Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Πληροφορίες για ιδιωτικά σχολεία


Recommended Posts

μονοθεσιο ειναι οταν υπαρχει ενας δασκαλος για ολες τις ταξεις ,στο τριθεσιο υπαρχουν τρεις δασκαλοι που κανουν μαθημα με δυο ταξεις ο καθενας κλπ.Τα σχολεια αυτα συνηθως ειναι σε μικρα μερη και λειτουργουν ετσι για να μη μετακινουνται οι μαθητες(η Ραλλειος προφανως τα εχει για αλλους λογους).

 

Δεν νομίζω να υπάρχει άλλο, εγώ ρωτάω ποιοί είναι οι λόγοι που τοκάνουν στη Ράλλειο γιατί στν επαρχία το κατανοώ επειδή υπάρχει έλλειψη δασκάλων και οι μαθητές είναι λίγοι.

 

Επίσης dora o σύνδεσμος που έχεις βάλει αφορά το Λύκειο νομίζω οτι μιλάνε και για δημοτικό, αν εννοείς αυτό με το αν υπάρχει κι άλλο μάλλον υπάρχει το Δημοτικό σε άλλο κτήριο από ότι κατάλαβα.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 2,6k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Posted Images

Το ξερω οτι μιλανε για αγορια.. γνωριζω και την Βικυ και τα ομορφα αντρακια της..

Γι αυτο ρωταω.. Γιατι ειδα στο σαιτ οτι λεει οτι ορος ηταν να παραμεινει το σχολειο μονο θηλεων..

O5Lop2.png

kIP3p2.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Τώρα εγώ τι να πω??? Από την μία με μέλωσες φιλενάδα! από την άλλη με άγχωσες! Γιατί το διάβασα μόλις και έχεις δίκιο. Λες??? Που θα πάω το παιδί μου εγώ??? (λες και κληρώθηκα η γκαντέμω) :lol::lol:

Πάντως ας μας πει κάποιος αν ξέρει αλλιώς θα πάρω τηλ. αύριο και θα σας πω!

:wink:

Love me or Hate me!

I'm still gonna shine!

Link to comment
Share on other sites

To Ραλλειο δημοτικο δεν εχει σχεση με το Ραλλειο Γυμνασιο - Λυκειο που ειναι θηλεων.

Η μονη ομοιοτητα ειναι οτι και τα δυο θεωρουνται πειραματικα (προτυπα).

 

 

Το Ραλλειο δημοτικο λειτουργει με αυτο το συστημα για τους απλους λογους: Ειναι πειραματικο και ανηκει στο πανεπιστημιο. Εκει κανουν πρακτικη οι δάσκαλοι και επειδη θα αναγκαστουν να διδαξουν σε μονοθεσια , διθεσια κ.λ.π εκει ενημερωνονται και κανουν πρακτικες ασκησεις, παρακολουθησεις και υποδειγματικες διδασκαλιες. Δεν εχει καμια διαφορα απο τα χιλιαδες ολιγοθεσια που υπαρχουν στην Ελλαδα με τη μονη διαφορα οτι ελέγχεται απο το πανεπιστημιο (+) και οτι οι δασκαλοι του ειναι ολοι με μεταπτυχιακα και επιλεγμενοι (++).

 

Μη το φοβαστε το συστημα του Ραλλειου. Δουλευει σε τοσες απομακρυσμενες περιοχες με δασκαλους που εχουν το βασικο πτυχιο, ποσο μαλλον με την υποστηριξη ολοκληρου πανεπιστημιακου ιδρυματος.

Link to comment
Share on other sites

VickyB καλημέρα

 

Σχετικά με το Αρσάκειο έχω ακούσει τα καλύτερα λόγια όμως έχω τις εξής απορίες:

1) ισχύει ότι τα παιδιά μέδα σε κάθε τάξη είναι πάρα πολλα?

2) ισχύει ότι στο νηπιαγωγείο μετά τη φύλαξη δεν υπάρχει σχολικό και θα πρέπει να το παίρνω εγώ από το σχολείο?

3) στο δημοτικό τι γίνεται με τφύλαξη και το σχολικό? Έχουν δρομολόγια ?

4) τα δίδακτρα πώς διαμορφώνονται στο δημοτικά με τα διάφορα εξωσχολικά που κάνουν τα παιδιά?

 

Σε γενικές γραμμές είσαι ευχαριστημένη ?

Τα δίδακτρα του Αρσακείου έχουν αυξηθεί αρκετά τα τελευταία χρόνια και αυτός είναι και ο λόγος που κοιτάζω και τα Εκπαιδευτήρια Καργάκου γιατί νομίζω ότι είναι λίγο πιο οικονομικά, απλά δε γνωρίζω κανέναν που να έχει προσωπική εμπειρία από το συγκεκριμένο σχολείο.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

βετα:lol:

Link to comment
Share on other sites

VickyB καλημέρα

 

Σχετικά με το Αρσάκειο έχω ακούσει τα καλύτερα λόγια όμως έχω τις εξής απορίες:

1) ισχύει ότι τα παιδιά μέσα σε κάθε τάξη είναι πάρα πολλα?

2) ισχύει ότι στο νηπιαγωγείο μετά τη φύλαξη δεν υπάρχει σχολικό και θα πρέπει να το παίρνω εγώ από το σχολείο?

3) στο δημοτικό τι γίνεται με τη φύλαξη και το σχολικό? Έχουν δρομολόγια ?

4) τα δίδακτρα πώς διαμορφώνονται στο δημοτικά με τα διάφορα εξωσχολικά που κάνουν τα παιδιά?

 

Σε γενικές γραμμές είσαι ευχαριστημένη ?

Τα δίδακτρα του Αρσακείου έχουν αυξηθεί αρκετά τα τελευταία χρόνια και αυτός είναι και ο λόγος που κοιτάζω και τα Εκπαιδευτήρια Καργάκου γιατί νομίζω ότι είναι λίγο πιο οικονομικά, απλά δε γνωρίζω κανέναν που να έχει προσωπική εμπειρία από το συγκεκριμένο σχολείο.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

βετα:lol:

Link to comment
Share on other sites

ρα beta,

 

Θα προσπαθήσω να βοηθήσω, αν και ομολογώ ότι μερικά πράγματα δεν τα γνωρίζω:

 

α) Πραγματικά, τα παιδιά είναι πολλά. Και πέρσι και φέτος είναι 30. Υπάρχει μία τάση μείωσης, αλλά κανείς δεν ξέρει εάν θα έχουν μειωθεί περισσότερο όταν/εφόσον πάτε εσείς. Το παράδοξο όμως είναι ότι ο αριθμός των παιδιών δεν επηρεάζει το επίπεδο των παρεχόμενων σπουδών

 

β) εδώ με πιάνεις αδιάβαστη. Εμείς δε χρησιμοποιήσαμε φύλαξη, την άφηνε το σχολικό κάπου κοντά στη γιαγιά της και τη μάζευα καμιά ώρα αργότερα. Κάτι όμως μου θυμίζεις. Γιατί αλλιώς θα είχα και εγώ προτιμήσει να μείνει στο σχολείο περισσότερο. Πήρα μία άλλη μαμά τηλέφωνο να τη ρωτήσω και μου είπε ότι ίσως θα μπορούσε το παιδί να γυρίσει με τα σχολικά του δημοτικού, αλλά αν αυτό ισχύει, πάλι δε βολεύει ιδιαίτερα γιατί τα σχολικά του δημοτικού επιστρέφουν κατά τις 3:00 αναλόγως την περιοχή. Οπότε μάλλον θα έπρεπε να το ψάξεις λίγο περισσότερο.

 

γ) πάλι δε μπορώ να απαντήσω με βεβαιότητα. Νομίζω ότι δεν υπάρχει φύλαξη. Μόνο απογευματινές δραστηριότητες (βόλεϊ, μπάσκετ, τζούντο, ρυθμική, μπαλέτο, μουσικής, θεάτρου κ.α.) Δεν θυμάμαι όλες τις δραστηριότητες. Δεν υπάρχει πάντως κολύμβηση. Αυτό με χαλάει λίγο. Τα σχολικά μετά τη δραστηριότητα φεύγουν από το σχολείο κατά τις 4:00, οπότε φαντάζομαι μέσα σε 1 ώρα θα έχουν πάει και στις πιο απομακρυσμένες περιοχές. Την επόμενη εβδομάδα θα ξεκινήσει η κόρη μου ρυθμική αγωνιστική και θα αποκτήσω και προσωπική εμπειρία.

 

δ) τα δίδακτρα για το νηπιαγωγείο με το σχολικό ήταν περίπου 6.700 και φέτος χωρίς δραστηριότητα είναι 7.300 (σε άλλο post εκ παραδρομής είχα γράψει 8.300). Οι τιμές των δραστηριοτήτων είναι περίπου 200-300 ευρώ. Υπάρχουν δραστηριότητες πχ του μουσικού, θεατρικού, και ρητορικού ομίλου που η φοίτηση είναι δωρεάν, λόγω της έμφασης του σχολείου στην πνευματική και καλλιτεχνική ανάπτυξη των παιδιών.

 

Μέχρι στιγμής είμαι πολύ ευχαριστημένη. Στην εορτή λήξεως του έτους (το σχολείο αυτό φημίζεται για τις γιορτές του, τις δείχνει και κάποιες στιγμή η τηλεόραση) ένιωθα τόσο περήφανη που ανήκει η κόρη μου στην ομάδα αυτή. Ήταν φανερή όλη η δουλειά που είχαν κάνει τα παιδιά κατά τη διάρκεια της χρονιάς.

 

Το σχολείο είναι λίγο συντηρητικό-αυστηρό, αλλά κατά τη γνώμη μου χρειαζόμαστε κάποιον που δε θα χαϊδέψει τα παιδιά μας γιατί το πληρώνουμε. Να τους μάθει αρχές, σεβασμό, τρόπους. Αυτά που λείπουν από τα σημερινά παιδιά και από άλλα παιδιά κάποιων καλών ιδιωτικών. Και κάνουν καλή δουλειά και σ' αυτήν την κατεύθυνση. Όσα παιδιά έχω γνωρίσει που έχουν αποφοιτήσει από αυτό το σχολείο είναι καλά παιδιά.

 

Το σχολείο αυτό βέβαια εκφράζει τη δική μου οικογένεια και τις δικές μου απόψεις. Μπορεί σε κάποιους άλλους να μην κάνει. Τα εκπαιδευτήρια Καργάκου δεν τα ξέρω. Μπορεί να σας λύνουν πρακτικά ζητήματα (πχ φύλαξης) ή να σας ταιριάζουν καλύτερα.

 

Ελπίζω να βοήθησα λίγο και να μη σε μπέρδεψα. Εάν μάθω κάποια πληροφορία από τις παραπάνω που δεν γνωρίζω θα επανέλθω.

.png,.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Θεωρητικά, θα έπρεπε να στελεχώνεται ένα πειραματικό σχολείο με δασκάλους αυξημένων προσόντων. Στην πραγματικότητα δεν ισχύει. Η πρώτη μου διδακτική εμπειρία ήταν στο τριθέσιο της Ραλλείου. Ήμουν αναπληρώτρια και κανείς στο τριθέσιο δεν είχε αυξημένα προσόντα. Η μόνη διαφορά με άλλα σχολεία ήταν ότι κάθε Πέμπτη το πρώτο δίωρο ερχόντουσαν φοιτήτριες και παρακολουθούσαν. Δεν είδα καμμιά εποπτεία από το Πανεπιστήμιο. Μόνο την ημέρα του αγιασμού ήρθε ένας καθηγητής. Δεν πραγματοποιήθηκε κανένα πειραματικό πρόγραμμα, αν και σε άλλα σχολεία είχε ξεκινήσει πειραματικά η Ευέλικτη Ζώνη. Το επίπεδο των μαθητών ήταν αρκετά καλό.

Αυτή είναι η εμπειρία μου. Μακάρι τα πειραματικά να λειτουργούσαν ουσιαστικά ως τέτοια.

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά στο Δημοτικό της Ραλλείου φοιτούν και αγόρια και κορίτσια!

Αποκλειστικά θηλέων είναι το Γυμνάσιο και το Λύκειο τα οποία στεγάζονται αλλού (στο κέντρο του Πειραιά) και δεν έχουν καμμιά σχέση με τα Δημοτικά τα οποία βρίσκονται στο συγκρότημα της Τζαβέλα.

Link to comment
Share on other sites

Εδω ειναι ο νομος 1566/85 που αναφερεται στα Πειραματικα Σχολεια και ξεκαθαριζει οτι οι μεταθεσεις και οι αποσπασεις στα πειραματικα γινονται απο εκπαιδευτικους αυξημενωνπροσοντων.

 

Άρθρο 31.

Πειραματικά σχολεία.

 

1. Σκοπός των πειραματικών σχολείων είναι η πρακτική παιδαγωγική επιμόρφωση του εκπαιδευτικού προσωπικού και η πειραματική εφαρμογή προγραμμάτων και μεθόδων διδασκαλίας, καθώς και η πειραματική χρήση σχολικών βιβλίων, οπτικοακουστικών και άλλων μέσων εκπαιδευτικής τεχνολογίας.

2. Στην έδρα κάθε Π.Ε.Κ. πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να λειτουργούν πειραματικά νηπιαγωγεία και πειραματικά δημοτικά σχολεία. Στην έδρα κάθε Π.Ε.Κ. δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να λειτουργούν πειραματικά γυμνάσια και πειραματικά λύκεια, καθώς και πειραματικά λύκεια με έναν ή περισσότερους από τους κύκλους και κλάδους του ενιαίου πολυκλαδικού λυκείου.

3. Τα πειραματικά σχολεία ορίζονται ή ιδρύονται με κοινή απόφαση των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Οικονομικών. Με όμοια απόφαση, αυξάνονται οι οργανικές θέσεις εκπαιδευτικού και διοικητικού προσωπικού.

4. Με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων μπορούν να μετατρέπονται τα πειραματικά σε κοινά σχολεία, καθώς και κοινά σχολεία σε πειραματικά. Τα πειραματικά σχολεία που συμπληρώνουν έξι έτη λειτουργίας μετατρέπονται υποχρεωτικά.

5. Τα πειραματικά σχολεία υπάγονται στη διεύθυνση εκπαίδευσης του νομού ή νομαρχιακού διαμερίσματος στην περιοχή της οποίας λειτουργούν. Ο προϊστάμενος της διεύθυνσης εκπαίδευσης και το περιφερειακό υπηρεσιακό συμβούλιο ασκούν για τα σχολεία αυτά όλες τις αρμοδιότητες που έχουν για τα υπόλοιπα σχολεία.

6. Η εγγραφή των μαθητών στα πειραματικά σχολεία γίνεται με κλήρωση. Η διαδικασία εγγραφής των μαθητών στα πειραματικά σχολεία και μετεγγραφής από ένα πειραματικό σε άλλο πειραματικό σχολείο καθορίζονται με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.

7. Η μετάθεση των διευθυντών και του εκπαιδευτικού προσωπικού σε κενές θέσεις των πειραματικών σχολείων γίνεται ύστερα από αίτησή τους. Οι μεταθέσεις αυτές γίνονται πριν από τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών στα υπόλοιπα σχολεία. Αν οι κενές θέσεις στα πειραματικά σχολεία δεν καλύπτονται με μεταθέσεις, αποσπώνται σε αυτά για ένα διδακτικό έτος εκπαιδευτικοί από άλλα σχολεία της έδρας ή και της περιοχής του νομού ή νομαρχιακού διαμερίσματος με απόφαση του νομάρχη, ύστερα από πρόταση του οικείου περιφερειακού συμβουλίου. Για τις μεταθέσεις ή αποσπάσεις αυτές λαμβάνονται υπόψη η επιμόρφωση, η μετεκπαίδευση, οι μεταπτυχιακές σπουδές, η επιστημονική συγκρότηση και γενικότερα τα αυξημένα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα.

8. Αν υπάρχουν αιτήσεις εκπαιδευτικών για μετάθεση στα πειραματικά σχολεία με αυξημένα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα, μπορεί το οικείο υπηρεσιακό συμβούλιο να προτείνει για το συμφέρον της υπηρεσίας τη μετάθεση εκπαιδευτικών που υπηρετούν στα πειραματικά σχολεία.

9. Όσοι διδάσκουν στα πειραματικά γυμνάσια και λύκεια έχουν μειωμένο κατά πέντε ώρες υποχρεωτικό ωράριο εβδομαδιαίας διδασκαλίας από το υποχρεωτικό ωράριο των εκπαιδευτικών που διδάσκουν σε άλλα σχολεία.

10. α) Τα πειραματικά σχολεία των Α.Ε.Ι. εξακολουθούν να λειτουργούν για την προαγωγή της παιδαγωγικής έρευνας και την πρακτική άσκηση των φοιτητών και του εκπαιδευτικού προσωπικού της περιοχής στην οποία ανήκουν. Με προεδρικό διάταγμα, που εκδίδεται μέσα σε έξι (6) μήνες από τη δημοσίευση αυτού του νόμου με πρόταση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, αναδιοργανώνονται τα πειραματικά σχολεία των Α.Ε.Ι. και καθορίζονται τα θέματα εποπτείας και διοίκησής τους, σύνδεσης με τις αρμόδιες αρχές των Α.Ε.Ι., λειτουργίας, προϋποθέσεων και διαδικασίας εγγραφής μαθητών στις πρώτες και στις άλλες τάξεις των σχολικών μονάδων κάθε βαθμίδας και τοποθέτησης του εκπαιδευτικού προσωπικού και κατ' απόκλιση από τις διατάξεις του νόμου αυτού και του ν. 4376/1929 (ΦΕΚ 300), όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε. Οι διατάξεις των παραγράφων 5 και 6 και των δύο τελευταίων εδαφίων της παραγράφου 7 αυτού του άρθρου ισχύουν και για τα πειραματικά σχολεία των Α.Ε.Ι.

β) Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και Οικονομικών, που εκδίδεται ύστερα από εισήγηση του οικείου Α.Ε.Ι. και του προϊσταμένου της οικείας διεύθυνσης εκπαίδευσης, ιδρύονται πειραματικά σχολεία και σε άλλα Α.Ε.Ι. στα οποία λειτουργούν τομείς ή τμήματα παιδαγωγικής. Με όμοια απόφαση αυξάνονται οι οργανικές θέσεις εκπαιδευτικού και λοιπού προσωπικού της εκπαίδευσης .

11. Τα πρότυπα κλασικά λύκεια του άρθρου 30 παρ. 5 του ν. 309/1976 (ΦΕΚ 100) μετονομάζονται σε κλασικά λύκεια και εξακολουθούν να λειτουργούν με σκοπό την αυξημένη διδασκαλία των ελληνικών γραμμάτων. Η ίδρυση, μετατροπή, συγχώνευση και κατάργηση κλασικών λυκείων γίνεται σύμφωνα με τις διατάξεις αυτού του νόμου. Με την ανάπτυξη των ενιαίων πολυκλαδικών λυκείων είναι δυνατή η προσάρτηση των κλασικών λυκείων σε αυτά. Οι λεπτομέρειες της προσάρτησης και λειτουργίας των σχολείων αυτών ρυθμίζονται με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.

 

 

 

Τωρα ανα καποιοι δεν τηρουν τους νομους αγαπητη vesta τι να πει κανεις.... :(

Link to comment
Share on other sites

VickyB καλημέρα

 

Ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου. Νομίζω ότι οι απόψεις μας συγκλίνουν. Για τους ίδιους λόγους προτιμώ κι εγώ το Αρσάκειο σε σχέση με άλλα ιδιωτικά σχολεία. Ήσουν πολύ κατατοπιστική. Αν μάθεις τίποτα περισσότερο απάντησέ μου.

 

Ευχαριστώ

βετα:lol:

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • 3 εβδομάδες μετά...

Για οσους γονείς ενδιαφέρονται να φοιτησουν τα παιδια τους σε πειραματικο σχολείο (οποιασδηποτε βαθμιδας) παραθέτω τη φετινη εγκυκλιο για τις μεταθεσεις εκπαιδευτικων στα πειραματικα σχολεία που φαινεται οτι απαιτούνται συγκεκριμενα προσόντα για να δουλέψει κάποιος σε πειραματικο.

 

alfavita.gr: Με ποιους όρους θα γίνουν φέτος οι μεταθέσεις σε Πειραματικά Σχολεία, Διαπολιτισμικά και Μουσικά

 

Οι διαδικασίες για τις αμοιβαίες μεταθέσεις

 

 

 

 

 

1. Μεταθέσεις σε Πειραματικά Σχολεία

 

(Άρθρο 8 περ.Α΄ του Π.Δ. 100/97). Δικαίωμα υποβολής αίτησης για μετάθεση σε πειραματικά σχολεία έχουν οι εκπαιδευτικοί, εφόσον μέχρι 31 Αυγούστου 2009 :α) Πληρούν τις προϋποθέσεις του άρθρου 8 του Π.Δ. 50/96, όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 7 του Π.Δ. 100/97 και β) έχουν πενταετή τουλάχιστον διδακτική εμπειρία σε σχολεία Β/θμιας Εκπ/σης αρμοδιότητας ΥΠΕΠΘ

 

1.1. Για τις μεταθέσεις σε πειραματικά σχολεία, το αρμόδιο υπηρεσιακό συμβούλιο λαμβάνει υπόψη, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 31 παρ.7 του Ν.1566/85, τις μεταπτυχιακές σπουδές, την επιμόρφωση, τη μετεκπαίδευση, την επιστημονική συγκρότηση και γενικότερα τα αυξημένα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα των προς μετάθεση υποψηφίων εκπαιδευτικών.

 

1.2. Για την πραγματοποίηση των μεταθέσεων αυτών, οι Διευθυντές Εκπαίδευσης και οι Προϊστάμενοι των Γραφείων Β/θμιας Εκπ/σης, στην αρμοδιότητα των οποίων ανήκουν τα πειραματικά σχολεία γνωστοποιούν τις κενές θέσεις σε όλες τις Δ/νσεις κ΄ Γραφεία Β/θμιας Εκπ/σης και στη Δ/νση Προσωπικού Β/θμιας Εκπ/σης Τμήμα Γ΄ της Κ.Υ. του ΥΠΕΠΘ.

 

1.3. Οι ενδιαφερόμενοι για μετάθεση και τοποθέτηση από και προς τα πειραματικά σχολεία καθώς και από λοιπά σχολεία σε πειραματικά της ίδιας ή άλλης περιοχής μετάθεσης θα υποβάλουν προς τις Δ/νσεις-Γραφεία της οργανικής τους θέσης, χωριστά αίτηση σε ημερομηνία που θα καθορίσει το ΥΠΕΠΘ (συνήθως το Νοέμβριο). Στην αίτησή τους αυτή έχουν δικαίωμα να ζητήσουν μέχρι και (15) σχολικές μονάδες κατά σειρά προτίμησης. Μαζί με την αίτηση υποβάλλονται βιογραφικό σημείωμα και δικαιολογητικά που αποδεικνύουν τα αυξημένα προσόντα και τα οποία πρέπει κατά περίπτωση να είναι επικυρωμένα, αναγνωρισμένα από το ΔΙΚΑΤΣΑ/ΔΟΑΤΑΠ ή επίσημα μεταφρασμένα στην ελληνική γλώσσα, άλλως δε λαμβάνονται υπόψη. Εκπρόθεσμα δικαιολογητικά δε θα ληφθούν υπόψη. Όσοι επιθυμούν να μετατεθούν από Πειραματικά σε:

 

α) άλλα Πειραματικά και β) σε λοιπά σχολεία της ίδιας ή άλλης περιοχής μετάθεσης υποβάλλουν αίτηση μέσα στην ίδια προθεσμία και έχουν δικαίωμα να ζητήσουν μέχρι και 15 περιοχές μετάθεσης κατά σειρά προτίμησης, περιλαμβανομένης και της περιοχής στην οποία υπηρετούν εφόσον επιθυμούν να παραμείνουν στην ίδια περιοχή μετάθεσης, μετά τη συμπλήρωση διετούς υπηρεσίας σε αυτά.

Link to comment
Share on other sites

Και βεβαίως Kel ισχύει αυτό! Εγώ είμαι καθηγήτρια και δουλευω σε πειραματικό σχολείο και έχω δύο μεταπτυχιακά! Και σκέψου, έχω απόσπαση. Που να ήθελα και μετάθεση! Και όσο αναφορά στο δημοτικό της Ραλλείου κατά σύμπτωση αυτό τελείωσα σαν μαθήτρια δημοτικού σχολείου. Είναι καταπληκτικό σχολείο και γίνεται χαμός γαι να μπούν μαθητές! Μην το φοβάστε!

 

με εκτίμηση

Link to comment
Share on other sites

Και βεβαίως Kel ισχύει αυτό! Εγώ είμαι καθηγήτρια και δουλευω σε πειραματικό σχολείο και έχω δύο μεταπτυχιακά! Και σκέψου, έχω απόσπαση. Που να ήθελα και μετάθεση! Και όσο αναφορά στο δημοτικό της Ραλλείου κατά σύμπτωση αυτό τελείωσα σαν μαθήτρια δημοτικού σχολείου. Είναι καταπληκτικό σχολείο και γίνεται χαμός γαι να μπούν μαθητές! Μην το φοβάστε!

 

με εκτίμηση

 

Να σαι καλά κοπέλα μου! Ελπίζω να κληρωθούμε του χρόνου! Καμία πρόταση για Γυμνάσιο -Λύκειο μετά? Για αγόρια?

 

Σε ευχαριστώ!!! :wink:

Love me or Hate me!

I'm still gonna shine!

Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω να κληρωθείτε Βίκυ μου! Εγώ μετά το γάμο μου έφυγα από τον Πειραιά, και δυστυχώς χάσαμε το σχολείο. Αν σε ενδιαφέρει για γυμνάσιο, πες μου αν θες δημόσιο ή ιδιωτικό. Γιατί πριν διοριστώ, δούλεψα σε πολλά ιδιωτικά! Αλλά ξέρω και πολλά για δημόσια. Να μου πεις και την περιοχή!

 

Με εκτίμηση

Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω να κληρωθείτε Βίκυ μου! Εγώ μετά το γάμο μου έφυγα από τον Πειραιά, και δυστυχώς χάσαμε το σχολείο. Αν σε ενδιαφέρει για γυμνάσιο, πες μου αν θες δημόσιο ή ιδιωτικό. Γιατί πριν διοριστώ, δούλεψα σε πολλά ιδιωτικά! Αλλά ξέρω και πολλά για δημόσια. Να μου πεις και την περιοχή!

 

Με εκτίμηση

Μακάρι να εισακουστεί η ευχή σου!!!

Έχω μια προτίμηση στα δημόσια julias, μου έχουν πει για την Ιωνίδειο (γυμνάσιο-λύκειο) θα ήθελα τη γνώμη σου σχετικά, ή αν έχεις κάτι άλλο υπόψιν σου.

Μένω Καλλιθέα αλλά και ο Πειραιάς αν είναι για το καλό του παιδιού είναι ο.κ. όπως και η Ν.Σμύρνη, Μοσχάτο κ.λ.π.

Ευχαριστώ πολύ και πάλι! :P:wink:

Love me or Hate me!

I'm still gonna shine!

Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ ότι η Ιωνίδειος έχει χάσει πολύ από την αίγλη του παρελθόντος. Δεν ειναι πια πειραματικό του πανεπιστημίου και έχω πληροφορηθεί ότι δεν τηρουνται οι κανόνες για τους προσοντούχους εκπαιδευτικούς.

Σαν παράδειγμα να αναφέρω ότι είναι το πρωτο σχολείο που ξεκινάει τις καταλήψεις στον Πειραιά.(σημειωτέον δεν είμαι αρνητικη απέναντι στα παιδια που κάνουν κατάληψη απλά πιστεύω ότι δε γνωρίζουν για ποιους λόγους να αγωνιστούν και κανουν καταληψη μονο και μονο για να χάσουν μάθημα)

Link to comment
Share on other sites

Κι όμως Kel τηρούνται απόλυτα οι κανονισμοί για τους εκπαιδευτικούς. Εγώ δουλεύω εκεί με απόσπαση, και έχω δύο μεταπτυχιακά. Όσους πήραν φέτος έχουν όλοι μεταπτυχιακά! Αυτό το ξέρω σίγουρα γιατί τα προσόντα μας βγαίνουν σε καταλόγους στο internet! Εσύ μπορεί να εννοείς τους ωρομίσθιους καθηγητές, που έρχονται για λίγες ώρες και δεν ανήκουν στο εκπαιδευτικό δυναμικό του σχολείου. Επίσης, 10 καθηγητές έχουν διδακτορικά! Μπορεί να έχει χάσει την αίγλη του παρελθόντος αλλά έχει τους καθηγητές του μέλλοντος. Και τελικά οι καθηγητές μετράνε. Όσο για τις καταλήψεις, αυτό δεν λέει τίποτα. Τα παιδιά είναι παντού ίδια. Η αντιμετώπιση αλλάζει. Και στο κολλέγιο Αθηνών που έχω δουλέψει, αν μπορούσαν θα έκαναν πρώτοι κατάληψη!! Να είσαι σίγουρη!

 

Βίκυ μου, αν σε ενδιαφέρει μπορώ να σε πληροφορήσω και για άλλα σχολεία!

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ!

 

Όποτε έχεις χρόνο! Αν τελικά καταφέρουμε και μπούμε στην Ράλλειο, θα ήθελα να συνεχίσει στην Ιωνείδιο μιας και είναι Πειραιά και μάλλον θα έχει δημιουργήσει φίλους. Νομίζω επίσης οτι έχεις δικαίωμα να υποβάλεις αίτηση μόνο σε ένα πειραματικό. Βέβαια, αν έχεις υπόψιν σου κάτι καλύτερο μου το λες ε?!

 

Να πω και πάλι ευχαριστώ? Θα πω! Ε Υ Χ Α Ρ Ι ΣΤ Ω!!! :P

Love me or Hate me!

I'm still gonna shine!

Link to comment
Share on other sites

Κι όμως Kel τηρούνται απόλυτα οι κανονισμοί για τους εκπαιδευτικούς. Εγώ δουλεύω εκεί με απόσπαση, και έχω δύο μεταπτυχιακά. Όσους πήραν φέτος έχουν όλοι μεταπτυχιακά! Αυτό το ξέρω σίγουρα γιατί τα προσόντα μας βγαίνουν σε καταλόγους στο internet! Εσύ μπορεί να εννοείς τους ωρομίσθιους καθηγητές, που έρχονται για λίγες ώρες και δεν ανήκουν στο εκπαιδευτικό δυναμικό του σχολείου. Επίσης, 10 καθηγητές έχουν διδακτορικά! Μπορεί να έχει χάσει την αίγλη του παρελθόντος αλλά έχει τους καθηγητές του μέλλοντος. Και τελικά οι καθηγητές μετράνε. Όσο για τις καταλήψεις, αυτό δεν λέει τίποτα. Τα παιδιά είναι παντού ίδια. Η αντιμετώπιση αλλάζει. Και στο κολλέγιο Αθηνών που έχω δουλέψει, αν μπορούσαν θα έκαναν πρώτοι κατάληψη!! Να είσαι σίγουρη!

 

Βίκυ μου, αν σε ενδιαφέρει μπορώ να σε πληροφορήσω και για άλλα σχολεία!

 

Kαταρχήν Julias, χαιρομαι παρα πολυ που τηρούνται οι κανόνες για τα πειραματικα σχολεία και στην Ιωνιδειο τα οποία αν διαβασεις τις προηγούμενες σελίδες τα προασπίστηκα και μάλιστα με θέρμη. Σαφέστατα το θεωρώ πολύ σημαντικό το σχολείο να έχει εκπαιδευτικούς μετεκπαιδευμένους αφού και εγώ η ιδια είμαι κάτοχος δεύτερου πτυχιου και μεταπτυχιακού και ξέρω τη σημασία του επιστημονικα κατηρτισμένου εκπαιδευτικού. :) Η μόνη ανησυχία που είχα προέρχεται από πρώην μαθητές μου (δουλεύω σε ιδιωτικό δημοτικό σχολείο του Πειραια ως ειδική Παιδαγωγός και σχολικη ψυχολογος) οι οποίοι ξεκίνησαν στην Ιωνίδειο και δυστυχώς μου μετέφεραν αρνητικά σχόλια. Λυπάμαι που το λέω γιατί έχω βιώσει την προσπάθεια της μητέρας μου να περασει η αδερφή μου στην Ιωνίδειο με εξετάσεις εκείνα τα χρόνια και εγώ με την κληρωση (αμφότερες δεν τα καταφέραμε) και γνωρίζω την αίγλη που ειχε το σχολείο όχι μονο στον Πειραια και τις γυρω περιοχές αλλα και μακρύτερα. Πραγματικα με στενοχώρησαν τα σχόλια που άκουσα και μαλιστα άκουσα γονείς να θελουν να παρουν τα παιδια απο το σχολείο (νομιζω ενας το εκανε ήδη).

Δεν αμφισβητω οτι φέτος οι καθηγητές είναι όλοι νομίμως προσοντουχοι (νομιζω οτι καπου πηρε το ματι μου τους πινακες) όμως γνωρίζω άτομο το οποιο δουλεψε καποιο περασμενο έτος εκει ενώ δεν ειχε ολοκληρωσει το μεταπτυχιακό της και ουτε και προκειται απ'οσο ξέρω. Το άτομο είναι φιλολογος και ακουσα δυσμενεστατα σχολια για το προσωπό της .

Πάντως συγχαρητηρια για την προσπαθεια που κανεις να υπερασπιστεις με τις γνωσεις σου και το επιπεδο σου το χωρο τον οποιο εργαζεσαι δυστυχως ομως μαλλον δεν πρεπει να πηγαινουν ολοι με το "σταυρο στο χερι" όπως εσυ και αυτο δυστυχως δυσφημιζει και τη δουλεια των υπολοιπων. Πάντως σαφέστατα η εμπιστοσύνη που δειχνω στα πειραματικα σχολεία δεν μειώνεται στο παραμικρο. Παιδι της Φιλοσοφικής Αθήνας και εγω στο πρωτο μου πτυχιο γνωριζω από πρωτο χερι τη δουλεια που γινεται στα πειραματικα κα με τιποτα δε θα ηθελα να δω να εχουν φθινουσα πορεία.

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...