Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

ΕΡΑΣΜΕΙΟΣ, ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ


Recommended Posts

Ευχαριστώ πολύ pashalitsa.

 

Στην ουσία στο 25ωρο , έχουν από όλα... απλά , από μία φορά σε αντίθεση με τους υπόλοιπους που έχουν κάποια δεύτερα μαθήματα διπλές ωρες ή μελέτη .

Δεν είναι και κακό!!

Να κάθονται :-Pεως τις 14 30 μόνο και μόνο για πρόσθετες ώρες στα δεύτερα μαθήματα επειδή υπάρχουν δίδακτρα δεν είναι και τόσο ουσιαστικό.

 

Άλλα, αυτό που δεν κατάλαβα είναι ότι έχουν πάρει τις ώρες από την περιβαλ. μελέτη για να τις δώσουν μαζί με της ελεύθερης ζώνης στα Γερμανικά και πληροφορική.

Η περιβαλ. μελέτη δεν είναι στα βασικά μαθήματα?

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Μέχρι ποια ώρα είναι αυτό το πρόγραμμα? Θέλω να πω, είναι μέχρι τις 3-4, μεσολαβεί χρόνος για φαγητό ή είναι μέχρι τις 2.00?

Επίσης, αν κατάλαβα καλά έχει μόνο δύο ώρες φυσική αγωγή (1 κολύμβηση και 1 γυμναστική). Αν είναι έτσι, εκεί μου φαίνεται λίγο φτωχό. Τα καλλιτεχνικά (+θέατρο, +μουσική), μου φαίνονται μία χαρά.

 

Το πρόγραμμα αυτό είναι το βασικό, μέχρι τις 1.00μμ. Δε μεσολαβεί ούτε χρόνος για φαγητό ούτε τίποτα. Από εκεί και πέρα μπορείς να πάρεις με επιλογή δραστηριοτήτων τη ζώνη 1-3 με έξτρα χρέωση για κάθε δραστηριότητα, ανάλογα πόσες φορές την κάνεις κλπ. Και ναι, κι εμένα μου φάνηκε λίγο φτωχό στο θέμα του αθλητισμού και μάλιστα το είπα στον υπεύθυνο αθλητικών δραστηριοτήτων από την ώρα που μας έδειχναν τις αθλητικές εγκαταστάσεις. Μου είπε ότι δεν τους επιτρέπει το υπ. παιδείας να πάρουν άλλη ώρα για τη γυμναστική γιατί ήδη έχουν πάρει για άλλα μαθήματα τις μέγιστες επιπλέον ώρες που μπορούν να πάρουν. Δεν το κατάλαβα καλά αυτό για να είμαι ειλικρινής... Το κάθε ιδ. σχολείο δεν έχει δικαίωμα να φτιάξει το δικό του πρόγραμμα;;; Τέλος πάντων, συμφωνώ ότι μια ώρα παραπάνω φυσική αγωγή θα ήταν σημαντική, τουλάχιστον για το δικό μου παιδί...

Link to comment
Share on other sites

Το κάθε ιδ. σχολείο δεν έχει δικαίωμα να φτιάξει το δικό του πρόγραμμα;;; Τέλος πάντων, συμφωνώ ότι μια ώρα παραπάνω φυσική αγωγή θα ήταν σημαντική, τουλάχιστον για το δικό μου παιδί...

 

Ξέρω σίγουρα ότι παίρνουν άδεια από το Υπουργείο Παιδείας για τις παραπάνω ώρες. Δεν ξέρω όμως αν υπάρχει περιορισμός. Υπάρχει βέβαια κάποιος περιορισμός εκ των πραγμάτων. Αν πχ. μέχρι τη 1.00 πρέπει να κάνουν το πρόγραμμα του υπουργείου, τότε δικαιολογημένα περισσεύουν συγκεκριμένες ώρες που το κάθε σχολείο τις διαθέτει όπως κρίνει σκόπιμο. Άλλωστε τα περισσότερα ιδιωτικά σχολεία κάνουν τα αθλήματα έξτρα το απόγευμα, με επιπλέον ώρες και επιπλέον χρέωση. Απλά νόμιζα ότι οι υποχρεωτικές ώρες της γυμναστικής από το Υπουργείο είναι 3-4. Άλλωστε, αν μέχρι τις 12.30 το υπουργείο έχει καθορισμένο πρόγραμμα, με μισή ώρα παραπάνω την ημέρα τι να πρωτοπρολάβουν να βάλουν?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως θα το χαρακτήριζα πολύ πιεστικό! 2 μόνο διαλείμματα στην 1η δημοτικού? Και δε μπορείς να πεις ότι σπάει το πρόγραμμα με τις δραστηριότητες γιατί κι εμάς που τις κάνουν η δικιά μου τουλάχιστον τις θεωρεί μέρος του προγράμματος. Πάλι πρέπει να πειθαρχήσει και να κάνει συγκεκριμένα πράγματα (έτσι τουλάχιστον το βλέπει η δικιά μου) και δεν αρέσουν και σε όλα τα παιδιά οι συγκεκριμένες δραστηριότητες. Η δικιά μου μου έχει πει ότι περιμένουν πώς και πώς το διάλειμμα και ότι τους φαίνεται και λίγο. Πολλές φορές δεν πάει τουαλέτα στο διάλειμμα για να μη χάσει από το παιχνίδι. Πραγματικά δε μπορώ να καταλάβω προς τι τέτοια πίεση ...

 

Ναι, να σου εξηγήσω ότι για να κάνουν την άλλη δραστηριότητα πρέπει να αλλάξουν αίθουσα, που σημαίνει μια μικρή...πορεία μέσα στο σχολείο καθώς η αίθουσα καλλιτεχνικών ή υπολογιστών είναι αρκετά μακριά από την τάξη τους, οπότε αυτόν τον θεωρούν χρόνο ανάπαυλας ας τον πούμε κατάλαβες? Δεν είναι επισήμως διάλειμμα, το πρόγραμμα είναι σχετικά μικρό και δε θέλουν να χάνεται χρόνος. Η φιλοσοφία τους είναι ότι επειδή το παιδί είναι μικρό, να πάει νωρίς στο σπίτι να ξεκουραστεί αν θέλει... Αυτό ως την γ δημ. όπου αρχίζει και η καθημερινή διδασκαλία των Αγγλικών, άλλες 5 ώρες τη βδομάδα, συν τα δευτερεύοντα που μπαίνουν, οπότε το βασικό πρόγραμμα είναι ως τις 3 από εκεί και ως το τέλος του δημοτικού, δεν ξέρω πόσα διαλείμματα θα κάνουν τότε. Και ενώ φυσικά και χρειάζεται προσοχή στα άλλα μαθήματα που λέμε, η μικρή δε μου διαμαρτύρεται ότι κουράζεται... Όμως ναι, το διάλειμμα της φαίνεται μικρό και πρέπει να αποφασίσει αν θα προλάβει να φάει ή να παίξει και αυτό τη στενοχωρεί κάπως... Μόνο η φυσική δραστηριότητα την κουράζει πολύ, όταν έχει κολύμβηση ας πούμε, η τη Δευτέρα που έχει φυσική αγωγή στο σχολείο και το απόγευμα έχει και μπαλέτο, συνήθως είναι πτώμα μετά...

 

Εγώ πάντως βγάζω το καπέλο στη μεθοδικότητα του σχολείου σε όλα τα επίπεδα αλλά γενικά, σα σχολείο, όχι, δεν το λες ελαστικό με καμιά έννοια...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως θα το χαρακτήριζα πολύ πιεστικό! 2 μόνο διαλείμματα στην 1η δημοτικού? Και δε μπορείς να πεις ότι σπάει το πρόγραμμα με τις δραστηριότητες γιατί κι εμάς που τις κάνουν η δικιά μου τουλάχιστον τις θεωρεί μέρος του προγράμματος. Πάλι πρέπει να πειθαρχήσει και να κάνει συγκεκριμένα πράγματα (έτσι τουλάχιστον το βλέπει η δικιά μου) και δεν αρέσουν και σε όλα τα παιδιά οι συγκεκριμένες δραστηριότητες. Η δικιά μου μου έχει πει ότι περιμένουν πώς και πώς το διάλειμμα και ότι τους φαίνεται και λίγο. Πολλές φορές δεν πάει τουαλέτα στο διάλειμμα για να μη χάσει από το παιχνίδι. Πραγματικά δε μπορώ να καταλάβω προς τι τέτοια πίεση ...

 

 

Εσείς πόσα διαλείμματα κάνετε? Γιατί την Κυριακή μιλούσα με μια κυρία σε ένα παιδικό πάρτυ και μου είπε ότι όσες έχει ρωτήσει από ιδιωτικά σχολεία της έχουν πει ότι κάνουν μόνο δυο διαλείμματα. Δεν ήξερα τί να της πω, μόνο για το δικό μας σχολείο ξέρω...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Εντωμεταξύ εμείς μπήκαμε κανονικά σε λατινική γραφή, τώρα διδάσκονται τα γράμματα με τον ήχο τους και κάνουν λεπτομερείς ασκήσεις προφοράς. Σιγά σιγά γράφουν και λέξεις που μέχρι τώρα απλά τις έχουν κάνει πολλές φορές προφορικά. Έτσι συνδυάζουν τώρα τον ήχο των γραμμάτων μιας λέξης με την αποτύπωσή τους σε λατινική καλλιγραφική γραφή. Έχω γελάσει πολύ με τις ιστορίες που τους λένε για να τα κάνουν να μάθουν την καλλιγραφία... Μια αστεία περιγραφή για το «ο» είναι να μου λέει «ανεβαίνει το δρομάκι, δεν του αρέσει, κατεβαίνει το δρομάκι, στρίβει και χορεύει μακαρένα». Χαχαχαχα!:mrgreen: Που τα βρίσκουν ήθελα να ήξερα!:-P

 

Α, κοίταξε, Βέρα, το κάθε σχολείο έχει και το δικό του σύστημα... Εμείς μπορεί να μπήκαμε εδώ και αρκετές μέρες σε τρίτο τεύχος Γερμανικών [σημειώνω ότι δεν υπάρχουν φωτοτυπίες και φυλλάδια όμως στο σχολείο, μόνο βιβλιοτετράδιο, τετράδιο καλλιγραφίας και πρόχειρο τετράδιο] αλλά στα μαθηματικά ας πούμε δεν έχουμε πάει ακόμα πάνω από το δέκα. Επιμένουν πάρα πολύ μέχρι τη δεκάδα σε πρόσθεση και αφαίρεση. Τώρα εξετάζουν την αντιθεση των δυο πράξεων και πώς όταν μας λείπε ας πούμε ο ένας προσθετέος και γνωρίζω το άθροισμα θα κάνω αφαίρεση για να βρω τον αλλον... Επίσης τα προβλήματα πέφτουν βροχή με διάφορες διατυπώσεις και με προσθαφαίρεση ως τη δεκάδα. Εμένα μου αρέσει που επιμένουν έτσι. Εξάλλου μας περιμένει πολλή δουλειά ακόμα... Είμαστε στο τέλος του γ τεύχους μαθηματικών και ως το τέλος της χρονιάς έχουμε να βγάλουμε άλλα δυο, συν του οργανισμού που δεν έρχεται συχνά στο σπίτι και δεν τα κάνουν πάντα με τη σειρά του βιβλίου...

 

ΟΚ, τώρα έχει στριμωχτεί που έχει γράψιμο και στα γερμανικά και παραπάνω σελίδες για το σπίτι για εργασίες γενικά [από μια σε κάθε μάθημα τώρα έχουμε συνήθως δυο] αλλά τί να γίνει... Ευτυχώς δεν έχουμε κάθε μέρα ανάγνωση και ορθογραφία...

 

Κάποια κοπέλα με ρώτησε για τη Μελέτη Περιβάλλοντος, ε, αυτό το βιβλίο το πήραμε στην αρχή της χρονιάς αλλά δεν το ξαναείδα ποτέ... Καλά που μου το θύμησες να ρωτήσω...

Link to comment
Share on other sites

Εντωμεταξύ εμείς μπήκαμε κανονικά σε λατινική γραφή, τώρα διδάσκονται τα γράμματα με τον ήχο τους και κάνουν λεπτομερείς ασκήσεις προφοράς. Σιγά σιγά γράφουν και λέξεις που μέχρι τώρα απλά τις έχουν κάνει πολλές φορές προφορικά. Έτσι συνδυάζουν τώρα τον ήχο των γραμμάτων μιας λέξης με την αποτύπωσή τους σε λατινική καλλιγραφική γραφή. Έχω γελάσει πολύ με τις ιστορίες που τους λένε για να τα κάνουν να μάθουν την καλλιγραφία... Μια αστεία περιγραφή για το «ο» είναι να μου λέει «ανεβαίνει το δρομάκι, δεν του αρέσει, κατεβαίνει το δρομάκι, στρίβει και χορεύει μακαρένα». Χαχαχαχα!:mrgreen: Που τα βρίσκουν ήθελα να ήξερα!:-P

 

Α, κοίταξε, Βέρα, το κάθε σχολείο έχει και το δικό του σύστημα... Εμείς μπορεί να μπήκαμε εδώ και αρκετές μέρες σε τρίτο τεύχος Γερμανικών [σημειώνω ότι δεν υπάρχουν φωτοτυπίες και φυλλάδια όμως στο σχολείο, μόνο βιβλιοτετράδιο, τετράδιο καλλιγραφίας και πρόχειρο τετράδιο] αλλά στα μαθηματικά ας πούμε δεν έχουμε πάει ακόμα πάνω από το δέκα. Επιμένουν πάρα πολύ μέχρι τη δεκάδα σε πρόσθεση και αφαίρεση. Τώρα εξετάζουν την αντιθεση των δυο πράξεων και πώς όταν μας λείπε ας πούμε ο ένας προσθετέος και γνωρίζω το άθροισμα θα κάνω αφαίρεση για να βρω τον αλλον... Επίσης τα προβλήματα πέφτουν βροχή με διάφορες διατυπώσεις και με προσθαφαίρεση ως τη δεκάδα. Εμένα μου αρέσει που επιμένουν έτσι. Εξάλλου μας περιμένει πολλή δουλειά ακόμα... Είμαστε στο τέλος του γ τεύχους μαθηματικών και ως το τέλος της χρονιάς έχουμε να βγάλουμε άλλα δυο, συν του οργανισμού που δεν έρχεται συχνά στο σπίτι και δεν τα κάνουν πάντα με τη σειρά του βιβλίου...

 

ΟΚ, τώρα έχει στριμωχτεί που έχει γράψιμο και στα γερμανικά και παραπάνω σελίδες για το σπίτι για εργασίες γενικά [από μια σε κάθε μάθημα τώρα έχουμε συνήθως δυο] αλλά τί να γίνει... Ευτυχώς δεν έχουμε κάθε μέρα ανάγνωση και ορθογραφία...

 

Κάποια κοπέλα με ρώτησε για τη Μελέτη Περιβάλλοντος, ε, αυτό το βιβλίο το πήραμε στην αρχή της χρονιάς αλλά δεν το ξαναείδα ποτέ... Καλά που μου το θύμησες να ρωτήσω...

 

 

Ναι το κάθε σχολείο έχει το δικό του σύστημα ... απλά θεωρώ ότι η ελληνογερμανική είναι πιο πιεστική από την Εράσμειο και δε βρίσκω το λόγο σε αυτές τις μικρές ηλικίες. Εμάς στα μαθηματικά είναι όντως πιο μπροστά από εσάς. Γλώσσα έχουμε τελειώσει σχεδόν. Γερμανικά κάνουν καλλιγραφική γραφή κι εμάς (έχουν κάνει τα α,ο,ι,h,m,l).

 

Δεν έχουν όμως πολλή δουλειά στο σπίτι. Λίγη θα τη χαρακτήριζα. Και νομίζω έχουν πιο πολλή ώρα διάλειμμα. Μπορεί να είναι και σ' εμάς 2 τι να πω ... αλλά έχουν σίγουρα ένα μεγάλο που τρώει και παίζει (πρέπει να είναι γύρω στη μισή ώρα). Θα τη ρωτήσω για σίγουρα...

 

Το βιβλίο της μελέτης ούτε εγώ το έχω ξαναδεί!

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites

Ναι το κάθε σχολείο έχει το δικό του σύστημα ... απλά θεωρώ ότι η ελληνογερμανική είναι πιο πιεστική από την Εράσμειο και δε βρίσκω το λόγο σε αυτές τις μικρές ηλικίες. Εμάς στα μαθηματικά είναι όντως πιο μπροστά από εσάς. Γλώσσα έχουμε τελειώσει σχεδόν. Γερμανικά κάνουν καλλιγραφική γραφή κι εμάς (έχουν κάνει τα α,ο,ι,h,m,l).

 

Δεν έχουν όμως πολλή δουλειά στο σπίτι. Λίγη θα τη χαρακτήριζα. Και νομίζω έχουν πιο πολλή ώρα διάλειμμα. Μπορεί να είναι και σ' εμάς 2 τι να πω ... αλλά έχουν σίγουρα ένα μεγάλο που τρώει και παίζει (πρέπει να είναι γύρω στη μισή ώρα). Θα τη ρωτήσω για σίγουρα...

 

Το βιβλίο της μελέτης ούτε εγώ το έχω ξαναδεί!

 

Αμάν! Τί εννοείς ότι Γλώσσα έχετε σχεδόν τελειώσει; Να είδες, εμείς μόλις τελειώσαμε τα αυ και ευ. Δεν πάνε παρακάτω αν δεν κάνουν τις ανάλογες ασκήσεις εμπέδωσης. Δηλαδή γίνεται δουλειά στο σχολείο στον πίνακα, σε τετράδιο εργασιών, συν τις ασκήσεις εμπέδωσης για σπίτι. Περνάνε κάποιες μέρες ειδικά στη Γλώσσα μόνο με ασκήσεις εμπέδωσης στο σπίτι γιατί στο σχολείο δούλεψαν μόνο στο διαδραστικό πίνακα και τα τετράδια... Εγώ χαίρομαι που δεν τρέχουν. Στα Γερμανικά πάνω κάτω κι εμείς έχουμε κάνει καμιά δεκαριά γράμματα και συνεχίζουμε...

 

Όταν λες ότι είναι πιο πιεστική η Αγωγή τί εννοείς; Τη δουλειά για το σπίτι; Τί να σου πω, ναι έχει αρκετή δουλειά για το σπίτι αλλά ίσως να με κουράζει το θέμα γιατί η μικρή ΑΡΓΕΙ στο ρυθμό της και η δασκάλα προβληματίζεται... Το παιδί έχει βελτιωθεί πολύ σε σχέση με πριν τα Χριστούγεννα ας πούμε αλλά και αυτοί τώρα τους σπρώχνουν πιο έντονα να κάνουν γρήγορα... Τελείωσαν το πρώτο λογοτεχνικό, έχουμε άλλο ένα ως το τέλος της χρονιάς και παράλληλα άρχισαν ομαδικές επισκέψεις στη βιβλιοθήκη για δανεισμό βιβλίων πάνω στα οποία θα κάνουν κάτι μικροεργασίες νομίζω σε ατομικό επίπεδο...

Link to comment
Share on other sites

pashalitsa,

 

εάν σου είναι εύκολο να μου πεις, μιας και μόνο εσύ έχεις στην ΕΑ παιδάκι,

είσαι ευχαριστημένη συνολικά έως τώρα?

Και συγκεκριμένα γιατί τα γενικά τα ξέρω:

1. Από τις δασκάλες στο σύνολο είσαι ευχαριστημένη τόσο από το μάθημα αλλά και στην συμπεριφορά τους προς τα παιδιά?

2.Τι αρνητικό έχεις δει που πιθανόν να σε προβληματίζει?Ακόμη και από άλλους γονείς, έχεις ακούσει κάτι? Για αντιπαιδαγωγική πιεστική συμπεριφορά θέλω να πω κλπ.Τι εννοούν όσοι το αναφέρουν? Δεν καταλαβαίνω . (με πμ , εάν δεν θέλεις εδώ,,,).

3.Οι σχέσεις των παιδιών μεταξύ τους είναι καλές μιας και δουλεύουν και ομαδικά?Θέλω να πω το σχολείο αφήνει περιθώρια για εντάσεις ή πάντα ελέγχουν την κατάσταση?Το σχολείο δείχνει να ανταποκρίνεται εάν τους ενημερώσεις για κάποιο συμβάν ή δεν θα κάνουν τίποτα?

 

Εαν βρεις χρόνο και μπορείς, πολύ συνοπτικά φυσικά ,πες μου εάν έχεις κάποιο σχόλιο .Νομίζω ότι κατάλαβες τι ψάχνω μιας και είμαι στην τελική πλέον ευθεία.

 

Σε ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Αμάν! Τί εννοείς ότι Γλώσσα έχετε σχεδόν τελειώσει; Να είδες, εμείς μόλις τελειώσαμε τα αυ και ευ. Δεν πάνε παρακάτω αν δεν κάνουν τις ανάλογες ασκήσεις εμπέδωσης. Δηλαδή γίνεται δουλειά στο σχολείο στον πίνακα, σε τετράδιο εργασιών, συν τις ασκήσεις εμπέδωσης για σπίτι. Περνάνε κάποιες μέρες ειδικά στη Γλώσσα μόνο με ασκήσεις εμπέδωσης στο σπίτι γιατί στο σχολείο δούλεψαν μόνο στο διαδραστικό πίνακα και τα τετράδια... Εγώ χαίρομαι που δεν τρέχουν. Στα Γερμανικά πάνω κάτω κι εμείς έχουμε κάνει καμιά δεκαριά γράμματα και συνεχίζουμε...

 

Όταν λες ότι είναι πιο πιεστική η Αγωγή τί εννοείς; Τη δουλειά για το σπίτι; Τί να σου πω, ναι έχει αρκετή δουλειά για το σπίτι αλλά ίσως να με κουράζει το θέμα γιατί η μικρή ΑΡΓΕΙ στο ρυθμό της και η δασκάλα προβληματίζεται... Το παιδί έχει βελτιωθεί πολύ σε σχέση με πριν τα Χριστούγεννα ας πούμε αλλά και αυτοί τώρα τους σπρώχνουν πιο έντονα να κάνουν γρήγορα... Τελείωσαν το πρώτο λογοτεχνικό, έχουμε άλλο ένα ως το τέλος της χρονιάς και παράλληλα άρχισαν ομαδικές επισκέψεις στη βιβλιοθήκη για δανεισμό βιβλίων πάνω στα οποία θα κάνουν κάτι μικροεργασίες νομίζω σε ατομικό επίπεδο...

 

 

Βασικά φόρτσαραν πολύ μετά τα Χριστούγεννα και έχουμε τελειώσει την ύλη από το Φεβρουάριο. Τώρα κάνουν επαναλήψεις. Σε κάποια φάση τους πήγαν θεωρώ πολύ γρήγορα. Τα είχαν λίγο παίξει. Κάθε 2 μέρες έκαναν και παρακάτω. Αλλά τώρα κάνουν επανάληψη, έχουν γράψει και μικρές εκθεσούλες οπότε νομίζω τα εμπεδώνουν. Κοίτα, δεν έχω άποψη για την ΕΑ γιατί δεν έχω τη μικρή εγώ εκεί. Απλά ακούγεται ότι είναι πιεστικό σχολείο και κάποιες μαμάδες που τα πήραν τα παιδιά τους από εκεί λένε διάφορα για πίεση και για μη καλή συμπεριφορά των δασκάλων (δλδ ότι αν δεν είσαι καλός εκεί την πάτησες, κάπως έτσι). Πάντως επιφυλάσσομαι γιατί δεν το ξέρω από πρώτο χέρι ... οπότε δε μπορώ να έχω και άποψη. Αυτό που μπορώ σίγουρα να πω είναι ότι ο ρυθμός της Ερασμείου μου αρέσει. Θεωρώ ότι βάζουν όση δουλειά πρέπει στο σπίτι και πάνε με καλό ρυθμό.

 

Η δική μου πάντως έχει κάνει κοιλιά τώρα. Δηλαδή τη βλέπω ότι έχει αρχίσει και κουράζεται ... κι επειδή δε θέλω να την πιέσω έχουμε αρχίσει και κάνουμε και τα λαθάκια μας. Θεωρώ όμως ότι θα το ξεπεράσει ... τι να πω ...

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Βασικά φόρτσαραν πολύ μετά τα Χριστούγεννα και έχουμε τελειώσει την ύλη από το Φεβρουάριο. Τώρα κάνουν επαναλήψεις. Σε κάποια φάση τους πήγαν θεωρώ πολύ γρήγορα. Τα είχαν λίγο παίξει. Κάθε 2 μέρες έκαναν και παρακάτω. Αλλά τώρα κάνουν επανάληψη, έχουν γράψει και μικρές εκθεσούλες οπότε νομίζω τα εμπεδώνουν. Κοίτα, δεν έχω άποψη για την ΕΑ γιατί δεν έχω τη μικρή εγώ εκεί. Απλά ακούγεται ότι είναι πιεστικό σχολείο και κάποιες μαμάδες που τα πήραν τα παιδιά τους από εκεί λένε διάφορα για πίεση και για μη καλή συμπεριφορά των δασκάλων (δλδ ότι αν δεν είσαι καλός εκεί την πάτησες, κάπως έτσι). Πάντως επιφυλάσσομαι γιατί δεν το ξέρω από πρώτο χέρι ... οπότε δε μπορώ να έχω και άποψη. Αυτό που μπορώ σίγουρα να πω είναι ότι ο ρυθμός της Ερασμείου μου αρέσει. Θεωρώ ότι βάζουν όση δουλειά πρέπει στο σπίτι και πάνε με καλό ρυθμό.

 

Η δική μου πάντως έχει κάνει κοιλιά τώρα. Δηλαδή τη βλέπω ότι έχει αρχίσει και κουράζεται ... κι επειδή δε θέλω να την πιέσω έχουμε αρχίσει και κάνουμε και τα λαθάκια μας. Θεωρώ όμως ότι θα το ξεπεράσει ... τι να πω ...

 

Ε, είδες, εμένα μου φαίνεται της Ερασμείου το στυλ κουραστικό... Το να πηγαίνεις την ύλη αργά και να φορτσάρεις με ασκήσεις εμπέδωσης μπορεί να έχει πολλή δουλειά αλλά μου φαίνεται σωστό. Το να έχεις τελειώσει την ύλη πάλι από το Φλεβάρη δε μου φαίνεται και τόσο σωστό. Καλά η δικιά μου θα τα είχε παίξει εντελώς. Τώρα είναι στις εκθλίψεις κλπ στη γλώσσα. Ναι, άρχισαν και εμάς ένα τετράδιο-βιβλίο πρώτης γραπτής έκφρασης, αλλά και εδώ βλέπω φοβερό σύστημα. Ξεκινάνε από το να δομούν απλές προτάσεις με υποκείμενο και ρήμα, βλέποντας εικόνες. Τώρα τις μεγαλώνουν βάζοντας αντικείμενο και μετά θα τις στολίσουν με επίθετα. Δε θα ήθελα μια μέρα να έρθει ξαφνικά και να μου πει ότι έχω να γράψω πως πέρασα το Σαβατοκύριακο πχ χωρίς να έχει διδαχθεί σταδιακά και σε βάθος τη δομή της πρότασης, τα στοιχεία της περιγραφής, την παράγραφο κλπ. Στα μαθηματικά βλέπω δε βιάζονται. Αυτή τη βδομάδα θα παραδώσει πρόσθεση με πάτημα στη δεκάδα και άθροισμα πάνω από δέκα. Έκαναν επαναληπτικά τεστ την περασμένη βδομάδα για να δουν που βρίσκεται η τάξη και έδωσε και την βδομάδα που μας πέρασε καιρό σε κάποια παιδιά να εμπεδώσουν.

 

Εξάλλου έχουν και άλλες ασχολίες, αυτή τη βδομάδα έφτιαξαν στο χώρο του νηπιαγωγείου βιολογικό λαχανόκηπο, [γιατί στο δημοτικό χωματάκι δεν υπάρχει, τα έχουν τσιμεντάρει όλα] άρχισε ο δανεισμός βιβλίων από τη βιβλιοθήκη με καρτέλα εργασίας που θα πρέπει να επιστρέψουν μαζί με το βιβλίο, στη μουσική μου έφερε το πρώτο πεντάγραμμο με μελωδία μερικών νοτών γραμμένες με το χέρι της και το τραγούδι στο οποιο αναφέρεται και είναι για να χελιδόνα, έχουν να κατασκευάσουν και μια χελιδόνα μέχρι την Παρασκευή, [να δω που θα βρω καλάμι η μπαμπού να τη δέσω, τέλος πάντων], μαθαίνουν και λίγο φλογέρα, φτιάξαμε λουλούδια και λαγούς να στολίσουμε την τάξη, πήγαν εκδρομή στο Λάχανα και Χάχανα, άρχισαν να προετοιμάζουν την καλοκαιρινή γιορτή στο μάθημα της θεατρικής αγωγής, παλεύει να τελειώσει το πορτρέτο της πάνω σε τελάρο στα καλλιτεχνικά, :cool:ένας οργασμός και μια ποικιλία που εμένα μου αρέσει πολύ και στο παιδί το ίδιο...

 

 

Το ότι το σχολείο είναι πιεστικό το έχω ακούσει και εγώ. Στου Κωστέα όταν είπα σε μαμάδες ότι θα την πάω στην Αγωγή με κοίταξαν παράξενα και με ρώτησαν αν είμαι σίγουρη ότι το παιδί θα αντέξει και τέτοια... Ότι παθαίνουν πονόκοιλους τα παιδιά, διάφορα... Τί να πω, τίποτα δεν αποκλείω, θα δείξει... Θεωρώ ότι και τα δυο ελληνογερμανικά σχολεία είναι πιεστικά, τώρα το ποιο είναι το πιο πιεστικό δεν το ξέρω. Η λέξη πίεση βέβαια είναι σχετική. Υπάρχει η πίεση που σε ωθεί να πας όλο και ψηλότερα και υπάρχει και η πίεση που σε πνίγει και δε σε αφήνει να λειτουργήσεις. Προς το παρόν εγώ βλέπω την πρώτη. Εις γνώσιν μου την πήγα εκεί, είπα ας κολυμπήσει στα βαθιά και αν αντέξει άντεξε, αλλιώς υπάρχει πάντα και ένα υπέροχο δημόσιο που έχουμε στη γειτονιά, σε υπέροχο καταπράσινο περιβάλλον, που μαθαίνω από όλους εδώ στην περιοχή πόσο καλή δουλειά κάνει το προσωπικό του που είναι μόνιμο και κάνει συγκροτημένη και συστηματική δουλειά. Για την ώρα καλά είμαστε εκεί που είμαστε αλλά είναι μόνο η αρχή. Το βλέπω πάντως, το διαισθάνομαι ότι το σχολείο έχει απαιτήσεις. Εξαλλου στο λενε εξαρχής, δεν το κρύβουν, σου λένε, έχουμε απαιτητικό πρόγραμμα, παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες δεν μπορούν να ακολουθήσουν. Ορθά κοφτά. Καλώς ή κακώς σου λένε την αλήθεια πριν γραφτείς και ξέρεις τί να περιμένεις... Και το έμβλημά τους Αιέν Αριστεύειν, με μια δάδα αναμένη, δεν είναι τυχαίο...

 

Τη μικρή την έχει πιάσει η άνοιξη, δεν ξέρω και είναι αφηρημένη μου είπε η δασκάλα και χαζεύει... Είχε πλάκα που με έπιασε ένα πρωί και μου πήρε την άδεια να τη στριμώξει ή όχι επειδή χαζεύει... Της είπα να κάνει ό,τι θα έκανε αν ήταν στο δημόσιο και να μη με ξαναρωτήσει! Σιγά μην τη βάλουμε και στη γυάλα!!! Όσο για λάθη, ε, άμα δεν ξεχάσουμε έναν τόνο, άμα δεν αφήσουμε κάτι μισοσβησμένο, άμα τέλος πάντων δεν έχουμε λίγο από το μελανάκι της κυρίας πάνω μας δεν ησυχάζουμε :mrgreen:. Στο τσακίρ κέφι μπορεί να σου κάνει μια άσκηση με 15 ίδια πράγματα τα 13 σωστά και τα δυο τρία τελευταία λάθος όλα στη σειρά... Ρωτάω τη δασκάλα, μου λέει ότι κάπου ταξίδευε στο τέλος της άσκησης... Ήμαρτον Θεέ μου...:shock::?

 

Βασικά η δική μου έχει μια τελειομανία συνδυασμένη με μια περίεργη αγχωτική ανασφάλεια. Μου το είπε η καθηγήτρια των Γερμανικών την οποία σέβομαι απεριόριστα πραγματικά. Η γυναίκα μου τόνισε ότι είναι πραγματικά ενθουσιασμένη με την έναρξη που έχει κάνει στα Γερμανικά το παιδί, ότι είναι υπέροχη καλλιγράφος αλλά αυτή η αγχωτική ανασφάλεια την κρατάει πίσω, θέλει ενθάρρυνση για να της πει η μικρή κάτι που τελικά το βλέπει η δασκάλα ότι το ξέρει και το κατέχει. Δε μου αρέσει καθόλου αυτό, μου θυμίζει τον εαυτό μου, είναι ένα στοιχείο που σε κάνει να αποδίδεις λιγότερο από όσο αξίζεις... Αυτό το να φοβάσαι ότι αυτό που θες να πεις δεν είναι σωστό... Ή να κολλάει το μυαλό σου από το άγχος... Πρέπει να τη βοηθήσουμε να το ξεπεράσει αυτό, είναι ένας φοβερά ανασταλτικός παράγοντας, το έχω βιώσει τόσο πολύ...:roll:

 

Α, τα διαλείμματα είναι δυο, το ένα δεκάλεπτο και το άλλο δεκαπεντάλεπτο. Όσο για τη μελέτη Περιβάλλοντος, άφαντη:roll: κάνουν όμως Περιβαλλοντική Αγωγή με δικό τους βιβλίο. Έχουν κάνει τη διάκριση φυσικού και τεχνητού περιβάλλοντος και τώρα νομίζω ασχολούνται με το αγρόκτημα, δεν έρχεται και ποτέ στο σπίτι αυτό το βιβλίο, τα κάνουν στο σχολείο όλα.

Link to comment
Share on other sites

pashalitsa,

 

εάν σου είναι εύκολο να μου πεις, μιας και μόνο εσύ έχεις στην ΕΑ παιδάκι,

είσαι ευχαριστημένη συνολικά έως τώρα?

Και συγκεκριμένα γιατί τα γενικά τα ξέρω:

1. Από τις δασκάλες στο σύνολο είσαι ευχαριστημένη τόσο από το μάθημα αλλά και στην συμπεριφορά τους προς τα παιδιά?

2.Τι αρνητικό έχεις δει που πιθανόν να σε προβληματίζει?Ακόμη και από άλλους γονείς, έχεις ακούσει κάτι? Για αντιπαιδαγωγική πιεστική συμπεριφορά θέλω να πω κλπ.Τι εννοούν όσοι το αναφέρουν? Δεν καταλαβαίνω . (με πμ , εάν δεν θέλεις εδώ,,,).

3.Οι σχέσεις των παιδιών μεταξύ τους είναι καλές μιας και δουλεύουν και ομαδικά?Θέλω να πω το σχολείο αφήνει περιθώρια για εντάσεις ή πάντα ελέγχουν την κατάσταση?Το σχολείο δείχνει να ανταποκρίνεται εάν τους ενημερώσεις για κάποιο συμβάν ή δεν θα κάνουν τίποτα?

 

Εαν βρεις χρόνο και μπορείς, πολύ συνοπτικά φυσικά ,πες μου εάν έχεις κάποιο σχόλιο .Νομίζω ότι κατάλαβες τι ψάχνω μιας και είμαι στην τελική πλέον ευθεία.

 

Σε ευχαριστώ

 

Τώρα είδα το μήνυμά σου, συγνώμη για την καθυστέρηση.

 

Από τις δασκάλες είμαι ευχαριστημένη γενικά. Δε μου άρεσε καθόλου που στην αρχή της χρονιάς μπήκε στην τάξη η βασική δασκάλα και ρώτησε ποιο παιδάκι ξέρει να γράφει και να διαβάζει, το θεώρησα εντελώς αντιπαιδαγωγικό! Άλλα κρούσματα όμως δεν είχαμε. Από τους δασκάλους στους διάφορους τομείς είμαι πραγματικά ευχαριστημένη. Τη δουλειά που γίνεται τη βλέπω στο παιδί και έχω ενθουσιαστεί. Ακόμα και εκεί που έχουμε πρόβλημα, στον κινητικό τομέα, ενδιαφέρθηκαν, μου σύστησαν τί να κάνω, γενικά όταν τους θέσεις ένα θέμα δεν κοιτάζουν να σε ξεφορτωθούν ευγενικά, θα σε πάρουν και θα σε ενημερώσουν οπωσδήποτε. Αν κάτι δεν πάει καλά με το παιδί θα σε πάρουν τηλέφωνο αμέσως.

 

Το αρνητικό που έχω δει είναι ότι οι γονείς δεν έχουμε καμιά επικοινωνία μεταξύ μας και καταλαβαίνω ότι αυτό είναι κάτι που δεν ενθαρρύνει το σχολείο. Αυτό, σε συνδυασμό με τα λίγα και μικρά διαλείμματα, δεν ενθαρρύνει τη δημιουργία φιλιών ανάμεσα στα παιδιά. Βέβαια είναι στο χέρι μας να πάρουμε και κάποιες πρωτοβουλίες φανταζομαι...

 

Επίσης, με ενοχλεί που έχουν κάποιες καθημερινές αρκετή δουλειά ενώ το Σαββατοκύριακο που υπάρχει περισσότερος χρόνος είναι πιο χαλαρό. Αν το παιδί είναι σβέλτο δεν υπάρχει πρόβλημα. Αν έχει αργό ρυθμό και έχει και δραστηριότητες το απόγευμα, είναι λίγο δύσκολα τα πράγματα. Στην αρχή της χρονιάς μας είπαν ότι δε θέλουν τα παιδιά να διαβάζουν πάνω από μια ώρα. ΟΚ, η δική μου διαβάζει δυο αλλά το ξέρουμε ότι είναι αργή.

 

Όσον αφορά τις εντάσεις, το σχολείο ελέγχει πολύ την κατάσταση, δεν ξέρω αν σου φαίνεται καλό αυτό ή όχι, αλλά η μικρή μου [που είναι αρνί δεν το συζητώ] μου λέει ότι έχουν γίνει επανειλημμένες και αυστηρές συστάσεις σε παιδιά που δημιουργούν προβλήματα με τη συμπεριφορά τους, έχουν και έναν υποδιευθυντή με μια επιβλητική λίγο... μπαμπουλοπληθωρική φιγούρα :-) να τους κάνει λιγάκι τον μπαμπούλα, γενικά δεν επιτρέπουν συμπεριφορές που ξεφεύγουν, επεμβαίνουν, τους καθιστούν σαφές ότι δεν επιτρέπονται κάποια πράγματα στο σχολείο. Για ένα παιδί που δημιουργεί προβλήματα στην τάξη της μικρής συζητάνε αλλαγή τμήματος, φαντάζομαι ότι αν δεν πιάσει ούτε αυτό ίσως να αποβληθεί.

 

Μας έστειλαν επίσης αυστηρό σημείωμα στην αρχή της χρονιάς ότι δεν επιτρέπεται να φέρνουν στο σχολείο κινητά, παιχνίδια, τάπες και άλλες χαζομαρούλες [έγραφε πολλά αλλά δεν τα θυμάμαι]. Μόνο αυτοκόλλητα τους επιτρέπουν. Κατά τη γνώμη μου καλά κάνουν.

 

Εγώ αντιπαιδαγωγική τύπου πιεστική συμπεριφορά δεν έχω δει. Αλλά είμαστε α δημοτικού, αν παρακάτω γίνει καμιά μεταστροφή ή πέσουμε σε κανένα στραβόξυλο, που να ξέρω;

 

Αν πρέπει να πω με μια φράση τί μου αρέσει πιο πολύ στο σχολείο, θα πω φοβερή μεθοδικότητα στο κάθε τι. Από το Α ως το Ω και σε όλους τους τομείς.

 

Αυτά σε γενικές γραμμές και σου στέλνω και πμ.

Link to comment
Share on other sites

Χθες πήραμε βαθμούς. Με το που έμπαινες μέσα στο σχολείο υπήρχαν κοπέλες που σημείωναν το όνομα του παιδιού, σου έδιναν τον έλεγχο ώστε να τον δεις μέχρι να πας στις δασκάλες και ένα χαρτί με τα ονοματεπώνυμα των δασκάλων, την ακριβή ώρα με το ραντεβού με την κύρια δασκάλα, τις ειδικότητες και σε ποια τάξη μπορείς να τους βρεις, μαζί με σχεδιάγραμμα των τάξεων για να μην ψάχνεις. Οργάνωση στο φουλ δηλαδή...

 

Βέβαια το ραντεβού αποδείχτηκε ενδεικτικό αφού μπήκα πολύ αργότερα από το ραντεβού μου αλλά κοίταξα στο μεταξύ να δω δυο άλλες δασκάλες εκεί κοντά. Είδα 6 από τις 7 δασκάλες, δεν είχα άλλη αντοχή, είχε πάει 9 η ώρα πια και ήμουν στο σχολείο από τις 7.

Μιλάμε ότι 9 παρά δέκα περίμεναν στη δασκάλα της θεατρικής αγωγής 8 με 10 άτομα ουρά!!! Μου έκανε φοβερή εντύπωση η πραγματική εμμονή όλων ανεξαιρέτως των γονέων να δουν τους δασκάλους όλων των ειδικοτήτων! Να βλέπεις 15 άτομα να περιμένουν να δουν τη δασκάλα της μουσικής! Γενικά σε όλες τις ειδικότητες υπήρχε κόσμος.

 

Χάρηκα που είδα μαμάδες να βγαίνουν με κατεβασμένα μούτρα, κατάλαβα ότι δε χαρίζονται στους βαθμούς. Ήδη και το δικό μου παιδί το πέρασαν από κόσκινο... Είναι περιγραφική η αξιολογηση στην Α και Β δημοτικού και εγώ συμφωνώ απόλυτα που δεν της τα έβαλαν όλα άριστα. Αν της τα έβαζαν όλα άριστα θα ανησυχούσα. Και πραγματικά την κρίση τους τη θεωρώ δίκαιη. Ακόμα και το ότι δεν πήρε αριστα σε όλους τους τομείς στη φυσική αγωγή δίκαιο το θεωρώ. Ακόμα και το ότι δεν πήρε άριστα στην ορθογραφία δίκαιο το θεωρώ και ας είναι πρώτη δημοτικού, γιατί πρέπει να καταλάβει ότι τους κανόνες που έχουν μάθει ως τώρα πρέπει να τους εφαρμόζει πάντα και όχι όποτε της κάνει κέφι να τους θυμηθεί. Σε γενικές γραμμές πήγε πάρα πολύ καλά και το καλύτερο είναι ότι η δασκάλα των Γερμανικών μου είπε τα καλύτερα λόγια και ότι ελπίζει στο μέλλον να συνεχίσει ακριβώς όπως τώρα... Έχει κάνει τη μικρή να αγαπήσει τα Γερμανικά, ήδη μπαίνει μέσα και τους μιλάει την περισσότερη ώρα μόνο Γερμανικά... Και μιλάμε για παιδιά που το Σεπτέμβρη δεν είχαν ιδέα ούτε από μια λέξη, τα περισσότερα τουλάχιστον γιατί έμαθα ότι υπάρχουν και παιδιά που η μαμά τους πχ διδάσκει γερμανικά... Τώρα ξεκινάνε σταδιακά και ανάγνωση σε λέξεις των οποίων γνωρίζουν τα γράμματα. Απλά προσπαθώ να την κάνω να καταλάβει ότι στην καλλιγραφία η απόσταση μεταξύ των γραμμάτων πρέπει να είναι ισορροπημένη, αυτό της μένει να εξασκήσει αλλά όταν το είπα στην δασκάλα, με κοίταξε λίγο περίεργα και μου είπε λίγο αυστηρά: Τώρα τί θέλετε, να ανοίξω άλλα τετράδια να δείτε πως γράφουν άλλα παιδιά;;; Φυσικά δε δέχτηκα, γιατί δε με ενδιαφέρει ο ανταγωνισμός και η σύγκριση καθόλου... Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι ο αγώνας για συνεχή βελτίωση.

 

Επίσης όλοι οι δάσκαλοι των ειδικοτήτων μου τόνισαν πόσο καλό παιδί είναι, πόσο πρόθυμη, ευγενική, πειθαρχημένη και συγκροτημένη είναι και πόσο μεγάλη και επίμονη προσπάθεια κάνει ακόμα και εκεί που δυσκολεύεται... Ε, και μόνο αυτό εμένα μου φτάνει...:-D

Link to comment
Share on other sites

pashalitsa

Σε υπερ-ευχαριστώ.

Προσπάθησα να στείλω και πμ....

 

Με βοήθησες πάρα πολύ καθώς οι πληροφορίες που μοιράστηκες , ταυτίζονται με την εικόνα που έχω για το σχολείο και αυτό που περιμένω απο αυτό. Είναι σημαντικό αυτό τουλάχιστον για μένα.

Και εμείς κάναμε την τελική επιλογή μας.

 

Ξανά ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Το πήρα το μήνυμά σου και σου απάντησα, σε ρωτάω μερικά πραγματάκια, ελπίζω να το πήρες, γιατί κολλάει λίγο ο υπολογιστής! Χαίρομαι πάρα πολύ που βοήθησα!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Χθες πήραμε βαθμούς. Με το που έμπαινες μέσα στο σχολείο υπήρχαν κοπέλες που σημείωναν το όνομα του παιδιού, σου έδιναν τον έλεγχο ώστε να τον δεις μέχρι να πας στις δασκάλες και ένα χαρτί με τα ονοματεπώνυμα των δασκάλων, την ακριβή ώρα με το ραντεβού με την κύρια δασκάλα, τις ειδικότητες και σε ποια τάξη μπορείς να τους βρεις, μαζί με σχεδιάγραμμα των τάξεων για να μην ψάχνεις. Οργάνωση στο φουλ δηλαδή...

 

Βέβαια το ραντεβού αποδείχτηκε ενδεικτικό αφού μπήκα πολύ αργότερα από το ραντεβού μου αλλά κοίταξα στο μεταξύ να δω δυο άλλες δασκάλες εκεί κοντά. Είδα 6 από τις 7 δασκάλες, δεν είχα άλλη αντοχή, είχε πάει 9 η ώρα πια και ήμουν στο σχολείο από τις 7.

Μιλάμε ότι 9 παρά δέκα περίμεναν στη δασκάλα της θεατρικής αγωγής 8 με 10 άτομα ουρά!!! Μου έκανε φοβερή εντύπωση η πραγματική εμμονή όλων ανεξαιρέτως των γονέων να δουν τους δασκάλους όλων των ειδικοτήτων! Να βλέπεις 15 άτομα να περιμένουν να δουν τη δασκάλα της μουσικής! Γενικά σε όλες τις ειδικότητες υπήρχε κόσμος.

 

Χάρηκα που είδα μαμάδες να βγαίνουν με κατεβασμένα μούτρα, κατάλαβα ότι δε χαρίζονται στους βαθμούς. Ήδη και το δικό μου παιδί το πέρασαν από κόσκινο... Είναι περιγραφική η αξιολογηση στην Α και Β δημοτικού και εγώ συμφωνώ απόλυτα που δεν της τα έβαλαν όλα άριστα. Αν της τα έβαζαν όλα άριστα θα ανησυχούσα. Και πραγματικά την κρίση τους τη θεωρώ δίκαιη. Ακόμα και το ότι δεν πήρε αριστα σε όλους τους τομείς στη φυσική αγωγή δίκαιο το θεωρώ. Ακόμα και το ότι δεν πήρε άριστα στην ορθογραφία δίκαιο το θεωρώ και ας είναι πρώτη δημοτικού, γιατί πρέπει να καταλάβει ότι τους κανόνες που έχουν μάθει ως τώρα πρέπει να τους εφαρμόζει πάντα και όχι όποτε της κάνει κέφι να τους θυμηθεί. Σε γενικές γραμμές πήγε πάρα πολύ καλά και το καλύτερο είναι ότι η δασκάλα των Γερμανικών μου είπε τα καλύτερα λόγια και ότι ελπίζει στο μέλλον να συνεχίσει ακριβώς όπως τώρα... Έχει κάνει τη μικρή να αγαπήσει τα Γερμανικά, ήδη μπαίνει μέσα και τους μιλάει την περισσότερη ώρα μόνο Γερμανικά... Και μιλάμε για παιδιά που το Σεπτέμβρη δεν είχαν ιδέα ούτε από μια λέξη, τα περισσότερα τουλάχιστον γιατί έμαθα ότι υπάρχουν και παιδιά που η μαμά τους πχ διδάσκει γερμανικά... Τώρα ξεκινάνε σταδιακά και ανάγνωση σε λέξεις των οποίων γνωρίζουν τα γράμματα. Απλά προσπαθώ να την κάνω να καταλάβει ότι στην καλλιγραφία η απόσταση μεταξύ των γραμμάτων πρέπει να είναι ισορροπημένη, αυτό της μένει να εξασκήσει αλλά όταν το είπα στην δασκάλα, με κοίταξε λίγο περίεργα και μου είπε λίγο αυστηρά: Τώρα τί θέλετε, να ανοίξω άλλα τετράδια να δείτε πως γράφουν άλλα παιδιά;;; Φυσικά δε δέχτηκα, γιατί δε με ενδιαφέρει ο ανταγωνισμός και η σύγκριση καθόλου... Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι ο αγώνας για συνεχή βελτίωση.

 

Επίσης όλοι οι δάσκαλοι των ειδικοτήτων μου τόνισαν πόσο καλό παιδί είναι, πόσο πρόθυμη, ευγενική, πειθαρχημένη και συγκροτημένη είναι και πόσο μεγάλη και επίμονη προσπάθεια κάνει ακόμα και εκεί που δυσκολεύεται... Ε, και μόνο αυτό εμένα μου φτάνει...:-D

 

Πασχαλίτσα σου έστειλα κι εγώ προσωπικό μήνυμα.

 

Παρεπιπτόντως τώρα πήρατε πρώτη φορά βαθμούς? Στο Α τρίμηνο δεν είχατε πάρει. Εμάς οι έλεγχοι είναι πολύ γενικοί και δεν έχει βαθμούς στα γερμανικά και στις ειδικότητες. Δε με ενοχλεί αυτό απλά θα ήθελα να υπήρχε και συνάντηση με τους δασκάλους των ειδικοτήτων.

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites

Πασχαλίτσα σου έστειλα κι εγώ προσωπικό μήνυμα.

 

Παρεπιπτόντως τώρα πήρατε πρώτη φορά βαθμούς? Στο Α τρίμηνο δεν είχατε πάρει. Εμάς οι έλεγχοι είναι πολύ γενικοί και δεν έχει βαθμούς στα γερμανικά και στις ειδικότητες. Δε με ενοχλεί αυτό απλά θα ήθελα να υπήρχε και συνάντηση με τους δασκάλους των ειδικοτήτων.

 

 

Το σχολείο δε θεωρεί σωστό να βαθμολογήσει τα πρωτάκι στο Α τρίμηνο. Και τώρα και στη Β δημοτικού η αξιολόγηση θα είναι περιγραφική. Η Γλώσσα ας πούμε βαθολογείται με 9 διαφορετικές παραμέτρους αν θυμάμαι καλά... Γιατί δεν πήρα το μήνυμα γμτ;;;

Link to comment
Share on other sites

Να σας πω κι εγώ μία "εξωτερικής-ματιάς" γνώμη για το σχολείο. Πρώτον, σίγουρα αποτελεί ένα σχολείο που δε χρειάζεται περαιτέρω συστάσεις. Οι παιδαγωγικές πρακτικές που έχει υιοθετήσει για μένα είναι άριστες, εκτός ίσως από κάποια θέματα, όπως π.χ. η καλλιγραφία, που είναι απόρροια της γενικότερης γερμανικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Βασικά, θεωρώ ότι επειδή τα παιδιά έχουν αρχικά διδαχθεί την κλασσική γραφή, ίσως δυσκολευτούν λίγο, αλλά όλα αντιμετωπίζονται εντός του σχολείου.

Πριν κάποιους μήνες είχα ρωτήσει για τα βιβλία Αγγλικών που χρησιμοποιούνται στο σχολείο, γιατί θα αναλάμβανα να κάνω μάθημα σε ένα παιδάκι που φοιτεί εκεί. Επειδή έψαξα γενικότερα τη διδασκαλία των Αγγλικών στην Εράσμειο, γίνεται καλύτερο μάθημα ξένης γλώσσας, απ'ότι γίνεται στα περισσότερα φροντιστήρια. Το παιδάκι ξεκίνησε το ιδιαίτερο όχι για να πάρει κάποιο πτυχίο, αλλά επειδή είναι σχεδόν τρίγλωσσο (μητρικές γλώσσες: Ελληνικά κ Γερμανικά και Αγγλικά σε άριστο για την ηλικία του επίπεδο) και απλά οι γονείς ήθελαν να το εξοικειώσουν λίγο περισσότερο με την τρίτη του γλώσσα. Τα πράγματα που ακούω και από τους γονείς, αλλά και από το ίδιο το παιδί είναι απολύτως ενθαρρυντικά και πραγματικά θεωρώ ότι αξίζει τα λεφτά του μέχρι το τελευταίο σεντ.

Επειδή πιο πάνω μίλησα για εκπαιδευτικές πρακτικές, θέλω να δηλώσω ότι όλη η "γραμμή" που ακολουθεί το σχολείο είναι πολύ προσεγμένη και αυτό φάνηκε και από την ημέρα που έδιναν βαθμούς. Αξιοπρεπέστατο σύστημα και εντός και εκτός τάξης.

Μακάρι να εμβάνθυναν λίγο περισσότερο όλα τα σχολεία -ιδιωτικά και μη- στη χώρα μας. Αν δε δοθεί βαρύτητα στην παιδεία, δυστυχώς δε θα καταφέρουμε πολλά πράγματα.

Ελπίζω να μη σας έβγαλα "off topic", αλλά ήθελα να πω κι εγώ μία "μη-μαμαδίστικη" άποψη.

Link to comment
Share on other sites

Να σας πω κι εγώ μία "εξωτερικής-ματιάς" γνώμη για το σχολείο. Πρώτον, σίγουρα αποτελεί ένα σχολείο που δε χρειάζεται περαιτέρω συστάσεις. Οι παιδαγωγικές πρακτικές που έχει υιοθετήσει για μένα είναι άριστες, εκτός ίσως από κάποια θέματα, όπως π.χ. η καλλιγραφία, που είναι απόρροια της γενικότερης γερμανικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Βασικά, θεωρώ ότι επειδή τα παιδιά έχουν αρχικά διδαχθεί την κλασσική γραφή, ίσως δυσκολευτούν λίγο, αλλά όλα αντιμετωπίζονται εντός του σχολείου.

Πριν κάποιους μήνες είχα ρωτήσει για τα βιβλία Αγγλικών που χρησιμοποιούνται στο σχολείο, γιατί θα αναλάμβανα να κάνω μάθημα σε ένα παιδάκι που φοιτεί εκεί. Επειδή έψαξα γενικότερα τη διδασκαλία των Αγγλικών στην Εράσμειο, γίνεται καλύτερο μάθημα ξένης γλώσσας, απ'ότι γίνεται στα περισσότερα φροντιστήρια. Το παιδάκι ξεκίνησε το ιδιαίτερο όχι για να πάρει κάποιο πτυχίο, αλλά επειδή είναι σχεδόν τρίγλωσσο (μητρικές γλώσσες: Ελληνικά κ Γερμανικά και Αγγλικά σε άριστο για την ηλικία του επίπεδο) και απλά οι γονείς ήθελαν να το εξοικειώσουν λίγο περισσότερο με την τρίτη του γλώσσα. Τα πράγματα που ακούω και από τους γονείς, αλλά και από το ίδιο το παιδί είναι απολύτως ενθαρρυντικά και πραγματικά θεωρώ ότι αξίζει τα λεφτά του μέχρι το τελευταίο σεντ.

Επειδή πιο πάνω μίλησα για εκπαιδευτικές πρακτικές, θέλω να δηλώσω ότι όλη η "γραμμή" που ακολουθεί το σχολείο είναι πολύ προσεγμένη και αυτό φάνηκε και από την ημέρα που έδιναν βαθμούς. Αξιοπρεπέστατο σύστημα και εντός και εκτός τάξης.

Μακάρι να εμβάνθυναν λίγο περισσότερο όλα τα σχολεία -ιδιωτικά και μη- στη χώρα μας. Αν δε δοθεί βαρύτητα στην παιδεία, δυστυχώς δε θα καταφέρουμε πολλά πράγματα.

Ελπίζω να μη σας έβγαλα "off topic", αλλά ήθελα να πω κι εγώ μία "μη-μαμαδίστικη" άποψη.

 

Εσύ τώρα για την Εράσμειο μιλάς ή για την ΕΑ?

Επίσης μιλάς καθαρά για τη διδασκαλία των αγγλικών ή γενικά?

Τέλος, αν μιλάς για την Εράσμειο, τι εννοείς αξιοπρεπέστατο σύστημα και εκτός και εντός τάξης όταν έδιναν βαθμούς? Σε τι αναφέρεσαι ακριβώς?

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω -μάλλον :-P - τι είναι η ΕΑ. Μιλάω για την Εράσμειο Ελληνογερμανική Σχολή και συγκεκριμένα για το Δημοτικό. Έκανα λόγο για τη διδασκαλία των αγγλικών, γιατί γι αυτά ξέρω τι γίνεται και αλλού (δημόσια/ιδιωτικά σχολεία και ΚΞΓ), ωστόσο, αυτά που έχω δει και στα άλλα μαθήματα από το συγκεκριμένο παιδάκι, με βρίσκουν σύμφωνη σε μεγάλο βαθμό. Το αξιοπρεπέστατο σύστημα (εκπαιδευτικό πλαίσιο), δεν πήγαινε μόνο για τη μέρα που έδιναν βαθμούς, αλλά γενικότερα για όλη την αντιμετώπιση που έχουν οι μαθητές τους (εντός τάξης), αλλά και οι οικογένειές τους (εκτός τάξης). Αναφέρομαι σε όλο το πλαίσιο που έχουν επιλέξει να εφαρμόζουν.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω -μάλλον :-P - τι είναι η ΕΑ. Μιλάω για την Εράσμειο Ελληνογερμανική Σχολή και συγκεκριμένα για το Δημοτικό. Έκανα λόγο για τη διδασκαλία των αγγλικών, γιατί γι αυτά ξέρω τι γίνεται και αλλού (δημόσια/ιδιωτικά σχολεία και ΚΞΓ), ωστόσο, αυτά που έχω δει και στα άλλα μαθήματα από το συγκεκριμένο παιδάκι, με βρίσκουν σύμφωνη σε μεγάλο βαθμό. Το αξιοπρεπέστατο σύστημα (εκπαιδευτικό πλαίσιο), δεν πήγαινε μόνο για τη μέρα που έδιναν βαθμούς, αλλά γενικότερα για όλη την αντιμετώπιση που έχουν οι μαθητές τους (εντός τάξης), αλλά και οι οικογένειές τους (εκτός τάξης). Αναφέρομαι σε όλο το πλαίσιο που έχουν επιλέξει να εφαρμόζουν.

 

Μιας και ο ΤΙΤΛΟΣ αυτού του thread είναι Εράσμειος, Ελληνογερμανική Αγωγή, να εξηγήσω ότι το ΕΑ προφανώς είναι τα αρχικά της Ελληνογερμανικής Αγωγής. :roll:

 

 

Είμαι βέβαιη ότι η Εράσμειος έχει υψηλό επίπεδο σπουδών, είναι ένα σχολείο με πολύ καλό όνομα και ιστορία. Εδώ μέσα, δεν προσπαθεί ο κάθε ένας από εμάς, τουλάχιστον όχι εγώ, να αποδείξουμε ότι το σχολείο που πηγαίνει το παιδί μας είναι το καλύτερο. Εγώ η ίδια είμαι εκπαιδευτικός, οπότε το βλέπω πάντα και με επαγγελματική ματιά το θέμα.

 

Τέλος να πω ότι τελευταία στιγμή άλλαξα γνώμη και έβαλα τελικά τη μικρή στην ΕΑ και όχι στην Εράσμειο, οπότε κάπου το έχω ψάξει πολύ καλά και αυτό το σχολείο...

Link to comment
Share on other sites

Να πω δημοσίως μιας και μας έστειλε σήμερα ανακοίνωση το σχολείο, ότι από τη νέα σχολική χρονιά στο ποσό των 8.200ευρώ συν ΕΛΙΓΕ που είναι τα δίδακτρα της ΕΑ, περιλαμβάνεται η παραμονή των παιδιών στο σχολείο ως τις 3 για μελέτη, προαιρετικά. Θα προτιμούσα να κάνανε κάποια μείωση διδάκτρων αντί γι΄αυτό, γιατί κάτι μου λέει ότι με αυτό που κάνουν οι εκπαιδευτικοί θα την πληρώσουν εκεί μέσα... Τέλος πάντων ζούμε σε πολύ άγρια εποχή οπότε... Πάντως αν κάποιος ήθελε οπωσδήποτε και τη μελέτη, το πακέτο έχει γίνει σαφώς πιο ανταγωνιστικό τώρα. Αυτό που δεν ξέρω είναι πόση δουλειά γίνεται στη μελέτη, γιατί αν είναι να γυρνάει ένα πτώμα στις 3.30 και να έχουμε και δραστηριότες το απόγευμα και διάβασμα, δεν το συζητώ... Οπότε πρέπει να βρω μαμά που να πηγαίνει το παιδί μελέτη φέτος... Τα περισσότερα ξέρω ότι δεν κάθονται μελέτη πάντως. Θα δούμε...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Καλημέρα,

 

Θα ήθελα μια βοήθεια από σας μαμάδες που ήδη τα παιδιά σας έχουν περάσει από την Α Δημοτικού.

Εμένα θα πάει στην ea και έχω λίγο μπλοκάρει στο τι να πάρω.

 

1.Τσάντα σχολική: σακίδιο ή τρόλεϊ ? Δεν μπορώ να προσδιορίσω το βάρος, αφού κάποια υλικά θα μένουν στο σχολείο αλλά δεν ξέρω ποια είναι αυτά!

Έχετε κάποια συμβουλή ή δεν έχει ιδιαίτερη σημασία?

 

2.Κολύμβηση : To μαγιό , μπουρνούζι κλπ τα πηγαίνουν-φέρνουν με σακίδιο τα παιδιά την ημέρα της κολύμβησης?

 

Κάθε βοήθεια δεκτή.

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...