πειράζει να το χρησιμοποιήσουμε ως έπαθλο. Στο δικό μας παιδί πάντα. Αν πέσει στα χέρια του μέτριου, τότε και μόνο μας πιάνει ο πόνος για το ποιος σηκώνει τη σημαία.

 

Όλα άκυρα, τι με νοιάζει στο κάτω κάτω, αφού το παιδί μου ήδη έχει κληρωθεί; Και με προσβλητικό ύφος και φρασεολογία. Θα περιορίσω τη συνομιλία μου με πιο καλοπροαίρετα άτομα ή τουλάχιστον που έχουν καλύτερη αγωγή και αποφεύγουν να προσβάλλουν κατάμουτρα τους συνομιλητές τους, όσο κι αν διαφωνούν μαζί τους.

 

Η μεγαλύτερη πλάκα είναι που προφανώς έχετε τόσο καλή ιδέα για το δικό σας άπταιστο χαρακτήρα, για να κρίνετε άτεγκτα και να διαρρυγνύετε τα ιμάτιά σας για το χαρακτήρα των 11χρονων...και μάλιστα για ένα σύμβολο, το οποίο, σύμφωνα με τα λεγόμενά σας, αρνηθήκατε, όταν σας προσφέρθηκε. Τι να πω, αν είμαι η μόνη που βλέπω το άτοπο σε όλα αυτά, τότε κάνω εγώ λάθος. 

 

  • Μου αρέσει 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, vtgian said:

Τελικά δεν μου απαντήσατε, δικαιούται να σηκώσει την σημαία ο οποιοσδήποτε, αρκεί να είναι άριστος μαθητής; Είμαστε οκ με αυτό;

Τι εννοεις?να αρει τη σημαια ένα παιδι από άλλη χωρα πχ?Ειναι άλλο θεμα αυτό το οποιο προκυπτει ετσι κι αλλιως και με την κληρωση.

1 hour ago, vtgian said:

 

Φυσικά και πριν,με το προηγούμενο σύστημα υπήρχε εξίσου πρόβλημα. Επειδή δεν ακούγονταν και επειδή αφορμή ψάχνει πλέον ο τύπος για να γιγαντώσει ένα θέμα; Υπήρχε πρόβλημα γιατί παιδιά που ήταν άριστα, ή και καλύτερα, τελικά δεν έπαιρναν τη σημαία λόγω υποκειμενικής βαθμολόγησής τους. Το έγραψα και πριν. Στην τάξη μας σημαιοφόρος βγήκε η "αγαπημένη" της δασκάλας, τελείως άδικα. Ίσως αυτός ήταν και ο λόγος που δεν ξαναασχολήθηκα με παρελάσεις, ένιωθα ότι έτσι και αλλιώς, όποιον θέλουν θα βγάλουν. Υπήρχαν παιδιά που θα ήθελαν και άξιζαν να συμμετέχουν στην διαδικασία αλλά αποκλείονταν με μοναδικό κριτήριο την όχι "άριστη" βαθμολογία τους, βαθμολογία που οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί λένε ότι τελικά είναι υποκειμενική. 

Αλλα αντι να σε ενοχλεί η δασκαλα που βαζει βαθμούς χαριστικα...σε ενοχλουν οι παρελασεις και η καλη μαθητρια.

1 hour ago, vtgian said:

Σοβαρά τώρα, επειδή το λέτε και το ξαναλέτε, πραγματικά πιστεύετε ότι υπονομεύεται η αριστεία, ότι θα σταματήσουν τα παιδιά να έχουν κίνητρο να είναι καλοί μαθητές επειδή δίνεται με κλήρωση η σημαία; Είναι επιχείρημα αυτό; 

Πολύ θα ηθελα να μου πεις που ακριβως το διαβασες αυτό.Για υπονομευση της αξιοκρατιας μιλησαμε και όχι για υπονομευση της αριστειας.καπου μπερδευεσαι μαλλον.

1 hour ago, vtgian said:

 

Ποιος απαξίωσε μωρέ τους καλούς μαθητές; Με παρέλαση μόνο δείχνει ο καλός μαθητής την αξία του; Έπαινοι δεν υπάρχουν να ξεχωρίσει; Διαγωνισμοί δεν υπάρχουν; Επειδή ρε @Niki81 στο σχολείο σου οι κακοί μαθητές κορόιδευαν τους καλούς, πρέπει να ισχύει το ίδιο για όλους; Ντε και καλά δηλαδή να πούμε ότι όλοι οι καλοί μαθητές είναι και καλά παιδιά; Ε δεν είναι όλοι, τι να κάνουμε; Στη τελική για παιδιά δημοτικού μιλάμε, είναι αστείο δηλαδή! 

 

 

Για τα σχολια σας μιλησα...που για καλους μαθητες που διαβαζουν και αξιζουν το βαθμο τους ουτε λογος.Ολες οι εμπειριες που εχετε να καταθεσετε αφορουν καλους μαθητες που παιρναν χαριστικα βαθμούς και ηταν κ@λ@παιδα,και αδικουσαν τα αλλα παιδια.απορω σε τι σχολεια πηγατε?και μου λες μετα ότι μιλαμε για παιδια δημοτικου.Ναι εχεις δικιο για παιδια δημοτικου μιλαμε.

1 hour ago, vtgian said:

 

Πόσο σίγουρη είσαι για το ότι κατανοούσαν; Για την αποδοχή, δεν είχαν και επιλογή (όπως και με τόσα άλλα στο σχολείο), αν το λέει ο κανονισμός δεν έχουν περιθώριο αλλάγης. Τι πιστεύετε ότι θα γινόταν αν ο δάσκαλος έκανε μάθημα σχετικά με την αξία και τη σημασία της σημαίας και στο τέλος ζητούσε από τα ίδια τα παιδιά να διαλέξουν με τι κριτήρια πρέπει να δίνεται η σημαία σε μία παρέλαση; Πόσο σίγουροι είστε ότι θα έβαζαν τον βαθμό ως κριτήριο; Εγώ προσωπικά καθόλου.

Χιλιες φορες αυτό...θ αβοηθαγε και τα παιδια να κατανοησουν περισσοτερα.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Lisbet said:

@vtgian δε θα λάβεις άλλες απαντήσεις από εμένα. Λυπάμαι, αλλά έριξες πολύ το επίπεδο της συνομιλίας μας, με όσα γράψατε παραπάνω εσύ κι η  @Έσπερος.

 

Όλα άκυρα, τι με νοιάζει στο κάτω κάτω, αφού το παιδί μου ήδη έχει κληρωθεί; Και με προσβλητικό ύφος και φρασεολογία. Θα περιορίσω τη συνομιλία μου με πιο καλοπροαίρετα άτομα ή τουλάχιστον που έχουν καλύτερη αγωγή και αποφεύγουν να προσβάλλουν κατάμουτρα τους συνομιλητές τους, όσο κι αν διαφωνούν μαζί τους.

 

Η μεγαλύτερη πλάκα είναι που προφανώς έχετε τόσο καλή ιδέα για το δικό σας άπταιστο χαρακτήρα, για να κρίνετε άτεγκτα και να διαρρυγνύετε τα ιμάτιά σας για το χαρακτήρα των 11χρονων...και μάλιστα για ένα σύμβολο, το οποίο, σύμφωνα με τα λεγόμενά σας, αρνηθήκατε, όταν σας προσφέρθηκε. Τι να πω, αν είμαι η μόνη που βλέπω το άτοπο σε όλα αυτά, τότε κάνω εγώ λάθος. 

 

 

Βρε Lisbet μήπως σχολιάζουμε χωρίς να διαβάζουμε τελικά? μα η εγκύκλιος το λέει ξεκάθαρα "«Η επιλογή σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνων κατάθεσης στεφάνου πραγματοποιείται με κλήρωση ανάμεσα στο σύνολο των μαθητών της τάξης, στοχεύοντας στη δημιουργία θετικού παιδαγωγικού κλίματος στη σχολική μονάδα και αποφεύγοντας τους ανταγωνισμούς και τις διενέξεις μεταξύ των μαθητών»

 

Δηλαδή αφού το μόνο που μας είχε μείνει στο σχολείο για να κυλούν όλα ρολόι ήταν η σημαία, έπεσε στο τραπέζι η φαεινή ιδέα της κλήρωσης και τώρα μπορούν όλα τα παιδιά να πάνε ανενόχλητα στο σχολείο καθώς τελείωσαν οι ανταγωνισμοί και οι διενέξεις των παιδιών!

Γιατί δεν ξέρω αν το έχετε προσέξει και εσείς αλλά όλα τα παιδιά όλη την χρονιά ανταγωνίζονταν για την σημαία και διαπληκτίζονταν για αυτό!

Και ναι! Ξημερώνει μία μεγάλη ημέρα για την χώρα μας, μετά τις κληρώσεις θα υπάρξει απόλυτη ηρεμία στα σχολεία. Κοίτα να δεις πόσο μπροστά είναι το Υπουργείο, εύγε εύγε!!

:confused::confused:

"Λευτεριά στο zaxaroulini!!!"

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

17 ώρες πρίν, ΛΕΜΟΝΙΑ2 είπε:

Παντως εγω πραγματικα εντυπωσιαστηκα απο το τεστ Ιστοριας στην Γ Δημτοτικου και απο τον τροπο που μας ειπε η δασκαλα να την μαθαινουν τα παιδια.  Ερωτησεις πολλαπλων επιλογων, απαντησεις  μονολεκτικες που καλυπταν ολοκληρη την υλη  και 2 ερωτησεις πιο αναλυτικες. 

Καθολου παπαγαλια σε αντιθεση με τα χρονια τα δικα μου. 

 

 

 

Προφανώς είναι θέμα δασκάλας το τι είδους τεστ θα βάλει.

16 ώρες πρίν, Lisbet είπε:

 

Για ξεσηκώσου εσύ λίγο πρώτη και απαίτησε, να δώσεις το παράδειγμα και σε μας. Σοβαρά το λέω, δεν ειρωνεύομαι. Πώς θα το κάνεις; Σε ποιον θα απευθυνθείς; Τι ανταπόκριση πιστεύεις πως θα έχεις;

 

Προσπαθώ να αφυπνίζω τους γύρω μου. :-)

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

20 ώρες πρίν, ΑΡΓΚ είπε:

 

Αν και έχουμε βγει από το θέμα, ο βαθμός του Δημοτικού σε ελάχιστο ποσοστό αντικατοπτρίζει τις έμφυτες ικανότητες και τις κλίσεις ενός παιδιού, και σε ελάχιστο βαθμό βοηθά ένα παιδί και την οικογένειά του να αναγνωρίσουν ταλέντα και αδυναμίες. Περισσότερα λέει για το περιβάλλον στο οποίο μεγαλώνει το παιδί και ίσως και λίγο για το χαρακτήρα του παιδιου, παρά για οτιδήποτε άλλο.

 

Δε μπορώ να πω ότι συμφωνώ, από τη δική μου εμπειρία.

 

20 ώρες πρίν, ΑΡΓΚ είπε:

 

 

Δεν ξέρω πού βρίσκεσαι, αλλά ακούγονται σαν τοπικό φαινόμενο αυτά που περιγράφεις ή πιθανώς σαν πρόβλημα με το συγκεκριμένο γυμναστή. Σε όσα σχολεία στην Αττική γνωρίζω (δημόσια) από τα παιδιά μου και από φίλους, για τους μεν παραδοσιακούς χορούς οι γυμναστές από παρακαλάνε ως απειλούν τα μισά παιδιά να συμμετάσχουν, ιδίως τα αγόρια, για τα δε αθλήματα δεν εχω ακούσει ποτέ για αγώνες που αποκλείστηκαν μαθητές που ήθελαν να συμμετάσχουν σε οτιδήποτε. Αντίθετα, συνήθως όσα παιδιά θέλουν να ασχοληθούν με τον αθλητισμό και μάλιστα σε αγωνιστικό επίπεδο, το κάνουν κατά κανόνα εκτός σχολείου (χωρίς απαραίτητα να απαιτούνται χρήματα, οι περισσότεροι δήμοι έχουν προγράμματα για παιδιά για αρκετά αθλήματα). 

 

 Οπωσδήποτε ο συγκεκριμένος γυμναστής είχε θέμα. Ήταν όλα τα χρόνια σε γραφείο κι όταν σφίξανε τα πράγματα και αναγκάστηκε να πάει σε σχολείο, έφαγε μεγάλη ήττα και ξεσπούσε τα νεύρα του στα παιδιά.

 

Ωστόσο, σε όλα τα σχολεία, στους σχολικούς μαθητικούς αγώνες, δεν συμμετέχει όποιος θέλει, αλλά όποιος κρίνουν οι γυμναστές ότι "τραβάει". Ίσως να μην έτυχε να πέσει στην αντίληψή σου. Δε μιλάω για αθλητισμό γενικά, μιλάω για κάτι συγκεκριμένο. Σαφώς και τα περισσότερα παιδιά, εφόσον θέλουν να ασχοληθούν με κάποιο άθλημα (και τα δικά μου μαζί) το κάνουν εκτός σχολείου, αυτό ισχύει παντού στην Ελλάδα.

 

ΥΓ για κάποιο λόγο βλέπω τα μηνύματά σου με μεγάλη καθυστέρηση, σε σύγκριση με των υπολοίπων, γι' αυτό και απαντώ κάπως ετεροχρονισμένα. 

 

9 ώρες πρίν, Lenia16 είπε:

Τελικά ίσως η λύση είναι να σταματήσουν οι μαθητικές παρελάσεις.

 

Αυτή είναι η "εύκολη" λύση. Και η λύση που προωθείται μέσω αυτών των αλλαγών. Λύση πάντως δεν είναι. 

Επεξεργάστηκαν by Lisbet
Link to comment
Share on other sites

15 ώρες πρίν, Lisbet είπε:

@vtgian δε θα λάβεις άλλες απαντήσεις από εμένα. Λυπάμαι, αλλά έριξες πολύ το επίπεδο της συνομιλίας μας, με όσα γράψατε παραπάνω εσύ κι η  @Έσπερος.

 

Όλα άκυρα, τι με νοιάζει στο κάτω κάτω, αφού το παιδί μου ήδη έχει κληρωθεί; Και με προσβλητικό ύφος και φρασεολογία. Θα περιορίσω τη συνομιλία μου με πιο καλοπροαίρετα άτομα ή τουλάχιστον που έχουν καλύτερη αγωγή και αποφεύγουν να προσβάλλουν κατάμουτρα τους συνομιλητές τους, όσο κι αν διαφωνούν μαζί τους.

 

Η μεγαλύτερη πλάκα είναι που προφανώς έχετε τόσο καλή ιδέα για το δικό σας άπταιστο χαρακτήρα, για να κρίνετε άτεγκτα και να διαρρυγνύετε τα ιμάτιά σας για το χαρακτήρα των 11χρονων...και μάλιστα για ένα σύμβολο, το οποίο, σύμφωνα με τα λεγόμενά σας, αρνηθήκατε, όταν σας προσφέρθηκε. Τι να πω, αν είμαι η μόνη που βλέπω το άτοπο σε όλα αυτά, τότε κάνω εγώ λάθος. 

 

 

Όταν δεν έχεις απάντηση, ή σε ζορίζει το να απαντήσεις, μπορείς να το πεις ευθέως και να μην υπεκφεύγεις λέγοντας ότι θίχτηκε το επίπεδό σου και ότι σε προσβάλλαμε. Μόνη σου παραδέχτηκες ότι εσύ ήσουν που έδωσες μεγαλύτερη σημασία στο θέμα, παρά τα ίδια τα παιδιά. Και φυσικά, πάντα υπάρχει η αναφορά, αν νιώθεις ότι κάποιος σε προσβάλει προσωπικά σε αυτό το φόρουμ,  μπορείς να το χρησιμοποιήσεις. Προσωπικά δεν αρνήθηκα κανένα σύμβολο, το αντίθετο μάλιστα, ένιωσα πολύ μεγάλη αδικία που δόθηκε στο παιδί που δόθηκε, χωρίς να το αξίζει. Και εγώ, και οι υπόλοιποι συμμαθητές μου.

 

15 ώρες πρίν, Niki81 είπε:

Τι εννοεις?να αρει τη σημαια ένα παιδι από άλλη χωρα πχ?Ειναι άλλο θεμα αυτό το οποιο προκυπτει ετσι κι αλλιως και με την κληρωση. Προέκυπτε και πριν.

Αλλα αντι να σε ενοχλεί η δασκαλα που βαζει βαθμούς χαριστικα...σε ενοχλουν οι παρελασεις και η καλη μαθητρια. Αυθαίρετο συμπέρασμα-Πολλές φορές έχω γράψει σε αυτό το φόρουμ για την αναποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών και μάλιστα με πολύ επιθετικό τρόπο που ενόχλησε πολλούς εκπαιδευτικούς. Ποτέ δε με ενόχλησε το να είναι καλός κάποιος στα μαθήματα, άλλωστε και εγώ σε αυτή την κατηγορία ήμουν, ούτε το να διακρίνεται για αυτό. Οι παρελάσεις στο δημοτικό με ενοχλούν γιατί δεν εξυπηρετούν σε καμία περίπτωση τον σκοπό για τον οποίο δημιουργήθηκαν.  

Πολύ θα ηθελα να μου πεις που ακριβως το διαβασες αυτό.Για υπονομευση της αξιοκρατιας μιλησαμε και όχι για υπονομευση της αριστειας.καπου μπερδευεσαι μαλλον.

Για τα σχολια σας μιλησα...που για καλους μαθητες που διαβαζουν και αξιζουν το βαθμο τους ουτε λογος.Ολες οι εμπειριες που εχετε να καταθεσετε αφορουν καλους μαθητες που παιρναν χαριστικα βαθμούς και ηταν κ@λ@παιδα,και αδικουσαν τα αλλα παιδια.απορω σε τι σχολεια πηγατε?και μου λες μετα ότι μιλαμε για παιδια δημοτικου.Ναι εχεις δικιο για παιδια δημοτικου μιλαμε. Το θέμα δεν ήταν 'περιγράψτε τις επιτυχίες σας και πως σας επιβράβευσαν για αυτές'. Τι να κάνουμε, δεν πήγαμε σε κολλέγιο, υπάρχουν και αυτά τα σχολεία που τυχαίνει ο καλύτερος μαθητής να ρίχνει και σφαλιάρες. Επειδή δε σου έτυχε εσένα, δε μπορεί να έχει τύχει σε άλλους; 

Χιλιες φορες αυτό...θ αβοηθαγε και τα παιδια να κατανοησουν περισσοτερα.

 

Τα παρακάτω είναι δικά σου λόγια - ότι η αλλαγή έγινε για να θίξει την αριστεία. Εσύ το έγραψες, μη μου το γυρνάς στην αξιοκρατία τώρα.

16 ώρες πρίν, Niki81 είπε:

Για ποιο λογο αποφασιστηκε ξαφνικα να αλλαξει?προφανως γιατι η κυβερνηση εχει θεμα με την αριστεια γενικα και με το να ξεχωριζουν οι ανθρωποι.

 

Και η κλήρωση και η επιλογή μεταξύ των άριστων μαθητών, στο δημοτικό, είναι προβληματική. Οι λόγοι είναι πολλοί, αναφέρθηκαν με λεπτομέρεια και από εμένα και από άλλες σχολιάστριες. Αν εσείς θέλετε να πιστεύετε ότι η κλήρωση υιοθετήθηκε από την κακή κυβέρνηση για να πλήξει τον θεσμό της αριστείας με τον οποίο θεσμό έχει "θέμα", και όχι για να αποπροσανατολίζεται ο κοσμάκης, α μη τι αλλο, συγχαρητήρια στην κυβέρνηση μια χαρά τα κατάφερε! Αν πάλι πιστεύετε ότι το να έχεις την τιμή να σηκώσεις την σημαία της χώρας σου είναι κάτι τόσο σημαντικό όσο απλά η απόδοση ενός παιδιού στο δημοτικό, τότε επίσης πάσο. Δεν έχει νόημα να συνεχίσουμε τη συζήτηση.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, vtgian said:

 

Όταν δεν έχεις απάντηση, ή σε ζορίζει το να απαντήσεις, μπορείς να το πεις ευθέως και να μην υπεκφεύγεις λέγοντας ότι θίχτηκε το επίπεδό σου και ότι σε προσβάλλαμε. Μόνη σου παραδέχτηκες ότι εσύ ήσουν που έδωσες μεγαλύτερη σημασία στο θέμα, παρά τα ίδια τα παιδιά. Και φυσικά, πάντα υπάρχει η αναφορά, αν νιώθεις ότι κάποιος σε προσβάλει προσωπικά σε αυτό το φόρουμ,  μπορείς να το χρησιμοποιήσεις. Προσωπικά δεν αρνήθηκα κανένα σύμβολο, το αντίθετο μάλιστα, ένιωσα πολύ μεγάλη αδικία που δόθηκε στο παιδί που δόθηκε, χωρίς να το αξίζει. Και εγώ, και οι υπόλοιποι συμμαθητές μου.

 

 

Τα παρακάτω είναι δικά σου λόγια - ότι η αλλαγή έγινε για να θίξει την αριστεία. Εσύ το έγραψες, μη μου το γυρνάς στην αξιοκρατία τώρα.

 

Και η κλήρωση και η επιλογή μεταξύ των άριστων μαθητών, στο δημοτικό, είναι προβληματική. Οι λόγοι είναι πολλοί, αναφέρθηκαν με λεπτομέρεια και από εμένα και από άλλες σχολιάστριες. Αν εσείς θέλετε να πιστεύετε ότι η κλήρωση υιοθετήθηκε από την κακή κυβέρνηση για να πλήξει τον θεσμό της αριστείας με τον οποίο θεσμό έχει "θέμα", και όχι για να αποπροσανατολίζεται ο κοσμάκης, α μη τι αλλο, συγχαρητήρια στην κυβέρνηση μια χαρά τα κατάφερε! Αν πάλι πιστεύετε ότι το να έχεις την τιμή να σηκώσεις την σημαία της χώρας σου είναι κάτι τόσο σημαντικό όσο απλά η απόδοση ενός παιδιού στο δημοτικό, τότε επίσης πάσο. Δεν έχει νόημα να συνεχίσουμε τη συζήτηση.

Οντως δεν εχει νοημα να συνεχισουμε τη συζητηση γιατι προφανως δενκαταλαβαινομαστε κιολας.Οταν εγω λεω ότι η κυβερνηση εχει θεμα με την αριστεια και με το να ξεχωριζουν οι ανθρωποι  κι εσυ από αυτό καταλαβαίνεις ότι οι μαθητες δε θα θελουν να είναι πλεον αριστοι...σε τι βαση να συζητήσουμε?

 

Καθηστε και καμαρωστε την καλη κυβερνηση τοτε εσεις και πανυγηριστε για τα μετρα που προαγει.

Link to comment
Share on other sites

Δε λέω αυτό βρε Niki. Μου λες ότι η κίνηση της κυβέρνησης να βάλει κλήρωση γίνεται γιατι δεν θέλει τον θεσμό της αριστείας. Και ρωτάω, πως ακριβώς υπονομεύει τον θεσμό με την κλήρωση; Θα σταματήσουν τα παιδιά να έχουν κίνητρο να διαβάσουν επειδή θα είναι τυχαία η επιλογή; Νομίζω ότι συμφωνούμε πως σαφώς και ποτέ κανένας μαθητής δημοτικού δε διάβασε μόνο και μόνο για να γίνει σημαιοφόρος. Άρα τι υπονομεύεται ακριβώς πέρα από την επίδειξη και μάλιστα την επίδειξη για λάθος λόγους; 

 

Μη βάζεις λόγια που δεν είπα, ποτέ δεν υποστήριξα ότι ειναι καλή η κυβέρνηση. Και από την αρχή υποστήριξα ότι κανένας από τους 2 τρόπους δεν με ικανοποιεί.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

25 minutes ago, vtgian said:

Δε λέω αυτό βρε Niki. Μου λες ότι η κίνηση της κυβέρνησης να βάλει κλήρωση γίνεται γιατι δεν θέλει τον θεσμό της αριστείας. Και ρωτάω, πως ακριβώς υπονομεύει τον θεσμό με την κλήρωση; Θα σταματήσουν τα παιδιά να έχουν κίνητρο να διαβάσουν επειδή θα είναι τυχαία η επιλογή; Νομίζω ότι συμφωνούμε πως σαφώς και ποτέ κανένας μαθητής δημοτικού δε διάβασε μόνο και μόνο για να γίνει σημαιοφόρος. Άρα τι υπονομεύεται ακριβώς πέρα από την επίδειξη και μάλιστα την επίδειξη για λάθος λόγους; 

 

Μη βάζεις λόγια που δεν είπα, ποτέ δεν υποστήριξα ότι ειναι καλή η κυβέρνηση. Και από την αρχή υποστήριξα ότι κανένας από τους 2 τρόπους δεν με ικανοποιεί.

Η διαφορα μας είναι ότι εσυ κοιτας τη σημαια σαν ένα μεμονομενο μετρο ενώ εγω όχι.Δεν πειθομαι με τπτ ότι το θεμα θα λειξει εδώ.Θα εχει και συνεχεια.Γιατι να δινονται αριστεια στα σχολεια?Ας τα καταργησυμε κι αυτά.Γιατι να παιζει ρολο το πτυχιο καποιου γι ανα διεκδικησει μια θεση?Δεν είναι η σημαια σα σημαια...είναι η νοοτροπια του ολου θεματος.Οταν μονοι τους χαρακτηριζουν την αριστεια ρετσινια δυσκολεύομαι να πειστω ότι πρόκειται για ένα μεμονωμενο μετρο.Το θεμα μου λοιπον δεν είναι αν ο αριστος μαθητης θα κρατησει τη σημαια η αν θα παψει να θελει να είναι αριστος λογω της σημαιας.Το θεμα μου είναι αν θα αξιζει καποιος να είναι αριστος σε αυτή τη χωρα και αν θα αναγνωρίζεται ο κοπος του.Οπως ειπα και πριν επιλογες στην τυχη για μενα δεν υφίστανται.Να βρουν αλλον τροπο αν θελουν.Το τσουβαλιάζουμε ολους τους μαθητες και στην τυχη επιλεγουμε σημερα ποιος θα κρατησει τη σημαια...αυριο ποιος ξερει τι άλλο εμενα με βρισκουν καθετα αντιθετη.

  • Μου αρέσει 2
Link to comment
Share on other sites

πρίν από 4 λεπτά , Niki81 είπε:

Η διαφορα μας είναι ότι εσυ κοιτας τη σημαια σαν ένα μεμονομενο μετρο ενώ εγω όχι.Δεν πειθομαι με τπτ ότι το θεμα θα λειξει εδώ.Θα εχει και συνεχεια.Γιατι να δινονται αριστεια στα σχολεια?Ας τα καταργησυμε κι αυτά.Γιατι να παιζει ρολο το πτυχιο καποιου γι ανα διεκδικησει μια θεση?Δεν είναι η σημαια σα σημαια...είναι η νοοτροπια του ολου θεματος.Οταν μονοι τους χαρακτηριζουν την αριστεια ρετσινια δυσκολεύομαι να πειστω ότι πρόκειται για ένα μεμονωμενο μετρο.Το θεμα μου λοιπον δεν είναι αν ο αριστος μαθητης θα κρατησει τη σημαια η αν θα παψει να θελει να είναι αριστος λογω της σημαιας.Το θεμα μου είναι αν θα αξιζει καποιος να είναι αριστος σε αυτή τη χωρα και αν θα αναγνωρίζεται ο κοπος του.Οπως ειπα και πριν επιλογες στην τυχη για μενα δεν υφίστανται.Να βρουν αλλον τροπο αν θελουν.Το τσουβαλιάζουμε ολους τους μαθητες και στην τυχη επιλεγουμε σημερα ποιος θα κρατησει τη σημαια...αυριο ποιος ξερει τι άλλο εμενα με βρισκουν καθετα αντιθετη.

Νίκη σ΄ αυτή τη χώρα με αυτή τη νοοτροπία είναι δεδομένο ότι δεν αξίζει κανείς να είναι άριστος. Δεν ξέρω αν ποτέ υπήρξε αξιοκρατία με κυβέρνηση δεξιά, αριστερή, βόρεια, νότια, μπλε, κόκκινη, πράσινη ή μαύρη. Πιθανότατα δεν υπήρξε ποτέ, το βλέπουμε από την οικογενειοκρατία, τα ρουσφέτια, το ότι μας κυβερνούν 3 οικογένειες πολιτικών τα τελευταία 100 χρόνια και φυσικά ακόμα και αυτοί που δεν ανήκουν σε αυτές τις τρεις οικογένειες ανήκουν σε άλλες μεγάλες οικογένειες. 

 

Τα αριστεία, τα βραβεία, οι σημαιοφόροι και όλα αυτά, είναι ένα προκάλυμμα για να παριστάνουμε ότι υπάρχει ανταμοιβή των κόπων και αξιοκρατία. Είναι για να ευχαριστιούνται οι γονείς, επειδή βλέπουν ότι το διάβασμα του παιδιού τους αποδίδει, και να ικανοποιείται η φιλοδοξία κάποιων λίγων παιδιών που τους έχει περάσει η νοοτροπία του ανταγωνισμού. Αν δεις την ευρύτερη εικόνα, και μιλήσεις με ανθρώπους που υπήρξαν άριστοι όχι μόνο στο σχολείο, αλλά και στη φοιτητική και επαγγελματική ζωή τους, και τους πεις για τα αριστεία και τα απουσιολόγια, θα γελάσουν. Και θα γελάσουν γιατί έχουν ζήσει στο πετσί τους την πραγματική απαξίωση των προσόντων, της δουλειάς και της αξίας, οπότε μπροστά σε αυτά, το αν είχαν πάρει αριστείο και βραβείο στο γυμνάσιο ή αν μπήκαν πρώτοι στο πανεπιστήμιο θα τους φαίνεται γελοίο και σαν κριτήριο αξιολόγησης και σαν δήθεν επίτευγμα. Μπορεί να μην το πιστεύεις, αλλά το λέω πραγματικά εκ πείρας όχι μόνο προσωπικής, και από τη συναναστροφή μου με ανθρώπους που από τα φοιτητικά τους χρόνια και μετά έπαιρναν υποτροφίες, έκαναν μεταπτυχιακά, διδακτορικά, μεταδιδακτορικά, δίδαξαν σε πανεπιστήμια, και τώρα είτε έχουν μείνει εξ ανάγκης στο εξωτερικό, ξέροντας ότι δεν θα γυρίσουν ποτέ πίσω σε αυτή τη χώρα που 15 χρόνια πριν τους τιμούσε με τα αριστεία και τις σημαίες, είτε έχουν γυρίσει σε αυτή τη χώρα, που τους υποδέχτηκε με ανοιχτές αγκάλες, και τους κάνει να παρακαλούν για το βασικό μισθό σε μια δουλειά όπου οι προϊστάμενοί τους θα έχουν το 1/3 των δικών τους προσόντων. Αυτή είναι η πικρή πραγματικότητα, που δεν χρειάζεται βέβαια να την περάσουμε στα παιδιά μας και να τα απογοητεύσουμε από νωρίς, πρέπει όμως να την ξέρουμε ως ενήλικες και να ιεραρχούμε τα πράγματα.

 

Ακόμα όμως και να μην ήταν έτσι η πραγματικότητα, τα ίδια ακριβώς άτομα αν είχαν πετύχει αυτά που τους αξίζουν χάρη στην αξιοκρατία, πάλι θα γελούσαν για τη σχολική αριστεία, γιατί θα ήξεραν καλά ότι κανένας δεν έγινε άριστος στη δουλειά του επειδή πήρε τη σημαία στη γ γυμνασίου ή μπήκε πρώτος στο πανεπιστήμιο. Στη δουλειά σου και στην επιστήμη σου γίνεσαι άριστος επειδή έχεις ευρείς ορίζοντες, πολλά ταλέντα, εργατικότητα, πραγματική αγάπη για το αντικείμενό σου, και άλλα τέτοια προσόντα που δεν μετρώνται ποσοτικά. Το να είσαι καλός στα μαθήματα του σχολείου είναι ένα πρώτο βήμα, δεν είναι όμως το μοναδικό, και επειδή τα παιδιά σας θα μεγαλώσουν και θα χρειαστεί να βγουν στην πραγματική ζωή με τα πραγματικά προβλήματα, αυτό να το έχετε υπόψη: κανένα σοβαρό πανεπιστήμιο, καμία σοβαρή επιχείρηση, κανένας σοβαρός οργανισμός, δεν θα σε πάρει στο μεταπτυχιακό, ή θα σου δώσει υποτροφία, ή θα σε προσλάβει, μόνο και μόνο επειδή θα δει τον βαθμό σου. Πιο πιθανό είναι να αξιολογήσει το βιογραφικό σου με βάση το αν έχεις πολλά ενδιαφέροντα, χόμπι, ενασχόληση με τον αθλητισμό ή τις τέχνες, εθελοντική εργασία, συμμετοχή σε ομίλους κλπ, και φυσικά με βάση την προσωπικότητα που θα δείξεις στη συνέντευξη. Κι εκεί μπορεί να εκπλαγείτε από τα αποτελέσματα, γιατί θα βρεθούν να προτιμηθούν άνθρωποι που ήταν μεν καλοί, πολύ καλοί, για τα σχολικά και τα φοιτητικά δεδομένα, δεν ήταν όμως άριστοι.  

  • Μου αρέσει 2
Link to comment
Share on other sites

Αυτό που γράφει η @esperos το έχω ζήσει από πρώτο χέρι και ειδικά στον ιδιωτικό τομέα (που θεωρείται ότι είσαι σαφώς πιο αξιοκρατικά τα πράγματα). Θα βρεις πολλά μεγάλα στελέχη που η σχολική τους επίδοση σε καμία περίπτωση δεν προιδέαζε της πορείας της καριέρας τους. Επίσης στην αγορά εργασίας καλό το πτυχίο αλλά η εμπειρία και οι επαγγελματικές σου επιτυχίες (καθώς και η αξιολόγηση της προσωπικότητάς σου μέσω συνέντευξης) είναι αυτά που πραγματικά μετράνε (και ας έχεις ένα μέτριο βαθμό πτυχίου ή και καθόλου).

 

Ειλικρινά Niki δεν ξέρω που θα το φτάσει το "θέμα" η τρέχουσα κυβέρνηση, μάντης δεν είμαι, ας δούμε πρώτα και μετά ας βγάλουμε τα συμπεράσματά μας. Το ίδιο λέγαμε πριν κάτι μήνες, φώναζαν μερικές ότι θα γεμίσουν όλα τα σχολεία της Ελλάδας με προσφυγόπουλα και ότι τα παιδιά μας θα είναι στην ίδια τάξη με τα παιδιά των μεταναστών και θα μας κατακλύσει το Ισλάμ. Όταν θα πάνε να καταργήσουν τους επαίνους και το πτυχίο, ας φωνάξουμε τότε. Προς το παρόν ούτε τις παρελάσεις καταργεί κανείς, ούτε τους επαίνους, ούτε τα πτυχία. Αξιοκρατία σε αυτή τη χώρα δεν υπήρχε ποτέ, για να την καταργήσει κάποιος. 

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

πρίν από 17 λεπτά , Έσπερος είπε:

Αυτή είναι η πικρή πραγματικότητα, που δεν χρειάζεται βέβαια να την περάσουμε στα παιδιά μας και να τα απογοητεύσουμε από νωρίς, πρέπει όμως να την ξέρουμε ως ενήλικες και να ιεραρχούμε τα πράγματα.

 

Νομίζω ότι αν την κατανοούμε την πραγματικότητα ως ενήλικες, την εξηγούμε και στα παιδιά μας, για να τα βοηθήσουμε να εστιάσουν εκεί που πρέπει και να εχουν και ένα ρεαλιστικό πλάνο.

Για να εξηγήσω τι εννοώ, το πιο απλό παράδειγμα είναι τα παιδιά που πιέζονται να πάρουν το αριστείο, χωρίς να υπάρχει κανένας στόχος πέραν του αριστείου αυτού καθε αυτού ή πιέζονται να περάσουν σε μία σχολή, χωρίς να υπάρχει όχι απλά επαγγελματικό πλάνο, αλλά ούτε καν ιδέα για το που εργάζεται ένας απόφοιτος αυτής της σχολής. 

 

Link to comment
Share on other sites

Κοριτσια...σε οποιον δεν αρεσει αυτή η χωρα...τα μπογαλάκια του και σε άλλη παραλια.

 

Παντου αδικημένους βλέπετε...παντου ρουσφέτια βλέπετε...παντου αναξιους βλέπετε.Ελεος.Υπαρχουν χιλιαδες ανθρωποι που προσπαθησαν,σπουδασαν,πετυχαν.Αν εσεις παντου αποτυχημένους βλέπετε και παντου αδικιες ζειτε τοτε να ελέγξετε με τι ανθρώπους συναναστρέφεστε.

Επεξεργάστηκαν by Niki81
  • Μου αρέσει 2
Link to comment
Share on other sites

πρίν από 3 λεπτά , Niki81 είπε:

Κοριτσια...σε οποιον δεν αρεσει αυτή η χωρα...τα μπογαλάκια του και σε άλλη παραλια.

 

Διαφωνώ και γι αυτό και είμαι ακόμη εδώ :) Σε όποιον δεν αρέσει αυτή η χώρα, προσπαθεί όσο μπορεί, έστω σε επίπεδο καθημερινων μικρών πραγματων, να αλλάξει ο,τι μπορεί.

  • Μου αρέσει 2
Link to comment
Share on other sites

Διάβαζα αυτό κάπου νωρίτερα και καλό θα ήταν να το έχουμε λίγο στο μυαλό μας όταν μιλάμε στο παιδί μας περί αριστείας στο σχολείο:

 
Μερικές φορές εμείς οι γονείς θυμώνουμε όταν οι βαθμοί του παιδιού μας δεν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες μας. Ωστόσο, είναι καλό να κρατάμε στο νου ότι ένας καλός βαθμός δεν αντανακλά πάντα και καλή γνώση. Είναι σημαντικό να εστιάζουμε περισσότερο στην γνώση και στην αξία της για το παιδί μας παρά στην βαθμοθηρία, η οποία συνδέεται με την τελειοθηρία - η οποία μπορεί να γίνει αρκετά «επώδυνη» και «επικίνδυνη» για ένα παιδί σε ψυχοσυναισθηματικό επίπεδο.
 
 
  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

Διάβαζα αυτό κάπου νωρίτερα και καλό θα ήταν να το έχουμε λίγο στο μυαλό μας όταν μιλάμε στο παιδί μας περί αριστείας στο σχολείο:

 

"Η γνώση είναι πιο σημαντική από τους βαθμούς

Μερικές φορές εμείς οι γονείς θυμώνουμε όταν οι βαθμοί του παιδιού μας δεν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες μας. Ωστόσο, είναι καλό να κρατάμε στο νου ότι ένας καλός βαθμός δεν αντανακλά πάντα και καλή γνώση. Είναι σημαντικό να εστιάζουμε περισσότερο στην γνώση και στην αξία της για το παιδί μας παρά στην βαθμοθηρία, η οποία συνδέεται με την τελειοθηρία - η οποία μπορεί να γίνει αρκετά «επώδυνη» και «επικίνδυνη» για ένα παιδί σε ψυχοσυναισθηματικό επίπεδο."

  • Μου αρέσει 2
Link to comment
Share on other sites

πρίν από 6 λεπτά , Niki81 είπε:

Κοριτσια...σε οποιον δεν αρεσει αυτή η χωρα...τα μπογαλάκια του και σε άλλη παραλια.

 

Παντου αδικημένους βλέπετε...παντου ρουσφέτια βλέπετε...παντου αναξιους βλέπετε.Ελεος.Υπαρχουν χιλιαδες ανθρωποι που προσπαθησαν,σπουδασαν,πετυχαν.Αν εσεις παντου αποτυχημένους βλέπετε και παντου αδικιες ζειτε τοτε να ελέγξετε με τι ανθρώπους συναναστρέφεστε.

 

Αυτό καταλαβαίνεις από δύο ανθρώπους που ζουν και εργάζονται σε αυτή τη χώρα;

Έχεις επίγνωση της ιδιωτικής αγοράς εργασίας και των κανόνων της; Ξέρεις ότι στους περισσότερους δήμους αν δεν έχεις γνωστό δεν μπορείς να κάνεις καν δίμηνη σύμβαση για κλάδο ΥΕ; 

Από τη μία μας τη λες ότι κάνουμε τα στραβά μάτια στην ανικανότητα των δασκάλων, από την άλλη όταν λέμε ότι το αναγνωρίζουμε, μας λες ότι βλέπουμε παντού ανάξιους. Κοίτα να δεις που ζούμε στη γη της επαγγελίας, που αυτός που παίρνει με άριστα το πτυχίο του βρίσκει όλες τις πόρτες ανοιχτές, που υπάρχει αξιοκρατία σε όλους τους τομείς και δε το ξέραμε! 

 

Προσωπικά είμαι απολύτως ευχαριστημένη από την επαγγελματική μου πορεία, σε καιρό κρίσης όχι μόνο δεν έψαχνα για δουλειά αλλά είχα και πρόοδο, αναγνωρίζω ότι είμαι προνομιούχα σε σχέση με το τι γίνεται στην υπόλοιπη αγορά και πραγματικά πιστεύω ότι υπάρχουν ευκαιρίες να επιτύχει κανείς σε αυτή τη χώρα με τα σημερινά δεδομένα. Αυτό δε σημαίνει ότι θα κάνω τα στραβά μάτια να τα ρίχνω όλα σε μια κυβέρνηση, ούτε επειδή είμαι εγώ καλά να λέω ότι έτσι είναι για όλους. Οι αυτοκτονίες έχουν αυξηθεί, το ποσοστά των οικογενειών στο όριο της φτώχιας έχει αυξηθεί, η ανεργία έχει αυξηθεί αλλά όοοοχι, εμείς είμαστε που βλέπουμε παντού μόνο τα άσχημα. 

  • Μου αρέσει 2
Link to comment
Share on other sites

Guest
Το θέμα αυτό είναι κλειστό για νέες απαντήσεις
×
×
  • Δημιουργία νέου...