Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Πληροφορίες για ιδιωτικά σχολεία


korina.v

Recommended Posts

Μηπως ξερετε ποσο κοστιζει το μηνα το ιδιωτικο εκπαιδευτηριο "ζηριδη" ξεκινωντας απο το δημοτικο μεχρι το λυκειο?

 

 

Edit admin

Γειά σας καθώς το κάθε ίδρυμα αναπροσαρμόζει τις τιμές του σε τακτά χρονικά διαστήματα παρακαλούμε να απευθύνεστε στα ιδρύματα απευθείας! 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 2,6k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Posted Images

Συμπτωματικά, έψαχνα δίδακτρα ιδιωτικών σχολείων σήμερα και βρήκα αυτό το link στο διαδίκτυο που αναφέρει δίδκατρα 2007-2008. Ομως, επειδή είχα επισκεφθεί ορισμένα από αυτά, βλέπω μια διαφορά περίπου των 700 ευρώ ανάμεσα σε αυτά που μου έδωσαν τα ίδια σχολεία προφορικά και σε αυτό τον πίνακα διδάκτρων που αναφέρεται στο link. Τουλάχιστον μπορείς να πάρεις μια ιδέα χονδρικά.

 

 link check 2023 (αναμένεται νέος σύνδεσμος από Gov.gr)

 

Link to comment
Share on other sites

Ανοιξα αυτό το λινκ που έδωσες belfaccino και διαπιστώνω κι εγώ ότι σε κάποια σχολεία που πηγα και είδα έχει διαφορές στις τιμές ο πίνακας με αυτά που μου είπαν. Για Α' Δημοτικού μου είπαν 4500 και ο πίνακάς τους γράφει 4000. Μιλάμε πάντα για το σχολικό έτος 2008-2009.

 

Ασχετο: τελικά μας βλέπω για δημόσιο... Δεν γίνεται. Το θεωρώ κοροϊδία να δίνω τόσα λεφτά για το Δημοτικό. Και το 2009-2010 θα πάει και ο μικρός μου στην πρώτη... οπότε...??? Δεν ξέρω για άλλους αλλά εμείς θα πρέπει να ζούμε με τα βασικά αγαθά για να πάνε ιδιωτικό και οι δύο. Και αυτό όπως όλοι ξέρουμε, με 2 παιδιά, δεν γίνεται!!

Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people.

Link to comment
Share on other sites

εμείς θα πρέπει να ζούμε με τα βασικά αγαθά για να πάνε ιδιωτικό και οι δύο. Και αυτό όπως όλοι ξέρουμε, με 2 παιδιά, δεν γίνεται!!

 

Πράγματι, κι εγώ θεωρώ ότι τα έξοδα είναι πολλά και δεν είναι εγγυημένη η καλύτερη εκπαίδευση στο ιδιωτικό σχολείο. Υπάρχουν ιδιωτικά σχολεία και ιδιωτικά σχολεία. Εχω επισκεφθεί ιδιωτικά σχολεία που βρίσκονται σε παλιά κτίρια, χωρίς ουσισατικά αυλή με τάξεις των 32 παιδιών!!!! Το ένα μάλιστα ιδιωτικό σχολείο στέγαζε την τάξη της Ε'δημοτικού σε ένα μικρό προχειροφτιαγμένο δωμάτιο κάτω από μια σκάλα!! Αναρωτιέμαι αν είναι νόμιμο αυτό. Και απαιτούν να δώσω αυτά τα λεφτά για ποιο λόγο? Για να είναι "μαντρωμένο" το παιδί?

Απλά νομίζω ότι σε θέματα ασφαλείας και υγιεινής τα ιδιωτικά είναι πιο οργανωμένα, διότι και καθαρίστριες έχουν και ελέγχουν την προσέλευση και αποχώρηση των παιδιών.

Στο δικό μας δημόσιο σχολείο δεν έχουμε θέμα ως προς τη μάθηση, γιατί πραγματικά γίνεται πολύ καλή δουλειά. Στα επιμέρους θέματα έχουμε κάποιους προβληματισμούς, που οφείλονται σε βασικές ελλείψεις που χαρακτηρίζουν τα περισσότερα δημόσια σχολεία.

 

Υπάρχουν και καλά ιδιωτικά σχολεία που φημίζονται και για την εκπαίδευση και για τις εγκαταστάσεις... αρκεί να μπορείς να ανταπεξέλθεις οικονομικά στις αμοιβές που ζητούν.

 

Να ξέρεις, όμως, ότι ακόμα και στα καλά ιδιωτικά σχολεία, μπορεί να μην αποφύγεις και το φροντιστήριο... βάλε και αυτό το έξοδο. Η ανηψιά μου πηγαίνει σε ένα φημισμένο ιδιωτικό σχολείο και είναι η μόνη στην τάξη που δεν πηγαίνει φροντιστήριο. Επαθα σοκ όταν το έμαθα διότι φαντάστηκα ότι, αν στείλεις το παιδί σε ιδιωτικό σχολείο, γίνεται τόσο καλή εργασία, που είναι αχρείαστο το φροντιστήριο... κι όμως, διαπιστώνω το αντίθετο!

 

Πάντως, δεν είναι κατάρα τα δημόσια σχολεία. Και σε αυτά γίνεται πολύ καλή δουλειά... όρεξη να έχεις να ασχολείσαι με τα επιμέρους θέματα λειτουργίας και να μην εφησυχάζεσαι.

 

Εχω δει πολλά θετικά. (α) είναι "δωρεάν", οπότε οποιαδήποτε (κτυπάω ξύλο) τυχόν μείωση στο εισόδημα των γονέων δεν επηρρεάζει τη φοίτηση του παιδιού τους στο σχολείο, (β) το παιδί συναναστρέφεται με παιδιά της γειτονιάς και δημιουργεί παρέες κοντά στο σπίτι του, (γ) μειωμένα κρούσματα "σνομπισμού" και "ρατσισμού" (που ακούγεται ότι επικρατούν ανάμεσα σε παιδιά ιδιωτικών σχολείων), (δ) καλοί εκπαιδευτικοί ως επί το πλείστον.

 

Τα κατά που έχω δει είναι οι ελλείψεις προσωπικού (π.χ. φύλακα, καθαρίστριας), οι ελλείψεις εξοπλισμού (εργαστήρια, γυμναστήρια, χαρτί υγείας, κτλ.), ώρα σχολάσματος (αν δεν έχεις κάποιον να παραλαμβάνει το παιδί σου έστω και στις 16:15 που ολοκληρώνεται το ολοήμερο), συχνές διακοπές λόγω απεργιών, επιμορφωτικών σεμιναρίων, συνελεύσεων, ενδεχομένη μη έγκαιρη ενημέρωση γονιών για κάποια σημαντικά θέματα (διαφέρει από σχολείο σε σχολείο).

Θα μου πεις ότι τα παραπάνω είναι σοβαρά, αλλά..να... είμαστε ακόμα στο δημόσιο. Γιατί, παρόλαυτά, τουλάχιστον το δικό μου παιδί δείχνει να έχει προσαρμοστεί πάρα πολύ καλά, χάρη στο καλό εκπαιδευτικό προσωπικό και στην καλή ατμόσφαιρα που επικρατεί στο σχολείο και η μαθησιακή του πρόοδος είναι καλή, χάρη στην καλή δουλειά της δασκάλας.

Τα θέματα που είναι για μένα ανησυχητικά, απασχολούν μόνο τον γονέα, όχι το παιδί.

 

Οπότε, πιστεύω ότι θα δεις ότι, αν μπορείς τουλάχιστον έχεις το νου σου κι αν έχεις τρόπο να φυλάει κάποιος τα παιδιά σου όταν δεν έχουν σχολείο ή να τα παραλαμβάνει όταν δεν μπορείς εσύ, θα είναι κατά τα άλλα, μια χαρά.

Link to comment
Share on other sites

Θα πω κατι που εχω διαπιστωσει και απο την εμπειρια μου και απο τη συναναστροφη μου με δασκαλους και καθηγητες...

Δεν υπαρχουν καλα και κακα σχολεια... Σχολειο δεν ειναι το κτιριο.. σχολειο ειναι ο εμψυχο δυναμικο του.. Ο διευθυντης, οι δασκαλοι, τα παιδια, οι γονεις..

Σε ενα σχολειο (ανεξαρτητου βαθμίδας) που ο διευθυντης ενδιεφερεται και εχει ευαισθησια, που οι δασκαλοι δεν βαριουνται να δουλεψουν και που οι γονεις παρακινουνται να συνεργαστουν και το κανουν, τα παιδια θα προκοψουν.. θα μαθουν, θα αποκτησουν αξιες και ιδανικα θα γινουν καλυτεροι ανθρωποι, και θα αποκτησουν τα εφοδια που χρειαζονται για να ανταπεξελθουν στις δυσκολιες που τους περιμενουν..

Σε ενα σχολειο που ο διευθυντης αγκωμαχαει για το ρολο που του φορτωσαν και που σκεφτεται μονο τα λιγοστα παραπανω ευρω που θα παρει καθουμενος σε αυτη την καρεκλα.. που οι δασκαλοι κοιτανε το ρολοι τους για να την κανουν 10 λεπτα νωριτερα και οι γονεις οντας στην αγνοια δεν ζητουν δεν συμμετεχουν, δεν διεκδικουν, τα παιδια ειναι χαμενα απο χερι..

O5Lop2.png

kIP3p2.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Θα πω κατι που εχω διαπιστωσει και απο την εμπειρια μου και απο τη συναναστροφη μου με δασκαλους και καθηγητες...

Δεν υπαρχουν καλα και κακα σχολεια... Σχολειο δεν ειναι το κτιριο.. σχολειο ειναι ο εμψυχο δυναμικο του.. Ο διευθυντης, οι δασκαλοι, τα παιδια, οι γονεις..

Σε ενα σχολειο (ανεξαρτητου βαθμίδας) που ο διευθυντης ενδιεφερεται και εχει ευαισθησια, που οι δασκαλοι δεν βαριουνται να δουλεψουν και που οι γονεις παρακινουνται να συνεργαστουν και το κανουν, τα παιδια θα προκοψουν.. θα μαθουν, θα αποκτησουν αξιες και ιδανικα θα γινουν καλυτεροι ανθρωποι, και θα αποκτησουν τα εφοδια που χρειαζονται για να ανταπεξελθουν στις δυσκολιες που τους περιμενουν..

Σε ενα σχολειο που ο διευθυντης αγκωμαχαει για το ρολο που του φορτωσαν και που σκεφτεται μονο τα λιγοστα παραπανω ευρω που θα παρει καθουμενος σε αυτη την καρεκλα.. που οι δασκαλοι κοιτανε το ρολοι τους για να την κανουν 10 λεπτα νωριτερα και οι γονεις οντας στην αγνοια δεν ζητουν δεν συμμετεχουν, δεν διεκδικουν, τα παιδια ειναι χαμενα απο χερι..

 

Αμην.

Link to comment
Share on other sites

Ο γιος μου τον Οκτωβρη θα πάει στο προνήπιο.

Ψαχνω ενα καλο σχολειο για να συνεχισει μετα νηπιο και δημοτικο

 

Μου πρότειναν την Γενναδειο

Εχετε κάποια άποψη - κάποια εμπειρία;

ευχαριστω προκαταβολικα!

Link to comment
Share on other sites

Κοιτά που σιγά σιγά αρχίζω να συμμετέχω....

 

:) θα σε βοηθήσει Μαράκι , να το κάνεις ... :)

και εμας θα βοηθήσει να σε βλέπουμε εδω :)

Eίναι προτιμότερο σε ένα παιδί να περισσεύει η αγάπη παρά να του λείπει....

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Pam! Χαίρομαι που σε "βλέπω"!!!

 

Roxanne. Γνωρίζω 2 μαμάδες που τα παιδιά τους ξεκίνησαν φέτος Α' Δημοτικού εκεί. Μου μεταφέρουν καλά λόγια, τα οποία άρχισαν να αντιστρέφουν την αρχική εικόνα που είχα όταν επισκέφθηκα το σχολείο.

Δεν μου άρεσε η διαμόρφωση των τάξεων. Οι εσωτερικοί χώροι μου φάνηκαν μουντοί, τα πατώματα έκαναν σκριτς-σκρατς όταν μπήκα μέσα στις τάξεις και η σκέψη μου τότε ήταν "όταν περιμένεις νέους γονείς να επισκεφθούν το ιδιωτικό σου σχολείο για να γράψουν τα παιδιά τους, δεν θα ενδιαφερθείς να δώσεις μια καλή εικόνα?". Δε μου άρεσε που οι τάξεις του δημοτικού ήταν χωρισμένες σε διαφορετικά κτίρια (λογω έλλειψης χώρου). Δηλαδή, δεν μου άρεσε αυτό που είδα γιατί περίμενα να δω κάτι καλύτερο σε ιδιωτικό σχολείο. Οι χώροι του δημοσιου, για να καταλάβεις, είναι πολύ καλύτεροι.

 

Όμως, όπως είπα παραπάνω, τα σχόλια των μαμάδων είναι πολύ καλά και, επειδή το σχολείο δεν είναι μόνο οι χώροι, σκέφτομαι να το ερευνήσω λιγάκι. Πάντως, όι χώροι του Νήπιου μου φάνηκαν ότι ήταν πολύ ωραίοι.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας και πάλι. Έχει κάποιος άποψη ή γνωρίζει πράγματα για τα νέα εκπαιδευτήρια Μαλλιάρα (Π.Φάληρο το νηπιαγωγείο και Άλιμο οι άλλες βαθμίδες); Έχουμε αποφασίσει να πάει από του χρόνου εκεί ο Θάνος και αργότερα τα κορίτσια αλλά δεν έχουμε μιλήσει με ανθρώπους που γνωρίζουν πληροφορίες ή έχουν βιώσει το σχολείο. Μένουμε στην Καλλιθέα και δεν τίθεται θέμα για τα πολύ χάι ιδιωτικά και λόγω νοοτροπίας, και λόγω απόστασης αλλά και λόγω διδάκτρων. Μου φαίνεται πολύ κσλό συτο το σχολείο -απ'όσο μπορώ να κρίνω- αλλά είναι;

Θα μας βοηθήσετε πολύ...

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Ελίνα, μαμά του Θάνου-22/8/2003, της Εύας και της Χριστίνας (ομοζυγωτικά δίδυμα)-15/6/2006!

 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ αντίθετα δεν έχω ακούσει καλά λόγια. Δύο μητέρες που γνωρίζω δεν ήταν καθόλου ικανοποιημένες και έψαχναν άλλο σχολείο. Επίσης π.χ. ξέρω ότι παρόλο που το σχολείο διαφημίζει την πισίνα του, δεν λειτουργεί και υπεύθυνοι επικαλούνται πάντα έλλειψη συμμετοχής μαθητών στο τμήμα κολύμβησης, κάτι που δεν ισχύει, γιατί όταν ρώτησα και εγώ όταν έπικοινώνησα για να ενημερωθώ για το σχολείο αλλά και όταν άλλες μητέρες εκδήλωσαν ενδιαφέρον η απάντηση ήταν η ίδια. Αν δεν συγκεντρώνεις τις αιτήσεις και δεν ενθαρρύνεις τη συμμετοχή πώς θα φτιαχτεί τμήμα;

Επιπλέον το σχολείο δεν επιτρέπει την ίδρυση και λειτουργία συλλόγου γονέων και κηδεμόνων.

Προσωπικά δεν μου άρεσε επίσης και η εμμονή με τις δικές τους εκδόσεις και κυρίως αυτές των εκπαιδευτικών προγραμμάτων στον υπολογιστή που δοκιμάζονται ουσιαστικά στους μαθητές του σχολείου.

Δεν ξέρω βέβαια πολλές λεπτομέρειες για το σχολείο και δεν θέλω να είμαι άδικη, μπορεί να κάνω λάθος, αλλά από ότι έχω ακούσει δεν είναι και το καλύτερο.

Ελίνα, μαμά του Θάνου-22/8/2003, της Εύας και της Χριστίνας (ομοζυγωτικά δίδυμα)-15/6/2006!

 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Sun, σου έστειλα ένα προσωπικό μήνυμα (πμ)

 

Μου στελνεις και εμενα ένα; Ειμαι στην αναζητηση καλου σχολειου οπως θα δεις και σε αλλα ποστς.

 

ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

Κατ αρχην ευχαριστω που ασχοληθηκατε...

 

Ειμαι τοσο άσχετη με ιδιωτικα που δεν ξερω εαν υπάρχει σε ιδιωτικα συλλογος γονεων

 

Για την πισινα λιγο με νοιαζει γιατι ήδη πηγαινει κολυμβητηριο και εχει δημιουργησει φιλιες εκει.

 

Αυτο που με νοιάζει πιο πολύ είναι το προσωπικό η αγαπη και γενικα να το προσεχουν και να περναει καλα

ουτε η μόρφωση-παραμορφωση με ενδιαφέρει σε πρωτη φάση όσο να το αγαπούν!!!

 

Να πηγαινει με χαρα και να περναει καλα. αυτο ειναι το βασικο

Link to comment
Share on other sites

  • 3 εβδομάδες μετά...

Sun έγραψε:

Επιπλέον το σχολείο δεν επιτρέπει την ίδρυση και λειτουργία συλλόγου γονέων και κηδεμόνων.

 

Belfaccino έγραψε;

Ορίστε?????

 

Ήταν ένας από τους λόγους που οι μητέρες που γνωρίζω άλλαξαν τελικά σχολείο (γράφτηκαν αλλού για τη νέα σχολική χρονιά) αφού δεν μπορούσαν μεμονωμένα να λύσουν προβλήματα που παρουσιάζονταν.

 

Για μένα η ύπαρξη συλλόγου γονέων και κηδεμόνων είναι πολύ σημαντική και απ' ότι ξέρω σύλλογος υφίσταται στην πλειοψηφία των γνωστών σχολείων με πολύ αποτελεσματική δράση.

Ελίνα, μαμά του Θάνου-22/8/2003, της Εύας και της Χριστίνας (ομοζυγωτικά δίδυμα)-15/6/2006!

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 εβδομάδες μετά...

Εχω 3 φίλες μου που πάνε τα παιδιά τους στην Α΄Δημοτικού στο σχολείο αυτό. Εμένα προσωπικά μου φαίνεται αρκετά ''φορτωμένο'' το προγραμμά τους όσον αφορά τις εργασίες στο σπίτι. Ενα παιδάκι που έχει καλό ρυθμό στο διαβασμά του χρειάζεται τουλάχιστον 2 ώρες για να τελειώσει το διάβασμά του, εγώ το θεωρώ πολύ για πρώτη δημοτικού. Εχουν εργασίες για το σπίτι μέχρι και στα αγγλικά, και ο δικός μου πάει σε ιδιωτικό σχολείο αλλά σε 1-1.30 ώρα το πολύ έχει τελειώσει.

Μια μέρα μου έλεγε η φίλη μου ότι είχαν βάλει στα παιδιά για ορθογραφία τις λέξεις κλειδιά στο πίσω μέρος του αναγνωστικού, γύρω στις 25 δύσκολες όμως λέξεις (ήταν μέσα η λέξη πολυκατοικία για παράδειγμα) και ο γιος της είχε απογοητευτεί που ενώ τις διάβαζε πολύ ώρα δεν μπορούσε να τις μάθει καλά και έκανε λάθη. Για μένα είναι πολύ σημαντικό οι εργασίες και όλο το εκπαιδευτικό και μαθησιακό πρόγραμμα του σχολείου να είναι προσαρμοσμένο στο λογικό μέτρο δυνατοτήτων 6χρονων παιδιών, ώστε να μην κουράζονται και να μην απογοητεύονται στα πρώτα βήματα της μάθησης στο σχολικό πια πλαίσιο. Το να μαθαίνεις πρέπει να είναι και ευχάριστο για τα παιδιά και όχι μόνο κόπος και πίεση. Για μένα καλύτερα να μάθει 5 πράγματα και να είναι χαρούμενο και με περισσότερη εμπιστοσύνη στις δυνάμεις του παρά 10 αλλά να πιέζεται και να απογοητεύεται. Αυτό βέβαια είναι και πως το βλέπουν οι γονείς, αρκετοί δίνουν σημασία στην ποσότητα των γνώσεων και χαίρονται όταν τα παιδιά έχουν πολλές εργασίες και φυλλάδια για το σπίτι.

Link to comment
Share on other sites

Πω..πω... μου φαίνεται ότι θα τα "κάψουν" τα παιδιά μέχρι να φτάσουν στο λύκειο... είπαμε να μάθουμε, όχι να γίνουμε υδροκέφαλοι... παν μέτρον άριστον... τέλος πάντων, αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη.

Link to comment
Share on other sites

Οι δικές μου πληροφορίες είναι μάλλον πιο ελπιδοφόρες...

Ο ανηψιός μου που πηγαίνει επίσης στο ίδιο σχολείο δεν έχει τόσες πολλές εργασίες για το σπίτι -τουλάχιστον όχι σε μόνιμη βάση- ή όταν έχει δεν τις έχει όλες για την επόμενη μέρα. Το ίδιο και τα τα παιδιά συναδέλφων μου που πηγαίνουν εκεί στην Α! δημοτικού.

Νομίζω πως το πρόβλημα του φορτωμένου προγράμματος είναι γενικότερο και δεν περιορίζεται στο συγκεκριμένο ιδιωτικό σχολείο. Η πρώτη δημοτικού πλέον είναι απαιτητική σε όλα τα σχολεία είτε δημόσια είτε ιδιωτικά όπως οι περισσότεροι γονείς έχουν συνειδητοποιήσει αφού σε όλο και μεγαλύτερο βαθμό κάποιες γνώσεις και δεξιότητες θεωρούνται δεδομένες λόγω της προσχολικής προπαιδείας. Όλες οι μαμάδες στη γειτονιά μου με παιδιά στην α΄δημοτικού δημόσιων σχολείων εκφράζουν ακριβώς τα ίδια παράπονα και ανησυχίες.

 

Επειδή κι εγώ είχα ανησυχήσει ακούγοντας τα περί φορτωμένου προγράμματος, αποφάσισα να έρθω σε επαφή με γονείς από το Σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του σχολείου που είτε έχουν τα παιδιά τους στις πρώτες τάξεις του δημοτικού είτε έχουν διανύσει σχεδόν όλες τις βαθμίδες του σχολείου και οι απαντήσεις που πήρα στο θέμα αυτό ήταν για μένα ικανοποιητικές. Όλοι μου είπαν ότι ναι, σε κάποιες τάξεις αισθάνθηκαν ότι τα παιδιά πιέζονταν λίγο αλλά η διάρθρωση του προγράμματος είναι τέτοια που πάντα ακολουθεί μια πιο χαλαρή χρονιά. Αξίζει να σημειώσω ότι οι τάξη για την οποία το ένιωσαν αυτό σχεδόν όλοι δεν ήταν του δημοτικού αλλά η γ΄γυμνασίου. Η Α! Λυκείου ήταν πολύ πιο χαλαρή εν΄όψει των αντικειμενικά δυσκολότερων τελευταίων τάξεων όπου υπάρχει πια το θέμα των πανελλαδικών. Επίσης μου είπαν ότι ακόμα και στις πιο απαιτητικές περιόδους κανένα παιδί δεν αφήνεται στην τύχη του αλλά βοηθιέται πολύ από το διδακτικό προσωπικό του σχολείου και υπάρχει συνεχής συνεργασία δασκάλων-γονέων ώστε να ξεπεραστούν τα όποια προβλήματα. Επίσης κανένα παιδί -τουλάχιστον σύμφωνα με τους γονείς που μίλησα- δεν κατακρίνεται αν π.χ. δεν έχει καταφέρει να κάνει όλες τις εργασίες ούτε αν έχει κάνει πολλά λάθη. Σκοπός πολλές φορές των εργασιών και των τεστ που έχουν τα παιδιά είναι απλώς να καταλάβουν οι δάσκαλοι σε ποιό επίπεδο είναι τα παιδιά, πού δυσκολεύονται, τί δεν έχουν καταλάβει και να οργανώσουν το μάθημα έτσι ώστε να τα βοηθήσουν.

 

Στο Γυμνάσιο και το Λύκειο έχουν βέβαια διευρυμένο ωράριο μαθημάτων

(7ωρο-8ωρο αντί για 6ωρο) εστιάζοντας στους πιο απαιτητικούς τομείς όπως π.χ. μαθηματικά, αρχαία κ.α. αλλά εγώ δεν το θεώρησα αρνητικό αλλά θετικό στοιχείο αφού απ΄ότι έμαθα με αυτόν τον τρόπο για πολλά παιδιά αποφεύγεται το φροντιστήριο.

 

Επίσης το πλήθος και η ποιότητα των δράσεων και των δραστηριοτήτων του σχολείου είναι τέτοιο που τα παιδιά βρίσκουν διεξόδους για την ενέργεια και τη δημιουργικότητά τους παράλληλα με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα, ακόμα κι αν δεν μένουν στο σχολείο μέχρι το απόγευμα. Αυτό που μου αρέσει ακόμα περισσότερο είναι η μεγάλη έμφαση που δίνει το σχολείο στη μουσική.

 

Ένιωσα ειλικρινά ανακουφισμένη από όλα αυτά, ιδιαίτερα επειδή οι πληροφορίες προέρχονται από ανθρώπους που δεν έχουν κανένα συμφέρον να ωραιοποιήσουν καταστάσεις αλλά έχουν επιλέξει ένα τελείως διαφορετικό ρόλο, να εντοπίζουν τα όποια κακώς κείμενα υπάρχουν και να εργάζονται σε συνεργασία με το σχολειο για να τα διορθώσουν. Φυσικά αυτό δε γίνεται μόνο για το καλό των παιδιών αλλά και του ίδιου του σχολείου αφού οι μαθητές ενός ιδιωτικού -όχι μόνο των εκπαιδευτηρίων Μαλλιάρα- αποτελούν επένδυσή του για το μέλλον. Φυσικά το σχολείο νοιάζεται για το καλό του όνομα και προσβλέπει στις επιτυχίες των μαθητών που όμως -προσωπική άποψη- δεν θα μπορούσαν να υπάρξουν από βαρυφορτωμένα, πιεσμένα και απογοητευμένα παιδιά.

 

Δεν θέλω να κάνω το συνήγορο του σχολείου που άλλωστε δε γνωρίζω από προσωπική εμπειρία -γι αυτό άλλωστε άνοιξα και το θέμα- αλλά δε νομίζω ότι το 92,3% επιτυχία στις Πανελλαδικές -και ποσοστά περίπου ίδια όλα σχεδόν τα χρόνια λειτουργίας του λυκείου των εκπαιδευτηρίων- προέρχεται από καμμένα ή υδροκέφαλα παιδιά.

 

Κι επειδή δεν άφησα ειλικρινά πέτρα που να μη σηκώσω στο θέμα αυτό

-άλλωστε αφορά το μέλλον και των τριών παιδιών μου- έψαξα και βρήκα στοιχεία και απόψεις αποφοίτων, καταγεγραμένες εντυπώσεις από τη φοιτησή τους στο σχολείο, φωτογραφίες από τη σχολική τους ζωή και πολλά άλλα. Φαντάζομαι βέβαια ότι με το πέρασμα των χρόνων άλλαξαν επιμέρους πράγματα στο σχολείο αλλά η φιλοσοφία του είναι η ίδια. Τα παιδιά με τα οποία συνομίλησα δηλώνουν ευτυχισμένα που πήγαν εκεί σχολείο και αυτό που είχαν όλοι να σημειώσουν ήταν το ενδιαφέρον των διδασκόντων και του σχολείου γενικότερα για κάθε παιδί ξεχωριστά.

Ελίνα, μαμά του Θάνου-22/8/2003, της Εύας και της Χριστίνας (ομοζυγωτικά δίδυμα)-15/6/2006!

 

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα!

Σκέφτομαι να πάει ο γιος μου σε ιδιωτικό νηπιαγωγείο-δημοτικό-γυμνάσιο-λύκειο (όλες τις βαθμίδες δηλαδή), αλλά και κάπως οικονομικό... :lol:

Μήπως ξέρετε κάτι για εκπαιδευτήρια "Καντά" που βρίσκονται στα Βριλλήσια?

Αν όχι, έχετε ακούσει για κάποιο ιδιωτικό σχολείο στην περιοχή Βορειοανατολικής Αττικής, το οποίο να είναι καλούλι, μικρούλι και οικονομικούλι ???

t6c4p3.pngXRnsp2.png

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας!!ο γιος μου παει στο νηπιαγωγειο της σχολης Ξενοπουλου και δεν το εχω μετανιωσει ουτε μια στιγμη :D

Τον Σεπτεμβριο θα παει πρωτη δημοτικου και θα αλλαξει κτηριο και φυσικα δασκαλα.

Εχει καποιος πληροφοριες για το δημοτικο του σχολειου?

Θα παω φυσικα να ενημερωθω απο κοντα μα θα΄θελα τις εμπειριες σας!

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...