Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Θέματα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά στο Γυμνάσιο


Recommended Posts

2 ώρες πρίν, erin0000 είπε:

Όσοι έχετε παιδιά στο Γυμνάσιο, έχουν ξεκινήσει τα μαθήματα κανονικά ή υπάρχουν ακόμα ελλείψεις; 

ουκ ολιγες και ειναι αμφιβολο και αν θα καλυφθουν δυστυχως

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 495
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

1 ώρα πρίν, MagdaP είπε:

Η Έσπερος είναι ενημερωμένη και κατατοπισμενη. Εσύ όμως όχι στο συγκεκριμένο θέμα. Για μια ακόμη φορά κατηγορείς εκπαιδευτικούς για πράγματα που δεν έχεις ιδέα.

 

Το ωράριο μονίμων και αναπληρωτών είναι ακριβώς το ίδιο (εκτός από τους αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου που είναι ευτυχώς λιγοι). Ο μισθός δε των αναπληρωτών είναι λίγο καλύτερος από των μονίμων. Η διαφορά είναι ότι απολύονται τον Ιούλιο και προφανώς δεν πληρώνονται για τους καλοκαιρινούς μήνες και φυσικά η ανασφάλεια για το που θα βρεθούν κάθε χρόνο. Επίσης το αν κάποιος θα πάει σε 5 σχολεία δεν έχει σχέση με το αν είναι μόνιμος ή αναπληρωτής άλλα από την ειδικότητα. Μόνιμοι και αναπληρωτές δουλεύουν όσο ακριβώς και οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί στις περισσότερες χώρες. Και περισσότερο γιατί στις υπόλοιπες χώρες έχουν μόνο διδακτικά καθήκοντα ενώ στην Ελλάδα έχουν και διοικητικά. 

 

Επίσης για το καθεστώς των αναπληρωτών σαφώς και δεν φταίνε οι μόνιμοι. Φταίει το Υπουργείο Παιδείας και οι κυβερνήσεις των τελευταίων 10 χρόνων που δεν έχουν κάνει μόνιμους διορισμούς!

 

Αυτά για να μην γράφονται ανακρίβειες. 

 

Επίσης, ξέχασα να αναφέρω, ότι για το που θα πάει κάθε εκπαιδευτικός, μόνιμος ή αναπληρωτής δεν το αποφασίζει ο ίδιος ούτε πι υπόλοιποι συνάδελφοι, ούτε καν ο διευθυντής του σχολείου άλλα η διεύθυνση δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Εννοώ σε ποια σχολεία θα συμπληρώσει το υποχρεωτικό του ωράριο.

 

 

χμμ, είσαι σίγουρη; 

Στο γυνάσιο της περιοχής μας δεν υπάρχουν βασικές ειδικότητες, μιλάμε για αττική. Όπως και πέρσυ, αν καλυφθούν οι θέσεις, θα ειναι αργότερα από όλα. Τόσο ο διευθυντής όσο και άνθρωπος μέσα από τη Βδάθμια δηλώνουν ότι για διάφορους λόγους, οι αναπληρωτές δεν επιλέγον να κάνουν αίτηση. Άρα μας λένε ψέματα;

Link to comment
Share on other sites

Μια που λέτε για τα τηλεφωνήματα.

Σε ένα άλλο γυμνάσιο (όχι το δικό μας), έπρεπε εκτάκτως να σχολάσουν τα παιδιά 2 ώρες νωρίτερα. Σας πληροφορώ ότι πράγματι έγιναν 25 και βάλε τηλεφωνήματα και σε όσα παιδιά δεν έγινε εφικτό να βρεθούν οι γονείς τους και να γίνει συνεννόηση, παρέμειναν στο σχολείο. Το αυτονόητο δηλαδή. Δεν καταλαβαίνω γιατί σας φαίνεται τόσο extreme μέτρο.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, erin0000 είπε:

Μια που λέτε για τα τηλεφωνήματα.

Σε ένα άλλο γυμνάσιο (όχι το δικό μας), έπρεπε εκτάκτως να σχολάσουν τα παιδιά 2 ώρες νωρίτερα. Σας πληροφορώ ότι πράγματι έγιναν 25 και βάλε τηλεφωνήματα και σε όσα παιδιά δεν έγινε εφικτό να βρεθούν οι γονείς τους και να γίνει συνεννόηση, παρέμειναν στο σχολείο. Το αυτονόητο δηλαδή. Δεν καταλαβαίνω γιατί σας φαίνεται τόσο extreme μέτρο.

 

 

 

Extreme μέτρο εμένα προσωπικά δε μου φαίνεται, αλλά το βρίσκω πρακτικά δύσκολο για την πλειοψηφία των γυμνασίων. Αν στο συγκεκριμένο σχολείο υπάρχει γραμματειακή υποστήριξη (ελάχιστα είναι αυτα που εχουν) ή ο ίδιος ο διευθυντής ανέλαβε να κανει τα τηλεφωνήματα δεν το γνωρίζω. 

 

Στο ημερήσιο Γυμνάσιο που ήμουν χρόνια η διευθύντρια στη συνάντηση με τους γονείς που έκανε στην αρχή της χρονιάς τους ενημέρωνε ότι σε περίπτωση που σχολασουν τα παιδιά νωρίτερα, τα ίδια θα αναλάβουν να τους ενημερώσουν. Και πράγματι κάποια παιδάκια έμπαιναν στο γραφείο να πάρουν τηλέφωνο, αλλα πάλι παρέμειναν στο σχολείο και περίμεναν το λεωφορείο. Αυτό πάλι γιατί σας φαίνεται τόσο παράξενο; κανένας γονιός δεν είχε παραπονεθεί. Μιλάμε πάντα για παιδιά 12-15 χρονών και όχι για μωρά.

11 ώρες πρίν, ΑΡΓΚ είπε:

 

 

χμμ, είσαι σίγουρη; 

Στο γυνάσιο της περιοχής μας δεν υπάρχουν βασικές ειδικότητες, μιλάμε για αττική. Όπως και πέρσυ, αν καλυφθούν οι θέσεις, θα ειναι αργότερα από όλα. Τόσο ο διευθυντής όσο και άνθρωπος μέσα από τη Βδάθμια δηλώνουν ότι για διάφορους λόγους, οι αναπληρωτές δεν επιλέγον να κάνουν αίτηση. Άρα μας λένε ψέματα;

Για ποιο πράγμα να είμαι σίγουρη; Για αυτά που γράφω είμαι απόλυτα σίγουρη.

 

Φυσικά και πολλοί αναπληρωτές δεν κάνουν αίτηση ή κάνουν και δεν πάνε τελικά γιατί δουλεύουν με αυτό το καθεστώς 15 χρόνια και βάλε, κάθε χρόνο αλλού και βλέπουν ότι δεν υπάρχει μέλλον. Ξέρεις πόσο δύσκολο είναι κάθε Σεπτέμβρη να είσαι με τη βαλίτσα στο χέρι και να περιμένεις να βγουν τα αποτελέσματα να δεις σε ποιο μέρος της Ελλάδας θα βρεθείς; και μιλάμε για ανθρώπους με οικογένειες στην πλειοψηφία των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας. Να πρέπει να συντηρούν δύο και τρία σπίτια, να χωρίζεται η οικογένεια στη μέση κ.α. Και το ότι το σχολείο είναι στην Αττική δε λέει κάτι. Οι αναπληρωτές μπορεί να είναι από κάθε γωνιά της Ελλάδας και όχι από Αττική. Στο νησί μου να δεις πόσοι δεν παρουσιάστηκαν φέτος! Απλώς μάλλον συνειδητοποιούν σιγά σιγά ότι δεν πρόκειται να διοριστούν και επιλέγουν ίσως να κάνουν κάτι άλλο.

 

Ο μισθός πάντως δεν είναι διαφορετικός από τους μόνιμους, που ουτως ή άλλως δεν είναι κατι τρελό, ούτε και το ωράριο. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, MagdaP είπε:

Στο ημερήσιο Γυμνάσιο που ήμουν χρόνια η διευθύντρια στη συνάντηση με τους γονείς που έκανε στην αρχή της χρονιάς τους ενημέρωνε ότι σε περίπτωση που σχολασουν τα παιδιά νωρίτερα, τα ίδια θα αναλάβουν να τους ενημερώσουν. Και πράγματι κάποια παιδάκια έμπαιναν στο γραφείο να πάρουν τηλέφωνο, αλλα πάλι παρέμειναν στο σχολείο και περίμεναν το λεωφορείο. Αυτό πάλι γιατί σας φαίνεται τόσο παράξενο; κανένας γονιός δεν είχε παραπονεθεί. Μιλάμε πάντα για παιδιά 12-15 χρονών και όχι για μωρά.

 

 

Δεν μου φαίνεται παράξενο. Έγινε συνάντηση με γονείς και ενημέρωση, οπότε όποιος είχε κάποιον ενδοιασμό θα μπορούσε να τον αναφέρει.

 

Εμάς δεν έχει γίνει καμία συνάντηση για το οτιδήποτε και το θεωρώ απαράδεκτο.

Πρώτη φορά σε αυτό το σχολείο και δεν έχουμε καμιά ιδέα για το πως λειτουργεί. Ούτε στα ίδια τα παιδιά έκαναν κάποια ενημέρωση να τους πουν πέντε δέκα πράγματα για το πως λειτουργεί το σχολείο.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, erin0000 είπε:

 

Δεν μου φαίνεται παράξενο. Έγινε συνάντηση με γονείς και ενημέρωση, οπότε όποιος είχε κάποιον ενδοιασμό θα μπορούσε να τον αναφέρει.

 

Εμάς δεν έχει γίνει καμία συνάντηση για το οτιδήποτε και το θεωρώ απαράδεκτο.

Πρώτη φορά σε αυτό το σχολείο και δεν έχουμε καμιά ιδέα για το πως λειτουργεί. Ούτε στα ίδια τα παιδιά έκαναν κάποια ενημέρωση να τους πουν πέντε δέκα πράγματα για το πως λειτουργεί το σχολείο.

Κακώς! Σε όλα τα σχολεία πρεπει να γίνεται ενημέρωση. Εμεις καθε χρόνο κάνουμε. Την περασμενη εβδομάδα εκανε το ενα Γυμνάσιο και το ενα Λύκειο του νησιού. Όλα τα σχολεία που ξερω κάνουν ενημερωση για το πως λειτουργεί το σχολείο κτλ. Γιατί δεν το συζητάτε με τον διευθυντή; αν και εκείνος έπρεπε να το κάνει από μόνος του.

Link to comment
Share on other sites

Just now, erin0000 said:

 

Δεν μου φαίνεται παράξενο. Έγινε συνάντηση με γονείς και ενημέρωση, οπότε όποιος είχε κάποιον ενδοιασμό θα μπορούσε να τον αναφέρει.

 

Εμάς δεν έχει γίνει καμία συνάντηση για το οτιδήποτε και το θεωρώ απαράδεκτο.

Πρώτη φορά σε αυτό το σχολείο και δεν έχουμε καμιά ιδέα για το πως λειτουργεί. Ούτε στα ίδια τα παιδιά έκαναν κάποια ενημέρωση να τους πουν πέντε δέκα πράγματα για το πως λειτουργεί το σχολείο.

 

Ούτε σε εμάς έχει γίνει ακόμη η πρώτη ενημέρωση, αλλά συνήθως την κάνουν μέσα με τέλος Οκτώβρη, σε άλλα σχολεία έχουν γίνει. Μιλάω για Δημοτικό. Στης κουμπάρας μου που έχει 2 παιδιά έχει γίνει η ενημέρωση (Δημοτικό και εκεί) γύρω στις 20 Σεπτεμβρίου και μάλιστα απόγευμα για να βολεύονται και οι γονείς.  Και στις δύο διαφορετικές τάξεις ήταν απόγευμα Φαντάσου. Αυτό που έχω καταλάβει είναι πως ανάλογα το σχολείο και την διεύθυνση αλλά και την προθυμία των εκπαιδευτικών διαμορφώνονται πολλά πράγματα.

Link to comment
Share on other sites

Just now, elenip είπε:

 

Ούτε σε εμάς έχει γίνει ακόμη η πρώτη ενημέρωση, αλλά συνήθως την κάνουν μέσα με τέλος Οκτώβρη, σε άλλα σχολεία έχουν γίνει. Μιλάω για Δημοτικό. Στης κουμπάρας μου που έχει 2 παιδιά έχει γίνει η ενημέρωση (Δημοτικό και εκεί) γύρω στις 20 Σεπτεμβρίου και μάλιστα απόγευμα για να βολεύονται και οι γονείς.  Και στις δύο διαφορετικές τάξεις ήταν απόγευμα Φαντάσου. Αυτό που έχω καταλάβει είναι πως ανάλογα το σχολείο και την διεύθυνση αλλά και την προθυμία των εκπαιδευτικών διαμορφώνονται πολλά πράγματα.

 

Στα πρωτάκια (Γυμνασίου) πιστεύω θα έπρεπε να γίνει. Ή έστω μια ενημέρωση στα ίδια τα παιδιά. Δυο λόγια  για τη λειτουργία του σχολείου.

 

Σε άλλα Γυμνάσια ξέρω ότι έχει γίνει αυτή η ενημέρωση, έστω και τυπικά...

Link to comment
Share on other sites

14 ώρες πρίν, ΑΡΓΚ είπε:

 

 

χμμ, είσαι σίγουρη; 

Στο γυνάσιο της περιοχής μας δεν υπάρχουν βασικές ειδικότητες, μιλάμε για αττική. Όπως και πέρσυ, αν καλυφθούν οι θέσεις, θα ειναι αργότερα από όλα. Τόσο ο διευθυντής όσο και άνθρωπος μέσα από τη Βδάθμια δηλώνουν ότι για διάφορους λόγους, οι αναπληρωτές δεν επιλέγον να κάνουν αίτηση. Άρα μας λένε ψέματα;

Εννοείς ότι δεν επιλέγουν ειδικά το σχολείο σας; Υπάρχει όντως μια δήλωση προτίμησης αλλά οι διευθύνσεις μπορούν κατά την κρίση τους να κατανείμουν τους καθηγητές με άλλα κριτήρια. Πχ αν ένα σχολείο ζητάει δύο φιλολόγους και ενδιαφέρονται δύο για αυτό, κι ένα γειτονικό ζητάει έναν και δεν ενδιαφέρεται κανείς, είναι πολύ πιθανό να καλύψει τη μία κενή θέση του ενός σχολείου και να στείλει τον τελευταίο στη λίστα στο σχολείο που δεν το ζήτησαν. Με τη λογική ότι θέλουν να υπάρχει μια ισορροπία, δηλαδή να μην μείνει χωρίς τοποθέτηση σε μια φάση προσλήψεων κάποιο σχολείο. Δεν ξέρω τι περίπτωσή είστε, μήπως είναι κάποιο σχολείο με κακή φήμη για κάποιον λόγο και αυτό κυκλοφορεί και δεν το δηλώνουν οι αναπληρωτές; Ή ο διευθυντής εκπαίδευσης έχει κάποιο θέμα με το δικό σας σχολείο και δεν το καλύπτει (απαρα΄δεκτο αλλά συμβαίνει...); Ή μήπως ο διευθυντής σας είναι υπερβολικά ηπίων τόνων και υάρχουν άλλοι που πιέζουν περισσότερο και τους τακτοποιούν πρώτους; Σε κάθε περίπτωση πάντως δεν είναι θέμα αναπληρωτή. Πολλοί καταλήγουν σε σχολείο που δεν έχουν δηλώσει και αυτό σε περιοχές εκτός των αστικών κέντρων μπορεί να είναι όντως πρόβλημα, για οποιον βρεθεί σε κάποιο ερηνμικό νησί ή πολύ μακρινό χωριό. Τότε κάποιοι αρνούνται την πρόσληψη και υφίστανται τις συνέπειες, αλλά το σύστημα δεν προβλέπει ότι για αυτούς που αρνηθούν θα γίνει άμεση αντικατάσταση. 

Link to comment
Share on other sites

Επειδή βλέπω να επαναλαμβάνεται αυτή η ανεύθυνη τοποθέτηση ότι οι ανήλικοι μαθητές μπορούν να φεύγουν από το σχολείο σε ώρα που οι γονείς θεωρούν ότι είναι σε αυτό, αντιγράφω από κανονισμούς δημόσιων σχολείων:

 

 

14. Οι μαθητές θα αποχωρούν από το Σχολείο σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμα που τους έχει δοθεί. Σε περίπτωση που οι μαθητές σχολάσουν νωρίτερα λόγω κενού διδακτικής ώρας, για να αποχωρήσουν, θα πρέπει να υπογράψετε  Υπεύθυνη Δήλωση που θα σας δοθεί . 

 

και άλλο

 

1.4. Απουσία καθηγητή – κενό

Όταν σε έκτακτες περιπτώσεις δε γίνεται μάθημα σε κάποιο τμήμα λόγω της απουσίας του καθηγητή ή για άλλο λόγο, οι μαθητές δεν πρέπει να ενοχλούν τους 6 συμμαθητές τους και τους καθηγητές που διδάσκουν. Ο πρόεδρος του τμήματος απευθύνεται στον εφημερεύοντα καθηγητή ή στον Διευθυντή, οι οποίοι φροντίζουν να τους απασχολήσουν δημιουργικά στην τάξη ή όπου αλλού κρίνουν σκόπιμο. ....

 

1.6. Αποχώρηση

Οι μαθητές δεν αποχωρούν εκτάκτως χωρίς άδεια του Διευθυντή και ενημέρωση των γονέων.

 

 

Οι κανονισμοί συνήθως αντιστοιχούν σε κάποιο ΠΔ, το οποίο επιφυλάσσομαι να βρω, όταν θα έχω χρόνο. Αλλά σε ΟΛΟΥΣ τους κανονισμούς γυμνασίων που έχω ελέγξει, έχω βρει παρόμοια προβλεψη, η οποία αν μη τι άλλο εναρμονίζεται με το δίκαιό μας που θεωρεί το 12χρόνο ανήλικο. Σε κάποιους κανονισμούς, όπως τον πρώτο που σας αναφέρω, γράφει ότι ο γονιός μπορεί να υπογράψει υπεύθυνη δήλωση για να βγαίνει το παιδί από το σχολείο εκτός ωραρίου. Τώρα ΑΝ ο γονιός υπογράψει  ότι το παιδί του μπορεί να βγαίνει από το σχολείο μόνο, τότε και μόνο τότε, δεν υπάρχει υποχρέωση να ενημερώνεται ο γονιός. Τονίζω βέβαια ότι στα περισσότερα σχολείο ΔΕΝ προβλέπεται καν αυτή η δυνατότητα.  

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, Βερενίκη είπε:

Επειδή βλέπω να επαναλαμβάνεται αυτή η ανεύθυνη τοποθέτηση ότι οι ανήλικοι μαθητές μπορούν να φεύγουν από το σχολείο σε ώρα που οι γονείς θεωρούν ότι είναι σε αυτό, αντιγράφω από κανονισμούς δημόσιων σχολείων:

 

 

14. Οι μαθητές θα αποχωρούν από το Σχολείο σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμα που τους έχει δοθεί. Σε περίπτωση που οι μαθητές σχολάσουν νωρίτερα λόγω κενού διδακτικής ώρας, για να αποχωρήσουν, θα πρέπει να υπογράψετε  Υπεύθυνη Δήλωση που θα σας δοθεί . 

 

και άλλο

 

1.4. Απουσία καθηγητή – κενό

Όταν σε έκτακτες περιπτώσεις δε γίνεται μάθημα σε κάποιο τμήμα λόγω της απουσίας του καθηγητή ή για άλλο λόγο, οι μαθητές δεν πρέπει να ενοχλούν τους 6 συμμαθητές τους και τους καθηγητές που διδάσκουν. Ο πρόεδρος του τμήματος απευθύνεται στον εφημερεύοντα καθηγητή ή στον Διευθυντή, οι οποίοι φροντίζουν να τους απασχολήσουν δημιουργικά στην τάξη ή όπου αλλού κρίνουν σκόπιμο. ....

 

1.6. Αποχώρηση

Οι μαθητές δεν αποχωρούν εκτάκτως χωρίς άδεια του Διευθυντή και ενημέρωση των γονέων.

 

 

Οι κανονισμοί συνήθως αντιστοιχούν σε κάποιο ΠΔ, το οποίο επιφυλάσσομαι να βρω, όταν θα έχω χρόνο. Αλλά σε ΟΛΟΥΣ τους κανονισμούς γυμνασίων που έχω ελέγξει, έχω βρει παρόμοια προβλεψη, η οποία αν μη τι άλλο εναρμονίζεται με το δίκαιό μας που θεωρεί το 12χρόνο ανήλικο. Σε κάποιους κανονισμούς, όπως τον πρώτο που σας αναφέρω, γράφει ότι ο γονιός μπορεί να υπογράψει υπεύθυνη δήλωση για να βγαίνει το παιδί από το σχολείο εκτός ωραρίου. Τώρα ΑΝ ο γονιός υπογράψει  ότι το παιδί του μπορεί να βγαίνει από το σχολείο μόνο, τότε και μόνο τότε, δεν υπάρχει υποχρέωση να ενημερώνεται ο γονιός. Τονίζω βέβαια ότι στα περισσότερα σχολείο ΔΕΝ προβλέπεται καν αυτή η δυνατότητα.  

Εγώ δεν είπα ότι φεύγουν χωρίς άδεια. Είπα ενημερώνουν τους γονείς και φεύγουν με την άδεια του διευθυντή. Δεν είπα ότι μπαινοβγαίνουν στο σχολείο ό,τι ώρα τους καπνίσει.

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Ένα πρωτοφανές περιστατικό συνέβη τη Δευτέρα σε σχολείο της Μεταμόρφωσης, όπου καθηγητής απείλησε έναν μαθητή γυμνασίου, υποστηρίζοντας πως θα τον σκοτώσει. «Αν έρθεις την Τρίτη στο σχολείο θα σε σφάξω, και όποιο παιδί βρίσκεται δίπλα σου», είπε χαρακτηριστικά ο 67χρονος μαθηματικός που οδηγήθηκε στο αυτόφωρο και έφερε πάνω του σουγιά με λεπίδα που ξεπερνούσε σε μήκος τα 22 εκατοστά. Ο ανήλικος μαθητής επέστρεψε θορυβημένος στο σπίτι του και ενημέρωσε τη μητέρα του για το περιστατικό. Η γυναίκα μετέβη την επόμενη μέρα στο σχολείο και διαμαρτυρήθηκε στον γυμνασιάρχη για την απειλητική στάση του καθηγητή. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, την ώρα που η μητέρα βρισκόταν στο γραφείο του γυμνασιάρχη, ακούστηκαν φωνές από την τάξη του γιου της. Η γυναίκα κατευθύνθηκε προς την αίθουσα όπου είδε τον μαθηματικό να φωνάζει στο παιδί «Είσαι τρελός. Θα σε σφάξω». Αμέσως ειδοποιήθηκε η Άμεση Δράση και λίγο αργότερα αστυνομικοί συνέλαβαν τον καθηγητή, με τη διαδικασία του αυτόφωρου. Ο εκπαιδευτικός καταδικάστηκε τελικά με αναστολή και έχει τεθεί σε προσωρινή διαθεσιμότητα. Όπως προκύπτει, στο παρελθόν είχαν γίνει και άλλες καταγγελίες σε βάρος του καθηγητή που τοποθετούνταν σε διαφορετικά σχολεία ή και σε γραφεία. Οι καταγγελίες αφορούσαν λεκτικές ύβρεις και απειλές, για τις οποίες δεν είχαν ληφθεί μέτρα. Πηγή: www.lifo.gr

8HQvp2.png
Link to comment
Share on other sites

Just now, vvassoula said:

 

 

 

Ένα πρωτοφανές περιστατικό συνέβη τη Δευτέρα σε σχολείο της Μεταμόρφωσης, όπου καθηγητής απείλησε έναν μαθητή γυμνασίου, υποστηρίζοντας πως θα τον σκοτώσει. «Αν έρθεις την Τρίτη στο σχολείο θα σε σφάξω, και όποιο παιδί βρίσκεται δίπλα σου», είπε χαρακτηριστικά ο 67χρονος μαθηματικός που οδηγήθηκε στο αυτόφωρο και έφερε πάνω του σουγιά με λεπίδα που ξεπερνούσε σε μήκος τα 22 εκατοστά. Ο ανήλικος μαθητής επέστρεψε θορυβημένος στο σπίτι του και ενημέρωσε τη μητέρα του για το περιστατικό. Η γυναίκα μετέβη την επόμενη μέρα στο σχολείο και διαμαρτυρήθηκε στον γυμνασιάρχη για την απειλητική στάση του καθηγητή. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, την ώρα που η μητέρα βρισκόταν στο γραφείο του γυμνασιάρχη, ακούστηκαν φωνές από την τάξη του γιου της. Η γυναίκα κατευθύνθηκε προς την αίθουσα όπου είδε τον μαθηματικό να φωνάζει στο παιδί «Είσαι τρελός. Θα σε σφάξω». Αμέσως ειδοποιήθηκε η Άμεση Δράση και λίγο αργότερα αστυνομικοί συνέλαβαν τον καθηγητή, με τη διαδικασία του αυτόφωρου. Ο εκπαιδευτικός καταδικάστηκε τελικά με αναστολή και έχει τεθεί σε προσωρινή διαθεσιμότητα. Όπως προκύπτει, στο παρελθόν είχαν γίνει και άλλες καταγγελίες σε βάρος του καθηγητή που τοποθετούνταν σε διαφορετικά σχολεία ή και σε γραφεία. Οι καταγγελίες αφορούσαν λεκτικές ύβρεις και απειλές, για τις οποίες δεν είχαν ληφθεί μέτρα. Πηγή: www.lifo.gr

 

Φαντάζομαι ο διευθυντής ή οι συνάδελφοι δεν θα είχαν πάρει χαμπάρι, είναι αυτές οι ειδήσεις που βγαίνει ο άλλος στην τηλεόραση και λέει μετά το έγκλημα: μα ήταν τόσο καλό παιδί, ποτέ δεν είχε δημιουργήσει προβλήματα!

Το κακό είναι πως σε αυτές τις περιπτώσεις των ακατάλληλων εκπαιδευτικών δεν παύονται αλλά τους πάνε σε άλλα σχολεία, τουλάχιστον αφού για κάποιο λόγο θα πρέπει να τους πληρώνει ο Έλληνας φορολογούμενος ας τους βάλουν σε γραφεία!

Link to comment
Share on other sites

Just now, elenip είπε:

 

Φαντάζομαι ο διευθυντής ή οι συνάδελφοι δεν θα είχαν πάρει χαμπάρι, είναι αυτές οι ειδήσεις που βγαίνει ο άλλος στην τηλεόραση και λέει μετά το έγκλημα: μα ήταν τόσο καλό παιδί, ποτέ δεν είχε δημιουργήσει προβλήματα!

Το κακό είναι πως σε αυτές τις περιπτώσεις των ακατάλληλων εκπαιδευτικών δεν παύονται αλλά τους πάνε σε άλλα σχολεία, τουλάχιστον αφού για κάποιο λόγο θα πρέπει να τους πληρώνει ο Έλληνας φορολογούμενος ας τους βάλουν σε γραφεία!

Όχι, δεν είναι έτσι. Ο διευθυντής είπε ότι είχαν διαφορά θέματα με τον συγκεκριμένο καθηγητή και τα είχαν αναφέρει. 3 ΕΔΕ (ενορκες διοικητικές εξετάσεις) εκκρεμούσαν εις βάρος του. Δυστυχώς όμως η αλήθεια είναι ότι δύσκολα απομακρύνεται ένας τέτοιος καθηγητής και όχι μόνο. Οποιοσδήποτε δημόσιος υπάλληλος απομακρύνεται δύσκολα από τη θέση του εκτός αν κανει κάτι πολύ τραβηγμένο.

Link to comment
Share on other sites

Just now, MagdaP said:

Όχι, δεν είναι έτσι. Ο διευθυντής είπε ότι είχαν διαφορά θέματα με τον συγκεκριμένο καθηγητή και τα είχαν αναφέρει. 3 ΕΔΕ (ενορκες διοικητικές εξετάσεις) εκκρεμούσαν εις βάρος του. Δυστυχώς όμως η αλήθεια είναι ότι δύσκολα απομακρύνεται ένας τέτοιος καθηγητής και όχι μόνο. Οποιοσδήποτε δημόσιος υπάλληλος απομακρύνεται δύσκολα από τη θέση του εκτός αν κανει κάτι πολύ τραβηγμένο.

 

Αν είναι δυνατόν! και αυτός ο άνθρωπος ήταν ακόμη στο σχολείο? το θέμα είναι να μην φτάνουμε στο σημείο να γίνει κάτι το τραβηγμένο γιατί αυτό έχει αντίκτυπο σε ένα παιδί, τουλάχιστον στην περίπτωση ενός δημόσιου υπαλλήλου που δουλεύει π.χ. στην εφορία άντε το πολύ πολύ να τσακώνεται με τον κόσμο!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, elenip είπε:

 

Αν είναι δυνατόν! και αυτός ο άνθρωπος ήταν ακόμη στο σχολείο? το θέμα είναι να μην φτάνουμε στο σημείο να γίνει κάτι το τραβηγμένο γιατί αυτό έχει αντίκτυπο σε ένα παιδί, τουλάχιστον στην περίπτωση ενός δημόσιου υπαλλήλου που δουλεύει π.χ. στην εφορία άντε το πολύ πολύ να τσακώνεται με τον κόσμο!

Συμφωνώ. Αλλά δυστυχώς ακόμα και οι ΕΔΕ συνήθως κουκουλωνουν τα γεγονότα και τίποτα ουσιαστικό δεν γίνεται.

Link to comment
Share on other sites

On 19/9/2019 at 5:07 ΜΜ, little lamb είπε:

Καλά στο εξωτερικό, τουλάχιστον στο Στρασβούργο που ήμουν εγώ, γυρνούσαν τα 6χρονα μόνα τους με ποδήλατο!!

 

Κι εγώ έχω ζήσει στο Στρασβούργο, και μάλιστα πρόσφατα. Δεν θυμάμαι να έχω δει 6χρονα με ποδήλατο, ασυνόδευτα (συνοδευμένα έχω δει και πολύ μικρότερα). Παιδιά γυμνασίου, ναι, αλλά στους ειδικούς ποδηλατόδρομους, ΠΟΤΕ μέσα στον δρόμο. Το ποδήλατο είναι κουλτούρα στην κεντρική ευρώπη κυρίως επειδή οι πόλεις τους είναι επίπεδες. Δεν είναι ενδεικτικό αυτονομίας. 

Το ίδιο συμβαίνει και στην χώρα μας στην επαρχία. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν είπα πουθενά ότι πήγαιναν εκτός ποδηλατόδρομου. Ούτε ότι το ποδήλατο είναι ενδεικτικό αυτονομίας. Γιατί δεν συζητάμε για αυτονομία. Είπα απλά ότι κυκλοφορούσαν μόνα τους εν αντιθέσει με το ότι εδώ φοβόμαστε να κυκλοφορήσουν τα 12χρονα. Είναι τα πάντα πιο ασφαλή και ως προς την οδική κυκλοφορία και ως προς τους κακοποιούς (κι εγώ δεν φοβόμουν τη νύχτα εν αντιθἐσει με την Αθήνα) και είναι και οι άνθρωποι λιγότερο υποψιασμένοι, δεν θα φανταστούν ποτέ ότι κάποιος έχει κάτι κακό στο νου του.

Link to comment
Share on other sites

Just now, little lamb είπε:

Δεν είπα πουθενά ότι πήγαιναν εκτός ποδηλατόδρομου. Ούτε ότι το ποδήλατο είναι ενδεικτικό αυτονομίας. Γιατί δεν συζητάμε για αυτονομία. Είπα απλά ότι κυκλοφορούσαν μόνα τους εν αντιθέσει με το ότι εδώ φοβόμαστε να κυκλοφορήσουν τα 12χρονα. Είναι τα πάντα πιο ασφαλή και ως προς την οδική κυκλοφορία και ως προς τους κακοποιούς (κι εγώ δεν φοβόμουν τη νύχτα εν αντιθἐσει με την Αθήνα) και είναι και οι άνθρωποι λιγότερο υποψιασμένοι, δεν θα φανταστούν ποτέ ότι κάποιος έχει κάτι κακό στο νου του.

Άλλον αν κυκλοφορούν μονα τους, αλλο να μην ξερει ο γονιος ποτε θα σχολασουν. εγω αυτο το καταλαβαινω, ασχετο αν δν μ αρεσει η λογικη οτι το σχολείο ειναι χωρος φύλαξης. προφανως κ θα επρεπε να υπαρχει βοηθητικό προσωπικο για να επιβλέπει τον χωρο. Ακομα κ μεχρι το λυκειο, γιατί κι εκεί για ανήλικους μιλάμε. 

Link to comment
Share on other sites

To ότι αναθέτω το παιδί μου κάπου και θέλω να ξέρω ότι δεν το εποπτεύει, δεν σημαίνει ότι το 'υποβιβάζω' σε φύλαξη. 

Σκεφτείτε ότι έρχονται δύο 13 χρονα σπίτι μου να παίξουν με τον γιο μου και τυχαίνει κάτι και πρέπει να φύγουν από το σπίτι κι εγώ ανοίγω την πόρτα και τα στέλνω σπίτι τους, χωρίς να έχω ενημερώσει τους γονείς τους.

Ή σκεφτείτε να τα στέλνετε τα παιδιά σας φροντιστήριο και να αρρωστήσει η δασκάλα και να τα στείλουν σπίτι χωρίς να ενημερώσουν. 

Και στα δύο παραπάνω παραδείγματα ΔΕΝ είναι φύλαξη, απλά είναι ένας σοβαρός ενήλικας που αναλαμβάνει ένα ανήλικο υπό την εποπτεία του και είναι υπεύθυνος γι αυτό για συγκεκριμένο χρόνο. 

Τέλος πάντων, βλέπω το έχετε συζητήσει εκτενώς, οπότε δεν επιμένω.  

 

Στα ελληνικά γυμνάσια έχει χαθεί εντελώς το νόημα της ευθύνης τους εκπαιδευτικού. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ο τρόπος που αντιλαμβάνονται οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί τον ρόλο τους στις σχολικές ημερήσιες εκδρομές.  Ήρθε σχολείο - γυμνάσιο- από επαρχία και οι εκπαιδευτικοί τα άφησαν στο ......Θησείο και τους έδωσαν ραντεβού σε δύο ώρες (αυτό είναι πραγματικό παράδειγμα). 

Από την άλλη, ό,τι δεν σε σκοτώνει, σε κάνει πιο δυνατό.....:)

 

Επεξεργάστηκαν by Unpluged
Link to comment
Share on other sites

Just now, Unpluged είπε:

To ότι αναθέτω το παιδί μου κάπου και θέλω να ξέρω ότι δεν το εποπτεύει, δεν σημαίνει ότι το 'υποβιβάζω' σε φύλαξη. 

Σκεφτείτε ότι έρχονται δύο 13 χρονα σπίτι μου να παίξουν με τον γιο μου και τυχαίνει κάτι και πρέπει να φύγουν από το σπίτι κι εγώ ανοίγω την πόρτα και τα στέλνω σπίτι τους, χωρίς να έχω ενημερώσει τους γονείς τους.

Ή σκεφτείτε να τα στέλνετε τα παιδιά σας φροντιστήριο και να αρρωστήσει η δασκάλα και να τα στείλουν σπίτι χωρίς να ενημερώσουν. 

Και στα δύο παραπάνω παραδείγματα ΔΕΝ είναι φύλαξη, απλά είναι ένας σοβαρός ενήλικας που αναλαμβάνει ένα ανήλικο υπό την εποπτεία του και είναι υπεύθυνος γι αυτό για συγκεκριμένο χρόνο. 

Τέλος πάντων, βλέπω το έχετε συζητήσει εκτενώς, οπότε δεν επιμένω.  

 

Στα ελληνικά γυμνάσια έχει χαθεί εντελώς το νόημα της ευθύνης τους εκπαιδευτικού. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ο τρόπος που αντιλαμβάνονται οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί τον ρόλο τους στις σχολικές ημερήσιες εκδρομές.  Ήρθε σχολείο - γυμνάσιο- από επαρχία και οι εκπαιδευτικοί τα άφησαν στο ......Θησείο και τους έδωσαν ραντεβού σε δύο ώρες (αυτό είναι πραγματικό παράδειγμα). 

Από την άλλη, ό,τι δεν σε σκοτώνει, σε κάνει πιο δυνατό.....:)

 

ΕΓώ όταν λέω φύλαξη εννοώ να σε απασχολεί πρωτίστως να είναι τα παιδιά μέσα σε μια αίθουσα ή έστω στην αυλή (αλλά το βασικό μέριμνα είναι η αίθουσα), χωρίς να σε νοιάζει αν γίνεται μάθημα. Υπ' αυτήν την έννοια, φύλαξη έιναι κ το ότι σε απουσία δασκάλου στο δημοτικό, τα παιδιά κατανέμονται στις άλλες τάξεις. Τα ίδια δεν κερδίζουν τίποτα και πιθανότατα θα προκαλέσουν αναστάτωση στις άλλες τάξεις και θα χάσουν και τα άλλα παιδιά. Και το να λες ότι θα τα προσέχει ο γυμναστής αφού είναι στο προαύλιο έτσι κι αλλιώς, κι αυτό φύλαξη είναι γιατί είναι σαν να θεωρείς τη γυμναστική απλώς ώρα για χαβαλέ. Να μην σχολιάσω το να μπαίνει ένας οποιοσδήποτε καθηγητής σε ώρα κενού του απλώς και μόνο για να είναι τα παιδιά σε μια αίθουσα και να θεωρούμε ότι είναι ασφαλή. Μόνο κ μόνο για να μην πάρει ο διευθυτής ή ο υποδιευθυντής την ευθύνη να πει ότι τους έβαλε στην βιβλιοθήκη να κάνουν ό,τι θέλουν (τι μπορεί να κάνουν δηλα΄δη, να διαβάσουν πορνό;) ή να παίξουν με μια μπάλα στην αυλή (από το φόβο μην γυρίσουν κανένα πόδι και τους κυνηγάει κάποιος φασαριόζος γονέας). κατά τ άλλα δεν μου αρέσει η λογική να σχολάνε νωρίτερα χωρίς ενημέρωση. αν υπάρχει ενημέρωση, είναι άλλο θέμα (σε περίπτωση συνεδριάσεων, σεμιναρίων κλπ).

 

Όσο για τις εκδρομές, το ονα αφήσεις παιδιά να κυκλοφορούν ελεύθερα σε κάποιον οριοθετημένο, δεν το θεωρώ κακό. Αρκεί να γίνονται "περιπολίες". Γενικά έχω διαπιστώσει ότι δεν θέλουν να απομακρύνονται έτσι κι αλλιώς. Κάποιες φορές τους παρακινούσαμε να πάνε να κάτσουν σε άλλο μαγαζί και δεν ήθελαν. Για τις μετακινήσεις εκτός έδρας που θέλουν διανυκτέρευση είμαι επιφυλακτική έως αρνητική όμως.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Unpluged είπε:

To ότι αναθέτω το παιδί μου κάπου και θέλω να ξέρω ότι δεν το εποπτεύει, δεν σημαίνει ότι το 'υποβιβάζω' σε φύλαξη. 

Σκεφτείτε ότι έρχονται δύο 13 χρονα σπίτι μου να παίξουν με τον γιο μου και τυχαίνει κάτι και πρέπει να φύγουν από το σπίτι κι εγώ ανοίγω την πόρτα και τα στέλνω σπίτι τους, χωρίς να έχω ενημερώσει τους γονείς τους.

Ή σκεφτείτε να τα στέλνετε τα παιδιά σας φροντιστήριο και να αρρωστήσει η δασκάλα και να τα στείλουν σπίτι χωρίς να ενημερώσουν. 

Και στα δύο παραπάνω παραδείγματα ΔΕΝ είναι φύλαξη, απλά είναι ένας σοβαρός ενήλικας που αναλαμβάνει ένα ανήλικο υπό την εποπτεία του και είναι υπεύθυνος γι αυτό για συγκεκριμένο χρόνο. 

Τέλος πάντων, βλέπω το έχετε συζητήσει εκτενώς, οπότε δεν επιμένω.  

 

Στα ελληνικά γυμνάσια έχει χαθεί εντελώς το νόημα της ευθύνης τους εκπαιδευτικού. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ο τρόπος που αντιλαμβάνονται οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί τον ρόλο τους στις σχολικές ημερήσιες εκδρομές.  Ήρθε σχολείο - γυμνάσιο- από επαρχία και οι εκπαιδευτικοί τα άφησαν στο ......Θησείο και τους έδωσαν ραντεβού σε δύο ώρες (αυτό είναι πραγματικό παράδειγμα). 

Από την άλλη, ό,τι δεν σε σκοτώνει, σε κάνει πιο δυνατό.....:)

 

Υπάρχουν πάρα πολλές παράμετροι, κ αυτην τη στιγμή μπορώ να μιλήσω μόνο σαν μαθήτρια, γτ τα παιδια μου είναι μικρα

Οποτε παίζει ρόλο το που μεγάλωσες κ μένει ο καθένας. Κ ας έχουν αλλάξει οι εποχές. Προσωπικά το σπίτι μου απείχε 250μ απο νηπιαγωγειο-δημοτικο, κ το γυμνάσιο 150,οποτε δ υπήρχε περίπτωση να με πάει κάποιος. Κ θεωρώ ήμουν ένα παιδί που μπορούσες να εμπιστευθείς όταν σου λέει εχουμε σχολειο τις τάδε ώρες, κ αν είχα κενό δ ηταν θέμα να γυρίσω μονη. Ακομη κ απο το φροντιστήριο που ηταν σε μεγαλύτερη απόσταση κ λογω απογευματινου σχολειου να έχω σχολάσει κ 10το βραδυ(επιστρέφαμε αρκετά παιδιά μαζί) 

Μιλάω για 18+ χρόνια πριν, σίγουρα σαν μαμα βλέπω διαφορετικα τα πράγματα, δ ξερω πως θα φερομαι όταν θα πανε γυμνασιο αλλα νομιζω θα μπορούν να επιστρέψουν από ένα φιλικό σπίτι μονα

Δ λεω οτι ήταν σωστό, αλλά στην ημερήσια που κάναμε με το γυμνάσιο, πήγαιναμε σε κοντινό νησί, μια που φταναμε λιμάνι,κ μια που βλέπαμε τους καθηγητές όταν ήταν να φυγουμε

Link to comment
Share on other sites

Just now, Έσπερος είπε:

ΕΓώ όταν λέω φύλαξη εννοώ να σε απασχολεί πρωτίστως να είναι τα παιδιά μέσα σε μια αίθουσα ή έστω στην αυλή (αλλά το βασικό μέριμνα είναι η αίθουσα), χωρίς να σε νοιάζει αν γίνεται μάθημα. Υπ' αυτήν την έννοια, φύλαξη έιναι κ το ότι σε απουσία δασκάλου στο δημοτικό, τα παιδιά κατανέμονται στις άλλες τάξεις.

 

Όταν για κάποιον λόγο ανατρέπεται το πρόγραμμα του σχολείου (εκτάκτως και χωρίς ενημέρωση), τότε θα δημιουργηθεί αναστάτωση, το καταλαβαίνω αυτό. 

Το πώς θα διαχειριστεί το σχολείο αυτή την αναστάτωση, αυτό είναι θέμα οπτικής και ...φαντασίας. 

Για μένα, το να ανοίξω την πόρτα και να αφήσω τα ανήλικα να φύγουν δεν θα ήταν επιλογή, αν ήμουν εκπαιδευτικός. Ακόμα και αν επιτρέπονταν να το κάνω. 

Just now, vicky86 είπε:

Υπάρχουν πάρα πολλές παράμετροι, κ αυτην τη στιγμή μπορώ να μιλήσω μόνο σαν μαθήτρια, γτ τα παιδια μου είναι μικρα

Οποτε παίζει ρόλο το που μεγάλωσες κ μένει ο καθένας. Κ ας έχουν αλλάξει οι εποχές. Προσωπικά το σπίτι μου απείχε 250μ απο νηπιαγωγειο-δημοτικο, κ το γυμνάσιο 150,οποτε δ υπήρχε περίπτωση να με πάει κάποιος. Κ θεωρώ ήμουν ένα παιδί που μπορούσες να εμπιστευθείς όταν σου λέει εχουμε σχολειο τις τάδε ώρες, κ αν είχα κενό δ ηταν θέμα να γυρίσω μονη. Ακομη κ απο το φροντιστήριο που ηταν σε μεγαλύτερη απόσταση κ λογω απογευματινου σχολειου να έχω σχολάσει κ 10το βραδυ(επιστρέφαμε αρκετά παιδιά μαζί) 

Μιλάω για 18+ χρόνια πριν, σίγουρα σαν μαμα βλέπω διαφορετικα τα πράγματα, δ ξερω πως θα φερομαι όταν θα πανε γυμνασιο αλλα νομιζω θα μπορούν να επιστρέψουν από ένα φιλικό σπίτι μονα

Δ λεω οτι ήταν σωστό, αλλά στην ημερήσια που κάναμε με το γυμνάσιο, πήγαιναμε σε κοντινό νησί, μια που φταναμε λιμάνι,κ μια που βλέπαμε τους καθηγητές όταν ήταν να φυγουμε

 

Συμφωνώ απόλυτα με όσα λες. Κι εμένα τα παιδιά κινούνται μόνα από το Δημοτικό. 

Αλλά νομίζω το θέμα είναι αν ο γονιός πρέπει να ξέρει πού είναι το παιδί, αν πχ. έχει φύγει από το σχολείο. 

Μου κάνει εντύπωση η χαλαρότητα που προκύπτει από την συζήτηση. Δηλαδή τα παιδιά μας, στα 14 ανοίγουν την πόρτα και φεύγουν; Επειδή μπορούν να περάσουν τον δρόμο απέναντι, δεν πρέπει να ξέρω πού πάει και πότε θα επιστρέψει; Να νομίζω ότι είναι σχολείο και να είναι για καφέ στην πλατεία (το 16χρονο); 

Τέλος πάντων, απόψεις. 

Ευτυχώς οι γονείς που στέλνω τα παιδιά μου σπίτι τους, ακόμα και τώρα που είναι μεγάλα και κυκλοφορούν με όλα τα μέσα, μου στέλνουν ένα μήνυμα τύπου, 'τώρα έφυγε'. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, vicky86 είπε:

Υπάρχουν πάρα πολλές παράμετροι, κ αυτην τη στιγμή μπορώ να μιλήσω μόνο σαν μαθήτρια, γτ τα παιδια μου είναι μικρα

Οποτε παίζει ρόλο το που μεγάλωσες κ μένει ο καθένας. Κ ας έχουν αλλάξει οι εποχές. Προσωπικά το σπίτι μου απείχε 250μ απο νηπιαγωγειο-δημοτικο, κ το γυμνάσιο 150,οποτε δ υπήρχε περίπτωση να με πάει κάποιος. Κ θεωρώ ήμουν ένα παιδί που μπορούσες να εμπιστευθείς όταν σου λέει εχουμε σχολειο τις τάδε ώρες, κ αν είχα κενό δ ηταν θέμα να γυρίσω μονη. Ακομη κ απο το φροντιστήριο που ηταν σε μεγαλύτερη απόσταση κ λογω απογευματινου σχολειου να έχω σχολάσει κ 10το βραδυ(επιστρέφαμε αρκετά παιδιά μαζί) 

Μιλάω για 18+ χρόνια πριν, σίγουρα σαν μαμα βλέπω διαφορετικα τα πράγματα, δ ξερω πως θα φερομαι όταν θα πανε γυμνασιο αλλα νομιζω θα μπορούν να επιστρέψουν από ένα φιλικό σπίτι μονα

Δ λεω οτι ήταν σωστό, αλλά στην ημερήσια που κάναμε με το γυμνάσιο, πήγαιναμε σε κοντινό νησί, μια που φταναμε λιμάνι,κ μια που βλέπαμε τους καθηγητές όταν ήταν να φυγουμε

Πολλά παίζουνε ρόλο σίγουρα. σ εμάς έχει παγιωθεί το να φευγουν, σε βαθμο υστερίας ομως, δηλαδη γινεται μπαχαλο το προγραμμα του σχολειου για να σχολάσουν ολα τα τμηματα κ ακουμε κ γκρινια αν καποιο δεν σχολάσει. αλλά είναι μικρό μέρος, οι περισσότεροι περνάνε από το μαγαζί των γονιων τους αν δεν πανε σπίτι, ή περιμενουν στο σχολείο το λεωφορείο ή ερχονται κ τους παιρνουν, οταν ειχαμε κ καθε μέρα 7ωρο βόλευε ένα έκτακτο 6ωρο γιατί συνδυαζόταν με παραλαβή αδερφιων απο το δημοτικο ή το νηπιο κ έτσι η τοπική κοινωνία το έχει δεχτεί. δεν ξέρω ποσο παγιωμένο είναι σε άλλες περιοχές. Κρίνοντας από το τι μας λένε οι αναπληρωτες, δεν είναι στην ίδια έκταση σε όλα τα μέρη. 

 

Για τις εκδρομές τώρα, σε μια μεγάλη πόλη δεν ξέρω αν θα εμπιστευόμουν παιδιά. τα δικά μας δεν έχουν φανάρια εδώ, μου εγγυάται κανείς για το τι κουταμάρα θα κάνουν; ή για την εγκληματικότητα θα ανησυχούσα επίσης. από την άλλη, τα δικά μας ξέρουν ότι η άκρη της προβλήτας γλιστράει ή μπορει να σκοντάψουν σε καποιο σκοινί κ ετσι, ενω στο δρομο παντα σπρώχνονται ή κυνηγιούνται κ γενικά φέρονται απερίσκεπτα, οταν περπατάνε στο λιμανι προσέχουν, ενω αλλα σχολεια που εχω δει εκδρομή από αλλά μέρη, δεν έχουν επίγνωση αυτής της πιθανότητας ατυχήματος. Σε κάθε μέρος οι κίνδυνοι ειναι διαφορετικοί. 

 

Αν εννοεις Λιμένα Θασου, ε ναι σε τετοιο μερος δεν πιστεύω ότι υπάρχει κίνδυνος να κυκλοφορήσουν ελεύθερα μαθητές γυμνασίου. 

Link to comment
Share on other sites

Στην δική μας πενταήμερη πάντως το μισό σχολείο είχε γίνει ντίρλα, πήγαινε το τσιγάρο πάφα πούφα και το αλκοόλ έρρεε άφθονο! Και οι οικογένειές μας κοιμόντουσαν τον ύπνο του δικαίου σου έλεγε τα παιδιά έχουν πάει εκπαιδευτική εκδρομή!! ;)

Μας ξαμολάγανε και μετά απλώς μας μετράγανε! μία ημέρα είχε χαθεί μία από την δική μας την παρέα γιατί είχε πάει ρομαντζάδα βόλτα με έναν που της άρεσε από την τάξη μας και χαζολογάγανε και όταν εδέησαν να γυρίσουν (μία ώρα αργότερα από ότι μας είχαν πει) φάγανε απλώς κατσάδα από τους καθηγητές.

Τώρα που τα σκέφτομαι ήμασταν τυχεροί που δεν μας χούφτωσαν, πάτησε αυτοκίνητο, χαθήκαμε κλπ κλπ :)

19 hours ago, little lamb said:

Δεν είπα πουθενά ότι πήγαιναν εκτός ποδηλατόδρομου. Ούτε ότι το ποδήλατο είναι ενδεικτικό αυτονομίας. Γιατί δεν συζητάμε για αυτονομία. Είπα απλά ότι κυκλοφορούσαν μόνα τους εν αντιθέσει με το ότι εδώ φοβόμαστε να κυκλοφορήσουν τα 12χρονα. Είναι τα πάντα πιο ασφαλή και ως προς την οδική κυκλοφορία και ως προς τους κακοποιούς (κι εγώ δεν φοβόμουν τη νύχτα εν αντιθἐσει με την Αθήνα) και είναι και οι άνθρωποι λιγότερο υποψιασμένοι, δεν θα φανταστούν ποτέ ότι κάποιος έχει κάτι κακό στο νου του.

 

Για ποια δεκαετία μιλάμε? :confused:

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...