ponemeni

Νέο Μέλος
  • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

    119
  • Μελος απο

  • Τελευταια επισκεψη

Συνεισφορα στο φορουμ

41 Neutral

Περισσότερα για την/τον ponemeni

  • Rank
    Νέος Χρήστης

Πρόσφατοι επισκέπτες του προφίλ

716 εμφανίσεις προφίλ
  1. Είναι πολύ δύσκολη η απόφαση όταν μιλάμε για να φέρουμε στον κόσμο ένα δεύτερο παιδί, αλλά ακόμη και το πρώτο. Εγώ αυτό που θα σας συμβούλευα είναι ότι κάποιοι παράγοντες αλλάζουν με πρώτο και καλύτερο τον οικονομικό. Ένα ζευγάρι μπορεί να έχει δουλειά και να κάνει 2 παιδιά και να μείνουν στο δρόμο από την μία μέρα στην άλλη. Κάποιος μπορεί να κάνει ένα παιδί και μετά να βρει μία δουλειά που του αποφέρει τα διπλά χρήματα, δυστυχώς αυτοί οι παράγοντες αλλάζουν, δεν ξέρω πόσο το οικονομικό μπορεί να θεωρηθεί πρώτη προτεραιότητα. Και σας το λέω εγώ που δυσκολεύομαι οικονομικά αλλά δεν παίζει ρόλο, για εμένα τουλάχιστον, αυτό για το εάν θα έκανα δεύτερο παιδί. Το ιατρικό κομμάτι που αναφέρετε πάλι είναι ένας παράγοντας που η κάθε μητέρα τον βιώνει διαφορετικά. Μία φίλη μου έκανε 2 καισαρικές, αλλά το θέμα είναι εσείς πως νιώθετε. Από εκεί και πέρα η γνώμη των τρίτων δεν θα πρέπει να επηρεάζει τον οικογενειακό σας προγραμματισμό, κατ' εμέ. Και θέτετε και ένα μεγάλο θέμα, της προσφοράς προς το παιδί, η προσφορά προς το παιδί δεν είναι μόνο οικονομική αλλά κυρίως συναισθηματική! Γιατί να νιώθετε τύψεις? Που δεν θα μπορείτε να προσφέρετε το playstation τελευταίας γενιάς? Τύψεις θα έπρεπε να νιώθουν αυτοί που κάνουν παιδιά και τα παρκάρουν μπροστά στο playstation για να κάνουν την ζωή τους. Ένα παιδί χρειάζεται ένα σταθερό περιβάλλον, αγάπης και επικοινωνίας. Από εκεί και πέρα νομίζω ότι το οικονομικό κομμάτι μπορεί κάπως να αντιμετωπιστεί. Εσείς βέβαια ξέρετε καλύτερα, σας εύχομαι ότι καλύτερο!
  2. Σε ότι αφορά το μαθησιακό κομμάτι, με έχετε καλύψει. Το σχόλιο το δικό μου αφορούσε την αποδοχή η μη μιας υπηρεσίας την οποία και μόνο επειδή την παρέχει κάποιος (εν προκειμένω ο δάσκαλος) πρέπει να την αποδεχτούμε ακρίτως, επειδή είναι το αντικείμενό του. Εγώ εκεί εστιάζω την διαφωνία μου. Η κοπέλα που άνοιξε το θέμα δεν είναι ούτε τρίτη, ούτε άσχετη με την έννοια ότι προσπαθεί να διαπιστώσει εάν γίνεται καλή δουλειά στην τάξη. Αυτό θα το διαπιστώσει και με τους τρόπους που πολύ σωστά υποδείξατε. Από εκεί και πέρα γενικότερα μιλώντας, αλίμονο αν δεχόμασταν ότι μας λένε, χωρίς να τα φιλτράρουμε. Προσωπικώς έχω βρεθεί πολλές φορές λήπτρια πληροφοριών από τράπεζες, υπηρεσίες κλπ που με την δική μου λογική και χωρίς να είναι του αντικειμένου μου, αμφισβήτησα, και φτάνοντας στον ανώτερο επιβεβαιώθηκα ότι έλαβα λανθασμένη πληροφόρηση. Ο σύζυγος για παράδειγμα όμως ο οποίος είναι διαφορετικός χαρακτήρας και πιο ευκολόπιστος, ότι του αναφέρουν θα το δεχτεί, μόνο και μόνο επειδή το είπε ο άνθρωπος που ασκεί το επάγγελμα π.χ. ο υδραυλικός, ο τραπεζικός κλπ. Δυστυχώς όμως όποιος ασκεί ένα επάγγελμα δεν σημαίνει ότι το ασκεί και καλά, εκεί θα πρέπει να φιλτράρουμε και να έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά. Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σας, ότι η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας. Για να σας βοηθήσω να καταλάβετε καλύτερα πάντως, υπάρχει διαφορά στο να υποδείξω σε κάποιον την δουλειά του (πως μπορώ να το κάνω εάν δεν κατέχω το επάγγελμα) και διαφορά στο να κρίνω εάν αυτό που μου λέει είναι λογικό ή όχι. Και να φέρω ένα παράδειγμα: εάν έχει καεί η λάμπα στο σπίτι μου και ο ηλεκτρολόγος μου πει να αλλάξω όλη την καλωδίωση και να πληρώσω ένα αστρονομικό ποσό, συγνώμη αλλά θα πάρω και δεύτερη γνώμη!
  3. Καλησπέρα σας, έχοντας και η ίδια μοναχοπαίδι, μου είναι πολύ γνώριμα αυτά που λέτε. Και είναι απολύτως φυσιολογικά, αυτό που εγώ προσωπικώς κάνω και θα σας συμβούλευα και εσάς είναι να επιδιώξετε το παιδί να συναναστρέφετε όσο το δυνατόν περισσότερο με παιδιά της ηλικίας του, είτε μέσω απογευματινών δραστηριοτήτων, είτε μέσω απογευματινών επισκέψεων σε σπίτια φίλων με παιδιά, ή σε πάρκο, παιδότοπο, γενικώς χώροι που μπορεί να παίξει με άλλα παιδιά. Αλλά να καλείτε και σπίτι σας παιδάκια, αν κρίνω από την ηλικία πρέπει να πηγαίνει νήπιο σωστά? Να καλείτε φίλες του παιδιού σπίτι να παίζουν, να ενισχύετε όσο περισσότερο μπορείτε την επαφή αυτή, αυτό μας είχε συμβουλέψει ένας ψυχολόγος, όταν είχα τις ίδιες ανησυχίες. Φυσικά όταν θα είστε στο σπίτι οι γονείς με το παιδί εννοείται ότι το παιδί θα ασχολείτε / συνδιαλέγετε μαζί σας, κάτι που εμένα προσωπικά με ευχαριστεί. Για το θέμα "αδερφάκι" αυτό είναι δική σας επιλογή αν θα κάνετε δεύτερο παιδί, όλα έχουν τα υπέρ και τα κατά. Ο ψυχολόγος μας είχε πει πως έχουν τελείως διαφορετικά χαρακτηριστικά τα μοναχοπαίδια όπως και τα παιδιά που έχουν αδέρφια. Κάπου υπερτερούν κάπου υστερούν.

  4. Διαφημίσεις


  5. Καλησπέρα σας, πολύ καλά κάνετε και ενδιαφέρεστε και προβληματίζεστε για την πρόοδο του παιδιού σας. Δεν γνωρίζω πως έχετε την αίσθηση ότι η τάξη έχει μείνει πίσω, αλλά αν το θέμα που σας απασχολεί είναι η ορθογραφία πιο πολύ (αυτό αντιλαμβάνομαι διαβάζοντας τις αναρτήσεις σας) εξ ιδίας εμπειρίας αλλά και από συμβουλές διδασκάλων επιτρέψτε μου να πω ότι ειδικά στις μικρές τάξεις η ορθογραφία είναι κατά κανόνα επανάληψη και επανάληψη των ίδιων λέξεων ώστε το παιδί να μάθει να γράφει σωστά. Πέραν φυσικά των κανόνων π.χ. όλα τα ουδέτερα που λήγουν σε ι γράφονται με γιώτα. Θα μπορούσατε να ενισχύσετε το παιδί σας στην ορθογραφία (αν αυτό είναι το θέμα) δίνοντάς να διαβάζει εξωσχολικά βιβλία, παραμύθια ότι θεωρείτε εσείς ότι μπορεί να του κεντρίσει το ενδιαφέρον. Ένα "κόλπο" που σε εμάς έπιασε ήταν να παίζουμε μαζί σταυρόλεξο ή να γράφουμε στον υπολογιστή μαζί κειμενάκια όπου το word κοκκίνιζε τις λανθασμένες ορθογραφικά λέξεις και έδινα δίπλα λίστα με επιλογές όπου το παιδί διάλεγε την σωστή. Αυτό μας το είχε προτείνει σε εκείνες τις τάξεις η δασκάλα. Προσωπικώς θα μιλούσα με τον δάσκαλο να με κατατοπίσει επαρκώς τα μαθησιακά στάδια που θα πρέπει να κατακτήσει και εάν τα έχει κατακτήσει το παιδί μου, δεν θα εστίαζα τόσο στην μία ή πολλές φωτοτυπίες. Λογικό να αντιδρά το παιδί αν θεωρεί ότι εσείς του βάζετε ασκήσεις ενώ ο δάσκαλος δεν το κάνει, οπότε θα σας συμβούλευα να προσπαθήσετε να το βοηθήσετε με άλλους τρόπους. Η ορθογραφία είναι όπως σας είπα κάτι που μαθαίνεται σταδιακά, χτίζεται σταδιακά. Εδώ βλέπουμε ενήλικες που υποτίθεται έχουν τελειώσει και σχολές και είναι ανορθόγραφοι! Και πως προστατευόμαστε από κάποιον που κάνει λάθος την δουλειά του? απλώς καθόμαστε και κοιτάμε? ο δάσκαλος ο συγκεκριμένος μπορεί να είναι εξαιρετικός στην δουλειά του μπορεί και όχι. Εάν εγώ έκανα λάθος την δουλειά μου είναι υποχρέωση των άλλων να μου την υποδείξουν, πρωτίστως του αφεντικού μου και των συναδέλφων μου. Η κοπέλα μορφωμένη είναι, φιλόλογος, δεν είναι άσχετη! Και ενα πάσει περιπτώσει είναι άμεσα εμπλεκόμενη δεν είναι τρίτο πρόσωπο! Με αυτή την λογική σε όλες τις υπηρεσίες, τράπεζες κλπ κλπ θα έπρεπε να αποδεχόμαστε ότι ο άλλος κάνει σωστά την δουλειά του και να μην εκφέρουμε καμία άποψη! Να πιστεύουμε ότι μας λένε και να μην έχουμε δική μας κρίση! Ξέρετε πόσοι άσχετοι ασκούν επαγγέλματα? Πολλοί! Ίσως για αυτό είμαστε εδώ που είμαστε ως χώρα, κρίμα τι να πω!
  6. Πολύ ωραία αυτά που γράφετε και συμφωνώ μαζί σας αλλά εκτός από την τροφή για σκέψη υπάρχει και η τροφή που πρέπει να έχεις και για να ζήσεις. Εγώ δυστυχώς ανήκω στο πώς να το πω, αναλώσιμο προσωπικό, για να βρω μία δουλειά θα πρέπει να παρακαλέσω γιατί δεν έχω τα τυπικά προσόντα καθώς δεν υπήρξε καμία οικονομική δυνατότητα από την οικογένειά μου να με βοηθήσει να σπουδάσω και να πάω λίγο παραπέρα. Μπορεί να φαίνεται ότι ανήκω σε έναν διαφορετικό κόσμο αλλά εγώ είμαι ευχαριστημένη και μόνο με το γεγονός ότι έχω μία δουλειά που μου δίνει την δυνατότητα να ζήσω το παιδί μου. Μία δουλειά όμως στην οποία γνωρίζω πολύ καλά ότι είμαι αναλώσιμη. Δεν διαθέτω την μόρφωση και την τεχνογνωσία να είμαι σε μία καλή δουλειά. Έχω δουλέψει σε εργοστάσιο, σε σούπερ μάρκετ και η δουλειά που κάνω τώρα σχετική είναι. Είμαι ευχαριστημένη όσο έχω δουλειά έστω και με αυτά που παίρνω γιατί μπορώ να τα βγάζω πέρα. Οπότε και καταπάτηση των δικαιωμάτων μου θα δεχτώ (κακώς αλλά θα την δεχτώ) και την υπερωρία μου δεν θα την πληρωθώ (κακώς αλλά θα το δεχτώ) και όπως μου χτυπάνε θα χορέψω. Αν ήμουν μόνη ή με κάποια οικονομική άνεση ίσως να ήμουν και πιο ρομαντική και να υπερθεμάτιζα απόψεις / τροφή για σκέψη, τώρα όμως με το παιδί, άλλο η θεωρία και άλλο η πράξη. Εγώ δεν έχω ούτε την μόρφωση αν θέλετε, ούτε μπορώ να πάω να μιλήσω ωραία όπως βλέπω ότι μιλάτε εσείς. Προσωπικώς θεωρώ πως άτομα κύρους και σε καίριες θέσεις ή που να έχουν γνωριμίες μπορεί να κάνουν κάτι να αλλάξει κάτι σε αυτό τον τόπο. Η δική μου η φωνή είναι φωνή βοώντος εν τη ερήμω. Προσωπικώς εξουσιοδοτώ άτομα με απόψεις σαν τις δικές σας να παλέψουν για τα δικά μου δικαιώματα, εσείς ίσως έχετε τα φόντα να το πράξετε, εγώ σίγουρα δεν τα έχω! Ναι αλλά το ζήτημα είναι αν θα πάει η μητέρα, ο πατέρας ή η γιαγιά ή εάν υπάρχει καλή διάθεση για συνεργασία και από τις δύο πλευρές να βρεθεί μία λύση? από ότι διαπιστώνω αρκετοί εκπαιδευτικοί δείχνουν πνεύμα καλής συνεργασίας και κατανοούν μία δυσκολία και προς αυτήν την κατεύθυνση συνεργάζονται αρμονικά με τους γονείς και μπράβο. Μπορεί να αναφέρεστε σε συγκεκριμένες περιπτώσεις που ενδεχομένως γνωρίζετε. Από την πλευρά μου καμία δικαιολογία δεν θα χρησιμοποιούσα για να αποφύγω να κάνω κάτι που αφορά το παιδί μου. Εξ ‘ ου και ο λόγος που άνοιξα το θέμα, να δω τι ισχύει καθώς όλες οι εναλλακτικές προτάσεις προς την δασκάλα απορρίφθηκαν όπως και να δω τι κάνουν και οι άλλοι γονείς. Κάποιος που δεν ενδιαφέρεται και ψάχνει δικαιολογίες δεν θα έμπαινε στον κόπο να ψαχτεί και να αναρωτηθεί. Σε κάθε περίπτωση σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας. Δυστυχώς στην δική μας περίπτωση ισχύει το 1 και δυστυχώς όταν μιλάμε για τέτοιες καταστάσεις δεν μπορείς να κάνεις και πολλά παρά να την ανεχτείς. Δεν είναι προσωπικό το θέμα, με πολλούς γονείς δημιουργούνται συνεχώς διάφορα ζητήματα κυρίως εξαιτίας της απόλυτης συμπεριφοράς της. Για παράδειγμα, μία φορά είχε δημιουργηθεί ολόκληρο θέμα γιατί ένα παιδάκι είχε ξεχάσει το κολατσιό του στην τάξη και όταν πήγε στο γραφείο στο διάλλειμα να της το πει για να ξεκλειδώσει του αρνήθηκε και του είπε να ήταν αρκετά συνεπής για να το πάρει και να περίμενε τώρα το άλλο διάλλειμα. Αν θυμάμαι καλά ήταν το τρίτο διάλλειμα γι' αυτό και έγινε ζήτημα γιατί το παιδάκι ήταν νηστικό. Εντάξει, αντιλαμβάνομαι ότι και αυτή το διάλλειμά της κάνει αλλά εδώ ένα ξένο παιδί να μας σταματήσει στο δρόμο και να μας πει να του πάρουμε ένα κουλούρι θα τρέξουμε να του το πάρουμε, τα παιδιά μας που τα κάνει μάθημα ποιο είναι το ηθικό δίδαγμα? Ξέχασες το κολατσιό σου = μείνε νηστικό! Και πόσα ακόμη, άμα ο άνθρωπος δεν το έχει με τίποτε και έχει θέματα τι να πεις!
  7. Σεβαστά αυτά που λέτε και προσπαθώ να δω πάντα και την αντίθετη άποψη αλλά η οδηγία όπως την λέτε από μόνη της δεν δίνει το δικαίωμα της παρερμηνείας? δηλαδή όπως φαίνεται να έχει τεθεί έγκειται στον εκπαιδευτικό πως θα την εφαρμόσει, εδώ νομίζω ότι είναι λάθος το Υπουργείο. Προσωπικώς είτε δίδονται φωτοτυπίες στο σπίτι είτε όχι, άμα ο εκπαιδευτικός κάνει καλά την δουλειά του δεν θα τον κρίνω. Δεν έχω και το επιστημονικό υπόβαθρο να τον κρίνω. Απλώς μου έκανε εντύπωση που μου ανέφεραν κάτι τέτοιο που στην πράξη δεν γίνεται. Αλλά όπως λέτε ο καθένας το εφαρμόζει όπως θέλει. Η δικής μας πάντως δασκάλα όχι μόνο δεν προσπαθεί να τις αποφύγει όσο το δυνατόν περισσότερο τις φωτοτυπίες αλλά τις μοιράζει απλόχερα. Επίσης προσωπικώς θεωρώ πως ο κάθε εκπαιδευτικός θα πρέπει σε ότι αφορά το εκπαιδευτικό κομμάτι να μην επηρεάζεται από τους γονείς. Μιλάω για τον εκπαιδευτικό που κάνει καλά την δουλειά του. Δεν είναι σε θέση ο γονιός να κρίνει και να αποφασίσει αν και τι θα κάνει ο εκπαιδευτικός πόσο μάλλον ο εκπαιδευτικός να αλλάξει την στάση του επειδή οι γονείς ήθελαν το ένα ή το άλλο. Αυτά σε ότι αφορά το μαθησιακό κομμάτι. Για την πόρτα πάντως που λέτε σε εμάς κάθεται ένας δάσκαλος με τα κλειδιά από την ώρα που πάνε τα παιδιά σχολείο και είναι αυτός που κλειδώνει κιόλας. Αν τώρα ήταν τόσο δύσκολο να επιτρέψει σε μία μητέρα όπως η Αργκ να μπει μέσα ενώ είχε και ραντεβού (φυσιογνωμικά όλοι λίγο πολύ γνωριζόμαστε στο σχολείο) τι να πω δεν ξέρω, μου φάνηκε λίγο άκομψο ότι την άφησε την γυναίκα να περιμένει. Εκτός αν δεν την είχε ξαναδεί και δεν ήξερε σίγουρα ότι είναι γονέας.
  8. Μα η συγκεκριμένη δασκάλα μας είχε και πέρσι δεν μας γνώρισε φέτος πρώτη φορά. Πέρσι είχα πάει δύο φορές όλη την χρονιά στην ενημέρωση, φέτος δεν πήγα στην πρώτη γιατί δεν μπορούσα να λείψω για κανένα λόγο γιατί είχαν αρρωστήσει δύο κοπέλες στην δουλειά και πήγα στην δεύτερη ενημέρωση. Εκεί με πήρε από τα μούτρα. Και να φανταστείτε ότι στην ενημέρωση επειδή και στο μαθησιακό κομμάτι μου είπε ότι είναι όλα τέλεια (μα το βλέπω και το παιδί μου στο σπίτι ξέρω αν είναι καλός μαθητής ή όχι) και ούτε στην συμπεριφορά έχει δημιουργήσει κανένα πρόβλημα. Αλλά επέμενε ότι πρέπει να πάω κάθε μήνα. Εκεί της αντιπρότεινα τηλεφωνική ενημέρωση ή το πρωί πριν χτυπήσει το κουδούνι και ήταν ανένδοτη. Δεν μου πρότεινε καμία λύση. Εννοείται πως αν υπάρξει ποτέ κανένα πρόβλημα με το παιδί στο σχολείο και με πάρουν τηλέφωνο θα κάνω ότι μπορώ για να πάω.
  9. Καταπληκτικό το συγκεκριμένο σχολείο και μπράβο στις δύο δασκάλες. Προφανώς όμως τις ευνόησε ο πολύ μικρός αριθμός παιδιών που είχαν και μπόρεσαν να εφαρμόσουν το διδακτικό τους έργο χωρίς να παρεκλίνουν όπως λέει το άρθο και από το πρόγραμμα του σχολείου. Αναλόγως και της ηλικίας του παιδιού θεωρώ πως υπάρχουν πολλά νέα πράγματα που τους κεντρίζουν το ενδιαφέρον και προφανώς οι συγκεκριμένες δασκάλες μπόρεσαν να το συμπτίξουν όλο αυτό και να το εφαρμόσουν στην πράξη. Και μάλιστα σε δημόσιο σχολείο, κρίμα πάντως να μην καταφέρουν να συνεχίσουν την προσπάθειά τους.
  10. Mε συγχωρείτε νόμιζα ότι κατανοείτε ότι δεν είναι θέμα αδιαφορίας του γονέα το να μην μπορεί να παρευρεθεί όσο θα ήθελε στο σχολείο, προσπάθησα να απαντήσω σε αρκετά μηνύματα και ίσως να μπερδεύτηκα στις παραθέσεις. Σεβαστές πάντως όλες οι απόψεις που γράφονται! Συμφωνώ μαζί σας ότι κακές συμπεριφορές μπορεί να υπάρξουν και από τις δύο πλευρές. Και εμένα με ενοχλεί αυτή η κατά το δοκούν ερμηνεία του Νόμου, όπως μας βολεύει. Δηλαδή θα σας άφηνε στην πόρτα να περιμένετε μισή ώρα για να μην μπει καν στον κόπο να φωνάξει έστω την διευθύντρια? και μάλιστα ενώ είχατε και ραντεβού? Εάν θέλουμε να εφαρμοστεί ο Νόμος να εφαρμοστεί παντού. Για παράδειγμα μία φίλη εκπαιδευτικός μου έχει πει ότι έχουν από το Υπουργείο εγκύκλιο ότι δεν δίδονται φωτοτυπίες για το σπίτι στα παιδιά. Οι φωτοτυπίες ως υποστηρικτικές στο μάθημα που μπορεί να μην είναι πλήρως κατανοητό δίδονται στην αίθουσα και μόνο ότι δεν προλάβουν τις συνεχίζουν στο σπίτι. Εμάς μας δίνει κανονικά φωτοτυπίες κάθε ημέρα να τις κάνουν στο σπίτι.
  11. Καλησπέρα σας, καταρχάς να ευχαριστήσω όλες τις κυρίες που ασχολήθηκαν με το θέμα μου. Θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όσες περισσότερες μπορώ. Σεβαστή η άποψή σας, ίσως στο δικά σας σχολείο να γίνονται διαφορετικά τα πράγματα. Η δική μας η δασκάλα όταν τελειώνει τα δικά της μαθήματα φεύγει από το σχολείο δεν είναι εκεί. Και τουλάχιστον σε εμάς οι εκπαιδευτικοί κάθονται μόνο τις ώρες που έχουν μάθημα και φυσικά τις ημέρες που έχουν ολοήμερο ή εφημερία. Αυτό το λέω γιατί όλα τα χρόνια έτσι λειτουργούν σε εμάς. Αν νομίζετε ότι ο εκπαιδευτικός πηγαίνει στις 08:00 και φεύγει στην 13:15 που τελειώνει το σχολείο κάνετε μεγάλο λάθος. Δεν μιλάω για τις ειδικότητες που μπορεί να συμπληρώνουν και σε 2 – 3 σχολεία και να πάνε μόνο για μία ώρα σε ένα σχολείο. Μιλάω για τις δασκάλες / δάσκαλους. Και αυτό μου το έχουν μεταφέρει και από άλλα σχολεία κανείς δάσκαλος δεν θα πάει στις 8 και θα φύγει στην 13:15 αν π.χ. έχει μάθημα 2 – 3 ώρες. Εξ’ ου και το 12 στο σπίτι του. Προσωπικώς σέβομαι το ωράριο του άλλου, όσο ευνοϊκό και να είναι αυτό. Δεν μου πέφτει και λόγος. Αλλά απαιτώ να σεβαστεί και ο εκπαιδευτικός το ωράριο το δικό μου και να μην με πάρει από τα μούτρα που δεν μπορώ να είμαι σε κάθε ενημέρωση και μάλιστα όταν μιλώντας για το δικό μου το παιδί δεν έχει δημιουργηθεί κανένα θέμα. Πώς να το πω, δεν μπορεί να δηλώνει έλλειψη ενδιαφέροντος από την πλευρά του γονέα ότι δεν μπορεί να πηγαίνει κάθε μήνα στην ενημέρωση, γιατί έτσι τέθηκε. Γι’ αυτό λέω πως όταν κάποιος εργάζεται σε τόσο ευνοικό ωράριο δεν μπορεί να έρθει στην θέση του άλλου. Η κάθε δασκάλα και ένα μήνα να λείψει από το σχολείο ακούνητη θα μείνει στην θέση της, για εμένα και η μία ημέρα απουσίας μπορεί να είναι αφορμή για να με διώξουν. Σε ότι αφορά την χρήση κανονικών ημερών αδείας σκεφτείτε ότι Π.χ. για τον Νοέμβριο ειδικά στις 07/11 οι δάσκαλοι είχαν εκλογές και ήταν κλειστά, στις 16/11 λόγω γιορτής πάλι δεν έκαναν σχολείο η εορτή ήταν για μία ώρα και στις 28/11 πάλι μας έχουν δώσει χαρτί γιατί πάλι κάτι έχουν. Μάνι μάνι 3 εργάσιμες ημέρες για αυτό το μήνα μόνο που τις έχω καταναλώσει από την κανονική άδεια. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι πως ο κάθε εκπαιδευτικός μπορεί να εφαρμόζει κατά το δοκούν κατά το πώς τον βολεύει ίσως την ερμηνεία του Νόμου. Η συννυφάδα της αδερφής του συζύγου μου που πηγαίνει το παιδί της Δημοτικό στην περιοχή του Ζωγράφου μου είπε ότι φέτος για πρώτη φορά στην Ε’ Δημοτικού έκαναν τις συναντήσεις τους το απόγευμα, μου έκανε θετική εντύπωση καθότι υπήρξε συνεργασία από ότι κατάλαβα του συλλόγου διδασκόντων και του συλλόγου γονέα (κατανοώ ότι κάποιους γονείς μπορεί να μην τους βόλευε ούτε αυτή η ώρα αλλά προφανώς ήταν ομαδική η απόφαση καθότι είχε δημιουργηθεί ζήτημα). Και σέβομαι το γεγονός ότι ένας εκπαιδευτικός μπορεί να κάνει καλά την δουλειά αλλά δεχτείτε όμως την περίπτωση να μην κάνει και καλά την δουλειά του. Καλησπέρα σας, είναι προφανές ότι το παιδί μα είναι πάνω από όλα όπως και το να έχουμε εργασία για να μπορέσουμε να ζήσουμε το παιδί μας είναι πάνω από όλα. Δεν ξέρω σε τι δουλειές μπορεί να εργάζονται οι περισσότερες κοπέλες εδώ ξέρω όμως σε τι δουλειά εργάζομαι εγώ. Υπάρχουν χώροι εργασίας που θα σου πουν οκ εννοείται ότι το παιδί σου είναι πάνω από όλα, φύγε λοιπόν και κάτσε με το παιδί σου και εμείς μην φοβάσει θα σε έχουμε αναπληρώσει μέχρι αύριο. Το δίκιο λοιπόν είναι κάπου στην μέση και για εμένα ναι ένας εκπαιδευτικός με τόσο ευνοημένο ωράριο θα μπορούσε να προτείνει μία λύση σε ένα γονιό που δυσκολεύεται, όχι να τον πάρει από τα μούτρα και να τον κοιτά αφ’ υψηλού. Έχουν προταθεί πολύ ενδιαφέρουσες λύσεις από μητέρες, δυστυχώς όμως υπάρχουν εκπαιδευτικοί που αν τους πεις στις ελάχιστες ώρες που εργάζονται να κάτσουν και καμία παραπάνω μπορεί να πάθουν και τίποτε. Εγώ θα κάτσω παραπάνω στην δουλειά και υπερωρία μπορεί να μην την πάρω αν έχετε δει πως έχουν αλλάξει τα πράγματα. Αλλά αν κάποιος δεν έχει δουλέψει στον ιδιωτικό τομέα μπορεί όλα αυτά να του φαίνονται και παράλογα. Με όλο το σεβασμό αλλά αυτά που περιγράφετε νομίζω ότι συμβαίνει κυρίως σε μία εταιρεία. Σε εργοστάσιο που εργάζεται φίλη μου στο τμήμα παραγωγής είναι 8 ώρες όρθια πάνω από την διαλογή, σε καρέκλα κάθεται μόνο αν μία κοπέλα είναι έγκυος και κάνουν μισή ώρα διάλλειμα. Γυρίζει σπίτι της με τα πόδια της τούμπανο από την ορθοστασία. Μακάρι όλοι οι εργαζόμενοι να εργάζονταν στις δουλειές που λέτε και το καφεδάκι του θα πιει και θα κάνει διάλλειμα όποτε θέλει, δεν συμβαίνουν αυτά σε όλες τις δουλειές. Να μην σας πω τι γίνεται στα σουπερ μαρκετ που και στο ταμείο θα είσαι όρθια και παράλληλα θα βάζεις πράγματα στα ράφια και στην αποθήκη θα κατέβεις πόσες φορές να κουβαλάς τις καρότσες. Δεν λέω ότι ένας εκπαιδευτικός δεν κουράζεται πνευματικώς, όποιος κάνει σωστά την δουλειά του έτσι? Νομίζω ότι έχετε κατανοήσει πλήρως τι θέλω να πω και σας ευχαριστώ. Στην συγκεκριμένη ενημέρωση μία φίλη μαμά αλλοδαπή που καθαρίζει σπίτια για να ζήσει τα παιδιά της, την συγκεκριμένη ημέρα ήρθε με την ψυχή στο στόμα και μάλιστα εκεί που την άφησε το λεωφορείο για να έρθει σχολείο πήρε και πλήρωσε ταξί μην τυχόν και αργήσει. Όταν έφτασε στις 15:15 και είδε ότι ήταν ακόμη 3-4 άτομα πριν να δει την δασκάλα έκλαψε τα λεφτά που είχε δώσει στο ταξί τα οποία δεν της περίσσευαν. Για τέτοιες καταστάσεις μιλάω, οπότε καμία δασκάλα και κανείς δεν έχει το δικαίωμα να μας κουνήσει το δάχτυλο για το ότι δεν ενδιαφερόμαστε!
  12. Καλησπέρα σας, καταρχάς σας ευχαριστώ πολύ για την πληρέστατη απάντησή σας, καθώς προλάβατε το επόμενο ερώτημά μου, αν γνωρίζει δηλαδή κάποιος τι προβλέπει ο Νόμος. Όταν λέω με ραντεβού εννοώ πως στο δικό μας το σχολείο μας δίνουν ένα χαρτάκι που λέει ότι η ενημέρωση γίνεται την τάδε ημέρα από τις 13:15 έως 14:00. Είναι προφανές ότι δεν είναι ποτέ μέχρι τις 14:00 καθώς συνήθως φτάνει μέχρι τις 15:30 – 16:00, οπότε θα πρέπει κάποιος να φύγει νωρίτερα από την δουλειά για να είναι εκεί στις13:15 για να πιάσει σειρά στην ουρά. Όταν λέω με ραντεβού εννοώ μήπως υπήρχε η δυνατότητα διαφορετικών ημερών δηλαδή να μην συσσωρεύονται όλοι οι γονείς την ίδια ημέρα καθώς έτσι αναγκάζεται κάποιος να τρώει όλη του την ημέρα, η εργασία μου είναι μακριά δεν είναι κοντά στο σχολείο. Για την άδεια των 4 ημερών το γνώριζα αλλά σκεφτείτε ότι θα πάρω μία ημέρα την 11/09 για τον αγιασμό, μία ημέρα 15/06 που δίδονται τα απολυτήρια, οπότε επί της ουσίας 2 ημέρες έχω να καταναλώσω για την ενημέρωση τις οποίες αν προσέξατε πέρσι αυτό έκανα, 2 φορές κατάφερα να πάω όλη την χρονιά για ενημέρωση. Όταν λέτε ότι μπορεί να κάνει χρήση ο σύζυγος εννοείται ότι ο σύζυγος δικαιούται 4 ημέρες ο ίδιος? Δηλαδή 4 ημέρες εγώ και 4 ημέρες ο σύζυγος ή 4 και οι δύο μαζί? Σε εμάς πάντως ζήτημα να λείπουν 2 -3 γονείς από κάθε ενημέρωση, όπως έγραψα και πιο πάνω οι 4 ημέρες δεν επαρκούν για κανένα λόγο αν σκεφτείτε ότι τις 2 τις χρειαζόμαστε για την έναρξη και την λήξη της σχολικής χρονιάς, οπότε 2 ημέρες απομένουν επί της ουσίας. Σας ευχαριστώ για την απάντησή σας, εικάζω ότι δεν πάνε όλοι σε όλες τις ενημερώσεις. Ακριβώς όπως τα λέτε και σε εμάς πας και πιάνεις σειρά. Δηλαδή αν πάνε όλοι μαζί οι γονείς και αργήσεις 5 λεπτά και έχουν μαζευτεί τότε μπορεί να πας στις 13:30 και να μπεις στις 15:30. Είστε τυχερή που σε εσάς δέχεται η δασκάλα να σας μιλήσει στο τηλέφωνο, σε εμένα όπως και σε άλλες 2 μητέρες που γνωρίζω που επίσης το ζήτησαν το απαγόρευσε. Μας είπε ότι εάν θέλουμε να πάμε στο σχολείο, δεν προβλέπεται κάτι άλλο. Ειλικρινώς θυμώνω με αυτό το καθεστώς, αναρωτιέμαι ως γονείς εάν θα μπορούσαμε να κάνουμε κάτι για να αλλάξει αυτό, ίσως μία επιστολή στη Διεύθυνση του σχολείου ή στην πρωτοβάθμια λέτε να άλλαζε κάτι?
  13. Καλησπέρα σας, θα ήθελα την γνώμη σας / συμβουλή σας για ένα γεγονός που συνέβη και ενόχλησε πάρα πολύ! Προ ημερών είχαμε την δεύτερη κατά σειρά ενημέρωση στο σχολείο του παιδιού μου, στην πρώτη δεν είχα καταφέρει να πάω και μάλιστα και σε αυτή έκανα την άρρωστη στην δουλειά για να τα καταφέρω να πάω. Η δασκάλα εν ολίγοις με πήρε από τα μούτρα, γιατί και πέρσι κανά δυο φορές είχα καταφέρει να πάω. Εγώ δουλεύω για το μεροκάματο δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος να κάθομαι την μισή χρονιά όπως οι δάσκαλοι και στις 12 να είμαι σπίτι μου. Και σημειωτέον ότι το παιδί μου είναι από τους καλύτερους μαθητές και σε επίδοση και σε συμπεριφορά, καθ΄ομολογία όλων των διδασκάλων του. Προσπάθησα να εξηγήσω στην δασκάλα ότι με κόπο πηγαίνω και αυτές τις ημέρες και αντιπρότεινα μία τηλεφωνική επικοινωνία όταν δεν μπορώ να πηγαίνω ή πριν την πρωινή προσευχή αν γίνεται να βρισκόμαστε. Ήταν κάθετη και στις δύο προτάσεις μου, μου ανέφερε χαρακτηριστικώς ότι δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο από το Νόμο, σύμφωνα με τις δικές τους διαδικασία η ενημέρωση είναι μηνιαία και οφείλουμε να παρευρισκόμαστε όλοι οι γονείς. Η αλήθεια είναι ότι ντράπηκα αλλά και θύμωσα, αν ήταν σωστός ο Νομοθέτης αυτές οι ενημερώσεις θα μπορούσαν να γίνουν είτε με ραντεβού, είτε απογεύματα είτε τέλος πάντων με τρόπο που να βολεύονται και τα δύο μέρη. Δεν ξέρω τι να κάνω από εδώ και πέρα. Να το παίζω άρρωστη κάθε φορά στην δουλειά για να πηγαίνω στην ενημέρωση να μην στοχοποιήσει το παιδί μου? Και αυτό φυσικά δεν είναι εύκολο, έχω ανάγκη το μεροκάματο. Εσείς πηγαίνετε σε όλες τις ενημερώσεις των παιδιών σας?
  14. Θα συμφωνήσω εν γένει μαζί σας. Προφανώς για τις συμπεριφορές των παιδιών ευθύνονται οι γονείς. Το παιδί είναι tabula rasa, άγραφος πίνακας. Σαφώς παίζει ρόλο και ο χαρακτήρας του παιδιού αλλά είναι μείσονος χαρακτήρα. Παρατηρώ γονείς με δύο ή και τρία παιδιά και λένε ότι με τον ίδιο τρόπο τα μεγάλωσα, στο ίδιο σπίτι, οι ίδιοι γονείς το ένα παιδί φέρεται έτσι το άλλο αλλιώς. Και όμως, όταν κάποιος έχει δύο ή και περισσότερα παιδιά δεν φέρεται ποτέ με τον ίδιο τρόπο και στα 2 - 3. Λίγο που από το μεγαλύτερο παιδί ζητάμε μία ευθύνη για την ζημιά που έκανε το αδερφάκι, μία που ζητάμε από το μεγαλύτερο παιδί να είναι υπεύθυνο για πράγματα που δεν του αναλογούν, λίγο που βρίσκουμε χαριτωμένο κάτι που θα κάνει το μικρό παιδί ενώ στο μεγάλο θα το αποδοκιμάζαμε και πόσα άλλα. Κατακλείδι ειπείν, για όλες τις συμπεριφορές των παιδιών η λύση θα πρέπει να αναζητηθεί στην συμπεριφορά του γονέα. Όχι με λανθασμένη λογική, δηλαδή ότι κάτι κάνει απαραίτητα λάθος ο γονέας αλλά σε όλα όσα απαρτίζουν την κοσμοθεωρία του. Ενθυμούμαι σε μία συνάντηση που είχε γίνει στο νήπιο ακόμη με έναν ψυχολόγο που έλεγε ότι τα παιδιά βγάζουν ένταση όταν επιστρέφει ο γονέας από την δουλειά στο σπίτι, έτσι εκφράζουν την απογοήτευση που νιώθουν από την απουσία του γονέα όλη την ημέρα.
  15. ponemeni

    ""Δεν Ζουμε,τρεχουμε""

    Καλησπέρα σας, Εξαιρετικό το θέμα που ανοίξατε. Προσωπικώς πιστεύω ότι το να τρέχει κανείς αντί να ζει είναι επιλογή. Βλέπεις ανθρώπους να δουλεύουν 2 δουλειές για να μην λείψει τίποτε στο παιδί τους και τελικά στο παιδί λείπει το πιο σημαντικό, ο γονέας. Βλέπεις μητέρες να δουλεύουν όλη μέρα και ο μισθός να πηγαίνει στην νταντά, βλέπεις πολλά γύρω σου. Το να μην παρασύρεσαι από το ρεύμα και να κάνεις τις σωστές επιλογές είναι δύσκολο. Και τελικά ποιο είναι αυτό το ρεύμα? εγώ, εσείς οι γύρω μας. Πρέπει να μπει ένα φρένο, ένα stop σε αυτό. Και αυτό το φρένο θα το βάλουμε εγώ, εσείς οι γύρω μας. Δυστυχώς πολλοί γονείς ορμώμενοι από ανασφάλειες, από ανικανοποίητες επιθυμίες ή από προσωπικές αποτυχίες αντανακλούν στο παιδί όλα όσα οι ίδιοι δεν μπόρεσαν ή δεν είχαν την ευκαιρία να επιτύχουν και για κάποιο λόγο θεωρούν πως πρέπει να το επιτύχει το παιδί τους. Εδώ χρειάζεται μεγάλη υπερπροσπάθεια για να ξεπεραστεί το ΕΓΩ. Το ανικανοποίητο ΕΓΩ όπως είπε και ο Φρόιντ. Είναι αστείο, κατ΄εμέ να πάει κάποιος το παιδί του από το νήπιο να μάθει Αγγλικά. Είναι αστείο να βάζει κάποιος γονιός 2 δραστηριότητες την ημέρα σε ένα παιδί. Και το αποτέλεσμα ποιο είναι? Ενας κουρασμένος γονιός και ένα κουρασμένο και πολλές φορές δυστυχισμένο παιδί. Μεγαλώσαμε σε αλάνες, με το παιχνίδι κυρίαρχο στη ζωή μας, το εκπαιδευτικό σύστημα ήδη επιβαρύνει τα παιδιά με τόσες στείρες πολλές φορές γνώσεις και πληροφορίες γιατί να μην αξιοποιεί ο γονέας τον ελεύθερο χρόνο του παιδιού του να μην το περάσουν δημιουργικά? βόλτα στη φύση, βόλτες με άλλα παιδιά, παιχνίδι με άλλα παιδιά όχι με tablet και άλλα κουτά. Δυστυχώς στις μέρες μας βλέπεις και το άλλο λυπηρό, να περιμένει ο γονέας που δεν εργάζεται να τελειώσει το παιδί του το σχολείο για να το στείλει όλο το καλοκαίρι σε διάφορα camp γιατί "δεν μπορεί να το έχει σπίτι". Μήπως πρέπει να σκεφτούμε όλοι μας το ρόλο ως γονείς? Μήπως να σταματήσουμε να τρέχουμε και να ζήσουμε? Μήπως να μειώσουμε λίγο το εγώ μας?
  16. Υγεία πάνω από όλα, υγεία. Μην νομίζετε και σε εμάς τα οικονομικά δεν είναι τα μόνα προβλήματα, τι να σας λέω τώρα, μην σας μαυρίσω και την ψυχή. Εύχομαι να πάνε όλα κατ' ευχήν στο πάρτυ σας και να χαίρεστε την οικογένειά σας.