ChristinaESL

Registered Users
  • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

    243
  • Μελος απο

  • Τελευταια επισκεψη

  • Days Won

    1

ChristinaESL last won the day on Αύγουστος 21 2018

ChristinaESL had the most liked content!

Συνεισφορα στο φορουμ

16 Neutral

Περισσότερα για την/τον ChristinaESL

  • Rank
    Νέος Χρήστης

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Chalandri
  • Interests
    Basketball
    Cooking
    Rock climbing
    STEAM
    Robotics
    ICT
    Programming

Converted

  • Περιοχή
    Αγία Παρασκευή
  • Χόμπι και Ελεύθερος χρόνος
    Ποδηλασία, Κολύμπι, Ζωγραφική, Μουσική
  • Επάγγελμα
    Καθηγήτρια Αγγλικών - Νηπιαγωγός.
    M.Sc. Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας για την Εκπαίδευση
    Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του ΕΚΠΑ.
    Brussels' American School.
  • Έχω εμπειρία/γνώσεις σε:
    Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του ΕΚΠΑ.

Πρόσφατοι επισκέπτες του προφίλ

Το πεδίο των 'πρόσφατων επισκεπτών' είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες ή επισκέπτες.


  1. Διαφημίσεις


  2. Μακάρι να βγει βολικό Σε κάθε περίπτωση, αν είναι κάτι επώνυμο, κοιτάξτε και για διαδικτυακή αγορά (δε θα συμβούλευα αγορά αντικειμένου που δεν μπορείς να δεις/πιάσεις μέσω ίντερνετ αν δεν είναι μιας αξιόπιστης μάρκας). Έτσι κι αλλιώς, τώρα πια δεν αργούν και πολύ να σταλούν! Ελπίζω να αξίζει τον κόπο!
  3. Περισσότερες λεπτομέριες για εμένα και τη δουλειά μου, μπορείτε να βρείτε εδώ: http://christinamarstr.wixsite.com/steps Καλή σχολική χρονιά!
  4. Καλησπέρα και πάλι! Η μαμά με ενημέρωσε ότι ήταν της εταιρείας Thermos και το είχε αγοράσει από το εξωτερικό αλλά έχει δει αντίστοιχα στο ebay και σε μια εταιρεία που θα σας στείλω σε μήνυμα για να μη θεωρηθεί διαφήμιση. Καλή σχολική χρονιά!
  5. Έχετε σκεφτεί πόσοι διαφορετικοί τρόποι υπάρχουν σήμερα, για να μάθει ένα παιδί μία ξένη γλώσσα;
  6. Γεια σου και πάλι! Τη Δευτέρα επιστρέφουμε και θα δω τους γονείς να τους ρωτήσω. Πάντως, αν λέει ότι διατηρεί τη θερμοκρασία για 2 ώρες, πολύ πιθανό να εννοεί την αρχική θερμοκρασία του φαγητού, οπότε και ώρες μετά, λογικά θα είναι καλή θερμοκρασία. Δεν το γνωρίζω, απλά αυτό μας είπαν εμάς για την κανάτα του καφέ (καταλαβαίνω ότι είναι άκυρο το παράδειγμα - συγγνώμη) και τελικά ο καφές είναι ζεστός ώωωωωωωωωρες μετά (αν και αλλοιώνεται η γεύση, αλλά πιστεύω πως δεν έχει σχέση με το δοχείο, αλλά με το περιεχόμενο). Θα σας έχω νέα από βδομάδα!
  7. Για όλους είναι ένα τρελό θέαμα να βλέπεις την απότομη ανάπτυξη και σε τέτοιες ηλικίες μιλάμε για καθημερινή ανάπτυξη δεξιοτήτων! Κάθε μέρα μπορεί να τα κοιτάς και να θεωρείς ότι ήταν άλλο παιδί την προηγούμενη! Με γοητεύουν αυτές οι ηλικίες! Έζησα τα ανίψια μου και τρελάθηκα τελείως. Ζω τους μαθητές μου κάθε χρόνο και δεν ξέρω πώς να συγκρατήσω το δέος μου. Δεν ξέρω αν γίνω μαμά τι θα πρωτοσώσω. Χαχαχαχα Όλα θα τα ξεμπερδέψει σιγά σιγά. Οι καθημερινές ασκήσεις πιστεύω ότι θα βοηθήσουν, γιατί και σαν παιχνιδάκι θα το δει και βοηθούν πάρα πολύ στη μνήμη, την ταύτιση και τη μίμηση που τελικά γίνεται κάτι αυθόρμητο και εύκολο. Καλή επιτυχία και πολλές πολλές χαρές!
  8. Όλα αυτά ακούγονται φυσιολογικά για παιδάκια τόσο μικρής ηλικίας. Σίγουρα κάποιες "ασκήσεις" μπορούν να βοηθήσουν, αλλά έτσι κι αλλιώς όλα θα έρθουν σιγά σιγά. Όσο διαβάζουμε και μιλάμε στα παιδιά μας, τόσο πιο γρήγορα και δυνατά θα δημιουργούνται οι συνάψεις. Ωστόσο, αν για κάποιο λόγο ανησυχείτε, καλό θα ήταν να γίνει μια επίσκεψη σε αναπτυξιολόγο ή λογοθεραπευτή, ώστε να έχετε και την επίσημη άποψη ενός επαγγελματία. Από εκεί και πέρα, όπως όταν διδάσκεις και μια ξένη γλώσσα σε μικρά παιδιά, οι κινήσεις παίζουν τρομερό ρόλο στο πόσο εύκολα θα αφομοιώσουν κάποια πράγματα (και μέσω μίμησης). Μπορείτε να δείχνετε τις λέξεις τις οποίες φαίνεται να μπερδεύουν το μικρό παιδί (εγώ, εσύ κτλ) ή να βάλετε στο πρόγραμμα κάποιες ασκήσεις TPR (total physical response) τις οποίες θα κάνετε όσο συχνά θέλετε με λέξεις ή φράσεις που θα βοηθήσουν το παιδί να μάθει και να τις θυμηθεί μέσω κίνησης. Καλή επιτυχία
  9. Γεια σου κι από μένα! Καταλαβαίνω το δίλημμα! Η αλήθεια είναι ότι η καθημερινή επαφή με τόσα άλλα παιδάκια, μπορεί να φέρει αρκετές ασθένειες, ωστόσο κάποια στιγμή, αναγκαστικά θα έρθει η ώρα. Θα μου πεις "Ναι, αλλά εκείνη τη στιγμή δε θα έχω και ένα νεογέννητο στο σπίτι". Θα μιλήσω καθαρά από άποψη παιδαγωγικής και όχι για το δίλημμα αυτό καθ'αυτό. Το ότι η μικρούλα πήγε στο παιδικό και της άρεσε η διαδικασία, το πρόγραμμα που ακολουθούν, το ότι είναι μέλος μιας ομάδας, καθώς και η επαφή με τόσα άλλα παιδιά είναι τρομερά ευχάριστο. Το αναζητά ή το θεώρησε ως ένα διάλειμμα; Αν συμβαίνει το πρώτο, στη θέση σας θα προσπαθούσα να βρω άλλες λύσεις, προκειμένου να καταφέρετε με την οικογένειά σας να συνεχίσει η μικρούλα τη συμμετοχή της σε εναν παιδικό. Αν όχι, μπορεί να πάρει μια παράταση, μέχρι να μην υπάρχει τόσο μεγάλος κίνδυνος και για το μωράκι, εφόσον υπάρχει και βοήθεια. Ωστόσο, σκεφτείτε όλες τις δεξιότητες που θα αποκτήσει και την άνεση που θα νιώσει στη συνέχεια, έχοντας νιώσει οικειότητα με ένα χώρο προετοιμασίας για τη μελλοντική της ζωή. Αυτός ο χώρος δε χρειάζεται να είναι απαραίτητα ένας παιδικός σταθμός. Θα μπορούσε να είναι μια δραστηριότητα με παιδιά της ηλικίας της (πλέον υπάρχουν χιλιάδες επιλογές όπως ξέρετε), όμως κι εκεί, θα έρχεται σε επαφή με πολλά παιδάκια και ακόμα κι αν μειώνονται οι ώρες επαφής, δε μειώνεται αντίστοιχα και ο "κίνδυνος" να κολλήσει κάτι. Καταλήγοντας, νομίζω ότι η καλύτερη λύση είναι να μιλήσετε με το παιδί. Αν δείξει να στεναχωριέται έντονα χωρίς τη συμμετοχή της σε ένα περιβάλλον σαν αυτό, είναι πολύ κρίμα να το στερηθεί. Αν δε δείξει ιδιαίτερο άγχος/λύπη, τότε μπορείτε απλά να βρείτε έναν παιδαγωγό και 2-3 παιδάκια για να φέρετε μια προσομοίωση αυτών των προγραμμάτων στο σπίτι, για μερικές ώρες την εβδομάδα.
  10. Καλησπέρα. Πέρσι ήμουν δασκάλα σε τάξη πρώτης δημοτικού και πολλά από τα παιδάκια έφερναν κανονικό φαγητό σε δοχεία θερμός. Τρώγαμε στην καφετέρια του σχολείου και κάποια παιδιά έφερναν φαγητό από το σπίτι. Τα δύο πιο ενδιαφέροντα (γιατί έτυχε να διαπιστώσω ότι το φαγητό ήταν όντως ζεστό) ήταν ένα ορθογώνιο που είχε χώρισμα στη μέση και το παιδί είχε πάντα σαλάτα (δροσερή) στο ένα μέρος και φαγητό (ζεστό) στο δεύτερο μέρος, καθώς και ένα μεταλλικό πιρουνάκι που κουμπωνε μέσα σε αυτό και ένα κυλινδρικό ενιαίο, που το παιδί ξεβίδωνε το καπάκι και συνήθως είχε κάποιου είδους σούπα (ναι, είχε κάθε μέρα σούπα!). Μπορώ να μάθω λεπτομέρειες για τις μάρκες/μοντέλα από τους γονείς. Όσο για τα πιρούνια/κουτάλια, σίγουρα "βολεύει" η λύση του πλαστικού, αλλά αν το φαγητό είναι ζεστό δε νομίζω ότι είναι η ιδανική. Επίσης, προσωπικά, προτιμώ να μη χρησιμοποιώ ούτε πλαστικά καλαμάκια πια. Όχι μόνο για να "σώσω τον πλανήτη" αλλά επειδή όλα αυτά τα πλαστικά που έρχονται σε επαφή διαρκώς με το σώμα μας είναι ανησυχητικά και ανθυγιεινά. Ένα παιδικό πιρούνι ή κουτάλι σε μια σακουλίτσα ή ακόμα καλύτερα ένα μικρό κουτάκι που κουμπώνει (σαν κασετίνα) θα ήταν η επιλογή μου. Ελπίζω να βοήθησα!
  11. Γνωρίζετε τους διάφορους τρόπους διδασκαλίας μιας ξένης γλώσσας; Φυσικά πολλοί γνωρίζουν για τη μέθοδο που προτείνει κάποια σειρά βιβλίων και τα παιδιά μαθαίνουν κάποιο λεξιλόγιο σε κάθε ώρα διδασκαλίας και καλούνται να κάνουν κάποιες ασκήσεις. Υπάρχουν βιβλία γραμματικής, βιβλία μαθητών, βιβλία εργασιών, βιβλία λεξιλογίου κτλ Γνωρίζετε ανθρώπους που έμαθαν μια ξένη γλώσσα με την παραπάνω μέθοδο; Προσωπικά γνωρίζω αρκετούς. Το πιο συνηθισμένο φαινόμενο με αυτούς τους ανθρώπους είναι να νιώθουν μια ανασφάλεια στο να χρησιμοποιήσουν τη γλώσσα που έμαθαν. Είχα συνεργαστεί με πολλά παιδιά τα οποία μάθαιναν έτσι, γιατί συνήθως και οι γονείς τους έτσι είχαν μάθει και αυτό φαινόταν το "φυσιολογικό". Αυτά τα παιδιά, προτιμούσαν να γράψουν αυτό που ήθελαν, το οποίο μπορεί να τους έπαιρνε μισή ώρα για μία απλή παράγραφο, αντί να χρησιμοποιήσουν τον προφορικό λόγο. Ακόμα και όταν έγγραφαν, συνέχιζαν να διαβάζουν ξανά και ξανά το κείμενό τους, με στόχο να διορθώσουν κάτι από τα λάθη τους κάθε φορά και ποτέ δεν παρέδιδαν το γραπτό τους με σιγουριά. Έχετε γνωρίσει παιδιά που ξεκίνησαν μαθήματα ξένης γλώσσας πριν αρχίσουν να διαβάζουν; Παιδιά που έμαθαν λέξεις και απλές προτάσεις μέσα από παιχνίδια; Παιδιά που έμαθαν να μιλούν την ξένη γλώσσα, με τον ίδιο τρόπο που έμαθαν και τη μητρική τους; Παιδιά στα οποία η προσέγγιση ήταν απλή και φιλική και αντί να πουν "Ωωωωχ, έχω να κάνω επανάληψη στον Present Perfect Simple" και να πρέπει να σκεφτούν κανόνες στο μυαλό τους για το πού και πώς θα τον χρησιμοποιήσουν, λένε "Έχω να βρεθώ με την δασκάλα μου και σήμερα μου έχει πει ότι θα διαβάσουμε ένα βιβλίο για την Αίγυπτο και θα μου φέρει φωτογραφίες και puzzle και θα μάθω να παραγγέλνω Αιγυπτιακό φαγητό"; Γενικότερα, σε κάθε μαθησιακό πλαίσιο, αυτοί που προωδεύουν περισσότερο είναι αυτοί που έχουν κίνητρο. Δεν υπάρχουν μαθητές "αδύναμοι" και "δυνατοί". Υπάρχουν μαθητές που έχουν κίνητρο (self-motivation) και πλαίσια τα οποία απευθύνονται σε κάθε τύπο μάθησης (learning styles). Και τι καλύτερο από το να μάθουν τα παιδιά, με τρόπους που ενδιαφέρουν τα ίδια! Μη φοβάστε τις νέες τεχνολογίες και μάθετε πώς θα κάνετε τα παιδιά σας να χαρούν χρησιμοποιώντας τες! Βάλτε στα παιδιά σας να δουν παιδικές ταινίες στα αγγλικά -ναι το καταλαβαίνω, την πρώτη φορά θα τους φανεί περίεργο και ίσως δυσανασχετήσουν! Παίξτε με τα παιδιά σας ένα επιτραπέζιο που απαιτεί τη χρήση 4-5 λέξεων σε μία ξένη γλώσσα! Πάρτε ένα ξενόγλωσσο βιβλίο και διαβάζετέ τους το συχνά. Αν δεν έχετε τη δυνατότητα, υπάρχουν τόσα ebooks! Χρησιμοποιήστε την "παγκοσμιοποίηση" για να βοηθήσετε το παιδί σας να αποκτήσει ένα φίλο σε μία άλλη χώρα (κάποια οικογένεια που γνωρίσατε σε κάποιες διακοπές; ***ΠΡΟΣΟΧΗ*** μην εμπιστευτείτε απλά ένα προφίλ που παρουσιάζεται σαν γονιός σε κάποιο social media site) Υπάρχουν ερεθίσματα στην καθημερινότητά σας που μπορούν να αποτελέσουν ισχυρή πηγή μάθησης! Έχετε σκεφτεί πόσες λέξεις/προτάσεις ξέρουν ήδη τα παιδιά σας σε μία ξένη γλώσσα και δεν τις έμαθαν ούτε από δάσκαλο, ούτε από εσάς τους ίδιους; Πιστέψτε με, είναι πολλές περισσότερες από 2-3 (Hot wheels, Angry Birds, Let's Go! κ.α.) Δώστε τη δυνατότητα στα παιδιά σας να μάθουν κάτι και να το μάθουν σωστά! Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού σε όλους σας!
  12. ChristinaESL

    Θελώ να πάρω το proficiency!

    Καλησπέρα Σόκο, Όχι, δε χρειάζεται απαραίτητα να δηλωθεί καθηγητής. Πρόσφατα έδωσε η ξαδέρφη μου που ήρθε από Αμερική, μόνο και μόνο επειδή ήθελε να έχει το πτυχίο γιατί το ζητούσαν ελληνικά πανεπιστημιακά ιδρύματα για να κάνει μεταπτυχιακό (ασχέτως που ζει στην Αμερική όλη της την ζωή και πρώτη της γλώσσας είναι τα αγγλικά) και δε δήλωσε κανέναν. Καλή επιτυχία!