Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Ξένες γλώσσες - Αλήθειες και μύθοι


angy

Recommended Posts

Εγω θα κολλαγα στο οτι δεν εχει πει οτι θελει να μαθει την συγκεκριμενη γλωσσα. Νομιζω οτι οι περισσοτεροι εκαιδευτικοι ξενων γλωσσων δεν θα ηθελαν να μπερδευονται οι γλωσσες. Απο εκει και περα αποψεις μπορεις να ακουσεις διαφορες. εγω ξεκινησα σαν δευτερη γλωσσα τα γαλλικα 1 η 2 γυμανσιου και πριν την τριτη λυκειου ειχα παρει ενα "καλο" διπλωμα. Οταν ηρθα στο Βελγιο εκανα καποια μαθηματα αλλα αυτα που ειχα μαθει τοτε δεν πηγαν χαμενα. Ηταν η βαση για την καθημερινη εξασκηση (απο του χρονου με τον μεγαλο μου θα ξαναμαθω γραμματικη). Φυσικα εχω ελληνικη προφορα (τα παιδια μιλανε πολυ καλυτερα απο μενα).

Ο αντρας μου πηγε στην Ιταλια χωρις να ξερει λεξη Ιταλικα και σπουδασε μια χαρα.

 

Αν θελει να ξεκινησει τωρα οκ αλλα μην αγχωνεσαι εχει καιρο να τα μαθει οταν το αποφασισει,,,

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 194
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

ναι μπορει να μη θελει τη συγκεγκριμενη γλωσσα αλλα ειναι αναγκαια αν χρειαστει πολυ αργοτερα να παει για σπουδες στον πατερα του η να ζησει εκει αν τα πραγματα σε 10 χρονια παραμεινουν ετσι.δεν ξερω πολλα παιδια που θελουν να τους φορτωνεις περισσοτερο διαβασμα αλλα πρεπει να σκεφτω το μελλον του.αφου εχει μια εναλλακτικη εκει γιατι να μη επωφεληθει απ αυτο?κ για διακοπες να παει ειναι καλυτερα να μιλαει τη γλωσσα τους.γι αυτο το ψαχνω τοσο.συζητησα κ με τον πατερα του.μου ειπε να κοιταξω στο φροντιστηριο τι τιμη θα μας πουνε για 2 γλωσσες κ αν μιλησω κ με καποια κοπελα που κανει ιδιαιτερα να δω κ εκει τις τιμες.αν ξερετε να μου προτεινετε καποια θα βοηθουσε.

NRNSp2.pngsMstp2.png
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Στο συγκεκριμένο φροντηστήριο που δούλευα, ενήμερώνονταν οι γόνεις από τις καθηγήτριες με πρωτοβουλία του αφεντικού, ότι ακόμα και τα πιο αδύναμα παιδια τα πάνε πολύ καλά και τους έκρυβαν την αλήθεια για να μη τα χάσουν από πελάτες :evil::evil::evil: Φυσικά και πολλές καθηγήτριες παραιτήθηκαν γιατί δεν μπορούσαν να κοροϊδεύουν το κόσμο...

 

ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ............. :shock::shock::shock::shock: Ντροπή τους!!! Το κάνουν όλοι άραγε;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Προσωπικά, ανήκω στην κατηγορία των δίγλωσσων ανθρώπων, μίας που το μεγαλύτερο μέρος της μαθητικής μου ζωής, το πέρασα σε αμερικάνικο έδαφος, αλλά οι ανώτατες σπουδές μου έγιναν σε ελληνικά πανεπιστήμια και στην οικογένειά μου μιλάμε σχεδόν πάντα ελληνικά. Προφανώς, λοιπόν, αυτό το θέμα ήταν από τα πρώτα που μου κίνησαν το ενδιαφέρον όταν πέρασα στο τμήμα εκπαίδευσης και αγωγής στην προσχολική ηλικία.

 

Η διγλωσσία, η χρήση περισσότερων της μίας γλωσσών, γίνεται ένα όλο και πιο σύνηθες φαινόμενο.

Το παιδί που αρχίζει το σχολείο χωρίς να γνωρίζει την επίσημη γλώσσα της χώρας στην οποία ζει, καλείται να μάθει τόσο τη διδακτέα ύλη, όσο και τη γλώσσα, στην οποία αυτή διδάσκεται. Μία προσέγγιση στην εκπαίδευση των παιδιών που δε μιλούν την επικρατούσα γλώσσα είναι η δίγλωσση εκπαίδευση, κατά την οποία αρχικά το παιδί διδάσκεται στη μητρική του γλώσσα, ενώ παράλληλα μαθαίνει και την επικρατούσα γλώσσα. Μέσω της δίγλωσσης εκπαίδευσης, ο μαθητής είναι σε θέση να αποκτήσει θεμελιώδεις γνώσεις στα βασικά μαθήματα, χρησιμοποιώντας τη μητρική του γλώσσα. Ο τελικός στόχος των περισσότερων προγραμμάτων δίγλωσσης εκπαίδευσης είναι να καταστήσουν το παιδί ικανό να παρακολουθήσει το σχολικό πρόγραμμα που διδάσκεται στην επικρατούσα γλώσσα.

 

Μία εναλλακτική προσέγγιση είναι η άμεση εισαγωγή των παιδιών στην επικρατούσα γλώσσα και η διδασκαλία μόνο στη γλώσσα αυτή. Κατά τους υποστηρικτές της προσέγγισης αυτής, η αρχική διδασκαλία στη μητρική γλώσσα εμποδίζει της προσπάθειες του παιδιού να μάθει τη γλώσσα της χώρας υποδοχής και επιβραδύνει την κοινωνική του ένταξη.

 

Πάντως, το να γνωρίζει κανείς περισσότερες από μία γλώσσες συνεπάγεται πολλά γνωστικά οφέλη. Όταν το δίγλωσσο άτομο αξιολογεί μία κατάσταση, έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει περισσότερα γλωσσικά μέσα, με αποτέλεσμα να αυηάνεται η γνωστική του ευελιξία. Μπορεί να επιλύσει προβλήματα με μεγαλύτερη δημιουργηκότητα και επιτυχία. Επίσης, όταν οι μαθητές που δεν ομιλούν την επικρατούσα γλώσσα διδάσκονται στη μητρική τους γλώσσα, εμφανίζουν υψηλότερα επίπεδα αυτοεκτίμησης.

 

Έχει επίσης βρεθεί ότι οι δίγλωσσοι μαθητές έχουν καλύτερη μεταγλωσσική ενημερότητα και κατανοούν τους γλωσσικούς κανόνες πληρέστερα. Μάλιστα, έχουν υψηλότερη επίδοση σε τεστ νοημοσύνης.

 

Τέλος, η διδασκαλία στη μητρική γλώσσα μπορεί να διευκολύνει τη διδασκαλία σε μία δεύτερη γλώσσα. Πολλοί εκπαιδευτικοί υποστηρίζουν ότι η εκμάθηση δεύτερης γλώσσας θα πρέπει να είναι υποχρεωτική για όλα τα παιδιά του δημοτικού σχολείου, πράγμα που είναι γεγονός στη χώρα μας.

 

Σε πολλές χώρες παρατηρείται το φαινόμενο της συνύπαρξης περισσότερων από μία γλωσσών. Στην Αμερική τα Ισπανικά είναι πρώτη γλώσσα σε πολύ μεγάλο μέρος του πληθυσμού. Στον Καναδά, οι περισσότεροι κάτοικοι μιλούν άπταιστα Αγγλικά και Γαλικά. Στο Βέλγιο υπάρχουν δύο επίσημες γλώσσες, τα Γαλλικά και τα Φλαμάνδικα κ.τ.λ.

 

Θα σας φανεί εντυπωσιακό το πόσο εύκολα τα παιδιά των 4 ετών και πάνω, αρχίζουν να αναπαράγουν αγγλικές λέξεις, στα μαθήματά μας, σε μία προσπάθεια μίμησης. Είμαι της άποψης ότι όσο πιο πολύ τους μιλάς στην ξένη γλώσσα, τόσο πιο πολύ καταλαβαίνουν, ακόμα κι αν δεν έχουν λεξιλόγιο.

Ας μην ξεχνάμε πώς έφτασαν στο σημείο να κατακτήσουν τη μητρική τους. Επίσης, να σας πληροφορήσω, ότι όταν πρώτη φορά χρειάστηκε να εισαχθώ σε αγγλόφωνο σχολείο, οι γνώσεις μου στα αγγλικά ήταν υποτυπώδεις. Ωστόσο, μιας και το σχολείο ήταν αμιγώς αγγλόφωνο, δεν υπήρχε κάποιος να μου... μεταφράζει. Κι όμως, μέσα σε ελάχιστους μήνες εγκληματίστηκα και η απόδοσή μου ήταν ισάξια με τα υπόλοιπα παιδιά που είχαν τη γλώσσα διδασκαλίας ως μητρική τους.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 εβδομάδες μετά...

Καλησπερα. Φετος ο μεγαλος μου θα ξεκινησει αγγλικα σε φροντηστηριο. Ειναι μαθητης Γ΄δημοτικου. Τα δυο κοντινοτερα φροντηστηρια τα οποια και επισκεφτηκα εχουν διαφορετικες μεθοδους προσεγγισης στην εκμαθηση της γλωσσας. Το ενα κανει a και b junior την ιδια χρονια με επιπλεον ωρες την εβδομαδα και επιπλεον διαρκεια στη σχολικη χρονια, χρησιμοποιωνταε και 2 σειρες βιβλιων. Μια για την a και μια για την b.To αλλο εχει την αποψη οτι η b ειναι επαναληψη της a με απλη προσθηκη του αοριστου και ετσι κανει με πολλες επαναληψεις την a, δινει ασκησεις για το καλοκαιρι και ξεκινα την 1 Σεπτεμβρη την επομενη χρονια με επαναληψη και εκμαθηση του αοριστου ετσι ωστε να ξεκινησει την a senior απο τις 20/9.Το αποτελεσμα ειναι οτι δεν ξερω πως να κανω την τελικη μου επιλογη. Μηπως θα μπορουσε κανεις να με βοηθήσει? Ευχαριστω.:(

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Ενα παιδακι που εχει κανει τις διπλασιες ωρες διδασκαλιας (σχεδον) οπως και να το κανουμε εχει διδαχτει περισσοτερα. Για μενα το διλημμα ειναι αν θελετε να πιεστειτε φετος με περισσοτερες ωρες και να ειστε πιο ετοιμοι στη a senior η να πεσετε λιγο στα βαθια τοτε. Προσωπικα δεν θα πιεζα το παιδι απο την αρχη μην αρχισει και αντιδρα και ειναι χειροτερα μετα. Θα προτιμουσα να δουλεψουμε λιγο μαζι του χρονου παρα να ξεπατωθει φετος και για τοσο μικρη ταξη.

Link to comment
Share on other sites

Οι διαφορές στις 2 αυτές τάξεις δεν είναι σημαντικές, πέραν του Αορίστου όπως σου έχουν πει στο φροντιστήριο.

Από την άλλη είναι και θέμα παιδιού και ηλικίας.Ένα παιδί της Γ΄δημοτικού ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ μπορεί να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις Junior A&B μαζί. Στο δικό σου αρέσει το διάβασμα? Είναι επιμελής?

Και υπάρχει και μια τρίτη λύση!(είμαι καθ. Αγγλικών και στα ιδιαίτερα δουλεύω αυτό το σύστημα για Γ΄δημοτικού). Ένα βιβλίο με λίγο περισσσότερα κεφάλαια που είναι Junior A&B μαζί.Εξαρτάται από τον εκδοτικό οίκο που δουλεύει κάθε φροντιστήριο.

Όπως και να έχει μην αγχώνεσαι πολύ. Από τις επόμενες τάξεις και μετά αρχίζουν τα δύσκολα;)

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστω και τις δυο για την αμεση απαντηση. Με τιε συμβουλες σας μαλλον θα προτημησω να παω αργα αρχικα, μια που ο μικρος μου ειναι μεν καλος αλλα θελει λιγο σπρωξιμο.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Γενικότερα θεωρώ ότι στην Ελλάδα κάνουμε 12 χρόνια μαθήματα Αγγλικών για να πάρουμε ένα Proficiency και αυτό, μαθαίνοντας τα "tips" του πτυχίου και όχι Αγγλικά.

Θα σου πρότεινα να ζητήσεις από τα δύο φροντιστήρια κάποιες παραπάνω πληροφορίες. Πόσα παιδάκια έχει κάθε τάξη. Ποια σειρά ακολουθούν στο κάθε μάθημά τους; Ζήτησε να γνωρίσεις προσωπικά την καθηγήτρια και μάθε ένα σύντομο βιογραφικό της. Εξήγησέ της ότι θες ειλικρινή ενημέρωση για την πορεία του παιδιού σου.

Το παιδί σου είναι Γ' Δημοτικού. Τι άλλες εξωσχολικές δραστηριότητες έχει; Θα έχει χρόνο για όλα αυτά, αν επιλέξεις τη συνδυαστική τάξη; Γιατί βιάζεσαι; Δύο σειρές βιβλίων; Η Junior B δεν είναι μία επανάληψη της Α. Κάθε τάξη έχει κάτι παραπάνω από την προηγούμενη. Κάνοντας την Junior B, κανονικά, κερδίζει άπειρη ανάπτυξη λεξιλογίου, που είναι αδύνατον να αφομοιώσει σε μία χρονιά και μία σταθεροποίηση των πρώτων γραμματικών φαινομένων, προσθέτοντας μερικά ακόμα σε αυτά.

Αν δεν υπάρχει κάποιος άμεσος λόγος να βιαστείς (εισαγωγή σε κάποιο ξενόγλωσσο σχολείο κτλ), τότε θα σου πρότεινα να πας σιγά σιγά.

Η mariata ανέφερε τη συγκεκριμένη μέθοδο, αλλά στα ιδιαίτερα ο καθηγητής μπορεί να εστιάσει στο παιδί και στις ιδιαίτερες ανάγκες που μπορεί να παρουσιαστούν, πράγμα που δεν μπορεί να γίνει σε ένα φροντιστηριακό τμήμα των 9-15 παιδιών.

 

Επίσης ένα γενικό σχόλιο επί του θέματος, που δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τα πρόσφατα μηνύματα.

Ακούω γονείς που ψάχνουν καθηγητές για τα παιδιά τους, για ιδιαίτερα μαθήματα και αναλύουν τις σπουδές, την προϋπηρεσία κτλ (μου έχουν ζητήσει μέχρι και αναλυτική βαθμολογία από τη σχολή μου).

 

Στα φροντιστήρια, γιατί δεν το ψάχνετε τόσο; Δεν έχω ακούσει ποτέ στα φροντιστήρια που έχω συνεργαστεί να ρωτάν αν έχω σπουδάσει κάτι ή πόσα χρόνια εργάζομαι. Μη νομίζετε ότι για να σε προσλάβει κάποιος σε φροντιστήριο πρέπει να έχεις τελειώσει το Harvard. Πολλοί καθηγητές φροντιστηρίων είναι 20 χρονών, απόφοιτοι Λυκείου, κάτοχοι Proficiency (=Άδεια Διδασκαλίας) και πληρώνονται 3.6?/ώρα...

Link to comment
Share on other sites

Εεις απολυτα δικιο για το τι ρωταμε στα φροντηστηρια. Παντως εγω που ρωτησα στο ενα απο τα δυο παρουσια της πιθανης καθηγητριας του παιδιου μου , μου χαμογελασε αναφερθηκε στην μεγαλη εμπειρια της(αν και μικρη σε ηλια) και εφυγε απο την κουβεντα με την δικαιολογια οτι εχει δουλεια(ξαφνικα) και φυσικα αυτο απο μονο του με επηρεασε αρνητικα.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Δυστυχώς, η εμπειρία στον τομέα της διδασκαλίας, προκύπτει από τα χρόνια που προσπαθείς να εργαστείς σε αυτό το κόμμάτι και όχι από την επιτυχία σου να το κάνεις σωστά.

 

Δεν έχει σημασία πάντως, χρειάζονται τα ίδια προσόντα για να γίνεις καθηγήτρια για ιδιαίτερα ή καθηγήτρια φροντιστηρίων, κυρίως τώρα που έχει πέσει στο ελάχιστο ο μισθός των φροντιστηρίων, οπότε πολλοί που θεωρούν ότι είχαν μία αξιοσέβαστη πορεία, δεν τον... καταδέχονται.

 

Το συμπέρασμα λοιπόν, είναι να αναζητάτε τα προσόντα των καθηγητών των παιδιών σας και δη τα πραγματικά και όχι τις φαρφάλες που επικαλλούνται ως προσόντα, όπως έκανε και η EUDOXIA στην παραπάνω περίπτωση...

Link to comment
Share on other sites

Αυτή τη βιασύνη με τα αγγλικά δεν την καταλαβαίνω. Γιατί να κάνει 2 τάξεις σε μία το παιδάκι της Γ Δημοτικού; Το πήραν τα χρόνια; Με την καμία δεν θα έβαζα ένα 8χρονο να διαβάζει το καλοκαίρι για να περάσει τάξη άρπα-κόλλα. Το καλοκαίρι στις ηλικίες αυτές είναι για ξεκούραση και παιχνίδι. Έχουν χρόνο μπροστά τους να διαβάζουν μες τη ζέστη... δεν χρειάζεται να τα στριμώχνουμε από τώρα!

 

Να σας πω εγώ τα φροντιστήρια που προτείνουν δύο προκαταρκτικές τάξεις σε μια χρονιά δεν τα εμπιστεύομαι. Αυτές είναι οι πιο βασικές και οι πιο φτηνές τάξεις. Γιατί να τις κάνεις σε μια χρονιά; Για να πάει μετά το παιδί να δώσει για Lower στη Β γυμνασίου; Κι αν δώσει στην Γ Γυμνασίου ή στην αρχή της Α Λυκείου τι θα πάθει; Ίσα-ίσα τότε θα είναι πιο ώριμο και θα μπορεί να ανταπεξέλθει καλύτερα στις απαιτήσεις των εξετάσεων.

 

Αμάν με αυτή τη μανία, πρώτη γλώσσα στα 7, δεύτερη γλώσσα στα 9, τρία πτυχία στα 12 - και ως ενήλικες δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε σε καμία ξένη γλώσσα.

Link to comment
Share on other sites

 

Αμάν με αυτή τη μανία, πρώτη γλώσσα στα 7, δεύτερη γλώσσα στα 9, τρία πτυχία στα 12 - και ως ενήλικες δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε σε καμία ξένη γλώσσα.

 

Συμφωνώ απόλυτα. Ο τρόπος με τον οποίο τα φροντιστήρια 'πουλάνε' τα διπλώματα είναι σκανδαλώδης. Κανένα παιδί δεν μαθαίνει ξένη γλώσσα έτσι. Μπορεί να πάρει τα διπλώματα (αν δεν τα φτύσει στο δρόμο). Θυμάστε πώς μαθαίναμε λατινικά οι τριτοδεσμίτες (τότε)? Όσο να δώσουμε πανελλήνιες. Εγώ θα προτιμούσα έναν αργό και σταθερό ρυθμό που να εξασφαλίζει στο παιδί τον χρόνο να αγαπήσει και να δουλέψει τη γλώσσα όχι μόνο μέσα από τα διδακτικά βιβλία αλλά και μέσα από δραστηριότητες, παιχνίδι και ευχάριστες δράσεις, παιδική λογοτεχνία κλπ. Αν υπάρχει φροντιστήριο που να προσφέρει όλο αυτό το 'πακέτο', θα άξιζε τον κόπο να πάει κανείς εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ξαναπέστο! Πήγε η κουνιάδα μου σε όλα τα φροντιστήρια της περιοχής της και ρώτησε για τα μικρά της που είναι να αρχίσουν Αγγλικά φέτος - μόνο σε ένα φροντιστήριο της μίλησαν για δραστηριότητες, παιχνίδι, κατασκευές, τραγούδι. Όλα τα άλλα μόνο για διαδραστικούς πίνακες και κομπιούτερ και σε πόσα χρόνια θα πάρουν το Lower :shock:

Link to comment
Share on other sites

εμενα παει γ ταξη φετος και αποφασισαμε να μην την στειλουμε φροντιστιριο..αυτος ο παραλογισμος π γινετε με τΙς ξενες γλωσσες εδω στην Ελλαδα...ειναι αστα ναπανε..και μεχρι να πανε λυκειο τα ξεχναν ολα.του χρονου τα τηνη κανουμε ιδιετερα.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

εμενα παει γ ταξη φετος και αποφασισαμε να μην την στειλουμε φροντιστιριο..αυτος ο παραλογισμος π γινετε με τΙς ξενες γλωσσες εδω στην Ελλαδα...ειναι αστα ναπανε..και μεχρι να πανε λυκειο τα ξεχναν ολα.του χρονου θα την κανουμε ιδιετερα.

Link to comment
Share on other sites

1. δεν τους έχει μάθει την αλφάβητο

2. τους μιλάει στα αγγλικά

3.δεν τους μεταφράζει

4. δεν τους βάζει εργασίες στο σπίτι , παρά ελάχιστα στην κυριολεξία πράγματα

5. έχει συμβουλέψει τους γονείς να μην βοηθούν καθόλου τα παιδιά τους

 

Η μέθοδος αυτή όντως συνηθίζεται σε παιδιά προσχολικής ηλικίας στη χώρα μας. Συγχαρητήρια στην καθηγήτρια που την επέλεξε. Ωστοσο, αν την επέλεγα προσωπικά, θα πρότεινα κάποιες μικρές αλλαγές, εφόσον αναφέρεται σε παιδιά μεγαλύτερης ηλικίας, που έχουν περισσότερες δυνατότητες. Αυτό βέβαια, αφορά την κάθε μέθοδο διδασκαλίας.

 

Το έχω ξαναπεί και θα το ξαναπώ: Σε αυτή τη χώρα κάνουμε δώδεκα χρόνια Αγγλικά για ένα Proficiency. Όταν ήμουν Α' Γυμνασίου, αναγκάστηκα να μπω σε αγγλόφωνο γυμνάσιο. Είχα διδαχτεί πιο πριν Αγγλικά (από τη Β' Δημοτικού) και όταν μπήκα στο καινούριο μου σχολείο, δεν καταλάβαινα ούτε λέξη. Μέσα στο πρώτο εξάμηνο (και πολύ λέω), είχα κάνει φίλους και είχε αρχίσει πολύ μεγάλη πρόοδος στα μαθήματα του σχολείου. Οπότε, προσωπικά, είμαι μεγάλη υπέρμαχος αυτής της μεθόδου, αν και όποτε έτυχε να την προτείνω σε φροντιστηριακό τμήμα ή ιδιαίτερο, οι γονείς επέλεξαν να δουλέψουμε με την παραδοσιακή μέθοδο που ακολουθείται τις τελευταίες δεκαετίες στην Ελλάδα.

Δεν τους αδικώ. Νιώθουν μεγαλύτερη ασφάλεια με την πεπατημένη. Βέβαια, πού και πού δε θα ήταν κακό, να δοκιμάζουν μεθόδους, που έχουν αποδειχτεί παραγωγικές.

 

Όλοι ρωτάνε "ποια είναι η καταλληλότερη ηλικία να μάθει κάποιος μια ξένη γλώσσα;". Ναι, είμαι της άποψης του να μη βιαζόμαστε, ωστόσο να έχουμε στο μυαλό μας ότι όσο πιο νωρίς ξεκινάει ένα παιδάκι μία ξένη γλώσσα, τότε τόσο πιο εύκολα θα την κάνει κτήμα του. Είναι πολύ διαφορετικό να αντιμετωπίζεις τα αγγλικά σαν τη δεύτερη γλώσσα σου, από το να την αντιμετωπίζεις σαν ακόμα ένα μάθημα του σχολείου. Μη ρωτάτε πότε θα πάρει το Lower, γιατί μπορεί να ξεκίνησε από το νήπειο Αγγλικά, αλλά να μην έχει τη δυνατότητα στα μέσα του Δημοτικού να αναλύσει ένα θέμα, όπως αυτό της περιβαλλοντικής ρύπανσης. Το ένα είναι πολύ διαφορετικό από το άλλο. Και ένα native Αγγλάκι να στέλνατε να δώσει το FCE στα 8 του, δε θα πέρναγε...

 

Ανάλογα με τις δυνατότητες που έχει κάθε οικογένεια, μπορεί και το παιδάκι να βαδίσει σταθερά. Μη βιάζεστε, αν δεν μπορείτε να υποστηρίξετε σωστά κάτι. Μη βιαστείτε να γράψετε το παιδάκι σας στο πρώτο φροντιστήριο που θα βρείτε, για να μην πουν (ποιοι;;;) ότι αργήσατε. Κάντε την έρευνα αγοράς σας. Επιλέξτε αυτό που είναι πιο κοντά στις ανάγκες του δικού σας παιδιού. Διαβάστε άρθρα, βιβλία και ενημερωθείτε για το εκπαιδευτικό σύστημα και τη διδακτική μεθοδολογία που θέλετε να ακολουθεί η δασκάλα του δικού σας παιδιού και βρείτε την καλύτερη για ΕΣΑΣ!

 

Μία δασκάλα μπορεί να δουλεύει εντελώς διαφορετικά από μία άλλη. Μη βιαστείτε να πείτε "αυτή είναι καλύτερη από εκείνη". Η κάθε μία, επέλεξε μία διαφορετική προσέγγιση και το πιο πιθανό είναι καμία να μην είναι "λάθος". Προσωπικά, έχω μία αδυναμία στη βιωματική εκπαίδευση (φαίνεται και στην υπογραφή μου), γιατί πρώτον έχω δουλέψει πιο πολύ με παιδάκια προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας και δεύτερον γιατί αυτός ήταν ο τρόπος που έμαθε σε εμένα σωστά αγγλικά. Το παν σε όλα, πόσο μάλλον στην εκπαίδευση του παιδιού σας, είναι να μη βιάζεστε! Μην επαναπαυτείτε έχοντας βρει μία καθηγήτρια. Δε χρειάζεται να βρείτε την πιο ακριβή καθηγήτρια του λεκανοπεδίου για να θεωρείται "η καλύτερη". Δουλέψτε με τον εκπαιδευτικό και μαζί θα χτίσετε το ιδανικό εκπαιδευτικό σύστημα για το παιδί σας.

Link to comment
Share on other sites

Όλοι ρωτάνε "ποια είναι η καταλληλότερη ηλικία να μάθει κάποιος μια ξένη γλώσσα;". Ναι, είμαι της άποψης του να μη βιαζόμαστε, ωστόσο να έχουμε στο μυαλό μας ότι όσο πιο νωρίς ξεκινάει ένα παιδάκι μία ξένη γλώσσα, τότε τόσο πιο εύκολα θα την κάνει κτήμα του. Είναι πολύ διαφορετικό να αντιμετωπίζεις τα αγγλικά σαν τη δεύτερη γλώσσα σου, από το να την αντιμετωπίζεις σαν ακόμα ένα μάθημα του σχολείου. Μη ρωτάτε πότε θα πάρει το Lower, γιατί μπορεί να ξεκίνησε από το νήπειο Αγγλικά, αλλά να μην έχει τη δυνατότητα στα μέσα του Δημοτικού να αναλύσει ένα θέμα, όπως αυτό της περιβαλλοντικής ρύπανσης. Το ένα είναι πολύ διαφορετικό από το άλλο. Και ένα native Αγγλάκι να στέλνατε να δώσει το FCE στα 8 του, δε θα πέρναγε...

Πολύ σωστό αυτό που λες. Κι εγώ έτσι το σκέφτομαι. Κατά τη γνώμη μου καλό είναι τα παιδάκια από 4-5 χρονών να ξεκινούν κάποιες δραστηριότητες (γιατί όχι αγγλικά!) αλλά όχι με γνώμονα να τις "τελειώσουν" νωρίτερα. Ειδικά όταν μιλάμε για ξένες γλώσσες που δεν είναι το ίδιο όπως το πιάνο ή το τάε κβο ντο, αφού παίζει μεγάλο ρόλο και η ωρίμανση του ίδιου του παιδιού στη μητρική του γλώσσα και γενικώς.

Link to comment
Share on other sites

Ειδικά όταν μιλάμε για ξένες γλώσσες που δεν είναι το ίδιο όπως το πιάνο ή το τάε κβο ντο, αφού παίζει μεγάλο ρόλο και η ωρίμανση του ίδιου του παιδιού στη μητρική του γλώσσα και γενικώς.

Στα πάντα παίζει ρόλο η ωρίμανση του παιδιού. Αν έλεγες πριν από 10 χρόνια σε έναν δάσκαλο μουσικής να διδάξει πιάνο σε 5ρονο, θα έβαζε τα γέλια. Εμείς, οι γονείς, έχουμε αποτρελαθεί.

Link to comment
Share on other sites

Maya και Sofiade έχετε απόλυτο δίκιο. Πάντα, σε ό,τι κι αν γράψετε το παιδί σας, να έχετε στο μυαλό σας ΠΡΩΤΑ να του μένει χρόνος για να είναι παιδί. Καλά τα "Γαλλικά και πιάνο", αλλά καλύτερο είναι και το ποδήλατο στην αλάνα! Κι εμείς που μεγαλώσαμε σαν παιδάκια, κάτι κάναμε στην ζωή μας και μάλιστα θεωρώ ότι είχαμε πολύ περισσότερο κουράγιο να το κάνουμε αυτό το κάτι.

Αν υπάρχει χρόνος από μέρους σας, πρώτα αφήστε το να τρέξει, να γελάσει και να χαρεί και μετά θα πάρει και τα κατάλληλα εφόδια για το μέλλον του. Μη βιάζεστε και μην παρασύρεστε από δραστηριότητες άλλων παιδιών αντίστοιχης ηλικίας. Το κάθε παιδί είναι διαφορετικό, όπως και η κάθε μαμά!

Link to comment
Share on other sites

Στο συγκεκριμένο φροντηστήριο που δούλευα, ενήμερώνονταν οι γόνεις από τις καθηγήτριες με πρωτοβουλία του αφεντικού, ότι ακόμα και τα πιο αδύναμα παιδια τα πάνε πολύ καλά και τους έκρυβαν την αλήθεια για να μη τα χάσουν από πελάτες :evil::evil::evil: Φυσικά και πολλές καθηγήτριες παραιτήθηκαν γιατί δεν μπορούσαν να κοροϊδεύουν το κόσμο...

 

τα ιδια εκανα και στο δικο μου φροντιστήριο που μαθενα αγγλικα και η μαμα μου νομιζε οτι ημουν αριστη την κοροιδευανε για να περνουν τα χρηματα της οσπου της ειπα εγω "μανα μην σε κοροιδευουν αλλο, δεν ξερω τιποτα!!! τα παραταω" και αυτος ειναι ο φοβος μου τωρα για τα δικα μου τα παιδια μη με πιασουν "κοτσο":evil:

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το άκουσα κι εγώ πρόσφατα από μια φίλη που είχε τρία παιδιά σε φροντιστήριο με "καλές τιμές". Ανακάλυψε ότι ο γιος της (που έκανε 2 τάξεις σε μια χρονιά βεβαίως βεβαίως γιατί το φροντιστήριο δεν ήταν απλά φτηνό αλλά και θαυματουργό!) αντέγραφε τις απαντήσεις των τεστ και τις εκθέσεις από τη δασκάλα. Δηλαδή τους έβαζε τεστ και δεν άφηνε τα παιδιά να το κάνουν μόνα τους αλλά τα βοηθούσε μέχρι σημείου να τους δίνει ολόκληρη έκθεση να αντιγράφουν, για να παίρνουν καλούς βαθμούς!

 

Εννοείται τα πήρε και τα τρία και τα πήγε σε ένα σωστό φροντιστήριο, στο οποίο μάλιστα έβαλαν το γιο της μία τάξη πίσω...

 

Κι από ιδιαίτερα έχω ακούσει ανάλογες ιστορίες, πάντα τέλειος ο Νικόλας (κι αυτός είχε βγάλει 2 τάξεις σε μια χρονιά, εμ βέβαια) με μόνο 2 ώρες μάθημα την εβδομάδα και παρότι πήγαινε Β δημοτικού. Τελικά αποδείχτηκε ότι ο Νικόλας καλά καλά δεν ήξερε να γράφει.

 

Προσωπικά είμαι της γνώμης, όπου ακούς πολλά (και φτηνά) κεράσια, κράτα μικρό καλάθι. Και εννοείται, παρακολούθηση των παιδιών από κοντά και συχνές συναντήσεις με τη δασκάλα. Η φίλη μου που σας είπα πιο πάνω δεν μπορούσε να μιλήσει η ίδια με τη δασκάλα των παιδιών γιατί "δεν είχε τέτοια πολιτική το φροντιστήριο".

Link to comment
Share on other sites

τα ιδια εκανα και στο δικο μου φροντιστήριο που μαθενα αγγλικα και η μαμα μου νομιζε οτι ημουν αριστη την κοροιδευανε για να περνουν τα χρηματα της οσπου της ειπα εγω "μανα μην σε κοροιδευουν αλλο, δεν ξερω τιποτα!!! τα παραταω" και αυτος ειναι ο φοβος μου τωρα για τα δικα μου τα παιδια μη με πιασουν "κοτσο":evil:

Νομίζω είναι σχετικά εύκολο να καταλάβεις αν τα παιδιά μαθαίνουν ή όχι. Κοιτάς τις ασκήσεις τους, τσεκάρεις την ορθογραφία, την αντιγραφή τους, τα ρωτάς το λεξιλόγιο, ζητάς να δεις το τετράδιο των εκθέσεων. Εννοείται ότι απαραίτητα μιλάς με την καθηγήτριά τους, η οποία οφείλει να έχει μια ξεκάθαρη εικόνα για το παιδί σου. Αν πχ ξέρεις ότι το παιδί γενικά είναι αργό στο γράψιμο και η δασκάλα προσπαθεί να σε πείσει ότι στα αγγλικά είναι ο πιο γρήγορος μαθητής της τάξης, λογικά θα πρέπει να αναρωτηθείς αν σου λέει αλήθεια.

 

Αν αρχίσει και σου υπόσχεται μεταξωτές κορδέλες (δύο τάξεις σε ένα χρόνο, Lower στα 12, Proficiency σε 6 μήνες, ιδιαίτερο με 10 ευρώ την ώρα) ψάξε να βρεις σε ποιο χέρι κρατάει τα φύκια...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 εβδομάδες μετά...

Σε σχετικά προσφατο τευχος του περιοδικού ΤΙΜΕ (29 Ιουλίου 2013) δημοσιεύθηκε άρθρο με τίτλο «Η δύναμη του δίγλωσσου εγκεφάλου» ("The power of the bilingual brain"), όπου υπογραμμίζονται τα πλεονεκτήματα στη διανοητική ανάπτυξη των παιδιών απο την πρώϊμη εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας, και μάλιστα από την προσχολική ηλικία. Επίσης αναφέρονται τα κέρδη και για τους ενήλικες, δηλαδή η καθυστέρηση στην εμφάνιση άνοιας σε όσους μιλάνε μία ξένη γλώσσα (4 χρόνια για κάθε μορφη ανοιας και 5 χρονια για τύπου Alzheimer). Παραθέτω τον συνδεσμο για να κατεβασουν και να διαβασουν το αρθρο σε μορφή .pdf όσοι ξέρουν Αγγλικά.

 

 

http://rapidshare.com/share/EDACC564EBD40B1D0B869A003E2D8CDA

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...