Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Σημαία


Recommended Posts


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 237
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Πολλές φορές το να παραθέτουμε αποσμάσματα αλλοιώνει την συνολική και πραγματική εικόνα. Για όσους θέλουν λοιπόν να ενημερωθούν ας δουν τι γινόταν και πιο πριν, εκτός αν μας ενδιαφέρει να δούμε από ένα σημείο και μετά! :)


"Η παράδοση των μαθητικών παρελάσεων είναι πολύ παλιά στη χώρα μας. Οι ρίζες της φθάνουν στον προηγούμενο αιώνα. Οι πρώτοι που παρέλαυναν ήταν οι φοιτητές σε στιγμές εθνικής κινητοποίησης. Τα σχολεία εμφανίζονται παραταγμένα στην εθνική εορτή της 25ης Μαρτίου 1924, ημέρα που συνέπιπτε με την ανακήρυξη της Δημοκρατίας. Τα επόμενα χρόνια ανφέρονται μόνο πρόσκοποι και μαθητές στρατιωτικών σχολών που πλαισιώνουν τη στρατιωτική παρέλαση. Το 1932 στην Αθήνα τα σχολεία συμμετέχουν μαζί με τους προσκόπους, τη “φρουρά της πόλης” και τις “εθνικιστικές οργανώσεις” σε παρέλαση ενώπιον επισήμων στον Αγνωστο Στρατιώτη".


Το Μνημείο του άγνωστου στρατιώτη βρίσκεται στην πλατεία Συντάγματος, μπροστά από το κτίριο της Βουλής των Ελλήνων. Κατασκευάστηκε τη δεκαετία του 1930 και, όπως όλα τα μνημεία αυτού του τύπου, είναι ένα κενοτάφιο προς τιμή των πεσόντων στους πολέμους.


Το πως λοιπόν "εκμεταλλεύτηκαν" κάποιοι μετά την μαθητική παρέλαση για ιδίους σκοπούς, όπως πχ ο Μεταξάς στον οποίο αναφέρεσαι  είναι άλλο πράγμα και άλλο πράγμα πως ξεκίνησε η πρώτη μαθητική παρέλαση.


Με τα παραπάνω σου απαντώ στο ερώτημά σου: "Τελος, να ρωτήσω όλες εσάς που υποστηρίζετε με τόσο σθένος τις παρελάσεις, ξέρετε πώς, πότε και γιατί δημιουργήθηκαν;;;
Σου απαντώ λοιπόν: ναι ξέρουμε, εσύ ξέρεις ??? και με κανένα σθένος δεν υποστηρίζουμε κάτι, την άποψή μας λέμε!


Και το θέμα που συζητάμε είναι η σημαία αλλά επειδή θέλετε να το πάτε και ένα βήμα παραπέρα που είναι και οι παρελάσεις, η πρώτη μαθητική παρέλαση έγινε ενώπιον του Αγνωστου στρατικώτη που αντιπροσωπεύει όλους τους πεσόντες στους πολέμους.
Έτσι για να ξέρουμε τι ρωτάμε και τι απαντάμε!

Επεξεργάστηκαν by zaxaroulini
  • Μου αρέσει 3

"Λευτεριά στο zaxaroulini!!!"

Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς, καθεμια μιλάει για τον εαυτό της, @Lenia16 

 

Δεύτερον, @ΜΑΡΙΤΑ, ποστάρεις ένα απόσπασμα άρθρου, που παρουσιάζει μια διαστρεβλωμένη πραγματικότητα, για να υποστηρίξει την άποψή του ο συντάκτης (χωρίς καν λινκ, από πού το πήρες, ποιος το έγραψε, αλλά τεσπα)...μην το παρουσιάζεις σε μας εδώ λοιπόν σαν να είναι καμια αδιαμφισβήτητη αλήθεια και σαν να είμαστε τίποτα ανιστόρητα πρόβατα, που περιμέναμε το φόρουμ για να ενημερωθούμε και να σχηματίσουμε άποψη στα 40φευγα μας.

 

Τι μανία είναι αυτή με την παρέλαση και τη σημαία...μην πηγαίνετε, μη στέλνετε τα παιδιά σας και μην ασχολείστε επιτέλους, αφού σας χαλάει τόσο πολύ.

  • Μου αρέσει 3
Link to comment
Share on other sites

"Με τη λήξη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου οι μαθητικές παρελάσεις καταργήθηκαν στο σύνολο των δυτικών κρατών της Ευρώπης.  Στην Ελλάδα ωστόσο, οι μαθητικές παρελάσεις που επέβαλε ο Μεταξάς συνεχίζονται μέχρι τις μέρες μας. Οι κυβερνήσεις της μεταπολίτευσης δεν αμφισβήτησαν την αναγκαιότητα των υποχρεωτικών μαθητικών παρελάσεων, αλλά προσπάθησαν να απαλύνουν τις ακρότητες του στρατιωτικού καθεστώτος και να προσαρμόσουν τον καταναγκασμό στα “δημοκρατικά ήθη”." Από την Αργολική Αρχειακή Βιβλιοθήκη Ιστορίας και Πολιτισμού.

@zaxaroulini η @ΜΑΡΙΤΑ έχει δίκιο γιατί αυτό που αναφέρεις εσύ όντως ισχύει, αλλά αυτές οι παρελάσεις είχαν τοπική πρωτοβουλία κ δεν ήταν πανελλαδικές ούτε υποχρεωτικές όπως σήμερα.

Χαλαρώστε λίγο βρε κορίτσια, ούτε εσείς να τις διοργανωνατε.

  • Μου αρέσει 3
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

9 minutes ago, Lenia16 said:

"Με τη λήξη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου οι μαθητικές παρελάσεις καταργήθηκαν στο σύνολο των δυτικών κρατών της Ευρώπης.  Στην Ελλάδα ωστόσο, οι μαθητικές παρελάσεις που επέβαλε ο Μεταξάς συνεχίζονται μέχρι τις μέρες μας. Οι κυβερνήσεις της μεταπολίτευσης δεν αμφισβήτησαν την αναγκαιότητα των υποχρεωτικών μαθητικών παρελάσεων, αλλά προσπάθησαν να απαλύνουν τις ακρότητες του στρατιωτικού καθεστώτος και να προσαρμόσουν τον καταναγκασμό στα “δημοκρατικά ήθη”." Από την Αργολική Αρχειακή Βιβλιοθήκη Ιστορίας και Πολιτισμού.

@zaxaroulini η @ΜΑΡΙΤΑ έχει δίκιο γιατί αυτό που αναφέρεις εσύ όντως ισχύει, αλλά αυτές οι παρελάσεις είχαν τοπική πρωτοβουλία κ δεν ήταν πανελλαδικές ούτε υποχρεωτικές όπως σήμερα.

 

 

Εγώ απάντησα στο ερώτημα πως, πότε και γιατί ξεκίνησαν οι μαθητικές παρελάσεις, για να μην γράφονται ανακρίβειες, ότι τις ξεκίνησε ο Μεταξάς! η πρώτη μαθητική παρέλαση λοιπόν ξεκίνησε έτσι, στην Αθήνα και με αυτό το σκοπό!

Επίσης, συνοδεύονται με κατάθεση στεφάνων σε μνημεία πεσόντων, απαγγελίες και διάφορα άλλα (μην κουράσω) .. το ότι έγιναν και στην δικτατορία δεν σημαίνει ότι τις ξεκίνησε ο Μεταξάς και η χούντα και όλοι μετά απλώς "φοβήθηκαν" να τις καταργήσουν! μην τρελαθούμε κιόλας.

Επεξεργάστηκαν by zaxaroulini
  • Μου αρέσει 3

"Λευτεριά στο zaxaroulini!!!"

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορω να καταλαβω γιατι αντιδρατε τοσο εντονα. Η @ΜΑΡΙΤΑ παρεθεσε ενα αποσπασμα, το οποιο μπορουμε να της ζητησουμε να μας υποδειξει την πηγη του, χωρις να τσουβαλιαζουμε ολους αυτους που ειναι εναντια στις παρελασεις. Αν ειχατε λιγο ανοιχτους οριζοντες δεν θα εισασταν τοσο αντιδραστικες σε αυτην την αποψη και θα βλεπατε πιο καθαρα οτι γραφει 

4 ώρες πρίν, ΜΑΡΙΤΑ είπε:

Ομως για πρώτη φορά η μαθητική παρέλαση παίρνει χαρακτήρα επίσημο και συμπληρωματικό ως προς τη στρατιωτική, από το 1936. Το Μάρτιο της χρονιάς αυτής παρελαύνουν τα σχολεία επικεφαλής της πομπής, μπροστά στον Μεταξά και τον Βασιλιά

Δεν γραφει οτι ηταν η πρωτη παρελαση, αλλα η πρωτη ως επισημη εκδηλωση των μαθητων. Επισης, @zaxaroulini θα μπορουσες να παραθεσεις και το υπολοιπο κειμενο της πηγης σου, οπου αναφερει με BOLD

2 ώρες πρίν, zaxaroulini είπε:

Η παράδοση των μαθητικών παρελάσεων είναι πολύ παλιά στη χώρα μας. Οι ρίζες της φθάνουν στον προηγούμενο αιώνα. Οι πρώτοι που παρέλαυναν ήταν οι φοιτητές σε στιγμές εθνικής κινητοποίησης. Τα σχολεία εμφανίζονται παραταγμένα στην εθνική εορτή της 25ης Μαρτίου 1924, ημέρα που συνέπιπτε με την ανακήρυξη της Δημοκρατίας. Τα επόμενα χρόνια ανφέρονται μόνο πρόσκοποι και μαθητές στρατιωτικών σχολών που πλαισιώνουν τη στρατιωτική παρέλαση. Το 1932 στην Αθήνα τα σχολεία συμμετέχουν μαζί με τους προσκόπους, τη “φρουρά της πόλης” και τις “εθνικιστικές οργανώσεις” σε παρέλαση ενώπιον επισήμων στον Αγνωστο Στρατιώτη. Από το 1936 η μαθητική παρέλαση, που έγινε μπροστά από το βασιλια Γεώργιο και τον πρωθυπουργό Μεταξα έλαβε επίσημο χαρακτήρα. Την περίοδο της δικτατορίας του Μεταξά οι παρελάσεις μαθητών και φαλαγγιτών (μελών της ΕΟΝ)προσέλαβαν μεγάλη σημασία και συνδέθηκαν με τη στρατιωτική παρέλαση. Η πρακτική των μαθητικών παρελάσεων εξακολούθησε κατά την εμφυλιοπολεμική περίοδο και έπειτα έως και μετά τη μεταπολίτευση.

Επιβεβαιωνονται αυτα που γραφειη ΜΑΡΙΤΑ, αλλα βεβαια, παιρνουμε οτι μας συμφερει για να φανουμε οτι ξερουμε καλυτερα.

 

Μπορει πλεον η παρελαση να θεωρειται οτι "τιμα" τους αγωνες των προγονων, αλλα το θεμα ειναι οτι η παρελαση, σαν πραξη ξεκινησε απο τον στρατο. Οσο και να μην θελουμε να το δεχτουμε ειναι μια εκδηλωση στρατιωτικου χαρακτηρα, απο αρχαιοτατων χρονων με σκοπο την επιδειξη δυναμης. Τους αγωνες μπορουμε να τους τιμουμε καθημερινα, στην ζωη μας, χωρις να ειναι απαραιτητη η πασαρελα μπροστα στους επισημους. Το εχουμε συνηθισει πλεον γιατι γινεται πανω απο εναν αιωνα (οπως και πολλα αλλα "μη αμφισβητησιμα"), αλλα το θεμα ειναι να ξερουμε την ριζα και να μην εθελοτυφλουμε για να νιωθουμε καλυτερα που τα παιδια μας παρελαυνουν σαν στρατιωτακια μπροστα σ'αυτους που τους κλεβουν την ζωη. Μπορούμε να διαφωνούμε με κάτι, αλλά αν το δούμε λίγο σφαιρικά θα μπορούμε να δεχτούμε την άλλη άποψη χωρίς να κατηγορούμενος αμέσως τους συνομιλητές μας. Επίσης, μπορεί  να γινομαι κουραστικη, αλλα θα μπορούσατε να συμμετέχετε και στη συζήτηση για την απαγορευμένη εκπαίδευση, για να δούμε τι μπορούμε να αλλάξουμε ώστε να γίνει η εκπαίδευση στην Ελλάδα καλυτερη, μιας που βλέπω ότι έχουν αναφερθεί θέματα (όπως η βαθμολόγηση) που θα μπορούσαν να αναπτυχθούν στην ενότητα που τα αφορά.

Επεξεργάστηκαν by Sentir...natureza
  • Μου αρέσει 2
 
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Lenia16 said:

"Με τη λήξη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου οι μαθητικές παρελάσεις καταργήθηκαν στο σύνολο των δυτικών κρατών της Ευρώπης.  Στην Ελλάδα ωστόσο, οι μαθητικές παρελάσεις που επέβαλε ο Μεταξάς συνεχίζονται μέχρι τις μέρες μας. Οι κυβερνήσεις της μεταπολίτευσης δεν αμφισβήτησαν την αναγκαιότητα των υποχρεωτικών μαθητικών παρελάσεων, αλλά προσπάθησαν να απαλύνουν τις ακρότητες του στρατιωτικού καθεστώτος και να προσαρμόσουν τον καταναγκασμό στα “δημοκρατικά ήθη”." Από την Αργολική Αρχειακή Βιβλιοθήκη Ιστορίας και Πολιτισμού.

@zaxaroulini η @ΜΑΡΙΤΑ έχει δίκιο γιατί αυτό που αναφέρεις εσύ όντως ισχύει, αλλά αυτές οι παρελάσεις είχαν τοπική πρωτοβουλία κ δεν ήταν πανελλαδικές ούτε υποχρεωτικές όπως σήμερα.

Χαλαρώστε λίγο βρε κορίτσια, ούτε εσείς να τις διοργανωνατε.

 

Εμείς τουλάχιστον δεν λέμε ανακρίβειες για να υποστηρίξουμε την άποψή μας! Και αρκετά χαλαρές είμαστε! Την ιστορία φίλη μου ο καθένας όπως θέλει την παρουσιάζει, από την σφαγή της Σμύρνης που τελικά ένας συνωστισμός ήταν μωρέ, και άλλα πολλά. Και επειδή κάποιοι εδώ μέσα μπορεί να έχουμε τελειώσει και καμία Φιλοσοφική και να έχουμε μελετήσει ιστορία όπως την διδάσκει το Ελληνικό Δημόσιο Πανεπιστήμιο, μπορεί και να μας βγαίνουν και λίγο τα ματάκια μας, με αυτά που διαβάζουμε! :)

  • Μου αρέσει 1

"Λευτεριά στο zaxaroulini!!!"

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 15 λεπτά , Niki81 είπε:

Στασου!Μυγδαλα!

Τι θες να πεις στα ελληνικά;

1 hour ago, zaxaroulini είπε:

 

Εμείς τουλάχιστον δεν λέμε ανακρίβειες για να υποστηρίξουμε την άποψή μας! Και αρκετά χαλαρές είμαστε! Την ιστορία φίλη μου ο καθένας όπως θέλει την παρουσιάζει, από την σφαγή της Σμύρνης που τελικά ένας συνωστισμός ήταν μωρέ, και άλλα πολλά. Και επειδή κάποιοι εδώ μέσα μπορεί να έχουμε τελειώσει και καμία Φιλοσοφική και να έχουμε μελετήσει ιστορία όπως την διδάσκει το Ελληνικό Δημόσιο Πανεπιστήμιο, μπορεί και να μας βγαίνουν και λίγο τα ματάκια μας, με αυτά που διαβάζουμε! :)

Καλά κ εμάς μας βγαίνουν τα ματάκια μας με αυτά που διαβάζουμε κ χωρίς να έχουμε τελειώσει τη φιλοσοφική.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

23 ώρες πρίν, Αννα 35 είπε:

Δυσκολεύομαι παρα πολυ να παρακολουθήσω το θέμα, παρότι παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον.

Απλά να προσθέσω πως όσα πτυχία, μεταπτυχιακά, διδακτορικά, μεταδιδακτορικά, επαίνους και αριστεία κι αν έχει κανείς, αν δε διαθέτει στοιχειώδη κοινωνική παιδεία, όλα αυτά απλώς πέφτουν στο κενό.

Οποτε να τα σκισουμε ολοι τα πτυχια μας γιατι δεν εχουν κανεναν νοημα! 

 

Τοτε προς τι ολες κανατε αναφορα στην μορφωση σας, στους επαινους σας, στα αριστεια σας ακομα και στην μορφωση των γονιων σας?? Μαλιστα οι περισσοτερες που δεν ενδιαφερεστε, υποτιθεται για τα Αριστεια!!!

 

Εγω προτεινω κληρωση παντου σε ολους τους τομεις. 

 

 

 

Επεξεργάστηκαν by ΛΕΜΟΝΙΑ2
  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

On 20/10/2017 at 2:44 ΜΜ, Έσπερος είπε:

Ζούμε σε μια χώρα την 7η χρονιά των μνημονίων, υπάρχει γύρω μας ανεργία, βλέπουμε κόσμο να τρώει σε συσσίτια και να ψωνίζει σε κοινωνικά παντοπωλεία, βλέπουμε ότι το σχολείο του παιδιού μας δεν έχει δασκάλους, βλέπουμε ότι οι μορφωμένοι νέοι (να τους πω άριςτους;) της χώρας φεύγουν μαζικά στο εξωτερικό.

Καλε αυτα τα εγραψα εγω  για  σενα, που ελεγες οτι κανεις λαντζα, σαν εκπαιδευτικος με τοσο πτυχια που εχεις και δε σε εκαναν απευθειας προισταμενη!!!   

 

Σαν  συνεχεια της εγκυκλιου για την σημαια,  προαισθανομαι εγκυκλιο με την κληρωση των εκπαιδευτικων, για να εξαμολυνθει τελειως το κλιμα στα σχολεια και με μαθητες και με  καθηγητες. 

 

Επεξεργάστηκαν by ΛΕΜΟΝΙΑ2
Link to comment
Share on other sites

Κατάθεση στεφάνου στο μνημείο πεσόντων την παραμονή της παρέλασης και πανηγυρική δοξολογία στον μητροπολητικό ναό, ανήμερα, πριν την έναρξη. 

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

πρίν από 33 λεπτά , ΛΕΜΟΝΙΑ2 είπε:

Οποτε να τα σκισουμε ολοι τα πτυχια μας γιατι δεν εχουν κανεναν νοημα! 

 

Τοτε προς τι ολες κανατε αναφορα στην μορφωση σας, στους επαινους σας, στα αριστεια σας ακομα και στην μορφωση των γονιων σας?? Μαλιστα οι περισσοτερες που δεν ενδιαφερεστε, υποτιθεται για τα Αριστεια!!!

 

Εγω προτεινω κληρωση παντου σε ολους τους τομεις. 

 

 

 

Κατά πρώτον η συγκεκριμένη ανάρτηση αφορά τη δική μου άποψη και δεν αποτελεί εκπεφρασμένη αντίληψη της μια ή της άλλης πλευράς.

Κατά δεύτερον, εγώ δεν τάσσομαι με καμία πλευρά γιατί τυγχάνει να συμφωνώ σε επιμέρους σημεία εκατέρωθεν και να διαφωνώ σε άλλα.

Τέλος, ναι θεωρώ πως όσα πτυχία και τίτλους και αν έχει κανείς αν δεν ξέρει να συμπεριφερθεί με ευγένεια και διακριτικότητα, αν δεν μπορεί να διεξάγει ουσιαστικό διάλογο, αν δεν μπορεί να σεβαστεί το συναδελφο του, το φίλο του, τον εκάστοτε άνθρωπο που έχει απέναντι του, αν πνίγεται στην υπεροψία και τον εγωισμό, τότε όλα αυτά τα πτυχία είναι άχρηστα. Μπορεί να του έχουν εξασφαλίσει καλή δουλειά, ωραίο σπίτι, εξοχικό και αυτοκίνητο, όμως δεν του έχουν εξασφαλίσει αξιοπρέπεια.

  • Μου αρέσει 2

Ο τρόπος που σε αντιμετωπίζει η ζωή είναι ένας ανελέητος καθρέφτης του τρόπου που εσύ αντιμετωπίζεις τη ζωή.

Link to comment
Share on other sites

Πρώτο απόσπασμα: http://www.iefimerida.gr/news/326988/25i-martioy-pos-kathierothike-os-ethniki-eorti-pote-eginan-oi-protes-parelaseis

Δεύτερο απόσπασμα: https://argolikivivliothiki.gr/2013/10/22/parelasi/

Τρίτο απόσπασμα: http://www.24grammata.com/?p=18748

 

Όλα τα αποσπάσματα -ακόμα και αυτό που παράθεσες εσύ ζαχαρένια- λένε ότι ότι για πρώτη φορά η μαθητική παρέλαση παίρνει χαρακτήρα επίσημο και συμπληρωματικό ως προς τη στρατιωτική από το 1936 με τον Μεταξά. Εγώ είπα ποιος την καθιέρωσε επίσημα στην χώρα μας και όχι πότε εφευρέθηκε.

 

Αλλά και μόνο που ένας δικτάτορας την επέβαλε στους μαθητές-πολίτες του και χαιρόταν που έβλεπε το έθνος του με ίδια ρούχα και βήμα, μου φτάνει για να τις αντιπαθώ. Ανατριχιάζω και μόνο με τη σκέψη δηλαδή.

 

Τέλος, καλέ εννοείται ότι δεν  πηγαίνουμε να τις δούμε και δεν θα κάνουν τα παιδιά μας, αλλά τη γνώμη μας φυσικά και μπορούμε να την λέμε και φυσικά δε μπορώ να τις αγνοώ. 

Νόμιζα ότι είχαμε δημοκρατία, έκανε λάθος;

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

3 ώρες πρίν, Αννα 35 είπε:

Μπορεί να του έχουν εξασφαλίσει καλή δουλειά, ωραίο σπίτι, εξοχικό και αυτοκίνητο, όμως δεν του έχουν εξασφαλίσει αξιοπρέπεια.

Ειναι γνωστο σε ολους οτι με την απαξιωση των ΠΕ κλαδων  απο τις εκαστοτε κυβερνησεις που  εχει ξεκινησει εδω και πολλα πολλα χρονια πριν-τουλαχιστον μια 20-ετια,  τα πτυχια δεν αρκουν συνηθως  για να εξασφαλισουν καλη δουλεια, εξοχικο, ωραιο-σπιτι. 

Αρκει καποιος να κοιταξει το μισθολογιο των Δημοσιων υπαλληλων και θα καταλαβει. 

Ομως η γνωση που επιβεβαιωνεται με τα πτυχια δεν χανει ποτε την αξια της , οση προσπαθεια και να γινεται. 

 

Η αξιοπρεπεια ειναι ενα αλλο κεφαλαιο και δεν εχει να κανει με τα πτυχια. 

 

 

 

 

 

 

 

Επεξεργάστηκαν by ΛΕΜΟΝΙΑ2
  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

On 20/10/2017 at 3:39 ΜΜ, krakenaki είπε:

 

4)   Κάπου διάβασα ότι οι άριστοι μαθητές έχουν επίγνωση του ιστορικού γεγονότος που εορτάζεται στις εθνικές επετείους και πραγματικά ξαφνιάστηκα. Πως είναι δυνατόν να γνωρίζει ένας μαθητής της έκτης δημοτικού τη σημασία της 28ης Οκτωβρίου όταν το βιβλίο της ιστορίας ξεκινάει από την άλωση της Κων/πολης και στο τελευταίο κεφάλαιο αναφέρεται σε 2 σελίδες ο β ΠΠ. Το ίδιο και χειρότερα ισχύει  για την 17 Νοέμβρη. Μόνο για την 25η Μαρτίου θα μπορούσαμε να ισχυριστούμε ότι οι μαθητές γνωρίζουν τα κυριότερα ιστορικά γεγονότα αναφορικά με την ελληνική επανάσταση αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να κατανοήσουν το βάρος που φέρει το σύμβολο της σημαίας για τον απλούστατο λόγο ότι δεν είναι σε θέση ηλικιακά να το αντιληφθούν. Η σημαία πρεσβεύει τους αγώνες, τις αξίες και τα ιδανικά αυτής της χώρας και πραγματικά είναι αστείο να θεωρεί κάποιος ότι εξυμνεί πατριωτικά αισθήματα σε ένα άριστο μαθητή  και μάλιστα της έκτης δημοτικού.

 

Για τους λόγους που παρέθεσα στο 4) δεν συμφωνώ ούτε με την κλήρωση τη θεωρώ εξίδου προβληματική μέθοδο. Η λύση για μένα θα ήταν είτε να καταργηθούν οι μαθητικές παρελάσεις, μιλάω καθαρά για τις μαθητικές,  είτε σημαιοφόρος να είναι ένας δάσκαλος ή ο διευθυντής του σχολείου και παραστάτες οι μαθητές. Οι σχολικές δε εορτές να διοργανώνονται μέσα από ένα κλίμα ομαδικότητας όπου το κάθε παιδί θα συμμετέχει και θα συμβάλει ανάλογα με τις ικανότητες του ωστε να γίνει πιο αντιληπτό και κατανοητό το νόημα της εορτής.

 

 

 

Ενας μαθητης μπορει να γνωριζει την ιστορια της 28η Οκτωβριου απο τις γιορτες  τις ομιλιες , τα  ποιηματα και απο την ενημερωση των δασκαλων που  γινεται συνηθως τις προηγουμενες ημερες. Αρκει να εχει λιγο ενδιαφερον για μαθηση.  

Το παιδι μου απο τον παιδικο ηξερε τι γιορταζουμε. Μας ελεγε την ιστορια σαν παραμυθακι. 

 

Τον συνειρμο να καταργηθει η μαθητικη παρελαση επειδη δεν μας αρεσει ο τροπος επιλογης του σημειοφορου, αδυνατω να τον καταλαβω. Μηπως τελικα το εχετε πολυ μαγαλοποιησει το  θεμα στο μυαλο σας?  Δεν θυμαμαι καν ποιος ηταν ο σημειοφορος   στην 6η Δημοτικου.

Τα παιδια του Δημοτικου χαιρονται πολυ με την παρελαση και ας μην ειναι σημειοφοροι. 

 

 

 

Επεξεργάστηκαν by ΛΕΜΟΝΙΑ2
  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ΛΕΜΟΝΙΑ2 είπε:

Ενας μαθητης μπορει να γνωριζει την ιστορια της 28η Οκτωβριου απο τις γιορτες  τις ομιλιες , τα  ποιηματα και απο την ενημερωση των δασκαλων που  γινεται συνηθως τις προηγουμενες ημερες. Αρκει να εχει λιγο ενδιαφερον για μαθηση.  

Το παιδι μου απο τον παιδικο ηξερε τι γιορταζουμε. Μας ελεγε την ιστορια σαν παραμυθακι. 

 

Τον συνειρμο να καταργηθει η μαθητικη παρελαση επειδη δεν μας αρεσει ο τροπος επιλογης του σημειοφορου, αδυνατω να τον καταλαβω. Μηπως τελικα το εχετε πολυ μαγαλοποιησει το  θεμα στο μυαλο σας?  Δεν θυμαμαι καν ποιος ηταν ο σημειοφορος   στην 6η Δημοτικου.

Τα παιδια του Δημοτικου χαιρονται πολυ με την παρελαση και ας μην ειναι σημειοφοροι. 


 

 

 

Εγώ πάντως θεωρώ ότι ένα εντεκάχρονο δεν έχει την ωρίμανση ώστε να αντιληφθεί τα ιστορικά γεγονότα ακόμα και αν έχουν προηγηθεί ομιλίες ποιήματα και συζητήσεις, μπορεί να τα μάθει αλλά να τα κατανοήσει όχι σε καμία περίπτωση. Άποψή μου βέβαια!

 

Πέρα από το ότι η Μαριτα ανέφερε τη χρονολογία που καθιερώθηκε επίσημα η μαθητική παρέλαση και ποιο σκοπό εξυπηρετούσε και όχι πότε πρωτοεμφανίστηκε, εγώ θα ήθελα να ρωτήσω για το τώρα πραγματικά εσείς που τις υπερασπίζεστε είστε ευχαριστημένες με τις σημερινές μαθητικές παρελάσεις; Βλέποντας την εικόνα μαθητριών (γυμνασίου και λυκείου) να παρελαύνουν με μίνι φούστες, δωδεκάποντα, πουκάμισα στενά και ανοιχτά ώστε φαίνεται το μπούστο και μακιγιάζ νυχτερινής εξόδου νιώθετε υπερηφάνεια για αυτό το θέαμα; Είναι αντιπροσωπευτική η εικόνα αυτή ως προς το γεγονός της εθνικής εορτής;

Μήπως τελικά έχει χαθεί κάπου το νόημα του εορτασμού και από παρέλαση έχει καταντήσει πασαρέλα όπως πολύ σωστά ανέφερε και η sentir;

Χαχα! Και εδώ είναι το οξύμωρο της υπόθεσης μηλάμε για αριστούχες!

Επεξεργάστηκαν by krakenaki
  • Μου αρέσει 3
Link to comment
Share on other sites

Eπειδη καποιοι μαθητες δεν σεβονται την παρελαση  δεν σημαινει οτι χανει την  αξια της  και το σκοπο της.

 

Επισης η παρελαση δεν γινεται για τους επισημους, η για τους  "βλαχοδημαρχους",  αλλα προς τιμη των πεσοντων ηρωων που θυσιασαν τη ζωη τους για να ζουμε εμεις  ελευθεροι και να εχουμε δημοκρατια. Σε ανταλλαγμα εμεις  σημερα  δυσκολευομαστε ακομα και να παρελασουμε προς τιμην τους! 

Αυτο ειναι πολυ χειροτερο απο τις μαθητριες που φορουν κοντη φουστα. 

 

 

 

 

 

 

 

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πρίν, ΛΕΜΟΝΙΑ2 είπε:

Eπειδη καποιοι μαθητες δεν σεβονται την παρελαση  δεν σημαινει οτι χανει την  αξια της  και το σκοπο της.

 

Επισης η παρελαση δεν γινεται για τους επισημους, η για τους  "βλαχοδημαρχους",  αλλα προς τιμη των πεσοντων ηρωων που θυσιασαν τη ζωη τους για να ζουμε εμεις  ελευθεροι και να εχουμε δημοκρατια. Σε ανταλλαγμα εμεις  σημερα  δυσκολευομαστε ακομα και να παρελασουμε προς τιμην τους! 

Αυτο ειναι πολυ χειροτερο απο τις μαθητριες που φορουν κοντη φουστα. 

 

Δε νομίζω ότι ποτέ κανείς μαθητής ειχε το συναίσθημα ότι τιμά κάποιον πεσόντα κάνοντας παρέλαση. Ανεξάρτητα από το αν ήταν 5 χρονιές μετεξεταστέος ή αριστουχος, αριστερός ή δεξιός ή δεν ξέρω τι άλλο.

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πρίν, ΛΕΜΟΝΙΑ2 είπε:

Eπειδη καποιοι μαθητες δεν σεβονται την παρελαση  δεν σημαινει οτι χανει την  αξια της  και το σκοπο της.

 

Επισης η παρελαση δεν γινεται για τους επισημους, η για τους  "βλαχοδημαρχους",  αλλα προς τιμη των πεσοντων ηρωων που θυσιασαν τη ζωη τους για να ζουμε εμεις  ελευθεροι και να εχουμε δημοκρατια. Σε ανταλλαγμα εμεις  σημερα  δυσκολευομαστε ακομα και να παρελασουμε προς τιμην τους! 

Αυτο ειναι πολυ χειροτερο απο τις μαθητριες που φορουν κοντη φουστα. 

 

 

 

 

 

 

 

Μα δε μιλάμε για κάποιους μαθητές αλλά για την πλειοψηφία των μαθητών. Μην κρίνετε εξ ιδίων τα αλλότρια βάσει του ήθους των δικών σας των παιδιών, δείτε λίγο την γενικότερη εικόνα που αντικατροπτίζει την σημερινή κοινωνία. Παιδιά χωρίς αυτοεκτίμηση και αξιοπρέπεια, με έλλειψη αισθητικής και αυτογνωσίας κατακλύζουν τα σχολεία. Πρόθεσή μου δεν είναι να περιορίζομαι στο καλούπι του γονιού, αλλά να μπαίνω και στη θέση του πολίτη, του κοινωνού που ενδιαφέρεται για το συνολικό καλό της κοινωνίας στοχεύοντας στο συνανήκειν, όχι μόνο στην εξέλιξη και πρόοδο του παιδιού μου. Η γνώση είναι πολύ σημαντικό εφόδιο για την εξέλιξη του ανθρώπου, αλλά ο πολιτισμός προάγεται με γνώμονα τη συλλογικότητα και την ευθύνη να μοιράζεται η γνώση.

Τέλος αυτό που κατά την γνώμη μου πιστεύω ότι βγαίνει ως συμπέρασμα σύμφωνα με τα γραφόμενά σας είναι η ανάδειξη των δικών σας πατριωτικών αισθημάτων. Εκφράζετε την δική σας αντίληψη και ιδεολογία για τα σύμβολα, την ιστορία, τους εορτασμούς, τα οποία είναι πάρα πολύ όμορφα να ακούγονται και να γράφονται, αλλά δεν έχουν καμία σχέση με την προβληματική διάσταση του θεσμού των μαθητικών παρελάσεων και κυρίως δεν έχουν καμία σχέση με τον συμπεριφορισμό των παιδιών.

3 ώρες πρίν, Sentir...natureza είπε:

Θα μπορουσαμε να τιμησουμε αυτους που αγωνιστηκαν για την ελευθερια, αν προσπαθουσαμε να κανουμε τα παιδια μας πιο ελευθερα, γιατι τωρα δεν ειναι...Μπορει να μην εχουμε ξεκαθαρη χουντα (που για μενα ειναι αρκετα ξεκαθαρη), αλλα τα παιδια μας δεν βιωνουν ελευθερια, ειδικα στο σχολειο (μιας που το θεμα αφορα το σχολειο). Αν ειμασταν προθυμοι να βοηθησουμε τα παιδια μας να ζησουν (και να δημιουργησουν) σε μια καλυτερη κοινωνια, τοτε δεν θα στεκομασταν τοσο πολυ σε μια εκδηλωση που γινεται 2 φορες τον χρονο, αλλα θα ψαχνομασταν και θα αγωνιζομασταν καθε μερα για να ανεβασουμε το επιπεδο της εκπαιδευσης, ωστε να δημιουργουνται καλυτεροι ανθρωποι με αρετες, και οχι υποδουλωμενες μηχανες στα γραναζια της εργασιακης δουλείας για δυο δεκαρες. Αν ενδιαφερομασταν πραγματικα για την ελευθερια που επικαλειστε συνεχεια οτι οφειλουμε στους πεσουντες και αν σεβομασταν πραγματικα τα παιδια μας, δεν θα σταματουσαμε να προσπαθουμε να κανουμε αυτον τον τοπο καλυτερο, παιρνοντας παραδειγματα απο αλλες χωρες που το εχουν καταφερει και αγωνιζοντας να εφαρμοστουν στο περιβαλλον που ζουνε τα παιδια μας, και θα ζησουν τα παιδια των παιδιων μας κοκ.

 Αν ειμασταν προθυμοι να βοηθησουμε τα παιδια μας να ζησουν (και να δημιουργησουν) σε μια καλυτερη κοινωνια, τοτε δεν θα στεκομασταν τοσο πολυ σε μια εκδηλωση που γινεται 2 φορες τον χρονο, αλλα θα ψαχνομασταν και θα αγωνιζομασταν καθε μερα για να ανεβασουμε το επιπεδο της εκπαιδευσης, ωστε να δημιουργουνται καλυτεροι ανθρωποι με αρετες, και οχι υποδουλωμενες μηχανες στα γραναζια της εργασιακης δουλείας για δυο δεκαρες. 

 

Συμφωνώ και επαυξάνω!

  • Μου αρέσει 2
Link to comment
Share on other sites

Οσο ασχοληθήκαμε εμεις που διαφωνούμε με την κληρωση άλλο τοσο ασχοληθήκατε κι εσεις που συμφωνείτε.Οποτε ας αφήσουμε τα εσεις πουειστε προθυμοι να βοηθήσετε τα παιδια και ψάχνεστε..κι εμεις όχι.

  • Μου αρέσει 2
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, ΑΡΓΚ said:

 

Δε νομίζω ότι ποτέ κανείς μαθητής ειχε το συναίσθημα ότι τιμά κάποιον πεσόντα κάνοντας παρέλαση. Ανεξάρτητα από το αν ήταν 5 χρονιές μετεξεταστέος ή αριστουχος, αριστερός ή δεξιός ή δεν ξέρω τι άλλο.

 

Έχεις μιλήσει με όλους τους μαθητές ανά την ελληνική επικράτεια και κατέληξες σε αυτό το συμπέρασμα? :)

On 10/21/2017 at 8:08 PM, ΛΕΜΟΝΙΑ2 said:

Οποτε να τα σκισουμε ολοι τα πτυχια μας γιατι δεν εχουν κανεναν νοημα! 

 

Τοτε προς τι ολες κανατε αναφορα στην μορφωση σας, στους επαινους σας, στα αριστεια σας ακομα και στην μορφωση των γονιων σας?? Μαλιστα οι περισσοτερες που δεν ενδιαφερεστε, υποτιθεται για τα Αριστεια!!!

 

Εγω προτεινω κληρωση παντου σε ολους τους τομεις. 

 

 

 

 

Συμφωνώ και επαξαύνω! και μπορούμε να ξεκινήσουμε με τους εκπαιδευτικούς. Αφού δεν παίζουν ρόλο τα πτυχία και τα διδακορικά, όσοι έχουν τελειώσει την σχολή (και έχουν αξιολογηθεί και βαλμολογηθεί από πανεπιστημιακούς) να μπαίνουν σε κλήρωση, όταν είναι να καλυφτούν θέσεις, είτε τελείωσαν την σχολή σε 40 χρόνια και πήραν πτυχίο με βαθμό 5 είτε τελείωσαν την σχολή σε 4 χρόνια με άριστα! όλοι στην κλήρωση και ότι κάτσει, σωστά? αφού το θέμα είναι να υπάρχει κοινωνική παιδεία, τα άλλα περιττεύουν!

  • Μου αρέσει 1

"Λευτεριά στο zaxaroulini!!!"

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πρίν, ΑΡΓΚ είπε:

 

Δε νομίζω ότι ποτέ κανείς μαθητής ειχε το συναίσθημα ότι τιμά κάποιον πεσόντα κάνοντας παρέλαση. Ανεξάρτητα από το αν ήταν 5 χρονιές μετεξεταστέος ή αριστουχος, αριστερός ή δεξιός ή δεν ξέρω τι άλλο.

 

Εγώ που το είχα, πιάνομαι; Ή πρέπει να συμπληρωθεί εικοσάδα για να μετρήσει;

 

Υπάρχουν μαθητές δεξιοί κι αριστεροί; Δεν το είχα υπόψιν.

 

9 ώρες πρίν, Sentir...natureza είπε:

Θα μπορουσαμε να τιμησουμε αυτους που αγωνιστηκαν για την ελευθερια, αν προσπαθουσαμε να κανουμε τα παιδια μας πιο ελευθερα, γιατι τωρα δεν ειναι...Μπορει να μην εχουμε ξεκαθαρη χουντα (που για μενα ειναι αρκετα ξεκαθαρη), αλλα τα παιδια μας δεν βιωνουν ελευθερια, ειδικα στο σχολειο (μιας που το θεμα αφορα το σχολειο). Αν ειμασταν προθυμοι να βοηθησουμε τα παιδια μας να ζησουν (και να δημιουργησουν) σε μια καλυτερη κοινωνια, τοτε δεν θα στεκομασταν τοσο πολυ σε μια εκδηλωση που γινεται 2 φορες τον χρονο, αλλα θα ψαχνομασταν και θα αγωνιζομασταν καθε μερα για να ανεβασουμε το επιπεδο της εκπαιδευσης, ωστε να δημιουργουνται καλυτεροι ανθρωποι με αρετες, και οχι υποδουλωμενες μηχανες στα γραναζια της εργασιακης δουλείας για δυο δεκαρες. Αν ενδιαφερομασταν πραγματικα για την ελευθερια που επικαλειστε συνεχεια οτι οφειλουμε στους πεσουντες και αν σεβομασταν πραγματικα τα παιδια μας, δεν θα σταματουσαμε να προσπαθουμε να κανουμε αυτον τον τοπο καλυτερο, παιρνοντας παραδειγματα απο αλλες χωρες που το εχουν καταφερει και αγωνιζοντας να εφαρμοστουν στο περιβαλλον που ζουνε τα παιδια μας, και θα ζησουν τα παιδια των παιδιων μας κοκ.

 

Επειδή έχω την αίσθηση ότι γράφεις σε πρώτο πληθυντικό, αλλά μας απευθύνεσαι σε δεύτερο, θα μπορούσες να μας πεις τι κάνεις εσύ για όλα αυτά;

 

6 ώρες πρίν, krakenaki είπε:

Μα δε μιλάμε για κάποιους μαθητές αλλά για την πλειοψηφία των μαθητών. Μην κρίνετε εξ ιδίων τα αλλότρια βάσει του ήθους των δικών σας των παιδιών, δείτε λίγο την γενικότερη εικόνα που αντικατροπτίζει την σημερινή κοινωνία. Παιδιά χωρίς αυτοεκτίμηση και αξιοπρέπεια, με έλλειψη αισθητικής και αυτογνωσίας κατακλύζουν τα σχολεία. Πρόθεσή μου δεν είναι να περιορίζομαι στο καλούπι του γονιού, αλλά να μπαίνω και στη θέση του πολίτη, του κοινωνού που ενδιαφέρεται για το συνολικό καλό της κοινωνίας στοχεύοντας στο συνανήκειν, όχι μόνο στην εξέλιξη και πρόοδο του παιδιού μου. Η γνώση είναι πολύ σημαντικό εφόδιο για την εξέλιξη του ανθρώπου, αλλά ο πολιτισμός προάγεται με γνώμονα τη συλλογικότητα και την ευθύνη να μοιράζεται η γνώση.

Τέλος αυτό που κατά την γνώμη μου πιστεύω ότι βγαίνει ως συμπέρασμα σύμφωνα με τα γραφόμενά σας είναι η ανάδειξη των δικών σας πατριωτικών αισθημάτων. Εκφράζετε την δική σας αντίληψη και ιδεολογία για τα σύμβολα, την ιστορία, τους εορτασμούς, τα οποία είναι πάρα πολύ όμορφα να ακούγονται και να γράφονται, αλλά δεν έχουν καμία σχέση με την προβληματική διάσταση του θεσμού των μαθητικών παρελάσεων και κυρίως δεν έχουν καμία σχέση με τον συμπεριφορισμό των παιδιών.

 

1)Ποια η προβληματική διάσταση του θεσμού των μαθητικών παρελάσεων, κατά την άποψή σου;

 

2)Ποιες οι δικές σου ενέργειες ή, έστω, προτάσεις, για να επιτευχθούν αυτοί οι ευγενείς και ανώτεροι στόχοι (δεν ειρωνεύομαι) που θέτεις; Όταν εσύ, προσωπικά, μπαίνεις "στη θέση του πολίτη, του κοινωνού που ενδιαφέρεται για το συνολικό καλό της κοινωνίας στοχεύοντας στο συνανήκειν, όχι μόνο στην εξέλιξη και πρόοδο του παιδιού σου", όπως πολύ ωραία το έθεσες, τι ακριβώς κάνεις γι' αυτό; Επαναλαμβάνω πως ρωτάω με ειλικρινές ενδιαφέρον, 

 

3)Σε τι θα βοηθήσει η κατάργηση του θεσμού της μαθητικής παρέλασης, στην κακή συμπεριφορά των σημερινών μαθητών; Πώς ακριβώς μια τέτοια κίνηση θα συμβάλλει θετικά στη βελτίωση του ήθους τους;

Link to comment
Share on other sites

Guest
Το θέμα αυτό είναι κλειστό για νέες απαντήσεις
×
×
  • Δημιουργία νέου...