Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Μαιευτική Βία (τι είναι)


Recommended Posts

Μαιευτική βία υπάρχει και είναι πιο σημαντικό το πρώτο σκέλος του μηνύματος της Μάνεση, από το δεύτερο (κατά την γνώμη μου φυσικά). Δηλαδή η μεταχείριση των επιτόκων με όλα αυτά τα μέσα, ανάλογα με τις πρακτικές του κάθε μαιευτηρίου ή νοσοκομείου ή του κάθε γιατρού κι όχι ανάλογως της κάθε γυναίκας και των αναγκών της. 

 

Το λυπηρό της υπόθεσης, είναι ότι η πατριαρχική κοινωνία αναθρέφει άντρες και γυναίκες εξίσου εμποτισμένους με τους ρόλους και τις ιδιότητες που έχουν προκαθοριστεί βάση του φύλου τους. Οπότε και οι γυναίκες και οι άνδρες σε μια τέτοια κοινωνία (όπως και η δική μας), θεωρούν τη γυναίκα ανίκανη να γεννήσει μόνη της. Θεωρούν πιο σημαντικό για την καλή έκβαση της γέννας, την παρουσία του "ειδικού", παρά την προετοιμασία και την αυτοεκτίμηση της επιτόκου. Ετσι δεν πρέπει να κάνει εντύπωση ότι πολλές φορές συναντάς γυναίκες να αντιμετωπίζουν άλλες γυναίκες, πιο σκληρά και σεξιστικά, απ' ότι ένας άλλος άντρας στην ίδια συνθήκη. Η από την άλλη, δεν μας κάνει καμία εντύπωση που οι ελάχιστες γυναίκες που διεκδικούν μια αξιοπρεπή μεταχείριση στον τοκετό, να έχουν γνώση και λόγο στην εξέλιξη του, δέχονται επίθεση και υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς από γυναίκες (βλ. θέμα: Πλάνο τοκετού / άγνοια περί μαιευτικής βίας / απαξίωση και υπονόμευση αρνητικών εμπειριών σε τοκετούς ως μείζονος στατιστικής σημασίας κ.α.)

 

Στην δική μου περίπτωση, σεξισμό και απαξίωση των αναγκών μου ως εγκυμονούσα, είχα από γυναίκα γυναικολόγο. Μια γυναίκα που είναι καθ' όλα επιτυχημένη γυναικολόγος, ευθής, σαφής, επεξηγηματική και μεθοδική. Αυτοί ήταν και οι λόγοι που την είχα επιλέξει ως γυναικολόγο μου, ούτως ή άλλως. Ομως όταν η εγκυμοσύνη μου με έβαλε σε διαδικασία προβληματισμού και αναζήτησης, η γιατρός δεν μπορούσε να αποδεχτεί οποιοδήποτε ξεστράτημα από την πεπατημένη και απόλυτη μέθοδο της. Και ναι, δίνει ζωντανά παιδιά, σε ζωντανές μαμάδες. Αλλά πάντοτε με προγραμματισμένό τοκετό και με ότι αυτό συνεπάγεται, συχνά οδηγούμενη σε καισαρική. Εχουν γεννήσει συγγενείς μου στην ίδια γιατρό και γνωρίζω επακριβώς την τακτική της. Δυστυχώς, αν και γυναίκα, αν και μητέρα και η ίδια, θεωρεί πολυτιμότερο τον προγραμματισμό και τον έλεγχο του τοκετού, από την υγεία του. Θα περίμενε κανείς, μια γυναίκα να μπορεί να αναγνωρίσει η ίδια πρώτα, το ανεξέλεγτο της φυσιολογίας της την ώρα του τοκετού. Ισως και πάλι, επειδή ακριβώς το αναγνωρίζει, το φοβάται και προσπαθεί να το ελέγξει με όποιο μέσο δίνει η σύγχρονη ιατρική επιστήμη, ακόμη και με το χειρουργείο. Πολλές γυναίκες καλύπτονται πίσω από το άλλοθι "δεν  ρισκάρω τη ζωή του παιδιού μου". Αυτό που δεν θέλουν να συζητήσουν και να αναλογιστούν όμως, είναι το γιατί ρισκάρουν και τελικά θυσιάζουν την υγεία, τόσο τη δική τους, όσο και του παιδιού-και όταν μιλούμε για υγεία, εννοούμε ψυχο-σωματική  δίνοντας την ίδια βαρύτητα και στα δύο μέρη. 

 

Στο κομμάτι το σεξιστικό, η Deena έδωσε μια πολύ καλή και σαφή μαρτυρία, του τι θα πει να αντιμετωπίζεσαι σεξιστικά σε έναν χώρο κυριαρχούμενο από άντρες. Και η ηλικία παίζει ρόλο και η εμφάνιση αλλά η στερεοτυπική απόδοση του φύλου, κυριαρχεί. 

Επεξεργάστηκαν by kine
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 74
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Είναι πολύ σημαντικό το ψυχολογικό κομμάτι της γυναίκας στη γέννα, ναι.

Αλλά πλέον όλη αυτή η τάση του natural birthing  έχει οδηγήσει στο άλλο άκρο. Ακραίοι συναισθηματισμοί που υπονομεύουν την επιστήμη, παράλογες απαιτήσεις, ημιμαθείς γενικεύσεις (άλλο μαιευτική και άλλο γυναικολογία, άλλο πατριαρχία και άλλο αναξιοπρέπεια και αδιαφάνεια. Τα τελευταία δεν κάνουν καμία διάκριση στο φύλλο, σας μιλαει μία παθούσα) . Η γέννα είναι μία πολύ πολύ δύσκολη σωματική κατάσταση. Οι γιατροί ναι, πολλοί από αυτούς είναι ανήθικοι, σε βλέπουν σαν μία δουλειά που πρέπει να γίνει, αλλά έχει χαθεί η μπάλα και το μέτρο πλέον.

Απαξιώνονται και αμφισβητούνται ολόκληρες επιστήμες, στο βωμό του συναισθήματος και του ατομικισμού (εγώ ξέρω), οι γιατροί δέχονται επιθέσεις, εάν βγει καμία καημένη μάνα και πει ναι οκ κορίτσια εγώ γέννησα με καισαρική ή δε θέλω να θηλάσω γιατί αυτά είναι τα όριά μου και νοιώθω καλά με αυτά, αμέσως όλες πέφτουν να τη φάνε....!!

Πάνω απ όλα η ευημερία του παιδιού, πάνω απ όλα η μητρότητα, πάνω απ όλα το pollitically correct, σύμφωνα με τις νέες, ψαγμένες τάσεις. Αν δε συμμορφωθείς με αυτές είσαι άχρηστος, ο γιατρός σου είναι ή ύψος ή βάθος, και είναι καλός εφ' όσων συμμορφώνεται με τις νέες τάσεις της ιατρικής μεταχείρισης

Πλέον απέχω από όλες τις ελληνικές ομάδες γιατί δεν αντέχω τις κλίκες, τους χαρακτηρισμούς, την ημιμάθεια και το ότι το δεχόμαστε επειδή το ανέφερε κάποια γκουρού του facebook και παρέθεσε ένα μη evidence based άρθρο που βρήκε στο ίντερνετ.

Με τον ίδιο τρόπο και το ίδιο θράσος πλήττονται εκπαιδευτικοί, διαιτολόγοι κτλ.. Σύμπτωμα των καιρών μας. 

Ναι, να κάνεις ό, τι χρειάζεται και ό, τι συμφέρει εμένα και το παιδί μου κατά τη διάρκεια της γέννας, ναι, να μη με βρίζεις ή ειρωνεύεσαι την ώρα που γεννάω, ναι να με καθησυχάζεις, αλλά μέχρι εκεί.

 

Υγ: Δε θα ξεχάσω το "Γεια σου μικρή μου Jellyfishch. Καλή τύχη. Σ' αγαπώ πολύ" από τον ΑΝΤΡΑ θείο μου γυναικολόγο (για φαντάσου!) , την τελευταία φορά που με εξέτασε, ξέροντας ότι λόγω υποχρεώσεων δε θα μπορέσει να με ξεγεννήσει.. Ακόμη συγκινούμαι όποτε το θυμάμαι. 

Επεξεργάστηκαν by jellyfishch
2t7wp3.png
 
Link to comment
Share on other sites

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην Ελλάδα (φόρουμ, f/b groups, blogs κλπ) είναι ένας μικρόκοσμος, ένα κομμάτι αλλά όχι απαραίτητα αντιπροσωπευτικό του τι συμβαίνει στην ελληνική πραγματικότητα. Δεν ξέρω σε τι ποσοστό έχουμε δηλαδή όντως οδηγηθεί στο άλλο άκρο @jellyfishch. Προσωπικά έχω συναντήσει από κοντά και τα δύο άκρα, από τη μία φανατισμένες μανούλες με όλη την "καλή" διάθεση να σου την πουν γιατί δεν ακολουθείς την πεφωτισμένη οδό τους (η οποία βασίζεται σε έναν ιστό ημιμάθειας, μπουρδολογίας και ψευδοεπιστήμης) και από την άλλη γιατρούς, που μεταχειρίζονται ασθενείς ως κομμάτι κρέας που δε δικαιούται να έχει άποψη. Προσωπικά είμαι πολύ επιφυλακτική απέναντι σε όσους παρουσιάζονται ως γκουρού (διατροφής, ανατροφής, πρόληψης κλπ) και παράλληλα απορρίπτω γιατρούς με ύφος αυθεντίας. Θεωρώ ότι ο σωστός επαγγελματίας όχι μόνο είναι ανοιχτός σε ερωτήσεις, αλλά αν του πεις κάτι που διαφορετικό από αυτό που ξέρει, το ψάχνει και επανέρχεται αιτιολογώντας γιατί το δέχεται ή το απορρίπτει. Είναι χρέος μας είναι να ενημερωνόμαστε και να ρωτάμε τους ειδικούς γιατί στην τελική αφορά την ψυχοσωματική μας υγεία. Σίγουρα όχι να το παίζουμε ειδικοί. Αλλά είναι και δικό τους χρέος να αντιμετωπίζουν τον ασθενή ως άνθρωπο που χρειάζεται βοήθεια και όχι ως περιστατικό (παρεπιπτόντως, το τελευταίο ανήκει στον δεκάλογο τον οποίο καλούνται οι Κουβανοί γιατροί να ορκιστούν ότι θα ακολουθούν).

 

Το σχόλιο της κας Μάνεση αναφέρεται στον σεξιστικό τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζονται από άντρες γυναικολόγους, νέες γυναίκες μαίες σε δημόσια νοσοκομεία στα οποία κάνουν την πρακτική τους. Δεν λέει πουθενά ότι όλοι οι άντρες γυναικολόγοι είναι σεξιστές και όλες οι γυναίκες ok. Μιλάει για πολύ συγκεκριμένο πλαίσιο. Προσωπικά θεωρώ ότι αυτή η "κόντρα" είναι αποτέλεσμα όχι μόνο διαφοράς φύλου και πατριαρχικού κατεστημένου αλλά και αποτέλεσμα της σύγκρουσης των δύο επαγγελμάτων λόγω ειδικού συμφέροντος. Δε νιώθω ότι η κατάσταση αυτή είναι μέρος του όρου μαιευτική βία, αλλά σαφώς είναι πρόβλημα που τελικά βαρύνει την κάθε επίτοκο.

 

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνοι, σε αυτήν την περίπτωση να μη γενικεύουμε όμως!! 

Προσωπικά, θα σεβαστώ τη νηπιαγωγό ειδικής αγωγής ως μία επαγγελματία με περισσότερες γνώσεις στον τομέα της. Το ίδιο πρέπει να συμβαίνει και στα νοσοκομεία. Έκαστος στο είδος του, το λέω και το ξαναλέω. 

Και φυσικά, όλες οι επαγγελματικές κατηγορίες γνωρίζουν μικρά ή μεγαλύτερα σκάνδαλα και διαφθορά. Προσωπικά βίωσα την αγένεια της προϊσταμένης νηπιαγωγού, σε όλες τις υπόλοιπες συνάδελφους της , ακόμη και στην κυρία Μ. που είχε διδακτορικό στην ανθρωπολογία της εκπαίδευσης και 35 χρόνια υπηρεσίας..Της μιλούσε (όπως και σε όλες τις υπόλοιπες συναδέλφους, εκτός από αυτές που την καλοέπιαναν) με υποτίμηση, τσαμπουκά και απαξίωση, πλέκοντας ακόμη και πλεκτάνες ώστε να την εκθέσει στους γονείς. Μονίμως.

Υπάρχουν παντού αυτά τα φαινόμενα, οι ιεραρχίες και η κατάχρηση εξουσίας είναι μία όψη της ελληνικής επαγγελματικής πραγματικότητας... Δυστυχώς!

 

Επεξεργάστηκαν by jellyfishch
2t7wp3.png
 
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, στην ζωή δεν είναι όλα άσπρα ή μαύρα, ο καθένας ανάλογα με το επίπεδό του και τις αξίες του συμφωνεί ή διαφωνεί με ότι συμβαίνει γύρω του. Σε όλα πρέπει να υπάρχει ένα μέτρο, ούτε ακραίες τοποθετήσεις ούτε στρουθοκαμηλισμοί, ούτε να μένουμε με το στόμα ανοιχτό επειδή διαβάσαμε κάτι στο ίντερνετ, ούτε να ξορκίζουμε το κακό, ούτε όμως και να εθελοτυφλούμε αλλά και ούτε να προσποιούμαστε ότι τίποτε κακό δεν συμβαίνει.

Προβλήματα υπάρχουν σε όλα τα επαγγέλματα, όπως καλά και κακά συμβαίνουν σε όλες τις δουλειές. Το θέμα είναι ότι το κάθε άτομο (άντρας ή γυναίκα πόσω δε μάλλον γυναίκα) ή θα κάθεται να εδραιώσει τον ρόλο της και να κερδίσει τον σεβασμό των γύρω της ή θα κάθεται να κλαίγεται για τα κακώς κείμενα. Προσωπικά είμαι από τους ανθρώπους που θέλει δεν θέλει ο άλλος θα με ακούσει, έτσι πιστεύω ότι μπορεί να επιβιώσει κάποιος επαγγελματικά, κάνοντας αισθητή την παρουσία του!

Για την ιστορία γέννησα με άντρα γιατρό, η μαία εξαιρετική αλλά αρκέστηκε στα πρακτικά της γέννας.

Ζήτω η παιδική χαρά!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

On 5/31/2017 at 10:18 ΠΜ, ΛΕΜΟΝΙΑ2 είπε:

 

1. Καταρχην τα 100 ευρω επιπλεον που εγραψα αφορουν τα ιδιωτικα μαιευτηρια και οχι τους γιατρους.

2. Οι γυναικολογοι απο οσο γνωριζω, παιρνουν την ιδια τιμη ειτε καισαρικη ειτε ΦΤ. 

3. Οι λογοι που επιλεγουν οι γιατροι σημερα καισαρικη στην Ελλαδα ειναι πολλοι. Καταρχην η πλειοψηφεια των μητερων γυναικων ειναι ανω των 30 και πολλες ανω των 35. Μεγαλυτερος κινδυνος για Διαβητη, προεκλαμψια, ινομυωματα  και επιπλοκες. 

Εγω ανηκα σε αυτην την κατηγορια, η καισαρικη ηταν η σωτηρια και για μενα και για  τα παιδια μου. 

Στην Αγγλια η γυναικα 30 ετων θεωρειται  πολυ μεγαλη για τεκνοποιηση και ολες προσπαθουν εγκαιρως, εδω στην Ελλαδα επειδη βασιλευει η παραπληροφορηση οτι και στα 50 μπορεις να κανεις παιδια εστω  με εξωσωματικη, αποκρυβοντας την επιλογη των δανεικων ωαριων, θετουμε αλλες προτεραιοτητες και τα παιδια τα αφηνουμε ανω των 35 ειδικα για εμας που θελουμε να κανουμε καριερα.

 

Ομως απο το δημοσιευμα που παρεθεσες ο προεδρος της Ελληνικης ΜΑΙΕΥΤΙΚΗς ΕΤΑΡΕΙΑΣ αιτιολογει τον αυξημενο αριθμο των καισαρικων. 

 

 

Ο κ. Λουτράδης απέδωσε την επιλογή της καισαρικής κυρίως στις γυναίκες (στη μεγάλη ηλικία που γεννούν πλέον οι Ελληνίδες, στην εξωσωματική γονιμοποίηση, στον φόβο, στις συχνές μηνύσεις και αγωγές κατά γιατρών που δεν προχώρησαν σε καισαρική τομή κ.λπ.).

Τέλος, σημείωσε ότι λόγω υποστελέχωσης των νοσοκομείων δεν δίνεται η δυνατότητα του φυσιολογικού τοκετού.

Φυσικά και αν έχεις ιατρικές ενδείξεις θα κάνεις καισαρική. Επίσης η κτ μπορεί να είναι συνειδητή επιλογή σου, ακόμα και αν δεν υπάρχουν ενδείξεις. Και εγώ καισαρική έκανα, ενώ οι καλές μανούλες που έλεγα παραπάνω μου τόνιζαν ξανά και ξανά ότι γίνεται με ασφάλεια φυσιολογικός τοκετός σε έμβρυο με ισχιακή προβολή, απλά δεν το έχω ψάξει όσο θα έπρεπε (άραγε θα έπαιρναν οι ίδιες την ευθύνη αν κάτι πήγαινε στραβά; σαφώς και όχι). Ζύγισα τους κινδύνους και εμπιστεύτηκα τον γιατρό μου και την αιτιολόγησή του. Ουδέποτε όμως τέθηκε θέμα από αυτόν ότι επειδή είμαι άνω των 35, θα πρέπει να κάνω καισαρική. Μπορεί να είναι μεγαλύτερη η πιθανότητα για εμφάνιση επιπλοκών σε μεγαλύτερες ηλικίες, αυτό δε σημαίνει ότι επειδή η επίτοκος είναι άνω των 30, η μόνη οδός είναι η κ.τ. για να έχουμε τόσο αυξημένα ποσοστά.

Και δεν είναι μόνο η Αγγλία με τα χαμηλά ποσοστά στους φ.τ. Είναι και οι χώρες της Βόρειας Ευρώπης (Σουηδία, Φιλανδία κλπ) και πολλές άλλες. Δε μιλάμε για μικρές διαφορές στα νούμερα. Είναι πολύ μεγάλες για να δικαιολογηθούν μόνο από την ηλικία και τις αυξημένες επιπλοκές. Ούτε οι κυήσεις εξωσωματικής είναι ελληνικό προνόμιο, ούτε ο γερασμένο πληθυσμός, για να το ρίξουμε εκεί το φταίξιμο. Δεν πείθομαι λοιπόν ότι έχουμε πολλές καισαρικές κυρίως λόγω αυξημένων επιπλοκών και εξωσωματικών. Κάτι άλλο φταίει.

 

Ο κος Λουτράδης λοιπόν ρίχνει όλο το βάρος του αδικαιολόγητα ψηλού ποσοστού καισαρικών στην Ελλάδα κυρίως στις γυναίκες και καμία ευθύνη στον ιατρικό κλάδο. Μιλάει για φόβο των γυναικών απέναντι στο φ.τ. Ποιος καλλιεργεί όμως αυτόν το φόβο, μας λέει; Πως έχει δημιουργηθεί στις Ελληνίδες ότι η εντύπωση ότι η καισαρική είναι ένα τίποτα σε σχέση με τον φ.τ αν όχι από τον ίδιο τον ιατρικό κλάδο; (ο οποίος κατά την άποψή μου φταίει σε μεγάλο ποσοστό και για την εδραίωση της  μέχρι και λίγα χρόνια πριν πεποίθησης, ότι η φόρμουλα είναι ισάξια, αν όχι καλύτερη του μητρικού γάλακτος). Επίσης ο κος Λουτράδης μιλά για υποστελεχωμένα νοσοκομεία που δεν επιτρέπουν τον φυσιολογικό τοκετό, όταν τα ποσοστά των φτ στα δημόσια νοσοκομεία είναι μεγαλύτερα των ιδιωτικών. Τέλος πάντων, αυτή είναι η άποψη του κου Λουτράδη, το άρθρο όμως συνεχίζει λέγοντας ότι τα επιχειρήματά του αντικρούστηκαν αναλυτικά από εκπροσώπους μαιών (θα είχε ενδιαφέρον να παρουσιαστούν και αυτά). Αν διαβάσετε και παρακάτω, το κομμάτι της κας Νούσια, αναφέρεται και στο οικονομικό κίνητρο, καθώς αλλιώς αποζημιώνεται το ιδιωτικό μαιευτήριο στην περίπτωση καισαρικής και αλλιώς στον φ.τ. Για την επίτοκο η τιμή είναι ίδια, για τους γιατρούς και τα νοσοκομεία και τα ποσοστά τους όμως όχι. 

 

Δείτε και αυτό το δημοσίευμα για να καταλάβετε περισσότερα. http://www.efsyn.gr/arthro/ta-idiotika-maieytiria-epimenoyn-stin-kaisariki

 

Κανείς δε λέει ότι όλοι οι γιατροί θέλουν να μας εκμεταλλευτούν και ότι ξέρουμε εμείς καλύτερα. Είναι βλακώδης και ανεύθυνη στάση αυτή. Σαφώς και υπάρχουν εξαιρετικοί επιστήμονες και το κυριότερο άνθρωποι εκεί έξω, που ουδεμία σχέση έχουν με το κατεστημένο. Ως πολίτες όμως δεν μπορούμε να παραβλέπουμε τα κακώς κείμενα ενός κλάδου και να μην ψαχνόμαστε.

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι ότι μένουμε Ελλάδα και καλώς ή κακώς έχουμε αυτή την νοοτροπία.Δεν είναι μόνο οι καισαρικές αλλά πχ και η απόξεση.Οταν είχα παλλίνδρομη(α΄ τριμήνου) 2 γιατροί μου είπαν να ακολουθήσω την οδό της απόξεσης ή χάπια και ένας τρίτος αναρρόφηση.Μου είπε ότι στο εξωτερικό έχει καταργηθεί η απόξεση σε άτοκη γυναίκα και ο ίδιος εχει 7 χρόνια να την κάνει.Ολές τις κοπέλες που ξέρω όμως έχουν κάνει απόξεση.Επίσης στο εξωτερικό δεν κάνουν χοριακή όμως όλες μας  που με το υποπτευθούμε εγκυμοσύνη τρέχουμε για χοριακή.Προσωπικά δεν μπορώ να κρίνω καμία γυναίκα είτε ακολουθήσει καισαρική είτε φυσιολογικό τοκετό γιατί δεν είμαι γιατρός ωστέ να έχω γνώσεις αλλά ούτε να ξέρω την περίπτωση της κάθε εγκυμοσύνης.Είναι στο χέρι μας αν νομίζουμε ότι ο γιατρός θέλει εσκεμμένα να μας πάει για καισαρική χωρίς να το τεκμηριώνει να πάρουμε ίσως κι άλλες γνώμες.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ να γίνω η σπαστικιά της παρέας.. Προσπάθησα να διαβάσω τα μηνύματα του θέματος αλλά ειδικά τα πρώτα είναι πάρα πολύ μπερδεμένα.. Δεν μπορώ να καταλάβω πού αποσκοπεί το θέμα;

Με στεναχωρεί αφάνταστα να βλέπω ανθρώπους να περιφρονούν το κάθε τι σε αυτή τη χώρα.. Μένουμε εδώ και τόσα χρόνια χρησιμοποιούνται οι χ,ψ,ζ τροποι ίασης, κλπ.. Και δόξα τω Θεώ το μεγαλύτερο ποσοστό των περιστατικών έχει θετική κατάληξη. Υπάρχουν και ατυχίες αλλά αυτό τι σημαίνει; στο εξωτερικό δεν υπάρχουν; εγώ προσωπικά έχω κάνει απόξεση και πήγαν όλα περίφημα, καθάρισε ο οργανισμός μου και πλέον χαίρομαι την νέα εγκυμοσίνη μου. Στο εξωτερικό τι κάνουν; γιατί πρόσφατα μιλησα με κοπέλα σε ανεπτυγμένη χώρα του εξωτερικού η οποία Και εκείνη λόγω παλίνδρομης εκανε απόξεση την οποία σύστησε ο γιατρός. Και στην τελική δε σε πάνε για σφαγή, ίσα ίσα καθαρίζουν το ενδομήτριο για να μην πάθεις χειροτερες ζημιές. 

Όσον αφορά τις μαίες θεωρώ φυσικό να σου κάνει η μαία "σσσσουτ" γιατί από τις φωνές της μιας επηρρεάζεται και η άλλη. Δεν είναι τσιφλίκι μας το μαιευτήριο να κάνουμε ότι θέλουμε. Και αυτές δουλεύουν μέσα εκεί και έχουν την υποχρέωση να φροντίσουν την έγκυο και το μωρό. Και τα κοριτσάκια που πάνε στη σχολή μαιευτικής επιβάλλεται αυστηρά να τις ψαρώνουν και να τις μάθουν να είναι σκληρές μπροστά στο θαύμα της ζωής. Γιατί οι γυναίκες δένονται με αυτά τα θεάματα και θα έχουν να αντιμετωπίσουν όχι μόνο χαρούμενες καταστασεις αλλά και τραγικές. Θα δούνε μωρά να γεννιούνται νεκρά, θα δουν γυναίκες να υποφέρουν και χίλια μύρια, αν δεν είναι σκληρές θα τρελαθούν.

Και για να κλείσω η άποψή μου είναι ότι εφόσον διαλέγεις να ακολουθήσειε ένα γιατρό τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΑΙ και τον ακολουθείς γιατί αυτός ξέρει πολλά παραπάνω από εσένα. Αν δε σου κάνει πας αλλού. Δεν είμαστε οι φωτεινοί παντογνώστες να ξέρουμε τα πάντα, αντίθετα πρέπει να βλέπουμε και τις δυο όψεις του νομίσματος πριν μιλήσουμε..

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, vtgian είπε:

Φυσικά και αν έχεις ιατρικές ενδείξεις θα κάνεις καισαρική. Επίσης η κτ μπορεί να είναι συνειδητή επιλογή σου, ακόμα και αν δεν υπάρχουν ενδείξεις. Και εγώ καισαρική έκανα, ενώ οι καλές μανούλες που έλεγα παραπάνω μου τόνιζαν ξανά και ξανά ότι γίνεται με ασφάλεια φυσιολογικός τοκετός σε έμβρυο με ισχιακή προβολή, απλά δεν το έχω ψάξει όσο θα έπρεπε (άραγε θα έπαιρναν οι ίδιες την ευθύνη αν κάτι πήγαινε στραβά; σαφώς και όχι). Ζύγισα τους κινδύνους και εμπιστεύτηκα τον γιατρό μου και την αιτιολόγησή του. Ουδέποτε όμως τέθηκε θέμα από αυτόν ότι επειδή είμαι άνω των 35, θα πρέπει να κάνω καισαρική. Μπορεί να είναι μεγαλύτερη η πιθανότητα για εμφάνιση επιπλοκών σε μεγαλύτερες ηλικίες, αυτό δε σημαίνει ότι επειδή η επίτοκος είναι άνω των 30, η μόνη οδός είναι η κ.τ. για να έχουμε τόσο αυξημένα ποσοστά.

Και δεν είναι μόνο η Αγγλία με τα χαμηλά ποσοστά στους φ.τ. Είναι και οι χώρες της Βόρειας Ευρώπης (Σουηδία, Φιλανδία κλπ) και πολλές άλλες. Δε μιλάμε για μικρές διαφορές στα νούμερα. Είναι πολύ μεγάλες για να δικαιολογηθούν μόνο από την ηλικία και τις αυξημένες επιπλοκές. Ούτε οι κυήσεις εξωσωματικής είναι ελληνικό προνόμιο, ούτε ο γερασμένο πληθυσμός, για να το ρίξουμε εκεί το φταίξιμο. Δεν πείθομαι λοιπόν ότι έχουμε πολλές καισαρικές κυρίως λόγω αυξημένων επιπλοκών και εξωσωματικών. Κάτι άλλο φταίει.

 

Ο κος Λουτράδης λοιπόν ρίχνει όλο το βάρος του αδικαιολόγητα ψηλού ποσοστού καισαρικών στην Ελλάδα κυρίως στις γυναίκες και καμία ευθύνη στον ιατρικό κλάδο. Μιλάει για φόβο των γυναικών απέναντι στο φ.τ. Ποιος καλλιεργεί όμως αυτόν το φόβο, μας λέει; Πως έχει δημιουργηθεί στις Ελληνίδες ότι η εντύπωση ότι η καισαρική είναι ένα τίποτα σε σχέση με τον φ.τ αν όχι από τον ίδιο τον ιατρικό κλάδο; (ο οποίος κατά την άποψή μου φταίει σε μεγάλο ποσοστό και για την εδραίωση της  μέχρι και λίγα χρόνια πριν πεποίθησης, ότι η φόρμουλα είναι ισάξια, αν όχι καλύτερη του μητρικού γάλακτος). Επίσης ο κος Λουτράδης μιλά για υποστελεχωμένα νοσοκομεία που δεν επιτρέπουν τον φυσιολογικό τοκετό, όταν τα ποσοστά των φτ στα δημόσια νοσοκομεία είναι μεγαλύτερα των ιδιωτικών. Τέλος πάντων, αυτή είναι η άποψη του κου Λουτράδη, το άρθρο όμως συνεχίζει λέγοντας ότι τα επιχειρήματά του αντικρούστηκαν αναλυτικά από εκπροσώπους μαιών (θα είχε ενδιαφέρον να παρουσιαστούν και αυτά). Αν διαβάσετε και παρακάτω, το κομμάτι της κας Νούσια, αναφέρεται και στο οικονομικό κίνητρο, καθώς αλλιώς αποζημιώνεται το ιδιωτικό μαιευτήριο στην περίπτωση καισαρικής και αλλιώς στον φ.τ. Για την επίτοκο η τιμή είναι ίδια, για τους γιατρούς και τα νοσοκομεία και τα ποσοστά τους όμως όχι. 

 

Δείτε και αυτό το δημοσίευμα για να καταλάβετε περισσότερα. http://www.efsyn.gr/arthro/ta-idiotika-maieytiria-epimenoyn-stin-kaisariki

 

Κανείς δε λέει ότι όλοι οι γιατροί θέλουν να μας εκμεταλλευτούν και ότι ξέρουμε εμείς καλύτερα. Είναι βλακώδης και ανεύθυνη στάση αυτή. Σαφώς και υπάρχουν εξαιρετικοί επιστήμονες και το κυριότερο άνθρωποι εκεί έξω, που ουδεμία σχέση έχουν με το κατεστημένο. Ως πολίτες όμως δεν μπορούμε να παραβλέπουμε τα κακώς κείμενα ενός κλάδου και να μην ψαχνόμαστε.

 

vtgian από οσο μου εχει πει η γυναικα ενός πολύ γνωστου γυναικολογου μετα τα 40 φοβουνται για επιπλοκες στον φτ λογω του οτι η μητρα θεωρείται γερασμενη και μπορει να μην ανταπεξελθει αναλογα.

 

Δε γνωρίζω για το εξωτερικο για γερασμένους πληθυσμούς, εξωσωματικες κτλ όμως οι μαιες σε μεγαλο δημοσιο νοσοκομειο της θεσσαλονικης μου ειπαν ότι εξαιτίας αυτων των δυο παραγόντων πλεον εχουμε παρα πολλους προωρους τοκετούς (όταν κινδυνεψα να γεννησω προωρα και εψαχνα θερμοκοιτιδα για το γιο μου).  Αυτό το γραφω ετσι πληροφοριακα. Αυτό που ηθελα να πω είναι ότι η δικη μου αποψη που δικαιολογει και αυτό που εγραψες πιο παναω και υπογραμμισα είναι ότι μια από τις βασικοτερες διαφορες μας με το εξωτερικο είναι ότι εδώ θελουμε να γεννήσουμε με συγκεκριμενο γιατρο και σε συγκεκριμενη κλινικη οποτε αυτό ισως επιφερει και καποιες παράπλευρες απώλειες.

Link to comment
Share on other sites

Χρύσα μου θα συμφωνήσω μαζί σου.Μερικές φορές κράταμε ότι θέλουμε από την νοοτροπία στις ανεπτυγμένες χώρες και άλλοτε όχι.Αν στο σκεφτούμε τίποτα δεν πάει καλά στην Ελλάδα.Επειδή όμως μένουμε εδώ πρέπει να ψάξουμε τους γιατρούς μας γιατί υπάρχουν και αξιόλογοι.Από το εξωτερικό έρχονται για εξωσωματικές σε πολύ γνωστό εξωσωματικό στην Αθήνα. Θα συμφωνήσω επίσης και στο θέμα που λες με τις μαίες.Νομίζω σε οποιοδήποτε επάγγελμα που είναι ταυτόχρονα και λειτούργημα έχει δυσκολίες που πρέπει να βγαίνεις δυνατός αν αγαπάς την δουλειά σου.  

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Εντωμεταξυ αναφερομαστε στο εξωτερικο λες και το εξωτερικο ειναι μια χωρα.

Η Ελλαδα και το εξωτερικο. Το εξωτερικο  υπερτρει σε αυτον τον τομεα, το εξωτερικο υπερτερει  στον αλλο τομεα ....  μονιμα με μια συνεχομενη μιρλα, δουλεπρεπεια, ρατσισμο  εναντινον μας  ή  καλυτερα κομπλεξ.  Ισοπεδωση, απαξιωση των παντων με γενικολογα και θεωριες ανουσιες.  Προβολη  της αρνητικης πλευρας, προβολη  της αγνοιας που ξεκιναει απο την δικη μας αναγκη για επιβεβαιωση. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Το είδα το βίντεο της Μιχοπούλου (ok δε θα έλεγα ότι μου άνοιξε τα μάτια), και έχω μια ένσταση, στην περίπτωση της επείγουσας καισαρικής, δεν έχεις το σθένος να απαιτήσεις υπογραφές και σφραγίδες από το γιατρό σου, oύτε έχεις και τη διαύγεια να αξιολογήσεις αυτό που σου λέει. Δουλειά μας είναι να επιλέγουμε τους γιατρούς κάθε ειδικότητας με τα σωστά για εμάς κριτήρια, τώρα αν την ώρα της κρίσης κάποιος σταθεί κατώτερος των περιστάσεων, δεν μπορείς να κάνεις και πολλά. Αν το υπουργείο δε βρει τρόπο να βάλει φρένο σε αθέμιτες πρακτικές στον κλάδο της υγείας (μην απομονώνουμε τον τοκετό), μην περιμένουμε να το κάνουν οι ασθενείς ή οι επίτοκοι. Κανόνες χρειάζονται και ελεγκτικοί μηχανισμοί. Με αυτή την έννοια πρέπει όλοι να βάλουμε πλάτη, εμείς πρέπει να ασκήσουμε πίεση, σε αυτόν που οφείλει να ελέγχει και να προασπίζει τη δημόσια υγεία. Δεν μπορεί ο καθένας να κάνει ό,τι γουστάρει με το σώμα μας, συμφωνώ 100%. Αλλά όχι να φτάσουμε να τσακωνόμαστε στην πόρτα του χειρουργείου με τον επαγγελματία υγείας. Αυτά είναι γραφικότητες, δεν έχουμε την επιστημονική κατάρτιση να το κάνουμε, πώς θα γίνει δηλαδή... 

Ξαναλέω, το σχόλιο αφορά το βίντεο που είδα.   

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

@arya30 @ΛΕΜΟΝΙΑ2 αυτές τις νοοτροπίες συναντούν τα παιδιά της ηλικίας μου και μικρότερα και φεύγουν από εδώ έχοντας χάσει κάθε ελπίδα.. Αλλά καλύτερα να μην επεκταθούμε σε αυτό το θέμα γιατί από τη μια είναι άκυρο και από την άλλη αν αρχίσουμε δε θα τελειώσουμε...

Για γέλια είναι...

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Oλοι οι λαοι εχουν τα καλα τους και τα κακα τους...Κανεις δεν ειπε οτι ολα ειναι τελεια εξω, αλλα στο συγκεκριμενο θεμα τεθηκαν ζητηματα που ειναι απ'τα αρνητικα της Ελλαδας. Καλο ειναι να μαθαινουμε τι γινεται σε αλλες χωρες σε διαφορους τομεις, ωστε το καλο να μπορουμε να το φερουμε και στον τοπο μας, να προσπαθουμε να γινομαστε καλυτεροι και να παλευουμε για ενα καλυτερο αυριο για εμας και τις επομενες γενιες...Ας μην ζουμε στον μικροκοσμο μας...

Επεξεργάστηκαν by Sentir...natureza
 
Link to comment
Share on other sites

Η καθε χωρα εχει το δικο της  νομικο πλαισιο και  καθε εθνος την δικη του κουλτουρα και νοοτροπια, που εξαρταται απο πολλους παραγοντες. 

 

Οσο για το εαν πρεπει να ενημερωνομαστε τι συμβαινει στις αλλες χωρες και κυριως  της ΕΕ σαν μελος κρατος  που ειμαστε,  εννοειται οτι πρεπει και   θα μπορουσαμε να διεκδικουμε  αναλογες αξιωσεις με τις υπολοιπες.  

Το θεμα ειναι ομως  απο που θα ενημερωθουμε? Απο forum, απο ομαδες facebook, απο διαδικτυο γενικοτερα και προσωπικες γνωμες αγνωστων  που δεν ξερουμε που αποσκοπουν?    Απο μια τυχαια αναρτηση στο internet?    Ειναι αρκετο για να μπορεσουμε να διαμορφωσουμε  σωστη  αποψη? 

 

Αν θελουμε να ενημερωθουμε σοβαρα, θα πρεπει να ανατρεξουμε σε στατιστικες, δεδομενα, αποψεις επαγγελματων υγειας που εμπιστευομαστε , η απο δημοσιευσεις ερευνων  και αποψεις εγκριτων επιστημονων και να προσπαθησουμε να το εξετασουμε σφαιρικα συνυπολογιζοντας την οικονομικη κατασταση της χωρας μας.  Γιατι οταν τα Δημοσια νοσοκομεια υπολειτουργουν με ελαχιστες ειδικοτητες,  σε συνδυασμο με την αυξανομενη εισροη ασθενων λογω κρισης  και προσφυγικου, το ηρεμο περιβαλλον μαλλον ανηκει στην σφαιρα της φαντασιας για τα Δημοσια.  Ειναι πολυπαραγοντικο το προβλημα. 

 

 

 

 

Επεξεργάστηκαν by ΛΕΜΟΝΙΑ2
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Αχ βρε κορίτσια μην τσακώνεστε, όλες μανούλες είμαστε και όλες το καλύτερο θέλουμε για τα παιδιά μας, πάντως ωραία προοπτική έδωσε στο θέμα η Λεμονιά2. Από που να ενημερωθεί καλύτερα σήμερα μία μανούλα για να κάνει την σωστή επιλογή? Θα συμφωνήσω μαζί της, εγώ όπως σας έχω πει η ξαδέρφη μου είναι γυναικολόγος, μετράει η γνώμη της για μένα, τόσα έχουν δει τα μάτια της. Από εκεί και πέρα, το είχα γράψει και στην αρχή του θέματος, πολλά που διαβάζεις στο ιντερνετ τα λες και κουτσομπολιά.

Όταν όμως υπάρχει επιστημονική τεκμηρίωση και παραπομπή σε πηγές τότε αλλάζει το πράγμα, ενημερώνεσαι καλύτερα!

"Λευτεριά στο zaxaroulini!!!"

Link to comment
Share on other sites

Τολμώ να πω πως συμφωνώ με όλες σας, η καθεμία παραθέτει επιχειρήματα βάσει διαφορετικής οπτικής επί του θέματος. Λεμονιά όπως πολύ σωστά είπες θα πρέπει να φιλτράρουμε τις πληροφορίες που δεχόμαστε, γιατί πολύ εύκολα μπορεί να οδηγηθούμε σε παραπληροφόρηση που κατ'επέκταση παράγει ακραίες αντιλήψεις και συμπεριφορές. Είναι γεγονός ότι υπάρχουν πολλά προβλήματα στην υγεία, την εκπαίδευση, την ασφάλιση κλπ και το καλύτερο θα ήταν να εφαρμόζοταν ένα σύστημα το οποίο θα ήταν αντάξιο των προσδοκιών μας. Αυτό όμως απέχει παρασάγγας από την ενίοτε απαξίωση της προόδου της ιατρικής και της τεχνολογίας που μόνο οπισθοδρόμηση, κωλυσιεργία και φανατισμό μπορεί να αποφέρει .

 

https://www.thelocal.fr/20150904/why-do-so-many-french-women-have-epidurals

Το λινκ που παραθέτω μιλάει για το ποσοστό των Γαλλίδων που χρησιμοποιούν επισκληρίδιο στο τοκετό και είναι 77%. Η Γαλλία είναι από τις χώρες με χαμηλό rate καισαρικών, αυτό το αναφέρω για την σύνδεση επισκληριδίου και καισαρικής, δεν ειπώθηκε εδώ αλλά υπάρχει και αυτή η αντίληψη. 

Για την ιστορία γέννησα κολπικά χάρη στην επισκληρίδιο έπειτα από 30 ώρες παραμονής στο ιασώ (ναι υπάρχουν και αυτές οι περιπτώσεις) όταν δεν άντεχα άλλο με διαστολή 2 και στην συνέχεια μέσα σε 3 ώρες είχα τέλεια διαστολή. Το μωρό το έβγαλε τελικά με βεντούζα ο γυναικολόγος μου, να είναι καλά ο άνθρωπος, ύστερα από 45 λεπτά εξωθήσεων γιατί το κεφάλι είχε σφηνώσει. Αυτά για τον παρεμβατικό τοκετό.

Je suis epidural! :-D

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά βρίσκω πολύ χρήσιμη την πληροφόρηση που μπορεί να προκύψει από τις προσωπικές ιστορίες του καθενός, ακόμη κι όταν οδηγηθεί σε κουτσομπολιό μια τέτοια πληροφόρηση. Και για να μην κολλήσουμε στο ανώνυμο ενός φόρουμ ή ενός fb , την ιστορία τοκετού της θείας και της ξαδέρφης και της φίλης και της γειτόνισσας, θέλω να τις μάθω και όταν διατίθενται να μου αφηγηθούν, θα ακούσω με προσοχή. 

Εχω ακούσει τι έχει να μου πει ο/η γιατρός μου, έχω διαβάσει τις οδηγίες του Π.Ο.Υ.  έχω ανατρέξει και δημοδιεύσεις σχετικές με το θέμα από γυναικολόγους και μαίες, μένει να πάρω μια γεύση από την εμπειρία μιας άλλης γυναίκας. Και αυτή η εμπειρία είναι που θα δώσει αξία στην θεωρία (για πρωτότοκο).

 

Οταν λοιπόν ακούω τις αφηγήσεις και ακούω να επαναλαμβάνονται οι ίδιες πρακτικές, σε διαφορετικές γυναίκες, με διαφορετικούς ιατρούς, σε διαφορετικές κλινικές, προφανώς μπορώ να εξάγω το συμπέρασμα ότι υπάρχει μια συγκεκριμένη τακτική, μια πεπατημένη η οποία "φοριέται" σε όλους τους τοκετούς εκτός εξαιρετικών εξαιρέσεων. Το ραντεβού για πρόκληση ας πούμε, είναι πάγια τακτική και είναι ΛΑΘΟΣ. Είναι ενάντια στη φύση, ενάντια στη φυσιολογία της γέννας, ενάντια στην εξατομίκευση του κάθε τοκετού, ενάντια στις οδηγίες του ΠΟΥ, ενάντια στην επιστημονική τεκμηρίωση για υγιή τοκετό, ενάντια σε όλα. ΑΛΛΑ είναι ο κανόνας της ελληνικής πραγματικότητας. Την αυθόρμητη έναρξη τοκετού πρέπει ή  να την διεκδικήσεις (ψάχνοντας για γυναικολόγο που την υποστηρίζει ή την αποδέχεται) ή να σου τύχει. Δεν θα έπρεπε όμως να είναι υπό συζήτηση ή αναζήτηση αυτό που είναι αποδεδειγμένα το ορθό και φυσιολογικό να συμβαίνει. Το γεγονός λοιπόν ότι οι γιατροί καθοδηγούν διαφορετικά και αυτή η νοοτροπία έχει περάσει και στις επιτόκους (να νομίζουν ότι η πρόκληση είναι ακίνδυνη και ισάξια ως προς το αποτέλεσμα με την αυθόρμητη έναρξη του τοκετού) αποδεικνύει ότι

  • α) η ενημέρωση από τον καλό γιατρό που τον εμπιστεύεσαι δεν είναι αρκετή ή σαφής ή ειλικρινής,
  • β) ότι η ενημέρωση από το ιντερνετ μπορεί να σου εξασφαλίσει την θεωρία για τη φυσιολογία του τοκετού και την εξέλιξη του
  • γ) ότι οι εμπειρίες άλλων γυναικών μπορούν να σου κάνουν εμφανές το τι μπορεί να συμβεί πιθανολογικά σε έναν τυχαίο τοκετό
  • δ) μπορείς να συγκρίνεις τις εμπειρίες που ακούς με την γνώση που έχεις για το τί θα έπρεπε να γίνεται.

Κάθε επιλογή είναι σεβαστή, εφόσον ο επαγγελματίας υγείας, έχει εξαντλήσει κάθε δυνατότητα πληροφόρησης του πελάτη του και επεξήγησης κάθε επιλογής που μπορεί να έχει και τι συνέπειες θα φέρει αυτή. Γυναίκες επιλέγουν την καισαρική θεωρώντας την μονόδρομο, λόγω δίδυμης κύησης ή μυωπίας ή προηγούμενης καισαρικής ή παχυσαρκίας ή χίλιες δυο άλλες ανοησίες, που δεν έχουν καμία επιστημονική τεκμηρίωση. Είναι όμως βέβαιες πως ο καλός ο γιατρός που τον εμπιστεύονται τις καθοδηγεί ορθώς στο χειρουργείο. Πρέπει να ακούσουν από μια άλλη γυναίκα ότι γέννησε φυσιολογικά τα δίδυμα της, ή έκανε vbac στα 40 της για να συνειδητοποιήσουν ότι αυτό που νόμιζαν αληθές ήταν ψευδές. Οπότε, μην απαξιώνουμε την εμπειρία της άλλης γυναίκας, πάντοτε αποδεικνύεται πολύτιμη, αρκεί να θέλεις να την ακούσεις.

 

Κι αυτό το "εχω τον καλό γιατρό" ή " έχουμε τον τέλειο παιδίατρο" είναι μια ωραιότατη ψευδαίσθηση που όλοι θέλουν να έχουν. Ολοι έχουν τον τέλειο γυναικολόγο και όλοι έχουν μετά τον καλύτερο παιδίατρο. Μέχρι να τον αλλάξουν και να βρουν τον επόμενο "καλό γιατρό". Ολοι πάνε κάπου με συστάσεις ή λόγω συστάσεων και όλοι νομίζουν ότι ο γιατρός τους είναι ενημερωμένος, ικανός, ηθικός και.... πάνω απ' όλα άνθρωπος! Λες και πρέπει να επιβραβεύουμε έναν επαγγελματία υγείας επειδή κάνει τη δουλειά του σωστά και επειδή δεν είναι απάνθρωπος. Η μαία πρέπει να είναι ανθρώπινη και ευαίσθητη και ψύχραιμη ταυτόχρονα, όπως και η νοσοκόμα κι ο γιατρός και κάθε άνθρωπος που εργάζεται στον τομέα της υγείας, που μεταχειρίζεται άλλους ανθρώπους και μάλιστα στις πιο ευάλωτες στιγμές τους. Κι εμείς από την άλλη, μπορούμε να έχουμε ρεαλιστικές προσδοκίες όταν πηγαίνουμε σε έναν επαγγελματία υγείας και να διεκδικούμε την καλύτερη μεταχείριση αλλά να μπορούμε να κατανοήσουμε την κούραση του, την αστοχία του και τέλος πάντων ότι είναι κι αυτός άνθρωπος, όχι θεός, είναι ένας γιατρός, όχι ο καλύτερος, είναι κάποιος που κατέχει μια γνώση, όχι ο παντογνώστης. 

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω με την @kine και προσθετω οτι γνωσεις υπαρχουν παντου. Τωρα με το ιντερνετ δεν δικαιολογειται η αγνοια και πραγματικα με προβληματιζει που γυναικες μπορει να καθονται με τις ωρες στο διαδικτυο για να δουν πχ αυτοκινητο, ρουχα, κουτσομπολια κλπ και οταν μεινουν εγκυες δεν μπορουν να κατσουν 2 ωριστες να ψαχτουν...Οι πληροφοριες υπαρχουν, και δεν υπαρχουν μονο στις βιβλιοθηκες οπως γινοταν παλια...απλα θεληση να υπαρχει...Ειτε ειναι επισημες πηγες, ειτε ειναι μια αναρτηση μιας μαμας, μιας μαιας, μιας γυναικολογου, τιποτα δεν ειναι αχρηστο.Τωρα υποτιθεται οτι διαθετουμε την κριτικη σκεψη για να διακρινουμε τι ειναι σωστο και τι σκοπιμοτητες υπαρχουν...

 

@zaxarouliniΚανεις δεν μαλωνει, συζητηση κανουμε:)

Επεξεργάστηκαν by Sentir...natureza
 
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Sentir...natureza said:

 

Αχ με συγχωρείς, απλώς επειδή είμαι άνθρωπος πολύ ήπιων τόνων, νόμιζα για μια στιγμή ότι υπήρχε μία ένταση. Καλέ μην το λες αυτό για τις νέες μανούλες, όποια το διαβάσει θα στενοχωρηθεί. Εγώ πιστεύω πως όποια κοπέλα μένει έγκυος, εννοείται ότι και ρωτά και μαθαίνει, ο καθένας ανάλογα βέβαια και τον χώρο και τον κύκλο που κινείται.

Κρίμα μωρέ, δεν κάνει να λέμε ότι κάθονται με τις ώρες στο ιντερνετ και χαζεύουν ρούχα, αυτοκίνητα και κουτσομπολιά, καλέ θα μας διαβάζει κανείς και θα λέει εμάς κουτσομπόλες. :)

"Λευτεριά στο zaxaroulini!!!"

Link to comment
Share on other sites

Koρίτσια να σας ρωτήσω κάτι?Οταν ξέρεις ότι θα γεννήσεις με καισαρική υπογράφεις κάποιο χαρτί από τον γιατρό σου όχι από την κλινική ότι ο γιατρός δεν φέρει ευθύνη σε περίπτωση που γίνει κάτι?

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πρίν, arya30 είπε:

Koρίτσια να σας ρωτήσω κάτι?Οταν ξέρεις ότι θα γεννήσεις με καισαρική υπογράφεις κάποιο χαρτί από τον γιατρό σου όχι από την κλινική ότι ο γιατρός δεν φέρει ευθύνη σε περίπτωση που γίνει κάτι?

Μα ο γιατρος φερει την ευθυνη κ τοτε.ποια ευθυνη να αποποιηθει;σε καμια απο τις δυο δ υπεγραψα κτ τετοιο.ουτε κ οσες ξερω

Link to comment
Share on other sites

νομίζω ότι στο vbac , και όχι σε όλες τις περιπτώσεις , υπογράφεις αυτό το χαρτί.

Για την περίπτωση της καισαρικής έχω διαβάσει στο εξωτερικό, σε κάποιες χώρες, ότι γίνεται αυτό. 

Υπογράφει η μητέρα ότι έλαβε γνώση των κινδύνων της καισαρικής, και επιλέγει αυτή την οδό.

2t7wp3.png
 
Link to comment
Share on other sites

Δυο γνωστές μου γέννησαν στον ίδιο γυναικολόγο σε ιδιωτική κλινική και πριν την καισαρική υπέγραψαν ένα χαρτί που λέει ότι ο γιατρός δεν φέρει ευθύνη σε περίπτωση που συμβεί κάτι.Δεν είδα το χαρτί με τα μάτια μου αυτό μου είπαν.Και μου φάνηκε περίεργο.Λέω να υπογράφεις με όλους τους γιατρούς έτσι ή ήταν τακτική του συγκεκριμένου?

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...