Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Υπερκινητικότητα στην τάξη!!!!!


omron

Recommended Posts

Dimina να με συγχωρείς αλλά ειπα εγω οτι το παιδί της κοπέλας χυμει νερά κατω και τραβάει τραπεζομάντηλα;Είπα τι επιτρεπω και τι δεν επιτρεπω εγω να κάνουν τα δικα μου παιδια...δεν υπονοησα πτι αυτά κάνει το παιδί.πως θα μπορούσα να πω κάτι τετοιο για ένα παιδί που δε γνωρίζω;

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 98
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Γιατί τόσο τζιζ η συμβουλευτική ρε παιδιά; και τετ α τετ έχω κάνει και η σχολή γονέων με βοήθησε πάρα πολύ. Είναι από τα καλύτερα πράγματα που έχω κάνει και σκοπεύω σύντομα να το ξανακάνω μόλις ελαφρύνει λιγάκι το πρόγραμμά μου.

FLcUp3.png0BQfp3.png
Link to comment
Share on other sites

Με τους συμμαθητές δεν έχει σχέση γιατί είναι μοναχικό παιδί. Η παράλληλη τον επαναφέρει όταν αφαιρείται και τον περιορίζει να μην σηκώνεται.

 

Σορυ δεν τα διάβασα ολα τα μυνηματα αλλα εδωςα σημασία σε αυτο.... Το παιδί δεν παίζει με αλλα παιδια ; Απο κοινωνικότητα γενικά πως παει; Αν του έχουν κανει κανονική αξιολόγηση ομάδα ειδικών και δεν βρήκαν τιποτα τότε κοιτα καλα την διατροφή του κατι τον πειράζει . Απο αρρώστιες πως ειναι; Απο δερματολογικα προβλήματα;

Δοκίμασε να κοψεις γλουτενη και γαλακτοκομικά για μια βδομάδα μπορει να δεις μεγαλη διαφορα!

Link to comment
Share on other sites

Η γλουτενη και τα γαλακτοκομικα φταινε που το παιδι δεν ειναι κοινωνικο?

 

Μερικα παιδια τα επηρεάζει πολυ εχουν γίνει εκτεταμένες έρευνες στο θέμα

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Κορίτσια καλημέρα και σας ευχαριστώ όλες για το ενδιαφέρον σας.!

Καταρχήν θέλω να σας πω για τη συμπεριφορά του μικρού και για το χαρακτήρα του.

Είναι ένα παιδί γκρινιάρικο και ξεροκέφαλο, σε φυσιολογικά όμως πλαίσια αν και μοναχοπαίδι. Είναι απίστευτα γλυκό, με τρόπους και τολμώ να πω με αρχές. Δεν θα βρίσει ποτέ, δεν θα κοροϊδέψει ποτέ, δεν θα πειράξει ποτέ, δεν θα χτυπήσει ποτέ. Είναι οριοθετημένο οπότε δεν αναφέρομαι καθόλου σε αυτό και dimmina ειδικά σε αυτό το κομμάτι σε ευχαριστώ πολύ γιατί ειλικρινά διάβασες την ψυχή μου.

Όταν βγαίνουμε έξω διαλέγουμε μέρη που προσφέρουν ασφάλεια σε ένα παιδί. Θα κάτσει να φάει και μετά θα μου πει ότι θέλει να παίξει εννοώντας να τρέξει. Αυτό θα γίνει πάντα σε σημείο έξω από το εκάστοτε μαγαζί και στα σημεία που εγώ τον αφήνω. Δεν ενοχλεί ποτέ κανένα και δεν μπερδεύεται ποτέ στα πόδια κανενός.

Τώρα θα σας πω και για το θέμα της παράλληλης στήριξης. Μου το είπαν όταν πήγαινε στην πρώτη. Εγώ ήμουν από την αρχή αρνητική και μάλιστα δεν το διαπραγματευόμουν καν. Μετά όμως από επιμονή του σχολικού συμβούλου και της δασκάλας, δέχτηκα να βάλω ιδιωτική παράλληλη χωρίς να περάσει το παιδί από ΚΕΔΔΥ.Περιττό να σας πω ότι μου παίξανε τεράστιο παιχνίδι. Και σας εξηγώ την διαδικασία για να καταλάβετε τι εννοώ.

Ο σχολικός σύμβουλος μου είπε να βρω μια δασκάλα για παράλληλη και όλα θα κυλήσουν ομαλά. Του είπα ότι θα το κάνω αλλά τίποτα περισσότερο γιατί ήταν κάτι που με έβρισκε αντίθετη. Βρήκα τη δασκάλα της παράλληλης η οποία αποδείχτηκε εξαιρετική και δημιουργήθηκε ένα απίστευτο δέσιμο ανάμεσα σε αυτήν και το παιδί. Εκεί που μπήκε το νερό στο αυλάκι με παίρνει ο σύμβουλος τηλέφωνο και μου λέει ότι πρέπει να κάνω μια αίτηση στο σχολείο ότι ζητώ την παράλληλη στήριξη του μικρού για να είναι όλα νόμιμα. Του υπενθύμισα ότι εγώ δεν ήθελα παράλληλη και ουσιαστικά πιέστηκα για να την βάλω. Μου εξήγησε ότι αυτό ήταν τυπικό για να είναι καλυμμένο και το σχολείο και ότι θα τελείωνε το θέμα εκεί. Πήγα έκανα την αίτηση στο σχολείο και νόμιζα ότι όλα θα ήταν εντάξει. Μετά από λίγο καιρό ο σύμβουλος με πήρε τηλέφωνο ξανά γιατί θυμήκε να μου πει ότι χρειάζεται χαρτί από δημόσιο νοσοκομείο (από αναπτυξιολόγο, παιδονευρολόγο ή παιδοψυχίατρο) που να προτείνει την παράλληλη στήριξη.Τότε πραγματικά τρελλάθηκα και ένιωσα ότι τόσο καιρό με δούλευε κανονικά. Το παιδί είχε εξεταστεί από τρεις γιατρούς γιατί είχα φοβηθεί για ΔΕΠΥ και όταν αρχικά τους είχα πει ότι μου είχε προταθεί να βάλω παράλληλη,ήταν και οι τρεις αρνητικοί. Και ξαφνικά εγώ υποχρεώθηκα να παρουσιάσω χαρτί που να προτείνει κάτι τέτοιο. Για ελάτε στη θέση μου. Πόσα κιλά εξαπάτησης ένιωσα ότι μου φόρτωσαν.Παρακάλεσα την αναπτυξιολόγο η οποία δέχτηκε απλά και μόνο για να μην διαταραχθεί το παιδί επειδή είχε απίστευτη χημεία με τη δασκάλα της στήριξης και αυτό φαινόταν από την εξαιρετική επίδοση του στο σχολείο. Παίρνω το ρημαδοχαρτί και το πάω στο σχολείο και για μια ακόμη φορά ο σύμβουλος με βεβαίωσε ότι όλα πλέον ήταν νομότυπα και δεν χρειαστεί να κάνω κάτι άλλο. Ποιος φαντάζεστε ότι με πήρε τηλέφωνο μια εβδομάδα μετά; Ο σύμβουλος για να μου πει ότι έπρεπε να κάνω και μια αίτηση στο ΚΕΔΔΥ γιατί αλλιώς ήμουν παράνομη. Ειλικρινά τον διαλόστειλα. Χρησιμοποίησε την εμπιστοσύνη που του έδειξα έτσι ώστε να φανεί ότι εγώ ζητούσα την παράλληλη. Όταν πήγα στο σχολείο για να κάνω μέσω fax την αίτηση, ο έρημος ο διευθυντής ντρεπόταν να με κοιτάξει στα μάτια για το παιχνίδι που μου είχαν παίξει.Έκανα την αίτηση και ήταν όλοι νόμιμοι κι εγώ μ@λ@@@ς.

Μετά με πήρε η μπάλα και πέρυσι πήγαμε στο ΚΕΔΔΥ. Η ειδική παιδαγωγός που το εξέτασε τρελλάθηκε από το επίπεδο του, η παιδοψυχολόγος μου είπε ότι το παιδί δεν είχε κανένα πρόβλημα,διάβασαν τα παραπεμπτικά της αναπτυξιολόγου, μας παρέπεμψαν σε παιδοψυχίατρο του ΚΕΔΔΥ και ο άνθρωπος είπε ότι όλα είναι φυσιολογικά,καμία σχέση με ΔΕΠΥ και το παιδί χρειάζεται κατάλληλη αντιμετώπιση και όχι παράλληλη στήριξη. Ποιος το έλυσε για μια ακόμα φορά το πρόβλημα;Ο καλός μας ο σύμβουλος που μεσολάβησε και μας έδωσαν έγκριση για ένα μόνο χρόνο!!!!

Πριν από μια εβδομάδα περάσαμε ξανά από ΚΕΔΔΥ και η αίτηση απορρίφθηκε. Παράλληλη ξαναβάλαμε! Μην με ρωτήσετε πώς........Πάντως είναι και η τελευταία χρονιά που γίνεται αυτό!

Η εμπειρία του ΚΕΔΔΥ για το παιδί μου ήταν απλά καταστροφική και με συναισθηματικές συνέπειες.

Το παιδί στην τάξη κάποιες φορές σηκώνεται χωρίς όμως να ενοχλεί ποτέ κανένα.

Αναφορικά με τις δραστηριότητες, δεν κάναμε πολλές γιατί πληρώναμε τα πάμπολα για την παράλληλη.

Όσον αφορά τα υπόλοιπα, η διατροφή του παιδιού είναι ισσοροπημένη.Δεν ξέρω που την βρίσκει τόση ενέργεια. Πρέπει όμως να αναφέρω ότι υπάρχει τεράστιο πρόβλημα με τον ύπνο.

Όσο για τις ομάδες γονέων,ειλικρινά δεν μου χρειάζονται. Μου χρειάζεται ένας καλός ψυχίατρος γιατί έχουν σπάσει τα νεύρα μου. Θέλω να πιστεύω ότι κάποια στιγμή το παιδί θα εκτονωθεί, θα παλουκωθεί και θα αποκτήσει φίλους.

Ειλικρινά σας ευχαριστώ όλες.

Emmaki, Αγγελίνα_2,dimmina, Niki81,miriki,summer wine, Baby cute.

Επίσης Baby cute θα ήθελα να σε παρακαλέσω αν γίνεται να μου στείλεις κάποιες παραπάνω πληροφορίες για το θέμα της διατροφής και πως βοηθάει στην κοινωνικοποίηση η συγκεκριμένη.

Κορίτσια σας ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Omron κανε ενα google gluten free casein free, εχει βοηθήσει παιδια απο αυτισμό σε υπερκινητικότητα και πολλά αλλα θέματα συμπεριφοράς

Το προβλημα ειναι οτι η γλουτενη και η καζεινη περιέχουν δυο ουσίες, glouteomorphin και caseinmorphin που για μερικα παιδια με θέματα πεπτικου/εντέρου διαπερνανε στον εγκεφαλο και το παιδί ειναι λες και όντως εχει παρει μορφινη

Θα δεις οταν το ψάξεις οτι εκατομμύρια άνθρωποι εχουν δει μεγάλες βελτιώσεις οταν άλλαξαν την δίαιτα

Δεν ειναι δύσκολο εμείς εχουμε παρει βιβλίο με συνταγές που ειναι καλύτερες και απο γλουτενη γαλα κλπ

Στην θέση σου θα έκανα μια δοκιμή για δυο βδομάδες να δεις αν υπαρχει διαφορα (αλλα να εισαι αυστηρή!)

Η καζεινη φεύγει σε 3-4 μέρες, η γλουτενη θελει πιο πολυ

Good luck!

Link to comment
Share on other sites

omron μακάρι να τα είχες γράψει αυτά από την αρχή, για να μη λέμε κι εμείς άλλα αντ' άλλων. Όταν δεν έχεις ολοκληρωμένη εικόνα, αναγκάζεσαι να ρωτάς και να ξαναρωτάς και να εικάζεις, οπότε και τη θεματοθέτρια φέρνεις σε δύσκολη θέση και πέφτεις έξω στις υποθέσεις σου.

 

Μένω άναυδη πραγματικά με τη στάση του συμβούλου, πού τον πετύχατε; Εμάς είναι όλοι τόσο ήξεις αφήξεις, κανένας δε μπαίνει μπροστά, ακόμα κι όταν υπάρχει πραγματικό πρόβλημα. Όλοι κάνουν την πάπια και πετάνε το μπαλάκι ο ένας στον άλλο.

 

Σε κάθε περίπτωση, αφού έχουν έτσι τα πράγματα, δραστηριότητες! Αυτά που λέγαμε παραπάνω. Ο στίβος ειδικά είναι από τα πολύ οικονομικά αθλήματα, φαντάσου ότι εδώ σε μας κοστίζει 50 ευρώ για ολόκληρη τη χρονιά, 3 φορές την εβδομάδα! Κάνε μια ερωτησούλα, ίσως μπορείτε να πάτε και φέτος, παρότι υπάρχει ακόμα η οικονομική επιβάρυνση της παράλληλης.

Link to comment
Share on other sites

Κορίτσια καλημέρα και σας ευχαριστώ όλες για το ενδιαφέρον σας.!

Καταρχήν θέλω να σας πω για τη συμπεριφορά του μικρού και για το χαρακτήρα του.

Είναι ένα παιδί γκρινιάρικο και ξεροκέφαλο, σε φυσιολογικά όμως πλαίσια αν και μοναχοπαίδι. Είναι απίστευτα γλυκό, με τρόπους και τολμώ να πω με αρχές. Δεν θα βρίσει ποτέ, δεν θα κοροϊδέψει ποτέ, δεν θα πειράξει ποτέ, δεν θα χτυπήσει ποτέ. Είναι οριοθετημένο οπότε δεν αναφέρομαι καθόλου σε αυτό και dimmina ειδικά σε αυτό το κομμάτι σε ευχαριστώ πολύ γιατί ειλικρινά διάβασες την ψυχή μου.

Όταν βγαίνουμε έξω διαλέγουμε μέρη που προσφέρουν ασφάλεια σε ένα παιδί. Θα κάτσει να φάει και μετά θα μου πει ότι θέλει να παίξει εννοώντας να τρέξει. Αυτό θα γίνει πάντα σε σημείο έξω από το εκάστοτε μαγαζί και στα σημεία που εγώ τον αφήνω. Δεν ενοχλεί ποτέ κανένα και δεν μπερδεύεται ποτέ στα πόδια κανενός.

 

Οποτε το πρόβλημα που σε εχει κουρασει τοσο ποιο είναι?

 

Τώρα θα σας πω και για το θέμα της παράλληλης στήριξης. Μου το είπαν όταν πήγαινε στην πρώτη. Εγώ ήμουν από την αρχή αρνητική και μάλιστα δεν το διαπραγματευόμουν καν. Μετά όμως από επιμονή του σχολικού συμβούλου και της δασκάλας, δέχτηκα να βάλω ιδιωτική παράλληλη χωρίς να περάσει το παιδί από ΚΕΔΔΥ.Περιττό να σας πω ότι μου παίξανε τεράστιο παιχνίδι. Και σας εξηγώ την διαδικασία για να καταλάβετε τι εννοώ.

Ο σχολικός σύμβουλος μου είπε να βρω μια δασκάλα για παράλληλη και όλα θα κυλήσουν ομαλά. Του είπα ότι θα το κάνω αλλά τίποτα περισσότερο γιατί ήταν κάτι που με έβρισκε αντίθετη. Βρήκα τη δασκάλα της παράλληλης η οποία αποδείχτηκε εξαιρετική και δημιουργήθηκε ένα απίστευτο δέσιμο ανάμεσα σε αυτήν και το παιδί. Εκεί που μπήκε το νερό στο αυλάκι με παίρνει ο σύμβουλος τηλέφωνο και μου λέει ότι πρέπει να κάνω μια αίτηση στο σχολείο ότι ζητώ την παράλληλη στήριξη του μικρού για να είναι όλα νόμιμα. Του υπενθύμισα ότι εγώ δεν ήθελα παράλληλη και ουσιαστικά πιέστηκα για να την βάλω. Μου εξήγησε ότι αυτό ήταν τυπικό για να είναι καλυμμένο και το σχολείο και ότι θα τελείωνε το θέμα εκεί. Πήγα έκανα την αίτηση στο σχολείο και νόμιζα ότι όλα θα ήταν εντάξει. Μετά από λίγο καιρό ο σύμβουλος με πήρε τηλέφωνο ξανά γιατί θυμήκε να μου πει ότι χρειάζεται χαρτί από δημόσιο νοσοκομείο (από αναπτυξιολόγο, παιδονευρολόγο ή παιδοψυχίατρο) που να προτείνει την παράλληλη στήριξη.Τότε πραγματικά τρελλάθηκα και ένιωσα ότι τόσο καιρό με δούλευε κανονικά. Το παιδί είχε εξεταστεί από τρεις γιατρούς γιατί είχα φοβηθεί για ΔΕΠΥ και όταν αρχικά τους είχα πει ότι μου είχε προταθεί να βάλω παράλληλη,ήταν και οι τρεις αρνητικοί. Και ξαφνικά εγώ υποχρεώθηκα να παρουσιάσω χαρτί που να προτείνει κάτι τέτοιο. Για ελάτε στη θέση μου. Πόσα κιλά εξαπάτησης ένιωσα ότι μου φόρτωσαν.Παρακάλεσα την αναπτυξιολόγο η οποία δέχτηκε απλά και μόνο για να μην διαταραχθεί το παιδί επειδή είχε απίστευτη χημεία με τη δασκάλα της στήριξης και αυτό φαινόταν από την εξαιρετική επίδοση του στο σχολείο. Παίρνω το ρημαδοχαρτί και το πάω στο σχολείο και για μια ακόμη φορά ο σύμβουλος με βεβαίωσε ότι όλα πλέον ήταν νομότυπα και δεν χρειαστεί να κάνω κάτι άλλο. Ποιος φαντάζεστε ότι με πήρε τηλέφωνο μια εβδομάδα μετά; Ο σύμβουλος για να μου πει ότι έπρεπε να κάνω και μια αίτηση στο ΚΕΔΔΥ γιατί αλλιώς ήμουν παράνομη. Ειλικρινά τον διαλόστειλα. Χρησιμοποίησε την εμπιστοσύνη που του έδειξα έτσι ώστε να φανεί ότι εγώ ζητούσα την παράλληλη. Όταν πήγα στο σχολείο για να κάνω μέσω fax την αίτηση, ο έρημος ο διευθυντής ντρεπόταν να με κοιτάξει στα μάτια για το παιχνίδι που μου είχαν παίξει.Έκανα την αίτηση και ήταν όλοι νόμιμοι κι εγώ μ@λ@@@ς.

Μετά με πήρε η μπάλα και πέρυσι πήγαμε στο ΚΕΔΔΥ. Η ειδική παιδαγωγός που το εξέτασε τρελλάθηκε από το επίπεδο του, η παιδοψυχολόγος μου είπε ότι το παιδί δεν είχε κανένα πρόβλημα,διάβασαν τα παραπεμπτικά της αναπτυξιολόγου, μας παρέπεμψαν σε παιδοψυχίατρο του ΚΕΔΔΥ και ο άνθρωπος είπε ότι όλα είναι φυσιολογικά,καμία σχέση με ΔΕΠΥ και το παιδί χρειάζεται κατάλληλη αντιμετώπιση και όχι παράλληλη στήριξη. Ποιος το έλυσε για μια ακόμα φορά το πρόβλημα;Ο καλός μας ο σύμβουλος που μεσολάβησε και μας έδωσαν έγκριση για ένα μόνο χρόνο!!!!

Πριν από μια εβδομάδα περάσαμε ξανά από ΚΕΔΔΥ και η αίτηση απορρίφθηκε. Παράλληλη ξαναβάλαμε! Μην με ρωτήσετε πώς........Πάντως είναι και η τελευταία χρονιά που γίνεται αυτό!

Η εμπειρία του ΚΕΔΔΥ για το παιδί μου ήταν απλά καταστροφική και με συναισθηματικές συνέπειες.

Το παιδί στην τάξη κάποιες φορές σηκώνεται χωρίς όμως να ενοχλεί ποτέ κανένα.

Αναφορικά με τις δραστηριότητες, δεν κάναμε πολλές γιατί πληρώναμε τα πάμπολα για την παράλληλη.

Όσον αφορά τα υπόλοιπα, η διατροφή του παιδιού είναι ισσοροπημένη.Δεν ξέρω που την βρίσκει τόση ενέργεια. Πρέπει όμως να αναφέρω ότι υπάρχει τεράστιο πρόβλημα με τον ύπνο.

Όσο για τις ομάδες γονέων,ειλικρινά δεν μου χρειάζονται. Μου χρειάζεται ένας καλός ψυχίατρος γιατί έχουν σπάσει τα νεύρα μου. Θέλω να πιστεύω ότι κάποια στιγμή το παιδί θα εκτονωθεί, θα παλουκωθεί και θα αποκτήσει φίλους.

Ειλικρινά σας ευχαριστώ όλες.

Emmaki, Αγγελίνα_2,dimmina, Niki81,miriki,summer wine, Baby cute.

Επίσης Baby cute θα ήθελα να σε παρακαλέσω αν γίνεται να μου στείλεις κάποιες παραπάνω πληροφορίες για το θέμα της διατροφής και πως βοηθάει στην κοινωνικοποίηση η συγκεκριμένη.

Κορίτσια σας ευχαριστώ!

 

Όλα αυτά μου φαινονται απίστευτα πραγματικα...δεν ξερω αν σε μπερδεψαν...σε κορόιδεψαν...δεν ξερ γιατι και πως αλλα πραγματικα δε μπορω να διανοηθω πως δεχεσαι τρια χρονια τωρα να δινεις χρηματα για να πληρωνεις μια παραλληλη την οποια δε χρειαζεται.Το ότι το παιδι εχειι προοδο λιγο λογικο μου ακούγεται.Οποιοδηποτε παιδι ειχε μια παιδαγωγο μεσα στην ταξη να ασχολείται μαζι του...καλο θα του εκανε.Ωστοσο για μενα είναι λαθος.

 

Επισης δεν καταλαβαίνω...τι οφελος ειχε ο συμβουλος και η δασκαλα?Αυτοι δλδ ισχυρίζονται ότι το παιδι δημιουργει θεμα στην ταξη και χρειαζεται παραλληλη στηριξη...ενώ εσυ από τη μερια σου λες ότι το παιδι δε δημιουργει κανενα πρόβλημα.

 

Αφου το παιδι δε δημιουργει κανενα πρόβλημα...ουτε σε εσενα...ουτε στο σχολειο...ουτε εξω...τοτε δεν καταλαβαίνω ουτε γιατι εσυ δηλωνεις εξαντλημενη...ουτε γιατι η δασκαλα δηλωνει ότι το παιδι χρειαζεται στηριξη.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Niki81 δεν ξέρω αν έχεις καταλάβει ή τι δεν έχεις καταλάβει! Από την αρχή είπα ότι το παιδί είναι ενεργητικό απλά δεν έχει διαγνωσθεί με υπερκινητικότητα.

Ναι στην τάξη δεν τρέχει τόσο πολύ γιατί υπάρχει η παράλληλη. Αν είναι μόνο του δεν ησυχάζει.Όμως δεν ενοχλεί,δεν χτυπάει,δεν φωνάζει. Οπότε τι δεν κατάλαβες;

Όλα αυτά με έχουν κουράσει! Το να έχω το άγχος με το παιδί με έχει κουράσει! Οπότε τι δεν κατάλαβες;

Ο σύμβουλος ήθελε να βοηθήσει τη δασκάλα. Γιατί; Γιατί η δασκάλα ήθελε τι βολή της! Γιατί δεν ήξερε να τον χειριστεί! Πόσο πιο απλά να το κάνω;;;;

Link to comment
Share on other sites

Συγγνωμη γιατι βλεπω οτι σε ενοχλησα...οντως ομως δεν καταλαβαινω.Ευχομαι οι υπολοιπες μαμαδες και παιδαγ γοι να σε καταλαβαινουν και να σε βοηθησουν.Να χαιρεσαι το παιδακι σου!

Link to comment
Share on other sites

Niki81 πραγματικά τι δεν κατάλαβες;(μην το πάρεις σαν ειρωνία).

 

Όλα αυτά μου φαινονται απίστευτα πραγματικα...δεν ξερω αν σε μπερδεψαν...σε κορόιδεψαν...δεν ξερ γιατι και πως αλλα πραγματικα δε μπορω να διανοηθω πως δεχεσαι τρια χρονια τωρα να δινεις χρηματα για να πληρωνεις μια παραλληλη την οποια δε χρειαζεται.

Όλα αυτά να μην σου φαίνονται καθόλου απίστευτα. Τα έχω ζήσει αμέτρητες φορές. Η κοπέλα δέχτηκε για να έχει το κεφάλι της ήσυχο. Ξέρεις τι είναι να σου πιπιλάνε τον εγκέφαλο για κάτι; Από τη στιγμή που πείστηκε ότι ήταν για το καλό του παιδιού της, το έκανε.

Επισης δεν καταλαβαίνω...τι οφελος ειχε ο συμβουλος και η δασκαλα?Αυτοι δλδ ισχυρίζονται ότι το παιδι δημιουργει θεμα στην ταξη και χρειαζεται παραλληλη στηριξη...ενώ εσυ από τη μερια σου λες ότι το παιδι δε δημιουργει κανενα πρόβλημα.

Κανένα όφελος πέρα από την ησυχία τους. Ξέρεις τι όμορφη είναι μια τάξη με πειθαρχημένα στρατιωτάκια και να έχουμε ένα τσογλανάκι να τρέχει πάνω-κάτω και να μας χαλάει την ηρεμία;Αφού η μητέρα είναι βολική, ας το εκμεταλευτούμε.

Από την άλλη πως να δημιουργήσει πρόβλημα ένα παιδί περιορισμένο;

Αφου το παιδι δε δημιουργει κανενα πρόβλημα...ουτε σε εσενα...ουτε στο σχολειο...ουτε εξω...τοτε δεν καταλαβαίνω ουτε γιατι εσυ δηλωνεις εξαντλημενη...ουτε γιατι η δασκαλα δηλωνει ότι το παιδι

χρειαζεται στηριξη.

Η κοπέλα δεν είπε ότι το παιδί δεν δημιουργεί πρόβλημα, αν αυτό κατάλαβες. Δεν είναι πρόβλημα να είσαι έξω, το παιδί σου να είναι σβούρα κι εσύ να είσαι συνέχεια σε εγρήγορση να μην χτυπήσει; Δεν είναι πρόβλημα να είσαι συνέχεια με το άγχος μην γκρεμοτσακιστεί στο σχολείο; Δεν είναι πρόβλημα να φοβάσαι μήπως την ώρα που τρέχει στα σημεία που του έχεις υποδείξει,ξεφύγει κάπως και χαθεί ή το αρπάξει κανείς; Αυτά δεν είναι προβλήματα;

Η κοπέλα απάντησε σε αυτά που διάβασε για ζημιές, για όρια, για κακή συμπεριφορά. Δήλωσε ότι χρειάζεται ψυχίατρο κι εσυ αναρωτιέσαι γιατί είναι εξαντλημένη;

Κάπου διάβασα ότι ο μικρός έχει πρόβλημα με τον ύπνο. Φαντάσου λοιπόν αυτή τη μητέρα να τραβάει όλο το άγχος κάθε μέρα, να μην μπορεί να κοιμηθεί το βράδυ και να πρέπει να σηκωθεί το πρωί να ετοιμάσει τοπαιδί της και να πάει να δουλέψει. Αν αυτό δεν προκαλεί εξάντληση, τότε τι να πω;

Όσο για τη δασκάλα; Ζήτησε στήριξη ή επειδή φοβόταν μήπως το παιδί πέσει και χτυπήσει ή γιατί δεν ήξερε να το χειριστεί ή για να έχει το κεφάλι της ήσυχο.

Την κραυγή απελπισίας και αγωνίας αυτής της μητέρας δεν την ακούει κανείς;

Link to comment
Share on other sites

miriki επέτρεψε μου να σου πω ότι μου είναι παντελώς αδιάφορη η κραυγή της δασκάλας. Αν δεν μπορεί να χειριστεί ένα ζωηρό παιδί,είναι δικό της θέμα.

Ας διάλεγε άλλο επάγγελμα. Βαρέθηκα τους δημοσίους υπαλλήλους-εκπαιδευτικούς-λειτουργούς,που το μόνο που τους νοιάζει είναι η βολή τους και μολύνουν τον κλάδο μας.Επειδή από ότι κατάλαβα είσαι κι εσυ εκπαιδευτικός, να σε ρωτήσω κάτι;

Όταν σπουδάζαμε,μας εγγυήθηκε κανείς ότι μέσα στην τάξη μας θα είναι όλα ρόδινα;

Για τις άλλες δύο κραυγές,έχεις απόλυτο δίκιο! Όμως στα αυτιά μου αντηχεί της μητέρας γιατί ξέρω τι είναι να είσαι σε απόγνωση!!!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Επίσης miriki επειδή ο καθένας έχει και τον πόνο του:) και εμένα τα αγγλικά μου είναι αισχρά :oops:, τι είδους διατροφή είναι αυτή που πρότεινες; Στην μοναχικότητα του δικού μου γιου, μπορεί να βοηθήσει;

Link to comment
Share on other sites

diminna τυχαινει να μεγαλωνω δυο αγορια ένα τριχρονο κι ένα πενταχρονο.Θες να σου περιγραψω τι επικρατει στο σπιτι μου αυτή τη στιγμη που σου γραφω?Χοροπηδανε πανω στους καναπες με 2 σπαθια στα χερια και πλακωνονται.Καπως ετσι κανουν ολη μερα.Και τη νυχτα ξυπνάνε εναλλαξ μια ο ενας και μια ο άλλος.Ω πιστεψε με ξερω από πρωτο χερι ποσο αγχωτικο,εξαντλητικο,ψυχοφθορο είναι να τρεμει η καρδια σου ανα πασα στιγμη μη πεσουν και τσακιστουν η μη σπασει ο ενας το κεφαλι του αλλου.Επισης τα δικα μου χτυπιούνται ,φωναζουν και είναι ικανα να κανουν το σπιτι λιμπα μεσα σε 2 λεπτα.Ξερω πολύ καλα...πιστεψε με.

 

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πως η μαμα δικαιολογειται να είναι εξαντλημενη και αγχωμενη και φοβισμενη ενώ η δασκαλα όχι.Δεν καταλαβαίνω γιατι για τη δασκαλα λες ότι κοιταει τη βολη της και δε μπορει να κουμανταρει ένα το παιδι τη στιγμη που η ιδια η μαμα δε μπορει.Αν αγχωνεται η μαμα μη τσακιστει το παιδι σκεψου ποσο αγχωνεται η δασκαλα μη παθει τπτ ξενο παιδι ενώ είναι υπ ευθυνη της.Η οποια παρεπιπτοντως εχει να προσεξει αλλα 15 παιδια.Ναι εχεις δικιο όταν γινεσαι εκπαιδευτικος κανεις δε σου εγγυάται ότι μεσα στην ταξη θα είναι όλα ροδινα...ουτε όταν γινεσαι μαμα όμως σου εγγυάται κανεις ότι θα εχεις ένα καλοβολο παιδι που θα καθεται ηρεμο ολη μερα να παιζει με τα παιχνίδια του.

 

Μαμα και δασκαλα λοιπον θα επρεπε να είναι η μια διπλα στην άλλη και μαζι να προσπαθησουν να αλληλοβοηθηθουν...για το καλο του παιδιου.

 

Θα καταλαβαινα τη μαμα να λεει πχ ότι η δασκαλα αδιαφορει ,εχει στοχοποιησει το παιδι της και προτινει παραλληλη αδικαιολόγητα...ενώ η ιδια θεωρει ότι το παιδι συμπεριφέρεται μια χαρα και κουμανταρεται ευκολα.Εδω όμως η ιδια η μαμα εχει φτασει στα ορια της.

 

Το θεμα λοιπον είναι ότι το παιδι δε χρειαζεται παραλληλη και η δασκαλα κοιταει τη βολη της και προτινει ένα τετοιο μετρο που εχει εξαντλησειοικονομικα και ψυχικα τη μαμα?Η το θεμα είναι ότι οντως το παιδι δεν κουμαντάρεται χωρις παραλληλη και πρεπει ετσι κι αλλιως να βρεθει καποια λυση ώστε το παιδι να μπορεσει να συνεργαστεί καλυτερα στο σχολειο.Το ποιο μπορει να είναι αυτό το μετρο εγω δε μπορω να πω...γε τα γνωρίζω αυτά.

Link to comment
Share on other sites

ποσες φορες εχουμε παιδακια ζωηρα,υπερκινητικα που ναι μεν δυσκολευουν την καθημερινοτητα του σχολειου ομως κατι θα γινει,καπως θα ρυθμιστει και θα συγκλινουν οι δυο πλευρες.τωρα για ιδιωτικη παραλληλη μου φαινεται πολυ ακραιο

7Ggjp2.png

 

Link to comment
Share on other sites

Έλα τώρα μην τρελαθούμε και τελείως που έχουμε ανοίξει τον ασκό του Αιόλου και βομβαρδίζουμε τη μαμά.

Διαμαρτυρήθηκε η μαμά επειδη το παιδί της δεν είναι καλόβολο;

Την κατηγορείς ότι δεν το κουμαντάρει επειδή το παιδί τρέχει;

Εγώ κουμαντάρω το παιδί μου που το παρακαλάω να παίξει με άλλα παιδάκια κι αυτό στην κοσμάρα του;

Κουμαντάρεις εσύ τα δικά σου τα παιδιά που χοροπηδάνε στον καναπέ;

Στην τάξη έχω όπως είπα 25 παιδιά εκ των οποίων τα 13 υπερζωηρά και τα δύομε ΔΕΠΥ. Δεν είμαι υπεύθυνη για την ασφάλεια τους; Μήπως να ζητήσω 15 παράλληλες στηρίξεις για να μην έχω ευθύνη αν πάθουν κάτι ή αν χτυπήσουν κανένα άλλο παιδί;

Link to comment
Share on other sites

Έλα τώρα μην τρελαθούμε και τελείως που έχουμε ανοίξει τον ασκό του Αιόλου και βομβαρδίζουμε τη μαμά.

Διαμαρτυρήθηκε η μαμά επειδη το παιδί της δεν είναι καλόβολο;

Την κατηγορείς ότι δεν το κουμαντάρει επειδή το παιδί τρέχει;

Εγώ κουμαντάρω το παιδί μου που το παρακαλάω να παίξει με άλλα παιδάκια κι αυτό στην κοσμάρα του;

Κουμαντάρεις εσύ τα δικά σου τα παιδιά που χοροπηδάνε στον καναπέ;

Στην τάξη έχω όπως είπα 25 παιδιά εκ των οποίων τα 13 υπερζωηρά και τα δύομε ΔΕΠΥ. Δεν είμαι υπεύθυνη για την ασφάλεια τους; Μήπως να ζητήσω 15 παράλληλες στηρίξεις για να μην έχω ευθύνη αν πάθουν κάτι ή αν χτυπήσουν κανένα άλλο παιδί;

 

Αν τη κατηγορω? Για ποιο λογο δλδ να την κατηγορησω? Ισα ισα αν διαβασεις τα μηνυματα μου απο την πρωτη στιγμη ειπα οτι κι εμενα η παραλληλη μου φαινεται λαθος.

 

Εγω σα μαμα θα ειχα σταματησει την παραλληλη...δε θα δεχομουν να με υποχρεωσουν με το ζορι να υπογραψω οτι εγ ζηταω την παραλληλη και να την πληρωνω κιολας.Θα προτιμουσα να εχω αλλαξει σχολειο στο παιδι παρα αυτο.

 

Εσυ ως εκπαιδευτικος...περα του να υπερασπιζεσαι τη μαμα...εχεις να της προτινεις καποια λυση?

Link to comment
Share on other sites

Niki81 επέτρεψε μου να σου πω ότι η dimmina σε προσωπικό της μήνυμα μου πρότεινε λύση και η λύση που μου πρότεινε την τιμά και την ανεβαζει στα μάτια μου.

 

Από την άλλη ειλικρινά μην βγάζεις άκαιρα και άτοπα συμπεράσματα. Και πίστεψε με! Την συμπεριφορά του γιου μου την κουμαντάρω, το τρέξιμο του δεν κουμαντάρω.!

Link to comment
Share on other sites

Γιατί τόσο τζιζ η συμβουλευτική ρε παιδιά; και τετ α τετ έχω κάνει και η σχολή γονέων με βοήθησε πάρα πολύ. Είναι από τα καλύτερα πράγματα που έχω κάνει και σκοπεύω σύντομα να το ξανακάνω μόλις ελαφρύνει λιγάκι το πρόγραμμά μου.

 

 

Πραγματικά, έχω την ίδια απορία.

 

Αν πονάει 3 μέρες το αυτί μας, θα τηλεφωνήσουμε στον ΩΡΛ.

Αν πονάει 3 μέρες το στομάχι μας, θα πάρουμε φάρμακο / θα κάνουμε δίαιτα.

Αν το παιδί μας δείξει 2-3 μέρες / φορές προβληματική συμπεριφορά, δεν θα ρωτήσουμε κανέναν ειδικό; Γιατί τέτοιος φόβος και τόση καχυποψία προς τους ειδικούς;

 

Το δικό μας παιδί πηγαίνει σε ιδιωτικό σχολείο. Στα (πολλά) συν που απολαμβάνουμε, ασυζητητι συγκαταλέγουμε στο ότι η σχολική ψυχολόγος λειτουργεί Σχολή Γονέων, την οποία παρακολουθώ από τότε που ο γιος μου είναι στο Προνήπιο. Εξαιρετικό προνόμιο!

Τι να πρωτοπώ;

Ότι σε όποιον με έχει ρωτήσει για το συγκεκριμένο σχολείο, πάντα αναφέρω το παραπάνω bonus;

Το ότι είμαι εργαζόμενη (όπως και όλοι όσοι συμμετέχουμε) και, συνεπώς, είτε θυσιάζουμε άδειες είτε μεταθέτουμε χρονικά το ωράριο εργασίας, για να πάμε στη Σχολή Γονέων;

Το ότι είμαστε όλοι γνωστοί και τα παιδιά μας συμμαθητές;

 

Αυτά που θα υπογραμμίσω είναι 3:

α) Χάρη στη Σχολή Γονέων, βελτίωσα εξαιρετικά την επικοινωνία μου όχι μόνο με το παιδί μου, αλλά και με τον σύζυγό μου, τα αδέρφια μου, τους γονείς μου, τους φίλους, τους συναδέλφους μου.

2) Είμαι καλή μαμά, γιατί αγαπώ το παιδί μου. Έγινα όμως αποτελεσματική μαμά γιατί παρακολουθώντας τη Σχολή κατάλαβα ότι ΚΑΘΕ γονιός έχει να αντιμετωπίσει ΚΑΤΙ στο παιδί του. Όποιος θεωρεί ότι ΤΙΠΟΤΑ δεν τον προβληματίζει στο παιδί του, πλανάται -ο καημένος- πλάνην οικτρά.

3) Αυτό που προβληματίζει σήμερα τη Χ μαμά, σίγουρα θα προβληματίσει αύριο εμένα. Περνάνε πολλούς κύκλους τα παιδιά μας: άλλοτε μας απασχολεί η ζωηράδα, άλλοτε η εσωστρέφεια, άλλοτε οι καυγάδες με τον καλύτερο φίλο, το ότι δεν μπορεί να αυτονομηθεί από την ομάδα, ότι αφήνει τους άλλους να τον καπελώνουν, ότι έχει αδικαιολόγητους φόβους, ότι τσακώνεται με αδέρφια κλπ. κλπ. Σε όλες αυτές τις φάσεις, συχνά θυμάμαι την παρουσίαση του προβλήματος και τις λύσεις που πρότειναν τότε οι αντίστοιχοι γονείς...

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητή omron, το θέμα σου άγγιξε και εμένα.

Και το δικό μου παιδί για ένα μεγάλο διάστημα της Α Δημοτικού και ένα πολύ μικρό της Β Δημοτικού συνήθιζε 4-5 φορές την ημέρα να σηκώνεται από το θρανίο του και να κόβει βόλτες στην τάξη.

Αυτό είναι ΠΟΛΥ ενοχλητικό. Ασυζητητί!

Είναι δυνατόν στην τάξη να ισχύουν άλλοι κανόνες για κάθε παιδί; Άλλος μπορεί να σηκώνεται και άλλος όχι; Άλλος "δικαιούται" να σηκώνεται, άλλος να κάνει κούνια στην καρέκλα, ο τρίτος να λείπει στην τουαλέτα κλπ. κλπ.;

Επίσης, αν βάλουμε στο μυαλό μας ένα σκηνικό εργασίας: Είμαστε οι συνάδελφοι συγκεντρωμένοι για να κάνουμε μια ομαδική εργασία. Δεν ενοχλούμαστε από εκείνον που δεν συγκεντρώνεται και κόβει βόλτες στην αίθουσα;

 

Σε εμάς πάντως είχε γίνει αυστηρότατη σύσταση από τη δασκάλα.

Και της δίνω 1000 δίκια.

 

Στο σχολείο δεν πρέπει να καταπιέζεται κανένας: ούτε οι ζωηροί, ούτε οι ήσυχοι, ούτε η δασκάλα.

Και νομίζω ότι αν οι γονείς λαμβάνουν σημείωμα ή τηλεφώνημα κάθε φορά που τα παιδιά τους παρεκτρέπονται, η συμπεριφορά των παιδιών τους θα αλλάξει προς το -πολύ- καλύτερο ταχύτατα.

Link to comment
Share on other sites

...

Οι συνέπειες της παραβίασης των ορίων ποιες είναι;

 

 

Λοιπόν, την ίδια ερώτηση άκουσα όταν πήγε ο μεγάλος μου στο Προνήπιο.

Έτσι, όπως διάβασα την περιγραφή της θεματοθέτριας, ήταν σαν να επρόκειτο για το δικό μου παιδί...

 

Ανάμεσα στο "στρατιωτάκι ακούνητο" (που σημαίνει προβληματικό παιδί) έως τον "γλυκούλη ενοχλητικούλη", υπάρχουν πολλοί τύποι φυσιολογικών παιδιών.

 

 

Όταν ένα παιδί δεν τηρεί "όρια":

-είτε δεν μπορεί να τα τηρήσει λόγω εγγενούς προβλήματος --> χρειάζεται διάγνωση

-είτε δεν μπορεί να τηρήσει λόγω παροδικών δυσχερειών (π.χ. διαζύγιο / ασθένεια / θάνατος)

-είτε δεν είναι επαρκώς οριοθετημένο.

 

Εμείς ήμασταν στην τρίτη κατηγορία. Αλλά δεν το είχαμε καταλάβει. Εν μέρει, γιατί και οι δύο γονείς λειτουργούμε συνειδητά εντός ορίων. Εν μέρει γιατί το παιδί μας ήταν εσωστρεφές και απολύτως μη επιθετικό (δεν έσπρωχνε, δεν χτυπούσε, δεν μιλούσε άσχημα). Και, τέλος, επειδή τότε ήταν ακόμα μονοχοπαίδι και το θεωρούσαμε φυσιολογικό να ασχολούμαστε συνέχεια με ό,τι ήθελε το παιδί. Εμείς οι γονείς θεωρούσαμε σωστό και φυσιολογικό το να ικανοποιούμε -προκαταβολικά, τις περισσότερες φορές- τα κάθε του θέλω.

Έτσι όμως το παιδί, που ήταν και είναι πολύ ευαίσθητο και καλός χαρακτήρας, δεν είχε καν αντιληφθεί ότι έχουν και οι άλλοι (γονείς, συμμαθητές) ανάγκες, διαφορετικές από τις δικές του, τις οποίες πρέπει να ικανοποιήσουν.

Το πρόβλημα σε εμάς πρώτα, και κατ' επέκταση στο παιδί μας, ήταν ότι, παρόλο που του μεταδίδαμε αρχές και αξίες και του εξηγούσαμε τα "όρια", ποτέ δεν του επιβάλλαμε συνέπειες για την παραβίασή τους. Τόσο απλό ήταν τελικά...

 

 

Όσο για το φαγητό στην ταβέρνα... Όσο έτρεχα τότε με το 4+ παιδί μου, δεν έτρεξα ποτέ μετά... κι ας είχα 3 παιδιά... κι ας ήταν τα 2 από αυτά κάτω των 4 ετών...

Εξυπακούεται ότι κουβαλάμε παιχνίδια / αυτοκόλλητα / μαρκαδόρους.

Εξυπακούεται ότι σπάνια θα μείνουμε πάνω από 1,5 ώρα.

Εξυπακούεται όμως ότι τα παιδιά, ειδικά τα μεγαλύτερα, θα αντιληφθούν ότι και εμείς οι γονείς έχουμε δικαίωμα να απολαύσουμε λίγη ώρα ξεκούρασης και ότι εκείνην την ώρα θα την περάσουμε συζητώντας μαζί τους και όχι κυνηγώντας του.

 

 

 

Για αυτό, αγαπητή θεματοθέτρια, αυτό που θέλω να σου πω μετά από τα σεντόνια, είναι το εξής:

Πίστεψε ότι έχεις δικαίωμα σε μια όμορφη σχέση με το παιδί σου. Δεν αρκεί από μόνη της η υπομονή, ούτε είναι λύση ο ψυχίατρος.

Πίστεψέ το και θα βρεις αυτό που χρειάζεται να γίνει. Και όταν γίνει, θα δεις ότι όλες οι ισορροπίες της οικογένειας (ναι, και με τον σύζυγο) θα αλλάξουν.

 

ΥΓ 1: Απαράδεκτη η συμπαιγνία που έζησες...

ΥΓ 2: Το θεατρικό παιχνίδι βοηθάει πολύ τους εσωστρεφείς χαρακτήρες.

Link to comment
Share on other sites

Θα μου επιτρέψετε να πω το εξής: αν υπάρχουν λύσεις, πολύ περισσότερο δοκιμασμένες κι αποτελεσματικές, καλό είναι να γράφονται δημόσια. Διαβάζει κι άλλος κόσμος με τα ίδια προβλήματα κι είναι ευκαιρία να βοηθηθούν κι εκείνοι.

 

Εγώ για σχολές γονέων δεν έχω άποψη, δεν υπάρχει κάτι τέτοιο στο σχολείο μας. Πιστεύω όμως πως θα το δοκίμαζα αν υπήρχε, γιατί όχι;

 

Όσο για το τελευταίο που είπες Aimee, δυστυχώς δεν ισχύει σε όλους...υπάρχουν κάποιοι γονείς τόσο αδιάφοροι για τα προβλήματα που δημιουργούν τα παιδιά τους στο σχολείο, που αμφιβάλλω αν θα συγκινούνταν ακόμη κι αν τους έστελνες εισαγγελική παραγγελία (που λέει ο λόγος).

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...