Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Υποχρεωτικό προνήπιο στα 4 χρόνια


Recommended Posts

Just now, xaroumenh mama είπε:

Ο γιος μου έχει αναπτυξιακό πρόβλημα είναι λίγο πίσω σε κάποια θέματα γι'αυτό του κάνουμε εργοθεραπειες κ λογοθεραπείες ..! 

Εγώ ποτέ δεν είχα απαίτηση να του μάθουν οι δασκάλες πράγματα που πρέπει να του τα μάθω κ εγώ αν κ στην εκπαίδευση στη τουαλέτα μας βοήθησε πάρα πολύ η δασκάλα του στο παιδικό να είναι καλά κ να βοηθήσει Κ αλλά παιδάκια ..αλλά την έκφραση φταίνε οι γονείς που δεν το έμαθαν το παιδί δε μπορώ να τη καταλάβω δλδ πάμε σε παιδοψυχολογους παιδοψυχιατρους παιδονευρολογους κ όλοι μας λένε μη πιέσετε το παιδί γιατί θα έχει τα αντίθετα αποτελέσματα κ δε μιλάω μόνο για το δικό μου αλλά κ για όποιο παιδί δυσκολεύεται να κατακτήσει τη τουαλέτα κ έρχεται μετά μια νηπιαγωγός κ σου λέει ότι φταίει ο γονιός που δεν το έμαθε στο παιδί τελικά ποιος από τις δύο πλευρές έχει δίκιο ;

Αλλά ξέρω η αλήθεια είναι κάπου στη μέση ..!!!!:D

Δεν πήγαινε σε σένα το σχόλιο πραγματικά. Νομίζω το διευκρινισα άλλα ίσως να μην έγινε σαφές.Σε κάποιο άλλο θέμα ειπώθηκε ότι μαμά απάντησε στη νηπιαγωγό ότι δεν μπήκε στον κόπο να του μάθει την τουαλέτα γιατί θα του τη μάθει η δασκάλα. Προφανώς αν κάποιο παιδάκι χρειαστεί βοήθεια πρέπει να του δωθει από το σχολείο. Αν όμως είναι καθημερινό το θέμα δυσκολεύουν λίγο τα πράγματα. 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 147
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Posted Images

Just now, MagdaP είπε:

Δεν πήγαινε σε σένα το σχόλιο πραγματικά. Νομίζω το διευκρινισα άλλα ίσως να μην έγινε σαφές.Σε κάποιο άλλο θέμα ειπώθηκε ότι μαμά απάντησε στη νηπιαγωγό ότι δεν μπήκε στον κόπο να του μάθει την τουαλέτα γιατί θα του τη μάθει η δασκάλα. Προφανώς αν κάποιο παιδάκι χρειαστεί βοήθεια πρέπει να του δωθει από το σχολείο. Αν όμως είναι καθημερινό το θέμα δυσκολεύουν λίγο τα πράγματα. 

Ναι , ναι το κατάλαβα αυτό ..!!!! Απλά το ανέφερα γενικά γιατί συνέχεια το ακούω κ το διαβάζω όπως κ σε εμένα το είπαν οι νηπιαγωγοί όσο ποιο ευγενικα μπορούσαν.. ξέρετε αυτό έπρεπε ο γονέας από το σπίτι να του το είχε μάθει .. έχει γίνει καραμελα ....

Αλλά ότι είναι δύσκολο για τις νηπιαγωγούς , όπως είναι δύσκολο κ το έργο που κάνουν το κατανοώ κ το σέβομαι .!

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πρίν, xaroumenh mama είπε:

Ο γιος μου έχει αναπτυξιακό πρόβλημα είναι λίγο πίσω σε κάποια θέματα γι'αυτό του κάνουμε εργοθεραπειες κ λογοθεραπείες ..! 

Εγώ ποτέ δεν είχα απαίτηση να του μάθουν οι δασκάλες πράγματα που πρέπει να του τα μάθω κ εγώ αν κ στην εκπαίδευση στη τουαλέτα μας βοήθησε πάρα πολύ η δασκάλα του στο παιδικό να είναι καλά κ να βοηθήσει Κ αλλά παιδάκια ..αλλά την έκφραση φταίνε οι γονείς που δεν το έμαθαν το παιδί δε μπορώ να τη καταλάβω δλδ πάμε σε παιδοψυχολογους παιδοψυχιατρους παιδονευρολογους κ όλοι μας λένε μη πιέσετε το παιδί γιατί θα έχει τα αντίθετα αποτελέσματα κ δε μιλάω μόνο για το δικό μου αλλά κ για όποιο παιδί δυσκολεύεται να κατακτήσει τη τουαλέτα κ έρχεται μετά μια νηπιαγωγός κ σου λέει ότι φταίει ο γονιός που δεν το έμαθε στο παιδί τελικά ποιος από τις δύο πλευρές έχει δίκιο ;

Αλλά ξέρω η αλήθεια είναι κάπου στη μέση ..!!!!:D

 

Δεν είναι προφανές ότι ένα παιδί με θέματα υγείας εχει άλλη αντιμετώπιση από τα υπόλοιπα και δικαιούται και βοήθεια; Θα μπορούσατε για να είστε τυπικοί να πάτε π.χ. τη δι'αγνωση στο σχολείο, και να περάσετε πλέον και από ΚΕΔΥ, ή όπως τα λένε φέτος, να αποφύγετε και το να εξαρτάστε από την καλή θέληση της κάθε δασκάλας.

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, xaroumenh mama said:

Ναι , ναι το κατάλαβα αυτό ..!!!! Απλά το ανέφερα γενικά γιατί συνέχεια το ακούω κ το διαβάζω όπως κ σε εμένα το είπαν οι νηπιαγωγοί όσο ποιο ευγενικα μπορούσαν.. ξέρετε αυτό έπρεπε ο γονέας από το σπίτι να του το είχε μάθει .. έχει γίνει καραμελα ....

Αλλά ότι είναι δύσκολο για τις νηπιαγωγούς , όπως είναι δύσκολο κ το έργο που κάνουν το κατανοώ κ το σέβομαι .!

 

Το λυπηρό είναι πως οποιαδήποτε ζήτημα ανακύψει με ένα παιδί είναι πως αυτόματα φταίει η οικογένεια! Που μπορεί ως ένα σημείο να φταίει αλλά μπορεί και να μην φταίει!

Στο πανεπιστήμιο θυμάμαι στα παιδαγωγικά μαθήματα που κάναμε, υπήρχε το "δόγμα" ότι η οικογένεια βάζει τις αρχές και το σχολείο έρχεται μετά να διανθίσει αλλά και να συμπληρώσει εκεί που υστερεί η οικογένεια.

Αυτό που διατείνεται επίσης το εκπαιδευτικό σύστημα σε όλες τις βαθμίδες του είναι η συνεργασία μεταξύ του εκπαιδευτικού και του γονέα με ένα και μόνο στόχο: την καλή εξέλιξη της πορείας ενός παιδιού.

Δυστυχώς κάτι που σπανίως εφαρμόζεται στην πράξη και που όσο και να διατείνονται πολλοί εκπαιδευτικοί ότι το εφαρμόζουν η πραγματικότητα τους διαψεύδει!

Συνήθως ο γονιός προτείνει και ο εκπαιδευτικός αντικρούει γι' αυτό και στο παρόν θεμα είπα μπράβο στην νηπιαγωγό που χειρίστηκε το θέμα και πρότεινε 1 -2 πράγματα για να βοηθήσει και την οικογένεια και το παιδί!

 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 13 λεπτά , elenip είπε:

 

Το λυπηρό είναι πως οποιαδήποτε ζήτημα ανακύψει με ένα παιδί είναι πως αυτόματα φταίει η οικογένεια! Που μπορεί ως ένα σημείο να φταίει αλλά μπορεί και να μην φταίει!

Στο πανεπιστήμιο θυμάμαι στα παιδαγωγικά μαθήματα που κάναμε, υπήρχε το "δόγμα" ότι η οικογένεια βάζει τις αρχές και το σχολείο έρχεται μετά να διανθίσει αλλά και να συμπληρώσει εκεί που υστερεί η οικογένεια.

Αυτό που διατείνεται επίσης το εκπαιδευτικό σύστημα σε όλες τις βαθμίδες του είναι η συνεργασία μεταξύ του εκπαιδευτικού και του γονέα με ένα και μόνο στόχο: την καλή εξέλιξη της πορείας ενός παιδιού.

Δυστυχώς κάτι που σπανίως εφαρμόζεται στην πράξη και που όσο και να διατείνονται πολλοί εκπαιδευτικοί ότι το εφαρμόζουν η πραγματικότητα τους διαψεύδει!

Συνήθως ο γονιός προτείνει και ο εκπαιδευτικός αντικρούει γι' αυτό και στο παρόν θεμα είπα μπράβο στην νηπιαγωγό που χειρίστηκε το θέμα και πρότεινε 1 -2 πράγματα για να βοηθήσει και την οικογένεια και το παιδί!

 

Φυσικά και η οικογένεια βάζει τις αρχές και τις βασεις σε ένα παιδί. Το σχολείο σίγουρα έχει το ρόλο να συμπληρώσει και να παει κι ενα βημα παραπέρα. Σίγουρα υπάρχουν και οι εκπαιδευτικοί που δεν θέλουν να συνεργαστούν με τους γονείς και σίγουρα είναι κατακριτέο. Αλλα πάντα το νόμισμα έχει δύο όψεις. Η εμπειρία μου λοιπόν λέει λοιπόν ότι η πλειοψηφία των γονιών δεν ρωτάει για την πορεία του παιδιού στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς εκτός από μια φορά στο τετράμηνο που θα πάνε για τους βαθμούς και αν. Μιλάω για το Γυμνάσιο άλλα φαντάζομαι παρόμοια συμπεριφορά θα έχουν και στο Δημοτικό. Πολλοί από αυτούς δεν παίρνουν καν τους βαθμούς και αν τους πάρουν τους βάζουν στην τσάντα και φεύγουν. Δεν ρωτάνε καν. Και οι περισσότεροι μιλάνε απαξιωτικά για τους εκπαιδευτικούς (το βλεπουμε και στο φορουμ αλλωστε) με αποτέλεσμα η απαξίωση να περνάει και στα παιδιά με ο,τι αυτο συνεπάγεται. Οπότε για ποια συνεργασία μιλαμε; Εγω παραδέχομαι οτι υπάρχει ενα ποσοστό εκπαιδευτικών που δεν κανει αλλα υπάρχουν και παρα πολλοί που είναι εξαιρετικοί και κανουν πολυ περισσότερα απο ο,τι θα έπρεπε. Να φερω ενα παράδειγμα: Στο νησί που εργάζομαι τα τελευταία 12 χρόνια έχω δει αρκετούς εκπαιδευτικούς να φέρνουν τα παιδιά στο σχολείο σαββατοκύριακα για να τους κάνουν φροντιστηριακο μάθημα δωρεάν  ή να γράψουν ένα διαγώνισμα σαν προετοιμασία για τις πανελλαδικές. Γι αυτο καλό είναι να μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Σίγουρα κάποιοι εκπαιδευτικοί δεν είναι σωστοί άλλα μην τους τσουβαλιαζουμε όλους. Ούτε φταίνε οι εκπαιδευτικοί για όλα τα στραβά του εκπαιδευτικού συστήματος. Και σίγουρα έχουν ευθύνη και οι γονείς. 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, MagdaP said:

Φυσικά και η οικογένεια βάζει τις αρχές και τις βασεις σε ένα παιδί. Το σχολείο σίγουρα έχει το ρόλο να συμπληρώσει και να παει κι ενα βημα παραπέρα. Σίγουρα υπάρχουν και οι εκπαιδευτικοί που δεν θέλουν να συνεργαστούν με τους γονείς και σίγουρα είναι κατακριτέο. Αλλα πάντα το νόμισμα έχει δύο όψεις. Η εμπειρία μου λοιπόν λέει λοιπόν ότι η πλειοψηφία των γονιών δεν ρωτάει για την πορεία του παιδιού στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς εκτός από μια φορά στο τετράμηνο που θα πάνε για τους βαθμούς και αν. Μιλάω για το Γυμνάσιο άλλα φαντάζομαι παρόμοια συμπεριφορά θα έχουν και στο Δημοτικό. Πολλοί από αυτούς δεν παίρνουν καν τους βαθμούς και αν τους πάρουν τους βάζουν στην τσάντα και φεύγουν. Δεν ρωτάνε καν. Και οι περισσότεροι μιλάνε απαξιωτικά για τους εκπαιδευτικούς (το βλεπουμε και στο φορουμ αλλωστε) με αποτέλεσμα η απαξίωση να περνάει και στα παιδιά με ο,τι αυτο συνεπάγεται. Οπότε για ποια συνεργασία μιλαμε; Εγω παραδέχομαι οτι υπάρχει ενα ποσοστό εκπαιδευτικών που δεν κανει αλλα υπάρχουν και παρα πολλοί που είναι εξαιρετικοί και κανουν πολυ περισσότερα απο ο,τι θα έπρεπε. Να φερω ενα παράδειγμα: Στο νησί που εργάζομαι τα τελευταία 12 χρόνια έχω δει αρκετούς εκπαιδευτικούς να φέρνουν τα παιδιά στο σχολείο σαββατοκύριακα για να τους κάνουν φροντιστηριακο μάθημα δωρεάν  ή να γράψουν ένα διαγώνισμα σαν προετοιμασία για τις πανελλαδικές. Γι αυτο καλό είναι να μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Σίγουρα κάποιοι εκπαιδευτικοί δεν είναι σωστοί άλλα μην τους τσουβαλιαζουμε όλους. Ούτε φταίνε οι εκπαιδευτικοί για όλα τα στραβά του εκπαιδευτικού συστήματος. Και σίγουρα έχουν ευθύνη και οι γονείς. 

 

Εχω διαφορετική εικόνα, στο δικό μας σχολείο αλλά και άλλων γνωστών που γνωρίζω στις ενημερώσεις πηγαίνουν πάρα πολύ γονείς, μιλάω για Δημοτικό. Λάβε υπόψη σου ότι με 4 ημέρες γονική άδεια και να ήθελε ο γονιός να πάει σε όλα, δεν μπορεί απλώς. Και εξ όσων γνωρίζω στο Γυμνάσιο δεν φτάνει μόνο μία μέρα καθότι δεν θα τους βρεις όλους εκεί τους καθηγητές. Δεν τσουβαλιάζω τίποτε και όπως έχω ξαναπεί υπάρχουν και σωστοί εκπαιδευτικοί, υπάρχουν και μη.

Όπως το λες και εσύ, φαντάζεσαι τι ισχύει στο Δημοτικό, δεν το γνωρίζεις. Εγώ δεν ξέρω τι ισχύει στο Γυμνάσιο γιατί δεν έχουμε φτάσει ακόμη, αλλά γνωστοί μου, μου λένε πως είναι δύσκολο να πάνε πέραν της ώρας (καταμεσήμερο) και όπως σου είπα για το γεγονός ότι δεν τους βρίσκεις όλους.

Δεν νομίζω ότι σε αυτό το φόρουμ μιλάει καποιος απαξιωτικά για τους εκπαιδευτικούς, ίσα ίσα που προσφάτως είδαμε επίπεδο μαλλιοτραβήγματος εκπαιδευτικών :)

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, elenip είπε:

 

Εχω διαφορετική εικόνα, στο δικό μας σχολείο αλλά και άλλων γνωστών που γνωρίζω στις ενημερώσεις πηγαίνουν πάρα πολύ γονείς, μιλάω για Δημοτικό. Λάβε υπόψη σου ότι με 4 ημέρες γονική άδεια και να ήθελε ο γονιός να πάει σε όλα, δεν μπορεί απλώς. Και εξ όσων γνωρίζω στο Γυμνάσιο δεν φτάνει μόνο μία μέρα καθότι δεν θα τους βρεις όλους εκεί τους καθηγητές. Δεν τσουβαλιάζω τίποτε και όπως έχω ξαναπεί υπάρχουν και σωστοί εκπαιδευτικοί, υπάρχουν και μη.

Όπως το λες και εσύ, φαντάζεσαι τι ισχύει στο Δημοτικό, δεν το γνωρίζεις. Εγώ δεν ξέρω τι ισχύει στο Γυμνάσιο γιατί δεν έχουμε φτάσει ακόμη, αλλά γνωστοί μου, μου λένε πως είναι δύσκολο να πάνε πέραν της ώρας (καταμεσήμερο) και όπως σου είπα για το γεγονός ότι δεν τους βρίσκεις όλους.

Δεν νομίζω ότι σε αυτό το φόρουμ μιλάει καποιος απαξιωτικά για τους εκπαιδευτικούς, ίσα ίσα που προσφάτως είδαμε επίπεδο μαλλιοτραβήγματος εκπαιδευτικών :)

 

Μα σε κάθε ευκαιρία κατηγορείς τους εκπαιδευτικούς!!! 

 

Τέλος πάντων, δεν θα έρθω σε αντιπαράθεση. Εξάλλου ο καθένας έχει την άποψή του. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, MagdaP said:

Μα σε κάθε ευκαιρία κατηγορείς τους εκπαιδευτικούς!!! 

 

Τέλος πάντων, δεν θα έρθω σε αντιπαράθεση. Εξάλλου ο καθένας έχει την άποψή του. 

 

Με συγχωρείς πολύ, προσωπικές μου εμπειρίες καταθέτω, δεν κατηγορώ γενικά και αόριστα τους εκπαιδευτικούς. Ούτε εγώ έχω καμία πρόθεση να έρθω σε αντιπαράθεση με κανέναν. Για την ιστορία, στο παιδί μου δεν έχω ακυρώσει / κατηγορήσει ποτέ εκπαιδευτικό γιατί παρόλο που ακυρώνονται από μόνοι τους πολλές φορές δεν θέλω να το περνάω αυτό στο παιδί, γιατί θελω να έχει ένα σημείο αναφοράς. Και σε πληροφορώ πως η δασκάλα που έχουμε στο δημοτικό είναι εξαιρετική και ως προς το μαθησιακό κομμάτι και σε άλλα θέματα.

Και όταν μιλάω για αυτοακύρωση των εκπαιδευτικών θα σου εξηγήσω τι εννοώ!

Είχαμε στο σχολείο κάποια στιγμή θέμα με ένα παιδί που λόγω κάποιων θεμάτων χτυπούσε τα άλλα! τι έλεγαν όλοι? να το πεις στην δασκάλα! και πήγαιναν και το έλεγαν, μία δύο τρεις. Αποτέλεσμα μηδέν (δεν εξετάζω τους λόγους), οπότε το ίδιο το παιδί καταλαβαίνει πως αυτό που του λένε ως κανόνα "πήγαινε και πες το στην δασκάλα" δεν είχε αποτέλεσμα.

Ένα απλό παράδειγμα φέρνω.

Link to comment
Share on other sites

Just now, elenip είπε:

 

Με συγχωρείς πολύ, προσωπικές μου εμπειρίες καταθέτω, δεν κατηγορώ γενικά και αόριστα τους εκπαιδευτικούς. Ούτε εγώ έχω καμία πρόθεση να έρθω σε αντιπαράθεση με κανέναν. Για την ιστορία, στο παιδί μου δεν έχω ακυρώσει / κατηγορήσει ποτέ εκπαιδευτικό γιατί παρόλο που ακυρώνονται από μόνοι τους πολλές φορές δεν θέλω να το περνάω αυτό στο παιδί, γιατί θελω να έχει ένα σημείο αναφοράς. Και σε πληροφορώ πως η δασκάλα που έχουμε στο δημοτικό είναι εξαιρετική και ως προς το μαθησιακό κομμάτι και σε άλλα θέματα.

Και όταν μιλάω για αυτοακύρωση των εκπαιδευτικών θα σου εξηγήσω τι εννοώ!

Είχαμε στο σχολείο κάποια στιγμή θέμα με ένα παιδί που λόγω κάποιων θεμάτων χτυπούσε τα άλλα! τι έλεγαν όλοι? να το πεις στην δασκάλα! και πήγαιναν και το έλεγαν, μία δύο τρεις. Αποτέλεσμα μηδέν (δεν εξετάζω τους λόγους), οπότε το ίδιο το παιδί καταλαβαίνει πως αυτό που του λένε ως κανόνα "πήγαινε και πες το στην δασκάλα" δεν είχε αποτέλεσμα.

Ένα απλό παράδειγμα φέρνω.

Και η δασκάλα τι να κανει; Θεός δεν είναι. Θέλω να πω, φαντάζομαι πως προσπάθησε στο βαθμό που της επιτρέπεται. Συνήθως παιδάκια που είναι επιθετικά έχουν θέματα στο σπίτι. Μπορεί στη συγκεκριμένη περίπτωση να μη μπορεσε να κάνει κάτι ξ δασκάλα άλλα σε πολλές άλλες περιπτώσεις να έδωσε λύσεις. Για ποιο λόγο το περιστατικό την ακυρώνει; πραγματικά δεν καταλαβαίνω τη λογική.

Link to comment
Share on other sites

Just now, MagdaP said:

Και η δασκάλα τι να κανει; Θεός δεν είναι. Θέλω να πω, φαντάζομαι πως προσπάθησε στο βαθμό που της επιτρέπεται. Συνήθως παιδάκια που είναι επιθετικά έχουν θέματα στο σπίτι. Μπορεί στη συγκεκριμένη περίπτωση να μη μπορεσε να κάνει κάτι ξ δασκάλα άλλα σε πολλές άλλες περιπτώσεις να έδωσε λύσεις. Για ποιο λόγο το περιστατικό την ακυρώνει; πραγματικά δεν καταλαβαίνω τη λογική. 

 

Τα παιδιά που είναι επιθετικά είναι δύσκολο να τα αντιμετωπίσει το σχολείο, χωρίς αυτό βέβαια να είναι κανόνας, το κατανοώ. Αλλά όταν λέει η ίδια η δασκάλα σε ένα παιδί π.χ. πρωτάκι πως αν σας χτυπήσει κάποιος θα έρθετε να μου το πείτε και πανε τα παιδιά τότε περιμένουν ότι θα υπάξει και κάποιο αποτέλεσμα, αλλιώς πως? κουβέντα να γίνεται? :)

και όταν πάνε και το λένε και δεν αλλάζει τίποτε, αυτό αν δεν είναι αυτοακύρωση τι είναι? είναι προτιμότερο να πεις ότι αν σας χτυπάει κάποιος να μου το πείτε για να το συζητήσουμε και να προσπαθήσουμε να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε ώστε το παιδί να αντιλαμβάνετε κάποια πράγματα, παρά να λένε ότι πείτε το μου αλλά το πείτε δεν το πείτε δεν έγινε και κάτι. Παράδειγμα φέρνω!

Και στην τελική, το παιδί μου το πηγαίνω σχολείο για να μάθει, όχι για να το δέρνουν, την ευθύνη για την ασφάλεια των παιδιών την φέρει η διεύθυνση του εκάστοτε σχολείου, οπότε αυτό που λέω είναι πως όλοι πρέπει να αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους και να δρουν, δεν ζητάω να το παίξουν θεοί.

Σε άλλο σχολείο φίλης μαμάς, επειδή είχαν θέματα με bulling, διοργάνωσαν διάφορα σεμινάρια, ήρθε ψυχολόγος στο σχολείο και μίλησε με όλους τους γονείς, τους μοίρασε ενημερωιτκό υλικό οπότε από την απραξία ή την θεότητα υπάρχουν και άλλα στάδια.

Όταν θέλει το σχολείο / εκπαιδευτικοί να ασχοληθούν, αλλιώς πάμε στην λογική του να αντικρούουμε ότι προτείνουν οι γονείς ή να κουκουλώνουμε τα προβλήματα!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

16 ώρες πρίν, ΑΡΓΚ είπε:

 

Δεν είναι προφανές ότι ένα παιδί με θέματα υγείας εχει άλλη αντιμετώπιση από τα υπόλοιπα και δικαιούται και βοήθεια; Θα μπορούσατε για να είστε τυπικοί να πάτε π.χ. τη δι'αγνωση στο σχολείο, και να περάσετε πλέον και από ΚΕΔΥ, ή όπως τα λένε φέτος, να αποφύγετε και το να εξαρτάστε από την καλή θέληση της κάθε δασκάλας.

Τη διάγνωση την έχουμε πάει ..! Τον Μάιο στην εγγραφή μίλησα με την διευθύντρια κ μου είπε κ η ίδια για το ΚΕΣΥ Κ ότι μπορεί να γίνει κ μέσο του νηπιαγωγείου δε το θυμάμαι ακριβώς πώς μου το είπε για να μη λέω κ κάτι που δεν ισχύει .. 

Τώρα εγώ δίνω λίγο χρόνο να προσαρμοστούν τα παιδιά κ να γνωρίσει κ η νηπιαγωγός τα παιδιά , περιμένω τη συνάντηση των γονέων τώρα τον Οκτώβρη κ θα το ξανασυζητησω μαζί τους ..!!!

Για εμένα αυτό που έχει σημασία για την ώρα είναι η εξέλιξη του παιδιού από την τελευταία βδομάδα του Αυγούστου κ μετά άλλαξε πάρα πολύ προς το καλύτερο τώρα κ για τα υπόλοιπα θα τα βελτιώσουμε σιγά σιγά 

Link to comment
Share on other sites

Just now, elenip είπε:

 

Τα παιδιά που είναι επιθετικά είναι δύσκολο να τα αντιμετωπίσει το σχολείο, χωρίς αυτό βέβαια να είναι κανόνας, το κατανοώ. Αλλά όταν λέει η ίδια η δασκάλα σε ένα παιδί π.χ. πρωτάκι πως αν σας χτυπήσει κάποιος θα έρθετε να μου το πείτε και πανε τα παιδιά τότε περιμένουν ότι θα υπάξει και κάποιο αποτέλεσμα, αλλιώς πως? κουβέντα να γίνεται? :)

και όταν πάνε και το λένε και δεν αλλάζει τίποτε, αυτό αν δεν είναι αυτοακύρωση τι είναι? είναι προτιμότερο να πεις ότι αν σας χτυπάει κάποιος να μου το πείτε για να το συζητήσουμε και να προσπαθήσουμε να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε ώστε το παιδί να αντιλαμβάνετε κάποια πράγματα, παρά να λένε ότι πείτε το μου αλλά το πείτε δεν το πείτε δεν έγινε και κάτι. Παράδειγμα φέρνω!

Και στην τελική, το παιδί μου το πηγαίνω σχολείο για να μάθει, όχι για να το δέρνουν, την ευθύνη για την ασφάλεια των παιδιών την φέρει η διεύθυνση του εκάστοτε σχολείου, οπότε αυτό που λέω είναι πως όλοι πρέπει να αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους και να δρουν, δεν ζητάω να το παίξουν θεοί.

Σε άλλο σχολείο φίλης μαμάς, επειδή είχαν θέματα με bulling, διοργάνωσαν διάφορα σεμινάρια, ήρθε ψυχολόγος στο σχολείο και μίλησε με όλους τους γονείς, τους μοίρασε ενημερωιτκό υλικό οπότε από την απραξία ή την θεότητα υπάρχουν και άλλα στάδια.

Όταν θέλει το σχολείο / εκπαιδευτικοί να ασχοληθούν, αλλιώς πάμε στην λογική του να αντικρούουμε ότι προτείνουν οι γονείς ή να κουκουλώνουμε τα προβλήματα!

Προβλήματα υπάρχουν πολλά και σίγουρα λύση δεν είναι να τα κουκουλωνουμε. Επίσης συμφωνώ ότι υπάρχουν σχολεία/εκπαιδευτικοί που κάνουν δράσεις για να αφυπνίσουν για διάφορα θέματα και μπράβο τους. Δυστυχώς υπάρχουν και οι άλλοι (εκπαιδευτικοί) που ό,τι και να τους προτείνει η διεύθυνση του σχολείου πέρα από τα καθήκοντά τους είναι αρνητικοί και ας είναι για το καλό των παιδιών. Εννοείται ότι τέτοιοι άνθρωποι δεν θα έπρεπε να είναι στον κλάδο.

 

Το σχολείο είναι μια μικρογραφία της κοινωνίας μας. Εκεί θα τα βρεις όλα. Κανένας δεν στέλνει το παιδι του στο σχολείο για να το δέρνουν άλλα δυστυχώς θα γίνει και αυτό. Η κοινωνία μας δεν είναι αγγελικά πλασμένη. Δεν επικροτώ τη βία σε καμία περίπτωση. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι το παιδι πρέπει να μάθει ότι υπάρχουν και αυτοί οι άνθρωποι. Και προφανώς ο γονιός θα του πει αν συμβεί κάτι να το πει στη δασκάλα. Τι να του πει; να αρχίσεινα δέρνει κι αυτο; ζούγκλα θα γίνει το σχολείο. Από κει και πέρα θεωρώ το πως θα το χειριστεί η δασκάλα εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πρίν, elenip είπε:

 

Το λυπηρό είναι πως οποιαδήποτε ζήτημα ανακύψει με ένα παιδί είναι πως αυτόματα φταίει η οικογένεια! Που μπορεί ως ένα σημείο να φταίει αλλά μπορεί και να μην φταίει!

Στο πανεπιστήμιο θυμάμαι στα παιδαγωγικά μαθήματα που κάναμε, υπήρχε το "δόγμα" ότι η οικογένεια βάζει τις αρχές και το σχολείο έρχεται μετά να διανθίσει αλλά και να συμπληρώσει εκεί που υστερεί η οικογένεια.

Αυτό που διατείνεται επίσης το εκπαιδευτικό σύστημα σε όλες τις βαθμίδες του είναι η συνεργασία μεταξύ του εκπαιδευτικού και του γονέα με ένα και μόνο στόχο: την καλή εξέλιξη της πορείας ενός παιδιού.

Δυστυχώς κάτι που σπανίως εφαρμόζεται στην πράξη και που όσο και να διατείνονται πολλοί εκπαιδευτικοί ότι το εφαρμόζουν η πραγματικότητα τους διαψεύδει!

Συνήθως ο γονιός προτείνει και ο εκπαιδευτικός αντικρούει γι' αυτό και στο παρόν θεμα είπα μπράβο στην νηπιαγωγό που χειρίστηκε το θέμα και πρότεινε 1 -2 πράγματα για να βοηθήσει και την οικογένεια και το παιδί!

 

Ένα μικρό σοκ έπαθα πέρυσι όταν είχα πάει στη παιδοψυχολογο κ μου είπε ότι είναι πολύ τυχερός που έπεσε σε τόσο καλή δασκάλα ( για τον παιδικό ) κ ότι δύσκολα θα ξαναπέσει κ άρχισα να κάνω διάφορες σκέψεις με το μυαλό μου 

Τώρα στο παρόν θέμα πιστεύω ότι απλά ο γιος μου χρειάζεται να αποκτήσει λίγη οικειότητα κ να νιώσει ασφάλεια με τις τουαλέτες του σχολείου να νιώσει σαν να είναι σπίτι του ένα παράδειγμα κ αυτό δε ξέρω αν μπορώ να τον κάνω εγώ να το νιώσει η οι νηπιαγωγοί ..

Από την άλλη είμαι κ τις απόψεις κάθε εμπόδιο για καλό κ ότι τώρα που τον παιρνω ποιο νωρίς πάει κανονικά στο σπίτι μέχρι να το κατανοήσει καλύτερα ... Κ να αποβαλει από το μυαλό του ότι μπορούμε να τα κάνουμε παντου.. 

Αλλά εκ των πραγμάτων δεν υπάρχουν υποδομές ώστε να μπορούν κ οι νηπιαγωγοί να κάνουν ποιο πολλά πράγματα αν θέλουν κ να βοηθούν περισσότερο τα παιδιά ..

Link to comment
Share on other sites

Just now, xaroumenh mama said:

Ένα μικρό σοκ έπαθα πέρυσι όταν είχα πάει στη παιδοψυχολογο κ μου είπε ότι είναι πολύ τυχερός που έπεσε σε τόσο καλή δασκάλα ( για τον παιδικό ) κ ότι δύσκολα θα ξαναπέσει κ άρχισα να κάνω διάφορες σκέψεις με το μυαλό μου 

Τώρα στο παρόν θέμα πιστεύω ότι απλά ο γιος μου χρειάζεται να αποκτήσει λίγη οικειότητα κ να νιώσει ασφάλεια με τις τουαλέτες του σχολείου να νιώσει σαν να είναι σπίτι του ένα παράδειγμα κ αυτό δε ξέρω αν μπορώ να τον κάνω εγώ να το νιώσει η οι νηπιαγωγοί ..

Από την άλλη είμαι κ τις απόψεις κάθε εμπόδιο για καλό κ ότι τώρα που τον παιρνω ποιο νωρίς πάει κανονικά στο σπίτι μέχρι να το κατανοήσει καλύτερα ... Κ να αποβαλει από το μυαλό του ότι μπορούμε να τα κάνουμε παντου.. 

Αλλά εκ των πραγμάτων δεν υπάρχουν υποδομές ώστε να μπορούν κ οι νηπιαγωγοί να κάνουν ποιο πολλά πράγματα αν θέλουν κ να βοηθούν περισσότερο τα παιδιά ..

 

Ατυχήματα σε πληροφορώ ότι είναι συνηθισμένο να συμβαίνουν όχι μόνο στον παιδικό αλλά και στο νήπιο μου έλεγε μία φίλη νηπιαγωγός, οπότε μην αγχώνεσαι. Ατυχήματα συμβαίνουν και σε παιδιά που δεν έχουν μείνει πίσω όπως λες για τον δικό σου. Το θέμα είναι να μην κάνουν το παιδί να αισθανθεί άσχημα γι' αυτό, και εδώ θεωρώ πως παίζει πολύ μεγάλο ρόλο πως θα το αντιμετωπίσει και η δασκάλα σας.

Link to comment
Share on other sites

On 9/30/2019 at 4:13 PM, ΑΡΓΚ said:

Αλλά σίγουρα δεν μπορεί να αναπληρώσει το σχολείο αυτό που δεν έκανε το οικογενειακό περιβάλλον.

Μα σίγουρα ισχύει αυτό, οι γονείς πρέπει πρώτα να ασχοληθούν. Και εμένα παρόλο που πήγαινε παιδικό δεν του έκοψε την πάνα η δασκάλα, εγώ τον εκπαίδευσα και η δασκάλα με βοήθησε, συνεργαστήκαμε.

 

Άσχετο αλλά τις παραθέσεις αυτές τις είδα σήμερα, και έχουν γίνει από την Δευτέρα, δεν μου είχε έρθει ενημέρωση.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, kotsifikos είπε:

 

Άσχετο αλλά τις παραθέσεις αυτές τις είδα σήμερα, και έχουν γίνει από την Δευτέρα, δεν μου είχε έρθει ενημέρωση.

Οι παραθέσεις της @ΑΡΓΚ εμφανίζονται αργότερα εδώ και πολλούς μήνες. Το έχω επισημάνει στους διαχειριστές αλλά δεν έχει διορθωθεί ακόμη. 

 
Link to comment
Share on other sites

On 9/30/2019 at 11:13 PM, ΑΡΓΚ said:

 

Δεν είναι προφανές ότι ένα παιδί με θέματα υγείας εχει άλλη αντιμετώπιση από τα υπόλοιπα και δικαιούται και βοήθεια; Θα μπορούσατε για να είστε τυπικοί να πάτε π.χ. τη δι'αγνωση στο σχολείο, και να περάσετε πλέον και από ΚΕΔΥ, ή όπως τα λένε φέτος, να αποφύγετε και το να εξαρτάστε από την καλή θέληση της κάθε δασκάλας.

 

Εάν μία δασκάλα ξέρει την δουλειά της μπορεί να αντιληφθεί εάν υπάρχει ζήτημα ή όχι με κάθε παιδί. Και στους δημόσιους παιδικούς σταθμούς κάθε εβδομάδα επισκέπτεται ψυχολόγος τα παιδιά, οπότε εάν ένα παιδί έχει το οποιοδήποτε ζήτημα, από άρθρωση, από το δεν λέει ακόμη το σίγμα, όσο και πιο σοβαρά ζητήματα, εντοπίζονται από το σχολείο, δεν περιμένει ούτε εξαρτάται κάθε γονιός από την εκάστοτε δασκάλα, που όσο και άσχετη να είναι γι' αυτό υπάρχει και ο ρόλος του ψυχολόγου σε αυτές τις βαθμίδες.

Link to comment
Share on other sites

Just now, elenip είπε:

 

Εάν μία δασκάλα ξέρει την δουλειά της μπορεί να αντιληφθεί εάν υπάρχει ζήτημα ή όχι με κάθε παιδί. Και στους δημόσιους παιδικούς σταθμούς κάθε εβδομάδα επισκέπτεται ψυχολόγος τα παιδιά, οπότε εάν ένα παιδί έχει το οποιοδήποτε ζήτημα, από άρθρωση, από το δεν λέει ακόμη το σίγμα, όσο και πιο σοβαρά ζητήματα, εντοπίζονται από το σχολείο, δεν περιμένει ούτε εξαρτάται κάθε γονιός από την εκάστοτε δασκάλα, που όσο και άσχετη να είναι γι' αυτό υπάρχει και ο ρόλος του ψυχολόγου σε αυτές τις βαθμίδες.

Εμείς πάντως στον παιδικό σταθμό δεν είχαμε ψυχολόγο. Και δεν το έχω ακούσει ποτέ στο νησί που ζω αλλά ούτε και σε μεγάλη πόλη που ζει η αδερφή μου και έστειλε σε δημόσιο σταθμό και τα 3 της παιδιά. Στην Αθήνα δεν ξέρω τι γίνεται πάντως στην επαρχία δεν υπάρχουν ψυχολόγοι στους παιδικούς σταθμούς. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, MagdaP said:

Εμείς πάντως στον παιδικό σταθμό δεν είχαμε ψυχολόγο. Και δεν το έχω ακούσει ποτέ στο νησί που ζω αλλά ούτε και σε μεγάλη πόλη που ζει η αδερφή μου και έστειλε σε δημόσιο σταθμό και τα 3 της παιδιά. Στην Αθήνα δεν ξέρω τι γίνεται πάντως στην επαρχία δεν υπάρχουν ψυχολόγοι στους παιδικούς σταθμούς. 

 

Στην επαρχία πηγαίνουν παιδίατροι στους παιδικούς σταθμούς.

Link to comment
Share on other sites

Just now, elenip είπε:

 

Στην επαρχία πηγαίνουν παιδίατροι στους παιδικούς σταθμούς.

Δεν ισχύει. Ενάμιση χρόνο πήγαινε ο γιος μου. Ούτε μια φορά δεν πάτησε παιδίατρος. 

 

Ίσως σε κάποιους δήμους έχει παρθεί τέτοια απόφαση χωρίς να είναι υποχρεωτικό για όλους. Εκτός και αν παρανομούν οι περισσότεροι. Πάντως αυτό πρώτη φορά το ακούω οχι μόνο για το νησί που ζω αλλά και για μεγάλο δήμο που έστειλε η αδερφή μου τα παιδιά της.

Link to comment
Share on other sites

Just now, MagdaP said:

Δεν ισχύει. Ενάμιση χρόνο πήγαινε ο γιος μου. Ούτε μια φορά δεν πάτησε παιδίατρος. 

 

Ίσως σε κάποιους δήμους έχει παρθεί τέτοια απόφαση χωρίς να είναι υποχρεωτικό για όλους. Εκτός και αν παρανομούν οι περισσότεροι. Πάντως αυτό πρώτη φορά το ακούω οχι μόνο για το νησί που ζω αλλά και για μεγάλο δήμο που έστειλε η αδερφή μου τα παιδιά της.

 

To ότι δεν ξέρεις εσύ κάτι προσωπικά δεν σημαίνει ότι δεν ισχύει κιόλας. Σύμφωνα με το ΦΕΚ (μπορείς να το αναζητήσεις) του 2017 ορίζεται ο Πρότυπος Κανονισμός Λειτουργίας Δημοτικών Παιδικών και Βρεφονηπιακών Σταθμών.  Εκεί περιγράφεται αναλυτικά ο ρόλος και η συμμετοχή των παιδιάτρων / ψυχολόγων / διατροφολόγων κλπ.

Εάν δεν εφαρμόστηκε στο δικό σας σχολείο, αυτό είναι άλλο θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Just now, elenip είπε:

 

To ότι δεν ξέρεις εσύ κάτι προσωπικά δεν σημαίνει ότι δεν ισχύει κιόλας. Σύμφωνα με το ΦΕΚ (μπορείς να το αναζητήσεις) του 2017 ορίζεται ο Πρότυπος Κανονισμός Λειτουργίας Δημοτικών Παιδικών και Βρεφονηπιακών Σταθμών.  Εκεί περιγράφεται αναλυτικά ο ρόλος και η συμμετοχή των παιδιάτρων / ψυχολόγων / διατροφολόγων κλπ.

Εάν δεν εφαρμόστηκε στο δικό σας σχολείο, αυτό είναι άλλο θέμα.

Το οτι ορίζεται (πράγμα που ομολογώ δεν το ήξερα) δεν σημαίνει ότι τηρείται κιόλας. Στο δικό μας σίγουρα δεν το τηρούσαν. 

 

Το βρήκα το ΦΕΚ. Πράγματι λέει ότι ανά 15 μέρες επισκέπτεται παιδίατρος το σχολείο. Πάντως στον δικό μας σταθμό ποτέ δεν έγινε, ούτε και σε άλλους που ξέρω.

 

Just now, erin0000 είπε:

Στους περισσότερους παιδικούς σταθμούς, πηγαίνουν παιδίατροι και ψυχολόγοι. Το να μην πηγαίνουν πιστεύω είναι η εξαίρεση.

Μακάρι να είναι η εξαίρεση. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, MagdaP said:

Το οτι ορίζεται (πράγμα που ομολογώ δεν το ήξερα) δεν σημαίνει ότι τηρείται κιόλας. Στο δικό μας σίγουρα δεν το τηρούσαν. 

 

Το βρήκα το ΦΕΚ. Πράγματι λέει ότι ανά 15 μέρες επισκέπτεται παιδίατρος το σχολείο. Πάντως στον δικό μας σταθμό ποτέ δεν έγινε, ούτε και σε άλλους που ξέρω.

 

Aυτό δυστυχώς συμβαίνει γιατί ως πολίτες δεν γνωρίζουμε τα δικαιώματά μας, δεν αναφέρομαι μόνο για αυτό που συζητάμε τώρα, γενικά αναφέρομαι. Εάν διαβάσεις προσεκτικά το ΦΕΚ θα δεις τι προβλέπει η Νομοθεσία και τι γίνεται στην πράξη! Αλλά δυστυχώς ένας γονιός δεν έχει τον χρόνο πάντοτε να τρέχει για τα πάντα και να ενημερώνεται για τα πάντα, εγώ προσωπικά ότι γνώση συλλέγω προσπαθώ να την μεταδώσω κιόλας. Δρώντας όμως ως άτομο. Στα σχολεία π.χ. αυτό για μένα θα έπρεπε να είναι "δουλειά" του Συλλόγου Γονέων και κηδεμόνων οι οποίοι δυστυχώς όμως από προσωπική εμπειρία (και έχοντας εικόνα και από άλλα σχολεία) διαπιστώνω ότι είναι κυρίως για διοργάνωση εκδηλώσεων και εορτασμών!

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πρίν, elenip είπε:

 

Εάν μία δασκάλα ξέρει την δουλειά της μπορεί να αντιληφθεί εάν υπάρχει ζήτημα ή όχι με κάθε παιδί. Και στους δημόσιους παιδικούς σταθμούς κάθε εβδομάδα επισκέπτεται ψυχολόγος τα παιδιά, οπότε εάν ένα παιδί έχει το οποιοδήποτε ζήτημα, από άρθρωση, από το δεν λέει ακόμη το σίγμα, όσο και πιο σοβαρά ζητήματα, εντοπίζονται από το σχολείο, δεν περιμένει ούτε εξαρτάται κάθε γονιός από την εκάστοτε δασκάλα, που όσο και άσχετη να είναι γι' αυτό υπάρχει και ο ρόλος του ψυχολόγου σε αυτές τις βαθμίδες.

οχι

Μπορεί να πέσατε σε πολύ καλό σταθμό, αλλά δεν είναι υποχρεωτικό, και δεν έχει και καμία αξία. Αν ένα παιδί έχει ειδικές ανάγκες σε κάποια θέματα, είτε μαθησιακά είτε άλλα, αν δεν υπάρχει διάγνωση και εκπαιδευτικές συστάσεις από το αρμόδιο όργανο, δεν έχει καμία υποχρέωση κανείς εκπαιδευτικός να διαφοροποιήσει κάτι. Και πολύ σωστά κιόλας, γιατί μπορεί από καλή θέληση μεν, αλλά ελλειπείς γνώσεις, να κάνει ζημιά και όχι καλό. αν κατάλαβα καλά μιλάμε πλέον για νήπιο και όχι παιδικό εξάλλου ή όχι; Ακόμη και αν υπάρχουν ψυχολόγοι, είναι για συμβουλευτική σε άλλα θέματα, όπως bullying. Αοίμονο αν ο ψθχολόγος βγάζει διαγνώσεις!

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...